Yes hier ook

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Mijne is nog onderweg vanuit Brussel. Maar verwacht dat die dan rechtstreeks naar Zwolle gaat. DHL is doorgaans megasnel. Pakketjes uit China doen er doorgaans twee dagen over, dus verwacht binnen Europa wel in een dag.dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:13:
Als je het shipped mailtje krijgt en je hebt gekozen voor de snelle verzending, dan komt ie in de regel al de dag daarop aan. Ter info;
9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:01
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:45
1 Collo
7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:05
1 Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:17
1 Collo
Maandag, september 14, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:32
1 Collo
4 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:29
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 19:54
1 Collo
2 Verwerkt in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 16:28
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 12:23
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Vreemd hoor. Met nr 9505 tov van mijn 704xx zou je toch sneller moeten zijn. Of heb je een gold exemplaar?mucuracat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:21:
AAAAAAAHHH..![]()
![]()
![]()
.. zaterdag ga ik op vakantie. Schiet op pebble. Nog geen mail
Processing sinds 19 augustus.![]()
Heb silver, maar wel 2de x 'gebakken' . Dus met Champion logo achterop. Misschien dat dat het vertraagd?dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:04:
[...]
Vreemd hoor. Met nr 9505 tov van mijn 704xx zou je toch sneller moeten zijn. Of heb je een gold exemplaar?
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Laten we het daar maar op houden, maar toch is het vreemd dat early backers het langst moeten wachten.mucuracat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:37:
[...]
Heb silver, maar wel 2de x 'gebakken' . Dus met Champion logo achterop. Misschien dat dat het vertraagd?
Hier hetzelfdesijbren schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:26:
Hier ook, vannacht een mail van Pebble. Krijg mijn PTS zilver vanmiddag. Ben alleen niet thuis...
[ Voor 12% gewijzigd door dirkjesdirk op 15-09-2015 13:13 ]
Kijk dat geeft hoop, als inderdaad eind deze week iedereen een nummer moet hebben gekregen heb ik hem dit weekend / begin volgende week om de pols als ik dat van 24 uur aanhou (en laat ik nou net maandag/dinsdag thuiswerken mocht ie verlaat komen ^^ )dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:00:
Een iets helderder overzicht van DHL, waaruit je kunt zien hoe snel het gaat. Overzicht wordt aangevuld wanneer is geleverd.
15 sep 2015 12:48 Shipment delivered
15 sep 2015 08:57 With delivery courier
15 sep 2015 07:01 Arrived at DHL facility
15 sep 2015 04:45 Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
15 sep 2015 04:05 Processed at Brussels - Belgium
15 sep 2015 02:17 Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
14 sep 2015 23:32 Departed from DHL facility in East Midlands - UK
14 sep 2015 23:29 Transferred through East Midlands - UK
14 sep 2015 19:54 Departed from DHL facility in Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 16:28 Processed at Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 12:23 Shipment picked up
Edit: afgeleverd.Overzicht bijgewerkt.
Conclusie: na ontvangst mailje van Pebble over "Pebble has been shipped" vanuit Ierland binnen 24 uur in huis.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 50% gewijzigd door Xudonax op 15-09-2015 21:09 ]
Als die nu nog in Shannon is dan denk ik niet. Bij mij was die in de nacht al overgevlogen naar Brussel.mucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:43:
Joepieeee..
Dinsdag, september 15, 2015 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 14:40
Met geluk vandaag binnen??
Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.
Wat ik hier allemaal gelezen heb, zie je pas de rest van de stappen in DHL tracking als je pebble ontvangen hebt.jip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:02:
[...]
Als die nu nog in Shannon is dan denk ik niet. Bij mij was die in de nacht al overgevlogen naar Brussel.
Zag nog geen tracking maar met het scriptje van Reddit zie ik deze welShipping Method
Shipping by DHL from Ireland.
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 13:11
Dinsdag, september 15, 2015 om 13:11
Plaats van herkomst:
SHANNON - Limerick City - IRELAND, REPUBLIC OF
Plaats van bestemming:
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Heb jij een mail gehad of zelf tracking opgezocht in je portal?mucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:43:
Joepieeee..
Dinsdag, september 15, 2015 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 14:40
Met geluk vandaag binnen??
Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.
[ Voor 72% gewijzigd door lubbertkramer op 16-09-2015 10:39 ]
Zie laatste regel in mijn bericht:lubbertkramer schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:28:
Heb jij een mail gehad of zelf tracking opgezocht in je portal?
Oeps over het hoofd gezien, maar zelfde als mij dusmucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:12:
[...]
Zie laatste regel in mijn bericht:
"Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.""
Dus no mail .. and waiting...
't zijn maar kleine pakketjes hoorlubbertkramer schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:14:
[...]
Oeps over het hoofd gezien, maar zelfde als mij dusKennelijk houden ze dus woord dat alles verzonden zou zijn einde van de week en komt er een grote verzending vanuit Ierland nu naar Nederland. Hopelijk heeft DHL genoeg auto's
Haha true maar als er meerdere nu een klein pakketje krijgen van boven tot onder in NL kost dat wel meerdere auto's
Wel of geen mail, zolang hij maar binnenkomtjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:47:
Vage bende. De een krijgt dus niet eens een tracking in de source en heeft zijn PTS al in huis. Bij mij was het meteen te zien op de pledge pagina. En soms dus weer alleen in de source.
En morgen ben je vrij zekerMercatres schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:49:
Gisteren niet thuis, dus dan maar adreswijziging naar m'n werk ingesteld. Blijkt dat die oelewappers van DHL de verkeerde leverdatum hebben ingesteld: morgen.![]()
Neenee, morgen werk ik, tot m'n PBS er is tochjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:54:
[...]
En morgen ben je vrij zeker![]()
Als je dicht bij het distributiecentrum woont kan je ze eventueel ook bellen om aan te geven dat je het daar op komt halen. Heb ik in Zwolle al twee keer gedaan, is een klein kwartiertje rijden voor mij.
Voor mij matcht die niet. Die van mij is even na 8en (deze avond) vertrokken uit Dublin. Terwijl Dublin helemaal niet voorkomt in het lijstje van dirkjesdirk. In dit geval lijkt er dus een andere route gebruikt te worden. Maar als ik het goed zie is die van dirkjesdirk ook naar BE gegaan, terwijl in ieder geval die van mij naar NL moet (en vervolgens weer naar puntje van zuid Limburg, dus zou bij wijze van net zo goed via BE kunnenjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:18:
Die klopt. Zie het lijstje van dirkjesdirk hoe het ongeveer hoort te gaan. Die liep bij mij ongeveer een uurtje achter heb ik gemerkt, maar zeker geen dag.
Het is wisselend, bij de een is hij al meegeleverd terwijl dat niet vermeld stond en bij de ander dus niet, ben benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn (hoop dat door een van de laatsten te zijn in de wachtrij dat hij meekomtdirkjesdirk schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:41:
Ok, mooi. De PTS druppelt nu overal binnen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nu wachten op de steel band. Hopelijk komt die ook nog deze maand.
We’ll keep you posted on the progress, but don't have a more exact timeframe to share right now.
https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1348597
Zelf heb ik er niet echt last van gehad, omdat je bij een kickstarter project nu eenmaal weet dat er flinke "uitdagingen" zijn.While focusing on getting Time Steel rewards produced and shipped, we lagged on the communication front. I apologize for that. We should have updated you more frequently about two production issues we were navigating.
The first issue involved color matching adjustments to Time Steel’s rear casing that slowed down initial production. The second hurdle involved supply shortages of the matching metal bands that we first reported on in Update 24. Implementing a revised plan to ship bands separately added significant delay to our original delivery estimates.
Eind oktober dus. Zijn er hier op het forum overigens mensen die de band wel direct hebben gehad\?We are still waiting to receive all the bands needed to fulfill your rewards. Most Time Steel backers will receive their metal band in a second shipment. We will ship bands on a rolling basis, as inventory is received from our supplier. As of today, band deliveries to Kickstarter backers should be done by the end of October.
[ Voor 59% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-09-2015 20:46 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Dat laat ik je morgen weten, sms gekregen dat DHL morgen komt afleveren en vriendin zo gek gekregen dat die vanaf 1300 de wacht kan houden aangezien ik zelf niet voor 1700 thuis bendirkjesdirk schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:39:
Interessant is het om te zien wat men over de steel bandjes aangeeft.
[...]
Eind oktober dus. Zijn er hier op het forum overigens mensen die de band wel direct hebben gehad\?
Mijn tijdstip | Activiteit | Melding | |
---|---|---|---|
26-8 | Pebble mail | Status naar processing | |
15-9 | Portal check | Portal status zegt verzonden + tracking onderwater verborgen | |
15-09 om 10:30 | DHL check | Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 13:11 | |
17-09 om 07:29 | Pebble mail | Bevestiging van verzending, pakket nog in Ierland volgens tracking | |
17-09 om 17:11 | DHL SMS | Levering op 18-09 | |
17-09 om 22:46 | DHL check | Verwerkt in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 19:48 | |
17-09 om 22:46 | DHL check | Vertrokken van DHL vestiging in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 20:01 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 4 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:19 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:24 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:23 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:04 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:16 | |
18-09 om 08:23 | DHL check | 9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:25 | |
18-09 om 10:03 | DHL check | 10 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:53 | |
18-09 om 12:36 | DHL | 11 Zending afgeleverd |
[ Voor 49% gewijzigd door lubbertkramer op 18-09-2015 13:58 ]
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Nee, zoals in het topic staat wordt dat waarschijnlijk in de loop van oktober geleverd.S913 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:45:
Sorry, ben een maand weggeweest en dit topic niet volledig kunnen volgen. Mijn PTS Black lag dus thuis op me te wachten, maar zonder metalen bandje: Heeft iemand die al los nagezonden gekregen?
[ Voor 19% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-09-2015 13:20 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Tasminos op 30-10-2015 12:21 ]
Quote even vanuit het PT topic gehaald, omdat het hier beter past. Die is dus in ieder geval nog voor november binnen. Dat zal bij die van mij niet meer lukken.darkrain schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:32:
Hierbij mijn stalen bandje, zojuist binnen gekomen:
[afbeelding]
Eerste indruk, het was het wachten waard!
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 03-11-2015 18:47 ]
[ Voor 34% gewijzigd door dirkjesdirk op 04-11-2015 15:27 ]
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat bij mij ook wel eens het geval zou kunnen zijn. Voor nu niet echt een probleem, maar ik ben bang dat het wel eens een probleem zou kunnen gaat worden. Toch even in de gaten houden of meer mensen daar last van hebben en wat Pebble daar aan gaat doen.jip_86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:01:
Ja gaat erg lastig. Daarna wilde het pinnetje ook niet meer los zodat ik hem in kon korten
Bij mij gaat het met wat moeite, maar het is me tot nu toe 3x keer gelukt. Dus het past precies eigenlijk, er is niet veel tolerantie maar wat mij betreft net voldoende.AndreStarTrek schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:22:
[...]
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat bij mij ook wel eens het geval zou kunnen zijn. Voor nu niet echt een probleem, maar ik ben bang dat het wel eens een probleem zou kunnen gaat worden. Toch even in de gaten houden of meer mensen daar last van hebben en wat Pebble daar aan gaat doen.
[ Voor 10% gewijzigd door thomasvant op 13-03-2016 11:05 ]
Kun je een vergelijkingsfoto maken tussen de PTS en de PTR? Op internet zijn die nog niet echt te vinden.StevenK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:51:
De PTR van mijn vrouw (14 mm band, rose gold) is vandaag gearriveerd. Eerste indruk is heel positief. Daarmee vergeleken is de PT Steel een lomp apparaat.
Wel jammer dat net de app die zij veel nodig heeft (Ring My Phone) niet werkt...
dirkjesdirk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:58:
[...]
Kun je een vergelijkingsfoto maken tussen de PTS en de PTR? Op internet zijn die nog niet echt te vinden.
Ah, tnx.
[ Voor 18% gewijzigd door dirkjesdirk op 13-11-2015 14:56 ]
Bij de huidige campagne zou ik graag ook voor de tweede optie kiezen, maar wanneer krijg je toegang tot die keuze? Pas als je 'm hebt besteld in je mail o.i.d.? Dus als ik er een wil, betaal ik de prijs + $15 verzendkosten en de rest komt later?S913 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:39:
Steel #99XX
Dit is het kostenplaatje dat tijdens de survey voorbij komt:
[...]
Overigens heb ik voor de originele Pebble die gratis verzonden werd uit Hong Kong, uiteindelijk nog 42 euro af moeten tikken bij DHL. Denk dat ik nu het risico niet ga lopen en gewoon maar die 2de optie ga kiezen.
[ Voor 18% gewijzigd door HetGezegde op 02-06-2016 11:48 ]
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 22% gewijzigd door lubbertkramer op 23-06-2016 19:58 ]
Da's interessant. Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.rud schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
Ondertussen is op Kickstarter comments de pleuris uitgebroken. Pebble blijkt de PT2 via hun eigen site als pre-order aan te bieden voor 199 Euro inclusief verzendkosten en BTW / inklaringskosten. Dan krijg je hem wel later dan als backer maar het prijsverschil is minimaal. Waarschijnlijk ben je zelfs goedkoper uit.
Vannacht schijnt er nog eens een extra 15% korting via hun eigen site geboden te zijn. Die is inmiddels niet meer beschikbaar.
Ah ja. Das wel apart ja. Ik heb overigens net de afschrijving gezien van de time 2 (early bird). Die kwam incl 15 dollar verzendkosten op 184 dollar. De afschrijving was 169,50 euro. De invoerrechten zullen zeker ook nog wel een paar tientjes bedragen, dus het zou zomaar kunnen dat de preorder goedkoper is.rud schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
Ondertussen is op Kickstarter comments de pleuris uitgebroken. Pebble blijkt de PT2 via hun eigen site als pre-order aan te bieden voor 199 Euro inclusief verzendkosten en BTW / inklaringskosten. Dan krijg je hem wel later dan als backer maar het prijsverschil is minimaal. Waarschijnlijk ben je zelfs goedkoper uit.
Vannacht schijnt er nog eens een extra 15% korting via hun eigen site geboden te zijn. Die is inmiddels niet meer beschikbaar.
Vooral de zin. We will collect your vat in de mail deed voor sommige mensen de druppel overlopen. Ik heb ook even wat olie op het vuur gegooid in de comments. Het moment dat de kickstarter stopte stonden de horloges al op de website van Pebble. 199 euro inclusief verzending en BTW. Sommige mensen zijn via de kickstarter meer kwijt.HetGezegde schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Da's interessant. Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.
http://web.mac.com/kl00n
gekozen voor zilverD-Ed schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
Welke kleur nemen jullie? Ik twijfel over de zilver of zwarte versie... Iemand al voorbeelden?
http://web.mac.com/kl00n
Ik heb voor een zwarte Pebble Time 2 gekozen, maar dat is vooral omdat ik al een zwarte metalen band heb van de Pebble Time Steel.D-Ed schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
Welke kleur nemen jullie? Ik twijfel over de zilver of zwarte versie... Iemand al voorbeelden?
Voordeel ten opzichte van de reguliere adviesprijs is zeker bij de time2 wel beetje weg met de extra kosten. Helemaal als je ziet dat de pebble watches vrij snel in prijs dalen over het algemeen. Bij de pebble 2 valt het gelukkig uiteindelijk mee:kloon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:15:
Zonet ook mijn mail ontvangen van pebble om mijn kleuren te kiezen.
Had ingetekend op een time 2 combi { 2 maal de steel dus}
Hier zijn de extra kosten voor mij
Pledge Subtotal $339.00
Pledge Shipping $20.00
Pledge VAT $71.19
Ongeveer 195 euro per horloge
[ Voor 12% gewijzigd door haakjesluiten op 16-07-2016 12:39 ]
[ Voor 42% gewijzigd door rens-br op 09-11-2016 14:14 . Reden: Referall link verwijderd ]
Volgens mij liep de verkoop van de PTS Gold niet zo heel erg, dus zullen er nog veel op voorraad hebben die ze dan maar voor bodemprijzen weg willen doen... Je ziet dat deze kleur overal voor lage prijzen wordt aangeboden.Muchachooo schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:54:
De gouden PTS is tegenwoordig overal 99,- terwijl de normale versies nog boven de 200 liggen... Waarom dat zo?
Dat heeft dus niks te maken met de kleur, ik weet dat Fitbit Pebble heeft overgenomen.
Ik heb een kickstart pebble time 2 maar met huidige staat van pebble kan ik niemand aanraden om een pebble te kopen. Laatste voorraden worden nu verkocht en sommige retailers zullen flink discounten.Muchachooo schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:14:
[...]
Dat heeft dus niks te maken met de kleur, ik weet dat Fitbit Pebble heeft overgenomen.
Ik heb een Pebble P2 en een Pebble Time zilver gekocht NADAT Pebble overgenomen was. In ieder geval 2017 nog ondersteuning en er zijn voldoende initiatieven (zelfs vanuit Fitbit) om Pebble minder afhankelijk te maken van de servers en zelfs de App store over te bouwen....Crazyanz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Ik heb een kickstart pebble time 2 maar met huidige staat van pebble kan ik niemand aanraden om een pebble te kopen. Laatste voorraden worden nu verkocht en sommige retailers zullen flink discounten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq