Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
tellavist schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:02:

-Graphics: WTF is dit? playstation3?! |:( Ik vind het echt beschamend om dit op de markt te brengen als PS4/XBONE game. de graphics van skyrim op de PS3 zijn een STUK mooier.
"ja maar wacht even tellavist, dit is wel een MMORPG hè!":
Maakt geen donder uit, als je een steen op deze manier grafisch weer geeft, moet je alsnog achter je oren gaan krabben. MMORPG of niet... Neem GTA5 online, dat ziet er een stuk beter uit.
Tsja.... de consoles kunnen de hogere graphics icm met het aantal spelers wat tegelijkertijd online en zichtbaar is, gewoon niet aan. De 1080p met 30FPS uitvoering zegt al genoeg. ;)

Overigens vind ik dat je GTA niet met ESO kan vergelijken. De 1 is specifiek voor de console gemaakt en later geport naar de pc en de 2e is juist specifiek voor de pc gemaakt en later geport voor de console.

Daarnaast heeft ESO op sommige momenten veel meer spelers die tegelijk aan het spelen zijn. Als je de fps nog enigzins speelbaar wil houden zal je de graphics lager moeten instellen. PVP gevechten zoals deze vragen gewoon veel resources:

YouTube: Angry Joe's Epic Battle in ESO! (PvP Event)
ff doorspoelen naar 2:10

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Gaat er een Tweakers guild op de ps4 komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
FerdiV schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:19:
zal toch wel al betwijfel ik of ie uit komt zitten nog zoveel bugs in en kwaliteit is ook nog niet echt super dus denk dat ie wordt uitgesteld

>:)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
e2thaj schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:58:
[...]

zal toch wel al betwijfel ik of ie uit komt zitten nog zoveel bugs in en kwaliteit is ook nog niet echt super dus denk dat ie wordt uitgesteld

>:)
kan je er nog meer over vertellen? Jij had toegang tot de beta toch? Lees er ook op andere sites maar weinig over. Uitstellen zou ik ergens wel een vreemde zaak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Lekkerboeie86 schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:31:
[...]

kan je er nog meer over vertellen? Jij had toegang tot de beta toch? Lees er ook op andere sites maar weinig over. Uitstellen zou ik ergens wel een vreemde zaak vinden.
weet niet of je ps4 heb anders kan ik wel share play doen ???

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
ik zie je psn staan haha ik zal je ff toevoegen ff snel eten doe ik wel even share play

gr

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
e2thaj schreef op zondag 26 april 2015 @ 12:03:
ik zie je psn staan haha ik zal je ff toevoegen ff snel eten doe ik wel even share play

gr
Ben nu niet thuis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
FerdiV schreef op zondag 26 april 2015 @ 00:19:
De tweakersguild op de pc was niet echt een succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afgelopen week maar weer is opnieuw begonnen met spelen. Nieuw char aangemaakt en gewoon bij 0 beginnen. Eigenlijk best wel leuk en heb daarom ook zin in de console versie.

Waar ik tot nu toe alleen erg moe van word is de inventory. Ik houd van exploreren en daarom maak ik alles open wat ik tegen kom en neem dus ook graag alles mee. Crafting mats wil ik niet verkopen, maar de rest opzich wel. Het kost gewoon zoveel tijd om de inventory te managen, en op een console zal het vast niet makkelijker worden.

Ook die trade guilds vind ik niet echt handig. Een centrale Auction house vind ik veel leuker. Ben gek op handelen in items. En hoe meer spelers dan bij betrokken zijn, hoe groter het aanbod.

Ben benieuwd hoe het allemaal op een console gaat uitpakken, maar de inventory irritaties zullen waarschijnlijk blijven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Rudolf schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:09:
[...]

De tweakersguild op de pc was niet echt een succes...
We kunnen een nieuwe maken op PS4? Ik heb alleen zelf niet de tijd om heel veel te spelen en de leider te zijn (als die veel beheersfuncties heeft).

Misschien moeten we eerst een lijst maken met wie er gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Lekkerboeie86 schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:45:
Afgelopen week maar weer is opnieuw begonnen met spelen. Nieuw char aangemaakt en gewoon bij 0 beginnen. Eigenlijk best wel leuk en heb daarom ook zin in de console versie.

Waar ik tot nu toe alleen erg moe van word is de inventory. Ik houd van exploreren en daarom maak ik alles open wat ik tegen kom en neem dus ook graag alles mee. Crafting mats wil ik niet verkopen, maar de rest opzich wel. Het kost gewoon zoveel tijd om de inventory te managen, en op een console zal het vast niet makkelijker worden.

Ook die trade guilds vind ik niet echt handig. Een centrale Auction house vind ik veel leuker. Ben gek op handelen in items. En hoe meer spelers dan bij betrokken zijn, hoe groter het aanbod.

Ben benieuwd hoe het allemaal op een console gaat uitpakken, maar de inventory irritaties zullen waarschijnlijk blijven :-(
Inventory management is ook mijn grote frustratie. Ik begrijp de design keuzes die zijn gemaakt, maar het kost zo veel tijd! Ook het ontbreken van een Action House/Trading Post is een gemis. Ook hier begrijp ik de filosofie achter, maar het pakt in de praktijk gewoon niet goed uit voor mij.

Ik heb het spel aangeschaft na het beta terugkom weekend. Het rondlopen met mijn poppetje in een prachtige wereld, questje doen op z'n elderscrolls, het voelde allemaal goed aan. Nu na een ruime week spelen weet ik weer waarom ik het spel niet heb aangeschaft bij de release. Ik vind het wel een goede Elder Scrolls game, maar geen erg goede MMO. In ieder geval wat betreft PvE. PvP heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:13:
[...]

Inventory management is ook mijn grote frustratie. Ik begrijp de design keuzes die zijn gemaakt, maar het kost zo veel tijd! Ook het ontbreken van een Action House/Trading Post is een gemis. Ook hier begrijp ik de filosofie achter, maar het pakt in de praktijk gewoon niet goed uit voor mij.

Ik heb het spel aangeschaft na het beta terugkom weekend. Het rondlopen met mijn poppetje in een prachtige wereld, questje doen op z'n elderscrolls, het voelde allemaal goed aan. Nu na een ruime week spelen weet ik weer waarom ik het spel niet heb aangeschaft bij de release. Ik vind het wel een goede Elder Scrolls game, maar geen erg goede MMO. In ieder geval wat betreft PvE. PvP heb ik nog niet geprobeerd.
Tot welk level heb je gespeeld? Pas rond level 20 krijg je de eerste dungeons en kan je group content doen. Op VR14 ben ik wel dik tevreden met de hoeveelheid PvE content die je elke dag kan doen, pledges en dergelijken. Zeker voor een nieuwe speler. De moeilijkheidsgraad ligt op de PC ook best hoog, teamwork is echt noodzakelijk. Volgens mij hebben ze op de Consoles de moeilijkheidsgraad de grond in generfed.

Of heb je het over de animaties en de combat? Dat is juist erg MMO-achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:54:
[...]

Tot welk level heb je gespeeld? Pas rond level 20 krijg je de eerste dungeons en kan je group content doen. Op VR14 ben ik wel dik tevreden met de hoeveelheid PvE content die je elke dag kan doen, pledges en dergelijken. Zeker voor een nieuwe speler. De moeilijkheidsgraad ligt op de PC ook best hoog, teamwork is echt noodzakelijk. Volgens mij hebben ze op de Consoles de moeilijkheidsgraad de grond in generfed.

Of heb je het over de animaties en de combat? Dat is juist erg MMO-achtig.
Ik ben nog maar low level. Ik kan dan ook niet een oordeel geven over group content. Ik kan wel een oordeel geven over een aantal algemene zaken. Die vergelijk ik vanzelf met GW2 aangezien ik dat al 2 1/2 jaar heel intensief speel.
  • Inventory management en trading vind ik niet ideaal.
  • Ik ben een grote fan van systemen die samenspelen vanzelf laat gebeuren. GW2 loopt daarin lichtjaren voor op ESO. En dat heeft met een heleboel kleine zaken te maken. Maar in het algemeen is het zo dat ik in ESO concureer met andere spelers en in GW2 samenspeel met andere spelers. En ja, dat is in andere MMO's nog slechter geregeld. Die vind ik dan ook slechter dan ESO.
  • De meeste animaties in ESO zijn goed, bepaalde animaties zijn heel erg slecht (jumpen :X ) GW2 heeft Jumping Puzzles. Dat kan niet in ESO met deze jump animatie.
  • Ik heb nog steeds moeite met de manier waarop in ESO instances werken. Voorbeeld: Schakel 5 objecten uit in een grot. Mijn Bosmer Ranger probeert onzichtbaar door de grot te lopen om bij de objecten te komen, je weet wel: Stealthy approach. Ondertussen racen andere spelers langs me heen, elke illusie van stealth om zeep helpend. Dat was al zo in de beta, dat werkt nog steeds zo. Nu welliswaar met minder bugs, maar het principe is niet veranderd. Dat is een design keuze van ESO, maar één die mij minder goed bevalt.
  • Combat in ESO is anders dan in GW2. Niet beter of slechter, maar totaal anders. Veel meer lijkend op Skyrim/Oblivion.
Er zijn ook zeker zaken die ESO goed doet. Je kunt een paard gebruiken! Alle belangrijke karakters hebben een stem! Ik ben al een aantal interessante verhalen in quests tegen gekomen. Achtergrondverhalen in het algemeen zitten in ESO wel goed. Crafting is interessant, alleen inventory management zit hier dwars (voor mij).

Ik vind ESO een slechtere MMO dan GW2. Maar dat is persoonlijk en heeft te maken met wat ik zoek in een MMO. ESO is zeker geen slecht spel. Ik zal het waarschijnlijk alleen als een single player game spelen. Zolang de servers in de lucht blijven kan dat ook en heb ik voor €50 een hele grote wereld om te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
RoseSolane schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:51:

• Ik heb nog steeds moeite met de manier waarop in ESO instances werken. Voorbeeld: Schakel 5 objecten uit in een grot. Mijn Bosmer Ranger probeert onzichtbaar door de grot te lopen om bij de objecten te komen, je weet wel: Stealthy approach. Ondertussen racen andere spelers langs me heen, elke illusie van stealth om zeep helpend. Dat was al zo in de beta, dat werkt nog steeds zo. Nu welliswaar met minder bugs, maar het principe is niet veranderd. Dat is een design keuze van ESO, maar één die mij minder goed bevalt.
• Combat in ESO is anders dan in GW2. Niet beter of slechter, maar totaal anders. Veel meer lijkend op Skyrim/Oblivion.
[/list]

Wees blij dat je de eerste maanden niet intensief hebt gespeeld. De eerste 3 maanden, toen de servers nog vol waren, kwam het regelmatig voor dat je een SP-PVE missie deed maar vervolgens met 50 man in een grot stond te hakken op enemies. Van die 50 spelers was de helft ook nog eens een bot.

Verneukte totaal de sp-game experience. Je kon ook makkelijk met je lvl 10 character lvl20-30 missies doen omdat er altijd wel andere spelers waren die het werk voor je deden.
Gelukkig zijn de servers nu zo uitgestorven dat dit niet meer voorkomt... :+

Overigens heb ik afgelopen week het spel, na een pauze van 3 a 4 maanden, weer opgepakt. Damn... er is veel veranderd! Goed om te zien dat er nog druk ontwikkeld word en dat de makers er veel aan doen om het spel interessant te houden. :)

[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 28-04-2015 15:06 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ben vandaag ook begonnen op de PC. Erg vermakelijk tot nog toe. Legends of the Benelux nog steeds de guild waar de meeste Tweakers zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Sinds vorige week ook weer bezig en het blijft toch eigenlijk wel een heerlijk spel.
Met de nodige addons is de UI ook prima te hachelen.

Geen idee eigenlijk waarom ik toen ben gestopt ermee, inmiddels lvl 33 op m'n Sorc :)

Addons die ik gebruik:

FoundryTacticalCombat, de beste addon imho, voegt o.a. unitframesm bufftracking en scrolling combat text toe.
Lootdrop, die laat zien wat je loot / aan xp krijgt in je scherm (iets wat standaard mist).
Minimap, een voortborduursel op ZxMinimap, en doet precies dat, een minimap tonen.
MyXpView, geeft weer hoeveel XP je hebt te gaan tot volgende level en hoe lang dat ongeveer duurt.
pChat, heleboel chat improvements met ingebouwde antispam.
TargetLookup, laat zien wat je target is voor class/lvl en verschillende levels monsters krijgen een verschillend kleurtje op je target.
Skyshards, laat op je map zien waar skyshards zitten.
Wykkyd's framework, geeft je enorm veel opties om de ui te tunen en je krijgt een toolbar bovenin met aanpasbare plugins (klokje, goldtracker, etc.).
Wykkyd's Quest Tracker, heleboel improvements voor de questtracker, categoriëen etc.

Dat ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G4ESjgc.jpg

Zonder addons is de UI voor mij eigenlijk unplayable, met deze addons is het een prima UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
vandaag even een tamriel unlimited key gekocht via internet.. (14 euro)

mis toch een beetje het rondkloten in een MMO en de Beta hiervan vond ik wel vermakelijk toendertijd.
aangezien het met de client niet opschiet (30gb met 2.5mbps) toch maar even informatie verzamelen..

wat zijn tips en tricks waar je als ESO noob zeker iets aan gaat hebben?
(aangezien de oh damn had ik dat maar geweten tips altijd te laat komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Heeft iemand een idee waar we een lijst kunnen opstellen voor tweakers die de PS4 versie zullen gaan spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
Ben toch aan het twijfelen om te Gaan spelen. Speelde zelfs veel lotro. Alleen heb het gevoel dat dat een beetje aan het dood Gaan is. Weinig nieuwe dingen enzo. Een nieuwere mmo is toch wel erg leuk dan. Heb het heel in het begin gespeeld maar leek toen niet echt "af". Hoe is dat nu? Ook een beetje goed te spelen voor een casual speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
FerdiV schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:10:
Heeft iemand een idee waar we een lijst kunnen opstellen voor tweakers die de PS4 versie zullen gaan spelen??
Googledocs documentje aanmaken waar iedereen hun naam in kan zetten?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

eehbiertje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:03:
vandaag even een tamriel unlimited key gekocht via internet.. (14 euro)

mis toch een beetje het rondkloten in een MMO en de Beta hiervan vond ik wel vermakelijk toendertijd.
aangezien het met de client niet opschiet (30gb met 2.5mbps) toch maar even informatie verzamelen..

welke site heb je dit gekocht?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
eehbiertje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:03:

Begin direct met craften en probeer zo veel mogelijk te deconstructen ipv te verkopen.
Geld is zelden een probleem (is mijn ervaring) terwijl lvl-en van crafting skills erg langzaam gaat (naar mijn mening ).

Ik heb in het begin wel alles verkocht en weinig aandacht besteed aan crafting waardoor op een gegeven ogenblik mijn crafting skills achter liepen op de ranking van mijn karakter. Hierdoor kon ik geen goede gear maken en was afhankelijk van goede drops. En de echt goede drops zijn schaars in ESO.

Om mijn crafting te ontwikkelen heb ik een aantal avonden flink moeten zwoegen en heel saai moeten grinden voor grondstoffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
het zal wel aan mij liggen maar ik kom er nog niet echt in met het spelen. Op zich gaat alles prima, maar er is geen duidelijke storyline moet ik zeggen. op zich niet verkeerd omdat je dan veel kan exploren. toch is de besturing niet helemaal je van het. Speel met een 2 handig zwaard en dat hakt maar een end weg zonder het gevoel te hebben dat ik echt een impact heb. moet op de healthbar van de tegenstander kijken hoe mijn hit was. Geeft voor mij niet echt het gevoel dat ik in een gevecht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
mathiasv91 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:39:
[...]

welke site heb je dit gekocht?
G2a heeft em voor 9 euro(dacht ik). Dit is ex btw(kan je voor kiezen niet te betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
Als VR1 eindelijk maar eens Werewolf geworden. Beetje laat, maar speelt lekker :) Heb nu alleen een enorm tekort aan skill points nu Werewolf level 5 is. Mis een stuk of 7-10 skill points (ook omdat woodworking opeens L32 is), dus ik ben de sky shards aan het farmen.

Dus vergeet niet de sky shards te pakken (Sky shards add-on is heel handig), en maak de grote quests af per regio, want daar krijg je ook skill points voor.

Wat ik verder kan meegeven is dat wanneer je L15+ bent, je een 2e weapon set en skillbar kan dragen. Als je dan mobs killed, sloop ze dan voor 90% met je main set, en maak het af met je secondary set. Hierdoor wordt de XP van de kill naar alle skills van de secondary set gepushed, waardoor het levelen daarvan ook opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
loki504 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:32:
[...]

G2a heeft em voor 9 euro(dacht ik). Dit is ex btw(kan je voor kiezen niet te betalen).
klopt 13 dollar was de goedkoopste (+ insurance) kom je op 14 euro uit in totaal :9
spoiler: Linkje
https://www.g2a.com/the-e...imited-cd-key-global.html

weet niet of het toegestaan is anders excuses

zie dat hij nu nog weer goedkoper is $9.96 met g2a insurance

verder heb ik gekozen voor een orc "tank" class 1h wep en shield..
al druk bezig met blacksmithing en woodworking.

is het ook aan te raden om de rest ook al te doen? aangezien ik mij voornamelijk focus op die 2 (ivm gear)
de daily crafting quests doen en zoveel mogelijk researchen.

mocht iemand zin hebben om te helpen / samen te spelen mijn ingame naam is Katoric (eu server)

[ Voor 6% gewijzigd door eehbiertje op 06-05-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
eehbiertje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:32:
[...]

klopt 13 dollar was de goedkoopste (+ insurance) kom je op 14 euro uit in totaal :9
spoiler: Linkje
https://www.g2a.com/the-e...imited-cd-key-global.html

weet niet of het toegestaan is anders excuses

zie dat hij nu nog weer goedkoper is $9.96 met g2a insurance

verder heb ik gekozen voor een orc "tank" class 1h wep en shield..
al druk bezig met blacksmithing en woodworking.

is het ook aan te raden om de rest ook al te doen? aangezien ik mij voornamelijk focus op die 2 (ivm gear)

mocht iemand zin hebben om te helpen / samen te spelen mijn ingame naam is Katoric (eu server)
Ik zit er aan te denken eind deze maand ESO een kans te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

eehbiertje schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:32:
[...]
Het is aan te raden om gelijk voor alle craft skills te researchen. Het lvlen van je craft skills zou ik wachten totdat je minimaal VR5/6 bent. Dit omdat je in het begin beter alles kan verkopen voor gold en je weinig xp krijgt als je items deconstruct. En als je eenmaal rond VR5/6 bent heb je genoeg gold en lvl je voordat je het weet al je craft skills naar 50 dmv deconstruct.

(Alchemy en Enchanting is een ander verhaal, hiervoor kan je het best low lvl beginnen)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Nogne schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:24:
[...]

Het is aan te raden om gelijk voor alle craft skills te researchen. Het lvlen van je craft skills zou ik wachten totdat je minimaal VR5/6 bent. Dit omdat je in het begin beter alles kan verkopen voor gold en je weinig xp krijgt als je items deconstruct. En als je eenmaal rond VR5/6 bent heb je genoeg gold en lvl je voordat je het weet al je craft skills naar 50 dmv deconstruct.

(Alchemy en Enchanting is een ander verhaal, hiervoor kan je het best low lvl beginnen)
ik vind geld sowieso niet echt een probleem op lagere levels. als je eenmaal een mount hebt heb je eigenlijk verder niet echt uitgave meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Daar ben ik het ook wel met je eens, geld opzich is niet een probleem. Alleen als je de items op het begin verkoopt dan kan je als snel redelijk wat motifs kopen. (1t/m9 zijn zo goed als gratis te krijgen) maar voor de rest ben je wel even bezig.

Zo ben ik nu VR10 en moet nog 1 motif. (jammer genoeg niks gevonden en alles moeten kopen, behalve 1t/m9 die heb ik uit de guild bank gepakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nogne schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:24:
[...]

Grappig... das namelijk exact het tegenovergestelde wat ik zei (waarmee ik niet wil zeggen dat ik gelijk heb).
Ik heb juist wel alles in het begin gedeconstruct omdat geld geen probleem was en ik zoveel mogelijk wilde lvl-en.

Overigens heb ik een groot gedeelte van de motifs gevonden, nog voordat ik een VR ranking kreeg. Degene die nog missen heb ik gekocht of moet ik nog kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 06-05-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Haha dan heb je echt geluk gehad (of ik helemaal niet). Ik ben al aardig wat geld kwijt voor de motifs.

Wel grappig om te zien dat iedereen het zo anders aanpakt. Ik speel zelf vanaf de release en had op het begin echt te weinig gold en heb daarom besloten om alles te verkopen. Ben vanaf VR4 weer gaan deconstructen en moet alleen nog Woodworking en Blacksmithing naar 50 (beide zijn nu 43).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudolf schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:35:
[...] ik vind geld sowieso niet echt een probleem op lagere levels. als je eenmaal een mount hebt heb je eigenlijk verder niet echt uitgave meer.
Uitbreiding van de bank kopen is anders ook nog best duur. Gaat ook zo in totaal ~50K in zitten.
Nogne schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:41:
[...] Zo ben ik nu VR10 en moet nog 1 motif. (jammer genoeg niks gevonden en alles moeten kopen, behalve 1t/m9 die heb ik uit de guild bank gepakt)
Welke motif en op welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Caelorum schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:03:

[...]

Welke motif en op welke server?
Laatste motif (heb nu nog maar 1deel, durf niet te zeggen welke dat is). En ik speel op de EU server. (DC) Accountnaam: @Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, daar houd het al op :D Ik denk dat ik zo ongeveer de enigste ben in dit topic die op de NA server zit..
Daar pleur ik zowat alle motifs in de guild bank, maar als iemand hier ook op de NA server zit ben ik best bereid om het eerst hier even te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nogne schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:47:
Haha dan heb je echt geluk gehad (of ik helemaal niet). Ik ben al aardig wat geld kwijt voor de motifs.

Wel grappig om te zien dat iedereen het zo anders aanpakt. Ik speel zelf vanaf de release en had op het begin echt te weinig gold en heb daarom besloten om alles te verkopen. Ben vanaf VR4 weer gaan deconstructen en moet alleen nog Woodworking en Blacksmithing naar 50 (beide zijn nu 43).
Zeker grappig. En dat maakt dit spel ook zo leuk: Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. :)

Maar hoe ben jij zo snel lvl 50 in woodworking en blacksmithing geworden? Heb je daarvoor heel veel moeten grinden en constructen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Caelorum schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:36:
Ah, daar houd het al op :D Ik denk dat ik zo ongeveer de enigste ben in dit topic die op de NA server zit..
Daar pleur ik zowat alle motifs in de guild bank, maar als iemand hier ook op de NA server zit ben ik best bereid om het eerst hier even te vragen...
Ik zit ook op de NA server. Ooit zo gelopen omdat ik in Nieuw-Zeeland begon te spelen.
@GuidoKuitE

Wat is het voordeel van alle motifs hebben? Ik speel zelf op een developer laptop, waardoor het grafisch toch niet er uit ziet :)

VR1 ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ChojinZ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:23:
[...]
Maar hoe ben jij zo snel lvl 50 in woodworking en blacksmithing geworden? Heb je daarvoor heel veel moeten grinden en constructen?
Ik ben vanaf VR lvl alle items die ik vond gaan deconstructen (momenteel VR10). Vanaf VR lvl geven de items heel veel xp. Constructen doe ik helemaal niet. 1 gebied is 1 VR lvl en per gebied heb ik meestal 2x 160 items, waarvan meestal 70% is te deconstructen en de rest is troep wat ik verkoop.

Voordeel van alle motifs hebben is dat je in alle stijlen je gear kan maken, het geeft geen boost of dergelijke. Het is een cosmetisch iets :9

@Caelorum
Wat is de reden waarom je op NA speelt en niet op EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nogne schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Ik ben vanaf VR lvl alle items die ik vond gaan deconstructen (momenteel VR10). Vanaf VR lvl geven de items heel veel xp. Constructen doe ik helemaal niet. 1 gebied is 1 VR lvl en per gebied heb ik meestal 2x 160 items, waarvan meestal 70% is te deconstructen en de rest is troep wat ik verkoop.

Voordeel van alle motifs hebben is dat je in alle stijlen je gear kan maken, het geeft geen boost of dergelijke. Het is een cosmetisch iets :9

@Caelorum
Hmmm.... dan doe ik wat fout.... Ik ben nu VR3 en deconstruct vanaf het begin. Toch zit ik nog ergens in de 35 range qua lvl (voor woodworking en blacksmithing)... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:58:
[...]Hmmm.... dan doe ik wat fout.... Ik ben nu VR3 en deconstruct vanaf het begin. Toch zit ik nog ergens in de 35 range qua lvl (voor woodworking en blacksmithing)... :(
Probeer gewoon ook een hoop te craften en dan te ruilen met iemand anders. Deconstructen van je eigen gecrafte spul levert niet zoveel op, maar van een ander toch nog wel redelijk.
Nogne schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:58:
[...]
@Caelorum
Ik ben vanuit de beta daar gebleven. De meeste die ik kende vanuit de beta en waar ik een jaar lang mee heb gespeeld zaten in Amerika. Dus tja.. :)
Daarnaast is de PO guild op de Amerikaanse server een stuk, stuk actiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ChojinZ schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Hmmm.... dan doe ik wat fout.... Ik ben nu VR3 en deconstruct vanaf het begin. Toch zit ik nog ergens in de 35 range qua lvl (voor woodworking en blacksmithing)... :(
Het begin heb ik juist overgeslagen omdat het dan zo lang zou duren, ik merk dat als ik nu een groen item deconstruct van VR9 dat dat al een aardige XP boost geeft. Op low lvl zou mij dat veel meer items hebben gekost. En aangezien een lvl 20 chest bijna voor hetzelfde geld weg gaat als een VR9 chest, heb ik er voor gekozen om op low lvl alles te verkopen en op VR pas alles te deconstructen.
Caelorum schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Ik ben vanuit de beta daar gebleven. De meeste die ik kende vanuit de beta en waar ik een jaar lang mee heb gespeeld zaten in Amerika. Dus tja.. :)
Daarnaast is de PO guild op de Amerikaanse server een stuk, stuk actiever.
Ik zit zelf in de guild: Sigma Draconis en dat is ook een hele actieve en sociale guild. Ik zit ook nog in de NL/BE guild (Legends of the Benelux) maar daar heb ik de hoop opgegeven omdat de meeste NL/BE mensen in AD zitten. En als je dan iets voor DC wilde organiseren werd dat niet in dank afgenomen.

Nu heeft LotB ook een "zuster-guild" voor alleen DC maar die was mij niet actief genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Zit nou ook in VR content (Vr1, bijna 2), maar dat gaat toch wel bijzonder langzaam :D
Zover ik weet is het zelfs sneller gemaakt dus wil niet wetenw at voor grind dat eerst was naar VR14 :X

Wel tof dat die group dungeons weer andere mechanics e.d. hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlak voordat het spel uitkwam was het helemaal mooi. Toen was de stap in moeilijkheidsgraad en benodigde tijd zo enorm, niet normaal. Ze hebben het in de tussentijd minstens twee keer al verminderd. Misschien nog een derde keer in de afgelopen 4 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
ggggrrrrrr. G2A key gaat van ong 9 euro naar 21 euro. 8)7 bijna alle keys zijn in eens mega duur geworden...

[ Voor 9% gewijzigd door loki504 op 10-05-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik ben level 26 (EU) maar twijfel eraan om overnieuw te beginnen, op de PC.

Het spel loopt veel beter sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb, helaas werken veel ADDons niet meer en ben ik veel mechanics vergeten.

Maar aan de andere kant wil ik niet overnieuw beginnen :P eer ik weer op dit niveau ben.

Merk dat ik ook een hoop mis van het verhaal omdat er zoveel quests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Caelorum schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Probeer gewoon ook een hoop te craften en dan te ruilen met iemand anders. Deconstructen van je eigen gecrafte spul levert niet zoveel op, maar van een ander toch nog wel redelijk.
Heb ik een tijd gedaan toen de GoT clan nog aktief was. Helaas spelen de personen met wie ik ruilde niet meer... :(

Is kijken of ik nieuwe 'vrienden' kan maken. O-)
Bjorn89 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:34:
Ik ben level 26 (EU) maar twijfel eraan om overnieuw te beginnen, op de PC.

Het spel loopt veel beter sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb, helaas werken veel ADDons niet meer en ben ik veel mechanics vergeten.

Maar aan de andere kant wil ik niet overnieuw beginnen :P eer ik weer op dit niveau ben.

Merk dat ik ook een hoop mis van het verhaal omdat er zoveel quests zijn.
Ik weet niet hoeveel vrije tijd jij hebt maar lvl 26 haal je zo weer. Ik denk dat je dat in 2 weken zeker wel voor elkaar krijgt (ik ken mensen die VR1 in een weekendje doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn89 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:34:
[...]
Het spel loopt veel beter sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb, helaas werken veel ADDons niet meer en ben ik veel mechanics vergeten. [...]
Waarschijnlijk kwestie van minion installeren en even de mods opnieuw zoeken. Persoonlijk ben ik met een crafting en provisioning mod, samen met FTC en een quest mod wel klaar. Die werken allemaal nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
ChojinZ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:41:
[...]

Heb ik een tijd gedaan toen de GoT clan nog aktief was. Helaas spelen de personen met wie ik ruilde niet meer... :(

Is kijken of ik nieuwe 'vrienden' kan maken. O-)

[...]

Ik weet niet hoeveel vrije tijd jij hebt maar lvl 26 haal je zo weer. Ik denk dat je dat in 2 weken zeker wel voor elkaar krijgt (ik ken mensen die VR1 in een weekendje doen).
Ik zoek ook virtuele vriendjes, ik vind het toch leuker om een MMO samen te spelen, ook al is het maar 1-2 gozers :P.

Minion heb ik trouwens al geinstalleerd maar er zijn wat mods verdwenen.

Ik speel misschien 1-2 uurtjes momenteel dus heel erg lang niet, maar komt denk ik ook omdat ik het alleen speel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Kostte me een aantal pogingen om het mechanisme "Daily Pledges" te bevatten, en dan het verschil tussen de veteran en normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zo, nieuw "reclame" filmpje:

https://youtu.be/WpwQbmgfzsg

Vind het best een mooi en aantrekkelijk spel, zeker nu het geen abonnement meer nodig heeft
Jammer dat ik niet veel tijd heb om te spelen, en er zijn ook zoveel games te spelen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik wil heel graag de Elder Scrolls Online - Tamriel Unlimited edition kopen maar ik kan werkelijk geen een site meer vinden die hem nog beschikbaar heeft voor de Xbox One.
Dus als iemand hier nog een site weet die hem beschikbaar heeft, mijn dank is groot !!!
Buitenlandse site´s zijn geen probleem, zo lang ik maar met Ideal of PayPal kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spel is ook nog niet uit voor de Xbone. Komt pas 9 juni en dan kan je hem in de meeste winkels waarschijnlijk wel kopen. Bol.com en Gamemania iig, en als je wat goedkoper wilt zal dat vast ook wel bij andere winkels lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Je kunt hem al pre-order kopen via Xbox Live game store. https://store.xbox.com/nl...b1-4ee3-ac6e-54d63f7a8d3a of https://store.xbox.com/nl...c7-4360-ab25-74842c9e9949 voor de imperial edition.

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
@ Caelorum
Meestal kun je een paar weken van te voren je pre-order al plaatsen, ik denk niet dat er nog Nederlandse web-winkels hem gaan verkopen een week voor de release.

@DiLupo
Maar daar krijg ik niet het beeldje en al die andere dingen erbij, en daar gaat het mij nou juist om.

Ik heb vandaag wel deze site gevonden:
https://www.mightyape.co....llectors-Edition/22099318
Volgens mij is hij nog beschikbaar daar, er staat iig niet dat hij uitverkocht is. Ik vind het alleen riskant om een spel te kopen bij een buitenlandse webwinkel die ik niet ken. Iemand ervaringen met deze webwinkel? Ik heb hun al een mailtje gestuurd met de vraag of er nog een exemplaar beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Geen ervaring met buitenlandse webwinkels qua games, deze ken ik helemaal niet. Ik hoef geen beeldje, dus ik ben voor de €15,00 actie van Bethesda zelf gegaan... Speel al lang genoeg om voor deze actie in aanmerking te komen.

Zijn er trouwens nog andere GoT bezoekers die ESO gaan spelen op de XBONE? Misschien leuk om een lijstje te maken en iets van een guild opzetten?

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog aan het denken om 'm te halen... Heel even in beta gespeeld op de PC.. Daarna al snel gelaten omdat ik niet het gezelschap had van een aantal vrienden..

Het spel lijkt me wel erg tof om te doen, ik ga er ook neutraal in zonder nu al te oordelen over wat wellicht goed/slecht zou zijn.. In de jaren dat ik MMO's heb gespeeld heb ik genoeg verschillende zaken gezien waarin ik me kon vinden, en ook weer wel.. Blijft een eindeloze strijd :9

*edit* halen voor de Xbox One dus ...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
De game is overigens sinds gisteravond gedownload bij mij, PS4 via US Store. Pre-load is binnen, nu nog wachten tot 9 juni.... :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Mijn transfer naar de PS4 is ook gelukt. Maandag kan ik hem preloaden volgens de email. Mijn level is hoog genoeg om gelijk een guild te starten. Nu kan tot 5 guilds tegelijk joinnen, maar wellicht zijn er wat PS4 mensen die met elkaar erin willen. Wat voor naam voor de guild vinden jullie leuk? Eventueel kan ik hem dan gelijk aanmaken en wat invites sturen.

De promo filmpjes van afgelopen tijd hebben er wel voor gezorgd dat ik veel zin heb om weer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het nog steeds jammer dat MS het verzoek van Zenimax heeft geweigerd om PS4 en XBone op 1 megaserver te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Ik zit er over te twijfelen om hem nu te bestellen bij bol.com (ps4) wordt me eerst echte mmorpg, heb wel een blauwe maand wow gespeeld maar draaide allemaal niet soepel op me laptopje.

Ik heb over TeS online toen die eerdaags uitkwam wel wat slechte dingen gelezen is dit inmiddels allemaal op gepoetst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik wil zelf ook kijken of ESO op de ps4 mij bevalt, nu zou ik graag mijn account over willen zetten (want ik kom daar in aan erking voor volgens de website van ESO), maar kan nergens vinden hoe ik het precies doe? Heb ik iets over het hoofd gezien of moet ik nu wachten tot de game uitkomt op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:35:
Ik wil zelf ook kijken of ESO op de ps4 mij bevalt, nu zou ik graag mijn account over willen zetten (want ik kom daar in aan erking voor volgens de website van ESO), maar kan nergens vinden hoe ik het precies doe? Heb ik iets over het hoofd gezien of moet ik nu wachten tot de game uitkomt op de ps4?
Je bedoelt de preorder discount die je kon krijgen als je al lid was voor een bepaalde datum? Want in dat mailje stond het volgende
[...]
This special offer to pre-purchase a digital copy of an Xbox One and/or PlayStation 4 version of the game, will only be available on the store for 30 (thirty) days. After the 30-day period, you will no longer be able to purchase this special digital copy of The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited for console or copy your PC/Mac account to console in any other way.
[...]
Dat mailtje heb ik 9 mei gekregen dus die actie is al verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Caelorum schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Je bedoelt de preorder discount die je kon krijgen als je al lid was voor een bepaalde datum? Want in dat mailje stond het volgende

[...]

Dat mailtje heb ik 9 mei gekregen dus die actie is al verlopen :)
Dat is dan stom van mij geweest want alle mails die ik van ESO heb gekregen, heb ik zonder te lezen weggegooid :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogne schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:54:
[...] Dat is dan stom van mij geweest want alle mails die ik van ESO heb gekregen, heb ik zonder te lezen weggegooid :o
Ze zijn best relaxed bij ZOS dus je zou nog een e-mail kunnen sturen met uitleg waarom je er geen gebruik van hebt gemaakt en of het wellicht nog steeds mogelijk is. Als je op het forum zit werkt een PM sturen naar ZOS_GinaBruno ook wel. Zij is Assistant Community Manager en kan behoorlijk wat voor je regelen als je het lief vraagt ^^ (ZOS_KaiSchober zou je ook kunnen proberen, maar die is niet zo goed bereikbaar)

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 07-06-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Waar denken jullie/ hebben jullie de beste ervaringen mee als het gaat om leveringen van pre orders? Ben dinsdag niet in de gelegenheid om even langs de winkel te rijden en hem op te pikken, nu wil ik hem dus online bestellen maar heb keuze uit meerdere webwinkels.

Ps4 crown editie btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:23:
Mijn transfer naar de PS4 is ook gelukt. Maandag kan ik hem preloaden volgens de email. Mijn level is hoog genoeg om gelijk een guild te starten. Nu kan tot 5 guilds tegelijk joinnen, maar wellicht zijn er wat PS4 mensen die met elkaar erin willen. Wat voor naam voor de guild vinden jullie leuk? Eventueel kan ik hem dan gelijk aanmaken en wat invites sturen.

De promo filmpjes van afgelopen tijd hebben er wel voor gezorgd dat ik veel zin heb om weer te spelen.
ik ga ook spelen sta in je vriendenlijst....ben zelf veteran 2 dus laat die game maar komenn !!! >:)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik heb hem inmiddels maar besteld bij bartsmit scheelde toch weer 15 euro met bol.com..... Kan niet wachten tot dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
e2thaj schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:08:
[...]

ik ga ook spelen sta in je vriendenlijst....ben zelf veteran 2 dus laat die game maar komenn !!! >:)
Heb jij een leuk idee voor een guild naam? Dan kunnen daar alle tweakers in :)

Overige ideeën ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
haha ik heb geen flauw idee namen ben ik niet zo goed in....
welk level ben je ?
Lekkerboeie86 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
[...]

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik wil gaan spelen voor de Ebonheart Pact als een Bosmer Nightblade. Is dat een goede combinatie?
Al mijn vrienden kiezen voor de Ebonheart Pact. Ik wil graag met pijl & boog spelen dus denk ik dat een Bosmer de beste keuze is. Ik weet alleen niet of de bosmer ook bij de Ebonheart Pact past.
Ik heb geen zin om er na 20 levels achter te komen dat ik toch beter voor een ander ras had kunnen gaan. ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Hmm vreemd. Sinds vandaag staat de normale editie niet meer in de PS Store :S Je kan enkel nog de Imperial Edition pre-orderen. Foutje of een smerige manier om de Imperial Edition te verkopen? Vriend van me wil toch nog ESO pre-orderen, maar voelt een beetje schofterig dat de normale editie een dag voor release eruit is gehaald en alleen de duurdere Imperial Edition er staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
e2thaj schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:53:
haha ik heb geen flauw idee namen ben ik niet zo goed in....
welk level ben je ?

[...]
Volgens mij LVL 10. Of ver genoeg om een guild te kunnen starten haha. Heb de pc versie vanaf de launch, maar niet heel veel gespeeld. Toen de sub eraf ging ben ik weer opnieuw begonnen en gelijk de console transfer gekocht. Op de pc gestopt omdat ik alleen maar bezig was met mn inventory managen. (Want altijd vol) en ik miste een AH.

Nu zal ik op de console ook wel tegen dit soort problemen aan lopen, maar op de bank een spel spelen vind ik een stuk leuker dan op mn laptop. Vandaar weer een nieuwe poging.

Helaas zie ik verder weinig animo voor deze game. Had toch wel verwacht dat er meer interesse voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Ik krijg hem morgen rond 2 uur op de deur mat als ik uit me werk kom gelijk patchen en installeren, voeg me alvast toe als je wat samen wil spelen. Start btw wel vanaf 0 en heb het spel nog nooit eerder gespeeld of me erin verdiept.

Psn: KraantjeD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
GluonC schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:21:
Ik wil gaan spelen voor de Ebonheart Pact als een Bosmer Nightblade. Is dat een goede combinatie?
Al mijn vrienden kiezen voor de Ebonheart Pact. Ik wil graag met pijl & boog spelen dus denk ik dat een Bosmer de beste keuze is. Ik weet alleen niet of de bosmer ook bij de Ebonheart Pact past.
Ik heb geen zin om er na 20 levels achter te komen dat ik toch beter voor een ander ras had kunnen gaan. ))
Iedere ras kan een boog oppakken. Sommige hebben wel wat voordeeltjes op bepaalde gebieden, maar hoe hoger je in level geraakt, hoe minder dat uitmaakt. Kies gewoon wat je leuk vindt. Dus maak je daar geen zorgen over. Tenzij het drastisch is veranderd wijst het zich vanzelf. Kies je voor Ebonheart Pact dan zullen maar een aantal rassen daar onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
fitznl schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Iedere ras kan een boog oppakken. Sommige hebben wel wat voordeeltjes op bepaalde gebieden, maar hoe hoger je in level geraakt, hoe minder dat uitmaakt. Kies gewoon wat je leuk vindt. Dus maak je daar geen zorgen over. Tenzij het drastisch is veranderd wijst het zich vanzelf. Kies je voor Ebonheart Pact dan zullen maar een aantal rassen daar onder vallen.
Tenzij je de pre-order hebt, dan krijg je de Explorer's Pack en kan je elk race maken in elke faction ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ja ik heb hem gepre-orderd voor die reden :)
Maar ik wil alle kwaliteiten van mijn Bosmer optimaal benutten. Daarom maak ik denk ik liever een Bosmer omdat ik als Archer wil spelen.
Ook de thuisbasis van de Bosmer's vind ik een van de leukere gebieden (Valenwood)
Ik lees trouwens dat je vanaf level 10 pas een guild kan maken? Wat zijn de voordelen van een guild. Kun je ook tegen andere guilds vechten bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:18:
Ja ik heb hem gepre-orderd voor die reden :)
Maar ik wil alle kwaliteiten van mijn Bosmer optimaal benutten. Daarom maak ik denk ik liever een Bosmer omdat ik als Archer wil spelen.
Ook de thuisbasis van de Bosmer's vind ik een van de leukere gebieden (Valenwood)
Ik lees trouwens dat je vanaf level 10 pas een guild kan maken? Wat zijn de voordelen van een guild. Kun je ook tegen andere guilds vechten bijvoorbeeld?
Nee, maar wel een guildstore (me inworld vendor) maken en je hebt een gezamenlijke bank.
Die guildstores zijn dan weer belangrijk omdat er geen auction house is.

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 08-06-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zo eindelijk is het zo ver! Ik ben hem downloaden voor de PS4. Ik wil met AD gaan spelen. Zodra er een tweaker guild is join ik hem graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

FerdiV schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:53:
Zo eindelijk is het zo ver! Ik ben hem downloaden voor de PS4. Ik wil met AD gaan spelen. Zodra er een tweaker guild is join ik hem graag!
Ik zou ook de tweakers guild joinen! ik ga trouwens de daggerfall factie joinen.

Is jouw download trouwens ook zo traag? heb een 200mb verbinding maar hij staat op 30 hours remaining :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Hier duurt het ook zo lang.
Tip voor de mensen die een fysieke game kopen ipv digitaal. Als je geen geld op je PS account hebt en deze dan ''koopt'' dan gaat de aankoop niet door maar download je hem alvast. Dit scheelt behoorlijk want de day 1 patch duurt al 16 uur.
Leuk als je morgen de cd erin stopt om te gamen maar dan nog 16 uur kan wachten op de day 1 patch, dan kan je woensdag pas spelen.

Ebonheart Pact ftw, down with AD and DC!!! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Lomp op 08-06-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb mijn PC account gekopieerd naar een ps4 account, op de pc had ik geen explorer pack. op de ps4 dus ook niet, deze wil ik echter wel graag. is deze nog te verkrijgen, zo ja waar en hoe duur? kan via google geen recente/betrouwbare bron vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb mijn PC account gekopieerd naar een ps4 account, op de pc had ik geen explorer pack. op de ps4 dus ook niet, deze wil ik echter wel graag. is deze nog te verkrijgen, zo ja waar en hoe duur? kan via google geen recente/betrouwbare bron vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yintha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:30:
Via de ingame crown store kan je em kopen. Hier is wel een mooi overzicht die op het eerste gezicht redelijk up to date lijkt te zijn: http://www.uesp.net/wiki/Online:Crown_Store
Als je dus een account aanmaakt en je koopt 1500 punten voor 15$ dan kan je het net halen (met de 500p die je krijgt).
Online is het meestal ook nog wel mogelijk eentje te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 08-06-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Jammer genoeg krijg ik geen 500 crowns bij mijn game :( maar bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yintha schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:24:
Jammer genoeg krijg ik geen 500 crowns bij mijn game :( maar bedankt voor de info!
Ik meende dat je die kreeg als je een account aanmaakt:
[..]Does The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited come with 30 days of ESO Plus membership free with purchase?
No. However, new game accounts will receive 500 complimentary crowns to spend in the Crown Store.[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Caelorum schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:26:
[...]

Ik meende dat je die kreeg als je een account aanmaakt:

[...]
Klopt! maar ik ben geen "new" player omdat ik mijn account heb gekopieerd van een pc naar ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Duurt die update morgen serieus 16 uur? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
GluonC schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:20:
Het is een file van 15GB, dus ligt maar net aan hoe snel je netwerk is en nog belangrijker, hoe snel PSN werkt.

Het zou handig zijn als Sony de optie biedt om game updates los te kunnen downloaden. Zodat mensen die de Bluray versie van games op release direct aan de slag kunnen. Ik heb alles digitaal met pre-load, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is om steeds een day one patch te installeren (nu van zelfs 15! GB) voordat je de game kan starten.

[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 08-06-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
GluonC schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:20:
Bij mij en ook bij een paar vrienden duurt het zolang. Misschien heb je geluk maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt.

200MB downloadsnelheid van Ziggo en gebruik de DNS van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
ASNNetworks schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Het is een file van 15GB, dus ligt maar net aan hoe snel je netwerk is en nog belangrijker, hoe snel PSN werkt.

Het zou handig zijn als Sony de optie biedt om game updates los te kunnen downloaden. Zodat mensen die de Bluray versie van games op release direct aan de slag kunnen. Ik heb alles digitaal met pre-load, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is om steeds een day one patch te installeren (nu van zelfs 15! GB) voordat je de game kan starten.
Die dat ONE patch kan je nu al wel downloaden die van mij staat ook aan! Terwijl ik morgen gewoon fysieke versie binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Lekkerboeie86 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
[...]

Als je een TS3 nodig hebt voor de guild, ik heb 512 slots vrij!

EDIT: Oh dit is PS4 versie, sorry!

[ Voor 6% gewijzigd door Chris van der G op 08-06-2015 22:29 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zijn er nog beetje mensen die AD gaan spelen op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Iemand trouwens ervaringen met bezorgingen van een spel doen ze deze gewoon door de brievenbus als je niet thuis bent of moet je hem echt in ontvangst nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:51
Inhumanous schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 06:40:
Iemand trouwens ervaringen met bezorgingen van een spel doen ze deze gewoon door de brievenbus als je niet thuis bent of moet je hem echt in ontvangst nemen?
Bij mij meestal wel in elk geval

Overigens ben ik nog aan het twijfelen om hem te kopen. Internet in China is niet echt bijzonder goed

[ Voor 14% gewijzigd door GerGio op 09-06-2015 07:01 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
GerGio schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 06:59:
[...]

Bij mij meestal wel in elk geval

Overigens ben ik nog aan het twijfelen om hem te kopen. Internet in China is niet echt bijzonder goed
Ik speel sinds feb vorig jaar op de North-American servers, terwijl ik zelf in Nieuw-Zeeland zat of sinds een half jaar weer in Nederland. Prima te doen.

Ben wel gestopt met spelen in NZ toen de provider Vodafone NZ een aantal poorten dicht had gegooid waardoor je wel ingame acties naar de server stuurt, maar geen game content krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:57:
[...]

Bij mij en ook bij een paar vrienden duurt het zolang. Misschien heb je geluk maar zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt.

200MB downloadsnelheid van Ziggo en gebruik de DNS van Google.
PSN is de laatste tijd nogal slecht met downloaden. Ook de reden waarom ik vrijwel al mijn games fysiek heb. Na de aanbieding met AC:Unity en een download die vervolgens 72 uur duurde had ik het echt wel even gehad.

Schijnt daarnaast ook heel erg te verschillen per game. Sommige komen gewoon met de volledige downloadsnelheid binnen (120mbps in mijn geval), terwijl sommige struggelen om de 400kbps te halen.

Dus tsja, het is niet de schuld van Zenimax/Bethesda, puur die van Sony. Maar ik denk wel dat het weer een leermoment is en dat in de toekomst developers steeds meer druk op Sony gaat zetten om de boel wat beter voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Inhumanous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Die dat ONE patch kan je nu al wel downloaden die van mij staat ook aan! Terwijl ik morgen gewoon fysieke versie binnen krijg
Dus ik kan de patch nu al downloaden zonder dat ik het spel heb, dat kan toch helemaal niet?
Hoe doe ik dat dan? als dat wel mogelijk is wat ik dus me dus niet kan voorstellen.

Ik denk dat het dan echt aan Sony ligt inderdaad. Want een maat van mij is hem sinds half 10 aan het updaten, en hij is al over de 70%. Hij kan zometeen dus al gaan beginnen ))
Ik moet even wachten, Bart Smit had mijn bestelling nog niet binnen. Pakketje word uiterlijk half 1 bezorgt.

[ Voor 25% gewijzigd door GluonC op 09-06-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:04

Dazzler2120

FP ProMod
Nu vind ik het wel jammer dat ik vandaag nog moet werken. Servers zijn vanaf vandaag open? Ben benieuwd! Wat voor races gaan jullie maken?
Gaat de GOT clan ook over naar console/PS4?

Als mensen samen willen spelen, jullie kunnen me gewoon adden op PSN!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
GluonC schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Dus ik kan de patch nu al downloaden zonder dat ik het spel heb, dat kan toch helemaal niet?
Hoe doe ik dat dan? als dat wel mogelijk is wat ik dus me dus niet kan voorstellen.

Ik denk dat het dan echt aan Sony ligt inderdaad. Want een maat van mij is hem sinds half 10 aan het updaten, en hij is al over de 70%. Hij kan zometeen dus al gaan beginnen ))
Ik moet even wachten, Bart Smit had mijn bestelling nog niet binnen. Pakketje word uiterlijk half 1 bezorgt.
Als je geen geld op je psn account hebt kan je hem gisteren gewoon reserveren, + het spel downloaden en de patch.

Edit:

Pre-loaden. Dan krijg je 5min later dat je bestelling geannuleerd is vanwege onvoldoende saldo maar is die ondertussen wel update bestand + game aan downloaden (ik weet niet zeker of je game bestand ook moet downloaden of dat dat het gene is wat van je cdtje draait?)

[ Voor 16% gewijzigd door Inhumanous op 09-06-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ja ik heb hem net opgehaald. En hij is na een half uur op 52%. Hij is al startklaar (Xbox One) dus ik kan al beginnen met spelen volgens mij. Maar ik wacht liever nog heel even ))

Ik wou eerst als een Bosmer gaan spelen omdat ik een archer wil worden. Alleen omdat iedereen bij de Ebonheart zit van mijn vrienden. Denk ik toch dat ik voor een Dark Elf ga, die horen ook bij de Ebonheart Pact dus dat vind ik persoonlijk wat leuker. Alleen word een Dark Elf over het algemeen gehaat en hebben ze meestal een slecht karakter. Een Nord is ook een optie maar dat zijn echte warriors volgens mij.
Nu weet ik wel dat ik als Nord ook met een pijl & boog kan spelen, maar ik wil de kwaliteiten van mijn character wel optimaal benutten. Een Dark Elf is ook goed met een pijl & boog meen ik me te herinneren uit de eerdere TES games.
Pagina: 1 ... 52 ... 66 Laatste