Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Nog een tip voor als het binnenhalen van de patch traag is(5+ uur) op de ps4
Pauzeer 5 seconden het downloadbestand en dan weer aanzetten. Hiermee wissel je steeds van downloadlocatie met verschillende snelheden. Na een paar van 14 uur te zien kan je ook terechtkomen op een 60-80 minuten verbinding.
Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:32

Nogne

>.<

Caelorum schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Ze zijn best relaxed bij ZOS dus je zou nog een e-mail kunnen sturen met uitleg waarom je er geen gebruik van hebt gemaakt en of het wellicht nog steeds mogelijk is. Als je op het forum zit werkt een PM sturen naar ZOS_GinaBruno ook wel. Zij is Assistant Community Manager en kan behoorlijk wat voor je regelen als je het lief vraagt ^^ (ZOS_KaiSchober zou je ook kunnen proberen, maar die is niet zo goed bereikbaar)
Bedankt voor de tip, ik zal vanavond even contact opnemen. Ik zou het echt heel tof van Zenimax vinden als mijn account alsnog over kan worden gezet :)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik heb een paar Amerikaanse vrienden die met mij willen spelen.
Maar wij moeten nu voordat we een character gaan maken een server kiezen. Hij kan dus niet een character maken op een US server, en eentje op een EU server?
Dat is wel heel erg jammer, want nu moet of hij of ik in een server gaan spelen waar ik niet in wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Nou ik heb de gfx gezien en die vallen mij heel vies tegen. Lijk een geremasterde Skyrim

Witcher 3 klaagde men over gfx en frame - rate. Maar deze game hadden ze veel mooier kunnen maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Mouse_NL op 09-06-2015 13:16 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Hey Jongens,

Ik speel nu al een tijdje geen MMO's meer maar heb min of meer elke MMO wel gespeeld. (Denk aan WoW, FFXIV, GW2, Duizend andere F2Ps') maar heb me nog nooit gewaagd aan TESO mede door alle slechte reviews bij de release.

Hoe staat het spel er nu voor? (PC) heb gehoord dat er inmiddels een F2P + Subscription model is. Hoe staat de game er voor in termen van gameplay, end game content. Crafting en gewoon lol voor de casual speler?

De game lijkt me toch wel interessant namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Nou wat een lol. eindelijk het spel binnen, net mijn character gemaakt en hop over one minute the server will shut down for maintenance.
Het begint lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
Ik ben dom dom dom geweest, patch gister al gedownload, stop ik net cdtje erin vraagt die we vinden al digitale versie wilt u het spel vanaf de disc draaien en overige date verwijderen. Ik druk dus JA pats boem patch weg nu dus weer opnieuw die 15GB downloaden -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Inhumanous schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:07:
Ik ben dom dom dom geweest, patch gister al gedownload, stop ik net cdtje erin vraagt die we vinden al digitale versie wilt u het spel vanaf de disc draaien en overige date verwijderen. Ik druk dus JA pats boem patch weg nu dus weer opnieuw die 15GB downloaden -.-
Ach ja je moet maar zo denken als je het niet op ja had gedrukt zat je nu naar een Server Down melding te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
PSN?
Xbox Live loopt als een tiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
GluonC schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:18:
PSN?
Xbox Live loopt als een tiet!
Ps4 Megaserver ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Laatst online: 13-09 00:28
Net via de 'download pauzeren' truuk eso redelijk snel gedownload om erachter te komen dat ze maintenaince hebben op day-one. 😖😅

Iemand die weet hoelang deze verrassing gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
DrBob078 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:20:
Net via de 'download pauzeren' truuk eso redelijk snel gedownload om erachter te komen dat ze maintenaince hebben op day-one. 😖😅

Iemand die weet hoelang deze verrassing gaat duren?
Volgens Twitter is alles weer online. Vanavond ga ik hem ook checken. Hopelijk is de download helemaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Valandin schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:25:
Hey Jongens,

Ik speel nu al een tijdje geen MMO's meer maar heb min of meer elke MMO wel gespeeld. (Denk aan WoW, FFXIV, GW2, Duizend andere F2Ps') maar heb me nog nooit gewaagd aan TESO mede door alle slechte reviews bij de release.

Hoe staat het spel er nu voor? (PC) heb gehoord dat er inmiddels een F2P + Subscription model is. Hoe staat de game er voor in termen van gameplay, end game content. Crafting en gewoon lol voor de casual speler?

De game lijkt me toch wel interessant namelijk!
Het spel is niet F2P.

Het is B2P. Je moet immers de aanschafprijs betalen. Je hebt de mogelijkheid om een abonnement te nemen, maar dat is niet verplicht.

Hoe het ervoor staat in die termen? Alles zit erin, het speelt lekker weg en er is genoeg te doen. Het spel is niet meer in dezelfde staat als de release in 2014. Als het je leuk lijkt, kun je de stap nemen om het spel te kopen. Dat heb ik ook gedaan bij de PC release van dit jaar en heb er geen spijt van.

[ Voor 17% gewijzigd door Nfear op 09-06-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:03:
Ik heb een paar Amerikaanse vrienden die met mij willen spelen.
Maar wij moeten nu voordat we een character gaan maken een server kiezen. Hij kan dus niet een character maken op een US server, en eentje op een EU server?
Dat is wel heel erg jammer, want nu moet of hij of ik in een server gaan spelen waar ik niet in wil spelen.
Kan zijn dat het zo op de consoles werkt, maar op de pc kan je drie clients (EU, NA, PTS) installeren en eenvoudig switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Caelorum schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Kan zijn dat het zo op de consoles werkt, maar op de pc kan je drie clients (EU, NA, PTS) installeren en eenvoudig switchen.
Lomp schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Hmm oke dat is wel een gemiste kans dan. :'(

Ps4 Megaserver ja.
Zitten allebei op een megaserver.
Ze wouden zelfs Xbox en PS samenvoegen maar Microsoft ging niet akkoord met Zenimax.

[ Voor 36% gewijzigd door GluonC op 09-06-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
NoFearz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Het spel is niet F2P.

Het is B2P. Je moet immers de aanschafprijs betalen. Je hebt de mogelijkheid om een abonnement te nemen, maar dat is niet verplicht.

Hoe het ervoor staat in die termen? Alles zit erin, het speelt lekker weg en er is genoeg te doen. Het spel is niet meer in dezelfde staat als de release in 2014. Als het je leuk lijkt, kun je de stap nemen om het spel te kopen. Dat heb ik ook gedaan bij de PC release van dit jaar en heb er geen spijt van.
Heb het maar gekocht! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Uhh op de PS4 kan je gewoon characters maken via beide megaservers hoor? Ze zijn welliswaar gescheiden, maar dat is op de PC ook zo. Zodra je de game opstart kan je kiezen op welk mega server je wil spelen. Je kan gewoon heen en weer switchen tussen megaservers, waar je characters zelf gebonden zijn aan de megaservers. De PS4 versie heeft dus gewoon twee clients ingebouwd in principe, waar je tussen mag kiezen steeds wanneer je de game op start.

Je kan dus een character maken voor de US megaserver en een character via de EU megaserver en gewoon wisselen steeds van server/character door naar het titel menu te gaan (log out, en dan nog eens op rondje) of de game opnieuw op te starten.

Xbox zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar geen ervaring mee gezien ik de PS4 versie heb.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Ik heb de beta op pc vorig jaar gespeeld, heb ook sinds launch nog een tijdje gespeeld. Inmiddels weer een beetje terug aan het komen in het spel nadat ik in een trailer zag dat alle overige provincies (Skyrim, Morrowind etc.) toegankelijk zouden zijn - weet iemand hier inmiddels meer over?

- Edit - Laat maar, heb inmiddels uitgevogeld dat Orsinium blijkbaar een DLC wordt...

[ Voor 13% gewijzigd door siriouz op 10-06-2015 05:06 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Damn zeg... GIster na een lange dag (14 uur) werken eindelijk thuis gekomen, vol verwachting TESO opgestart... een update van 15 *)U&$@)(_%* GB, hij is nu nog steeds aan het ratelen met als prognose dat het nog wel 24 uur zal duren :(

Mag toch wel iets beter geregeld worden via Sony of Bethesda

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Kevinr1989 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:53:
Damn zeg... GIster na een lange dag (14 uur) werken eindelijk thuis gekomen, vol verwachting TESO opgestart... een update van 15 *)U&$@)(_%* GB, hij is nu nog steeds aan het ratelen met als prognose dat het nog wel 24 uur zal duren :(

Mag toch wel iets beter geregeld worden via Sony of Bethesda
Zoals eerder beschreven de download 5 seconden pauzeren en weer starten. dit een aantal keer doen tot je op een download server komt waar het downloaden maar 30 minuten duurt _/-\o_ werkte bij mij gisteren prima

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Gisteren TESO voor de PC gekocht na het zien van een paar streams op Twitch. En ik moet zeggen dat ik blij verrast ben.

- Het ziet er prachtig uit.
- De quests zijn lang niet allemaal, verzamel 10 x of dood 10 x
- Voice acting is mooi.
- Lore en story

Er zijn wel wat minpunten maar ja mijn char is pas level 6 dus misschien moet ik niet te snel oordelen. Maar het zijn vooral dingen met de interface. En de combat voelt af en toe een beetje clunky aan. Wat ik mis in de interface is.

- Tooltips
- Experience
- Hit point
- Ddamage informatie
- Minimap

Maar als het goed is is dat allemaal op te lossen met addons. Daar moet ik vanavond maar eens induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Anno schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:55:
Gisteren TESO voor de PC gekocht na het zien van een paar streams op Twitch. En ik moet zeggen dat ik blij verrast ben.

- Voice acting is mooi.
- Lore en story

Er zijn wel wat minpunten maar ja mijn char is pas level 6 dus misschien moet ik niet te snel oordelen. Maar het zijn vooral dingen met de interface. En de combat voelt af en toe een beetje clunky aan. Wat ik mis in de interface is.

- Tooltips
- Experience
- Hit point
- Ddamage informatie
- Minimap

Maar als het goed is is dat allemaal op te lossen met addons. Daar moet ik vanavond maar eens induiken.
Tipje voor jou en alle andere PC spelers: kijk eens op www.esoui.com ;) Hoop addons te vinden daar, heb zojuist zelf een minimap addon, UI addon, chat addon en nog wat andere dingen binnen gesleept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
siriouz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:23:
[...]

Tipje voor jou en alle andere PC spelers: kijk eens op www.esoui.com ;) Hoop addons te vinden daar, heb zojuist zelf een minimap addon, UI addon, chat addon en nog wat andere dingen binnen gesleept :)
Ik raad aan om Minion te gebruiken voor het installeren van de addons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

@siriouz, @NoFearz bedankt voor jullie antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Vonk schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:57:
[...]

Zoals eerder beschreven de download 5 seconden pauzeren en weer starten. dit een aantal keer doen tot je op een download server komt waar het downloaden maar 30 minuten duurt _/-\o_ werkte bij mij gisteren prima
Geloof me, heb dit een stuk of 10 keer gedaan maar zonder resultaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Kevinr1989 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Ik was te wanhopig wat dat betreft, wou sowieso even spelen nog gisteren. Dus 10 minuten gespendeerd aan het pauzeren en starten van de download. om uiteindelijk een kwartier te spelen toen de download klaar was.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
Caelorum schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Wel in het achterhoofd houden dat Bethseda niet doet aan het verplaatsen van accounts van de ene megaserver naar de andere. Ik heb het gevraagd, maar zelfs tegen betaling wordt het niet gedaan:
Greetings Guido!

I'm terribly sorry, but at this time, transferring characters from one server to another is not possible and there are currently no plans for server transfers. I apologize for any inconvenience that this may have caused you.

Thank you for your continued interest and support!

Warm Regards,
Matthew
The Elder Scrolls Online Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Thanks voor de tips van de addons. Waren ook wat dingen waar ik me aan 'stoorde'
Zal er vanavond na het werk ook even induiken. Combat voelt inderdaad vrij clunky aan maar ik ben ook pas level 4. Zal vast zo zijn omdat ik nog niet veel skills tot mijn beschikking hebt.

Verder speelt het spel enorm lekker. Doet me op een of andere manier een beetje denken aan Age of Conan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Het leeft helaas nog niet echt op Tweakers, enig idee hoe het zit met dungeons? Heb je een dungeon finder oid die een team voor je bij elkaar zoekt, of moet je net zoals bij destiny met vrienden een groep maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
ASNNetworks schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 02:46:
Uhh op de PS4 kan je gewoon characters maken via beide megaservers hoor? Ze zijn welliswaar gescheiden, maar dat is op de PC ook zo. Zodra je de game opstart kan je kiezen op welk mega server je wil spelen. Je kan gewoon heen en weer switchen tussen megaservers, waar je characters zelf gebonden zijn aan de megaservers. De PS4 versie heeft dus gewoon twee clients ingebouwd in principe, waar je tussen mag kiezen steeds wanneer je de game op start.

Je kan dus een character maken voor de US megaserver en een character via de EU megaserver en gewoon wisselen steeds van server/character door naar het titel menu te gaan (log out, en dan nog eens op rondje) of de game opnieuw op te starten.

Xbox zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar geen ervaring mee gezien ik de PS4 versie heb.
Zo werkt het op de Xbox ook ja. Dacht eerst dat je een keuze moest maken tussen EU en US. Maar gelukkig kun je blijven switchen tussen de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
Inhumanous schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:24:
Het leeft helaas nog niet echt op Tweakers, enig idee hoe het zit met dungeons? Heb je een dungeon finder oid die een team voor je bij elkaar zoekt, of moet je net zoals bij destiny met vrienden een groep maken?
Op de pc versie is die (gelukkig) aanwezig. Maar het duurt soms een tijdje voordat je ook daadwerkelijk een groep bij elkaar hebt.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Inhumanous schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:24:
Heb je op de console ook :) gister nog een dungeon gedaan. Duurde wel even voordat er een groepje was, maar je kan ondertussen gewoon questen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
[...]

Ach, next-gen launch lijkt een stuk soepeler te gaan dan vorig jaar de pc launch... Dat was pas huilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siriouz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:24:
[...]
Ach, next-gen launch lijkt een stuk soepeler te gaan dan vorig jaar de pc launch... Dat was pas huilen :+
Tja.. Wat wil je als je gaat releasen, maar de fixes aan de megaserver en de client van de laatste 2 a 3 maanden niet meeneemt :X Echt een hoop issues die waren opgelost door te sleutelen aan de PTS server waren bij launch weer terug. Met de client precies hetzelfde. Gelukkig dat ze er van hebben geleerd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Mensen die nog samen willen spelen en gezellig in party willen ouwehoeren?? Voeg me toe: KraantjeD

Btw waar kan ik een resteration staff vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik ga hem vanaf morgen spelen. Ik ben S-Vaio op PSN. Hopelijk komt er een tweakers guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreisWauZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05-2022
Bedankt voor de gouden tip om de download te pauzeren en herstarten! Kreeg het al benauwd toen ik zag 59 hours left... Kan niet wachten om hem te spelen :)

Edit- zucht... Alsnog 5 uur wachten....

[ Voor 12% gewijzigd door kreisWauZ op 10-06-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Wat een dramatische download snelheid zeg... eergisteren binnen gekregen en ben nu nog bezig. PS uitgezet en aangezet om te kijken of dat werkt, nee dus. Pauze en weer uit pauze ook inet... gisterenmorgen ging die 10mb per seconde nu 1mb per 10 seconden ofzo... dramatisch. Naja ps maar in rustmode gezet en zodoende blijft die maar downloaden. Zaterdag willen we los gaan maarja moet die update er wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:55:

- Voice acting is mooi.
- Lore en story

- Tooltips
- Experience
- Hit point
- Ddamage informatie
- Minimap

We verhuizen af en toe gewoon van Sanctuary naar Tamriel! Ik had m al eerder gekocht maar gister pas geinstalleerd en even opgestart. Ik ben ook wel onder de indruk van de game. Ik heb niet lang kunnen spelen, maar ga er vanavond wat beter voor zitten. Vooral het online stuk snap ik nog niet zo goed. Je ziet iedereen wel rondrennen, maar wat daar nu de voor en nadelen van zijn?
Eerst maar lekker questen en xp verzamelen, de rest volgt dan wel. Ik heb overigens gekozen voor een nord, dragonknight.

edit: Is het ook met een xbox controller te spelen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
[...]

10 keer is dan ook niet echt vaak. je kan het zo 30 keer moeten doen. maar 30 keer 5 seconden is een stuk minder dan 24 uur wachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb de game nu op zowel PS4 en PC en moet zeggen dat beide versies heerlijk spelen. Natuurlijk moet je flink omschakelen als je even op de PC gespeeld hebt door het framerate-verschil (opvallend dat er geen motion blur in de console versie zit) maar verder speelt het uitstekened. Geen enkele last gehad van lag of connectieproblemen en al heel wat quests kunnen doen.

Desondanks de lagere framerate speel ik toch liever lekker op de bank met een Elder Scrolls game. Het gevoel van avontuur en rust is een stuk groter :) Al zal ik zo nu en dan de PC versie wel even opstarten om met mijn andere karakter het een en ander te gaan doen. Ik moet eens leren niet 2 versies te kopen :X

Alleen last van medespelers :+ die jatten steeds mijn kills.

[ Voor 26% gewijzigd door Eduardboon op 11-06-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Op het moment speel ik niet vanaf de bank maar speel altijd al ESO aan mijn bureau en PC omdat mijn big screen TV kapot is gegaan tijdens de verhuizing, wat mis ik dat ding ontzettend.

Maar over enkele maandjes als ik mijn nieuwe TV heb gespaard dan speelt deze jonge weer heerlijk met de xb360 controller vanaf de bank gewoon op PC (connected to TV en keys gemapt middels xpadder).

Hopelijk maakt ZOS ook de pc versie van ESO over een tijdje officieel compatible met controller en eventueel ook met linux zodat ik steamOS kan gaan proberen. Of is ESO zelfs al linux/steamOS compatible?

Zijn er hier al meer die ESO op PC vanaf de bank spelen?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Lomp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:08:
[...]

10 keer is dan ook niet echt vaak. je kan het zo 30 keer moeten doen. maar 30 keer 5 seconden is een stuk minder dan 24 uur wachtten.
Toch vond ik het frapant, ik moest nog 1 GB downloaden en de prognose zei 7 uur (via 2,4 Ghz wifi).
Met een kabel erin (tussen PS4 en UPC Horizonbox) was het serieus in 5 minuten gedownload... Echt een wereld van verschil, heeft me wel enige frustratie opgeleverd..

Inmiddels al een aantal uurtjes gespeeld en het speelt fantastisch! Nog steeds aan het twijfelen waar ik nou eerst voor ga qua class 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:56:
[...]

We verhuizen af en toe gewoon van Sanctuary naar Tamriel! Ik had m al eerder gekocht maar gister pas geinstalleerd en even opgestart. Ik ben ook wel onder de indruk van de game. Ik heb niet lang kunnen spelen, maar ga er vanavond wat beter voor zitten. Vooral het online stuk snap ik nog niet zo goed. Je ziet iedereen wel rondrennen, maar wat daar nu de voor en nadelen van zijn?
Eerst maar lekker questen en xp verzamelen, de rest volgt dan wel. Ik heb overigens gekozen voor een nord, dragonknight.

edit: Is het ook met een xbox controller te spelen?
Nee helaas is dat niet mogelijk en op de officiële forums lees je ook dat er veel vraag naar is. Het kan eventueel wel via een Third Party app als GamepadTV (link). Maar die oplossing werkt niet 100% zoals te lezen is in het artikel.

En inderdaad het online gevoel is wel minder zonder player tags boven de spelers. Op af en toe een wisper of een random guild invite na heb je meestal het gevoel dat je in een single player game zit. Maar dat veranderd misschien nog wel. Ik ben pas level 8 met mijn Dark Elf sorcerer.

Wat ik wel een beetje ongelukkig vind is alle skills en het skill evolven ervaan. Ik vind het moeilijk keuzes maken en voor welke evolve ik moet gaan.

Kun je later nog respecen of liggen je keuzes voor altijd vast ? Ik hoop niet dat je daar crowns voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Kevinr1989 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Toch vond ik het frapant, ik moest nog 1 GB downloaden en de prognose zei 7 uur (via 2,4 Ghz wifi).
Met een kabel erin (tussen PS4 en UPC Horizonbox) was het serieus in 5 minuten gedownload... Echt een wereld van verschil, heeft me wel enige frustratie opgeleverd..

Inmiddels al een aantal uurtjes gespeeld en het speelt fantastisch! Nog steeds aan het twijfelen waar ik nou eerst voor ga qua class 8)7
met het omschakelen van wifi naar kabel reset je automatisch je verbinding met de download server. zoals ondertussen is gezien in dit topic varieert de snelheid van een paar minuten tot wel 99 uur.(ik gebruik overigens altijd kabel, wifi is er alleen voor de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Lomp schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:19:
[...]

met het omschakelen van wifi naar kabel reset je automatisch je verbinding met de download server. zoals ondertussen is gezien in dit topic varieert de snelheid van een paar minuten tot wel 99 uur.(ik gebruik overigens altijd kabel, wifi is er alleen voor de telefoon)
Zit nog midden in een verhuizing dus die kabel ligt nu door heel de kamer heen (metertje of 10) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Kevinr1989 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Zit nog midden in een verhuizing dus die kabel ligt nu door heel de kamer heen (metertje of 10) :P
Op een meter hoog hangen heb je tevens een waslijn.

Ik speel zelf met een sorcerer btw. maar als ik al die 2Handed nightblade,s zie poeh dat levelt volgens mij een stuk sneller.

Mijn volgende char gaat een Dragonknight worden, als die al ooit word gelevelt want de grind is real! Jezus wat gaat dit traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al twee dagen bezig met het downloaden en installeren van de update op de PS4. Genoemde tip om de download te pauzeren is meerdere keren geprobeerd, helaas zonder succes... Zijn er nog andere acties die ik kan ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Heb ESO voor PS4 gekocht gisteren. De Ps4 de hele nacht in powersave laten staan om die launchpatch te downloaden en vanmiddag toen ik thuiskwam was hij geinstalleerd. Heb meteen ff een Bosmer Nightblade gemaakt. Dat was het wel weer, moet eerst nog wat werk doen voordat ik het spel kan beginnen.

Ben erg benieuwd, heb Skyrim helemaal kapotgespeeld, dus heb vrij hoge verwachtingen. Hoop nog wat Tweakers tegen te gaan komen tijdens het roamen. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:46:
Ben al twee dagen bezig met het downloaden en installeren van de update op de PS4. Genoemde tip om de download te pauzeren is meerdere keren geprobeerd, helaas zonder succes... Zijn er nog andere acties die ik kan ondernemen?
Wat bij mij goed werkt is bij netwerk setting de internet verbinding 10 seconden uit en aan. Je ziet bovenaan zo'n vinkje. Had het spel + patch in een paar uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:07:
[...]

Wat bij mij goed werkt is bij netwerk setting de internet verbinding 10 seconden uit en aan. Je ziet bovenaan zo'n vinkje. Had het spel + patch in een paar uur binnen.
Thanks! Ik zit inmiddels op 10 van de 15GB, dus ik hoop morgen eindelijk te kunnen spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Een maat van mij speelt als Sorcerer. Is het dan slim om met een healing staff te spelen?
We hebben een templar in het team die als healer speelt en hij gebruikt ook een healing staff.
Die sorcerer moet dus geen healing staff pakken, maar een van de andere 3 staffen. Begrijp ik het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets moet? Maar twee healers is misschien iets teveel van het goede in een team, maar ach. Switchen is later ook zo gebeurt IMO.
Persoonlijk vind ik een storm calling destro sorc met dual wield backup nog steeds een mooie combinatie. Als de monsters al in de buurt komen kan je ze makkelijk alsnog uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Als je level toch al 15+ is zou ik toch die healing staff blijven gebruiken en trainen want die ga toch nodig hebben. Vanaf level 15 kan je 2 wapens gaan gebruiken. Dat is erg handig voor dungeons als je merkt dat de main healer wat moeite heeft om bijvoorbeeld in de zwaardere fights iedereen zijn health 100% te houden dan kan je snel even van de destruction staff switchen naar healing staff om off-healing te geven aan de groep.
Tenslotte gaat die healing staff toch goed van pas komen als je solo speelt.
Maar nou als damage dealer/dps zijnde een healing staff als main wapen te gebruiken dat is inderdaad niet slim.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:41
Je zet na level 15 gewoon de healing staff in het 2e wapenslot. Je moet overigens wel met de healing staff spelen als je die wilt levelen. Dat wil overigens prima hoor, je class based spells zijn gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
red_arrow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 06:50:
Je zet na level 15 gewoon de healing staff in het 2e wapenslot. Je moet overigens wel met de healing staff spelen als je die wilt levelen. Dat wil overigens prima hoor, je class based spells zijn gewoon beschikbaar.
Healing staff in 2e slot en voordat je een quest afmaakt (waar je geld en item krijgt), switch je naar je 2e set en finish je de quest. Hiermee wordt de XP van die quest gedistributeerd over je 2e weapon en de skills in je 2e set (en je armor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Maar doet een restoration staff even veel damage als een destruction staff?
Dat is wat ik niet helemaal begrijp.
Als hij nou een healing staff pakt doet hij niet zoveel damage als dat hij een destruction staff heeft neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
En hoe bevalt het spel zich nu voor iedereen ?
Vermaak me nog prima met ffxiv en het vooruitzicht van heavensward. ( heb nog geen level 50 combat char )
Alleen begint the elder scroll ook te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 14:32
Ik ben ook begonnen met ffxiv. Op de één of andere manier blijf ik niet ESO spelen. De environment en sfeer in het spel vindt ik er goed. Het doet me goed denken aan andere Elder Scrolls games. Wat bij mij de reden is dat ik het niet speel is de combat. Ik ben toch wel iemand die zich blij voelt met meer dan 5 skills in zijn spellbar. Ik ben ongeveer tot level 40 doorgegaan met deze game, maar je wordt het toch wel zat dat je continue vanaf lage level dezelfde skills hebt. Dit kan natuurlijk verschillen per persoon, maar als je in ESO eenmaal een goede skillbuild hebt, dan ga je geen slechtere build gebruiken. Je kan natuurlijk van wapen switchen tijdens het spelen, dat is wel een pluspunt.

Daarnaast is het ook zo dat er zoveel MMO's zijn, dat je moeilijk een keuze kan maken. Wat heeft de ene MMO wel, en de andere niet.

Het kan zo zijn dat ik over een paar maand denk dat ik toch wel begin met ESO. Vooral nu de nieuwe Tamriel Unlimited editie er is. Ik ben toch al wel een MMO liefhebber :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Diigii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:24:
Ik ben ook begonnen met ffxiv. Op de één of andere manier blijf ik niet ESO spelen. De environment en sfeer in het spel vindt ik er goed. Het doet me goed denken aan andere Elder Scrolls games. Wat bij mij de reden is dat ik het niet speel is de combat.Ik ben toch wel iemand die zich blij voelt met meer dan 5 skills in zijn spellbar.. Ik ben ongeveer tot level 40 doorgegaan met deze game, maar je wordt het toch wel zat dat je continue vanaf lage level dezelfde skills hebt. Dit kan natuurlijk verschillen per persoon, maar als je in ESO eenmaal een goede skillbuild hebt, dan ga je geen slechtere build gebruiken. Je kan natuurlijk van wapen switchen tijdens het spelen, dat is wel een pluspunt.

Daarnaast is het ook zo dat er zoveel MMO's zijn, dat je moeilijk een keuze kan maken. Wat heeft de ene MMO wel, en de andere niet.

Het kan zo zijn dat ik over een paar maand denk dat ik toch wel begin met ESO. Vooral nu de nieuwe Tamriel Unlimited editie er is. Ik ben toch al wel een MMO liefhebber :D
Hoe kan je level 40 zijn en NIET meer dan 5 skills in je skillbar hebben :? :? :? :? Vanaf lvl 15 kan je wapens fastswitchen en heb je een extra skill bar die daarmee samen gaat... In totaal 10 skills en 2 ultimates vind ik toch zeker niet verkeerd...

Ik heb de game op de PS4 met 7 andere vrienden, kan er maar niet genoeg van krijgen. Dit is echt een game waar ik op heb gewacht, dit miste ik gewoon. Heb nooit echt MMO's gespeeld, maar vond het concept altijd vet. Hoopte dat games zoals Destiny die kant op zouden gaan, maar helaas. Ben blij dat er eindelijk een toffe MMO is die ik als console gamer kan spelen (geen free2play troep zoals DC Universe etc). Heb FFXIV overigens niet gespeeld, weet dat dat ook een MMO is op de console, maar de sub zorgde ervoor dat ik het niet wilde proberen (en weinig animo in mn vrienden kring). Daarnaast vind ik FF erg tof voor een single player ervaring, zit niet zozeer te wachten op een MMO daarvan.

ESO is hier direct de nummer 1 game geworden die dagelijks door vrienden wordt gespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 12-06-2015 12:52 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
ASNNetworks schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:46:
[...]

Hoe kan je level 40 zijn en NIET meer dan 5 skills in je skillbar hebben :? :? :? :? Vanaf lvl 15 kan je wapens fastswitchen en heb je een extra skill bar die daarmee samen gaat... In totaal 10 skills en 2 ultimates vind ik toch zeker niet verkeerd...

Ik heb de game op de PS4 met 7 andere vrienden, kan er maar niet genoeg van krijgen. Dit is echt een game waar ik op heb gewacht, dit miste ik gewoon. Heb nooit echt MMO's gespeeld, maar vond het concept altijd vet. Hoopte dat games zoals Destiny die kant op zouden gaan, maar helaas. Ben blij dat er eindelijk een toffe MMO is die ik als console gamer kan spelen (geen free2play troep zoals DC Universe etc). Heb FFXIV overigens niet gespeeld, weet dat dat ook een MMO is op de console, maar de sub zorgde ervoor dat ik het niet wilde proberen (en weinig animo in mn vrienden kring). Daarnaast vind ik FF erg tof voor een single player ervaring, zit niet zozeer te wachten op een MMO daarvan.

ESO is hier direct de nummer 1 game geworden die dagelijks door vrienden wordt gespeeld.
Ik zei ook later van: "Je kan natuurlijk van wapen switchen tijdens het spelen, dat is wel een pluspunt." :D. En daarom is er gelukkig voor iedereen een bepaalde MMO waar hij/zei erg blij mee is. En dat is mooi vindt ik :). En ik vind dat het ook een stuk leuker wordt wanneer je het met meerdere vrienden speelt. Als ik al niet zoveel spellen had, dan had ik misschien ESO ook gekocht voor mijn Xbox One.

Wie weet dat ik over een tijdje toch zin heb in ESO ;). Als de PvP ook goed is dan heb ik daar wel zin in.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Diigii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:13:
[...]

Als de PvP ook goed is dan heb ik daar wel zin in.
Ik vind de PvP maar matig. Meer dan wat kastelen innemen (kastelen die er allemaal hetzelfde uitzien) is het niet. Je hebt wel wat PvE opdrachten in PvP gebieden maar ik kom zelden iemand tegen met wie ik de strijd aan kan gaan.

Of mis ik iets?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

pfff 9-11 uur download voordat ik kan spelen heerlijk.... zelfs met de stop download en stop netwerk tips...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
ChojinZ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Ik vind de PvP maar matig. Meer dan wat kastelen innemen (kastelen die er allemaal hetzelfde uitzien) is het niet. Je hebt wel wat PvE opdrachten in PvP gebieden maar ik kom zelden iemand tegen met wie ik de strijd aan kan gaan.

Of mis ik iets?
Ik zag een Twitch stream waar iemand de hele tijd muren aan het repareren was. Dit hoef je natuurlijk niet persé te doen, maar het zal je team vast wel helpen. Ik weet niet hoe ik mezelf zo zie om in plaats van mensen te killen, muren sta te repareren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ChojinZ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Of mis ik iets?
Zal wel ff duren voordat dat helemaal los loopt. In PC tijd waren na paar weken release echt mega battles op open velden ook! Echt heel erg vet! Nu zijn er wat mensen die hun chars over hebben gezet (mezelf included met Vet2 Templar) maar ben wel opnieuw begonnen met wat vrienden. Die veterangebieden zijn erg dood nu nog :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Diigii schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:37:
[...]

Ik zag een Twitch stream waar iemand de hele tijd muren aan het repareren was. Dit hoef je natuurlijk niet persé te doen, maar het zal je team vast wel helpen. Ik weet niet hoe ik mezelf zo zie om in plaats van mensen te killen, muren sta te repareren :P
Kheb thuis ook nog wat muren die gestukt moeten worden. Besteed ik mijn tijd liever daaraan. :P
Lipst3r schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Zal wel ff duren voordat dat helemaal los loopt. In PC tijd waren na paar weken release echt mega battles op open velden ook! Echt heel erg vet! Nu zijn er wat mensen die hun chars over hebben gezet (mezelf included met Vet2 Templar) maar ben wel opnieuw begonnen met wat vrienden. Die veterangebieden zijn erg dood nu nog :p
Ben PC speler van het eerste uur. Die mega battles ken ik maar gaan bij mij na een uurtje ook wel vervelen. Zou graag wat meer verschillende PvP quest willen hebben.
Er zou toendertijd wel nog een PvP Arena komen. Is deze er al? (heb me de afgelopen maanden niet heel veel meer in het spel verdiept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ChojinZ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:44:
[...]

Er zou toendertijd wel nog een PvP Arena komen. Is deze er al? (heb me de afgelopen maanden niet heel veel meer in het spel verdiept).
Same here. Opgepakt op PS4 en eigenlijk niks geen patchnotes of veranderingen gelezen. Dus ik laat het over me heen komen. (zoals die zergs in pvp, loop je daar in je eentje....bam! 20 man uit hide...insta death)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lipst3r schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:50:
[...]

(zoals die zergs in pvp, loop je daar in je eentje....bam! 20 man uit hide...insta death)
hehe, herkenbaar. ;) Mijn eerste reactie:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/54790870.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Laatst online: 20:41
GluonC schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:11:
Maar doet een restoration staff even veel damage als een destruction staff?
Dat is wat ik niet helemaal begrijp.
Als hij nou een healing staff pakt doet hij niet zoveel damage als dat hij een destruction staff heeft neem ik aan?
8 maand terug gebruikte ik deze setup met 2 healingstaffs als DPS build. :)
http://tamrielfoundry.com...-oriented-sorcerer-build/

Maar je kunt ook doen zoals AceAceAce zegt, switchen naar healingstaff als je questen inlevert, zodat je de xp voor de healingstaff krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik zit er over na te denken om ESO voor de PC te halen. Maar loop ik dan veel achter op de rest? Of zijn de spelers/guilds genoeg behulpzaam om mij op weg te helpen?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
junglebeast schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 17:14:
Ik zit er over na te denken om ESO voor de PC te halen. Maar loop ik dan veel achter op de rest? Of zijn de spelers/guilds genoeg behulpzaam om mij op weg te helpen?
Wat mij betreft is dat geen probleem. Er zijn ook nog genoeg nieuwere spelers in de start-gebieden. Heb zelf aantal weken terug ook de PC versie gehaald en kon nog prima mee-spelen. Voordeel t.o.v de console versie is ook dat je beter kunt levelen omdat niet iedereen je kills jat :). en natuurlijk 60fps tegenover 30.

Toch raad ik de console versie aan omdat het heerlijk speelt op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Voeg maar toe ben nu veteran2 gezellig om met meerdere te spelen

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik ben nog zo in dubio of ik dit spel ga kopen voor de Xbone. Skyrim echt ziek gespeeld, maar the witcher 3 is gewoonweg mooier. Maar ik vind het wel erg jammer dat je daar 1 gozer bent. Skyrim kon je altijd mooie armor combinaties maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik zou het toch anders zien omdat dit een mmo is met andere mogelijkheden. Ik vind het zeker anders dan Skyrim.

Ik denk dat het wel past naast een singleplayer game, maar zelf wacht ik nog even met the witcher. Heb pas nog project cars gekocht :P

[ Voor 3% gewijzigd door FerdiV op 12-06-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Klopt het dat je in ESO (ps4) de story mode niet coop kan spelen? Ik wilde juist naast the witcher 3 deze kopen om samen met een vriend coop story mode te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:24:
Klopt het dat je in ESO (ps4) de story mode niet coop kan spelen? Ik wilde juist naast the witcher 3 deze kopen om samen met een vriend coop story mode te spelen.
Ik vind dat een hele goeie. Misschien moet ik ze ook gewoon maar beide doen :P

Maar welke eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:24:
Jawel, je kunt de quests samen doen alleen is het belangrijk dat je ongeveer hetzelfde level bent en dezelfde keuzes maakt. Ik speel zelf alleen, maar hoor andere dit vertellen.

Als je m koopt, voeg me ff toe: S-Vaio

Ik speel Aldmeri Dominion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
Mocht er hier nog iemand zijn die net als ik op NA servers in DC speelt... Na een jaar probeer ik m'n oude guild weer levend te krijgen, mocht iemand zin hebben om te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
FerdiV schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:06:
[...]

Jawel, je kunt de quests samen doen alleen is het belangrijk dat je ongeveer hetzelfde level bent en dezelfde keuzes maakt. Ik speel zelf alleen, maar hoor andere dit vertellen.

Als je m koopt, voeg me ff toe: S-Vaio

Ik speel Aldmeri Dominion.
Klopt niet helemaal, je hebt sidequests en story mode. Story mode staat toch echt achter: SOLO, dus die zul je echt alleen moeten doen. Daarnaast zijn er nog paar sidequests (van Guilds) die SOLO zijn.

Reactie op co-op met vrienden: Trek je echter niet zoveel aan van de SOLO story. Ik ben nu lvl 23 en mijn story quest zit nog op "The Harborage", dat is de 2e story quest :+

Er is GENOEG met anderen te doen naast de story :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat dus, je wilt uiteindelijk die main quest line wel doen als je de veteran content ook wilt doen, maar daar zou ik me inderdaad niet zo druk over maken. Je kan er best rap doorheen gaan en je hebt vast wel een uur of 20 dat je vriend even geen tijd heeft, maar jij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Zo vandaag de game binnengekregen. Ik dacht lekker de hele zaterdag aan de slag in de wereld van Tamriel, niet het geval 5uur download voor een patch. Waarom leveren ze die patch niet op een disc erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
egbert-jan schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:17:
Zo vandaag de game binnengekregen. Ik dacht lekker de hele zaterdag aan de slag in de wereld van Tamriel, niet het geval 5uur download voor een patch. Waarom leveren ze die patch niet op een disc erbij?
Omdat de patch pas later is uitgekomen? Zou zeggen, wen er maar aan. Dit spel heeft wel vaker grote patches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
erg irritant maar een paar keer gepauzeerd/ herstart en de tijd is gelukkig minder geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
Ben er ook maar voor gegaan! Welke faction spelen de meeste tweakers of maakt het niet echt uit? Als er mensen samen willen levelen doe ik graag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Vervelend hoor, ik kan niet meer op de EU server komen :( Alleen US doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vonk schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:19:
Ben er ook maar voor gegaan! Welke faction spelen de meeste tweakers of maakt het niet echt uit? Als er mensen samen willen levelen doe ik graag mee!
Je faction bepaalt je startgebied en met wie je kan spelen. Om samen quests te kunnen doen moet je in dezelfde faction zitten. Daarnaast kan je niet in een ander gebied spelen, tot je veteran rank bent. Je speelt dus tot level 50 in het gebied van je faction. Cyrodil (pvp gebied) is voor alle factions toegankelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 14-06-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dit spel speelt me toch een partij lekker weg op de PS4!
Lijkt wel alsof het gemaakt is voor een controller, stukken leuker dan op de PC op deze manier (en ja: ik heb beide versies).
Vonk schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:19:
Levelen zou ik gewoon in je eentje doen, dungeons etc. lekker samen doen, is erg leuk! Voel je vrij om mij ff te adden (PSN: Trapgat), ben nog niet heel hoog.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Pff. Als je kan inloggen ja...
Overigens is het "online" gedeelte niet echt lekker geimplementeerd imo. Ik word in ieder geval niet gestimuleerd om parties te maken of een Guild te zoeken, wat ik bij andere MMO's toch wel sneller had.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:19:
Damn, dit spel speelt me toch een partij lekker weg op de PS4!
Lijkt wel alsof het gemaakt is voor een controller, stukken leuker dan op de PC op deze manier (en ja: ik heb beide versies).

[...]

Levelen zou ik gewoon in je eentje doen, dungeons etc. lekker samen doen, is erg leuk! Voel je vrij om mij ff te adden (PSN: Trapgat), ben nog niet heel hoog.
Bij jou lukt het wel om in te loggen dus? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ben ook lekker bezig op de PS4 heb er wel plezier in :)
Heb een Dark elf dragonknight gemaakt en zojuist lvl 15 geworden!

Nu kan je 2 skill bars maken, maar dat vind ik dan weer een beetje lastig.
Ik speel met een Destruction staff en vind Fire er wel tof uit zien, Maar weet geen raad
met die 2e skill bar. Waarom zou ik dat gebruiken?

zoiets wil ik uiteindelijk maken:

http://tamrielfoundry.com...ious-great-balls-of-fire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Is er nou een GoT guild op PS4? Zo ja, wie kan ik dan toevoegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Ben net begonnen met spelen op ps4, Ook PC even gespeeld maar vond dat toch tegen vallen.PSN:djmilos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Kunnen jullie inloggen op PS4? Ik krijg steeds een timed out melding :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mauz1978 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:06:
Kunnen jullie inloggen op PS4? Ik krijg steeds een timed out melding :(....
Nee de login server schijnt down te zijn. Er zou nu een update over moeten komen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ok :(. Ik maak wel een backup char op NA dan maar;) - moet nog veel leren over het spel, maar de eerste indrukken zijn echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Na ffkes de zoekfunctie te hebben gebruikt, kon ik niet zo snel vinden of er al een xbone got clan guild is. Weet iemand hier iets over en mocht deze er zijn, is het dan handig om hier iets over de OP of disclaimer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lekkerboeie86 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:27:

Nu kan je 2 skill bars maken, maar dat vind ik dan weer een beetje lastig.
Ik speel met een Destruction staff en vind Fire er wel tof uit zien, Maar weet geen raad
met die 2e skill bar. Waarom zou ik dat gebruiken?
Tegen sommige eindbazen is het wel handig om een 2e skillbar te hebben. Soms is je primaire skill bar niet sterk genoeg, of sluit niet goed aan bij de tactiek die je gebruikt en is het handig om over te springen naar een secundaire skillbar.

Daarnaast is de variatie ook wel leuk. Als je wat langer speelt raak je op een gegeven ogenblik uitgekeken op je eerste skillbar (althans, dat had ik). Dan is het wel leuk als je kan afwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
ChojinZ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:40:
[...]

Tegen sommige eindbazen is het wel handig om een 2e skillbar te hebben. Soms is je primaire skill bar niet sterk genoeg, of sluit niet goed aan bij de tactiek die je gebruikt en is het handig om over te springen naar een secundaire skillbar.

Daarnaast is de variatie ook wel leuk. Als je wat langer speelt raak je op een gegeven ogenblik uitgekeken op je eerste skillbar (althans, dat had ik). Dan is het wel leuk als je kan afwisselen.
Aha.. nou vanavond weer is kijken. Door de server problemen gisteravond niet meer kunnen spelen.

Gister via de Group finder alle 3 de dungeons kunnen doen. Zag er echt mooi uit. Fungal Grotto vond ik het leuks. Helaas geen bijzondere loot.

Tot nu toe bevalt me de console versie wel. Besturing werkt lekker soepel. Enz. Toch mis ik de Auction house en word ik gek van het inventory systeem. Omdat ik alles wil pakken zit ik al snel vol. Heb al verschillende alts aangemaakt die als opslag dienen. De bank werkt dan prima als doorgeef luik.

Qua combat/tactiek zou ik graag is weten wat ik doe :p meestal doe ik gewoon wat skills en gaat de enemy down. Er zit niet echt een gedachte of volgorde in.

Al met al genoeg om nog uit te vogelen. Tijd om een ps4 guild te starten! Leuk om de dungeons te spelen enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Aha.. nou vanavond weer is kijken. Door de server problemen gisteravond niet meer kunnen spelen.

Gister via de Group finder alle 3 de dungeons kunnen doen. Zag er echt mooi uit. Fungal Grotto vond ik het leuks. Helaas geen bijzondere loot.

Tot nu toe bevalt me de console versie wel. Besturing werkt lekker soepel. Enz. Toch mis ik de Auction house en word ik gek van het inventory systeem. Omdat ik alles wil pakken zit ik al snel vol. Heb al verschillende alts aangemaakt die als opslag dienen. De bank werkt dan prima als doorgeef luik.

Qua combat/tactiek zou ik graag is weten wat ik doe :p meestal doe ik gewoon wat skills en gaat de enemy down. Er zit niet echt een gedachte of volgorde in.

Al met al genoeg om nog uit te vogelen. Tijd om een ps4 guild te starten! Leuk om de dungeons te spelen enz :)
Paar tips:

Gooi al je crafting materials (enchanting, blacksmith, woodwork, clothing) in de Bank. Je kan namelijk bij craften materialen direct vanuit je bank pakken bij de stations. Zo voorkom je dat je inventory steeds vol zit, want materialen (vooral enchanting rune stones) nemen veel ruimte in alles bij elkaar. Daarnaast voorkom je hier ook mee dat je materialen in zowel je inventory als je bank hebt. Wapens en gear die je niet gebruikt: research, deconstruct of verkoop ze. Wapens die je deconstruct geven weer crafting materials, dus zorg dat je nadat je steeds dingen deconstruct, weer naar je Bank gaat om de materialen daar weer te dumpen. Oh en 'Trash' kan je niks mee behalve verkopen.

Leer wat je nodig hebt en pak alleen dat. In het begin pakte ik ook alles wat los en vast zat, maar doe dat allang niet meer. Ik doe bijvoorbeeld niks met Provisioning, ik pak dus ook niet allemaal ingrediënten waar ik niks aan heb. Als een vriend van me bepaalde ingrediënten nodig heeft dan pak ik die wel als ik ze toevallig tegen kom, maar schiet me niks te binnen, dan pak ik het ook niet. Ik pak alleen dat wat ik zelf ook goed kan gebruiken. Ik doe veel met Blacksmith, Woodword, Enchanting en Clothing, dus ik pak veel materialen die ik daarvoor kan gebruiken. Echter zorg ik ook dat ik materialen tijdig steeds in mn Bank gooi en items die ik niet wil researchen, direct deconstruct en die materialen weer in de Bank. Materialen waarmee ik lagere level gear kan maken (waar ik zelf dus niks meer aan heb) gooi ik in de Guild Bank. Ik heb er niks meer aan (kost alleen maar ruimte) en een ander kan ze goed gebruiken.

Dus kijk goed welke skills je daadwerkelijk benut en pak alleen dat op wat daar bij aansluit. Als je niks met Alchemy doet heb je echt niks aan om 30 plantjes bij je te hebben ;) ALS je ze oppakt, zorg dan dat je ze verkoopt of weg geeft, ze nemen voor jou (als je niks met Alchemy doet dus) alleen maar ruimte in.

En voor de auction house: gewoon zorgen dat je in meerdere Guilds zit. Ik heb een Guild gestart en zit inmiddels met 60 members. Ik heb gister en vandaag toch zo'n 2000 gold verdiend door blauwe wapens/armor (sommige zelf gecraft, andere gevonden) daar aan te bieden. Zit je in meerdere Guilds, dan kan je ook in meerdere Guilds je spullen aanbieden en gebruik maken van de Guild Bank om dingen te pakken/geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Mensen voeg me gerust toe ps4: kraantjed
Pagina: 1 ... 53 ... 66 Laatste