Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flippiej schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:05:
[...]

Welke guild zit je bij? Ik ben zelf ook pas 2 weken weer terug in de game en ik ben nog aan het zoeken naar een leuke guild. Toevallig nog plek over? ;)

[...]

Ik ben nu net 2 dagen uit Greenshade, maar ik vond het nog redelijk meevallen qua spelers. Alle Dolmen was meestal een paar minuten wachten tot er wel een 2e persoon kwam opdagen en de meeste campbosses was er ook nog wel iemand in de buurt. Heel druk is het inderdaad niet, maar ik vind het nog wel te doen. Zeker 's avonds is het duidelijk een stuk drukker en was het vaak snel rennen naar een Dolmen direct als hij omhoog kwam en dan waren er al 4 mensen bezig.

Als je het echt te rustig vind moet je gewoon je char even met rust laten en beginnen met een nieuwe tot dalijk het spel buy-to-play wordt en de eerste gebieden overstroomd worden met nieuwe spelers. Het enige jammere daar aan is dat je dan de revamped coldharbour nog niet zal zien met je nieuwe char.
Deze guild: http://eprp.enjin.com/

We hebben nu over de 200 man waarvan ongeveer 100 elke dag actief zijn.

Maar het is wel een Roleplay Guild/Community. Dus als dat niet je ding is moet je eigenlijk wegblijven. =P In Guild Chat doen we gewoon als een reguliere guild en we doen ook gewoon PvE en PvP. Maar we hebben ook meetings waar we In-Character zijn, dus in /say acteren we als de characters die we spelen.

Je kunt overigens ook naar Cyrodiil toe gaan, daar zijn altijd genoeg spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Krukar schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:11:
[...]

Spele je op EU of NA? Ik spele vooral overdag op EU, misschien maakt dat het verschil (het is dan niet rustig maar echt uitgestorven).
Het type spelers dat over het algemeen op F2P-content afkomt is niet het type spelers waar ik op zit te wachten, dat heb ik eerder gezien bij o.a. Rift en Lotro, Dat is juist de reden dat ik een maandje voor de F2P weer ben gestart ;)
Ik speel altijd op EU dus dat is het verschil niet lijkt me, maar het is overdag wel duidelijk een stuk rustiger dan 's avonds. Het type spelers voor F2P content zal denk ik nog wel meevallen. De enige echte mensen die daar op zo'n manier van kunnen profiteren zijn oud-spelers die het spel eerder al gekocht hebben, voor de rest zal iedereen toch eerst het spel moeten kopen. Wie weet geeft dat nog enige buffer voor de echt verschrikkelijke f2p's ;)

Ik ben echter zelf ook expres nu weer begonnen ipv vanaf maart, zodat ik de massa nog enigszins kan voorblijven.
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Deze guild: http://eprp.enjin.com/

We hebben nu over de 200 man waarvan ongeveer 100 elke dag actief zijn.

Maar het is wel een Roleplay Guild/Community. Dus als dat niet je ding is moet je eigenlijk wegblijven. =P In Guild Chat doen we gewoon als een reguliere guild en we doen ook gewoon PvE en PvP. Maar we hebben ook meetings waar we In-Character zijn, dus in /say acteren we als de characters die we spelen.
Hmm ik ben niet echt thuis in het roleplay gedeelte, dus laat dan toch maar zitten. Toch bedankt :)

[ Voor 23% gewijzigd door flippiej op 08-02-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harsch Critic, leuk dat je het zo hoog zit, maar ik zit hier geen geruchten te verspreiden. Ik meld alleen wat mij is opgevallen en meld zelfs dat het iets kan zijn dat alleen bij mij is gebeurt. Zoals ik al zei heb ik al meer problemen met mijn accounts gehad al sinds de bèta in 2013, dus dat er weer iets mis is gegaan is niet onmogelijk ;) mijn forum account was iig ook alweer kaput en die hebben ze dus ook alweer mogen repareren.

Anyway zijn mijn EU chars die zijn aangemaakt in de maand na release dus weg en is er nog maar 1 overgebleven. Mijn NA chars zijn er nog, dus ga ik daar wel mee verder.

Wel jammer dat er hier dus niemand op de NA server speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Caelorum schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:59:
Wel jammer dat er hier dus niemand op de NA server speelt.
Hoezo, wat is nou een reden om op NA servers te spelen? Ik zie alleen maar nadelen; hogere ping en andere primetimes van NA spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, in het verleden was er iig een grotere bevolking op de NA servers. Daarnaast speel je zo buiten de echt drukke periodes, zodat je daar iig ook geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
EU is een goede server hoor Cael :)
Is hoop veranderd na de launch en de nieuwe patch is veelbelovend.

Probeer zo min mogelijk te testen en laat me verrassen, hehe
Wel de patch notes gelezen
Ben al weer een tijdje terug in de game en het bevalt nog steeds erg goed.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Dit weekend begn ik mijn nieuwe leven als Dunmer. Installatie is al gedaan nu alleen nog activeren. De game gekocht bij Saturn.de voor 14 nog wat. Er zit een key is voor de game, key voor het ontdekkingspakket met een pet whoott whoot, een fysieke kaart van de wereld en natuurlijk doos met 4 DVD's.

Indien iemand tips heeft voor een beginnend speler als Dunmer hoor ik dit graag. Ik ben van plan om mijn focus te leggen op melee dual wield of 2 hander als Dragon Kningt. Werd mij al gezegd om staff erbij te gebruiken ivm damage voor magic ofzo, maar dat zou ik toch wel erg jammer vinden aangezien ik elke TES wereld als melee Dunmer heb gespeeld. Blijkbaar ben je voor een DPS build dus wel een staff nodig....
Enige input over wat de beste class of beste skills en wapens voor mij zouden zijn zou wel gewaardeerd worden. Heb al enige builds bekeken maar veel wijzer wordt ik niet van alle keuzes.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
melek-taus schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:02:
Ik ben van plan om mijn focus te leggen op melee dual wield of 2 hander als Dragon Kningt. Werd mij al gezegd om staff erbij te gebruiken ivm damage voor magic ofzo, maar dat zou ik toch wel erg jammer vinden aangezien ik elke TES wereld als melee Dunmer heb gespeeld. Blijkbaar ben je voor een DPS build dus wel een staff nodig....
Enige input over wat de beste class of beste skills en wapens voor mij zouden zijn zou wel gewaardeerd worden. Heb al enige builds bekeken maar veel wijzer wordt ik niet van alle keuzes.
Mischien als je echt aan min-maxing wil doen. Mijn Templar gebruikt een 2H sword en dat gaat wel goed.
De beste manier om fun te hebben is door te spelen wat je wil, en niet de laatste cookie cutter/fotm build van een of andere website IMO.

Dus als je voor een two hander wil gaan, ga dan voor de two hander. :*)
Je kan op max level nog altijd wisselen naar die staff als je echt ieder puntje DPS wil voor PvP redenen of zo.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 17:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
En RIP eso. Dit gaat hem niet meer worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:21:
En RIP eso. Dit gaat hem niet meer worden voor mij.
Onderbouwing? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:06
Een paar dagen geleden dit spel toch maar gekocht omdat de subscription fee eraf gaat. Was er erg benieuwd naar en ben dan ook positief verrast.

Ik vind het echt een mooie game grafisch gezien, al helemaal omdat het een mmorpg is. De gameplay is ook verfrissend doordat alle quests zijn ingesproken en bijna niet repetitief zijn (tot nu toe). Ook de herkenning van Skyrim helpt daarin mee.

Het is wel degelijk een compleet andere game dan Skyrim en WoW en het is denk ik voor iedereen anders wat die daar van vindt. Ik kan het in ieder geval niet met een andere game vergelijken en dat is voor mij een goed teken.

Ben nog benieuwd naar de 'mmo' achtige elementen van het spel.
Vroeg me daarom ook af of die Benelux guild nog actief is en of ik daaar een invite van kan krijgen? UserID: Edzurrdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Eddieee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:29:
Een paar dagen geleden dit spel toch maar gekocht omdat de subscription fee eraf gaat. Was er erg benieuwd naar en ben dan ook positief verrast.

Ik vind het echt een mooie game grafisch gezien, al helemaal omdat het een mmorpg is. De gameplay is ook verfrissend doordat alle quests zijn ingesproken en bijna niet repetitief zijn (tot nu toe). Ook de herkenning van Skyrim helpt daarin mee.

Het is wel degelijk een compleet andere game dan Skyrim en WoW en het is denk ik voor iedereen anders wat die daar van vindt. Ik kan het in ieder geval niet met een andere game vergelijken en dat is voor mij een goed teken.

Ben nog benieuwd naar de 'mmo' achtige elementen van het spel.
Vroeg me daarom ook af of die Benelux guild nog actief is en of ik daaar een invite van kan krijgen? UserID: Edzurrdd
Ik zal je wel even een invite sturen. De Benelux guild is inderdaad nog actief, al zijn er wel een hoop leden verdwenen. Echter met de release van B2P in het vooruitzicht begint het wel alweer drukker te worden en als het eenmaal zover is zit de guild vast wel snel weer tegen de 500 aan.

Verder kan ik je aanraden om in een trading guild te gaan (zit zelf in traders of cyrodiil) en ik zit zelf ook nog in een andere vrij kleine nederlandse guild die wel erg sociaal is en vol zit met behulpzame mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Gisteren kwam m'n bestelde TESO aan met de post (voor €16 besteld, incl. verzending!). Meteen gisteravond account aangemaakt en installatie gestart. Gelukkig was die rond half elf klaar en kon ik nog even beginnen met spelen. De 30 dagen speeltijd die bij de game inclusief zit overbrugt mooi precies de periode tot het op 17 maart free-to-play wordt. :)

Character aangemaakt en een klein stukje van het begin door gelopen. Tot het tijd was om naar bed te gaan.

Kijk er erg naar uit om de wereld van TESO te gaan verkennen! Twee vrienden van m'n hebben ook gisteravond/vannacht de game op hun PC's geïnstalleerd. En een andere game-vriend moeten we nog ff overtuigen om het ook te doen. ;)

Vroeger speelden we Guild Wars samen. Dat één keer kopen en dan gratis online spelen model spreekt ons wel aan. Ik en nog een vriend hebben allebei ook Skyrim ervaring en voor ons is de wereld in TESO dan ook redelijk bekend terrein.

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 18-02-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik speel TESO nu sinds afgelopen zaterdag en ik vind het echt een gruwelijk spel. Op 1440p of 4k ziet dit spel in ultra er echt geweldig uit. Nu al dagen geen COD AW aangeraakt door TESO en ik verwacht ook dat ik de komende tijd flink bezig zal zijn.
De quests zijn erg vernieuwend en ook gelukkig niet constant hetzelfde, er is erg veel verschil. De gameplay is verder ook heerlijk al moet ik wel zeggen dat de dual wield skills er een beetje vreemd uit zien bij uitvoering maar verder is alles erg gelikt.

Wat is het voordeel van een trading guild? Enige tips wat handig is voor het verloop van het spel? Ben er wel over uit dat ik gewoon mijn eigen ding ga doen. Lekker solo.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melek-taus schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:31:
Ik speel TESO nu sinds afgelopen zaterdag en ik vind het echt een gruwelijk spel. Op 1440p of 4k ziet dit spel in ultra er echt geweldig uit. Nu al dagen geen COD AW aangeraakt door TESO en ik verwacht ook dat ik de komende tijd flink bezig zal zijn.
De quests zijn erg vernieuwend en ook gelukkig niet constant hetzelfde, er is erg veel verschil. De gameplay is verder ook heerlijk al moet ik wel zeggen dat de dual wield skills er een beetje vreemd uit zien bij uitvoering maar verder is alles erg gelikt.

Wat is het voordeel van een trading guild? Enige tips wat handig is voor het verloop van het spel? Ben er wel over uit dat ik gewoon mijn eigen ding ga doen. Lekker solo.
Een guild die meer dan 50 members heeft kan een Guild Store openen. Dit is een soort auction house dat alleen binnen je eigen guild werkt. Vervolgens kan die Guild op een Trade Post bieden in de wereld. Er zijn maar een gelimiteerd aantal Trade Posts in de game dus het bieden kan veel geld kosten (tot over de 30K voor een positie in de 'hotspots' zoals Davon's Watch, Mournhold en Windhelm). Met die Trade Post kan je je Guild Store dus openen naar de buitenwereld buiten je guild.

Voordeel van een goede trade guild is dus dat je gemakkelijker spul wat je niet kan gebruiken of salvagen gemakkelijker kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Een guild die meer dan 50 members heeft kan een Guild Store openen. Dit is een soort auction house dat alleen binnen je eigen guild werkt. Vervolgens kan die Guild op een Trade Post bieden in de wereld. Er zijn maar een gelimiteerd aantal Trade Posts in de game dus het bieden kan veel geld kosten (tot over de 30K voor een positie in de 'hotspots' zoals Davon's Watch, Mournhold en Windhelm). Met die Trade Post kan je je Guild Store dus openen naar de buitenwereld buiten je guild.

Voordeel van een goede trade guild is dus dat je gemakkelijker spul wat je niet kan gebruiken of salvagen gemakkelijker kan verkopen.
Dat is enigzins duidelijk en is dus alleen van toepassing als je endgame of high level bent.

Al deze optis maken de game toch echt interessant. Van de ene kant speel je gewoon een nieuwe TES maar hierdoor heb je zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melek-taus schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:22:
[...]

Dat is enigzins duidelijk en is dus alleen van toepassing als je endgame of high level bent.

Al deze optis maken de game toch echt interessant. Van de ene kant speel je gewoon een nieuwe TES maar hierdoor heb je zoveel meer.
Ligt eraan. Ook al zit je niet in een guild, je kunt toch door de trade posts/guild stores van andere guilds heen neuzen. Vooral voor crafting mats zitten er af en toe goede deals tussen die je dus ook op low level kan gebruiken.

Overigens heb je gelijk dat de game goed solo te spelen is...maar...de endgame is wel degelijk group focussed. Ook de laatste paar Veteran Ranks (10 tot 14) staan vrijwel geheel in het teken van group content in Craglorn Nu gaan die Veteran Ranks er uiteindelijk wel uit maar dat gebeurd pas 'ergens na de console launch' wat dus na juni is. Tot die tijd zul je, als je de beste gear in de game wilt halen, wat group content moeten doen om tot VR14 te komen. Voor de gear die dropt in Craglorn hoef je het ook niet echt te doen, zelf spul craften is veel beter en gemakkelijker.

Overigens kan je VR 10 tot VR 14 ook overbruggen door Cyrodiil PvE dailies te doen (dat is solo content in Cheydinhal, Bruma, Chorrol, Valastrus en Cropsford) maar dit gaat nogal langzaam.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Je maakt me steeds enthausiaster. Snap niet dat die game eigenlijk zo slecht aan heeft geslagen. Maarja ingame zie ik meer dan genoeg spelers dus volgens is de game populair genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Haay schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:32:
Gisteren kwam m'n bestelde TESO aan met de post (voor €16 besteld, incl. verzending!). Meteen gisteravond account aangemaakt en installatie gestart. Gelukkig was die rond half elf klaar en kon ik nog even beginnen met spelen. De 30 dagen speeltijd die bij de game inclusief zit overbrugt mooi precies de periode tot het op 17 maart free-to-play wordt. :)
Waar heb jij de game voor 16,- incl gevonden? Maat van mij zoekt hem nog en wil hem ook kopen voor een dergelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melek-taus schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:53:
Je maakt me steeds enthausiaster. Snap niet dat die game eigenlijk zo slecht aan heeft geslagen. Maarja ingame zie ik meer dan genoeg spelers dus volgens is de game populair genoeg.
De game is bezig met een revival, tijdje terug was de toekomst een stuk minder rooskleurig. Het heeft allemaal met toekomstperspectief te maken. Nu de game B2P gaat worden + console launch merk je gewoon dat het vertrouwen in een goede afloop langzaamaan terugkomt.

Overigens was de launch best dramatisch, veel core systems werkte totaal niet (guild chat werkte om de haverklap niet, spelen in een group ging bijna niet omdat je elke keer in andere phases viel, Cyrodiil crashte om de haverklap wat voor iedereen een hard-reset betekende, botters, exploits....de lijst hield niet op!) waardoor de algemene ervaring erg stroef was. Tel daarbij de gebruikelijke problemen die elke nieuwe MMO heeft op (dus dat de server zowat uit zijn voegen barst met te veel spelers tegelijkertijd) plus een hypetrain en je hebt een chaos. Pas een maand of 2-3 na launch liep alles echt helemaal lekker.

Sindsdien zijn er zeer veel veranderingen doorgevoerd (het is nu grafisch een stuk mooier) en komen er nog veel meer veranderingen aan in 1.6. Die aankomende patch kan je eigenlijk als een soort 'ESO 2.0' zien aangezien fundamentele zaken gaan veranderen. Oftewel, je kan eigenlijk de game weer opnieuw gaan leren nadat 1.6 live gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
melek-taus schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:58:
Waar heb jij de game voor 16,- incl gevonden? Maat van mij zoekt hem nog en wil hem ook kopen voor een dergelijke prijs.
De game met maandelijks abonnement was tot afgelopen weekend nog te krijgen voor tussen de 16 en 19 euro (variërend) bij Zavvi.nl. Was blijkbaar oude voorraad die opgeruimd moest worden want het is daar inmiddels uitverkocht. Heb blijkbaar geluk gehad het precies op het juiste moment daar te kopen! (En twee vrienden van me idem.)

Inmiddels staat nu The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited (PC) bij Zavvi.nl in de pre-order. Voor €68,49 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Haay schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
[...]

De game met maandelijks abonnement was tot afgelopen weekend nog te krijgen voor tussen de 16 en 19 euro (variërend) bij Zavvi.nl. Was blijkbaar oude voorraad die opgeruimd moest worden want het is daar inmiddels uitverkocht. Heb blijkbaar geluk gehad het precies op het juiste moment daar te kopen! (En twee vrienden van me idem.)

Inmiddels staat nu The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited (PC) bij Zavvi.nl in de pre-order. Voor €68,49 ...
Daar was ik al bang voor. Datzelfde had ik bij Saturn.de. Daar heb ik de pre order editie van 2014 voor 14,00 gekregen. Dus inclusief geprinte kaart, adventure pack en nog wat gratis troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Ook ik heb gister ESO gehaald. Die 30 dagen zijn nu dus precies genoeg om de periode tot B2P gang te overbruggen :) Prijzen beginnen overal te stijgen omdat de oude voorraden opraken en alleen nog de Tamriel Unlimited rerelease aangeboden gaat worden. En daar vragen ze dus weer de volle mep voor.

Ik heb hem nog bij gamecardcenter.nl kunnen halen voor 21euro. Die is nu inmiddels ook alweer 28 euro te halen maar dat is wel inclusief explorer pack, die ik dus ook heb :)

Nog niet echt helemaal begonnen met spelen, (alleen startmap even doorlopen) maar het ziet er goed uit.
Mijn verwachtingen zijn laag, ik weet dat veel mensen teleurgesteld waren maar die verwachtten meer een Skyrim vervolg. Ik zie het echt als een MMO met een elder scrolls jasje.

Misschien ga ik een aantal van jullie die nu ook gestart zijn wel tegenkomen :)

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
[...]

70 euro is wel HEEL erg gortig, ik neem aan dat het een foutje is. Ik zou eerder uit gaan van de standaard 50 euro voor de PC, 70 euro voor de console versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Patch 1.6 wordt vannacht uitgerold op de EU server om 4 uur onze tijd.

De patch is iets van 20-25GB groot dus zet de launcher op tijd aan :P
Ik las al wel op Reddit via de spelers op de NA servers dat je uiteindelijke directory iets van 42GB groot zal zijn, dus de totale grootte van het spel gaat niet heel hard omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Het is hier stil zeg, terwijl je op andere forums bijv. duidelijk meer activiteit omtrent deze game opmerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Patch wijzigd nogal wat. Heb het idee dat alles wat beter is uitgebalanceerd. Ik doe nu veel meer damage met dual wield en ook kan ik meer hebben. Ziet er allemaal erg netjes uit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
FerdiV schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:18:
Het is hier stil zeg, terwijl je op andere forums bijv. duidelijk meer activiteit omtrent deze game opmerkt.
De meeste wachten liever nog 2 weken wanneer het gratis is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk van 1.6 is best goed. Het begon echter niet al te best m.b.t de nog steeds uiterst brakke launcher. Ik heb nu standaard de eerste keer dat ik de launcher start een foutmelding dat ik een repair moet uitvoeren. Als ik daarna de launcher nog een keer start werkt 'ie wel goed. Hot damn, hoe moeilijk is het nu om een beetje goede launcher te maken anno 2015? Die van Guild Wars 2 is perfect, evenals de BattleNet Launcher. Maar ESO en TOR hebben me toch eens een geheugenvreters van launchers..pffft.

Grafisch lijkt het allemaal net even wat scherper, lijkt wel of er wat meer AA overheen zit. De draw distance lijkt ook wel wat verder te staan maar het is onderhands nu wel tijd voor wat Anostrophic Filtering aangezien het land verderop een beetje vaag is.

Qua combat voelt het nu allemaal wat snappier en de animaties zijn ook een grote verbetering. Ik speelde al met een build voor 1.6 geschreven op het forum tijdens 1.5 en de build lijkt nu alleen nog maar sterker. Enige nadeel is dat Bow nu heel erg underpowered is wat mijn secundaire wapen is. Ben maar overgeschakeld naar Destruction Staff die -erg- OP is op dit moment. =P

De komende paar dagen maar wat group content doen om te zien of ik tijdens group-tanking nog steeds goed in leven blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Thieving is erg vermakelijk voorlopig. Heb al aardig wat mensen achtervolgd en geraped zien worden door guards :D

Combat lijkt inderdaad net iets soepeler te werken en ik lijk iets sterker met mn sorcerer met mn oude build, maar ik ben nog aan het lvlen(V2) dus echt goed controleren kan ik het niet.
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:56:
Grafisch lijkt het allemaal net even wat scherper, lijkt wel of er wat meer AA overheen zit. De draw distance lijkt ook wel wat verder te staan maar het is onderhands nu wel tijd voor wat Anostrophic Filtering aangezien het land verderop een beetje vaag is.
Ik merk niet erg veel verschil, maar ik had zelf al SweetFX over het spel heen draaien. Ik had wel al eerder gelezen vanuit testers uit de pts dat de graphics iets meer op sweetfx standaard leken na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
ik wacht nog even 2 weken, dan ga ik ook weer beginnen.

heb er wel weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Niet meer kunnen wachten en een sub genomen van het weekend :)

Nieuw character gerolled. maar nu ben ik tegen iets raars aan gelopen. ben inmiddels lvl 10 maar nog steeds niet de eerste quest van de prophet gekregen om naar de harborage te komen...Iemand dit al ooit gehad? Bugged? of aanpassing in 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
Rudolf schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:19:
Niet meer kunnen wachten en een sub genomen van het weekend :)

Nieuw character gerolled. maar nu ben ik tegen iets raars aan gelopen. ben inmiddels lvl 10 maar nog steeds niet de eerste quest van de prophet gekregen om naar de harborage te komen...Iemand dit al ooit gehad? Bugged? of aanpassing in 1.6?
Heb je al gewoon geprobeerd om naar de Harborage te gaan. Ik had het opeens dat er een quest in me log was verschijnen zonder te praten met hem en ook een keer gehad dat ik op een bepaald level daar naartoe ging en er een quest was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is het ook mogelijk om nu de 'oude' game te kopen, zodat die na 14 maart wordt omgezet naar tamriel unlimited?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
jlena schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:44:
[...]

Heb je al gewoon geprobeerd om naar de Harborage te gaan. Ik had het opeens dat er een quest in me log was verschijnen zonder te praten met hem en ook een keer gehad dat ik op een bepaald level daar naartoe ging en er een quest was.
ja maar die ouwe doet de deur niet open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:07:
Is het ook mogelijk om nu de 'oude' game te kopen, zodat die na 14 maart wordt omgezet naar tamriel unlimited?
Ja, en dat is ook aan te raden. De 'oude' versie is veel goedkoper maar is nu wel zeldzaam aan het worden aangezien de retailers 5 dagen voor release van de 're-release' waarschijnlijk snel de oude versie uit de schappen aan het halen zijn. De oude versie kon je op het dieptepunt (2-3 maanden geleden) voor 20 euro halen, de nieuwe versie gaat rechtstreeks terug naar 50 en 70 euro voor PC en consoles respectievelijk. Daarnaast weet ik ook niet zeker of er bij Tamriel Unlimited nog een maand subscription bij zit, oftewel het nieuwe 'ESO Plus'.

Lang verhaal kort: Haal de oude game nu het nog kan maar dan moet je wel 'nu' actie ondernemen en de game voor het weekend over is gaan halen. Maandag ga je waarschijnlijk mis grijpen. De release-datum is trouwens 17 maart, niet 14 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 15:17
Ik ben van plan om elder scrolls online te gaan halen nu die gratis gaat worden.
Nu zie ik bij alle webshops the elder scrolls online €25-30.
En daaronder the elder scrolls online tamriel unlimited €50-60.
Kan ik gewoon de goedkope halen en dit spelen en vanaf 17 maart gratis doorgaan. Of werkt dit niet?
Vooral aangezien de prijzen het dubbele zijn voor precies hetzelfde spel.

*edit
Lees nu net hierboven het antwoord, beetje te snel met een reactie schrijven

[ Voor 10% gewijzigd door Brandonvds op 12-03-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Nu bij Bol.com voor 23euro inclusief de Explorer Pack waarbij een pet cadeau krijgt en met elk ras elke alliance kan spelen.

http://www.bol.com/nl/p/t...s-online/9200000024264680

edit: Zoals hieronder aangegeven, niet meer leverbaar. :/

[ Voor 30% gewijzigd door K-Wulf op 13-03-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

K-Wulf schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:25:
Nu bij Bol.com voor 23euro inclusief de Explorer Pack waarbij een pet cadeau krijgt en met elk ras elke alliance kan spelen.

http://www.bol.com/nl/p/t...s-online/9200000024264680

Ik zou zeggen grijp je kans, voordat de prijzen verdubbelen bij de Tamriel Unlimited (re)launch.
5-10 dagen levertijd helaas. Denk niet dat ze die nog hebben ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Gisteren twee stuks besteld bij bol.com en vandaag een e-mail gekregen met de annulering. Niet meer leverbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Nfear op 13-03-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Ik zie hem bij game mania nog wel staan als normale editie voor 30 euro, die nog bij flink wat filialen te halen is. (zelfde geldt voor de Dixons trouwens)

De tijd begint nu wel te dringen als je nog een editie wil die goedkoper is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door flippiej op 13-03-2015 11:42 . Reden: dixons toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb vandaag twee stuks voor de PC bij Yourgamezone besteld en het spel was daarna gelijk niet meer te vinden op de site. Ik heb ondertussen al een e-mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Kostte 34,50 per stuk, maar wegens de snelle levering vind ik dat wel waard. Het is alsnog goedkoper dan de nieuwe versie.

Edit:

De Tweakers-guild is niet meer? De website in de warning is inactive.

[ Voor 22% gewijzigd door Nfear op 13-03-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Pff zit nog steeds met een game breaking bug. Main quest start niet. Zenimax is er van op de hoogte maar doet er voorlopig nog niks mee. Vanavond een nieuw character maken kijken of het daar ook fout gaat. Balen zeg. Eigenlijk geen zin om weer te rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:59
Rudolf schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:10:
Pff zit nog steeds met een game breaking bug. Main quest start niet. Zenimax is er van op de hoogte maar doet er voorlopig nog niks mee. Vanavond een nieuw character maken kijken of het daar ook fout gaat. Balen zeg. Eigenlijk geen zin om weer te rerollen.
Das balen dat zon grote bug er nog steeds inzit. Gelukkig was je nog maar lvl10. Dus dat is niet zo ver in het spel. Succes mer rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudolf schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:10:
Pff zit nog steeds met een game breaking bug. Main quest start niet. Zenimax is er van op de hoogte maar doet er voorlopig nog niks mee. [...]
Ingame support wil jouw questline ook niet even resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik probeer de code te redeemen, maar als ik met PayPal een subscription wil starten voor de 30 days die bij de aankoop inbegrepen zit is er alsnog een creditcard verplicht. Die heb ik dus niet. Dat wordt wachten tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
NoFearz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:02:
Ik probeer de code te redeemen, maar als ik met PayPal een subscription wil starten voor de 30 days die bij de aankoop inbegrepen zit is er alsnog een creditcard verplicht. Die heb ik dus niet. Dat wordt wachten tot dinsdag.
Ik heb ook geen creditcard en die had ik ook niet nodig om mijn free-30days te claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
K-Wulf schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:38:
[...]

Ik heb ook geen creditcard en die had ik ook niet nodig om mijn free-30days te claimen...
Hoe heb je dit gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 14-03-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag ik mij inderdaad ook af. Er is zelfs tijdens release een gigantische rel over geweest op de forums maar zelfs daarna heeft ZOS het niet aangepast.

Of hij bedoelt dat 'ie gewoon 30 dagen heeft gekocht met iDeal en daar bovenop de 30 dagen heeft gekregen = 60 dagen. Maar dat is niet helemaal de bedoeling van '30 gratis dagen included' natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:20:
[...]

Vraag ik mij inderdaad ook af. Er is zelfs tijdens release een gigantische rel over geweest op de forums maar zelfs daarna heeft ZOS het niet aangepast.

Of hij bedoelt dat 'ie gewoon 30 dagen heeft gekocht met iDeal en daar bovenop de 30 dagen heeft gekregen = 60 dagen. Maar dat is niet helemaal de bedoeling van '30 gratis dagen included' natuurlijk.
Met een 1 day pre-paid code die je van support kan krijgen schijnt het wel te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:57:
[...]

Met een 1 day pre-paid code die je van support kan krijgen schijnt het wel te lukken.
*facepalms* Really? Damn. Waarom gaat ZOS het dan niet gewoon standaard inbouwen dat het ingeven van een betalingsmethode helemaal niet nodig is om die 30 dagen te claimen. Ik snap het echt niet, het behandelen van tickets voor 1 day pre-paid codes kost in arbeidsloon veel meer dan de mogelijke 'winst' die ze behalen. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik heb het middels PayPal gedaan. Kostte me wel 1 euro om mijn 30 gratis dagen te redeemen. Heb geen creditkaart, maar die melding houdt in dat je bankrekening niet gevalideerd is via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
melek-taus schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:28:
Ik heb het middels PayPal gedaan. Kostte me wel 1 euro om mijn 30 gratis dagen te redeemen. Heb geen creditkaart, maar die melding houdt in dat je bankrekening niet gevalideerd is via PayPal.
Dit dus. Overigens wordt die 1euro afschrijving gelijk geannuleerd nadat Zenimax dus ziet dat het een gevalideerde rekening is van PayPal.

Ik heb echt geen extra tijd bijgekocht om die 30gratis dagen te krijgen. Weet de exacte handelingen niet meer, maar het kostte me niet meer dan een halve minuut....

[ Voor 15% gewijzigd door K-Wulf op 14-03-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb het oude spel toendertijd gekocht en een maand of drie gespeeld.

Moet ik het spel opnieuw kopen, of kan ik gewoon verder spelen?

[ Voor 95% gewijzigd door Bjorn89 op 15-03-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Bjorn89 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:44:
Ik heb het oude spel toendertijd gekocht en een maand of drie gespeeld.

Moet ik het spel opnieuw kopen, of kan ik gewoon verder spelen?
Je kan gewoon verder spelen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Mijn timecard verliep op 15 maart. Ik had niet verwacht dat ik door kon blijven spelen, maar dat kon ik blijkbaar wel. Had verwacht dat ik een dag of twee niet kon spelen aangezien ik ook een mail had gekregen dat mijn speeltijd was verlopen. Nette overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden toch iedereen die op de rand zat een week of twee extra gametime gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Na drie maanden na de launch gespeeld te hebben, ga ik ook weer beginnen. Weten jullie of ik al kan spelen terwijl straks de launcher de rest van de patches binnen haalt? Na een bepaald percentage oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Blaim schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:32:
Na drie maanden na de launch gespeeld te hebben, ga ik ook weer beginnen. Weten jullie of ik al kan spelen terwijl straks de launcher de rest van de patches binnen haalt? Na een bepaald percentage oid?
Als goed is niet. Ik moest ook wachten tijdens de laatste patch (1.6), maar dat was 2 week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Blaim schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:32:
Nee, je moet eerst alle patches binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De downloadsnelheid was gisteren wel hoog overigens. Kon met 8MB/s downloaden. Patch was dus ook in 5min binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Gisteren een Khajiit Nightblade in de Aldmeri Dominion aangemaakt. 2-3 uren gespeeld en het spel ziet er erg goed uit. Het vechten voelt soepel aan en er is genoeg te doen aan leuke quests :)

[ Voor 23% gewijzigd door Nfear op 18-03-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
NoFearz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:33:
Gisteren een Khajiit Nightblade in de Aldmeri Dominion aangemaakt. 2-3 uren gespeeld en het spel ziet er erg goed uit. Het vechten voelt soepel aan en er is genoeg te doen aan leuke quests :)
Aan quests is er sowieso genoeg te doen... als je eenmaal klaar bent met je volledige questline heb je ook nog eens die van de andere factions te gaan als je er zin in hebt met dezelfde character :P

Maar mooi dat je je vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

masauri

aka qwybyte

Ryatzu schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Nee, je moet eerst alle patches binnenhalen.
Hoe groot zijn de patches feitelijk ?
Met een dl limiet van 100GB in de maand met nog maar 50GB over wil ik wel overwegen eso te kopen , maar die patches kunnen het me aardig verkloten.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
masauri schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Met een dl limiet van 100GB in de maand met nog maar 50GB over wil ik wel overwegen eso te kopen , maar die patches kunnen het me aardig verkloten.
Met de oude retail versie (niet Tamriel Unlimited) moest ik na het installeren met de dvd's nog eens ~20GB patchen. Dit zal wel minder zijn met de nieuwe retail versie. Als je digital download neemt dan zal het denk ik iets van ~40GB zijn, want je begint met alleen de client.

[ Voor 14% gewijzigd door Nfear op 18-03-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
masauri schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Hmm dan zou ik wel de nieuwe versie kopen. Die zal vast de nieuwst client op de cd/dvd hebben.
Dan zijn de patches in totaal denk maar 1a2gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:43:
[...] Dan zijn de patches in totaal denk maar 1a2gb.
Daar zou ik niet op rekenen. Patches van ESO zijn echt bizar groot. Ze doen geen delta updates of zo lijkt het, want ze gaan gewoon makkelijk over de 5GB per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Caelorum schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:19:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen. Patches van ESO zijn echt bizar groot. Ze doen geen delta updates of zo lijkt het, want ze gaan gewoon makkelijk over de 5GB per stuk.
Dat komt ook deels door het voice-acting. Patch 1.6 bevatte de nieuwe skill legerdemain (thieving), waarvoor er vrij veel nieuwe tekst is ingesproken voor alle mogelijke guards met veel variatie. Zo loopt de grootte van een patch wel snel op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Voor de nieuwelingen van afgelopen maand: Hoeveel crown point hebben jullie nu gekregen om te besteden in de store? Ik 2100, precies genoeg om de Imperial Edition upgrade in de store te kopen.

Nu heb ik dus met iets meer dan 20euro besteed de game + Explorer Pack + Imperial Edition :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik heb toevallig nog een "Explorer's Pack DLC CD Key" over (€4,13). Per ongeluk los gekocht, maar bleek toevallig nog bij de game te zitten:
- Your characters can join any of the alliances, no matter which race you choose.
- Scuttler pet
- Extra Treasure maps that can be found during your explorations

Iemand interesse om over te nemen? (voor het 'spreekwoordelijke biertje': € 2,50 is ie van jou) Stuur maar een pm (eerst testen dan pas overmaken is prima als je al een tijdje lid bent van GoT).

[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 18-03-2015 13:43 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 17:38
Ik had een ong 2 maanden niet geupdate.
Nu heb ik een 12GB update moeten binnentrekken.
Totale gamesize is nu 41.8 GB.

Ik zag wel dat alle skills en attributes zijn gereset door de vele wijzigingen. Tijd om me in te lezen voordat ik weer begin te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
K-Wulf schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:07:
Voor de nieuwelingen van afgelopen maand: Hoeveel crown point hebben jullie nu gekregen om te besteden in de store? Ik 2100, precies genoeg om de Imperial Edition upgrade in de store te kopen.

Nu heb ik dus met iets meer dan 20euro besteed de game + Explorer Pack + Imperial Edition :D
Ik het 600 Crowns in men account staan. Hoe kom jij dan aan 2100? En ik heb niet meegekregen waarom we dit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
melek-taus schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Ik het 600 Crowns in men account staan. Hoe kom jij dan aan 2100? En ik heb niet meegekregen waarom we dit krijgen.
Mijn 30 dagen liepen tot vandaag. Heb dan ook pas gisteravond mijn Paypal subscription beindigd.

Ik kreeg dus 500 (die iedereen krijg die het spel koopt) + 1500 (nog 1 dag resterend, dus een openstaande maand?) + 100 omdat ik al 1 maand gesubscribed ben. Zoiets moet het wel zijn. Anyway ik heb mijn 2100 dus gelijk uitgegeven voor ze iets terughalen :D
You will receive 100 crowns for every month you were previously subscribed, and 1500 crowns for every remaining month left in your subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
K-Wulf schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Mijn 30 dagen liepen tot vandaag. Heb dan ook pas gisteravond mijn Paypal subscription beindigd.

Ik kreeg dus 500 (die iedereen krijg die het spel koopt) + 1500 (nog 1 dag resterend, dus een openstaande maand?) + 100 omdat ik al 1 maand gesubscribed ben. Zoiets moet het wel zijn. Anyway ik heb mijn 2100 dus gelijk uitgegeven voor ze iets terughalen :D

[...]
Heb ik mezelf dus in de vingers gesneden. Mijn 30 dagen liepen op 15-3-2015 af. Crap had geen 3 dagen kunnen wachten met activeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik heb hem net (uur of 2 geleden) ook maar besteld , wel de beta gespeeld maar had geen behoefte om maandelijks te betalen.

Net via BOL besteld voor 22E , nu zie ik dat hij 44E is geworden daar. Heb ik denk ik een keer een mazzeltje dat ik net optijd was :)

Nu snel maar uitzoeken welke class en race ik ga spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
KoeRmX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:24:
Ik heb hem net (uur of 2 geleden) ook maar besteld , wel de beta gespeeld maar had geen behoefte om maandelijks te betalen.

Net via BOL besteld voor 22E , nu zie ik dat hij 44E is geworden daar. Heb ik denk ik een keer een mazzeltje dat ik net optijd was :)

Nu snel maar uitzoeken welke class en race ik ga spelen!
Ik denk dat deze niet geleverd gaat worden als je het bruine doosje besteld hebt. Deze staat twee keer op de site, maar levertijden zijn best lang. Vorige week heb ik het ook daar geprobeerd voor die prijs.

[ Voor 24% gewijzigd door Nfear op 18-03-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
NoFearz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat deze niet geleverd gaat worden als je het bruine doosje besteld hebt. Deze staat twee keer op de site, maar levertijden zijn best lang. Vorige week heb ik het ook daar geprobeerd voor die prijs.
Vorige week voor een maat besteld, die werd na 24 uur geannuleerd door BOL. Stond ook bij levering in 5 - 7 dagen. Vanmorgen nogmaals gekeken en toen stond er 24 uur levering bij. Misschien had BOL nog eentje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
NoFearz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:34:
[...]

Krijg net de bevestiging binnen

"The Elder Scrolls Online"
Levertijd: Bezorgdag 19 maart 2015 € 22,99

Even afwachten dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
KoeRmX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:26:
[...]

Krijg net de bevestiging binnen

"The Elder Scrolls Online"
Levertijd: Bezorgdag 19 maart 2015 € 22,99

Even afwachten dan maar :)
Ah, het lijkt er dan toch op dat ze nog ééntje ergens hadden liggen. Krijg je de explorer's pack er ook bij?

[ Voor 5% gewijzigd door Nfear op 18-03-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
Stond wel op de beschrijving dus misschien wel.

Is het het overwegen waard om dit nog ergens te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
KoeRmX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:37:

In mijn ogen niet, tenzij je echt een ras bij een alliance wilt spelen waar dat normaal niet mogelijk is. Waarschijnlijk zit het wel inbegrepen, dus dat is mooi meegenomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 18-03-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

KoeRmX schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:37:

Ik heb dus nog een code over.. zie boven ;-)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er dacht ik ook nog eentje ergens liggen. Als iemand echt graag wil dan kan ik wel even zoeken.
Misschien dat deze codes uit de closed beta zelfs nog wel werken, al vermoed ik van niet:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Gisteren TESO maar weer gedownload. Best ernstig om te zien dat er totaal geen activiteiten zijn. Het is tenslotte gratis! :p tenminste, ze hebben de maandelijkse kosten eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik kom geregeld spelers tegen. Ben momenteel bij de laatste quest in Stonefalls, maar het is aardig druk in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat hij activiteiten bedoelt, niet activiteit. Als in zomerfestival inworld en dat soort gein. En het is niet alsof er niet genoeg occasions zijn in de lore: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:30:
Gisteren TESO maar weer gedownload. Best ernstig om te zien dat er totaal geen activiteiten zijn. Het is tenslotte gratis! :p tenminste, ze hebben de maandelijkse kosten eraf gehaald.
Zeker op de amerikaanse server gespeeld? Kom genoeg mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de US server is het ook de hele dag door redelijk hoor. Kom genoeg mensen tegen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Btw weet iemand hoe ik het beste mijn stats moet toewijzen? Lees overal ineens dat Stamina builds tegenwoordig beter zijn voor dual wield.
Ben Dunmer, Dragonknight met voornamelijk dual wield. Heb stats vooral op health en een paar op magic staan. Nog maar lvl 17, maar wil het gelijk goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Ik zou me er niet teveel druk om maken. Respeccen is cheap. En de kans is groot dat je toch respecced als je capped. Als je stamina gebruikt voor skills is de sterkte daarvan afhankelijk van je max stamina. Zelfde met magicka. Health is altijd handig bij levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meteen goed doen is vrijwel onmogelijk inderdaad. Mijn ervaring is iig dat wat soms in de ene zone goed werkt in de andere totaal niet werkt. Zeker als je begint aan de veteranen ranks ga je daar tegenaan lopen (of hebben ze de overbrugging al geleidelijker gemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
Zoals velen heb ik ook mijn ESO account van de plank gehaald en sinds gisteren weer aan het rond huppelen met mijn Nightblade. Helaas voelt het nog steeds als een redelijk loner spel, wat ingame sociaal contact maakt het denk ik een stuk leuker.

Is er een Tweakers guild of kan iemand mij in de richting van een leuke guild sturen? Mijn hoogste character is een lvl 42 Nightblade (Ebonheart Pact.

Greets
Panìek

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:30
joostsozee schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:55:
Is er een Tweakers guild of kan iemand mij in de richting van een leuke guild sturen? Mijn hoogste character is een lvl 42 Nightblade (Ebonheart Pact.
Er is een nederlandstalige AD-guild : Legends of the Benelux. Je moet dus minstens 1 AD-char hebben. De laatste tijd is die guild aan't boomen (het B2P zal er wel iets mee te maken hebben). Vooral in de endgame wordt er vanuit de guild runs opgezet. Voor daily runs vind je echter zelf altijd wel een groepje.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
K-Wulf schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:05:
Ik zou me er niet teveel druk om maken. Respeccen is cheap. En de kans is groot dat je toch respecced als je capped. Als je stamina gebruikt voor skills is de sterkte daarvan afhankelijk van je max stamina. Zelfde met magicka. Health is altijd handig bij levelen.
Ok stats wissen en alles opnieuw instellen is dus later in de game mogelijk. Dat scheelt, vooral als je een bepaalde build beu bent. Momenteel doe ik maar wat ik goed acht aan hand van mijn skills en probeer ik mijn health hoog te houden om Solo bossen etc te kunnen doen als dual wield zijnde.

Geniet nog dagelijks van deze game. Persoonlijk vind ik dit een van de beste TES games van de afgelopen jaren. Niets verslaat Morrowind, maar deze game komt toch echt in de buurt. Er is zoveel te doen en het speelt zo fijn. Heerlijk...vooral op 1440p 28".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

beste eso vriendjes

moet ik, als super casual, eigenlijk gewoon alles vendoren en sparen om dan gewoon iets te kopen die deftig is ?
of level ik toch beter mijn trades ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon lekker levelen. Als je dan fatsoenlijke zooi kan craften (complete set items bijv.) dan kan je die lekker verkopen. Moet je alleen niet vergeten te researchen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 25-03-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke class leunt het dichtste aan bij de klassieke ranger/hunter? ESO is op dat punt wel vrij hybride, doordat je stats en skills zelf kunt toewijzen, of vergis ik mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Hurtebise schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:11:
Welke class leunt het dichtste aan bij de klassieke ranger/hunter? ESO is op dat punt wel vrij hybride, doordat je stats en skills zelf kunt toewijzen, of vergis ik mij.
Ik zou zeggen, geen één of allemaal. Dit komt doordat elke class de bow kan gebruiken en toegang heeft tot die hele skill tree. Sommigen zullen zeggen dat Nightblade dichterbij ligt dan andere classen, maar het is toch wel meer gericht op assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, het ligt wel wat meer voor de hand voor bepaalde classes en races. Zelf heb ik een high-elf sorc met bow. Die combinatie is dodelijk op afstand, maar van dichtbij ben ik echt zwaar underpowered.
Pagina: 1 ... 50 ... 66 Laatste