Caelorum schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:01:
Die zijn inderdaad ook gewiped, maar dit waren mijn chars van de maand na release. Geen idee waarom ze weg zijn hoor. Het scherm is ook wat verwarrend want het geeft aan dat ik 3 chars kan verwijderen maar ik zie alleen maar 1 lvl1 char. Dat was niet hoe ik het had achtergelaten

Overigens kan het best een technisch problemen zijn. Mijn account bij ESO trekt dat aan. Is al een paar keer voorgekomen dat er iets mee was en mijn forum account heb ik al een stuk of 6-7 keer moeten laten fixen

Ik ben guild leader van één van de grootste non-trade guilds op de EU Megaserver en we hebben laatst een enorme influx van terugkerende spelers gehad. Geen enkel person had last dat hun characters waren gewiped en sommigen hadden al sinds begin april 2014 niet meer gespeeld. Er is ook nergens anders iets op internet te vinden dat characters gewiped zouden zijn. Ik kan dus met 100% zekerheid zeggen dat er geen character wipes zijn gedaan.
Oftewel, volgens mij ben je gewoon van server geswitched en zit je op de NA Megaserver te kijken i.p.v. op de EU Megaserver. Characters zijn gesaved per Megaserver, niet per account. Anders heb je gewoon je tijdsbeeld van voor en na Beta door elkaar gehaald.
Overigens is de delete limit van 3 characters normaal. Dat is een anti-bot maatregel. Het zorgt ervoor dat bot accounts maximaal 11 characters kunnen aanmaken in één week nadat de account is gehacked. Na die éne week kan er maar één nieuw character worden aangemaakt per week (volgens mij is de refresh van die delete limit per week maar correct me if I'm wrong!) waardoor er bijna geen bots meer zijn.
Beta characters worden altijd gewiped, dat is bij -elke- MMO zo. PTS characters worden na elke PTS sessie gewiped, ook normaal bij vrijwel elke MMO.
Sorry dat ik hier eventjes stevig op inhaak, maar de game voor langere tijd verlaten en vervolgens terugkomen en dan rare geruchten verspreiden vind ik nogal lame. Vooral voor de mensen die de game door dik en dun hebben gesteund is dit niet helemaal netjes. Oftewel, get your facts straight voordat je andere mensen bang maakt dat characters zijn gewiped.
fitznl schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:45:
[...]
Je laat mij schrikken met de opmerking dat ze de characters op de eu server gewiped hebben. Dus als ik in maart weer terug kom om eens te kijken, dan zijn de characters er niet meer? Heb bij release spel voor een half jaar betaald en toen zijn we gestopt. Denk dat dat ergens in september/oktober was. Hoop niet dat bij terugkomst onze veteran chars gedelete zijn. Pijnlijk.
Zoals hierboven al aangegeven. Er is niks aan de hand. Of hij haalt enkele zaken gigantisch door elkaar, of er is iets raars met zijn account gebeurd (sorry, maar 6/7 resets vind ik nogal sterk) wat een geïsoleerd geval is. Ik ken behoorlijk wat mensen die de game spelen, zowel veterans als terugkerende spelers en -niemand- heeft dit probleem gehad. En trust me, als er zomaar character wipes waren geweest had het internet er wel mee vol gestaan, wat totaal niet het geval is.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 08-02-2015 10:11
]