Hier ook nog steeds geen Tab ontvangen, wel het hele verhaal van leverproblemen en de Tab2 E.O.L. gezever aangehoord.
Ga vandaag nogmaals bellen en nu eisen dat ik dat ding gewoon op hun kosten maar ergens op kan halen of hij moet hier morgen op de deurmat liggen.
Verder zou ik tevens teruggebeld worden over compensatie voor al het bellen en alles wat fout gaat maar dat is inmiddels ook ruim 2 weken geleden.
Nogmaals gebeld met Tweak en wat een onbeschofte eikels zijn het ik ben dus gewoon weer voorgelogen en aan het lijntje gehouden.
Ik zou teruggebeld worden voor compensatiemogelijkheden (half januari voor gebeld) en tot op heden zelfs na nog een telefoontje eind januari niks gehoord. Krijg ik nu vrolijk te horen dat het toch niet gaat gebeuren.
De Tab3 moet er toch echt deze week zijn hoor (jaja ik geloof het echt niet meer)
Een opsomming van wat er allemaal is misgegaan sinds het begin van Tweak.nl
Sinds november 2013 een abonnement bij Tweak.nl glasvezel 60/60Mbit telefonie en TV.
Leuke aanbieding gratis Samsung Tab (welke was onduidelijk) en gratis 2 maanden Fox Eredivisie
Het drama begint al vrij snel na oplevering van alle diensten.
-Het modem is defect en er moet een nieuwe komen, 1,5 week geen internet/tv en bellen (geen compensatie). (uiteindelijk maar mijn eigen router met openwrt laten draaien, dan maar niet bellen via Tweak)
-Eredivisie gewoon gefactureerd uiteindelijk eind januari alles gecrediteerd (na een keer of 8 erachteraan bellen)
-Eind december factuur gekregen met voor januari nog Eredivisie erop, prima ik wou per eind januari stopzetten want er kwamen wat leuke wedstrijden aan die ik wou zien. Dit heb ik aangegeven en wat denk je Tweak zet het gewoon eind december stop wat resulteert in het moeten bestellen van de 3 wedstrijden á €12,00 per wedstrijd. De extra kosten weigert Tweak te crediteren.
-Tab zou geleverd worden na betaling 2e factuur en aangezien bij Tweak de factuur vooraf betaald word was dit eind november. Nu bijna half februari nog steeds geen tablet. Het zou oorspronkelijk de Tab2 moeten zijn maar omdat deze niet meer leverbaar is moet het de Tab3 worden. Deze is volgens Tweak ook moeilijk te leveren. Ik krijg keer op keer antwoord dat het nu toch echt deze week geleverd moet worden maar het weer niet zo is. (de Tab3 is trouwens gewoon leverbaar)
-Na meermaals behoorlijk geïrriteerd geweest te zijn aan de telefoon half januari maar eens gevraagd of ik teruggebeld kon worden om over compensatie te spreken (dit kan de 1e lijns klantenservice niet.) Dat terugbellen gebeurt niet en nu na nogmaals een aantal keer gebeld te hebben te horen krijgen dat dit ook gewoon niet gaat gebeuren en Tweak niet aan compensatie doet.
Oftewel Tweak maakt fout op fout waardoor ik op kosten kom die ze vervolgens niet willen compenseren. Wat een waardeloos bedrijf ben je dan.
Denk dat ik behoorlijk in mijn recht sta om de hele handel te laten ontbinden, maar wat denken jullie. (Zal anders ook wel een topic openen in shopping)
[
Voor 75% gewijzigd door
Rubman op 11-02-2014 10:05
]