Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens even posten over m'n ervaring op de Xbox One :)

Ben inmiddels volgens mij level 23, heb al flink wat gequest en het spel lijkt zo ontzettend groot.. Heb er nog steeds veel plezier aan!

Heb onlangs dungeons gedaan (was level 13) met een level 15 sorc erbij, hebben we geheel kunnen clearen met 2 man (was scaled naar 15 omdat hij leader was). Daarna nog een keer toen hij 26 was, en ik 20, een scaled dungeon van level 26 afgerond.. Het is allemaal best te doen, soms een beetje lastig met grotere packs aan mobs, maar gelukkig respawnen ze niet als je zelf doodgaat :9

Ik heb wel nog moeite met het hele skillsysteem + itemisation, dus in feite hoe alle stats werken.. Maar ik denk dat dit gewoon testen/lezen is.. Komt wel goed!

De materialen rijzen de pan uit.. Heb er zo ontzettend veel.. En ik ben eigenlijk alleen met woodworking bezig.. Het kopen/verkopen van materialen is wel erg lastig in de huidige situatie, maar goed.. Zal wel goed komen!

Ik speel Nightblade met een bow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Maakt ESO nu gebruik van random loot.Het valt me op dat ik vaak hetzelfde loot zeker bij eindbazen in grotten.Of is dit toch toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
kimone66 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:59:
Maakt ESO nu gebruik van random loot.Het valt me op dat ik vaak hetzelfde loot zeker bij eindbazen in grotten.Of is dit toch toeval.
volgens mij krijg je bij bazen in public dungeons standaard 1 potion van elk, een soul gem (hoe heten die ook alweer?), een wapen en/of een armor piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Gisteren ESO op de PS4 gekocht. Snel even een char gemaakt. Dragonknight. Dat leek mij zo snel wel een boeiende.
Echter twijfel ik behoorlijk of dit wel wat voor mij is. Aangezien ik veel lees dat dit de tank class is. Tanken was voor mij in wow niet leuk en ik was daar meer de range dpser. Wat mij ook beviel. Echter heb ik niet veel zin om weer een mage te maken.
Welke class is handig als ik voornamelijk een boog wil gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 01-07-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
KookSpook schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:57:
Gisteren ESO op de PS4 gekocht. Snel even een char gemaakt. Dragonknight. Dat leek mij zo snel wel een boeiende.
Echter twijfel ik behoorlijk of dit wel wat voor mij is. Aangezien ik veel lees dat dit de tank class is. Tanken was voor mij in wow niet leuk en ik was daar meer de range dpser. Wat mij ook beviel. Echter heb ik niet veel zin om weer een mage te maken.
Nightblade ;)

Ik heb een Nightblade (Veteran Rank 3 inmiddels) en switch tussen dual wield en bow. De Nightblade heeft een aantal class abilities die erg fijn zijn met ranged aanvallen. Ik combineer deze met Fighters Guild skills en Bow skills voor een hele fijne ranged build. Daarnaast heeft de Nightblade ook veel close combat skills die goed te combineren zijn met dual wielding. Dus tijdens de battle steeds switchen tussen bow en dual wield builds, werkt erg lekker :)

(Vanaf level 15 krijg je een 2e ability bar, je kan hier een ander type wapen inzetten en zo tijdens combat switchen tussen wapen en ability bar.)

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 01-07-2015 12:45 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
KookSpook schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:57:
Dat is het mooie maar in het begin ook het verwarrende aan ESO. Alle classes kunnen alles doen. Bow is bijvoorbeeld een skilltree die voor iedereen beschikbaar is. Zelf vind ik nightblade ook het leukste om een soort van assassin te maken. Maar je kan net zo goed een templar of dragonknight met bow maken. Best lachen om eerst met een bow te openen en daarna er vol in de beuken met dragon leap en een 2handed sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Vanavond toch ook maar een nightblade checken. Keuzes, lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Beste Gamers,

Heb een vraagje over het spel TESO. Zelf heb ik The witcher 3 net gespeeld en ben daar erg over te spreken. Verder heb ik voorheen nooit elder scrolls gespeeld dus het is allemaal vrij nieuw.

Nu wil ik het spel proberen maar ben bang dat ik er spijt van krijg o.i.d. ik wil het spel halen op de Xbox One.

Is het mogelijk om er makkelijk in te duiken? Of heb je echt al ervaring met dit soort games nodig om het te begrijpen? En zijn de graphics echt heel matig of valt het allemaal wel mee wat ze zeggen op het internet?

Graag hoop ik op een reactie.
Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door epamel op 02-07-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
epamel schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:30:
Beste Gamers,

Heb een vraagje over het spel TESO. Zelf heb ik The witcher 3 net gespeeld en ben daar erg over te spreken. Verder heb ik voorheen nooit elder scrolls gespeeld dus het is allemaal vrij nieuw.

Nu wil ik het spel proberen maar ben bang dat ik er spijt van krijg o.i.d. ik wil het spel halen op de Xbox One.

Is het mogelijk om er makkelijk in te duiken? Of heb je echt al ervaring met dit soort games nodig om het te begrijpen? En zijn de graphics echt heel matig of valt het allemaal wel mee wat ze zeggen op het internet?

Graag hoop ik op een reactie.
Alvast bedankt!
Graphics weet ik niet. ik speel op de PC. Daar ziet het er prima uit.

Je kan zo instappen zonder een van de TES games gespeeld te hebben. Je mist dan alleen bepaalde herkenbare plekken, namen, verhalen etc, maar dit boeit niet echt. Het heeft een hele nieuwe verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudolf schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:21:
[...]

Graphics weet ik niet. ik speel op de PC. Daar ziet het er prima uit.

Je kan zo instappen zonder een van de TES games gespeeld te hebben. Je mist dan alleen bepaalde herkenbare plekken, namen, verhalen etc, maar dit boeit niet echt. Het heeft een hele nieuwe verhaallijn.
Graphics zijn prima op ps4, zal hetzelfde zijn op de XB1. Gewoon halen, als je the witcher leuk vindt, vind je dit zeer waarschijnlijk ook tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels level 31, nu bijna klaar met Rivenspire.. Het blijft erg leuk! Ik merk wel wat herhaling in de content, zo zijn bepaalde quests vrijwel identiek, of sommige stukken landschap identiek aan elkaar.. Maar goed, wat verwacht je ook :)

Heb nu Glenumbra en Stormhaven helemaal afgequest, Rivenspire denk ik 80% (inclusief sidequests). Ik heb niet elke dag tijd om te spelen, maar als ik kan spelen is het ook direct leuk en uren plezier!

Ik speel dus Nightblade archer, heb een mix van archery met siphoning en shadow (dacht ik) waarmee ik zowel kan lifestealen als kan stunnen/crowdcontrollen.. Een erg fijne combo als je mij vraagt.

Het enige wat ik mis is de actuele damage wat ik doe, ik zie geen optie waarmee ik kan zien hoeveel damage ik doe. Er zal toch ergens een registratie moeten zijn, gezien er achievements voor damage done zijn. Kan dit aangezet worden in ESO op de Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:31:
[...] Het enige wat ik mis is de actuele damage wat ik doe, ik zie geen optie waarmee ik kan zien hoeveel damage ik doe. Er zal toch ergens een registratie moeten zijn, gezien er achievements voor damage done zijn. Kan dit aangezet worden in ESO op de Xbox One?
Dit is bewust uit de interface gelaten door de ontwikkelaars. Het past niet in hun filosofie daarvan en hebben ze aan de mod community overgelaten, bijv. http://tamrielfoundry.com/ftc/. Maar daar ga je op de console denk ik niet veel aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde zojuist dat de Vampires een meevaller krijgen in de game. Na veel gejammer wordt de fire vulnerability terug gezet naar 25%. Ik persoonlijk vind dit een slechte zaak in ESO.

Mensen die een high elf hebben (hogere magicka) of een andere magicka based race, en ervoor kiezen om vampier te worden (75% snellere magicka regen) zijn dus met deze aanpassing een stuk in het voordeel tov andere magicka users.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik denk dat ik ESO met de aankomende vakantie maar eens ga proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik zeg doen!! Het is een erg vermakelijk spel en het is dat ik geen tijd heb maar anders speel ik dit zo 10 uur per dag.
Ik ben ondertussen veteran rank 6, het duurt nu best lang per level en wil zo snel mogelijk naar vet 14 want ik ben een echte pvp-er. Geen goede maar het blijft gewoon erg leuk om tegen andere mensen te vechten.
Wat ik leuk vind is dat als je iemand onverwacht aanvalt dat ze vaak geen idee hebben van wat ze moeten doen. Iets wat mij ook regelmatig gebeurt en is alleen maar te verhelpen door veel ervaring op te doen.
Ook moet je rekening houden dat je battle leveled bent onder level 50 en je dus veel meer health hebt en damage doet dan iemand die vet rank 1-13 is. Ik heb het nu een stuk moeilijker dan toen ik level 30-49 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo dames en heren, ik ben ook nieuw met het spel ESO en eigenlijk het zelfde verhaal als
Epamal een paar postings terug, alleen ik zit nog midden in The Witcher en wil het graag uitspelen voordat ik met ESO begin anders heb ik 2 halve spellen en dat werkt niet voor mij (het kriebelt als een gek haha), ik heb het spel plus update al binnen en heb kort gespeeld totdat ik op dat schip kwam.
Naja lang verhaal kort, ik schat dat ik nog zon kleine 2weken nodig heb om de Witcher helemaal uit te hebben, maar ben bang dat ik dan (eigenlijk nu al) te laat met ESO begin helemaal als totaal onbekende met het spel en ook veel mis.
Of maakt het instap moment niet zo heel veel uit in ESO en speel geleidelijk aan vol mee?
Zou ook mooi zijn als ricking08 zijn Guild nog bestaat van een paar blz terug lol en er nog plaats is voor deze ook 30plus speler in een non demanding Guild :P

srry voor het lange en mischien domme verhaal, maarja The Witcher3 was een cadeautje en nooit gedacht dat dat zon mooi en groot spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ESO is een MMO, dus komen constant wel nieuwe spelers bij. Er is naar mijn mening nooit een verkeerd moment om in te stappen. Ja als je er vanaf het begin bij zat, dan was je nu een hoge level en kon je aan end-game beginnen. Maar het is niet dat de wereld nu leeg voor je is als beginner ;) Komen altijd nieuwe spelers bij met zulke games, dus echt laat ben je nooit.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi en ja je zegt het goed, bang voor een lege wereld ja.
Bedankt voor je (snelle) reactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Hi all! Ik heb het spel ook sinds een paar dagen en ben helemaal hooked! Als iemand eens wil questen en toevallig ook nog op de Xbox one speelt, GT: Shrimp Tabasco :)

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Ik ben ook begonnen. Het systeem is wat anders dan skyrim maar een beetje variatie mag ook wel :)

Ik ben bang dat hier ook best veel tijd in gaat zitten...

Owja: kahjit nightblade hier :) ik ben totaal geen kahjit persoon maar de abilities liggen mijn speelstijl het beste.
Een combat assassin :)

[ Voor 31% gewijzigd door Fordox op 16-07-2015 10:09 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Imerial City DLC is overigens sinds gister aangekondigd. Hij komt 15 sept voor X1 en 16 sept voor PS4, ESO Plus members krijgen het gratis, los te koop voor 2500 Crowns.

Naast de DLC komt er ook een grote patch die gratis is voor alle gebruikers. Veel nieuwe aanpassingen, nieuwe crafting passive skills, glass style motif en buffs.

De DLC ga ik vooralsnog niet halen (speelt af in Cyrodil, dus voornamelijk PvP), ook druk met Destiny DLC vanaf de 15e. Ik denk dat ik ESO Plus haal vanaf de 2e DLC pakket. Direct veel content dan. Tot die tijd geniet ik wel van de gratis patches :)

Meer info en alle notes -> http://www.elderscrollson...erial-city-launch-details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Sinds gister begonnen op de ps4. Erg naar m'n zin zo lekker op de console. Vindt het levelen alleen wel traag gaan, maar dat zal wel zijn omdat alles nog zo nieuw is :)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:18
Is dit een beetje leuk om semi-alleen te spelen? Ik ben Destiny zat, heb the Witcher bijna "uit", en vond Skyrim echt superduperawesome (en vind het leveling-systeem bij the Witcher en DA:I wat minder), maar m'n Destiny-vriendjes lopen hier allesbehalve warm voor. Ik vind the Witcher nu ook wel een beetje eenzaam. Dus ben erg aan het twijfelen om het te kopen.

Maar wat ik zo lees zijn de quests sowieso solo, en alleen dungeons en nog wat andere dingen multiplayer. Is het een beetje makkelijk om daarvoor random andere mensen te vinden? PVP is meestal niet zo mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog nooit PVP gedaan in het spel en heb er al met al toch wel ruim driekwart jaar plezier van gehad :)
IMO is het spel zeer goed te doen solo. Mensen vinden is soms wat lastig (iig dat was het drie maanden geleden), maar als je een beetje lange adem hebt vind je uiteindelijk wel een groep om een dungeon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vind het zeer irritant dat mensen tegelijk dezelfde quests als jij doen. Probeer je stealth even een kamp uit te ruimen van slechterikken, komt er zon knakker guns blazing aanzetten... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ik raad overigens iedereen wel aan om zich aan te melden voor de PvP campaign mode. Ook al speel je geen PvP. Er zijn namelijk bonussen die je krijgt wanneer je faction bijvoorbeeld een Scroll in bezit heeft etc. Je krijgt dan ook in PvE deze bonussen. Dingen zoals extra xp, gold, attack boosts, health boosts etc. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Is er trouwens iemand die speelt op pc en me even wat stuff wilt leren via teamspeak? :)
De basic spul heb ik wel onder de knie (crafting en dergelijke) maar ik wil meer leren over het spelen in groepsverband en bepaalde locaties en hoe je resources kan herkennen. En ook wat de leukere "must do" quests zijn. Ik word er een beetje gek van om telkens quests te spelen waarbij je een uur rond loopt tegen npc's te praten en dat je reward maar 100 gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Ik heb nu al behoorlijk wat uren in het spel zitten en vermaak me nog steeds erg goed. Vind het vooral leuk dat je niet vast aan een bepaalde Build met een bepaalde class, als je een mage met two hander of boog wil worden dan kan dat gewoon. Bepaalde classes hebben natuurlijk wel synergie met bepaalde wapens. Heb afgelopen week eso plus genomen voor de maandelijkse crowns (goedkoper als los 1500 crowns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Fijn spel inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat ik een stuk gemist heb oid. Heb namelijk alleen maar oranje quests nu ik net lvl 22 ben. Stonefalls en Deshaan heb ik helemaal afgerond en ben nu net in Shadowfen. De quests zijn overigens wel te doen, maar vraag me af waar ik iets gemist kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Trouwens nog een pro-tip voor de pc gamers:
Als je resources wilt zoeken, zet dan gras uit in je grafische settings. Dan kun je veel makkelijker hout en paddenstoelen e.d. Vinden. Vooral jute is dan enorm makkelijk te vinden :)

Ik begin nu echt enorm erg het "skip" gevoel te hebben bij quests puur omdat ze saai zijn. Elk stukje lore of verhaal is gelijk SKIP! Wordt de lore/quests nog leuker of niet?
Ik word een beetje ziek van quests als 'praat met die en die, klik op hier op E, ren je rot, hier heb je 100 gold'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:53:
Trouwens nog een pro-tip voor de pc gamers:
Als je resources wilt zoeken, zet dan gras uit in je grafische settings. Dan kun je veel makkelijker hout en paddenstoelen e.d. Vinden. Vooral jute is dan enorm makkelijk te vinden :)[...]
Scheelt je ook behoorlijk wat skill points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
Fordox schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:53:

Ik begin nu echt enorm erg het "skip" gevoel te hebben bij quests puur omdat ze saai zijn. Elk stukje lore of verhaal is gelijk SKIP! Wordt de lore/quests nog leuker of niet?
Ik word een beetje ziek van quests als 'praat met die en die, klik op hier op E, ren je rot, hier heb je 100 gold'.
Nee. ;)

Dit is het soort quests wat je zult blijven spelen. De mainquest kent iets meer variantie en diepgang maar de (kleinere) sidequest is vooral: Praat met die en die, zoek x aantal van dit item, ren van A naar B naar C....

Dungeons kennen overigens ook weinig variantie:
http://images.bluegartr.c...b2c698f6ae3bccf89ddcd.jpg
:+

[ Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 20-07-2015 15:42 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hmm jammer. Dan ben ik bang dat er hier niet zoveel tijd in gaat zitten dan dat ik verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensklop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-04 09:04
Hallo, ik speel al een tijdje ESO en het is geweldig. Ben zojuist VR1 geworden maar ik word de quests nu wel beetje zat en heb meer zin in PvP, maar ik heb geen idee hoe ik beetje begin in het grote cycodill.

En zijn er nog verdere tips wat ik kan doen met een VR1 character ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Fordox schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:45:
Hmm jammer. Dan ben ik bang dat er hier niet zoveel tijd in gaat zitten dan dat ik verwachtte.
De irritatie factor is ook afhankelijk van de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Als je het spel casual speelt en per week een paar uurtjes online bent, zal dit je niet zo irriteren.
Als je het spel echter hardcore, meerdere uren per avond speelt, dan worden de missie's wel wat eentonig.

Maargoed, voor een dev-er is het natuurlijk lastig om telkens originele missies te bedenken. Zeker als het er zoveel zijn zoals in ESO.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:01
ChojinZ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:50:
[...]

De irritatie factor is ook afhankelijk van de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Als je het spel casual speelt en per week een paar uurtjes online bent, zal dit je niet zo irriteren.
Als je het spel echter hardcore, meerdere uren per avond speelt, dan worden de missie's wel wat eentonig.

Maargoed, voor een dev-er is het natuurlijk lastig om telkens originele missies te bedenken. Zeker als het er zoveel zijn zoals in ESO.
Het zou volgens mij wat leuker zijn als er in de missies wat meer van je skillstrees gevraagd werden. Zoals dat je de keuze hebt tussen ergens een sleutel gaan zoeken of de deur lockpicken, of dat er ergens een maaltijd/thee iets nodig is die je dan moet maken. Dit zou de variatie wel ten goede komen.

Ikzelf heb namelijk net de ebonheart uitgespeeld en de main story maar om nu weer bij de aldmeri te beginnen en alles opnieuw te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
rensklop schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:43:
Hallo, ik speel al een tijdje ESO en het is geweldig. Ben zojuist VR1 geworden maar ik word de quests nu wel beetje zat en heb meer zin in PvP, maar ik heb geen idee hoe ik beetje begin in het grote cycodill.

En zijn er nog verdere tips wat ik kan doen met een VR1 character ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Casual VR2 gamer hier en ik wordt de quests een beetje zat. Craglorn solo spelen is ook geen goed plan (VR11 mobs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
noloog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Het zou volgens mij wat leuker zijn als er in de missies wat meer van je skillstrees gevraagd werden. Zoals dat je de keuze hebt tussen ergens een sleutel gaan zoeken of de deur lockpicken, of dat er ergens een maaltijd/thee iets nodig is die je dan moet maken. Dit zou de variatie wel ten goede komen.
Nooit over nagedacht maar dat klinkt inderdaad wel interessant. Of dat je bv. een armor moet maken en je iemand zo dwingt om skills te trainen.
noloog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:57:
[...]

Ikzelf heb namelijk net de ebonheart uitgespeeld en de main story maar om nu weer bij de aldmeri te beginnen en alles opnieuw te doen :/
Ik ken het gevoel. Ben ook begonnen met Ebonheart maar na deze uitgespeeld te hebben, had ik het grotendeels wel gezien met de quests....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ChojinZ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:50:
[...]

True, maar ik mis wel een beetje het avontuurlijke erachter.
Bij skyrim zat er achter elke redelijk grote missie wel een goed verhaal en een leuke reward waar je wat aan hebt, maar tot nu toe in ESO is alles dom gelul over skooma en krijg je van die armor dingen die je toch weer gaat deconstructen bij de forge :p

Dat mis ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Fordox schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:15:
[...]

Bij skyrim zat er achter elke redelijk grote missie wel een goed verhaal en een leuke reward waar je wat aan hebt, maar tot nu toe in ESO is alles dom gelul over skooma en krijg je van die armor dingen die je toch weer gaat deconstructen bij de forge :p

Dat mis ik.
Het ligt er maar net aan wat je leuk vind in de game, of waar je naar op zoek bent. Ik skip ook gewoon 90% van de gesprekken. Soms komen er grote guests die gewoon erg tof zijn, die volg ik dan helemaal. Daarnaast ben ik simpelweg een grind-addict :p Ik doe veel met blacksmith, clothing, woodwork, alchemy, enchanting (alles lvl 50), guild stores afspeuren en dingen verkopen en ben dus ook heel erg druk met farmen van materials, constant enemies killen voor materials etc om steeds weer betere materialen te kunnen krijgen. Hierdoor heb ik bijvoorbeeld mn wapen, armor en de enchantments op die wapens en armor zelf gemaakt. Dat ik dan rondloop met 3 zelfgemaakte sets (5/5, 2/5, 2/5) en alles blauw met paarse en blauwe enchantmets erop: dat geeft mij wel voldoening. Lekker enemies killen en dungeons ownen met je self-made gear: is toch echt een lekker gevoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat is ook zo'n beetje de insteek die ik ook heb :)
Alleen gaat dat grinden zo langzaam..

Is er trouwens een guide voor welke guild ik moet kiezen? Die guildstores lijken me namelijk wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Fordox schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:15:
[...]

Dat mis ik.
Klopt. Missies/quests zijn niet echt rewarding. Items die je verdiend zijn zelden echt handig/zeldzaam/bruikbaar. Wat dat betreft hadden ze er wel wat meer unieke items in mogen geven.
Fordox schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:52:

Is er trouwens een guide voor welke guild ik moet kiezen? Die guildstores lijken me namelijk wel handig.
http://elderscrollsonline.wiki.fextralife.com/NPC+Guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Fordox schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:52:
Dat is ook zo'n beetje de insteek die ik ook heb :)
Alleen gaat dat grinden zo langzaam..

De Guilds (NPC) in de games hebben niks te maken met de Guild Stores. Je hebt in de game twee Guilds: De Fighters Guild en de Mages Guild. Beide hebben een eigen quest line die je kan volgen en een skill tree die je kan gebruiken. Je kan (is aan te raden zelfs vanwege rewards/xp/skills) gewoon beide Guilds 'joinen' (gewoon hun quest line uit spelen).

Daarnaast heb je Guilds van echte spelers. Dit zijn dus groepen die gemaakt zijn door echte spelers (zie het als een clan). Iedereen kan één Guild zelf beginnen en in totaal in 5 Guilds zitten. Wanneer je Guild 50+ leden heeft mag je een Guild Store openen. Zodra je in een Guild zit die een eigen Guild Store heeft, dan kan je dingen via de Guild Store aanbieden om te verkopen, of zelf dingen kopen die andere leden hebben aangeboden. Per verkocht product gaat er een klein percentage naar de Guild Bank. De Guild kan ook zogenoemde 'Traders' inhuren. Deze zitten in elke grote stad en bij veel wayshrines. Wanneer een Guild een Trader heeft ingehuurd, dan is de Guild Store die hele week open voor het publiek. Dus dan kan iedereen die in die stad komt spullen kopen van de Guild Store. Je bereik wordt daarmee gigantisch vergroot gezien het publiek dan ook je spullen mag kopen.

De Guild moet steeds elke week bieden op een Guild Trader. Aan het begin van de week (maandag) wordt bekend gemaakt of je gewonnen hebt of verloren. Heb je de bieding verloren, dan krijg je je bod terug. Heb je gewonnen, dan staat je Guild Store een week lang op die spot.

Tip: bespaar jezelf de moeite om een eigen Guild en Guild Store te openen. Ik had in het begin gelijk een Guild opgezet en binnen 3 dagen zaten we op 70+ members. De eerste 2 weken hebben we gigantisch veel verkocht via de Guild Store (2x bod gewonnen). Echter is de hele Guild Store systeem compleet verkracht (om het zo maar te zeggen) door de PC community. Oude PC gamers mochten namelijk alles meenemen naar de console versie. Het resultaat: je kreeg spelers die miljoenen aan gold hadden en ongelooflijk veel dure materialen, terwijl de rest van de community nog net aan het beginnen was. Deze bieden zonder problemen 150.000-500.000 gold om een week ergens te mogen staan. Je zult ook zien dat het nu dus onmogelijk is om een Guild Store succesvol te onderhouden, simpelweg omdat de game al mensen heeft die met miljoenen gold zijn begonnen.

Ik zit nu bij mn eigen Guild (toch handig voor de Guild Bank) en 4 andere grote Guilds die elk 500 members hebben. Ik verkoop nu maar alles via die 4 Guild Stores.

Rant mode: Zenimax heeft echt de plank volledig misgeslagen door de optie te bieden om je account mee te kunnen nemen naar de PS4/X1 versie. De PC community bepaalt gewoon wat de prijzen zijn en hebben zelfs meerdere Guild Stores (bijvoorbeeld Trading Company en Trading Company II) naast elkaar. Het is simpelweg een vorm van monopoly. De prijzen voor materialen waren direct al erg hoog, omdat iedereen elkaar volgt. PC gamers zetten alles lekker hoog en nieuwe gamers die dezelfde items vinden en willen verkopen gaan het automatisch ook voor die prijzen aanbieden. Ik hoop dat de community zichzelf balanceert op termijn, want het gaat soms écht nergens over met de prijzen van bepaalde items. Uiteindelijk is het vraag en aanbod wat de prijs bepaalt. Dus ik ga ervanuit dat met de tijd producten steeds goedkoper worden (zoals materials) omdat er veel mensen het gaan aanbieden, en bepaalde producten juist duurder worden omdat veel mensen het nodig gaan hebben.

P.S. Als je gebruik wil maken van een Guild Store (dus een bestaand Guild wil joinen) raad ik je aan om op het forum te kijken van ESO. Daar heb je namelijk een apart sectie voor Guilds. Daar vind je oproepen van Guilds die speciaal gemaakt zijn om te traden. Even je PSN/XBL/PC username doorgeven en ze kunnen je toevoegen. Het is slim om gewoon bij 5 Guilds te zitten. Niet alleen om je bereik te vergroten als je dingen wil verkopen, maar ook om je selectie te vergroten als je dingen wil kopen. De Guild Stores waar je lid van bent kan je namelijk altijd bezoeken via de 'Bank' in elke stad. Je hoeft dus niet specifiek naar de juiste spot te gaan om de juiste Trader te vinden. Dan heb je altijd 5 Guilds Stores ter beschikking zonder ze steeds te moeten zoeken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 22-07-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik er zo tussendoor knal!

Ik heb iedereen die mij een PM gestuurd heeft voor de aanmelding bij Alobe warriors guild toegevoegd.

Verder hebben we nu een actie: degene die de meeste leden binnen hark krijgt van ons OF een gratis vampire bite, of een gratis werewolf scratch. De actie loopt tot 01 augustus.

Wil je bij de guild aansluiten, pm me dan even.

We zitten nu allemaal wel rond de lvl 50 en vet 1+. Iedereen is welkom, en de bank staat open om items uit te halen, en in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:15

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Na MMORPG af te hebben gezworen...toch maar aan TESO begonnen met een paar vrienden. Leuke game hoewel ik moet zeggen dat ik hem voornamelijk als TES game speel met ingame chat mogelijkheden O-) .

Het MMO aspect valt me een beetje tegen. Een paar keer gehad dat ik dezelfde tempel binnenliep als een groeplid (vriend) en we elkaar niet meer zagen...een andere instance van dezelfde quest dus. Waar we momenteel een beetje mee boksen is de dungeon's. We hebben een paar keer geprobeerd om met 4 man te spelen maar telkens worden we DIK afgemat!

We spelen met drie spelers van ongeveer hetzelfde level en een speler die 10+ levels op de rest heeft. De groupleader is het laagste level. Zover wij begrijpen moeten de dungeons dus laag geschaald worden en moet de speler met het hogere level de rest er gewoon doorheen kunnen trekken. Keer op keer gaan we echter neer op de eerste boss in de dungeon. :S edit: (Echt HARD neer ook, we doen amper schade)

Weet iemand wat wij over het hoofd zien?

[ Voor 3% gewijzigd door Sumerechny op 23-07-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sumerechny schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:08:
Na MMORPG af te hebben gezworen...toch maar aan TESO begonnen met een paar vrienden. Leuke game hoewel ik moet zeggen dat ik hem voornamelijk als TES game speel met ingame chat mogelijkheden O-) .

Het MMO aspect valt me een beetje tegen. Een paar keer gehad dat ik dezelfde tempel binnenliep als een groeplid (vriend) en we elkaar niet meer zagen...een andere instance van dezelfde quest dus. Waar we momenteel een beetje mee boksen is de dungeon's. We hebben een paar keer geprobeerd om met 4 man te spelen maar telkens worden we DIK afgemat!

We spelen met drie spelers van ongeveer hetzelfde level en een speler die 10+ levels op de rest heeft. De groupleader is het laagste level. Zover wij begrijpen moeten de dungeons dus laag geschaald worden en moet de speler met het hogere level de rest er gewoon doorheen kunnen trekken. Keer op keer gaan we echter neer op de eerste boss in de dungeon. :S edit: (Echt HARD neer ook, we doen amper schade)

Group PvE hadden ze inderdaad wel wat meer mogen uitbreiden. Op low lvl is er niet veel te doen behalve dungeons. Als je een wat hogerer VR ranking hebt kan je naar Craglorn waar de content zich richt op group PvE maar buiten dat is er bar weinig te doen. Zonde. Het zou leuk zijn als je met een wat lager lvl group PvE zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Super vermakende game en ik speel het al sinds beta onafgebroken op een rustig tempo want ik word over een paar dagen voor het eerst max lvl (v14).
Maar waar ik me nog het meeste aan erger is dat er haast geen gevoel van guildschap gegeven wordt in de wereld (tenzij je het zelf actief sociaal opzoekt uiteraard).
Maar spelers die zich in je omgeving bevinden kan je niet van zien of ze in dezelfde guild zitten met je. Dan zou je zijn naam moeten opzoeken in de enorme lange memberslist van de guildpanel en dan weet je het pas en dan voordat je het weet is die speler al lang weer uit het zicht verdwenen.
Dus eigenlijk zou Zenimax het zo moeten maken dat iedereen in zijn character panel ook kan aangeven naast zijn titel welke guild van de max 5 guilds waar hij in zit wil vertegenwoordigen en je het dan van iemand ten alle tijden naast zijn characternaam en healthbar ook die guildnaam kan zien staan.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Sumerechny schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:08:

Heeft de Groupleader niet toevallig de groep op Veteran staan ipv Normal? Veteran instances zijn een stuk pittiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

AceAceAce schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Heeft de Groupleader niet toevallig de groep op Veteran staan ipv Normal? Veteran instances zijn een stuk pittiger
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. We waren met drie mensen van lvl 14 en één van 26 (tweede poging drie mensen met lvl 17 en één van level 26).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Sumerechny schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:15:
[...]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. We waren met drie mensen van lvl 14 en één van 26 (tweede poging drie mensen met lvl 17 en één van level 26).
Gewoon kwestie van beter samen spelen, de boss mechanics door krijgen en een goede healer. De eerste keer werden wij ook afgemaakt. Waren toen allemaal lvl 11. Na een paar keer de moed opgegeven. Een dag later nogmaals geprobeerd en na heel veel moeite gehaald, maar hadden dan ook geen Templar healer :+ Daarna vaker gedaan met een zeer goede Templar en ging echt veel beter. Heb alle Dungeons inmiddels probleemloos gehaald op normal.

Nu Group Delves en Dungeons gedaan in Craglorn, we zijn nu lvl 7 veterans vs veteran 11-13 enemies. Drie mans erdoorheen blazen met een Sorcerer, Templar en Nightblade.

Kwestie van oefenen, team-work, de juiste skills combineren en een goede Templar. Mooie groep combinaties om te proberen als het lastig gaat: Templar healer, Dragon Knight Tank, Nightblade DPS en een extra Templar voor tanking en extra healen voor nood.

(Spelen op de PS4)

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 23-07-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ASNNetworks schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:35:
[...]
Gewoon kwestie van beter samen spelen, de boss mechanics door krijgen en een goede healer.
Dat hadden wij de eerste keer ook in ons achterhoofd. Maar ook de tweede en derde keer deden we bijna geen schade aan de boss. Het lijkt telkens wel Demon's/Dark Souls _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Sumerechny schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:28:
[...]

Dat hadden wij de eerste keer ook in ons achterhoofd. Maar ook de tweede en derde keer deden we bijna geen schade aan de boss. Het lijkt telkens wel Demon's/Dark Souls _O- .
Ik ben Veteran 7, wil best mee doen :+ (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBRU
  • Laatst online: 04-02-2022
Hallo!

Sinds kort met dit spel begonnen (2 dagen geleden), tot nu vind ik het een erg goed spel! Nu zoek ik wel wat mensen om samen mee te spelen, die wellicht ook gelijk wat tips en tricks hebben. Ik speel op de Xbox One. Wellicht kunnen we gamertags uitwisselen?

Groet,

Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
hey mensen,

ik zit er aan te denken om ESO te kopen. alleen vroeg ik mij of hoe het op een laptop draait met een 660m en een i5 3320m @2,6mhz.

dit omdat ik in de avond voornamelijk in de huiskamer een spelletje speel(vrouw wil ook wat aandacht van tijd tot tijd). en dus wil ik wel een game die ook goed op mijn laptop draait. tuurlijk verwacht ik geen ultra settings met 60 fps. maar ik neem voor af en toe in de avond uren low met 30-40 fps genoegen.
dus zijn er meer mensen die op een 660m draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Dat zal denk ik wel kunnen.. op low settings zeker vloeiend maar op medium misschien wel of net niet vloeiend genoeg. Hangt er namelijk ook van af of je pvp in cyrodiil wil gaan doen. Want dan heb je wel een krachtigere pc nodig hoor.

Ik draai het ook soms nog op mijn htpc met daarin AMD A8-3870K en onboard graphics. Medium settings gaat net, pvp niet, en in group dungeons gaat het nog wel ooit schokkerig.

Er zijn misschien ook nog wel videos te vinden op youtube die dit ook op i5 laptop of surface pro hebben getest

[ Voor 12% gewijzigd door SpitfireNL op 26-07-2015 09:45 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
klopt pvp laat ik aan mijn i5 3570 en r9 290 over. maar af en doe een dungeon moet wil wel lukken dus. dus is mooi. en had nog niet op die i5 gekeken. meer naar 660m. maar daar kwam niets uit. ga eens op de i5 kijken. bedankt.

/edit. kwam een filmpje tegen met een 750m. welke nog iets slechter is als een 660m. en die draaide prime. toen kwam ik ook nog http://www.notebookcheck....orce-GT-750M.90245.0.html
tegen. en dat moet lukken qwa fps. dus ik ga hem maar bestellen:P

lekker dan. 120gb ssd. en een 1tb hdd. maar installeren homaar.

moet 80gb op mijn ssd blijkbaar hebben |:( |:( |:(

nu maar windows opnieuw instaleren en hopen dat ik net aan die 80gb over heb.

[ Voor 53% gewijzigd door loki504 op 26-07-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
@loki504: Hint: alleen vandaag nog in de summer sale encore van GamesPlanet voor €13,50 (Duitse versie van de winkel, UK betaal je meer): https://de.gamesplanet.co...nlimited-download--1036-1

Scheelt toch weer een berg als je het vergelijkt met de €45 retail in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
loki504 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:21:
klopt pvp laat ik aan mijn i5 3570 en r9 290 over. maar af en doe een dungeon moet wil wel lukken dus. dus is mooi. en had nog niet op die i5 gekeken. meer naar 660m. maar daar kwam niets uit. ga eens op de i5 kijken. bedankt.

/edit. kwam een filmpje tegen met een 750m. welke nog iets slechter is als een 660m. en die draaide prime. toen kwam ik ook nog http://www.notebookcheck....orce-GT-750M.90245.0.html
tegen. en dat moet lukken qwa fps. dus ik ga hem maar bestellen:P

lekker dan. 120gb ssd. en een 1tb hdd. maar installeren homaar.

moet 80gb op mijn ssd blijkbaar hebben |:( |:( |:(

nu maar windows opnieuw instaleren en hopen dat ik net aan die 80gb over heb.
Je kan ook proberen de game directory van op je PC kopieren naar je laptop in de game directory plaatsen. Daarna launcher starten en repair uitvoeren.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Bitage schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:23:
@loki504: Hint: alleen vandaag nog in de summer sale encore van GamesPlanet voor €13,50 (Duitse versie van de winkel, UK betaal je meer): https://de.gamesplanet.co...nlimited-download--1036-1

Scheelt toch weer een berg als je het vergelijkt met de €45 retail in NL.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( had hem voor 25 bij g2play gekocht...

helaas net te laat. en hij is hem nu aan het instaleren. had 90gb vrij na herinstallatie Windows.(werd weer eens tijd)

toch wel jammer dat mijn 1gbps maar 13/14 MBps haalt... ach ja. als ik vanavond thuis kom zijn ze allebij binnen:P

[ Voor 16% gewijzigd door loki504 op 26-07-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Rustig maar, die duitse site heeft zn keys uitverkocht. Maandag komt er weer een nieuwe batch en daarvan kun je nu een key pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eindelijk aangekomen bij de endgame en zit nu halverwege vet 1 rank. Afgezien van de PvP (want die vind ik echt wel de moeite waard om te spelen) ben ik best teleurgesteld in de end-game content. De missies beginnen nu echt wel repetitief te worden, ook in de 'nieuwe' provincies. De crafting writs vind ik dan wel weer leuk om te doen.

Uit verveling ben ik nu maar mijn crafting skills aan het upgraden; enchating en alchemy zijn aardig op weg naar de lvl 50, maar ik ben bang dat het daarna wel eens afgelopen kan zijn.

De guilds hoef je niet eens meer naar om te kijken; done deal zonder ook maar enige kans van slagen met een nieuwe guild. Ondertussen ben ik maar lid geworden van 3 andere guilds om daar mijn spullen en motifs te verkopen.

Hoe spenderen jullie je end-game tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:20:
Ik ben nu eindelijk aangekomen bij de endgame en zit nu halverwege vet 1 rank. Afgezien van de PvP (want die vind ik echt wel de moeite waard om te spelen) ben ik best teleurgesteld in de end-game content. De missies beginnen nu echt wel repetitief te worden, ook in de 'nieuwe' provincies. De crafting writs vind ik dan wel weer leuk om te doen.

Uit verveling ben ik nu maar mijn crafting skills aan het upgraden; enchating en alchemy zijn aardig op weg naar de lvl 50, maar ik ben bang dat het daarna wel eens afgelopen kan zijn.

De guilds hoef je niet eens meer naar om te kijken; done deal zonder ook maar enige kans van slagen met een nieuwe guild. Ondertussen ben ik maar lid geworden van 3 andere guilds om daar mijn spullen en motifs te verkopen.

Hoe spenderen jullie je end-game tijd?
Datzelfde probleem en gevoel zat ik toen ook mee. Toen ben ik ook meer met crafting gaan doen en pvp voor de afwisseling. Maar dat bracht me weer nieuwe interesses en inzichten. Daarop ben ik namelijk veel meer gaan experimenteren met verschillende gear en skills omdat je het dan toch zelf kan craften en veel skills ziet van andere spelers tijdens pvp.
Zo heb ik inmiddels bijna alle skills naar max lvl50 gehaald. Alle 3 armor skill lines en 5 weapon skill lines heb ik al op lvl50. Class skill lines maxen is uiteraard wat ik als eerste had gedaan toen ik met eso begon. Nu ben ik bezig met undaunted skill line nog naar lvl10 (max) te halen door wat vaker group dungeons te doen. Dat blijft ook wel leuk. Dus dat kan je bijvoorbeeld ook nog doen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Laatst online: 13-08-2024
Zijn er nog mensen/guilds actief in dit spel?
Heeft de keuze van een server of alliantie nog gevolgen voor welke guild je wel of niet kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Williekeilen schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:35:
Zijn er nog mensen/guilds actief in dit spel?
Heeft de keuze van een server of alliantie nog gevolgen voor welke guild je wel of niet kan joinen?
Hi, ik ben even niet actief door andere spellen.
Server heeft zeker invloed. Ikzelf zit op NA server omdat ik het spel in Nieuw-Zeeland begon te spelen. Accounts verhuizen tussen servers is _niet_ mogelijk.

Alliances zijn belangrijk voor guilds omdat je welliswaar dezelfde guild kan joinen als je verschillende alliances hebt, maar je kan geen Group vormen met mensen uit meerdere alliances.

Verwijderd

Het is alweer een tijdje geleden dat iemand heeft gepost, maar met de release van Imperial City ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn!

Imperial City is namelijk een mix tussen PvP en PvE; groepjes pvp van alle facties lopen door de stad heen te struinen op zoek naar andere pvpers om hun Tar Valon stenen (hiermee kun je nieuwe epic gear kopen) afhandig te maken. Daar komt nog eens bovenop dat je het op mag nemen tegen level 16 Pve characters. Ben je dus nog niet hoog genoeg, sluit je dan asap aan bij een groepje want anders hou je het niet lang vol.

Ik vind deze DLC echt een toevoeging aan de game! Het struinen, sneaken en korte skirmishes, maken het tot een echte thrillride. Helemaal als je weer met een slordige 150/200 stones naar je bank probeert te komen om ze veilig op te bergen. Kom je de verkeerde groep tegen, dan zijn al je stenen weer pleitte. Helaas wordt het ook weer moeilijker om de stad in te komen met de lone-wolfs die voor de ingangen van de sewers pvpers op staan te wachten om ze af te maken...pfff...had Bethesda daar niet iets op kunnen vinden? erg jammer weer!

Verder nog een vraagje aan jullie:

Ik merk dat ik gewoon enorm vaak het loodje leg tijdens PvP met mijn full-healer rol. Elke tegenstander die ik tegenkom heeft mij in 1 of 2 klappen dood, en ik mis hierdoor gewoon veel XP en ook kan ik niet helpen met repareren van keeps etc omdat ik weer eens moet reviven.
Ik zit er dan ook gewoon over te denken om dat healen lekker aan de wilgen te hangen. Dat gezeik met niet kunnen mounten omdat je nog 'in combat' bent hangt me ook enorm de keel uit. Iemand tips? of zeggen jullie: lekker een andere rol aannemen. Ik kan namelijk ook gewoon overstappen op een stamina build sorcerer.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2015 15:07 ]

• mdour
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 15:38
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:20:
Het is alweer een tijdje geleden dat iemand heeft gepost, maar met de release van Imperial City ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn!

Imperial City is namelijk een mix tussen PvP en PvE; groepjes pvp van alle facties lopen door de stad heen te struinen op zoek naar andere pvpers om hun Tar Valon stenen (hiermee kun je nieuwe epic gear kopen) afhandig te maken. Daar komt nog eens bovenop dat je het op mag nemen tegen level 16 Pve characters. Ben je dus nog niet hoog genoeg, sluit je dan asap aan bij een groepje want anders hou je het niet lang vol.

Ik vind deze DLC echt een toevoeging aan de game! Het struinen, sneaken en korte skirmishes, maken het tot een echte thrillride. Helemaal als je weer met een slordige 150/200 stones naar je bank probeert te komen om ze veilig op te bergen. Kom je de verkeerde groep tegen, dan zijn al je stenen weer pleitte. Helaas wordt het ook weer moeilijker om de stad in te komen met de lone-wolfs die voor de ingangen van de sewers pvpers op staan te wachten om ze af te maken...pfff...had Bethesda daar niet iets op kunnen vinden? erg jammer weer!

Verder nog een vraagje aan jullie:

Ik merk dat ik gewoon enorm vaak het loodje leg tijdens PvP met mijn full-healer rol. Elke tegenstander die ik tegenkom heeft mij in 1 of 2 klappen dood, en ik mis hierdoor gewoon veel XP en ook kan ik niet helpen met repareren van keeps etc omdat ik weer eens moet reviven.
Ik zit er dan ook gewoon over te denken om dat healen lekker aan de wilgen te hangen. Dat gezeik met niet kunnen mounten omdat je nog 'in combat' bent hangt me ook enorm de keel uit. Iemand tips? of zeggen jullie: lekker een andere rol aannemen. Ik kan namelijk ook gewoon overstappen op een stamina build sorcerer.
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die deze game nog speelt. Over IC merk ik dat de meningen verdeeld zijn. Zelf ga ik graag de sewers in met mijn guild of een groepje.De nieuwe dungeons zijn gewoon goed.

Wat je vraag betreft als ik je goed begrijp heb je nu een sorcerer met twee healing staffs? In dat geval zou bolt escape je kunnen helpen. Een goede escape en wanneer je nog 'in combat' bent kan je alvast meters maken. Verder zou ik een sorc niet op stam baseren maar op mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik ben nu lvl 16, maar ik level zo langzaam. Ik heb alles gedaan in het eerste gebied en in het tweede gebied zijn alle quests een paar levels hoger dan ik. Is er een andere manier om wat xp te verdienen, zodat ik wat meer quests van mijn eigen level krijg?

Of moet ik gewoon mijn gear en skills wat opvijzelen want zelfs oranje quest zouden goed te doen moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Williekeilen schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:53:
[...] Of moet ik gewoon mijn gear en skills wat opvijzelen want zelfs oranje quest zouden goed te doen moeten zijn?
Zelfs rode quests zijn nog wel te doen, met wat moeite, de juiste gear, skills en de wil om het 4-5 keer opnieuw te proberen. De oranje quests zijn ook goed te doen. Zou verwachten dat je daar gemiddeld wellicht eens per quest doodgaat.
Levelen is overigens gewoon een kwestie van doorbuffelen. Geen enkel stukje XP laten liggen. Vermoord gewoon zo ongeveer alles dat los en vast zit op weg naar een quest. Doe de quest en loop weer moordend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperkip
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11-2024
Is er hier toevallig iemand een vampire op de PC versie die mij zou willen turnen?
Stuur me aub een PM als je mij zou willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Opperkip schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:17:
Is er hier toevallig iemand een vampire op de PC versie die mij zou willen turnen?
Stuur me aub een PM als je mij zou willen helpen.
Gewoon in guilds rondvragen, genoeg lui die dat wel gratis willen doen

Ben zelf werewolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even een vraagje.

Laatste tijd een paar keer aangelopen tegen dat bij het laden het spel niet kan zien welke patch ik heb.

Dan moet ik op repair drukken. Maar dat helpt ook niet. Enigste wat ik doen kan is spel verwijderen en opnieuw downloaden, dan werkt het wel weer. Op zich geen probleem mee, maar half uur tot een uurtje wachten is niet altijd tof om even te spelen :)

Gebruik steam om het spel te spelen.

Iemand anders ook tegen dit probleem aangelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpitfireNL
Dat heb ik ook wel eens. Maar dan crasht in werkelijkheid alleen de launcher en niet je spel. Als je dan op repair klikt dan gaat hij bijna het hele spel weer opnieuw downloaden en installeren alleen maar om die launcher te repareren.

Gelukkig kan ik het altijd heel makkelijk oplossen door juist niet op repairen te klikken maar gewoon door de launcher te sluiten en opnieuw te starten. Dan is het weer goed.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
fitznl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:48:
Even een vraagje.

Laatste tijd een paar keer aangelopen tegen dat bij het laden het spel niet kan zien welke patch ik heb.

Dan moet ik op repair drukken. Maar dat helpt ook niet. Enigste wat ik doen kan is spel verwijderen en opnieuw downloaden, dan werkt het wel weer. Op zich geen probleem mee, maar half uur tot een uurtje wachten is niet altijd tof om even te spelen :)

Gebruik steam om het spel te spelen.

Iemand anders ook tegen dit probleem aangelopen?
Mijn advies is de game starten zonder launcher en dan alleen de launcher draaien als de game out of date is. Dit zorgt bij mij er voor dat ik geen gezeur meer heb met de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Gebruiken jullie trouwens SweetFX? Dit is echt een aanrader! Die witte lelijke waas verdwijnt en het ziet er dan echt nog beter uit! Je kunt een beetje prutsen met de presets van anderen, en kijken wat het je meest bevalt. Ik vind een paar tinten donkerder fijner met daarbij veel meer kleuren. Het spel zag er daardoor 100x beter uit, ookal ziet het er al goed uit!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
hoi3344 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:45:
Gebruiken jullie trouwens SweetFX? Dit is echt een aanrader! Die witte lelijke waas verdwijnt en het ziet er dan echt nog beter uit! Je kunt een beetje prutsen met de presets van anderen, en kijken wat het je meest bevalt. Ik vind een paar tinten donkerder fijner met daarbij veel meer kleuren. Het spel zag er daardoor 100x beter uit, ookal ziet het er al goed uit!.
is sweetFX ook nog zwaarder voor je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Ik heb er zelf nooit veel van gemerkt.
Het ligt er ook aan met welke instellingen er geknooit wordt.

Hier ook eenzelfde vraag van iemand
http://forums.cdprojektre...ve/index.php/t-39884.html

Ik heb eens een pica gemaakt met half SweetFX aan en half uit. Ik zal hem eens opzoeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Hier een voorbeeldje van de ondergrondse lairs.
Ja het oogt nu erg donker, maar is dat ook niet de bedoeling van iets wat onder de grond is?!
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/hx5czp.jpg

Een voorbeeld van overdag
Afbeeldingslocatie: http://static-1.nexusmods.com/15/mods/419/images/55-3-1413484399.jpg

Als je er niet op let denk je dat de standaard graphics al heel mooi zijn. Maar als je SweetFX gebruikt zie je een duidelijke verwijdering van 'mist' wat je op bovenstaande foto's goed kunt zien :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je van rank 1 naar rank 16 gaat? En hoe kan dit het snelst?
Ik loop eigenlijk alleen nog maar rond in Cyrodiil, dat grinden in de andere werelddelen na de end-gamen is saai omdat er op de PS4 echt bijna niemand is. Cyrodiil zit nog wel redelijk vol savonds, maar daar krijg je echt bijna geen exp bij. Verder voel ik me daar redelijk nutteloos. Ik ben rank 2 en doe wel een beetje damage, 1v1 lukt ook nog wel tegen spelers tot een rank of 8 (afhankelijk van de classes enzo) maar tegen 10+ heb ik gewoon niks te zeggen. Verder is mijn damageoutput in grote gevechten ook maar laag. Regelmatig ga ik gewoon achterin staan met een balista om zo nog wat damage te doen.

Zijn er meer mensen die dit op de PS4 zo ervaren? Vooral de redelijk dode wereld.

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
hoi3344 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:45:
Ik heb er wel aan zitten denken, wat SweetFX doet naar mij mening is je gamma curve en contrast veranderen. Nou heb ik monitors die netjes de standaard volgen van 2.1 gamma. Maar misschien volgt jou monitor 1.8 of misschien wel 1.6 en dan kan je met sweetFX het "corrigeren" naar 2.1.

Waar ik naar toe wil, als je monitor niet gekalibreerd is op een standaard als sRGB en een gamma van 2.1 dat je niet goed kan bepalen hoe iets er uit moet zien. en zo fotos als voorbeeld kan voor de één goed zijn maar voor de ander te donker of te licht.
hoi3344 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:49:
Hier een voorbeeldje van de ondergrondse lairs.
Ja het oogt nu erg donker, maar is dat ook niet de bedoeling van iets wat onder de grond is?!
[afbeelding]

Een voorbeeld van overdag
[afbeelding]

Als je er niet op let denk je dat de standaard graphics al heel mooi zijn. Maar als je SweetFX gebruikt zie je een duidelijke verwijdering van 'mist' wat je op bovenstaande foto's goed kunt zien :D _/-\o_
Dat ondergrond donkerder is logies maar dat het heel donker zou moeten zijn is niet geheel realistisch en dat heeft te maken dat in het echt als het donker is je pupillen verder open gaan staan, waar door het minder donker lijkt. Het komt er vaak op neer wat je voorkeur is, maar iets als sweetFX kan je wel gebruiken om te fijnetunen om realisme te halen. Alleen zal je dat heel kritisch moeten zijn of je niet te ver ben gegaan met tunen en daar ligt voor mij een beetje de angst om het te gebruiken. Voor het weet heb je een verknip beeld hoe iets er uit moet zien. Neem bij voorbeeld die tweede foto, die ziet er naar mij idee echt niet uit, te veel contrast kleuren doen vreemde dingen.

Anyway, ik wil het wel eens proberen maar of ik het wil gebruiken is nog maar even de vraag.

• hoi3344
Het finetunen van alle instellingen is interdaad erg belangrijk.
als je googled op beschikbare presets kun je zo een aantal testen.
Foto 2 is inderdaad erg scherp, maar ik vind het sowieso al beter dan het origineel.
het leuke is dat je alles precies zo kunt instellen als dat je zelf wilt.

Verwijderd

Als iemand nog een online guild zoekt op PS4. PM me of voeg me toe op PSN: thomas033vd.
Zit trouwens in het Ebonheart pact.

• ASNNetworks
TheBrut3 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:48:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je van rank 1 naar rank 16 gaat? En hoe kan dit het snelst?
Ik loop eigenlijk alleen nog maar rond in Cyrodiil, dat grinden in de andere werelddelen na de end-gamen is saai omdat er op de PS4 echt bijna niemand is. Cyrodiil zit nog wel redelijk vol savonds, maar daar krijg je echt bijna geen exp bij. Verder voel ik me daar redelijk nutteloos. Ik ben rank 2 en doe wel een beetje damage, 1v1 lukt ook nog wel tegen spelers tot een rank of 8 (afhankelijk van de classes enzo) maar tegen 10+ heb ik gewoon niks te zeggen. Verder is mijn damageoutput in grote gevechten ook maar laag. Regelmatig ga ik gewoon achterin staan met een balista om zo nog wat damage te doen.

Zijn er meer mensen die dit op de PS4 zo ervaren? Vooral de redelijk dode wereld.
Levelen: gewoon keihard grinden en enemies killen in de Veteran Area's. Dat en dungeons doen. Veel anders it er helaas niet op. En ja, de wereld is vrij dood buiten de eigen area om.

Volgens mij is het levelen een stuk sneller geworden sinds Orsinium DLC. Mocht je die DLC kopen, daar zitten wel aadig wat spelers.

Ik ben ondertussen gestopt met ESO sinds deze week. Speelde al langere tijd steeds wel en dan weer niet. De vrijwel dode PVE content heeft mij uiteindelijk teveel teleurgesteld. Dat en een erg luie eigenwijze dev (geen damage points, txt chat, timers, vriendelijk UI, te weinig instellingen etc) heeft het een beetje verpest voor me. Heb geen vertrouwen meer in ESO op de console. Die dingen die ik echt erin wil gaan gewoon nooit erin komen, dus heb daardoor geen zin meer erin.

Ben sinds dinsdag begonnen met FFXIV, dat is echt een compleet ander type MMO. Maar wel een die veel meer in lijn ligt met wat ik zoek (stuk volwassener en polished dan ESO als MMORPG). Ook spelen PS3/PS4/PC spelers met elkaar, dus crossplay. De wereld van ESO bestaat enkel uit PS4 gamers en dan ook nog eens van dezelfde faction, dus tja het zal in de Veteran area's simpelweg leeg zijn. ESO is simpelweg te casual voor mij, dat zie ik nu erg in door FFXIV. Maar verder zeker een leuke game, misschien dat ik later het weer oppak :).

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 26-11-2015 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel, ik speel het nog steeds (voor de PC). Levelen is met Orsinium idem sneller geworden minder XP nodig voor volgende Vet lvl. Altijd lekker.
Al die ingesproken teksten voor vele NPC's vind ik echt goed gedaan en extra positieve bijdrage geven aan de sfeer van het spel. Tevens vind ik de mooie graphics van ESO een verademing t.o.v. van 2 andere mmo's welke ik voorheen heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zij n er mensen die vampier zijn en op ps4 spelen.... Ik ben met een poppetje all weerwolf ben nu een nieuwe begonne en will graag vampier worden... Zou wel relaxt zijn als we elkaar beetje kunnen helpen, zit trouwens bij daggerfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aelendil
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11-2020
Onze guild Legends of the Benelux is nog altijd actief op de PC aan de Aldmeri Dominion kant.
http://legendsofthebenelux.nl - @arieblom

[ Voor 4% gewijzigd door Aelendil op 05-12-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
http://www.elderscrollson.../07/eso-free-play-weekend

Gratis weekend. dus kan iedereen proberen of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13
Behalve PS4 players dus.. Vreemd.

Heb zelf het spel vorige week weer aangeschaft, dit maal op de PS4. Moet zeggen dat het véél beter is geworden sinds launch! Combat voelt goed, graphics zijn prachtig! Ik denk dat ik hier wel weer even zoet mee ben :9

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Wel vreemd dat ps4 er niet bij zit. vraag me af waarom sony hier niet aan mee wil doen

Please note that we're working with Sony on a technical solution to support a Free Weekend and hope to offer our PS4™ fans the same opportunity in the near future.

En vermaak me ook prima met de game. gister de eerste dungeon gedaan. als tank. en was wel oke. maar vond dps toch leuker om te doen(kwam nog een andere tank die later joinde). misschien dat ik mijn lvl 5 nightblade toch toch maar ga levelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nou, ik krijg op het inlogscherm bij de PS4 een bericht dat ik een miljoen kan winnen. Dat lijkt me ook wel overdreven, zoveel brengt het spel toch niet meer op? Als ik kijk hoe leeg de wereld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Prijs lijkt ook meteen naar Black Friday te gaan? you save 60% on the game, volgens mij was dat ook vorige week vrijdag, ik heb toen dat hoogste pakket voor $49 gekocht, was met een paard en imperial ras er bij, of deze is enkel voor de instapversie? (tamriel unlimited?).
TheBrut3 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:37:
Nou, ik krijg op het inlogscherm bij de PS4 een bericht dat ik een miljoen kan winnen. Dat lijkt me ook wel overdreven, zoveel brengt het spel toch niet meer op? Als ik kijk hoe leeg de wereld is.
Dat is een prijs voor elk platform, ze zullen best wat bij elkaar hebben gehaald.

Moet wel zeggen dat ik positief verrast ben door de graphics en laadtijden, verder niet zo'n bijzondere game qua combat, maar ze hebben de console versie aardig goed werkend gekregen (al zitten er aantal domme dingen tussen, maargoed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nederlandse bewoners zijn overigens uitgesloten uit de deelname, net als 90% van de wereld :O

be a legal resident of: (i) one of the 50 United States or the District of Columbia (excluding residents of Florida, New York, Rhode Island, the territories and military installations), (ii) Canada, excluding the Province of Quebec, (iii) Finland, (iv) France, (v) Germany, (vi) Mexico, (vii) Norway, (viii) Russia, (ix) Switzerland, or (x) the United Kingdom.

Leuk zo'n grootschalige OneMilionReasons campagne waar ze al weken mee bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is met elk grote actie, Nederland heeft blijkbaar iets andere regeltjes rond winnen en geldprijzen, dat wij nagenoeg nooit mee doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Belasting, jeuj!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
Als iemand een key wil voor het free weekend ik heb er nog een. Was vergeten dat ik dit weekend niet thuis ben :P

LL7MJWGANHJHL5L3WXEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Dacht dat 't aardig was om in het vrije weekend ESO weer eens te proberen. Die verloren tijd krijg ik dus nooit meer terug. Heb destijds meegedaan met de betatest maar ik word helemaal gek van het justice system. Ik ben zelden een online game tegengekomen waar één bepaald spelonderdeel de ervaring zo ontzettend hard verne*ukt.

Ik snap dat het geïmplementeerd is om het wat realistischer te maken, zodat niet iedereen alle NPCs afslacht. Maar ik ben gestopt met spelen vanwege de bizarre manier waarop het nu negatief werkt, zeker voor mensen die houden van leeghalen van huizen, kistjes, en andere containers. Elke keer als ik wat leuke items bij elkaar gejat heb (volledig stealth, zonder opgemerkt te zijn dus) staat er ineens een guard achter me waardoor ik alles kwijt ben, want:
- of je betaalt EN levert alles in (echt compleet bizarre optie, betalen zou moeten betekenen dat je t mag houden imo)
- of je vlucht waarbij de kans heel groot is dat je vermoord wordt en ook je spullen kwijt bent.

Kortom; ik heb tien keer geprobeerd hetzelfde dorpje leeg te halen (Mistral / Khenarthi Root) maar het is gewoon niet te doen. Wat een spelbederf. Blij dat ik hier tijdens de vrije speeldagen achter ben gekomen, want dit vergalt alles. Uren werk voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
MuFFIN 007 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:12:
Dacht dat 't aardig was om in het vrije weekend ESO weer eens te proberen. Die verloren tijd krijg ik dus nooit meer terug. Heb destijds meegedaan met de betatest maar ik word helemaal gek van het justice system. Ik ben zelden een online game tegengekomen waar één bepaald spelonderdeel de ervaring zo ontzettend hard verne*ukt.

Ik snap dat het geïmplementeerd is om het wat realistischer te maken, zodat niet iedereen alle NPCs afslacht. Maar ik ben gestopt met spelen vanwege de bizarre manier waarop het nu negatief werkt, zeker voor mensen die houden van leeghalen van huizen, kistjes, en andere containers. Elke keer als ik wat leuke items bij elkaar gejat heb (volledig stealth, zonder opgemerkt te zijn dus) staat er ineens een guard achter me waardoor ik alles kwijt ben, want:
- of je betaalt EN levert alles in (echt compleet bizarre optie, betalen zou moeten betekenen dat je t mag houden imo)
- of je vlucht waarbij de kans heel groot is dat je vermoord wordt en ook je spullen kwijt bent.

Kortom; ik heb tien keer geprobeerd hetzelfde dorpje leeg te halen (Mistral / Khenarthi Root) maar het is gewoon niet te doen. Wat een spelbederf. Blij dat ik hier tijdens de vrije speeldagen achter ben gekomen, want dit vergalt alles. Uren werk voor niets.
Tja.. Het wordt wel erg makkelijk als je zomaar hele dorpen kunt plunderen en zo weer weg kunt sneaken. Je moet met wat minder, maar duurdere items genoegen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Daarom zal je de gestolen items optijd moeten witwassen elke keer weer als je een paar items hebt gejat. Dan kan dat niet gebeuren.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Volgende keer (als die komt) beter opletten dat je niet word gepakt :+

Het is ook niet handig om alles te pakken maar alleen spullen van waarde. Er is een dag limiet met wat je kan verkopen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MuFFIN 007 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:12:
vond het vaak te simpel, elke stad heeft wel ergens een huis waar je ook nog eens een verdieping hoger kan. Jat alles leeg, ren als een gek dat huis binnen, meteen dak op. Daar half uurtje afk staan, profit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Laatst online: 08-09 00:23
Ik wil niet genoegen nemen met minder. Ik wil dit gewoon net zo kunnen doen als in Skyrim, waarbij het enkel belangrijk is dat je het onzichtbaar doet. Ik wil niet aangehouden kunnen worden als ik geen zichtbaar gejatte items draag, en dan vervolgens ook nog eens moeten kiezen uit twee compleet waardeloze opties. Ik let er goed op, maar soms rennen de guards ineens naar je toe, ook met de laagste zichtbaarheidsgraad. Het zou nog te doen zijn als er in ieder dorp een fence is, maar dat is ook niet zo.
Pagina: 1 ... 55 ... 66 Laatste