Na alles zo'n beetje te hebben gezien in Craglorn is er voor mij ook weinig meer aan. Enige wat ik niet heb gedaan zijn Trials maar raiden is nooit mijn 'cup of tea' geweest.
En dan tsja..je bent VR12 en Craglorn zo'n beetje 100% complete (behalve Shada's Tear die belachelijk moeilijk is en die we gewoon hebben opgegeven na 20x tries) en dan heb je alleen nog Cyrodiil. Alts zijn zinloos want je hebt al 100% van de content gedaan dus tsja. Ook bijna al mijn gear Legendary (en andere gear Epic) met 3 set bonusses waardoor ik als een healer absoluut aan mijn max zit.
PvP is wel leuk maar ik merk gewoon dat ik alleen nog maar inlog voor wat RP guild events en dat is het dan wel. En Cyrodiil is na verloop van tijd ook nogal saai, vooral omdat -alles- er hetzelfde uitziet. Dat probleem had je geen eens in TES 4: Oblivion wat in dezelfde map speelt.
Dat is het probleem: Als je VR12 bent kan je gewoon niks meer doen, en dat is slecht voor een MMO. Had dan wat minder veel levelling content gemaakt en wat meer endgame systems zoals Housing en/of andere fluff. Maar zelfs Housing zal nog meer dan een jaar duren. De toekomstige updates stemmen mij ook niet echt hoopvol waardoor ik, zelfs als harde TES fan, misschien één deze maanden gaat unsubben.
En als zelfs de meest hardcore TES fans afvallen, wat blijft er dan nog over? Niets...zelfs SWTOR had dat probleem niet, de meeste Star Wars fans bleven aan waardoor Bioware genoeg subs/cashflow had om de game F2P te maken waardoor er nu weer nieuwe features ontwikkeld kunnen worden zoals Housing. Ben benieuwd hoe dit met ESO zal gaan. Zie het somber in.
EDIT: Niveau van Engels van de Gamemasters is ook bedroevend trouwens. Ik heb even de namen weggehaald om problemen te voorkomen. 'I speak from Bangalore, India. How is you doing sahib?' Ik dacht eerst werkelijk waar dat ik gescammed werd, maar dat was toch niet het geval. Meteen ook de reden dat ik hem eerst liet zeggen waar mijn ticket over ging. Maar nee, het was toch echt een legit Gamemaster.
Dit kan toch niet? Customer Service is het uithangbord van je bedrijf en dit is zelfs tweede-lijns support omdat het om een specifiek probleem ging waar een Gamemaster aan de pas moest komen. En dan zo slecht Engels? Één van mijn in-game vrienden had zelfs eens een 'Gamemasster' aan de lijn. Good grief...maarja..hij had wel mijn probleem snel verholpen, de ticket werd binnen twee uur beantwoord, dat dan weer wel.
[
Voor 32% gewijzigd door
Verwijderd op 19-06-2014 12:46
]