Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
Lipst3r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:38:
[...]

Je kan je alvast aanmelden op onze website goteso.enjin.com :). Dan zal 1 van de officers (ik ben er ook 1) je kunnen inviten voor de guild. En daar kun je ook gerust vragen stellen!

Alvast veel plezier :)
En vergeet Teamspeak niet!

De Guild heeft een eigen server waar elke avond wel wat spelers te vinden zijn. De sfeer is informeel en erg relaxed. Het nivo op de server is gevarieerd. Van hardcore MMO spelers tot de casual players maar het is er altijd gezellig.
Ook erg handig als je (zoals ik) met talloze vragen zit. Er zit bijna altijd wel iemand op TS die antwoord op je vraag heeft. Daarnaast is TS gewoon handig met pvp-en.

Dus.... schroom niet, en kom gewoon een keer langs! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ChojinZ schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:18:
[...]

En vergeet Teamspeak niet!

De Guild heeft een eigen server waar elke avond wel wat spelers te vinden zijn. De sfeer is informeel en erg relaxed. Het nivo op de server is gevarieerd. Van hardcore MMO spelers tot de casual players maar het is er altijd gezellig.
Ook erg handig als je (zoals ik) met talloze vragen zit. Er zit bijna altijd wel iemand op TS die antwoord op je vraag heeft. Daarnaast is TS gewoon handig met pvp-en.

Dus.... schroom niet, en kom gewoon een keer langs! :)
Ik ben er echt altijd als ik online ben :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemsen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik ook als ik online ben. vanavond maar weer eens verder met veteran rang.

pfff levelen van v1 naar v2 etc. duurt wel ontzettend lang als je solo-ed. het is echt voor groepen na lvl 50..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:49
Lipst3r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:38:
[...]

Server = europian, dat spreekt voor zich denk ik :+

Nou de meesten van ons zitten bij de Aldmeri Dominion Fraction. Dat beperkt je keuze in rassen wel (tenzij je imperial koopt) maar zo kunnen we daarmee pvp'en met zn allen.
Als je level 10 wordt mag je een pvp ''home'' campaign kiezen. Dit is voor Tweakers guild: Bloodthorn.

Maar laat je vooral niet stoppen of beperken door dit, als jij iets andere wilt spelen mag dat uiteraard. Hou er rekening mee dat je ook alleen dungeons kan doen met mensen van dezelfde fraction.

Je kan wel vanuit elke fractie bij ons in de guild komen. Dat is wel prettig :)

Daarnaast maak wat chars, van elke class en level die beetje in het eerste gebied om van alles beetje gevoel te krijgen wat je leuk vind. (ook al is het beter om langer door te trekken) En lees wat guides over crafting en skills. Het spel geeft je namelijk zo veel opties en keuzes dat het soms best handig is om wat in te lezen om te verkomen dat je alles later moet resetten, daarmee bedoel ik je attribute en je skill points. Dit kan altijd gereset worden maar daar staat wel hoeveelheid goud tegenover :)

Je kan je alvast aanmelden op onze website goteso.enjin.com :). Dan zal 1 van de officers (ik ben er ook 1) je kunnen inviten voor de guild. En daar kun je ook gerust vragen stellen!

Alvast veel plezier :)
Het is een "Faction" (en geen fraction. Beetje flauw, maar het klinkt anders zo raar)

Ik heb zelf expres juist geen guides en wikis gelezen voor en tijdens het spelen. In game wordt alles heel duidelijk. Het hangt ervan af hoe je precies wil spelen. Ik wou dit keer relaxed en op een eigen manier spelen. Ik denk zelf dat je in het spel niet echt foute keuzes kan maken en als Veteran Rank 10 kan je vrijwel alles unlocken.
Alleen goed opletten bij het morphen van een skill. Sommige skills kun je na wat levelen omzetten in een betere versie. Je hebt altijd een keuze uit twee opties. Die keuze kan je alleen ongedaan maken door veel ingame gold te betalen voor een reset van alle skillpoints. Verder maakt het vrij weinig uit wat je kiest naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
vraagje :)
Ik heb een racial barbaric motif maar kan het niet leren.
Nu heb ik op internet op reddit het navolgende gevonden:
There are 4 motifs above 10: Primal (11), Barbaric (12), Ancient Elf (13) and Daedric (14). First you have to keep in mind that there is a skill requirement to learn these motifs, it is as follows:

Primal: 6 points in respective skill, that is level 25 Barbaric: 7 points in respective skill, that is level 30 Ancient Elf: 8 points in respective skill, that is level 35 Daedric: 9 points in respective skill, that is level 40

Snap het nog steeds blijkbaar niet :)
Ik heb 7 punten in crafting. Krijg melding dat ik het niet leren kan. Moet mijn karakter misschien een minimum level zijn? Zou kunnen zijn dat ik minimaal level 30 moet zijn om de barbaric te kunnen leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Caelorum schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:08:
7 punten in de bovenste skill in de betreffende skill denk ik dat ze bedoelen
begon dat gevoel net te krijgen :)
dus bij wijze van spreken euh schrijven 7/9 in metalworking? Verder geen level vereiste als bijvoorbeeld veteran rank 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:00
Caelorum schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:08:
7 punten in de bovenste skill in de betreffende skill denk ik dat ze bedoelen
Klopt, dat is precies wat ze bedoelen. Echter is er een vermoeden dat je ook VR moet zijn om ze te leren. Nog even bewaren die motifs en naarmate je levels stijgt nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zit in Bleakrock Village (lvl 7 atm), waarbij de harbour overgenomen is door mobs. Ik wil voor enkele quests naar een ander gebied (quest indicator stuurt me via deze harbour) en zie die port aanduiding op de map en op het scherm. Maar ik kan deze niet activeren. What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Denk eerst de quests daar afronden zodat t daar "veilig" is?

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
RZor schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:03:
Denk eerst de quests daar afronden zodat t daar "veilig" is?
Heb nu zelfs de achievement Hero of Bleakrock - 'Find the Bleakrock villagers and send them home' en kan nog niet travellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Ondanks mijn negatieve meningen vaak.. vind ik traden echt top in deze game, eergisteren had ik voor 40K deadric motif, 40k Barbaric, 40k Ancient elves en 35k primal gekocht :D

Vandaag 27 Cura en 23 Kude gekocht ( totaal waarde 100k) voor mijn 15 Dreugh Wax, 5 Rosin, 35k gold en 40 stuks ik kan met dit minimaal 100k-250k winst maken met me glyphs !

En omdat je echt met iemand bezig bent de deal rond te maken, ipv van AH, click, click, done, is het gewoon ook meer plezier als het lukt!

[ Voor 17% gewijzigd door JinShepard op 30-05-2014 00:07 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Oke speel de game nu enkele dagen, nog niet erg veel tijd gehad :(

Ben nu een level 10 Khajit Nightblade, vind de class erg leuk. doet me een beetje denken aan de Rogue uit World of Warcraft.

Craften snap ik nog niet echt.. ik heb dingen die ik salvage naar materials, vervolgens craft ik er iets van maar de XP van de betreffende crafting proffesion gaat zo langzaam dat ik het idee heb dat ik iets fout doe.

De questen vind ik wel een beetje saai, maar ik ben nog erg early game dus ik denk dat het ook daardoor komt :)

Ik heb trouwens een application ingediend voor de tweakers guild :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemsen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07-2023
Crafting gaat over het algemeen vrij langszaam. Provisioning is een uitzondering, Enchanting duurt het langst. Althans bij de meeste mensen onder ons.

Bij Enchanting, Woodworking, Clothing en Blacksmithing kun je tevens levelen door items uit elkaar te halen. (deconstructing) Als het een item is dat je zelf hebt gemaakt levert het niet zoveel op; je kunt beter gemaakte items ruilen met een maatje.

Sommige items hebben als trade dat ze veel inspiration points (experience) geven voor het uit elkaar halen. Deze items dus niet verkopen maar slopen :)

Om sneller te kunnen levelen dien je skill punten te investeren. Check onder crafting skills (onder skills, Keyboard: K) waar je in kunt investeren.

Tevens zul je moeten researchen. Een item vergaat bij het researchen maar zo leer je wel een trade en kun je in de toekomst soortgelijke items maken. Later in game kun je set items maken; hiervoor moet je wel meerdere trades/enchantments geleerd hebben voor het item dat je wilt maken!

In het kort:
Heb je wat items vergaart tijdens het levelen ga dan eerst kijken bij crafting stations welk item je kunt researchen. Daarna deconstruct je alles wat je niet wilt verkopen om materiaal te vergaren. Vervolgens kun je zelf een paar items maken die je ruilt met een maatje. Stuur deze per post naar elkaar toe. Heb je skillpoints over? spendeer dan in 1 of 2 professions zodat je betere items kunt maken of sneller kunt researchen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens hebben ze het bij Provisioning gecompenseerd met de vindbaarheid van de recipes. Het is veel makkelijker een nieuw iets te vinden om te craften in de andere professions. Bij provisioning is het iets lastiger, al helemaal als je de purple recipes wilt hebben (waar er iets van 25 van zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Oke bedankt voor de tips :) ben nu ook zowel de mage als fighter guilld gejoined :D
wanneer ik in de GoT guild zit zal ik zeker eens op de TS server :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Was aan het ronddolen met mijn boogschutter en zag een mage achtige speler met een soort pet. Pet was niet zo groot, en wit, maar leek zich aardig staande te houden op tanken van een elite. Had het gevoel dat ik keek naar een warlock met zijn tankpet uit wow. Weet iemand welke richting je moet speccen om dat te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die pets zijn van de sorceror class en de summon die je zag was ofwel een Unstable Clannfear of een Unstable Familiar of een Volatile Familiar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
filthymushroom schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:54:
[...]

Klopt, dat is precies wat ze bedoelen. Echter is er een vermoeden dat je ook VR moet zijn om ze te leren. Nog even bewaren die motifs en naarmate je levels stijgt nog eens proberen?
Kan inmiddels bevestigen dat om barbaric motif te leren je inderdaad "alleen" level 30 in bs moet zijn en dan 7/9 in metalworking. Je eigen level is niet van belang. Heb het inmiddels geleerd en mijn vriendin haar level 14 char in barbaric heavy armor gekleed. Heel mooi om te zien. Schild en bijl hadden wel iets groffer en groter mogen zijn, in verhouding tot de char klein.

Ben zelf nog heel ver van level 50 verwijderd, dus gelukkig geen VR rank nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ik heb de game inmiddels een paar dagen en het bevalt me tot nu toe prima, al vind ik dual wield een beetje meh op mijn nightblade (bosmer). Misschien maar een boog of 2h pakken (level 12).

Is er trouwens wat gedaan aan de motif droprate? in de beta was ik niet eens naar die dingen aan het zoeken maar ik heb er zeker een boel gevonden, echter nu in retail heb ik er pas 1 gevonden, toevallig een bosmer wat ik zelf ben.. misschien maar is verkopen gezien ze blijkbaar best veel opleveren in een trade (gezien de hoeveelheid mensen die in /zone aan het advertisen zijn). Is er trouwens een LionsArche/Orgrimmar/Ironforge type of city in deze game? Zo ja waar? Ik speel Aldmeri Dominion.

Misschien ook leuk om een guild te joinen, kan je in dit spel net als in guildwars2 in meerdere guilds zitten of maximaal in 1? Het meest logische lijkt me in meer in dan 1 gezien er ook de mages en fighters guild zijn. Ik zoek dan wel een internationaal guild, nederlands is leuk en zo, maar internationaal is leuker, vooral met britten en scandinaviers.

Wat is trouwens de max bag space die je kan hebben? Hoe verdien je beetje snel gold als nieuwkomer om bagupgrades/mount aan te schaffen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:20:
[...] Is er trouwens wat gedaan aan de motif droprate? in de beta was ik niet eens naar die dingen aan het zoeken maar ik heb er zeker een boel gevonden, echter nu in retail heb ik er pas 1 gevonden, toevallig een bosmer wat ik zelf ben..[...]
Ja, de droprate is enorm verlaagd. Voor de motifs 10+ nog meer dan die daaronder. Een Barbaric of Primal Motif bijv. is best wel zeldzaam geworden en kan je ook goede bedragen voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vind dat ik als lvl 8 2h'er nog behoorlijk wat slaag krijg. Zeker als ik tegen een lvl 10-11 mob sta, ben ik doorgaans het haasje. Zelfs met block enzo.

Is een quest waarbij ik eerst moet zuipen en dan bepaalde guards (classes) bevechten. Is me nog niet gelukt tegen die dame met shield en 1h te winnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Hurtebise op 01-06-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Het is met low lvls ook wel aan te raden je aan je quests van je eigen lvl te houden, anders is het vaak geen doen. Later wordt dat wat beter als je je skilltree op orde begint te krijgen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
RZor schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:57:
Het is met low lvls ook wel aan te raden je aan je quests van je eigen lvl te houden, anders is het vaak geen doen. Later wordt dat wat beter als je je skilltree op orde begint te krijgen.
En dat zijn de groene en witte quests? Ik neem aan dat de gele hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is die quest leuk in elkaar gezet. Die NPC's die je moet neermeppen hebben ze drie verschillende types van gemaakt, zodat je er altijd 1 tussen hebt die een stuk moeilijker is dan de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
ligt het aan mij of loopt TESO weer langzaam leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Dat gevoel had ik ook al beetje. Ben er ergens ook wel bang voor, moet zeggen dat mijn eigen initiële interesse nou niet echt heel erg meer aanwezig is...

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ligt eraan, ik moet zeggen dat ik er nog wel plezier in heb. Zeker nu er weer 2 volle stukken zijn na Vet1 waar je terecht kan. En pvp is ook wel leuk :). Ik vermaak me wel prima ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik denk dat je dat gevoel krijgt omdat veel spelers op dit moment de veteran ranks bereiken en daardoor verblijven in de gebieden van de andere faction om daar verder te levelen. Het verbaasd me dat het nog zo druk is in de veteran zones.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik moet zelf bekennen dat ik ook niet zoveel heb gespeeld deze week, maar dat komt omdat watch_dogs uitgekomen is. Vandaag wel enkele uren gespeeld en dan moest ik vaststellen dat het afwisselend was. Op sommige locaties was het aangenamer kalm, maar aan de bank in de steden was het nog steeds goed druk, drukker dan anders.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shishaq
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-06-2021
Zijn hier ook mensen die sinds de patch voor craglorn enorme latency problemen hebben? Door de lag kan ik al zo'n 9 dagen niet fatsoenlijk spelen. Ik heb contact gehad met customer support die in het begin heel behulpzaam was, maar nu al 6 dagen niets meer van zich laat horen na het probleem geëscaleerd te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 10:36
Ik ben zelf ook Veteran dus zit zelf ook in andere zone.. maar toch.. als ik kijk in guilds waar ik zat... voorheen gemiddeld denk mannetje of 40 online op de 200 en nu nog maar tussen de 5 of 10... tevens ook aan de hoeveelheid items op de guildstore dat je langzaam naar beneden ziet gaan...

Jammer genoeg nog niet veel PVP gedaan... omdat guildies niet echt op voor waren nog en in je eentje werd je standaard ge-oneshot... dus wordt denk maar opzoek naar goede PvP guild..

Ben benieuwd hoe het gaat als die nieuwe expansion van WoW uit is.. dan zullen de meeste ook weer terug daarheen gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat het iig op de guildchat wel rustiger aan het worden is maar ws zitten de meeste op de TS server. Ik moet nog steeds een fatsoenlijke headset aanschaffen daarvoor.
Ik persoonlijk heb er nog voldoende plezier in om door te gaan voorlopig. Ik heb zeer onregelmatig gespeeld vanaf april aangezien ik freezes en BSOD's had maar eindelijk ben ik erachter dat mijn msi GTX660 kaduuk was. Nu ik een nieuwe heb ga ik de pace weer wat omhoog gooien :). Toch pas level 25 dus nog genoeg te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Terug van vakantie. Vanavond maar weer eens wat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SpitfireNL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:12:
Ik denk dat je dat gevoel krijgt omdat veel spelers op dit moment de veteran ranks bereiken en daardoor verblijven in de gebieden van de andere faction om daar verder te levelen. Het verbaasd me dat het nog zo druk is in de veteran zones.
SpitfireNL schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:12:
Het aantal GoT Guild leden wat online is neemt de laatste tijd ook steeds meer af. Laatste paar keer dat ik keek waren er hoogstens 15 man online.
De mensen die wel online zijn zijn echter wel de hardcore spelers. En van die groep verwacht ik op korte termijn ook geen afvallers.

oja, ook leuk:

Ik zit met mijn lvl 48 vast in ColdHarbour. De quest die toegang geeft tot het laatste speel gebied is bij mij bugged waardoor de toegang dus gesloten blijft. Ik kan ESO dus niet uitspelen. Heb al een avondje zitten googlen maar helaas geen oplossing kunnen vinden.... :'(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
" tevens ook aan de hoeveelheid items op de guildstore dat je langzaam naar beneden ziet gaan..."
dat is denk ik meer een gevolg van de "vloek" van het systeem van trader guilds. Zit zelf in 3 trader guilds, naast tweakers en nld. Waarbij je inderdaad bij nld en tweakers bij 10 online al het gevoel hebt het is druk vanavond, zijn in de trader guild nog steeds zelfs overdag 50 online en in de avonduren gaat het de 100 te boven. En zitten de stores overvol. Als ik alle 3 traderstores door heb gebladerd en uiteraard goed kijken wat er in zit, ben ik toch al snel een half uur verder, als het niet nog langer heeft geduurd.

Wel merk ik inderdaad dat de traderguilds ook echt traderguilds zijn. Geen zullen we dit even doen of dat. Chat blijf angstvallig leeg. Waarbij met name de guildchat van nld geen moment stil is, gevolgd door die van tweakers zo nu en dan. Terecht merkt iemand op dat tweakers zich meer heeft gericht op de ts server.

Nu zelf nog proberen wat meer tempo te maken in het levelen. Ondanks dat als ik /played in type en er richting 4 days gaat nog maar level 19 zucht. Maar goedkoop inkopen en duur verkopen kost ook veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:08:
[...]

[...]

Het aantal GoT Guild leden wat online is neemt de laatste tijd ook steeds meer af. Laatste paar keer dat ik keek waren er hoogstens 15 man online.
De mensen die wel online zijn zijn echter wel de hardcore spelers. En van die groep verwacht ik op korte termijn ook geen afvallers.

oja, ook leuk:

Ik zit met mijn lvl 48 vast in ColdHarbour. De quest die toegang geeft tot het laatste speel gebied is bij mij bugged waardoor de toegang dus gesloten blijft. Ik kan ESO dus niet uitspelen. Heb al een avondje zitten googlen maar helaas geen oplossing kunnen vinden.... :'(
Welke quest is dit precies? Want de laatste Main Quest krijg je pas op Level 50. Trouwens, Coldharbour completion is niet nodig om aan VR levels te beginnen. Pas als je de laatste Main Quest uitspeelt (en die krijg je pas als je Level 50 bent) kan je naar de Veteran Rank zones.

Anders even een ticket aanmaken en doorvragen om het te escaleren naar een GM. Ik heb al gemerkt dat als je niet vraagt om de ticket te escaleren je helemaal niks gedaan krijgt. Waarschijnlijk zit de eerste-lijns helpdesk in India of iets dergelijks.

En ja, ik kan het dalende spelersaantal ook zien. In de community guild waar ik in zit hadden we eerst 100 mensen online net na de launch op een avond. Nu is dat nog 50 en van de 500 mensen zijn we naar 400 gegaan. Wat ik om mij heen zie is dat enorm veel mensen afknappen bij de VR levels.

Inmiddels VR11..ben er bijna. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:28:
[...]

Welke quest is dit precies? Want de laatste Main Quest krijg je pas op Level 50. Trouwens, Coldharbour completion is niet nodig om aan VR levels te beginnen. Pas als je de laatste Main Quest uitspeelt (en die krijg je pas als je Level 50 bent) kan je naar de Veteran Rank zones.

Anders even een ticket aanmaken en doorvragen om het te escaleren naar een GM. Ik heb al gemerkt dat als je niet vraagt om de ticket te escaleren je helemaal niks gedaan krijgt. Waarschijnlijk zit de eerste-lijns helpdesk in India of iets dergelijks.

En ja, ik kan het dalende spelersaantal ook zien. In de community guild waar ik in zit hadden we eerst 100 mensen online net na de launch op een avond. Nu is dat nog 50 en van de 500 mensen zijn we naar 400 gegaan. Wat ik om mij heen zie is dat enorm veel mensen afknappen bij de VR levels.

Inmiddels VR11..ben er bijna. :D
"The Army of Meridia". Het gaat mis bij "Enter the Chapel of light". Wanneer ik de chapel binnen ga zou de nieuwe quest automatisch moeten starten maar dat gebeurt niet:
http://forums.elderscroll...76744/chapel-of-light-bug

Maar bedankt voor de tip. Zal eens een ticket aanmaken. Kijken of ik zo verder kom.
In de tussentijd maar PVP-en. Daar vermaak ik mij ook erg mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:25:
[...]

"The Army of Meridia". Het gaat mis bij "Enter the Chapel of light". Wanneer ik de chapel binnen ga zou de nieuwe quest automatisch moeten starten maar dat gebeurt niet:
http://forums.elderscroll...76744/chapel-of-light-bug

Maar bedankt voor de tip. Zal eens een ticket aanmaken. Kijken of ik zo verder kom.
In de tussentijd maar PVP-en. Daar vermaak ik mij ook erg mee.....
Je kunt ook Cyrodiil PvE quests doen totdat je 50 bent. Vervolgens kan je dan de Main Quest afmaken en de VR zones in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Diablo schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:02:
Helaas merk ik het sterk in crodiil het is er erg leeg, waar ik twee weken geleden nog zonder moeite een pvp group van 30/40 man kon joinen ongeacht welke tijd ik inlogde.

Ik blijf TESO spelen, en voorzie een sterke fanbase/ vaste spelers. Maargoed de mmo markt is nu dermate versplinterd met TESO, SWTOR, WOW, Wildstar etc etc, dat iedere MMO volgens mij met het problem kampt dat de spelers aantalen gematigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 05:52:
[...]

Helaas merk ik het sterk in crodiil het is er erg leeg, waar ik twee weken geleden nog zonder moeite een pvp group van 30/40 man kon joinen ongeacht welke tijd ik inlogde.

Ik blijf TESO spelen, en voorzie een sterke fanbase/ vaste spelers. Maargoed de mmo markt is nu dermate versplinterd met TESO, SWTOR, WOW, Wildstar etc etc, dat iedere MMO volgens mij met het problem kampt dat de spelers aantalen gematigd zijn.
Yup en tevens door de release van wildstar gaan veel spelers dat toch altijd even proberen, en vervolgens als het ze niet bevalt zullen er wel een aantal terug komen maar er zullen ook een aantal blijven.. bij mij was het toen ook van: Ik ga wel ESO spelen omdat Wildstar nog niet uit is... uiteindelijk ben ik wildstar niet gaan spelen though omdat de beta me telleurstelde

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Je kunt ook Cyrodiil PvE quests doen totdat je 50 bent. Vervolgens kan je dan de Main Quest afmaken en de VR zones in.
Gister gedaan en dat werkt inderdaad ook. Wat ik wel heb gemerkt is dat elk dorp (wat ik tot nu toe heb gezien) een soort van quest cycle hanteerd. Je hebt een x-aantal PVE quests en als deze afgerond zijn dan beginnen alle quest weer opnieuw. Klopt dat of is dat een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik ben er nog hoor guys, maar de tijden dat ik speel is er bijna niemand online helaas. Voor PVP is het minder leuk dat er zo weinig mensen zijn, maar als je een gezellig groepje hebt is en blijft het zeker fun.

Haha, ik voel me echt zo traag ben net level 24/25 :p |:(

Alhoewel ik nu ook door Watch Dogs, en Wolfenstein _/-\o_ wordt afgeleid :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bjorn89 op 04-06-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ben er ook nog (@pixelbox) ;)

Merk bij mezelf dat 1 character me niet echt lang kan boeien dus switch steeds tussen mijn Nightblade en templar waardoor het levelen echt heel langzaam gaat. 22 en 18 ofzo :)

Heb ook niet meer zoveel tijd als vroeger. Speel een paar avonden in de week en dan maar een uurtje of anderhalf ofzo. Maar vermaak me echt goed in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
El-Diablo schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:02:
ik ben er iig mee gekapt is een leuke game maar niet de naam MMO waardig het voelt niet aan als een game die je met zn allen samen echt moet doen.
dungeons 1x leuk maar niet spannend, events zijn ook matig. Mij niet de 12 euro per maand waard, wat mij betreft hebben ze plank mis geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ChojinZ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:08:
[...]

oja, ook leuk:

yeah! gefixed na de laatste patch!
*O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
MrHarry schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:19:
[...]

ik ben er iig mee gekapt is een leuke game maar niet de naam MMO waardig het voelt niet aan als een game die je met zn allen samen echt moet doen.
dungeons 1x leuk maar niet spannend, events zijn ook matig. Mij niet de 12 euro per maand waard, wat mij betreft hebben ze plank mis geslagen.
Vermaak me nog wel in teso. Maar over 1 ding blijf ik verdrietig. Waarom niet het systeem van swtor overgenomen met betrekking tot de main quest. De 1 is nu eenmaal een betere speler dan de ander. Zelfs als je letterlijk op zelfde main quests zit en in groepje zit, kan je elkaar nog niet helpen. Dat vind ik 1 van de grootste minpunten. Uiteraard gevolgd door als je per ongeluk een quest hebt gedaan, terwijl je groepsgenoot even met wat anders bezig was, zie je elkaar ook niet meer. Was het samen spelen beter uitgewerkt, dan zag ik me nog wel langer hier blijven hangen. Nu helaas alleen opvulling tot release WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me ook nog prima. Was er even een tijdje uit ivm hardware problemen maar sinds een week ben ik weer bezig. Zo om de dag een uurtje of 4 achter elkaar en ik zit er weer vol in. Speel nog steeds met m'n allereerste char (templar breton) en level best langzaam.

Ik merk wel dat ik door een paar verkeerde keuzes uit onwetendheid in het begin nu wel achter de feiten aanloop (iets te veel skillpoints en leveling over alles verspreid ipv meer op 1 skill toespitsen) maar dit zal zich richting de hogere levels wel gaan inhalen ivm een overvloed aan skillpoints. Ben nu level 26 en werd gisteren tijdens een level 17 quest gewoon in de pan gehakt door een groepje van 5 enemies waar ik geen antwoord op had :)
Ik twijfel of ik mijn skillpoints ga resetten, want ik snap er nu 988x meer van dan in de eerste weken. Vooral met craften loop ik hopeloos en omslachtig achter.
Al met al nog voldoende uitdaging voor mij, maar ik ben dan ook geen hardcore grinder en speel heel bewust wat rustiger en volg alles intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
MrHarry schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:19:
[...]

Kan ik wel een beetje mee in stemmen, ook om die rede ben ik gestopt en ga ik maar weer beginnen aan WoW.

Ben toch bang er niets WoW van de troon kan gooien tot nu toe, behalve EVE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik moet zeggen dat voor mij de drang om in te loggen wel kleiner aan het worden is. Het is toch wel veel van hetzelfde en veteran nodigd niet echt uit om te levellen aangezien je maar dom ramt om wat xp te krijgen. Had graag gezien dat ook hier een wat beter verhaal in zat verwerkt.

Ik ga nog wel eens loggen voor wat pvp en crafting maar het is inderdaad wel merkbaar geworden dat het MMO aspect een beetje aan de lage kant is. Dat je nauwelijks ff leuk samen kan questen maakt het toch frustrerend. :)

Al met al tot zover erg vermaakt met de game en het is wel echt de elder scrolls, maar toch is het verre van oblivion en skyrim. Ik twijfel nog heel erg om bij te betalen voor een hele maand aangezien ik geen idee heb hoeveel tijd ik erin zal gaan steken.

Heb ook the forest, arma 3 en dayz geinstalleerd dus twijfel of ik het nog moet doen :|

[ Voor 25% gewijzigd door FlyLight3r op 04-06-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lipst3r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:26:
Ik moet zeggen dat voor mij de drang om in te loggen wel kleiner aan het worden is. Het is toch wel veel van hetzelfde en veteran nodigd niet echt uit om te levellen aangezien je maar dom ramt om wat xp te krijgen. Had graag gezien dat ook hier een wat beter verhaal in zat verwerkt.

Ik ga nog wel eens loggen voor wat pvp en crafting maar het is inderdaad wel merkbaar geworden dat het MMO aspect een beetje aan de lage kant is. Dat je nauwelijks ff leuk samen kan questen maakt het toch frustrerend. :)
Jammer man! Blijven Puc en ik dus over op TS...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:28:
[...]

M'n turtlebeach headset komt hopelijk voor het weekend binnen en dan kom ik als het goed is dagelijks op de TS, geen idee of het daar nu druk is? Niet echt gezien je reactie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ChojinZ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ik helemaal weg ben ;) Als ik online ben kom ik ook op ts O+
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:31:
[...]

M'n turtlebeach headset komt hopelijk voor het weekend binnen en dan kom ik als het goed is dagelijks op de TS, geen idee of het daar nu druk is? Niet echt gezien je reactie >:)
Mwah soms 3, 4 man. Verschild. Niet veel mensen van tweakers zitten op TS :)

[ Voor 41% gewijzigd door FlyLight3r op 04-06-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Veel Nederlanders met een actieve TS kan je ook vinden bij de guild Dutch Lions Pact, zit ik zelf ook bij, je kan altijd joinen, gezellige Nederlandse en grote guild. Altijd wel mensen op TS ook.
ingame naam: @RZor

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lipst3r schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:34:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ik helemaal weg ben ;) Als ik online ben kom ik ook op ts O+
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Leuke nieuwe Road Ahead! Ben benieuwd met al die kleuren straks.

Hoop dat de console versies nieuwe reviews krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
FerdiV schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:22:
Leuke nieuwe Road Ahead! Ben benieuwd met al die kleuren straks.

Hoop dat de console versies nieuwe reviews krijgen.
Linkje? (kan zelf niets vinden, enkel oude berichten....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Armour dye!!! W00t! Roze DK dual wielder orc gewoon voor de looks :)
Maar even serieus, de road-ahead ziet er goed uit, veelbelovend.
Heb nog 40 dagen gametime voor ik moet beslissen of ik ga verlengen, dus dat moet dan wel duidelijk zijn.
Van het weekend in ieder geval maar eens een zootje lvls proberen te scoren.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik hoop dat ze nog wat meer aanpassen aan het Veteran gedeelte, ik ben nu V9, en ik ben echt zo dicht bij een burnout van ESO.. ik skip nu zelfs de side quests omdat het gewoon continue hetzelfde is.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
JinShepard schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:28:
Ik hoop dat ze nog wat meer aanpassen aan het Veteran gedeelte, ik ben nu V9, en ik ben echt zo dicht bij een burnout van ESO.. ik skip nu zelfs de side quests omdat het gewoon continue hetzelfde is.
Als je al V9 bent, kan de burnout dan misschien komen omdat je teveel speelt?
En dat de quests op elkaar gaan lijken is niet zo gek. Hoeveel quests heb je nu in totaal gedaan? 200 stuks? Meer? Die kunnen natuurlijk niet allemaal uniek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:00:
[...]

Yup en tevens door de release van wildstar gaan veel spelers dat toch altijd even proberen, en vervolgens als het ze niet bevalt zullen er wel een aantal terug komen maar er zullen ook een aantal blijven.. bij mij was het toen ook van: Ik ga wel ESO spelen omdat Wildstar nog niet uit is... uiteindelijk ben ik wildstar niet gaan spelen though omdat de beta me telleurstelde
Uit interesse tot welk level ben je gekomen in die beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ChojinZ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:33:
[...]

En dat de quests op elkaar gaan lijken is niet zo gek. Hoeveel quests heb je nu in totaal gedaan? 200 stuks? Meer? Die kunnen natuurlijk niet allemaal uniek zijn.
Dat klopt, maar toch is het niet zo zeer zoals ze zeiden. Geen questen als kill zo veel van die en dat. Maar wel destroy zo veel Crystals voor een poort te destroyen. Pak 10 plantjes.. loop terug.. pak 5 dat.. gooi in potje .. drinken.. rare visie.. bedankt.. en xp.

Ondanks dat verhalen wel verschillen ben je op gegeven moment wel gaar van die questlines :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lipst3r schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:46:
[...]

Dat klopt, maar toch is het niet zo zeer zoals ze zeiden. Geen questen als kill zo veel van die en dat. Maar wel destroy zo veel Crystals voor een poort te destroyen. Pak 10 plantjes.. loop terug.. pak 5 dat.. gooi in potje .. drinken.. rare visie.. bedankt.. en xp.

Ondanks dat verhalen wel verschillen ben je op gegeven moment wel gaar van die questlines :p
In princiepe zijn er ook maar 20 verschillende quests. Alle andere quests zijn enkel variatie's op die 20 basis quests. :P

Maar ik ken het gevoel. Soms vraag ik me ook wel af hoeveel poorten ik nog moet sluiten, hoeveel dorpen ik nog moet redden en hoeveel zielen ik nog moet vangen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
ChojinZ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:33:
[...]

200? haha, was het maar zo... ikzit nu up die 800+.

En het is niet zo van dat quests lijken op elkaar, het is zo wat exact hetzelfde. Hier een daar net een ander praatje maar de indeling, de manier van quests is hetzelfde voor elke factie heb ik (helaas) gemerkt. (heb het dan over side quests)

En ik was al lang en breed V10(12) geweest als ik het niet zo langzaam doe als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Hoe bevalt de nieuwe update jongens, ik heb een veel stabielere FPS nu om een of andere redenen. Ook lijkt het erop dat mijn Object Distance veel verder ligt nu(20-30 meter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:49
Bjorn89 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:08:
Hoe bevalt de nieuwe update jongens, ik heb een veel stabielere FPS nu om een of andere redenen. Ook lijkt het erop dat mijn Object Distance veel verder ligt nu(20-30 meter?)
FPS is bij mij altijd al goed, dus een verschil in stabiliteit kan ik niet zien. De draw distance stond eerst bij 'ultra' preset altijd op iets van 66. Na de patch gaat hij op 100 (max), zoals te verwachten bij de hoogste setting. Of dit eerst een foutje was of nu bewust veranderd is, weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Playa del C. op 09-06-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
En nu begint het wel heel erg rustig te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik speel momenteel niet meer. Ik heb even geen zin meer en wacht wat nieuwe single player content en wat meer vrije tijd af. Het helpt ook niet dat ik definitief naar linux ben overgestapt. ESO draait dan wel perfect onder wine, maar heb geen zin om weer met wine aan de slag te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vind het levellen een beetje te traag gaan (voor de tijd die ik heb en erin wil/kan steken), en bijkomend, dat het wat teveel als een SP speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Het was natuurlijk rustig omdat nederland voor de tv zat te kijken naar nederland - spanje. Nou ik dacht even tijdens de rust en het 1-1 stond om er maar weer een eso avond van te maken. Maar toen na de rust de 2-1 voor nederland eenmaal binnen werd geschoten keerde de rust weer terug in tamriel.

Ik heb verder ook het gevoel dat eso redelijk stabiel is met het aantal spelers dat nog actief is. Cyrodill is nog elke dag vol met slotjes en wachtrijen die op de verschillende campaigns staan. In de veteran steden is het ook nog elke avond druk. Lijkt me de goede kant op te gaan.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 4 dagen doodse stilte hier! In tegenstelling tot de 'drukte' in Cyrodill vind ik de rest van de wereld toch beduidend rustiger dan pakweg een maand geleden. Ik ben erg benieuwd hoe zenimax bethesda de spelers kunnen blijven binden. Ik heb bijv. een WoW niet vanaf begin af aan gespeeld destijds maar die hebben toch ook pas na een hele tijd hun hoge spelersaantallen gekregen?

Ik vermaak me nog wel redelijk, maar ik speel al wel een stuk minder dan in het begin, eigenlijk alleen in het weekend of op een verloren avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik bekend, merk dat ik de laatste tijd weinig zin heb. Het is wel een leuke game, maar naast het questen is er gewoon te weinig te doen. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:32:
[...] Ik heb bijv. een WoW niet vanaf begin af aan gespeeld destijds maar die hebben toch ook pas na een hele tijd hun hoge spelersaantallen gekregen?[...]
Van wat ik had begrepen pas nadat de ergste bugs eruit waren, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wow was druk vanaf dag 1 hoor , kan me de enorme queue's nog zeer goed herinneren.
Was echt een ramp.
Volgens mij bleef de jaren erna hun playerbase gewoon door stijgen maar het ging wel enorm hard.

Ben zelf (helaas) gestopt met TESO. Mijn sub verliep en ik heb niet verlengd.
Vind de game echt super maar kan me niet vinden in een aantal beslissingen en die irriteren me teveel.
Jammer maar zo gaat het helaas :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Iusedto schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:35:
Vind de game echt super maar kan me niet vinden in een aantal beslissingen en die irriteren me teveel.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Ik had zelf vanaf het begin vrij veel last van bugged quests en die werden alleen maar erger.
Daarnaast vind ik dat hele VR teveel een "grind" ipv dat het iets toevoegt aan de game.Vind het een rare beslissing. Voor mij was dit de grootste reden om te stoppen.
Is echter wel persoonlijk natuurlijk en velen zullen het niet met me eens zijn, maar die betalen mijn sub niet :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Ik speel zelf nog heel weinig maar dat komt door de zoveelste bugged mainquest. Ik zit weer eens vast waardoor ik enkel kan pve-en in Cyrodiil. En pve in Cyrodiil vind ik weer net iets te simpel en makkelijk. Er zit ook niet echte een verhaal in de quests die ik tot nu toe in Cyrodiil heb gedaan.

Doe nog wel af en toe wat PVP, dat blijft wel leuk vind ik. Maar naast pvp vind ik ook dat er eigenlijk niet veel te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Als mijn sub is afgelopen ga ik hem ook niet verlengen. Daar mis ik gewoon teveel voor in de game, blijft voelen als een single player en dat zoek ik niet in een MMO. Denk dat ik toch de update van WoW maar ga afwachten.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:35:
Wow was druk vanaf dag 1 hoor , kan me de enorme queue's nog zeer goed herinneren.[...]
Het hebben van queue's is niet echt een goede indicatie. De opkomst was stukken hoger dan ze hadden verwacht, dat is iig zeker, maar zo druk als het later was was het in het begin echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unsubbed, geen tijd meer ivm werk om een MMO te onderhouden. Daarnaast merkte ik een behoorlijke afloop van actieve spelers tijdens mijn tijdzone zowel in de spelers gebieden en in het pvp gebied, was het amper nog te doen om groepen same te krijgen terwijl een maand eerder je instant 5/6 teams van 40 man kon joinen, kon ik nu met moeite groepjes van 10 man vinden en dat schiet met pvp natuurlijk niet echt op.

Zoeizo denk ik dat mmo`s voorlopig maar even op de plank moeten voor mij ivm werk en weinig vrijetijd, ik pak nu een uurtje DayZ en heb mijn wekelijkse game thrill weer te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alles zo'n beetje te hebben gezien in Craglorn is er voor mij ook weinig meer aan. Enige wat ik niet heb gedaan zijn Trials maar raiden is nooit mijn 'cup of tea' geweest.

En dan tsja..je bent VR12 en Craglorn zo'n beetje 100% complete (behalve Shada's Tear die belachelijk moeilijk is en die we gewoon hebben opgegeven na 20x tries) en dan heb je alleen nog Cyrodiil. Alts zijn zinloos want je hebt al 100% van de content gedaan dus tsja. Ook bijna al mijn gear Legendary (en andere gear Epic) met 3 set bonusses waardoor ik als een healer absoluut aan mijn max zit.

PvP is wel leuk maar ik merk gewoon dat ik alleen nog maar inlog voor wat RP guild events en dat is het dan wel. En Cyrodiil is na verloop van tijd ook nogal saai, vooral omdat -alles- er hetzelfde uitziet. Dat probleem had je geen eens in TES 4: Oblivion wat in dezelfde map speelt.

Dat is het probleem: Als je VR12 bent kan je gewoon niks meer doen, en dat is slecht voor een MMO. Had dan wat minder veel levelling content gemaakt en wat meer endgame systems zoals Housing en/of andere fluff. Maar zelfs Housing zal nog meer dan een jaar duren. De toekomstige updates stemmen mij ook niet echt hoopvol waardoor ik, zelfs als harde TES fan, misschien één deze maanden gaat unsubben.

En als zelfs de meest hardcore TES fans afvallen, wat blijft er dan nog over? Niets...zelfs SWTOR had dat probleem niet, de meeste Star Wars fans bleven aan waardoor Bioware genoeg subs/cashflow had om de game F2P te maken waardoor er nu weer nieuwe features ontwikkeld kunnen worden zoals Housing. Ben benieuwd hoe dit met ESO zal gaan. Zie het somber in.

EDIT: Niveau van Engels van de Gamemasters is ook bedroevend trouwens. Ik heb even de namen weggehaald om problemen te voorkomen. 'I speak from Bangalore, India. How is you doing sahib?' Ik dacht eerst werkelijk waar dat ik gescammed werd, maar dat was toch niet het geval. Meteen ook de reden dat ik hem eerst liet zeggen waar mijn ticket over ging. Maar nee, het was toch echt een legit Gamemaster.

Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/ShamefulDisplay_zps863535dd.png

Dit kan toch niet? Customer Service is het uithangbord van je bedrijf en dit is zelfs tweede-lijns support omdat het om een specifiek probleem ging waar een Gamemaster aan de pas moest komen. En dan zo slecht Engels? Één van mijn in-game vrienden had zelfs eens een 'Gamemasster' aan de lijn. Good grief...maarja..hij had wel mijn probleem snel verholpen, de ticket werd binnen twee uur beantwoord, dat dan weer wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig ^^ Zit je toevallig op de EU server Harsh Critic? Zelf (toch al weer bijna maand geleden) ook vaak genoeg contact gehad met support en dergelijken. Werd altijd netjes te woord gestaan door Amerikanen (moet bijna wel zoals ze praten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit op de EU server. Heeft de US server dan andere Customer Support? Ik heb wel gelezen dat er in Ierland een kantoor zit maar ik dacht dat de EU Megaserver in Duitsland zou komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De Europese server van ESO staat toch nog altijd in de US? Support is daarom ook dezelfde.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou niet weten of de support hetzelfde is. Waarom zouden ze dat niet al hebben uitbesteed aan een Europese tak? Omdat de servers in de US staan? Die stonden daar alleen zodat de systeembeheerders snel konden ingrijpen bij aanloopproblemen. Daarom ook dat ze zo snel mogelijk (als de servers goed lopen) worden overgeheveld naar Duitsland. Moeten ze in die nacht dat ze dat doen ook nog een hele Europese CS opzetten? Lijkt mij persoonlijk sterk...

*edit*
Ik heb het maar eens gevraagd op Facebook. Zal het antwoord hier wel posten :) Kan wel even duren, want de mensen van ZOS zijn niet meer zo super actief daar.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 19-06-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Hopelijk sterkt de game wat aan en komen er wat mensen bij. Ik wacht op de PS4 versie. Ik zie de console launch als een herkansing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS4 en Xbone servers staan los van die van de PC, dus voor degene die nu op de PC spelen is er geen verschil :) Maar die PS4 versie zal iig al wat minder bugs hebben, alleen al omdat anders Sony gewoon het spel niet certificeert.
Caelorum schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:39:
[...]
*edit*
Ik heb het maar eens gevraagd op Facebook. Zal het antwoord hier wel posten :) Kan wel even duren, want de mensen van ZOS zijn niet meer zo super actief daar.
Nou, jammer genoeg heeft nog geen medewerker de moeite genomen om te reageren :| Maar iig 1 iemand die heeft kunnen vertellen dat ze problemen op beide servers door 1 iemand heeft kunnen laten afhandelen. Lijkt er dus inderdaad op dat het nog niet gescheiden is. Wel vreemd dan.. Zelf alleen nog maar netjes sprekende mensen tegengekomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Merk dat er mensen V12 zijn. Even een vraagje.

Mijn vriendin en ik beginnen (stom stom stom) in level beetje uit elkaar te geraken.

Is in de Veteran fase het ook weer zo dat als je een quests gedaan hebt je niet een andere speler kan helpen omdat je die simpelweg niet ziet? Dus kan een V12 een V2 helpen met questen of moet je hopen een speler tegen te komen die net in zelfde questfase zit? Anders moet degene die eerst op 50 komt maar karakter in de koelkast zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je werkt dezelfde quests af als die de andere factions doen, dus het probleem is zeker nog aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, probleem blijft aanwezig. Er is wel een fix 'in the works' maar die komt niet met de komende patch van deze week.

Eigenlijk heb ik nooit iemand nodig gehad met het helpen van een quest voordat ik Level 50 bereikte. Echter, de VR levels zijn zo stug als leer en af en toe zeer uitdagend (lees: buggy en unfair) waardoor het probleem nog wat erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de quests in de veteran zones zijn goed te doen in je eentje. Het kost je soms alleen een poging of 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Caelorum schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:07:
Je werkt dezelfde quests af als die de andere factions doen, dus het probleem is zeker nog aanwezig :)
Een groot voordeel van het afwerken van die quests van de andere faction is dat je voor een aantal dus ook skillpoints krijgt als reward.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik dacht dat craglorn meer coop achtig was? Maar dus gewoon net als andere zones?

Of wat houdt zon adventure dan precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, Craglorn is echt alleen maar group content voor 4 of meer mensen. Alle dungeon delves en quests zijn voor 4 mensen, de trials voor 12 als ik het goed heb. Of je moet anomalies grinden, maar dat is echt dodelijk voor de geest.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ah cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Klopt het dat de dag en nachtcyclus niet synchroon loopt met alle spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht die wel maar het weer (regen, zon etc) loopt niet synchroon. Levert ook leuke situaties op in PvP Cyrodiil waar de ene factie verder kan kijken dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmmz hopelijk patchen ze dat.
Pagina: 1 ... 47 ... 66 Laatste