Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:18:
Word dit spel nog wel een beetje gespeeld?
Ik heb nog wat gamesplanet tegoed over...
Ja hoor, het is aardig actief online. Kom nooit ergens waar het echt stil is ofzo. Active player statestieken zitten op hetzelfde niveau als voor de pandemie. Tijdens was er een spike fie nu weer weg is, maarja toen zat iedereen thuis.

Er valt blijkbaar weinig te kletsen voor de meeste tweakers, of er zijn weinig tweakers die spellen. Dunno.

[ Voor 11% gewijzigd door Cambionn op 18-06-2025 10:34 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Cambionn schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:33:
[...]
Ja hoor, het is aardig actief online. Kom nooit ergens waar het echt stil is ofzo. Active player statestieken zitten op hetzelfde niveau als voor de pandemie. Tijdens was er een spike fie nu weer weg is, maarja toen zat iedereen thuis.

Er valt blijkbaar weinig te kletsen voor de meeste tweakers, of er zijn weinig tweakers die spellen. Dunno.
Is die update met moeilijkere overworld al online? Heb veel plezier gehad mrt ESO maar het gebrek aan uitdaging maakte mij toch weer doen overstappen naar WoW.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Frez schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:41:
Is die update met moeilijkere overworld al online? Heb veel plezier gehad mrt ESO maar het gebrek aan uitdaging maakte mij toch weer doen overstappen naar WoW.
Nog niet. Snap ergens ook wel dat ze die niet tegelijk met subclassing uitgeven en het bij 1 grote aanpassing tegelijk houden. Komt denk ik later dit jaar, maar er is weinig over bekent dan "het komt, planning is dit jaar" en "het wordt opt-in". Verwachting van de meeste is Q4.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste