Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-01 09:01
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/bethesda/elderscrolls/online/cover-reveal/banner.jpg

Er gingen al heel lang geruchten de rondte dat er één aan zou komen en is nu dan ook echt door ZeniMax aangekondigd. Hij is vandaag aangekondigd en staat in de planning voor 2013 voor PC Macintosh.
quote:
Long rumored and much anticipated, The Elder Scrolls Online is finally being unveiled in the June issue of Game Informer. In this month's cover story we journey across the entire land of Tamriel, from Elsweyr to Skyrim and everywhere in between.

Developed by the team at Zenimax Online Studios, The Elder Scrolls Online merges the unmatched exploration of rich worlds that the franchise is known for with the scale and social aspects of a massively multiplayer online role-playing game. Players will discover an entirely new chapter of Elder Scrolls history in this ambitious world, set a millennium before the events of Skyrim as the daedric prince Molag Bal tries to pull all of Tamriel into his demonic realm.

"It will be extremely rewarding finally to unveil what we have been developing the last several years," said game director and MMO veteran Matt Firor, whose previous work includes Mythic's well-received Dark Age of Camelot. "The entire team is committed to creating the best MMO ever made – and one that is worthy of The Elder Scrolls franchise."

An in-depth look at everything from solo questing to public dungeons awaits in our enormous June cover story – as well as a peek at the player-driven PvP conflict that pits the three player factions against each other in open-world warfare over the province of Cyrodiil and the Emperor's throne itself.

Come back tomorrow morning for a brief teaser trailer from Zenimax Online and Bethesda Softworks, and later on in the afternoon for the first screenshot of the game. Over the course of the month, be sure to visit our Elder Scrolls Online hub, which will feature new exclusive content multiple times each week. You'll meet the three player factions, see video interviews with the creative leads, and much more.

The Elder Scrolls Online is scheduled to come out in 2013 for both PC and Macintosh.
Screenshots:

Video:

Officiële linkjes:
Officiële website: http://www.elderscrollsonline.com/
Ontwikkelaar: http://www.zenimaxonline.com/
Blog ontwikkelaar: http://www.bethblog.com/
Officiële forum: http://forums.bethsoft.co...the-elder-scrolls-online/
Twitter: http://twitter.com/#!/tesonline
Facebook: http://www.facebook.com/ElderScrollsOnline

Onofficiële linkjes:
Onofficiële Wiki: http://www.uesp.net/ (bevat veel info over het achtergrondverhaal)
Onofficiële Walkthrough: http://www.gamespot.com/f...yrim-walkthrough-6345388/

Topics over eerdere Elder Scrolls delen:
Morrowind topic - Oblivion topic - Skyrim topic

Nieuws:
http://www.gamingnation.n...scrolls-mmo-aangekondigd/
http://ps3life.nl/nieuws/...-nieuwe-mmo-van-bethesda/
http://www.gameinformer.c...elder-scrolls-online.aspx

jdh009 wijzigde deze reactie 05-05-2012 17:04 (20%)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:06

CoolGamer

What is it? Dragons?

Er zijn al wat screens en art online verschenen:

Het is toch duidelijk een andere stijl dan Skyrim en Oblivion, meer in stijl van die andere MMO, al wil ik daarmee niet zeggen dat ik het niet mooi vind. De graphics zijn duidelijk wat simpeler, maar dat is gebruikelijk voor MMOs. Ik zie zeker herkenbare dingen uit de serie terugkomen. Ik ben benieuwd hoe het eindproduct eruit komt te zien.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• CoolGamer
  • Laatst online: 23:06

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ze maken net als vorig jaar gedaan is voor Skyrim promotie d.m.v. een gigantische advertentie op een hotel.

Erg vet dit.

Ik ben benieuwd wat ze nog meer gaan vertellen tijdens de E3.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• theo777
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 25-12-2019
Ik heb inderdaad op een US account gespeeld van een van mijn online vrienden.
Hij vond de ongeveer 20 GB download een beetje teveel van het goede en zei speel jij maar als je zin hebt.
En dat had ik natuurlijk :)

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:11

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
  • Collector's edition box and Steelbook packaging
  • Molag Bal statue: a collectible 12-inch statue featuring Molag Bal, Daedric Prince of domination and enslavement
  • Map of Tamriel: a printed map detailing alliance-controlled zone and the ultimate conquest: Cyrodiil
  • Emperor's Guide to Tamriel: a 224-page illustrated guide annotated by the Imperial scholar, Flaccus Terentius
http://www.polygon.com/20...rial-edition-details-leak

• psvunited
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:46
http://puu.sh/6NxlR.png

• GekkeR
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-01 15:11

GekkeR

key = key

Heb hem al gepreordered en ben zeer benieuwd.
Nog een key voor de mensen die nog op zoek zijn:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Vergeet niet dat dit weekend de stress test is voor de NA mega server!
Alle nieuwe leden dus de NA client downloaden of de bestaande wisselen van EU naar NA.
Anders krijg je misschien geen monkey pet!! ( :P )

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Ryatzu

Ryatzu

Blijkbaar waren die patch notes die uitgelekt waren niet in de afgelopen stress test.
Er komt er nog 1 dus.

Ryatzu wijzigde deze reactie 03-03-2014 12:01 (8%)

• jezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-08-2016
Hmm dacht ook even in te loggen, heb ik al mijn preorder stuff al gekregen.

Er staat bij dat als ik mijn char delete het weg is... Ik neem aan dat mijn char deleted wordt als beta voorbij is dus ik hoop toch echt wel dat het nogmaals wordt gestuurd.

Zou behoorlijke faal zijn anders...

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-01 15:45
quote:
garriej schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:35:
Van het weekend ga ik lekker veel spelen! zat een beetje te rekenen maar de 30 uur moet haalbaar zijn!
haha lekker, zoiets?

• D34F
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 29-12-2018
Niet jaloersmakend bedoeld, maar ik kan het niet laten om even deze foto van de Imperial Edition te tonen O-)

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23-01 12:56
quote:
Caelorum schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:45:
[...]

Guilds zijn niet Alliance specifiek :)
Kun je dan wel met elkaar dungeons doen enzo? Als je in verschillende Alliances zit bedoel ik dan.

Ik heb ook het Molag Bal beeldje in-game gevonden:

http://imgur.com/Vwzh5Is

• jezzer
Toch even een plaatje, vind het er voor een mmo toch echt geweldig mooi zien. Het is alleen al gaaf om in het donker paadjes die met schemer lampjes zijn verlicht af te rijden met je paard maar overdag ziet het er ook erg mooi uit.

Is er nog ruimte in de guild trouwens?

Mijn ingame naam is N'tahli Sin Si Ra

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-01 11:08
Wat addons geinstalleerd, dit is het resultaat:

• Bv202
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22-01 10:48

Iemand die weet wat het gele icoontje naast de spelersnaam betekent? Ik vermoed dat het iets met PvP te maken heeft..

Let ook vooral niet op de chat 8)7

Bv202 wijzigde deze reactie 08-04-2014 15:14 (10%)

• Edwins1984
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-12-2019

Voor een MMO een prachtige game O+

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

• jezzer
server bijna leeg.. nn people!

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2019

Iemand al geprobeerd om achter je rug om te vissen! Had een moeie zwaardvis te pakken! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Ryatzu

Ryatzu

quote:
lanerios schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:58:
haha, dat probeer ik dus te ontwijken. Ben nu veel in class skills aan het pleuren. Kan alleen die respec shrine niet vinden in Daggerfall >< Niet in die kerk, niet erbuiten..
Kan volgens mij pas in de volgende zone.

Dit soort dingen kan ik wel waarderen, devs met humor!

• SpitfireNL
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 13:36
Weet toevallig misschien iemand hier waar je zo'n zwaard en schild kunt laten maken?

Edit: of in ieder geval het schild want een zwaard kan je zo wel ergens kant en klaar kopen.

SpitfireNL wijzigde deze reactie 11-04-2014 01:31 (21%)

- Mijn PC -

• Krukar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:15
quote:
garriej schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:24:
[...]

Maar het was helemaal niet buiten het normale onderhoudswindow
Heb je uberhaupt de bovenstaande posts gelezen?
quote:
European Megaserver

Tuesdays at 6:00am CEST (12:00am EDT)
Thursdays at 6:00am CEST (12:00am EDT)
Vandaag is het toch echt vrijdag...
quote:
edit: Laatmaar, jou stomme sarcastishe opmerking over dat het donderdag was, heeft mij in de war gebracht! 8)7 Maar goed, bijna weekend dus!!! :D
Hehe, geeft niet :)

Even met wat addons zitten spelen, interface is zo een stuk meer naar mijn smaak dan de standaard interface :)

Krukar wijzigde deze reactie 11-04-2014 09:28 (39%)

Holländer in Deutschland

• Krukar
quote:
WatGoedHeeee schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:28:
[...]

Welke add-ons heb jij allemaal draaien als ik vragen mag ? O-)
Mag zeker:

Had ook nog Recount erbij maar die heb ik weer even uitgezet totdat ik dungeons ga doen :)

Holländer in Deutschland

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-01 17:00

garriej

Ik las ondertieten.

Dit is hoe de gridview eruit ziet :) ik kan niet meer zonder

garriej wijzigde deze reactie 11-04-2014 10:55 (3%)

iRacing Profile | Youtube

• Bv202
Wat vinden jullie van die public dungeons eigenlijk? Ik heb eens even een screenshot gemaakt...

Iedereen staat gewoon aan de boss spawn. Eenmaal die spawned heb je 2 seconden om hem te raken of hij is alweer dood. Dit lijkt zo te zijn in elke public dungeon. Echt plezant is dit niet :(

• David Regeling
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-01 18:42

David Regeling

Tweelingtemmer

Ik neem aan dat de mensen hier al bekend zijn met de grouping tools (P-toets en dan het vergroot glass).
Want ik zie behoorlijk veel mensen in de zone chat vragen voor een groep, of specifieke rollen terwijl die heel gemakkelijk met de grouping tool voor elkaar te krijgen is.

Vandaag ook mijn eerste rondje BC gedaan, man man wat een spannende ervaring voor mijn gevoel, ben helaas niet zo thuis in de wereld van MMO's maar samen met mijn vriendin en 2 anderen was het een erg leuke ervaring!

David Regeling wijzigde deze reactie 13-04-2014 00:35 (8%)

Lies are obvious to read because the truth is already written

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 26-12-2019
Nice die blacksmith passive miner hireling geeft soms ook nog eens goede items :) :

Diablo 3 WD

• Bv202
Ik ben weer een leuke bug tegengekomen...

Verschrikkelijk irritant... op sommige momenten namen die pijlen de helft van het scherm in beslag :s

• jwgoverg
Gebruik je draconic powers ultimate niet te dicht bij een rots :p

Diablo 3 WD

• jwgoverg
Ze hebben de mainstory (de quest die je naar coldharbour brengt) eindelijk gefixed :D beter laat dan nooit. Hij verschijnt nu weer.

Diablo 3 WD

• Rogierh
  • Laatst online: 23-12-2019
Kwam ik tegen op Reddit:

• Krukar
Paar nieuwe craglorn wallpapers (klik voor grote versie)

Holländer in Deutschland

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2019
GOD I LOVE SKYSHARDS!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

quote:
larskov schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:43:
[...]
Van D3D11 naar D3D9 heb ik al zonder resultaat geprobeerd, maar naar opengl nog niet! Ga ik thuis meteen proberen als ik m'n gpu weer heb teruggeklikt :+
Thnx voor de tip.
Ja, ik weet alleen niet 100% zeker of het OpenGL of OGL moet zijn in dat bestand, maar het spel draait iig wel met OpenGL en ik meende dat de kleuren enigszins waren verandert in het spel. De opengl shaders die ze gebruiken zijn namelijk net iets anders, waardoor kleuren er net iets levendiger uitkomen.

*edit*
Moet dus OPENGL zijn, maar is blijkbaar niet helemaal case-sensitive...

*edit 2*
Hier nog wat dingen die je kan wijzigen: http://tamrielfoundry.com...-muddy-textures-fix-more/

*edit 3*
Verschil in beta was zeg maar miniem:
Mac:
PC:

Caelorum wijzigde deze reactie 25-04-2014 15:44 (38%)

• Bv202

Iemand die ziet wat ik nog kan doen? Ik ben nu lvl 24 (93% van 25) en vind geen enkele quest meer. Het volgende gebied begint bij lvl 26...

Ik heb ook alle group dungeons en dergelijke gedaan; er is volgens mij gewoon niets meer. Ik kan wel even grinden tot lvl 25 en dan kan ik 2 quests doen (de main quest en een guild quest), maar dan is het dan ook...

• tntkiller
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 17:23
quote:
Bjorn89 schreef op zondag 27 april 2014 @ 22:26:
Ik ben nog lang niet bij PvP content. Vind het ook knap, dat men al zo snel allemaal Level 50+ is.
Hoe doen jullie dat, spelen jullie elke dag 5-6 uur? Ik speel 1-2 uurtjes dan mag ik blijf zijn dat ik 1 level gestegen ben :p

Als ik zie dat er al mensen binnen 1-2 weken Level 50/VR zijn, kan ik er met mijn hoofd niet goed bij :p

zelf gebruik ik zygors guide en nog duurt het aardig lang het levelen en ik speel heel wat uurtjes weg

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

• JinShepard
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 27-12-2019
Het is makkelijk op te zetten en het maakt de game gelijk zoveel mooier, je ziet tenminste kleuren!

AMD 3900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), 1080 GTX Palit.

• JinShepard
Vandaag misschien respeccen, Werewolf vind ik zeer matig tot nu toe, zonder humans/beasts om op te feeden is het zo voorbij, voelt erg underwelming. Liever dat ik die skills dan even stop in andere.
Kijk er niet uit om alleen alle skills weer naar de IV te brengen van de morphs, XP is nogal klote op veteran.

Nog even twee Screens van Sweetfx zonder en met..

AMD 3900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), 1080 GTX Palit.

quote:
David Regeling schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:07:
Verder ook dit bericht
http://forums.elderscroll...ethods-available-again/p1

Maar ik zie deze opties alleen nog niet terug in mijn account ?
Ik zie het wel, maar niet op een logische plek. Eerst moet je recurring subscription kiezen, dan hoeveel je wilt, dan je gegevens bevestigen en dan zie ik een hele lijst met betalingsmogelijkheden waaronder iDeal.

Dus:
1) https://account.elderscro...lling/change-subscription
2) Set up your recurring subscription
3) bedrag kiezen
4) Continue
5) Continue
6)

Caelorum wijzigde deze reactie 01-05-2014 22:25 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jwgoverg
De pact dominatie op wabbajack is aan een einde aan het komen, een alliantie is gesloten met de daggerfall en we hebben hun beste speler de keep in gepulled om hem emperor te maken :p.

Diablo 3 WD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 00:20

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

quote:
Blijkbaar enkel een Belgisch probleem met mensen die Telenet hebben. :/
http://forums.elderscroll...game-error-200-and-201/p3

Edit: Grrrr, dan wil je het melden op hun forum, maar dan moet je een code hebben om te registreren en die dat ik heb is expired. :/

Edit1:
Wil er iemand die toegang heeft tot de forums van ESO even eventueel volgende foto posten in het bovenstaand forum topic? Foto zegt normaal meer dan genoeg (Telenet klant BTW).

IStealYourGun wijzigde deze reactie 04-05-2014 13:51 (41%)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 00:20

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren een NPC tegengekomen met een wel heel aparte naam.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Je krijgt wel degelijk exp van monsters! Zit je te ver beneden je level te killen ofzo? Het gaat inderdaad niet super snel, levelen, maar ook weer niet zo traag! Speel nu een weekje en ben bijna 32. Prima toch? Ik had wel dat ik op den duur door alle quests (behalve een dungeon dan) heen was, en alle skyshards in een regio had, maar mezelf nog wat te zwak voelde voor deshaan... dus toen heb ik een leveltje extra gegrind door monsters te killen.

Vergeet niet: er zijn maar 50 levels! Maar ze gaan wel allemaal even snel, globaal genomen, dat vind ik wel weer beter dan in WoW. Daar begin je heel snel maar de gap tussen 55 en 60 was gewoon immens... hier is de gap tussen 31 en 32 ongeveer even groot als tussen 9 en 10.

Wat quests betreft, elke regio heeft zo z'n rode draad (maulborne in Deshaan vond ik geweldig qua lijn, goed verhaal, keystone gedoe in swamps ook wel), die is inderdaad erg lang, maar zat zijquests. Ik ken de mechaniek nu een beetje. Je hebt zat kleine stadjes/keeps, waar een paar quests in zitten, en als je die klaar hebt (soms met permanente beslissing voor "je wereld"), dan wordt het icoontje op de map "wit", en dan staat daar dan "you decided the fate of Stillrise Village"

spoiler: Black Marsh Stillrise village sidequest spoiler
Stillrise vind je de laatste overlevenden van een clan van mensen die in black marsh leven, past geweldig in de grotere Elder Scrolls lore. Overigens zijn ze blauw en ze leven in een klein dorpje als een stam... vond er ook maar één vrouw...

Uiteindelijk kom je er achter dat ze niet meer leven, maar al jaren dood zijn, en vermomt, ze hebben die plaag kunnen overleven door een pact met een daedric lord te sluiten.

Door de quest te doen kom je op den duur voor de keuze te staan: kies je voor de shaman, die wel genoeg heeft van eeuwig leven (en verniel je een artifact), of kies je voor de warlord van het dorpje, die een leger wat niet dood kan gaan wel handig vind...

Ik koos voor de shaman, en heb het artifact vernietigd. Dorpje vrij, en als beloning een "disguise" zodat ik altijd en overal mezelf in een skelet kan veranderen.

Totale questduur: 1u19min.

De totale mainquest in die regio was ik echter wel zo'n 12u zoet mee, niet dat je dat aan een stuk HOEFT te doen, je kan ook, in traditionele Elder Scrolls traditie, hele stukken uitstellen, lekker gaan ontdekken. Stillrise Village staat niet standaard op de kaart, je kan er via tavern-gossip achter komen, of je kan zelf rondrijden tot je een "zwart stad-icoontje" op je kompas ziet!

Trouwens, moeilijkste dillema OOIT:

Umbrah wijzigde deze reactie 06-05-2014 23:10 (71%)

• Rochette
  • Laatst online: 24-11-2019
Weet iemand of je nog iets ander krijgt bij het verslaan van deze gasten, behalve rep voor de fighters guild?

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Iets heel grappigs gezien:

Een enorm bot-army in The Hollow City! Ze lopen constant naar die groundskeeper en ze stacken op elkaar. GM's die lol hebben?

Edit: blijkt dus de makkelijkste manier om gold te farmen te zijn, groundskeeper quest die insta-gold geeft en geautomatiseerde guild teleports...

Umbrah wijzigde deze reactie 13-05-2014 23:18 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harsh Critic
  • Laatst online: 20-01 17:03
Hah. Ik zag laatst weer zo'n System Announcement dat GM's online zouden komen om de Goldfarm Scourge uit te roeien. Wel humor.

Hieronder ook nog eentje in the categorie rare dingen. =P Generic Invisible Boxes'!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JinShepard
Reddit, de US heeft hem al ff, ESO forum. Van wat ik kan zien;

Memory leak en een behoorlijk erge.
VR content, mobs hebben 1.5 meer hp en attackpower ( aka 1000+ hits )
Achievements whiped.
En nog meer dingen.

lol...

JinShepard wijzigde deze reactie 23-05-2014 10:37 (18%)

• Harsh Critic
  • Laatst online: 20-01 17:03
Na alles zo'n beetje te hebben gezien in Craglorn is er voor mij ook weinig meer aan. Enige wat ik niet heb gedaan zijn Trials maar raiden is nooit mijn 'cup of tea' geweest.

En dan tsja..je bent VR12 en Craglorn zo'n beetje 100% complete (behalve Shada's Tear die belachelijk moeilijk is en die we gewoon hebben opgegeven na 20x tries) en dan heb je alleen nog Cyrodiil. Alts zijn zinloos want je hebt al 100% van de content gedaan dus tsja. Ook bijna al mijn gear Legendary (en andere gear Epic) met 3 set bonusses waardoor ik als een healer absoluut aan mijn max zit.

PvP is wel leuk maar ik merk gewoon dat ik alleen nog maar inlog voor wat RP guild events en dat is het dan wel. En Cyrodiil is na verloop van tijd ook nogal saai, vooral omdat -alles- er hetzelfde uitziet. Dat probleem had je geen eens in TES 4: Oblivion wat in dezelfde map speelt.

Dat is het probleem: Als je VR12 bent kan je gewoon niks meer doen, en dat is slecht voor een MMO. Had dan wat minder veel levelling content gemaakt en wat meer endgame systems zoals Housing en/of andere fluff. Maar zelfs Housing zal nog meer dan een jaar duren. De toekomstige updates stemmen mij ook niet echt hoopvol waardoor ik, zelfs als harde TES fan, misschien één deze maanden gaat unsubben.

En als zelfs de meest hardcore TES fans afvallen, wat blijft er dan nog over? Niets...zelfs SWTOR had dat probleem niet, de meeste Star Wars fans bleven aan waardoor Bioware genoeg subs/cashflow had om de game F2P te maken waardoor er nu weer nieuwe features ontwikkeld kunnen worden zoals Housing. Ben benieuwd hoe dit met ESO zal gaan. Zie het somber in.

EDIT: Niveau van Engels van de Gamemasters is ook bedroevend trouwens. Ik heb even de namen weggehaald om problemen te voorkomen. 'I speak from Bangalore, India. How is you doing sahib?' Ik dacht eerst werkelijk waar dat ik gescammed werd, maar dat was toch niet het geval. Meteen ook de reden dat ik hem eerst liet zeggen waar mijn ticket over ging. Maar nee, het was toch echt een legit Gamemaster.

Dit kan toch niet? Customer Service is het uithangbord van je bedrijf en dit is zelfs tweede-lijns support omdat het om een specifiek probleem ging waar een Gamemaster aan de pas moest komen. En dan zo slecht Engels? Één van mijn in-game vrienden had zelfs eens een 'Gamemasster' aan de lijn. Good grief...maarja..hij had wel mijn probleem snel verholpen, de ticket werd binnen twee uur beantwoord, dat dan weer wel.

Harsh Critic wijzigde deze reactie 19-06-2014 12:46 (32%)

• mathiasv91
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 30-09-2019

mathiasv91

Trotse Vlaming

quote:
WatGoedHeeee schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:46:
[...]

Misschien ook handig erbij te vertellen in welke factie je zit :)? Ik ben sinds gisteren lvl 46 geworden (Templar) en speel momenteel in DC.

Meeste NL/Be spelers zitten naar mijn weten in AD.
Meeste Belgen zitten in DC omdat het lijkt op de vlaamse leeuw.
DC

Vlaanderen

Killboard--Eve-Board

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-01 15:29
Hier een aantal zaken die je van de nieuwe munt eenheid (Crowns) kan kopen :

FUMES et CARNES

• Krukar
Sinds vorige week ook weer bezig en het blijft toch eigenlijk wel een heerlijk spel.
Met de nodige addons is de UI ook prima te hachelen.

Geen idee eigenlijk waarom ik toen ben gestopt ermee, inmiddels lvl 33 op m'n Sorc :)

Addons die ik gebruik:

FoundryTacticalCombat, de beste addon imho, voegt o.a. unitframesm bufftracking en scrolling combat text toe.
Lootdrop, die laat zien wat je loot / aan xp krijgt in je scherm (iets wat standaard mist).
Minimap, een voortborduursel op ZxMinimap, en doet precies dat, een minimap tonen.
MyXpView, geeft weer hoeveel XP je hebt te gaan tot volgende level en hoe lang dat ongeveer duurt.
pChat, heleboel chat improvements met ingebouwde antispam.
TargetLookup, laat zien wat je target is voor class/lvl en verschillende levels monsters krijgen een verschillend kleurtje op je target.
Skyshards, laat op je map zien waar skyshards zitten.
Wykkyd's framework, geeft je enorm veel opties om de ui te tunen en je krijgt een toolbar bovenin met aanpasbare plugins (klokje, goldtracker, etc.).
Wykkyd's Quest Tracker, heleboel improvements voor de questtracker, categoriëen etc.

Dat ziet er dan zo uit:

Zonder addons is de UI voor mij eigenlijk unplayable, met deze addons is het een prima UI.

Holländer in Deutschland

• ChojinZ
  • Laatst online: 01:33
quote:
Lipst3r schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:50:
[...]

(zoals die zergs in pvp, loop je daar in je eentje....bam! 20 man uit hide...insta death)
hehe, herkenbaar. ;) Mijn eerste reactie:

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• hoi3344
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:22
Hier een voorbeeldje van de ondergrondse lairs.
Ja het oogt nu erg donker, maar is dat ook niet de bedoeling van iets wat onder de grond is?!

Een voorbeeld van overdag

Als je er niet op let denk je dat de standaard graphics al heel mooi zijn. Maar als je SweetFX gebruikt zie je een duidelijke verwijdering van 'mist' wat je op bovenstaande foto's goed kunt zien :D _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-01 21:10
quote:
VictordeHolland schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:50:
[...]

Zou het onderstaande van toepassing kunnen zijn?

[...]
nee, want als ik in mijn account sheet kijk ben ik gewoon owner van de thamriel unlimited edition. heb het spel ook al gespeeld, dus mag hopen dat dat niet het geval is :P

huntedjohan wijzigde deze reactie 25-06-2017 13:00 (38%)

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 00:43

botoo

💀 too old to die young

Dat ze gevoel voor drama en het theatrale hebben kan je de tekstschijvers voor ESO niet ontzeggen :+

Shrek op een ezel . . .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Iusedto
ESO necro life :)

Wat een game _/-\o_

FUMES et CARNES

• Iusedto

Die dragons zijn wel heel leuk gedaan, imo :)

Iusedto wijzigde deze reactie 26-05-2019 13:08 (29%)

FUMES et CARNES

• Iusedto
Ach, nu ook een paar minder healer ervaringen gehad
Beetje als deze :\

FUMES et CARNES

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True