ik denk dat ik mijn vraag hier zou moeten stellen in plaats van het Pebble Time topic. Dus:
Even een kort vraagje:
ik heb in het begin een keer de aller eerste Pebble gekocht,
Vond toen het idee erg leuk, maar merkte dat de pebble er toch echt wel een beetje nerd uitzag

Alleen zwart wit, vierkant scherm ect. Het valt zo op als je er een hebt, en naar mijn idee moet een horloge wel mooi zijn, maar niet enorm opvallen.
Ook viel mij al het plastic erg tegen, had op het scherm al snel een flinke kras zitten, en ook de kleine krassen kwamen al snel.
Dus die Pebble ligt stof te happen tenzij ik buiten ga fietsen, en dan eigenlijk alleen voor de tracking van KM + muziek.
Maar sinds de Pebble time Round is uitgekomen ben ik mogelijk weer geïnteresseerd voor dagelijks gebruik, Het hele time verhaal maakt mij niet zo enorm veel uit (maar zal vast beter zijn dan de oorspronkelijke besturing)
Maar helaas kan ik alleen echt Marketing materiaal vinden, en recensies van Pebble gebruikers. Waarvan de meeste gebruikers het juist niet erg vonden dat het horloge nogal opviel.
En op Tweakers staan ook nog geen recensies over de Round.
Heeft iemand er ervaring mee? lijkt het echt meer op een normaal horloge?
Weet iemand of ik hem in nederland al kan "bezichtigen"? in de pricewatch is hij ook nog nergens te koop.
Alvast bedankt voor de info!