volgens opstart bericht zou het versie 1.2.3 moeten zijn, maar die van mij blijft aangeven 1.1.1.5, en bij play krijg ik dan ook het bericht dat ik een oude versie heb en moet patchen
Heb op game option geklikt en optie patch gedaan, geen reactie, optie repair dan maar, helaas ook geen verandering in spelversie. Ze zeggen dat de eu server wel online is, doch gezien mijn ervaring nu, weet ik niet zeker of dat wel zo is.
Iemand anders al wel gelukt om succesvol in te loggen?
edit: bij release had ik problemen spel op te starten en met succes werd mij aangeraden spel op te starten via run als administrator, het blijkt dat om dit keer te kunnen patchen ik niet run als administrator moet gebruiken, dus loop je er tegen aan dan zou dit kunnen helpen
edit2
en na patchen zucht dus niet vergeten om het spel af te sluiten en alsnog op te starten als administrator, anders blijkt inloggen in ieder geval bij mij niet te werken, foutmelding 200, na het mogen inloggen dus inderdaad keurig email ontvangen met weer eenmalige code dat het echt jij bent die wil inloggen .....
edit3: en dat is minder leuk, vandaag sinds nieuwe patch al 6x uit het spel gevlogen, als ik eerst gemiddeld per 7 dagen spelen 2 keer er uit vloog, is dat niet echt een verbetering te noemen zucht
Heb op game option geklikt en optie patch gedaan, geen reactie, optie repair dan maar, helaas ook geen verandering in spelversie. Ze zeggen dat de eu server wel online is, doch gezien mijn ervaring nu, weet ik niet zeker of dat wel zo is.
Iemand anders al wel gelukt om succesvol in te loggen?
edit: bij release had ik problemen spel op te starten en met succes werd mij aangeraden spel op te starten via run als administrator, het blijkt dat om dit keer te kunnen patchen ik niet run als administrator moet gebruiken, dus loop je er tegen aan dan zou dit kunnen helpen
edit2
edit3: en dat is minder leuk, vandaag sinds nieuwe patch al 6x uit het spel gevlogen, als ik eerst gemiddeld per 7 dagen spelen 2 keer er uit vloog, is dat niet echt een verbetering te noemen zucht
[ Voor 47% gewijzigd door fitznl op 25-06-2014 17:41 . Reden: lijkt nu wel te werken ]