Ik zit redelijk dicht bij het vuur en hoor zo af en toe wel eens wat.
KPN wil zijn positie verbeteren op de markt en geeft dus aan ALLES OF NIETS te leveren.
Voor Tweak is dit een groot probleem, ze heten namelijk niet voor niets TWEAK!
Als Tweak kpn zou gaan doorgeven hebben ze simpelweg geen bestaansrecht meer.
1 van de redenen waarom ik bij Tweak zit zijn de news groepen. Probeer maar eens onder kpn een paar gig per dag te downloaden. Voor je het weet valt er een rekening op de mat.
Tuurlijk verdient de manier van communiceren geen schoonheidsprijs en voor sommige gaat de prijs inderdaad omhoog. Maar als ik dit ga vergelijken met andere providers op glasvezel valt dit nog erg mee.
HBO buiten de discussie houdend is Tweak in mijn geval zelfs de goedkoopste.
Ik heb Tweak op 3 aansluitingen waarvan 2 Glasvezel. De één een blauw pakket en de ander een Groen. Voor het één ga ik nu wat meer betalen, voor de ander wat minder. Het zei zo.
Persoonlijk vind ik het belangrijker dat ik mijn vrijheid bij Tweak behoud, niemand die over mijn rug meekijkt.
Balen doe ik zeker van het fijt dat DVB-C er uitgaat, en ook dat IPTV zo straks versleuteld gaat zijn. 2 dingen waar ik nu veel gebruik van maak. Wellicht dat ik daarom in de toekomst misschien toch overstap, maar ik geef ze eerst maar eens een kans.
Trouwens zie ik hier een aantal keer voorbij komen dat Tweak een jaar vooruit betaald wilde worden. Dit is een optie die Tweak al jaren bied en een stuk goedkoper kan zijn dan maandelijks factureren. Dit is dus oud nieuws en is niets mis mee. Je kunt er namelijk ook gewoon voor kiezen om per maand te betalen.
Tweak is trouwens nooit goed in communiceren geweest.
Toen ik voor het eerst bij tweak een abbo afsloot op ADSL is mij door meerdere aangeraden dit alleen te doen als je zelf enig verstand hebt van "tweaken" ze laten namelijk veel aan je over en bieden weinig ondersteuning. Misschien zijn ze door het glasvezel wat te groot geworden en willen ze nu van wat klanten af
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 16-05-2014 17:01
]