Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 113 Laatste
Acties:
  • 615.293 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Ik probeerde me gisteravond aan de melden bij HBO Go (Nexus 7 2013 tablet) maar HBO geeft bij poging te registeren: Geen abonnement op HBO ... Heb het als alternatief ook geprobeerd via de website (Internet Explorer want via Chrome werkt de ../signin.aspx pagina niet |:( ) en daar dezelfde melding.

En dat terwijl ik op mijn Sparql decoder wel gewoon HBO kan kijken.

Vaag hoor!

[ Voor 24% gewijzigd door Haay op 19-07-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 11:20
Klinkt alsof je je klantnummer niet goed hebt ingevuld. Deze moet je overnemen van de brief met gegevens die je van tweak hebt ontvangen.

Ik had het ook eerst, bleek m'n klantnummer anders ingeveuld te zijn dan op die brief.

[ Voor 61% gewijzigd door Alphalorne op 19-07-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Alphalorne schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:33:
Klinkt alsof je je klantnummer niet goed hebt ingevuld. Deze moet je overnemen van de brief met gegevens die je van tweak hebt ontvangen.

Ik had het ook eerst, bleek m'n klantnummer anders ingeveuld te zijn dan op die brief.
Klantnummer? Je bedoelt het Tweak klantnummer dat met TK begint?
Of het Aboneenummer wat je voor de Sparql decoder gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Nee, eigenlijk zeg ik het verkeerd. Ik bedoel het abonneenummer, het nummer boven de activatiecode. Dat zijn alleen cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heb het al opgelost. Heb maar eens geprobeerd me aan te melden met de originele PIN-code zoals die in de brief staat. Die PIN-code heb ik op de Sparql decoder gewijzigd naar een andere PIN-code, maar blijkbaar geldt voor aanmelden bij HBO de originele door Tweak verstrekte PIN-code en niet m'n nieuwe gewijzigde PIN-code....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Ah, blij dat het opgelost is. En ook hebben we zo ook weer wat ontdekt. Misschien goed om op de wiki te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je op de zyxel de kanalen ook handmatig kan instellen?
Ik krijg het niet voor elkaar, het is hier behoorlijk vol op de 1e 4 kanalen.
De zyxel zit op kanaal 4 en daar is hij niet vanaf te slaan.
Op kanaal 12 tm 14 is het een stuk rustiger, maar daar wil hij niet naar toe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18
Ik merk nu dat de Sparql box om de paar minuten reset als ik BBC kijk. Heb nog gekeken of dat aan de DD stand ligt, maar ook in stereo loopt ie vast. Laatste firmware. Iemand ook dit euvel vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misthafalls
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 21:45
Ik heb sinds vandaag de HDMI2AV van amazon (of banggood) kunnen testen. Het werkt prima en de kwaliteit is gewoon goed (op een niet HD tv 8) ).

Let wel op! De unit zet de HDMI om naar composiet en dus als je alleen scart hebt moet je composiet naar scart converter plug hebben. Dit moet geen enkele probleem zijn, want die kosten niet meer dan enkele euros. Ik had er nog 1 liggen, dus dat was makkelijk :D

Nu ook op de Wiki een pagina
https://github.com/Novapa...M12-op-een-TV-zonder-hdmi

[ Voor 23% gewijzigd door misthafalls op 19-07-2014 20:06 . Reden: toevoeging ]

Sparql WIKI + issuelijst : https://github.com/NovapaX/sparqltv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Voordat ik heel erg pissed ga worden: ik heb gisteren VoIP ingesteld, en vanwege f#ck-ups door tweak gebruik ik een andere provider dan tweak. TweakPhone weggetyft, en vervangen door de mijn SIP provider. Getest, en werkt (uiteraard, want ik gebruik geen tweak >:)) Nu probeer ik te bellen, blijk m'n telefoon offline te zijn. Zie ik in de instellingen van de Zyxel dat de SIP Service Provider weer op TweakPhone staat ingesteld? :? Hoe kan dit? Heeft dit te maken met dat TR-069-gebeuren? Of besluit router maar zelfstandig dat ik geen concurrent mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:31
Fuzzillogic schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:21:
Voordat ik heel erg pissed ga worden: ik heb gisteren VoIP ingesteld, en vanwege f#ck-ups door tweak gebruik ik een andere provider dan tweak. TweakPhone weggetyft, en vervangen door de mijn SIP provider. Getest, en werkt (uiteraard, want ik gebruik geen tweak >:)) Nu probeer ik te bellen, blijk m'n telefoon offline te zijn. Zie ik in de instellingen van de Zyxel dat de SIP Service Provider weer op TweakPhone staat ingesteld? :? Hoe kan dit? Heeft dit te maken met dat TR-069-gebeuren? Of besluit router maar zelfstandig dat ik geen concurrent mag gebruiken?
Misschien helpt een vriendelijk mailtje naar Tweak dat je niet wilt dat Tweak zijn settings "pushed" naar je Zyxel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 70one
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08 19:31
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:59:
Weet iemand of je op de zyxel de kanalen ook handmatig kan instellen?
Ik krijg het niet voor elkaar, het is hier behoorlijk vol op de 1e 4 kanalen.
De zyxel zit op kanaal 4 en daar is hij niet vanaf te slaan.
Op kanaal 12 tm 14 is het een stuk rustiger, maar daar wil hij niet naar toe 8)
Maintenance->Configuration->Backup. Bestand "configuration-backupsettings.conf" openen met teksteditor en zoeken naar de regel "<WLANConfiguration instance="1">". en kanaal aanpassen, zie onderstaand voorbeeld.

</LANEthernetInterfaceConfig>
<WLANConfiguration instance="1">
<MaxBitRate>300</MaxBitRate>
<Channel>4</Channel>

Opgeslagen bestand weer inlezen onder Restore Configuration->Upload. In mijn vorige Zyxel met oudere firmware was deze optie aan te passen in het menu. Daarvoor zullen ze nog een firmware vrijgeven op termijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
kemley schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:40:
Even goed checken of je telefoon nummer in je sip account wel klopt.
Het heeft bij mij ook 7 dagen geduurd voor mijn telefoon goed werkte.
ook ik had alles goed staan en moest het account alleen geregistreerd worden.
Na drie dagen kreeg ik een mailtje dat ik weer kon bellen en gebeld worden.
Dus ff checken en ja ik had kies toon en kon bellen.
2dagen verder viel het op dat het wel erg stil bleef qua gebeld worden dus ff in de router checken.
En ja hoor 2hele vreemde tel. nr`s in mijn account.
Wederom goed gezet en opniew registratie aangevraagd.
Dus er worden hier en daar verkeerde nummers ingeprogrammeerd/geregistreerd.
Ik lees weer allemaal goede redenen om mijn eigen apparatuur te blijven gebruiken :)

[ Voor 0% gewijzigd door proditaki op 20-07-2014 10:57 . Reden: typo ]

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:01
proditaki schreef op zondag 20 juli 2014 @ 10:56:
[...]

Ik lees weer allemaal goede redenen om mijn eigen apparatuur te blijven gebruiken :)
Gelukkig hebben ze gepubliceerd hoe dat ongeveer moet, uiteraard met de restrictie:
Werkt het met je eigen apparatuur niet en met die van Tweak wel dan is het je eigen probleem, werkt het met allebei niet dan is het een klus voor Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
Hmmm, RTL Duitsland zit helemaal niet in het pakket "Basic", wat bij alle andere providers in het basispakket zit. Nu kan ik geen Formule 1 kijken :(
Terwijl ik toch al flink meer betaal dan bij "Light"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:28
Firesphere schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:32:

Ow, en HBO GO op de Microsoft Surface is gewoon 7,99!! Wut? :F
Je kan toch gewoon de website benaderen ipv de app te gebruiken? Ten minste op mijn Mac werkt dat prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:51

Firesphere

Yoshis before Hoshis

bvsteyn schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:06:
[...]

Je kan toch gewoon de website benaderen ipv de app te gebruiken? Ten minste op mijn Mac werkt dat prima...
Silverlight bestaat niet voor RT, dus nee, heeft geen zin.

[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 20-07-2014 19:13 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
Firesphere schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:13:
[...]

Silverlight bestaat niet voor RT, dus nee, heeft geen zin.
Werkte itv online van KPN eerst wel op je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Al een paar keer gehad dat uitzending gemist weigerde. Wel programma kunnen selecteren maar niet starten. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Dat is nog 1 van een aantal punten dat verbeterd moet worden.
Daar zal ook wel een software update voor gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Er is vast geen officiële lijst met alle open bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 17:53
Heeft iemand Sparql al werkend met routeros? Ik heb de VLANS aangemaakt en twee DHCP clients toegevoegd, maar telkens als de IPTV-VLAN een ip krijgt gaat al het verkeer naar het internet stuk met een timeout.

Iemand enig idee?

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
peeter123 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 00:12:
Heeft iemand Sparql al werkend met routeros? Ik heb de VLANS aangemaakt en twee DHCP clients toegevoegd, maar telkens als de IPTV-VLAN een ip krijgt gaat al het verkeer naar het internet stuk met een timeout.

Iemand enig idee?
Heb je je default route (0.0.0.0) op je internet VLAN staan (34) ? Je moet bij je IPTV interface aangeven dat je daar geen default route wilt hebben (bij de DHCP client opties voor die interface).

Ik heb alles werkend met RouterOS, maar laat wel ESXi de VLANs afhandelen. Heb dus wel losse ethernet interfaces in RouterOS voor WAN/LAN/IPTV/IPTV LAN.

[ Voor 10% gewijzigd door LosserNL op 21-07-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze zojuist maar weer een mailtje gestuurd....

Leuk die nieuwe firmware, maar ze hebben mij in de mail gezegd dat het uit/aan zetten met de update binnen 2 weken opgelost zou zijn.... En dat is het bij mij in iedergeval niet.....

Ik ben van plan om ze daar aan te houden... Die box is zo brak als maar kan... Ook met VOD regelmatig vastlopers....Hij is bij lange na niet af....

Internet/Telefonie werkt bij mij goped, maar Sparql is echt een drama....

Als ze dit niet binnen de gestelde 2 weken oplossen, ontvangen ze van mij ook een schriftelijke ingebreke stelling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RG!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-10-2014

RG!

Ik zou de brief nu al sturen, want je moet ze in de gebreke stellings brief ook een termijn van 2 weken geven. Heb ik ook gedaan en ze kwamen vrolijk met het antwoord terug: ooh, binnen die termijn is alles opgelost ....
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:31:
Heb ze zojuist maar weer een mailtje gestuurd....

Leuk die nieuwe firmware, maar ze hebben mij in de mail gezegd dat het uit/aan zetten met de update binnen 2 weken opgelost zou zijn.... En dat is het bij mij in iedergeval niet.....

Ik ben van plan om ze daar aan te houden... Die box is zo brak als maar kan... Ook met VOD regelmatig vastlopers....Hij is bij lange na niet af....

Internet/Telefonie werkt bij mij goped, maar Sparql is echt een drama....

Als ze dit niet binnen de gestelde 2 weken oplossen, ontvangen ze van mij ook een schriftelijke ingebreke stelling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
  • Laatst online: 27-08 22:18
Ook ik zal maar even kort mijn ervaringen/gedachtes uiten over de wijze waarop Tweak met deze migratie om gaat.

Allereerst snap ik niet wie het in zijn hoofd haalt om tijdens een groot mediaevent (WK-voetbal) en midden in de vakantieperiode een grote migratie te beginnen waarbij het noodzakelijk is dat de bewoners thuis zijn voor het in ontvangst nemen van nieuwe apparatuur of monteurs.

Na veel gezeur te hebben gehad (toentertijd bij KPN Glasvezel) was bij ons thuis al een andere Genexis geplaatst. Ik heb Tweak hiervan op de hoogte gebracht en de vraag gesteld waarvoor de monteur langskomt (ik had nog kleine hoop op een andere baseplate zodat ik gewoon een Vigor 1000Vn had kunnen aanschaffen, maar helaas....). Ik kreeg als antwoord dat hij de Genexis kwam vervangen. De monteur kwam langs, deed de meterkast open, en draaide zich weer om: "U heeft al een nieuw model hangen, Tot ziens". Dit ondanks dat ik Tweak hiervoor had benaderd....

Ze waren bij ons ook "vergeten" de apparatuur op de sturen. Op de dag van de migratie kregen wij de spullen. Tweak ging er doodleuk vanuit dat er op een doordeweekse dag vast wel iemand thuis zou zijn. Nee Tweak, wij werken allemaal!! De postbode heeft de halve straat moeten doorwerken om ergens het pakketje te kunnen dumpen. Na veel pogingen eindelijk de HD aan de lijn gehad. Duidelijk aangegeven dat deze werkwijze niet goed is en dat als ik geen verbinding heb omdat zij het pakket niet kunnen afgeven ik de betalingen stop. Het enige wat de Hd kon zeggen: "Meneer ik wil u er wel op wijzen dat als u de betaling stopt dit ook gevolgen heeft voor uw dienstverlening" Zucht gast, alsof ik die nog had....

Pakketje bij de buren opgehaald en toen ging het gezeik verder: geen telefonie, rampenbox genaamd Sparql en een compleet onbereikbare helpdesk. Tot mijn grote verbazing heeft Tweak nog steeds een Que-rule bij haar Helpdesk. Maximaal 5 personen in de wachtrij, een regel die gezien hun kwaliteit van afgeleverde werk en de vele vragen die dat oproept onacceptabel is.

De periode daarna geregeld per mail contact gehad. Na vele duizenden excuses en sorry's later nog steeds geen fatsoenlijke oplossing. Vorige week dan eindelijk de eerste stap: een nieuwe firmware. Maar ook in deze firmware hebben ze weer de nodige problemen laten liggen: hoe moeilijk is het nou om de radio-knop mee te programmeren????? Dat je problemen ondervind doordat er ineens een paar duizend boxen zijn aangesloten in plaats van enkele boxen in je testomgeving kan ik begrijpen. Maar die gasten zijn simpelweg de radio-knop gewoon vergeten. Een oplossing is ver weg en als antwoord wanneer de problemen worden opgelost krijg ik continu: "We kunnen u hier geen antwoord opgeven".

Nu ruim 15 mailtjes, 20 belpogingen, 3 daadwerkelijke gesprekken, een persoonlijk bezoek aan het Tweakkantoor verder en nog steeds een waardeloos product. Thanks Tweak!

[ Voor 7% gewijzigd door BlackSmokey op 21-07-2014 08:56 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De planning, communicatie en bereikbaarheid is inderdaad het grootste drama. Dit heeft mij ook mateloos geïrriteerd. En er maar van uit gaan dat je thuis kan zijn als het hun uit komt. Ik ben bij de helpdesk altijd maximaal wachtende 3 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
BlackSmokey schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:52:
Ook ik zal maar even kort mijn ervaringen/gedachtes uiten over de wijze waarop Tweak met deze migratie om gaat.

Allereerst snap ik niet wie het in zijn hoofd haalt om tijdens een groot mediaevent (WK-voetbal) en midden in de vakantieperiode een grote migratie te beginnen waarbij het noodzakelijk is dat de bewoners thuis zijn voor het in ontvangst nemen van nieuwe apparatuur of monteurs.
Dat was de KPN. Die hebben de termijn gesteld dat iedereen per 1 juli over moest zijn en dat op dat moment de streams vanuit de KPN zouden stoppen (dit is inmiddels al wel verschoven naar 1 september geloof ik a.d.h.v. alle lopende problemen).
Na veel gezeur te hebben gehad (toentertijd bij KPN Glasvezel) was bij ons thuis al een andere Genexis geplaatst. Ik heb Tweak hiervan op de hoogte gebracht en de vraag gesteld waarvoor de monteur langskomt (ik had nog kleine hoop op een andere baseplate zodat ik gewoon een Vigor 1000Vn had kunnen aanschaffen, maar helaas....). Ik kreeg als antwoord dat hij de Genexis kwam vervangen. De monteur kwam langs, deed de meterkast open, en draaide zich weer om: "U heeft al een nieuw model hangen, Tot ziens". Dit ondanks dat ik Tweak hiervoor had benaderd....
Die informatie krijgen ze aangeleverd van de glas-provider. Ook bij mij was er al een goede geplaatst. Nou, zonde van de tijd, maar ik heb er geen last van.
Dat is niet iets waar Tweak veel aan kan doen. Ze kunnen beter een monteur een huis teveel laten bezoeken dan 1 te weinig.
Ze waren bij ons ook "vergeten" de apparatuur op de sturen. Op de dag van de migratie kregen wij de spullen. Tweak ging er doodleuk vanuit dat er op een doordeweekse dag vast wel iemand thuis zou zijn. Nee Tweak, wij werken allemaal!! De postbode heeft de halve straat moeten doorwerken om ergens het pakketje te kunnen dumpen. Na veel pogingen eindelijk de HD aan de lijn gehad. Duidelijk aangegeven dat deze werkwijze niet goed is en dat als ik geen verbinding heb omdat zij het pakket niet kunnen afgeven ik de betalingen stop. Het enige wat de Hd kon zeggen: "Meneer ik wil u er wel op wijzen dat als u de betaling stopt dit ook gevolgen heeft voor uw dienstverlening" Zucht gast, alsof ik die nog had....
Dat is niet handig nee.
Pakketje bij de buren opgehaald en toen ging het gezeik verder: geen telefonie, rampenbox genaamd Sparql en een compleet onbereikbare helpdesk. Tot mijn grote verbazing heeft Tweak nog steeds een Que-rule bij haar Helpdesk. Maximaal 5 personen in de wachtrij, een regel die gezien hun kwaliteit van afgeleverde werk en de vele vragen die dat oproept onacceptabel is.
Eens. En de queue-rule hoeft niet eens aangepast te worden als de informatievoorziening via de website beter is. Dan kun je in ieder geval je problemen genoemd zien met een status.
De periode daarna geregeld per mail contact gehad. Na vele duizenden excuses en sorry's later nog steeds geen fatsoenlijke oplossing. Vorige week dan eindelijk de eerste stap: een nieuwe firmware. Maar ook in deze firmware hebben ze weer de nodige problemen laten liggen: hoe moeilijk is het nou om de radio-knop mee te programmeren????? Dat je problemen ondervind doordat er ineens een paar duizend boxen zijn aangesloten in plaats van enkele boxen in je testomgeving kan ik begrijpen. Maar die gasten zijn simpelweg de radio-knop gewoon vergeten. Een oplossing is ver weg en als antwoord wanneer de problemen worden opgelost krijg ik continu: "We kunnen u hier geen antwoord opgeven".
Sorry, maar ga je nu echt vallen over de radio-knop? Menu -> TV -> OK en je zit in de radio. Ik snap dat dat wel de laagste prioriteit van alles heeft, er is namelijk een doodeenvoudige workaround beschikbaar, die standaard bij iedereen werkt, en die WEL op de website staat vermeld.
Nu ruim 15 mailtjes, 20 belpogingen, 3 daadwerkelijke gesprekken, een persoonlijk bezoek aan het Tweakkantoor verder en nog steeds een waardeloos product. Thanks Tweak!
Waardeloos? Ik heb op dit moment (naast de bekende bugs als de radio knop en het af en toe haperen van de verbinding van de TV met blokjes) helemaal nergens last van. Jij kan het natuurlijk slechter getroffen hebben, maar neem van mij aan dat Tweak hard aan het werk is om alles op te lossen.
Het is een volledig nieuw product, en de meeste problemen die ik nu zie komen echt door het volume aan nieuwe apparaten die aangekoppeld zijn. Ik geloof echt wel dat Tweak het op gaat lossen, maar geef ze even tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misthafalls
  • Laatst online: 18-09 21:45
TagForce schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:30:
[...]

Dat was de KPN. Die hebben de termijn gesteld dat iedereen per 1 juli over moest zijn en dat op dat moment de streams vanuit de KPN zouden stoppen (dit is inmiddels al wel verschoven naar 1 september geloof ik a.d.h.v. alle lopende problemen).

[...]

Die informatie krijgen ze aangeleverd van de glas-provider. Ook bij mij was er al een goede geplaatst. Nou, zonde van de tijd, maar ik heb er geen last van.
Dat is niet iets waar Tweak veel aan kan doen. Ze kunnen beter een monteur een huis teveel laten bezoeken dan 1 te weinig.

[...]

Dat is niet handig nee.

[...]

Eens. En de queue-rule hoeft niet eens aangepast te worden als de informatievoorziening via de website beter is. Dan kun je in ieder geval je problemen genoemd zien met een status.

[...]

Sorry, maar ga je nu echt vallen over de radio-knop? Menu -> TV -> OK en je zit in de radio. Ik snap dat dat wel de laagste prioriteit van alles heeft, er is namelijk een doodeenvoudige workaround beschikbaar, die standaard bij iedereen werkt, en die WEL op de website staat vermeld.

[...]

Waardeloos? Ik heb op dit moment (naast de bekende bugs als de radio knop en het af en toe haperen van de verbinding van de TV met blokjes) helemaal nergens last van. Jij kan het natuurlijk slechter getroffen hebben, maar neem van mij aan dat Tweak hard aan het werk is om alles op te lossen.
Het is een volledig nieuw product, en de meeste problemen die ik nu zie komen echt door het volume aan nieuwe apparaten die aangekoppeld zijn. Ik geloof echt wel dat Tweak het op gaat lossen, maar geef ze even tijd.
Helemaal mee eens.

Het komt allemaal wel goed. Zie namelijk de migraties van andere grotere ISPs (bijvoorbeeld Ziggo). Migratie blijft namelijk altijd een hel voor sommige mensen, want het kan nooit 100% goed gaan.

Nu moet je ook niet gaan zeggen: "maar veel mensen klagen" (dit klopt wel), maar de meeste positieve reacties zul je nooit horen tijdens het gebrul van de negatieve reacties. Bij mij tot nu toe niks meer dan positief, want alles wordt tot nu toe snel afgehandeld. Heb zelfs nooit langer dan 15 minuten te hoeven wachten voor de HD :D

Sparql WIKI + issuelijst : https://github.com/NovapaX/sparqltv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Ik ben ook positief.
Televisie draaid nu probleemloos.
Geen haperingen en vastlopers gehad na de software update.
Er moet inderdaad nog een hoop opgelost worden maar het belangrijkste is dat ik ongestoord tv kan kijken zonder blokjes en vastlopers.
Het overige komt gerust wel.
Geef ze de tijd om het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedeeltelijk ben ik het hier wel mee eens, en ik ga er ook wel vanuit dat ze hun best doen om de zaken op te lossen.

Ik blijf alleen wel van mening, dat je basic zaken als in en uit stanby moet regelen voordat je een product op de markt gaat zetten....
Ik wil best voor ze testen en helpen hun bugs op te lossen, ik ga er dan alleen niet voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Maar hoelang wist Tweak dat het 1 juli zou zijn? Planning lijkt niet hun sterkste kant te zijn
Ik heb Tweak per mail een volledige omschrijving gegeven van de apparatuur die bij ons hangt. Zij wisten dus dat er bij ons al een nieuwe Genexis hing. Zij hebben niks met deze informatie gedaan. Het zit hem hier in de afhandeling. Zij hebben tijdens het telefoongesprek kunnen vragen: "loop even naar de meterkast, hoe zit het witte kastje eruit, staat er iets op, hoeveel aansluitingen heeft ie". Ik heb een dag vrij genomen om de monteur te ontvangen. Iets wat overbodig was en voorkomen had kunnen worden.
Ik denk dat je de essentie van mijn opmerking niet begrijpt: de radioknop is zo iets sullige wat het gewoon vanaf dag 1 had moeten doen. Dit had direct bij het testen naar voren moeten komen en heeft helemaal niks met de problemen te maken die ze nu ondervinden. Dit is gewoon onzorgvuldig geweest in de testfase. Het gaat mij niet om de functie zelf maar om de slordigheid ervan.
De TV is bij ons nog steeds slecht. De box loop nog minstens 3 keer per dag vast, in de avonduren lijkt er een capaciteitsprobleem te zijn omdat dan nog steeds het beeld geregeld hapert.

Overall: Ik begrijp dat dit voor Tweak een gigantische opgave is, daar heb ik ook best het nodige respect voor. Maar het ontbreekt bij Tweak aan het informeren van de klanten. Ik wil best begrip opbrengen voor hun werkzaamheden maar dan is het ook fijn om mij te informeren over de stand van zaken.

Overigens moet ik zeggen dat ik voornamelijk per mail contact houdt omdat ze dan altijd binnen 24 uur reageren. Daarnaast is het voor mij ook erg makkelijk om gewoon langs te lopen bij het kantoor, vriendelijk te woord gestaan, direct geholpen en de problemen die toen speelden waren verholpen. Ik snap dat mijn vorige bericht negatief overkwam, zal een stuk frustratie in zitten, maar begrijp mij niet verkeerd, er zijn ook veel dingen die goed gaan. Ik ben alleen tot zover over het product Sparql niet tevreden. De overige diensten werken prima.

[ Voor 5% gewijzigd door BlackSmokey op 21-07-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De TV is bij ons nog steeds slecht. De box loop nog minstens 3 keer per dag vast, in de avonduren lijkt er een capaciteitsprobleem te zijn omdat dan nog steeds het beeld geregeld hapert.
Apart, alle 4 de Sparql boxjes hier lopen geen van allen vast, sommige staan gewoon 24/7 aan (1tje niet, maar blijft het wel gewoon doen)

Om welk gebied gaat het hier en hoe is alles aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Vorkie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:23:
[...]

Apart, alle 4 de Sparql boxjes hier lopen geen van allen vast, sommige staan gewoon 24/7 aan (1tje niet, maar blijft het wel gewoon doen)

Om welk gebied gaat het hier en hoe is alles aangesloten?
Gebied is Almere (haven om precies te zijn), rechtstreeks aangesloten vanaf de Zyxel, zonder tussenkomst van een switch (we hebben ook maar 1 Sparql-box in huis). De internetkabels hebben we zelf getrokken, heb ze onlangs nog doorgemeten en de kabels geven zonder problemen 1gbit door. Met de boxen van Motorola hadden we overigens geen problemen. Aan deze situatie is verder ook niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Het grootste probleem is gewoon de beroerde communicatie. Alleen al een lijst met de grootste bekende issues zou al enorm helpen om te zien of jij de enige bent of dat het een structureel probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Even voor de beeldvorming (in chronologische volgorde)

Ik heb een brief met de codes ontvangen
Ik heb een e-mail ontvangen over uitstel van de levering
Ik heb een doos met apparatuur ontvangen.

..... niets

Dat laatste is nu een maand geleden.Voor de rest alleen moet je dan maar zelf naar de website gaan, om over de migratie van sparql te lezen.

Dat is gewoon waardeloze communicatie.

Ik heb best begrip voor de situatie, maar dit is in feite gewoon een maand niets gehoord na een aankondiging van een actie van hun kant.. ronduit onacceptabel.

Er zijn ook mensen die niet op GOT zitten en niet op de website kijken.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
BlackSmokey schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:18:

Maar hoelang wist Tweak dat het 1 juli zou zijn? Planning is niet hun sterkste kant....
Dat durf ik je niet te zeggen, maar ik weet dat ze begonnen zijn met de TV provider Sparql toen ik over ging naar Tweak, en dat was April vorig jaar.
Ik heb Tweak per mail een volledige omschrijving gegeven van de apparatuur die bij ons hangt. Zij wisten dus dat er bij ons al een nieuwe Genexis hing. Zij hebben niks met deze informatie gedaan. Het zit hem hier in de afhandeling.
Wellicht hebben ze wel wat met die informatie gedaan, maar als je AL je klanten op een nieuw systeem gaat zetten dan ga je niet per klant de documentatie doorlopen. Dan ga je er vanuit dat de informatie die je van de glasprovider krijgt over de apparatuur (die niet in beheer van Tweak is) correct is. Het is al druk genoeg. Dat er dan af en toe 1 tussen zit die niet klopt is jammer, maar helaas.
Overigens werd deze informatie pas belangrijk toen de migratie al begonnen was en bleek dat de 'foute' genexissen niet werkten. Dus de informatie-vergaring moest ook heel snel gebeuren.
Ik denk dat je de essentie van mijn opmerking niet begrijpt: de radioknop is zo iets sullige wat het gewoon vanaf dag 1 had moeten doen. Dit had direct bij het testen naar voren moeten komen en heeft helemaal niks met de problemen te maken die ze nu ondervinden. Dit is gewoon onzorgvuldig geweest in de testfase. Het gaat mij niet om de functie zelf maar om de slordigheid ervan.
Ik denk inderdaad dat ze daar niet op gelet hebben, en dat dat inderdaad niet handig was. Ik zie echter pas in Mei een persbericht van Abox42 dat ze in zee gaan met Cambrium. Dat betekend dus volgens mij dat er in een ruime maand getest moet zijn geweest. Bij een nieuw product is dat niet heel lang. Daarnaast bouwt Tweak aan die box verder aan een bestaand framework voor de Abox42 kastjes. Ik denk dat het ombouwen en geschikt maken van dit framework wat meer tijd kostte dan verwacht en dat het testen op kleine dingen daardoor achtergesteld is geraakt. Maar dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen.
Dat klopt. Sinds de firmware update van vorige week is het wel een stuk beter geworden. De box weet nu hoe hij moet bufferen, lijkt het. Hierdoor zijn de blokjes vrijwel weg, en gebeurt het voornamelijk in de avonduren eigenlijk alleen nog op de bekende zenders (Ned 1, 2, RTL 4, 7) waar veel mensen naar kijken dat het beeld stopt, en na 5 seconden ofzo weer verder loopt.
Vastlopers heb ik in de afgelopen dagen slechts 1 keer gehad.
Overall: Ik begrijp dat dit voor Tweak een gigantische opgave is, daar heb ik ook best het nodige respect voor. Maar het ontbreekt bij Tweak aan het informeren van de klanten. Ik wil best begrip opbrengen voor hun werkzaamheden maar dan is het ook fijn om mij te informeren over de stand van zaken.

Overigens moet ik zeggen dat ik voornamelijk per mail contact houdt omdat ze dan altijd binnen 24 uur reageren. Daarnaast is het voor mij ook erg makkelijk om gewoon langs te lopen bij het kantoor, vriendelijk te woord gestaan, direct geholpen en de problemen die toen speelden waren verholpen. Ik snap dat mijn vorige bericht negatief overkwam, zal een stuk frustratie in zitten, maar begrijp mij niet verkeerd, er zijn ook veel dingen die goed gaan.
Ik denk dat iedereen hier het daar wel mee eens kan zijn. De informatievoorziening van Tweak moet beter. Ze hebben niet voor niets een website. Een pagina met sporadische mededelingen is niet voldoende in een traject waar zich veel storende problemen voordoen. In het kader van "Geen nieuws is ook nieuws" kunnen ze op z'n minst dagelijks een berichtje plaatsen met de voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
BlackSmokey schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:28:
[...]

Gebied is Almere (haven om precies te zijn), rechtstreeks aangesloten vanaf de Zyxel, zonder tussenkomst van een switch (we hebben ook maar 1 Sparql-box in huis). De internetkabels hebben we zelf getrokken, heb ze onlangs nog doorgemeten en de kabels geven zonder problemen 1gbit door. Met de boxen van Motorola hadden we overigens geen problemen. Aan deze situatie is verder ook niks veranderd.
Almere-Haven, is dat oud blauw gebied?

Vindt het raar dat jouw box steeds vastloopt, heb je hem al eens naar factory gezet en opnieuw de laatste update toegepast?

Zou je ook eens voor een lange tijd (zeg 4 uur) een ping kunnen starten vanaf een vaste PC naar www.tweak.nl, ben wel benieuwd wat hier uitkomt qua gemiddelde (vooral ms en aantal aangekomen pakketten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Vorkie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:36:
[...]

Almere-Haven, is dat oud blauw gebied?

Vindt het raar dat jouw box steeds vastloopt, heb je hem al eens naar factory gezet en opnieuw de laatste update toegepast?

Zou je ook eens voor een lange tijd (zeg 4 uur) een ping kunnen starten vanaf een vaste PC naar www.tweak.nl, ben wel benieuwd wat hier uitkomt qua gemiddelde (vooral ms en aantal aangekomen pakketten)
Almere-Haven is oud groen gebied. Ik was daarom ook erg blij dat Tweak met Sparql kwam. Dit betekende voor ons namelijk eindelijk de mogelijkheid om helemaal van KPN af te komen (hoewel de nieuwe motorolaboxen van KPN prima functioneerde).

Ik heb de box al een keer terug gebracht naar de Factory reset. Maar ik zal het vanavond nog een keer uitvoeren. Wie weet!

Ik zal even een ping uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
TagForce schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:34:

Ik denk inderdaad dat ze daar niet op gelet hebben, en dat dat inderdaad niet handig was. Ik zie echter pas in Mei een persbericht van Abox42 dat ze in zee gaan met Cambrium. Dat betekend dus volgens mij dat er in een ruime maand getest moet zijn geweest. Bij een nieuw product is dat niet heel lang. Daarnaast bouwt Tweak aan die box verder aan een bestaand framework voor de Abox42 kastjes. Ik denk dat het ombouwen en geschikt maken van dit framework wat meer tijd kostte dan verwacht en dat het testen op kleine dingen daardoor achtergesteld is geraakt. Maar dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen.
Ik denk dat dit bij Cambrium zelf al veel eerder bekend was. Telecompaper (http://www.telecompaper.c...ndig-tv-platform--1008947) kon op 18 april al feilloos vertellen welke apparatuur Tweak ging leveren inclusief de bijbehorende Abox42.

Los daarvan is ook een maand langer uiteraard ook nog steeds erg weinig tijd om een dergelijk product volledig te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
BlackSmokey schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:41:
[...]

Almere-Haven is oud groen gebied. Ik was daarom ook erg blij dat Tweak met Sparql kwam. Dit betekende voor ons namelijk eindelijk de mogelijkheid om helemaal van KPN af te komen (hoewel de nieuwe motorolaboxen van KPN prima functioneerde).

Ik heb de box al een keer terug gebracht naar de Factory reset. Maar ik zal het vanavond nog een keer uitvoeren. Wie weet!

Ik zal even een ping uitzetten.
Ja, wie weet :)

Ook met die ping, dan zou je toch wat moeten zien qua capaciteit (daar pingtijden enorm oplopen bij congestie)

Stukje van mijn ping:
Ping statistics for 217.19.16.137:
Packets: Sent = 289, Received = 289, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 2ms, Maximum = 9ms, Average = 2ms
omdat ik ook wat websites hosts etc wil er wel eens een hoger pingetje voorkomen, maar zoals je ziet is het meeste op 2ms (en dat is zeker niet slecht :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ga er maar vanuit dat er veel langer is getest vermoedelijk met meerdere boxen zelfs. Op een bepaald moment wordt er dan besloten dit gaat hem worden. Dat zal pas het moment zijn dat de leverancier naar buiten mag/kan brengen dat ze een order hebben van 100000 boxjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
TrailBlazer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:57:
ga er maar vanuit dat er veel langer is getest vermoedelijk met meerdere boxen zelfs. Op een bepaald moment wordt er dan besloten dit gaat hem worden. Dat zal pas het moment zijn dat de leverancier naar buiten mag/kan brengen dat ze een order hebben van 100000 boxjes.
Ja, en dat is dan ook het moment dat de hele box gereed gemaakt gaat worden voor de uitrol, en dan begint dus ook het testen van je eigen functionaliteit, ipv compatibiliteits en functionele testen voor de requirements die je stelt.

Maar ze zullen ongetwijfeld al langer met deze box gewerkt hebben in een test omgeving (samen met andere boxen), maar dan nog is 2 maanden (misschien 3) ontwikkel en test voor een uitrol van een compleet nieuw systeem misschien wat weinig. Helemaal omdat de oorzaken van problemen in een volledig greenfield omgeving op verschillende plekken gezocht moeten worden, en dat dus langer duurt dan wanneer je alleen een settop box vernieuwt.

Oh well... Hoe dan ook gaat het wel opgelost worden. Ik zou alleen graag een voortgang zien, of een pagina waarop de lopende bekende problemen worden beschreven. Dat zou al een heleboel negatieve gevoelens wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basd123
  • Laatst online: 01-07 12:29
Wanneer kunnen we eindelijk de Sparql App eens verwachten. Tweak gaf in de info aan 'binnen 2 weken'. Helaas nog niets gezien. Heb nu nog Tweak Groen :P . Ik zal ergens na 4 augustus overgaan. Ben erg benieuwd wat ik kan verwachten na het lezen van alle berichten :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
TagForce schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:06:
Oh well... Hoe dan ook gaat het wel opgelost worden. Ik zou alleen graag een voortgang zien, of een pagina waarop de lopende bekende problemen worden beschreven. Dat zou al een heleboel negatieve gevoelens wegnemen.
Dat is denk ik de basis van de frustraties: zeggen dat je er druk mee bezig bent, maar geen inzicht bieden in de stappen die je momenteel doorloopt of waar je precies aan werkt. Dit had ik ook al bij ze aangegeven, maar dit leken ze nog niet helemaal te begrijpen. (Ik had Tweak een mail gestuurd omdat enkele dagen na mijn migratie (25 juni) bijna geen berichtgeving meer was op de aankondigingen pagina. De communicatie viel van 28 juni tot en met 15 juli praktisch stil op 2 berichtjes na. Tweak gaf aan dat ze hard aan het werk waren en dat daarom de aankondigingenpagina "stil leek te staan".)

Als ik een duidelijker beeld heb van de problemen die Tweak ondervind en hoe zij aan het werk zijn om deze problemen op te lossen, heb ik meer begrip voor de gebrekkige dienstverlening en is de frustratie aanzienlijk kleiner.

[ Voor 24% gewijzigd door BlackSmokey op 21-07-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Zojuist contact gehad met de helpdesk;

IP adres is vastgezet met een DHCP reservering op basis van Mac adres van de Zyxel (klonen kan altijd nog ;-) )
rDNS is ingesteld op dit vaste DHCP IP adres naar het adres van mijn mailserver.

Helaas ligt het adres wat Tweak nu uitlevert (84.245.40.0/22) in een Dynamic blocked pool bij 1 spamfilter, terwijl mijn vorige reeks niet als dynamisch stond geregistreerd.

Ga hier nog wel een mail aan spenderen naar Tweak dat ze dit IP block laten verwijderen c.q. aanpassen dat het niet meer als DUL geregistreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darchon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 16:05
Heeft iemand sinds de laatste firmware update last van het probleem dat standaard de ondertitels (denk dat het de teletekst ondertitels zijn?) aan staan op de Nederlandse zenders? Ik heb ze in ieder geval op Nederland 1. Heb hier trouwens alleen last van na een cold boot. Welk soms nodig is als ie weer eens niet uit stand-by wil komen, tenminste, ik krijg alleen een zwart scherm, zender wisselen en OK knop drukken heeft ook geen effect.

In het menu heb ik staan dat ik helemaal geen ondertitels wil (helaas heeft dit geen invloed op geen van de zenders, zelfs niet op de HBO VOD dienst, super irritant). Of het de teletekst ondertitels zijn ben ik trouwens niet zeker van, want een aantal keer op de teletekst knop drukken heeft helaas niet als gevolg dat ik ze niet meer zie. Enige manier om er van af te komen is de box in stand-by zetten, en weer van stand-by halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Darchon schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:07:
Heeft iemand sinds de laatste firmware update last van het probleem dat standaard de ondertitels (denk dat het de teletekst ondertitels zijn?) aan staan op de Nederlandse zenders? Ik heb ze in ieder geval op Nederland 1. Heb hier trouwens alleen last van na een cold boot. Welk soms nodig is als ie weer eens niet uit stand-by wil komen, tenminste, ik krijg alleen een zwart scherm, zender wisselen en OK knop drukken heeft ook geen effect.

In het menu heb ik staan dat ik helemaal geen ondertitels wil (helaas heeft dit geen invloed op geen enkele zender, zelfs niet op de HBO VOD dienst, super irritant). Of het de teletekst ondertitels zijn ben ik trouwens niet zeker van, want een aantal keer op de teletekst knop drukken heeft helaas niet als gevolg dat ik ze niet meer zie. Enige manier om er van af te komen is de box in stand-by zetten, en weer van stand-by halen.
Dit viel mij vanochtend inderdaad ook op. Ik heb wel de ondertiteling in de settings van de Sparqlbox uitgezet, maar verder nog niet gekeken wat voor invloed dit heeft op andere kanalen dan NL1,2,3. Het lijken mij wel teletekst-achtige ondertitels omdat ze ver achterlopen op wat er op dat moment gezegd wordt. Een beetje het zelfde idee als men realtime vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darchon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 16:05
Nog een tip voor de mensen bij wie HBO VOD niet meteen wil werken. Ga eerst naar de Videoland VOD, die start altijd wel meteen op. Daarna werkt HBO VOD wel. Daarna zal ook de VOD knop op de afstandsbediening werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-jansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 21:45
Al uren geen internet. Ben al een maand over..... (Almere, 1318)

[ Voor 13% gewijzigd door r-jansen op 21-07-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
r-jansen schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:52:
Al uren geen internet. Ben al een maand over..... (Almere, 1318)
Al gebeld/gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-jansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 21:45
Kom er niet doorheen, geen antwoord op mail...

ZyXEL + Genexis herstart, maar niets.

edit: contact gehad met Tweak. Er blijkt 'iets' mis te zjin. Ze schieten een ticket in. Maximale responstijd 5 werkdagen.

Kortom, maximaal een week geen telefoon/tv/internet, toppie...

[ Voor 38% gewijzigd door r-jansen op 22-07-2014 14:10 . Reden: Antwoord van Tweak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Tweak bellen is net zoiets als de Paus aan de lijn proberen te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Laatst online: 23-08 17:12
Meer mensen die uitzendingen missen bij uitzendinggemist? Dochter is helemaal verdrietig dat ze geen zandkasteel kan kijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:30:
[...]

_/-\o_

Tweak bellen is net zoiets als Obahma aan de lijn proberen te krijgen.
Gewoon 3 keer proberen... Meestal kom je dan wel in de wachtrij terecht, tenzij er echt een groot probleem is... Dan kun je ook een mail sturen met de melding daarin. Dan weten ze er in ieder geval vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Apart dat er zoveel hier problemen hebben Tweak te bereiken.

Telefonisch kan ik best begrijpen dat't niet goed lukt, maar per mail gaat voor mij probleemloos, tot nu toe altijd binnen 1 werkdag antwoord gekregen. En dan ook echt een bruikbaar antwoord.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

snarf schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:32:
Meer mensen die uitzendingen missen bij uitzendinggemist? Dochter is helemaal verdrietig dat ze geen zandkasteel kan kijken ;(
ik zou de vlag dan juist uithangen wat een zeikwijf is dat meisje zeg :X
Sesamstraat of 10 voor Koekiemonster doet het ok heel vaak niet bij mij. Wel te selecteren maar geen beeld.

edit ik bedoel dat meisje uit het zandkasteel niet je dochter ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TrailBlazer op 21-07-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Meh, dat kan je anders toch ook gewoon via laptop/pc o.i.d. even fixen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Laatst online: 23-08 17:12
Ja, leg mijn dochter van bijna 2 even uit dat Zandkasteel niet leuk is :F

En natuurlijk kan ik programma's via de laptop gaan terugkijken, maar Tweak biedt uitzendinggemist aan. Dan mag ik er toch ook vanuit gaan dat het werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

snarf schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:51:
Ja, leg mijn dochter van bijna 2 even uit dat Zandkasteel niet leuk is :F

En natuurlijk kan ik programma's via de laptop gaan terugkijken, maar Tweak biedt uitzendinggemist aan. Dan mag ik er toch ook vanuit gaan dat het werkt? :?
Ow, ik bedoelde meer dat laptop/tablet uitzendinggemist een prima backup is voor als't niet werkt, niet dat't niet hoort te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Firesphere schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:33:
Apart dat er zoveel hier problemen hebben Tweak te bereiken.

Telefonisch kan ik best begrijpen dat't niet goed lukt, maar per mail gaat voor mij probleemloos, tot nu toe altijd binnen 1 werkdag antwoord gekregen. En dan ook echt een bruikbaar antwoord.
Bij mij duurde het ook vaak een dag of 2-3 voordat ik antwoord per mail kreeg. Laatst wat gemaild met de helpdesk van Helden van Nu en binnen een kwartier al antwoord. :o Mogen jullie raden welke glasvezelprovider ik binnenkort heb. 8)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, Zoonlief mist Hoelahoep, Koekeloere etc.
Op de Animo was het ook vele malen gemakkelijker om te zoeken / bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROcho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-04 21:36
peeter123 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 00:12:

Iemand enig idee?
Ik heb exact hetzelfde. En ja, de default route voor dhcp-client in vlan4 uit staan. Ik heb ook even geprobeerd om op vlan4 een statisch ip in te stellen, maar dat bracht ook geen succes. Het lukte me ook niet om de router te pingen. Nu moet ik zeggen dat ik hier nog niet veel tijd aan heb besteedt, maar het is iig niet heel erg out-of-the-box. In de Zyxel staan nog wel QoS settings, die heb ik nog niet overgenomen, want ik kon nog niet bedenken hoe dat invloed zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 17:53
ROcho schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:34:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. En ja, de default route voor dhcp-client in vlan4 uit staan. Ik heb ook even geprobeerd om op vlan4 een statisch ip in te stellen, maar dat bracht ook geen succes. Het lukte me ook niet om de router te pingen. Nu moet ik zeggen dat ik hier nog niet veel tijd aan heb besteedt, maar het is iig niet heel erg out-of-the-box. In de Zyxel staan nog wel QoS settings, die heb ik nog niet overgenomen, want ik kon nog niet bedenken hoe dat invloed zou hebben.
Ik heb idd ook default route voor vlan4 uit staan. Ben er nu weer mee bezig maar internet werkt prima en blijft werken als ik dhcp-client op vlan4 uit zet. Als ik de dhcp-client aanzet voor vlan4 werkt internet niet meer, ping geeft destination unreachable. Als ik daarna mijn internet lease renew dan werkt internet weer totdat de iptv interface weer zijn ip renewed. Erg raar allemaal, mensen hier al uitgekomen?

Daarnaast heb ik ook 801.1p overgenomen van de Zyxel maar dit mocht niet baten.

[ Voor 3% gewijzigd door peeter123 op 21-07-2014 20:02 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rweust
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:32
Kom net terug van vakantie. Kon gelijk de helpdesk bellen. Geen TV, internet en telefoon meer. Ik bezit nog het oude Experia modem en de oude Motorola set up boxen. Blijkt dat Tweak dus toch de zaak heeft overgezet, ondanks dat ze begin juli op hun site hadden verklaard dit beslist niet te zullen doen voor de mensen die nog niets ontvangen hadden.

Voor mijn vakantie ook al veel problemen gehad met de wisseling van de Genexis, mijn stokoude, maar wel altijd werkende Experia box, bleek niet goed met de nieuwe Genexis overweg te kunnen (niet testen en gauw weer wegrijden, natuurlijk). Toen ook 5 keer met de helpdesk moeten bellen en een week geen netwerken gehad voor er een tijdelijke Experia V8 box werd geinstalleerd, die dus kennelijk maar even heeft gewerkt.

Nu zou er een modem en Sparql boxen onderweg moeten zijn. Ik ben benieuwd of dit weer een week op zich laat wachten. Wat mij echter verontrust is dat jullie het hier over nieuwe pin codes hebben. Hierover heb ik niets ontvangen. Zitten deze bij de zending met apparatuur?

*Ik ben klant van het eerste uur in Enschede, maar krijg behoorlijk genoeg van Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Die krijg je opgestuurd.
je kan de codes ook opvragen via de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Toch maar ticket laten maken voor uitzending gemist en ze gaan er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
N.a.v. mijn telefonie-probleem had Tweak Servicedesk via remote-management in mijn Zyxel de telefoon-instellingen aangepast. Eventjes werkte het, maar de volgende dag al niet meer.

Nu kreeg ik als reactie daarop te horen:
De reden dat de aanmelding van uw telefoon verloren gaat is omdat dit in ons systeem nog fout staat.
Dit zal op zeer korte termijn hersteld worden waardoor de aanmelding goed zou moeten blijven staan op de ZyXEL.

Helaas heb ik geen exacte indicatie wanneer onze technische afdeling dit probleem op heeft gelost.

Indien het probleem aan blijft houden horen wij het graag, dan kunnen wij verdere actie ondernemen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Remo
Servicedesk Tweak
Nog maar even geduld hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:36:
N.a.v. mijn telefonie-probleem had Tweak Servicedesk via remote-management in mijn Zyxel de telefoon-instellingen aangepast. Eventjes werkte het, maar de volgende dag al niet meer.

[...]
een paar weken geleden deed mijn telefonie het ook ineens niet meer, het bleek dat Tweak mijn zelf ingestelde SIP settings foutief had overschreven in de zyxel. Even handmatig aangepast en alles deed het weer. Echter afgelopen weekend was het weer mis. Men had weer twee dezelfde gebruikersnamen ingesteld.

Heb nu de SIP account volgorde aangehouden die men bij tweak zelf ook heeft. Vooralsnog werkt alles fluitend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basd123
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:35:
[...]

een paar weken geleden deed mijn telefonie het ook ineens niet meer, het bleek dat Tweak mijn zelf ingestelde SIP settings foutief had overschreven in de zyxel. Even handmatig aangepast en alles deed het weer. Echter afgelopen weekend was het weer mis. Men had weer twee dezelfde gebruikersnamen ingesteld.

Heb nu de SIP account volgorde aangehouden die men bij tweak zelf ook heeft. Vooralsnog werkt alles fluitend.
Dit is de reden waarom ik een Gigaset N300A heb aangeschaft. Hierin kun je zelf je SIP settings opslaan. Wat er ook in de Zyxel geconfigureerd is, mijn telefoon werkt. Voordeel is dat je hierin ook een andere SIP provider kunt configureren (bijvoorbeeld voor het goedkoop bellen naar mobile nummers). De Gigaset A300N kan zelf de prioriteit bepalen naar de goedkoopste SIP provider maar je bent wel gewoon altijd bereikbaar op je Tweak nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:46

Mr-D.

interpunctie? no hero here

basd123 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:22:
[...]

Dit is de reden waarom ik een Gigaset N300A heb aangeschaft. Hierin kun je zelf je SIP settings opslaan. Wat er ook in de Zyxel geconfigureerd is, mijn telefoon werkt. Voordeel is dat je hierin ook een andere SIP provider kunt configureren (bijvoorbeeld voor het goedkoop bellen naar mobile nummers). De Gigaset A300N kan zelf de prioriteit bepalen naar de goedkoopste SIP provider maar je bent wel gewoon altijd bereikbaar op je Tweak nummer.
Maar hoe sluit je die aan dan gewoon op je switch ipv je rj11 aansluiting dat zou wel makkelijk zijn

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basd123
Mr-D. schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Maar hoe sluit je die aan dan gewoon op je switch ipv je rj11 aansluiting dat zou wel makkelijk zijn
Yep, gewoon aan je internet verbinding (VLAN34). Je RJ11 slotjes blijven leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rweust
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:32
Goldfinger: Die krijg je opgestuurd.
je kan de codes ook opvragen via de mail.

Tuurlijk, het probleem is alleen dat ze eind juni ook al wisten, dat ik de nieuwe apparatuur nog niet had. Tweak heeft toen, na de Genexis wissel en alle problemen die hier op volgden, een tijdelijk nieuwer model Experia modem opgehangen en mij een mail gestuurd dat er een nieuw Zyxel modem en twee Sparql boxen gestuurd zouden worden.

Toen ruim een week geen netwerken gehad en vijf keer moeten bellen. Ik ben hierna op vakantie gegaan, na op hun site te hebben gelezen dat ze niemand over zouden zetten die nog niets ontvangen had. Dus wel, nu weer geen netwerken dus, waarschijnlijk ook al een paar weken.

Het probleem is dat alles half gebeurd. Ze wisten dat ik geen goede apparatuur had, maar zetten wel de Genexis over. Ze sturen vervolgens geen nieuwe apparatuur op of herstellen de fout waardoor ik deze niet ontvangen had, maar wachten af. Vervolgens zetten ze je over, waardoor je opnieuw zonder TV, internet en telefoon komt te zitten.

Opnieuw de service desk bellen geeft de belofte dat ze nu wel direct met spoed de apparatuur gaan sturen. Tot nu toe echter nog steeds niet de beloofde kopie aanvraag mail en track&trace ontvangen. Ben er bang voor deze zelf in Almere te moeten gaan halen, vanuit Enschede.

Als klap op de vuurpijl, blijken de inlogcodes dus anders te zijn en moet ik hier ook weer achteraan. Een mail sturen, zoals Goldfinger schreef, geeft waarschijnlijk antwoord, naar mijn ervaring wel weer 5 dagen later. De helpdesk is vaker niet dan wel ( na een half uur wachten) bereikbaar.

Wel zit ik nu in de situatie dat ik nu weken geen verbinding heb gehad (en nu nog steeds niet heb). Tweak geeft mij dus mijn abonnementsgeld van een maand terug. Ik heb echter liever gewoon TV, internet en telefoon en een provider die zaken in één keer oplost, of beter nog, problemen voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

basd123 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Yep, gewoon aan je internet verbinding (VLAN34). Je RJ11 slotjes blijven leeg.
:) thankxz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

net response van tweak gehad over uitzending gemist en of ik de setopbox direct op de router aan wil sluiten omdat dat misschien het probleem is. Het lijkt me heeel sterk dat het af en toe wel en af en toe niet werkt dat dat ligt aan de switch. Daarnaast doet HBO on demand het wel prima en gewoon televisie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb een nieuwe modem sinds vorige donderdag maar de downloadsnelheid is echt gekelderd. Was er het weekend niet maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze horen allebei (down & up) rond de 100 te zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3641011746.png

Vanavond en morgen ochtend ook nog maar even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Hoe werkt televisie bij jullie? Bij mij hapert hij echt de hele tijd. Ik kan niet fatsoenlijk tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
respawn123 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:40:
Hoe werkt televisie bij jullie? Bij mij hapert hij echt de hele tijd. Ik kan niet fatsoenlijk tv kijken.
Werkt prima, net als vroeger KPN groen. (Almere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 12:12
Hier (Almere) nog steeds stabiel met de upload iets te laag (maar dat is al sinds het begin zo)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3641215307.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Ik weet momenteel niet meer waar Tweak mee bezig is. Vorige week donderdag lagen alle diensten eruit en nu weer. De Sparqlbox is inderdaad aan het bufferen want die hield het nog een paar minuten langer vol dan de verbinding zelf.

Vorige week duurde de storing ongeveer 1,5 uur, maar dat was begin van de nacht. Afwachten hoelang het dit keer gaat duren.

Overigens voor de critici onder ons: de WAN-verbinding ligt er weer uit, dus geen storing in onze eigen apparatuur. Helaas komt de storing aardig overeen met die van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hier ook nul verbinding sinds een minuut of 10... Postcode 1351.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
Chimera666 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:09:
Hier (Almere) nog steeds stabiel met de upload iets te laag (maar dat is al sinds het begin zo)

[afbeelding]
Hans_18T in "Tweak Glasvezel Ervaringen Topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappo)
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Iemand ook problemen met afspelen van vele items op HBO OnDemand? Sommige afleveringen of films speelt hij wel af maar heel veel blijft de speler gewoon op zwart staan. Herstart helpt niet. Ik had daar eerder geen probleem mee, misschien na de afgelopen update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wel met uitzending gemist nog niet gezien met hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappo)
Heb het met beide STB's bij dezelfde films/afleveringen. STB's zitten op verschillende firmware, dus dat is het ook niet. Reboot router mag ook niet helpen.... Kan iemand bijv. Questioning Darwin eens proberen of die opstart?

[ Voor 16% gewijzigd door jappo) op 22-07-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
jappo) schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:17:
Heb het met beide STB's bij dezelfde films/afleveringen. STB's zitten op verschillende firmware, dus dat is het ook niet. Reboot router mag ook niet helpen.... Kan iemand bijv. Questioning Darwin eens proberen of die opstart?
Ik heb even gekeken voor je.
Deze film speelt gewoon af bij mij. (Almere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:30
respawn123 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:40:
Had ik afgelopen zondag en maandag. Is volgens mij gewoon de warmte. Toen heb ik er een ventilator op gezet werd het beeld weer prima. Nu het in huis weer wat is afgekoeld gaat het ook zonder ventilator weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Bij mij was de televisie goed, ook tijdens de warme dagen.
Geen problemen meer ondervonden na de update.
Ik heb geen Ventilator in gebruik.
De box voelt nog wel warm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappo)
Van warmte heb ik ook geen probleem. TV is prima, alleen HBO doet moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP1980
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:30
goldvinger schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:17:
Bij mij was de televisie goed, ook tijdens de warme dagen.
Geen problemen meer ondervonden na de update.
Ik heb geen Ventilator in gebruik.
De box voelt nog wel warm aan.
Het is niet meer hetzelfde probleem als de vorige firmware. Toen crashte de box. Nu wordt even het scherm zwart voor een seconde of 5. Het geluid loopt door. Had op een dag mijn PC die naast de STB aan laten staan en er was een proces gecrashd waardoor de CPU de hele dag 100% stond te maxen toen was de ruimte waarin het staat wel heel erg heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

MegaTronics schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Bij mij duurde het ook vaak een dag of 2-3 voordat ik antwoord per mail kreeg. Laatst wat gemaild met de helpdesk van Helden van Nu en binnen een kwartier al antwoord. :o Mogen jullie raden welke glasvezelprovider ik binnenkort heb. 8)
Toen ik nog geen klant was bij tweak ook een paar vragen over de mail gestuurd en binnen een uur antwoord
En op dit moment soms de volgende dag en anders nog de zelfde dag nu totaal 19 mails gestuurd en alles binnen 30 uur beantwoord en sommige binnen een uur dus vanaf mij kant valt het wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Ik heb denk ik een probleem met Uitzending gemist, maar dan door mijn eigen netwerk. Moet je nog specifiek poorten open zetten/ forwarden zodat die Uitzending gemist streams werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappo)
HBO probleem heeft zichzelf opgelost. Misschien storing HBO ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.

Mr-D.

Begrijp nu wat jullie bedoelen met die "beruchte 2 weken"

9 juli berichte Tweak dat de second screenoftewel de app een tot 2 weken op zich liet wachten tis nu precies 2 weken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basd123
Mr-D. schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:39:
Begrijp nu wat jullie bedoelen met die "beruchte 2 weken"

9 juli berichte Tweak dat de second screenoftewel de app een tot 2 weken op zich liet wachten tis nu precies 2 weken ;-)
Inderdaad......geen Sparql App of Sparql Online. Ook al tijden geen communicatie meer over de voortgang van de migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 12:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:13
basd123 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Inderdaad......geen Sparql App of Sparql Online. Ook al tijden geen communicatie meer over de voortgang van de migratie.
Ah ik kwam juist even checken wat de status daar van zou zijn. Wat een verassing... :/

Maar goed, ik weet officieel nog steeds niet wat de bedoeling is met mijn migratie. Heb de spullen al een maand in huis, migratie is tijdelijk stop gezet omdat het onduidelijk was wat voor glasvezel FTU er in mijn meterkast hangt. Dit heb ik 2 weken geleden doorgegeven aan de fiber boer, verder niets meer gehoord.

Gelukkig kan ik nog gewoon TV kijken met iTV >:)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHawk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 22:42
Cidolfas schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Ah ik kwam juist even checken wat de status daar van zou zijn. Wat een verassing... :/

Maar goed, ik weet officieel nog steeds niet wat de bedoeling is met mijn migratie. Heb de spullen al een maand in huis, migratie is tijdelijk stop gezet omdat het onduidelijk was wat voor glasvezel FTU er in mijn meterkast hangt. Dit heb ik 2 weken geleden doorgegeven aan de fiber boer, verder niets meer gehoord.

Gelukkig kan ik nog gewoon TV kijken met iTV >:)
Ik kreeg vorige week een mail dat ik vanaf 4 augustus gemigreerd word heb de zooi inmiddels ook al een maand in huis liggen. Vorige week belde ze mij nog om te vragen wat voor FTU ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:07
Vorige week vrijdag is mijn Tweak glasvezel afgesloten maar de monteur heeft nog geen nieuwe modem geinstalleerd. Ik zit dus sinds die tijd zonder internet en TV.

Bellen kan niet want ze zijn te druk en raden altijd aan later te bellen. Op mails blijven ze reageren met "u wordt zo snel mogelijk gebeld door de monteur."

Lekker dan, ik heb ze gezegd dat ik de boel opzeg als er vrijdag geen internet is. Ik was altijd er tevreden, ik hoop ook echt dat ze het snel fixen. Echt super slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackSmokey
Nyarlathotep schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:29:
Hier ook nul verbinding sinds een minuut of 10... Postcode 1351.
Bij mij gaat het om dezelfde postcode. Inmiddels weer een mail naar Tweak gestuurd dat ik de kans klein acht dat het aan mijn Zyxel ligt omdat elders in de buurt mensen de zelfde storing hadden. Dit klinkt meer als problemen in de wijkkast.

[ Voor 3% gewijzigd door BlackSmokey op 23-07-2014 17:25 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.