Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Met een ander product, volgens mij uit Hong Kong wel eens gezien dat er twee opties waren met DHL. Standaard DHL kwam toen praktisch even snel aan als de gewone. Zelf kies ik meer voor DHL omdat je gewoon goed kan volgen hoe ver hij is. Bij Singpost duurt het echt weken en je hebt geen idee wanneer hij door de douane komt. Nu met vooruit betalen kan hij waarschijnlijk ook zo bij de buurman afgegeven worden in plaats van dat ze hem weer meenemen naar het depot omdat er niemand thuis is om te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Mijn RMA van de Pebble Steel deed er via singpost 14 dagen over, dus dat zal niet veel verschillen denk ik met de levering van de Pebble Time via singpost.

Ik vraag me ook af of ze dan met DHL vanuit de fabriek verstuurd worden, of inderdaad Fysiek eerst naar Ierland gaan. Volgens mij hoeft dat niet namelijk.
En dan is t ook afhankelijk hoe goed ze bij die Ierse firma zijn met versturen en de juiste volgordes aanhouden.

Wat me opviel, ik heb 2 reserveringen staan bij mijn CC, van getpebble.com, 1 van 0,00 en 1 van 0,92 ....

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Er staat toch bij dat ze vanuit Ierland verzonden worden?

Ik neem aan dat ze niet 1 op een de volgorde aan houden, maar gewoon die Ierse firma een berg Pebbles geven en een lijst met adressen, als die op zijn de volgende lading, op backer nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Hier Early bird met nr:#646XX, maar nog steeds geen survey :(. Ik hoop maar dat ik het binnenkort krijg. Dus als ik het goed begrijp dan ben ik het goedkoopste uit met optie 2 ($33 bijbetalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:31

mucuracat

YES

Voor zilver gekozen..
Ben bang dat eventuele krasjes te snel zichtbaar zullen zijn met zwart.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:33
phoenix_555 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
Hier Early bird met nr:#646XX, maar nog steeds geen survey :(. Ik hoop maar dat ik het binnenkort krijg. Dus als ik het goed begrijp dan ben ik het goedkoopste uit met optie 2 ($33 bijbetalen)?
Je bent een redelijk late backer dus mogelijk dat van de early birds ze eerste de lagere backers een survey sturen of het gaat gewoon geheel random en is er geen touw aan vast te knopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:35

Martijn02

/* No Comment */

Backer 39541 (sta al in de lijst). Heb om 6:48 't mailtje gegregen (in mijn gmail spambox)

Heb de zwarte gekozen + verzendoptie 2.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 51% gewijzigd door Martijn02 op 10-04-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

phoenix_555 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:51:
In principe wel, maar als je heel erg van gokken houd kan je optie 1 doen, verzenden met singpost, er is een (kleine) kans dat ie er niet door de douane wordt uitgevist, dan ben je dus nog 30 euro goedkoper uit....
als ie er wel wordt uitgevist ben je waarschijnk net iets meer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:41
Is er alleen een email uitgegaan voor de Steelers of ook onder de gewone Timers?

Heb namelijk geen email ontvangen :(

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Ook de gewone Timers hebben mail ontvangen. Zal wel op volgorde van aanmelden gaan.
En heb je in je spambox gekeken?

Edit:
Extra kosten voor de gewone Pebble Time bij verzending vanuit Ierland:
$33.39 (5-7 dagen) inclusief belastingen etc
$42.49 (3-5 dagen) idem maar dan iets sneller.

Omdat de Pebble ivm lage dollarkoers toch al duurder is uitgevallen dan ik verwacht had heb ik voor optie 1 gekozen. Die twee dagen extra maken nu ook niets meer uit.

Betaling doe je door een extra creditcard reservering. Pas op moment van verzenden wordt die ook echt op je creditcard in rekening gebracht. Het hangt er dus vanaf wat de euro t.o.v. de dollar doet tegen die tijd.

Voor de PT Steel liggen de kosten waarschijnlijk hoger.

[ Voor 81% gewijzigd door rud op 10-04-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik kan kiezen uit 3 bezorg opties:

Standard: geen extra kosten vooraf, maar wel eventuele BTW, douanekosten enz. 4-6 weken levertijd

Standard: incl. vooraf betaalde taxes & duties 5-7 dagen levertijd. Kost $52,50

Expedited: vooraf betaalde taxes & duties 3-5 dagen levertijd. Kost $64,73

Snap het nut niet echt van die laatste optie. Kost je $12 extra en dan heb je hem misschien 2 dagen eerder. Ga denk ik voor optie 2. Snelle levering en geen gelul met eventuele douane kosten. (Dit geldt voor de Steel)

[ Voor 4% gewijzigd door sijbren op 10-04-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Toch maar voor zwart gekozen. Op Reddit zijn er trouwens heel veel mensen me de email in hun gmail spam folder, het is het dus waard om daar even te kijken. Bij mij zat hij daar niet in, maar dat komt denk ik omdat ik gmail al eens vertelt heb dat de developer updates geen spam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:44

TradeMarkNL

Videoproducer
Gek, hier ook nog geen mail binnen en als ik op Kickstarter kijk staat er dit: The survey for this reward hasn't been sent by Pebble Technology yet.

Maar zal wel snel komen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Zojuist email van Pebble:

For those of you who just can’t wait!

If you want to get a head start on selecting your color, we have a solution for you:

Head over to kickstarter.getpebble.com.
Enter the email address you use for your Kickstarter account (the email we sent this update to!).
Click the “Send my invite” button.

And, we'll send your invite along.

Please note: Your invite email may take a few minutes to reach your inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja en ook dat het nog wel tot dinsdag kan duren. Nog ff geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik heb dat gedaan en had binnen een paar uur de invite :) Maar damn wat blijft die kleurkeuze moeilijk. Ik had het zwarte metalen Steel-bandje nog niet gezien maar die combi is toch ook wel erg mooi. Maar aangezien ik nu een zwarte Steel heb is een andere kleur wel leuk. Mn veilige keuze zou de zilveren zijn, en de spannende keuze de gouden. Dat metalen gouden bandje ziet er wel erg over de top uit, maar klokje met een ander kleur bandje zou wel kunnen. Alleen is gewoon nog steeds niet heel erg duidelijk hoe shiny of mat die gouden is. En van de zilveren is dat leren bandje weer saai imo. Aarghh keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

T zal zeker aan mij liggen, maar ik vind de zwarte time steel eigenlijk een te dure zwarte pebble time, de enige meerwaarde is dat de hele kast van metaal is ipv alleen de bezel en iets betere batterij. Hij lijkt zo verdomde veel op de gewone zwarte pebble time, is dat tov even early bird wel 90 euro waard ? Een stalen bandje of zwart kunstof schakel band (zoals Eric Migicovsky op diverse fotos aan zn pebble time heeft) kost je 30 tientjes max..

De zilveren en gouden versie daarintegen maken zeker hun punt qua kleur imho.

Gelukkig zijn er genoeg horlogebanden sites (ook in nl) die leuke en redelijk geprijsde leren banden hebben. Ik denk dat de standaard zwarte band er bijna al het openen van de verpakking als 1e van af gaat... Misschien even er aan laten zitten 1x om te kijken... Hoe hij zit als ik m uit de doos haal.. Dat vind ik juist het mooie aan de pebbles, ze lenen zich goed (muv de huidige steel) om er regelmatig andere bandjes aan te zetten.
(Heb dan ook al een leuke NATO strap verzameling, nog van mn OG pebble en wat ik in aanloop naar de time er al weer bij besteld heb)

[ Voor 38% gewijzigd door LoneWolf op 11-04-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Een stalen bandje of zwart kunstof schakel band (zoals Eric Migicovsky op diverse fotos aan zn pebble time heeft) kost je 30 tientjes max..
Haha, we hebben het nier niet over Apple Watch bandjes...

Maar even serieus, ja inderdaad. Ik heb tijdens de campagne ook nog heel eventjes overwogen om voor een zwarte Steel te gaan omdat ik de extra batterij het misschien wel waard vond, maar uiteindelijk toch maar besloten dat het niet niet waard was en bij de normale Time gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Hier ook de zilveren Time Steel gekozen en de tweede verzendoptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Gekozen voor de zilveren Time Steel met 'Shipping by DHL from Ireland' optie 2. Mailtje was vrijdagavond binnen gekomen, gewoon in m'n inbox (gmail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
TradeMarkNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:27:
Ik heb dat gedaan en had binnen een paar uur de invite :) Maar damn wat blijft die kleurkeuze moeilijk. Ik had het zwarte metalen Steel-bandje nog niet gezien maar die combi is toch ook wel erg mooi. Maar aangezien ik nu een zwarte Steel heb is een andere kleur wel leuk. Mn veilige keuze zou de zilveren zijn, en de spannende keuze de gouden. Dat metalen gouden bandje ziet er wel erg over de top uit, maar klokje met een ander kleur bandje zou wel kunnen. Alleen is gewoon nog steeds niet heel erg duidelijk hoe shiny of mat die gouden is. En van de zilveren is dat leren bandje weer saai imo. Aarghh keuzes ;)
Pfff, ik zit hier ook met een zwarte steel original en wil dus nu de zilveren time. Alleen dat stone bandje staat mij ook helemaal niet aan. Waarom dat niet gewoon zwart is oid snap ik niet..
Zal er dus nog wel een bruin lederen bandje bij moeten kopen, maar dat is met de PBS geen probleem (met mijn huidige steel was dat nog een hele zoektocht als je de steelconnect niet hebt).

De gouden versie durf ik toch niet aan, hoewel die er wel erg fraai uit ziet op de foto.

Luxeproblemen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dirkjesdirk op 12-04-2015 22:53 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ja ik heb toen vrij snel Steelconnect gekocht met een bruin lederen bandje. Maar nu je het zegt bedenk ik me net eigenlijk pas: kun je wel standaard bandjes op de Time (Steel) gebruiken? Aangezien er nu dat smartstrap-concept is? Zou zijn van wel want dan kan ik gewoon mn huidige bandje gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

ja op de steel kan je gewoon 22mm standaard bandjes gebruiken, dat smartstrap is meer bedoeld voor uitbreiding met hardware in je bandje, en kan ook met bestaande bandjes gebruikt worden, al moet je ze dan wel trimmen!

Overigens is de steelconnect ook niet echt nodig voor de huidige steel zolang je geen nato straps wilt, je kan bij de meeste lederen en silicone bandjes zonder probleem dat hoekje voor de 3e poot uit (laten) snijden.

[ Voor 55% gewijzigd door LoneWolf op 13-04-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Nog altijd geen mail gehad van Pebble, maar heb via de shortcut-link de survey ingevuld (normale Pebble Time zwart).
Ook voor de 2e optie gegaan om geen verrassing achteraf te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
TradeMarkNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 07:54:
Ja ik heb toen vrij snel Steelconnect gekocht met een bruin lederen bandje. Maar nu je het zegt bedenk ik me net eigenlijk pas: kun je wel standaard bandjes op de Time (Steel) gebruiken? Aangezien er nu dat smartstrap-concept is? Zou zijn van wel want dan kan ik gewoon mn huidige bandje gebruiken :)
Een smart strap is sowieso een ander bandje, die overlapt iets zodat die contact kan maken met de poort achterop. Echter is je oude bandje niet smart dus is verder ook geen issue.

Edit zoals hieronder, is het waarschijnlijk een complete oplossing en geen smart maken van je huidige bandjes*
*beetje afhankelijk van welke smartstraps er gaan komen natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.techtimes.com/data/images/full/54500/pebble-smart-strap.png?w=450

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 13-04-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Joah, ik begreep het concept van de smartstrap wel hoor ;) Wist alleen niet zeker of dat inhield dat er dan geen normale bandjes op kunnen. Uit die smartstraps kunnen wel interessante dingen uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
als ik het goed begrijp is het standaard 22 mm en middels de knop heel makkelijk wisselbaar. Als dat zo is koop ik 3 kwaliteitsbandjes in 3 verschillende kleuren.

maar nu ot: als ik het goed zie kiest iedereen verzendoptie 2. Op zich heb ik geen probleem met wat langer wachten, maar ik begrijp dat de kans klein is dat je geen tax en invoerrechten moet betalen en dat onzeker is hoe hoog die zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:28
@dirkjesdirk: Die kans is inderdaad erg klein, waarom dan zoveel langer wachten.
Je zit nog steeds onder de potentiele retailprijs en je hebt hem ook nog eens veel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

dirkjesdirk schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:33:
als ik het goed begrijp is het standaard 22 mm en middels de knop heel makkelijk wisselbaar. Als dat zo is koop ik 3 kwaliteitsbandjes in 3 verschillende kleuren.

maar nu ot: als ik het goed zie kiest iedereen verzendoptie 2. Op zich heb ik geen probleem met wat langer wachten, maar ik begrijp dat de kans klein is dat je geen tax en invoerrechten moet betalen en dat onzeker is hoe hoog die zijn.
De vorige keer was het met de grote bulk bij het meer en deel van de mensen raak, dus vandaar dat ik voor optie 2 heb gekozen. Gezien iedereen dat lijkt te doen kan optie 1 natuurlijk juist wel weer een mogelijkheid te zijn :P .

Kosten voor optie 1 indien je eruit gepikt wordt zijn:
Factuurwaarde + 21% + €13, dus nog zeker 13 euro extra tegenvover dat wat Pebble rekent ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik vraag mij nog steeds af hoeveel sneller het daadwerkelijk gaat zijn. Pebble moet ook die Pebbles naar Ierland verschepen, en daar staat nergens iets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooojeee
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:13
Laatst nog een bestelling uit China netjes in 7 dagen ontvangen ondanks de standaard post optie met een mogelijke levertijd van 15 tot 60 dagen.

Maar uiteraard heb ook ik voor optie 2 gekozen. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Tnx voor de reacties. Hoewel ik wel benieuwd ben naar optie 1, toch maar voor optie 2 gelozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
ik ben echt elke dag mijn inbox aan het checken, ook al is het nog geen mei. Ongeduldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Het is nu 1 mei. Als ervaringen uit het verleden mee tellen dan kunnen we vannacht een update verwachten, dan weten we misschien meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:17:
Het is nu 1 mei. Als ervaringen uit het verleden mee tellen dan kunnen we vannacht een update verwachten, dan weten we misschien meer.
Ging dat zo bij de eeste Pebble? Ik kan ook niet wachten. Ik hoop dat ze snel beginnen met versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Ging dat zo bij de eeste Pebble? Ik kan ook niet wachten. Ik hoop dat ze snel beginnen met versturen!
Ik weet niet hoe het ging bij de eerste Pebble, maar ik weet wel dat de situatie nu totaal onvergelijkbaar is. Tot nu toe hebben ze bijna iedere vrijdag Kickstarter updates gegeven, dus ik ga er vanuit dat dat vandaag ook het geval zal zijn. En daar zou dan meer in kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:14:
[...]

Ik weet niet hoe het ging bij de eerste Pebble, maar ik weet wel dat de situatie nu totaal onvergelijkbaar is. Tot nu toe hebben ze bijna iedere vrijdag Kickstarter updates gegeven, dus ik ga er vanuit dat dat vandaag ook het geval zal zijn. En daar zou dan meer in kunnen staan.
Mailbox in de gaten houden dan maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vandaag een update zo te zien, neem aan een update over de eerste leveringen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oAtBfc1.png

[ Voor 21% gewijzigd door jip_86 op 04-05-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:16:
Vandaag een update zo te zien, neem aan een update over de eerste leveringen :)

[afbeelding]
Ik hoop dat dat 'tomorrow' betekent dat ze dinsdag beginnen met versturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Dat lijkt mij wel erg optimistisch, maar we zullen zien. Helaas betekent maandag voor ons dinsdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

En er is een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
https://www.kickstarter.c...ref=backer_project_update

Mass production starts this week. This is one week later than originally planned. The majority of May backers will still see their watches ship this month. Some backers at the back end of the May reward line will see their watches ship the first week of June.

[ Voor 49% gewijzigd door dirkjesdirk op 04-05-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkjesdirk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:31:
https://www.kickstarter.c...ref=backer_project_update

Mass production starts this week. This is one week later than originally planned. The majority of May backers will still see their watches ship this month. Some backers at the back end of the May reward line will see their watches ship the first week of June.
En ze zijn ook nog niet af tijdens de levering. Sommige opties zitten er nog niet in.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 16:06
Dan vraag je toch of ze jouw PT pas shippen na de firmware-update? :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 07:41:
[...]

En ze zijn ook nog niet af tijdens de levering. Sommige opties zitten er nog niet in.

:(
Eh serieus daar ben je boos over :?
...
what's on our “up next” list goes live:

Voice response to Gmail notifications on iOS.
Voice notes app.
Wie gaat er nu staan ouwehoeren met zn horloge 8)7, dat kon je sowieso nu ook al niet.
Stocks app.
Lijkt me ook niet heel belangrijk, wie handelt er nu in aandelen en dan bieden ze waarschijnlijk alleen de Nasdaq of Dow Jones als je de huidige stocks applicaties op telefoons een beetje bekijkt.
Weather watchface.
Kan de google wear app ook al pushen met zijn notificaties. En verder boeiend, heb je dat perse nodig op je horloge?
Album art view for the Music app.
Vooral geinig, maar in 64 kleuren ook zeker geen hele nuttige feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb zojuist een email gekregen die aankondigt dat het de laatste week is om de kleurkeuze te veranderen. Heeft iedereen die gekregen of alleen de mensen met lage nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Mooi, ik heb mail dat m'n keuze bijna definitief is, wordt eind van de week bevroren.
Nu begint t spannende wachten op een verzend bericht :) ben inderdaad een Backer bij de 1e 5000

[ Voor 12% gewijzigd door LoneWolf op 05-05-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik ben hoger dan 5000, en op Reddit is er iemand met 13000 die die email niet heeft. Ik vermoed dat de grens 10.0000 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Eh serieus daar ben je boos over :?

[...]
Boos? Welnee, ik kan gewoon niet wachten op mijn nieuwe speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ok prima verder, dat impliceerde je :( wel een beetje :)

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 06-05-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

En weer een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Zojuist een mail van Pebble:
Thank you for your order, placed on April 10, 2015. You will receive an email from us in 2-4 business days letting you know that your order has shipped.
*O* *O* *O*

Dat zal met shipping vanuit Ierland dus waarschijnlijk niet zo heel lang meer gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Wat is jouw backersnummer (ongeveer)?

Edit: even gekeken op de eerste pagina: 24xx. Echt een early bird :)

[ Voor 49% gewijzigd door rud op 12-05-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Oh, iets te vroeg... Bij Pebble waren ze iets te enthousiast:
While they are preparing and shipping will be happening soon, the email incorrectly stated it would ship in 2-4 days. While your Pebble Time is indeed coming soon, it will take a little bit more time than what was quoted in the previous email that was sent.
Ach, dan wachten we wel iets langer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik kan op mn pledge portal nog steeds editen, en ik zit iets verder, 3800 nummers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:50:
Ik kan op mn pledge portal nog steeds editen, en ik zit iets verder, 3800 nummers....
Ik kan mijn plege ook nog steeds aanpassen. Er lijkt een behoorlijke groep te zijn, en deze lijken random verdeelt over alle nummers. Waar ik bang voor ben is dat er betalingsmoeilijkheden zijn, de partij waar Pebble zaken mee doet staat er om bekend heel wat transacties niet te kunnen doen om volstrekt onduidelijke reden, daar zijn ook regelmatig klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Ook ik kan mijn pledge nog aanpassen. Heeft het te maken met of je ook al de 1e Pebble hebt gebacked?
Heb ik namelijk niet.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Geen idee of het daarmee te maken heeft. Ik heb inderdaad ook de 1e gebacked, dus ik ben een 'Champion 2x backer'.

Toch gaan de zaken nog wat vreemd. Gisteren eerst de mail met:
You will receive an email from us in 2-4 business days letting you know that your order has shipped.
Daarna:
it will take a little bit more time than what was quoted in the previous email that was sent.
Oké, dan duurt het iets langer. Geen punt. Maar het overzicht van mijn creditcard zegt:
GETPEBBLE.COM 6502620151 USA -- debet -- €30,21
De extra kosten voor de shipping vanuit Ierland, die pas zouden worden afgeschreven bij verzending, die zijn dus wel al afgeboekt. Zou hij dan toch al bijna onderweg zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
dreamscape schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:14:
Geen idee of het daarmee te maken heeft. Ik heb inderdaad ook de 1e gebacked, dus ik ben een 'Champion 2x backer'.

Toch gaan de zaken nog wat vreemd. Gisteren eerst de mail met:
[...]

Daarna:

[...]

Oké, dan duurt het iets langer. Geen punt. Maar het overzicht van mijn creditcard zegt:
[...]

De extra kosten voor de shipping vanuit Ierland, die pas zouden worden afgeschreven bij verzending, die zijn dus wel al afgeboekt. Zou hij dan toch al bijna onderweg zijn...?
Jij zit dus in de goede groep. Misschien heeft het dus met de gravering op de achterkant te maken, dat is het enige verband dat nog niet is uitgesloten op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

eew schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Jij zit dus in de goede groep. Misschien heeft het dus met de gravering op de achterkant te maken, dat is het enige verband dat nog niet is uitgesloten op Reddit.
Ik en door het lijstje met reacties op kickstarter heen gegaan en kan er maar 1 vinden die niet ook de eerste pebble heeft gebacked (althans... volgens zijn profiel)... dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft... toch... alhoewel het wel vreemd blijft...

maar goed... komt nu toch dichterbij dan.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Het is natuurlijk wel zo logisch om eerst de ene serie geheel te gaan graveren en daarna pas de andere serie. En als bedankje naar de 2x-backers is het wel zo aardig om die eerst te doen.

Then again, ik verwacht dat er niet heel veel verschil in levertijd gaat zitten. Ik denk qua orde van grootte eerder aan een paar dagen tot een week en niet aan meerdere weken. Kortom: de boel komt dichterbij inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
wpuntnl schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Ik en door het lijstje met reacties op kickstarter heen gegaan en kan er maar 1 vinden die niet ook de eerste pebble heeft gebacked (althans... volgens zijn profiel)... dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft... toch... alhoewel het wel vreemd blijft...

maar goed... komt nu toch dichterbij dan.
Ik heb de eerste Kickstarter niet gebackt. En ik het nu aan een aantal mensen op Reddit gevraagd. Iedereen die daar meld dat ze geen email hebben terwijl ze een nummer onder de 6000 hebben hebben de eerste Kickstarter niet gebackt. Het is de enige theorie die nog kans maakt, ander zijn ze random bezig, en dat lijkt mij toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat ik niet helemaal snap, maar waar ik ook niemand over zie praten is dit:
Estimated delivery
May 2015
Als ze willen leveren in mei dan zullen ze toch binnen nu en een week moeten gaan verzenden, anders heb je 'm nooit voor het eind van de maand binnen. Hadden ze daar niet gewoon estimated shipping moeten zetten ipv estimated delivery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
theHoff schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
Wat ik niet helemaal snap, maar waar ik ook niemand over zie praten is dit:

[...]

Als ze willen leveren in mei dan zullen ze toch binnen nu en een week moeten gaan verzenden, anders heb je 'm nooit voor het eind van de maand binnen. Hadden ze daar niet gewoon estimated shipping moeten zetten ipv estimated delivery?
Het was volgens mij toch al wel duidelijk dat ze een week of wat achter lopen. Ze begonnen pas ergens begin mei, met productie op full speed rond half mei. Daarbij werd ook vermeld dat het nog zo'n 10 dagen duurt tussen productie en verzending vanuit het distributiecentrum. Vrijwel niemand zal dus een Pebble Time in mei hebben. Als je op tijd geleverd wilt hebben moet je niet op Kickstarter bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 18-05-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jip_86 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Het was volgens mij toch al wel duidelijk dat ze een week of wat achter lopen. Ze begonnen pas ergens begin mei, met productie op full speed rond half mei. Daarbij werd ook vermeld dat het nog zo'n 10 dagen duurt tussen productie en verzending vanuit het distributiecentrum. Vrijwel niemand zal dus een Pebble Time in mei hebben. Als je op tijd geleverd wilt hebben moet je niet op Kickstarter bestellen.
Slaat als een tang op een varken wat je zegt. Het staat toch nog op de site en er is toch geen officiële communicatie over uit gegaan dat ze delivery in mei niet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat was alleen de initiële planning bij start van het project. Je moet de updates lezen Even wat relevante quotes over het verzenden uit de update die daar over gaat:
Mass production starts this week (jip_86: update was geschreven op 4 mei). This is one week later than originally planned.
Production and Delivery Plan

Pebble Time mass production starts this week (week of 4 May). Shipping begins in the second half of May. The journey from factory to wrist is quite an adventure. Let's dive into the process.
Due to the various steps and paperwork involved, it can take up to 10 days for a Pebble Time to make the trip from factory to distribution center.
Half mei (15 + 10 + nog wat vanuit Ierland) is juni nog zo gek niet...

En verder uit de comments:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VqHpsYO.png
Liggen aardig op schema met wat ze schrijven dus...

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 18-05-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
Mijn fee van 30,02 euro is al op 12 mei afgeschreven. In principe zou dat de datum ook zijn dat hij verzonden zou worden. Zelfs met een paar dagen vertraging en 7-10 dagen verzending is mei nog makkelijk haalbaar. I

Ik reken tenminste op ergens volgende week.....

(Ik was nummer vijftienhonderdzoveel en voor de 2x Pebbelbacker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Fee is afgeschreven. En mijn portal is dicht. Mail nog niet binnen.
Dus... Verzenden zal gaan beginnen denk ik.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zie net een early bird met 7xxx al die op slot is gegaan in de commentaar sectie van KS. Nummers gaan nu wel vlot omhoog volgens mij :)

En twee met 19k en 33k die mail hebben gehad dat die hun keuzes moeten gaan maken. Volgens mij komt de productie op stoom als ik het zo zie *O*

[ Voor 53% gewijzigd door jip_86 op 18-05-2015 23:13 . Reden: 5xxx -> 7xxx ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Die van mij is ook locked, maar niet prosessed omdat mijn vaders creditkaart in Athene is gestolen. Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu een creditkaartnummer vandaan moet toveren om nog op tijd te zijn. In de email die Pebble mij gestuurd heeft staat geen deadline. Ik vrees dat ik naar het einde van de rij word gegooid. Daar gaat alle moeite die ik erin heb gestoken om er vroeg bij te zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door eew op 18-05-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

eew schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:24:
Die van mij is ook locked, maar niet prosessed omdat mijn vaders creditkaart in Athene is gestolen. Ik heb werkelijk geen idee waar ik nu een creditkaartnummer vandaan moet toveren om nog op tijd te zijn. In de email die Pebble mij gestuurd heeft staat geen deadline. Ik vrees dat ik naar het einde van de rij word gegooid. Daar gaat alle moeite die ik erin heb gestoken om er vroeg bij te zijn.
Je zou kunnen vragen of ze vanuit Hongkong willen verzenden. Dan heb je de verzendkosten al betaald... Loop je alleen nog het risico dat postnl er 13,50 op zet...

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb de mail ook gehad, de mijne is ook gelocked en de fee afgeschreven. Dus nu is t weer ruim 10 dagen wachten op verzend bericht. Shipping half may wat ze eerder nog riepen halen ze niet meer dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

eew schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:24:
3v card, neteller even een viriturele Cc regelen. Neteller is "gratis" dacht ik ;)
Mocht dat niet lukken dm dan maar even.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
RobertowNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:01:
[...]

3v card, neteller even een viriturele Cc regelen. Neteller is "gratis" dacht ik ;)
Mocht dat niet lukken dm dan maar even.
De payment provider van Pebble staat erom bekend dat ze nogal graag kaarten weigeren. Ik denk niet dat ze een groot fan van virtuele kaarten zullen zijn. Ik vrees dat ik niets anders kan doen dan wachten. Mijn ouders komen vandaag thuis en hopelijk neemt mijn vader de stappen om direct een nieuwe aan te vragen (de primaire schade van deze zakkenroller was ongeveer 80 euro, dus veel andere zaken hoeft hij niet te regelen), ik neem aan dat dat binnen een paar dagen wel geregeld is. Hij heeft misschien nog een andere creditkaart, maar hij heeft geen idee of die geactiveerd is. Ik hoop dat de schade beperkt blijft tot een week of zo. Ik heb Pebble gemaild maar nog geen reactie.
wpuntnl schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:01:
[...]

Je zou kunnen vragen of ze vanuit Hongkong willen verzenden. Dan heb je de verzendkosten al betaald... Loop je alleen nog het risico dat postnl er 13,50 op zet...
Dat kost inderdaad die 13 euro extra en het is zeker niet sneller dan wachten tot mijn vader een nieuwe kaart heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door eew op 19-05-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

eew schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:20:
[...]

De payment provider van Pebble staat erom bekend dat ze nogal graag kaarten weigeren. Ik denk niet dat ze een groot fan van virtuele kaarten zullen zijn. Ik vrees dat ik niets anders kan doen dan wachten. Mijn ouders komen vandaag thuis en hopelijk neemt mijn vader de stappen om direct een nieuwe aan te vragen (de primaire schade van deze zakkenroller was ongeveer 80 euro, dus veel andere zaken hoeft hij niet te regelen), ik neem aan dat dat binnen een paar dagen wel geregeld is. Hij heeft misschien nog een andere creditkaart, maar hij heeft geen idee of die geactiveerd is. Ik hoop dat de schade beperkt blijft tot een week of zo. Ik heb Pebble gemaild maar nog geen reactie.
Bij de steel ging het prima met mijn neteller kaart ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
RobertowNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:38:
[...]

Bij de steel ging het prima met mijn neteller kaart ;).
Mijn vader had nog een andere kaart liggen, daar heb ik het nu mee gedaan. Voordat ik hem gisteren invoerde kreeg ik nog een email van Pebble met als onderwerp: "Pebble Time [Action Required] - Update your Kickstarter reward payment", dus ik verwacht vandaag een prosessed email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Nou, het gaat lekker met mijn order. Eerst kreeg is dus iedere dag een rejection email met het verzoek zo snel mogelijk mijn gegevens te upgraden, en nu ik dat gedaan heb hoor ik ineens niets meer. Ik vrees dat ze mij gewoon echt naar het einde van de rij gegooid hebben. Pebble reageert alleen op mijn oorspronkelijke bericht en zegt dat ik een nieuwe kaart moet invoeren, dat ik aangeef dat ik dat al gedaan heb lezen ze totaal overheen.

Ik weet niet wat ik nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

2 dagen of zo lijdzaam afwachten, je hoort ws nu pas wat als je payment geprocessed is, en dit ook bij pebble bekend is.
in je pledge portal waar je je cc enzo kan wijzigen kan je ook de status zien. als die op processing staat is t allemaal wel goed denk ik.
en verder kan je natuurlijk (je vader dan zo te zien) kijken of er al wat van je cc afgeschreven is.

Heb je direct toen de cc gestolen was bij kickstarter je cc gewijzigd ? of pas na een paar dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:50:
2 dagen of zo lijdzaam afwachten, je hoort ws nu pas wat als je payment geprocessed is, en dit ook bij pebble bekend is.
in je pledge portal waar je je cc enzo kan wijzigen kan je ook de status zien. als die op processing staat is t allemaal wel goed denk ik.
en verder kan je natuurlijk (je vader dan zo te zien) kijken of er al wat van je cc afgeschreven is.

Heb je direct toen de cc gestolen was bij kickstarter je cc gewijzigd ? of pas na een paar dagen ?
Er staat geen processing, maar hij is wel locked.

De CC is van mijn vader en is donderdag gestolen in Athene (daar was ik bij), en toen kon ik niet veel doen, maar op dat moment was er nog niets aan de hand. Zondag ben ik thuis gekomen en maandag stuurde Pebble de eerste weigermail, dat was te verwachten op dat moment, maar mijn ouders waren nog in Griekenland en konden ook niets doen, dinsdag kwam er opnieuw een weigermail. En een paar uur daarna was mijn vader thuis en heeft mij direct de gegevens van een ander creditkaart gegeven. Van deze wijziging heb ik een bevestiging gekregen en mijn verwachting was dus dat ze het gisteren wel weer zouden proberen, maar dat is dus niet het geval.

Ik heb contact gehad met Pebble, maar die zeggen dat het systeem het na 24 uur automatisch opnieuw moet proberen, maar vanavond om een uur of 6 is het 48 uur sinds de laatste weigermail 44 uur sinds ik mijn gegevens heb bijgewerkt. Het systeem zal het wel druk hebben en overbelast zijn, maar als hij hem vanavond niet verwerk vrees ik toch dat ik een probleem. En hoewel Pebble redelijk snel reageert komen de reacties die ik van ze krijg vaak over alsof ze de vraag niet compleet gelezen hebben en je tegen een muur aan het praten bent.

Ik ben bang dat ik mijn Pebble niet of maanden later krijg omdat hun betalingssysteem het laat afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Tja, ik weet ook niet hoe vaak dat systeem het überhaupt probeert, of dat ook eindeloos is, of en hoe lang het duurt na dat het wel gelukt is in zo'n geval voor hij dus als nog als "approved" gemarkeerd wordt.

Dat laatste over dat hun betaalsysteem de oorzaak is, is natuurlijk niet waar, het betaalsysteem kon jou geld niet innen omdat je cc geblokkeerd was, dat kan je pebble niet verwijten.

[ Voor 5% gewijzigd door LoneWolf op 21-05-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
LoneWolf schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:58:
Tja, ik weet ook niet hoe vaak dat systeem het überhaupt probeert, of dat ook eindeloos is, of en hoe lang het duurt na dat het wel gelukt is in zo'n geval voor hij dus als nog als "approved" gemarkeerd wordt.

Dat laatste over dat hun betaalsysteem de oorzaak is, is natuurlijk niet waar, het betaalsysteem kon jou geld niet innen omdat je cc geblokkeerd was, dat kan je pebble niet verwijten.
Nee, dat verwijt ik Pebble niet. Wat ik ze verwijt is dat ze het dagelijks proberen totdat ik de boel heb bijgewerkt, en dan opeens geen poging meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Laatste nieuws: shipping start volgende week woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Pebble Time Shipments Start May 27th

Great news: the first batch of Pebble Time shipments are scheduled to go out Wednesday, May 27.

Production is now in full swing since bringing the factory online at the beginning of May.
With things moving along at this rate, we expect all Pebble Time Rewards to be manufactured by the end of the month.
By the end of May, all backers can expect an invitation to finalize their selections in the Reward Portal so we can get your Pebble Time processed and shipped.
Every backer with a Pebble Time included in their selected reward tier should receive a tracking number from us by mid-June.
Shipments will continue on a rolling basis as watches land at distribution centers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ze gaan echt rap zeg als alle Times al eind mei geproduceerd zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ze worden niet met de hand geboetseerd hoor :) productie lijn kan vaak wel een paar honderd tot paar duizend per dag maken.
Moet ook wel, want t was de bedoeling om alles in mei te verschepen, dat is nu al half juni, dus de laatsten zullen hun pebble pas eind juni/begin juli ontvangen. (Zeker als er voor de shipping met singpost is gekozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ach, dan wordt het voor sommigen een maandje later. De eerste Pebble zou destijds in september 2012 klaar zijn en dat werd april 2013. Dan vallen die paar weken van nu wel mee.

Overigens stond er nog iets in die laatste mail en dat is wel jammer:
Our software team has been cranking non-stop to get Pebble Time’s mobile apps ready for their debut next week. The apps will work exclusively with Pebble Time and Pebble Time Steel when they arrive on iTunes and Google Play. The current Pebble apps on iTunes and Google Play will still be around to manage the original Pebble and Pebble Steel.
De Time krijgt dus een eigen app op je telefoon. De kans is vrij groot dat ik mijn oude Pebble met niet helemaal goed scherm alleen nog maar ga gebruiken als rondetimer voor het zwemmen, maar als ik die ook met mijn telefoon wil koppelen, dan moet ik dus twee apps van Pebble gaan draaien. Dat is een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik denk dat dat alleen maar is zolang er nog geen "time" firmware voor de steel en og is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
dreamscape schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:13:
Ach, dan wordt het voor sommigen een maandje later. De eerste Pebble zou destijds in september 2012 klaar zijn en dat werd april 2013. Dan vallen die paar weken van nu wel mee.

Overigens stond er nog iets in die laatste mail en dat is wel jammer:

[...]

De Time krijgt dus een eigen app op je telefoon. De kans is vrij groot dat ik mijn oude Pebble met niet helemaal goed scherm alleen nog maar ga gebruiken als rondetimer voor het zwemmen, maar als ik die ook met mijn telefoon wil koppelen, dan moet ik dus twee apps van Pebble gaan draaien. Dat is een beetje jammer.
Dat zal wel tijdelijk zijn. Ik neem aan dat als de oude Pebbles ook de Timeline firmware krijgen dat ze dan ook met de nieuwe app gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:28
Vanavond de emails gehad om de kleur vast te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
prutksy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:23:
Misschien wel handig om je nr, en kleur ook even te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
prutksy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:23:
Jup, ik ook! Zwarte time overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mail ook binnen. (Rode PT. Backing # 38k)

Kom maar door! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 19:14 . Reden: Rood ipv zwart, stop de tijd. Geen jokers. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-06 16:07
LoneWolf schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:46:
Ze worden niet met de hand geboetseerd hoor :) productie lijn kan vaak wel een paar honderd tot paar duizend per dag maken.
Moet ook wel, want t was de bedoeling om alles in mei te verschepen, dat is nu al half juni, dus de laatsten zullen hun pebble pas eind juni/begin juli ontvangen. (Zeker als er voor de shipping met singpost is gekozen)
Singpost werkt best snel hoor. 19 mei is mijn rma steel toegestuurd. En kreeg ik de trackingnr. Vanmiddag stond de bezorger van PostNL aan de deur met de rma. Dus misschien hebben de lucky ones hem nog voor juni.

Trouwens wie weet wanneer de Time te koop is voor niet-backers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Singpost is opzich het probleem niet, maar de douane die er achteraan komt. Bij RMA's is dat niet zo'n probleem anders ben je echt wel meer dan een paar dagen kwijt :)

Kan het niet meer vinden, maar volgens mij was er ergens gezegd dat ze al vrij snel na het versturen in de verkoop gingen. Zal juni/juli zijn, maar weet niet of dat dan al voor Nederland geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Singpost kan ook goed gaan met de douane. RMA's schieten er tegenwoordig veelal tussendoor, of dat met de Time ook zo zal zijn is natuurlijk de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Er zijn nu wat ontwikkelingen in mijn vreemde zaak. Pebble heeft mijn zondag gemaild dat ze de transactie handmatig hebben gedaan (blijkbaar was er toch iets mis het het systeem), maar mijn vader zag online nog steeds niets en mij portal zag er nog steeds hetzelfde uit. Ik heb ze toen weer gemaild met die informatie en gisteravond kreeg ik de prosessed email. Een paar uur lager kwam Pebble met deze reactie:
This credit card was charged on 22 May at 11:28 UTC. The value of this charge was $33.39. Your Kickstarter order has processed and is awaiting shipment at our distribution centre. You will receive shipping notification in the coming days when your order departs.

Let us know if you have any other questions.
Het lijkt er dus op dat alles toch goed komt en ik maar moett accepteren dat mijn pledge portal gewoon kapot is en dat niet meer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dat je bij de bank niets ziet kan opzich wel. Bij de afschrijving zelf van mijn PTS was eerst alleen de bestedingsruimte aangepast en verder niets. Paar dagen later was toen ook het bedrag zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Inmiddels is hij ook bij de creditkaartmaatschapij te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalaamaazoo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04-2022

Kaalaamaazoo

Blackstone

Vandaag worden de eerste Pebbles verstuurd niet waar? Die van mij staat nog op 'Your order is processing'. Iemand anders meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Ik verwacht eigenlijk niks voor vanavond/vannacht. Ik ga er persoonlijk van uit dat ze nu pas de fabriek gaan verlaten naar Ierland toe. Ik verwacht zelf niet voor half juni mijn PT in handen te hebben.

(vooral omdat het dan ook gewoon nog mee kan vallen.)

Ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste kickstarter is die ook redelijk in de buurt van op tijd dreigt te gaan afleveren. Van de 32 kickstarters die ik tot op heden (succesvol) heb gebackt, is er nu 1 mislukt (een miskleun van € 40)... en vallen er best wel wat tegen (ik gok 20 van de 32)... al met al blijf ik een aanhanger van crowdfunding.

Survival of the W-est

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste