Met 5 maanden geen post hier verwacht ik niet dat er iemand hier gaat kijken naar de problemen die er momenteel zijn

Tja, er is ook niet heel veel te doen nu. Is dit keer ook niet echt hun schuld.
Een datacenter heeft stroomproblemen. Denk dat dat wel beetje boven Zenimax Online zelf ligt. Vraag me af welke andere diensten en bedrijven hier last van hebben, zal niet niks zijn.
Het is me overigens niet duidelijk of momenteel de stroomproblemen nog steeds het probleem is, of dat dat gefixed is en de moeite nu zit in het zorgen dat de megaservers terug online komen zonder problemen (want die zijn waarschijnlijk keihard uitgevlogen, of wellicht via soort van UPS nog ff aan en half netjes afgesloten, met alle mogelijke gevolgen). Maar speculeren heeft weinig nut.
EDIT: gezien de laatste update was alle stroom nog weg. Inmiddels is de stroom terug op wat kritieke stukken van het datacenter, maar er is nog een hoop te doen voordat alles online kan. Over paar uur volgende update. Iemand heeft daar een lange dag/nacht vandaag, pffff....
Om te beginnen start de BG niet als er geen 8 + 8 spelers zijn, ook 8 vs 7 resulteert in 'niet genoeg spelers' en de alle aanwezigen worden de BG uitgeknikkerd en mogen zich opnieuw in de queue aanmelden. Stomme is dat ik al meerdere malen heb meegemaakt dat mijn maatje wel in de queue zat maar niet de BG inkwam terwijl ik in de BG stond te wachten op andere spelers. Lijkt me best wel een bug.
Ander probleem is dat als je in een groep de BG in wilt dat je op die manier nooit in een BG komt, iig niet duo zoals voorheen met de 4 vs 4 vs 4 wel kon. Nu vinden mijn maatje en ik het geen probleem om solo de queue in te gaan en desmoods tegen elkaar te spelen maar als je samen speelt is tweemaal solo de queue ingaan wel wat minder leuk.
Moet zeggen dat ik vooral een solo PvE player ben, dus dat soort bugs heb ik niet, maar zelfs ik hoor er zo vaak over dat ik het idee heb dat de group finder en alles wat daaraan vast zit sowieso problematisch is. En dan echt al zo'n beetje net zo lang als ik speel, wat al bijna net zo lang is als dat het spel bestaat.
Ben zelf de laatste dagen ook wat Infinite Archive aan het doen. Die bevalt wel, maar sommige maps zijn daar echt zo laggy. Sowieso is Apocrypha soms echt onnodig zwaar, zeker als het "regent". Wat erg jammer is, want het is toch wel 1 van m'n favo plekken afgezien daarvan.
Voor de rest lekker bezig de afgelopen tijd. Ember d'r passive gister unlocked dus nu weer door met andere companions, aardig wat archievements erbij de afgelopen dagen, genoeg seals of endeavor verzameld voor de dingen die ik leuk vond in deze crates, eerste medium huis met gold gekocht, en nu bezig met de daillies om de magelight skill groen te kunnen maken (heb alles groen/zwart op m'n arcanist) wat ondanks de benodigde group content zo ver prima gaat en verder gewoon lekker verhaal questen en huisje verder inrichten. Hoop dat ik daar straks niet wat van kwijt ben ofzo

.
[
Voor 47% gewijzigd door
Cambionn op 12-12-2024 21:58
]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.