Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Donstil schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Kolere. Dan wacht ik wel op de AppleWatch
Ga er maar niet vanuit dat Apple de AppleWatch direct kan leveren in Nederland. Goedkoopste model zou 350 dollar kosten. Waarschijnlijk wil je meer dan dat, dus dan schiet de prijs ook omhoog, waardoor hij absurd duur is.

Niet te snel van gedachten veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2zimrg6.png

En nu? Er is niets te zien 8)7
Yosecret schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:37:
[...]

Ga er maar niet vanuit dat Apple de AppleWatch direct kan leveren in Nederland. Goedkoopste model zou 350 dollar kosten. Waarschijnlijk wil je meer dan dat, dus dan schiet de prijs ook omhoog, waardoor hij absurd duur is.

Niet te snel van gedachten veranderen ;)
Die AppleWatch komt er toch wel, levering in Nederland wacht ik eigenlijk nooit op met nieuwe Apple producten.
met 2 uurtjes rijden zit je in Duitsland en anders kunnen vrienden uit de vs hem wel versturen met UPS.

Prijzen zijn nog niet echt bekend trouwens (behalve het startpunt van $ 350,-) dus of dat "Absurd" duur word laat ik nog even in het midden. Een horloge kost nou een maal geld en voor een mooi afgewerkt product ben ik best bereid wat meer te betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-02-2015 16:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Teller op 0, "It's time" en de site ligt eruit :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:44

ivan797

Student Technische Informatica

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh weer op Kickstarter. Dat sla ik even over.

Edit: De eerste 200 400 1000 zijn al weg volgens Kickstarter :)
Loopt aardig door zo te zien. Zal wel weer een lange levertijd opleveren.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 24-02-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Vind het klokje zelf ook niet zo interessant. De interface met timeline ziet er wel erg cool uit, dus hopelijk komt die ook beschikbaar voor de andere Pebbles.

Ah, ik had het filmpje op pauze gezet en ga net weer verder: timeline komt ook op de andere modellen.

[ Voor 24% gewijzigd door dreamscape op 24-02-2015 16:10 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Highlights

We're announcing a new watch called Pebble Time with a new timeline interface.

Pebble Time features a new color e-paper display and microphone for responding to notifications.

No compromises on what you love about Pebble: up to 7 days of battery life, water resistance and customizability.

Pebble Time is fully compatible with all 6,500+ existing Pebble apps and watchfaces.

Three colors available exclusively on Kickstarter. Pebble Time starts shipping in May.

Extra special engraving for our original Kickstarter backers who support us again ♥♥♥
De vormgeving is niet zo speciaal. Hopelijk snel een echte steel versie. :)
Verder hebben ze wel op de goede punten geinnoveerd en de belangrijkste kernpunten behouden. Dus batterijtijd, compatibility met de oude apps en een microfoon

[ Voor 17% gewijzigd door dirkjesdirk op 24-02-2015 16:14 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:56
Blind gebacked: de eerste pebble gebruik ik naar volle tevredenheid & ik vind $169,- niet absurd voor dergelijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
Het gaat al hard met de early birds. Heb nu een gewone pebble, wil eigenlijk upgraden naar een steel. Nu komt deze: qua design vind ik de steel een stuk mooier en qua functionaliteit is deze versie nu nog prima. De vraag is alleen hoelang ze deze nog blijven ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stiekem had ik toch wel op wat meer gehoopt, het ziet er allemaal wel prima uit verder maar ik ben er niet echt door weg geblazen. Behuizing ziet er goedkoop uit als ik eerlijk ben, kan het niet echt mee met de Huidige Android Wear apparaten (Asus Watch, Moto 360, LG R) en de komende Apple Watch.

Eigenlijk is alleen de accu duur nu nog echt onderscheidend.

Het internet denkt daar alleen wel echt anders over zie ik. We zijn nu 16 minuten verder en het doel van $ 500.000 is al gehaald :)

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 24-02-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:34
Ik vind het persoonlijk een gigantisch lelijk ding. Ziet er heel goedkoop speelgoed achtig uit. Jammer dat ze niet verder zijn gegaan met de pebble steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Die 'special engraving' trok me toch over de streep. Toch maar weer gekocht ...

Ik was destijds ook backer. Mijn Kickstarter Edition heeft last van een soms knipperend scherm, dus ik heb van Pebble een nieuwe gekregen. Twee dezelfde Pebbles, dat is ietwat overbodig, dus mijn andere mag straks in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Dat er een stainless steel rand op zit met gorilla glass heeft me aan t denken gezet.... er komt dan ws geen "steel" versie van denk ik .
Heb m toch maar gebacked... heb net in december een steel gekocht, na een jaar de gewone te hebben gehad, maar dit is ook gaaf!
Nu nog gaan nadenken of ik de zwarte of rode wil....

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Bartske schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:11:
Het gaat al hard met de early birds. Heb nu een gewone pebble, wil eigenlijk upgraden naar een steel. Nu komt deze: qua design vind ik de steel een stuk mooier en qua functionaliteit is deze versie nu nog prima. De vraag is alleen hoelang ze deze nog blijven ondersteunen...
Volgens het filmpje komt de timeline ook naar de originele pebble (en dus de steel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
thaan schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Volgens het filmpje komt de timeline ook naar de originele pebble (en dus de steel).
Ja en dus na enige twijfel toch maar niet besteld. Het kleurenscherm vind ik niet zo interessant en verder zijn er niet veel nieuwe sensors toegevoegd.
Het design vind ik in vergelijking met bij steel ook maar zozo. Wel beter dan de original pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik houd het voorlopig nog maar bij m'n steel, ben ik nog erg tevreden mee. Zie ook dat de connector voor de lader nu aan de onderkant zit, zorgde dat bij andere smartwatches niet voor problemen ivm zweet op de contacpuntjes?

En waarom wordt er eigenlijk in het filmpje aangehaald dat het met iPhone, Samsung en Android werkt? Werkt het dan ook met Tizen?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
thaan schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Toch ook maar gebacked aangezien deze dus een stainless steel rand heeft en je zo te zien een stuk makkelijker bandjes kan verwisselen. Kan er dus een mooi 22mm bandje bijkopen zoals ik nu ook om mn gewone pebble heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
hoe groot is de kans dat je bij de douane nog extra moet betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
The_Fes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:29:
En waarom wordt er eigenlijk in het filmpje aangehaald dat het met iPhone, Samsung en Android werkt? Werkt het dan ook met Tizen?
Dat ligt waarschijnlijk aan de populariteit van Samsung in voornamelijk de onderkant van de markt. Waar heel veel domme gansjes geen idee hebben dat ze een Android-toestel hebben en alleen weten dat het een Samsung is. Ik kan me niet goed voorstellen dat ze effort hebben gestoken in support voor Tizen (of Bada?). Dan was het logischer geweest om voor Windows Phone te gaan programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ja, dat vroeg ik mij ook af. In denk omdat Samsung zo'n groot merk is dat het apart genoemd wordt, maar m.i. alleen de android samsung. Het klinkt alleen wat vaag: IOS, Samsung en Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik ben het met de meeste hier wel eens, geen echte wereldschokkende aankondiging. Eigenlijk vind ik dat ook niet zo erg, heb mijn Pebble pas sinds de kerst :)
De nieuwe (software) features komen ook naar de huidige Pebble en de steel, de andere toevoegingen (kleuren display en microfoon) mis ik niet en vind ik die ~160$ nog niet waard. En ik vind hem niet zo mooi als de steel. Ik wacht wel tot de volgende aankondiging :+ .

Ben wel benieuwd hoe de Pebble Time zich houdt tegenover het Apple geweld straks (Commercieel/verkoop technisch dan, voor de rest is het natuurlijk een kwestie van smaak en gewenning ;) ).

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Toch ook maar gebacked aangezien deze dus een stainless steel rand heeft en je zo te zien een stuk makkelijker bandjes kan verwisselen. Kan er dus een mooi 22mm bandje bijkopen zoals ik nu ook om mn gewone pebble heb :)
Nou je kan niet makkelijk je bandjes wisselen, ze laten "heel toevallig" alleen maar bandjes zien die een haakje heeft welke het "veertje" ontgrendeld.

Ik heb ook van die bandjes. Werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Pfoeh, voor mijn gevoel een beetje terug in de tijd deze watch. Kan zich qua uiterlijk niet meten met Moto 360, LG G watch R etc. etc. Vind het idee van de software trouwens wel goed en slim, maar qua uitvoering vrij kinderlijk (icoontjes etc.). Jammer, want had graag een mooie Pebble gekocht, maar vind dat deze gewoon te lelijk is in vergelijking met wat er nu op de markt is. Aan de andere kant zie ik dat veel mensen de watch toch willen hebben, dus zal wel aan mij liggen;)!

Edit: In 45 minuten al meer dan 1,5 miljoen...

[ Voor 4% gewijzigd door Hajo94 op 24-02-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Donstil schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:34:
[...]

Nou je kan niet makkelijk je bandjes wisselen, ze laten "heel toevallig" alleen maar bandjes zien die een haakje heeft welke het "veertje" ontgrendeld.

Ik heb ook van die bandjes. Werkt erg fijn.
Ahh ok ik zie het, niet goed gelezen. Maar je kan er iig wel elk bandje in doen (al is het met wat meer moeite). Ik ben toch niet iemand die z'n bandje laat afhangen van het weer/m'n kleding/m'n stemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Ik houd het voorlopig nog maar bij m'n steel, ben ik nog erg tevreden mee. Zie ook dat de connector voor de lader nu aan de onderkant zit, zorgde dat bij andere smartwatches niet voor problemen ivm zweet op de contacpuntjes?

Ik meende dat daar het probleem was dat er een lichte spanning op bleef staan waardoor het reageerde met het zweet op de contactpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Gelijk de Kickstarter gebacked. Ben ontzettend blij met mijn Steel. Heb dan ook niets te klagen over de Steel of de Pebble en wil wel eens afwisseling met de Time. Was eerst best een analoog horlogeliefhebber (handvol Fossil's), maar kon eigenlijk niet meer afwisselen omdat ik "vast zat" aan de Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 20:46

tomk94

Developer

Zo, ik heb hem ook gebackt. Mn orginele rode pebble kan wel een vervanging gebruiken.

Nu nog bepalen welke kleur. De zwarte/grijze of de rood/grijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kolere he ze gaan wel keihard, al bijna 10.000 van die dingen "verkocht" in nog geen uur tijd.
Ben benieuwd of ze weer records kunnen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

meh, wat een foppo :/ het design vind ik echt een zware tegenvaller (ik heb zelf een steel, en hoopte iets in die richting).

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Grrr ... heb me laten verleiden/opjagen door het naderen van die 10000 grens ... Gebacked :P

Nu nog even mijn vrouw vertellen :F

[ Voor 22% gewijzigd door S913 op 24-02-2015 16:58 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55

KrazyJay

Had ook gebackt, creditcardgegevens al ingevuld. Na een half uur nog eens gekeken, had ik een e-mail gekregen waarin stond dat de 159$ pledge niet succesvol was omdat die op was. Dan maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:06
Thanks for becoming a backer of Pebble Time - Awesome Smartwatch, No Compromises by Pebble Technology.‏
Nu maar afwachten!

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Hajo94 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:36:
Pfoeh, voor mijn gevoel een beetje terug in de tijd deze watch. Kan zich qua uiterlijk niet meten met Moto 360, LG G watch R etc. etc. Vind het idee van de software trouwens wel goed en slim, maar qua uitvoering vrij kinderlijk (icoontjes etc.). Jammer, want had graag een mooie Pebble gekocht, maar vind dat deze gewoon te lelijk is in vergelijking met wat er nu op de markt is. Aan de andere kant zie ik dat veel mensen de watch toch willen hebben, dus zal wel aan mij liggen;)!

Het kan zich qua prijs ook niet meten met dergelijke veel duurdere smartwatches, dus echt vergelijkbaar vind ik het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:42
Aan dit tempo gaan ze hun vorig Kickstarter record breken.
Na anderhalf uur al aan 15000 backers en bijna 3.000.000$. Nog 31 dagen te gaan.

De originele Pebble had 68929 backers voor 10.266.845$ gekregen.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09

John

🚀

Woot! Had al interesse in de Pebble Steel totdat er geruchten waren over een nieuwe Pebble. Nu is het moment daar. Gebacked. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lukadad schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:31:
Aan dit tempo gaan ze hun vorig Kickstarter record breken.
Na anderhalf uur al aan 15000 backers en bijna 3.000.000$. Nog 31 dagen te gaan.

De originele Pebble had 68929 backers voor 10.266.845$ gekregen.
Nu maar hopen dat ze in de afgelopen twee jaar genoeg kennis hebben opgedaan om het allemaal goed te laten verlopen. Dat duurde wel enorm tijdens de eerste release (mede door het succes natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Donstil schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:46:
[...]

Nu maar hopen dat ze in de afgelopen twee jaar genoeg kennis hebben opgedaan om het allemaal goed te laten verlopen. Dat duurde wel enorm tijdens de eerste release (mede door het succes natuurlijk).
De verwachte leverdatum staat ook op Mei. Dus ze zijn al een stuk verder in het proces als toen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Zie ook dat de connector voor de lader nu aan de onderkant zit, zorgde dat bij andere smartwatches niet voor problemen ivm zweet op de contacpuntjes?
Ja LG had er bij de G Watch nog stroom op staan. Dat hadden ze snel gefixt. Connector op m'n GWR is nog keurig schoon en nog nooit problemen gehad door zweet. Dat zal dus op de Pebble ook geen probleem zijn d:)b

Had zelf wel iets meer verwacht, maar dit is natuurlijk heel tactisch. Over een aantal maanden na de release een nieuwe Time aankondigen in volledig stalen behuizing net als de Steel. Dan hap ik waarschijnlijk wel mee in de hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ik ga nog een tijdje gelukkig zijn met mijn originele Pebble. Hopelijk komt er een steel uitvoering van de Time want deze plastic versie vind ik een partij lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Hajo94 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:36:

Die gelekte render was afschuwelijk, maar nu blijkt at die rand van metaal is denk ik er toch heel anders over. De stijl van dat OS vind ik echt geweldig, maar dát ligt dan weer aan mij. Met mijn 2e RMA onderweg hoop ik dat ze hier geen soortgelijke problemen mee gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23
Gebacked!.

Ik gebruik nu zo'n 1,5 jaar de eerste pebble en ben er nog steeds zeer tevreden over en was eigenlijk nog niet opzoek naar een vervanger, maar omdat ik de vorige keer de kickstarter edition ben misgelopen moest ik er nu wel eentje hebben :p

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

mystic schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:54:
meh, wat een foppo :/ het design vind ik echt een zware tegenvaller (ik heb zelf een steel, en hoopte iets in die richting).
Denk dat het komt door nieuwe scherm.. Misschien heeft kleuren e-ink scherm meer ruimte nodig?
Daarom dubbele bezel?

Maar toch 1 ge'backed :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

mucuracat schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:04:
[...]

Denk dat het komt door nieuwe scherm.. Misschien heeft kleuren e-ink scherm meer ruimte nodig?
Daarom dubbele bezel?

Maar toch 1 ge'backed :)
ook denk ik dat doordat hij natuurlijk dunner is, de onderdelen meer in de breedte zijn verwerkt. maar buiten dat om, is het niet mijn ontwerp. doet me denken aan de eerste generatie Tomtom's :p

edit: ik denk dat als je van de eerste Pebble afkomt dat het een prima design is. maar naast de Steel vind ik het persoonlijk nog geen succes. ik hoop dan ook dat er een 2e model naast komt :)

vanmorgen iets raars met mijn eigen pebble trouwens... ik pakte hem van het nachtkastje, en hij gaf de melding 'disconected, open the app on the phone' (oid). dat klopt, want BT staat altijd uit 's nachts. BT aangezet, app geopend... en daar was hij gewoon connected. hoop geprut, en uiteindelijk de app opnieuw moeten installeren en moeten instellen en watchsapps opnieuw moeten installeren om het werkend te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door mystic op 25-02-2015 09:13 ]

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
mucuracat schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:04:
[...]
Daarom dubbele bezel?
Het is waarschijnlijk geen e-ink, dat is een merknaam van ebookreader schermen (en zit ook in sommige smartwatches zoals een sony model). Ze noemen het wel e-paper vanwege de leesbaarheid in daglicht, maar net als vorige keer denk ik niet dat het een e-ink scherm is omdat de refreshrate daarvan te laag is.

Ik denk zelf meer aan een mirasol scherm van Qualcomm, of een of andere transflectieve LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Ook ik heb de Pebble Time gebacked! Mooie upgrade voor mijn 1st gen Pebble aangezien die nogal wat krassen heeft opgelopen de afgelopen 1,5 jaar.

Het commentaar vanuit mijn omgeving op deze smartwatch is trouwens wel echt te grappig... Iedereen verklaart me voor gek namelijk dat ik weer voor zo'n simpel ding kies en niet voor een Android Wear of Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SkyThes schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:49:
Ook ik heb de Pebble Time gebacked! Mooie upgrade voor mijn 1st gen Pebble aangezien die nogal wat krassen heeft opgelopen de afgelopen 1,5 jaar.

Het commentaar vanuit mijn omgeving op deze smartwatch is trouwens wel echt te grappig... Iedereen verklaart me voor gek namelijk dat ik weer voor zo'n simpel ding kies en niet voor een Android Wear of Apple Watch.
Niet zo moeilijk :P Apple Watch is vaporware. Dat ding is al 10x uitgesteld en 90% van de beloofde features is geschrapt.
En Android Wear haalt het niet om langer dan een dag zonder oplader te doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RocketKoen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:02:
[...]

Niet zo moeilijk :P Apple Watch is vaporware. Dat ding is al 10x uitgesteld en 90% van de beloofde features is geschrapt.
En Android Wear haalt het niet om langer dan een dag zonder oplader te doen.
Daarnaast is zo'n pebble echt functioneel en werkt het :P De rest is nog altijd van een twijfelachtige kwaliteit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:02:
[...]
Ik ben ook fan van de Pebble maar je haalt hier de geruchtenmolen en de officiele aankondiging van de Apple Watch (in September 2014) door elkaar. Hij is vorig jaar aangekondigd voor de 'lente 2015', dus van uitstel is nog geen sprake, het is nog niet eens lente. Of er features gedropt zijn is ook nog helemaal niet duidelijk, voor zover ik weet staan alle bekend gemaakte features nog steeds op het programma.

Er zijn inderdaad veel geruchten geweest over releasedata en mogelijke features die niet uit zijn gekomen maar daar kan je Apple niet op afrekenen. De meesten daarvan waren gewoon fake.

Wat ik zelf een stuk bezwaarlijker vind aan de Apple watch is dat je hem elke dag moet opladen (volgens Tim Cook zelf) en dat hij geen always-on scherm heeft. Meer dan een dag accuduur en een altijd actieve tijdsindicatie zijn toch wel de basisvereisten voor een horloge voor mij.

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 25-02-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

Even een vraag: Als je er een besteld, kan je dan ook de kleur kiezen? Of wordt alleen de zwarte uitgeleverd?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

tomic schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:24:
Even een vraag: Als je er een besteld, kan je dan ook de kleur kiezen? Of wordt alleen de zwarte uitgeleverd?
van de Kickstarter site:
Your choice of one Pebble Time watch in any of the three colors.
Dus ja, je kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Touchdomex schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:08:
[...]

Daarnaast is zo'n pebble echt functioneel en werkt het :P De rest is nog altijd van een twijfelachtige kwaliteit.
Waar ik me aan irriteer aan bijvoorbeeld Android Wear is dat ze proberen om smartphone functionaliteit welke je beter op een smartphone kan bedienen naar je pols te brengen. Het mooie van Pebble is dat ze door de eenvoud juist bij de basis blijven en dat is notificaties tonen en daar op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Denk dat je mail krijgt nadat funding afgelopen is na 30 dagen.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als het goed is kun je uit 3 kleuren kiezen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

Top! bedankt voor de reacties allemaal. 8)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Iemand al een echte foto van de rode gespot ipv de renders op de site? In de filmpjes zie ik alleen de witte en zwarte.... Als die rode zo rood is als de render is t erg mooi kleurtje. Neig nl wel heel erg maar de rode... Had op mn original zwarte pebble ook rode gadgetwrap, leverde toch vaak wel leuke reacties op.

Ook zeggen ze dat de 3 kleuren uniek voor kickstarter zijn, dus welke gaan ze dan straks "gewoon" verkopen? Een zwarte met een echt zwarte bezel ? Wit met shiny silver ?
Three colors available exclusively on Kickstarter. Pebble Time starts shipping in May.
Wel Jammer van de laadpoort op de achterzijde, niet handig met NATO straps denk ik.
Heb van de original pebble die ik had de NATO straps bewaard, meeste die ik heb kunnen ook wel met rode kast, alleen oranje en camo zal misschien niet een mooie combi zijn..

[ Voor 36% gewijzigd door LoneWolf op 25-02-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Aan de andere kant geeft zo'n laadpoort aan de achterkant wel meer opties voor docking stations.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
NATO straps zijn ook zeer makkelijk te verwijderen. Daarnaast hebben we geen idee hoe de lader eruit ziet. Misschien kan je hem er wel gewoon onder duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ach en voor 27 maart kan je je backing altijd intrekken mocht je je bedenken. Dus je kan altijd pledgen en dan je toch nog bedenken (mocht je spijt hebben dat je je hebt laten pushen door de hype).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Ik las zojuist het volgende hier:
Instead of revealing all the product’s secrets right away, it will dribble out subsequent Pebble Time revelations in “a month of fun” following the announcement. Those ordering early will have an opportunity to upgrade their purchases if they prefer whatever deluxe versions may appear in the coming few weeks.
Super van ze. Ben benieuwd wat we dan nog kunnen verwachten.
Michielodc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:26:
Ik wilde bijna gaan backen, maar helaas vind ik het design net iets teveel meh. Als ik thuis ben maar even goed uitzoeken hoe en wat, want de features zijn wel echt super.

Daarnaast weet ik niet of ik echt een smartwatch nodig heb, maar moet toch een keer met de tijd mee gaan of niet? :p
Heb ik het nodig? Nee. Maar alleen de notifications vind ik al geweldig. Met een snelle blik op de pols kijken of het de moeite waard is mijn smartphone uit mijn broekzak te halen. En dat is het het meerendeel van de tijd dus niet, dus blijft die lekker in mn broekzak, en ga ik verder met wat ik aan het doen was.

[ Voor 38% gewijzigd door BioHazard op 25-02-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik wilde bijna gaan backen, maar helaas vind ik het design net iets teveel meh. Als ik thuis ben maar even goed uitzoeken hoe en wat, want de features zijn wel echt super.

Daarnaast weet ik niet of ik echt een smartwatch nodig heb, maar moet toch een keer met de tijd mee gaan of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

SkyThes schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:36:
[...]

Waar ik me aan irriteer aan bijvoorbeeld Android Wear is dat ze proberen om smartphone functionaliteit welke je beter op een smartphone kan bedienen naar je pols te brengen. Het mooie van Pebble is dat ze door de eenvoud juist bij de basis blijven en dat is notificaties tonen en daar op reageren.
Sorry hoor maar als eigenaar van een GWR hap ik toch even op je commentaar. Als ik een mail binnenkrijg kan ik het hele bericht doorscrollen op m'n horloge en naar rechts swypen om te archiveren, beantwoorden dmv voice, of openen op telefoon. Je voorbeeld is een beetje onrealistisch aangezien op zowel Pebble als Wear deze functionaliteit vrijwel identiek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Yosecret schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:46:
[...]

Sorry hoor maar als eigenaar van een GWR hap ik toch even op je commentaar. Als ik een mail binnenkrijg kan ik het hele bericht doorscrollen op m'n horloge en naar rechts swypen om te archiveren, beantwoorden dmv voice, of openen op telefoon. Je voorbeeld is een beetje onrealistisch aangezien op zowel Pebble als Wear deze functionaliteit vrijwel identiek is.
Dan heb je het ook over basisfunctionaliteit welke ik schaar onder de categorie notificaties. Ik heb het meer over functies als navigeren, bellen(Bij Samsung bijv.) etc etc.
Voor mij is een smartwatch meer een uitbreiding van notificaties naar mijn pols en niet een device welke functies overneemt van mijn smartphone.

Maar dit is slechts mijn mening en daardoor zal een Pebble mij ongetwijfeld meer aanspreken dan iemand die graag een Apple Watch wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

SkyThes schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:19:
[...]

Dan heb je het ook over basisfunctionaliteit welke ik schaar onder de categorie notificaties. Ik heb het meer over functies als navigeren, bellen(Bij Samsung bijv.) etc etc.
Bij Android Wear is het overal hetzelfde ongeacht het merk. Als het alleen bij Samsung is dan denk je waarschijnlijk aan de Tizen smartwatches, iets heel anders dan Android Wear. Ik ben van mening dat Samsung daar erg in is doorgeslagen.
Voor mij is een smartwatch meer een uitbreiding van notificaties naar mijn pols en niet een device welke functies overneemt van mijn smartphone.

Maar dit is slechts mijn mening en daardoor zal een Pebble mij ongetwijfeld meer aanspreken dan iemand die graag een Apple Watch wilt hebben.
Mee eens, maar je kunt het zo gek niet bedenken of er is een app voor de Pebble die het mogelijk maakt vele functionaliteiten van Android Wear ook op je Pebble te krijgen. Zonder er apps op te zetten is zowel de Pebble als devices met Android Wear alleen een simpele extensie van je telefoon. Die Apple watch wordt waarschijnlijk weer een verhaal apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik begin nu trouwens te overwegen om mijn 2e RMA niet open te maken en direct te verkopen. Mijn 1e RMA is volledig dood, en doet alleen iets als je hem aan de lader hangt. En mijn originele (die ik nu dus weer gebruik) heeft het gebruikelijke scherm probleem, dit probleem schijnt echter redelijk makkelijk te repareren te zijn. Dus ik zou in theorie een gedeelte van mijn Time kunnen financieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

eew schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:49:
Ik begin nu trouwens te overwegen om mijn 2e RMA niet open te maken en direct te verkopen. Mijn 1e RMA is volledig dood, en doet alleen iets als je hem aan de lader hangt. En mijn originele (die ik nu dus weer gebruik) heeft het gebruikelijke scherm probleem, dit probleem schijnt echter redelijk makkelijk te repareren te zijn. Dus ik zou in theorie een gedeelte van mijn Time kunnen financieren.
Hoe kom je erbij dat het schermprobleem makkelijk te repareren is? Heb je een linkje naar instructies?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Ik zit te twijfelen om een Pebble te bestellen, alleen zit met het volgende: ik heb nog geen idee of ik er veel gebruik van ga maken. Is het verstandig nu een 'gewone' Pebble te kopen en, als het me bevalt, ergens over een half jaar de Pebble Time, of kan ik beter nu de Pebble time backen en wachten tot mei?

Mis ik (behalve de microfoon en het kleurenscherm) veel als ik nu een 'gewone' Pebble bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik zou geen 129 euro nu voor een first gen uitgeven, als je voor 166 een pebble time kan krijgen. (Ervan uitgaande dat je geen extra import kosten krijgt, zie kickstarter over de distributie, dit is een ierse firma)
Terms and Conditions

All backers with EU shipping addresses will have their rewards fulfilled by our agent, Dutec Limited. Dutec Limited is acting as our undisclosed agent on our behalf for distribution of our products when backed via Kickstarter and shipped to an EU address.
De first gen heeft voorlopig nog geen timeline firmware, al zeggen ze dat dat wel komt.
Verder heb je dus een inderdaad de microfoon, en kleurenscherm ipv zwart-wit, en de mogelijkheid voor evt hardware uitbreidingen.

straks gaat hij 199 dollar kosten, evenveel als de steel, dus zal wel 199 euro worden dan.

[ Voor 79% gewijzigd door LoneWolf op 26-02-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Siebsel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:16:
Is het verstandig nu een 'gewone' Pebble te kopen en, als het me bevalt, ergens over een half jaar de Pebble Time, of kan ik beter nu de Pebble time backen en wachten tot mei?
Op marktplaats of tweakers vraag & aanbod een gewone Pebble voor een prikkie op de kop tikken en eens kijken hoe hij bevalt. d:)b

• eew
J-P schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:22:
[...]

Hoe kom je erbij dat het schermprobleem makkelijk te repareren is? Heb je een linkje naar instructies?
Het heeft te maken met de display connector die los gaat zitten en niet meer goed contact maakt bij kleine verstoringen. Als je een Pebble hebt die open te maken is (Steel of vanaf eind 2013 geproduceerde original) dan kan je hem open maken en de connector aanduwen en er iets tussen plakken zodat hij blijft zitten. Er zijn een aantal mensen op Reddit die dit gedaan hebben en er was ook een post op het Pebble forum.

Edit: http://thepebbleblog.blog...-display-tearing-fix.html

Dit is een steel, maar ik heb een OG open gehad (die heeft helaas een ander pobleem) en die ziet er exact hetzelfe uit. Ik heb nog niet aan mijn Pebble met dit probleem gezeten, omdat ik wil wachten tot hij er onbruikbaar door is, dan weet ik ook gelijk of mijn acties effect hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door eew op 26-02-2015 00:21 ]

• jip_86
  • Laatst online: 09:57
Ik mis eigenlijk wat betere productfoto's, ook van de andere kleuren. Je ziet nu alleen een fotootje van de zwarte, en die ziet er eerlijk gezegd niet heel goed uit, had afgaande op de die foto's bijvoorbeeld niet verwacht dat de rand van metaal zou zijn.

• Bartske
jip_86 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:41:
Ik mis eigenlijk wat betere productfoto's, ook van de andere kleuren. Je ziet nu alleen een fotootje van de zwarte, en die ziet er eerlijk gezegd niet heel goed uit, had afgaande op de die foto's bijvoorbeeld niet verwacht dat de rand van metaal zou zijn.
Je kunt wat meer foto's ziet in de preview van CNET

Ik vind trouwens dat kinderlijke best wel meevallen. Het is niet een horloge dat je zou dragen als je elke dag in pak loopt nee. Maar met een wat sjieker (leren) bandje lijkt me die zwart/grijze best prima staan!

[ Voor 18% gewijzigd door Bartske op 26-02-2015 17:50 ]

• jip_86
Bartske schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:48:
[...]

Je kunt wat meer foto's ziet in de preview van CNET

Ik vind trouwens dat kinderlijke best wel meevallen. Het is niet een horloge dat je zou dragen als je elke dag in pak loopt nee. Maar met een wat sjieker (leren) bandje lijkt me die zwart/grijze best prima staan!
Thanks, ziet er een stuk netter uit al dan de kickstarter foto's d:)b
Twijfel ik alleen nog een beetje aan de rode, anders word het de zwarte denk ik :)

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik kreeg vanavond een mail van Pebble met een link naar dit filmpje. Stiekem vind ik dat kleurenscherm toch best wel vet :P

• eew
Yukkie schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:10:
Ik kreeg vanavond een mail van Pebble met een link naar dit filmpje. Stiekem vind ik dat kleurenscherm toch best wel vet :P
Ja, ik ben nu met CloudPebble aan het spelen om te kijken wat ik van mijn watchface kan maken. Ik wil dat ding nu hebben. Gelukkig ben ik backer 5000 nogwat.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Voor de Pebble Time graag een nieuw topic openen. Daarnaast horen levertijden en dergelijke hier niet thuis.
eew schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 00:17:
[...]

Het heeft te maken met de display connector die los gaat zitten en niet meer goed contact maakt bij kleine verstoringen. Als je een Pebble hebt die open te maken is (Steel of vanaf eind 2013 geproduceerde original) dan kan je hem open maken en de connector aanduwen en er iets tussen plakken zodat hij blijft zitten. Er zijn een aantal mensen op Reddit die dit gedaan hebben en er was ook een post op het Pebble forum.

Edit: http://thepebbleblog.blog...-display-tearing-fix.html

Dit is een steel, maar ik heb een OG open gehad (die heeft helaas een ander pobleem) en die ziet er exact hetzelfe uit. Ik heb nog niet aan mijn Pebble met dit probleem gezeten, omdat ik wil wachten tot hij er onbruikbaar door is, dan weet ik ook gelijk of mijn acties effect hebben.
Cool, ik heb de Kickstarter Pebble hier ook nog.
Helaas is die (bijna) niet open te krijgen zonder dat de bovenkant barst. Zou hem graag maken namelijk, desnoods de connector micro solderen odi.

Hij ligt nu los in de kast maar heb alles er nog bij (Kickstarter doos enz). Zou toch wel tof zijn om in 2045 te kunnen zeggen "Kijk jongens, opa heeft de originele Pebble nog, hier is alles me begonnen in 2013"

• jip_86
RoD schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:06:
[modbreak]Voor de Pebble Time graag een nieuw topic openen. Daarnaast horen levertijden en dergelijke hier niet thuis.[/]
Is het niet makkelijker bij elkaar te houden aangezien beide straks ook Timeline krijgen? Steel heeft ook geen ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RenaldoN schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:31:
hoe groot is de kans dat je bij de douane nog extra moet betalen ?
Op Reddit heeft Pebble veel vragen beantwoord. Een van de vragen ging om de import belasting, het antwoord van de CEO van Pebble was:
We're finalizing our plans, but right now we're looking at 2 options that we will offer:
1. Singpost shipment from Hong Kong. Pros: cheaper for you. Cons: you have to pay the import tax, slower shipment
2. We import the product into Europe, prepay the sales tax and ship via local post. Pros: faster, less hassle around customs and duties. Cons: you will need to pre-pay us for the import fees
Which one would you prefer?
Geen antwoord op je vraag, maar wellicht worden de watches dus vanuit Europa verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dan betaal je het toch hoe dan ook? Voordeel zou zijn dat het waarschijnlijk wat sneller gaat, want vorige keer Singpost vond ik niet heel snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jip_86 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:10:
Dan betaal je het toch hoe dan ook? Voordeel zou zijn dat het waarschijnlijk wat sneller gaat, want vorige keer Singpost vond ik niet heel snel gaan.
Singpost kan hier binnen 3 dagen zijn.
Maar het kan ook een maand duren als je pakje bij 1 van de grenzen bij de douane blijft liggen.

Ik had mijn Pebble zonder importheffing een week na verzending. Maar andere tweakers moesten een maand of langer wachten. Kregen een import rekening en hadden 3 douane zegels op hun (geopende) pakje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
jip_86 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:10:
Ik zei ook niet dat je dan niet hoeft te betalen. :) Beide manieren hebben zo hun voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Als je krijgt naar de prijs van originele Pebble in Europa is optie 2 waarschijnlijk niet eens goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Nogmaals, hier *geen* berichten over levertijden, prijzen en dergelijke. Gebruik daarvoor het topic in de topicwaarschuwing.

En voor de Pebble Time aub een apart topic maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik heb een uurtje over, dus ik knal wel even een topic en TS in elkaar :)

Ontopic: door de kickstarter van de Time heb ik mijn OG Pebble ook maar weer eens voorzien van een nieuw bandje, de skin verwijderd en wat nieuwe watchfaces geinstalleerd. Voelt toch weer als een compleet nieuw horloge. Mag ook wel, want we moeten dus nog een maandje of 3 wachten op onze Times :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
RoD schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:10:
[modbreak]Nogmaals, hier *geen* berichten over levertijden, prijzen en dergelijke. Gebruik daarvoor het topic in de topicwaarschuwing.

En voor de Pebble Time aub een apart topic maken.[/]
Ben zelf van mening dat gezien timeline ook naar oudere modellen komt we beter dit topic voor alle Pebble's kunnen houden. Eventueel een voor watchfaces/straps. Splitsen is goed maar zorg niet voor versplintering waardoor topics teveel doodbloeden / stil vallen.
Sorbo schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:21:
Ik heb een uurtje over, dus ik knal wel even een topic en TS in elkaar :)

Ontopic: door de kickstarter van de Time heb ik mijn OG Pebble ook maar weer eens voorzien van een nieuw bandje, de skin verwijderd en wat nieuwe watchfaces geinstalleerd. Voelt toch weer als een compleet nieuw horloge. Mag ook wel, want we moeten dus nog een maandje of 3 wachten op onze Times :(
Geef je even een seintje als je hem klaar hebt :) Wil eventueel wel helpen met het bijhouden maar momenteel geen uurtje over @ the office :9

Dat is inderdaad het fijne aan de Pebble, het kunnen veranderen van je "look and feel". Heb je een foto van hoe je hem nu hebt?

Zelf kan mei voor mij niet snel genoeg komen, huidige Pebble heeft een kras in de linkerbovenhoek en begin mij er toch steeds meer aan te irriteren. Normaal altijd een gadgetwrap erop en anders in ieder geval een cover erover maar net op dat moment natuurlijk niet |:( Ik ga in ieder geval geen nieuwe gadgetwraps meer bestellen tot de Time binnen is :)

[ Voor 37% gewijzigd door lubbertkramer op 27-02-2015 11:31 . Reden: Twee reacties in een bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

lubbertkramer schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:25:
[...]

Ben zelf van mening dat gezien timeline ook naar oudere modellen komt we beter dit topic voor alle Pebble's kunnen houden. Eventueel een voor watchfaces/straps. Splitsen is goed maar zorg niet voor versplintering waardoor topics teveel doodbloeden / stil vallen.

[...]

Geef je even een seintje als je hem klaar hebt :) Wil eventueel wel helpen met het bijhouden maar momenteel geen uurtje over @ the office :9

Dat is inderdaad het fijne aan de Pebble, het kunnen veranderen van je "look and feel". Heb je een foto van hoe je hem nu hebt?

Zelf kan mei voor mij niet snel genoeg komen, huidige Pebble heeft een kras in de linkerbovenhoek en begin mij er toch steeds meer aan te irriteren. Normaal altijd een gadgetwrap erop en anders in ieder geval een cover erover maar net op dat moment natuurlijk niet |:( Ik ga in ieder geval geen nieuwe gadgetwraps meer bestellen tot de Time binnen is :)
Seintje :)

Vanaf nu kunnen we voor de Pebble Time verder in: Pebble Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
lubbertkramer schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:25:
Helemaal mee eens, alles combineren is veel makkelijker, maar sommigen voelen zichzelf erg belangrijk. ;(
Laten we maar verder gaan in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Helaas heb ik met mijn in november gekochte steel last van schermproblemen gekregen, ik had eigenlijk wel verwacht dat dat na de gewone Pebble opgelost was in het productie proces. Heb hun support al benaderd en fotos gestuurd.
Mochten ze hem vervangen, komt de vervangende dan uit Ierland of uit Hong kong oid? Iemand ervaring met de tijd dat dat duurt momenteel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Genoeg hierover in dit topic te vinden.

Zelf had ik ongeveer 2 weken na mijn eerste melding bij hun een nieuw klokje in huis.
Moet wel eerlijk zeggen dat die nu alweer 2 maand ongeopend in de kast ligt. aangezien mijn oude klokje (steel) het spontaan weer is gaan doen. Zie nog maar heel zelden dat het scherm problemen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
LoneWolf schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:54:
Helaas heb ik met mijn in november gekochte steel last van schermproblemen gekregen, ik had eigenlijk wel verwacht dat dat na de gewone Pebble opgelost was in het productie proces. Heb hun support al benaderd en fotos gestuurd.
Mochten ze hem vervangen, komt de vervangende dan uit Ierland of uit Hong kong oid? Iemand ervaring met de tijd dat dat duurt momenteel ?
Mijne kwam uit verweggistan toen, wel gratis, ook geen douanekosten enzo omdat het een RMA was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Net bij toeval iets geinigs ontdekt, als je in het settings -> about menu zit, dan kun je door op de select knop te klikken het ledje van de Steel laten switchen tussen rood, groen, blauw en uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Yukkie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:37:
Net bij toeval iets geinigs ontdekt, als je in het settings -> about menu zit, dan kun je door op de select knop te klikken het ledje van de Steel laten switchen tussen rood, groen, blauw en uit :)
Grappig, beetje jammer dat er verder nog niet veel praktisch nut voor het ledje is (behalve dan bij het laden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

LoneWolf schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:54:
Ik zal mijn ervaring van mijn RMA ook even delen. De korte versie: inklaring was niet in staat waarde te bepalen (die duidelijk op het etiket stond). Stuurde vervolgens een brief met als doel mij flink te laten dokken. Na veel gebel en 2 weken verder uiteindelijk 13 eur af moeten tikken.

Als ze moeilijk doen, volhouden! In totaal duurde het een dikke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Kent iemand van jullie dit verschijnsel (en heeft iemand hiervoor een oplossing)?

Soms gaat de telefoon een paar keer over en voordat de Pebble gaat trillen. Maar het kan maar zo zijn dat de volgende keer de Pebble wel direct gaat trillen wanneer er gebeld wordt. Pebble al eens gereset, maar het verschijnsel blijft. Wanneer ik niet het notifiactiecenter de calls laat doorschakelen, maar ik laat Pebblify dit doen, ook dan gaat het de ene keer goed en de andere niet. Lijkt dus aan de telefoon te liggen, iemand een idee hierover?

Heb een 'ouderwetse' Pebble, geen Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Heb ik ook met de officiele pebble-app voor de notificaties enzo. Denk dat de bluetooth-verbinding dan even uit de slaap gehaald moet worden ofzo, waardoor de vertraging ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
heutsm schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:35:
Kent iemand van jullie dit verschijnsel (en heeft iemand hiervoor een oplossing)?

Soms gaat de telefoon een paar keer over en voordat de Pebble gaat trillen. Maar het kan maar zo zijn dat de volgende keer de Pebble wel direct gaat trillen wanneer er gebeld wordt. Pebble al eens gereset, maar het verschijnsel blijft. Wanneer ik niet het notifiactiecenter de calls laat doorschakelen, maar ik laat Pebblify dit doen, ook dan gaat het de ene keer goed en de andere niet. Lijkt dus aan de telefoon te liggen, iemand een idee hierover?

Heb een 'ouderwetse' Pebble, geen Steel.
Ik had dat ook bij mijn vorige telefoon.
Maar dat kwam omdat de telefoon te traag was.

Er zat gewoon een paar sec vertraging voordat de app het signaaltje over bluetooth kon versturen. De belfunctie krijgt op de telefoon voorrang op alles. Maar de pebble app moet gewoon achter in de rij aansluiten als er nog 10 apps actief zijn die processortijd willen.

Nu een nieuwe telefoon (van een galaxy S naar een oneplusone) en dat probleem is weg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Bedankt voor jullie reacties, ik zal me erin berusten :)
Overigens heb ik een Note 4, dus zou het met de snelheid van het toestel wel goed moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik herken dat ook wel hoor, Mijn iphone gaat ook vaak al een seconde eerder trillen als dat de pebble trilt zon beetje, ik zie dit ook bij bv mail, dan hoor je het mailgeluidje al(als je dat aan hebt) , maar staat de notificatie pas een seconde of wat later op je lockscreen. (En je pebble) Pas dan trilt de pebble, omdat deze dus gebruik maakt van die notificaties.

Moet je eens een bult mail tegelijk binnen krijgen , dan fluit je telefoon eerst een half uur, en daarna trilt je pebble nog een uur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
Ik heb nu sinds een dag de pebble steel. Merk eigenlijk vrij weinig dat de berichten laat binnenkomen. Mijn Note 3 staat gewoon op helemaal stil dus ik zie pas een melding als ze op de pebble binnenkomen.

Wanneer ik even op mijn telefoon kijk en ik zie en berichtje binnenkomen voel ik tegelijk mijn pebble trillen. Maar komt dan waarschijnlijk omdat ik er op bezig ben en hij actief is.

Enigste nadeel is dat ik nu merk is het trillen als ik hem neerleg. Ik leg hem s' avonds op het nachtkastje en heb ingesteld dat hij tussen 11:00 en 7:00 geen meldingen doorgeeft. Ik moet op maandag, dinsdag en woensdag ook op deze tijd opstaan. Maar op donderdag vrijdag en het weekend is dit later. Wanneer iemand dat begint te mailen ben je al vrij vroeg wakker. Er zou een optie moeten zijn dat je het per dag in kunt stellen.

Voor de rest wel heel tevreden er mee. Ik vind hem echt een mooi uiterlijk hebben en het valt ook bijna niet op dat het een smartwatch is. Wat ik toch wel een groot voordeel vind dan tegenover z'n mega ding om je pols!
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.