Rude-Dog schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:07:
[...]
Je betaalt altijd vooruit - op een factuur die je in Juli krijgt staan de kosten voor Augustus, pak maar eens een factuur van vorig jaar.
Ik vind het vreemder dat je kosten voor September er op hebt staan. Die zouden vorige maand gefactureerd moeten zijn, met uitzondering van dingen die je hebt aangevraagd nadat de factuur voor September de deur uit is gegaan.
Als ik de factuur bekijk zie ik (of het feitelijk klopt weet alleen jij ivm datums):
* Je bent vanaf 30 Augustus een tweede ontvanger gaan gebruiken, en die is niet eerder in rekening gebracht (volgens deze factuur - dat had dus in factuur September moeten zitten maar was mogelijk nadat die al was verstuurd)
* Die tweede ontvanger wordt nu voor 30 en 31 Augustus, de maand September, en de maand Oktober in rekening gebracht
* Je hebt eredivisie sinds 25 Augustus, daarom heb je van 25-31 kosten , en nu voor de maanden September en Oktober. Dat had dus ook in September moeten zitten maar kan wederom zijn omdat je het pas hebt aangevraagd nadat September was verstuurd.
Duss...ik zou 't eerder vergelijken met de factuur die je in September hebt gehad. Staan die posten er niet op en heb je inderdaad de diensten sinds die data dan klopt de factuur. Betalen van 1-10 t/m 31/10 klopt wel.
Vanaf 21-8-12 ben ik over gegaan van het oude pakket naar het nieuwe.
Gelijk vanaf het begin klopte het niet wat ik had aangevraagd, een tweede stb en foxsport. had een paar dagen later contact gezocht met de helpdesk met de vraag waarom ik de tweede stb niet had gehad en waarom fox sport nog niet bij sparql zat. De helpdesk heeft dit snel in orde gemaakt en had fox binnen 24 uur en de tweede stb een week later.
Het gekke wat ik aan deze rekening vindt is, dat als ik geen extra stb of fox sport pakket heb ik dan nog steeds boven de 48,95 betaal want de korting die ik zou krijgen zijn ze opeens vergeten.

en om het nog leuker te maken, zouden nieuwe klanten eigenlijk goedkoper uit zijn (per maand) dan de bestaande klanten die 5 euro korting (zouden) krijgen van tweak.
En nog iets geks, als ik weer de postcode check doe bestaat mijn pakket niet meer (25 Mbit) maar is nu alleen 10
30 en 50 Mbit beschikbaar en dan is
30 mbit even duur met wat ik nu heb.
Omdat ik weet dat de max verbinding hier zonder pair bonding 20 Mbit (de lijn klapperd dan wel) en ik altijd 18 Mbit binnen kreeg vond ik het nog de moeite waard om voor de 25 Mbit te gaan. Als ik alleen kon kiezen tussen 10 30 of 50 Mbit was ik overgestapt naar een provider die pair bonding doe of op kabel van UPC.