Er is in ieder geval wel -iets- fout gegaan in Almere.
Ik maak weer gebruik van een andere variant ( ThaNetRunner zit bij Tweak Blauw, dus op de enige Citypop in Almere Buiten waar WGDO beschikbaar is, en ik lees Experiabox dus Nyarlathotep zit op KPN WMP ).
Ik maak gebruik van de variant "KPN WMP+" bij Lijbrandt, postcode 1325 (Filmwijk). Hier deden vanochtend, in ieder geval rond 7:30 - 7:45 internet en IPTV het gewoon. Ook geen sporen gezien dat dit er hier uit heeft gelegen.
Maar hier lag wel de CATV (analoog, fm en dvb-c) eruit. Ik kwam daar achter toen ik de radio aan wilde zetten. Lampje op de Genexis was uit. Nadat ik de Genexis een powerflip had gegeven deed CATV het ook weer.
Er is dus wel iets geweest...... Wie weet heeft dat er toe geleid dat een verbinding met Tweak niet meer up is gekomen?
edit: OK.... een kennis van me in Regenboog sms'te me dat ook hij geen internet heeft (zit bij XMS ). Oftewel, het is iig niet Tweak specifiek.
Blijkbaar ligt er dan gewoon een hele citypop uit. In ieder geval in de citypop voor Almere Stad (gelukkig) geen problemen, behalve dat de CATV module een powerflip nodig had.
[
Voor 14% gewijzigd door
eymey op 15-02-2013 09:34
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.