Aan alles komt een eind.
Das altijd zo zuur... Je zit al maanden te wachten op je nieuwe speeltje en dan stagneert het hier ook nog ff lekker. Snap niet dat een UPS en PostNL niet eens avond diensten gaan draaien. Snap dat het voor het personeel wellicht niet zo leuk is (hoewel je dan wel kan uistlapen), maar ja het scheelt wel een hoop gechagerijn (want mijn postbezorger is me al helemaal zat met m'n "je was niet thuis" briefjes) en irritatie van de ontvanger.Jaapio_B schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 11:43:
Mijn PTS is ook bijna binnen. Vannacht kreeg ik de mail dat ie in Ierland was verzonden. Vanmorgen kreeg ik een SMS dat de koerier aan een gesloten deur stond. Helaas is de eerst volgende bezorg optie pas maandag.
Lijkt me niet juist, maar een vlugge google search op inklaring horloges geeft me nog niks waar ik wat mee kan. Iemand met meer ervaring op dit gebied?HORLOGES ANDERE, VAN EDEL METAAL OF GEPLATEERD MET EDELE METALEN, OOK INDIEN MET INGEBOUWD STOPHORLOGE 4,50 MIN 0,30 EUR P ST MAX 0,80 EUR P ST
Edit: na wat uitzoeken blijkt dat dit gewoon invoerbelasting van 21% is, categorie doet er niet toe. Dus helaas.
Maar hij is wel mooi :-)
[ Voor 17% gewijzigd door DaCoTa op 27-08-2015 21:42 ]
Ja dat is een normaal bedrag helaas. Dat heb ik ook betaald tijdens de eerste Steel en z'n 2 RMA's.. (toch bijna 200 euro) Jammere bedragen die er dan nog weer bij komen op je toch al prijzige aankoop.. Maar ja, nee zeggen is ook zo wat..DaCoTa schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:59:
Hier is de Kickstarter PTS binnen, via Singapore Post, maar wel met een heftige €61,16. Het is aangemerkt als:
[...]
Lijkt me niet juist, maar een vlugge google search op inklaring horloges geeft me nog niks waar ik wat mee kan. Iemand met meer ervaring op dit gebied?
Edit: na wat uitzoeken blijkt dat dit gewoon invoerbelasting van 21% is, categorie doet er niet toe. Dus helaas.
Het kan trouwens erger, bij een van die Steel RMA's kreeg ik de vraag of ze het pakketje mochten openen omdat ze het niet vertrouwden. Daarbij werd ik gewaarschuwd dat bij ook maar enige twijfel mijn pakketje in z'n geheel zou worden vernietigd.

Was toen al eens uitgezocht en als je onderschept zou worden was je duurder uit dan het vooraf betalen. Staat nog wel ergens in dit of het andere topic maar kon het zo snel niet vinden maar klopt wel.DaCoTa schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:59:
Hier is de Kickstarter PTS binnen, via Singapore Post, maar wel met een heftige €61,16. Het is aangemerkt als:
[...]
Lijkt me niet juist, maar een vlugge google search op inklaring horloges geeft me nog niks waar ik wat mee kan. Iemand met meer ervaring op dit gebied?
Ik heb 'm zojuist bij het postagentschap opgehaald. Merkwaardig genoeg had ik maar €58,07 aan extra kosten.DaCoTa schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:59:
[...]
En bij mij is stalen bandje ook mee geleverd
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Stond in je pledge portal dat deze los zou komen en toch samen gekomen?crashtestdummy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:41:
[...]
Ik heb 'm zojuist bij het postagentschap opgehaald. Merkwaardig genoeg had ik maar €58,07 aan extra kosten.
En bij mij is stalen bandje ook mee geleverd.
Huh? Met RMA ook? Dat zou niet mogen. Ik zou het uit zoeken als ik jouw was.Druss schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:36:
[...]
Ja dat is een normaal bedrag helaas. Dat heb ik ook betaald tijdens de eerste Steel en z'n 2 RMA's.. (toch bijna 200 euro) Jammere bedragen die er dan nog weer bij komen op je toch al prijzige aankoop.. Maar ja, nee zeggen is ook zo wat..![]()
Het kan trouwens erger, bij een van die Steel RMA's kreeg ik de vraag of ze het pakketje mochten openen omdat ze het niet vertrouwden. Daarbij werd ik gewaarschuwd dat bij ook maar enige twijfel mijn pakketje in z'n geheel zou worden vernietigd.
Ook 2 RMA's en niks betaald.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Serieus?mucuracat schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:55:
[...]
Huh? Met RMA ook? Dat zou niet mogen. Ik zou het uit zoeken als ik jouw was.
Ook 2 RMA's en niks betaald.

Hoe zou ik daar werk van kunnen maken? Het is ondertussen ook al weer een jaar terug.
Ja, maar wel een vervangende van een kapotte product waar je al btw betaald hebt.Druss schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:49:
[...]
Serieus?Maar je krijgt toch gewoon een nieuw product toegestuurd? Het was trouwens 1 Pebble RMA en een Xiaomi telefoon RMA. Maar dat verder maakt niet uit want in beide gevallen heb ik gewoon vrolijk import kosten betaald.
Hoe zou ik daar werk van kunnen maken? Het is ondertussen ook al weer een jaar terug.
Je betaald product toch ook niet nogmaals en btw van €0 = €0
Als het goed is, staat op het doosje dat het een RMA betreft. En dat zien ze bij douane/bezorgdienst.
[ Voor 8% gewijzigd door mucuracat op 31-08-2015 09:28 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Er staat inderdaad op de doos het het een RMA/replacement product is, maar je kunt dan nog steeds pech hebben dat de douane het niet juist beoordeelt. Pebble wijst je daar al op in de mail.Druss schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:49:
[...]
Serieus?Maar je krijgt toch gewoon een nieuw product toegestuurd? Het was trouwens 1 Pebble RMA en een Xiaomi telefoon RMA. Maar dat verder maakt niet uit want in beide gevallen heb ik gewoon vrolijk import kosten betaald.
Overigens is mijn RMA er gewoon doorheen gekomen.Thanks for confirming! I've submitted your RMA (Return Merchandise Authorization) and a replacement will be processed within 5-10 business days. You'll receive your SingPost tracking number once your replacement Pebble ships. It may take 3-7 business days for tracking data to appear on Singpost.com
We ship the replacement Pebble with a CN22 sticker marked as "Replacement Unit" in hopes of getting the package to you without additional duty or customs fees. However in some circumstances fees are still required to receive the package. In this case we are unfortunately unable to reimburse you for these fees.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Precies, dat meende ik dus ook. Heb het ook zonder blikken of blozen betaald, dacht dat het normaal was. Het lijkt me ook niet dat je daar tegen in kunt gaan of zo.dirkjesdirk schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:37:
Er staat inderdaad op de doos het het een RMA/replacement product is, maar je kunt dan nog steeds pech hebben dat de douane het niet juist beoordeelt. Pebble wijst je daar al op in de mail.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?p=1084429Druss schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:58:
[...]
Precies, dat meende ik dus ook. Heb het ook zonder blikken of blozen betaald, dacht dat het normaal was. Het lijkt me ook niet dat je daar tegen in kunt gaan of zo.
" ..... Ik heb echter bewijzen (e-mails) opgestuurd waaruit bleek dat het om een vervanging ging en hoefde toen de rekening niet te betalen....... "
Wel een oud bericht, maar proberen waard lijkt mij. Aardige bedragen allemaal.
[ Voor 7% gewijzigd door mucuracat op 31-08-2015 10:02 ]
Okay... zou dat een jaar na dato nog werken?mucuracat schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:01:
[...]
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?p=1084429
" ..... Ik heb echter bewijzen (e-mails) opgestuurd waaruit bleek dat het om een vervanging ging en hoefde toen de rekening niet te betalen....... "
Bij mij precies 3 weken, 3 augustus processing 24 augustus shipped 25 in huisAndreStarTrek schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:29:
Mijn Pebble Time Steel Silver staat inmiddels presies 2 weken op "Your order is processing". Hoe lang heeft die bij jullie zo gestaan voor die binnen kwam? Ik ben een geduldig persoon, maar het duurt nou wel heel veel langer dan ze zeiden en er is al een maand stilte aan de kant van Pebble.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 07-09-2015 08:47 ]
Zie blad 1 van deze topic. onder Pebble Time Backers..AndreStarTrek schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:29:
Mijn Pebble Time Steel Silver staat inmiddels presies 2 weken op "Your order is processing". Hoe lang heeft die bij jullie zo gestaan voor die binnen kwam? Ik ben een geduldig persoon, maar het duurt nou wel heel veel langer dan ze zeiden en er is al een maand stilte aan de kant van Pebble.
[Pebble Time Kickstarter] Levertijden, verzending en prijzen
Sorry mucuracat, Ik had al een poos niet meer op de TS gekeken en stond er even niet bij stil dat het daar wel eens kon staan.
Hopelijk heb ik hem dan met 2 weken uiterst, we will see.
[ Voor 15% gewijzigd door AndreStarTrek op 07-09-2015 23:37 ]
Dat hoop ik met je, hier nu ook twee weken verder sinds processing email (PTS Gold) en het geld wat al van reservering naar betaald is gegaan op de creditcardAndreStarTrek schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:36:
Bedankt voor de informatie iedereen.
Sorry mucuracat, Ik had al een poos niet meer op de TS gekeken en stond er even niet bij stil dat het daar wel eens kon staan.
Hopelijk heb ik hem dan met 2 weken uiterst, we will see.
https://www.kickstarter.c...11037570#comment-110375693,13% of 2X backers and 1,16% of 1X backers (silver) where portal is locked has also received their tracking number
Lijkt er op dat zilveren PTS beginnen te lopen. De 2X stond altijd op 0% en nu dus niet meer
[ Voor 68% gewijzigd door jip_86 op 09-09-2015 15:08 ]
Respectfully, TTB.
Ben niet jaloers hoorttb_82 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 21:43:
Vandaag een SMS gekregen van DHL. Daarna een mail van Pebble. Morgen verwacht ik de Pebble Time Steel te ontvangen!
Had je black? silver? gold?
Black edition. Koerier is volgens de trace onderweg...mucuracat schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:41:
[...]
Ben niet jaloers hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je black? silver? gold?
Edit: Inmiddels ontvangen en in de lader.
[ Voor 7% gewijzigd door ttb_82 op 10-09-2015 11:49 ]
Respectfully, TTB.
Woohoottb_82 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:04:
[...]
Black edition. Koerier is volgens de trace onderweg...
Edit: Inmiddels ontvangen en in de lader.
Dat word f5en komende weekWe've shipped half of the Pebble Time Steel rewards so far. The remaining half are on their way to backers. By the end of next week, all remaining Pebble Time Steel backers will have tracking numbers for their watches.
Woohoo was een mooie update om te lezen inderdaadjip_86 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:49:
Eindelijk een update:
[...]
Dat word f5en komende week
Laat je even weten hoe die bevalt, ook getwijfeld om die te ondersteunen maar uiteindelijk niet gedaan...achteraf wel spijt vanTradeMarkNL schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:37:
Hmpf, vandaag een pakketje binnen maar het was helaas nog niet m'n PTS. Wel deze accessoire alvast binnen...Pebble zou toch echt ergens deze weken moeten arriveren.

Zoiets ja, ben wel tikje teleurgesteld in de afhandeling van heel dit gedoe...jip_86 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 00:49:
Eindelijk een update:
[...]
Dat word f5en komende week
https://www.kickstarter.c...11075978#comment-11075977
Ook een zilveren met nummer 90xxx:
https://www.kickstarter.c...11074676#comment-11074675
Lijken allemaal niet europese versies te zijn. Zo te zien loopt Europa iets achter op de rest van de wereld, maar lijkt er op dat ze er aan komen dus
Zilver met backing nummer 9505 dus veel lager dan 90xxx die ze leveren ..GRRR
Laat die gouden PTS maar komen, ik zit klaar om deze week / volgende week hem te ontvangenjip_86 schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:54:
Er worden nu zelfs al gouden versies geleverd:
https://www.kickstarter.c...11075978#comment-11075977
Lijken allemaal niet europese versies te zijn. Zo te zien loopt Europa iets achter op de rest van de wereld, maar lijkt er op dat ze er aan komen dus
https://www.kickstarter.c...11077417#comment-11077416

Edit: Pebble Time Steel Silver
[ Voor 18% gewijzigd door AndreStarTrek op 15-09-2015 00:51 ]
Great news! 1 item(s) of your Kickstarter order has shipped!
9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:01
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:45
1 Collo
7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:05
1 Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:17
1 Collo
Maandag, september 14, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:32
1 Collo
4 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:29
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 19:54
1 Collo
2 Verwerkt in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 16:28
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 12:23
Mijne is nog onderweg vanuit Brussel. Maar verwacht dat die dan rechtstreeks naar Zwolle gaat. DHL is doorgaans megasnel. Pakketjes uit China doen er doorgaans twee dagen over, dus verwacht binnen Europa wel in een dag.dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:13:
Als je het shipped mailtje krijgt en je hebt gekozen voor de snelle verzending, dan komt ie in de regel al de dag daarop aan. Ter info;
9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:01
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:45
1 Collo
7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:05
1 Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:17
1 Collo
Maandag, september 14, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:32
1 Collo
4 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:29
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 19:54
1 Collo
2 Verwerkt in SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 16:28
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 12:23

Processing sinds 19 augustus.

Vreemd hoor. Met nr 9505 tov van mijn 704xx zou je toch sneller moeten zijn. Of heb je een gold exemplaar?mucuracat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:21:
AAAAAAAHHH..![]()
![]()
![]()
.. zaterdag ga ik op vakantie. Schiet op pebble. Nog geen mail
Processing sinds 19 augustus.![]()

Heb silver, maar wel 2de x 'gebakken' . Dus met Champion logo achterop. Misschien dat dat het vertraagd?dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:04:
[...]
Vreemd hoor. Met nr 9505 tov van mijn 704xx zou je toch sneller moeten zijn. Of heb je een gold exemplaar?
Laten we het daar maar op houden, maar toch is het vreemd dat early backers het langst moeten wachten.mucuracat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:37:
[...]
Heb silver, maar wel 2de x 'gebakken' . Dus met Champion logo achterop. Misschien dat dat het vertraagd?
Hier hetzelfdesijbren schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:26:
Hier ook, vannacht een mail van Pebble. Krijg mijn PTS zilver vanmiddag. Ben alleen niet thuis...
15 sep 2015 12:48 Shipment delivered
15 sep 2015 08:57 With delivery courier
15 sep 2015 07:01 Arrived at DHL facility
15 sep 2015 04:45 Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
15 sep 2015 04:05 Processed at Brussels - Belgium
15 sep 2015 02:17 Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
14 sep 2015 23:32 Departed from DHL facility in East Midlands - UK
14 sep 2015 23:29 Transferred through East Midlands - UK
14 sep 2015 19:54 Departed from DHL facility in Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 16:28 Processed at Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 12:23 Shipment picked up
Edit: afgeleverd.
Conclusie: na ontvangst mailje van Pebble over "Pebble has been shipped" vanuit Ierland binnen 24 uur in huis.
[ Voor 12% gewijzigd door dirkjesdirk op 15-09-2015 13:13 ]
Kijk dat geeft hoop, als inderdaad eind deze week iedereen een nummer moet hebben gekregen heb ik hem dit weekend / begin volgende week om de pols als ik dat van 24 uur aanhou (en laat ik nou net maandag/dinsdag thuiswerken mocht ie verlaat komen ^^ )dirkjesdirk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:00:
Een iets helderder overzicht van DHL, waaruit je kunt zien hoe snel het gaat. Overzicht wordt aangevuld wanneer is geleverd.
15 sep 2015 12:48 Shipment delivered
15 sep 2015 08:57 With delivery courier
15 sep 2015 07:01 Arrived at DHL facility
15 sep 2015 04:45 Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
15 sep 2015 04:05 Processed at Brussels - Belgium
15 sep 2015 02:17 Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
14 sep 2015 23:32 Departed from DHL facility in East Midlands - UK
14 sep 2015 23:29 Transferred through East Midlands - UK
14 sep 2015 19:54 Departed from DHL facility in Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 16:28 Processed at Shannon - Ireland, Republic of
14 sep 2015 12:23 Shipment picked up
Edit: afgeleverd.Overzicht bijgewerkt.
Conclusie: na ontvangst mailje van Pebble over "Pebble has been shipped" vanuit Ierland binnen 24 uur in huis.
Startpost update gegeven met bovenstaande informatie
Volgende week dinsdag weer thuis, kan ik hem éíndelijk in mijn handen houden.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Helaas is mijn Android toestel overleden en heb ik atm niet de mogelijkheid om een nieuwe te halen. Ik moet het maar even doen met een Windows Phone toestel
Ik heb het op mijn Windows Phone toestel geprobeerd, maar de 3rd party apps werken helaas niet. Mijn Android tablet doet nog minder, deze wil de Pebble niet eens zien via Bluetooth. Mijn Windows Phone ziet 'ie dan weer wel
Als je hem dan paired zet er gelijk een aantal watchfaces op die kun je gewoon selecteren vanaf het horloge zelf.
EDIT: En anders zoek ik morgen op werk even een test device. Werkt een iPad ook?
EDIT2: Okay, voor andere Windows Phone gebruikers. Eerst de firmware updaten met Pebble Watch Pro. Vervolgens kun je met Pebble Time Connect de tijd goed zetten en vervolgens met Pebble Watch Pro weer watch faces e.d. installeren. Niet direct de meest logische manier, maar het werkt voor mij in ieder geval
[ Voor 50% gewijzigd door Xudonax op 15-09-2015 21:09 ]
Dinsdag, september 15, 2015 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 14:40
Met geluk vandaag binnen??
Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.
Als die nu nog in Shannon is dan denk ik niet. Bij mij was die in de nacht al overgevlogen naar Brussel.mucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:43:
Joepieeee..
Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.
Wat ik hier allemaal gelezen heb, zie je pas de rest van de stappen in DHL tracking als je pebble ontvangen hebt.jip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:02:
[...]
Als die nu nog in Shannon is dan denk ik niet. Bij mij was die in de nacht al overgevlogen naar Brussel.
Dus weet ik niet of het al overgevlogen is of niet.
Hoop doet leven
Zag nog geen tracking maar met het scriptje van Reddit zie ik deze welShipping Method
Shipping by DHL from Ireland.
Kijkend bij DHL zie ik dat hij nog in Ierland is op dit moment:
1 Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 13:11
Dinsdag, september 15, 2015 om 13:11
Plaats van herkomst:
SHANNON - Limerick City - IRELAND, REPUBLIC OF
Plaats van bestemming:
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Heb jij een mail gehad of zelf tracking opgezocht in je portal?mucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:43:
Joepieeee..
[ Voor 72% gewijzigd door lubbertkramer op 16-09-2015 10:39 ]
Zie laatste regel in mijn bericht:lubbertkramer schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:28:
Heb jij een mail gehad of zelf tracking opgezocht in je portal?
"Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.""
Dus no mail .. and waiting...
Oeps over het hoofd gezien, maar zelfde als mij dusmucuracat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:12:
[...]
Zie laatste regel in mijn bericht:
"Op pebble site zag ik processing niet meer staan. Dus gauw via page source bekeken en kon de tracking code zien.""
Dus no mail .. and waiting...
't zijn maar kleine pakketjes hoorlubbertkramer schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:14:
[...]
Oeps over het hoofd gezien, maar zelfde als mij dusKennelijk houden ze dus woord dat alles verzonden zou zijn einde van de week en komt er een grote verzending vanuit Ierland nu naar Nederland. Hopelijk heeft DHL genoeg auto's
Haha true maar als er meerdere nu een klein pakketje krijgen van boven tot onder in NL kost dat wel meerdere auto's
Wel of geen mail, zolang hij maar binnenkomtjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:47:
Vage bende. De een krijgt dus niet eens een tracking in de source en heeft zijn PTS al in huis. Bij mij was het meteen te zien op de pledge pagina. En soms dus weer alleen in de source.

En morgen ben je vrij zekerMercatres schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:49:
Gisteren niet thuis, dus dan maar adreswijziging naar m'n werk ingesteld. Blijkt dat die oelewappers van DHL de verkeerde leverdatum hebben ingesteld: morgen.![]()
Als je dicht bij het distributiecentrum woont kan je ze eventueel ook bellen om aan te geven dat je het daar op komt halen. Heb ik in Zwolle al twee keer gedaan, is een klein kwartiertje rijden voor mij.
Neenee, morgen werk ik, tot m'n PBS er is tochjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:54:
[...]
En morgen ben je vrij zeker![]()
Als je dicht bij het distributiecentrum woont kan je ze eventueel ook bellen om aan te geven dat je het daar op komt halen. Heb ik in Zwolle al twee keer gedaan, is een klein kwartiertje rijden voor mij.
Gelukkig zelf een middagje vrij, dus kan ik er meteen mee proberen te spelen (proberen in welke beperkte mate hij met een Jolla telefoon samenwerkt). Alleen zul je dan natuurlijk net zien dat DHL 's morgens aan de deur staat als niemand thuis is....
Voor mij matcht die niet. Die van mij is even na 8en (deze avond) vertrokken uit Dublin. Terwijl Dublin helemaal niet voorkomt in het lijstje van dirkjesdirk. In dit geval lijkt er dus een andere route gebruikt te worden. Maar als ik het goed zie is die van dirkjesdirk ook naar BE gegaan, terwijl in ieder geval die van mij naar NL moet (en vervolgens weer naar puntje van zuid Limburg, dus zou bij wijze van net zo goed via BE kunnenjip_86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:18:
Die klopt. Zie het lijstje van dirkjesdirk hoe het ongeveer hoort te gaan. Die liep bij mij ongeveer een uurtje achter heb ik gemerkt, maar zeker geen dag.
15-09 :10:30 - DHL Status: Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 13:11
17-09 :07:29 - Mail van Pebble met bevestiging van verzending, pakket nog in Ierland volgens tracking
Zal bovenstaande updaten om eens naast die van dirkjesdirk te houden
Nu wachten op de steel band. Hopelijk komt die ook nog deze maand.
We’ll keep you posted on the progress, but don't have a more exact timeframe to share right now.
https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1348597
Het is wisselend, bij de een is hij al meegeleverd terwijl dat niet vermeld stond en bij de ander dus niet, ben benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn (hoop dat door een van de laatsten te zijn in de wachtrij dat hij meekomtdirkjesdirk schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:41:
Ok, mooi. De PTS druppelt nu overal binnen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nu wachten op de steel band. Hopelijk komt die ook nog deze maand.
We’ll keep you posted on the progress, but don't have a more exact timeframe to share right now.
https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1348597
Maar inderdaad, ze houden zoals het lijkt woord dat iedereen zijn PTS eind deze week zou hebben / in ieder geval onderweg zou zijn. Ik had er eerlijk gezegd eerst een hard hoofd in.
Uiteindelijk heeft ie wel ong de route van dirkjesdirk gevolgd. Alleen van Brussel nog naar Eindhoven.
Men biedt excuses aan voor de trage levering van de Steels en de matige communicatie.
Zelf heb ik er niet echt last van gehad, omdat je bij een kickstarter project nu eenmaal weet dat er flinke "uitdagingen" zijn.While focusing on getting Time Steel rewards produced and shipped, we lagged on the communication front. I apologize for that. We should have updated you more frequently about two production issues we were navigating.
The first issue involved color matching adjustments to Time Steel’s rear casing that slowed down initial production. The second hurdle involved supply shortages of the matching metal bands that we first reported on in Update 24. Implementing a revised plan to ship bands separately added significant delay to our original delivery estimates.
Interessant is het om te zien wat men over de steel bandjes aangeeft.
Eind oktober dus. Zijn er hier op het forum overigens mensen die de band wel direct hebben gehad\?We are still waiting to receive all the bands needed to fulfill your rewards. Most Time Steel backers will receive their metal band in a second shipment. We will ship bands on a rolling basis, as inventory is received from our supplier. As of today, band deliveries to Kickstarter backers should be done by the end of October.
[ Voor 59% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-09-2015 20:46 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Dat laat ik je morgen weten, sms gekregen dat DHL morgen komt afleveren en vriendin zo gek gekregen dat die vanaf 1300 de wacht kan houden aangezien ik zelf niet voor 1700 thuis bendirkjesdirk schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:39:
Interessant is het om te zien wat men over de steel bandjes aangeeft.
[...]
Eind oktober dus. Zijn er hier op het forum overigens mensen die de band wel direct hebben gehad\?
Mijn portal van DHL geeft alleen aan dat ie nog in Ierland zit, hoop dus dat het goed gaat komen. Al kan ik via de SMS link wel zien dat ie morgen komt maar via track and trace dhl express zie ik nog Ierland
Mijn tijdstip | Activiteit | Melding | |
---|---|---|---|
26-8 | Pebble mail | Status naar processing | |
15-9 | Portal check | Portal status zegt verzonden + tracking onderwater verborgen | |
15-09 om 10:30 | DHL check | Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 13:11 | |
17-09 om 07:29 | Pebble mail | Bevestiging van verzending, pakket nog in Ierland volgens tracking | |
17-09 om 17:11 | DHL SMS | Levering op 18-09 | |
17-09 om 22:46 | DHL check | Verwerkt in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 19:48 | |
17-09 om 22:46 | DHL check | Vertrokken van DHL vestiging in DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF DUBLIN - IRELAND, REPUBLIC OF 20:01 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 4 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:19 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:24 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:23 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 7 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:04 | |
18-09 om 07:32 | DHL check | 8 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:16 | |
18-09 om 08:23 | DHL check | 9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:25 | |
18-09 om 10:03 | DHL check | 10 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:53 | |
18-09 om 12:36 | DHL | 11 Zending afgeleverd |
Woohoo op naar huis zometeen
[ Voor 49% gewijzigd door lubbertkramer op 18-09-2015 13:58 ]
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Nee, zoals in het topic staat wordt dat waarschijnlijk in de loop van oktober geleverd.S913 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:45:
Sorry, ben een maand weggeweest en dit topic niet volledig kunnen volgen. Mijn PTS Black lag dus thuis op me te wachten, maar zonder metalen bandje: Heeft iemand die al los nagezonden gekregen?
https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1355193
"As of today, band deliveries to Kickstarter backers should be done by the end of October."
[ Voor 19% gewijzigd door dirkjesdirk op 28-09-2015 13:20 ]
http://www.smartwatchshop...steel-gunmetal-black.html
Je bent maar iets goedkoper uit en ik had mijn PTS dus uiteindelijk maar 2,5 week eerder in huis dan iemand die nu bij CB bestelt.
Voordeel is wel dat de backers nog een steel strap krijgen. Tenminste, dat hopen we.
Worden verzonden nadat alle kickstarters em hebben ontvangen. Op reddit al de eerste meldingen van ontvangst voorbij zien komen.
[ Voor 74% gewijzigd door Tasminos op 30-10-2015 12:21 ]
Quote even vanuit het PT topic gehaald, omdat het hier beter past. Die is dus in ieder geval nog voor november binnen. Dat zal bij die van mij niet meer lukken.darkrain schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:32:
Hierbij mijn stalen bandje, zojuist binnen gekomen:
[afbeelding]
Eerste indruk, het was het wachten waard!
Zijn er al meer die em ontvangen hebben?
Ik heb inmiddels al een poosje me bandje vervangen met een nieuwe van banggood omdat de leren band die je bij de zilveren versie krijg toch wel heel snel smerig werd.
~ H.P. Lovecraft
[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 03-11-2015 18:47 ]
Eerste indruk: heavy stuff
[ Voor 34% gewijzigd door dirkjesdirk op 04-11-2015 15:27 ]
Dik ding die band zeg
Het andere was dat ik het bandje aan één kant van het horloge er met moeite aan kreeg. Dit omdat zodra je aan één kant het pinnetje er in had zitten, er geen genoeg ruimte was om de andere kant er in te kunnen kantelen omdat het bandje te breed is. Ik weet niet of er aan één kant het bandje te breed is of dat het horloge te smal is, ik zal als ik tijd heb de schuifmaat er eens bij pakken.