Deze guild: http://eprp.enjin.com/flippiej schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:05:
[...]
Welke guild zit je bij? Ik ben zelf ook pas 2 weken weer terug in de game en ik ben nog aan het zoeken naar een leuke guild. Toevallig nog plek over?
[...]
Ik ben nu net 2 dagen uit Greenshade, maar ik vond het nog redelijk meevallen qua spelers. Alle Dolmen was meestal een paar minuten wachten tot er wel een 2e persoon kwam opdagen en de meeste campbosses was er ook nog wel iemand in de buurt. Heel druk is het inderdaad niet, maar ik vind het nog wel te doen. Zeker 's avonds is het duidelijk een stuk drukker en was het vaak snel rennen naar een Dolmen direct als hij omhoog kwam en dan waren er al 4 mensen bezig.
Als je het echt te rustig vind moet je gewoon je char even met rust laten en beginnen met een nieuwe tot dalijk het spel buy-to-play wordt en de eerste gebieden overstroomd worden met nieuwe spelers. Het enige jammere daar aan is dat je dan de revamped coldharbour nog niet zal zien met je nieuwe char.
We hebben nu over de 200 man waarvan ongeveer 100 elke dag actief zijn.
Maar het is wel een Roleplay Guild/Community. Dus als dat niet je ding is moet je eigenlijk wegblijven. =P In Guild Chat doen we gewoon als een reguliere guild en we doen ook gewoon PvE en PvP. Maar we hebben ook meetings waar we In-Character zijn, dus in /say acteren we als de characters die we spelen.
Je kunt overigens ook naar Cyrodiil toe gaan, daar zijn altijd genoeg spelers.