Pikkemans schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:45:
Welke problemen heb jij precies met je Pebble Steel?
Na de laatste grote update (3.xx.x) knippert mijn scherm vaak wanneer de watchface actief is. Voorheen (2.xx.x) had ik last van artifacts tijdens veel acties (vooral bij een notificatie) maar die problemen zijn weg na de grote update.
Veelal "artifacts" heel willekeurig. Meestal niet op de watchface maar tijdens het weergeven van de notificaties, een enkele keer tijdens de watchface zelf.
Verder loopt het uit één tussen een deel van het scherm/notificatie of het volledige scherm.
(is niet echt duidelijk ik weet het

)
Verder leek het erger te worden de afgelopen tijd, de eerste keer dat ik het zag was wel een maand of 3 terug en de laatste 3 - 4 weken was het constant aanwezig. (op de watchface na)
Pebble app en horloge waren up to date met de laatste time software, de nieuwe interface dus.
Heb het al een aantal updates lang, en had het in het begin niet met de nieuwe time software (draai deze al sinds de beta).
Maargoed het maakt me niet uit of het software is of hardware, ik wil gewoon een werkende horloge (met de laatste software

)
Foto:
[
Voor 18% gewijzigd door
Axewi op 29-04-2016 14:41
]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.