Ik dacht blij te zijn! Maar kwam helaas bedrogen uit bij
TWEAK!
Je krijgt een mooi aanbod op de website omdat ik in Almere woon. Voor
54,95 kan ik 100 mbit + sparql basic krijgen.
http://www.tweak.nl/consu...productoverzicht_odf.html
De aanvraag procedure:
1 - Mijn postcode ingevoerd en de website geeft aan gefeliciteerd.
2 - Ik bekijk de prijs en zie dat het niet helemaal klopt met wat ze adverteren. Ik bellen naar tweak, de medewerker aan de telefoon geeft aan dat het gecrediteerd word op de factuur.
3 - Ik ga verder met mijn bestelling en vul al mijn gegevens in en klik op verzenden.
4 - krijg ik een bevestiging pagina te zien dat ik
63,95 per maand ga betalen. ( mhmmmm, oke de medewerker gaf aan dat het gecrediteerd zou gaan worden op mijn maandelijkse factuur omdat de korting nog niet was meegenomen in de aanvraag procedure.)
De volgende dag krijg ik een contract thuis gestuurd die ik moet ondertekenen en retour moet sturen.
Echter, zie ik dat het bedrag is nog hoger geworden!!??? Nu
67,95 per maand.
Ik weer tweak bellen. De medewerker geeft uiteindelijk aan dat ik dus niet in aanmerking kom voor de actie abonnement omdat ik geen
1gigabit verbinding kan krijgen?? Uh.... ik wil helemaal geen gigabit verbinding. Ik wil de
100 mbit verbinding die jullie ook kunnen leveren, wat heeft dat in godsnaam te maken met de
1 gigabit verbinding?
Het blijkt dus zo te zijn dat je alleen in aanmerking komt voor de aanbieding als je thuis,
LET OP: "de mogelijkheid" hebt om een
1gigabit verbinding te krijgen.
Scheef allemaal, maar waarom hebben ze die actie dan niet gewoon alleen vanaf 250mbit? Want ik wil 100mbit en ik val dus buiten de boot omdat ze geen
1 gigabit netwerk kunnen leveren op mijn adres, als ik dat überhaupt zou willen.
Ik heb aangegeven dat ik verder
niet akkoord ga en dat ik wel bij ze kom als ze mij het abonnement van
54,95 kunnen aanbieden, zoals ook in de advertentie word aangegeven op de website.