Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:28
@Eew: Een geklaag hè! First world problems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Ik denk dat het daar zondag pas echt het afvoerputje wordt. Er zullen ongetwijfeld dingen mis zijn gegaan waardoor er in individuele gevallen niets verzonden is, en het zal wel even duren voor dat Pebble dat met iedereen persoonlijk heeft opgelost. Daarnaast is er in de VS het USPS probleem, die schijnen dusdanig wegbezuinigd te zijn dat ze amper not iets kunnen bezorgen, dus dat geklaag gaat ook nog wel een paar weken verder.

En daarna krijgen we natuurlijk exact hetzelfde met de Steel |:(

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 19-06-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Mijn pebble wordt morgen/maandag door PostNL aangeboden, alleen moest wel even huilen toen ik dit zag staan onder de tracking:

Inklaringskosten: betaal € 93,39 gepast en contant aan de pakketbezorger. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
tokko1 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:28:
Mijn pebble wordt morgen/maandag door PostNL aangeboden, alleen moest wel even huilen toen ik dit zag staan onder de tracking:

Dat is beroerd en ongeveer het bedrag dat ik voor twee Steels betaal aan BTW.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
StevenK schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:21:
[...]

Dat is beroerd en ongeveer het bedrag dat ik voor twee Steels betaal aan BTW.
Ja, ik zal er dus ook tegen beroep in moeten komen. Maar eerst maar is de pebbles binnen krijgen, ze zouden eerst vandaag bezorgd worden maar zo te zien wordt 't maandag/dinsadg :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
tokko1 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:28:

Is dit een Pebble Time? Dat bedrag is veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

eew schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Is dit een Pebble Time? Dat bedrag is veel te hoog.
2 stuks dacht ik. Maar dan nog bijna 20 euro te hoog.

__

Mijn rode 2x backer is onderweg. Zou maandag binnen moeten komen 8)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
RobertowNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:57:
[...]

__

Die 20 euro is waarschijnlijk wat gerekend wordt voor het uitvoeren van de inklaring. Komt redelijk overeen met wat ik voor mijn kiezen krijg als ik weer eens fietsonderdelen uit Hong Kong ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
RobertowNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:57:
[...]

__

Voor twee is dat inderdaad het te verwachten bedrag. Als we voor het gemak eventjes 1 op 1 rekenenen hebben we 170 dollar per Pebble, dat is dus een totaal van 340 euro. 340*0.21 + 13 = 84. Daar komt dan waarschijnlijk nog een procent of 4 aan douaneheffing bovenop omdat je boven de 250 euro zit. Er is een reden dat de Ierland route goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

StevenK schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Die 20 euro is waarschijnlijk wat gerekend wordt voor het uitvoeren van de inklaring. Komt redelijk overeen met wat ik voor mijn kiezen krijg als ik weer eens fietsonderdelen uit Hong Kong ontvang.
$338 + 10 = $348 / 1,1118 = €313

€313 * 0.21 = €65,73 (BTW)
€65,73 + €13 = €78.73 (BTW + adminstratiekosten)

93,39 - 78,73 = €14,66 te hoog aangeslagen
(via eventuele TARIC kom ik uit op 4.5% met een maximum van 80 cent stuk voor de invoerrechten).
eew schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Voor twee is dat inderdaad het te verwachten bedrag.
15% te hoog dus, inderdaad vast te wijten aan het 1 op 1 rekenen dollar euro van de douane. Hebben ze (vooral bij PostNL afdeling van de douane) nog wel eens een handje van |:( .
Maak bij het opsturen van een rekening dan ook altijd met een bijlage van hun koerslijst even duidelijk dat dat niet de bedoeling is O-)

[ Voor 32% gewijzigd door RobertowNL op 20-06-2015 14:32 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Nou ze zijn toch binngenkomen vandaag! (Vannochtend stond de tracking nog op "ontvangen door PostNL" maar nog niet in het sorteercentrum. En toen ineens "onderweg met bezorger").

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gN5geSc.jpg

Dat is de bon geworden, inderdaad een iets te hoge dollarkoers maar scheelt niet heel veel. Ga er denk ik weinig aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ja, de invoerechten. Misschien dat je kan argumenteren dat de TARIC verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

eew schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:18:
Ja, de invoerechten. Misschien dat je kan argumenteren dat de TARIC verkeerd is.
TARIC is wel juist. 4.5% is wel juist alleen houden ze zich niet aan de max 0.80 euro per stuk. Bijna goed dus :F. Maar om nu in bezwaar te gaan voor €10 euro :/

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 20-06-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Beide PT's:
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:33

Kreeg net ook een SMS dat hij vanavond tussen 18 en 21 uur wordt afgeleverd. Dat zou mooi zijn, dan ben ik wel thuis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Hier ook vandaag in de afleverroute, ben benieuwd hoe de rode eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Bij mij nog steeds niks :N

EDIT: blijkbaar ben ik bij lange na niet de enige, zie deze post op reddit. 7 tot 10 werkdagen betekent dat ik nu het risico loop dat hij pas komt wanneer ik op vakantie ben, top. :(

Moet je bij expedited shipping zelf aannemen of is er ook de mogelijkheid dat DHL bij niet thuis de PT bij de buren aflevert? Voor ik het weet ligt dat ding namelijk straks weer in California. :+

[ Voor 90% gewijzigd door Muchachooo op 22-06-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
Ennnn.... binnen... installing firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Nou, Pebble Support loopt ook lekker. Had maandag een mail gestuurd aangezien ik nog niks had vernomen van mijn shipment en krijg na meer dan 48 uur het volgende antwoord op de vraag of alles goed gaat met mijn order aangezien het compleet stil is:
Hi,

Thanks for writing in, and apologies for the delay.

Your order has been locked as we prepare for shipment, which means that it can no longer be changed. It has been queued to be sent out with the next batch shipment.

You will receive your tracking number when your order leaves the distribution center.

Thanks for your help!
Best regards,
Muba
Wat is dat nou voor antwoord? Als het zo had gewerkt lag mijn Pebble al weken in de bus aangezien mijn portal begin mei al was gelocked dus 'the next batch shipment' was al weken terug.

Ik vind het niet zo'n probleem dat ik hem pas later krijg, maar antwoord op mijn vraag zou ik wel op prijs stellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb het idee dat ze een aantal slechte bots hebben geschreven om email te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Zijn er hier nu nog mensen zonder Pebble Time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ik. Heb inmiddels een trackingcode, verzending is vrijdagochtend aangemeld in Ierland, daarna niks meer vernomen.

EDIT: Sinds vanmiddag zegt DHL 'zending opgehaald', hij zou er morgen voor het einde van de dag moeten zijn!

[ Voor 33% gewijzigd door Muchachooo op 30-06-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Grappig dat ie nu al verkrijgbaar is bij Coolblue en blijkbaar voldoende op voorraad. Vandaag voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
joblamie schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:17:
Grappig dat ie nu al verkrijgbaar is bij Coolblue en blijkbaar voldoende op voorraad. Vandaag voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.
Vermoedelijk heeft coolbleu de kickstarter gebacked, anders zou dit na mij inzien niet mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
AndreStarTrek schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Vermoedelijk heeft coolbleu de kickstarter gebacked, anders zou dit na mij inzien niet mogelijk moeten zijn.
Dat zal inderdaad wel het geval zijn. Ze zullen er flink wat hebben besteld, want er is nog steeds voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

joblamie schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Dat zal inderdaad wel het geval zijn. Ze zullen er flink wat hebben besteld, want er is nog steeds voorraad.
Of niet veel verkocht?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Maar dan krijg je toch ook versies met die bedrukking erop? Dat is gek toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08 21:50
Shit. Zag vandaag in de track&trace van SingPost dat mijn twee PT's retour zijn in Singapore!? Ze waren 13 juni verstuurd vanuit SG en 15 juni ontvangen in NL. Nu staat er twee weken later opeens dat de zending terug is in SG.

Geen idee waarom... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Muchachooo schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:09:
Maar dan krijg je toch ook versies met die bedrukking erop? Dat is gek toch?
Waarom is dat gek? Die krijg je als gewone backer ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

4POX

Everybody is wired

Yggdrasil schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:16:
Shit. Zag vandaag in de track&trace van SingPost dat mijn twee PT's retour zijn in Singapore!? Ze waren 13 juni verstuurd vanuit SG en 15 juni ontvangen in NL. Nu staat er twee weken later opeens dat de zending terug is in SG.

Geen idee waarom... :(
Ook zoiets gehad. Had toen te maken met lithium batterijen en niet de juiste vrachtbrief.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
jip_86 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:02:
[...]

Waarom is dat gek? Die krijg je als gewone backer ook gewoon.
Ja maar als je hem in de winkel koopt ben je dat toch niet? Ik zou het gek vinden (vooral omdat ik weet dat Coolblue er dan immens veel meer winst op maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Tja, het is in feite gewoon een beetje slim inkopen. Die distributor tier van 10x3 horloges zal er niet voor niets zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Na de aankondiging "Pebble Time Steel Shipping Starts in July" heb ik niks meer vernomen. Omdat er verder ook nog geen bericht is, vermoed dat de steels allemaal in augustus (vakantie) gaan arriveren

https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1262667.

[ Voor 21% gewijzigd door dirkjesdirk op 03-07-2015 11:21 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.fietsappshop.nl heeft hem ook, en op voorraad, maar dan voor 229,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:42:
www.fietsappshop.nl heeft hem ook, en op voorraad, maar dan voor 229,-.
En steel is dan weer duurder dan Coolblue.
Wel apart dat het zo goedkoop is. Bakers komen al duurder uit :(

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:46:
[...]

En steel is dan weer duurder dan Coolblue.
Wel apart dat het zo goedkoop is. Bakers komen al duurder uit :(
Ze hebben ook de kickstart gebacked, coolblue pakt gewoon meer winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Niks mis mee, handig voor mensen die de kickstarter hebben gemist. Die kunnen hem eerder in huis hebben. De prijs kunnen ze wel zelf betalen..

-
Nog niks te melden over m'n Time Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Yosecret schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:17:
Niks mis mee, handig voor mensen die de kickstarter hebben gemist. Die kunnen hem eerder in huis hebben. De prijs kunnen ze wel zelf betalen..

-
Nog niks te melden over m'n Time Steel.
Niks mis mee? Doe aan kickstarter om het juist veel eerder te kunnen ontvangen dan dat het retail te koop is. Anders had ik ook wel gewacht.
En voor de prijsverschil. Die achteraf niet erg veel verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08 21:50
4POX schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:03:
[...]
Ook zoiets gehad. Had toen te maken met lithium batterijen en niet de juiste vrachtbrief.
Ik heb van Douane, Singapore Post noch Pebble Support een reden gehoord, maar Pebble heeft aangegeven binnen enkele dagen een nieuwe zending te sturen, zonder te wachten op nieuws over de geretourneerde zending. Ben benieuwd of die wel aankomt en hoe lang dit gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
... krekelgeluiden ...

Tis half juli, iemand al wat gehoord over hun Steel orders?

Stiekem beginnen bij mij de "ik-kan-niet-wachten", "mijn-god-wat-istie-gaaf" en "Pebble-for-president" gevoelens begint bij mij wat te bekoelen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:46
Druss schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:31:
... krekelgeluiden ...

Tis half juli, iemand al wat gehoord over hun Steel orders?

Stiekem beginnen bij mij de "ik-kan-niet-wachten", "mijn-god-wat-istie-gaaf" en "Pebble-for-president" gevoelens begint bij mij wat te bekoelen.. :/
Niet persoonlijk maar wel via omwegen. Volgens Joe zouden we afgelopen weekend uiterlijk maandag iets horen -> https://twitter.com/jisforJoe/status/619880775521972225 maar helaas is dat onderuit gegaan op Reddit maar ik blijf hoop houden dat hij vandaag nog komt :D

Idem hier dezelfde gevoelens, vraag mij ook af of Pebble niet trots is op de PTS of dat er problemen zijn? Met de PT kregen we bijna wekelijks een update....

[ Voor 11% gewijzigd door lubbertkramer op 13-07-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ben er ook wel een beetje klaar mee met die enorme stiltes. Het is al wel duidelijk dat juli het weer niet helemaal gaat worden als je weer de 10 dagen fabriek -> Ierland aanhoud. Maar een update daarover blijft weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
jip_86 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:41:
Ben er ook wel een beetje klaar mee met die enorme stiltes. Het is al wel duidelijk dat juli het weer niet helemaal gaat worden als je weer de 10 dagen fabriek -> Ierland aanhoud. Maar een update daarover blijft weer uit.
Zelf al besloten alsnog de Apple watch ernaast te halen in Amerika over twee weken en als we deze week geen duidelijkheid krijgen annuleer ik mijn PTS. Het is prima als er problemen zijn of uitstel maar laat het dan op zijn minst weten, wekelijks een PT update en het paradepaardje laten ze links liggen.

en update 24 is live:
Pebble Time Steel production begins this week (the week of 13 July), with all reward watches being produced this month.

Shipments to the first Pebble Time Steel backers will begin the last week of July. Backers at the end of the Time Steel line should receive tracking numbers by the end of August. Pebble Time Steel rewards ship as soon as our distribution centers around the world receive watches from the factory and process them for final delivery.

The delivery timeframe for Pebble Time Steel rewards is a little off from the original estimate we shared during the campaign, but we’ll get everything shipped as fast as possible. The steps involved in a Pebble Time Steel’s journey from factory to wrist are outlined below. If you’re curious about the process, check it out!

Pebble Time Steel rewards come with both a leather band and a matching steel band. When Time Steel arrives at retail, the metal band will be sold as a separate accessory. Due to reduced initial availability from our supplier, we’ll include the metal bands in a single shipment for every backer possible, and send metal bands in a separate shipment for the remaining backers, as more become available.

Reward Finalization
This week, we’ll also start emailing the Pebble Time Steel backers who are in the front of the delivery line, asking to finalize the details in your Kickstarter Reward Portal. You’ll want to review your selected finish (Gunmetal Black, Brushed Silver, or Gold), delivery address, shipping speed, and finalize payment for any balance owed. If the details in your Reward Portal are complete and correct, no action is needed.
Reminders to finalize reward selections for Pebble Time Steel will be sent on a rolling basis, as watches in production get assigned to backers waiting in line. When your reward portal is locked, we’ll charge your selected payment card for any expedited shipping, duties, or taxes. If this applies to your reward, please make sure your payment method is up-to-date.
Staging and Distribution
Pebble Time Steel watches are grouped into batches of master cartons after production, and sent to distribution centers in the United States, Hong Kong, Australia, Canada, and Ireland.
Due to the various steps and paperwork involved in this step, it can take up to 10 days for a Pebble Time Steel to make the journey from factory to distribution center.

Final Processing and Delivery
Once batches of Pebble Time Steels arrive at a distribution center, the master cartons are unpacked and split up into individual orders. These centers are in charge of creating the shipping label for your parcel, passing the reward off to your selected delivery courier, and emailing you your tracking number. For reference:

US Pebble Time rewards will ship via USPS.
Standard non-US shipments will ship to destination countries via Singpost.
Expedited non-US shipments will travel via the courier listed in your Reward Portal.
How Do I Follow My Pebble Time Steel’s Progress?
You will be able to track the progress of your Pebble Time as it moves with its batch through the Building, Processing, and Shipping steps on the reward portal. Refer to the tracking number email you receive for specific instructions on how to follow your parcel along the way. Directions differ by region and selected shipping method.
Ik hoor graag van de backers die de pledge definitief moeten maken van de PTS :)

[ Voor 116% gewijzigd door lubbertkramer op 13-07-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Yes! Ik hoop wel dat ik hem vrij snel heb, want ben van 3-10 augustus op vakantie. Als ik het zo lees gaat het overgrote deel in augustus verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
lubbertkramer schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Volgens mij dwalen we wel enorm af van het topic en hoort dit meer thuis in ervaringen en discussie :P
Mee eens, kunnen we suks verhuizen? of laten we het hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb de TS even aangepast en alleen de Tweakers met een Steel laten staan, ik ga ervan uit dat iedere PT backer inmiddels zijn PT binnen heeft, zo niet hoor ik het graag en plaats ik je terug :)

Aan de Tweakers met een PTS, mocht je een mail krijgen om je pledge portal te sluiten + voor wanneer dan hoor ik het graag dan zet ik dat neer in de TS, ook zodra je een verzendbevestiging hebt hoor ik het graag dan kunnen we eens kijken wat de verschillende opties aan verschil gaan maken en hoe snel Pebble de PTS bij zijn backers krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Leuk! Ik wil mijn proces ook wel even delen, maar voor ik je PM vroeg ik me af hoe jullie aan dat nummer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:00:
Leuk! Ik wil mijn proces ook wel even delen, maar voor ik je PM vroeg ik me af hoe jullie aan dat nummer komen?
Dat staat bij je backed projects op Kickstarter zelf. KIik dan op de Pebble time en je ziet je nummer en de dag dat je Pebble bent gaan ondersteunen met de PT/PTS :)

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 15-07-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik ben ook PTS backer #50051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb je toegevoegd aan TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
2 x PTS backer, #67xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Je staat erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pebble Time nog steeds voor slechts 230 (ipv 250) te koop op www.fietsappshop.nl :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:03:
Pebble Time nog steeds voor slechts 230 (ipv 250) te koop op www.fietsappshop.nl :) :)
Vast Kickstarter: "Distributor Tier" -backer. Dan kan het waarschijnlijk wel uit die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:34:
[...]

Vast Kickstarter: "Distributor Tier" -backer. Dan kan het waarschijnlijk wel uit die prijs.
Vind het een mooie prijs die ze standaard in NL zouden moeten aanhouden voor de PT, maakt hem ook interessanter voor het grote publiek tussen de Android wear en Apple Watch als tussen segment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Beetje jammer dit, vorige week in de update zei Pebble dat ze zouden gaan starten met het sluiten van de pledge portals maar voor zover ik kan zien is er nog geen enkele gesloten (ook op Reddit niets te vinden over gesloten pledge portals bij backers met nummer <2000 ) en is er een nieuwe week begonnen
This week, we’ll also start emailing the Pebble Time Steel backers who are in the front of the delivery line
Bron: Update 24 Kickstarter Pebble Time (Steel) op 13-07-2015

[ Voor 29% gewijzigd door lubbertkramer op 20-07-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Gezien het lijstje in de TS zou je zeggen dat Rescla wel in de "front of the delivery line" zou moeten zitten. Al iets ontvangen Rescla?

Ik denk wel dat ze deze week wat gaan laten horen, te veel negatief nieuws de laatste tijd (mede ook dankzij de fruitproducent in California) om hun klanten niet te woord te staan.. Ze kunnen niet zoveel bad-publicity meer gebruiken. Ik hoop persoonlijk dat ik m'n klokje ergens half augustus toch wel kan gaan dragen. Maar ik wacht het rustig af, die paar extra dagen zit ik wel uit. :P

Offtopic: Wordt wel de maand van de gadgets en klokjes voor mij persoonlijk, ga waarschijnlijk deze hartslagmeter bestellen volgende week. https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/prod512478.html (nog even wat reviews door) Ik wacht dus de Pebble-smartstraps (met eventuele HRS) in iedergeval maar niet af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Hier begint wel steeds meer de twijfel toe te slaan of ik niet beter mijn PTS kan annuleren / geven aan vriendinlief en ter vervanging van mijn huidige Pebble (inmiddels derde RMA door schermproblemen) een Apple watch kan kopen. Eind deze week trip naar Orlando wat de Apple Watch net wat goedkoper maakt dan hier in NL

Vind de communicatie echt belabberd geworden sinds de PT geleverd is. Blijf mij daar echt over verwonderen bij hoeveel informatie we toen kregen en hoe summier dat nu is voor de PTS. Ze spreken niet voor niets pas een beetje concreet over de PTS sinds update 24.

Offtopic: Leuk speeltje! Maar nu ben ik niet nieuwsgierig hoor maar waarom koop je dan geen smartwatch als de moto360/apple watch wat dit al ingebouwd heeft?

[ Voor 21% gewijzigd door lubbertkramer op 20-07-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Misschien omdat hij er ook echt mee wil gaan sporten? AFAIK zijn die optische HRM's in smartwatches leuk om incidenteel je hartslag te checken, maar niet geschikt / niet snel genoeg / niet precies genoeg voor continue meting. Dat kan met zo'n hardloopklokje als bovenstaande Garmin wel.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Met gevaar voor offtopic toch even een reactie inderdaad.

Ik koop de Garmin inderdaad echt puur voor het hardlopen. De functionaliteit van deze klok is dus puur gericht op metingen (GPS, HRS), mijn prestaties, vorderingen en de presentatie van al die gegevens terwijl je bezig bent. Iets zegt me dat je een moto360/Apple watch veel minder prettig functioneert terwijl je 13 kmph loopt, de app moet openen (want in standby gegaan) en middels swipen de juist data naarvoren moet ziet te toveren zonder sportief in te hoeven houden en/of je evenwicht te verliezen. De Garmin heeft ouderwetse knoppen (Pebble ook trouwens, ben er nog steeds fan van), het scherm van de Garmin staat altijd aan, en toont wat ik wil zien. Ik kan dus gefocussed blijven lopen terwijl ik even mijn pols draai om te kijken hoe hard ik m'n rikketik op z'n falie geef. Verder heb ik een mooie intergratie met Garmin's Connect die mijn stats netjes bij elkaar veegt en automatisch sycned naar mijn oude Endomondo profiel. Geen unique selling point whatsoever maar doet toch het hardlopershart sneller kloppen! <3

Zoals je misschien gezien hebt is de Garmin 225 niet moeders mooiste. Vind hem persoonlijk vrij log en echt "sport" uitstralen. Maar het ontwerp is wel echt rete functioneel! Er zit een rubberen ring onder de klok die de sensor afsluit van licht van buitenaf en er voor zorgt dat hij beter op de pols blijft liggen wat de meting enorm ten goede komt. Het maakt de body wat dikker maar ik begrijp (en vandaar ook mijn opmerking nog wat reviews te willen lezen) is de meeting van het horloge een van de beste op dit moment. (lees: een paar beats verschil een medische ECG). Lekker grote knoppen waardoor je niet hoeft te zoeken of mis klikt oid. Ik vind bij een sporthorloge uiterlijk vertoon niet zo belangrijk, eerlijk is eerlijk na de eerste 3 km ben ik namelijk ook niet moeders mooiste meer en kom ik ook vrij log over :P Functionaliteit en gemak zijn juist des te belangrijker! Waarbij een Pebble (of andere smartwatch) voor mij meer geld als een personalisatie en een sieraad.

Om de vraag voor te zijn waarom ik geen (wel ECG nauwkeurige) borstband draag: Ik ben een raar model man waarbij de borstband tijdens mijn loop langzaam verandert in een tailleband. :P Rottige dingen zakken bij mij altijd af.

[ Voor 3% gewijzigd door Druss op 20-07-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ook leuk als je een mailtje krijgt met als onderwerp "It's time". Gelijk w00t ik ben aan de beurt voor mijn PTS. Blijkt het een mail te zijn dat je de PT kan preorderen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

jip_86 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:15:
Ook leuk als je een mailtje krijgt met als onderwerp "It's time". Gelijk w00t ik ben aan de beurt voor mijn PTS. Blijkt het een mail te zijn dat je de PT kan preorderen :F
Yep... same feeling :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Your Time Is Now : ) - "yes yes, good good! oOo "

No more waiting! - "Oh goody! here we go :Y "
Pebble Time is available online. - "Yeah we knew this.... d:)b ..wait what?! :$ "

Motherfuckers... :')

Dat had ik dus ook, ja! Rotzakken :P

[ Voor 89% gewijzigd door Druss op 20-07-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:34
Mijn reactie ook ja, ik vind de communicatie over de levertijden een beetje zwakjes...

[ Voor 4% gewijzigd door Mercatres op 20-07-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Inmiddels op mijn tweet over "your time is now" een tweede reactie van Pebble Support:
@LubbertKramer Yes, some customers have locked their Pebble Time Steel pledge. We will e-mail you when your pledge is ready to be finalized.
https://twitter.com/PebbleHelp/status/623551854539051009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Heb geen Twitter dus kan je vraag niet zien, maar ik neem aan dat je verhaal bent gaan halen over wanneer ze gaan verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:00:
Heb geen Twitter dus kan je vraag niet zien, maar ik neem aan dat je verhaal bent gaan halen over wanneer ze gaan verzenden?
Ik had een tweet gestuurd over die mail en dat ik nog steeds aan het wachten was.
Dit was mijn tweet:
Nice to read that "my time is now" but i'm still waiting for my @Pebble Time Steel @PebbleHelp pic.twitter.com/CWKzHBvKmV
daarop kwam een standaard reactie van Pebble
@LubbertKramer We're on it! See our latest shipping timeline here: http://pbl.io/ksu24
waarop ik reageerde:
@PebbleHelp well the update talked about closing the first portals last week but nothing happened to anyone and week has passed?
waarop zij dus reageerden met wat ik hierboven had neergezet:
@LubbertKramer Yes, some customers have locked their Pebble Time Steel pledge. We will e-mail you when your pledge is ready to be finalized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:15
Als reactie op een PM van lubbertkramer. Ik heb backer nummer 114 en mijn portal is nog niet gelocked voor zover ik kan zien, de edit links zijn nog gewoon beschikbaar. Kans bestaat natuurlijk dat EU backers tweederangs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
rescla schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:18:
Als reactie op een PM van lubbertkramer. Ik heb backer nummer 114 en mijn portal is nog niet gelocked voor zover ik kan zien, de edit links zijn nog gewoon beschikbaar. Kans bestaat natuurlijk dat EU backers tweederangs zijn.
Ja das mijn gedachte ook wel, er is natuurlijk ook nog een soort van race gaande met de appelboer.
Je bent wel de eerste die het gaat horen verwacht ik, dus laat ons niet in de steek _/-\o_ ;)

@lubbertkramer: Goed gedaan! An publiek even openlijk de juiste vragen stellen en wijzen op je ontevredenheid.

@pebble: only 10 days left.... (i feel a sad review coming up B) )

[ Voor 14% gewijzigd door Druss op 21-07-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Druss schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:49:
[...]

Ja das mijn gedachte ook wel, er is natuurlijk ook nog een soort van race gaande met de appelboer.
Je bent wel de eerste die het gaat horen verwacht ik, dus laat ons niet in de steek _/-\o_ ;)
Zeker, als ik iets hoor post ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik heb de mail binnen!!! :D de belangrijkste teksten even uit de mail hieronder gezet
Thank you for backing Pebble Time / Pebble Time Steel on Kickstarter!

Starting next week, we begin production on the first batch of Pebble Time Steel watches. As such, we need to lock down the final count for each color, so we know what to produce.
Beginning next week, your color choice and shipping address will be locked and you will no longer be able to make changes. For backers who chose expedited shipping, we will also be processing payment at that time.
Edit:
Lijkt erop alsof veel meer mensen hem gekregen hebben afgelopen nacht -> https://www.reddit.com/r/...steel_finalization_email/ en nog wat wildgroei aan topics daar erover :)

Ook staat de PTS nu voor 299 bij Coolblue

En ik weet niet of deze foto correct is maar kwam deze tegen op Reddit / Instagram, wat blijkt de verpakking te zijn van de PTS -> https://instagram.com/p/5QY6alMBCs/?taken-by=joe22180

[ Voor 120% gewijzigd door lubbertkramer op 23-07-2015 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Volgens mij heeft iedereen hem gehad. Ik kreeg er ook een tweede mail bij:
Thank you for backing Pebble Time Steel on Kickstarter!

We recently sent out an email asking for the final selection of your Pebble Time Steel(s). In it, we made a small mistake by leaving in a confusing paragraph about how it was only for the Pebble Time. This is incorrect.

The finalization should be for all rewards with Pebble Time Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
jip_86 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 07:49:
Volgens mij heeft iedereen hem gehad. Ik kreeg er ook een tweede mail bij:

[...]
Die ook gekregen inderdaad, kwam een halfuurtje later. Heeft daar iemand flink op zijn kop gekregen voor de copy/paste actie van de PT mail naar de PTS mail :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Same here, ze gaan ze volgende week produceren ... I.v.m. vakantie zal de mijne een tijdje op het DHL kantoor blijven liggen :'(

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik ga over 1,5 week weg. Zal mij ook benieuwen wanneer hij gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Vanmorgen tijdens het wakker worden met een geknepen oog m'n mailtjes lezen, werd al enthousiast (en wakker) tot ik de footnote las:

Please note: This is only for backers of Pebble Time. If you also backed Pebble Time Steel, you will still be able to make changes to that section of your reward. We will be finalizing Pebble Time Steel rewards in late June.

Dacht dat ik een oud mailtje te pakken had, en heb me nog es om gedraaid.

Maar net het herstelmailtje gelezen, en het lijkt zowaar te gaan gebeuren! Ben benieuwd hoelang de productietijd is en hoelang hij onderweg is. Moet toch wel lukken zo voor half augustus?

Edit:
Hebben jullie ook zo'n vreemde adres notatie in de mail verwerkt gekregen?

Mijnstraatnaam 123
Stadsnaam , Fryslân 0000AB

Waar ik liever het land zie genoteerd nu dus de provincie waar hij geleverd wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Druss op 23-07-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:42:
Vanmorgen tijdens het wakker worden met een geknepen oog m'n mailtjes lezen, werd al enthousiast (en wakker) tot ik de footnote las:

Please note: This is only for backers of Pebble Time. If you also backed Pebble Time Steel, you will still be able to make changes to that section of your reward. We will be finalizing Pebble Time Steel rewards in late June.

Dacht dat ik een oud mailtje te pakken had, en heb me nog es om gedraaid.

Maar net het herstelmailtje gelezen, en het lijkt zowaar te gaan gebeuren! Ben benieuwd hoelang de productietijd is en hoelang hij onderweg is. Moet toch wel lukken zo voor half augustus?
Cooblue verwacht te leveren in de laatste week van augustus / eerste week van september dus die houden best een brede slag om de arm als het op levering aankomt, Denk dat ze niet enorm de plank gaan misslaan door eind augustus aan te houden gezien de hoeveelheid mails die de deur uit zijn gegaan en de vertraging waar ze zelf al over spraken (en het ontbreken van communicatie/update sindsdien).

edit:

Antwoord op je vraag in de edit, hier ook inderdaad die opmaak:

Straatnaam en huisnummer
Plaatsnaam, Provincie, Postcode

In mijn pledge portal staat het wel goed:

Naam
Straat + Huisnummer
Land

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 23-07-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
lubbertkramer schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:45:
[...]

In mijn pledge portal staat het wel goed:

Naam
Straat + Huisnummer
Land
Ja bij mij dus ook, denk toch dat ik daar m'n provincie er eventjes uitga halen. Het is geen verplicht veld, en als de adresstickers op deze manier automatisch geprint gaan worden vraag ik me af of ze het land Fryslan wel kunnen vinden.. Ik bedoel een hoop mede-friezen ambiëren het wel, maar zover is het nog niet :P

Heb suks ook eens meegemaakt met een e-bay aankoop geloof ik .Die was daardoor 3 maanden onderweg geweest. Toen vond ik op het etiket een handmatige aanpassing met een streep door m'n provincie en "The Netherlands" met het handje er onder geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Kan een Pebble Time backer hier geen duidelijkheid over geven, die hebben deze situatie al gehad? Ik zit er inderdaad niet op te wachten om mijn PTS pas in oktober te gaan ontvangen O-)

[ Voor 31% gewijzigd door lubbertkramer op 23-07-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
lubbertkramer schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 08:55:
Kan een Pebble Time backer hier geen duidelijkheid over geven, die hebben deze situatie al gehad? Ik zit er inderdaad niet op te wachten om mijn PTS pas in oktober te gaan ontvangen O-)
Ik vul nooit provincie in als het niet nodig is, in NL hebben de postbezorgers dat toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
Mailtje ook ontvangen vanochtend, in totaal 4 mailtjes (2x voor elke). Maar goed, die heeft iedereen dus blijkbaar al ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Toch maar even een mailtje gestuurd, zelf wel net even mn provincie dr uitgehaald. Ik wil echt niet gaan zitten wachten, maar doe nog even of mn neus bloed. Heb ook even voor jullie gevraagd, en zelfs ons draadje even genoemd en gelinkt :$

"Goodmorning Pebbler!

Great to hear you are collecting all the pledges and sending our long anticipated update! ;) I just can't wait to wear your awesome product! :D

In the e-mail I received you stated my post-address and I noticed it includes my Province/region (fryslân) but not my Country (the Netherlands).

On the Kickstarter Pledge site the address is stated more fully and includes my country.

Question is which are you going to use when sending my Pebble Time Steel? and if its the first, is there a possibility to add "the Netherlands" to it.

In a thread on a popular Dutch tech-forum I am active, I hear more people with these concerns and questions if this will work out correct.

Sorry for your time and trouble, I just don't want to receive my Pebble without further hussle and like to be ahead of problems. ;) Thanks for any answer in advance, and good luck with the upcoming production and shipping process!

Kind regards,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:28:
Toch maar even een mailtje gestuurd, zelf wel net even mn provincie dr uitgehaald. Ik wil echt niet gaan zitten wachten, maar doe nog even of mn neus bloed. Heb ook even voor jullie gevraagd, en zelfs ons draadje even genoemd en gelinkt :$

"Goodmorning Pebbler!

Great to hear you are collecting all the pledges and sending our long anticipated update! ;) I just can't wait to wear your awesome product! :D

In the e-mail I received you stated my post-address and I noticed it includes my Province/region (fryslân) but not my Country (the Netherlands).

On the Kickstarter Pledge site the address is stated more fully and includes my country.

Question is which are you going to use when sending my Pebble Time Steel? and if its the first, is there a possibility to add "the Netherlands" to it.

In a thread on a popular Dutch tech-forum I am active, I hear more people with these concerns and questions if this will work out correct.

Sorry for your time and trouble, I just don't want to receive my Pebble without further hussle and like to be ahead of problems. ;) Thanks for any answer in advance, and good luck with the upcoming production and shipping process!

Kind regards,

Arnold Kempenaar"
Super, ik doe ze even via Twitter een bericht (ben benieuwd waar ze sneller reageren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik heb geen provincie (en dus ook geen land) in de mail staan. Zou me niet te veel zorgen maken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
De verpakking van de PTS ziet er echt goed uit als hij zo naar ons verzonden gaat worden

https://instagram.com/p/5Pvx2NNviR/

en

https://instagram.com/p/5QY6alMBCs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
lubbertkramer schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:52:
De verpakking van de PTS ziet er echt goed uit als hij zo naar ons verzonden gaat worden

https://instagram.com/p/5Pvx2NNviR/

en

https://instagram.com/p/5QY6alMBCs/
Ja erg mooi en toch niet te veel poespas. Maar goed, die doos was er voor de normale Time ook he.
https://instagram.com/p/31y2DugbbZ/
Dus ik denk dat dit meer het doosje is voor in de schappen van retailers.

Ik denk dat wij het moeten doen met iets soort gelijks als:
https://jmcomms.files.wor...-15-27-42.jpg?w=800&h=423
Wat ik ook wel iets van "kunst v/h weglaten" vind uitstralen.

En ach, we dragen het doosje toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:39:
[...]

Ja erg mooi en toch niet te veel poespas. Maar goed, die doos was er voor de normale Time ook he.
https://instagram.com/p/31y2DugbbZ/
Dus ik denk dat dit meer het doosje is voor in de schappen van retailers.

Ik denk dat wij het moeten doen met iets soort gelijks als:
https://jmcomms.files.wor...-15-27-42.jpg?w=800&h=423
Wat ik ook wel iets van "kunst v/h weglaten" vind uitstralen.

En ach, we dragen het doosje toch niet :P
Die tweede bruine doos was inderdaad welke ik alleen had gezien, wist niet dat de Time ook al een mooie verpakking had. Beetje jammer dat wij het dan met die bruine moeten doen, hoop dat ze voor de PTS wel de moeite nemen al kan ik het mij voorstellen om dat niet te doen ivm internationale verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Nou ja, vorig jaar kregen we dit _/-\o_ :

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/1037547.big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/1037549.big.jpg

En een paar maanden later voor m'n RMA kwam er vrolijk nog zo'n doosje binnen... Dus ze kunnen het wel hoor, ook over-seas. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:47:
Nou ja, vorig jaar kregen we dit _/-\o_ :

[afbeelding]

[afbeelding]

En een paar maanden later voor m'n RMA kwam er vrolijk nog zo'n doosje binnen... Dus ze kunnen het wel hoor, ook over-seas. :9~
Thumbs up voor die instagram verpakking van de PTS :9~ Ik heb de orginele Pebble maar die kwam in een klein doosje iedere keer dat ie RMA kwam (zeg maar alleen het gedeelte van jouw Steel) :9

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 23-07-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 09:28:
Hier inmiddels reactie via Twitter:
Your Pledge Portal is the address we use. Edit your address to reflect the most accurate information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:03:
Levertijd: +/- 1 maand. Niet echt op voorraad zo te zien.

Ik zit er zelf aan te denken om hem via Amazon.com te kopen. Met wisselkoers, verzending en invoerrechten zit je dan ook op +- 230 euro

Edit: Nvm, had blijkbaar nog een kortingscoupon van CoolBlue voor 7,50 euro. Alle kleine beetjes helpen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Freekers op 26-07-2015 22:59 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gadgetwraps heeft eindelijk aangekondigd met nieuws te komen voor de PTS. Persoonlijk zit ik hierop te wachten niet alleen vanwege de wraps/covers maar ook omdat dit een bevestiging is van de productie vanwege de samenwerking die ze hebben met Pebble sinds de PT/PTS. Hopen dat ze net als bij de PT kunnen leveren voor de PTS binnenkomt.

Pebble Time Steel Gadgetwrap aankondiging

reactie van Gadgetwraps op Reddit erbij:
I took this photo this afternoon after walking entirely too far to get to the Golden Gate Bridge. I'm visiting Pebble this weekend and was lucky enough to score a Time Steel. So we'll be going live with skins and protectors this week!

[ Voor 20% gewijzigd door lubbertkramer op 26-07-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
lubbertkramer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:01:
[...]

Hier inmiddels reactie via Twitter:

[...]
Grappig, dat duidleijk het voorkeurskanaal van de Pebblers, ik heb via mijn request mail nog geen antwoord gekregen. Een tweet moet natuurlijk geen eigen (negatief) leven gaan lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Druss schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:19:
[...]

Grappig, dat duidleijk het voorkeurskanaal van de Pebblers, ik heb via mijn request mail nog geen antwoord gekregen. Een tweet moet natuurlijk geen eigen (negatief) leven gaan lijden.
Tot nu toe reageren ze vrij snel op tweets moet ik zeggen, binnen 24 uur reactie gekregen op al mijn vragen die ik gesteld heb de afgelopen tijd.

Op Reddit druppelen reacties binnen van mensen waarbij de Pledge portal gesloten is of die nog een extra mail van Pebble ontvangen hebben:
"Thank you for your support during our Kickstarter campaign!

We're getting ready to ship Pebble Time Steel orders out, but need you to take a moment to review your order first"

[ Voor 27% gewijzigd door lubbertkramer op 28-07-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Voor de TS: misschien handig om er bij het lijstje bestellers er ook bij te zetten wat voor kleur ze besteld hebben? Ik heb zelf een black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bartske schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:29:
Voor de TS: misschien handig om er bij het lijstje bestellers er ook bij te zetten wat voor kleur ze besteld hebben? Ik heb zelf een black.
Goed plan, als iedereen dat doet zodra hij een bevestiging heeft van zijn verzending zal ik dit updaten in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Hoi,

FF voor jullie statistieken: ik ben backer #3531
- 1x Pebble Time White Kickstarter Champion (processed 29-5, shipped 25-6, ontvangen 3-7)
- 1x Pebble Time Steel Black Kickstarter Champion (processed 27-7, shipped ??, ontvangen ??)

Ik heb gekozen voor normale verzending via Singapore Post. Extra invoerkosten PT waren €41.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
crashtestdummy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:14:
Hoi,

- 1x Pebble Time White Kickstarter Champion (processed 29-5, shipped 25-6, ontvangen 3-7)
- 1x Pebble Time Steel Black Kickstarter Champion (processed 27-7, shipped ??, ontvangen ??)

Ik heb gekozen voor normale verzending via Singapore Post. Extra invoerkosten PT waren €41.
Super! Thanks for sharing :9 Had je de PT ook via Singapore post laten verzenden? Want ik moet zeggen dat je hem dan best snel in huis had.. Het mailtje dat je deelde in het andere draadje geeft aan dat je order processed is, dat heeft dus nog niks te doen met verzending? Hoe ging dat bij de PT?

Toch altijd jamer van die ellendige invoerkosten ;w ...

Ben zelf backer 6312 dus ik verwacht toch ook vlotjes een warm mailtje! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Druss op 28-07-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
crashtestdummy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:14:
Hoi,

Evengoed nog een krappe maand tussen gesloten portal (processed) en verzonden. Als de PTS in dezelfde lijn zou gaan zou die eind augustus pas verzonden worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Druss schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:35:
[...]

Super! Thanks for sharing :9 Had je de PT ook via Singapore post laten verzenden? Want ik moet zeggen dat je hem dan best snel in huis had.. Het mailtje dat je deelde in het andere draadje geeft aan dat je order processed is, dat heeft dus nog niks te doen met verzending? Hoe ging dat bij de PT?

Toch altijd jamer van die ellendige invoerkosten ;w ...

Ben zelf backer 6312 dus ik verwacht toch ook vlotjes een warm mailtje! :D
Ik zit zelf ergens in de 6200 dus we zullen zien wie hem eerder heeft, heb jij ook een zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Nee de Silver, dus dat maakt het leverings/productie plaatje wel compleet dan :D
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste