Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch Notes voor 1.4 zijn binnen. Zie de link:

http://forums.elderscroll...11/pts-patch-notes-v1-4-0

Ziet er goed uit! Totdat ik wat verder ging lezen en het volgende zag..

In order to provide for new itemization and to ensure a better feeling of achievement in Dragonstar Arena, Sanctum Ophidia, and Upper Craglorn, the maximum Veteran Rank has been increased to 14.

Dit is net als de hele wereld die zegt dat in een berg met lava springen slecht voor je is...maar het vervolgens TOCH doet omdat je het idee toch al had en lekker eigenwijs bent want je weet het toch beter dan de hele wereld samen! 8)7 Dag dag Epic/Legendary gear! Oh man...twee stappen naar voor, drie naar achter. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Hmm, nog meer VR ranks ?
Zit toch geen hond op te wachten ?

Snap weinig van deze devs meer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:37:
Hmm, nog meer VR ranks ?
Zit toch geen hond op te wachten ?

Snap weinig van deze devs meer.
Natuurlijk wel. Er zijn veel soorten spelers (oude tekst btw, maar nog verbazingwekkend relevant) en sommigen hebben meer ranks nodig om het spel leuk te vinden, anderen weer meer sociale features en anderen weer meer om te onderzoeken (meer wereld, meer mechanics) en anderen weer....

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 19-08-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Daar heb je gelijk in :)

Speel jij eigenlijk nog of zit je nog steeds op de PTS ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik speel al een tijdje niet. Ik wacht nog steeds op genoeg nieuwe content en tijd om het spel weer te gaan spelen :) Het trekt af en toe nog wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Same here :)

Ik heb nu wel tijd en zit te twijfelen om gewoon eens helemaal overnieuw ( nieuwe faction en nieuwe class) te beginnen maar ik weet het niet.
Ben bang dat ik na 1 of 2 dagen er al weer klaar mee ben.

Game is/was wel aardig maar iedereen die ik kende stopte er mee dus toen ben ik ook gestopt en terug gegaan naar mijn "oude" liefde :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
WatGoedHeeee schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Als je op G drukt (naar je Guild dus) dan zoek je jezelf op (tabblad: roster). En dan rechtermuisknop op jezelf en druk dan "Leave guild"

En Legends of the Benelux is een aanrader als je in AD zit, ikzelf zit in DC en daar word eigenlijk niks voor georganiseerd. En nu hebben sommige leden geprobeerd om wat te organiseren en dat word eigenlijk niet op prijs gesteld omdat elke officer in AD zit. (waarom maak je dan een guild die vertegenwoordigd is in elke alliance |:( )
Ik ben zelf AD officer in deze guild en wij nodigen iedereen die een event wil organiseren met de guild graag uit op teamspeak om iets op te zetten. Het beeld dat de officers niets met andere alliances te maken willen hebben is een foutief beeld. Organisatorische krachten zijn altijd welkom, maar initiatief moet natuurlijk wel zelf genomen worden.

We moedigen iedereen aan om actief te participeren in het guildproces, gewoon lekker via teamspeak. Er wordt achter de schermen al gewerkt aan een wekelijks DC pvp event.

wij doen ons best om het zo leuk mogelijk voor iedereen te maken.

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:22
Ik ben ook weer begonnen met spelen, moet zeggen ik vermaak me op een of andere manier nu beter dan bij de release.

Btw zou ik ook een uitnodiging voor de guild kunnen krijgen? Naam is @Riuujin

Edit:
Bedankt voor de invite :)

[ Voor 34% gewijzigd door Riuujin op 24-08-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te zien dat het weer een beetje lijkt aan te trekken qua nieuwe spelers die naar de Benelux guild gaan.
Ik ben zelf een dikke maand geleden gestopt omdat ik er gewoon klaar mee was, en dan was ik pas rond level 40, spelend vanaf de release.
In de tussentijd heb ik skyrim erbij gepakt die ik helemaal stuk aan het modden ben. schitterend! :)

Net als Iusedto hierboven wil ik aan de ene kant helemaal weer vanaf scratch beginnen met een andere char en in een andere faction dan AD, maar ik ben ook zo bang dat ik er na een paar dagen weer klaar mee ben. Het ziet er niet naar uit dat er nu heel dramatische verbeteringen zijn gekomen de laatste tijd.
Twijfels! Vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:41:
Net als Iusedto hierboven wil ik aan de ene kant helemaal weer vanaf scratch beginnen met een andere char en in een andere faction dan AD, maar ik ben ook zo bang dat ik er na een paar dagen weer klaar mee ben. Het ziet er niet naar uit dat er nu heel dramatische verbeteringen zijn gekomen de laatste tijd.
Twijfels! Vragen!
Ik heb het gewoon gedaan :)
60 dagen game time voor €19,-- en dit weekend lekker (opnieuw) begonnen.

Was na release met een DK/vampire begonnen en tot level 42 gekomen.
Maar ben nu helemaal opnieuw begonnen en dat bevalt enorm goed.
Had op het officiele forum op hel goede post gelezen van iemand die de tip gaf om de game te levelen aan elke faction kant tot end level en dus geen VR levels te doen (dan doe je nl die content van de andere factions ook)
Dit sprak mij enorm aan en dat ga ik dus ook doen.

Heb een sorceror in AD gemaakt en een Templar in DC , aangezien mijn eerste char al Ebonheart zat.
Dit is werkelijk enorm leuk.
Quests en omgeving zijn nieuw en het bevalt me enorm goed.

Is de game verbeterd na de launch ?
Ja en nee.
Zie wel een heleboel kleine veranderingen die het een stuk beter speelbaar maken.
En ja een aantal problemen zijn er nog (de bugs) maar ipv daarop te focussen zie ik het meer als "ruimte voor verbetering" :)

Het questen is wel subliem in deze game maar met name de voice acting is een verademing na bijvoorbeeld Wildstar.
Is mij na release nooit zo opgevallen maar nu wel, hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Gisteren toch maar gekocht. Zat tijdens de launch te twijfelen tussen ESO en Wildstar.
Met Wildstar al een tijdje gestopt maar had gisteren weer zin om een MMO te spelen.
Zat toen te twijfelen tussen of weer een maand sub te kopen voor Wildstar of om ESO uit te proberen.
Uiteindelijk toch voor het laatste gekozen. Koste mij net zoveel als een maand sub (13 euro voor de game + 30 dagen game tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Persoonlijk vind ik het best wel vlot dat ze nu de levels al gaan verhogen. In ieder geval mijn 6 maanden sub na release is nog niet eens verstreken. Blijven ze dit volhouden? Had eens gelezen dat iemand sporen had gevonden in de code tot en met veteran rank 15, dus dan is er nog ruimte. Zou me niet verbazen als de veteran 15 nog erdoor wordt geduwd voor de release van de ps versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik ben momenteel VR12 EP Sorc als mensen hulp nodig hebben pm me je ingame naam maar en we zullen zien wat we kunnen doen :)

Killboard--Eve-Board

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:07

Nogne

>.<

mathiasv91 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:00:
Ik ben momenteel VR12 EP Sorc als mensen hulp nodig hebben pm me je ingame naam maar en we zullen zien wat we kunnen doen :)
Misschien ook handig erbij te vertellen in welke factie je zit :)? Ik ben sinds gisteren lvl 46 geworden (Templar) en speel momenteel in DC.

Meeste NL/Be spelers zitten naar mijn weten in AD.

PS/XBL: Nogne

Verwijderd

WatGoedHeeee schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:46:
[...]

Misschien ook handig erbij te vertellen in welke factie je zit :)? Ik ben sinds gisteren lvl 46 geworden (Templar) en speel momenteel in DC.

Volgens mij zegt dat hij dat ook; EP = Ebonheart Pact

• Nogne

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:29:
[...]

Volgens mij zegt dat hij dat ook; EP = Ebonheart Pact
Haha je hebt helemaal gelijk 8)7 Ik denk dat ik iets te snel was met lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

WatGoedHeeee schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:46:
[...]

Meeste Belgen zitten in DC omdat het lijkt op de vlaamse leeuw.
DC
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130208070923/elderscrolls/images/d/d0/Dc.png
Vlaanderen
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/vanschel/VVB/reclame/11%20juli/VlagGZ.gif

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik ben zelf ook naar DC gegeven vanwege de leeuw :p

Ik zit ook in Legends of the Benelux (grote BE/NL guild) en daar zijn de meeste AD.

p.s. gister eindelijk V1 geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

WatGoedHeeee schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:13:
Ik ben zelf ook naar DC gegeven vanwege de leeuw :p

Ik zit ook in Legends of the Benelux (grote BE/NL guild) en daar zijn de meeste AD.

p.s. gister eindelijk V1 geworden :D
gefeliciteerd :) Nog maar 11 (13) te gaan

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 29-08 15:09
Mijn vriend en ik hebben onlangs een nieuwe pc gekregen, waardoor we zowaar zwaardere games kunnen draaien. Afgelopen weekend Wildstar geprobeerd, maar dat lag ons allebei niet zo. Interface was te onoverzichtelijk en de game was te cartoony. We zagen nu dus ook Elders Scrolls Online voorbij komen. Wat youtube video's bekeken en het ziet er wel erg awesome uit. We zijn allebei dol op Skyrim en spelen daarnaast ook nog World of Warcraft en regelmatig Guild Wars 2. MMO's vinden we tof. Maar gezien Elders Scroll geen trial heeft wou ik hier toch nog even wat meningen afwachten van de game, gezien ik ook veel reviews ben tegengekomen die verre van positief waren. Is het spel aan te raden? Vooral als je met zn tweeen speelt? Is het groepsgebeuren ( samen questen ) goed geregeld?

[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 16-09-2014 11:33 ]

Verwijderd

De meeste quests werken nu wel goed als je in een party zit. Net na launch was dit nogal probleem maar nu is dit al grotendeels verholpen. Daarnaast voelt alles nu al een stuk meer 'smooth' in vergelijking met april. Van 1-50 levellen is de aanschafprijs (je kunt nu bij retailers 2 voor de prijs van 1 deals krijgen) van 25-40 euro toch wel waard. Daar zitten ook 30 gratis dagen bij...als je een CC of PayPal hebt. Je kunt wel met iDeal betalen maar dan moet je meteen een maand aftikken om die 30 gratis dagen te activeren. Met PayPal of een CC wordt dit pas aan het einde van je eerste maand gedaan. Houd hier dus wel even rekening mee bij de aanschaf.

Wanneer je de Veter Ranks bereikt wordt alles echt wel een stuk moeilijker en is het zelfs vaak aan te raden om met 2 mensen samen te spelen. De nieuwe content die gister erbij is gekomen (en Craglorn in zijn algemeen) zou ik pas gaan doen als je VR10 bent wat eigenlijk Level 150 in houd. Qua content is er dus genoeg te doen, de vraag is alleen of je de content ook aantrekkelijk vind om te spelen.

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 29-08 15:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:32:
De meeste quests werken nu wel goed als je in een party zit. Net na launch was dit nogal probleem maar nu is dit al grotendeels verholpen. Daarnaast voelt alles nu al een stuk meer 'smooth' in vergelijking met april. Van 1-50 levellen is de aanschafprijs (je kunt nu bij retailers 2 voor de prijs van 1 deals krijgen) van 25-40 euro toch wel waard. Daar zitten ook 30 gratis dagen bij...als je een CC of PayPal hebt. Je kunt wel met iDeal betalen maar dan moet je meteen een maand aftikken om die 30 gratis dagen te activeren. Met PayPal of een CC wordt dit pas aan het einde van je eerste maand gedaan. Houd hier dus wel even rekening mee bij de aanschaf.

Wanneer je de Veter Ranks bereikt wordt alles echt wel een stuk moeilijker en is het zelfs vaak aan te raden om met 2 mensen samen te spelen. De nieuwe content die gister erbij is gekomen (en Craglorn in zijn algemeen) zou ik pas gaan doen als je VR10 bent wat eigenlijk Level 150 in houd. Qua content is er dus genoeg te doen, de vraag is alleen of je de content ook aantrekkelijk vind om te spelen.
Dankje voor jer eactie! We hebben ons nog niet echt ingelezen over hoe het spel is na level 50 ( wat veteran ranks inhouden ), maar dat zoeken we nog wel even uit. Spellen zijn wel besteld al, want we zijn toch wel enorm nieuwsgierig. Ergens lastig gezien we al WoW spelen, dus twee subscriptie spellen per maand..maar wou het toch uit proberen. Blij dat het levelen wel goed geregeld is!

• fitznl
Alwayshappyz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:09:
[...]

Dankje voor jer eactie! We hebben ons nog niet echt ingelezen over hoe het spel is na level 50 ( wat veteran ranks inhouden ), maar dat zoeken we nog wel even uit. Spellen zijn wel besteld al, want we zijn toch wel enorm nieuwsgierig. Ergens lastig gezien we al WoW spelen, dus twee subscriptie spellen per maand..maar wou het toch uit proberen. Blij dat het levelen wel goed geregeld is!
Nog kleine extra waarschuwing. Er zijn behoorlijk wat verhalende quests in het spel. Heb je die verhalende quest afgerond, dan heb je vaak een gebeid bevrijd, iemand die dat gebied nog niet heeft bevrijd zie je dus niet. Probeer bij elkaar te blijven met spelen. Anders is het mogelijk dat de ander jou niet ziet en kan helpen. Is mij en mijn vriendin ook overkomen. Ondanks dat onze mains beide ad factie zijn, komt het nog regelmatig voor dat als zij mij wil helpen, zij mij niet ziet. Blijft erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:06
Is het mogelijk je TESO abbonnement tijdelijk stop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
DW2005 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:28:
Is het mogelijk je TESO abbonnement tijdelijk stop te zetten?
Ze hanteren een vrij klassieke (ouderwetse kuch) strategie. Je betaalt en je timer gaat lopen, tot ie helemaal op 0 staat. Tussentijd stoppen zit er niet in. Het karretje beweegt, totdat het geld op is. Dus als je stop zegt, is het gewoon een stop op het einde van je aangekochte speeltijd en zal er geen (soms) automatische verlenging bij zijn. Het is niet zo dat je kan pauzeren en later weer verder gaan met je speeltijd.

Heb de soundtrack via Spotify op me smartphone staan, hoewel ik geen running sub meer heb. Laatste tijd kriebelt het weer, al was het maar voor de geniale muziekjes ingame. Onwaarschijnlijk goeie symfonische, haast filmische soundtrack.

[ Voor 23% gewijzigd door Hurtebise op 03-10-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Alwayshappyz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:59:
Mijn vriend en ik hebben onlangs een nieuwe pc gekregen, waardoor we zowaar zwaardere games kunnen draaien. Afgelopen weekend Wildstar geprobeerd, maar dat lag ons allebei niet zo. Interface was te onoverzichtelijk en de game was te cartoony. We zagen nu dus ook Elders Scrolls Online voorbij komen. Wat youtube video's bekeken en het ziet er wel erg awesome uit. We zijn allebei dol op Skyrim en spelen daarnaast ook nog World of Warcraft en regelmatig Guild Wars 2. MMO's vinden we tof. Maar gezien Elders Scroll geen trial heeft wou ik hier toch nog even wat meningen afwachten van de game, gezien ik ook veel reviews ben tegengekomen die verre van positief waren. Is het spel aan te raden? Vooral als je met zn tweeen speelt? Is het groepsgebeuren ( samen questen ) goed geregeld?
Bij ESO liep ik steeds tegen het probleem aan dat het onwijs moeilijk was om dezelfde questline te volgen. Iets anders klikken en je ziet elkaar niet meer.

Ik zeg kijk eens naar Rift. Game heeft geen maandelijkse fee.

Bijzondere aan Rift is dat elke soul bestaat uit 9 sub classes met elk 61 talent points. Je combineert er altijd 3. Je kunt indien gewenst dus zowel ranged, melee, tank als healer spelen met één character.

Het Questen is IMO niet zo heel erg spannend. Game moet het vooral hebben van de vele dungeons. Met name op end-game zit het goed in elkaar. Op 60 begint het pas. Leuk om samen te spelen als één de tank is en de andere de healer.

Verdien model is gebaseerd op een combinatie van de optionele Patron (elke dag een boost vial waaronder 40%xp) en of zaken die je met credits in plaats van ingame geld kunt kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 03-10-2014 23:24 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Vandaag weer begonnen met eso.

Ik wil eigenlijk gewoon een heavy armor tank maken. Twijfel tussen templar en dragonknight. Paladin achtig iets lijkt me ook wel cool.

Maar overal lees ik dat light armor vaak beter is dan heavy vanwege de softcap. Dat gaat volgende patch toch anders worden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe cancel ik mijn subscription? Ik vind ESO niet heel veel aan eigenlijk.
Ik kan onder mijn account > manage subscription geen knop cancel ofzo vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 14-10-2014 22:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:09:
Betaal je met iDeal? Dan heb je een Non-Recurring sub en stopt hij gewoon op de datum dat je dagen op zijn.
PayPal? Kijk in je PayPal opties om de sub stop te zetten.
CC? Ehm...no idea, het zal toch ergens moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Zeror schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:09:
Heb hem helaas ook weer opgezegt : WoW heeft weer gewonnen op alle fronten in mijn ogen.

Wel hou ik het in de gaten want ESO kan veel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Heb hem helaas ook weer opgezegt : WoW heeft weer gewonnen op alle fronten in mijn ogen.

Wel hou ik het in de gaten want ESO kan veel worden.
Toen na de release van GW2 weer eens bleek dat WoW niet te overtreffen is ben ik maar gestopt met het zoeken/hopen op iets (nog) beters. Ik heb ESO een paar avondjes op andermans account gespeeld maar het kon mij totaal niet boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas geleden nog waar eens geprobeerd nadat we al eens gespeeld hadden in CBT en launch.
Quest zijn best wel goed opgezet en leuk maar wat mij heel erg stort met questen is dat je continue uit de immersie wordt gehaald door de 20+ andere spelers die continue om je heen rennen en dezelfde quest aan het doen zijn. Alles om je heen wordt neer gemaaid zodra het spawned wat in de meeste gevallende quest mechanics niet ten goede komt, geeft ook niet echt het gevoel dat je een verschil maakt met wat je doet.
Ten tweede vind ik het gewoon ronduit irritant dat de party mechanics zo ongelofelijk slecht werken, te meer omdat we het hier over een mmorpg hebben. Het lijkt soms wel of TESO niet wil dat je met een groep speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:39:
Pas geleden nog waar eens geprobeerd nadat we al eens gespeeld hadden in CBT en launch.
Quest zijn best wel goed opgezet en leuk maar wat mij heel erg stort met questen is dat je continue uit de immersie wordt gehaald door de 20+ andere spelers die continue om je heen rennen en dezelfde quest aan het doen zijn. Alles om je heen wordt neer gemaaid zodra het spawned wat in de meeste gevallende quest mechanics niet ten goede komt, geeft ook niet echt het gevoel dat je een verschil maakt met wat je doet.
Ten tweede vind ik het gewoon ronduit irritant dat de party mechanics zo ongelofelijk slecht werken, te meer omdat we het hier over een mmorpg hebben. Het lijkt soms wel of TESO niet wil dat je met een groep speeld.
Ik weet wat je bedoeld, tijdens de beta was ik in een "instance" en ik moest beslissen of ik een NPC liet leven of niet... en terwijl ik die beslissing aan't maken was liep er terwijl een dozijn andere spelers even binnen en buiten vlak voor mijn neus om ook even met mijn gevallen tegenstander te interacten. BAM, all interactivity down the drain.

Voor een groot deel zal die ergernis wel komen van het feit dat op SWTOR en GW2 jouw instance letterlijk de jouwe is, waar geen ander volk heen en weer zit te lopen terwijl jij een zware story beslissing maakt. Slordig werk voor een story driven MMO.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnightX schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:48:
[...] BAM, all interactivity down the drain.[...]
Je bedoelt immersion denk ik :)
[...] Voor een groot deel zal die ergernis wel komen van het feit dat op SWTOR en GW2 jouw instance letterlijk de jouwe is, waar geen ander volk heen en weer zit te lopen terwijl jij een zware story beslissing maakt. Slordig werk voor een story driven MMO.
En wat nog erger is is dat ik en anderen dit echt al maanden hebben lopen roepen voordat de public beta er was. Zelfs toen de public beta er kwam en er nog eens duizenden hetzelfde riepen hebben ze er weinig aan verandert. Ja, veel van de hoofd questlijn is nu player instanced. Moet je nagaan hoe het spel was in het begin. Dan kwam je echt zowat overal wel iemand tegen die de complete immersion onderuit haalt. En dan die intro met meerdere players en dan doodleuk zeggen dat jij speciaal bent. |:(
Verder vind ik het wel een goed spel hoor, maar je moet het spelen voor het verhaal en niet voor de immersion of de game mechanics IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Caelorum schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:12:
[...]

[...]

En wat nog erger is is dat ik en anderen dit echt al maanden hebben lopen roepen voordat de public beta er was. Zelfs toen de public beta er kwam en er nog eens duizenden hetzelfde riepen hebben ze er weinig aan verandert. Ja, veel van de hoofd questlijn is nu player instanced. Moet je nagaan hoe het spel was in het begin. Dan kwam je echt zowat overal wel iemand tegen die de complete immersion onderuit haalt. En dan die intro met meerdere players en dan doodleuk zeggen dat jij speciaal bent. |:(
Verder vind ik het wel een goed spel hoor, maar je moet het spelen voor het verhaal en niet voor de immersion of de game mechanics IMO
Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Brein was weer op vakantie zo te zien. 8)
Toen ze hebben besloten te luisteren naar degene die de begin eilanden automatisch wouden overslaan was de message best duidelijk dat immersion hun niet veel interesseert.
Het is een beetje raar om in een echte stad toe te komen, en dan naar een NPC te moeten lopen om even te gaan doen alsof je ergens anders gestrand bent. |:(
Maar yep, ondanks die flaws is het nog wel best een tof spel, en de verhalen op zichzelf zijn best goed.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:12:
[...]

[...]
Het verhaal is een groot deel beleving wat weer een groot deel immersion is imho. Zonder beleving en immersion is het verhaal niets meer dan een lap tekst die je snel weg klikt.
Als je bijvoorbeeld goed in het verhaald zit en je moet voor het verhaal een basis infiltreren met behulp van een vermomming en dan kom je daar met je vermomming en vervolgens wordt alles wat beweegt gelijk neer gemaaid door 20+ andere spelers voel ik mijn aardig voor l*l staan met mijn vermomming... niet goed voor het verhaal, beleving en immersion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Het verhaal is een groot deel beleving wat weer een groot deel immersion is imho. Zonder beleving en immersion is het verhaal niets meer dan een lap tekst die je snel weg klikt.
Als je bijvoorbeeld goed in het verhaald zit en je moet voor het verhaal een basis infiltreren met behulp van een vermomming en dan kom je daar met je vermomming en vervolgens wordt alles wat beweegt gelijk neer gemaaid door 20+ andere spelers voel ik mijn aardig voor l*l staan met mijn vermomming... niet goed voor het verhaal, beleving en immersion.
Het dood bloeden van de game heeft dat probleem aardig verholpen.
In de eerste weken was elke quest overbevolkt en had je dus regelmatig situatie's die jij hierboven beschrijft. Nu speelt bijna niemand meer het spel en is het probleem ook opgelost.
Sterker nog, sommige dungeons zijn nu ineens niet meer te doen omdat er gewoon te weinig spelers zijn die je daar bij kunnen helpen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:18
ChojinZ schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Nu speelt bijna niemand meer het spel
Ik post niet vaak in dit topic maar dat wil ik toch tegenspreken hoor...

- Ik speel sinds beta en er zijn inderdaad wel wat vrienden verdwenen ondertussen maar de release via steam heeft voor een nieuwe influx aan spelers gezorgd...

- Met mijn main (vr14) kan ik nog altijd snel genoeg groepen vinden in pve.

- s Avonds is het queuen voor pvp (maar niet voor alle campaigns, dat is waar)

- Ik heb een 35 alt waar ik mij nu mee bezig kan houden en kom op alle momenten van de dag mensen tegen... Voor dungeons moet je wachten tot het namiddag is of avond.

- Alvast wat mij betreft hebben de voorstanders van het feit dat het per maand betalen is gelijk gekregen, op regelmatige basis zijn er content updates en er liggen nog geweldige dingen in het verschiet (Justice system heeft het potentieel van binnen in de eigen factie leuke conflicten te creëren tussen 'carebears' en 'de valschaards')

- De overhaul van veteran ranks naar champion system toont ook aan dat ze de hand in eigen boezem kunnen steken, fouten toegeven en er ook iets aan willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
Afuni schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:56:
[...]

Ik post niet vaak in dit topic maar dat wil ik toch tegenspreken hoor...

- Ik speel sinds beta en er zijn inderdaad wel wat vrienden verdwenen ondertussen maar de release via steam heeft voor een nieuwe influx aan spelers gezorgd...

- Met mijn main (vr14) kan ik nog altijd snel genoeg groepen vinden in pve.

- s Avonds is het queuen voor pvp (maar niet voor alle campaigns, dat is waar)

- Ik heb een 35 alt waar ik mij nu mee bezig kan houden en kom op alle momenten van de dag mensen tegen... Voor dungeons moet je wachten tot het namiddag is of avond.

- Alvast wat mij betreft hebben de voorstanders van het feit dat het per maand betalen is gelijk gekregen, op regelmatige basis zijn er content updates en er liggen nog geweldige dingen in het verschiet (Justice system heeft het potentieel van binnen in de eigen factie leuke conflicten te creëren tussen 'carebears' en 'de valschaards')

- De overhaul van veteran ranks naar champion system toont ook aan dat ze de hand in eigen boezem kunnen steken, fouten toegeven en er ook iets aan willen doen.
De release op steam heeft inderdaad wat nieuwe spelers gebracht. Maar in de praktijk merk ik daar weinig van.

Ook als ik kijk naar de 2 guilds waarin ik zit, dan is bijna niemand meer online.
PVE group (4 personen ) zoeken duurt soms wel 30 minuten. De eerste speler heeftie zo voor je gevonden. Maar de 3e en 4e laten altijd lang op zich wachten.

En ook in steden is het uitgestorven. De eerste maand waren er meer spelers dan NPC's maar nu kom ik 2 soms 3 spelers tegen.

Overigens is mijn opmerking puur gevoelsmatig. Echte cijfers heb ik niet. Maar voor mijn gevoel is het spel uitgestorven.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik vermaak me ook nog steeds super in ESO.
En ik kan toch nog niet zien dat het aan het dood bloeien is.
Ja, door de week op school en werkdagen zie je wat minder spelers en in het weekend leeft het altijd weer op. Dat is normaal en zie je bij elke mmorpg.

Dat je niemand meer kan vinden met de grouping tool is omdat mensen zijn gestopt het te gebruiken omdat het slecht ontworpen is. Meeste spelers zoeken tegenwoordig een groep via de guild chat of via de friendslist.

In weekenden(niet 's ochtends vroeg) is het nog altijd overbevolkt in rawl'kwa in reapers march. Daar wordt nog volop gehandeld en groepen gemaakt voor dungeons.

[ Voor 14% gewijzigd door SpitfireNL op 23-10-2014 07:48 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over deze game:

Ik wil deze game misschien kopen, maar ik ben van plan hem door te spelen als een singleplayer. Ik vroeg mezelf af of dit een beetje mogelijk is. Ik speel gewoon de main story en hier en daar wat side quest(line)s solo door terwijl ik alle medespelers volledig negeer. Lukt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
De main story kan je volledig alleen doorlopen.
En de meeste side quests zijn helemaal alleen te doen.

Echter kom je in de wereld uiteraard ook een aantal side quests en achievements tegen die je niet alleen kan doen zoals dolmens en zone bosses.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Speel ESO al vanaf de betá als singleplayer. Dit bevalt mij prima, het grootste deel van de game kan je als singleplayer uitspelen. Er ontstaan ook steeds meer spontaan groepen binnen de spelwereld waar dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Ik heb momenteel een Sony Z3 smartphone en de PS4 staat op mijn wachtlijst.

Momenteel heb ik al de CE voor de PC. Wat ik had gelezen is dat als de PS4/XBOX versie uit komt en je de pc versie vanaf de release al had dat je dan je character kan overzetten naar de PS4/XBOX.

De sony Z3 ondersteund remote play, nu is ook nog is de playstation tv uit voor remote play.
Door deze opties maakt het voor mij veel makkelijker om lekker casual op de bank te spelen terwijl vrouwlief tv kijkt etc ;)

Zijn er hier nog mensen die wachten op de PS4 release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Hallo Allemaal,

Zijn er nog spelers actief van GOT? Graag zou ik de guild joinen.
Heb veel Diablo 3 gespeeld de laatste tijd. Nu ESO aan het ontdekken.

UserID: @klablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
GOT guild bestaat al lang niet meer.
De meeste nederlanders (en van GOT) zitten tegenwoordig in de guild " Legends of the Benelux"

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat een gigantische patch. En wat duurt ie lang om binnen te halen en te implementeren...
Pff, wilde vanavond nog wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
hallo,

ik ben net begonnen met eso. nu is men vraag hoe zoek ik naar een guild? en kunnen jullie eventueel wat tips geven voor een nieuwe speler. :)

• fitznl
Helaas. Soms is prachtige muziek en dito grafische beelden niet genoeg. Wij hebben onze 6 maanden termijn niet verlengd.

Zelf vermaak ik me nog wel, al was het vt levelen wel stroperig langzaam. Maar mijn vriendin kan simpelweg niet wennen aan het vechtsysteem. Dat is persoonlijk. Voor veel spelers juist net de reden om het wel te spelen.

Dus ben haar maar teruggevolgd naar swtor en uiteraard wow.

Beetje pijnlijk om te lezen -we waren ondanks de nog lopende termijn al gestopt- dat ze juist net tegen het aflopen van de 6 maanden periode een patch met veel fouten hebben uitgebracht. Juist net dan moet je op veilig spelen en geen gekke dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Onder de 72 graden draaien de fans niet extreem hard.
Maar daarna gaan ze aan en blijft hij rond de 6000 rpm en 70-73 graden. Speel momenteel gewoon op de os x versie.
Op zich goed hoor behalve het lawaai, kheb er ook een koeler onder, als ik via bootcamp zou doen, scheelt het dan een paar graden? Met oordoppen in of een headset op gaat het prima hoor hahahahaha.
Alleen mijn ouders zijn er niet zo blij mee en ik ben wel een klein beetje bang als ik te lang game.. .dat er iets mis zou kunnen gaan of dat het echt slecht is.
Maar voor mijn gevoel is tussen de 70-75 max blijven gewoon goed te doen of niet?

[ Voor 34% gewijzigd door lindseysew op 24-11-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lindseysew schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:49:
Onder de 72 graden draaien de fans niet extreem hard.
Maar daarna gaan ze aan en blijft hij rond de 6000 rpm en 70-73 graden. Speel momenteel gewoon op de os x versie.
Op zich goed hoor behalve het lawaai, kheb er ook een koeler onder, als ik via bootcamp zou doen, scheelt het dan een paar graden? Met oordoppen in of een headset op gaat het prima hoor hahahahaha.
Alleen mijn ouders zijn er niet zo blij mee en ik ben wel een klein beetje bang als ik te lang game.. .dat er iets mis zou kunnen gaan of dat het echt slecht is.
Maar voor mijn gevoel is tussen de 70-75 max blijven gewoon goed te doen of niet?
Ja dat zijn normale temperaturen. Ga zelf ook weer beginnen met ESO (nadat ik WoW geprobeerd heb en de uitbreiding eigenlijk een klein beetje tegenvalt kwa content). Zelf gebruik ik van smcfancontrol om me fans in te stellen. Maar 70 graden is netjes. als het boven de 90 gaat komen moet je wel gaan opletten.

In iedergeval, ik hoor veel verhalen dat update 6 gigantisch (en goed) gaat worden. Champion System, imperial city? Provisioning Update, Pet UI, Justice System?

Ik wil overnieuw beginnen, met een schone lei. Had eerst een Aldemeri char maar wil nu bij Daggerfall beginnen. Meer mensen die hier zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 01-12-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Praat jezelf of andere nou maar niet zulke hoge verwachtingen aan want dat gaat echt niet allemaal in update 6 zitten denk ik. Alle dingen die je opnoemt zullen verspreid in verschillende updates komen en verspreid over een maand tot een half jaar uitgerold worden.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
SpitfireNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:27:
Praat jezelf of andere nou maar niet zulke hoge verwachtingen aan want dat gaat echt niet allemaal in update 6 zitten denk ik. Alle dingen die je opnoemt zullen verspreid in verschillende updates komen en verspreid over een maand tot een half jaar uitgerold worden.
Alleen de imperial city en Justice System zijn nog niet geconfirmed. De rest al wel door devs.
Overigens komt er elke 6 weken een update uit. Dus zo erg zou het niet zijn als het er nog niet in zou zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryatzu op 01-12-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Update 6 Coming in January

Our next update will come to PTS shortly after the first of the year. It’s going to be a big one, and will include both the Champion System and the Justice System.

The Champion System will include the new post-level 50 veteran progression changes we’ve been talking about for a few months now. We’ve done preparation work for the Champion System in updates 4 and 5, and Update 6 will include phase 3 of the system. This phase includes the ability to spend points in Champion Passives and many ability changes that complement the system.

We want to give everyone a heads up that we’ll be introducing the Justice System using a phased approach, much like what we’ve been doing with the Champion System. So, the first iteration of the Justice System will include Skyrim-style PvE elements—you’ll be able to steal from vendors, pickpocket NPCs, kill NPCs, have justice meted out to you by guards—but not with the PvP Enforcer part of the system.

The most important reason to do this is to make sure that the Justice System has a solid foundation before adding the extra PvP elements. As most of you know, PvP is by its very nature extremely difficult to predict. We want to have a stable system in place to build on before we add more unpredictable elements.

To put this into perspective, the Justice System will include huge updates to the very fundamentals of the game. Townspeople will be considered neutral and be attackable, and many items that you could take freely before will be considered owned and must be stolen. There are fences who’ll buy stolen goods—if you can get past the guards while you have a bounty on your head. These are large changes to the game, and go hand-in-hand with our vision to add more freedom and sandbox-style elements to the world. It’s going to be a lot of fun, and we just need to make sure that we phase it in carefully to ensure the best experience for everyone.

Update 6 is so large that we’ll be holding the Imperial City PvP area for a future update. With all of our QA and testing resources focused on the far-reaching Justice and Champion Systems (along with other systems impacted by the update), we want to be sure that the Imperial City is fully ready when it hits PTS and moves on to launch.
Geen imperial city maar wel champion en justice system.
http://www.elderscrollson...e-road-ahead---december-4
Een eerste screenshot van de console versie. Wat er verdomd toch wel ala skyrim uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
In afwachting van de update heb ik toch maar weer een subscription genomen en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al positief verbaasd ben. Speelt weer lekker weg.
Had het even gehad met Farmville( WoW) en wilde even iets anders dan de huidige opzet van WoW.

Ben opnieuw begonnen met levelen omdat er zo veel veranderd is en aangezien de update nog wel even duurt heb ik meer dan genoeg tijd.
Dat hele Justice systeem en die Champion lijn ziet er op papier wel heel erg goed uit zeg.
Hoop dat ze het kunnen waar maken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrizCroz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 09:51
wat gaat er met elder scrolls gebeuren,

krijgen we dan toch free to play

http://nl.ign.com/elder-s...ne-uit-de-winkels-gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
CrizCroz schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:22:
wat gaat er met elder scrolls gebeuren,

krijgen we dan toch free to play

http://nl.ign.com/elder-s...ne-uit-de-winkels-gehaald
Het zou me niets verbazen, en ik zou het ook niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Ryatzu schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:40:
[...]

Het zou me niets verbazen, en ik zou het ook niet erg vinden.
Ik zou het ook niet erg vinden. Heb al even geen tijd meer gehad om fatsoenlijk te kunnen spelen, dus heb ik mn playtime laten aflopen. Als het nu free to play zou worden kan ik af en toe weer een uurtje spelen en mocht ik weer wat meer tijd hebben dan zou ik er wel weer wat aan willen uitgeven.

Ik hoop eigenlijk dat ze naast free-2-play wel de subscriptions behouden zoals ze bij SWTOR gedaan hebben. Lvlen en dergelijke kan prima gratis of met een eenmalige betaling (niet nodig voor oud subscribers) voor het wat soepeler laten verlopen, maar de laatste endgame dingen zal je toch de subscription voor moeten hebben. Zolang het maar niet op de LOTRO manier wordt gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Game is wel een stuk drukker geworden.
Dit weekend was het echt opvallend

Goed teken :)
Verwacht zelf erg veel van de komende patch. Gaat zo enorm veel veranderen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Iusedto schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:08:
Game is wel een stuk drukker geworden.
Dit weekend was het echt opvallend

Goed teken :)
Verwacht zelf erg veel van de komende patch. Gaat zo enorm veel veranderen
Is er al een datum bekend van de patch? Dat het drukker wordt is zowiezo een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nee, niet echt.
Het gerucht is dat de patch eind vd maand op PTS komt.
Daarna zal het wel 4 tot 6 weken duren denk ik. Heb ergens gelezen dat de patchnotes bijna 50 pagina's zijn dus met zo veel veranderingen zal er gegarandeerd ook een bug of 2 tussen zitten.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Iusedto schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:28:
Nee, niet echt.
Het gerucht is dat de patch eind vd maand op PTS komt.
Daarna zal het wel 4 tot 6 weken duren denk ik. Heb ergens gelezen dat de patchnotes bijna 50 pagina's zijn dus met zo veel veranderingen zal er gegarandeerd ook een bug of 2 tussen zitten.
50 pagina's? Dan moet er wel gigantisch veel veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Misschien ook erg waardig hier te noemen is het conversion systeem wat de veteranen onder ons de champion point gaat toewijzen bij livegang van patch 1.6.

http://forums.elderscroll...ck-to-the-champion-system

Een klein stukje copy/paste van de uitleg van het conversion systeem:
Based off this feedback, we will be altering the conversion system with the following design:Any Veteran Rank character that logs in after the system goes live will get 5 Champion Points added to the account for each full Veteran Rank that character has achieved.Partial credit will be given for XP earned within a Veteran Rank. This is based on a fraction of the total XP contained within the level. One Veteran Rank is currently 1,000,000XP, so the conversion system will grant you one Champion Point for every 200,000XP within a Veteran Rank.For example, if you are Veteran Rank 12 and have 800,000XP progress towards Veteran Rank 13, you will receive 59 Champion Points after the system goes live.
Op dit moment ben ik zelf V10 (maar 1 char) en ongeveer 30% van mijn exp bar gedaan. Echter toch geen idee hoeveel CP's ik dan ga krijgen met livegang van de nieuwe patch.

[ Voor 7% gewijzigd door SpitfireNL op 13-01-2015 12:57 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpitfireNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:30:
Misschien ook erg waardig hier te noemen is het conversion systeem wat de veteranen onder ons de champion point gaat toewijzen bij livegang van patch 1.6.

http://forums.elderscroll...ck-to-the-champion-system

Een klein stukje copy/paste van de uitleg van het conversion systeem:

[...]

Op dit moment ben ik zelf V10 (maar 1 char) en ongeveer 30% van mijn exp bar gedaan. Echter toch geen idee hoeveel CP's ik dan ga krijgen met livegang van de nieuwe patch.
Ergens tussen 30 en 65 aangezien VR1 30 punten is en VR14 65. Als je net VR14 bent krijg je 65 punten, met 1 miljoen boven VR14 krijg je 70, dat is de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Niemand die het bericht even post dat de abbo kosten worden afgeschaft voor ESO?
video: The Elder Srolls Online schrapt abonnementen

[ Voor 47% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-01-2015 10:34 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
Denk dat deze game in de tweakers community gewoon dood is, heb het zelf ook tijdje gespeeld maar zelfs gratis weet ik niet of ik er tijd aan zou spenderen (speelde hem vanaf het begin maar vondt het oersaai op een gegeven moment) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hier een aantal zaken die je van de nieuwe munt eenheid (Crowns) kan kopen :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yKF650V.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3TaLcXb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CTdYAlB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C6CJ3Bi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EmiHQZF.jpg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Ik ga het, zoals eerder op deze pagina aangegeven, wel weer spelen nu het dan buy-to-play wordt. De GoT guild was al een tijdje opgeheven volgens mij en die link mag dan nu ook eigenlijk wel uit de quickreply melding.

Verder zag ik al op reddit dat er nogal een run direct is op goedkope ESO normal editions aangezien ze inmiddels voor 12 dollar te koop waren, alleen nu is de prijs direct flink gestegen richting de 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Laatst online: 12-09 07:47
Ik weet niet of deze game dood is in de tweakers community. Ik ga in ieder geval (nieuws over) de game wat actiever volgen de komende weken. Wellicht dat ik ook met wat vragen kom over de huidige staat van de game. En of een aantal van de punten die mij niet bevielen tijdens de beta nu anders zijn. Maar eerst dit weekend afwachten wat de "nieuwe toekomst van MMO's" gaat inhouden volgens ArenaNet (GW2) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Die crowns worden trouwens wel veel meer uitgereikt aan eso plus members, dan aan huidige subscribers.

Als je abo nu bijna afloopt zou ik direct stoppen en wachten tot de gratis periode ingaat om dan eso plus te nemen. Je hebt dan immers 1500 crowns per 30 dagen ipv 100 en je krijgt ook nog alle bonussen erbij die er nu niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Game was niet dood hier maar er was gewoon vrij weinig te vertellen :)

Volgende week gaat de patch naar de PTS server. Kijk daar wel het meest naar uit. Patchnotes gaan richting de 100 pages lol.
Game zal grote sprong voorwaarts maken ( hoop ik ook)
Zal zeker op de PTS gaan spelen en feedback geven

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:13
Op de frontpage ook gevraagd maar weinig reactie. Ik heb hem voor de PC, maar als ik er mee door ga dan zal dat op de console worden. Nu staat er in het nieuws bericht dat je je account mee kan nemen, maar moet je dan alsnog de volle mep betalen voor de game? Opzich kan ik dat begrijpen, maar zou niet verkeerd zijn als ik voor een kleine prijs van platform kan wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Transfer kost je in ieder geval 20 euro/dollar
Of je de game voor console dan nog moet kopen weet ik niet, denk het wel

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

@lusedto waar heb je de informatie(/plaatjes) met informatie vandaan? Ik kan die informatie namelijk niet terugvinden op elderscrollsonline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zijn screenshots van de officiele stream van gisteravond op Twitch.
Vond ze op het ESO forum en ze leken mij wel nuttig voor deze thread :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ok, dankje :) Dan ga ik even het forum afzoeken. Vind het zelf toch wel jammer dat het B2P word, de community binnen ESO vind ik echt geweldig en ik vraag me af wat er van over blijft.

In de guild waar ik in zit Sigma Draconis zijn er veel mensen die in iedergeval stoppen met zijn/haar sub en nu gaan afwachten wat voor volk er bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
De community zal zeker niet zo hecht meer worden, helaas.
Of dat goed of slecht is zal de tijd leren :)

Hier is die link :
http://forums.elderscroll...costumes-mounts-pets-pics

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Patch notes zijn er !
En ze zijn mega :)

http://forums.elderscroll...8159/pts-patch-notes-v1-6

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik twijfel een beetje... ik wil hem sowieso proberen maar heb 3 opties.

1. Spel nu kopen, kijken of het wat is
2. Spel kopen zodra in Maart zodra hij buy2play is op PC
3. Spel kopen op console zodra hij daarop uit is.

Ik zit te denken om te wachten, doordat ik het bij MMOs over het algemeen leuker vind om met een grote groep te beginnen dan later erin te stappen, en de console launch geeft waarschijnlijk de grootste player boost. Echter, de character transfers geven me weer het idee dat het gedeelde servers zijn en je dus altijd in een reeds bestaande wereld stapt. Is hier ergens meer info over te vinden? Ik begin altijd het liefst vers met de rest van de wereld - dus bij de launch van een MMO - , maar dat kan hier natuurlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik heb de mogelijkheid om The Elder Scrolls Online (pc) voor 22.49 te kopen. betreft de box versie dus geen digital download of key only maar echt doos met cd's.

Maakt dit tegenwoordig wat uit en zijn er dingen waar ik op moet letten als ik wil spelen? De box komt met 30 dagen, maar zover als ik weet is dat dus niet meer van toepassing. Verandert er iets strax waardor het beter is om de game dan pas te gaan spelen of.... Graag enige input voor een PC gamer.

Weet iemand trouwens het verschil tussen de standaard versie met 30 dagen timekaart. Nu in Duitsland voor 14 euro of de Tamriel Unlimited voor 54 euro versie.

De Tamriel Unlimited lijkt de nieuwste uitgave te zijn, op de doos staat ook dat er geen abonnement voor nodig is. De oude versie praat ook over een abonnement wat dus strax niet nodig is.

[ Voor 34% gewijzigd door melek-taus op 29-01-2015 20:03 ]

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
melek-taus schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:14:
Ik heb de mogelijkheid om The Elder Scrolls Online (pc) voor 22.49 te kopen. betreft de box versie dus geen digital download of key only maar echt doos met cd's.

Maakt dit tegenwoordig wat uit en zijn er dingen waar ik op moet letten als ik wil spelen? De box komt met 30 dagen, maar zover als ik weet is dat dus niet meer van toepassing. Verandert er iets strax waardor het beter is om de game dan pas te gaan spelen of.... Graag enige input voor een PC gamer.

Weet iemand trouwens het verschil tussen de standaard versie met 30 dagen timekaart. Nu in Duitsland voor 14 euro of de Tamriel Unlimited voor 54 euro versie.

De Tamriel Unlimited lijkt de nieuwste uitgave te zijn, op de doos staat ook dat er geen abonnement voor nodig is. De oude versie praat ook over een abonnement wat dus strax niet nodig is.
Het is momenteel nog wel van toepassing (tot eind Maart wanneer de Buy to Play versie live gaat).
Je kan ook eens kijken of er bij die Tamriel Unlimited niet automatisch the Imperial Edition upgrade bij zit, of andere goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
KnightX schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:19:
[...]

Het is momenteel nog wel van toepassing (tot eind Maart wanneer de Buy to Play versie live gaat).
Je kan ook eens kijken of er bij die Tamriel Unlimited niet automatisch the Imperial Edition upgrade bij zit, of andere goodies.
Een t-shirt en wat andere zooi waar ik niets aan heb. Dat is wat bij de Tamriel Unlimited versie extra zit.
Verder kan ik gewoon met de huidige versie strax ook zonder problemen spelen lijkt mij toch?

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
melek-taus schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Een t-shirt en wat andere zooi waar ik niets aan heb. Dat is wat bij de Tamriel Unlimited versie extra zit.
Verder kan ik gewoon met de huidige versie strax ook zonder problemen spelen lijkt mij toch?
Yep, gaat perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Bedankt voor de informatie, zal nu dus een bestelling gaan plaatsen.

Bestelling geplaatst bij Saturn.de voor 14.99 incl kaart en bonus materiaal. Blijkbaar een preorder editie van vorig jaar.

Nog dingen die ik moet weten voor ik begin of als ik begin als Dark Elf?

[ Voor 59% gewijzigd door melek-taus op 30-01-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik heb het spel ook vandaag digitaal aangeschaft voor +- 20 euro inc. the explorer pass. Is nu het downloaden. Heb het tijdens de beta gespeeld, maar toen vond ik het de subscription niet waard, nu het B2P wordt wil ik het nog eens proberen.

Hoop dat het nog een beetje druk is in de start zones, vind ik altijd wel leuk. Had eerst Skyrim gekocht, maar vond het toch raar zo alleen in die grote wereld.

Ben wel nog het denken welke class ik ga spelen; DragonKnight of Sorcerer. Had tijdens de beta beide, maar kan me niet meer herinneren welke ik het leukste vond.

[ Voor 7% gewijzigd door Meessen op 31-01-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Heb het spel gister en vandaag gespeeld, maar loopt niet helemaal soepel ondanks dat ik hoge fps heb.
Om de paar tellen stottert het het beeld/de bewegingen voor een fractie van een seconde, maar de fps lijkt normaal te blijven (boven de 60).

Met een i7 3770K, 8GB ram en GTX 670 zou je toch wel denken dat alles goed moet gaan met ultra op 2560x1440.
Het spel is ook nog op een SSD geïnstalleerd. De internet verbinding is ook redelijk goed (ping rond de 70).

Heeft iemand dit probleem ook? en weet je er een oplossing voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Meessen op 02-02-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hopelijk wordt deze game nog wat. Ik kijk uit naar de PS4 versie. Vinden jullie 1.6 goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Meessen schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:47:
Heb het spel gister en vandaag gespeeld, maar loopt niet helemaal soepel ondanks dat ik hoge fps heb.
Om de paar tellen stottert het het beeld/de bewegingen voor een fractie van een seconde, maar de fps lijkt normaal te blijven (boven de 60).

Met een i7 3770K, 8GB ram en GTX 670 zou je toch wel denken dat alles goed moet gaan met ultra op 2560x1440.
Het spel is ook nog op een SSD geïnstalleerd. De internet verbinding is ook redelijk goed (ping rond de 70).

Heeft iemand dit probleem ook? en weet je er een oplossing voor?
Dit ligt aan de laatste Nvidia driver (er vanuit gaande dat je die hebt geïnstalleerd), hoorde meer mensen erover klagen in het spel, heb zelf geen last met dezelfde settings op een 780, maar heb nog de vorige driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Krukar schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:27:
[...]

Dit ligt aan de laatste Nvidia driver (er vanuit gaande dat je die hebt geïnstalleerd), hoorde meer mensen erover klagen in het spel, heb zelf geen last met dezelfde settings op een 780, maar heb nog de vorige driver.
Ik had niet de laatste drivers en nu net de nieuwe geprobeerd en gebeurt het ook bij. Beetje een domper op een leuk spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Heeft iemand hier een link naar een goede Dunmer Dragon Knight build voor 2h wapen of dual wield. Geen tanker dus en liefst ook geen mage. Vind voornamelijk allemaal mage builds of tanker builds.
Combinatie is natuurlijk wel een optie. Ik vraag hier maar aangezien jullie al wat ervaring met de game hebben en ik graag goed geinformeerd wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
melek-taus schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:01:
Heeft iemand hier een link naar een goede Dunmer Dragon Knight build voor 2h wapen of dual wield. Geen tanker dus en liefst ook geen mage. Vind voornamelijk allemaal mage builds of tanker builds.
Combinatie is natuurlijk wel een optie. Ik vraag hier maar aangezien jullie al wat ervaring met de game hebben en ik graag goed geinformeerd wil beginnen.
Ga er maar vanuit dat er aardig wat zal verandere zodra het free to play is vanwege de gigantische 1.6 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Het zal mij benieuwen. Het spel is in ieder geval geleverd, nu nog ophalen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook maar weer geresubbed. Voornamelijk omdat ik eindelijk weer eens tijd heb om te gamen :)
Even mijn bevindingen van een half uurtje:
Er is weer redelijk wat verandert aan de wailing prison. De wijzigingen zijn wel goed. Zoals het bij de launch was, was gewoon echt niet goed IMO. Dit lijkt weer meer op de bèta zoals die in eind 2013 was.
Verder wel jammer dat ze mijn characters op de EU server gewiped hebben. Gelukkig waren die het minst interessant, maar vraag me wel af waarom dit zo is gedaan zonder mailtje of iets dergelijks. Ook jammer van mijn pts characters maar die verwachte ik al met al die exploits en spelers met miljoenen aan goud ^_^
Was erg blij om te zijn dat de Psijic Order als guild nog bestaat. Zo op het oog toch nog redelijk wat mensen uit de closed pts bèta die nog spelen. Geen idee hoe dat met andere MMO's is, maat vind het zelf wel bijzonder dat het spel ondanks de bugs die er waren toch mensen nu al ruim twee jaar kan boeien.

De f2p zal wel weer een redelijke influx van spelers veroorzaken als ik facebook zo mag geloven. Ik ben iig benieuwd hoe dat gaat worden :)

Overigens wel jammer dat ik net de loyalty reward niet ga krijgen. Ach ja..

Is er nog een Nederlandse casual guild op de NA server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Caelorum schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 09:18:
Ik heb ook maar weer geresubbed. Voornamelijk omdat ik eindelijk weer eens tijd heb om te gamen :)
Even mijn bevindingen van een half uurtje:
Er is weer redelijk wat verandert aan de wailing prison. De wijzigingen zijn wel goed. Zoals het bij de launch was, was gewoon echt niet goed IMO. Dit lijkt weer meer op de bèta zoals die in eind 2013 was.
Verder wel jammer dat ze mijn characters op de EU server gewiped hebben. Gelukkig waren die het minst interessant, maar vraag me wel af waarom dit zo is gedaan zonder mailtje of iets dergelijks. Ook jammer van mijn pts characters maar die verwachte ik al met al die exploits en spelers met miljoenen aan goud ^_^
Was erg blij om te zijn dat de Psijic Order als guild nog bestaat. Zo op het oog toch nog redelijk wat mensen uit de closed pts bèta die nog spelen. Geen idee hoe dat met andere MMO's is, maat vind het zelf wel bijzonder dat het spel ondanks de bugs die er waren toch mensen nu al ruim twee jaar kan boeien.

De f2p zal wel weer een redelijke influx van spelers veroorzaken als ik facebook zo mag geloven. Ik ben iig benieuwd hoe dat gaat worden :)

Overigens wel jammer dat ik net de loyalty reward niet ga krijgen. Ach ja..

Is er nog een Nederlandse casual guild op de NA server?
Je laat mij schrikken met de opmerking dat ze de characters op de eu server gewiped hebben. Dus als ik in maart weer terug kom om eens te kijken, dan zijn de characters er niet meer? Heb bij release spel voor een half jaar betaald en toen zijn we gestopt. Denk dat dat ergens in september/oktober was. Hoop niet dat bij terugkomst onze veteran chars gedelete zijn. Pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Jou chars zijn niet gedelete want die zijn niet in de beta fase gemaakt. Hij heeft het alleen over zijn beta chars van voor de release. En terecht dat die verwijderd zijn. Mijn chars uit de beta fase zijn ook verwijderd. Is gewoon eerlijker dat toen met release iedereen op het zelfde moment met nieuwe chars kon starten.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zijn inderdaad ook gewiped, maar dit waren mijn chars van de maand na release. Geen idee waarom ze weg zijn hoor. Het scherm is ook wat verwarrend want het geeft aan dat ik 3 chars kan verwijderen maar ik zie alleen maar 1 lvl1 char. Dat was niet hoe ik het had achtergelaten :|
Overigens kan het best een technisch problemen zijn. Mijn account bij ESO trekt dat aan. Is al een paar keer voorgekomen dat er iets mee was en mijn forum account heb ik al een stuk of 6-7 keer moeten laten fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:01:
Die zijn inderdaad ook gewiped, maar dit waren mijn chars van de maand na release. Geen idee waarom ze weg zijn hoor. Het scherm is ook wat verwarrend want het geeft aan dat ik 3 chars kan verwijderen maar ik zie alleen maar 1 lvl1 char. Dat was niet hoe ik het had achtergelaten :|
Overigens kan het best een technisch problemen zijn. Mijn account bij ESO trekt dat aan. Is al een paar keer voorgekomen dat er iets mee was en mijn forum account heb ik al een stuk of 6-7 keer moeten laten fixen :)
Ik ben guild leader van één van de grootste non-trade guilds op de EU Megaserver en we hebben laatst een enorme influx van terugkerende spelers gehad. Geen enkel person had last dat hun characters waren gewiped en sommigen hadden al sinds begin april 2014 niet meer gespeeld. Er is ook nergens anders iets op internet te vinden dat characters gewiped zouden zijn. Ik kan dus met 100% zekerheid zeggen dat er geen character wipes zijn gedaan.

Oftewel, volgens mij ben je gewoon van server geswitched en zit je op de NA Megaserver te kijken i.p.v. op de EU Megaserver. Characters zijn gesaved per Megaserver, niet per account. Anders heb je gewoon je tijdsbeeld van voor en na Beta door elkaar gehaald.

Overigens is de delete limit van 3 characters normaal. Dat is een anti-bot maatregel. Het zorgt ervoor dat bot accounts maximaal 11 characters kunnen aanmaken in één week nadat de account is gehacked. Na die éne week kan er maar één nieuw character worden aangemaakt per week (volgens mij is de refresh van die delete limit per week maar correct me if I'm wrong!) waardoor er bijna geen bots meer zijn.

Beta characters worden altijd gewiped, dat is bij -elke- MMO zo. PTS characters worden na elke PTS sessie gewiped, ook normaal bij vrijwel elke MMO.

Sorry dat ik hier eventjes stevig op inhaak, maar de game voor langere tijd verlaten en vervolgens terugkomen en dan rare geruchten verspreiden vind ik nogal lame. Vooral voor de mensen die de game door dik en dun hebben gesteund is dit niet helemaal netjes. Oftewel, get your facts straight voordat je andere mensen bang maakt dat characters zijn gewiped.
fitznl schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:45:
[...]

Je laat mij schrikken met de opmerking dat ze de characters op de eu server gewiped hebben. Dus als ik in maart weer terug kom om eens te kijken, dan zijn de characters er niet meer? Heb bij release spel voor een half jaar betaald en toen zijn we gestopt. Denk dat dat ergens in september/oktober was. Hoop niet dat bij terugkomst onze veteran chars gedelete zijn. Pijnlijk.
Zoals hierboven al aangegeven. Er is niks aan de hand. Of hij haalt enkele zaken gigantisch door elkaar, of er is iets raars met zijn account gebeurd (sorry, maar 6/7 resets vind ik nogal sterk) wat een geïsoleerd geval is. Ik ken behoorlijk wat mensen die de game spelen, zowel veterans als terugkerende spelers en -niemand- heeft dit probleem gehad. En trust me, als er zomaar character wipes waren geweest had het internet er wel mee vol gestaan, wat totaal niet het geval is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ben hier ook pas teruggekomen na een paar maanden niet spelen en al m'n characters waren er nog gewoon.

Enige nadeel voor mij nu is dat er vanaf de 3de zone nauwelijks spelers zijn. Zit nu in Greenshade en ik kom misschien eens in de paar uur iemand tegen..... In de zonechat vragen of er iemand mee wil doen met een campboss of een Dolmen is ook nutteloos want er reageert nooit iemand. Dungeons kun je al helemaal vergeten.

Nja, het zal in de VR zones wel beter worden hopelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 08-02-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:00:
[...]

Ik ben guild leader van één van de grootste non-trade guilds op de EU Megaserver en we hebben laatst een enorme influx van terugkerende spelers gehad.
Welke guild zit je bij? Ik ben zelf ook pas 2 weken weer terug in de game en ik ben nog aan het zoeken naar een leuke guild. Toevallig nog plek over? ;)
Krukar schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:41:
Ben hier ook pas teruggekomen na een paar maanden niet spelen en al m'n characters waren er nog gewoon.

Enige nadeel voor mij nu is dat er vanaf de 3de zone nauwelijks spelers zijn. Zit nu in Greenshade en ik kom misschien eens in de paar uur iemand tegen..... In de zonechat vragen of er iemand mee wil doen met een campboss of een Dolmen is ook nutteloos want er reageert nooit iemand. Dungeons kun je al helemaal vergeten.
Ik ben nu net 2 dagen uit Greenshade, maar ik vond het nog redelijk meevallen qua spelers. Alle Dolmen was meestal een paar minuten wachten tot er wel een 2e persoon kwam opdagen en de meeste campbosses was er ook nog wel iemand in de buurt. Heel druk is het inderdaad niet, maar ik vind het nog wel te doen. Zeker 's avonds is het duidelijk een stuk drukker en was het vaak snel rennen naar een Dolmen direct als hij omhoog kwam en dan waren er al 4 mensen bezig.

Als je het echt te rustig vind moet je gewoon je char even met rust laten en beginnen met een nieuwe tot dalijk het spel buy-to-play wordt en de eerste gebieden overstroomd worden met nieuwe spelers. Het enige jammere daar aan is dat je dan de revamped coldharbour nog niet zal zien met je nieuwe char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
flippiej schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:05:
[...]

Welke guild zit je bij? Ik ben zelf ook pas 2 weken weer terug in de game en ik ben nog aan het zoeken naar een leuke guild. Toevallig nog plek over? ;)

[...]

Ik ben nu net 2 dagen uit Greenshade, maar ik vond het nog redelijk meevallen qua spelers. Alle Dolmen was meestal een paar minuten wachten tot er wel een 2e persoon kwam opdagen en de meeste campbosses was er ook nog wel iemand in de buurt. Heel druk is het inderdaad niet, maar ik vind het nog wel te doen. Zeker 's avonds is het duidelijk een stuk drukker en was het vaak snel rennen naar een Dolmen direct als hij omhoog kwam en dan waren er al 4 mensen bezig.

Als je het echt te rustig vind moet je gewoon je char even met rust laten en beginnen met een nieuwe tot dalijk het spel buy-to-play wordt en de eerste gebieden overstroomd worden met nieuwe spelers. Het enige jammere daar aan is dat je dan de revamped coldharbour nog niet zal zien met je nieuwe char.
Spele je op EU of NA? Ik spele vooral overdag op EU, misschien maakt dat het verschil (het is dan niet rustig maar echt uitgestorven).
Het type spelers dat over het algemeen op F2P-content afkomt is niet het type spelers waar ik op zit te wachten, dat heb ik eerder gezien bij o.a. Rift en Lotro, Dat is juist de reden dat ik een maandje voor de F2P weer ben gestart ;)
Pagina: 1 ... 49 ... 66 Laatste