Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

mike123 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:52:
[...]

Gisteravond om 22:10 horloge aan de lader en meteen de oranje led aan. Om ca 00:45 horloge van de lader en de led was groen. Weet niet hoe laat exact groen, kan ook al om 00:15 geweest zijn.
Welke lader gebruik jij?

Ik heb zowel een Samsung (voor de Samsung Tablet) als een Apple iPhone lader gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:19
i2Paq schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:15:
[...]

Welke lader gebruik jij?

Ik heb zowel een Samsung (voor de Samsung Tablet) als een Apple iPhone lader gebruikt.
Ik laadt mijn horloge op via de usb poort van mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

mike123 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:07:
[...]

Ik laadt mijn horloge op via de usb poort van mijn pc.
OK.

Ik ga hem helemaal leeg trekken en dan laden.

Kom ik dan weer niet verder dan 90% ga ik hem aanmelden als defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Nu de Pebble prijs gedaald is naar 79e ben ik ook om gegaan. En ik moet zeggen hij bevalt goed. Doet wat hij moet doen en hoeft niet degelijks aan de lader. Ik kan 1 ding niet vinden en dat is of je bij mail ook de mogelijkheid hebt om alleen het onderwerp als notificatie te krijgen, en dus niet de hele text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu mijn Apple watch even terug naar Apple moet voor een RMA dingetje heb ik na een jaar mijn Pebble weer eens van stal gehaald.

Het is een van de aller eerste ooit van de productie band gekomen, een Kickstarter Edition black maar man hij oogt weer helemaal fris met die nieuwe update.

Er is behoorlijk wat veranderd in de twee jaar dat ik hem niet om gehad heb (Ik heb daar tussen een Pebble steel gehad, die ik wel verkocht heb). Echt klasse voor Pebble hoe ze dit aangepakt hebben.

het bevalt me eigenlijk wel, als de Apple watch weer gemaakt is ga ik gewoon wat vaker wisselen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 20:25
lukadad schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:34:
Vandaag is mijn derde Pebble Steel binnengekomen. De eerste en tweede vertoonden de gekende schermstoringen. Hopelijk is de derde nu de goede. Maandag aangemeld, vandaag al in de bus, mooi.
Kreeg het aanbod om over te schakelen op een Pebble Time, maar jammer genoeg niet naar een PTS.
Eigenlijk wel topservice van Pebble. Mijn eerste gekocht via familie in USA, de eerste RMA ook via daar geregeld. De tweede RMA heb ik nu gewoon naar thuisadres laten sturen, en Pebble maakte daar geen problemen over.
Twijfel om de tweede Pebble nu eerst zelf te herstellen vooraleer die terug te sturen. Een warmtebad, gevolgd door koudebad, zou schermstoringen verhelpen. Hetzelfde effect als je pc-moederbord in de oven te stoppen zou je daarmee verkrijgen, de verbindingen die zich herstellen.
Ben benieuwd.
Mijn Pebble Steel vertoond nu soms met notificaties ook die kuren, maar mijn garantieperiode van 1 jaar :? is verlopen. Kreeg jij elke keer kuren binnen 1 jaar?

Zijn er hier ook mensen die na 1,5 jaar nog een nieuwe toegestuurd kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:27
Krilo_89 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:56:
[...]

Mijn Pebble Steel vertoond nu soms met notificaties ook die kuren, maar mijn garantieperiode van 1 jaar :? is verlopen. Kreeg jij elke keer kuren binnen 1 jaar?

Zijn er hier ook mensen die na 1,5 jaar nog een nieuwe toegestuurd kregen?
De eerste Pebble was al buiten garantie, en toch werd die zonder problemen vervangen. De tweede was ook al buiten de 90 dagen garantie bij een RMA, en opnieuw vervangen. Dit wel via de US laten doen, want via die weg ( in USA) aangekocht.
De derde heb ik nu gewoon naar mijn adres in België laten sturen, opnieuw zonder vragen en binnen de week geregeld.
Ik heb wel de vorige Pebbles naar hen terug opgestuurd.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 20:25
lukadad schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:17:
[...]

De eerste Pebble was al buiten garantie, en toch werd die zonder problemen vervangen. De tweede was ook al buiten de 90 dagen garantie bij een RMA, en opnieuw vervangen. Dit wel via de US laten doen, want via die weg ( in USA) aangekocht.
De derde heb ik nu gewoon naar mijn adres in België laten sturen, opnieuw zonder vragen en binnen de week geregeld.
Ik heb wel de vorige Pebbles naar hen terug opgestuurd.
Mijn Pebble is besteld op 14 januari 2014, maar ik heb hem binnen gekregen rond juni binnen gekregen ofzo. Alleen heb ik zojuist een mail gekregen dat mijn garantie periode voorbij is, want die is maar 1 jaar. Ik kan wel 25% korting krijgen op een nieuwe. Dit vind ik wel jammer op een product van (toen) 240 dollar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
lukadad schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:34:
Vandaag is mijn derde Pebble Steel binnengekomen. De eerste en tweede vertoonden de gekende schermstoringen. Hopelijk is de derde nu de goede. Maandag aangemeld, vandaag al in de bus, mooi.
Kreeg het aanbod om over te schakelen op een Pebble Time, maar jammer genoeg niet naar een PTS.
Eigenlijk wel topservice van Pebble. Mijn eerste gekocht via familie in USA, de eerste RMA ook via daar geregeld. De tweede RMA heb ik nu gewoon naar thuisadres laten sturen, en Pebble maakte daar geen problemen over.
Twijfel om de tweede Pebble nu eerst zelf te herstellen vooraleer die terug te sturen. Een warmtebad, gevolgd door koudebad, zou schermstoringen verhelpen. Hetzelfde effect als je pc-moederbord in de oven te stoppen zou je daarmee verkrijgen, de verbindingen die zich herstellen.
Ben benieuwd.
Gisteren ook weer een mail gestuurd naar Pebble omdat mijn Pebble steel, die ik pas een paar weken heb (vervangen door Pebble ivm display problemen) de vervanger heeft weer display problemen. Helaas is er geen Pebble Steel black meer leverbaar. Wel een Silver versie en anders een Pebble Time. Mail beantwoord met ook de vraag of het misschien mogelijk is om met eventueel bijbetaling een PTS te ontvangen. Vandaag 2 mails ontvangen, de eerste met " bedankt voor de bestelling van de Pebble Time". En de tweede
mail met de mededeling dat ik als vervanger een Pebble Time ga ontvangen. Geen enkel woord over mijn vraag of het mogelijk is om met bijbetaling de PTS te ontvangen.
Ik zie wel wat het word als hij binnen is. Vind op de foto's de rand al behoorlijk breed en daar vind ik nu net niks aan.
Eerst even afwachten. Anders heb ik een item voor MP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:27
Ik heb dat voorstel ook gekregen omdat de black steel niet meer beschikbaar was, maar ben toch gegaan voor de silver steel variant.
Nu moet ik toegeven dat ik de silver steel ook wel mooi vind. Het zilver/zwarte komt mooi uit, met de zwarte leren band.
Ben wel benieuwd of Pebble nog op je vraag voor een PTS zal antwoorden, laat je hier iets weten?

[ Voor 0% gewijzigd door lukadad op 31-03-2016 21:18 . Reden: woord te weinig getypt. ]

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
lukadad schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:16:
Ik heb dat voorstel ook gekregen omdat de black steel niet meer beschikbaar was, maar ben toch gegaan voor de silver steel variant.
Nu moet ik toegeven dat ik de silver steel ook wel mooi vind. Het zilver/zwarte komt mooi uit, met de zwarte leren band.
Ben wel benieuwd of Pebble nog op je vraag voor een PTS zal antwoorden, laat je hier iets weten?
Daar ben ik al. Heb Pebble om 21:21 uur nog een mail gestuurd met de vraag waarom ik geen antwoord had gehad om eventueel de PTS te ontvangen, en dan wel met bijbetaling van mijn kant. Om 21:24 uur een antwoord van Pebble dat het omruilen icm bijbetalen niet bij hun in het programma zit en dat het daardoor niet mogelijk is.
Dus helaas, het is niet mogelijk.
Ik ben meer voor zwart dan de zilver variant. Maar misschien kom ik er nog wel een keer op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 14:42
Ik heb de Pebbles toch wel even een beetje zitten vervloeken afgelopen week. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht (iPhone 6s, had een 5s) en het heeft toch aardig wat uurtjes gekost om mijn beide Pebble's (classic en steel) weer te laten praten met de iPhone. Ik dacht in eerste instantie even mijn steel te connecten. Op zich ging dat goed, maar na het verbinden kreeg ik het update scherm in de time app en kwam ik in een "recovery mode loop" terecht. Je kiest het model, je kan verbinden, hij wil updaten, mislukt, je moet recovery mode in en verbinden mislukt vanaf dat punt. Gooi de connectie weg uit de ios setings en je kan weer van voor af aan beginnen. Na wat gevloek kreeg ik het maar niet voor elkaar. Uiteindelijk geprobeerd om de classic dan maar te verbinden maar daar precies hetzelfde verhaal.
Na uren zoeken en prutsen blijkt dat je bij het kiezen van welke Pebble je wil verbinden je eigenlijk gewoon altijd moet kiezen voor 'Pebble Time Round', ongeacht welk type je daadwerkelijk hebt. Schijnt een bekend issue (?) te zijn met ios 9.3.1 lees ik op het Pebble forum na dat ik gepost had hoe ik het op gelost had. Viel voor mij dus achteraf toevallig samen met de overgang van het toestel, want mijn 5S zat nog op ios 9.0.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vandaag de Pebble Time binnen gekregen. Op het eerste gezicht vind ik het een beetje een plastic ding. Maar natuurlijk wel meteen gekoppeld aan mijn S5+ en dat ging zonder problemen. Meteen de laatste firmware geinstalleerd, kan ook niet anders, en meteen ermee zitten spelen. Het scherm van de Steel versie is gewoon zwart met witte letters, de Time is meer een grijs scherm met witte letters. Maar kan ook aan de watchface liggen. Moet ik nog even uitvogelen. Geageerd ook lekker vlot. Kijken of ik er aan kan gaan wennen.
En nu even op zoek naar die verloopjes zodat je de band van de Steel versie kan gebruiken op de Time versie.

Edit: Na opnieuw installeren van de Pebble app Allinone is het mogelijk om alle kleuren te wijzigen van het scherm. Nu ook weer gewoon zwarte achtergrond. Dus iets te vroeg begonnen met zeuren. :|

Vindt trouwens alleen maar adapters om de normale 22 mm bandjes te gebruiken op de Steel versie.
Zal dus wel niet bestaan. (denk ik. ff zoeken nog)

Om 23:30 de Time weer geupdate met een nieuwe firmware. 3.11

[ Voor 24% gewijzigd door mike123 op 04-04-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vandaag een stalen bandje binnengekregen voor mijn Pebble Time. Gekocht bij Aliexpress. Duurde vanaf bestellen tot vandaag 10 dagen. Lekker vlot al zeg ik het zelf.
Bandje is goed in te korten en past er goed bij. Voorlopig hou ik dit horloge wel. Bevalt goed al heb ik liever een steel versie wat uiterlijk betreft.

Ik kan alleen in de app negens vinden hoe ik de oude Pebbles kan verwijderen. Deze staan er nog steeds in bij "manage Pebble". Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 11:09
Beste mede pebble classic'ers

Ben al een pebble gebruiker vanaf het moment dat de kickstarter edities net uitgeleverd waren. trof iemand die twee had besteld, en daar kon ik van meegenieten!

Helaas is mijn 22mm standard zwarte bandje vorige week kapot gegaan toen ik erachter kwam dat hij helemaal door en door droog bleek te zijn. Weten jullie waar ik exact dezelfde bandjes kan bestellen?

Ik heb zondag een bestelling gedaan bij aliexpress maar dat kan (soms) zo lang duren.

Nadat het bandje stuk was heb ik de pebble vorige week uitgezet. Toen ik hem vandaag weer aandeed bleek de pebble bij sommige acties een wit (leeg) scherm te tonen. Omdat ik las dat we eindelijk een update hebben gekregen naar v3.X heb ik heb geupdate en heb ik er nu geen last meer van. Is dit een bekend probleem?

Ik heb ik de afgelopen tijd de pebble wel 24/7 omgehad en er dus ook mee onder de douche gestaan. Wellicht zit er vocht onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
jeroenhorst1 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:08:
Beste mede pebble classic'ers

Ben al een pebble gebruiker vanaf het moment dat de kickstarter edities net uitgeleverd waren. trof iemand die twee had besteld, en daar kon ik van meegenieten!

Helaas is mijn 22mm standard zwarte bandje vorige week kapot gegaan toen ik erachter kwam dat hij helemaal door en door droog bleek te zijn. Weten jullie waar ik exact dezelfde bandjes kan bestellen?

Ik heb zondag een bestelling gedaan bij aliexpress maar dat kan (soms) zo lang duren.

Nadat het bandje stuk was heb ik de pebble vorige week uitgezet. Toen ik hem vandaag weer aandeed bleek de pebble bij sommige acties een wit (leeg) scherm te tonen. Omdat ik las dat we eindelijk een update hebben gekregen naar v3.X heb ik heb geupdate en heb ik er nu geen last meer van. Is dit een bekend probleem?

Ik heb ik de afgelopen tijd de pebble wel 24/7 omgehad en er dus ook mee onder de douche gestaan. Wellicht zit er vocht onder?
Ik heb dus een tijdje geleden ook een bandje besteld bij Alie en die was met 10 dagen binnen.
Je kan de Pebble een keer helemaal resetten en kijken of het weer voorkomt. Zo ja, een mail sturen naar Pebble om te vragen of zij daar een antwoord op hebben. Ze antwoorden meestal dezelfde dag.
De Pebble kan prima tegen water, je kan er ook mee zwemmen, niet duiken, maar zwemmen, douchen en regen moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
Na 1,5 jaar begint ook mijn Pebble steel kuren te vertonen met het beeldscherm. Pakketje staat klaar om opgestuurd te worden.
Weet iemand of de pebble geleverd is mét oplader of alleen de kabel? Ik moet namelijk alles mee sturen maar heb een Nokia lader gebruikt en weet niet zeker of er een lader meegeleverd was 8)7

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 20:35
Axewi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:59:
Na 1,5 jaar begint ook mijn Pebble steel kuren te vertonen met het beeldscherm. Pakketje staat klaar om opgestuurd te worden.
Weet iemand of de pebble geleverd is mét oplader of alleen de kabel? Ik moet namelijk alles mee sturen maar heb een Nokia lader gebruikt en weet niet zeker of er een lader meegeleverd was 8)7
Bij mij is er geen lader meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Pikkemans schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:05:
[...]

Bij mij is er geen lader meegeleverd.
Dat vermoeden had ik al wel, had namelijk alles netjes bewaard maar kon geen lader vinden.
Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 20:35
Welke problemen heb jij precies met je Pebble Steel?

Na de laatste grote update (3.xx.x) knippert mijn scherm vaak wanneer de watchface actief is. Voorheen (2.xx.x) had ik last van artifacts tijdens veel acties (vooral bij een notificatie) maar die problemen zijn weg na de grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Pikkemans schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:45:
Welke problemen heb jij precies met je Pebble Steel?

Na de laatste grote update (3.xx.x) knippert mijn scherm vaak wanneer de watchface actief is. Voorheen (2.xx.x) had ik last van artifacts tijdens veel acties (vooral bij een notificatie) maar die problemen zijn weg na de grote update.
Veelal "artifacts" heel willekeurig. Meestal niet op de watchface maar tijdens het weergeven van de notificaties, een enkele keer tijdens de watchface zelf.
Verder loopt het uit één tussen een deel van het scherm/notificatie of het volledige scherm.
(is niet echt duidelijk ik weet het :P )

Verder leek het erger te worden de afgelopen tijd, de eerste keer dat ik het zag was wel een maand of 3 terug en de laatste 3 - 4 weken was het constant aanwezig. (op de watchface na)

Pebble app en horloge waren up to date met de laatste time software, de nieuwe interface dus.
Heb het al een aantal updates lang, en had het in het begin niet met de nieuwe time software (draai deze al sinds de beta).
Maargoed het maakt me niet uit of het software is of hardware, ik wil gewoon een werkende horloge (met de laatste software :) )

Foto:
Afbeeldingslocatie: https://axewi.stackstorage.com/index.php/apps/files_sharing/ajax/publicpreview.php?x=1584&y=479&a=true&file=IMG-20160409-WA0002.jpg&t=1ydJDEvPaRJCrtu&scalingup=0

[ Voor 18% gewijzigd door Axewi op 29-04-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
mike123 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 23:31:
[...]

Ik heb dus een tijdje geleden ook een bandje besteld bij Alie en die was met 10 dagen binnen.
Je kan de Pebble een keer helemaal resetten en kijken of het weer voorkomt. Zo ja, een mail sturen naar Pebble om te vragen of zij daar een antwoord op hebben. Ze antwoorden meestal dezelfde dag.
De Pebble kan prima tegen water, je kan er ook mee zwemmen, niet duiken, maar zwemmen, douchen en regen moet geen probleem zijn.
Vandaag net het bandje binnen gekregen, past perfect en is eigenlijk hetzelfde als de orginele :) na nog een factory reset uitgevoerd te hebben een mail gestuurd naar Pebble (29-04-2016 20:33) over het artifact probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Axewi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:32:
[...]

Veelal "artifacts" heel willekeurig. Meestal niet op de watchface maar tijdens het weergeven van de notificaties, een enkele keer tijdens de watchface zelf.
Verder loopt het uit één tussen een deel van het scherm/notificatie of het volledige scherm.
(is niet echt duidelijk ik weet het :P )

Verder leek het erger te worden de afgelopen tijd, de eerste keer dat ik het zag was wel een maand of 3 terug en de laatste 3 - 4 weken was het constant aanwezig. (op de watchface na)

Pebble app en horloge waren up to date met de laatste time software, de nieuwe interface dus.
Heb het al een aantal updates lang, en had het in het begin niet met de nieuwe time software (draai deze al sinds de beta).
Maargoed het maakt me niet uit of het software is of hardware, ik wil gewoon een werkende horloge (met de laatste software :) )

Foto:
[afbeelding]
Ik heb een vergelijkbaar verhaal.
Af en toe wel last van de screen-tearing, maar nooit echt heel veel problemen mee gehad, een enkele keer in de maand ofzo.

Laatste paar weken is het echter zo vaak raak dat ik in de helft van de gevallen bij een notificatie niks kan lezen op m'n scherm, omdat alles een puinhoop is. Lijkt vooral veel voor te komen bij schermpjes waar "grijs" in zit, dat de pixels dus om en om zwart en wit zijn.

Vanavond maar eens een net mailtje naar pebble opsturen met wat foto's erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
MaffeMaarten schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:42:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar verhaal.
Af en toe wel last van de screen-tearing, maar nooit echt heel veel problemen mee gehad, een enkele keer in de maand ofzo.

Laatste paar weken is het echter zo vaak raak dat ik in de helft van de gevallen bij een notificatie niks kan lezen op m'n scherm, omdat alles een puinhoop is. Lijkt vooral veel voor te komen bij schermpjes waar "grijs" in zit, dat de pixels dus om en om zwart en wit zijn.

Vanavond maar eens een net mailtje naar pebble opsturen met wat foto's erbij.
Benieuwd wat Pebble er over zegt, heb de mijne vrijdag terug gestuurd naar Coolblue omdat mijn eerdere ervaringen daar top waren m.b.t. garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34
Screen tearing is een bekende bug veroorzaakt door het stekkertje van de LCD die los raakt.
Als je nog garantie hebt, dan krijg je een nieuwe.
Anders is het tijdelijk op te lossen door flink hard op de achterkant te drukken. Aan de onderkant van het horloge.
En wat permanenter door hem open te maken en wat padding of lijm aan te brengen aan de binnenkant

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 12:23
RocketKoen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:09:
Screen tearing is een bekende bug veroorzaakt door het stekkertje van de LCD die los raakt.
Anders is het tijdelijk op te lossen door flink hard op de achterkant te drukken. Aan de onderkant van het horloge.
En wat permanenter door hem open te maken en wat padding of lijm aan te brengen aan de binnenkant
Meestal kun je het testen door een 'warmte test' te doen. Bij mij kwam het in eerste instantie vooral aan het licht als ik de Pebble in de volle zon gebruikte en de boel flink opwarmde. Als je dan enige screen tearing krijgt, is dat een indicatie dat je LCD op termijn definitief problemen gaat geven.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Gisteren avond al bericht van CoolBlue! Ze hebben mijn aankoop bedrag netjes als shoptegoed terug gestort, ik kan dus een nieuwe smartwatch aanschaffen :)

Weet alleen nog niet of ik nog een pebble steel of time wil, die nieuwe huawei watch ziet er ook erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Axewi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:51:
[...]

Benieuwd wat Pebble er over zegt, heb de mijne vrijdag terug gestuurd naar Coolblue omdat mijn eerdere ervaringen daar top waren m.b.t. garantie.
Ik heb mijn steel al langer dan twee jaar, dus al over de aangegeven -en de wettelijke- garantie heen zeg maar.
Naar aanleiding van de website van pebble, waar ik was om een email adres op te zoeken, heb ik eerst nog even een factory reset gedaan.

Hoewel ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat dit issue software gerelateerd is, heb ik sindsdien geen last meer gehad van screen-tearing. Ik wacht dus nog maar even af, als het straks terugkomt heb ik dan in ieder geval alles gedaan wat er gedaan moest worden volgens pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
MaffeMaarten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:53:
[...]

Ik heb mijn steel al langer dan twee jaar, dus al over de aangegeven -en de wettelijke- garantie heen zeg maar.
Naar aanleiding van de website van pebble, waar ik was om een email adres op te zoeken, heb ik eerst nog even een factory reset gedaan.

Hoewel ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat dit issue software gerelateerd is, heb ik sindsdien geen last meer gehad van screen-tearing. Ik wacht dus nog maar even af, als het straks terugkomt heb ik dan in ieder geval alles gedaan wat er gedaan moest worden volgens pebble.
Factory reset had ik inderdaad ook van te voren gedaan maar bij mij hielp dat niet. Heb zojuist gezondigd en de Huawei watch classic besteld :) Tijd voor wat anders en ik vind de Time serie gewoon niet zo mooi als de Steel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Axewi schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:03:
[...]

Factory reset had ik inderdaad ook van te voren gedaan maar bij mij hielp dat niet. Heb zojuist gezondigd en de Huawei watch classic besteld :) Tijd voor wat anders en ik vind de Time serie gewoon niet zo mooi als de Steel was.
Ben ik het wel mee eens, ik hoop nog steeds een klein beetje dat ze met een Pebble Time Round Steel uitkomen... Dat ik heb dan wat vaker moet opladen neem ik wel voor lief, maar een metalen kast en glazen glaasje vind ik eigenlijk toch wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 14:52
MaffeMaarten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:11:
[...]

Ben ik het wel mee eens, ik hoop nog steeds een klein beetje dat ze met een Pebble Time Round Steel uitkomen... Dat ik heb dan wat vaker moet opladen neem ik wel voor lief, maar een metalen kast en glazen glaasje vind ik eigenlijk toch wel fijn.
De pebble time round is ook van metaal en glas gemaakt ;). Zit geen kunststof aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
lexvandoef schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:57:
[...]

De pebble time round is ook van metaal en glas gemaakt ;). Zit geen kunststof aan.
Ohw, dan heb ik wat verkeerde aannames gemaakt toen ik las over mensen die het toch wel echt nodig vonden om een screenprotector en skin te kopen bij de PTR. Toch maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan zien binnenkort. Misschien liggen ze al bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 14:52
MaffeMaarten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Ohw, dan heb ik wat verkeerde aannames gemaakt toen ik las over mensen die het toch wel echt nodig vonden om een screenprotector en skin te kopen bij de PTR. Toch maar eens kijken of ik hem ergens in het echt kan zien binnenkort. Misschien liggen ze al bij de MediaMarkt.
Ja dat snap ik ook niet zo, overprotective ofzo :P Schijnt wel dat de coating op het metaal op de meeste pebbles niet al te best is, snel krassen en dergelijke. Ik heb ze van de week bij de Media Markt in Rdam centrum nog niet gezien overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:36
MaffeMaarten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Mijn vrouw heeft vandaag een pebble round van mij cadeau gekregen, maar heb hier direct een screenprotector op geplakt. gezien de status van haar huidige (oude) pebble time.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Axewi schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:21:
Gisteren avond al bericht van CoolBlue! Ze hebben mijn aankoop bedrag netjes als shoptegoed terug gestort, ik kan dus een nieuwe smartwatch aanschaffen :)

Weet alleen nog niet of ik nog een pebble steel of time wil, die nieuwe huawei watch ziet er ook erg mooi uit.
Je had grote kans dat als je naar Pebble had gemaild en ze hadden nog een Steel versie op voorraad dat je dan gewoon een Steel had teruggekregen. (Toen ik mailde hadden ze geen Steel meer en heb nu naar tevredenheid een Pebble Time, helaas geen Steel maar horloge bevalt goed)

Mijn collega had Coolblue en Pebble een mail gestuurd dat zijn pennetje van het bandje weg was. Na 2 dagen een mail van Coolblue dat ze het geld hadden teruggestort omdat het niet te leveren is. De volgende dag een mail van Pebble dat het geen probleem was en dat ze die pennetjes gewoon konden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
RocketKoen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:09:
Hey thanks voor de tip, paar keer goed drukken en ik had er geen last meer van! Heb ook even het lampje uitgeschakeld, this did the trick for me :)

Ondertussen had ik al wel contact gehad met pebble en kreeg gister een bericht terug. Ik krijg een 25% kortingslink voor de winkel. Alleen..

betaal je tegenwoordig nog invoer kosten? Wil wel een time steel, maar niet als hij zo lang onderweg is en ergens bij de douane blijft hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
jeroenhorst1 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:40:
[...]

Hey thanks voor de tip, paar keer goed drukken en ik had er geen last meer van! Heb ook even het lampje uitgeschakeld, this did the trick for me :)

Ondertussen had ik al wel contact gehad met pebble en kreeg gister een bericht terug. Ik krijg een 25% kortingslink voor de winkel. Alleen..

betaal je tegenwoordig nog invoer kosten? Wil wel een time steel, maar niet als hij zo lang onderweg is en ergens bij de douane blijft hangen
De 2x dat ik mijn Pebble heb laten vervangen ivm schermproblemen werd het pakketje verstuurd vanuit nederland. Weet niet hoe het zit als je iets in de webshop van Pebble koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
mike123 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:52:
[...]

De 2x dat ik mijn Pebble heb laten vervangen ivm schermproblemen werd het pakketje verstuurd vanuit nederland. Weet niet hoe het zit als je iets in de webshop van Pebble koopt.
zojuist mail verstuurd naar Pebble met de vraag of er nog import kosten aan verbonden zijn en of ze ook 25% korting beiden ergens in Nederland.

whaaat! nu al andwoord terug van ze! (binnen 5 minuten!!)
ik citeer; 'We segment our prices by regions accepting USD and EUR. EU pricing for Pebble watches include duties and VAT (pbl.io/eu-price). Our US and Rest of World prices do not include this charge.'.

is dat ook uit de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
jeroenhorst1 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:45:
[...]

zojuist mail verstuurd naar Pebble met de vraag of er nog import kosten aan verbonden zijn en of ze ook 25% korting beiden ergens in Nederland.

whaaat! nu al andwoord terug van ze! (binnen 5 minuten!!)
ik citeer; 'We segment our prices by regions accepting USD and EUR. EU pricing for Pebble watches include duties and VAT (pbl.io/eu-price). Our US and Rest of World prices do not include this charge.'.

is dat ook uit de wereld :)
Ik kan het bevestigen, gaat via Ierland maar wordt weer vanuit Nederland verzonden. Ik zat heel lang te wachten op een Time round die hier maar niet leverbaar was. Tenslotte (na advies) direct besteld en voila binnen 2 dagen in huis zonder extra kosten.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
Heb ook nog even gevraagd of het mogelijk is of ze de Pebble Classic bandjes shippen maar dat doen ze dus niet. Gezien ik mijn horloge (bijna) 24/7 om heb, douche ik hier ook mee. vandaar dat ik mijn classic bandje ga gebruiken bij de time steel.

heb ook nog een nieuw bandje besteld uit china, zodat ik mijn classic kan verkopen aan mijn collega. hij had een smartwatch van de Lidl gekocht, na drie omruil acties heeft hij zijn geld terug gekregen.

ik heb hem al op de hoogte gebracht van de (los zittende) lcd paneel wat ik gefixt heb door hem stevig aan te drukken aan de onderkant. sinds toen, geen rare artafacts meer trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door jeroenhorst1 op 10-05-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:05

amphora

Websites & Fotografie

Nieuwe Pebble's!
nieuws: Pebble presenteert Pebble 2, Time 2 en wearable zonder scherm
Vooral de Time 2 vind ik interessant

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Pebble Time 2 gebacked *D mijn duurste impuls aankoop ooit. Maar vind em nu echt compleet met hartslagmeter, groter scherm etc. Ben benieuwd, het kan niet snel genoeg november worden ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 20:15

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

nog geen gps in de watch zelf? die had ik wel verwacht...
maarja, moet je nu de core voor kopen:(

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 12:10
Ben ik nou de enige die het irritant vind dat Pebble weer van Kickstarter gebruik maakt? Ik bedoel Kickstarter is in mijn ogen een platform voor beginnende bedrijfjes een ontmoetingsplaats tussen mensen met geld en mensen met ideeën.

Doe dan gewoon een pre-order via je website ipv kickstarter te misbruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

nee hoor, ben ik het ook wel mee eens.
Het overschaduwd ook een beetje alternatieve ideeen... net als dat apple zn zooi er ook op zou zetten.
Het is nou ook niet echt nieuw maar gewoon een nieuwe versie imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Yukkie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:58:
Pebble Time 2 gebacked *D mijn duurste impuls aankoop ooit. Maar vind em nu echt compleet met hartslagmeter, groter scherm etc. Ben benieuwd, het kan niet snel genoeg november worden ;)
Ik ook, kijken wat ik met mijn Apple watch doe.....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik denk eroverna om weer een Pebble te halen. Had een kickstartereditie maar ben benieuwd of de schermproblemen er nog steeds zijn. Weet iemand iets hierover?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:32

RobertowNL

For your gear!

Touchdomex schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:58:
Ik denk eroverna om weer een Pebble te halen. Had een kickstartereditie maar ben benieuwd of de schermproblemen er nog steeds zijn. Weet iemand iets hierover?
Dat was met de Time opgelost; ga er vanuit dat ze bij de nieuwe Time 2 de fix ook geïmplementeerd hebben.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RobertowNL schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:21:
[...]

Dat was met de Time opgelost; ga er vanuit dat ze bij de nieuwe Time 2 de fix ook geïmplementeerd hebben.
Maar de Originele heeft er nog wel last van dus? Ook de nieuwere modellen? Dat is niet met een tussendoor revisie opgelost?

Ik wil eigenlijk namelijk de classic halen in voorbereiding op de Time 2 :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
Pebble Steel vandaag 156 Euro trouwens :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 06-06 12:24
Da's de Time Steel. Nog leuker, maar wel offtopic :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

zat toch nog te twijfelen of ik voor de earlybird time 2 zou gaan.... aaaaaaand its gone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 19:32

mucuracat

YES

Hadden ze iets langer moeten wachten? Of wordt dit gebruikt in time 3 :)
nieuws: E Ink ontwikkelt scherm met 32.000 kleuren

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vandaag maar de zilveren besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Time2 is toch ook een stalen horloge trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Volgens het bericht hier op de Frontpage (en ook andere bronnen) wel ja :)

Edit:
En hier bevestigd door Pebble in de Reddit ama: https://www.reddit.com/r/..._makers_of_pebble/d3i79mx

[ Voor 50% gewijzigd door Yukkie op 25-05-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Toch maar 2 besteld..
Enkele time2 was uitverkocht maar mijn zwager wilde er ook een:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 20:56
DRuw schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:39:
Toch maar 2 besteld..
Enkele time2 was uitverkocht maar mijn zwager wilde er ook een:)
Weet jij toevallig of ze verzonden worden vanuit de States of vanuit de EU (maw moet ik rekening houden met import kosten?)

Kan dit nergens vinden (op hun Kickstarter pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Betaal je sowieso. Vorige keer kun je kiezen uit Singapore en mogelijk geluk (maar waarschijnlijk gewoon dokken) en vanuit Ierland met sowieso importkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

En ter aanvulling: nee, geen idee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 16:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ziet er wel tof uit, maar volgens mij is het vooral mooi en niet echt functioneel. Je moet je Pebble er om heen doen en het werkt met de gewone Pebble laadkabel als ik het goed begrijp. Voor een horloge dat je maar eens per week (of minder *D ) een uurtje oid hoeft op te laden, vind ik het te veel geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Los van de prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Enige voordeel is dat het ook een battery bank is dus je kan op locatie opladen met dit ding in plaats van een kabeltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Klein euforie momentje: vandaag mijn eigen watchface gepublished: https://apps.getpebble.co.../57ac50fbbb85ed5f9b000198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

We leven 2016 en ik jump ook de Pebble hype: Vandaag kwam er een tweedehands Pebble classic / OG / v3r1 of hoe hij ook heet. Zwart plastic ;)

Helemaal leuk om mee te spelen en zie de potentie. En dat voor 12 euro inclusief drie mooie banden en originele doos. ;). Want... de back button doet het niet (bekend probleem). Hoopte dat het nog even een softwarematig iets was en oa teruggezet naar 2.9.1 maar helpt allemaal niet. Na wat lezen is het echt een hardware ding. Momenteel werk ik er omheen door op mijn telefoon met twee klikken de watchface even heen en terug te veranderen. Dan springt hij naar home. Gebruik hem toch met name als notificatieding (en dan kan je wissen en hop terug naar home) of als display voor bijvoorbeeld Endomondo. Maar smaakt wel naar meer dit!

Of toch maar eens kijken wat er gebeurt als ik hem open maak en die knop clean. Schijnt tricky te zijn.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Wie o wie kan me helpen:
Gebruik al jaren een Pebble, altijd icm een Android. Ik gebruikte Notification Center. Daarin kon je instellen dat wanneer de verbinding tussen telefoon en Pebble verbroken was en weer hersteld, meldingen die op de telefoon in tussentijd waren binnengekomen, alsnog op de Pebble terecht kwamen.
Nu heb ik een iphone en wil ik bovenstaande weer terug. Notification Center bestaat niet voor IOS, zover als ik kan nagaan. Weet iemand een manier om berichten op de Pebble binnen te krijgen wanneer verbinding tussen Pebble en foon hersteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Mag ik vragen welke screenprotector jullie gebruiken?
Ik had een klein hardware issue met mijn scherm (bijna nooit maargoed toch een mailtje gestuurd) en binnen 4 dagen heb ik nu een nieuwe pebble classic black liggen:)
Eigelijk wil ik die gelijk goed beschermen want mijn vorige zaten binnen een maand nare krassen op (gebruik het ding overal bij).
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
DRuw schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:45:
Mag ik vragen welke screenprotector jullie gebruiken?
Ik had een klein hardware issue met mijn scherm (bijna nooit maargoed toch een mailtje gestuurd) en binnen 4 dagen heb ik nu een nieuwe pebble classic black liggen:)
Eigelijk wil ik die gelijk goed beschermen want mijn vorige zaten binnen een maand nare krassen op (gebruik het ding overal bij).
Iemand tips?
Voor de classic? xtremeguard of GadgetWraps.

Voor de time steel zeker geen xtremeguard gebruiken; die valt er al snel af vanwege het wat gebogen scherm en de screenprotector is ook net iets te klein. GadgetWraps is wel helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aKMJh2t0hG2IQHcNkRWRxfLK/full.jpg

Mijn Pebble collectie is weer wat groter geworden, mijn Pebble 2 Black is gearriveerd gisteren. Helaas is dat nog te kort voor een echte eerste indruk, maar drie dingen vallen direct op. Als eerste, hij gaat nu gewoon in de brievenbus! Niet meer zelf een pakketje ophalen bij een ophaalpunt, gewoon een klein doosje uit de brievenbus vissen. Ten tweede, zelfde laadkabel als de Pebble Time (Steel in mijn geval). En ten derde, dat elastische bandje irriteert als een malle. Dat ga ik zo snel mogelijk vervangen, maar ik kan me niet aan de indruk ontdekken dat het wel nodig is voor de correcte werking van de hartslagmeter. Eens mee experimenteren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn Pebble 2 in de kleur Flame is gisteren verzonden. Ik ben erg benieuwd, er zitten toch behoorlijk wat extra functies in ten opzichte van de Steel die ik nu heb.

Edit: Ik zie dat er ook een Pebble Time topic is. Waar hoort de Pebble 2 in thuis?

[ Voor 20% gewijzigd door engessa op 02-11-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
engessa schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:13:
Edit: Ik zie dat er ook een Pebble Time topic is. Waar hoort de Pebble 2 in thuis?
Ik denk dat een betere vraag is, waarom 2 pebble topics? Kunen deze niet beter gemerged worden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Aangezien de Pebble serie verschillende modellen heeft en de modellen op verschillende plekken besproken wordt, heb ik een aantal nieuwe topics aangemaakt, waarbij de verdeling als volgt wordt:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Graag vanaf nu de onderwerpen in de juiste topics bespreken. Mocht je eventuele suggesties hebben, zet dan even een bericht in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Klein voorstel: gezien de Pebble Steel op hetzelfde software, scherm, en features zit als de originele Pebble E-Paper Watch is het denk handig om dat klokje wel in dit topic te houden.

Suggesties over de moderatie is offtopic. Graag even een bericht plaatsen in: Mocht je eventuele suggesties hebben, zet dan even een bericht in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-06 12:47
MaffeMaarten schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:52:
Klein voorstel: gezien de Pebble Steel op hetzelfde software, scherm, en features zit als de originele Pebble E-Paper Watch is het denk handig om dat klokje wel in dit topic te houden.
Heb een bericht in feedbacktopic gezet: DaCoTa in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 07-06 12:23
Goed om te zien dat zelfs de classic pebble nog ondersteund wordt. Nieuwe firmware is uit.
Pebble Firmware 3.12.3 Release Notes

Time zone bug fixes and stability improvements.
Works with Classic-Series (Pebble Classic, Pebble Steel) models.
https://blog.getpebble.com/

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ja ik was ook wel (blij) verrast. Jammer genoeg lost dat niet het probleem op dat ik heb: Als ik mijn horloge een tijdje niet aangeraakt heb, dan reageerd-ie niet meer op de select knop. Pas als ik de down-knop ingedrukt heb en weer terug ben op mijn watchface, kan ik het menu in. Heb het al gemeld bij Pebble, maar die gaven aan dat mijn horloge niet vervangen kan worden ivm verlopen garantie termijn. Maar volgens mij is het helemaal geen hardware issue, want zoals gezegd, de knoppen werken prima als ik bijvoorbeeld in het menu zit. (voor dat iemand het vraagt: nee het ligt ook niet aan de watchface, ik heb het met meerdere watchfaces geconstateerd ;) )

• MaffeMaarten
Yukkie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:13:
Ja ik was ook wel (blij) verrast. Jammer genoeg lost dat niet het probleem op dat ik heb: Als ik mijn horloge een tijdje niet aangeraakt heb, dan reageerd-ie niet meer op de select knop. Pas als ik de down-knop ingedrukt heb en weer terug ben op mijn watchface, kan ik het menu in. Heb het al gemeld bij Pebble, maar die gaven aan dat mijn horloge niet vervangen kan worden ivm verlopen garantie termijn. Maar volgens mij is het helemaal geen hardware issue, want zoals gezegd, de knoppen werken prima als ik bijvoorbeeld in het menu zit. (voor dat iemand het vraagt: nee het ligt ook niet aan de watchface, ik heb het met meerdere watchfaces geconstateerd ;) )
Misschien een voordehandliggende vraag: Heb je 'm al eens terug naar fabrieksinstellingen gezet, of de "recovery mode" geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

MaffeMaarten schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:20:
[...]

Misschien een voordehandliggende vraag: Heb je 'm al eens terug naar fabrieksinstellingen gezet, of de "recovery mode" geprobeerd?
Nee, dat had ik nog niet geprobeerd, thanks voor de tip. Inmiddels wel gedaan, maar helaas, probleem blijft. Ik bemerkte net ook dat een notificatie niet zomaar kon dismissen, ook daarvoor moest ik eerst op de down-button klikken voor ik het menu kon openen. Het wordt gewoon tijd dat ze m'n PT2 gaan uitleveren denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Yukkie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:07:
[...]

Nee, dat had ik nog niet geprobeerd, thanks voor de tip. Inmiddels wel gedaan, maar helaas, probleem blijft. Ik bemerkte net ook dat een notificatie niet zomaar kon dismissen, ook daarvoor moest ik eerst op de down-button klikken voor ik het menu kon openen. Het wordt gewoon tijd dat ze m'n PT2 gaan uitleveren denk ik ;)
Dan zal het toch echt wel een hardware issue zijn, helaas. Maar wel een raar gedrag. Misschien een keer in blazen of 10 minuutjes in het water laten liggen in de hoop dat er wat vuil oplost. Je kan natuurlijk steeds agressievere methodes proberen, tot aan openschroeven, maar dan zou ik als ik jou was eerst wachten tot je PT2 er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Schoonmaken is inderdaad nog wel een optie. Kan dat ook met een sopje? Of is dat niet aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Yukkie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:58:
Schoonmaken is inderdaad nog wel een optie. Kan dat ook met een sopje? Of is dat niet aan te raden?
Zeep gebruiken zou ik niet doen, aangezien dat de eigenschappen van het water flink kan veranderen. Maar denk ook aan zuren die er in zouden kunnen zitten en dat in combinatie met afdichtingsrubbers.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

En toen was het over en uit voor Pebble........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

i2Paq schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:35:
En toen was het over en uit voor Pebble........
Wie wat waar waarom bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Worden overgenomen door Fitbit, en die stoppen meteen met Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Om de discussie met betrekking tot de overname niet uit te spreiden over 3 verschillende topics, graag de discussie en gevolgen van de overname bespreken in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.