Ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat bij mij ook wel eens het geval zou kunnen zijn. Voor nu niet echt een probleem, maar ik ben bang dat het wel eens een probleem zou kunnen gaat worden. Toch even in de gaten houden of meer mensen daar last van hebben en wat Pebble daar aan gaat doen.jip_86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:01:
Ja gaat erg lastig. Daarna wilde het pinnetje ook niet meer los zodat ik hem in kon korten
Bij mij gaat het met wat moeite, maar het is me tot nu toe 3x keer gelukt. Dus het past precies eigenlijk, er is niet veel tolerantie maar wat mij betreft net voldoende.AndreStarTrek schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:22:
[...]
Ik heb dat nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat bij mij ook wel eens het geval zou kunnen zijn. Voor nu niet echt een probleem, maar ik ben bang dat het wel eens een probleem zou kunnen gaat worden. Toch even in de gaten houden of meer mensen daar last van hebben en wat Pebble daar aan gaat doen.
Metalen band ook hier eindelijk binnen! Best een zwaar bandje, maar zit fijn! Helemaal blij mee 👍
Voor het op maat maken van de metalen band moet je een schroevendraaier hebben die niet iedereen in huis heeft. Gelukkig had ik nog het schroevendraaiertje van mijn 1e Pebble Steel Classic, toen ze die nog bijvoegden. Dat had met deze band ook ook wel gemogen.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Pebble Time Steel gebacked via Kickstarter, daarna geannuleerd omdat het me te lang duurde. Nu toch de metalen band opgestuurd gekregen, maar ik kan er nu natuurlijk niks mee. Kan ik er hem aan iemand hier verkopen?
EDIT: Bandje is alweer teruggestuurd naar Pebble
EDIT: Bandje is alweer teruggestuurd naar Pebble
[ Voor 10% gewijzigd door thomasvant op 13-03-2016 11:05 ]
De PTR van mijn vrouw (14 mm band, rose gold) is vandaag gearriveerd. Eerste indruk is heel positief. Daarmee vergeleken is de PT Steel een lomp apparaat.
Wel jammer dat net de app die zij veel nodig heeft (Ring My Phone) niet werkt...
Wel jammer dat net de app die zij veel nodig heeft (Ring My Phone) niet werkt...
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Kun je een vergelijkingsfoto maken tussen de PTS en de PTR? Op internet zijn die nog niet echt te vinden.StevenK schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:51:
De PTR van mijn vrouw (14 mm band, rose gold) is vandaag gearriveerd. Eerste indruk is heel positief. Daarmee vergeleken is de PT Steel een lomp apparaat.
dirkjesdirk schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:58:
[...]
Kun je een vergelijkingsfoto maken tussen de PTS en de PTR? Op internet zijn die nog niet echt te vinden.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ah, tnx.
Edit: excuus. Zie dat dit het levertijden topic is. Graag je reactie in: [Pebble Time] Ervaringen & Discussie
[ Voor 18% gewijzigd door dirkjesdirk op 13-11-2015 14:56 ]
Bij de huidige campagne zou ik graag ook voor de tweede optie kiezen, maar wanneer krijg je toegang tot die keuze? Pas als je 'm hebt besteld in je mail o.i.d.? Dus als ik er een wil, betaal ik de prijs + $15 verzendkosten en de rest komt later?S913 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:39:
Steel #99XX
Dit is het kostenplaatje dat tijdens de survey voorbij komt:
[...]
Overigens heb ik voor de originele Pebble die gratis verzonden werd uit Hong Kong, uiteindelijk nog 42 euro af moeten tikken bij DHL. Denk dat ik nu het risico niet ga lopen en gewoon maar die 2de optie ga kiezen.
[ Voor 18% gewijzigd door HetGezegde op 02-06-2016 11:48 ]
Wow, da's lang geleden
Dat is de survey die ik vanuit Kickstarter kreeg, toen ik hem inderdaad al "gebacked" had en toen kreeg je de genoemde opties. Ik heb uiteindelijk die 52,50 extra betaald om hem vanuit Ierland te krijgen, ik had nl. eerder al een keer slechte ervaring gehad met mijn Pebble 1, waar ik bij de douane nog mocht afrekenen en nu wat ik tenminste van tevoren wat ik kwijt was.
Hoe het nu precies zal gaan, geen idee.
Dat is de survey die ik vanuit Kickstarter kreeg, toen ik hem inderdaad al "gebacked" had en toen kreeg je de genoemde opties. Ik heb uiteindelijk die 52,50 extra betaald om hem vanuit Ierland te krijgen, ik had nl. eerder al een keer slechte ervaring gehad met mijn Pebble 1, waar ik bij de douane nog mocht afrekenen en nu wat ik tenminste van tevoren wat ik kwijt was.
Hoe het nu precies zal gaan, geen idee.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
-- ik ga er vanuit dat dit topic gebruikt kan worden voor de nieuwe Pebble reeks op Kickstarter --
Whoow ik was nét op tijd.
Ik was van plan ooit (binnen de Kickstarter campagne) een Pebble 2 en Pebble Time 2 te kopen: allebei uitpakken, aandoen, testen welke het beste is en de ander raak ik wel weer kwijt - familie, vrienden, collega's of hier in V&A.
Nu is de Time 2 Early-Bird uitverkocht en de prijs is daarmee $179 in plaats van $169. Leek me wel handig om ze allebei apart aan te schaffen (verzending is net zo duur, 2x $15) voor een eventuele doorverkoop. Gelukkig hadden ze nog een combinatie van de twee voor $269, maar dat was de laatste!
Wel raar trouwens: Als je ze allebei los koopt ben je $99 + $15 + $169 + $15 = $298 kwijt en gezamelijk $269 + $30 = $299. Combinatie is duurder xD
Whoow ik was nét op tijd.
Ik was van plan ooit (binnen de Kickstarter campagne) een Pebble 2 en Pebble Time 2 te kopen: allebei uitpakken, aandoen, testen welke het beste is en de ander raak ik wel weer kwijt - familie, vrienden, collega's of hier in V&A.
Nu is de Time 2 Early-Bird uitverkocht en de prijs is daarmee $179 in plaats van $169. Leek me wel handig om ze allebei apart aan te schaffen (verzending is net zo duur, 2x $15) voor een eventuele doorverkoop. Gelukkig hadden ze nog een combinatie van de twee voor $269, maar dat was de laatste!
Wel raar trouwens: Als je ze allebei los koopt ben je $99 + $15 + $169 + $15 = $298 kwijt en gezamelijk $269 + $30 = $299. Combinatie is duurder xD
Zojuist toch maar een combopack besteld, Pebble Core + Time 2. Wel jammer dat ze beide apart worden geleverd, verwachting van T2 is dec en Core in jan. Hierdoor betaal je dus apart 15 dollar per zending
En nu afwachten...half jaar is best lang.....
En nu afwachten...half jaar is best lang.....
Zoals met de voorgaande Pebble's kon ik mij ditmaal ook weer niet inhouden en ben ik backer 17,538 met de early bird voor de Pebble Time 2, ben benieuwd hoe snel verzending ditmaal gaat, met mijn PTS Gold zat ik in de laatste kleur
Nog even getwijfeld om ook de Pebble Time Round Gold te nemen omdat vriendin de PTS Rose Gold heeft maar toch maar bij de PT2 gehouden
[ Voor 22% gewijzigd door lubbertkramer op 23-06-2016 19:58 ]
Ondertussen is op Kickstarter comments de pleuris uitgebroken. Pebble blijkt de PT2 via hun eigen site als pre-order aan te bieden voor 199 Euro inclusief verzendkosten en BTW / inklaringskosten. Dan krijg je hem wel later dan als backer maar het prijsverschil is minimaal. Waarschijnlijk ben je zelfs goedkoper uit.
Vannacht schijnt er nog eens een extra 15% korting via hun eigen site geboden te zijn. Die is inmiddels niet meer beschikbaar.
Vannacht schijnt er nog eens een extra 15% korting via hun eigen site geboden te zijn. Die is inmiddels niet meer beschikbaar.
Da's interessant. Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.rud schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
Ondertussen is op Kickstarter comments de pleuris uitgebroken. Pebble blijkt de PT2 via hun eigen site als pre-order aan te bieden voor 199 Euro inclusief verzendkosten en BTW / inklaringskosten. Dan krijg je hem wel later dan als backer maar het prijsverschil is minimaal. Waarschijnlijk ben je zelfs goedkoper uit.
Ah ja. Das wel apart ja. Ik heb overigens net de afschrijving gezien van de time 2 (early bird). Die kwam incl 15 dollar verzendkosten op 184 dollar. De afschrijving was 169,50 euro. De invoerrechten zullen zeker ook nog wel een paar tientjes bedragen, dus het zou zomaar kunnen dat de preorder goedkoper is.rud schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:36:
Vooral de zin. We will collect your vat in de mail deed voor sommige mensen de druppel overlopen. Ik heb ook even wat olie op het vuur gegooid in de comments. Het moment dat de kickstarter stopte stonden de horloges al op de website van Pebble. 199 euro inclusief verzending en BTW. Sommige mensen zijn via de kickstarter meer kwijt.HetGezegde schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Da's interessant. Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.
Vorig jaar maakte Pebble ook al die fout. Terwijl sommigen kickstarters de Time nog niet hadden ontvangen lagen ze al te koop in de bestbuy. Het prijsverschil was toen wel groter.
Ik vind Pebble een heel erg fijn merk. Maar mijn onderbuik zegt dat het bedrijf binnen twee jaar stuk is of verkocht. Ze verkopen te weinig horloges voor mijn gevoel om al die innovatie aan de gang te houden.
Ik heb een of twee dagen voor het einde van Kickstarter al op hun eigen site de PT2 al in de verkoop gezien voor 199,95. Op dat moment heb ik daar niet verder over nagedacht, ik had een Early Bird dus ik dacht dat ik goed zat. Nu blijkt dat er nog ongeveer 30 euro aan BTW en zo bij komt.
Het voelt gewoon niet goed. En dan is er ook nog scratch-gate. De PT is erg krasgevoelig, blijkbaar meer dan de originele Pebble.
@4POX: een tijdje terug hebben ze een kwart van het personeel er uit gegooid. En dan is er nog de weigering van de directeur om mee te werken aan het voorstel van Microsoft om een app voor Windows Mobile te maken.
Ik vrees ook voor hun voortbestaan.
Het voelt gewoon niet goed. En dan is er ook nog scratch-gate. De PT is erg krasgevoelig, blijkbaar meer dan de originele Pebble.
@4POX: een tijdje terug hebben ze een kwart van het personeel er uit gegooid. En dan is er nog de weigering van de directeur om mee te werken aan het voorstel van Microsoft om een app voor Windows Mobile te maken.
Ik vrees ook voor hun voortbestaan.
Is het nou zo dat het bedrag wat ze al geïncasseerd hebben, bij een early bird bestelling, inclusief belasting + verzendkosten is en dat je dus alleen nog de invoerrechten moet betalen?
Early bird PT2 was 169 + 15 verzendkosten is $184. Daar komt nog BTW en invoerrechten bij. Bij de PT was het ongeveer 30 euro dat er bij kwam mits je straks via Backer Kit de BTW en invoerrechten vooruit betaalt. Doe je dat niet dan krijg je van de betreffende bodedienst een rekening van 13 euro voor afhandeling + invoerrechten + BTW.
Inmiddels heeft Pebble een mail de deur uitgedaan voor de pledge portal. Daar kun je je kleur kiezen en je belasting betalen. Overigens staat er dat de Time 2 Steel met alleen een leren bandje wordt geleverd. Dat vind ik wel jammer, want die gebruik ik voornamelijk nu. Dus dat betekent of dezelfde kleur bestellen of kijken naar een alternatieve metalen band.
Zonet ook mijn mail ontvangen van pebble om mijn kleuren te kiezen.
Had ingetekend op een time 2 combi { 2 maal de steel dus}
Hier zijn de extra kosten voor mij
Pledge Subtotal $339.00
Pledge Shipping $20.00
Pledge VAT $71.19
Ongeveer 195 euro per horloge
Pledge Subtotal $339.00
Pledge Shipping $20.00
Pledge VAT $71.19
http://web.mac.com/kl00n
gekozen voor zilverD-Ed schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
Welke kleur nemen jullie? Ik twijfel over de zilver of zwarte versie... Iemand al voorbeelden?
http://web.mac.com/kl00n
Ik heb voor een zwarte Pebble Time 2 gekozen, maar dat is vooral omdat ik al een zwarte metalen band heb van de Pebble Time Steel.D-Ed schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:50:
Welke kleur nemen jullie? Ik twijfel over de zilver of zwarte versie... Iemand al voorbeelden?
Hiernaast heb ik gekozen voor een polished zilveren Pebble Time Round limited edition voor in de weekenden.
Voordeel ten opzichte van de reguliere adviesprijs is zeker bij de time2 wel beetje weg met de extra kosten. Helemaal als je ziet dat de pebble watches vrij snel in prijs dalen over het algemeen. Bij de pebble 2 valt het gelukkig uiteindelijk mee:kloon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:15:
Zonet ook mijn mail ontvangen van pebble om mijn kleuren te kiezen.
Pledge Subtotal $339.00
Pledge Shipping $20.00
Pledge VAT $71.19
Pledge: $99
Verzenden: $15
VAT: $20.79
Totaal: $134,79 (€122)
Ben wel benieuwd of ze september gaan halen ik zag laatst nog preproductie foto's langskomen. Je zou denken dat ze dan nu toch wel moeten beginnen met massa productie als ze in september willen leveren.
[ Voor 12% gewijzigd door haakjesluiten op 16-07-2016 12:39 ]
De PTS is via Duitse Amazon voor een mooie prijs te krijgen. Voor iets meer dan €125 in huis 
https://www.amazon.de/gp/...ID=51NcZ1pbFYL&ref=plSrch
https://www.amazon.de/gp/...ID=51NcZ1pbFYL&ref=plSrch
PEBBLE TIME STEEL SMARTWATCH €119.95
[ Voor 42% gewijzigd door rens-br op 09-11-2016 14:14 . Reden: Referall link verwijderd ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
De gouden PTS is tegenwoordig overal 99,- terwijl de normale versies nog boven de 200 liggen... Waarom dat zo?
Volgens mij liep de verkoop van de PTS Gold niet zo heel erg, dus zullen er nog veel op voorraad hebben die ze dan maar voor bodemprijzen weg willen doen... Je ziet dat deze kleur overal voor lage prijzen wordt aangeboden.Muchachooo schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 23:54:
De gouden PTS is tegenwoordig overal 99,- terwijl de normale versies nog boven de 200 liggen... Waarom dat zo?
Dat heeft dus niks te maken met de kleur, ik weet dat Fitbit Pebble heeft overgenomen.
Ik heb een kickstart pebble time 2 maar met huidige staat van pebble kan ik niemand aanraden om een pebble te kopen. Laatste voorraden worden nu verkocht en sommige retailers zullen flink discounten.Muchachooo schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:14:
[...]
Dat heeft dus niks te maken met de kleur, ik weet dat Fitbit Pebble heeft overgenomen.
Ik heb een Pebble P2 en een Pebble Time zilver gekocht NADAT Pebble overgenomen was. In ieder geval 2017 nog ondersteuning en er zijn voldoende initiatieven (zelfs vanuit Fitbit) om Pebble minder afhankelijk te maken van de servers en zelfs de App store over te bouwen....Crazyanz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Ik heb een kickstart pebble time 2 maar met huidige staat van pebble kan ik niemand aanraden om een pebble te kopen. Laatste voorraden worden nu verkocht en sommige retailers zullen flink discounten.
Aangezien er weinig alternatieven zijn die kunnen wat Pebble kan...bijvoorbeeld de 10 dagen batterij met mn Time Steel