Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
volgens opstart bericht zou het versie 1.2.3 moeten zijn, maar die van mij blijft aangeven 1.1.1.5, en bij play krijg ik dan ook het bericht dat ik een oude versie heb en moet patchen

Heb op game option geklikt en optie patch gedaan, geen reactie, optie repair dan maar, helaas ook geen verandering in spelversie. Ze zeggen dat de eu server wel online is, doch gezien mijn ervaring nu, weet ik niet zeker of dat wel zo is.

Iemand anders al wel gelukt om succesvol in te loggen?

edit: bij release had ik problemen spel op te starten en met succes werd mij aangeraden spel op te starten via run als administrator, het blijkt dat om dit keer te kunnen patchen ik niet run als administrator moet gebruiken, dus loop je er tegen aan dan zou dit kunnen helpen

edit2 :) en na patchen zucht dus niet vergeten om het spel af te sluiten en alsnog op te starten als administrator, anders blijkt inloggen in ieder geval bij mij niet te werken, foutmelding 200, na het mogen inloggen dus inderdaad keurig email ontvangen met weer eenmalige code dat het echt jij bent die wil inloggen .....

edit3: en dat is minder leuk, vandaag sinds nieuwe patch al 6x uit het spel gevlogen, als ik eerst gemiddeld per 7 dagen spelen 2 keer er uit vloog, is dat niet echt een verbetering te noemen zucht

[ Voor 47% gewijzigd door fitznl op 25-06-2014 17:41 . Reden: lijkt nu wel te werken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Maar zijn er ook positieve ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ben er eigenlijk wel klaar me, ik merk aan mijzelf dat ik gewoon geen zin heb om in te loggen om weer hetzelfde rijtje aan quests te doen om een lvltje te pakken en dan weer een keer. Ik heb de nieuwe update niet gedaan, heb hem net verwijderd, heb nog 8 dagen speeltijd en verleng dan ook niet meer. Jammer, was wel echt opzoek naar een nieuwe leuke mmorpg, maar ook deze blijkt het niet te zijn.
Voornamelijk het enorme gevoel van een singleplayer aan het spelen te zijn staat mij heel erg tegen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDutchGuy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik was helaas al heel snel uitgekeken op TESO.
Had ik eigenlijk niet verwacht.
Maar op een gegeven moment logde ik steeds minder in, totdat ik helemaal niet meer inlogde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:50:
Maar zijn er ook positieve ervaringen?
Tsja..positief. Dat is altijd moeilijk te zeggen met MMO's. Maar ESO is toch een geval apart in vergelijking met het legioen aan MMO's dat ik over de jaren heb gespeeld. Vooral omdat 1 monumentale game design fout ervoor zorgt dat mensen met hordes de game verlaten wanneer ze Level 50/Veteran Rank 1 zijn. Dat heb ik toch niet eerder gezien bij SWTOR, Warhammer Online etc etc.

Toen ik 31 maart begon met de Early Access was is ook enorm enthousiast en positief. Alles was nieuw, mooi en interessant. Maar nu we een paar maanden verder zijn en ik inmiddels een paar weken op VR12 zit ga je je toch heel erg ergeren aan game design beslissingen die ik zelfs als non-Game Developer al in de concept-phase naar de prullenbak had gezet omdat het gewoon niet ging werken. De game is fantastisch tot Level 50 maar Veteran Ranks breken de gehele community op.

Als ik ook kijk naar de Community Guild waar ik in zit van 500 bij launch (nu echt al minder dan 350 members en gaat nu richting de 150 actieve gebruikers) zie je dat iets van 60% van de mensen al een maand niet meer heeft ingelogd. En welk level waren ze op het laatste moment van inloggen? Precies Veteran Rank 1 of 2.

De manier hoe ZOS ook omspringt met hete hangijzers is ook niet echt fantastisch te noemen. Zo was het sluiten van de Scourge Campaign ronduit amateuristisch en onvoorstelbaar in het huidige MMO klimaat met forse concurrentie. En dan geen compensatie aanbieden behalve 'sorry' te zeggen op de forums richting de spelers...dat kan echt niet meer anno 2014. Af en toe lijkt ZOS meer op een verkapte overheidsorganisatie dan een daadwerkelijke game developer die in 2014 opereert.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik uit het niets enkele weken geleden 25 dagen aan gametime gratis heb gehad. Maar geen enkel mailtje waarom of waar de compensatie voor is, ook niets op het forum. Niet dat ik klaag maar ik zou het graag willen weten waar ik die dagen aan heb te danken. ;)

Mijn sub is tot september betaald dus daarna kijk ik wel weer verder maar ik heb nog geen MMO gezien waarvan ik de toekomst zo somber in zie als ESO. De content die er voor de rest van het jaar nog aankomt is in dat belabberd slechte interview van Paul Sage (Paul maakt hier de fout, niet de interviewer, die doet het juist goed) is zo miniem dat ik denk dat men intern de hoop al heeft opgegeven en men 'full steam ahead' nu werkt aan het beperken van de schade en het maximaliseren van sales op de consoles aan het einde van het jaar. Daarna ziet men denk ik wel verder. En dan nog vraag ik mij af of Sony de game wel gaat toelaten op de PS4. De certification is namelijk behoorlijk strikt.

Content tot het einde van het jaar:
- Thieves Guild + Dark Brotherhood = Yay...die questlines zal ik wel binnen 3 uurtjes klaar hebben.
- 1 nieuwe raid = Yay...
- Justice System = Nou..1 extra mechanic, joepie
- Dyes = Okee, prima
- Imperial City PvP Dungeon = Okee, goed, Zerg Rush is ook leuk af en toe
- Arena = Misschien is dit wel leuk

Maar afgezien van dat geen nieuwe zones, geen housing, geen extra fluff systems..niks. En een TES game launchen zonder housing is echt van de gekke. En dan nog zeggen: Ja..daar hebben we een 'anniversary or two' voor nodig....*zucht*

Okee, ben klaar met mijn rant. _/-\o_ Het is niet dat ik de game haat, de developers zijn gewoon compleet incompetent. En dat doet nogal pijn als een oud-gediende TES fan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Tsja..positief. Dat is altijd moeilijk te zeggen met MMO's. Maar ESO is toch een geval apart in vergelijking met het legioen aan MMO's dat ik over de jaren heb gespeeld. Vooral omdat 1 monumentale game design fout ervoor zorgt dat mensen met hordes de game verlaten wanneer ze Level 50/Veteran Rank 1 zijn. Dat heb ik toch niet eerder gezien bij SWTOR, Warhammer Online etc etc.

Toen ik 31 maart begon met de Early Access was is ook enorm enthousiast en positief. Alles was nieuw, mooi en interessant. Maar nu we een paar maanden verder zijn en ik inmiddels een paar weken op VR12 zit ga je je toch heel erg ergeren aan game design beslissingen die ik zelfs als non-Game Developer al in de concept-phase naar de prullenbak had gezet omdat het gewoon niet ging werken. De game is fantastisch tot Level 50 maar Veteran Ranks breken de gehele community op.

Als ik ook kijk naar de Community Guild waar ik in zit van 500 bij launch (nu echt al minder dan 350 members en gaat nu richting de 150 actieve gebruikers) zie je dat iets van 60% van de mensen al een maand niet meer heeft ingelogd. En welk level waren ze op het laatste moment van inloggen? Precies Veteran Rank 1 of 2.

De manier hoe ZOS ook omspringt met hete hangijzers is ook niet echt fantastisch te noemen. Zo was het sluiten van de Scourge Campaign ronduit amateuristisch en onvoorstelbaar in het huidige MMO klimaat met forse concurrentie. En dan geen compensatie aanbieden behalve 'sorry' te zeggen op de forums richting de spelers...dat kan echt niet meer anno 2014. Af en toe lijkt ZOS meer op een verkapte overheidsorganisatie dan een daadwerkelijke game developer die in 2014 opereert.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik uit het niets enkele weken geleden 25 dagen aan gametime gratis heb gehad. Maar geen enkel mailtje waarom of waar de compensatie voor is, ook niets op het forum. Niet dat ik klaag maar ik zou het graag willen weten waar ik die dagen aan heb te danken. ;)
Wat ook niet helpt zijn de bugged quests. Ik heb nu voor de 3e keer dat mijn main quest bugged is en ik niet verder kan. Telkens maar wachten op de volgende patch en dan maar hopen dat het opgelost is. Maar helaas... na de laatste patch zit ik nog steeds vast. Nieuwe PVE missie's krijg ik pas NA de quest dus voor mij is er momenteel niet veel te doen. Het enige wat ik kan is PVE in Cyrodiil. Maar daar zijn de quests te makkelijk en simpel met niet heel veel verhaal.

Ik merk dat bovenstaande flink wat irritatie bij mij opwekt en ik start het spel dan ook steeds minder vaak op.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de story quests in Coldharbour? De story quests in Coldharbour zijn namelijk niet onderdeel van de main quest.

De main quests doen het geloof ik op dit moment wel goed namelijk (maar ik zag vandaag al weer wat reports op het forum met nieuwe bugs..). De laatste main quest krijg je op Level 50, ongeacht of je de eerdere quests klaar hebt of niet dus misschien is grinden in Cyrodiil met PvE quests dan een optie.

Wanneer je de Level 50 Main Quest klaar hebt kan je verder naar de Veteran Ranks in de andere gebieden maar of je daar weer blij mee moet zijn... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:29:
Bedoel je de story quests in Coldharbour? De story quests in Coldharbour zijn namelijk niet onderdeel van de main quest.

De main quests doen het geloof ik op dit moment wel goed namelijk (maar ik zag vandaag al weer wat reports op het forum met nieuwe bugs..). De laatste main quest krijg je op Level 50, ongeacht of je de eerdere quests klaar hebt of niet dus misschien is grinden in Cyrodiil met PvE quests dan een optie.

Wanneer je de Level 50 Main Quest klaar hebt kan je verder naar de Veteran Ranks in de andere gebieden maar of je daar weer blij mee moet zijn... ;)
Het is de mainquest
spoiler:
Het is de quest waarin je Molag Bal moet verslaan. Als je dat hebt gedaan kom je in een droomwereld waar je een gesprek moet aangaan met iemand. Alleen is die persoon niet aanwezig en kan ik dus niet door. Tevens is dit de final quest en de afsluiting van de main story. Maar die kan ik dus niet afsluiten.
Stel je voor: je kijkt de beste actie film sinds jaren maar je mag de laatste 15 minuten niet zien. Frustrerend is dat... :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:45:
[...]

Het is de mainquest
spoiler:
Het is de quest waarin je Molag Bal moet verslaan. Als je dat hebt gedaan kom je in een droomwereld waar je een gesprek moet aangaan met iemand. Alleen is die persoon niet aanwezig en kan ik dus niet door. Tevens is dit de final quest en de afsluiting van de main story. Maar die kan ik dus niet afsluiten.
Stel je voor: je kijkt de beste actie film sinds jaren maar je mag de laatste 15 minuten niet zien. Frustrerend is dat... :(
Oh die quest. Ik had daar wat over gelezen maar dacht dat er al een fix voor was geweest. Ik had er geen problemen mee (ik zat waarschijnlijk in de eerste wave met spelers waar de quest wel nog werkte) maar ik denk dat je dan toch even contact met Support op moet nemen om dit probleem op te lossen. Zoals ik al een paar keer in het topic heb gezegd: Altijd even de eerste-lijns support door drukken en ervoor zorgen dat je ticket wordt ge-escalate, anders blijf je vast zitten in Bangalore, India.

Maaruh..het is nogal een anti-climax. Sorry ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo hoor dan vrees ik het moment dat ik veteran ga bereiken! Ik moet zeggen dat ik, nu ik level 30 ben, de game ineens een stuk leuker begin te vinden. Ik heb bewust heel rustig geleveled en onregelmatig gespeeld de afgelopen maanden en in mijn onwetendheid een paar verkeerde keuzes gemaakt met mijn char en de verdeling van skillpoints. Dat begint nu te kruisen waardoor ik vrij veel skillpoints over heb en ik een stuk sterker ben en ook veel sneller level. Heb er alleen maar meer plezier in momenteel. Afwachten tot veteran dan maar ;)
Wel jammer dat de GoT guild bijna dood is helaas, maar als ik de verhalen zo lees voor sommige personen wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Wat ik jammer vind is dat er laagdremmelige snelle PvP optie is.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé was benieuwd hoe het met de teso spelers ging.. maar klinkt niet echt goed dus.
Was er zelf ook redelijk snel op uitgekeken en had weinig tijd door school, moet ook bekennen dat ik overgestapt ben naar Wildstar :$.

Misschien dat ik ergens nog een keer een maandje ESO speel dit jaar, maar voorlopig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 08:54:
Hé was benieuwd hoe het met de teso spelers ging.. maar klinkt niet echt goed dus.
Was er zelf ook redelijk snel op uitgekeken en had weinig tijd door school, moet ook bekennen dat ik overgestapt ben naar Wildstar :$.

Misschien dat ik ergens nog een keer een maandje ESO speel dit jaar, maar voorlopig niet :)
Ik denk dat je het best kan wachten tot het einde van het jaar. Grote kans dat 'ie dan B2P gaat of zelfs F2P met de Console Launch.

Inmiddels ben ik ook met ESO gestopt. Sub had ik helaas al betaald tot september maar elke keer als ik inlog voel ik meteen de neiging om weer uit te loggen. _/-\o_ Veel online-vrienden zijn al weg en het voelt nu meer als een ghosttown dan een MMO. Ook het feit dat er compleet geen phases meer zijn zegt denk ik al genoeg over de huidige populatie van de game. De endgame (behalve Craglorn repeatable quests) voelt buggy aan en 'my idea of fun' is niet om 25 keer te wipen op een boss om geluk te hebben met wat buggy mechanics voor die Veteran Dungeons. Nieuwe content komt er voorlopig ook niet dus tsja...Zelfs SWTOR was beter in de allereerste maand m.b.t. endgame content...en dat zegt veel.

Wanneer de game B2P of F2P gaat zal ik het misschien wel weer eens proberen maar er zitten zo veel verkeerde game design beslissingen in dat ik het voor mijzelf heb afgeschreven. Wat mij betreft heeft het de Elder Scrolls serie veel pijn gedaan. Hopelijk gaan we niet terug naar een situatie van rond 1997-1998 waar de serie op sterven na dood was door de geflopte spin-offs Battlespire en Redguard (ESO is eigenlijk ook een spin-off). Hopelijk dus na Fallout 4 weer een Elder Scrolls VI. =P

*Ondertekend: Een diep teleurgestelde long-time Elder Scrolls fan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Ben blij dat ik toch maar niet aan deze game begonnen ben als ik dat zo lees :) Zodra hij F2P word ga ik hem zeker nog wel even spelen want de uren die ik in Morrowind gestopt hebt die zijn niet meer te tellen :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:58:
[...]

Oh die quest. Ik had daar wat over gelezen maar dacht dat er al een fix voor was geweest. Ik had er geen problemen mee (ik zat waarschijnlijk in de eerste wave met spelers waar de quest wel nog werkte) maar ik denk dat je dan toch even contact met Support op moet nemen om dit probleem op te lossen. Zoals ik al een paar keer in het topic heb gezegd: Altijd even de eerste-lijns support door drukken en ervoor zorgen dat je ticket wordt ge-escalate, anders blijf je vast zitten in Bangalore, India.

Maaruh..het is nogal een anti-climax. Sorry ;)
het werkt gelukkig allemaal weer. Kreeg op Verschillende fora's de tip om alle quests weg te gooien en enkel de mainquest te houden. En tada! Ik kon weer verder! Uiteindelijk de mainstory toch kunnen uitspelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Inmiddels ook gestopt en weer een wow sub genomen. Alleen die graphics kan ik nu echt niet meer aan... Dus ook weer meteen gecanceld. Voorlopig even geen MMO voor mij.

Ik ga wachten op The Repopulation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudolf schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:16:
Inmiddels ook gestopt en weer een wow sub genomen. Alleen die graphics kan ik nu echt niet meer aan... Dus ook weer meteen gecanceld. Voorlopig even geen MMO voor mij.

Ik ga wachten op The Repopulation
Wildstar?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik dus aan begonnen. En al na een uur of 10 spelen heb ik het gevoel dat ik een enorme dombo ben geweest om ooit aan ESO te beginnen. De production values liggen zo veel hoger bij Wildstar dat het bijna lachwekkend is om ESO er meer te vergelijken. Veel meer polish, veel meer interactie met de wereld, echt exploren...wow. ESO heeft toch echt flink de plank misgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik wil eigenlijk niet meegaan in het geklaag omdat ik nog elke week van ESO geniet. Ik ben nu veteran rank 3 en ben nu bezig om alle quests te doen in de gebieden van de opposing factions waar ik nog veel plezier aan beleef. Zo ga ik rustig richting de end-game content toe.

Maar dus 1 ding wil ik nog wel opmerken en dat is gewoon dat ik aan de sfeer in de steden iets mis. De steden zijn ten eerste al niet zo groot indrukwekkend als bijvoorbeeld in guild wars 2 en WOW het geval is. En in eso ontbreken de thema feesten/festival die de spelers moeten vermaken. In WOW had je dan nog bijvoorbeeld dungeons onder in de grote steden en een gevarrieerd aanbod van repeatable quests, daily's enzo. Crafting quests mis ik ook eigenlijk die je van bijvoorbeeld de blacksmith kan krijgen.

Kortom in andere MMO(RPG) die ik heb gespeeld zijn de grote steden veel levendiger die het echt gezellig en een sociaal (multiplayer) spel maken. Dat mis ik wel een beetje in ESO.
Toch zal het me niet doen stoppen met het spelen van eso omdat ik daar nog niet de end-game heb bereikt en dus er nog dingen zijn die ik nog graag wil zien. Tenslotte het ik bij release van het spel al meteen voor een half jaar betaald dus kan ik nog wel even blijven spelen. Tijd of interesse om nog meer te spelen en andere spellen te proberen heb ik toch niet op het moment en alle huidige mmorpgs (op wildstar na) heb ik al geprobeerd.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Daar ben ik dus aan begonnen. En al na een uur of 10 spelen heb ik het gevoel dat ik een enorme dombo ben geweest om ooit aan ESO te beginnen. De production values liggen zo veel hoger bij Wildstar dat het bijna lachwekkend is om ESO er meer te vergelijken. Veel meer polish, veel meer interactie met de wereld, echt exploren...wow. ESO heeft toch echt flink de plank misgeslagen.
Hmmm.... toch nog eens kijken naar Wildstar. De graphics stonden mij tegen (te cartoony) maar als de game play en mechanics echt zoveel beter zijn...
In de tussen tijd maar World of Tanks op gepakt. Is tenslotte ook een MMO. Zeggen ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde eigenlijk, want TESO ziet er prachtig mooi uit voor een MMO en de omgevingen lenen zich goed voor een sterke community.. Ik begin zelf niet aan Wildstar omdat ik vanmijzelf al weet dat ik ook hier dingen zal vinden die mij ergeren.

Ik wacht wel op een nieuwe Blizzard MMO, daar zal ik waarschijnlijk wel in blijven hangen, WOW had ik waarschijnlijk nu nog wel gespeeld mits ik niet in azie woonde en ik veel moeite moet doen om een engelse game client werkende te houden ivm de taiwan server updates and ik geen mandarijns kan lezen. Zonde maarjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Moet toegeven dat ik mij meer vermaak in teso. Inmiddels level 38 zowaar. Of het nu ligt aan meer skills hebben, maar vechten gaat soepeler. Levels lijken daardoor ook wat vlotter te komen.

Net gelezen dat ze vr aan gaan pakken, lees solo vriendelijker gaan maken. Dus als het een beetje mee wil zitten is dat klaar als ik de 50 raak :)

Nog even snel een vraagje. Onze mains zitten bij AD. Maar hebben voor de lol ook 2 casters aangemaakt bij ebonheart pact. Heeft er iemand misschien de mogelijkheid een weerwolf bijt te doen bij de ebonheart pact? In zone al geprobeerd, maar geen reactie. Dus wie weet heeft het hier meer succes :)

[ Voor 0% gewijzigd door fitznl op 05-07-2014 10:37 . Reden: wat weggevallen letters aangevuld :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Als ze solo spelen weer wat vriendelijker gaan maken pak ik TESO misschien weer op. Ben bij een update in Mei waarbij PVE spelen een stuk moeilijker werdt afgehaakt. Tot dan had ik veel plezier met het spelen van ESO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:18
Tweakerhenk schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:56:
Als ze solo spelen weer wat vriendelijker gaan maken pak ik TESO misschien weer op. Ben bij een update in Mei waarbij PVE spelen een stuk moeilijker werdt afgehaakt. Tot dan had ik veel plezier met het spelen van ESO.
Sinds de patch van vanmorgen is op zijn minst de health en ik denk ook wat damage van de veteran level mobs naar beneden gegaan. Een merkbaar verschil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Leuke nieuwe Road Ahead op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
FerdiV schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:
Leuke nieuwe Road Ahead op de site!
Linkje voor de luie mensen ;)
http://www.elderscrollson...8/the-road-ahead---july-8

Na een paar week niet gespeeld te hebben nu weer aardig de smaak te pakken.
Blijf er bij dat het een toffe MMO is 8)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er in ieder geval goed uit. Ook mooi dat ze meteen aangeven wat te gaan doen aan de herkenbaarheid van spelers in de wereld en de guild tools. Beide zaken waarvan al maanden voor release werd aangegeven dat ze toch echt ondermaats waren.
Ziet er naar uit dat ik over een paar maanden dus wel weer kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Ziet er zeker goed uit, als de update live staat ook maar weer eens inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was het eerst de bedoeling om Update 3 in juli uit te brengen? Dat stond in een vorige 'Road Ahead'. Nu dus weer uitgesteld pffft. Ben blij dat ik inmiddels ben gestopt. Inmiddels is ook mijn hele guild er klaar mee en gestopt. Dat heb ik letterlijk nog nooit meegemaakt met een MMO bij launch. Meestal blijven er wel wat mensen hangen maar het is nu echt 'de grote leegloop'.

Too little too late voor mij.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:37:
Volgens mij was het eerst de bedoeling om Update 3 in juli uit te brengen? Dat stond in een vorige 'Road Ahead'. Nu dus weer uitgesteld pffft. Ben blij dat ik inmiddels ben gestopt. Inmiddels is ook mijn hele guild er klaar mee en gestopt. Dat heb ik letterlijk nog nooit meegemaakt met een MMO bij launch. Meestal blijven er wel wat mensen hangen maar het is nu echt 'de grote leegloop'.

Too little too late voor mij.
Volgens mij is de playerbase langer blijven hangen tijdens de Beta dan na de launch... :X
Wel jammer want het speel heeft ontzettend veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik zal eens kijken of ik nog een maandje aan ga wagen :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Lipst3r schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:28:
Ik zal eens kijken of ik nog een maandje aan ga wagen :)
Speel het nu weer een weekje, moet zeggen dat ik geen spijt en vermaak me er prima mee :)

Loop wel steeds tegen een bug aan dat ik niet meer verder kan lopen...
Meer mensen hier last van? Wel behoorlijk irritant als je 10 x op een dag moet restarten ;(

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
ChojinZ schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:17:
[...]

Volgens mij is de playerbase langer blijven hangen tijdens de Beta dan na de launch... :X
Wel jammer want het speel heeft ontzettend veel potentie.
Ondanks dat ik me de eerste 2-3 weken gruwelijk heb vermaakt, voelde ik al aan dat dit niet lang bij de meeste mensen (incl. mezelf) zou blijven hangen. Laten we eerlijk zijn, ESO is een mix van een slechte MMO (iemand werkelijk waar al grouping geprobeerd, phasing drama etc?) met een matige RPG.

Echter, omdat deze mix redelijk ongebruikelijk is voor MMO's (SWTOR daar gelaten), en het Elder Scrolls is, geeft het net iets meer volume.

Feit blijft dat de RPG mensen terugvallen op Skyrim en de MMO mensen terugvallen op hun gebruikelijke MMO, of wellicht overgestapt zijn op Wildstar.

Jammer, maar waar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparksNL schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:04:
[...]

Ondanks dat ik me de eerste 2-3 weken gruwelijk heb vermaakt, voelde ik al aan dat dit niet lang bij de meeste mensen (incl. mezelf) zou blijven hangen. Laten we eerlijk zijn, ESO is een mix van een slechte MMO (iemand werkelijk waar al grouping geprobeerd, phasing drama etc?) met een matige RPG.

Echter, omdat deze mix redelijk ongebruikelijk is voor MMO's (SWTOR daar gelaten), en het Elder Scrolls is, geeft het net iets meer volume.

Feit blijft dat de RPG mensen terugvallen op Skyrim en de MMO mensen terugvallen op hun gebruikelijke MMO, of wellicht overgestapt zijn op Wildstar.

Jammer, maar waar :-(
Ja de phasing is echt dramatisch terwijl dit geen eens zo hoeft te zijn. In Guild Wars 2 zitten tegenwoordig ook Megaservers, maar de keren dat ik daar problemen heb gehad zijn op een hand te tellen. Puur en alleen maar om het feit dat je eigen oude 'campaign' (nu dus geen servers meer maar campaigns, bijvoorbeeld Piken Square) voorrang heeft in met wie je word neergezet in de speelwereld. Daardoor heb ik van de honderden keren dat ik samenkwam met mijn guild maar één of twee keer moeten 'forcen' om naar de 'phase' van mijn guild te komen.

Maar hé, één voordeel: ESO heeft geen phases meer de laatste keer dat ik het checkte aangezien er te weinig spelers meer zijn om één phase vol te maken. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik denk dat ze voor de console release een best goede game kunnen leveren.

Het schijnt dat Sony ze gepusht heeft om het spel ook voor de console uit te brengen. Zijn de PC gamers in ieder geval goed gebruikt voor een lange, betaalde beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Door het je kan lid worden van 5 guilds verhaal is het verloop heel groot. Gevoel dat binding met een guild hierdoor minder is.

Ik maak met ook schuldig aan guildhoppen. Maar wil toch even melden dat de nl talige guild van het moment voor mijn gevoel Legends of the Benelux is. Zijn nu rond de 450 members, dus de maximale grens van 500 members komt in zicht. En vooral in de avonduren zijn er tussen de 60 en 100 online.

Ben uiteraard nog steeds braaf member van de tweakers guild. Puur nostalgisch :) Hebben nog rond de 150 members, doch ben vaak alleen online.

Als iemand anders nog een leuke guild heeft gezien met actieve spelers, laat het gerust even weten :)

Inmiddels ploeter ik vrolijk voort. Nog ongeveer 20% xp en level 47 is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Fijn.... start ik het spel weer is op, wil ik ga pvp-en in Cyrodiil, travel ik via een wayshrine naar mijn bestemming, krijg ik telkens de melding:
Campaigne is full

Spel is aan het dood bloeden, komt er nog een enkele speler pvp-en, mogen ze er niet in omdat de map vol is. 8)7
Als je wil dat de overgebleven spelers ook hard wegrennen van je game, dan moet je vooral zulk soort grapjes gaan uithalen.

[ Voor 18% gewijzigd door ChojinZ op 17-07-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Momenteel imperial edition te koop op Steam voor 28 euro (incl. 30 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na mn vakantie weer even ingelogd gisteren na 2,5 week niet en plots zijn mijn mouse bindings veranderd. Daar heb ik al mijn attacks onder staan (7 buttons) en ik krijg ze met geen mogelijkheid meer terug. Hij verwijst bij het indrukken van een mouse button naar een keyboard key, mensen last van? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Voor de mensen die gisteren The Future of ESO hebben gemist op Quakecon, hier is een compleet overzicht van de dingen die op de agenda staan:

http://dulfy.net/2014/07/...re-of-eso-panel-notes/#QA

Klein voorproefje:

YouTube: ESO Upcoming New Facial Animations - Quakecon 2014

YouTube: ESO Murkmire Adventure Zone Preview - Quakecon 2014

YouTube: ESO Justice System Preview (Stealing and Murder) - Quakecon 2014

YouTube: ESO Wrothgar and Orsinium Preview - Quakecon 2014

[ Voor 54% gewijzigd door Navuri op 19-07-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..het ziet er toch wel goed uit. Hopelijk gaat de boel weer wat beter draaien na 1.3 en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met deze game!
Vind de graphics mooi, combat systeem werkt prima, en geweldig dat alle quest tekst gesproken is.
Ben nog geen bugs van betekenis tegengekomen.

Prima game wat mij betreft, heel veel sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je pas recent begonnen met ESO?
Ik denk dat ik als 1 van de weinige tweakers (gezien de activiteit hier en in de guild) vanaf de release nog steeds speel. Niet dagelijks maar zeker 3 keer in de week een tijdje. Komt ws wel doordat ik nog niet door de main quest heen ben en geen veteran rank heb, maar ik speel dit soort games niet op een manier dat ik alles zsm rond wil hebben maar doe het rustig aan.
Iig mooi dat de game je bevalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:16:
Ben je pas recent begonnen met ESO?
Ik denk dat ik als 1 van de weinige tweakers (gezien de activiteit hier en in de guild) vanaf de release nog steeds speel. Niet dagelijks maar zeker 3 keer in de week een tijdje. Komt ws wel doordat ik nog niet door de main quest heen ben en geen veteran rank heb, maar ik speel dit soort games niet op een manier dat ik alles zsm rond wil hebben maar doe het rustig aan.
Iig mooi dat de game je bevalt! :)
Je bent niet de enige :)

Ik speel het ook nog steeds met plezier sinds de release, ben ook blij dat ik er niet als een idioot door de quests ben gegaan en er op mijn tempo lekker van geniet.

Zit nu op level 48 en denk tegen de tijd dat ik de veteraan status bereik dat ze update 3 ondertussen hebben toegepast en dan mooi door kan spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwins1984 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:44:
[...]

Je bent niet de enige :)

Ik speel het ook nog steeds met plezier sinds de release, ben ook blij dat ik er niet als een idioot door de quests ben gegaan en er op mijn tempo lekker van geniet.

Zit nu op level 48 en denk tegen de tijd dat ik de veteraan status bereik dat ze update 3 ondertussen hebben toegepast en dan mooi door kan spelen 8)
Dan zijn wij één van dat handje vol nog :) Maar ben ook erg benieuwd naar update 3! Ben nu rond de lev. 40. Ik ga dit weekend op zoek naar een nieuw/extra trade guild want GoT is zo dood als een pier qua items in de bank etc. en daar heb je vaak toch nog wel wat aan. Zowel qua withdraw als deposit van leuke extra items, ik heb bijv. nog weinig aan recipies/brews gedaan en dus haalde ik altijd wat food items (vooral max. health en stamina) uit een guild bank en stopte ik er bijv. weer gecrafte items voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels...ben ik weer begonnen! Wildstar kon mij toch niet echt tevreden stellen na Level 25. Nu ben ik met een nieuwe groep weer aan ESO begonnen en we doen voornamelijk PvP. Als je eenmaal in een goede campaign zit is het wel weer leuk. Daarnaast doen we nu ook Dungeon Delves in Cyrodiil als voorbereiding op het nieuwe dye systeem. ..En we hebben zomaar geen last van bugs, kijk dan is het spel wel goed. Hopelijk gaat ZOS met 1.3 echt de weg in naar verbetering. Enige waar ik een beetje bang voor ben zijn de nieuwe PvP campaigns...don´t *cupcake* that up ZOS.

Als je op zoek ben naar een leuke PvP campaign die niet zo zot vol zit als Auriel´s Bow, probeer Bloodthorn. Goede verdeling van de fracties en niemand heeft echt de overhand. Heerlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
hmm dat ziet er wel slick uit al die toekomstige dingen, ben wel benieuwd naar de timeframe waarin dit allemaal uitkomt. Wildstar beviel mij niet en de WoD beta is tot nu toe ook "meh" en niet echt iets wat mij terug zal trekken naar WoW vooralsnog.
Ga vanaf vanavond eerst bezig met divinity:os maar als ik daar mee klaar ben missch. maar weer eens naar ESO kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net voor 16 euro de standard edition opgepikt op G2A. Voor dat geld is het prima als ik het na een maand beu ben :) Kijken wat het doet...

*even later*

Beetje aangeprutst tot ik de intro-zone uit was. Semi-random poppetje gebouwd, komende week maar eens kijken of ik een templar kan bouwen die melee/close range pijn uitdeelt, met een self-heal mechanic. De enige skill (puncturing something) die ik had geprobeerd sluit netjes aan bij wat ik voor ogen had, dat is altijd prettig.

Moet wel goedkomen met die templar, kan ik me wel mee vermaken komende maand. En een skills guide vinden want ik heb geen idee wat ik aan het doen ben :p

[ Voor 64% gewijzigd door Bundin op 27-07-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:55:
[...]

Dan zijn wij één van dat handje vol nog :) Maar ben ook erg benieuwd naar update 3! Ben nu rond de lev. 40. Ik ga dit weekend op zoek naar een nieuw/extra trade guild want GoT is zo dood als een pier qua items in de bank etc. en daar heb je vaak toch nog wel wat aan. Zowel qua withdraw als deposit van leuke extra items, ik heb bijv. nog weinig aan recipies/brews gedaan en dus haalde ik altijd wat food items (vooral max. health en stamina) uit een guild bank en stopte ik er bijv. weer gecrafte items voor terug.
Kan je de guild legends of the Benelux aanraden. Ondanks dat spelers die zonder melding 4 weken niet online waren worden verwijderd, blijft het aantal leden rond de 490 zitten. Iedere avond tegen de 100 spelers online, ook overdag behoorlijk wat activiteit. En als je ad faction bent, wordt er vaak ook een pvp event gedaan.

Vermaak me prima en vraag me af of ik me kan terugtrekken naar WoD straks voor het "verplicht" levelen van 90 naar 100 ;)

Inmiddels zowaar de veteran rank 1 gehaald, en mag me opmaken voor het eindgevecht om in de veteran gebieden te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Maandag 4 augustus wordt Patch 1.3.3 geimplementeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws, ben benieuwd hoe het Justice systeem gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 09:20:
goed nieuws, ben benieuwd hoe het Justice systeem gaat uitpakken.
Dat is pas in 1.4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arrrgh, dacht dat dat al in 1.3 zat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja laatste wat ik er over heb gehoord zal het in ieder geval dit jaar nog er in worden gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Is deze game al wat leuker op max lvl? Was veel commentaar over grinds e.d. en ik heb hem nog steeds liggen (nog niet aan begonnen) en heb binnenkort vakantie. Misschien dat ik hem dan wel wil oppakken mits er eea verbeterd is tov het begin :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Het grinden in veteran levels is er nog steeds. Alhoewel dankzij craglorn er vanaf (ongeveer) veteran level 7 iets meer varierende quests bij zijn gekomen.
Maar jij hoeft je daar voorlopig nog lang geen zorgen over te maken want veteran haal je niet zomaar in 1 vakantie. Tenzij je 8 uur per dag speeld.
En zenimax heeft al aangekondigt het veteran systeem op de schop te gaan nemen om het wat minder als een grind aan te laten voelen.
Hangt zelf ook wel een beetje af van je eigen speelstijl. Ik doe genoeg afwisselende dingen zoals craften en occasional pvp in cyrodiil en ben nog maar vr6 zelf en speel eso vanaf de eerste dag.
Hierdoor heb ik het zelf nog niet als een grind ervaren. Ja, ik doe er lang over want veteran levels gaan langzaam. Maar ik zie dat als positief. Als de veteran levels sneller gingen dan was ik nu mogelijk al vr12 en op de end-game content uitgekeken.

[ Voor 34% gewijzigd door SpitfireNL op 04-08-2014 08:50 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Dit weekend ook weer eens gaan spelen en ik had voor het eerst het idee dat het wat drukker was! Tijdens PVE zag ik ineens weer bevolkte steden en de PVP campaign had zowaar een queu van +30 personen!
Moet zeggen dat ik daardoor wel weer meer zin kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
Dit weekend ook weer eens gaan spelen en ik had voor het eerst het idee dat het wat drukker was! Tijdens PVE zag ik ineens weer bevolkte steden en de PVP campaign had zowaar een queu van +30 personen!
Moet zeggen dat ik daardoor wel weer meer zin kreeg.
Dat gevoel heb ik ook. Waarschijnlijk iets te maken met de Steam promotie een week of twee geleden. Populatie lijkt nu ook redelijk stabiel en/of licht groeiend.

Met de migratie van de servers naar Frankfurt voelt PvP in Cyrodiil ook meteen wat lekkerder. Na de initiële shock dat sommige mechanics en systems nog niet helemaal lekker werken (class balance is nog steeds zoek, wel langzaam verbetering) blijf ik nu toch wel voor de langere termijn in Tamriel hangen. Het heeft nog niet genoeg 'vlees om het lijf' om een volwaardige vervanging te zijn van een wat oudere MMO (In WoW, TOR etc is gewoon wat meer te doen) maar als je het samen met een andere MMO speelt (in mijn geval GW2) is het prima te doen.

Ik kijk erg uit naar 1.3.3 morgenochtend. 'MURICA ZOS zegt wel dat het op maandag is...maar dat is maandag in de VS. In de EU begint de maintenance op dinsdag morgen om 4:00, waarom ze niet gewoon EU timezones in de maintenance message pop-up zetten...zal wel iets te maken hebben met VS-centrisme. Anyway, ben blij dat ik morgen wat Pact rood op mijn outfit kan gooien, nu is het brown en browner. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De servers worden ook niet tegelijkertijd in maintenance gezet. Ze beginnen een paar uur later aan de eu servers dan die in de vs vanwege de tijden dat mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:02:
De servers worden ook niet tegelijkertijd in maintenance gezet. Ze beginnen een paar uur later aan de eu servers dan die in de vs vanwege de tijden dat mensen spelen.
True, maar zeg dan gewoon dat het op dinsdag in de EU is, en niet op maandag (wat men nu dus wel doet). Beetje onhandig en iets wat het merendeel van de andere MMO devs niet doet. Met betrekking tot communicatie kan men nog wat leren bij ZOS!

Maar ze maken wel verbeteringen door. Die Engelse troela op het forum is volgens mij inmiddels vervangen door iemand anders die wel wat vaker reacties plaatst (ik zie nu een andere naam dan bij launch). Rond launch was het echt abominabel slecht en was je vaak overgeleverd aan het Duitse forum en status updates met wat Google translate.

EDIT: Nog even gekeken en ze hebben het aangepast....maar alleen in het Duits en het Frans! Er wonen waarschijnlijk geen mensen die Engels kunnen in Europa? Toch? Duitsland, dat is toch dat kleine landje naast Nederland? *moet terug denken aan een Amerikaanse Pizza reclame waar de Amerikanen zo op de hak werden genomen om hun gebrek aan EU kennis _/-\o_ *

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Zucht. Degene die het gevecht hebben gedaan weten hoe ik me voel. Main Quest Molag Bal. Weet ik eindelijk de tijdens het gevecht met Molag Bal gestuurde golf van Titans te overleven. Heb ik Molag Bal teruggebracht tot 10% en zelf 100% blauwe lijn vol en volledig gezond. Dus stevig aan de winnende hand. Gaat Molag vals spelen, technisch kun je zeggen wat kun je anders van Molag verwachten:

An unknow Error has occured.

En na opnieuw inloggen lag ik natuurlijk dood op de grond. Uiteraard daarna zo gefrustreerd dat ik op de titans doodga.

Kijk ik heb er geen probleem mee dat dit kan gebeuren. Maar op zulk een onderdeel dat je MOET winnen om überhaupt verder te kunnen, dat dient vlekkeloos te gebeuren.

Nog afgezien van het feit dat ik het niet van klantvriendelijkheid vind getuigen dat je zulk een stopper in het spel doet. Ben een mindere speler, dan kun je dus nu stoppen met spelen en de abo opzeggen. Ze hadden dit gevecht moeten laten eindigen met het gebruik van de X als Molag je oppakt. Mooi filmpje van maken, resterende npc's slaan je op de rug, goed gedaan, en verder met de veteran levels.

En ja. Volledig in veteran 1 gear, blauw, wapens zelfs veteran 1 epic. Alle skills op 50. Maar nee, is niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier staan de patch notes voor 1.3.3

http://forums.elderscroll...124010/patch-notes-v1-3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fitznl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:40:
Zucht. Degene die het gevecht hebben gedaan weten hoe ik me voel. Main Quest Molag Bal. Weet ik eindelijk de tijdens het gevecht met Molag Bal gestuurde golf van Titans te overleven. Heb ik Molag Bal teruggebracht tot 10% en zelf 100% blauwe lijn vol en volledig gezond. Dus stevig aan de winnende hand. Gaat Molag vals spelen, technisch kun je zeggen wat kun je anders van Molag verwachten:

En na opnieuw inloggen lag ik natuurlijk dood op de grond. Uiteraard daarna zo gefrustreerd dat ik op de titans doodga.

Kijk ik heb er geen probleem mee dat dit kan gebeuren. Maar op zulk een onderdeel dat je MOET winnen om überhaupt verder te kunnen, dat dient vlekkeloos te gebeuren.

Nog afgezien van het feit dat ik het niet van klantvriendelijkheid vind getuigen dat je zulk een stopper in het spel doet. Ben een mindere speler, dan kun je dus nu stoppen met spelen en de abo opzeggen. Ze hadden dit gevecht moeten laten eindigen met het gebruik van de X als Molag je oppakt. Mooi filmpje van maken, resterende npc's slaan je op de rug, goed gedaan, en verder met de veteran levels.

En ja. Volledig in veteran 1 gear, blauw, wapens zelfs veteran 1 epic. Alle skills op 50. Maar nee, is niet voldoende.
Het is al weer een heeeeele tijd geleden dat ik die heb gedaan. Niet om vervelend te doen, maar ZOS heeft (volgens de patch notes in één van de vorige patches, ik heb het zelf niet meegemaakt, was Level50+ in het 1.0 tijdperk) de moeilijkheidsgraad al stevig naar beneden gebracht om Molly B te killen. Welke wapens gebruik je? Probeer wat stuns en/of heals. Het is namelijk een echte endurance fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:01:
[...]

Het is al weer een heeeeele tijd geleden dat ik die heb gedaan. Niet om vervelend te doen, maar ZOS heeft (volgens de patch notes in één van de vorige patches, ik heb het zelf niet meegemaakt, was Level50+ in het 1.0 tijdperk) de moeilijkheidsgraad al stevig naar beneden gebracht om Molly B te killen. Welke wapens gebruik je? Probeer wat stuns en/of heals. Het is namelijk een echte endurance fight.
Bow templar. Niet het beste misschien, maar toch te zot dat je dit gevecht moet winnen om pve gezien verder te kunnen. Doch dat terzijde.

Je kunt het vergelijken met dat late doelpunt van real in cl finale. Tegenstander geknakt en real walst er in de verlenging over heen.

Ik heb die vervelende titan golf eindelijk een keer overleefd. Hit en run "vrolijk" rond en rond. Heel langzaam, maar zeker gaat die rotzak neer. Nog 10% te gaan, je denkt rustig uitspelen, kalm blijven, geen fouten maken. AN UNKNOWN ERROR HAS OCCURED. Denk je eindelijk te hebben gewonnen als middelmatige speler en verder te kunnen in de veteran ranks gebieden, krijg je een technische fout van het spel voor de kiezen. Daarna uiteraard puinhoop op de titan golf en rage quit. Vermoedelijk kan ik nu die hele verdomde ronde weer over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

Na de initiële shock dat sommige mechanics en systems nog niet helemaal lekker werken (class balance is nog steeds zoek, wel langzaam verbetering) blijf ik nu toch wel voor de langere termijn in Tamriel hangen. Het heeft nog niet genoeg 'vlees om het lijf' om een volwaardige vervanging te zijn van een wat oudere MMO (In WoW, TOR etc is gewoon wat meer te doen) maar als je het samen met een andere MMO speelt (in mijn geval GW2) is het prima te doen.
Wat dat betreft heb ik het makkelijker: Tis mijn eerste MMO. :+ Kheb dus totaal geen vergelijkings materiaal en hoef me dus ook minder te storen aan bepaalde game elementen/keuzes.
fitznl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:40:

spoiler: title
Hehe... na het verslaan van Molag Bal kom je in een vervolg missie terecht. De persoon wie je die missie moet toereiken was bij mij niet aanwezig (bug). Ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten totdat er een patch uit kwam en ik dus verder kon spelen. Van wat ik heb begrepen speelt deze bug nog steeds. Bereid je dus maar voor: de kans bestaat dat je na het verslaan van Molag Bal alsnog niet verder kan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:41
Ook nog wel een handige om te weten uit dit lijstje:

"The cost to respec has been reduced to 1 gold per skill point or stat point. Note that this is a temporary change and in approximately one week, respec costs will return to a normal (but reduced) cost in patch v1.3.4."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Fix komt morgenochtend (Donderdag rond 04:00) live. Inmiddels heeft ZOS excuses aangeboden voor de rare manier waarop ze hun maintenance times aangeven en ze doen het nu zoals zo'n beetje elke andere MMO dev het doet, dus niet op de Amerika-Centrische manier maar gewoon de juiste datum met de juiste timezone. De oude status messages zijn nu ook meteen ge-update.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:54:
Guild Fix komt morgenochtend (Donderdag rond 04:00) live. Inmiddels heeft ZOS excuses aangeboden voor de rare manier waarop ze hun maintenance times aangeven en ze doen het nu zoals zo'n beetje elke andere MMO dev het doet, dus niet op de Amerika-Centrische manier maar gewoon de juiste datum met de juiste timezone. De oude status messages zijn nu ook meteen ge-update.
Verwacht daar maar niet zoveel van ^^ Tijdens de open en closed-beta deden ze het eerst ook alleen in hun eigen tijdzone. Na veel geklaag is er uiteindelijk ook GMT bij gekomen, maar dat was iets later (zo rond de release) al weer weg. Grote kans dat je hier ook gewoon weer over een half jaar om moet zeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zo, van het weekend ook maar het spel goedkoop gekocht.

Ik had het al eens gespeeld in de beta maar was toen niet onder de indruk, deels omdat ik toen al een jaar in de BETA van WildStar zat en helemaal verkocht was aan dat spel.

Helaas is de endgame niet echt aanwezig in WildStar tenzij je een arena/raider bent, heb ik besloten om eens een goede nuchtere poging the doen op ESO!

Lo and behold, gister geupgrade naar de digitale deluxe versie en heb het erg naar mijn zin. Het voelt niet compleet MMO tijdens het levelen maar dat vindt ikzelf niet heel erg. Ik wilde altijd Elder Scrolls online spelen toen ik oblivion speelde lang geleden, dus erg gaaf dat dit nu kan.

Ik moet zeggen, grafisch is het spel wel erg mooi. DE visuele effecten zijn erg nice, de texture kan soms wel erg low-res overkomen maar dat is alleen als je heel erg ingezoomd ernaar kijkt.

Ik heb het spel met NVIDIA control panel gedownscaled van 2560x1440 naar 1920x1080 om de laatste karteltjes weg te halen en spel is nu helemaal strak (erg fijn van dit spel is dat met downscaling de UI perfect blijft zoals het is op 1920x1080. Niks blurry of te klein ofzo).

Performance is ook zeer goed. Laagste wat ik haal in een druk gebied is 30. Ik neem lekker de tijd met levelen. Gister level 10 geworden en ff een kijkje genomen in Cyrodiil en die was lekker groot maar heb daar niks te zoeken tot ik max rank ben dus ik quest lekker verder.

Ik zie ook genoeg spelers spelen dus ook dat zit lekker goed. Dye system ook geniaal!

Trouwens, weet iemand hoe het zit met die imperial set? Ik had mijn gear toen geconverted naar de Imperial look maar heb mijn pants enzo weer vervangen met een andere broek maar daar mis ik nu de optie om ook die pants weer te converteren naar de Imperial set. Klopt dit? Kan het maar eenmalig of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Convert naar Imperial werkt alleen met spulletjes die je zelf hebt gecraft. Klinkt gelimiteerd maar...de meeste gear endgame (als je niet de top of the line Trial spulletjes hebt) craft je toch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de tweakers guild? Komen daar nog aanmedlingen binnen of is die zo dood als een pier? Ik heb m'n subscription inmiddels stopgezet voor een tijdje, ik merkte dat het me even niet meer boeit (was speler van het eerste uur) na weer een questje te hebben afgerond. Het lijkt me wel leuk om samen met iemand eens een dagje te questen en levelen en items uit te wisselen. Krijg ik denk ik meer het MMORPG gevoel van ipv een meer singleplayer ervaring voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Ik ga ook weer is beginnen en is kijken hoe en wat, speelde sinds het begin en ook in de Tweaker guild.

Maar het was inderdaad boring en singleplayer achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Tweakers guild is inderdaad zo dood als een pier. Dus deze heb ik een paar weken geleden al ingeruild voor een actieve guild namelijk "Legends of the Benelux". Dit is een nederlandstalige guild die wel redelijk actief is. Op dit moment 70 online van totaal 493 members.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SpitfireNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:19:
Tweakers guild is inderdaad zo dood als een pier. Dus deze heb ik een paar weken geleden al ingeruild voor een actieve guild namelijk "Legends of the Benelux". Dit is een nederlandstalige guild die wel redelijk actief is. Op dit moment 70 online van totaal 493 members.
Kan iedereen zich zomaar aanmelden? Ben namelijk nog opzoek naar een guild. En zoals je zegt, Tweakers Guild is helaas op sterven na dood... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga ook weer beginnen dus kan wel een leuke guild gebruiken !

En p.s de game downloaden duurt lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
ChojinZ schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

Kan iedereen zich zomaar aanmelden? Ben namelijk nog opzoek naar een guild. En zoals je zegt, Tweakers Guild is helaas op sterven na dood... :(
Legends of Benelux krijg je gewoon direct een invite als je Nederlands/Vlaams spreekt. Iedereen in de guild kan mensen inviten, dus meldt gerust je naam even dan kan ik je ook toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
flippiej schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Legends of Benelux krijg je gewoon direct een invite als je Nederlands/Vlaams spreekt. Iedereen in de guild kan mensen inviten, dus meldt gerust je naam even dan kan ik je ook toevoegen :P
Tx! Ik ben Je Moeder
(Je Moeder is mijn nick, niet de vrouw die je ter wereld heeft gebracht ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
ChojinZ schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:24:
[...]

Tx! Ik ben Je Moeder
(Je Moeder is mijn nick, niet de vrouw die je ter wereld heeft gebracht ;) )
Wat een naam zeg xD Ik ben nu online iig als Flippiej, zal je proberen toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
[...]

Ah, meer volk hier in dezelfde guild :D

@Br3wmaster: Zit tegen de level 50 aan, maar volgens mij is er op de Vetaran levels nog genoeg conent om je mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mektheb ingame natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
SpitfireNL schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:19:
En vooral voor ex tweakers een leuk detail. Omdat tweakers advies gaf ad factie te rollen indertijd. Op dit moment wordt er door Legends of the Benelux wekelijks een pvp event gehouden op zaterdag. De ad afdeling regelt dit, dus doe je voordeel daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jaaa ik ben weer hooked, echt een hoop dingen verbeterd en leuker dan voorheen :)!

Alleen toch 1 vraag en dat blijf ik vergeten...
Hoe praat ik in guildchat ?.

./shame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
Mektheb schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:57:
Jaaa ik ben weer hooked, echt een hoop dingen verbeterd en leuker dan voorheen :)!

Alleen toch 1 vraag en dat blijf ik vergeten...
Hoe praat ik in guildchat ?.

./shame
/guild1 t/m /guild5 of gewoon /g1 - /g5

Als je in meer dan 1 actieve guild zit qua praten in guildchat is het toch wel fijn dat je de berichten van guilds kan uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik moet het echt weer treffen dat ik in een guild zit waar geen woord word gezegd. Ik snap dat niet zo goed, Een guild moet toch ook een sociale aangelegenheid zijn, vragen stellen, chatten etc..maar niks hoor..als ik een vraag stel krijg ik niet eens antwoord, terwijl wanneer ik in /zone een vraag stel krijg ik binnen een paar seconden antwoord...toch maar eens naar een andere guild gaan zoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
flippiej schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:06:
[...]

/guild1 t/m /guild5 of gewoon /g1 - /g5

Als je in meer dan 1 actieve guild zit qua praten in guildchat is het toch wel fijn dat je de berichten van guilds kan uitzetten :P
Mooi en dan nu het laatste, hoe kom ik UIT en guild ? :P

En natuurlijk DE vraag ik ben nu level 14, en opzich best aardig bezig alleen waarom heb ik zo weinig gold :(
Man heb echt het idee een paard kan kopen op level 50 als het zo door gaat..:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:07

Nogne

>.<

Mektheb schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Mooi en dan nu het laatste, hoe kom ik UIT en guild ? :P

En natuurlijk DE vraag ik ben nu level 14, en opzich best aardig bezig alleen waarom heb ik zo weinig gold :(
Man heb echt het idee een paard kan kopen op level 50 als het zo door gaat..:+
Als je op G drukt (naar je Guild dus) dan zoek je jezelf op (tabblad: roster). En dan rechtermuisknop op jezelf en druk dan "Leave guild"

En Legends of the Benelux is een aanrader als je in AD zit, ikzelf zit in DC en daar word eigenlijk niks voor georganiseerd. En nu hebben sommige leden geprobeerd om wat te organiseren en dat word eigenlijk niet op prijs gesteld omdat elke officer in AD zit. (waarom maak je dan een guild die vertegenwoordigd is in elke alliance |:( )

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Snap dat hele concept niet van waarom je in een Guild kan zitten terwijl je een andere Faction ben ?.

Is het niet de bedoeling het Faction vs Faction is ?.
En ja ik zit in die guild :), en zie ze inderdaad lekker actief zjin alleen helaas wist ik niet hoe ik moest praten ./fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:07

Nogne

>.<

Ik vind het wel tof dat het weer eens wat anders is, maar ik vind dat het toch niet lekker werkt. Globale AH vind ik fijner werken dan al me spullen verdelen over verschillende Guild Stores. En inderdaad het is ook Faction tegen Faction, dat was ook de reden waarom wij als DC'ers niks mochten organiseren want dat zou betekenen dat de AD leden (wat meer dan 70% is) het "zwaarder" krijgen.

Tip: ingame op F1 drukken, daar staat heel veel info ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nogne op 11-08-2014 09:31 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat het 1 Economy is kan ik wel waarderen :).

Ja dat snap ik, maar als je al 7 jaar WoW speeld denk je toch dat de meeste commands het zelfde zijn, als je dat dus vergelijkt met andere games is dat vaak wel zo.

Maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
zou ik een invite kunnen krijgen voor legends of benelux? ik heb in GoT en NLD gezeten maar een paar weken inactive geweest. Begin nu opnieuw met een character. heb er weer zin in.!

@pixelbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnus_ridolph
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
[...]

Hoi Flippiej, ik zou ook graag een invite ontvangen, naam is @Vonflockenstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
slagroombaard schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:59:
[...]

Hoi Flippiej, ik zou ook graag een invite ontvangen, naam is @Vonflockenstoffen
Verder niet gespeeld vandaag, maar speciaal even ingelogd om beiden toe te voegen :P Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Ik zal vandaag ook maar weer eens resubben. Ben toch wel benieuwd hoe het met de game er voor staat. Ben sinds de geboorte van mijn zoon gestopt (logisch toch) en heb de afgelopen 2 weken WoW weer aangeslingerd maar daar ben ik dus al weer zo moe van geworden (uitleg is denk niet nodig).

Weten jullie al dat je een knuffel kan bestellen via de online store? Je krijgt dan dus de knuffel + een code voor een ingame pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat wist ik niet lachen !

En ja het is echt verbeterd sinds de Launch ik ben nu lekker aan het spelen en ben sinds gister van level 11 naar 15 gegaan.

Heb het idee alles net wat soepeler loopt en betere drops en uitleg en meer te doen kwa gatheren enz.
Ik vermaak me wel dat is duidelijk en helemaal omdat het mag en niet moet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Thanks voor de invite. lekker actief in de LOB-chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PucDeSalmatezer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 10:15
Ik heb mijn abo ff on hold gezet. Chronisch gebrek aan tijd.
"I will be back", als de dagen korten :-)
Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe kan ik tijdens in de installatie van ESO een andere map/drive kiezen? Krijg de melding dat de standaard installpath die hij wil gebruiken niet genoeg ruimte heeft.

Nvm. Heb de launcher installfiles verplaatst naar een andere drive. Dat lijkt te werken, maar wel een rare manier van installeren 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 16-08-2014 01:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:29:
Hoe kan ik tijdens in de installatie van ESO een andere map/drive kiezen? Krijg de melding dat de standaard installpath die hij wil gebruiken niet genoeg ruimte heeft.

Nvm. Heb de launcher installfiles verplaatst naar een andere drive. Dat lijkt te werken, maar wel een rare manier van installeren 8)7
Dat probleem heb ik nog nooit gehad. Maar ik ben het met je eens dat het een brakke launcher is. Je moet 'em altijd als Admin uitvoeren. Niet uitvoeren als Admin levert bij mij, na het installeren van een willekeurige patch, een foutmelding op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hoeft niet bij iedereen hoor. Sommige mensen hebben er nooit problemen mee, anderen continu. Het enige waar iedereen last van zal hebben is dat de install path van de launcher ook de install path van het spel zelf bepaalt. Het is niet triviaal om het alsnog op een andere plek te laten installeren. Het kan wel met hard links, maar vereist nog steeds genoeg vrije ruimte op de schijf. En dat is voor sommigen die een kleine SSD hebben (60GB bijv.) vrij lastig. Het wordt nog erger gemaakt doordat hiervan geen melding wordt gemaakt als je de launcher installeerd (tenzij ze dat al hebben verandert in de afgelopen 3 maanden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
De laatste dagen zit ik er toch weer aan te denken om TESO te proberen.
Hoop dat de meeste bugs (mijn hoofd reden om te stoppen) er nu wel uit zijn.

Las wel op het officiele forum dat er nog behoorlijk wat problemen zijn van zaken die al sinds launch spelen maar van officiele game forums wordt ik altijd erg depressief :)

60 dagen gamecard was gisteren nog geen 20 Euro dus ik denk dat ik "opnieuw" ga beginnen

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 48 ... 66 Laatste