Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-07 21:48

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 21:23

lubbertkramer

[Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen en Discussie

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sqJhJ2H.png

Pebble Time

Na het succes op Kickstarter van de originele Pebble in 2012, en zijn metalen opvolger in 2013, komt Pebble nu met de derde iteratie van zijn populaire smartwatch: De Pebble Time. Eric Migicovsky en zijn team hebben de Pebble Time op 24 februari aangekondigd tijdens een eigen evenement en een nieuwe Kickstarter campagne. De Kickstarter die gelanceerd is, is onderweg om de grootste te worden die het platform tot nu toe gehad heeft.

Hardware

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s5jvVSM.png

De Pebble Time onderscheidt zich van zijn voorgangers door het nieuwe scherm, dat dezelfde voordelen biedt als dat van de originele Pebbles maar nu ook 64 kleuren weer kan geven. Omdat dit scherm nog steeds een E-paper scherm is blijft het scherm nog steeds altijd aan staan, is de afleesbaarheid in zonlicht erg goed en is de batterijduur van ongeveer 7 dagen nog steeds haalbaar.

Besturingssysteem

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KEBk7ij.png

Pebble Time wordt geleverd met een nieuwe versie van Pebble's in-house ontwikkelde besturingssysteem, met als grootste vernieuwing de Timeline. De Timeline houdt al je notificaties bij, en geeft je een handig overzicht van wat er in de komende 24 uur gaat gebeuren, en wat er in de afgelopen 24 uur gebeurd is. Alle op de Pebble geinstalleerde applicaties én ondersteunde webservices kunnen afspraken en notificaties in deze Timeline laten zien. Zo krijg je al je notificaties en afspraken in één chronologisch gesorteerd lijstje te zien, waardoor je precies kunt zien wanneer je op je volgende afpsraak verwacht wordt.

Specificaties Pebble Time

OSPebble 3.0 met Timeline
ChipsetARM Cortex M4
Processorsnelheid100MHz
RAM geheugen64kB beschikbaar voor Apps (Totaal: onbekend)
SchermColor E-paper met 144x168 (180ppi)
Batterij Pebble TimeCapaciteit onbekend, Pebble Time - 7 dagen / Pebble Time Steel - 10 dagen gebruikersduur
Afmetingen Onbekend
Gewicht Pebble TimePebble Time - 42.5g / Pebble Time Steel - 62.3g
BijzonderhedenMicrofoon ingebouwd, Waterdicht ( 30m/3ATM.), Curved Glass, BLE radio, Aansluiting voor accessoires
NotificatieledNee
Adviesprijs€ 199,-
Verkrijgbaarheid (Kickstarter)Mei (Early Bird) of Juni (overige exemplaren)
Verkrijgbaarheid (Retail)September

Apps

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Pl23Kk.png

Tevens zijn apps vernieuwd op de Pebble Time. Nog steeds zijn er fitness trackers, muziek-remotes en diverse andere applicaties, maar nieuw is dat deze een eigen menu krijgen, waar ze op eenzelfde manier als met Microsoft's Live Tiles alvast informatie laten zien voor je de app geopend hebt. Zo kun je in de lijst met apps alvast zien hoeveel stappen je gezet hebt, welk nummer nu speelt of wat de temperatuur op dit moment is.

Hoe te Kopen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pT7FvSs.png

De Pebble Time en Pebble Time Steel zijn in eerste instantie uitsluitend te koop door Pebble te ondersteunen op Kickstarter. Later zal de Pebble Time (Steel) ook gewoon te koop zijn bij de bekende retailers zoals met de huidige Pebble (Steel) ook het geval is.

Videos

Nuttige Links

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/De8gYa9.png

offtopic:
Dank aan CLB voor de opzet van de TS

Vragen of opmerkingen? Stuur gerust een DM!

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:24

KrazyJay

http://www.sharpmemorylcd.com/1-26-inch-memory-lcd.html Om precies te zijn dit type scherm. Verder mooie openingspost.

En ja, ik heb dus tóch maar gebackt (en op tijd om hem nog in mei 2015 te krijgen).

Verder voor degenen die zich afvragen of er nog importheffingen betaald moeten worden: Ja. Volgens Eric Kowloscvkisogtswgasgfgfagfsa Dinges wordt het óf vooruitbetaald door Pebble en verzonden vanuit Ierland waardoor de originele prijs verhoogd wordt, óf we betalen zelf aan TNT/BPost bij ontvangst via Singpost vanuit Hongkong. En dan is een maand verzendtermijn er nog eens bij te verwachten. Hoop dat ze het dus zelf importeren via Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
eew schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:21:
Het scherm van de Pebble Time, en ook het scherm van de originele Pebbles is geen E-Ink, maar iets wat ze E-Paper noemen. Het zijn reflectieve LCD schermen. Dit moet dus even gecorrigeerd worden.

Edit: Nog een foutje, de Pebble Times die in juni worden geleverd kosten ook 179 dollar op kickstarter. Overigens komt hier in alle gevallen 10 dollar aan verzendkosten bij. En natuurlijk de gebruikelijke zak belastingen.
Thanks for the tips :) Verbeterd, toegevoegd en aangepast. Overigens meen ik gisteravond gezien te hebben dat de exemplaren die buiten de eerste 10.000/30.000 vielen verkocht werden voor 199 dollar ipv de 179 die er nu staat, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben :)
KrazyJay schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:26:
http://www.sharpmemorylcd.com/1-26-inch-memory-lcd.html Om precies te zijn dit type scherm. Verder mooie openingspost.

En ja, ik heb dus tóch maar gebackt (en op tijd om hem nog in mei 2015 te krijgen).

Verder voor degenen die zich afvragen of er nog importheffingen betaald moeten worden: Ja. Volgens Eric Kowloscvkisogtswgasgfgfagfsa Dinges wordt het óf vooruitbetaald door Pebble en verzonden vanuit Ierland waardoor de originele prijs verhoogd wordt, óf we betalen zelf aan TNT/BPost bij ontvangst via Singpost vanuit Hongkong. En dan is een maand verzendtermijn er nog eens bij te verwachten. Hoop dat ze het dus zelf importeren via Ierland.
Migicovsky :+ En ik heb de link meteen toegevoegd, thanks!

Mijn exemplaar zit ook tussen de Early Birds, dus hopelijk eind Mei-ish een nieuw horloge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Dat is het scherm van de originele Pebble en de Steel ja. Het Pebble Time scherm komt volgens een paar detectives op Reddit waarschijnlijk van JDI

Het probleem met Ierland is wel dat daar 25% BTW is. Ik ik betwijfel of het echt goedkoper is. De originele Pebble en de Pebble Steel verkopen ze momenteel in Europa op deze manier via de officiële website. En die zijn daar een stukje duurder dan als je ze importeert. De vraag is natuurlijk hoeveel je wilt betalen voor het niet te hoeven dealen met SingPost. En na een aantal RMAs is mij dat toch zeker 10 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-06 17:40

LoneWolf

Just a Byte

Iemand al een echte foto van de rode gespot ipv de renders op de site? In de filmpjes zie ik alleen de witte en zwarte.... Als die rode zo rood is als de render is t erg mooi kleurtje. Neig nl wel heel erg naar de rode... Had op mn original zwarte pebble ook rode gadgetwrap, leverde toch vaak wel leuke reacties op.

Ook zeggen ze dat de 3 kleuren uniek voor kickstarter zijn, dus welke gaan ze dan straks "gewoon" verkopen? Een zwarte met een echt zwarte bezel ? Wit met shiny silver ?
Three colors available exclusively on Kickstarter. Pebble Time starts shipping in May.
Wel Jammer van de laadpoort op de achterzijde, niet super handig met NATO straps denk ik. (alhoewel deze natuurlijk makkelijk losser te maken zijn.)

Heb van de original pebble die ik had de NATO straps bewaard, meeste die ik heb kunnen ook wel met rode kast, alleen oranje en camo zal misschien niet een mooie combi zijn..

nog een stukje uit een interview wat wel leuke perspectieven biedt:
To make the launch seem more like an event, the company is planning some surprises, too. Instead of revealing all the product’s secrets right away, it will dribble out subsequent Pebble Time revelations in “a month of fun” following the announcement. Those ordering early will have an opportunity to upgrade their purchases if they prefer whatever deluxe versions may appear in the coming few weeks.
op de vraag op de reddit ama werdt ook gereageerd op de vraag naar een steel met
We have some things up our sleeves
Mocht er ook een "Steel" versie komen wordt t een moeilijke beslissing :o heb nu ook een silver steel version, na eerst een jaar de zwarte (met allerhande wraps) gehad te hebben...

De Time zoals nu aangekondigd is beetje half van beide nu.

Mocht het zo komen, maybe dan maar 2 bestellen?... "steel" en rood of zwart 8) O-)

[ Voor 12% gewijzigd door LoneWolf op 27-02-2015 12:57 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
LoneWolf schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:46:

Wel Jammer van de laadpoort op de achterzijde, niet super handig met NATO straps denk ik. (alhoewel deze natuurlijk makkelijk losser te maken zijn.
Had ergens de reactie gelezen van ik dacht Eric Migicovsky of iemand anders van Pebble tijdens het event @ Reddit dat de NATO makkelijk iets losser te maken zijn en daardoor de Pebble dan opgeladen kan worden zonder dat je deze geheel moet verwijderen. Daarnaast gaf hij als reactie dat hoeft maar eenmaal per week (gezien de accuduur van de Time).

Je kan altijd nog de look van je Pebble veranderen met iets van bijvoorbeeld Gadgetwraps voor de kleur van je Pebble zelf :)

Zelf regelmatig een andere wrap op mijn voorgaande Pebble -> https://instagram.com/p/qM6QbiypfY/?modal=true

[ Voor 120% gewijzigd door lubbertkramer op 27-02-2015 13:03 . Reden: voorbeeld wrap ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Denk alleen dat de kast wrappen wel wat lastig wordt :) :+

(Ik gebruikte voor og pebble black idd wel gadgetwraps.)

[ Voor 34% gewijzigd door LoneWolf op 27-02-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
We hebben inderdaad geen idee hoe de lader eruit ziet. Als deze redelijk plat is kan je hem inderdaad waarschijnlijk zo onder je NATO schuiven. Als het een dock is is het een heel ander verhaal. Het feit dat de lader nog niet te zien is geweest zegt overigens dat het waarschijnlijk een best wel bijzonder ding is, er zijn waarschijnlijk ook allerlei assesoires op aan te sluiten. Misschien is het wel mogelijk de Pebble Time als een microcontroller te gebruiken en LED 's in je NATO te naaien.

Ik denk overigens dat Warps voor de Pebble Time minder geschikt gaan zijn. Die stalen bezel wil je niet bedekken, het enige gedeelte waarvan ik mij kan voorstellen dat je het zou willen bedekken is de binnenste bezel. Daar zou ik best een kleurige wrap op willen hebben die ik in mijn dagelijkse watchface dan door laat lopen op het scherm.

Ik denk trouwens dat we nog wel wat kunnen verwachten gedurende deze Kickstarter. De boel is nu relatief dood en je kan mij niet vertellen dat ze dat niet aan zagen komen. Ik sluit niet uit dat er een "Steel" versie komt, maar ik weet wel vrijwel zeker dat ik deze niet wil hebben als hij hetzelfde scherm en internals heeft.

Ik hoop trouwens niet dat als ze assesoires aan aankondigen dat ik mijn Early Bird op moet geven om ze te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door eew op 27-02-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

@TS: bij de bijzonderheden noem je "Connectie voor speciale bandjes", hoewel dat niet geheel fout is, moet dat niet een algemene accessoires interface zijn? Althans, zo heb ik dat geïnterpreteerd en ook uit de Reddit AMA begreep ik dat daar ook andere zaken als externe energiebronnen, fitness sensors etc. mee gekoppeld kunnen worden. (maar dus bandjes met fancy lichtjes ;) )

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

eew schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:32:
Dat is het scherm van de originele Pebble en de Steel ja. Het Pebble Time scherm komt volgens een paar detectives op Reddit waarschijnlijk van JDI

Het probleem met Ierland is wel dat daar 25% BTW is. Ik ik betwijfel of het echt goedkoper is. De originele Pebble en de Pebble Steel verkopen ze momenteel in Europa op deze manier via de officiële website. En die zijn daar een stukje duurder dan als je ze importeert. De vraag is natuurlijk hoeveel je wilt betalen voor het niet te hoeven dealen met SingPost. En na een aantal RMAs is mij dat toch zeker 10 euro waard.
grootste domper is de Dollar/Euro wisselkoers. De Dollar staat hoog, dus zit er niet zo veel tussen de euro en de dollar. Zorgt er dus voor dat $ 169,- ongeveer € 151,- is. Dus komt er nog 4,5% douanekosten bovenop als de douane je pakje er tussenuit pikt.

Ik heb net even snel zitten rekenen... als ze hem via singpost sturen, betaal je nog ongeveer € 50,- aan de postbode. Komt het via Ierland, dan kost het je ongeveer nog € 27 aan importkosten. Doe mij de Ierlandroute maar.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
wpuntnl schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:19:
[...]

grootste domper is de Dollar/Euro wisselkoers. De Dollar staat hoog, dus zit er niet zo veel tussen de euro en de dollar. Zorgt er dus voor dat $ 169,- ongeveer € 151,- is. Dus komt er nog 4,5% douanekosten bovenop als de douane je pakje er tussenuit pikt.

Ik heb net even snel zitten rekenen... als ze hem via singpost sturen, betaal je nog ongeveer € 50,- aan de postbode. Komt het via Ierland, dan kost het je ongeveer nog € 27 aan importkosten. Doe mij de Ierlandroute maar.
Met een beetje geluk zitten we onder de 150 euro. Ik neem niet aan dat de waarde voor Earl Birds anders is, dus ik zal verwachten dat ze als service een zo laag mogelijke waarde op het pakje schijven. Dan zit je dus bij eigen import alleen met BTW en de 13 euro van PostNL. Als Pebble ze als een grote partij via Ierland invoert betalen ze wel de importheffing (hoe hoog die is is mij onbekend, maar ergens tussen de 0 en 7%). En de hertdistributie van de pakketje zal dat bedrijf ook niet gratis doen, daarnaast heeft Ierland 25% BTW. Het zal voor ons dus waarschijnlijk duurder zijn.

Dit zie je terug in de prijzen van de huidige Pebbles, die komen via deze route, en zijn toch duidelijk duurder dan als je ze zou importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
LoneWolf schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:46:
Iemand al een echte foto van de rode gespot ipv de renders op de site? In de filmpjes zie ik alleen de witte en zwarte.... Als die rode zo rood is als de render is t erg mooi kleurtje. Neig nl wel heel erg naar de rode... Had op mn original zwarte pebble ook rode gadgetwrap, leverde toch vaak wel leuke reacties op.
Ik ben ook benieuwd naar de rode. Op basis van de echte foto's word het geen witte. De rode zou nog kunnen als het van dat dieprode word. Als het meer het wat glimmender plastic word zoals bij de witte ga ik toch voor zwart denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Yukkie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:10:
@TS: bij de bijzonderheden noem je "Connectie voor speciale bandjes", hoewel dat niet geheel fout is, moet dat niet een algemene accessoires interface zijn? Althans, zo heb ik dat geïnterpreteerd en ook uit de Reddit AMA begreep ik dat daar ook andere zaken als externe energiebronnen, fitness sensors etc. mee gekoppeld kunnen worden. (maar dus bandjes met fancy lichtjes ;) )
Klopt, na het nog eens nagelezen te hebben maak ik er inderdaad ook uit op dat het gaat om bredere accessoires, naast alleen bandjes. Direct aangepast natuurlijk :) Ik ga er nog even een kopje over schrijven in de TS zodra ik er tijd voor heb (morgen-ish?)

Verder de TS even geupdate, links toegevoegd, structuur iets aangepast en alle feedback verwerkt :)

Ontopic:

Persoonlijk denk ik dat de zwarte in dit geval de mooiste wordt, met de metalen rand die net een andere kleur heeft dan het diepzwarte plastic.

[ Voor 8% gewijzigd door Sorbo op 28-02-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Op https://getpebble.com staat nu weer een teaser.... 64 Hrs to go...

Wat zou dat kunnen zijn.... Pebble Time Steel ? Early shipping ? Of een extra kleurtje ?
Eigenlijk zou een Round Pebble Steel Time wel mijn ding zijn denk ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 28-02-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:50
Ben er door dat interview wel van overtuigd dat er een luxere versie komt. Ben benieuwd! Blij dat ik meteen gebacked heb want ik wil zeker wel upgraden als dat een beetje op de huidige steel gaat lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Kan het me niet voorstellen, de helft zal willen veranderen, met complete chaos tot gevolg. Denk eerder iets met betrekking tot de accessoire poort op de achterkant of misschien gaan ze de bandjes verkopen uit de gif die laat zien hoe je snel een bandje kan verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 01:20
Ik gok op bandjes met extra sensors...

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:18

BioHazard

*\o/*

@ Bovenstaande...
Instead of revealing all the product’s secrets right away, it will dribble out subsequent Pebble Time revelations in “a month of fun” following the announcement. Those ordering early will have an opportunity to upgrade their purchases if they prefer whatever deluxe versions may appear in the coming few weeks.
En dat lees je in dit artikel.

Dus zou zomaar eens een luxure versie kunnen zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
There’s something in it for everyone. A little reveal that will make your Pebble Time experience even better. And who knows, maybe we won't stop there?
Aldus de laatste KS update. Kan me niet voorstellen dat dit wijst op iets als betere productfoto's maar toch zeker geen luxe time. Daarmee zou ik denk ik ook wachten tot na het Apple Watch event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Het is ook opmerkelijk dat er precies op dat moment een sessie on wearables is op MWC. Eric Migicovsky is daar een van de sprekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De Pebble times worden vanuit Ierland (door)gestuurd, dus dat zou geen douanekosten met zich mee moeten mogen brengen.
Terms and Conditions

All backers with EU shipping addresses will have their rewards fulfilled by our agent, Dutec Limited. Dutec Limited is acting as our undisclosed agent on our behalf for distribution of our products when backed via Kickstarter and shipped to an EU address.

[ Voor 56% gewijzigd door theHoff op 02-03-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

theHoff schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:26:
De Pebble times worden vanuit Ierland (door)gestuurd, dus dat zou geen douanekosten met zich mee moeten mogen brengen.

[...]
nee... die zullen dan dus vooraf voldaan moeten worden.. de pebbles zullen ook geïmporteerd moeten worden... ik kan me alleen niet herinneren of dit er al stond voor de Reddit AMA.
eew schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:02:
Het is ook opmerkelijk dat er precies op dat moment een sessie on wearables is op MWC. Eric Migicovsky is daar een van de sprekers.
Volgens de update van vanmorgen iets waar iedereen iets aan heeft.

[ Voor 65% gewijzigd door wpuntnl op 02-03-2015 22:14 ]

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
wpuntnl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:11:
[...]

nee... die zullen dan dus vooraf voldaan moeten worden.. de pebbles zullen ook geïmporteerd moeten worden... ik kan me alleen niet herinneren of dit er al stond voor de Reddit AMA.
Op Reddit waren ze het aan het onderzoeken, blijkbaar is daar nu zekerheid over. Klinkt wel goed, Singpost is toch maar een langdurig traject door het douanestuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:31
Hier word ik zo hebberig van. Wat een ontzettend mooi apparaat. Al vind ik dat plastic weer erg jammer. Hoop echt dat hier een Steel versie van uitkomt. Of dat de huidige Steel erg in prijs gaat dalen (dan is het ook weer interessant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
jip_86 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:29:
[...]

Op Reddit waren ze het aan het onderzoeken, blijkbaar is daar nu zekerheid over. Klinkt wel goed, Singpost is toch maar een langdurig traject door het douanestuk.
Die tekst stond al op de Kickstarter pagina voor de Reddit AMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
En toen was daar de Pebble Time steel....'t is wel wat zo hoor haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/003/374/490/0e5e13c7a1265d4a01b63e6b27dfe453_large.png?1425387360

Als tiende gebacked ofzo als het dan geld moet kosten gelijk maar goed doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 09:18

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

nu heb ik wel spijt van mijn normale Pebble Steel... ;) :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Heb hem ook geüpgraded, vraag me alleen af waarom er hier 15 dollar shipping bijkomt en bij de gewone pebble maar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Mijn broertje had de eerste Steel, dat was een veel grotere doos omdat er ook twee bandjes bij zaten toen. Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken dus.

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 03-03-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nu met die steel wil ik er ook eentje :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 20:21

John

🚀

Upgraden gaat heel moeizaam op het moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 20:29

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, of ik voor de steel versie ga weet ik nog niet, ga ik nog even over nadenken. Hou wel van het lichtgewicht van de "plastieke".

Waar ik wel benieuwd naar ben zijn die aangekondigde smartstraps ... NFC via de Pebble voor betalen is wel interessant.

Had trouwens bij de originele aankondiging gemist dat ook de plastic versie met gorillaglas uitgerust zou worden.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-07 16:51
John schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:25:
Upgraden gaat heel moeizaam op het moment :(
Inderdaad... Ik kom er ook niet doorheen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46
Ziet er goed uit die Pebble Time Steel, dus heb ook maar meteen geupgrade. Alleen jammer dat het 2 maanden langer wachten is.

Aan het einde van het filmpje van de steel lijkt het er trouwens op dat ie ook geluid kan produceren.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Site ligt plat zo te zien, krijg hem niet eens gerefreshed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

OUCH! Dit is echt moeilijke beslissing aan t worden :(
Vind de steel er goed uitzien,maar de gewone ook...

Vorige upgrade van gewone OG naar steel was echt grote verbetering qua uiterlijk....en rechtvaardigde de meerprijs zeker....

nu is t verschil minimaler ..... steel is wat verfijnder, de time is wat sportiever....
Prijs verschil is wel groot nu imho :( zeker als je een early bird hebt 169 (159+10) vs 265 (250+15)

[ Voor 20% gewijzigd door LoneWolf op 03-03-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LoneWolf schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:45:
OUCH! Dit is echt moeilijke beslissing aan t worden :( Vind de steel er goed uitzien,maar de gewone ook...
Vorige upgrade van gewone OG naar steel was echt grote verbetering qua uiterlijk....

nu is t verschil minimaler ..... steel is wat verfijnder, de time is wat sportiever....
Same here, vraag me af of ik het design zoveel mooier vindt en dat het die $ 76,- (265 vs 189) meer waard is... twijfel twijfel!

Edit: misschien is een belangrijker verschil wel de lederen + metalen band vs. één plastic band.
Edit 2: misschien nog bedenken of je er mee gaat sporten, dan lijkt een metalen/lederen band mij weer niet zo handig.

Maakt het er niet makkelijker op :9

[ Voor 19% gewijzigd door ilhanko op 03-03-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik denk dat ik dat argument ga gebruiken om de upgrade naar de steel te doen ... Heb ik de Time steel voor business days en mijn oude original Pebble voor leisure time :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Ik denk dat de 10K plekken nu wel al vergeven zijn. Op naar de volgende batch. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
John schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:06:
Ik denk dat de 10K plekken nu wel al vergeven zijn. Op naar de volgende batch. :'(
Nee hoor, dikke 8500 over. Gaat nog niet heel hard, maar wellicht moet het nieuws nog even landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Een 5034 terwijl ik mijn pledge probeer te upgraden ... Kickstarter heeft het érg zwaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 03-03-2015 15:23 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 10:27

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

blijven proberen :p

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz

ShiftHappenz

yes ! bij mij is het gelukt

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
S913 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:20:
Een 5034 terwijl ik mijn pledge probeer te upgraden ... Kickstarter heeft het érg zwaar :P
503 en 504 ik heb ze beiden al meerdere keren gezien... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Ondertussen komen er ook weer Early Birds vrij, ook leuke prijzen voor wie de steel te duur vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Yeah ik ben er nu ook door! :D Kreeg het emailtje dat ik geupgrade ben eerder binnen dan de website het kon laden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz

ShiftHappenz

SkyThes schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:27:
Yeah ik ben er nu ook door! :D Kreeg het emailtje dat ik geupgrade ben eerder binnen dan de website het kon laden... :D
haha had precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Hehe, early bird heeft nu 10,002 backers, 2 te veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Topicstart wordt vanavond aangevuld met de extra info :)

Overigens blijf ik voor de normale Time gaan. Hij is fors goedkoper, 2-3 maanden eerder geleverd, en ik vind de bezel op de een of andere manier bij de Steel groter lijken. Okay, de leren band had ik wel gewaardeerd (staal draag ik niet), het gelamineerde scherm was mooi geweest en de extra batterijduur is wel fijn.

Dat is me alleen geen 95 dollar waard, dus ik laat mijn Early Bird lekker staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

De zwarte rand rond het scherm is inderdaad iets breder bij de Steel, maar bij de "Plastic" is de plastic rand zelf gewoon breder. Omvang van totale horloge lijkt gelijk.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Die was ook zeker niet verkeerd, alleen op de meeste productfoto's was dat niet bepaald heel goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Je zou toch verwachten dat Kickstarter voor de tijd op de hoogte is van de aankondiging en zorgt voor resources.... Wil onderstaande niet meer zien, wil upgraden :(
We apologize, but it looks like something's gone wrong. We've been notified about this issue, and we're currently looking into it.

Thanks for your patience, and sorry for the inconvenience. Please try again later.

504 Gateway Timeout

Check our status blog for updates

[ Voor 56% gewijzigd door lubbertkramer op 03-03-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Sorbo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:31:

Overigens blijf ik voor de normale Time gaan. Hij is fors goedkoper, 2-3 maanden eerder geleverd, en ik vind de bezel op de een of andere manier bij de Steel groter lijken. Okay, de leren band had ik wel gewaardeerd (staal draag ik niet), het gelamineerde scherm was mooi geweest en de extra batterijduur is wel fijn.

Dat is me alleen geen 95 dollar waard, dus ik laat mijn Early Bird lekker staan :)
Ik had precies dezelfde overwegingen en heb inderdaad ook maar besloten bij de Early Bird te blijven. Ik ga hem toch dragen op NATO's, dus het soort band maakt me niet zoveel uit. En de metalen kast is me dan de meerprijs niet waard.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik heb toch maar weer besloten om terug te gaan naar de gewone Pebble Time, maar nu wel één van de vrijgekomen early birds plaatsen.

Voor het verschil in prijs kan er later wel een mooier bandje of zo'n smartstrap bij kopen.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik blijf bij mij originele Early Bird, die Steel ziet er zeker goed uit, maar niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Veel extra foto's op Engadget. Indruk is toch ook wel dat de metalen rand/zwarte rand verhouding niet helemaal klopt.
http://www.engadget.com/g...0/3371700/#!slide=3371700

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/337/221/3/S3372213/slug/l/pebbletimesteel08-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/337/165/2/S3371652/slug/l/engadget-dsc3153-1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door jip_86 op 03-03-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Woot! Gelukkig nog binnen de 10000 kunnen upgraden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Sorbo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:31:

Na het zien van pics van engadget blijf ik voorlopig ook bij mm earlybird keuze. Vooral de enorme zwarte binnenrand stoort me op de foto's van de Pebble Time Steel meer dan de dikke (pvd stainless steel) rand van de gewone Pebble Time. T gelamineerde scherm is wel super natuurlijk tov t zo te zien wel diep liggende PT scherm.

Heb nog even getwijfeld om beide te nemen, maar t niet makkelijk in de app kunnen wisselen van pebble houd me daarin ook tegen. En pebble help wilde me nog niet zeggen of dat straks wel kan met de nieuwe app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
En toen waren er ineens 20.000 plekken. Ze melken het wel echt maximaal uit zo. Eerst een 'schaarste' creeeren en dan 'o jah, we hebben zo even snel nog 10.000 extra plekken kunnen regelen in de productieketen' .

[ Voor 64% gewijzigd door jip_86 op 03-03-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Zat net op m'n gemakje even op reddit en zag dat Pebble de pagina heeft geupdate met de Time Steel. Direct gebacked, ziet er superstrak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Plaatje van Pebble zelf, denk dat ik voor zilver ga :)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/11021159_1016409498388948_4067316675811572319_n.png?oh=33457afb5f0b5ddc7c34011802541ed1&oe=55742C18&__gda__=1434229576_a8933c187a631b84d39ee82c7e167a4a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verdomme ook maar gepledged. Vind hem minder mooi dan de normale Pebble Steel en de rand is echt extreem groot. Maar vind het toch een enorm gaaf ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 19:58
Damn die steel ziet er goed uit.
Begint toch wel moeilijk te worden om mijn originele pebble niet in te ruilen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ben benieuwd naar die smartstraps trouwens. GPS zou het (voor mij) vrijwel een ideale smartwatch maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

barrymossel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:18:
Ben benieuwd naar die smartstraps trouwens. GPS zou het (voor mij) vrijwel een ideale smartwatch maken.
Doe dan maar een band met een gps en extra batterij, gps kan soms veel stroom slurpen. Lijkt makkelijk te kunnen met de 10 dagen batterij van de Pebble Time (steel) maar die gebruikt zelf enorm weinig. Kan niet wachten om te zien hoe dat uit gaat pakken.

Ik kijk zelf erg uit naar nfc, een camera of kleine speaker. Pebble gaat hier zeker de goeie kant op. Zal waarschijnlijk niet lang duren voordat o.a. Apple dit heel mooi afkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Yosecret schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:36:
[...]
Doe dan maar een band met een gps en extra batterij, gps kan soms veel stroom slurpen. Lijkt makkelijk te kunnen met de 10 dagen batterij van de Pebble Time (steel) maar die gebruikt zelf enorm weinig. Kan niet wachten om te zien hoe dat uit gaat pakken.
Inderdaad. Gelukkig loop ik niet verder hard dan 30 minuutjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 19:58
barrymossel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:18:
Waarom GPS dan?
Enige wat ik zo kan verzinnen is dat de GPS ontvangst van je telefoon niet geweldig is als hij in je broek zit tijdens het rennen/fietsen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
RocketKoen schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:40:
[...]

Waarom GPS dan?
Enige wat ik zo kan verzinnen is dat de GPS ontvangst van je telefoon niet geweldig is als hij in je broek zit tijdens het rennen/fietsen
Wel eens gaan hardlopen met een halve phablet in je broek? Ik ook niet en was dat ook niet van plan. Kom zelf van de Oneplus One en die snoerde ik liever ook niet op mijn arm. Nu een Z3 compact, maar ook die neem ik liever niet mee als ik sportief bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Yosecret schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:36:
[...]

Ik kijk zelf erg uit naar nfc, een camera of kleine speaker. Pebble gaat hier zeker de goeie kant op. Zal waarschijnlijk niet lang duren voordat o.a. Apple dit heel mooi afkijkt.
Ik denk niet dat dat idee van die Straps ooit overgenomen gaat worden door een traditionele fabrikant. Het is veel te ingewikkeld en het zorgt er voor dat er dingen met een apparaat kunnen die men nooit had voorzien. En als je iets verkeerd doet is het ding kapot, ik vraag mij ook af hoe Pebble daar mee om zal gaan. Ik neem aan dat ze ergens een hele grote eigen risico waarschuwing neer moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-06 21:06
Ik had lang na gedacht over de Pebble time (normaal) maar heb die uiteindelijk niet genomen. Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met kunststof behuizingen. Ze gingen namelijk altijd kapot op een gaatje waar het bandje geklikt zit. De vorige Pebble had ik om de zelfde reden links laten liggen en de vorige steel was hem net niet voor mij. Vooral het bandje met gebogen schakels was zo ugh, maar ook de look het was niet lelijk maar toch op een of andere manier voelde het ouddated aan.

Dus toen er gisteren opeens een Pebble time steel was, kon ik me niet weer houden om er één te kopen :P

Vraag me alleen één ding af, hoe is die goude versie goud gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat het verguld is, want dat zou het duurder maken. Plus als je een beschadiging zou krijgen dan zal de laag er afspringen en dat zou voor mij een no go zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
AndreStarTrek schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:39:
Ik had lang na gedacht over de Pebble time (normaal) maar heb die uiteindelijk niet genomen. Ik heb in het verleden slechte ervaringen gehad met kunststof behuizingen. Ze gingen namelijk altijd kapot op een gaatje waar het bandje geklikt zit. De vorige Pebble had ik om de zelfde reden links laten liggen en de vorige steel was hem net niet voor mij. Vooral het bandje met gebogen schakels was zo ugh, maar ook de look het was niet lelijk maar toch op een of andere manier voelde het ouddated aan.

Dus toen er gisteren opeens een Pebble time steel was, kon ik me niet weer houden om er één te kopen :P

Vraag me alleen één ding af, hoe is die goude versie goud gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat het verguld is, want dat zou het duurder maken. Plus als je een beschadiging zou krijgen dan zal de laag er afspringen en dat zou een no go voor mij zijn.
Haha, typisch. De gebogen schakels van de oude Steel vond je "ugh", maar een gouden (goudkleurig) horloge niet? Jaja, meningen verschillen ;)

Zal het staal niet geanodiseerd zijn of iets dergelijks? Lijkt me in ieder geval dat het krasvast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
barrymossel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:47:
[...]

Haha, typisch. De gebogen schakels van de oude Steel vond je "ugh", maar een gouden (goudkleurig) horloge niet? Jaja, meningen verschillen ;)

Zal het staal niet geanodiseerd zijn of iets dergelijks? Lijkt me in ieder geval dat het krasvast is.
Ik weet het :P aan de ene kant vind ik die wel erg chic en aan de andere kant ben ik er ook bewust van dat het wat te veel kan zijn en dat ik beter voor de zilver/rvs kan gaan. Maar ik hou nog even de opties open, heelstiekem wil mijn onbewuste zelf misschien wel horen dat de goude versie een slechte keus is en beter die andere kan nemen :P

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/003/374/465/f17b33bd0b21890e353b9bbd47932ebc_large.png?1425386948
Het is wel kwijl :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
AndreStarTrek schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Ik weet het :P aan de ene kant vind ik die wel erg chic en aan de andere kant ben ik er ook bewust van dat het wat te veel kan zijn en dat ik beter voor de zilver/rvs kan gaan. Maar ik hou nog even de opties open, heelstiekem wil mijn onbewuste zelf misschien wel horen dat de goude versie een slechte keus is en beter die andere kan nemen :P

[afbeelding]
Het is wel kwijl :9 ;)
Past hij bij je kledingstijl is dan meer de vraag want idd hij is wel awesome maar ben bang dat het bij mij door het overdag in pak lopen teveel "bling" gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Die gouden is in werkelijkheid wel iets minder glimmend dan op de render ;)

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/resize/600x400/http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/337/166/5/S3371665/slug/l/engadget-dsc3177-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Vind de kleur juist bij een pak wel tof, maar dan zeker geen gouden band. Maar met (donker)bruin, zwart of rood leer kan het best. Vind het juist helemaal niks wanneer ik het met een gewoon overhemd draag, of in de zomer met korte mouwen. Ben er zelf ook nog niet over uit hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
barrymossel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:56:
Vind de kleur juist bij een pak wel tof, maar dan zeker geen gouden band. Maar met (donker)bruin, zwart of rood leer kan het best. Vind het juist helemaal niks wanneer ik het met een gewoon overhemd draag, of in de zomer met korte mouwen. Ben er zelf ook nog niet over uit hoor :)
Daar zou de gewone Pebble Time eventueel uitkomst voor bieden.... zit zelf inderdaad ook nog met het probleem dat je in de zomer op een shirt ook graag een Pebble draagt (heb zelf momenteel de early bird nog staan van de Time, twijfel om te upgraden naar steel + time, moet alleen de vrouwelijke wederhelft dan nog even overtuigen van de iets duurder geworden aankoop O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Daarom denk ik dus aan de gunmetal of zilveren. Die vind ik (geloof ik) wel passen voor casual (en ook op een shirt).

Ben gisteravond alleen wel erg gaan twijfelen door die enorme bezels. Niemand die daar moeite mee heeft? Heb een beetje het gevoel dat ik functionaliteiten laat liggen tegenover een lange batterijduur (terwijl ik mijn telefoon ook iedere avond aan de lader leg). En ben ook niet echt overtuigd van de nieuwe Timeline. Verder vind ik het e-paper wel weer erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Ik ga denk ik wel voor zilveren (zie vorige pagina) met die lichte band is het wel een aardig chique ding. De bezels lijken me wel iets meer in verhouding bij de originele Time, maar wisselt wel erg per foto. Sommige standaard Times zien er niet uit, maar bepaalde Time Steel foto's heb ik ook mijn bedenkingen bij. Andere zijn echter weer heel erg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Bij de gewone Time heb je twee bezels in principe, waardoor ze minder breed lijken. Bij de Steel heb je een klein stalen randje en dan die enorme zwarte rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoewel de Steel er erg goed uit ziet en ik twijfelde om te upgraden van 179 naar 250 dollar, heb ik besloten om het niet te doen. Net een paar keer gerefreshed en een Early Bird plek te pakken gekregen, dus 159 dollar. Dan vind ik bijna 100 dollar extra voor de Steel een te groot verschil. Ik ben een nieuwe 'Pebbler', dus eerst maar eens kijken wat ik er überhaupt van vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
barrymossel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:53:
Bij de gewone Time heb je twee bezels in principe, waardoor ze minder breed lijken. Bij de Steel heb je een klein stalen randje en dan die enorme zwarte rand.
Als je deze afbeelding bekijkt:

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/0000315eb/f9df_orh616w616/Pebble-Time-Steel-holding.jpg

Dan zie je dat het met de juiste watchface ook wel weer mee valt. Toch blijft het zowel voor de Steel als de gewone jammer dat ze niet een iets groter scherm hebben geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Hmmm laat ze de Pebble Time maar gauw gaan uitleveren, mn pebble steel heeft sinds gisteravond last van schermproblemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:24

Martijn02

/* No Comment */

Ik las dat je 't evt zelf kan repareren: https://www.reddit.com/r/..._my_tearing_pebble_steel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Meh, toch maar geswitched naar normale Pebble Time in de early bird sectie. Blijf toch twijfelen over de dikke zwarte bezel en is toch een leuke besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:08:
Hmmm laat ze de Pebble Time maar gauw gaan uitleveren, mn pebble steel heeft sinds gisteravond last van schermproblemen :(
Gewoon RMA vragen, is binnen een paar dagen geregeld en je mag je oude houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Off-topic, maar Heb al mail en fotos naar ze gestuurd. Als ik rma krijg gaat die zsm op marktplaats (om de Time te bekostigen) en kan ik altijd nog proberen de oude steel te fixen.

Hoop overigens dat dat screen probleem nu eindelijk opgelost is met de introductie van de Pebble Time, want lijkt er wel op dat elke b/w pebble, gewoon of steel er vroeg of laat last van krijgt.

[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 04-03-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Wat een stakkers zeg daar in de comments op Kickstarter :| Menen dat ze recht hebben op korting enzovoorts en allerlei andere rechten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
jip_86 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:49:
Wat een stakkers zeg daar in de comments op Kickstarter :| Menen dat ze recht hebben op korting enzovoorts en allerlei andere rechten :(
Wat een lamballen inderdaad. Als je het niet leuk vindt koop je het toch gewoon niet? Sommige mensen ontkrachten zelfs hun eigen bericht al zelf:
I'm still in because I have the early bird discount which is actually a decent discount, but this has been kind of a lame Kickstarter. Good for Pebble for making money using the system, but it hasn't been of any real benefit to those helping them out and pledging. A $10 discount for helping fund them, isn't exactly great when most places that will sell them would probably give the same discount. The big announcement has been the Steel which is just another watch you can buy, not anything for those that originally funded them. Also, the prices are misleading. $179 or more! Then when you go to pledge, it is actually $189 because of the shipping. Anyways, its my/your choice to buy it, so we can't complain to much, but so far this has been kind of lame for being a Kickstarter project, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:47:
Off-topic, maar Heb al mail en fotos naar ze gestuurd. Als ik rma krijg gaat die zsm op marktplaats (om de Time te bekostigen) en kan ik altijd nog proberen de oude steel te fixen.

Hoop overigens dat dat screen probleem nu eindelijk opgelost is met de introductie van de Pebble Time, want lijkt er wel op dat elke b/w pebble, gewoon of steel er vroeg of laat last van krijgt.
Off topic: Ik heb ook een een normale Pebble RMA die onderweg is van Singapore naar hier (2e RMA, eerste RMA is volledig dood met ander probleem, ik gebruik nu origineel (met het bekende schermprobleem) weer), die gaat waarschijnlijk ook op marktplaats

Ik mag aannemen dat het bij de Time niet voorkomt omdat deze een volledig ander scherm gebruikt. Ik heb een paar dagen geleden ook al op Reddit geschreven dat ik een vermoeden heb dat die schermproblemen niet de fout van Pebble maar van Sharp zijn. Het zou mij zelfs niet verbazen als ze worden gecompenseerd door Sharp. De connector lijkt gewoon niet bestand te zijn tegen gebruik als horloge.

Ik snap overigens ook niet wat die mensen in de comments op Kickstarter willen. Ze lijken te pleiten voor antwoorden van Pebble op hun vragen in de Kickstarter, zien ze niet in dat die kickstarter comments daar absoluut geen goed medium voor zijn omdat ze niet doorzoekbaar en alleen chronologisch te bekijken zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door eew op 05-03-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb dit vandaag even in elkaar geflanst.

Ik hoop dat iemand met een Pebble Time het even wil proberen. Het ziet er niet uit, maar dat is de bedoeling.

http://www.reddit.com/r/p...over_the_top_pebble_time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
eew schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:35:
Ik heb dit vandaag even in elkaar geflanst.

Ik hoop dat iemand met een Pebble Time het even wil proberen. Het ziet er niet uit, maar dat is de bedoeling.

http://www.reddit.com/r/p...over_the_top_pebble_time/
Je weet dat die nog niet uit is en dus niemand het kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
AndreStarTrek schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:54:
[...]

Je weet dat die nog niet uit is en dus niemand het kan proberen?
Mensen op het Pebble hoofdkantoor, dat is eerder gebeurt. Die opmerking was niet tegen dit forum gericht.

[ Voor 9% gewijzigd door eew op 05-03-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
eew schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:55:
[...]

Mensen op het Pebble hoofdkantoor, dat is eerder gebeurt. Die opmerking was niet tegen dit forum gericht.
Je schreef het als of je bedoelde iemand hier op tweakers het wilde proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
AndreStarTrek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:08:
[...]

Je schreef het als of je bedoelde iemand hier op tweakers het wilde proberen ;)
Hij wilde gewoon even interessant doen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
*zij

Ik doe een poging dit topic in leven te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Dat lukt u het vrouwelijke persoon erg goed dan :P

Oeps nou ben ik een onderdeel van het probleem :+

[ Voor 35% gewijzigd door AndreStarTrek op 06-03-2015 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
eew schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:17:
*zij

Ik doe een poging dit topic in leven te houden...
Prima, maar geef dan iig aan wat je in elkaar geflanst hebt en waarom zodat het ook nog waarde voor ons heeft om te lezen. Nu tast iedereen in het duister...

Maar goed ik ga teveel offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 04:00

TradeMarkNL

Videoproducer
Damn, ik begin die Time Steel steeds mooier te vinden en de goedkoopste versie is bijna op. Moeilijk om me in te houden om hem in te wisselen voor mn huidige Steel. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de keuze tussen goud en zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
TradeMarkNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:49:
Damn, ik begin die Time Steel steeds mooier te vinden en de goedkoopste versie is bijna op. Moeilijk om me in te houden om hem in te wisselen voor mn huidige Steel. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de keuze tussen goud en zilver.
Ik weet niet waar de eerste steel voor gaat op ebay/marktplaats/vraag & aanbod misschien is het overstappen niet zo duur ;)
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.