Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Mede-auteur:
  • lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:37

lubbertkramer

[Pebble Time] Levertijden, verzending en prijzen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sqJhJ2H.png

Pebble Time

Na het succes op Kickstarter van de originele Pebble in 2012, en zijn metalen opvolger in 2013, komt Pebble nu met de derde iteratie van zijn populaire smartwatch: De Pebble Time. Eric Migicovsky en zijn team hebben de Pebble Time op 24 februari aangekondigd tijdens een eigen evenement en nemen per direct via Kickstarter preorders aan.

Ervaringen en discussie

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s5jvVSM.png

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over de prijs, levertijd en verzending van je Pebble Time (Steel). Ervaringen, discussies, randhardware of andere zaken behoren besproken te worden in het andere topic, Pebble Time - Ervaringen & Discussies.

Verzending

De Pebble Time en de Pebble Time steel hebben door de verschillende tiers een wisselende (verwachte) leveringsdatum.

Pebble TimeTierVerwachte verzending
Pebble Time
Early bird (159)
Mei 2015
Pebble Time
Tier 179
Mei 2015
Pebble Time
Tweede tier 179
Juni 2015
Pebble Time Steel
Tier 250
Juli 2015
Pebble Time Steel
Tweede tier 250
Augustus 2015

offtopic:
Dank aan CLB voor de opzet van de TS

Vragen of opmerkingen? Stuur gerust een DM!

[ Voor 222% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ik houd de koers van de euro nog even in de gaten. Ik hoop dat er inderdaad een soort herstel komt de komende week.
Als er geen verbetering is, dan probeer ik van mijn Steel aankoop af te zien (levering juli) en dan zal ik dat hier mededelen.

[ Voor 1% gewijzigd door Kiswum op 19-03-2015 09:36 . Reden: typo ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-08 22:54
Kiswum schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:36:
Ik houd de koers van de euro nog even in de gaten. Ik hoop dat er inderdaad een soort herstel komt de komende week.
Als er geen verbetering is, dan probeer ik van mijn Steel aankoop af te zien (levering juli) en dan zal ik dat hier mededelen.
Je weet dat er net na de kickstarter automatisch betaald word en dat je er dan niet meer van afkan?

Je heb dus nog tot dan om te beslissen

This project will be funded on Sat, Mar 28 2015 3:00 AM CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Yep, dat klopt André. Vandaar dat ik het niet de komende maanden, maar alleen de komende week in de gaten zal blijven houden ;) Doordat er op de site wordt vermeld dat het bedrag vanaf 27 maart afgeschreven zal worden. Zal ik 26 maart als laatst mogelijke datum aanhouden, dan zit ik altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 10:54

tomic

Smexylittlebabe!

Sinds de eerste week op kickstarter ben ik al vier keer geswitscht van de PT naar de PTS en weer terug. Gek wordt je ervan :+

Maar nu de kickstarter bijna afloopt zie ik veel mensen het hebben over -het betalen van- BTW en invoerrechten. Er is zoveel discussie omdat Pebble wel heeft gezegd hoe ze naar de EU willen importeren, maar niet hoeveel éxtra dat gaat kosten. Met www.dutycalculator.com kwam ik op +- € 35 voor een PT.

Kan iemand aangeven of je BTW óf invoerbelasting moet betalen of dat Pebble dat voor zijn rekening neemt?

Edit: Op de site van Pebble staat "Your incoming package may be subject to VAT or other customs fees. These charges are beyond our control or prediction and you will be responsible for paying them. Please contact your country's customs officials for more information."

Zou dit ook gelden voor de kickstart PT's?
En áls je ook nog eens BTW en dergelijke moet betalen waarom halen we hem dan niet in de winkel voor € 199,-? 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door tomic op 23-03-2015 08:57 ]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
tomic schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:49:
Sinds de eerste week op kickstarter ben ik al vier keer geswitscht van de PT naar de PTS en weer terug. Gek wordt je ervan :+

Maar nu de kickstarter bijna afloopt zie ik veel mensen het hebben over -het betalen van- BTW en invoerrechten. Er is zoveel discussie omdat Pebble wel heeft gezegd hoe ze naar de EU willen importeren, maar niet hoeveel éxtra dat gaat kosten. Met www.dutycalculator.com kwam ik op +- € 35 voor een PT.

Kan iemand aangeven of je BTW óf invoerbelasting moet betalen of dat Pebble dat voor zijn rekening neemt?

Edit: Op de site van Pebble staat "Your incoming package may be subject to VAT or other customs fees. These charges are beyond our control or prediction and you will be responsible for paying them. Please contact your country's customs officials for more information."

Zou dit ook gelden voor de kickstart PT's?
En áls je ook nog eens BTW en dergelijke moet betalen waarom halen we hem dan niet in de winkel voor € 199,-? 8)7
Dat moet je helaas zelf betalen. Ik reken bij de pebble time steel nog steeds op Ca 300 euro. Dat lijkt nog redelijk de kloppen: http://www.dutycalculator...s/view_details/191535410/

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
tomic schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:49:
Omdat je hem in mei nog helemaal niet in de winkel kunt kopen :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-09 22:11

LoneWolf

Just a Byte

en in de winkel gaat hij wel iets meer kosten denk ik , 199$ is nu voor de steel ook 229 in euro, en gezien de dollar koers zal dat nog wel eens 249 kunnen gaan worden vermoed ik zomaar.

Ik vermoed dat de prijs voor de Pebble Time Steel, 299$ zo'n 369 in euro zal zijn als hij eind dit jaar in de schappen ligt.

Ik heb vaak getwijfeld of ik niet de steel er bij zou doen (ben early backer voor de time) maar vind t totaalbedrag nu door de dollarkoers te hoog worden.
(420$ incl verzenden, dus als er 21% btw en 13,00 kosten bij komen zit je op bijna 500 euro.)

[ Voor 28% gewijzigd door LoneWolf op 23-03-2015 10:53 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 13:12
Die vallen me opzich nog mee eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

dirkjesdirk schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Dat moet je helaas zelf betalen. Ik reken bij de pebble time steel nog steeds op Ca 300 euro. Dat lijkt nog redelijk de kloppen: http://www.dutycalculator...s/view_details/191535410/
Leuk die berekensites, maar ik zag dat iemand voor zijn 1e Pebble t.w.v. $150,- al 30-40 euro moest betalen. Wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat dat douane random prijzen op producten plakt.
Zo mocht ik een keer maar €32,- afrekenen voor een Xiaomi Mi2 die toen met een waarde van €380,- werd verstuurd.

Ik heb in februari een smartwatch gekregen om te reviewen, genoteerde waard was zo'n €29 euro.
De Douane heeft de smartwatch op een waarde van €98,- gezet en de totale kosten die ik mocht afrekenen was bijna €40,-
Uiteraard laat ik het daar niet bij zitten. Binnen 5 weken krijg ik te horen of het bedrag van +/- €40 naar € +/-18 euro zal zakken. Dit traject is overigens al 3-4 weken geleden opgestart.

Kortom, de douane doet maar wat met de prijzen die je bovenop je bestelling mag betalen (bij DHL kun je helaas niet aan de deur pinnen en krijg je ook geen notificatie dat je moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik vermoed dat ze ook een paar gebacked hebben op kicksrtarter :+
Ik ben benieuwd of die prijzen stand houden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Prijzen kunnen nog veranderen. Dit zie je wel vaker bij "pre-orders". Doordat je niet kunt reserveren, kan het dus ook betekenen dat dit geschatte prijzen zijn. Het is ook de vraag wanneer ze daadwerkelijk beschikbaar en op voorraad zijn, waarschijnlijk zal dat pas vanaf september zoals in het nieuwsartikel stond.
nieuws: Pebble kondigt smartwatch met kleurenscherm aan

Ik heb besloten om af te zien van mijn Pebble Time Steel pre-order, levering in juli.
Vanavond zal ik hem rond 20.00 uur verwijderen.
Heb je interesse? Stuur maar een PM, dan kun jij je inschrijven als ik me heb uitgeschreven.

Waarschijnlijk koop ik hem tegen die tijd wel in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Kiswum schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Prijzen kunnen nog veranderen. Dit zie je wel vaker bij "pre-orders". Doordat je niet kunt reserveren, kan het dus ook betekenen dat dit geschatte prijzen zijn. Het is ook de vraag wanneer ze daadwerkelijk beschikbaar en op voorraad zijn, waarschijnlijk zal dat pas vanaf september zoals in het nieuwsartikel stond.
nieuws: Pebble kondigt smartwatch met kleurenscherm aan

Ik heb besloten om af te zien van mijn Pebble Time Steel pre-order, levering in juli.
Vanavond zal ik hem rond 20.00 uur verwijderen.
Heb je interesse? Stuur maar een PM, dan kun jij je inschrijven als ik me heb uitgeschreven.

Waarschijnlijk koop ik hem tegen die tijd wel in Nederland.
Als dit de prijzen zijn dan vraag ik mij af of het voor iemand in Europa een goed idee gaat zijn om zijn Kickstarter te behouden. Zelfs met een Early Bird ben je waarschijnlijk duurder uit dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:22
Ik heb mijzelf ook teruggetrokken. Ik vind het uiteindelijk niet waard. Voor 100 euro meer koop ik een Apple Watch. (niet dat ik het ga doen) maar de prijs vind ik te hoog geworden voor iets wat er lelijker uitziet dan de vorige steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
eew schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:32:
[...]

Als dit de prijzen zijn dan vraag ik mij af of het voor iemand in Europa een goed idee gaat zijn om zijn Kickstarter te behouden. Zelfs met een Early Bird ben je waarschijnlijk duurder uit dan dit.
Ligt eraan wat de euro gaat doen denk ik. Als hij weer terug gaat naar het oude niveau straks dan hebben we hem nu te duur gekocht en zal hij misschien wel 299 euro in de winkel worden. Als de euro zo blijft dan wordt hij echt wel duurder dan 299 euro denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Bartske schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:41:
[...]

Ligt eraan wat de euro gaat doen denk ik. Als hij weer terug gaat naar het oude niveau straks dan hebben we hem nu te duur gekocht en zal hij misschien wel 299 euro in de winkel worden. Als de euro zo blijft dan wordt hij echt wel duurder dan 299 euro denk ik.
Probleem is alleen dat Pebble de Europese prijzen niet alleen door de wisselkoersen kan laten bepalen, terwijl dat met de kickstarter natuurlijk wel het geval is. Er is ook sprake van concurrentie, en bijvoorbeeld een GWatch R is in Europa veel goedkoper dan in de VS. Als Pebble ze de prijs door een currency convertor halen en er vervolgens belasting bij optellen kunnen ze zich net zo goed niet op de Europese markt begeven, de concurrentie doet dat immers ook niet. Natuurlijk is het voor Pebble lastiger om de prijs aan te passen omdat ze geen grote multinational zijn. Maar een normale Pebble time is gewoon echt niet meer dan 200 euro waard, en ze zullen ze ook niet verkopen als ze meer dan 200 euro kosten. Ik heb het net via Twitter aan Coolblue gevraagd, en het cryptische antwoord dat ik daar krijg is:
Tot we een pre-order openzetten zijn dit de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Appleman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:36:
Ik heb mijzelf ook teruggetrokken. Ik vind het uiteindelijk niet waard. Voor 100 euro meer koop ik een Apple Watch. (niet dat ik het ga doen) maar de prijs vind ik te hoog geworden voor iets wat er lelijker uitziet dan de vorige steel.
Met die twijfel loop ik dus ook rond, nu de dollarkoers ten negatieve is veranderd en totale kosten 300+ worden is de Apple watch ineens weer interessant geworden (plus dat ik die in april kan hebben met klein tripje Duitsland). Blijf er alleen bij dat de gouden Pebble time steel prachtig is :9~ en de goedkoopste Apple Watch allimunium is ipv steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik blijf voorlopig in mijn Early bird zitten, en blijf hopen dat de eurokoers nog ietsje bijtrekt. We zitten ondertussen al weer op 1.08, het is dus in ieder geval weer stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:22
Ik heb me ook teruggetrokken. Wordt me ook te duur. Heb nu een Asus Zenwatch, 220 euro op Amazon.fr. Direct leverbaar, gratis geleverd binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Laatst online: 25-08 18:25

Yero

Reviewer
Pebble heeft trouwens vannacht de 20 miljoen dollar overschreden en daarmee het record op Kickstarter nog verder verhoogd. Nog 10 uur te gaan, ik ben benieuwd waar het eindigt (nu bijna 20,2). En daarna start de afhandelprocedure eindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooojeee
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:13
Bevestiging van de pledge vannacht binnen gekregen. Blijkt mijn overgang naar early bird niet goed gegaan te zijn! Zie nu dat ik ook geen email ter bevestiging heb gehad dus geen poot om op te staan. Ben overtuigd dat ik het proces interfactechnisch helemaal doorlopen heb... Behoorlijk ziek van! |:(
Gelukkig nog wel levering in mei maar wel 20 dollar duurder...

Toevallig meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Is het een idee om een lijst te maken van Tweaker en hun backer nummer nu de Kickstarter voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik zie een reservering van € 250,28 op mijn cc. Dat is dus een koers van 265/250,28
1 dollar is 1,0588 euro. Dat klopt niet echt, want de daadwerkelijke koers is nu 1,0889.

Conclusie: de creditcard maatschappij steekt ca 6 euro in eigen zak met een wisselkoersvoordeel.

Al met al blijft de PTS met expedited shipping waarschijnlijk nog net binnen de 300 euro.

Mooie campagne trouwens met een totaal opgehaald resultaat van $20,338,986 USD with 78,471 backers

[ Voor 66% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-03-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
dirkjesdirk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:30:
Ik zie een reservering van € 250,28 op mijn cc. Dat is dus een koers van 265/250,28
1 dollar is 1,0588 euro. Dat klopt niet echt, want de daadwerkelijke koers is nu 1,0889.

Conclusie: de creditcard maatschappij steekt ca 6 euro in eigen zak met een wisselkoersvoordeel.

Al met al blijft de PTS met expedited shipping waarschijnlijk nog net binnen de 300 euro.

Mooie campagne trouwens met een totaal opgehaald resultaat van $20,338,986 USD with 78,471 backers
Hier inderdaad precies hetzelfde, bij een kennis van mij is het ongeveer 242.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Rednas_N schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Hier inderdaad precies hetzelfde, bij een kennis van mij is het ongeveer 242.
Hm, 242 is dan wel weer een erg scherpe koers hoor. Waarschijnlijk ligt het aan de cc maatschappij. Ik heb een Visa card. Jij ook?
eew schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:16:
Is het een idee om een lijst te maken van Tweaker en hun backer nummer nu de Kickstarter voorbij is.
Waar vind je eigenlijk je backer nummer? :?

[ Voor 20% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-03-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Martijn02

/* No Comment */

Bij mij is er 154.39 euro gereserveerd voor 169$ (koers van 1.076) (Mastercard van ING)

Mijn backing number is #39541

(Ik moest ook even zoeken waar ik die kon vinden. Deze pagina legt het uit: http://orangemonkie.com/checkingbackernumber/)

[ Voor 34% gewijzigd door Martijn02 op 28-03-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Laatst online: 25-08 18:25

Yero

Reviewer
dirkjesdirk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:38:
[...]
Waar vind je eigenlijk je backer nummer? :?
Dat staat bij je backed projects. KIik dan op de Pebble time en je ziet je nummer en de dag van je pledge.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8468803/pebble.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 09:09

John

🚀

Backer #17747, hier ook 250,xx euro afgeschreven.

Welke kleur nemen jullie? Ik zit te denken aan de Gunmetal Pebble Time Steel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

hmmm... beetje beroerde wisselkoers gekregen... 1,059... € 159,60 afgeschreven voor de $ 169 pledge. Toen ik eerder vandaag keek stond er een ander bedrag. maar goed... het is betaald nu.

Backer 5435.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Hier backer 37XXX voor de PTS en bij mij staat er 265 dollar - 250,27 als creditcard afschrijving

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 31-03-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Same here. En ik vind 159 euro een prima bedrag voor dit apparaat. En dan weet ik ook wel dat er nog wat BTW etc. bij komt.

#2420 hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd hoe de uitleveringen gaan,
Of ze echt op volgorde van Kickstarter backer gaan handelen of dat ze Weer eerst de US voorrang geven, net zoals ze dat al eerder deden.

Met 7x.xxx "verkochte" exemplaren verwacht ik in ieder geval weer een behoorlijke puinhoop

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 28-03-2015 22:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 21:22

TradeMarkNL

Videoproducer
Ook 242 hier. Backer nummer 69143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

158,59 voor de early bird ($169 Inc. de std10$ shipping), backer nr 38xx , toen hadden ze er nog pas 5000 voor de early bird op staan, zag ze met 10tallen gaan, dacht moet snel wezen.

Voor de liefhebbers van natostraps voor je pebble, nog een kortingscode code:
code:
1
welcomeback
geeft 15% korting bij
cheapestnatostraps.com

Let op, de prijzen zijn excl tax daar!

[ Voor 46% gewijzigd door LoneWolf op 29-03-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 07:46
Ik heb op het laatste moment nog kunnen switchen naar de early bird :). Ik heb €156.48 moeten afgedragen; backer nummer 20457.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik ben toevallig in het bezit van de 2e post van dit topic. Deze bevat een aantal correcties op te TS die inmiddels zijn doorgevoerd. Ik zal van deze post een lijst van nummers maken, dan kunnen we die later gebruiken om de leveringen in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
#704xx nummer hier. Ben later wel van de augustus batch naar de juli batch gegaan, maar dat maakt natuurlijk niet uit voor je backed nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

dirkjesdirk schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:55:
#704xx nummer hier. Ben later wel van de augustus batch naar de juli batch gegaan, maar dat maakt natuurlijk niet uit voor je backed nr.
Ook niet voor je levering als t goed is, wordt het op backer nr gedaan. Als ze daadwerkelijk doen hoe ze zeggen dat ze het doen, krijg je hem dus toch pas in augustus.
(of in elke geval nadat de mensen die hem in 1e instantie hebben gebacked in de juli batch, ook al hebben die tussendoor geswichtched naar wat anders en weer terug, en zijn daardoor in de augustus batch gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:07
#711xx hier, Early Bird.

Er is alleen nog niks afgeschreven of gereserveerd op mijn CC.
Ben benieuwd wanneer dat gebeurt en wanneer ik mijn Pebble binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
LoneWolf schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Ook niet voor je levering als t goed is, wordt het op backer nr gedaan. Als ze daadwerkelijk doen hoe ze zeggen dat ze het doen, krijg je hem dus toch pas in augustus.
Ik heb werkelijk geen idee. Je zou toch zeggen dat ik em obv de serie in juli zou moeten ontvangen. Maar al t augustus is, is dat ook prima. M'n huidige steel bevalt uitstekend en dat moet ik van de time steel nog maar afwachten.

Heb ook meer uit nieuwsgierigheid en sympathie Pebble besteld dan uit noodzaak, maar dat geldt voor meer mensen hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:48
Ook hier een Early Bird en nog niets te zien op de website van me CC....... Is alleen voor de Steel vesie de CC al belast?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb je al een mail van kickstarter gekregen ? Ik heb 2 mails gehad, 1 met dat mijn pledge zou worden geprocessed, en daarna nog 1 dat t gelukt is.

Heb je die niet zou ik even checken of je kickstarter account wel alle info juist is, cc info enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Hmmmm vreemd, heb me CC gegevens al gecheckt, deze zijn goed.

Wel een email binnengekregen met mijn pledge detail afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Bank die t niet in t weekeinde verwerkt misschien ? als t morgen avond nog niet is dan ff kickstarter en pebble mailen ?

[ Voor 40% gewijzigd door LoneWolf op 30-03-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Nogmaals alles gecheckt, Early Bird is wel afgeschreven alleen was Visa nog niet zo snel ;)

€ 159,61 en dan nog natuurlijk nog verzenden en BTW

Thanks Lonewolf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Martijn02

/* No Comment */

Martijn02 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:55:
Bij mij is er 154.39 euro gereserveerd voor 169$ (koers van 1.076) (Mastercard van ING)
Beetje vreemd... Bij het definitief maken van de reservering heeft de bank er toch nog 158.59 van gemaakt (koers: 1.0656)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:49
Hehe Rabobank app geeft geen transacties aan, maar wel 242 euro minder bestedingslimiet. Neem aan dat hij daarmee wel betaald zal worden, account staat ook op collected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:07
Zie het daar nu ook staan (€154,93 minder bestedingslimiet).
Hebben jullie de verschillende verzendopties al gekozen of komt dit nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Nee geen verzendopties of kleur kunnen kiezen.......zal wel snel volgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Dat duurt nog wel even hoor..., t lijkt er op dat ze voorlopig nog nog niet productierijp zijn. vraag me nu dus wel af of delivery in mei dus doorgaat... Staat coming months, meervoud dus.
Vind dit beetje raar omdat ze in de vieo vooraf eigenlijk zeiden dat het al productie rijp was, en nu zeggen dat ze nog maanden nodig hebben.
We will be spending the coming months hard at work polishing every last detail of Pebble Time and Pebble Time Steel, finishing Pebble timeline, and ramping up the production process.
En duurt sowieso nog een paar weken voor de keuze krijgen zeggen ze
In a few weeks, we will start sending out email invitations to our pledge management portal.

[ Voor 12% gewijzigd door LoneWolf op 30-03-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Met Coming months doelen ze vast ook op de Steel, dat duurt nog lang genoeg om van maanden te kunnen spreken. Als je spreekt over a few weeks dan is het idd mei, precies op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ze kunnen ook nog over software praten, de software kan veel later klaar zijn dan de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ging de TS nog het overzicht in de startpost maken van de verschillende backers met daarbij horende nummer + pledge om levering in de gaten te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
lubbertkramer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:47:
Ging de TS nog het overzicht in de startpost maken van de verschillende backers met daarbij horende nummer + pledge om levering in de gaten te houden?
Ik ga dat doen in de tweede post, ik denk dat ik er vanavond wel aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Early bird, backer #86XXX. Was heel laat haha, heb geloof ik woensdagavond nog een plekje geclaimd.
(of in elke geval nadat de mensen die hem in 1e instantie hebben gebacked in de juli batch, ook al hebben die tussendoor geswichtched naar wat anders en weer terug, en zijn daardoor in de augustus batch gekomen)
Waarom zou je hem pas in augustus krijgen? Ik vraag me af hoe die batches worden gedefinieerd. Als ik dit lees lijkt het namelijk zo dat het op backer volgorde binnen poules wordt afgehandeld, dus eerst alle early birds, daarna de juli batch etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44
Ik heb een pebbe time steel, backer #32xxx, die ik in juni hoop te ontvangen.
Ben van een pebble time voor $179 naar een steel, naar early bird en weer terug naar steel gegaan.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-08 16:29

Pronk

Koffie?

Bij mij is € 159,07 afgeschreven (Rabobank), ben een early bird backer 43###.
Heeft uiteindelijk toch wel meer gekost dan ik had verwacht toen ik besloot te backen.

Heb verder nog geen mail ontvangen van Kickstarter/Pebble met betrekking tot mijn betaling/levering. Alleen een mail met 'pledge details'. Ik ga er vanuit dat ik eind Mei aan de beurt ben.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
De tweede post van dit topic bevat nu een tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
eew schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:50:
De tweede post van dit topic bevat nu een tabel.
Woehoe, ben benieuwd welke lucky bastard als eerste kan zeggen dat ie zijn PT(S) heeft :P

EDIT:
Zie dat er in ieder geval al twee tweakers met een lager nummer zijn dan mij voor de PTS O-)

[ Voor 17% gewijzigd door lubbertkramer op 31-03-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik ben backer 62xx en ik heb een steel besteld (voor in de tabel). Hoop er wel redelijk snel bij te zitten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
#64748 Early Bird

Was een tijdje voor € 179 gedaan omdat Early Bird vol zat.....uiteindelijk toch nog gelukt met continue F5'en.

Mijn ervaringen met NATO straps en Pebble is niet zo groot, draag al bijna 15 jaar geen horloge meer.... Maar de Time gaat dit natuurlijk veranderen :P

Thanks voor de info dat het opladen dus gemakkelijk kan gebeuren i.c.m. NATO straps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Was vorige week nog aan het twijfelen of ik mijn pledge zou intrekken, maar toch maar mee door gegaan. Na de originele pebble had ik de steel overgeslaan dus nu was het toch tijd voor vervanging :). Backer #57949 voor steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Heb m'n nummer ook maar eens opgezocht: #596XX, Pebble Time Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
Kreeg vanmorgen een e-mail over het selecteren van de kleur en verzendmethode. Voor $52,50 extra krijg ik snellere verzending (DHL) inclusief belasting. Standaard is er Singapore Post verzending zonder additionele kosten, maar hier komen mogelijk nog invoerkosten bij. Heeft iemand enig idee hoeveel dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
knirefel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:16:
Kreeg vanmorgen een e-mail over het selecteren van de kleur en verzendmethode. Voor $52,50 extra krijg ik snellere verzending (DHL) inclusief belasting. Standaard is er Singapore Post verzending zonder additionele kosten, maar hier komen mogelijk nog invoerkosten bij. Heeft iemand enig idee hoeveel dit kan zijn?
Welke Pebble Time heb je waar die 52,50 extra bijkomt? Invoerkosten zijn percentage + vast bedrag (als soort van boete)

EDIT:
IK had eerder deze berekening eens gepost:
Zou dus betekenen dat mijn PTS 250 + (250 *0.21) + 7 (extra verzendkosten) +15(standaard verzendkosten al in pledge) =324,50 dollar uitkomt wat 295,30 euro is (op dit moment) kies ik daarin tegen voor de standaard dan komt het uit op 265 dollar is 241 euro met de kans dat mijn pakketje onderschept gaat worden wat 13 (inklaring) + 47 (BTW over 250 dollar - 227 euro) gaat kosten,totaal 301 of denk ik hier verkeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door lubbertkramer op 09-04-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Apart, ik heb nog geen mail en ik zit toch behoorlijk aan het begin van de rij. Gaat het hier om een Steel? Voor de normale Pebble Time is die 52 dollar wel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Steel #99XX

Dit is het kostenplaatje dat tijdens de survey voorbij komt:
Standard
Shipped by Singapore Post from Hong Kong
4-6 weeks

Shipping: $15.00 (included)

Standard (pre-pay taxes & duties)
Shipped by DHL from Ireland
5-7 days

Shipping: $15.00 (included)
BTW: $52.50 (additional)

Expedited (pre-pay taxes & duties)
Shipped by DHL from Ireland
3-5 days

Shipping: $27.23 ( $12,23 addtional t.o.v. $15)
BTW: $52.50 (additional)
Overigens heb ik voor de originele Pebble die gratis verzonden werd uit Hong Kong, uiteindelijk nog 42 euro af moeten tikken bij DHL. Denk dat ik nu het risico niet ga lopen en gewoon maar die 2de optie ga kiezen.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
S913 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:39:
Steel #99XX

Dit is het kostenplaatje dat tijdens de survey voorbij komt:

[...]

Overigens heb ik voor de originele Pebble die gratis verzonden werd uit Hong Kong, uiteindelijk nog 42 euro af moeten tikken bij DHL. Denk dat ik nu het risico niet ga lopen en gewoon maar die 2de optie ga kiezen.
Ziet er goed uit, staat er ook al iets bij over verzending/verwachte levering? Denk dat ik zelf ook voor de tweede optie ga, sneller en geen (onverwachte) kosten achteraf

Welke steel heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Alleen dat mijn Steel geshipped gaat worden in July 2015

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ja, de tweede optie ziet er echt veruit het beste uit, ik zou niet weten waarom je de 3e optie zou nemen. Het is overigens een beetje vreemd dat jij de survey al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Vanochtend 05:43 de survey mail gekregen om kleur en verzendmethode te kiezen, maar een collega ook nog niets.

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
S913 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:45:
Vanochtend 05:43 de survey mail gekregen om kleur en verzendmethode te kiezen, maar een collega ook nog niets.
Ik heb hem ook om 05:43 ontvangen (Pebble Time Steel).
Toch maar de tweede optie gekozen :) Verwachte levering is in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik denk dat die 2e optie t wordt, dan tik je alleen de tax dus af, netjes 21% er bij in dollars :) wat dus nog altijd iets goedkoper is als euros....

Zou je voor een Early bird dus $33,39 bij moeten lappen en heb je hem 5-7 dagen..
Komt ie op $202,39 ongeveer 188,50...

Heb mn rma pebble steel voor meer verkocht ... dus nog geld over voor n nato-strap van eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Dat is dus zelfs goedkoper dan de Singapore route omdat PostNL niet 13 euro in eigen zak kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Singapore route kan! zijn dat je niets hoeft te betalen, als je er niet uitgevist wordt .....
dan ben je dus maar 158 euro kwijt.

Wordt je er wel uitgevist zal het totaal denk ik ongeveer 205 worden. (btw wordt dan ook over de (geschatte!) verzendkosten berekend als deze er niet op staan.

Dus door die +/- 30 (of 50 voor de pts) te betalen koop je een snelle levering en al gauw 17 euro voordeel op je heffing. Bij DHL is er ALTIJD douane controle, en zij rekenen zo te zien iets minder, lijkt 10 euro. (alhoewel dat niet terug te vinden is op hun site)

Ik houd wel van een gokje, maar aangezien ik geen zin heb om 4-6 weken te wachten betaal ik grif die 30 euro.
Mijn 1e pebble (og) moest ik 35 euro aan tante pos afrekenen, mijn rma pebble steel gaf geen enkel probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door LoneWolf op 09-04-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Singpost komt het PostNL in Nederland en is dus 13 euro. Bij de 2e en de 3e optie heb je geen problemen met de Nederlandse douane omdat invoer in Europa al door Pebble gedaan is. Met die 10 euro van DHL heb je dus niets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:43

RobertowNL

For your gear!

LoneWolf schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:13:
Singapore route kan! zijn dat je niets hoeft te betalen, als je er niet uitgevist wordt .....
dan ben je dus maar 158 euro kwijt.

Wordt je er wel uitgevist zal het totaal denk ik ongeveer 205 worden. (btw wordt dan ook over de (geschatte!) verzendkosten berekend als deze er niet op staan.

Dus door die +/- 30 (of 50 voor de pts) te betalen koop je een snelle levering en al gauw 17 euro voordeel op je heffing. Bij DHL is er ALTIJD douane controle, en zij rekenen zo te zien iets minder, 10 euro.
Bij PostNL is de heffing administratiekosten €13 inclusief BTW, bij DHL €10 exclusief BTW. Verschil van 90 cent op dit vlak dus. Voordeel van het vooraf betalen is dus €12.10, die heb je al te pakken :P

Voordeel bij PostNL kan zijn dat ze je vragen om te factuur en dus de verzendkosten niet hoeven te schatten.
Bij DHL is het inderdaad wel zo dat ze bij geen vermelding de verzendkosten schatten. Hier zijn ze naar eigen ervaring erg ruim mee (bedragen zonder kortingen pakken ze dan).
Bij een tablet van 100 dollar rekenden ze dus zomaar $80 verzendkosten extra, 8)7
Ik houd wel van een gokje, maar aangezien ik geen zin heb om 4-6 weken te wachten betaal ik grif die 30 euro.
Mijn 1e pebble (og) moest ik 35 euro aan tante pos afrekenen, mijn rma pebble steel gaf geen enkel probleem.
Denk zelf ook dat ik af ga tikken, als er 100 van die doosjes langs PostNL komen dan pakken ze die er vrijwel zeker uit. Vooral door het ITS time er op zijn ze vrij zeker dat ze raak hebben.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben backer @38440. Ik heb een Pebble Time besteld, maar nog geen mail gehad over de levering. Is dat gek?

Ik ga op basis van al het voorgaande voor de snelle levering: nauwelijks duurder en op tijd binnen voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Nee, ik ben 5487 voor de normale Time en heb ook nog niets. Ik denk dat er iets fout is gegaan waardoor een aantal Steel backers hem wel hebben. Het zal morgen wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb een earlybird pebble time gebacked, zit nog in de #3800's ... heb ook nog geen survey gehad.

Denk dat ze idd een foutje hebben gemaakt ....

of de lijst achterstevoren mailen.... zodat de early birds als laatste weer bij hun binnenkomen en dan boven in de mailbox staan :+

volgens de lijst van eew zou ik dan de 2e na update: 3e Tweaker met een Pebble Time om mijn pols moeten worden.... 8) of iemand moet er 12 euro voor over hebben om m dan ook nog expedited te laten komen..... dan kan je nog een 2 dagen winst boeken...

@sjoerdamsterdam jammer dat je achternaam dan geen amsterdam was....
mijn achternaam begint met een Z .. pebble?. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door LoneWolf op 09-04-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze versturen de survey op achternaam. Dan moet ik helaas ook nog wel even wachten :-(

@lonewolf
Aiii :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
De tabel is weer up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Als de moderators echt zo onverbiddelijk zijn, kunnen we het dan voor elkaar krijgen de topics goed af te splitsen en deze een fatsoenlijke startpost te geven. Ook denk ik dat het handig is dat deze ergens anders heen gaat dan telecomproviders, daar heeft dit echt niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
CyberKieken schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:42:
Was vorige week nog aan het twijfelen of ik mijn pledge zou intrekken, maar toch maar mee door gegaan. Na de originele pebble had ik de steel overgeslaan dus nu was het toch tijd voor vervanging :). Backer #57949 voor steel
eew schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:11:
Als de moderators echt zo onverbiddelijk zijn, kunnen we het dan voor elkaar krijgen de topics goed af te splitsen en deze een fatsoenlijke startpost te geven. Ook denk ik dat het handig is dat deze ergens anders heen gaat dan telecomproviders, daar heeft dit echt niets mee te maken.
Cyberkieken wil jij dit op je nemen? Ik heb ROD al een bericht gestuurd of hij ons anders iig daaraan kan helpen als we moeten splitsen.

EDIT:

Reactie van ROD gekregen en beantwoord, verzoek gedaan tot topicstarter (editor) te worden en heb Eew hier ook voor aangedragen.

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 09-04-2015 14:34 . Reden: reactie ROD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik wil het ook wel doen, maar dan moet ik wel kunnen werken met een topic dat ergens op slaat en dus de juiste posts in zich heeft. Er zal dus echt moeite gedaan moeten worden om alles dat hier over gaat uit die andere te filteren. Vrijwel dat hele andere topic zou hier heen moeten, op een paar posts in het begin na.

Ik heb in ieder geval een plaats nodig om de tabel neer te zetten, in dat vorige topic had ik toevallig de 2e post, hier niet.

[ Voor 32% gewijzigd door eew op 09-04-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

+1 eew...
misschien t oude topic het "Pebble Time Kickstarter topic" noemen, met alle dingen daarin incl prijzen leveringen enz..., aangezien dat om 1 en het zelfde gaat... de bestelling, de info, kleur keuze, t wachten, en de betaling..... nu de kickstarter gesloten is gaat het toch alleen nog daarom... zo bloed het pebble time topic voorlopig dan dood ?

en een niew topic "Pebble Time Ervaringen enz.." als ie er straks daadwerkelijk is..., alhoewel de gewone pebble zelfde interface krijgt, dus zelfs op 1 hoop zou kunnen met de gewone Pebble en steel imho

[ Voor 52% gewijzigd door LoneWolf op 09-04-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
eew schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:27:
Ik wil het ook wel doen, maar dan moet ik wel kunnen werken met een topic dat ergens op slaat en dus de juiste posts in zich heeft. Er zal dus echt moeite gedaan moeten worden om alles dat hier over gaat uit die andere te filteren. Vrijwel dat hele andere topic zou hier heen moeten, op een paar posts in het begin na.

Ik heb in ieder geval een plaats nodig om de tabel neer te zetten, in dat vorige topic had ik toevallig de 2e post, hier niet.
reactie van ROD dat hij ons beide gaat toevoegen
Ik ga jullie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb jullie aan de topicstart toegevoegd. Eventueel kan ik ook nog eea aan berichten verplaatsen, maar stuur dan even een DM zodat dit topic niet verder wordt vervuild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Pebble blijkt dus een hoge hoed te hebben... Er zijn nu ineens 3 verzend opties...

1) niks vooraf extra betalen. Komtie uit Hong Kong. 4-6 weken wachttijd.
2) vooraf btw betalen, standaard verzending via dhl uit Ierland. Kost $ 33,39 extra. 5-7 dagen wachttijd.
3) expedited shopping uit Ierland. Kost $ 43,49 extra, 3-5 dagen wachttijd.

Ik ga voor optie 2. Ik wacht wel een paar dagen meer, bespaar me douane gedoe en $10,10.

Overigens zat de mail van pebble in mijn Gmail spambox.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ook mail van Pebble gehad over mijn steel. Zit ergens in de 51k. Ze zijn er vroeg bij, had het van de Steel nog niet direct verwacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb net ook de keuze gehad, en ik heb de Zwarte Pebble Time gekozen, met standard shipping form Ireland, ik moest $33,39 bijbetalen.

Had de survey overigens gisteren om 23:43 binnengekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 10-04-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 14:14
Backer #972 - Heb de survey gisteren om 22h30 gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

En wat heb je gekozen voor kleur mdieter ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 14:14
Hetzelfde als jij. Zwart en de 2de shipment optie voor $33,39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb de mail gisteravond gehad. Ik ben alleen nog niet 100% zeker over de kleur. Ik neig zeer sterk naar zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Hier ook afgelopen nacht de mail gekregen. Waar ik toch eerst meer naar de gouden PTS neigde nu toch twijfel tussen de zilveren (metalen) variant en de gouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Welke shipment optie kiezen de mensen hier eigenlijk. Ik neem aan dat iedereen voor de 2e gaat, of zijn er mensen met andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
LoneWolf schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:23:
Ik heb net ook de keuze gehad, en ik heb de Zwarte Pebble Time gekozen, met standard shipping form Ireland, ik moest $33,39 bijbetalen.
Hier precies hetzelfde. De kans dat je bij normale 'standard' shipping toch nog invoerrechten moet betalen is dermate hoog dat ik het liever op deze manier doe. Kost ongeveer hetzelfde (of zelfs minder) en je hebt hem gewoon veel misschien wel eerder.

En natuurlijk krijg ik de 'leukste' versie, met dit achterop:
Afbeeldingslocatie: https://kickstarter.getpebble.com/assets/champion-8757bc22553be0d9cee951aa831b8a72.png

edit:
@hieronder... Dat zou ook zomaar eens kunnen. Lichte aanpassing in mijn opmerking hierboven :)

[ Voor 8% gewijzigd door dreamscape op 10-04-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik vraag mij overigens af hoeveel eerder je hem hebt. Want Pebble moet natuurlijk al die Pebbles naar Ierland versturen, dat kost ook tijd. Het zou mij niets verbazen als deze dus een paar weken later verzonden worden.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste