Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

lubbertkramer schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Evengoed nog een krappe maand tussen gesloten portal (processed) en verzonden. Als de PTS in dezelfde lijn zou gaan zou die eind augustus pas verzonden worden.....
Er was een productiefoutje gemaakt met de 1e serie witte PT's voor de 2x Champions Kickstarter backers. Mens was 'vergeten' dit bij de 1e run onder op de behuizing te drukken. Volgens een berichtje dat ik heb gelezen betekende dat 2 extra weken voor de uiteindelijke verzending.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/yX3c0cSRXFIjG2tIhBanEHPR2XlG_qlkUnn75dUlssOD=s819-no

[ Voor 8% gewijzigd door crashtestdummy op 28-07-2015 16:16 . Reden: foto toegevoegd ]

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:48
crashtestdummy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Er was een productiefoutje gemaakt met de 1e serie witte PT's voor de 2x Champions Kickstarter backers. Mens was 'vergeten' dit bij de 1e run onder op de behuizing te drukken. Volgens een berichtje dat ik heb gelezen betekende dat 2 extra weken voor de uiteindelijke verzending.
Bummer, hoop dat ze daar dan van geleerd hebben want vind de informatie en snelheid nu al niet je van het laat staan als er nog meer uitstel komt zonder veel informatie/communicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Wat ik van de logistiek begrepen heb is dat op moment dat je het bericht krijgt dat je 'order processed' is, ze daarna je Pebble daadwerkelijk gaan produceren.
- Elke productiebatch duurt 1 week (heeft vooral te maken met het waterdicht verlijmen van de case met het gorillaglass en bezel).
- Daarna worden de Pebble naar de distributiepunten verstuurd, dit duurt gemiddeld ook een week (inclusief inklaring etc).
- Op dat moment wordt jouw pakketje klaargemaakt voor verzending. De bekende mail dat je pakket verstuurd wordt. Let wel: wordt!
- Op het moment dat het pakket daadwerkelijk verzonden gaat worden, zie je in de portal je trackingcode verschijnen. Dit wordt volgens mij handmatig gedaan door een parttimer, want als je kiest voor DHL verzending is het pakketje eerder afgeleverd dan dat de trackingcode in het portal staat.

Heb je gekozen voor de standaard verzending, dan wordt het pakket via singapore post verstuurd.In de regel is het pakket dan na 3 dagen in Nederland, maar kan het enige tijd bij de douane liggen op verwerking (hier werkt dezelfde parttimer!):
- via singpost.com kun je aan de hand van de trackingcode het pakketje volgen tot het in Nederland is beland.
- op dat moment kun je via twitter aan @PostNL vragen of ze de singpost code kunnen omzetten naar een 3S nummer. Zodra je dat hebt kun je het pakketje via PostNL track&trace je pakketje weer volgen (en zelfs voor bezorging al zien welke extra inklaringskosten je aan de deur contant moet afrekenen)

Dus in het meest optimistische scenario (alles gaat goed, de parttimers werken, je hebt gekozen voor express verzending en alle invoerrechten op voorhand betaald) duurt iets meer dan 2 weken voordat je je Pebble in handen hebt (of beter gezegd: aan je pols).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
crashtestdummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:16:
Wat ik van de logistiek begrepen heb is dat op moment dat je het bericht krijgt dat je 'order processed' is, ze daarna je Pebble daadwerkelijk gaan produceren.
- Elke productiebatch duurt 1 week (heeft vooral te maken met het waterdicht verlijmen van de case met het gorillaglass en bezel).
- Daarna worden de Pebble naar de distributiepunten verstuurd, dit duurt gemiddeld ook een week (inclusief inklaring etc).
- Op dat moment wordt jouw pakketje klaargemaakt voor verzending. De bekende mail dat je pakket verstuurd wordt. Let wel: wordt!
- Op het moment dat het pakket daadwerkelijk verzonden gaat worden, zie je in de portal je trackingcode verschijnen. Dit wordt volgens mij handmatig gedaan door een parttimer, want als je kiest voor DHL verzending is het pakketje eerder afgeleverd dan dat de trackingcode in het portal staat.

Heb je gekozen voor de standaard verzending, dan wordt het pakket via singapore post verstuurd.In de regel is het pakket dan na 3 dagen in Nederland, maar kan het enige tijd bij de douane liggen op verwerking (hier werkt dezelfde parttimer!):
- via singpost.com kun je aan de hand van de trackingcode het pakketje volgen tot het in Nederland is beland.
- op dat moment kun je via twitter aan @PostNL vragen of ze de singpost code kunnen omzetten naar een 3S nummer. Zodra je dat hebt kun je het pakketje via PostNL track&trace je pakketje weer volgen (en zelfs voor bezorging al zien welke extra inklaringskosten je aan de deur contant moet afrekenen)

Dus in het meest optimistische scenario (alles gaat goed, de parttimers werken, je hebt gekozen voor express verzending en alle invoerrechten op voorhand betaald) duurt iets meer dan 2 weken voordat je je Pebble in handen hebt (of beter gezegd: aan je pols).
Hahaha goeie omschrijving van het process en belangrijker nog, mooi geschreven! :P Heb even hard gelachen om de parttimers! :D

Je schrijft dat je dit van de logistiek begrepen hebt, daarmee bedoel je je ervaring van het proces en tijdsduur toen je je "normale" Time ontving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Druss schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:28:
[...]

Hahaha goeie omschrijving van het process en belangrijker nog, mooi geschreven! :P Heb even hard gelachen om de parttimers! :D

Je schrijft dat je dit van de logistiek begrepen hebt, daarmee bedoel je je ervaring van het proces en tijdsduur toen je je "normale" Time ontving?
Inderdaad. Plus de ervaringen van anderen die dit gedeeld hebben op Kickstarter en Reddit.
Plus mijn ervaring met de levering van de orginele Pebble (ze hadden toen veel problemen met het verlijmen van de grijze en witte horloges) en later de Pebble Steel.

Voor de orginele Pebble heb ik in het proefverzend projectje gezeten. Daarvoor hebben ze verschillende verzendopties uitgeprobeerd door dummy doosjes via verschillende methodes over de hele wereld te versturen. Zo probeerden ze te achterhalen waar eventuele bottlenecks en onmogelijkheden op zouden treden. Jammere was wel dat het daarna nog bijna een jaar geduurd heeft voordat de 1e Pebbles daadwerkelijk werden afgestuurd en de verzamelde gegevens grotendeels waren achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Update 25 geeft in ieder geval wat meer duidelijkheid. De eerste modellen hebben 27 juli de fabriek verlaten. De metalenband komt bijna 100% zeker later en bij uitzondering samen met de PTS.
To manage the metal band issues, we’re implementing a Pebble Time Steel delivery plan that gets reward watches with leather bands out to backers as soon as possible. Matching metal bands will arrive in a separate shipment later on:
All Pebble Time Steel backers will receive a leather band and matching metal band with their watches. The only change is the timing of the metal band delivery, due to the supply issues we mentioned.
Pebble is covering the shipping costs related to this revised delivery plan.
If metal band availability improves, we will take metal Time Steel bands and include them with reward watches in one shipment as originally planned, whenever possible.
While we can’t currently provide a 100% exact timeframe for when metal bands will arrive for any individual order, backers can expect us to be done shipping them by the end of September, if not sooner. As metal band availability improves, we’ll update everyone with the progress of those deliveries.
Rest assured, we’re doing our best to get your Pebble Time Steel rewards completed in full. We apologize for the extra wait for the metal band, but appreciate your patience while we do what’s needed to fulfill backer rewards properly.
Volgens Pebble moet eind augustus alles verzonden zijn zoals aangegeven in update 24, ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gaat lukken. Mijn Pledge Portal staat in ieder geval nog open :(
The first batches of Pebble Time Steel production units left the factory on Monday, July 27. They are on their way to our distribution centers in the United States, Hong Kong, Australia, Canada, and Ireland. By the middle of next week, the backers assigned to these watches should see tracking numbers in their email inboxes.
The start of shipping from distribution centers to backers is one week behind what we previously outlined, but we can still get Pebble Time Steel shipments completed by the end of August, as described In Update 24.
Bron: Update 25 Kickstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Jammer dat ze zo worden geplaagd door slechte leveringen e.d. Natuurlijk zijn ze afhankelijk van derden maar het was wel fijn geweest als dit allemaal wat beter was gepland. Van mijn part hou je tijdens bestelprocedure een slag om de arm en geef je aan in september te gaan leveren/verzenden. No harm done, en klanten creeren daaruit hun verwachtingen. Alles wat dan in augustus aankomt is natuurlijk alleen maar mooi en getuigd van "goed, beter, best plannen".

Ben het wachten wel beu ondertussen, heb echt zin aan m'n nieuwe klokje. Maar het enthousiasme daalt met elke "vertragings" berichtje. Mijn algehele indruk is allemaal wat rommelig en onvoorbereid of zo.. Ik heb het al eens eerder gezegd op dit forum maar het geeft een nare smaak aan een product dat je nog niet eens in (om) handen hebt gehad en dat op zich goed kan zijn.. En dat terwijl ik van plan ben hem te gaan dragen met de leren band... ( i know, first world problems )

Kortom, geen reden tot klagen maar de zure smaak zit toch in de mond... :-(

Afbeeldingslocatie: http://cdn.someecards.com/someecards/filestorage/only-one-chance-make-reminders-ecard-someecards.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Die 'first impression' hebben ze al gemaakt met de eerste Pebble. Toen hebben we er nog veel langer op moeten wachten :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Vanochtend update 25 in de mailbox gehad. 8)

[
Greetings, Pebblers!
Hope everyone is having an excellent week so far. We're checking in today with Pebble Time Steel news and recent software updates.
• Pebble Time Steel Reward Progress
• Pebble Time Software Updates
Pebble Time Steel Reward Progress
Watchface All-Stars (left to right) from the appstore: Thin, Slides of Time, and Lion's Colour.
Metal Bands: Shipping Separately
In Update 24, we discussed an availability issue with Pebble Time Steel’s metal watch bands, preventing us from sending them to most backers in one shipment.
To manage the metal band issues, we’re implementing a Pebble Time Steel delivery plan that gets reward watches with leather bands out to backers as soon as possible. Matching metal bands will arrive in a separate shipment later on:
• All Pebble Time Steel backers will receive a leather band and matching metal band with their watches. The only change is the timing of the metal band delivery, due to the supply issues we mentioned.
• Pebble is covering the shipping costs related to this revised delivery plan.
• If metal band availability improves, we will take metal Time Steel bands and include them with reward watches in one shipment as originally planned, whenever possible.
While we can’t currently provide a 100% exact timeframe for when metal bands will arrive for any individual order, backers can expect us to be done shipping them by the end of September, if not sooner. As metal band availability improves, we’ll update everyone with the progress of those deliveries.
Rest assured, we’re doing our best to get your Pebble Time Steel rewards completed in full. We apologize for the extra wait for the metal band, but appreciate your patience while we do what’s needed to fulfill backer rewards properly.
Pebble Time Steel Reward Progress
The first batches of Pebble Time Steel production units left the factory on Monday, July 27. They are on their way to our distribution centers in the United States, Hong Kong, Australia, Canada, and Ireland. By the middle of next week, the backers assigned to these watches should see tracking numbers in their email inboxes.
The start of shipping from distribution centers to backers is one week behind what we previously outlined, but we can still get Pebble Time Steel shipments completed by the end of August, as described In Update 24.
Latest Pebble Time Software Updates

New Pebble powers abound in Firmware Update 3.2.

With Pebble Time landing on more and more wrists, or software team has been hard at work taking your feedback and turning it into cool new features.
Last week, we added greater control over Pebble Time’s backlight, font sizes, vibration, notifications, and more. The fact that Pebblers themselves have a hand in the features and updates that come along the way is amazing—we wouldn’t have it any other way!
For the full story, check out the Pebble Blog »
Be sure to keep us posted on Facebook, Twitter, Reddit, our Forums, or our Ideas page about what you’re loving so far and what you’d like to see next.
Until next time,
Team Pebble
De eerste batch van de PTS is geproduceerd en onderweg naar de distributiecentra. Ik denk dat de eerste backers deze medio augustus wel binnen hebben.
De stalen armband komt dus wel een stuk later. Jammer, want bij de PTS zilver zit een wit/creme leren armband :/ Die ga ik dus echt niet gebruiken. Misschien voor de 'time' even online een gewoon horlogebandje scoren.

[ Voor 5% gewijzigd door dirkjesdirk op 30-07-2015 11:33 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
dreamscape schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:30:
Die 'first impression' hebben ze al gemaakt met de eerste Pebble. Toen hebben we er nog veel langer op moeten wachten :)
En dus niks geleerd.. Jammer, want volgens mij hoeft het niet zo moeilijk te zijn. Hou wat marge met je levering en alles dat eerder de deur uit kan is goed voor je imago. Bij de eerste Pebble kan ik er nog wel inkomen, je eerste product, je eerste keer de hele productie-keten opzetten met het uurwerk, de bandjes, doosjes, boekjes en assemblage. Das ervaring op doen en anticiperen op alles wat de revue passeerd, hou je backers op de hoogte van je leermomenten en je verdient het terug met eerlijkheid en onwetendheid.

Maar na dat proces en die van de vorige Steel zou je zeggen dat ze wat meer inzicht hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ik snap dat je dit anders bedoelt, maar je zin zonder onderwerp en persoonsvorm zo direct na mijn opmerking doet vermoeden dat wij er nog niks van hebben geleerd.

Niets is echter minder waar. Ik heb ervan geleerd dat je bij crowdfunding een slag om de arm moet houden als het gaat om verwachte productietijden en gewoon geduld moet hebben - zelfs als ze dat proces eerder al eens hebben doorlopen. Dat lijkt soms lastig, maar ik heb het bij alle Kickstarter- en Indiegogo-projecten die ik heb gesteund zo meegemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door dreamscape op 30-07-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
dreamscape schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:45:
[...]

Ik snap dat je dit anders bedoelt, maar je zin zonder onderwerp en persoonsvorm zo direct na mijn opmerking doet vermoeden dat wij er nog niks van hebben geleerd.
Oh sorry, dat wil ik meteen even rechtzetten het was juist niet naar jou bedoelt. Ik doelde op Pebble zelf. Ik denk dat ik ze misschien wel wat teveel inschat als een volwassen bedrijf en een grote speler. Ze zijn natuurlijk ook best wel bezig geweest zichzelf neer te willen zetten naast een Apple, met misschien wel een beetje te grote mond.

Dus wellicht heb ik zelf maar weinig geleerd, want zoals jij terecht aangeeft hebben we het nog steeds over een crowdfunder ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Druss op 30-07-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Tsja, ze zitten er een beetje tussenin. Ze willen meespelen met de grote jongens en tot op zekere hoogte lukt ze dat ook. Maar het is natuurlijk maar een klein bedrijfje. Zelfs met de ervaringen uit de vorige crowdfundingsacties kun je gewoon niet zo snel zoveel bereiken als een grote speler dat wel kan. Ze weten wel dat ze ineens een bak productiecapaciteit nodig hebben (of ineens wat meer dan voorzien), maar als kleine crowdfunder met alleen de belofte van geld krijg je zo'n facility echt niet zo snel geregeld dan wanneer je Apple of Samsung heet en miljoenen achter de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Ach, uiteindelijk komt het toch goed. Ze doen er in ieder geval zelf alles aan om de backers zo goed mogelijk te informeren. Dat kun je niet over alle groeiende startups zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yosecret op 31-07-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb een mailtje gekregen dat m'n Steel order verwerkt is. Ben backer 5136.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Ik kreeg net een mailtje dat ze niks van mn creditcard af konden schrijven voor de betaling van de verzending en dat ik m'n gegevens binnen 24 uur moest updaten om vertraging te voorkomen (kan kloppen want ik had vorige maand een nieuwe CC gekregen). Dus even snel upgedate en ik neem aan dat mijn steel nu ook processed is. Backer 62xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Nog geen update gehad, backer 114.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
rescla schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:29:
Nog geen update gehad, backer 114.
Dat is toch wel heel apart met zo'n nummer om van te smullen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Nu online
Druss schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:44:
[...]

Dat is toch wel heel apart met zo'n nummer om van te smullen. :?
Ik heb zondagavond nog even mijn adres aangepast (afleveren op werk ipv thuis), dus mogelijk heeft dat er wat mee te maken. Anders kan het ook dat ze de backers van hoog naar laag afhandelen binnen de batch. De update vermeld midden deze week dus ik hou hoop :P

Ik zag ook nog dit op Reddit:
Everyone that has posted on this sub saying they have received tracking numbers have had PTS black. The are also those of very low numbers that ordered silver that have yet to receive tracking numbers.
En laat ik nou silver gekozen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Ja die heb ik ook gekozen. Misschien doen ze eerst de modellen met coating produceren of zo... Toch wel een vreemde volgorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Gevoel van; weer in verkeerde rij staan :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Bartske schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 08:54:
Ik kreeg net een mailtje dat ze niks van mn creditcard af konden schrijven voor de betaling van de verzending en dat ik m'n gegevens binnen 24 uur moest updaten om vertraging te voorkomen (kan kloppen want ik had vorige maand een nieuwe CC gekregen). Dus even snel upgedate en ik neem aan dat mijn steel nu ook processed is. Backer 62xx
Ik heb een mailtje gehad dat mn order processed is! Heb een steel black besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet spammen aub.

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 05-08-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
En update 26 in de mail, volgens Pebble zijn de eerste PTS verzonden en krijgen de backers trackingsnummers as we speak.

De PTS gaat met leren band 299 en met stalen band 349 kosten via de officiële website van Pebble (PTS met maar een band mogelijk, niet twee zoals in de KS campagne) Tweakers met interesse in de PTS kunnen deze dus vanaf nu bestellen en levering zal plaatsvinden met een 6-8 weken.
Pebble Time Steel orders placed on pebble.com will start shipping in 6-8 weeks, after backer reward shipments are complete.
Bron: Update 26 Kickstarter

[ Voor 33% gewijzigd door lubbertkramer op 06-08-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
lubbertkramer schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:07:
Pebble Time Steel orders placed on pebble.com will start shipping in 6-8 weeks, after backer reward shipments are complete.

[...]

Bron: Update 26 Kickstarter
Dat zal zo ongeveer het zelfde moment zijn als dat je hem als backer ontvangt. Bij mij iig nog geen order updates, bij jullie?

edit:
beter lezen

Oh wacht dat lees ik verkeerd, na 6-8 weken wordt ie verstuurd, dan heb je hem nog niet in huis.

[ Voor 57% gewijzigd door Druss op 07-08-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Druss schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:37:
[...]

Dat zal zo ongeveer het zelfde moment zijn als dat je hem als backer ontvangt. Bij mij iig nog geen order updates, bij jullie?

edit:
beter lezen

Oh wacht dat lees ik verkeerd, na 6-8 weken wordt ie verstuurd, dan heb je hem nog niet in huis.
De eerste backers krijgen hem de komende dagen al, en niet over 6-8 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Bartske schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:05:
[...]

De eerste backers krijgen hem de komende dagen al, en niet over 6-8 weken
Nee je hebt gelijk, ik las het ook verkeerd. Ze lijken alleen wat problemen te hebben met de levering van de silver variant, daar moeten de backers nog wat langer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Druss schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:07:
[...]

Nee je hebt gelijk, ik las het ook verkeerd. Ze lijken alleen wat problemen te hebben met de levering van de silver variant, daar moeten de backers nog wat langer op wachten.
Heb je een bron waar dat staat dat de silver langer gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Nah ja eigenlijk hier, waar mensen met een vrij hoog backersnummer de zwarte al geproduced zien. Krijg dat zelfde gevoel ook wat op Reddit, maar misschien wíl ik het wel lezen hoor. First world problems...

[ Voor 8% gewijzigd door Druss op 07-08-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:37:
[...]

edit:
beter lezen

Pas nadat de backers hem hebben gaan ze aan de gewonen kopers verzenden. Hier nog geen update, had aan Pebble een tweet gedaan waarom mijn portal nog niet gesloten was en kreeg als antwoord zie update 26 (maar de week is om die in de mail stond xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Ze hebben die finalize mail aan iedereen tegelijk gestuurd. Volgens mij zegt die 'last week' dus niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
verkeerde topic.

[ Voor 97% gewijzigd door Dannydekr op 14-08-2015 15:08 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Op mijn pebble time status sinds vanochtend pagina:
Your order has been shipped!
Gisteren zag ik 'onder water' de trackingcode van singapore post al staan, maar stond de status nog op processed. Trackingcode is overigens nog niet actief op de singpost.com site. Dit duurt altijd een dag of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
jip_86 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:51:
Ze hebben die finalize mail aan iedereen tegelijk gestuurd. Volgens mij zegt die 'last week' dus niet zo veel.
Stelletje 8)7 maar goed het wachten duurt zo wel langer waardoor ik wel snap dat sommigen tever doorslaan in reacties naar Pebble. Zo schep je een verwachtingspatroon en daar gaan mensen op rekenen. Ik ben er zelf ook een maar op wat klagen hier en veel duimendraaien na weet ik mij nog in te houden _/-\o_
crashtestdummy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:54:

[...]

Gisteren zag ik 'onder water' de trackingcode van singapore post al staan, maar stond de status nog op processed. Trackingcode is overigens nog niet actief op de singpost.com site. Dit duurt altijd een dag of 2.
Dat is het betere werk, ik ben jaloers :O Ik was vanmorgen alweer aan het rondneuzen op het internet (wat ik eigenlijk gewoon niet moet doen) maar dan kom je Pebble Time Steel Unboxing! tegen en denk je, had ik mijne ook maar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

[...]

Ha, zo te zien zijn ze eerst zwart aan het produceren. Zie overal in de comments op Kickstarter al locked meldingen staan, maar voor zo ver ik zie allemaal zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
jip_86 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:31:
[...]

Ha, zo te zien zijn ze eerst zwart aan het produceren. Zie overal in de comments op Kickstarter al locked meldingen staan, maar voor zo ver ik zie allemaal zwart.
Daar lijkt het wel op inderdaad. Op Reddit houden ze een spreadsheet bij en daar blijkt van alle locked portals 98% black te zijn en de rest silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovaDesu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 19:03
Wat is je backing #? Gaat die van jou via Ierland?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Eindelijk...
PTS silver

Your order is processing.
Shipping Address

bla,
bla,bla
Netherlands
Shipping Method
Shipping by DHL from Ireland.

You may check back any time to see your order status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
:D Lekker man! Congrats! En een PTS Silver, dat doet me deugt. Ik begrijp uit meerdere bronnen dat het nu wel snel gaat. Op Reddit ook meerdere blije PTS silver gebruikers. Duurt allemaal niet zo lang meer!

Ze lijken niet veel te doen met de volgorde van backingnummers. Zie dat jij #9505 bent. Ik zelf heb #6312 en mijn order moet nog geprocessed worden. Maar goed jij laat hem via Ierland komen, denk dat hem daar de crux zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Mag ook wel tijd worden dat ze gaan beginnen met het opschroeven van de productie ik ben er namelijk helemaal klaar mee met dat wachten en zit klaar om mijn PTS in ontvangst te nemen. Gisteren van de heren van Gadgetwraps alvast meerdere screen- en bezelprotectors binnen gekregen om mijn PTS direct in gebruik te kunnen nemen.

gadgetwraps pts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Ja ben ik met je eens. Het duurt erg lang, maar ik heb me er persoonlijk bij neergelegd. Eerder in het forum heb ik mezelf wel wat verlaagd door er pissig over te zeuren. Je wilt je PTS zo graag gaan dragen en gebruiken (en showen :$). Ik was echt weer even de oud-tweaker-ik van 5 jaar terug :P

Ben dank zij jullie (wijze woorden :P) hier toch wat in bijgedraaid. Het is en blijft een kickstarter bedrijfje en product. Hoewel je zou zeggen dat ze ervaring hebben opgedaan uit eerdere projecten zijn ze afhankelijk van allerlei factoren en 3e partijen. Ze zijn gretig en willen snel snel snel, waardoor beloftes niet altijd waar te maken zijn, hoe graag ze ook willen. Maar ja ze hebben het technologie hart mee en een fantastische community. Daarnaast is hun support uit de kunst en staat de klant en de goede naam hoog in het vaandel.. (iemand z'n 3e of 4e Steel reeds ontvangen uit de RMA?)

Ik geef ze de tijd wel, ben altijd erg wijs geweest met mijn Pebble Steel en heb er (nu) wel meer tijd (en nu ook) begrip voor te wachten op hun product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Druss schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:50:
Ja ben ik met je eens. Het duurt erg lang, maar ik heb me er persoonlijk bij neergelegd. Eerder in het forum heb ik mezelf wel wat verlaagd door er pissig over te zeuren. Je wilt je PTS zo graag gaan dragen en gebruiken (en showen :$). Ik was echt weer even de oud-tweaker-ik van 5 jaar terug :P

Ben dank zij jullie (wijze woorden :P) hier toch wat in bijgedraaid. Het is en blijft een kickstarter bedrijfje en product. Hoewel je zou zeggen dat ze ervaring hebben opgedaan uit eerdere projecten zijn ze afhankelijk van allerlei factoren en 3e partijen. Ze zijn gretig en willen snel snel snel, waardoor beloftes niet altijd waar te maken zijn, hoe graag ze ook willen. Maar ja ze hebben het technologie hart mee en een fantastische community. Daarnaast is hun support uit de kunst en staat de klant en de goede naam hoog in het vaandel.. (iemand z'n 3e of 4e Steel reeds ontvangen uit de RMA?)

Ik geef ze de tijd wel, ben altijd erg wijs geweest met mijn Pebble Steel en heb er (nu) wel meer tijd (en nu ook) begrip voor te wachten op hun product.
Soms gebeuren ook onverwachte dingen natuurlijk. Misschien ging fabricage niet goed.
Vind jammer dat het ook gelijk te koop is op online sites :) die ook mee gedaan hebben met backen.

Je wilt eigenlijk wel even tijdelijk alleen recht :)

Zoals je zegt, misschien bij mij sneller dicht omdat het via Ierland is.
Misschien te maken dat ik 2de keer back? Weet niet of het je eerste backing is?

Geduld is schoon :)

Meest irritante is dat mensen om je heen vragen; heb je n'm al? wat nog niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer

Heb wel het begrip dat er vertraging kan oplopen maar wat ze laatste gedaan hebben door iedereen de mail te sturen dat je nog een week hebt voordat je portal sluit vind ik gewoon not done. Hierdoor schep je verwachtingen waarvan je al weet dat je die niet kunt waar maken en dat is wat ik wel jammer vind. Wakker worden met de mail dat binnen een week je portal dichtgaat en inmiddels bijna maand later staat ie nog open |:(
mucuracat schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Soms gebeuren ook onverwachte dingen natuurlijk. Misschien ging fabricage niet goed.
Vind jammer dat het ook gelijk te koop is op online sites :) die ook mee gedaan hebben met backen.

Je wilt eigenlijk wel even tijdelijk alleen recht :)

Zoals je zegt, misschien bij mij sneller dicht omdat het via Ierland is.

Geduld is schoon :)

Meest irritante is dat mensen om je heen vragen; heb je n'm al? wat nog niet? :(
Het "alleen"recht inderdaad, nu al campagne voeren voor de vrije verkoop terwijl je backers nog aan het wachten zijn op de levering 8)7 Laten ze eerst zorgen dat wij hem om de pols hebben en zich dan daar druk om maken. Dat gaat dan in een klap door lijkt mij, productie loopt dan.

Haha vooral dat laatste inderdaad. Ik heel blij mijn vriendin wakker aan het spammen datmijn portal deze week dicht gaat en vervolgens krijg ik nu om de dag wel de vraag of ie al verzonden is. Nu maar laten weten dat ik wel aangeef als ie echt op slot zit en dat ze tot die tijd vooral moet stoppen met vragen :9

Edit:
Ze draagt nu een oude Pebble van mij (die al last heeft van screentearing) maar waar ze mij eerst voor gek verklaarde dat ik een smartwatch droeg wil ze er nu zelf ook een en wel een PTS. Oorlog mocht ze hem eerder dan mij hebben, ik zeg het je O-)

2e Edit:
Ik had nog even aan Pebble support gevraagd of ze inderdaad eerst alleen zwart deden en dan andere kleuren maar het antwoord was:
@LubbertKramer We have batch shipments in succession of color. Shipping order based on Backer #, backer status, tier, color and region.
Komt in ieder geval duidelijk naar voren dat alleen je backersnummer niet telt maar echt veel duidelijker wordt ik er niet van :9

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 19-08-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
[...]

Jep, dit is de eerste keer. Volgens mij kwam de vorige Steel "gewoon" te koop.
[...]

Allemaal Apple gebruikers met opmerkingen als "zie je wel"... en deze blik: :')
Laat maar lullen ;)
lubbertkramer schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
Het "alleen"recht inderdaad, nu al campagne voeren voor de vrije verkoop terwijl je backers nog aan het wachten zijn op de levering 8)7 Laten ze eerst zorgen dat wij hem om de pols hebben en zich dan daar druk om maken. Dat gaat dan in een klap door lijkt mij, productie loopt dan.
Ja vind ik ook jammer, er zijn wat collega's die ook aazen op een PTS en je zult straks nog meemaken ook dat zij hun PTS via de reguliere verkoop sneller hebben dan ik.. Daar hadden ze bij Pebble wel wat ruimte tussen mogen laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Allemaal Apple gebruikers met opmerkingen als "zie je wel"... en deze blik: :')
Laat maar lullen ;)
Die verwijzen we door naar Danny (uit ervaringen topic), de gebruiker die van een Apple Watch nu toch een PT heeft haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Ach ik (voel me kennelijk 1 met Pebble :P) verlies de race graag. Dat merk moet en zal superieur zijn.
De Pebble heeft gewoon 1 minpuntje in dat opzicht, er zit geen Appeltje op....

Ik wil er niet mee gezien worden ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Druss op 19-08-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

[...]

Track&trace Singapore post:
Item No/Ref No	Posting Date	Status Date	Latest Status
RA62xxxxxxxSG	18-08-2015	18-08-2015	Despatched to overseas (Country code: NL)

FF doorvliegen jongens! Waarschijnlijk morgen in NL en dan maar hopen dat-ie soepeltjes door de douane komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk

Ik zie dat je al een Pebble steel hebt. Ik ook en erg tevreden mee. Zo tevreden dat ik primair om te steunen de PTS heb besteld. Ik zie die wel verschijnen en ben ondertussen meer dan content met mijn oude steel. Het product is de gadget status bij mij al lang ontstegen en is gewoon een product wat is mis als ik vergeet em om te doen. In dat opzicht zich zie ik de PTS als een (hopelijk) mooie opvolger, maar haast heb ik er niet bij. Behalve het kleurenscherm is de meerwaarde van de PTS nu niet zo enorm groot. En stiekem vind ik het design van de oude steel (op basis van de plaatsjes) nog mooier dan de van de PBS.

Kortom, van mij mag het nog wel een maandje duren... :+

• lubbertkramer
dirkjesdirk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:33:
Wil je niet de Goden gaan verzoeken voor zij die wel achter de voordeur slapen om het pakketje gelijk aan te kunnen pakken ondanks een gewone Pebble om de pols :9

• Druss
dirkjesdirk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

Ik zie dat je al een Pebble steel hebt. Ik ook en erg tevreden mee. Zo tevreden dat ik primair om te steunen de PTS heb besteld. Ik zie die wel verschijnen en ben ondertussen meer dan content met mijn oude steel. Het product is de gadget status bij mij al lang ontstegen en is gewoon een product wat is mis als ik vergeet em om te doen. In dat opzicht zich zie ik de PTS als een (hopelijk) mooie opvolger, maar haast heb ik er niet bij. Behalve het kleurenscherm is de meerwaarde van de PTS nu niet zo enorm groot. En stiekem vind ik het design van de oude steel (op basis van de plaatsjes) nog mooier dan de van de PBS.

Heb mn oude Steel verkocht. En nog steeds best spijt van eigenlijk. En ik ben ook wel een beetje bang dat de nieuwe me minder zou kunnen gaan bevallen. Zoals jij ook aangeeft staat het design van de oude Pebble Steel me meer aan... Hij heeft iets geeky's en niet-modieus over zich! Dit was echt een beetje een gevalletje van het nieuwste willen hebben en het oude (nog meer dan prima functionerende) exemplaar wegdoen...

Maar goed, als ik straks "plof" hoor op de deurmat ben ik vast om :*)

... ergens in december als het aan jou ligt ;) :P

• dirkjesdirk
lubbertkramer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:56:
[...]

Wil je niet de Goden gaan verzoeken voor zij die wel achter de voordeur slapen om het pakketje gelijk aan te kunnen pakken ondanks een gewone Pebble om de pols :9
Druss schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:23:
[...]

Heb mn oude Steel verkocht. En nog steeds best spijt van eigenlijk. En ik ben ook wel een beetje bang dat de nieuwe me minder zou kunnen gaan bevallen. Zoals jij ook aangeeft staat het design van de oude Pebble Steel me meer aan... Hij heeft iets geeky's en niet-modieus over zich! Dit was echt een beetje een gevalletje van het nieuwste willen hebben en het oude (nog meer dan prima functionerende) exemplaar wegdoen...

Maar goed, als ik straks "plof" hoor op de deurmat ben ik vast om :*)

... ergens in december als het aan jou ligt ;) :P
Ohoh, ik zal maar een beetje te plagen ;) . Ben ook wel benieuwd naar de PTS hoor. Maar omdat ik de matte black steel al heb en nu een PTS silver heb besteld, doe ik de oude steel vooralsnog niet weg.

Herwaardeer je oude Pebble en kijk voor de aardigheid nog eens in de store. Er zijn de laatste tijd best wel weer wat leuke nieuwe watchapps bij gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door dirkjesdirk op 20-08-2015 10:34 ]

• lubbertkramer
dirkjesdirk schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:
Herwaardeer je oude Pebble en kijk voor de aardigheid nog eens in de store. Er zijn de laatste tijd best wel weer wat leuke nieuwe watchapps bij gekomen.
Zoveelste RMA Pebble inmiddels, in maart laatste gekregen en nu alweer last van screentearing dus dat herwaarderen gaat erdoor lastig. Ik wil geen RMA meer opstarten voor iets wat dan tegelijk met mijn PTS gaat binnenkomen.

• jip_86
Lekker ook dat je op de KickStarter comments leest dat ze via Singpost lijken te shippen terwijl je extra betaald hebt :S

• lubbertkramer
jip_86 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:23:
Lekker ook dat je op de KickStarter comments leest dat ze via Singpost lijken te shippen terwijl je extra betaald hebt :S
Ze hebben er ook nog geen oplossing voor gegeven lees ik bij Pebble Support. Je zou bijna nu je portal nog openstaat hem op Singpost zetten voor het geval dat

• jip_86
Als ze de papieren en kosten dan ook geregeld zijn is het opzich geen probleem natuurlijk. Singpost is praktisch even snel in Nederland, maar de douaneprocedure maakt het langzaam.

• lubbertkramer
jip_86 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:29:
Als ze de papieren en kosten dan ook geregeld zijn is het opzich geen probleem natuurlijk. Singpost is praktisch even snel in Nederland, maar de douaneprocedure maakt het langzaam.
Wat ik begrijp uit de berichten is dat niet het geval en je betaald uiteindelijk voor de snellere verzending + afwerking. Dit is wat ik op Twitter zag namelijk, hierbij eisen ze dan ook compensatie maar daarop heeft Pebble nog geen antwoord

[ Voor 12% gewijzigd door lubbertkramer op 20-08-2015 14:53 ]

• rescla
  • Nu online
Zojuist processing met silver en backer nummer 114. Nog geen tracking.

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

:'( Hoopte hem voor mijn vakantie al te hebben ... maar nu terug van vakantie en ook nog geen PTS op de mat :/

Zondag voor mijn werk weer een maand weg, wordt nu dus pas eind september voor ik mijn PTS heb :'(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
S913 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:18:
:'( Hoopte hem voor mijn vakantie al te hebben ... maar nu terug van vakantie en ook nog geen PTS op de mat :/

Zondag voor mijn werk weer een maand weg, wordt nu dus pas eind september voor ik mijn PTS heb :'(
Ik ben nu tijdelijk in NL tot eind augustus en hoopte hem nu ook te hebben. Als ie dan nog niet binnen is dan wordt het ook pas november tot ik hem heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Jep ik heb nu ook eindelijk de status "Your order is processing." voor mijn PTS Silver. Finally things are in motion! :D

Ik ben wel de komende periode thuis en kan hem in ontvangst nemen... :$

[ Voor 25% gewijzigd door Druss op 21-08-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:34
Druss schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:48:
Jep ik heb nu ook eindelijk de status "Your order is processing." voor mijn PTS Silver. Finally things are in motion! :D

Ik ben wel de komende periode thuis en kan hem in ontvangst nemen... :$
Hier ook *O*
You will receive an email from us in the coming weeks letting you know when the above items are shipping.
... weeks ... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mercatres schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Hier ook *O*

[...]

... weeks ... -O-
Mijn PTS zwart staat ook al 3 weken op processing nu dus verwacht niet te snel iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Bartske schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:57:
[...]

Mijn PTS zwart staat ook al 3 weken op processing nu dus verwacht niet te snel iets..
vanuit Ierland of Singapore?
If Ierland, dan lang :(
If Singapore, hmm.. misschien bij Post ivm invoerrechten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
mucuracat schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

vanuit Ierland of Singapore?
If Ierland, dan lang :(
If Singapore, hmm.. misschien bij Post ivm invoerrechten :(
Ik heb de 'snelle' verzending met DHL vanuit ierland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:34
Bartske schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:09:
[...]

Ik heb de 'snelle' verzending met DHL vanuit ierland ;)
Ik ook, ben benieuwd hoe snel 'snel' is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
Op het moment dat ik naar de statuspagina ga van mijn Pebble Time Steel en je source code zoekt naar "tracking" zie je als je geluk hebt een tracking code! Ik houd het al een aantal dagen in de gaten, en toen ik net keek stond die code er! :)

Dit is nu de status:
Zending informatie ontvangen SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF 16:41
De code ziet er zo uit:
time_tracking_number":null,"time_tracking_url":null,"steel_tracking_number":"55********","steel_tracking_url":null,"shipping_options":
De sterretjes zijn uiteraard normale cijfers ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Rednas_N op 23-08-2015 21:40 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Rednas_N schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:37:
Op het moment dat ik naar de statuspagina ga van mijn Pebble Time Steel en je source code zoekt naar "tracking" zie je als je geluk hebt een tracking code! Ik houd het al een aantal dagen in de gaten, en toen ik net keek stond die code er! :)

Dit is nu de status:

[...]

De code ziet er zo uit:

[...]

De sterretjes zijn uiteraard normale cijfers ;)
Bedankt! Ik heb het trackingnummer ook. Het viel me op dat bij de gewone pagina de groene balk met 'your oder is processing' weg is. Dan zal hij deze week wel bezorgd worden (21 augustus was hij in Ierland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Vannacht processing mail gehad. Nr 50051, PTS silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Die processing heb ik vanacht ook gehad.

#62383, PTS Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Wel duidelijk aan het worden dat eerst de zwarte , nu de zilver en daarna de gouden in productie gaat (ook te zien aan spreadsheet @ reddit) ondanks dat de gouden vooral getoond werd in het begin door Pebble. Hier backer 37987 met de gouden en nog steeds een openstaande portal.

Maar ben benieuwd hoe snel jullie van "processing" naar "shipping" en daadwerkelijk ontvangst gaan, geeft een goed beeld voor mij straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Lijkt een beetje dat ze alles op slot gezet hebben. Waar ze vorige week nog in de < 10k zaten zie je nu echt 60k-70k nummers die ook gelocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Ben een leek op het gebied van productielijnen en bijkomende logistiek, maar wel nieuwschierig. Wat is jullie idee van "Your order is processing." eigenlijk? Ik ging er vanuit dat dit inhield dat je order definitief is gemaakt en dat de assemblage kan gaan beginnen? Kortom, op moment van versturen is er alleen nog maar lucht en hoogstens wat losse onderdeeltjes :P Vraag me af hoe hun productie structuur er eruit ziet. Moeten we aan handwerk (schroevendraaiertje en wat lijm :P) denken of hebben ze wat machines die het werk deels over kunnen nemen.

Als ik Bartske dus mag geloven gaan er dus in iedergeval nog wel 3 weken overheen voordat de uberhaubt verzending gaat plaatsvinden. Opzich heb je dan wel tijd om wat horloges in elkaar te puzzelen lijkt me. Dat klink dus alsof ze de tijd er voor nemen en ja dat zou ook wel weer in hun voordeel kunnen spreken qua kwaliteit. Zouden ze de klokjes ook "testen" in die periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56
Hier ook locked. Nog geen tracking number.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Druss schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:59:
Wat is jullie idee van "Your order is processing." eigenlijk? Ik ging er vanuit dat dit inhield dat je order definitief is gemaakt en dat de assemblage kan gaan beginnen? Kortom, op moment van versturen is er alleen nog maar lucht en hoogstens wat losse onderdeeltjes :P Vraag me af hoe hun productie structuur er eruit ziet. Moeten we aan handwerk (schroevendraaiertje en wat lijm :P) denken of hebben ze wat machines die het werk deels over kunnen nemen.
Lijkt mij dat ze bij processing een nieuwe batch hebben samengesteld die gemaakt moet worden. Wellicht loopt het printplaatjes bakken al iets voor (zijn immers hetzelfde ;)) en dat soort randdingetjes, maar grootste werk zal nog wel moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
jip_86 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:54:
[...]

Lijkt mij dat ze bij processing een nieuwe batch hebben samengesteld die gemaakt moet worden. Wellicht loopt het printplaatjes bakken al iets voor (zijn immers hetzelfde ;)) en dat soort randdingetjes, maar grootste werk zal nog wel moeten gebeuren.
Ik heb laatst eens smakelijk naar deze teardown zitten koeleloeren, het is best wel een vernuftig apparaatje maar inderdaad veel zit al op de plaat gebakken en verder hoeven er alleen wat dingen aangesloten en verlijmd te worden. Zal toch echt allemaal verder wel handwerk zijn, lijkt me.

Vraag me af of je daar uberhaubt nog een horloge/klokken-makers diploma voor nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
jip_86 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:08:
Lijkt een beetje dat ze alles op slot gezet hebben. Waar ze vorige week nog in de < 10k zaten zie je nu echt 60k-70k nummers die ook gelocked zijn.
Klopt, zelfs mijn hoge nummer is nu gelockt (vandaag). PTS silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Crap! Dag 1 van mijn maand in de VS en ik krijg bericht dat mijn PTS Black verstuurd is (incl. tracking#) :/

Hadden ze niet net iets eerder kunnen zijn? Dat wordt nu dus eind september :'(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Vandaag een sms gehad van dhl dat hij morgen voor het eind van de middag bezorgd wordt! Ben thuis morgen dus ben benieuwd! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bartske schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:52:
Vandaag een sms gehad van dhl dat hij morgen voor het eind van de middag bezorgd wordt! Ben thuis morgen dus ben benieuwd! =)
Ben heel benieuwd naar je foto's en hoe hij uiteindelijk verpakt is naar ons kikkerlandje. Hopelijk in dezelfde mooie doos als de foto's die opduiken op sociale media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:29
Volgens de DHL site wordt die van mij aan het einde van de dag (vandaag) geleverd! Ben erg benieuwd! :)

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Rednas_N schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:02:
Volgens de DHL site wordt die van mij aan het einde van de dag (vandaag) geleverd! Ben erg benieuwd! :)
Kijk al uit naar de eerste tweakers die switchen naar het andere topic ivm ontvangst om daar de ervaringen met de PTS te lezen/zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:41

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ik heb zojuist mijn zwarte PTS binnen gekregen, hij is gisteren verzonden vanuit Ierland en dus nu al in Friesland ;-)

Ik heb hem uitgepakt en inmiddels volledig opgeladen, nu kijken wat ie allemaal kan...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
darkrain schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:48:
Ik heb zojuist mijn zwarte PTS binnen gekregen, hij is gisteren verzonden vanuit Ierland en dus nu al in Friesland ;-)

Ik heb hem uitgepakt en inmiddels volledig opgeladen, nu kijken wat ie allemaal kan...
Yeah eerste PTS in NL is dus een feit _/-\o_ Verzending vanuit Ierland is dan wel snel gegaan, dat geeft hoop voor de mijne straks :) Nu benieuwd naar de ervaringen/foto's/video's en of je gelijk iets gebruikt als protector (bv van gadgetwraps)

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 25-08-2015 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Druss
darkrain schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:48:

Ik zou willen zeggen: "pics or it didn't happen"!! :+

Haha nee geintje, gefeliciteerd man! En laat ons niet te lang in afwachting op wat plaatjes en eerste indrukken!! _/-\o_ :9~

Hoelang heeft het nou uiteindelijk geduurt van "Your order is processing" tot het magische moment van vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Druss schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Ik zou willen zeggen: "pics or it didn't happen"!! :+

Haha nee geintje, gefeliciteerd man! En laat ons niet te lang in afwachting op wat plaatjes en eerste indrukken!! _/-\o_ :9~

Hoelang heeft het nou uiteindelijk geduurt van "Your order is processing" tot het magische moment van vandaag?
Ik had de processing mail ontvangen op 2 augustus en de shipping mail gistermiddag.
lubbertkramer schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:52:
[...]

Yeah eerste PTS in NL is dus een feit _/-\o_ Verzending vanuit Ierland is dan wel snel gegaan, dat geeft hoop voor de mijne straks :) Nu benieuwd naar de ervaringen/foto's/video's en of je gelijk iets gebruikt als protector (bv van gadgetwraps)
Of het de eerste is weet ik niet...
Ik heb er zojuist wel meteen een gadgetwrap op geplakt, zowel het scherm als de rand. De reden hiervoor is dat ik wat ervaring heb met de Samsung Gear Fit en die zit na een ruim jaar onder de krassen en andere beschadigingen.

Hierbij even 2 foto's snel genomen met mijn Galaxy S6. Helaas geen foto gemaakt toen hij nog in de verpakking zat.
Pebble Time Steel
Verpakking Pebble Time Steel

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
Ik dacht al dat is wel heel zwart. Toen dacht ik o ja gadgetwrap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

@eew en @lubbertkramer, wordt pebble time backers lijst niet meer bijgewerkt?

Darkrain : PTS Black mail processing 2 augustus en ontvangen 29 augustus
Mucuracat: PTS Silver mail processing 19 augustus ... and waiting :) :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

mucuracat schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:34:

25 augustus ;-)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
mucuracat schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:34:

Het is lastig om de informatie uit het topic te krijgen, even DM van iedereen is makkelijker mocht je aanvullingen hebben :)

Darkrain stond bijvoorbeeld nog niet in de lijst en was voor vandaag ook niet in het topic te vinden, heb hem toegevoegd en jouw wijzigingen doorgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Ik kreeg m'n Processed mail 20 augustus.

Lezen druss lezen.... een PM on its way ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Druss op 25-08-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hier is hij ook net binnen, ziet er super mooi uit! Zal nog wel even een foto'tje plaatsen later.

@ hieronder: black

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 25-08-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Bartske schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:55:
Hier is hij ook net binnen, ziet er super mooi uit! Zal nog wel even een foto'tje plaatsen later.
Kleur? Black / Silver / Gold?

Ik silver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
V&A aangeboden: Pebble Time Zwart (Kickstarter Edition)

Oh man, er zijn meer gelukkigen. Wie is dit en waarom is de aanbieding verleidelijk? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Crap! Dag 2 vd 30 in de VS en mijn PTS Black is vanmiddag thuis afgeleverd :(

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 10:37
PTS zwart hier ook vandaag afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Woohoo daar is ie dan ook voor mij :D
Thank you for your support on Kickstarter, pledged on May 12, 2015!

The following items in your reward are being processed.

1 x Pebble Time Steel Gold Kickstarter
You will receive an email from us in the coming weeks letting you know when the above items are shipping.

Per Update #25 , matching metal bands will arrive in a separate shipment later on, and the following backordered item(s) will be processed as soon as they become available.

1 x Time Steel Gold Stainless Steel Watchband
To view your reward, please follow this link: here.

If there are any other questions we can help with about your order, send an email to order@getpebble.com. You can also follow us and your fellow Pebblers’ stories on Facebook, Twitter, and our Blog.

Best,
Team Pebble
Jammer genoeg zijn de problemen met de stalen bandjes nog niet opgelost en achterin de wachtrij blijven ze ze nog steeds los verzenden.

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 26-08-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Via Track&Trace van PostNL zie ik zojuist dat mijn PTS vandaag bezorgd gaat worden. Kijken of ik op tijd thuis ben om 'm in ontvangst te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Lijkt er wel op dat de problemen met verzending die alsnog via Singnaport post ging opgelost zijn en dat zodra je de melding krijgt dat ie verzonden is vanuit Ierland ook snel om je pols zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

lubbertkramer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:29:
Lijkt er wel op dat de problemen met verzending die alsnog via Singnaport post ging opgelost zijn en dat zodra je de melding krijgt dat ie verzonden is vanuit Ierland ook snel om je pols zit
Ja dat was binnen 24 uur nadat ik de mail van verzending vanuit Ierland had ontvangen.
Heel erg snel dus. Op de pledge portal vind je een link naar track en trace, kun je precies zien waar hij zich op elk moment bevind.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste