Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:19:
[...]
Aha.. nou vanavond weer is kijken. Door de server problemen gisteravond niet meer kunnen spelen.
Gister via de Group finder alle 3 de dungeons kunnen doen. Zag er echt mooi uit. Fungal Grotto vond ik het leuks. Helaas geen bijzondere loot.
Tot nu toe bevalt me de console versie wel. Besturing werkt lekker soepel. Enz. Toch mis ik de Auction house en word ik gek van het inventory systeem. Omdat ik alles wil pakken zit ik al snel vol. Heb al verschillende alts aangemaakt die als opslag dienen. De bank werkt dan prima als doorgeef luik.
Qua combat/tactiek zou ik graag is weten wat ik doe

meestal doe ik gewoon wat skills en gaat de enemy down. Er zit niet echt een gedachte of volgorde in.
Al met al genoeg om nog uit te vogelen. Tijd om een ps4 guild te starten! Leuk om de dungeons te spelen enz

Paar tips:
Gooi al je crafting materials (enchanting, blacksmith, woodwork, clothing) in de Bank. Je kan namelijk bij craften materialen direct vanuit je bank pakken bij de stations. Zo voorkom je dat je inventory steeds vol zit, want materialen (vooral enchanting rune stones) nemen veel ruimte in alles bij elkaar. Daarnaast voorkom je hier ook mee dat je materialen in zowel je inventory als je bank hebt. Wapens en gear die je niet gebruikt: research, deconstruct of verkoop ze. Wapens die je deconstruct geven weer crafting materials, dus zorg dat je nadat je steeds dingen deconstruct, weer naar je Bank gaat om de materialen daar weer te dumpen. Oh en 'Trash' kan je niks mee behalve verkopen.
Leer wat je nodig hebt en pak alleen dat. In het begin pakte ik ook alles wat los en vast zat, maar doe dat allang niet meer. Ik doe bijvoorbeeld niks met Provisioning, ik pak dus ook niet allemaal ingrediënten waar ik niks aan heb. Als een vriend van me bepaalde ingrediënten nodig heeft dan pak ik die wel als ik ze toevallig tegen kom, maar schiet me niks te binnen, dan pak ik het ook niet. Ik pak alleen dat wat ik zelf ook goed kan gebruiken. Ik doe veel met Blacksmith, Woodword, Enchanting en Clothing, dus ik pak veel materialen die ik daarvoor kan gebruiken. Echter zorg ik ook dat ik materialen tijdig steeds in mn Bank gooi en items die ik niet wil researchen, direct deconstruct en die materialen weer in de Bank. Materialen waarmee ik lagere level gear kan maken (waar ik zelf dus niks meer aan heb) gooi ik in de Guild Bank. Ik heb er niks meer aan (kost alleen maar ruimte) en een ander kan ze goed gebruiken.
Dus kijk goed welke skills je daadwerkelijk benut en pak alleen dat op wat daar bij aansluit. Als je niks met Alchemy doet heb je echt niks aan om 30 plantjes bij je te hebben

ALS je ze oppakt, zorg dan dat je ze verkoopt of weg geeft, ze nemen voor jou (als je niks met Alchemy doet dus) alleen maar ruimte in.
En voor de auction house: gewoon zorgen dat je in meerdere Guilds zit. Ik heb een Guild gestart en zit inmiddels met 60 members. Ik heb gister en vandaag toch zo'n 2000 gold verdiend door blauwe wapens/armor (sommige zelf gecraft, andere gevonden) daar aan te bieden. Zit je in meerdere Guilds, dan kan je ook in meerdere Guilds je spullen aanbieden en gebruik maken van de Guild Bank om dingen te pakken/geven.