Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
ASNNetworks schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Paar tips:

Gooi al je crafting materials (enchanting, blacksmith, woodwork, clothing) in de Bank. Je kan namelijk bij craften materialen direct vanuit je bank pakken bij de stations. Zo voorkom je dat je inventory steeds vol zit, want materialen (vooral enchanting rune stones) nemen veel ruimte in alles bij elkaar. Daarnaast voorkom je hier ook mee dat je materialen in zowel je inventory als je bank hebt. Wapens en gear die je niet gebruikt: research, deconstruct of verkoop ze. Wapens die je deconstruct geven weer crafting materials, dus zorg dat je nadat je steeds dingen deconstruct, weer naar je Bank gaat om de materialen daar weer te dumpen. Oh en 'Trash' kan je niks mee behalve verkopen.

Leer wat je nodig hebt en pak alleen dat. In het begin pakte ik ook alles wat los en vast zat, maar doe dat allang niet meer. Ik doe bijvoorbeeld niks met Provisioning, ik pak dus ook niet allemaal ingrediënten waar ik niks aan heb. Als een vriend van me bepaalde ingrediënten nodig heeft dan pak ik die wel als ik ze toevallig tegen kom, maar schiet me niks te binnen, dan pak ik het ook niet. Ik pak alleen dat wat ik zelf ook goed kan gebruiken. Ik doe veel met Blacksmith, Woodword, Enchanting en Clothing, dus ik pak veel materialen die ik daarvoor kan gebruiken. Echter zorg ik ook dat ik materialen tijdig steeds in mn Bank gooi en items die ik niet wil researchen, direct deconstruct en die materialen weer in de Bank. Materialen waarmee ik lagere level gear kan maken (waar ik zelf dus niks meer aan heb) gooi ik in de Guild Bank. Ik heb er niks meer aan (kost alleen maar ruimte) en een ander kan ze goed gebruiken.
En daarnaast: Koop gewoon zoveel mogelijk inventory space in. Het kost wel wat, maar het verdient zich op de lange termijn terug doordat je minder vaak terug moet om alles te deconstructen/verkopen. Hierdoor hou je meer tijd over voor looten. :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:01
Bedankt voor alle tips! Het char waar ik nu speel wil ik me focussen op woodworking en clothing. Ga in eerste instantie voor 2 professions per char omdat je anders te weinig skill punten hebt. Als ik ooit 3 characters heb, kan ik alle professions doen. Geen idee of ik het ooit nodig heb, maar dat was het plan. Gevolg is/was dat ik alles loot ongeveer. En qua alchemy en provisioning heb kom ik om van ingrediënten :p daarnaast was ik zo handig om alle schatkaarten uit te pakken. Dus 30 slots kwijt....

In totaal kan je 9 characters maken volgens mij, en die gebruik ik straks allemaal als opslag. Deze staan gewoon bij de bank. En slaan alle mats op. Dit kost allemaal veel tijd, maar daardoor hoef ik nix weg te gooien of te laten liggen. Het klinkt belachelijk als ik zo lees :p

@asnnetworks wil je me uitnodigen voor je guild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:08:

@asnnetworks wil je me uitnodigen voor je guild? :)
Uiteraard! Let wel: het is een Europese Guild, dus voornamelijk Engels sprekend. Kan zijn dat er wat Nederlanders tussen zitten en uiteraard mag je de taal spreken die je fijn vind, maar hou er wel rekening mee dus dat je vaak ook met niet Nederlands sprekende spelers zit. Het is dus niet een Nederlandse Guild zegmaar.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:15:
[...] Zo voorkom je dat je inventory steeds vol zit, want materialen (vooral enchanting rune stones) nemen veel ruimte in alles bij elkaar. [...]
Provisioning is echt vele malen erger dan enchanting. Zelfs nadat ze het een en ander al hebben vereenvoudigd. Ik heb echt zoveel meuk dat ik momenteel maar gewoon begonnen ben met alle provisioning materials die niet nodig zijn voor lvl 50+ te laten zitten. Maar dan nog heb ik ruimte tekort, terwijl ik echt al een shitload heb moeten investeren in bank en bag space. Moet wel zeggen dat ik alles behalve enchanting doe momenteel, dus dat draag ook wel een beetje bij :) (en enchanting runes hou ik de blauwe en gele uiteraard :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:08:
Bedankt voor alle tips! Het char waar ik nu speel wil ik me focussen op woodworking en clothing. Ga in eerste instantie voor 2 professions per char omdat je anders te weinig skill punten hebt.
Waarschijnlijk kan je er nog 1 of 2 bij doen. Er zijn in totaal 300 skill punten te verdienen dus das best een hoop.
Als je wat verder bent zou je nog een skillpoint reset kunnen overwegen zodat je alle skill points, die je niet meer nodig hebt of waar je achteraf spijt van had, vrij krijgt en op andere skills kan inzetten.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heren,

Is dit spel de moeite waard om aan te schaffen?
Ben zelf een fan geweest van Oblivion en Skyrim maar is dit wat te vergelijken of is het meer als WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
Na lang twijfelen heb ik deze game gisteren toch maar besteld. Normale editie met de explorer dlc.
Hopelijk een leuke afwisseling van Final fantasy XIV Heavensward.

Iemand een idee waar de meeste tweakers bij zitten ( faction wise )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:34:
Hallo heren,

Is dit spel de moeite waard om aan te schaffen?
Ben zelf een fan geweest van Oblivion en Skyrim maar is dit wat te vergelijken of is het meer als WoW?
ja en nee.

Het speelt in een Elder Scrolls setting. Je hebt de races, wapens, gear, je kan van alles craften en skills leren. Echter is het een MMO, dat maakt dat het toch echt wel ff anders speelt. Zo moet je direct met een class spelen waar je bij Skyrim zelf alles kon bepalen (je kon een character maken met veel healing skills en tank skills bijv). Hier kies je een class dat min of meer bepaalt wat je speelstijl gaat worden, echter zit hier nog wel veel beweegruimte hoe je speelt hoor (shit load aan skills).

Ik vond Skyrim erg tof en vind ESO ook erg tof. Maar één ding is toch erg belangrijk: dit is echt een MMO. Wil je lekker een spel single player spelen: ga dan niet voor ESO. Skyrim ging toch een stuk dieper met (naar mijn mening) interessantere missies en crafting/enchanting. Als je ESO voornamelijk in je eentje gaat spelen dan ga je het denk ik niet lang leuk vinden. Het is GEEN Skyrim, dus als je het speelt zoals Skyrim dan vind je het denk ik niks. Speel je het als een MMO (met anderen interactie, in een guild, van alles ruilen, craften, verkopen etc) dan ga je het denk ik als TES fan wel vet vinden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Ik zit in de Dominion geloof ik. Dat is met de Queen story missies toch?

Ben inmiddels lvl 10 ofzo, maar heb nog niet kunnen spelen i.v.m. de drukte. Waarschijnlijk morgen pas weer.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:43:
[...]

ja en nee.

Het speelt in een Elder Scrolls setting. Je hebt de races, wapens, gear, je kan van alles craften en skills leren. Echter is het een MMO, dat maakt dat het toch echt wel ff anders speelt. Zo moet je direct met een class spelen waar je bij Skyrim zelf alles kon bepalen (je kon een character maken met veel healing skills en tank skills bijv). Hier kies je een class dat min of meer bepaalt wat je speelstijl gaat worden, echter zit hier nog wel veel beweegruimte hoe je speelt hoor (shit load aan skills).

Ik vond Skyrim erg tof en vind ESO ook erg tof. Maar één ding is toch erg belangrijk: dit is echt een MMO. Wil je lekker een spel single player spelen: ga dan niet voor ESO. Skyrim ging toch een stuk dieper met (naar mijn mening) interessantere missies en crafting/enchanting. Als je ESO voornamelijk in je eentje gaat spelen dan ga je het denk ik niet lang leuk vinden. Het is GEEN Skyrim, dus als je het speelt zoals Skyrim dan vind je het denk ik niks. Speel je het als een MMO (met anderen interactie, in een guild, van alles ruilen, craften, verkopen etc) dan ga je het denk ik als TES fan wel vet vinden.
Het is meer de wereld die ik mooi vond aan Oblivion en Skyrim dan het alleen spelen. Het alleen door dungeons en quests lopen was juist hetgeen wat verveelde aan die games.

Ik zit echt zo in dubio of ik deze moet halen of niet.
Wordt het wat veel gespeeld? (op Xbox One)

Trouwens bedankt voor je uitgebreide antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik ben nu level 15, ik speel als Archer maar ik wil nu ook graag daggers als 2 wapen gaan gebruiken.
Ik weet dat het mogelijk is om vanaf level 15 een 2de skillbar te maken en zo onder een gevecht van wapens te switchen. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
Ik heb mij boog in mijn Main Hand, mijn dagger in mijn andere hand. Maar als ik onder het gevecht op pijltje naar links duw, pakt hij mijn dagger niet, of hij stopt zijn wapen weg? Een maat van mij zei dat ik met pijltje naar links van wapens wissel, maar dat werkt bij mij dus niet.

EDIT:
En heb nog een vraag. Ik maak voor mijn vrienden light & medium armor. We maken alle 4 iets anders. Maar hoe maak ik een light armor voor een Nord? Ik ben een bosmer en kan alleen bosmer armor maken so far. Als ik iets voor een Nord wil maken, staat er dat ik research moet doen. Maar heb geen idee waar?

[ Voor 22% gewijzigd door GluonC op 16-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
GluonC schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:
Ik ben nu level 15, ik speel als Archer maar ik wil nu ook graag daggers als 2 wapen gaan gebruiken.
Ik weet dat het mogelijk is om vanaf level 15 een 2de skillbar te maken en zo onder een gevecht van wapens te switchen. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe?
Ik heb mij boog in mijn Main Hand, mijn dagger in mijn andere hand. Maar als ik onder het gevecht op pijltje naar links duw, pakt hij mijn dagger niet, of hij stopt zijn wapen weg? Een maat van mij zei dat ik met pijltje naar links van wapens wissel, maar dat werkt bij mij dus niet.

EDIT:
En heb nog een vraag. Ik maak voor mijn vrienden light & medium armor. We maken alle 4 iets anders. Maar hoe maak ik een light armor voor een Nord? Ik ben een bosmer en kan alleen bosmer armor maken so far. Als ik iets voor een Nord wil maken, staat er dat ik research moet doen. Maar heb geen idee waar?
Je hebt een weapon main hand en weapon off hand. Hier gaat je boog op.
Dan heb je nog secondary main en off hand. Daar gaan bijv je daggers of beter nog een twohanded in.
Je vergist je heel snel met het plaatsen van je wapens. Neem de tijd en kijk goed. Ik zat in een gevecht ook te switchen en dacht wtf waarom switch ik niet.

Dit is echt helemaal mijn spel. Ik heb nooit The Elder Scrolls gespeeld, het ziet er onwijs goed uit maar singleplayer games voelen zo eenzaam aan. Ik geniet van alle drukte en chaos om me heen en kan niet wachten tot ik eindelijk alle skills heb unlockt om goed te pvp-en.

De enige en dan ook tevens grote minpunten zijn dat je geen chat window hebt en auction house.
Voice chat en Guild Stores zijn mij veel te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

EDIT:
Daarvoor heb je boeken nodig die je moet lezen. Die boeken (racial motifs ) kan je vinden of kopen.
Racial motifs zijn echter redelijk schaars. De prijzen van zulke boeken zijn soms ook flink hoog. De eerste maand na de release waren er racial motifs boeken waar al snel 12.000 credits voor werd gevraagd.

Racial motifs zijn te herkennen aan de blauwe gloed die ze uitstralen (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks

EDIT:
Je HOEFT niet light armor te maken met Nord style voor een Nord he. Hij kan gewoon elk racial style dragen. De racial styles zijn enkel cosmetisch. Je kan prima een light armor maken van jouw eigen race dus, die kan hij gewoon dan gebruiken. Wil je per se Nord style maken, dan zul je de Racial Motif boeken moeten vinden, je kan ze random vinden over de wereld, kopen via Guild Stores of kopen met echt geld via de Crown Store. Daarnaast heb je ook Nord style material nodig, die kan je voor 15gold halen bij de Blacksmith merchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Eerste stapjes ESO op de PS4, alleen eerst de update instaleren. Wachttijd 6 uur... PSN afgemeld, vloog de wachttijd ineens naar 35 minuten :)

Oh, was meer geluk dan wijsheid. Inmiddels moet ik het trucje met het kruisje steeds herhalen. Toch geen ESO vanavond.

[ Voor 30% gewijzigd door Nol_NL op 17-06-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ty, speelt een stuk fijner met een 2de wapen. Had nog een hoop skill punten over, die komen nu eindelijk van pas nu ik een 2de skill-bar erbij heb.
Die Racial Motif boeken zijn neem ik aan lastig om te vinden? Ik loot echt alles wat ik zie maar ben tot nu toe nog niet zo'n boek tegengekomen. Specifieke plekken waar ik moet zoeken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
zijn er al veteran mensen op ps4?

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Idee om een ps4 tweakers guild op te richten? Zie er steeds mensen om vragen...
Moet er zelf nog mee beginnen (vrijdag), maar is wel het leukste denk ik

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Voeg mij maar toe als je in Auridon speelt. Character name: Masand. PS4 name: NeoS2007. Kan wel wat hulp gebruiken, want sommige dingen begrijp ik nog niet helemaal.

Ik weet niet of er al iemand een GoT ps4 guild heeft gemaakt?

[ Voor 22% gewijzigd door CSB op 17-06-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNile
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:08

CNile

Kapitein Halfwerk

wauzer schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:07:
Idee om een ps4 tweakers guild op te richten? Zie er steeds mensen om vragen...
Moet er zelf nog mee beginnen (vrijdag), maar is wel het leukste denk ik
Óf beter nog: Een Xbox One guild. Met jullie gekke Japanse consoles. :+

Yo mama is so fat, I can't write more than 4GB on her at once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
CNile schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Óf beter nog: Een Xbox One guild. Met jullie gekke Japanse consoles. :+
Uhu... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
e2thaj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:16:
zijn er al veteran mensen op ps4?
Vet rank 2 :) Maar char transfer :P. Met mn nieuwe net 22 :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Lipst3r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:19:
[...]

Vet rank 2 :) Maar char transfer :P. Met mn nieuwe net 22 :P
Speel jij uberhaubt nog op de pc?

*zag je trouwens staan tussen mijn friendlist. Hoe je daar nou terecht bent gekomen... ken ik jou soms? :) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ChojinZ schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:29:
[...]

*zag je trouwens staan tussen mijn friendlist. Hoe je daar nou terecht bent gekomen... ken ik jou soms? :) *
Haha Destiny tijd denk ik. Toen werden er van alle kanten invites gestuurd en ontvangen dat zal het zijn. Ik speel niet meer op pc. Heb ooit 2 maanden op PC gespeeld na release. En kon voor prikkie account overzetten en full game als download krijgen. Dus dat gedaan en bevalt wel weer met paar vrienden op ps4 lekker beetje door de wereld lopen. Het is gewoon een erg mooie MMO. Ik vind het geen straf om alles te exploreren. Zit leuk in elkaar :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
ChojinZ schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:29:
[...]

nee niet meer
ik heb mijn account overgezet naar mijn ps4 en tot nu toe speelt het lekker weg
misschien optie om een guild te maken met mensen op ps4

[ Voor 35% gewijzigd door e2thaj op 18-06-2015 07:01 ]

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Ik heb een guide geschreven over hoe je een Vampire kan worden ZONDER te betalen, of te moeten wachten bij een spawnpoint. Ook staat er een manier in om een level 38 Worm Assassin met een character van level 10 en hoger te verslaan.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik vind het echt belachelijk dat er Blood Fiends direct afgemaakt worden door guilds en spelers zodat mensen die Vampire beten zouden kunnen/moeten kopen. Anyways, hieronder de walkthrough. Ik weet alleen niet hoe ik mijn screenshots hier op tweakers kan uploaden. De tekst zou moeten volstaan.

Mocht je wel de plaatjes willen zien, moet je ff de link checken.
Die gaat naar een andere website, dat je het weet.
(sorry voor de zichtbaarheid van de link, ik weet niet hoe ik hem moet verbergen onder tekst.)
http://www.spotlighttv.nl...so-talk-vampire-tutorial/

Eerst wat voorbereidend werk, voor ik je vertel over hoe je een vampire kan worden. Ik speel vanuit de Aldmeri Dominion, dus het volgende stukje is voor die spelers. Speel je vanuit een andere factie, dan moet je even kijken hoe je zo in Reaper’s March komt, of hoe je in Grahtwood terecht komt. Verder heb je of een Bow nodig, of een destruction staff (het liefst met fire)

We beginnen met de guide

Om deze vampire tutorial te beginnen moet je je aansluiten bij de Fighters Guild. Doe de quests van deze guild tot je in het stadje Grahtwood terecht komt. Daar ga je op je paard naar het noorden totdat je in Reaper’s March terecht komt. Nu kun je eerst naar Rawl’kha gaan, wat iets noordelijker ligt, maar je kan ook direct naar Vinedusk gaan. Dit ligt iets hoger in het westen van Reaper’s March. Daar aangekomen wacht je tot het nacht is om de guide te kunnen voltooien.

Wanneer het nacht is (de enige tijd dat je een bite kan oplopen) ga je in noordelijke richting Vinedusk Village uit. Volg de weg tot je over een klein bruggetje heen rijdt. Er staan daar allemaal grote hoge bomen waar de speciale Vampire (Blood Fiend) kan spawnen. Zoek rond deze bomen, maar pas op de Wasps, Spriggan’s, en tijgers. Deze zijn level 38 en maken je in no time af. Je kan het pad volgen totdat je bij een meertje aan komt. Rondom dit meertje spawnen deze Blood Fiends ook. Dus de plek waar je rond moet rijden is tussen het bruggetje en het meertje, en dan voornamelijk bij de grote bomen. Soms helpt het om de Spriggan’s weg te lokken bij de bomen zodat de Blood Fiend kan spawnen. Ik kan je helaas geen specifieke plek voor het spawnen aanwijzen; de plekken die bekend zijn, daar staan tientallen mensen en guilds die je de kans op een bite ontnemen. Wanneer je een Blood Fiend ziet dan val je hem aan. Na je eerste aanval block je zijn attacks drie keer en voila: Vampirism. Je bent alleen nog geen Vampire daarvoor moet je nog heel wat doen.

Zoek naar Vorundil

Je gaat nu naar het stadje Rawl’kha waar je Vorundil gaat zoeken. Deze NPC kan je op weg helpen om een Vampire te worden. Meestal vindt je Vorundil net buiten het stadje bij de bruggen, terwijl hij tegen een muurtje of paal aan leunt. Praat met Vorundil en hij zal je een keuze geven om je Vampirism te genezen, of naar een vrouw te gaan die Rahaja heet. We gaan naar Rahaja, en daarvoor zul je het stadje Dune moeten vinden. Dune ligt in het oosten van Reaper’s March.

Vanuit Dune naar Rahaja

Rahaja bevindt zich op een locatie die Ushmal’s Rest heet. Dit is een dorpje vol met level 38 Vampires die je aanvallen zodra ze je zien. Het heeft dus geen zin om naar Rahaja te gaan door het dorpje heen, want dat overleef je niet. In plaats daarvan nemen we een sluiproute. Verlaat Dune in noordelijke richting. Neem de tweede afslag rechts, en rijdt alsmaar rechtdoor voorbij het eerste kruispunt. Negeer de afslag naar rechts en wederom sla rechtsaf op het volgende kruispunt. Nu rijdt je rechtdoor totdat je de locatie voor Rahaja links van je hebt. Nu rijdt je er de wildernis in richting Ushmal’s Rest. Je benaderd nu het dorp van achteren, en dichtbij de plek waar Rahaja is. Ga in sneak mode en sluip naar Rahaja toe, of ren er als een malle heen. Het is makkelijk te vinden, want er staan altijd erg veel spelers om haar heen. Vervolgens ga je de shrine binnen om nogmaals met Rahaja te praten.

Wanneer je met Rahaja praat moet je eerst wat dingen doen alvorens je een opdracht van Lamae Bal krijgt: prey on 10 Worm Assassins. Let op, het volgende stukje is enorm belangrijk. Je loopt de grot dieper in, en springt op een gegeven moment naar beneden het water in. Nu zie je links van je in een soort alcove een Worm Assassin staan, recht voor je een grote stenen trap met op de tweede verdieping nog een Assassin. Schuin links voor je knielt een Assassin in een gang; deze laten we lekker met rust.

Je schiet nu met je Bow of Staff op de eerste Worm Assassin links van je. Deze zal op je af komen en jij rent de trap op. Op de eerste verdieping zie je een hoopje rotsen liggen op de grond. Loop op de hoopje en spring over het muurtje naar beneden. Blijf dicht bij de muur, maar pas op dat je niet tegen gehouden wordt door de rotsen en kisten. De Worm Assassin komt nu naar beneden lopen, waarop jij hem weer een keer kan raken met je Bow of Staff. Dit herhaal je totdat hij dood is. Let op: Wanneer je teveel ruimte laat tussen de Worm Assassin en jouw character, zal hij terug lopen en zal zijn health weer helemaal vol zijn. Het gaat zeker een paar keer mis in het begin, maar hou vol en probeer je rondjes dan kleiner te maken.

Wanneer de eerste Worm Assassin dood is, gaan we de assassin op de tweede verdieping lokken. Deze maak je op dezelfde manier af als de eerste. Als ook hij dood is, dan wacht je een minuut of drie, vier in het water tot ze weer opnieuw gespawned zijn. Doe dit tot je de tien Worm Assassins gedood hebt. Daarna kun je jezelf dood laten gaan en spawn je bij de Lamae Bal. Praat met haar, en voila: je bent een Vampire.

Ik hoop dat je wat aan deze Vampire tutorial gehad hebt. Vertel het aan al je vrienden door, zodat niemand meer hoeft te betalen om Vampire te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Hebbes! Werewolf :D Had niet door dat ik em had. Na een aantal nachten (in-game) kwam ik gister random 2 werewolves tegen, maar kreeg geen quest. Teleurgesteld ging ik verder, maar zag vandaag via de character sheet dat ik gebeten was. Flink lopen zoeken naar de quest (want die start NIET automatisch nadat je gebeten bent, wat overal op elke website wel beweerd wordt) en uiteindelijk gevonden. Nu flink levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Zo heb m ook eindelijk binnen na the witcher uitgespeeld te hebben. Hopelijk vanavond al even spelen, anders heel het weekend.

Op welke servers zijn de PS4 spelers te vinden? En is er inmiddels al een guild aangemaakt met nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:27:
[...] Flink lopen zoeken naar de quest (want die start NIET automatisch nadat je gebeten bent, wat overal op elke website wel beweerd wordt) en uiteindelijk gevonden. [...]
Die hoort gewoon te starten hoor. Als die dat niet deed zal je wel tegen een bug aan zijn gelopen. Wel is de benaming van de quest dusdanig dat ik pas na een aantal weken door had dat ik die quest had ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 19-06-2015 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Speel PS4 op euro server PSN:djmilos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Heeft het zin om in ESO een vampire te zijn eigenlijk? Want ik denk dat die -50% health regen best een dingetje kan zijn. Ik ben overigens niet zo'n PvP-er, dus wat dat betreft boeit het me niet veel, maar voor PvE zie ik niet zo snel wat een voordeel zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:21:
Heeft het zin om in ESO een vampire te zijn eigenlijk? Want ik denk dat die -50% health regen best een dingetje kan zijn. Ik ben overigens niet zo'n PvP-er, dus wat dat betreft boeit het me niet veel, maar voor PvE zie ik niet zo snel wat een voordeel zou kunnen zijn.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik na 2 dagen mijn vampirism heb laten genezen. Ik vind het een gedoe om telkens weer te voeden. Maar het feit dat je ook een low-level vampire kan worden is uiteraard wel geinig. De skills zijn echt heel cool, en je hebt er ook echt veel aan.

Anyways, ik zou het gewoon een keertje doen. Dan weet je hoe het is. Als je slim bent, dan maak je met de Rakeipa Rune een flame resist ring, en met de Okoma rune een halth regeneration ring. Als je al een wat hoger level hebt ben je zo goed als klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:21:
In de PC versie van ESO is het in ieder geval zo dat je met Vampirism geen enkele kans maakt in de Endgame Trial content. Je fire weakness is gewoon te groot en zelfs al ga je daar niet snel aan dood, dan laten de 'elite endgame raiders' je niet in een party omdat de fire weakness een te grote handicap is. Zelfs als Dunmer/Dark Elf spelen haalt weinig uit.

Werewolf daarentegen heeft een passive stamina regen bonus (kijk in het Status scherm onderdaan en je ziet het staan onder Lycantrophy). In eerste instantie zal je denken dat dit alleen in Werewolf form werkt (dat zeggen de 'upgrades' in de Werewolf tree) maar deze werkt dus gedeeltelijk ook buiten Werewolf form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Mss stomme vraag hoor, maar hoe zie je wat je main quests zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
wauzer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:26:
Start menu -> Journal -> Quests.

Daar zie je per gebied welke quests je hebt (grijs is onder je level, groen is je level, geel is net boven je level, oranje is stuk boven je level) en zie je welke Guild quests en Main Story quests je hebt. Staat dus netjes in categorieën ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:26:
In ESO is het ook zo dat je main-quest af en toe op hold komt te staan. Wanneer dat gebeurd, en dit gebeurd btw ook bij bv Mages guild, dan krijg je een boodschap dat je weer een missie kan gaan doen van the Prophet/Salidar. Dus zie je geen main-quest staan in je journal, dan staat hij gewoon even op hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Is het het waard om die mount speed maximaal te upgraden?
Zag het in de crown store vandaag toevallig. Dat je je mount speed met 60% kan verhogen.
Moet je daarvoor de item 60x kopen of 6x? Zie er namelijk wel 'x10' bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Valandin schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:56:
Is het het waard om die mount speed maximaal te upgraden?
Zag het in de crown store vandaag toevallig. Dat je je mount speed met 60% kan verhogen.
Moet je daarvoor de item 60x kopen of 6x? Zie er namelijk wel 'x10' bij staan.
6x kopen. Je krijgt namelijk 10x een boek waarmee je de mount speed kan verhogen steeds met 1. Dus als je een bundel koopt, krijg je er direct 10. Je kan echter ook elke dag je mount trainen. Dus 10 dagen en 2500 gold of 1000 crowns en direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Ik ben nog niet echt ver in het spel, dus ik heb nog geen eens een mount :P Was even nieuwschierig.
Ben een Nightblade en ik probeer de build

" http://deltiasgaming.com/...ter-eso-nightblade-build/ "

te volgen. Snap alleen geen hout van welke skills ik nou moet kiezen in welke volgorde. Terwijl er wel staat dat de guide goed is voor levelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Ik speel sinds vorige week weer en ik moet zeggen dat ik de game steeds leuker vindt!
Momenteel Dragonknight met een leuke 2handed axe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
ASNNetworks schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:47:
[...]

Start menu -> Journal -> Quests.

Daar zie je per gebied welke quests je hebt (grijs is onder je level, groen is je level, geel is net boven je level, oranje is stuk boven je level) en zie je welke Guild quests en Main Story quests je hebt. Staat dus netjes in categorieën ;)
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:17:
[...]

In ESO is het ook zo dat je main-quest af en toe op hold komt te staan. Wanneer dat gebeurd, en dit gebeurd btw ook bij bv Mages guild, dan krijg je een boodschap dat je weer een missie kan gaan doen van the Prophet/Salidar. Dus zie je geen main-quest staan in je journal, dan staat hij gewoon even op hold.
Thnx beiden!!!

Is er nog een manier om snel je woodworking en blacksmithing te levelen?? Met ffxiv was een t aantal dagen flink saai grinden, maar dan kan je wel alles voor jezelf maken. Hier nog niet echt of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope. Je zal hoe dan ook moeten researchen en je gaat op een punt komen waar je gewoon een week moet wachten op 1x researchen. Het kost in ESO echt tijd. Geen shortcut mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandin schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:27:
Ik ben nog niet echt ver in het spel, dus ik heb nog geen eens een mount :P Was even nieuwschierig.
Ben een Nightblade en ik probeer de build

" http://deltiasgaming.com/...ter-eso-nightblade-build/ "

te volgen. Snap alleen geen hout van welke skills ik nou moet kiezen in welke volgorde. Terwijl er wel staat dat de guide goed is voor levelen :(
Die builds zijn heel leuk om naast je character te hebben, maar om ze stap voor stap te volgen is een hele klus. Het probleem ligt hem in het feit dat je niet zomaar alle skillpunten overal kan inzetten. Daar zul je toch echt voor moeten levelen. De skills zullen, afhankelijk van je level, vrij worden gespeeld. Dus je kan die build niet in 1x aanmaken.

Ik zie ook dat deze build voornamelijk op je equipment gebaseert is, en daar zul je keihard voor moeten werken...craften om precies te zijn. Om ringen te kunnen enchanten moet je je enchantment skill moeten levelen. Dit doe je door runes te verzamelen. Voor het maken van je clothes zul je clothier moeten levelen. en ga zo maar door. Je kan ook proberen om een speler te vinden die dit allemaal voor je wilt craften, maar dat gaat je aardig wat gold kosten denk ik. Lees je even in over hoe je te werk moet gaan met craften, en lees dan die build eens opnieuw.

Hier heb ik een leuke crafting guide voor je die alles piekfijn verteld:
http://www.spotlighttv.nl...line-eso-talk-4-crafting/

Mocht je verder vragen hebben, be my guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik zit er aan te denken om ESO aan de wilgen te gaan hangen. Ik had iets meer Skyrim verwacht merk ik. De quests zijn zonder enige diepgang, het leveldesign is gewoon veel minder dan in Skyrim (had echt wel wat meer verwacht) en het grinden in je eentje is echt saai.
Via groupfinder spelen is ook niet je-van-het, mijn ervaringen zijn vaak dat je na minimaal 15 minuten wachten ineens in een groep wordt gegooid waarbij (met mazzel) één iemand de dungeon kent, en de rest maar wat doet.
Nu ben ik zelf een totale ESO noob, maar ik had toch een andere ervaring verwacht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:39:
Ik zit er aan te denken om ESO aan de wilgen te gaan hangen. Ik had iets meer Skyrim verwacht merk ik. De quests zijn zonder enige diepgang, het leveldesign is gewoon veel minder dan in Skyrim (had echt wel wat meer verwacht) en het grinden in je eentje is echt saai.
Via groupfinder spelen is ook niet je-van-het, mijn ervaringen zijn vaak dat je na minimaal 15 minuten wachten ineens in een groep wordt gegooid waarbij (met mazzel) één iemand de dungeon kent, en de rest maar wat doet.
Nu ben ik zelf een totale ESO noob, maar ik had toch een andere ervaring verwacht geloof ik.
Als je wilt kun je onze guild joinen. Wij zijn een groep van (vooralsnog) mannen die op de PS4 spelen. We zijn rond de dertig jaar oud, en zijn niet demanding. Er zijn wel een aantal leden die zich wat meer toeleggen op craften en delen van items. Verder is er elke avond wel iemand online (zonder dollen hahaha)

De guild heet Alobe Warriors (altmeri dominion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:50:
[...]

Als je wilt kun je onze guild joinen. Wij zijn een groep van (vooralsnog) mannen die op de PS4 spelen. We zijn rond de dertig jaar oud, en zijn niet demanding. Er zijn wel een aantal leden die zich wat meer toeleggen op craften en delen van items. Verder is er elke avond wel iemand online (zonder dollen hahaha)

Graag. Speel ook Altmeri Dominion, ben zelf 32 en zoek ook een non-demanding guild. (Heb een vrij drukke baan) Wat heb je van mij nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Graag. Speel ook Altmeri Dominion, ben zelf 32 en zoek ook een non-demanding guild. (Heb een vrij drukke baan) Wat heb je van mij nodig?
Je add, dan voeg ik je direct toe. Verder gewoon gezellig ouwehoeren, dungeons en verder mag je het lekker zelf bepalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Na een hele tijd geleden dit spel kort op de pc gespeeld te hebben, ben ik sinds afgelopen weekend ESO weer eens op gaan starten.

Nu heb ik ditop de Pc heel kort gespeeld, omdat een aantal vrienden snel afhaakten, en dit resulteert in een 24 DK die ik als tank had gebouwd. Ik wil graag switchen naar een DPS char en twijfel nu heel erg om DK 2H / DW verder te levelen of toch een NB met Bow / DW of 2H.

Zijn er dusdanig veel zaken veranderd dat een nieuw character een betere optie is of valt alles nog makkelijk op te pakken rond lvl 24.

Omdat het zo een tijd geleden is Tips en Tricks zijn altijd welkom :D

@ricking08 ik speel zelf redelijk casual en ook Altmeri Dominion het lijkt me leuk om eventueel ook te joinen indien mogelijk.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binshou schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:09:
Na een hele tijd geleden dit spel kort op de pc gespeeld te hebben, ben ik sinds afgelopen weekend ESO weer eens op gaan starten.

Nu heb ik ditop de Pc heel kort gespeeld, omdat een aantal vrienden snel afhaakten, en dit resulteert in een 24 DK die ik als tank had gebouwd. Ik wil graag switchen naar een DPS char en twijfel nu heel erg om DK 2H / DW verder te levelen of toch een NB met Bow / DW of 2H.

Zijn er dusdanig veel zaken veranderd dat een nieuw character een betere optie is of valt alles nog makkelijk op te pakken rond lvl 24.

Omdat het zo een tijd geleden is Tips en Tricks zijn altijd welkom :D

@ricking08 ik speel zelf redelijk casual en ook Altmeri Dominion het lijkt me leuk om eventueel ook te joinen indien mogelijk.
Ik heb zelf maar heel kort op de pc gespeeld, maar er is niet zoveel veranderd hoor! Gewoon je oude character oppakken...maar goed de keuze is aan jou natuurlijk. En je bent van harte welkom hoor!

Alobe Warriors
of pm me je ps4 add!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:50:
[...]

Kan ik misschien ook toegevoegd worden? Ik ben 39 en ben gisteren begonnen met ESo op de PS4. Ben ook een casual gamer en zal ook niet al te vaak online zijn. Wat heb je van mij nodig?

Alvast bedankt!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Kan ik misschien ook toegevoegd worden? Ik ben 39 en ben gisteren begonnen met ESo op de PS4. Ben ook een casual gamer en zal ook niet al te vaak online zijn. Wat heb je van mij nodig?

Alvast bedankt!
Net als voor de anderen geldt dart ik je PS4 add nodig heb om je te kunnen toevoegen. Stuur me even een PM zodat deze thread niet overspoeld wordt met ps4 adds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen aan de slag met ESO! En ik heb even twee snelle vraagjes:

Wat is jullie favoriete class en waarom? En is het mogelijk om twee aparte builds te hebben op één character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favo class is een Sorcerer.
Ik hou ervan om healer te spelen; mijn maten helpen terwijl zij op de vijand in hakken. Daarnaast is het ook mogelijk om met spells toch enige damage te doen of aan crowd control te doen. Kortom; een heerlijke veelzijdige class.

En om je tweede vraag te beantwoorden: Ja het is min of meer mogelijk. Vanaf lvl 15 kun je twee weapon sets hanteren. Dus je kan dan bv een Rogue achtige character maken met een boog, en de skillpoints zo verdelen dat je met een tweehandig zwaard ook nog uit de voeten kan.
Maar als het je het hebt over een 'build' dan versta ik daar toch iets anders onder. Als je een character build gaat maken, dan zijn alle skills met elkaar verbonden om zo het optimale uit je character te kunnen halen. In dat geval heb je al je skillpoints nodig om je build te fixen. Twee builds op 1 character is op die manier niet mogelijk.
Maar is jouw definitie van een build anders (zowel met een boog als met een tweehandig zwaard om kunnen gaan en verder niets) dan is het wel mogelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig man wat is dit spel gigantisch... Zit net op lvl 25, maar ben voor mn gevoel echt al úren bezig.
Ben erg benieuwd naar de endgame content, heb een maatje die al vet 3 is, hij zegt dat het super is.
Tot nu toe vind ik de grouping tegenvallen. Vaak komen mensen niet naar de dungeons of hebben ze geen mic, dat is onmogelijk binnen MMO's als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:17:
Mijn favo class is een Sorcerer.
Ik hou ervan om healer te spelen; mijn maten helpen terwijl zij op de vijand in hakken. Daarnaast is het ook mogelijk om met spells toch enige damage te doen of aan crowd control te doen. Kortom; een heerlijke veelzijdige class.

En om je tweede vraag te beantwoorden: Ja het is min of meer mogelijk. Vanaf lvl 15 kun je twee weapon sets hanteren. Dus je kan dan bv een Rogue achtige character maken met een boog, en de skillpoints zo verdelen dat je met een tweehandig zwaard ook nog uit de voeten kan.
Maar als het je het hebt over een 'build' dan versta ik daar toch iets anders onder. Als je een character build gaat maken, dan zijn alle skills met elkaar verbonden om zo het optimale uit je character te kunnen halen. In dat geval heb je al je skillpoints nodig om je build te fixen. Twee builds op 1 character is op die manier niet mogelijk.
Maar is jouw definitie van een build anders (zowel met een boog als met een tweehandig zwaard om kunnen gaan en verder niets) dan is het wel mogelijk ja.
Ah okay, ik bedoelde inderdaad twee sets van veschillende builds (dus puntverdeling) zoals in WoW mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:51:
Jemig man wat is dit spel gigantisch... Zit net op lvl 25, maar ben voor mn gevoel echt al úren bezig.
Ben erg benieuwd naar de endgame content, heb een maatje die al vet 3 is, hij zegt dat het super is.
Tot nu toe vind ik de grouping tegenvallen. Vaak komen mensen niet naar de dungeons of hebben ze geen mic, dat is onmogelijk binnen MMO's als je het mij vraagt :P
Toen het spel net uit kwam (of vlak daarvoor) kostte 1 veteran rank net zoveel tijd als ongeveer 5 gewone levels. Heb het gevoel dat het nu nog steeds wel richting de 3 levels zit. Je hebt dus nog wel even te gaan :)
Ik heb overigens maandenlang het spel gespeelt zonder microfoon te gebruiken. Is ook absoluut niet nodig. Zelfs de dungeons kan je eigenlijk wel overslaan totdat je op het punt zit dat je alle losse quests wel hebt gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 22-06-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:29:
[...]

Toen het spel net uit kwam (of vlak daarvoor) kostte 1 veteran rank net zoveel tijd als ongeveer 5 gewone levels. Heb het gevoel dat het nu nog steeds wel richting de 3 levels zit. Je hebt dus nog wel even te gaan :)
Ik heb overigens maandenlang het spel gespeelt zonder microfoon te gebruiken. Is ook absoluut niet nodig. Zelfs de dungeons kan je eigenlijk wel overslaan totdat je op het punt zit dat je alle losse quests wel hebt gezien.
Cant wait! Gisteren lvl 20 geworden dus ik heb nog wel even te gaan geloof ik. Ik ben ook best aan het rommelen met mn character nog. Ik ben een imperial sorcerer gespecialiseerd in healing. Maar mijn ras is een slechte keus ivm magicka hoeveelheid. Dus probeer ik nu een mix te maken van een battle-mage en healing sorcerer. Lukt alleen nog niet echt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Zojuist Veteran Rank 1 behaald :)

Ik lees overal dat je dan naar de vorige gebieden kan en daar Veteran level quests en enemies kan doen. Echter kan ik met geen mogelijkheid naar de overige gebieden heen?? Ik zie geen wayshrines bij de andere factions. Dus hoe kan ik daar heen dan? Mis ik iets of is er weer wat gebugged (er is genoeg mis met ESO als het om bugs aan komt ben ik inmiddels achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Caelorum schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:19:
Je moet de laatste quest van de main questline hebben afgerond :)
Oh damn.... Heb serieus 3 main story quests gedaan :+ Wordt even de Story afmaken dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:31:
[...]

Oh damn.... Heb serieus 3 main story quests gedaan :+ Wordt even de Story afmaken dan maar...
Hahaha, dan ben je nog wel ff bezig denk ik. Niet omdat het zo moeilijk is, maar die cutscenes af en toe: pffff
Soms dan zit ik echt geboeid te kijken, and soms denk ik: " schiet nou ff op joh!!"

Wat ik wel irritant begin te vinden is dat ik steeds vaker met mn character "vast" zit. Hij blijft dan maar de cgi voor een spell performen, maar er gebeurd dan niks. Of ik kan opeens niet meer praten met NPC's, of mijn spells doen helemaal geen damage meer.
Uitloggen, opnieuw inloggen en voila: hij doet het weer. Maar toch...gruwelijk irritant!!!

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Zojuist de quest gedaan voor Cold Harbour, echter ben ik pas level 37. Er wordt aangeraden om de laatste vijf levels in Cold Harbour te doen, alleen ben ik al klaar met de grote quests. Meerdere gebieden doorgelopen, nu niet echt een idee waar ik die laatste acht levels vandaan moet halen.

Grinden een optie? Heb het idee dat die World bosses niet veel experience geven.

Zijn er een aantal mensen die morgenmiddag en avond een paar dungeons willen doen? Rond level 38, voeg me maar toe: SPICYbbqsauwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Als je op level 37 Cold Harbour hebt voltooid heb je toch serieus content gemist. Ik heb ook net CH gedaan, en kwam daar binnen op lvl 48, en kwam eruit op vet lvl 1.5
Je kan mobs grinden met een grindgroep of alle zones nog eens nalopen op (waarschijnlijk een hele hoop) quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
red_arrow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:34:
Als je op level 37 Cold Harbour hebt voltooid heb je toch serieus content gemist. Ik heb ook net CH gedaan, en kwam daar binnen op lvl 48, en kwam eruit op vet lvl 1.5
Je kan mobs grinden met een grindgroep of alle zones nog eens nalopen op (waarschijnlijk een hele hoop) quests.
Ik heb het nog niet gedaan, maar heb de quest wel al tot mijn beschikking en kan de portal in.

Voelt ook een beetje doelloos om rond te lopen zoekende naar kleine quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Syn3rgi schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:29:
[...]

Ik heb het nog niet gedaan, maar heb de quest wel al tot mijn beschikking en kan de portal in.

Voelt ook een beetje doelloos om rond te lopen zoekende naar kleine quests..
Helaas zal je die kleine quest wel moeten blijven doen. Als je dat niet doet word het verschil in lvl en het gebied waarin je loopt dermate groot dat het vrij lastig word om het verhaal af te ronden.
Je krijgt dan de situatie waarin je nog geen VR bent maar je wel in dat gebied gaat begeven. En dat kan soms knap lastig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
ChojinZ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Helaas zal je die kleine quest wel moeten blijven doen. Als je dat niet doet word het verschil in lvl en het gebied waarin je loopt dermate groot dat het vrij lastig word om het verhaal af te ronden.
Je krijgt dan de situatie waarin je nog geen VR bent maar je wel in dat gebied gaat begeven. En dat kan soms knap lastig zijn...
Mja, ben er helaas al aan begonnen. Ik heb ook begrepen dat het niet mogelijk is om niet bij andere Alliances's te kunnen komen, zo ben ik van de Ebonheart en kan ik niet linksonderin op de map komen, daar is ook een level gebied van 35+.

Zijn er mensen die vanavond een aantal dungeons willen doen? Ik ben zelf een tank, liefst rond level 38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Je kan wel in die gebieden komen om daar te gaan questen maar dat kan pas als je je eigen gebied (voor jou EP) eerst helemaal af hebt gemaakt en de main story ook. Bij het finishen van de main story geeft een NPC daarna toegang tot het volgende alliance gebied.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Nou ben ik in een soort spleet gevallen waar ik niet meer uitkom.Bij opnieuw inloggen kom ik hier steeds weer terecht.Iemand een idee wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Laatst online: 15:01
kimone66 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:32:
Nou ben ik in een soort spleet gevallen waar ik niet meer uitkom.Bij opnieuw inloggen kom ik hier steeds weer terecht.Iemand een idee wat ik moet doen.
Kan je niet naar een Shrine teleporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
is gelukt.bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noloog schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Kan je niet naar een Shrine teleporten?
Hahaha, je zal maar in zo een spleet vallen, geen geld hebben...dan ben je dus gewoon de sjaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Hahaha, je zal maar in zo een spleet vallen, geen geld hebben...dan ben je dus gewoon de sjaak!
Schreeuwen om hulp (letterlijk) en hopen dat iemand je in de voice chat hoort en zo vriendelijk is om 137 gold over te maken :P Of random mensen spammen op zn Nigeriaanse Prins manier haha

Maar je kan altijd gratis 'travel to player' doen ;). Even in je vriendenlijst of guild kijken en travel to player op een random en je bent eruit, geheel gratis.

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 24-06-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 16:14
Leuk, patch voor de PS4: 16GB, 12 uur te gaan... 8)7

Zal rustig zijn op de Playstation servers schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ASNNetworks schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:28:
[...]

Schreeuwen om hulp (letterlijk) en hopen dat iemand je in de voice chat hoort en zo vriendelijk is om 137 gold over te maken :P Of random mensen spammen op zn Nigeriaanse Prins manier haha

Maar je kan altijd gratis 'travel to player' doen ;). Even in je vriendenlijst of guild kijken en travel to player op een random en je bent eruit, geheel gratis.
/stuck in het chat venster is ook nog een optie. Weet alleen niet of dat ook werkt op de console. En anders kan je nog altijd een ticket aanmaken.

De laatste tijd kom ik het nauwelijks meer tegen. Maar de eerste maanden tijdens de release was dit een drama. Regelmatig vast gezeten in deuren, muuren en zelfs NPC's. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Trage download ps4 jeetje 64 uur wachten wordt er niet goed van

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ChojinZ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:42:
[...]

/stuck in het chat venster is ook nog een optie. Weet alleen niet of dat ook werkt op de console. En anders kan je nog altijd een ticket aanmaken.

De laatste tijd kom ik het nauwelijks meer tegen. Maar de eerste maanden tijdens de release was dit een drama. Regelmatig vast gezeten in deuren, muuren en zelfs NPC's. 8)7
Helaas bestaat er geen chat venster in de console versie. Ja je leest het goed, een MMO game zonder tekst chat. Ze gaven aan dat voice chat beter geschikt is voor console. Prima, maar geef op zn minst OOK een chat venster. Ze hebben door het ontbreken van een tekst chat direct al veel mogelijkheden aan banden gelegd (snel een groep zoeken via chat, items aanbieden snel, craftdiensten aanbieden, snel items zoeken zonder alle stores af te gaan etc). Het is gewoon erg omslachtig om iemand een bericht te sturen via PSN steeds of met 20 man voice chat.

Geef ons gewoon een tekst chat erbij, zo simpel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
WTF??? Wist ik niet, maar dat is wel een hele slechte zaak... :X

Chat is inderdaad handig voor allerlei zaken. Gebruik het zelf veel voor handel (bij gebrek aan een auction house).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ChojinZ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:11:
WTF??? Wist ik niet, maar dat is wel een hele slechte zaak... :X

Chat is inderdaad handig voor allerlei zaken. Gebruik het zelf veel voor handel (bij gebrek aan een auction house).
Ja, ik ben erg ver en handig met Blacksmith, Clothing, Enchantment en Woodworking bijvoorbeeld. Maar zonder een text chat kan ik niet zo even geld ermee verdienen. Dan moet ik maar dingen gaan craften en dat in de Guild Store zetten in de hoop dat iemand het toevallig wil kopen. En voor vrienden maak ik vaak die dingen gewoon zonder een tegenprestatie te verwachten (uiteraard sturen zij wel de materials). Ik wil lekker dingen kunnen rondvragen, mats zoeken via de chat, pijlen of er vraag is naar een bepaald wapen/armor/enchantment om dat vervolgens te maken en te verkopen op aanvraag. Dat leek mij juist een van de krachten van de craft trades. Dat kan nu allemaal eigenlijk niet...

Maar goed, er is een lange thread gaande op ESO forum. Hopelijk gaat Zenimax inzien dat het wél handig is en zijn de al achter de schermen bezig. Hun argument was dat het niet optimaal werkt op een TV (hoewel FF XIV er geen moeite heeft blijkbaar), maar het verhaal klinkt meer als een slap excuus eerlijk gezegd. Je kan makkelijk een chat de optie geven om open en dicht te kunnen, als het dan te groot is boeit niet: gewoon sluiten als je geen chat venster wil zien...

Maarja, we spelen lekker door en wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
e2thaj schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:50:
Trage download ps4 jeetje 64 uur wachten wordt er niet goed van
Leuk he denk je lekker de hele avond vrij te hebben om rustig te chillen in ESO is er een patch van 15gb wat dik 40 uur duurt :( 8)7 .

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Momenteel aan het grinden in een klein dorpje in The Rift, klein dorpje boven 'Lost Prospect'. Het eerste wat mij verbaasde was de hoeveelheid mensen die hier aan het grinden zijn. Lopen zeker vier tot acht man te grinden. Respawn rate is prima, gaat rap. Mijn XP bar gaat ook heel rap, per 20 minuten heb ik ongeveer een half level. Ben in een group gegaan met een random iemand hier die ook bezig is, had gelezen dat dat het levelen sneller maakt.

Ondertussen al level 40 en op ongeveer 60%, begon om half 11 op level 38 :)

Wat raden jullie aan? Op level 45 naar Cold Harbour of al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Syn3rgi schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:22:

Wat raden jullie aan? Op level 45 naar Cold Harbour of al eerder?
Neem gewoon een kijkje in Cold Harbour. Is het te lastig, dan ben je zo weer terug.

Maar bereid je alvast voor: Cold Harbour is een lastig gebied om te verkennen. Er zijn veel hoogte verschillen en veel doodlopende eindes waardoor je niet makkelijk van de ene naar de andere plek kan. Persoonlijk vond ik Cold Harbour de minst geslaagde map. Maargoed, das mijn persoonlijk mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of dat spel draait op een i3 met hd4000 gpu? zal wel niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:27:
weet iemand of dat spel draait op een i3 met hd4000 gpu? zal wel niet he?
Gevonden via google...

What Games can I run in intel i3 with 4gb RAM and Intel HD Graphics 4000, 1tb HDD?

Your best bet would be MMOs. They're generally lighter on the GPU requirement, scale to run on almost anything, and your CPU is pretty reasonable. League of Legends, WOW, Elder Scrolls online, Dota 2, Team Fortress, Neverwinter, Lord of the Rings Online, and things like that should work pretty well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool thanks! speelde skyrim altijd op me ouwe pc, dit is een kut craptop - was bang voor haperingen enzo ...
k had net toevallig ook al op CYRI gekeken, ook altijd wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:39:
cool thanks! speelde skyrim altijd op me ouwe pc, dit is een kut craptop - was bang voor haperingen enzo ...
k had net toevallig ook al op CYRI gekeken, ook altijd wel handig
Het draait eerlijk gezegd beter dan ik had verwacht:
YouTube: Elder Scrolls Online on Intel HD 4000
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mja, das met een i5 - snelle ram EN een SSD ... dat heb ik dus allemaal niet :P 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:55:
[...]

ja mja, das met een i5 - snelle ram EN een SSD ... dat heb ik dus allemaal niet :P 8)7 :P
Sneller ram en een SSD zal waarschijnlijk nauwelijks impact hebben op de performance. Verschil i5 - i3 is lastig te beoordelen wanneer je niet weet om welke types het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
jeej nog steeds wachten met downloaden ps4 update nice jobs

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
e2thaj schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:01:
jeej nog steeds wachten met downloaden ps4 update nice jobs
tip: ga naar je netwerk instellingen en voer de test uit, of stel je netwerk opnieuw in of vink connectie uit/aan. Hierna heb je veel kans dat de download voor even een stuk sneller gaan. Dit steeds herhalen tot de download binnen is. Het is kut, maar het is in ieder geval sneller dan wachten ;) Ik heb op deze manier de laatste 8GB binnen 20 minuten gedownload, terwijl de eerste 7GB 3,5 uur duurde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
Sinds een dag of twee gebruik die harvestmap addon.Echter de items die opnieuw spawnen is toch wel heel erg weinig.Iemand een idee hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kimone66 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:22:
Sinds een dag of twee gebruik die harvestmap addon.Echter de items die opnieuw spawnen is toch wel heel erg weinig.Iemand een idee hoe dit komt.
Snelheid van items is gekoppeld aan hoeveel spelers in dezelfde regio zijn, dus beste is dat je vlak nadat het druk is gaat lopen harvesten. Verder zijn er ook echt super veel plekken waar dat spul allemaal kan spawnen. Daarnaast uiteraard nog dat er ook nog andere mensen zijn die spul pakken en dat allemaal maakt inderdaad de kans klein dat je eenzelfde node binnen een uur of zelfs maar een dag opnieuw kan harvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 16:14
ASNNetworks schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:01:
[...]

tip: ga naar je netwerk instellingen en voer de test uit, of stel je netwerk opnieuw in of vink connectie uit/aan. Hierna heb je veel kans dat de download voor even een stuk sneller gaan. Dit steeds herhalen tot de download binnen is. Het is kut, maar het is in ieder geval sneller dan wachten ;) Ik heb op deze manier de laatste 8GB binnen 20 minuten gedownload, terwijl de eerste 7GB 3,5 uur duurde....
Volgens mij kan je hetzelfde effect bereiken door de download te pauzeren en vervolgens te hervatten. De tijd varieerde van 1,5 tot 48 uur. Bij mij heb ik het downloaden zo ook kunnen versnellen. Helaas verloor ik de verbinding in restmode, waardoor het downloaden alsnog een halve dag in beslag nam.

Ik heb het spel zaterdag aangeschaft. Al met al denk ik dat ik tot nu toe meer tijd besteed heb aan het downloaden van de cumulatieve patches dan ingame.

[ Voor 8% gewijzigd door Melniek op 26-06-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Volgens mij kan je hetzelfde effect bereiken door de download te pauzeren en vervolgens te hervatten. De tijd varieerde van 1,5 tot 48 uur. Bij mij heb ik het downloaden zo ook kunnen versnellen. Helaas verloor ik de verbinding in restmode, waardoor het downloaden alsnog een halve dag in beslag nam.

Ik heb het spel zaterdag aangeschaft. Al met al denk ik dat ik tot nu toe meer tijd besteed heb aan het downloaden van de cumulatieve patches dan ingame.
Ik neem aan dat bij iedereen de download al binnen is. Voor degene die nog aan het wachten zijn: Je kan de google dns gebruiken:
8.8.8.8 for primairy dns
8.8.4.4 voor secundairy dns

Bij veel mensen heeft het gewerkt. Anders kun je ook altijd nog even een dns benchmark tool downloaden, die zoekt naar de beste dns voor een snellere download.

Off:
Gisteren in greenshade een missie opgepikt waar je uiteindelijk een orc stamhoofd moet verslaan. Dit is een missie voor lvl 25 ofzo. In deze missie moet je zaden planten in een orc encampment voordat je die orc chief verslaat. De spawntijd van de orcs in dit stuk is werkelijkwaar ongelofelijk snel. Dus zit je rond level 20 tot 24, dan is dit zeker een missie waar je naartoe wilt gaan om te grinden. Versla echter niet die chief, want dan zijn alle orcs weer weg.

Dan nog een vraagje aan jullie allemaal. Bij ons in de guild is een klein discussiepuntje ontstaan over de dungeons. Een vriend van ons is level 29, maar de rest hangt rond de 20 t/m 24. Nu willen we best dungeons met hem doen, maar ik lees overal dat de dungeon gescaled wordt naar de group leader. Als we nu een level 20 character leader maken, dan kan hij erbij en is het opeens super makkelijk? Of wordt het gescaled naar het character met het hoogste level (29 in dit geval) en heeft het totaal geen zin?

Grtz!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:45:
[...]

Dan nog een vraagje aan jullie allemaal. Bij ons in de guild is een klein discussiepuntje ontstaan over de dungeons. Een vriend van ons is level 29, maar de rest hangt rond de 20 t/m 24. Nu willen we best dungeons met hem doen, maar ik lees overal dat de dungeon gescaled wordt naar de group leader. Als we nu een level 20 character leader maken, dan kan hij erbij en is het opeens super makkelijk? Of wordt het gescaled naar het character met het hoogste level (29 in dit geval) en heeft het totaal geen zin?

Grtz!
Het wordt geschaald naar de group leader. Voor de lvl 29er wordt het wat makkelijker dan voor jullie, gezien hij simpelweg 9 levels hoger is. Echter: krijgt hij ook GEEN loot en geen XP. Hij krijgt wel de quest reward (als je de dungeon nooit eerder hebt gedaan en quest accepteert), maar de bosses geven hem geen loot en hij ontvangt geen XP. Doe je het andersom: dan is de dungeon moeilijk voor 3 van de 4, of het überhaupt haalbaar is is al de vraag, daarnaast krijgen die 3 volgens mij ook GEEN loot drops van bosses. Een vriend van me heeft meegedaan met een dungeon die ongeveer 8 levels hoger was en hij kreeg van geen enkele boss loot. Ik heb 7-8 keer meegedaan met dungeons die 7-10 levels onder mij waren (vrienden helpen) en kreeg 0 XP en 0 loot drops van bosses. Volgens mij moet je max 4 levels verschillen van de dungeon level om loot te krijgen (wellicht is dit o.a. de dat de group finder niet zoekt als de verschillen tussen members hoger is dan 4 levels).

In jullie geval dus: slimst is om te spelen op lvl 24. De 29er kan meedoen voor de quest reward en om te helpen, maar niet voor XP en loot (hoewel het misschien wel werkt als de dungeon 24 is, maar durf ik niet te zeggen). Doen jullie met 3 mensen mee met een lvl 29 dungeon, dan wens ik jullie veel succes. Zeker te doen, maar niet makkelijk wanneer 75% van je group underpowered is.

Een ding heb ik in ieder geval geleerd: als je loot wil, speel nooit dungeons te ver boven je of onder je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 04:55:
[...]

Het wordt geschaald naar de group leader. Voor de lvl 29er wordt het wat makkelijker dan voor jullie, gezien hij simpelweg 9 levels hoger is. Echter: krijgt hij ook GEEN loot en geen XP. Hij krijgt wel de quest reward (als je de dungeon nooit eerder hebt gedaan en quest accepteert), maar de bosses geven hem geen loot en hij ontvangt geen XP. Doe je het andersom: dan is de dungeon moeilijk voor 3 van de 4, of het überhaupt haalbaar is is al de vraag, daarnaast krijgen die 3 volgens mij ook GEEN loot drops van bosses. Een vriend van me heeft meegedaan met een dungeon die ongeveer 8 levels hoger was en hij kreeg van geen enkele boss loot. Ik heb 7-8 keer meegedaan met dungeons die 7-10 levels onder mij waren (vrienden helpen) en kreeg 0 XP en 0 loot drops van bosses. Volgens mij moet je max 4 levels verschillen van de dungeon level om loot te krijgen (wellicht is dit o.a. de dat de group finder niet zoekt als de verschillen tussen members hoger is dan 4 levels).

In jullie geval dus: slimst is om te spelen op lvl 24. De 29er kan meedoen voor de quest reward en om te helpen, maar niet voor XP en loot (hoewel het misschien wel werkt als de dungeon 24 is, maar durf ik niet te zeggen). Doen jullie met 3 mensen mee met een lvl 29 dungeon, dan wens ik jullie veel succes. Zeker te doen, maar niet makkelijk wanneer 75% van je group underpowered is.

Een ding heb ik in ieder geval geleerd: als je loot wil, speel nooit dungeons te ver boven je of onder je.
Duidelijk! Hartstikke bedankt voor je tijd om te reageren! :-) Ik denk dat we eerst maar gewoon even moeten grinden tot een iets hoger level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:18:
[...]
Duidelijk! Hartstikke bedankt voor je tijd om te reageren! :-) Ik denk dat we eerst maar gewoon even moeten grinden tot een iets hoger level.
Of hem gewoon laten meedoen. Je komt vanzelf op hetzelfde niveau, aangezien hij geen tot minder xp krijgt dan jullie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Ik had de beta gespeeld twee jaar geleden en was eerlijk gezegd behoorlijk teleurgesteld. Ik hoorde dat Tamriel Unlimited alles veranderd had en alle bugs en minpunten grotendeels weg waren. Uiteindelijk dus toch maar besloten om hem te kopen op de Xbox One, nog geen moment spijt van gehad. Heb zelfs de Witcher 3 er even voor aan de kant gelegd.

Vind het vooral leuk dat je in first person modus kunt gaan spelen en je niet per se alles in group hoeft te doen. Het is wel een stuk beperkter als bijvoorbeeld skyrim maar ik ging ook totaal niet met die verwachting aan het spel beginnen (dat is ook compleet appels met peren vergelijken in mijn mening). Ik vind MMO's over het algemeen leuker omdat de wereld wat levendiger aanvoelt en je ook samen kunt spelen mocht je daar zin aan hebben. Vooral dat laatste "mocht je er zin aan hebben" is in TESO erg aanwezig gezien je nooit verplicht bent om te groupen.

Voor de console is het een erg leuke MMO en in mijn mening beter als bijvoorbeeld Neverwinter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de console is het veruit de beste MMO die er is. Final fantasy 14 werkte gewoon niet met controller, dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Weet niet of mensen hier echt de game spelen, maar ik probeer het maar:

Heeft iemand toevallig een riem, ring, benen of armen van de Viper set (medium armor) VR2. En/of ring, riem of schouders van de Shadows (Shrouded Armor Set) medium armor. VR1

Mis nog 1 van Viper en 2 van Shadows/Shrouded en kan ze in geen enkele Guild Store vinden verder.

Kans is zeer klein, maar wie weet zit hier iemand die speelt en ze heeft en niks mee doet ;)

Gaat on PS4/EU overigens!

Pagina: 1 ... 54 ... 66 Laatste