Punctuality is the politeness of kings
Chill, kan je die ff gisten of zo? Ben zelf iets aan het klooien met bash, maar als ik mijn pledge pagina opvraag via curl krijg ik "Hey there! We didn't recognize this device." in plaats van mijn portalMartijn02 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:11:
Als hij geleverd wordt.. moet je dan thuis zijn? Het doosje zie er uit alsof het gewoon door de brievenbus past, maar als je ervoor moet tekenen dan kan dat weer niet.
Ik kan het afleveradres al een tijdje niet meer aanpassen, het staat op mijn thuisadres, maar omdat ik tijdens kantooruren niet zo vaak thuis ben was mijn werk misschien handiger geweest.
Ik heb net maar een scriptje gemaakt wat de pebble order page checked, parsed, en mij een boxcar notification stuurt zodra er een tracking number in de source verschijnt... (wachten duurt lang...)
Zit trouwens een beetje met hetzelfde probleem als jij, ben binnen kantooruren nooit thuis...
[ Voor 11% gewijzigd door Muchachooo op 03-06-2015 19:36 ]
Als ze hem in het eerste bezorgtijdvak aanbieden vandaag, ben ik er niet. In het tweede tijdvak misschien wel.
Dus ik ben benieuwd.
En anders pik ik hem wel ergens op.
Survival of the W-est
Here you go... https://bitbucket.org/Martijn02/pebbleshipmentchecker/srcMuchachooo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:58:
[...]
Chill, kan je die ff gisten of zo? Ben zelf iets aan het klooien met bash, maar als ik mijn pledge pagina opvraag via curl krijg ik "Hey there! We didn't recognize this device." in plaats van mijn portal
Zit trouwens een beetje met hetzelfde probleem als jij, ben binnen kantooruren nooit thuis...
Ik heb gewoon een regeltje in mijn crontab gegooid die dit 1 keer per uur runt. Er zit overigens niets in dat zorgt dat de push maar 1 keer verstuurd wordt, dus als er een code in de pagina zit, dan wordt je ieder uur gespamd.
Overigens... die laatste backer update over de iOS app... Het voelt nu wel een beetje of ze Pebble nu bewust in een houdgreep houden. Ze keuren de app niet af (want daar is waarschijnlijk geen legitieme reden voor) dus nu houden ze 'm gewoon in Limbo.
Dat de gewone Pebble app (niet Pebble Time) nu al 43 dagen (!!!!!wtf!!!!) in review is belooft niet veel goeds voor ons iOS gebruikers.
[ Voor 39% gewijzigd door Martijn02 op 04-06-2015 09:23 ]
Als t goed is wordt ie vandaag aangeboden (ben er helaas niet
(1e keer backer overigens, backer 38xx)
[ Voor 4% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 09:36 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik als 1e keer backer krijg hem ook vandaag geleverd!LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:15:
Heb nog geen mail ontvangen, gisteren kon ik ook nog niets uit t "onderwaterscherm" halen, maar nu is mn code er wel uit te halen.
Als t goed is wordt ie vandaag aangeboden (ben er helaas niet) dus zal hem moeten ophalen op n afhaalpunt.
1e keer backer

Afleveradres bij mn ouders die wel aanwezig zijn vandaag!
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Maar heb je zin om jezelf op te naaien en een halve dag te gaan F5'en op de site van DHL, dan moet je dat vooral doen natuurlijk
Ik kon er gisteren nog geen trace nr uithalen onderwater, en vanmorgen wel.
Dit nummer ingevoerd bij dhl, en hij is woensdag verstuurd, en vannacht via de uk en belgie vanmorgen in amsterdam aangekomen.
Je kan dus zeker wat zien met die code.
Ik gebruik overigens een track app op de phone, daar de code ingevoerd, en bij iedere wijziging krijg ik dan een notificatie.
Overigens is die balk waarin "processing "stond ook weg nu, maar er staat nergens dat ie geshipped is.
[ Voor 9% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 10:36 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| { pledge: { _amount: 16900, amount: 169, name: 'Martijn', backer_number: 39541, units: 1, uuid: '...', finalized: true, champion: false, description: '1 Pebble Time', mutable: false }, order: { shipping_service: 'standard_ddp', tax_rate: 0, time_tracking_number: null, steel_tracking_number: null, shipping_options: [ [Object], [Object], [Object] ], mutable: false, state: 'processing', payments_total: 20339, line_items: [ [Object] ], shipping_address: { name: 'Martijn', phone_number: '...', line_1: ' <knip>', line_2: null, city: ' <knip>', region: '', postal_code: '...', country_code: 'NL' }, customer: { name: 'Martijn', email: '...', cards: [Object], default_card: [Object] } } } |
Heel apart dan, dan heeft dat credidkaartgebeuren toch bij mij voor vertraging gezorgd. Ik spreek hierbij met mezelf af dat ik Pebble hier pas mee lastig val als er over twee weken nog geen verandering is opgetreden. Ik heb toch al een Pebble Time en Pebble heeft andere dingen aan hun hoofd momenteel.LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:15:
Heb nog geen mail ontvangen, gisteren kon ik ook nog niets uit t "onderwaterscherm" halen, maar nu is mn code er wel uit te halen.
Als t goed is wordt ie vandaag aangeboden (ben er helaas niet) dus zal hem moeten ophalen op n afhaalpunt.
(1e keer backer overigens, backer 38xx)
Ah, ik had eerder al een trackingnummer en toen stond hij bij DHL alleen op 'aangemeld' of zoiets. Ik kreeg gisteren wel netjes een mail van Pebble, maar ik lees al op andere plekken dat dat niet voor iedereen geldt.LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:34:
@Dreamscape, dat is helaas niet zo, er zijn er al genoeg die hun pebble hebben ontvangen en geen shipping mail.
Ik kon er gisteren nog geen trace nr uithalen onderwater, en vanmorgen wel.
Dit nummer ingevoerd bij dhl, en hij is woensdag verstuurd, en vannacht via de uk en belgie vanmorgen in amsterdam aangekomen.
Je kan dus zeker wat zien met die code.
Ik gebruik overigens een track app op de phone, daar de code ingevoerd, en bij iedere wijziging krijg ik dan een notificatie.
Overigens is die balk waarin "processing "stond ook weg nu, maar er staat nergens dat ie geshipped is.
De beste methode is volgens mij: zet een statusmelding aan bij DHL. Maakt voor jou niet zoveel meer uit, want ik denk dat hij inmiddels staat op 'Zending bij koerier voor aflevering', maar voor anderen is het wel handig dat DHL je gewoon een update kan mailen als de koerier onderweg is.
jij zit ook niet in de 1e orignele early bird groep met jou backer nr,
De 1e set backers voor early bird waren er maar 5000, die is later pas opgehoogd naar 10k,
dat zou ook nog kunnen zijn dat die pas in de 2e lichting zitten die naar dutec is verstuurd.
(1e lichting 2x backer, 2e lichting de 1e 5000 , de rest in de 3e zending, welke dan volgens iemand op reddit dan pas dinsdag bij dutec binnen zouden komen)
zou gewoon af en toe eens "onderwater" in je pledge portal duiken... (wel flesje o2 mee...)
@dreamscape de koerier nog niet onderweg volgens dhl.
hoop dat apple vandaag dan wel de time app released uit hun quarantaine.....
[ Voor 24% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 10:47 ]
Ik heb altijd in de originele groep gezeten omdat deze was opgehoogd naar 10.000 voordat mijn pledge er door was. Daarnaast zijn er nu mensen met een hoger nummer zwart en 1x die bevestigen een tracking nummer te zien. Maar ik moet mij eigenlijk niet zo druk maken, ik heb niet eens een idee wat ik met die tweede Pebble moet.LoneWolf schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:43:
@eew
jij zit ook niet in de 1e orignele early bird groep met jou backer nr,
De 1e set backers voor early bird waren er maar 5000, die is later pas opgehoogd naar 10k,
dat zou ook nog kunnen zijn dat die pas in de 2e lichting zitten die naar dutec is verstuurd.
(1e lichting 2x backer, 2e lichting de 1e 5000 , de rest in de 3e zending, welke dan volgens iemand op reddit dan pas dinsdag bij dutec binnen zouden komen)
zou gewoon af en toe eens "onderwater" in je pledge portal duiken... (wel flesje o2 mee...)![]()
@dreamscape de koerier nog niet onderweg volgens dhl.
hoop dat apple vandaag dan wel de time app released uit hun quarantaine.....
Geen mailtje gekregen van Pebble zelf.
Op de site van DHL staat dat DHL 'm gisteren om 13:28 heeft opgehaald, dus die originele verzendtijd van 5-7 dagen is een beetje overdreven.
Ben first time backer, zwarte Pebble, maar was net te laat voor early bird (ergens rond #10.500).
Net even de portal gechecked mijn tracking code via de "onderwater" methode bekeken en zie dat hij sinds gister 15 uur klaar staat voor verzending. Athans dat begrijp ik uit "Shipment information received".
Ben zelf 1st timer, zwart #6124.
Braaf afwachten maar
ennn Pics... or it didn't happen

de mijne staat overigens "on hold" nu !
1
2
3
| The shipment is awaiting the next scheduled movement Next Step: The shipment will be processed in the next available movement |
Dat is jammer, maar kan ook ervoor zorgen dat ik m misschien vanavond later krijg en m toch kan aannemen
@phoenix_555:
dat kan je in chrome, door het weergeven van de bron tekst van de pledge portal, daar staat iets van time_tracking_number en een nummer er achter... die moet je hebben, zie hieronder een quote van reddit.
Open your pledge portal page.
Press Ctrl + U (Mac: Option + Cmd + U, thanks /u/tomfalling)
Press Ctrl + F and type in time_tracking_number.
If you're Pebble Time has shipped, you will see a tracking number next to this value. THIS is what my pledge portal looks like and THIS is what my page source looks like. Notice the tracking number is shown.
[ Voor 47% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 13:31 ]
Die van mij ook!arene schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:18:
Die van mij is zojuist bezorgd!

10 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:08
Vaak kan hij dan niet met de ochtendroute mee en zetten ze hem on hold voor de middagroute. Althans dat was hier regelmatig zo met zendingen uit Chinaesdeboer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:37:
@LoneWolf, mijne staat ook tijdelijk on hold, lunchpauze bij DHL zeker![]()
10 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:08
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
De band van de Time is echt wel een stuk prettiger dan die van de originele, maar ik heb hem toch meteen op een nato gezet. Beide 'Kickstarter editions' naast elkaar:

Op de pols valt op dat de Time echt wel wat slanker is dan de oude:

Vanmorgen was er ook al een pakje met daarin mijn nieuwe 50mm primelens, dus ik ben wel weer tevreden vandaag
Dus. Dat zal wel weer ellende gaan geven.
Survival of the W-est
Ik vind het maar vage zooi.
Survival of the W-est
Heb dhl al gebeld, wordt morgen teruggebeld....
Maar hij is er ! (Nu de Apple app nog!)

[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 04-06-2015 22:13 ]
Zo komt 'ie binnen

Met een mooie gravering achterop

En mijn watchface nu

Die van mij was al vanaf 18 mei gelocked.Yosecret schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:49:
Nice! Was de portal bij jullie al enige tijd gelockt of is die (nog steeds) aanpasbaar?
zie hier op twitter
dus denk dat dat loop volgende week ook geleverd gaat worden...
[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 05-06-2015 13:03 ]
Verwijderd
Ah, mooi. Ik ben heel benieuwd hoe rood mijn rooie PT is.LoneWolf schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:01:
Wit en Rood zijn onderweg naar de distributie centra
zie hier op twitter
dus denk dat dat loop volgende week ook geleverd gaat worden...
Pebble ook maar gemaild. Geen reactie nog. To be continued.
Survival of the W-est
55% of black Pebble Times have shipped; ~0% of red/white Pebble Times have shipped. There are a LOT of early bird backers still waiting.
Dus nog ff wachten
Die waren ook niet thuis donderdag. Dus het is in de verkeerde bus gegaan. Buren zijn nog weg, dus ik heb het pakje nog niet kunnen traceren. DHL daalt echt heel hard in mijn achting.eew schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:40:
Waren de buren toen DHL langs kwam er nog wel. Het zou heel vreemd zijn als ze hem daar door de brievenbus hebben geduwd en niet bij jouw. Blijft een vreemd verhaal.
Ook pebble heeft nog geen reactie gegeven. Dus ik wacht nog eventjes af tot de buurvrouw weer thuis is.
Survival of the W-est
Kan je niet gewoon laten voor wat het is? Ja hij heeft het fout gedaan. Maar on the bright Side je had je Pebble wel ontvangen. Ipv dat hij een dag later zou worden aangeboden. Ondanks het natuurlijk slecht had kunnen aflopen.LoneWolf schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:06:
Ik zit nog op reactie van DHL te wachten over het vervalsen van mijn handtekening en het in de brievenbus drukken van mijn pebble. Ze hebben me vrijdag al wel even teruggebeld, hadden de bezorger nog niet gesproken, maar wordt maandag weer gebeld als ze dat wel hebben gedaan, dit is al de 2e keer, heb t ook al bij postnl meegemaakt.
Om gelijk helemaal een proces aan te spannen vind ik beetje te. Denk aan het gezin etc van die man/vrouw die er onder lijdt zodra het aan het licht komt en wordt ontslagen.
De bezorger zadelt mij willens en wetens met een probleem op, wat me dus veel geld heeft gekost. (Kreeg niets vergoed want mijn naam stond op de ontvangstbevestiging).
Toen heb ik zelfs aangifte bij de politie gedaan.
Dat heb ik nu nog niet gedaan, en doe dat ook niet als DHL zelf maatregelen neemt. (In dit geval vindt ik ontslag ook wel te ver gaan, aangezien er niets beschadigd is. )
Ik had mn pebble liever zelf in ontvangst genomen, ook al was dat een of meerdere dagen later.
Als t pakje beschadigd was, had ik t kunnen weigeren, met als aantekening dat het beschadigd was. Dan krijg je gewoon de boel vergoed.
Als iemand een deuk in je auto rijd wil je toch ook dat ze dat vergoeden ? En doe je toch ook aangifte bij de politie ? dan wil je toch ook dat er betaald wordt ? Ik kan niet even 200 euro missen zomaar. Als als hij/zij dat bewust doet krijgt die persoon ook een extra boete of straf, en dat hoort ook zo vindt ik.
Waarom zou een bezorger dan wel iets bewust mogen beschadigen (of het risico mogen nemen dat te doen) ?
[ Voor 10% gewijzigd door LoneWolf op 07-06-2015 11:40 ]
Uit de laatste update, ze zijn bijna allemaal gemaakt alphoenix_555 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:04:
Van wat ik lees op Reddit:
55% of black Pebble Times have shipped; ~0% of red/white Pebble Times have shipped. There are a LOT of early bird backers still waiting.
Dus nog ff wachten
Back to Business
Since shipping began on May 27, over 24,000 Pebble Time rewards have begun their journey home to backers. Thousands more are leaving our distribution centers daily.
- Over 47,000 of the 57,000 total Pebble Time Kickstarter rewards have been manufactured.
- We remain on track for all Pebble Time backers to receive tracking numbers by June 21.
- A small batch of Red and White Pebble Time rewards have shipped, with more en route to distribution centers now.
- Next week, 7,000 more Red and White rewards will ship, covering half of the Pebble Time backers lined up for those colors.
Hij lag bij de buurvrouw. Inclusief het briefje dat hij daar door de bus was geduwd. Dus. Opgelost. Opgelucht. En inmiddels een uurtje aan het spelen. Eerste indruk....tof!wpuntnl schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:31:
[...]
Die waren ook niet thuis donderdag. Dus het is in de verkeerde bus gegaan. Buren zijn nog weg, dus ik heb het pakje nog niet kunnen traceren. DHL daalt echt heel hard in mijn achting.
Ook pebble heeft nog geen reactie gegeven. Dus ik wacht nog eventjes af tot de buurvrouw weer thuis is.
Survival of the W-est

Edit: Zojuist een mailtje gekregen met een tracking nummer. Hij is al vertrokken en wordt morgen verwacht.
[ Voor 42% gewijzigd door eew op 09-06-2015 22:17 ]
(1st time backer no 39xxx black)
Status
DEPARTED FACILITY IN SHANNON - IRELAND, REPUBLIC OF
Tuesday, June 09, 2015 at 20:01
Geduld. Horloge komt eraan.
Kreeg ik nu een voorgekauwde tekst en moet ik nog even geduld hebben. Of is het daar een zootje met de ge-automatiseerde logistiek.
Ik hou er niet van als twee weken geleden al het geld is afgetikt. En overal nog processing en NULL staat en dat er staat dat ik het geld nog steeds moet betalen.
Tot gistermiddag overigens geen trackingnummer in de source van de portal te vinden. Bij mij staat er nu wel netjes "shipped".
First time backer #48266, PT Black, tier May.
Ik zit ondertussen nog ongeduldig te wachten met mijn backer number > 80.000
Alleen maar in normale tekst onderaan 'You may check back any time to see your order status'.
Máár in de source staat nu wel een tracking code (free shipping) "RA.......SG"! Vooraangemeld dus, en binnenkort op weg naar NL.
Tracken met www.17track.net geeft nog niets, maar dat komt wel. Ben wel gewend dat het even duurt voordat iets echt onderweg/traceerbaar is uit china.
Er zijn daar vreemde dingen aan de hand. Ik had een CC probleem en daardoor leek de administratie volledig op hol te zijn geslagen. Na nog wat aandringen wist Robel mij te melden dat hij persoonlijk naar mijn order had gekeken en dat hij er in de komende dagen aan zou komen. Een half uur later krijg ik een geautomatiseerde mail met een tracking nummer waaruit blijkt dat hij vertrokken voor die laatste email. Kortom, Pebble zelf heeft ook geen idee wat er gebeurt.4POX schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:28:
Reply van Pebble.
Geduld. Horloge komt eraan.
Kreeg ik nu een voorgekauwde tekst en moet ik nog even geduld hebben. Of is het daar een zootje met de ge-automatiseerde logistiek.
Ik hou er niet van als twee weken geleden al het geld is afgetikt. En overal nog processing en NULL staat en dat er staat dat ik het geld nog steeds moet betalen.
Het is ook opmerkelijk dat ze geen idee hebben hoe verschrikkelijk snel DHL is. De goedkoopste optie is er binnen 24 uur. De mensen die voor nog sneller hebben betaald zijn afgezet.
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 10-06-2015 10:45 ]
Duurdere optie heet zaterdaglevering gok ik. De goedkopere niet (zo was het ook bij de One+ )eew schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Er zijn daar vreemde dingen aan de hand. Ik had een CC probleem en daardoor leek de administratie volledig op hol te zijn geslagen. Na nog wat aandringen wist Robel mij te melden dat hij persoonlijk naar mijn order had gekeken en dat hij er in de komende dagen aan zou komen. Een half uur later krijg ik een geautomatiseerde mail met een tracking nummer waaruit blijkt dat hij vertrokken voor die laatste email. Kortom, Pebble zelf heeft ook geen idee wat er gebeurt.
Het is ook opmerkelijk dat ze geen idee hebben hoe verschrikkelijk snel DHL is. De goedkoopste optie is er binnen 24 uur. De mensen die voor nog sneller hebben betaald zijn afgezet.
Ff gebeld dat ze vanavond niet hoeven te komen, ik ga hem morgenochtend wel even ophalen op het depot.
(ik ben toch altijd al een beetje bang: Ik woon op het laatste huis van mijn straat, maar de gemeente heeft het handig gevonden om het huis wat om de hoek staat, een voordeur in mijn straat te geven, en toevallig heeft het ook nog hetzelfde huisnummer als mijn huis. Een DHL bezorger heeft een keer een pakketje voor mij over de heg van min buren tuin gegooid en zelf getekend, Mijn buurman kwam daar pas weken later achter. Toen was de verpakking al bijna vergaan. (gelukkig was het een plastic onderdeel voor m'n motor, dus het kon niet al te veel kwaad)
Sorry, ik ga een beetje off topic, kortom, ik heb nog steeds een nare bijsmaak bij de dhl, ben blij dat ik het kan ophlalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Martijn02 op 10-06-2015 13:43 ]

* dreamscape gaat zich schamen
Weet nog niet, ik heb het vermoeden dat hij er niet veel mee kan todat Pebble iets doet aan de lettergrote.LoneWolf schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:21:
mooi is dat ook goed gekomen..... Gaat die nu naar je pa ?
Ik ben geïnteresseerd. Graag PM als de behoefte er is om hem weg te doeneew schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:34:
[...]
Weet nog niet, ik heb het vermoeden dat hij er niet veel mee kan todat Pebble iets doet aan de lettergrote.
Je bent niet de enigedreamscape schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:30:
Het valt me echt nu pas op dat in die watchface ook de datum wordt weergegeven![]()
* dreamscape gaat zich schamen
Hoe heet deze watchface en is de datumnotatie ook nog aan te passen naar dag/maand ipv andersom?
Hij heet Enigma. Mooie animaties ook. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om de dag en de maand om te wisselen.Je bent niet de enige![]()
Hoe heet deze watchface en is de datumnotatie ook nog aan te passen naar dag/maand ipv andersom?
Kijk naar slides of time, daar kan je iets meer instellen, o.a. welke dingen er onder en boven de tijd komen te staan. linkjeprutksy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:41:
[...]
Je bent niet de enige![]()
Ik denk niet dat ik hem wil verkopen (al is er natuurlijk wel geld mee te verdienen). Ik weet namelijk niet of de gene die ik nu heb garantie heeft als er iets mis gaat, ik wil hem dus in de buurt houden. Maar ik zou niet weten wat ik er met twee moet.xypds schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:32:
[...]
Ik ben geïnteresseerd. Graag PM als de behoefte er is om hem weg te doen
Een ander probleem is dat zijn scherm off center lijkt te zijn. Ik weet niet of dit binnen de productiemarge valt of als defect gezien kan worden. Maar ik wil Pebble eigenlijk eerst even een paar weken de ruimte geven voordat ik daar achteraan ga. Ik krijg toch geen nuttige antwoorden als ik nu support contact.
Bedrag is ook al sinds 2 juni gereserveerd / afgeschreven op de CC dus je zou zeggen dat hij wel al onderweg is naar de DC in Ierland. Hoop wel dat ik hem ergens volgende week binnen heb, wachten duurt lang
Dus dat systeem lijkt ook gelijk te lopen met de echte verzending.
Ben benieuwd, singapore post kan het in ongeveer een week maaar ze kunnen 't ook wel is in anderhalve maand ofzo.
Ik kan mijn CC gegevens niet meer editten en er staat nu
Shipping Method
Shipping by DHL from Ireland.
You may check back any time to see your order status.
Nog steeds null bij trackinggegevens...
Hier ook.prutksy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:54:
Weer wat verander op de Kickstarter Pledge Portal.
Shipping Method
Ik had mij er al bij neergelegd dat pas na 22 juni nieuwe informatie kwam.
Same...prutksy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:54:
Weer wat veranderd op de Kickstarter Pledge Portal.
Shipping Method
En inmiddels is hij al door PostNL omgenummerd naar 3S code, dus hij is in nederland! Gaat snél zo, zonder DHLtokko1 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:08:
Mijn pebble die al twee weken een tracking code in de source heeft van Singapore post is vandaag ook echt verzonden en bij de tracking ook echt weg. Gisteren gaf de tracking nog een error.
Dus dat systeem lijkt ook gelijk te lopen met de echte verzending.
Ben benieuwd, singapore post kan het in ongeveer een week maaar ze kunnen 't ook wel is in anderhalve maand ofzo.
En nu nog een beetje geluk hebben met de douane

Lekker, ondertussen hier nog helemaal niets, helaastokko1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:16:
[...]
En inmiddels is hij al door PostNL omgenummerd naar 3S code, dus hij is in nederland! Gaat snél zo, zonder DHL![]()
![]()
En nu nog een beetje geluk hebben met de douane
Moet hier een beetje over gniffelen. Backer 43xxx met 2x Pebble Time zwart. Gister vond ik een enveloppe ter grootte van een A4tje in de bus. 2 Pebbles, geen naheffing. YES!theHoff schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:14:
Die van mij zijn gister met Singapore post verzonden. Eens kijken wanneer die aankomen. In theorie zou dat eind volgende week al kunnen maar we zullen zien. Heb wel een trackingnummer gekregen dus dat is mooi.
Verdraaid snel aangekomen zeg. Op de enveloppe stond wel netjes het bedrag in Dollars maar het is gewoon zo langs de douane gekomen.
Ben benieuwd wannneer ik hem binnen krijg.
Waarschijnlijk morgen als we van eerdere ervaringen uit mogen gaan. Wat zegt je tracking?speedy15 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:38:
Net een mail gehad dan mijn Pebble Time zwart verzonden is vanuit Ierland.
Ben benieuwd wannneer ik hem binnen krijg.
https://twitter.com/PebbleHelp/status/611268410891214848