Geen idee of Cambrium het netwerk al helemaal IPv6-ready heeft.Aaargh! schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:12:
Vraag me overigens af of als ze nu hun eigen netwerk gaan draaien of het dan ook direct IPv6 gaat ondersteunen.
Misschien komt er, mocht het aanbod van Tweak financieel toch aantrekkelijk worden, voor mij toch een mogelijkheid om misschien nog eens te gaan shoppen, ondanks dat ik pas net 2 maanden bij Vodafone zit:
Deshmir in "IPTV op je HTPC"
Mocht dit voor bestaande contracten, en dus voor Vodafone, ook gelden, dan wordt dat voor mij een reden om (als ik toch CATV al moet gaan missen) verder te kijken.Deshmir schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:21:
Vervelende mededeling:
Per 1/7/2014 stopt KPN met TV verkoop als wholesale dienst.
Voor die tijd moeten alle non-KPN aanbieders over naar een andere TV leverancier (Sparql, Multivisie (VF) of Compenz).
Dit zou trouwens ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Tweak zo 'duidelijk' is in de stellingname dat iedereen van bestaande abonnementen 'over' moet.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.