Ik zou op 25-6 overgezet worden, ik zat al een week op mijn pretpakket te wachten maar tot dinsdag nada noppes niks..
Eind van de dag maar een mailtje gestuurd.
Woensdag nog niks binnen en rond 16:00, ja hoor daag internet, tv en telefoon..
Krijg ik donderdag een reactie, er gaat niks gebeuren mijn migratie wordt verzet nieuwe datum volgt..
Eeh ja, maar er is wel iets gebeurd, want ik had niks meer.
En er was dus ook niks verstuurd, probeer ik daar een week lang zoveel mogelijk voor thuis te blijven?
Dus donderdag maar een ochtendje aan de telefoon gehangen, en verdomd rond 11:30 krijg ik
iemand aan de lijn, ik was zo verbaasd dat ik bijna vergat waar ik voor belde
Vriendelijke maar wel behoorlijke gestrest klinkende dame aan de lijn, die vertelde hetzelfde verhaal.
Er zou niks gebeurd zijn of verstuurd, na aan paar maal in de wacht gezet te zijn, kreeg ik de volgende mededeling, tussen nu en 5 uur komt er een monteur met, jawel het pretpakket.
Hele middag thuis geweest, geen monteur
Ik kon ook geen boodschappen doen, de kat lag ondertussen met zijn pootjes omhoog voor de koelkast.
Maar niemand gezien, vandaag maar weer een ochtendje aan het bellen geweest, ik kwam er niet door.
Rond 12:00 de bel!
Het zal toch niet waar zijn?
Ja en nee, nee geen monteur, ja wel een pakket van tweak!!
De boel meteen aangesloten, heb inmiddels wel internet maar geen tv of telefoon.
Nu mis ik nog de activatiecode voor de tv, en instellingen voor de telefoon..
Internet gaat als de brandweer, 95 up en down. (ik had 30 en nu 100)
Ik woon in Almere-Haven trouwens.
Nu nog de activatiecode te pakken zien te krijgen, ben benieuwd naar de tv.
Al met al voorzichtig optimistisch dat het uiteindelijk wel goed komt.
Conclusie:
Krijg je iemand aan de lijn dan wordt er meteen actie ondernomen.(top)
Communicatie, die is volkomen waardeloos, 1x een brief gehad wanneer ik overgezet zou worden verder niks.
Reactie op mail, redelijk gezien de drukte daar, dinsdag verstuurd donderdagochtend reactie
Kinderziektes, goed tot zeer goed? Aan de berichten te zien hier, wordt er snel gereageerd op problemen en word er hard gewerkt om ze op te lossen..
(Ik vraag me af als dit gedoe allemaal achter de rug is, hoeveel medewerkers er overspannen thuis zitten?)