Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Wouter_96 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:03:

Enigste nadeel is dat ik nu merk is het trillen als ik hem neerleg. Ik leg hem s' avonds op het nachtkastje en heb ingesteld dat hij tussen 11:00 en 7:00 geen meldingen doorgeeft. Ik moet op maandag, dinsdag en woensdag ook op deze tijd opstaan. Maar op donderdag vrijdag en het weekend is dit later. Wanneer iemand dat begint te mailen ben je al vrij vroeg wakker. Er zou een optie moeten zijn dat je het per dag in kunt stellen.
Of je stelt hem in dat hij alleen trilt op de uren die je donderdag tot zondag wilt. Dat zijn 4 dagen tov 3 werkdagen waarop je eerder opstaat...... Bij mij begint ie pas om 10u elke dag, tot s avonds 23u.
En de dagen dat ik eerder ben kijk ik als ik opsta toch even op de foon voor ik weg ga naar de files enz.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
LoneWolf schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Of je stelt hem in dat hij alleen trilt op de uren die je donderdag tot zondag wilt. Dat zijn 4 dagen tov 3 werkdagen waarop je eerder opstaat...... Bij mij begint ie pas om 10u elke dag, tot s avonds 23u.
En de dagen dat ik eerder ben kijk ik als ik opsta toch even op de foon voor ik weg ga naar de files enz.
Ik heb dat opgelost met tasker, tussen 23:00 en 9:00 uur doordeweeks, en in het weekend tot 11:00u staat mijn telefoon op stil wanneer hij aan de lader hangt, en schakelt hij bluetooth uit. Zodra het 9:00u (of 11:00 u) is, of ik de laadkabel er uit trek gaat bleutooth weer aan, en is hij zo weer verbonden.
Afhankelijk van de locatie waar ik ben (thuis of niet) gaat dan ook het geluid aan.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

RocketKoen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Niet zo moeilijk :P Apple Watch is vaporware. Dat ding is al 10x uitgesteld en 90% van de beloofde features is geschrapt.
En Android Wear haalt het niet om langer dan een dag zonder oplader te doen.
Dat is onzin. Met mijn Android Wear-horloge kan ik bijna 2 volle dagen, maar de accuduur hangt bij Android Wear van het type af natuurlijk. Maar dat is natuurlijk nog steeds veel korter dan een Pebble. (Ik wissel vaak van smartwatch omdat ik ook geregeld wissel tussen mijn iPhone 6 Plus en Nexus 6 vanwege app development.)

Maar zeggen dat Android Wear het geen dag uithoudt is hetzelfde als zeggen dat een Android-telefoon het per definitie geen dag uithoudt, terwijl er genoeg Android-telefoons zijn die het 2 dagen volhouden.

[ Voor 14% gewijzigd door gday op 07-03-2015 11:43 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

gday schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:42:
Dat is onzin. Met mijn Android Wear-horloge kan ik bijna 2 volle dagen, maar de accuduur hangt bij Android Wear van het type af natuurlijk.
[...]
Helemaal mee eens. M'n GWR heeft aan het einde van de dag (15 tot 18 uur actief) bijna altijd nog meer dan 50% batterij over. Dit met scherm altijd aan (watchface die elke minuut update) en naast een berg notificaties ook de nodige interactie (sms, email, muziek control) en soms wat gepruts met apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:18
Vraagje...ik heb een Pebble eerste model (gekocht in december 2014) met Nato strap en screenprotector.
Elke dag doe ik mijn horloge uit als ik in de douche stap.

Houden jullie het horloge (zonder problemen) om onder de douche?

[ Voor 11% gewijzigd door edwardmila op 09-03-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
edwardmila schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:51:
Vraagje...ik heb een Pebble eerste model (gekocht in december 2014) met Nato strap en screenprotector.

Ik heb hem nooit aan onder de douche. Omdat ik hem snachts uit doe en het 1e wat ik sochtends doe is douchen.

Maar hij is waterdicht genoeg om mee te zwemmen. Dus het kan wel gewoon. Heb je in het geval van een NATO strap wel een nat bandje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes

Ik douche regelmatig met m'n steel, dat gaat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Ik heb eens zitten zoeken naar de functionaliteit van de RBG LED in de pebble steel. Je kan deze testen door naar settings->about->legal te gaan en dan achter elkaar op de select knop te drukken. Na de 2e keer drukken krijg je rood, dan groen en dan blauw. Zie eventueel dit filmpje: YouTube: Pebble Steel: RGB LED Test

Uit deze post op reddit blijkt overigens dat er nog geen apps zijn die de LED benutten vanwege de hoge power usage. Volgens pebble : "The LED is a surprisingly large power drain. You don't want it on like that."

Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dat werkt niet alleen bij legal hoor, bij alle andere regeltjes ook. Het kan zijn dat je eerst een keer door de kleurtjes moet cyclen bij legal voor dat het bij de rest ook werkt, maar dat kan ik niet meer testen.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
dirkjesdirk schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:24:
Ik heb eens zitten zoeken naar de functionaliteit van de RBG LED in de pebble steel. Je kan deze testen door naar settings->about->legal te gaan en dan achter elkaar op de select knop te drukken. Na de 2e keer drukken krijg je rood, dan groen en dan blauw. Zie eventueel dit filmpje: YouTube: Pebble Steel: RGB LED Test

Uit deze post op reddit blijkt overigens dat er nog geen apps zijn die de LED benutten vanwege de hoge power usage. Volgens pebble : "The LED is a surprisingly large power drain. You don't want it on like that."

Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Voor de kleine batterij van een Pebble is alles een power drain. Iedereen die wel eens een alarm is vergeten uit te zetten weet dat. Drie minuten trillen en een Pebble is tientalen procenten verloren, het is niet opmerkelijk dat de led dat ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Sinds ios 8.2 heb ik een raar fenomeen, op mn pebble steel worden er geen notificaties van de mail weergegeven, iMessage komt wel gewoon binnen. Heb de steel al een keer uit en aangezet, dat helpt voor een poosje, maar t stopt ook weer vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Sorry, verkeerd antwoord. Dacht dat we het over Android hadden.

[ Voor 85% gewijzigd door J-P op 11-03-2015 14:42 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 14-03-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-03-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ook al heb ik een Pebble Time Steel besteld, die is er nog lang niet. En mijn huidige Steel begint nu te bokken met ontzettend veel artifacts op het scherm. Dit doet ie tijdens het weergeven van een watchface als bij notificaties. Is een factory reset er aan te wagen of is dat gewoon "slijtage"? Dan neem ik eens contact op met Pebble namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

me_mrtn schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:09:
Ook al heb ik een Pebble Time Steel besteld, die is er nog lang niet. En mijn huidige Steel begint nu te bokken met ontzettend veel artifacts op het scherm. Dit doet ie tijdens het weergeven van een watchface als bij notificaties. Is een factory reset er aan te wagen of is dat gewoon "slijtage"? Dan neem ik eens contact op met Pebble namelijk.
Contact opnemen met Pebble, dan sturen ze je gratis een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Nou, ik heb een probleem. In plaats van mijn RMA Pebble heb ik een formulier brief van PostNL gekregen met daarin dat ze de waarde van de zending niet kunnen bepalen en de vraag of ik een formulier wil invullen. De vorige RMA ging zonder problemen, en daar was van de buitenkant duidelijk aan te zien wat het was. Ik snap niet waarom ze deze er nou tussenuit moeten pakken.

Ik heb echt geen zin om belasting te betalen over de vervanging van een kapot product. Het domme is ook dat er op geen enkele manier op dat formulier aan te geven is dat het om vervaging van een kapot product gaat. En de Pebble die dit ding moet vervangen is kapot, hij heeft geen schermproblemen zoals de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

eew schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:48:
Nou, ik heb een probleem. In plaats van mijn RMA Pebble heb ik een formulier brief van PostNL gekregen met daarin dat ze de waarde van de zending niet kunnen bepalen en de vraag of ik een formulier wil invullen. De vorige RMA ging zonder problemen, en daar was van de buitenkant duidelijk aan te zien wat het was. Ik snap niet waarom ze deze er nou tussenuit moeten pakken.

Ik heb echt geen zin om belasting te betalen over de vervanging van een kapot product. Het domme is ook dat er op geen enkele manier op dat formulier aan te geven is dat het om vervaging van een kapot product gaat. En de Pebble die dit ding moet vervangen is kapot, hij heeft geen schermproblemen zoals de eerste.
Ik had precies hetzelfde. Na wat gebel met de inklaring moest ik de email conversatie met Pebble bijvoegen en op het formulier zelf erbij schrijven wat het was. Dat ging zonder problemen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Yosecret schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Na wat gebel met de inklaring moest ik de email conversatie met Pebble bijvoegen en op het formulier zelf erbij schrijven wat het was. Dat ging zonder problemen. Succes.
Ik bel liever niet met betaalnummers om problemen die mij geen geld horen te kosten op te lossen.

Edit: Twitter personeel geeft nu Pebble de schuld. Maar met mijn vorige RMA stond het er zeer duidelijk op, dus dat lijkt mij sterk. Of de sticker moet onleesbaar geworden zijn bij transport.

[ Voor 18% gewijzigd door eew op 14-03-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

eew schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:23:
[...]

Ik bel liever niet met betaalnummers om problemen die mij geen geld horen te kosten op te lossen.

Edit: Twitter personeel geeft nu Pebble de schuld. Maar met mijn vorige RMA stond het er zeer duidelijk op, dus dat lijkt mij sterk. Of de sticker moet onleesbaar geworden zijn bij transport.
Complete onzin, alles staat er duidelijk op. Was bij mij ook het geval. Ze doen gewoon moeilijk daar bij de inklaring. Als ik jou was zou ik gewoon zover het kan alles op het formulier naar waarheid in vullen. De rest leeg laten en erbij zetten dat het om een replacement product gaat en je al import/btw hebt afgedragen. Mailconversatie met Pebble erbij en het moet goedkomen. Heeft ook gewerkt bij anderen zoals je kunt lezen in je Reddit post d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Yosecret schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Complete onzin, alles staat er duidelijk op. Was bij mij ook het geval. Ze doen gewoon moeilijk daar bij de inklaring. Als ik jou was zou ik gewoon zover het kan alles op het formulier naar waarheid in vullen. De rest leeg laten en erbij zetten dat het om een replacement product gaat en je al import/btw hebt afgedragen. Mailconversatie met Pebble erbij en het moet goedkomen. Heeft ook gewerkt bij anderen zoals je kunt lezen in je Reddit post d:)b
Ja, dat ga ik doen. Maar het feit dat ik geen printer bezit maakt het allemaal niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19

Het eerste model heb ik ook nog, sinds ik de steel heb gebruik ik de eerste generatie alleen tijdens het sporten. Deze houd ik daarna altijd om onder de douche. Al pakweg een jaar, 2x per week. Geen enkel probleem.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
Misfit:
Wie weet wat de relatie is tussen het aantal stappen en het aantal punten? Het is niet 1 op 10, maar wel ongeveer. Ik zit nu bijv. op 8238 stappen en 983 punten.
Zou ik meer punten per stap krijgen als ik ga hardlopen? Met andere woorden, zou de app meten hoe krachtig de beweging is?
Ik ga even die 17 punten scoren, kom ik daarna weer hier kijken voor jullie antwoorden! 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb zojuist mijn eerste face gepubliceerd, ik gebruikte al maanden een zelf gemaakte watchface, maar deze heb ik nooit gepubliceerd. Nu heb ik met inspiratie van de Apple Watch een werkende watchface gemaakt die de huidige positie van de zon weergeeft.

https://apps.getpebble.co.../5505e34fe1a3a8e227000068

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

eew schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:28:
Ik heb zojuist mijn eerste face gepubliceerd, ik gebruikte al maanden een zelf gemaakte watchface, maar deze heb ik nooit gepubliceerd. Nu heb ik met inspiratie van de Apple Watch een werkende watchface gemaakt die de huidige positie van de zon weergeeft.

https://apps.getpebble.co.../5505e34fe1a3a8e227000068
Bij mij werkt het niet.
Wel de tijd en de zonnelijn maar geen en zonpunt of horizon
[edit]
Geen idee wat ik veranderd heb. heb wel de gps even aangedaan, maar geen idee of het daar door komt.

is er trouwens een optie dat ik de berichten, van gedempte groepen in WhatsApp, geen notificatie ontvang?

[ Voor 19% gewijzigd door Geckoo op 16-03-2015 11:14 . Reden: Hij doet het nu wel. ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Geckoo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 07:55:
[...]

Bij mij werkt het niet.
Wel de tijd en de zonnelijn maar geen zonpunt of horizon

is er trouwens een optie dat ik de berichten, van gedempte groepen in WhatsApp, geen notificatie ontvang?
Idem bij mij

Als je een Whatsapp groep dempt moet je het vinkje bij "meldingen weergeven" uit vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Clock-a-Doodle is een nieuwe watchface die ik heb gemaakt waarbij je de cijfers en weericonen zelf moet tekenen in het settings scherm.

Afbeeldingslocatie: http://bertderuiter.nl/pebble/clockadoodle.png Afbeeldingslocatie: http://bertderuiter.nl/pebble/clockadoodle2.png Afbeeldingslocatie: http://bertderuiter.nl/pebble/clockadoodle3.png

Het is nog in beta fase dus er zijn waarschijnlijk nog wel wat bugs
Voor android is die te downloaden via de Pebble store:
https://apps.getpebble.co.../550055c417aaa94fe5000013
Voor iOS via http://www.bertderuiter.nl/pebble/clockadoodle.pbw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

noobgrinder schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:27:
Clock-a-Doodle is een nieuwe watchface die ik heb gemaakt waarbij je de cijfers en weericonen zelf moet tekenen in het settings scherm.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Erg gaaf idee!

Tip: als je nu 1 plaatje wilt veranderen moet je alles weer opnieuw tekenen. Het zou handig zijn als je de huidige afbeeldingen al kan inzien en eventueel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Heel cool idee, ga ik er vanmiddag eens opzetten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

J-P schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Erg gaaf idee!

Tip: als je nu 1 plaatje wilt veranderen moet je alles weer opnieuw tekenen. Het zou handig zijn als je de huidige afbeeldingen al kan inzien en eventueel aanpassen.
Klopt, dit komt er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik krijg verschillende mensen met dit probleem. Persoonlijk heb mijn telefoon nooit naar GPS zien zoeken. Ik denk dat ik de maximum age voor locatie is moet verlengen, ook ga ik eens uitzoeken of er een manier om netwerklocatie te gebruiken en niet met GPS aan de haal te gaan. De locatie die dit ding nodig heeft hoeft niet echt nauwkeurig te zijn.

Edit: Ik heb een nogal ernstige bug gevonden in de initialisatie die dit gedrag veroorzaakt. De tweede keer dat je hem opende deed hij het pas, dit is inmiddels opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door eew op 16-03-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb tot 2 keer toe celsius als temperatuurschaal opgegeven (android) en blijf de fahrenheitschaal op mijn horloge krijgen. Nu op Fahreheit gezet, zelfde nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Wybo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:33:
Ik heb tot 2 keer toe celsius als temperatuurschaal opgegeven (android) en blijf de fahrenheitschaal op mijn horloge krijgen. Nu op Fahreheit gezet, zelfde nog steeds.
Ok bedankt, ik neem dit mee voor de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou ook graag iets dikkere lijnen willen kunnen gebruiken. Ik vind het nu vrij lastig om hem af te lezen.
Verder is het een erg leuke watchapp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Dat heb ik al op m'n todo lijst staan (samen met kleur voor de Pebble Time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Haha echt gaaf bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Leuk :) misschien ook een toevoeging om getekende profiel te kunnen bewaren? :D

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik heb een update gepusht met de volgende wijzigingen:
- Lijn dikte komt nu overeen met settings (2 pixels ipv 1, dit wordt later aanpasbaar)
- Tekeningen worden nu opgeslagen in het settings scherm (mbv cookies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
J-P schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:23:
[...]

Contact opnemen met Pebble, dan sturen ze je gratis een nieuwe op.
Klopt, heb contact gehad en zou spoedig informatie over een vervangende Steel krijgen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
noobgrinder schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:36:
Ik heb een update gepusht met de volgende wijzigingen:
- Lijn dikte komt nu overeen met settings (2 pixels ipv 1, dit wordt later aanpasbaar)
- Tekeningen worden nu opgeslagen in het settings scherm (mbv cookies)
Ik heb heb nu ook geprobeerd, leuke watchface.

Wat me opviel:
- Soms gaan er wat details verloren bij het opslaan (streepjes worden korter bijvoorbeeld)
- Als je cijfers/weericonen wijzigt, wordt dit soms niet goed opgeslagen in de settings, waardoor je keer daarna bij het openen van de settings nog de invoer van daarvoor zag, en niet de actuele versie (wordt op de pebble dan wel gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaaf man. Erg tof concept!
Hulde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

The_Fes schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:43:
[...]

Ik heb heb nu ook geprobeerd, leuke watchface.

Wat me opviel:
- Soms gaan er wat details verloren bij het opslaan (streepjes worden korter bijvoorbeeld)
- Als je cijfers/weericonen wijzigt, wordt dit soms niet goed opgeslagen in de settings, waardoor je keer daarna bij het openen van de settings nog de invoer van daarvoor zag, en niet de actuele versie (wordt op de pebble dan wel gebruikt).
Er gaat inderdaad wat detail verloren(via een algoritme worden er punten verwijderd die minimaal verschillen), omdat tekeningen anders te groot worden voor de Pebble. Het korter worden van lijnen zou niet moeten gebeuren.
Wat betreft het opslaan, is dit op android of iOS? De tekeningen worden momenteel in een cookie opgeslagen, dit is een tijdelijke oplossing totdat ik een koppeling met een database klaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
noobgrinder schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Er gaat inderdaad wat detail verloren(via een algoritme worden er punten verwijderd die minimaal verschillen), omdat tekeningen anders te groot worden voor de Pebble. Het korter worden van lijnen zou niet moeten gebeuren.
Wat betreft het opslaan, is dit op android of iOS? De tekeningen worden momenteel in een cookie opgeslagen, dit is een tijdelijke oplossing totdat ik een koppeling met een database klaar heb.
Het gaat om Android

Voorbeeldje niet opgeslagen cijfer:
9 zoals hij opgeslagen is
Vervolgens teken ik deze 9 en druk ik op next totdat ik alles gehad heb
En als ik dan weer op settings klik, staat er weer deze 9
Als ik dan overigens iets anders bewerk, dan slaat hij wel weer de oude (vekeerde) 9 op, en gaat hij deze weer gebruiken. Dus als ik één ding aan wil passen, moet ik telkens ook al die fout opgeslagen weer nalopen.

Wat betreft de streepjes, dit zonnetje had streepjes vanaf net buiten de cirkel tot het kader, die zijn dus flink ingekort

Oh, en de watchface lijkt mijn pebble af en toe te laten trillen (wellicht bij een weerupdate). Dat is een beetje irritant. Zou fijn zijn als dat uit kan :)

[ Voor 5% gewijzigd door TheFes op 19-03-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Fes schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:39:
Oh, en de watchface lijkt mijn pebble af en toe te laten trillen (wellicht bij een weerupdate). Dat is een beetje irritant. Zou fijn zijn als dat uit kan :)
Ooh dat ligt dus niet aan mij :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
PostNL lijkt tevreden te zijn met mijn half ingevulde formulier en de mails van Pebble. Mijn Pakket zegt nu: Antwoord met informatie voor import aangifte ontvangen

Dat lijkt dus goed af te lopen.

En hij komt maandag (wat uiterst opmerkelijk is, sinds PostNL niet op maandag bezorgt)

Iemand een zwarte Pebble nieuw in doos kopen?

[ Voor 20% gewijzigd door eew op 19-03-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

The_Fes schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:39:
[...]

Het gaat om Android

Voorbeeldje niet opgeslagen cijfer:
9 zoals hij opgeslagen is
Vervolgens teken ik deze 9 en druk ik op next totdat ik alles gehad heb
En als ik dan weer op settings klik, staat er weer deze 9
Als ik dan overigens iets anders bewerk, dan slaat hij wel weer de oude (vekeerde) 9 op, en gaat hij deze weer gebruiken. Dus als ik één ding aan wil passen, moet ik telkens ook al die fout opgeslagen weer nalopen.

Wat betreft de streepjes, dit zonnetje had streepjes vanaf net buiten de cirkel tot het kader, die zijn dus flink ingekort

Trillen gebeurt als je de connectie verliest met je telefoon (3x) en als je weer connect (2x).
Ik zal dit als optie maken in de volgende versie.

Ik heb even je andere probleem getest, het lijkt niet helemaal goed te gaan met het overschrijven van bestaande data, dit gaat gefixt worden.
Het afbreken van de streepjes check ik even na waarom dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
eew schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:49:

En hij komt maandag (wat uiterst opmerkelijk is, sinds PostNL niet op maandag bezorgt)
Dat geldt alleen voor post, niet voor pakketten
Zie:
http://www.postnl.nl/klan...jziging-maandagbezorging/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De nieuwe firmware version 2.9.1 die ik gepusht krijg is blijkbaar vooral een bug fix voor IOS users. Kan verder geen bijzonderheden vinden.

Valt mij wel op dat we al enige tijd geen beta firmwares meer krijgen. Of wachten we op de nieuwe firmware, die ook gaat draaien op de time? Het lijkt logisch dat ze die niet eerder uitrollen dan dat de time leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
Hkuit schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:18:
Misfit:
Wie weet wat de relatie is tussen het aantal stappen en het aantal punten? Het is niet 1 op 10, maar wel ongeveer. Ik zit nu bijv. op 8238 stappen en 983 punten.
Zou ik meer punten per stap krijgen als ik ga hardlopen? Met andere woorden, zou de app meten hoe krachtig de beweging is?
Ik ga even die 17 punten scoren, kom ik daarna weer hier kijken voor jullie antwoorden! 😂
[Na 10 dagen maar eens een kick]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Wat ik online gelezen had was dat Misfit inderdaad meer punten geeft voor intensievere bewegingen en het bij wandelen ongeveer komt op 1 punt per 10 stappen maar er bij hardlopen o.i.d. minder stappen per punt nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

De vraag die vooral op vrijdag vaak gehoord is op kantoor is, "Is het al tijd voor bier".

Met mijn Watchface 4 uur, bier uur, wil ik inspelen op deze behoefte zodat je deze informatie bij elke tijdscheck automatisch tot je krijgt.

4 uur, bier uur, Watchface

Het ideale moment om deze Watchface te testen is dan ook de vrijdag, dus ik vroeg me af of er mensen zijn die de Watchface willen installeren en eventuele suggesties / verzoeken kunnen laten doorschemeren =)?

https://app.box.com/Pebble-4u-Bier-uur-LatestBeta

[ Voor 4% gewijzigd door JunkieXP op 30-03-2015 12:40 . Reden: URL bevat nu altijd link naar laatste Beta. ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Mijn RMA is eindelijk aangekomen, na heel veel zeuren tegen PostNL op twitter. Nu heb ik dus drie Pebbles in huis hier. De nieuwe gaat nu verkocht worden om de Time gedeeltelijk te financieren. Tot die tijd blijf ik nummer 1 gebruiken, omdat nummer twee echt een Pebble is.

[ Voor 55% gewijzigd door eew op 01-04-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Mijn rma (pebble steel)ligt op t postkantoor zag ik, morgen helaas pas ophalen. Ben benieuwd of t goed is gegaan met de douane. Staat in elk geval niets bij over betalen op de postnl tracking pagina.
Ook deze gaat op marktplaats/v&a , samen met de steelconnect 2.0 om de time te bekostigen.

[ Voor 22% gewijzigd door LoneWolf op 03-04-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
me_mrtn schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:54:
[...]

Klopt, heb contact gehad en zou spoedig informatie over een vervangende Steel krijgen. Ben benieuwd.
Om terug te komen op mijn RMA, hij is net binnen gekomen. De tracking via Singapore Post was waardeloos, die is consequent twee dagen te laat met alles. Wat een verschil is dit met die van een jaar oud zeg. Het leren bandje is niet verkleurd, hij trilt net wat anders en de knoppen doen het perfect. Ik ga de oude niet verkopen omdat het scherm te veel kuren heeft. En ik verkoop de nieuwe ook niet, omdat ik toch de tijd moet uitzitten tot ik de Time Steel in m'n bezit heb. Nu wil ik alleen nog eens het stalen bandje om mijn Steel doen. Weet er iemand een goedkoop setje te vinden, zodat ik kan wisselen. Uiteraard alleen het schroevendraaiertje.

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 01-04-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Heb je al geprobeerd je oude Steel te "repareren" door hem open te draaien en er een stuk tape in te plakken om op de binnenkant te duwen. Mijn origineel is bijna zo ver dat ik daar aan toe ben. Mijn nieuwe staat trouwens ondertussen op v&a.

Ik denk trouwens dat ik binnenkort eens een teardown ga doen van nummer 2, ik vermoed dat de batterij daarin gewoon niet meer aangesloten is.

Geen links naar V&A svp

V&A aangeboden: Pebble E-Paper Watch Zwart

[ Voor 25% gewijzigd door Canaria op 03-04-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

me_mrtn schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:08:
[...]

Om terug te komen op mijn RMA, hij is net binnen gekomen. De tracking via Singapore Post was waardeloos, die is consequent twee dagen te laat met alles. Wat een verschil is dit met die van een jaar oud zeg. Het leren bandje is niet verkleurd, hij trilt net wat anders en de knoppen doen het perfect. Ik ga de oude niet verkopen omdat het scherm te veel kuren heeft. En ik verkoop de nieuwe ook niet, omdat ik toch de tijd moet uitzitten tot ik de Time Steel in m'n bezit heb. Nu wil ik alleen nog eens het stalen bandje om mijn Steel doen. Weet er iemand een goedkoop setje te vinden, zodat ik kan wisselen. Uiteraard alleen het schroevendraaiertje.
Een goedkoop schroevendraaiertje daarvoor kan je ws wel een setje bij de action halen denk ik ? die hebben wel van die goedkope setjes liggen vaak.
Of een wat duurdere optie: Leatherman Wave, daar zit ook een horloge/bril schroevendraaiertje in :)

Mijn Pebble Steel RMA is ook binnengekomen, gelukkig geen gedoe met de douane gehad.
Ik verkoop m overigens wel, ga kijken of ik de oude nog wat kan oplappen door een stukje karton achter de connector te plakken.
De time komt toch met 1 a 2 maand, zolang red ik me wel met de oude.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneWolf op 03-04-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Verkopen is niet makkelijk op dit moment, iedereen lijkt het te doen. Als PostNL niet zo moeilijk had gedaan had ik er waarschijnlijk minstens 10 Euro meer voor kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
LoneWolf schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:37:
[...]

Een goedkoop schroevendraaiertje daarvoor kan je ws wel een setje bij de action halen denk ik ? die hebben wel van die goedkope setjes liggen vaak.
Of een wat duurdere optie: Leatherman Wave, daar zit ook een horloge/bril schroevendraaiertje in :)
Bedankt, het is gelukt met een €2,99 setje van de Action. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb mijn SolarTime watchface iets verder doorontwikkeld. Ik ga de hem nog niet publiceren, want ik wil eerst nog meer opties toevoegen, onder andere de datum en wat status iconen. Maar ik vraag mij af of mensen hier nog feedback hebben.

https://dl.dropboxusercon...028018/SolarTimerrev1.pbw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Sinds installatie lollipop op mijn S4 moet ik na elke herstart of het inschakelen van de vliegtuigstand de pebble app (en ook apps als navme en awear) opnieuw toestemming geven om berichten door te zenden.

Erg vervelend om steeds opnieuw te moeten doen. Is daar een oplossing voor?

[ Voor 6% gewijzigd door dirkjesdirk op 10-04-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:55
Dat stukje tape aan de binnenkant lijkt te werken. Tot nu toe geen teardrops meer gehad. Makkelijk te openen met een torx t4

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
carpebios schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:17:
Dat stukje tape aan de binnenkant lijkt te werken. Tot nu toe geen teardrops meer gehad. Makkelijk te openen met een torx t4
Ik moet het ook maar snel gaan doen vrees ik. Ik begin nu episodes te krijgen waarin het lijkt dat het scherm helemaal niet meer verbonden is. Het probleem is alleen dat ik van plan ben hem als swim tracker et gaan gebruiken zodra het buitenzwembad hier open gaat. Wil ik dat durven moet ik dus eerst achter blue loctite en smeermiddel voor de rubbers aan. Ook de vibratie begin hier een beetje zwakker te worden, dus als ik toch binnen ben kan ik ook mooi de motor weer beter aan de achterplaat vastplakken. Maar het is even een drempel om overheen te stappen.

Ik hoop echt dat ik het leven van dit ding weet te rekken tot mijn Pebble Time er is. Maar het begint er steeds somberder uit te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 13-04-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

T was bij mij sinds vandaag zo erg dat ook de watchface verstoord werd. Heb hem vanavond geopend en voorzien van een stukje dubbelzijdig foam plakband om extra druk uit te oefenen. (Maar aan 1 zijde geplakt, op de rubber connector)

Dekseltje ging wat moeilijk van de pebble af, er zit een soort rand in en ook een verhoging van kunstof in de pebble. T moet dus echt recht omhoog er af.

Ziet er nu weer prima uit in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

dirkjesdirk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:49:
Sinds installatie lollipop op mijn S4 moet ik na elke herstart of het inschakelen van de vliegtuigstand de pebble app (en ook apps als navme en awear) opnieuw toestemming geven om berichten door te zenden.

Erg vervelend om steeds opnieuw te moeten doen. Is daar een oplossing voor?
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
's nachts gooi ik bluetooth uit en dan moet ik dit dus elke ochtend doen.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Geckoo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:03:
[...]
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
's nachts gooi ik bluetooth uit en dan moet ik dit dus elke ochtend doen.
Het lijkt inderdaad daarin te zitten, hoewel ik gewend was om de Pebble 's nachts ook uit te zetten. Om die reden schakel ik 's nachts de BT maar weer in. En zet ik de Pebble ook niet meer uit. Maar soms blijft het probleem zich helaas toch nog voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

ook bij een reboot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Klopt. Bij een reboot in ieder geval. Maar dat geldt voor meer apps, dus is m.i. meer een bugje van lollipop.
Wel vervelend, want je komt er steeds achter als je merkt dat een bericht niet doorkomt. Het haalt wel wat van het vanzelfsprekende gemak van de Pebble weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik heb een Moto X met lollipop, en zet met tasker elke nacht bluetooth uit zodat ik geen notificaties op m'n pebble krijg als ik slaap. 's Ochtends als ik de lader er uit trek gaat bluetooth dan weer aan, en reconnect mijn telefoon vrij snel met m'n pebble, en vervolgens werkt alles weer aals een zonnetje.

Volgens mij ligt het dus niet aan lollipop dan. Hebben jullie allemaal een Samsung, want dan zou ik het in de Samsung implementatie zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13-09 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Je weet dat die functie om geen notificaties te krijgen snacht's ook gewoon op de Pebble zit? Settings -> notifications en dan do not disturb op enabled zetten, tijd instellen (staat bij mij op 23:00 - 08:00). Werkt prima. Ik word nooit gestoord 's nachts. En ik kan Sleep as Android gebruiken voor mn slaap tracken (die heeft wel BT verbinding nodig).

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Yukkie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:52:
Je weet dat die functie om geen notificaties te krijgen snacht's ook gewoon op de Pebble zit? Settings -> notifications en dan do not disturb op enabled zetten, tijd instellen (staat bij mij op 23:00 - 08:00). Werkt prima. Ik word nooit gestoord 's nachts. En ik kan Sleep as Android gebruiken voor mn slaap tracken (die heeft wel BT verbinding nodig).
Dat weet ik, maar als ik een avond ga stappen wil ik nog wel notificaties, en als ik een keer uit slaap wil ik ze niet. Met tasker heb ik ingesteld dat als ik na 23:00 de lader in plug, bluetooth uit gaat tot de lader er weer uit gaat, of het 9:00 is (in het weekend 12:00). Dat is een stuk flexibeler dan een fixed tijd van 23:00 tot 09:00 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
The_Fes schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:37:
Ik heb een Moto X met lollipop, en zet met tasker elke nacht bluetooth uit zodat ik geen notificaties op m'n pebble krijg als ik slaap. 's Ochtends als ik de lader er uit trek gaat bluetooth dan weer aan, en reconnect mijn telefoon vrij snel met m'n pebble, en vervolgens werkt alles weer aals een zonnetje.

Volgens mij ligt het dus niet aan lollipop dan. Hebben jullie allemaal een Samsung, want dan zou ik het in de Samsung implementatie zoeken.
Dat is waar. Het zou ook de Samsung implementatie kunnen zijn. Bovendien zit jij ws al op versie 5.1.
Bij een herstart heb je dus geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dirkjesdirk schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:12:
[...]

Dat is waar. Het zou ook de Samsung implementatie kunnen zijn. Bovendien zit jij ws al op versie 5.1.
Bij een herstart heb je dus geen probleem?
Ik zit nog niet op 5.1, dus dat kan het niet zijn. Maar ik heb inderdaad geen problemen na een herstart of flight mode of uitschakelen van bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
The_Fes schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:06:
[...]

Ik zit nog niet op 5.1, dus dat kan het niet zijn. Maar ik heb inderdaad geen problemen na een herstart of flight mode of uitschakelen van bluetooth
Hier ook even getest voor jullie met de HTC M8 (5.0) ook na uitschakelen en weer inschakelen bluetooth, maakt de pebble korte tijd daarna gewoon weer verbinding zonder iets opnieuw toestemming te verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ok, tnx voor de reacties en het testen. Voorlopig lijkt het dus een samsung probleem te zijn. Maar om mn s4 daar nu weer de deur voor uit te doen, gaat ook weer wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik kwam een mooi filmpje tegen over wat nu battertijd vergt en wat niet. Erg interessant: YouTube: Battery Life | Pebble Developer Retreat 2014

Leuke weetjes zijn o.a.:

- batterijtijd van 36 dagen met BT off en een watchfase die om de minuut wijzigt
- batterijtijd van minder dan 1 dag (18 uur) bij een continue animatie
- Continue backlight: 4 uur to drain :)

Wat verder opvalt is dat vooral de CPU en BT de powerhogs zijn en niet zozeer het scherm.
Op zich scheelt het wel veel bij een watchface met secondewijzer of zonder (9 vs 14 dagen), maar dat is vooral te wijten aan extra cpu gebruik.

[ Voor 20% gewijzigd door dirkjesdirk op 25-04-2015 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
dirkjesdirk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
Ok, tnx voor de reacties en het testen. Voorlopig lijkt het dus een samsung probleem te zijn. Maar om mn s4 daar nu weer de deur voor uit te doen, gaat ook weer wat ver.
Je kan er ook een custom rom op zetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
RocketKoen schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:13:
[...]

Je kan er ook een custom rom op zetten.
Daar heb ik nog geen zin in (workphone).
Overigens toch maar weer eens Pebble Notification Center geïnstalleerd. Dat biedt toch net wat meer opties dan de standaard app. Vooral handig dat je ook voice kan gebruiken. Dat de huidige pebble geen microfoon heeft is niet echt een groot gemis, omdat de phone-mic je voice prima oppikt. Toch wel handig om wat meer antwoorden te kunnen geven dan die 5 voorgeprogrammeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dirkjesdirk schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:45:
[...]

Overigens toch maar weer eens Pebble Notification Center geïnstalleerd. Dat biedt toch net wat meer opties dan de standaard app. Vooral handig dat je ook voice kan gebruiken. Dat de huidige pebble geen microfoon heeft is niet echt een groot gemis, omdat de phone-mic je voice prima oppikt. Toch wel handig om wat meer antwoorden te kunnen geven dan die 5 voorgeprogrammeerde.
Je kunt in de pebble app ook wat extra standaard antwoorden invoeren hoor, onder Notifications -> Notification Responses. Daar kun je 5 eigen antwoorden ingeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ja sorry, dat bedoelde ik ook. Maar hoe je het ook bekijkt, ook die zelf (vooraf) gemaakte antwoorden zijn (vaak) niet adequaat. Via de voice kun je echt op alles reageren (handig in de auto).
Helaas is NC wel behoorlijk traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dirkjesdirk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:16:
Ja sorry, dat bedoelde ik ook. Maar hoe je het ook bekijkt, ook die zelf (vooraf) gemaakte antwoorden zijn (vaak) niet adequaat. Via de voice kun je echt op alles reageren (handig in de auto).
Helaas is NC wel behoorlijk traag.
Oh zo, ik dacht dat je de echt standaard antwoorden bedoelde, die je zelf ook niet kunt veranderen.., Maar snap je punt inderdaad, ook met 5 extra zelf te bepalen opties kun je normaal gesproken niet echt uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
dirkjesdirk schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:45:
[...]

Toch ook maar eens NC geprobeerd. Ideaal: ook wanneer je verbinding met de telefoon verbroken is en later weer verbinding hebt, komen gemiste notificaties door, perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ja, de configureerbaarheid is wel een enorm voordeel van NC. Handig ook om bijvoorbeeld Whatsapp berichten (of mails) te dismissen door even schudden met je pols.

Het fijne van Awear vind ik dat je na binnenkomst van emails ook de mail kan deleten. Helaas lukt dat bij NC nog niet. Je kunt mails wel archiveren vanaf de pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 16:07
Goedendag, ik ben nieuw hier

Ik ben Paul, 25 jarige informatica student.

Na een hoop reviews net de Pebble Steel Matzwart besteld. Kan iemand alvast een paar musthave n must do opsommen voor me Pebble. De komende dagen zal ik deze forum doorlezen. Ben zo enthousiast erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Hi Paul,

Hier een mede informatica student. Deze heb ik momenteel op m'n Pebble staan:
  • Music Boss
  • Pebble Tasker
  • Next Train
  • Timer+
  • Pebble Bike
  • PebbleApps
  • Revolution (watch face)
  • Slider Time (watch face)
Ik gebruik Android, als je iOS gebruikt kan het zijn dat sommige apps anders of niet functioneren.

Als je nog unieke watch faces zoekt, probeer 'TTMM'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Yosecret schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:15:
Hi Paul,

Hier een mede informatica student. Deze heb ik momenteel op m'n Pebble staan:
  • Music Boss
  • Pebble Tasker
  • Next Train
  • Timer+
  • Pebble Bike
  • PebbleApps
  • Revolution (watch face)
  • Slider Time (watch face)
Ik gebruik Android, als je iOS gebruikt kan het zijn dat sommige apps anders of niet functioneren.

Als je nog unieke watch faces zoekt, probeer 'TTMM'.
Dankjewel. Ik ga hem icm met een 6 plus gebruiken. Hij komt morgen binnen. Voel me als een klein kind die morgen zijn kado mag uitpakken 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Ik krijg geen notificaties binnen van Whatsapp. Alles al geprobeerd wat online beschikbaar ja gesteld qua how-to. Iemand een idee. Pebble steel icm iPhone 6+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:14
na veel positieve opmerkingen over Nexttrain heb ik deze ook maar geinstalleerd.

Maar als ik bijv. van den bosch naar utrecht selecteer krijg ik eerst de puntjes dat die bezig is met zoeken en daarna een leeg scherm, dit schijnt zo te zijn met elke bestemming als ik vertrek via den bosch.

voor mij is dit dus een waardeloze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Dat probleem ken ik, ligt aan je telefoon. Had ik met m'n Note 3 ook last van, nu met OnePlus One niet. Waarschijnlijk komt het door minder goed werkende GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:14
Yosecret schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:56:
Dat probleem ken ik, ligt aan je telefoon. Had ik met m'n Note 3 ook last van, nu met OnePlus One niet. Waarschijnlijk komt het door minder goed werkende GPS.
Hmm.. dat is wel toevallig dan,ik heb een galaxy s5,ook een Samsung dus!

Minder goed werkende gps lijkt mij sterk?
Zou Samsung soms gps toegang van pebble blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
xypds schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:43:
Goedendag, ik ben nieuw hier

Ik ben Paul, 25 jarige informatica student.

Na een hoop reviews net de Pebble Steel Matzwart besteld. Kan iemand alvast een paar musthave n must do opsommen voor me Pebble. De komende dagen zal ik deze forum doorlezen. Ben zo enthousiast erdoor.
Hier:
- Pebble Notification Center (zeer uitgebreid, maar alleen gebruiken als de standaard Pebble notificaties te beperkt blijken)
- Misfit activist tracker
-Nav Me (betaald)
- Evernote
- Pebble Bike
- Runkeeper
- yweather watchface
- Modern watchface (voor een stijlvolle/zakelijke uitstraling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Ik heb de Pebble Steel na een week geretourneerd ivm schermproblemen. Toen heb ik een goedkopere Pebble (1e model) gekocht. Dit was in december en afgelopen week begon ook hier een schermprobleem.

Ik ben me aan wat aan het orienteren. De Apple Watch is toch wel erg duur.
Maar de Moto 360 ... Jezus wat is die mooi ... en goedkoop ... maar gaat helaas (nog) niet samen met de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Als er schermproblemen optreden en je contact op neemt met de support van Pebble sturen ze gratis een nieuwe op. Probeer dat eerst eens voordat je meteen overgaat tot aanschaf van een nieuwe ;)

Moto 360 is mooi, maar houd er rekening mee dat je die 4 tot 5x zo vaak aan de lader moet leggen als de Pebble. Ook is het scherm buiten in de zon niet erg goed leesbaar en verlies je de knoppen en meteen ook mogelijkheid je horloge door je jas/vest/trui heen te bedienen. Als dat allemaal niet belangrijk is zou ik als ik jou was zodra er fatsoenlijke support voor AW horloges op iOS is meteen overstappen.

Voorlopig gebruik ik beide (steel & GWR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Iemand ook een idee of dit: nieuws: Windows 10 krijgt ondersteuning voor geporte Android- en iOS-applicaties en vooral dit Windows als universeel app-platform - Ook iOS- en Android-apps naar Windows gaat resulteren dat de Pebble app en market straks toch naar behoren op een Window phone gaan werken?

Ik begreep eerder dat vooral een Bluetooth en notifcations verzenden nog wel wat meer nodig gaat hebben qua rechten structuur op het OS omdat elke app in een soort eigen bubble moet werken zonder toegang tot andere apps/systeemfunctionaliteit zonder goedkeuren (volgens mij werkt dat ook zo bij IOS). Vind het vreemd dat er zelfs op het pebble forum weinig over gesproken worden. Ik word zelf wel enthousiast van dergelijke berichten, heb veel intresse in een WP maar mijn (gebackte) Pebble weerhoudt me er van een aan te schaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Druss op 04-05-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
schumi1986 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:57:
[...]

Hmm.. dat is wel toevallig dan,ik heb een galaxy s5,ook een Samsung dus!

Minder goed werkende gps lijkt mij sterk?
Zou Samsung soms gps toegang van pebble blokkeren?
Op mijn Galaxy S2 was alles wat iets met internet locatie deed een ramp. Op mijn Sony Z3 Compact werkt het vele male beter. Ik heb het in dit geval toegeschreven aan een oude telefoon die nou eenmaal niet meer helemaal met zijn tijd mee kon. Maar met nieuwe Samsungs zou dat niet het geval moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Yosecret schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:54:
Als er schermproblemen optreden en je contact op neemt met de support van Pebble sturen ze gratis een nieuwe op. Probeer dat eerst eens voordat je meteen overgaat tot aanschaf van een nieuwe ;)

Moto 360 is mooi, maar houd er rekening mee dat je die 4 tot 5x zo vaak aan de lader moet leggen als de Pebble. Ook is het scherm buiten in de zon niet erg goed leesbaar en verlies je de knoppen en meteen ook mogelijkheid je horloge door je jas/vest/trui heen te bedienen. Als dat allemaal niet belangrijk is zou ik als ik jou was zodra er fatsoenlijke support voor AW horloges op iOS is meteen overstappen.

Voorlopig gebruik ik beide (steel & GWR).
Dank voor je reactie.
Elke vijf maanden een nieuwe horloge op laten sturen word ik niet vrolijk van.
Ik realiseer me dat ik de moto 360 elke dag (hoewel verbeterd na een update) moet opladen. Dit moet ik met mijn telefoon echter ook.
Ik heb het idee dat de berichten op de moto 360 mooier doorgekomen.

Daarnaast vind ik het ook een erg mooi horloge. Dit in tegenstelling tot versie één van de Pebble, die toch wel een erg hoog plastic gehalte heeft.
En al die watchfaces die op internet te vinden zijn...Megaaaa...elke dag een ander horloge. Ziet er gelikt uit op de foto's. Van klassiek tot sportief en alles daartussen.

Over de prijs heb ik dan nog niet eens gesproken. Die is namelijk niet veel meer dan de Pebble 1e versie en minder dan de Pebble Steel / Time.

Maar ja, het wordt hoe dan ook wachten tot dat iOS wordt ondersteund.

[ Voor 11% gewijzigd door edwardmila op 04-05-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

M'n brushed Steel had afgelopen week last van artifacts op het scherm. Meteen een foto gemaakt en contact opgenomen met de Pebble support. Zojuist een reply terug gekregen dat m'n replacement Pebble er aan komt.

Nu is het afwachten of hij zonder gedoe door de inklaring komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Yosecret schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:38:
M'n brushed Steel had afgelopen week last van artifacts op het scherm. Meteen een foto gemaakt en contact opgenomen met de Pebble support. Zojuist een reply terug gekregen dat m'n replacement Pebble er aan komt.

Nu is het afwachten of hij zonder gedoe door de inklaring komt.
Ik geloof ondertussen echt niet meer dat dit indicenten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Dit topic is niet voor aankoopadvies.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 08-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Dit is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 110% gewijzigd door RoD op 08-05-2015 14:35 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.