Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
SideShow schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:42:
beste eso vriendjes

moet ik, als super casual, eigenlijk gewoon alles vendoren en sparen om dan gewoon iets te kopen die deftig is ?
of level ik toch beter mijn trades ?
Naast de aanschaf van m'n mount doe ik vooralsnog vrij weinig met gold tijdens het levelen. Ik vendor niks en deconstruct alles om mijn trades te levelen. Deconstructen werkt ook het snelst als je alleen speelt. Of je moet craften en ruilen met iemand anders, dan krijg je nog meer xp volgens mij.
Hurtebise schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:11:
Welke class leunt het dichtste aan bij de klassieke ranger/hunter? ESO is op dat punt wel vrij hybride, doordat je stats en skills zelf kunt toewijzen, of vergis ik mij.
Ik denk sorcerer, omdat je dan pets kut spawnen. Verder heeft geen een class bow skills, dit zijn universele skills die iedereen kan leren.
NoFearz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:55:
[...]

Ik zou zeggen, geen één of allemaal. Dit komt doordat elke class de bow kan gebruiken en toegang heeft tot die hele skill tree. Sommigen zullen zeggen dat Nightblade dichterbij ligt dan andere classen, maar het is toch wel meer gericht op assassin.
Nightblade zou je inderdaad kunnen zien als DE assassin class. Ik ben zelf een soort Nightblade bloodmage/healer aan het maken, met siphon abilities die niet alleen mezelf maar ook de groep healen. Speelt erg gaaf moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensklop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-04 09:04
Hallo allemaal!

Ik heb zojuist eergisteren ESO aangeschaft, en het is echt fanatisch op 1 klein puntje na. Ik heb om te 1 a 2 minuten een grote (internet) lag spike. Mijn ping is normaal op een europe server rond de 50/80 en schiet ineeins omhoog van 500 tot soms 1000. Ik kan vaak wel lopen maar voor de rest reageert ie op niks. Zijn hier oplossing voor om dit te fixen ?

Met alle andere games heb ik dit probleem niet.
Aan mijn internet kan het waarschijnlijk ook niet liggen met glasvezel 100 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
Ha Rensklop,

Ik herken je probleem niet in combinatie met ESO. De lagspikes zoals jij ze omschrijft heb ik wel met andere games gehad. Dit heb ik opgelost door via taakbeheer de prioriteit van het proces (ESO) op real time te zetten.

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Komt mij ook niet bekend voor. Speelt hier lekker soepel.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
rensklop schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:12:
Hallo allemaal!

Ik heb zojuist eergisteren ESO aangeschaft, en het is echt fanatisch op 1 klein puntje na. Ik heb om te 1 a 2 minuten een grote (internet) lag spike. Mijn ping is normaal op een europe server rond de 50/80 en schiet ineeins omhoog van 500 tot soms 1000. Ik kan vaak wel lopen maar voor de rest reageert ie op niks. Zijn hier oplossing voor om dit te fixen ?

Aan mijn internet kan het waarschijnlijk ook niet liggen met glasvezel 100 mbit.
Probeer te achterhalen welk IP adres je naartoe verbind, en ga dan een tracert doen. Vervolgens leg je een ping -t aan op elke node ertussen en zodoende krijg je een idee waar het aan kan liggen. Of je vervolgens er iets aan kan doen is een heel ander verhaal...

Toen ik in Nieuw-Zeeland speelde had de ISP T-Mobile opeens wat poorten verneukt waardoor het spel onspeelbaar werd (wel connecten, maar daarna geen ingame feedback meer). Kennelijk wat poorten dichtgezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Heb hem ook maar weer even van de plank gehaald.

Moet toch wel zeggen, de game ziet er geweldig uit. Had best een prijs mogen hebben voor graifisch mooiste MMO. Zouden ze wel verdienen.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:50
Ik heb dit spel toch maar aangeschaft en geinstalleerd maar bij opstarten krijg ik elke x de vraag om mijn scherm donkerheid in te stellen, hij onthoud mijn login naam niet, en na inloggen duurt het laden van character scherm heel gruwelijk lang (terwijl het op een ssd is geinstalleerd) als ik bij afwezigheid opnieuw in moet loggen gaat het wel heel rap. dus het lijkt echt bij de eerste inlog vreselijk lang te duren.

is dit normaal, of zit er bij mij wat fout?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
huntedjohan schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:22:
Ik heb dit spel toch maar aangeschaft en geinstalleerd maar bij opstarten krijg ik elke x de vraag om mijn scherm donkerheid in te stellen, hij onthoud mijn login naam niet, en na inloggen duurt het laden van character scherm heel gruwelijk lang (terwijl het op een ssd is geinstalleerd) als ik bij afwezigheid opnieuw in moet loggen gaat het wel heel rap. dus het lijkt echt bij de eerste inlog vreselijk lang te duren.

is dit normaal, of zit er bij mij wat fout?
wat is gruwelijk lang voor jou? Bij mij duurt het soms wel 30sec tot een minuut.. Volgens mij sta je dan in een soort queue ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
rensklop schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:12:
Hallo allemaal!

Heb ik ook last van sinds de relaunch... en ik lees in de chat dat meer mensen last van lag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Die lagspikes liggen vaak aan de server, want altijd als ik het heb, vraag ik of anderen het ook hebben en dat is tot nu toe altijd het geval geweest.

Een SSD beïnvloedt niet de laadtijden in ESO. Ik las ergens dat de CPU de bottleneck is tijdens het laden.

[ Voor 5% gewijzigd door Nfear op 27-03-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Dat je elke x de schermdonkerheid opnieuw moet instellen en loginnaam vergeet kan misschien te maken hebben met dat je het spel niet op de boot(windows)schijf hebt geinstalleerd of omdat je een custom installatie map hebt gekozen of misschien je hardeschijf of map hebt ge-encrypt. Hij kan als het ware zijn cookies(in webtaal) niet opslaan of vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door SpitfireNL op 27-03-2015 10:09 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
SpitfireNL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:08:
Dat je elke x de schermdonkerheid opnieuw moet instellen en loginnaam vergeet kan misschien te maken hebben met dat je het spel niet op de boot(windows)schijf hebt geinstalleerd of omdat je een custom installatie map hebt gekozen of misschien je hardeschijf of map hebt ge-encrypt. Hij kan als het ware zijn cookies(in webtaal) niet opslaan of vinden.
Ik heb Teso op de D:// geinstalleerd ivm ruimte op mijn SSD, maar hier heb ik verder geen last van. Alles wordt onthouden hoefde de donkerheid maar eenmaal in te stellen.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
NoFearz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:35:
Die lagspikes liggen vaak aan de server, want altijd als ik het heb, vraag ik of anderen het ook hebben en dat is tot nu toe altijd het geval geweest.

Een SSD beïnvloedt niet de laadtijden in ESO. Ik las ergens dat de CPU de bottleneck is tijdens het laden.
Had je dat niet gisteren kunnen posten :). Ik heb net ESO op mij SSD gezet en BF4 naar mijn oude HD gezet :/. Gevoelsmatig gaat het toch wat sneller, al is het wachten niet heel erg of extreem. Ik vind het vervelende dat mijn XFX 7970 aardig begint te loeien bij ESO.

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SpitfireNL behalve dan dat die settings niet naast de executable worden opgeslagen, maar in je user map of in roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

NoFearz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:35:

Tenzij de laadtijd van de opstart van het spel :p Maar idd, al de rest gaat redelijk vlot op mn trage hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Er zitten toch nog wel wat bugs in het spel :(
De aanval-animatie zit soms vast (bij templar charge)
Zonet een complete freeze gehad
Moest ook al eens reloggen omdat een quest niet meer verder wou
Leuk dat het nu gratis is om spelen, maar toch nog steeds niet het spel waarvan ik droom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:50
SpitfireNL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:08:
Heb het al opgelost. heb mijn normale documenten map op OneDrive staan, en had offline beschikbaar maken niet enabled. Vandaag aan het stoeien gegaan, en nadat ik offline beschikbaar gedaan heb onthoud het ineens wel alles :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Als ik het goed begrijp dat zijn de "oude" versie van TESO niet meer te koop maar moet je de TESO unlimited editie kopen? De "oude" TESO exemplaren waren spot goedkoop een aantal weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Loev schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:02:
Als ik het goed begrijp dat zijn de "oude" versie van TESO niet meer te koop maar moet je de TESO unlimited editie kopen? De "oude" TESO exemplaren waren spot goedkoop een aantal weken geleden.
Dat heb je goed begrepen. Ik heb die versie vlak voor de release van TU nog kunnen aanschaffen, maar de voorraad raakte al wel op.

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 30-03-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
NoFearz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Dat heb je goed begrepen. Ik heb die versie vlak voor de release van TU nog kunnen aanschaffen, maar de voorraad raakte al wel op.
TU? The Elder Scrolls Online Unlimited?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Tamriel Unlimited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:43
Ik heb deze game bij launch, vorig jaar, meteen gekocht en heb toen met een vriend een korte tijd best veel gespeeld. We waren toen gestopt op lvl 28 ofzo, omdat school toen drukker begon te worden (en sindsdien even druk is gebleven :/ ).
Toen ik las over Tamriel United heb ik het weer een kans gegeven en waarschijnlijk ga ik toch wel proberen om het af en toe eens te doen. Zeker omdat het nu maandelijks geen geld kost (of hoeft te kosten) is de drempel een stuk lager voor mij.

Heb wel gelijk weer een bunch add-ons geïnstalleerd, want komend vanaf WoW mis ik echt heel veel feedback van wat er gebeurd. Sommige dingen blijf ik karig vinden, zoals hoe de standaard inverntory er uit ziet (heb nu die Gridview of gridbag ofzo), en het crafting menu en de guild bank enzo.

Over guild bank gesproken, ik zat toentertijd in 'de' Tweakers guild, maar toen ik gister keek was er naast mij maar 1 iemand anders online, en de laatste x log messages van de guild waren alleen maar [player x] has left the guild.

Heb ik iets gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Tweakersguild heb ik verlaten toen ik een paar weken terug weer begon, leek mij ook dood.
Legends of the Benelux zit ik nu bij, dit is een zeer actieve en gezellige guild die op alle levels speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
De tweakers guild bestaat volgens mij inderdaad niet echt meer. Legends of the Benelux is de meest gebruikte guild als social nu, alleen daar kan je het beste AD voor zijn.

Verder gewoon zoveel mogelijk trader guilds joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Voor mensen die overwegen om richting de console over te stappen:

We recently published a knowledge base article on this very thing!

https://help.elderscrolls...nswers/detail/a_id/21326/

To further clarify, if you qualify for the console transfer offer, you do not have to purchase the console version of the game separately. The $20.00 transfer includes a digital copy of ESO for the console of your choice and the character transfer. Hope that helps!

Best wel tof nieuws! Geen idee of het hier al bekend was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Dit klinkt als twee verschillende omgevingen, een voor consoles en een voor pc's dat is dan wel weer jammer. ik zou wel willen switchen tussen console en pc net hoe het uitkomt, maar wil wel mijn progress houden en met dezelfde caracters spelen...

wel fijn dat ik niet nog een keer hoef aan te schaffen voor console:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
janus_freggel schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:36:
Dit klinkt als twee verschillende omgevingen, een voor consoles en een voor pc's dat is dan wel weer jammer. ik zou wel willen switchen tussen console en pc net hoe het uitkomt, maar wil wel mijn progress houden en met dezelfde caracters spelen...

wel fijn dat ik niet nog een keer hoef aan te schaffen voor console:)
Het is zelfs zo erg dat beide consoles ook geen crossplay ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
NoFearz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:51:
[...]

Het is zelfs zo erg dat beide consoles ook geen crossplay ondersteunen.
Is erg, maar kunnen ze niets aan doen.
Als Sony en Microsoft niet mee werken dan houd het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Dat is toch bijna altijd zo en ik ben er blij mee ook. PC spelers gebruiken add-ons en hebben meer voordeel/gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:23:
Voor mensen die overwegen om richting de console over te stappen:

We recently published a knowledge base article on this very thing!

https://help.elderscrolls...nswers/detail/a_id/21326/

To further clarify, if you qualify for the console transfer offer, you do not have to purchase the console version of the game separately. The $20.00 transfer includes a digital copy of ESO for the console of your choice and the character transfer. Hope that helps!

Best wel tof nieuws! Geen idee of het hier al bekend was..
Klinkt mooi, helaas klinkt het alleen mooier dan het is. Ze geven daar namelijk niet aan wat de voorwaarden zijn. Je moet de pc versie uiterlijk 31 juni 2014 geactiveerd hebben, dit was iets van 2 maanden na release...... Voor mensen die de game onlangs hebben gekocht of van plan zijn, krijgen dus de console versie niet gratis. Dus je moet dan $20/€15 betalen voor de transfer én de console versie opnieuw aanschaffen.

Ik twijfel erg om de game aan te schaffen nu al voor op mn Mac. Ik weet dat de game over 2 maanden op de PS4 komt en ik in feite dubbel moet betalen + €15 transfer. Maar toch heb ik de drang om de game gewoon te kopen nu al haha.

De PS4 versie kost mij €~25 (game share). De Mac versie zag ik ergens voor €45 en samen met de transfer kom ik uit op €85.

Nu spelen en €85 in totaal kwijt zijn, of 2 maanden 'geduldig' wachten en maar €25 kwijt zijn. Zou niet moeilijk moeten zijn, maar twijfel toch haha.

edit: ik lees nu dat transfer ook alleen kan als je de game voor 31/06/14 hebt geactiveerd. Dus als je de game nu koopt, dan kan je je character ook niet tegen een vergoeding overzetten naar de console. Dat is wel erg slecht zeg. Een window van 2 maanden na de PC release. Daar heb je toch helemaal niks aan als je nu pas weet hoe de console versie eruit gaat zien/spelen.

https://help.elderscrolls...answers/detail/a_id/20918

Ik koop de PC versie nu dan helemaal niet meer. Ga echt niet de game kopen, 2 maanden spelen om vervolgens de game weer te kopen en opnieuw te beginnen. Ik heb inmiddels een account geregeld van een neef. Kan ik even de game mee checken met een nieuw character. Houd me wel zoet tot de release en hij krijgt een gelevelde alt.

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2015 16:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Leuk dat ik (na B2P) even de single player campaign kon afmaken. Voor de rest nog steeds veel ergernissen in dit spel.

- cross faction guilds zijn gewoon raar
- de UI heeft zóveel ergernissen
- de quests zijn toch ook altijd het zelfde ... ik startte het spel voor het eerst op en zat na 2 minuten alweer tegen een geest te babbelen!
- mijn templar focused charge is nog steeds bugged (dan maar doodgaan)
- de community is non existing imo (guild chat is zowat dood in élke guild)
- dat bank systeem ... tja zucht
- het dichttimmeren van de api met als gevolg een zeer geringe modding community en mogelijkheden, steekt me mateloos tegen
- in de 2 weken dat ik het nu gespeeld heb, is het spel zeker 5 keer gewoon hard gecrasht
- auto updater liet het ook al eens afweten en mocht ik de repair tool gaan gebruiken
- de dungeon finder, tja .. als je dan al eens een group vindt, dan is dit zo weer disbanded als je voor de 3de keer doodgaat op een baas. Er staat dan ook nergens uit af te leiden dat een dungeon te moeilijk zou kunnen zijn ofzo ... je hebt er het raden naar en op de community hoef je zoals ik zei ook niet veel rekenen. Ik zocht een boss fight op youtube en die video had welgeteld 919 views. Olé

Mocht ik wat langer nadenken kan ik de lengte van dit lijstje zo verdubbelen....
Ik blijf het zeer jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik zit te twijfelen of ik deze game ga preorderen voor xbox one.. elder scrolls serie altijd gespeeld en lang ook (skyrim zeker). Maar hoor zo veel slechte reacties. Repetitief etc. Is hij toch wel aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
DeBers schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:07:
Ik zit te twijfelen of ik deze game ga preorderen voor xbox one.. elder scrolls serie altijd gespeeld en lang ook (skyrim zeker). Maar hoor zo veel slechte reacties. Repetitief etc. Is hij toch wel aan te raden?
Ik speel nu al ruim 2.5 maanden niets anders dan deze game. Ik speel het spel voornamelijk solo zoals Skyrim, Oblivion, etc en dat is uiterst goed te doen. Ik moet zeggen dat ik de quests echt geweldig vind. Solo alleen al is de game in mijn ogen beter dan de voorgaande delen. Het komt in de buurt van Morrowind wat de beste TES ooit is geweest (mening).
De mulit player functie is een leuke toevoeing voor dungeons en bosses. Strax op latere levels ben ik benieuwd naar de PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Speel ESO nu al 1 jaar solo, het is prima te doen als solo speler, op moeilijke stukken kun je even wachten tot er andere spelers zijn. De quests die je solo moet spelen kunnen soms pittig zijn. Groeps dungeons sla ik over. Ben met 2 karakters op veteran 4 level. Speel geen andere games meer, voor mij dus een top game die alleen maar steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Goed om te horen! :)

Nog even wachten (juni) en dan zou ik met mijn Xbone er ook bij moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ik ben ook dol op het spel. Ben nu nog steeds met mijn main bezig om veteran 14 te behalen vanaf de eerste release dag. Nu ben ik vr11.
Helaas nu niet zo veel tijd om te spelen, maar ongeveer 2 uur speeltijd per week omdat ik al een maand aan het verhuizen ben.

Ik ben heel erg benieuwd hoe wel andere spelers straks nog kunnen meten nadat in de toekomst de veteran ranks helemaal zijn verwijderd uit het spel.
zou niet graag met iemand een dungeon willen doen die eigenlijk maar vr1 is terwijl ik dan vr14 ben bijvoorbeeld. Je kan niet meer zien dan welke vr rank iemand heeft.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Ik speel eso nu een week of 7 en vind het grafisch echt zo geweldig dat de bugs me niet zo storen (heb Age of Conan gespeeld), en ja ik heb ook wel eens een crash of lag (snel een aantal keer op escape duwen lost lag op meestal). Ben op het moment al vr9 en moet alleen nog een aantal group dungeons. Helaas zijn de quests verder op en heb ik weing behoefte aan PVP (cross faction guilds wth !), dus vrees ik dat de rit er bijna op zit voor mij. Gelukkig heb ik nog een aantal bekenden die wat meer causal gamen dus die kan ik altijd nog een beetje helpen/plagen...
Als ik deze game een rapport cijfer moet geven dan kom ik op 7.5 a 8 uit vanwege de super awesome graphics en de ook wel redelijke gameplay, alhoewel die monsters wel een stuk slimmer kunnen zijn, maar daar word nog steeds aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Even een vraagje over de verschillende factions enzo. Ik ga de PS4 versie halen in juni, samen met een aantal vrienden. Mijn vraag gaat over de PS4 versie uiteindelijk, maar gezien die er niet is en de game waarschijnlijk qua gameplay identiek zal zijn, denk ik dat ik hier wel goed zit.

Als mijn vrienden bijvoorbeeld in een andere faction zitten kunnen we dan samen spelen? Of zijn we eigenlijk direct al enemies en hebben we zelfs een compleet ander start punt? Ik zag namelijk op de PC versie dat je een faction moet kiezen en dan pas een race kan. Dus als ik een bepaald race wil, dan zit ik al vast aan een faction. Terwijl een vriend een andere race wil die misschien gelocked is aan een ander faction. Dus dan worden we min of meer verplicht om met een ander race te spelen, zodat we in dezelfde faction komen om samen te spelen. Klopt dit?

Want in dat geval is de pre-order bonus van de Explorer Pack een uitkomst. Dan kan je dus kiezen voor dezelfde faction om samen te kunnen spelen, maar mag je elk race selecteren.

Klopt dit of zie ik dingen over het hoofd?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De factions hebben inderdaad andere startpunten. Voor samenspelen moet je dus gewoon in dezelfde faction zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Caelorum schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:26:
De factions hebben inderdaad andere startpunten. Voor samenspelen moet je dus gewoon in dezelfde faction zitten.
Dus dan moet je óf samen afspreken welke races uiteindelijk je kan kiezen (gezien races gelocked zijn aan factions) of pre-orderen voor de Explorer Pack (of Imperial Pack) zodat je race bij elk factions kan nemen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:51
ASNNetworks schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:41:
Dus dan moet je óf samen afspreken welke races uiteindelijk je kan kiezen (gezien races gelocked zijn aan factions) of pre-orderen voor de Explorer Pack (of Imperial Pack) zodat je race bij elk factions kan nemen..?
Ik heb bij mijn TESO PC-game de Explorer Pack maar hoewel ik bij het creëren van een character uit alle races kan kiezen is de keuze voor een bepaalde race wel van invloed op welke faction je joined.

Oftewel, stel je kiest eerst voor Altmeri Dominion, en vervolgens voor Orc als ras, dan start je gewoon in de Daggerfall Convenant.

Samen met drie van mijn vrienden hadden we besloten om TESO in februari te kopen (toen het nog goedkoop te krijgen was) en van te voren hadden we gekozen voor Altmeri Dominion als start plek. We hadden allemaal de originele TESO + Explorer Pack ontvangen en waren dus vrij om ras te kiezen. Maar we maakten niet tegelijk onze eerste character, en de vierde die z'n character maakte koos voor Orc omdat hij dat grappig vond, en stond dus na het intro stukje in Daggerfall. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Man man wat willen ze graag dat je terug komt naar TESO... Afgelopen nacht 8 emailtjes 'uw account dit/dat/zus/zo'

Misschien maar weer eens kijken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haay schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:42:
[...] Ik heb bij mijn TESO PC-game de Explorer Pack maar hoewel ik bij het creëren van een character uit alle races kan kiezen is de keuze voor een bepaalde race wel van invloed op welke faction je joined.

Oftewel, stel je kiest eerst voor Altmeri Dominion, en vervolgens voor Orc als ras, dan start je gewoon in de Daggerfall Convenant.
[...]
Dat hoort niet zo te zijn. Had hij de explorer key wel ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik wil net zeggen, ik kon met elk ras op elke positie beginnen. Positie wordt bepaald aan de faction die je kiest. Waarschijnlijk heeft hij de verkeerde faction gekozen of de Ex Pack niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
Ik speel het ook weer na een pauze van 8 maanden ofzo.
Helaas speelde ik het toen in Nieuw-Zeeland, op de NA server.
De characters zijn niet te verplaatsen naar de Europe server helaas....

Super leuke game weer, ook al speel ik op super lage res omdat ik op mijn werk laptop speel (developer laptop, maar geen GFX power)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Zonde, deze game blinkt namelijk echt op 1440p. Begint steeds drukker te worden ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wellicht hebben meerdere een email gehad. Maar voor 15.- kan je nu de transfer regelen naar de console. Deze mogelijkheid is slechts 30 dagen. Voor die 15 euro krijg je de digitale game + transfer. Best netjes.

Hopelijk komt de game weer tot leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is of ik dan ook nog gebruik op de pc kan maken van mijn account. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Tja, daar hebben ze tot nu toe geen antwoord op die vraag gegeven om de voordehand liggende reden dat het zeer onwaarschijnlijk is tot misschien zelfs logisch dat je je account dan niet meer voor pc kan gebruiken. Je veranderd je account dan helemaal om tot een console account en niet beide pc en console omdat megaservers voor pc en console nou eenmaal gescheiden zijn.

Edit: Het lijken dus 2 verschillende accounts te gaan worden. Je pc account behoud je ook gewoon en ze maken dan dus een kopie van je complete account inclusief chars naar de console.

[ Voor 20% gewijzigd door SpitfireNL op 10-04-2015 06:23 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Caelorum schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 01:07:
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is of ik dan ook nog gebruik op de pc kan maken van mijn account. Iemand enig idee?
Zoals ik het begrijp kan je gewoon op de PC blijven spelen, maar je neemt niet telkens je voortgang mee naar de console en andersom.

Het is dus niet echt een transfer, maar een kopie. De eerste keer neem je uiteraard wel je voortgang mee, daarna zijn het 2 verschillende accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Dat is toch wel erg netjes voor console spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het een kopie is maakt me niet zoveel uit, maar mijn broer zit al een tijdje te denken over het spel voor de xbone. Nu die echt uit gaat komen leek mij dit een redelijk goedkope manier om hem het een weekje te laten proberen, maar dan wil ik later wel weer verder kunnen op de PC. Heb namelijk alleen een Xbox 360 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Ik kreeg ook de mail om hem over te zetten voor €15,-. Zeer nette deal en ben hier ook wel over aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robiedick
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-09-2017
Ik ben echt heel erg nieuwschierig. Ik zit er al een tijd over te piekeren of ik dit spel nu wel of niet mocht komen. Ik was alle reacties aan het lezen toen ik me bedacht dat ik het net zo goed kan vragen. Is er heel toevallig iemand die mij een goede reden kan geven dat ik juist wel/niet het spel moet gaan kopen. Ik ben een groot fan van Morrowind, Oblivion en skyrim, maar hier was ik niet zo heel zeker over. Het ziet er aanzienlijk minder uitgebreid uit in vergelijking met de voorgaande Elder Scrolls games. En aangezien ik het nog redelijk prijzig vind om het te kunnen spelen vind ik het een beetje zonde om een spel te kopen waar ik na 2 dagen op uit gekeken ben. Naast het feit dat ik namelijk gek ben op RPG games, vind ik personelijk de meeste "MMORPGS" wat minder leuk simpelweg omdat ik ze al veel te heb gespeelt. De enige MMORPG die ik momenteel nog wel erg leuk vind is Archeage, en Xenoverse simpelweg omdat ze zo anders zijn dan de doorgaande Runescape en World of Warcraft.

Ik zie uit naar jullie reactie, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Poulske schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:30:
Ik kreeg ook de mail om hem over te zetten voor €15,-. Zeer nette deal en ben hier ook wel over aan het twijfelen...
Het is een zeer nette deal voor mensne die de game al 2 maanden na launch hebben gekocht ja. Iedereen die na 31 juni 2014 de game heeft aangeschaft valt buiten de boot. Niet echt netjes... Die mogen de game nog een keer aanschaffen en kunnen hun characters niet transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Raketje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 01:16:
Ik speel eso nu een week of 7 en vind het grafisch echt zo geweldig dat de bugs me niet zo storen (heb Age of Conan gespeeld), en ja ik heb ook wel eens een crash of lag (snel een aantal keer op escape duwen lost lag op meestal). Ben op het moment al vr9 en moet alleen nog een aantal group dungeons. Helaas zijn de quests verder op en heb ik weing behoefte aan PVP (cross faction guilds wth !), dus vrees ik dat de rit er bijna op zit voor mij. Gelukkig heb ik nog een aantal bekenden die wat meer causal gamen dus die kan ik altijd nog een beetje helpen/plagen...
Als ik deze game een rapport cijfer moet geven dan kom ik op 7.5 a 8 uit vanwege de super awesome graphics en de ook wel redelijke gameplay, alhoewel die monsters wel een stuk slimmer kunnen zijn, maar daar word nog steeds aan gewerkt.
Eigenlijk zijn die graphics niet zo speciaal, maar voor een "mmo" zijn ze wel goed. Ook wordt het mooi gepresenteerd samen met enkele leuke lichteffecten.

Quests zitten er bijna op? Heb je al alle factions doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SideShow schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:53:
[...]

Eigenlijk zijn die graphics niet zo speciaal, maar voor een "mmo" zijn ze wel goed. Ook wordt het mooi gepresenteerd samen met enkele leuke lichteffecten.
Moet wel bekennen dat ondanks ik het inmiddels een kutgame vind, de graphics van Archeage je dusdanig verwennen dat alle andere mmorpg's die het nog zonder 'next-mmog-gen' graphics moeten doen zoals ik het maar lelijkjes overkomen in vergelijking.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Robiedick schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:52:
Ik ben echt heel erg nieuwschierig. Ik zit er al een tijd over te piekeren of ik dit spel nu wel of niet mocht komen. Ik was alle reacties aan het lezen toen ik me bedacht dat ik het net zo goed kan vragen. Is er heel toevallig iemand die mij een goede reden kan geven dat ik juist wel/niet het spel moet gaan kopen. Ik ben een groot fan van Morrowind, Oblivion en skyrim, maar hier was ik niet zo heel zeker over. Het ziet er aanzienlijk minder uitgebreid uit in vergelijking met de voorgaande Elder Scrolls games. En aangezien ik het nog redelijk prijzig vind om het te kunnen spelen vind ik het een beetje zonde om een spel te kopen waar ik na 2 dagen op uit gekeken ben. Naast het feit dat ik namelijk gek ben op RPG games, vind ik personelijk de meeste "MMORPGS" wat minder leuk simpelweg omdat ik ze al veel te heb gespeelt. De enige MMORPG die ik momenteel nog wel erg leuk vind is Archeage, en Xenoverse simpelweg omdat ze zo anders zijn dan de doorgaande Runescape en World of Warcraft.
Ik heb in het verre verleden Morrowind (GotY edition) en meer recentelijk Skyrim op mijn PC gespeeld. Sinds afgelopen februari heb ik nu The Elder Scrolls Online en speel het met drie verschillende personages in de drie start-gebieden. Tot nu toe ben ik nog niet zo ver (mijn hoogste character is level 10 geloof ik).

Tot dusverre vermaak ik mij uitstekend in TESO. Het PVE deel voelt wel voornamelijk als een single-player game waar iedereen individueel bezig is met z'n quests en waar toevallig andere spelers langs lopen. Soms is het wel handig dat andere spelers net ook jouw lopende quest aan het doen zijn zodat je even samen kunt optrekken om samen de bad guys / monsters kunt verslaan i.p.v. dat je dat solo moet doen.

Ook vind ik het erg mooi dat de drie start gebieden er toch wel duidelijk anders uitzien. Waar de hoofd- en side-quests per gebied toch wel anders zijn vanwege de verschillende verhaallijnen en ook hoe de omgevingen andere quests voorschotelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

FunkyTrip schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:06:
[...]

Moet wel bekennen dat ondanks ik het inmiddels een kutgame vind, de graphics van Archeage je dusdanig verwennen dat alle andere mmorpg's die het nog zonder 'next-mmog-gen' graphics moeten doen zoals ik het maar lelijkjes overkomen in vergelijking.
Is Archeage zo verschrikkelijk mooi dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robiedick
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-09-2017
SideShow schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:42:
[...]

Is Archeage zo verschrikkelijk mooi dan ?
Nee niet echt heel mooi, het ziet er opzich goed uit maar het is natuurlijk geen Skyrim qualiteit. Al met al als ik de gameplay bekijk van teso vind ik Archage wel mooier. Maar oké genoeg offtopic _/-\o_ .

p.s. bedankt voor de reactie op mijn vraag over TESO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
FunkyTrip schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:06:
[...]

zal aan mij liggen dan, maar ik vind archeage niet echt mooier dan ESO. 't zal er waarschijnlijk ook wel veel aan gelegen hebben dat dx10 bij mij niet lekker liep en dx9 als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik ben begonnen met TESO spelen op een 1st gen Core i5 750 met een AMD HD7850 videokaart. Vorige week TESO op mijn nieuwe PC geïnstalleerd met een laatste generatie Core i5 en Geforce GTX 970.

En ik moet zeggen dat TESO er significant mooier uitziet nu, met alle opties op maximale kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik draai het op het systeem in mijn sig en op 1440p is het toch echt een van de meest indrukwekkende mmo's die ik ooit heb gezien. Ik vind het er stukken beter uitzien dan Skyrim, weet niet hoe het is op 1080p, nog niet geprobeerd.
Enige wat me wel opvalt is dan mijn character er mooier uitziet dan van een tegenspeler. NPC's bedoel ik hier niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ik heb het al aardig lang niet gespeeld, is het nog steeds dezelfde onzin met levelen door de VR ranks in die irritante VR zones?

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zo, ik ga voor de transfer naar PS4!

Ik begrijp ook dat er geen nieuwe mogelijkheid is om je aan te melden voor de beta, ik had graag een aantal friends uitgenodigd voor de beta.

Zijn er mensen die zich, een jaar geleden, hebben ingeschreven voor de PS4 beta maar hier geen behoefte meer aan hebben? Ik zou graag de beta code ontvangen mochten we het op die manier moeten gaan activeren :)

Het is echter nog niet zo ver, maarja >:)

[ Voor 6% gewijzigd door FerdiV op 10-04-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kreeg afgelopen nacht de PS4 beta confirmation, moest een platorm en megaserver selecteren. Ik vroeg me afgelopen week al af of er nog een beta zou komen waar ze het over hadden, maar kon niks meer over vinden door de uitstel.

Blijkbaar heb ik mij in het verre verleden opgegeven voor de beta, gelukkig :D Nu ff wachten op de invite en kijken hoe de PS4 versie is. Heb em op OSX paar uur getest en qua gameplay ben ik in ieder geval psyched. Maar gamen op desktop? Nee niks voor mij. Werd gek van het constante getweak: betere graphics, of meer fps. Steeds maar aanpassen, elke area kreeg ik weer fps drops etc. Speelde met een controller re-mapper aangesloten op TV. Hoewel de remapper erg goed werkte, merk je toch dat het niet hetzelfde is als op console.

Kan niet wachten om de PS4 versie te spelen, hopelijk is alles locked met vaste fps. Controlls heb ik al deels gezien via de preview in januari, dat zat wel goed.

Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik ook! Het lijkt erop dat er ook een open beta komt als je zoekt in de faq. Anyway, mocht iemand zijn closed beta willen skippen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
FerdiV schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:22:
Ik ook! Het lijkt erop dat er ook een open beta komt als je zoekt in de faq. Anyway, mocht iemand zijn closed beta willen skippen dan hoor ik het graag.
Ja de beta was in januari aangekondigd tijdens een developer video, daar hebben ze heel veel over Tamriel Unlimited en de console versies verteld en previews laten zien. Ze gaven aan geen exacte datum te hebben, maar waarschijnlijk ergens in april zou plaats vinden. En zie daar, nu komen de mailtjes met de beta bevestigingen. Ik verwacht dat het nog ergens in april zal plaats vinden, zeker gezien in de mail staat "coming up fast". Alleen erg jammer dat nieuwe gebruikers zich niet kunnen aanmelden. Ik heb het geluk dat ik ergens vorig jaar mijzelf opgaf, zo lang geleden dat ik het niet eens meer herinnerde. Maar ondertussen zijn er zat vrienden die de game ook erg graag willen, maar in die tijd niks af wisten van de game. Ik vind ook nergens verdere informatie over de console beta, enkel websites die vorig jaar erover hadden voor de uitstel, met weblinks die allang down zijn..

Nja, ik doe aan account sharing dus ik redeem de code via het account van een vriend. Zo kunne we beide de beta downloaden, mits het met een redeem code werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 11-04-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Hier wordt gesproken over een open beta:

https://help.elderscrolls.../a_id/3427/kw/Open%20beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Morgen gaat de console beta van start :D

Als iemand een code over heeft voor de PS4 en het niet wil/kan spelen dan hou ik mij aanbevolen :) Ik heb er zelf al een, maar lijkt me tof als een vriend ook mee kan beta testen.

PM maar indien je er toch niks mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ASNNetworks schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:56:
Morgen gaat de console beta van start :D

Als iemand een code over heeft voor de PS4 en het niet wil/kan spelen dan hou ik mij aanbevolen :) Ik heb er zelf al een, maar lijkt me tof als een vriend ook mee kan beta testen.

PM maar indien je er toch niks mee doet.
Goed bezig! Ik heb me erg lang geleden ook ingeschreven voor de beta. 10 dagen terug nog een mail gehad op welk platform en server ik wilde. Maar nu nog geen invite voor de beta. Toch wel een beetje jammer. :-( Hopelijk komt mijn code vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:10:
[...]

Goed bezig! Ik heb me erg lang geleden ook ingeschreven voor de beta. 10 dagen terug nog een mail gehad op welk platform en server ik wilde. Maar nu nog geen invite voor de beta. Toch wel een beetje jammer. :-( Hopelijk komt mijn code vandaag nog.
De code wordt in batches verstuurd! Ik heb em ook nog niet, zoals velen, maar moet dus gewoon komen als ik ESO/Sony mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik zou ook graag een code voor de PS4 beta willen hebben haha :) Kijk er zo naar uit!

[ Voor 70% gewijzigd door FerdiV op 22-04-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kreeg trouwens dit als antwoord op mn vraag of er iets mis is met de codes (omdat ik nog niks had gekregen).

@Rock_____Lee Filling out the survey does not guarantee you an invite, however we're still sending out invites so keep an eye on your inbox.

Leuk dan... jaar van te voren aanmelden, 10 dagen voor de beta een survey houden voor degenen die zich hebben aangemeld, een jaar eerder, om een console/regio te kiezen. Voor niks...?

Hopelijk komt het nog, want ben erg benieuwd hoe de game speelt op console. Zonder de game zelf even geprobeerd te hebben wil ik de game niet al pre-orderen namelijk. Zit niet te wachten op een brakke PC port met half gare controls en framedrops namelijk....

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 23-04-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Ben de beta aan het downloaden hele nacht gewacht kom ik terug heb ie bijna niks gedaan nu ken ik weer 4 uur wachten !!!! Jammer maar weer :(:(

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Netjes dat je iig kan spelen met de beta. Is er niemand die zn code wil weggeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Helaas heb ik ook geen code. Een jaar geleden opgegeven. Van de week nog een mail gehad. Ook de Transfer naar de PS4 betaald.. Best teleurstellend :(

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
ASNNetworks schreef op donderdag 23 april 2015 @ 00:43:
Kreeg trouwens dit als antwoord op mn vraag of er iets mis is met de codes (omdat ik nog niks had gekregen).

@Rock_____Lee Filling out the survey does not guarantee you an invite, however we're still sending out invites so keep an eye on your inbox.

Leuk dan... jaar van te voren aanmelden, 10 dagen voor de beta een survey houden voor degenen die zich hebben aangemeld, een jaar eerder, om een console/regio te kiezen. Voor niks...?

Hopelijk komt het nog, want ben erg benieuwd hoe de game speelt op console. Zonder de game zelf even geprobeerd te hebben wil ik de game niet al pre-orderen namelijk. Zit niet te wachten op een brakke PC port met half gare controls en framedrops namelijk....
beta is geen demo he. Mensen lijken dat te vergeten tegenwoordig.

Volgens mij komt er ook nog een open beta voor de console. Las het gisteren ergens op reddit, maar kan het verder niet bevestigen dus pin me er niet op vast :)

Anyways, ik speel sinds de relaunch zelf weer heel veel. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon veel beter aan als een jaar geleden. Vermaak me erg goed, al kan ik moeilijk een keuze maken tussen mijn Nightblade en mijn Dragon Knight. Dus speel ik ze nu om en om. Duurt wel lang met levelen zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Rudolf schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:18:
[...]

beta is geen demo he. Mensen lijken dat te vergeten tegenwoordig.

Volgens mij komt er ook nog een open beta voor de console. Las het gisteren ergens op reddit, maar kan het verder niet bevestigen dus pin me er niet op vast :)

Anyways, ik speel sinds de relaunch zelf weer heel veel. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon veel beter aan als een jaar geleden. Vermaak me erg goed, al kan ik moeilijk een keuze maken tussen mijn Nightblade en mijn Dragon Knight. Dus speel ik ze nu om en om. Duurt wel lang met levelen zo. :(
In dit geval is het meer een demo ;) Je kan de complete game beta testen, alles wat in de retail zit, kan je nu testen. En met een release window van 6 weken gaat er echt niks meer veranderen hoor. Een maand voor release gaan games al gold zodat ze klaar zijn voor disitributie. Dus nog 2 weekjes waarvan 1 week al de beta is. Dus houden ze 1 week over om de game aan te passen, gaat niet veel veranderen hoor ;)

En met de komst van de PS4/X1 zijn beta's JUIST niks anders dan een demo. Destiny beta was 99% gelijk aan de eerste 4 uur van de game. Evolove, The Crew idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afgelopen weken was het een spam een mailberichten van ZeniMax, beta weekend dit, freeplay dat, welcome zus, korting dat, tot ik zag dat de client inmiddels 80GB is geworden?

The client is approximately 80GB, so please begin your download as early as possible

Ik kan nergens echt vinden wat er nu veranderd is, youtube blijven dezelfde houterige animaties waarvan ik hoop dat ze nog van de 'oude tijd' zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Het zou tof zijn als ze nog wat codes uitdelen ofzo, want het is vrij bijzonder om mensen geen kans te geven die zich in 2013 (!) niet hebben opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Zijn er al mensen die wat meer kunnen vertellen over de console beta?!
Ik ga rond een uurtje of 4 aan de slag!
Eerst werken.
Beetje onhandig dat de invite niet vooraangekondigd is.
Anders had ik er een dagje vrij voor ingepland! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
FerdiV schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:58:
Het zou tof zijn als ze nog wat codes uitdelen ofzo, want het is vrij bijzonder om mensen geen kans te geven die zich in 2013 (!) niet hebben opgegeven.
Het is nog meer bijzonder dat degene die zich wél hebben opgegeven niet eens garantie hebben op een code. Ik heb ruim een jaar geleden aangemeld, 10 dagen geleden de survey ingevuld voor console/regio keuze en geen code ontvangen. Navraag gedaan: ja de aanmelding en survey zorgen ervoor dat je geschikt bent voor de beta, maar het is geen zekerheid. Seriously? |:(

Doe dan een open public beta om te stresstesten of zorg dat mensen die de game pre-orderen gewoon een beta code krijgen, op zn minst. En niet mensen blij maken met een beta en dan zeggen: ja we selecteren random mensen die geschikt zijn, die daadwerkelijk een code krijgen.

Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind dit alleen maar irritaties opwekken. Lekker vaag doen en degenen die zich ruim een jaar geleden ervoor aangemeld hebben maar hopen dat ze zo'n code ontvangen, en ondertussen PRE-ORDER NOW spammen. Geeft mij toch een beetje een nare smaak eerlijk gezegd. Ik check wel wat streams, maar pre-order komt hier na zo'n actie niet meer in. Dat ik (en vele anderen) niet in de beta zitten is een ding, maar zo vaag doen met je potentiële klanten... tja zit mij in ieder geval niet zo lekker.

Ik kijk de streams wel en probeer bij iemand de game te spelen voordat ik nu de game koop. Stond al klaar op de pre-orderen vorige week...

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 23-04-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
tellavist schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:28:
Zijn er al mensen die wat meer kunnen vertellen over de console beta?!
Ik ga rond een uurtje of 4 aan de slag!
Eerst werken.
Beetje onhandig dat de invite niet vooraangekondigd is.
Anders had ik er een dagje vrij voor ingepland! :)
Hij start om 16.00 als ik het goed begrijp. en vrijwel niemand heeft een code zo lijkt het.. verder moet je eerst 50 GB downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:30:
[...]

Hij start om 16.00 als ik het goed begrijp. en vrijwel niemand heeft een code zo lijkt het.. verder moet je eerst 50 GB downloaden.
Oh dan ben ik een van de gelukkige denk ik!
(ik heb me trouwens al ingeschreven tijdens de PC beta 2.5/3 jaar geleden. Daar had ik ook opgegeven geintreseerd te zijn in de Console beta.)
Kreeg gisteren avond een mailtje met de Invite + Code
Kon gelijk redeemen in de PS store en beginnen aan die beest van een download :+
Zou aprox 10u duren. Dus ik hoop dat tie klaar is als ik rond 16:00 thuis kom haha! :)

[ Voor 12% gewijzigd door tellavist op 23-04-2015 10:42 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:30:
[...]

dubbel

[ Voor 43% gewijzigd door tellavist op 23-04-2015 10:41 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
ben hem aan het downloaden schiet niet op vanavond rond 23.00 maar testen nu maar werken jammer dat 50 gb zo lang duurt om te downloaden

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Haha tja, wees blij dat je hem hebt ;) zijn er niet zo veel geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
FerdiV schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:46:
Haha tja, wees blij dat je hem hebt ;) zijn er niet zo veel geloof.
Inderdaad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik had ook een mailtje van de beta. Moest een survey invullen en als het goed is krijgeb de eerste een code om 16.00 nederlandse tijd. Ik zot nog te wachten en heb hem nog niet. Gek dat sommige hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
kbloem schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:14:
Ik had ook een mailtje van de beta. Moest een survey invullen en als het goed is krijgeb de eerste een code om 16.00 nederlandse tijd. Ik zot nog te wachten en heb hem nog niet. Gek dat sommige hem al hebben.
Nee de servers gaan "open" om 16:00 nl tijd. De codes worden in batches verstuurd. Ik zit al helemaal klaar. Maar de servers zijn down. Krijg steeds internal server errors te zien wanneer ik op de server probeer te komen.

Nu al een half uur lang aan het proberen zonder resultaat... ach ja, alle begin is moeilijk!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dan wacht ik nog rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Niet iedereen krijgt overigens een code. De aanmelding en survey zijn geen garantie dat je ook daadwerkelijk een code krijgt. Ik heb er ook geen een ontvangen en verwacht het ook niet meer.

Deze gast zit al in de game, voor de geïnteresseerden:

http://www.twitch.tv/towelliee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ook ik zit in de game!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmm iemand nog een code om weg te geven (PS4)? lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
account linken werkt niet denk ? ? ? of zit ik verkeerd

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Nou, gisteren dan van 17:00 tot 23:00 de bèta mogen spelen!
Eerste indruk: net aan een 7.
zomaar wat voorbeelden:

-Graphics: WTF is dit? playstation3?! |:( Ik vind het echt beschamend om dit op de markt te brengen als PS4/XBONE game. de graphics van skyrim op de PS3 zijn een STUK mooier.
"ja maar wacht even tellavist, dit is wel een MMORPG hè!":
Maakt geen donder uit, als je een steen op deze manier grafisch weer geeft, moet je alsnog achter je oren gaan krabben. MMORPG of niet... Neem GTA5 online, dat ziet er een stuk beter uit.

-GUI: Perfect naar mijn idee, speelt erg lekker, hotkeys zijn lekker overzichtelijk en ik snapte gelijk hoe het werkte. Wel zouden ze naar mijn mening de keybar switch in mogen voeren. dat je snel kunt switchen tussen 5 voorgeselecteerde skills.

Het is dat ik The elder scrolls een zeer warm hart toe draag en ik enorm fan ben van alles wat zich in tamriel afspeelt. Maar als dit een andere MMORPG geweest was, van een andere uitgever?! Zou ik het spel niet pre-orderen.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Uh die switch krijg je toch bij lvl 15? En je geeft de game een 7 omdat je de graphics minder vindt?

Dan wacht ik even op een duidelijkere ervaring van iemand :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
FerdiV schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:53:
Uh die switch krijg je toch bij lvl 15? En je geeft de game een 7 omdat je de graphics minder vindt?

Dan wacht ik even op een duidelijkere ervaring van iemand :Z
Mijn eerste indruk is een 7. Waar lees jij dat ik de hele game een 7 geef? 8)7
Ben nog niet voorbij level 15 (ben pas level 7)
Daarnaast is het ook de eerste keer dat ik de game speel, heb geen ervaring met de PC versie
Heb je de game gespeeld? Normaal boeien graphics me echt heel weinig. Maar dit valt gewoon veel te veel op. Het is echt een lachertje. :+
Ik vraag me af waar ze nou zo lang mee bezig geweest zijn al die tijd.
Het lijkt gewoon de PC versie gemixed met de GUI van skyrim.
Zal wel server technisch heel veel moeten gebeuren o.i.d.?

Aangezien ik maar heel weinig gespeeld heb, kan je ook geen complete review verwachten natuurlijk ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen idee hoe de graphics er op de SP4 uitzien, maar een MMO als ESO laat zich niet zo makkelijk vergelijken met iets als GTA5 Online. Als ze de graphics zodanig hoog zouden zetten dat je in rustige gebieden alles goed draait en het er mooi uitziet ga je echt een enorm probleem hebben als je in een groot gevecht in Cyrodiil beland. Al die effecten die dan rondvliegen brengen die PS4 echt wel op zijn knieën. Ik kan me dan ook voorstellen dat ze bewust de graphics wat omlaag hebben gezet zodat het niet een grote slideshow wordt. (en alleen voor cyrodiil de graphics aanpassen zouden ze ook enorm veel commentaar op krijgen).
Dit probleem heb je overigens ook op de PC hoor. Ik kan met mijn machine makkelijk Skyrim op zijn hoogst zetten, maar ESO gaan de meeste settings maar op een soort medium setting. Gewoon omdat het anders op drukke plekken, of waar veel skills worden gebruikt met lighting effects alles gewoon "kaput" gaat.
Pagina: 1 ... 51 ... 66 Laatste