Wat een raar verhaal zeg. Stuur hen dan gewoon een mailtje en zet je vraag het niet op een NL forum, want de komende maanden gaat niemand op Tweakers dat voor je testen.eew schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:55:
[...]
Mensen op het Pebble hoofdkantoor, dat is eerder gebeurd. Die opmerking was niet tegen dit forum gericht.
Als Iedereen nu eens ook even het linkje aanklikt wat hij erbij gezet heeft en dat goed! doorleest ipv alleen commentaar te geven.... dan zie dat hij daar iets gepost heeft ..... Met een pbw file. Op reddit zijn de Pebbleontwikkelaars vrij regelmatig aanwezig dus ook kans dat ze reageren...
je ziet dus ook dat ze het dus even getest hebben en er ook een fotootje bij staat...
@eew
Nice job, en inderdaad beetje over de top maar t kan wel imho.
je ziet dus ook dat ze het dus even getest hebben en er ook een fotootje bij staat...
@eew
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Grr, nu begin ik toch weer aan de Pebble Time keuze te twijfelen. Eerst afgehaakt op de Steel vanwege die enorme zwarte bezel zit me nu het uiterlijk van de Pebble Time weer niet helemaal lekker
jip_86 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:49:
Grr, nu begin ik toch weer aan de Pebble Time keuze te twijfelen. Eerst afgehaakt op de Steel vanwege die enorme zwarte bezel zit me nu het uiterlijk van de Pebble Time weer niet helemaal lekker

Als je alleen die foto al bekijkt hoe mooi het afgewerkt is
Time Steel all the way
Het was een eerste poging om met kleuren te spelen, en waar je anderen redelijk subtiel gebruik zag maken van kleuren wilde ik eventjes iets maken dat totaal de andere kant op gaat. Ik denk niet dat ik dit zelf ooit zou gebruiken, zeker ook omdat hij iedere seconde update maar geen secondewijzer heeft. Ik denk dat ik er nog wel even op door ga bouwen en kijken of ik anti-aliasing voor elkaar kan krijgen, en misschien een manier om toch de seconden weer te geven. Hier is de gif trouwens:LoneWolf schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:36:
Als Iedereen nu eens ook even het linkje aanklikt wat hij erbij gezet heeft en dat goed! doorleest ipv alleen commentaar te geven.... dan zie dat hij daar iets gepost heeft ..... Met een pbw file. Op reddit zijn de Pebbleontwikkelaars vrij regelmatig aanwezig dus ook kans dat ze reageren...
@eew

Het SDK kan wat mij betreft op dit gebied nog wel een stukje beter, er zijn aardig wat onhandige zaken. En als je ook maar iets wil doen met kleuren moet het tussen #ifdef PBL_COLOR en #endif staan, zelfs als je niet wilt compileren voor de oude Pebble.
@ Eew, ik zal hier even het plaatje van je ontwerp laten zien.
De link was voor mij ook niet direct duidelijk waar het over ging
http://imgur.com/a/JSvC7#0
Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Voorlopig heb ik nog geen Pebble. Ik wacht gewoon netjes totdat men rond juli met de Pebble Time Steel op de stoep staan
De link was voor mij ook niet direct duidelijk waar het over ging
http://imgur.com/a/JSvC7#0
Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Voorlopig heb ik nog geen Pebble. Ik wacht gewoon netjes totdat men rond juli met de Pebble Time Steel op de stoep staan
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Jaa daar is niets mis mee. Het gaat me meer om de voorkant waar relatief veel zwart om het scherm heen zit tov de schermruimte.AndreStarTrek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:54:
[...]
[afbeelding]
Time Steel all the way

Echter lijkt hier het middelste schermpje weer niet helemaal lekker te sluiten

AwesomeAndreStarTrek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:54:
[...]
[afbeelding]
Time Steel all the way

pfff als ik de plaatjes van die time steel zo zie begin ik ook te twijfelen.
ik vind het verschil in prijs alleen wel heel erg groot,
ik vind het verschil in prijs alleen wel heel erg groot,
Survival of the W-est
Zo toch maar weer steel gekozen.
History so far:
- Pebble Time - levering mei
- Pebble Time Steel
- Pebble Time - early bird
- Pebble Time Steel
History so far:
- Pebble Time Steel
- Pebble Time Steel
Ik wacht maandag het Apple event nog even af voor definitief besluit, vooralsnog early bird (met dank aan dat Kickstarter foutmeldingen bleef geven toen ik naar de steel wou ^^ )jip_86 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:20:
History so far:
- Pebble Time Steel
- Pebble Time Steel
[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 06-03-2015 15:34 ]
Dat is waar, maar aan de andere kant vind ik het ook wat hebben.jip_86 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:02:
[...]
Jaa daar is niets mis mee. Het gaat me meer om de voorkant waar relatief veel zwart om het scherm heen zit tov de schermruimte.
[afbeelding]
Echter lijkt hier het middelste schermpje weer niet helemaal lekker te sluiten
[afbeelding]
jip_86 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:20:
History so far:
- Pebble Time Steel
- Pebble Time Steel
https://www.facebook.com/getpebblelubbertkramer schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:05:
[...]
AwesomeWaar haal je die nou zo snel vandaan, staat daar toevallig soortgelijke van de gouden?
Helaas niet van de gold versie, maar gelukig hoeven we nog niet de kleur te kiezen. We kunnen nog even nadenken en andere fotos afwachten
Astublaft.lubbertkramer schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:05:
[...]
AwesomeWaar haal je die nou zo snel vandaan, staat daar toevallig soortgelijke van de gouden?
Dat is zo, denk dat ik er nog wel 100E voor moet kunnen krijgen...AndreStarTrek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Ik weet niet waar de eerste steel voor gaat op ebay/marktplaats/vraag & aanbod misschien is het overstappen niet zo duur
Gelukkig hebben we nog even inderdaadAndreStarTrek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:46:
Helaas niet van de gold versie, maar gelukig hoeven we nog niet de kleur te kiezen. We kunnen nog even nadenken en andere fotos afwachten
Thanks, was benieuwd naar het verschil maar als ik hem zo zie valt het "bling bling" wel mee zoals op eerdere renders te zien was
Je beseft dat dit een Photoshop creatie is?lubbertkramer schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:52:
[...]
Gelukkig hebben we nog even inderdaad![]()
[...]
Thanks, was benieuwd naar het verschil maar als ik hem zo zie valt het "bling bling" wel mee zoals op eerdere renders te zien was
Ik heb toch maar weer voor de steel gekozen. Er is dus weer een early bird plaatsje vrijgekomen voor de liefhebbers.
Aan alles komt een eind.
Yosecret schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:46:
[...]
Haha het is een photoshop creatie, sorry kon het niet laten. Net ook dit pareltje de wereld in geholpen. Kijken hoe snel iedereen toehapt![]()
[afbeelding]
Hij gaat aardig op Reddit zo te zien.
Eigenlijk zijn er wat tweets nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door eew op 06-03-2015 16:56 ]
Met als praktisch nut...?Yosecret schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:46:
[...]
Haha het is een photoshop creatie, sorry kon het niet laten. Net ook dit pareltje de wereld in geholpen. Kijken hoe snel iedereen toehapt
Verveelde me, heeft niet echt nut.
Tot wanneer (welke datum) mag je nog van Time naar Steel switchen of vice versa? Ik heb nu namelijk een "early bird" en ben voornemens te switchen.
[ Voor 29% gewijzigd door BadVibes op 06-03-2015 17:06 ]
En dat er steels zijn en dat zijn er niet veel meer
19,943 backers Limited (57 left of 20000)
Dus opschieten
19,943 backers Limited (57 left of 20000)
Dus opschieten
Ja balen zeg, net te laat voor de Time Steel
Dacht dat er ook nog een pledge was voor 300 maar mooi niet dus 
Edit: er is een batch bijgekomen. Helaas wel nog een maand extra wachttijd erbij

Edit: er is een batch bijgekomen. Helaas wel nog een maand extra wachttijd erbij
[ Voor 27% gewijzigd door TradeMarkNL op 06-03-2015 18:21 ]
Ze hebben ergens anders gemeld dat ze het zowizo op volgorde van de nummers doen, en dat die tijden daar slechts een indicatie zijn. Als je je op de grens bevindt is het dus niet gelijk een maand verschil.TradeMarkNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:15:
Ja balen zeg, net te laat voor de Time SteelDacht dat er ook nog een pledge was voor 300 maar mooi niet dus
Waarschijnlijk als je regelmatig de pagina bezoekt zie je dat er wel wat plekken vrijkomen. Ik ben van de Early Bird naar de steel gegaan, toen weer naar de Early Bird om vervolgens weer naar de steel te gaanTradeMarkNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:15:
Ja balen zeg, net te laat voor de Time SteelDacht dat er ook nog een pledge was voor 300 maar mooi niet dus
Just do it.
Laten we het hopeneew schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:55:
[...]
Ze hebben ergens anders gemeld dat ze het zowizo op volgorde van de nummers doen, en dat die tijden daar slechts een indicatie zijn. Als je je op de grens bevindt is het dus niet gelijk een maand verschil.
Laatste uren wisselen er altijd nog veel mensen. Althans dat is mijn ervaring met die grotere kickstarters.
Overigens ook een time besteld, kon het niet laten
.
Zit nog wel in twijfel of nog voor een steel wil gaan, heb nu een early bird.
Overigens ook een time besteld, kon het niet laten
Zit nog wel in twijfel of nog voor een steel wil gaan, heb nu een early bird.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Er zijn nu al bijna 300 backers voor de Steel-reward met levering in augustus, dus ik verwacht niet dat er nog plekken vrijkomen in de batch van juli. Maar bén allang blij dat er nog een batch voor 250 bij kwam
Grappige is dat er bij de gewone Time nog plaats genoeg is om iedereen die nu op juni staat ook in mei te leveren. Heel oplettend zijn de meesten dus niet.
Je kan altijd nog kiezen voor de combo als je per se levering in juli wenstTradeMarkNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:15:
Ik heb de steel ook gebacked. Ben alleen niet zo bekend met kickstarter. Na invullen van mn gegevens heb ik gebacked voor 265 dollar. Ik neem aan dat die afschrijving pas plaats vindt als de pebble wordt verzonden?COMBO: One (1) Pebble Time and One (1) Pebble Time Steel in you choice of colors. Time Steel will include both a leather strap and an extra matching metal strap.
Limited (1258 of 5000 remaining)
Estimated delivery: Jul 2015
Ships anywhere in the world
Ik kon overigens nog niet kiezen voor een model (zwart/zilver/goud). Komt die optie pas later beschikbaar?
[ Voor 51% gewijzigd door dirkjesdirk op 08-03-2015 10:42 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
https://www.kickstarter.com/help/faq/backer+questionsdirkjesdirk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Ik heb de steel ook gebacked. Ben alleen niet zo bekend met kickstarter. Na invullen van mn gegevens heb ik gebacked voor 265 dollar. Ik neem aan dat die afschrijving pas plaats vindt als de pebble wordt verzonden?
Ik kon overigens nog niet kiezen voor een model (zwart/zilver/goud). Komt die optie pas later beschikbaar?
When is my card charged?
If the project you’re backing is successfully funded, your card will be charged when the project reaches its funding deadline. If the project does not reach its funding goal, your card is never charged.
If you've backed a project that is still live and are seeing a charge on your bank statement, what you are likely seeing is a temporary authorization of funds. The time it takes for an authorization to clear varies on the bank, but typically takes 1 - 3 days. You will not be charged until the project you backed has ended successfully.
[ Voor 40% gewijzigd door barrymossel op 08-03-2015 11:23 . Reden: toevoeging ]
Ik heb ook voor de eerste keer gebacked en het staat gewoon op de pagina.dirkjesdirk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Ik heb de steel ook gebacked. Ben alleen niet zo bekend met kickstarter. Na invullen van mn gegevens heb ik gebacked voor 265 dollar. Ik neem aan dat die afschrijving pas plaats vindt als de pebble wordt verzonden?
You should receive a confirmation email moments after you submit the form. Kickstarter accepts debit or credit card associated with Visa, MasterCard, or American Express. All payments are in US dollars. Note: your card will only be charged after March 27th.
tnx voor de reacties. Ik ben voor de steel gegaan vanwege de vorm/kwaliteit en de extra batterijtijd. Iemand enig idee waarom die zoveel langer is dan die van de gewone time? Zit er een grotere batterij in? Toch lijkt de steel niet groter dan de gewone time.
Edit: hij is wel 1 mm dikker dan de time zie ik nu. Dus toch een grotere batterij waarschijnlijk
Edit: hij is wel 1 mm dikker dan de time zie ik nu. Dus toch een grotere batterij waarschijnlijk
[ Voor 16% gewijzigd door dirkjesdirk op 08-03-2015 10:59 ]
Nee het geld word afgeschreven zodra de kickstarter afgelopen is en het minimale doel gehaald is, dus dat is over 19 dagen.dirkjesdirk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:37:
Je koopt geen pebble, je backed het of wel je leent geld uit. Alle mensen die gebacked hebben zijn feitelijk de vervanger van de bank of een investering maatschappij. Hun doen dan de belofte dat als ze de minimale doel gehaald hebben, dat jij voor het bedrag dat je geinversteerd heb het horloge krijg dat bij het bedrag staat dat je gebacked heb. In theorie bestaat er een kans dat je ook gewoon je geld kwijt kan raken, al is die kans naar mij inschatting met pebble zeeeeeeeeeer klein.
Ik hoop dat je hier wat aan had
Ja is iets hoger en ja er zit een grotere batterij in.dirkjesdirk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:54:
tnx voor de reacties. Ik ben voor de steel gegaan vanwege de vorm/kwaliteit en de extra batterijtijd. Iemand enig idee waarom die zoveel langer is dan die van de gewone time? Zit er een grotere batterij in? Toch lijkt de steel niet groter dan de gewone time
[ Voor 16% gewijzigd door AndreStarTrek op 08-03-2015 11:00 ]
Ik kan trouwens nergens de exacte maten van de time steel vinden. mijn huidige steel is 46mm x 34mm x 10.5mm.
Omdat de time steel kennelijk 1 mm dikker is dan de gewone time, is de time steel dus ook 10.5 mm dik. Maar wat is de breedte en hoogte?
Omdat de time steel kennelijk 1 mm dikker is dan de gewone time, is de time steel dus ook 10.5 mm dik. Maar wat is de breedte en hoogte?
Hier is veel te vinden en te vergelijken http://www.reddit.com/r/pebble/wiki/tech_specsdirkjesdirk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:16:
Ik kan trouwens nergens de exacte maten van de time steel vinden. mijn huidige steel is 46mm x 34mm x 10.5mm.
Ok tnx. Dat had ik nog niet gevonden.AndreStarTrek schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:27:
[...]
Hier is veel te vinden en te vergelijken http://www.reddit.com/r/pebble/wiki/tech_specs
De time steel is dus helaas wel een slagje groter dan mijn huidige steel.
De huidige steel is 43 mm hoog (op getpebble staat overigens 46mm, maar dat is ws inclusief de aanhechting voor de bandjes) en 34mm breed. De dikte is 10.5mm.
De Time Steel wordt 47 L × 40 W × 10.5mm en dat is toch wel wat groter. De huidige steel is net mooi qua formaat als je smalle polsen hebt. Dat is wel jammer.
Edit: inmiddels een plaatje gevonden die het verschil goed weer geeft, maar waarbij het niet zo groot lijkt als ik dacht

[ Voor 17% gewijzigd door dirkjesdirk op 09-03-2015 14:22 ]
Vind persoonlijk de huidige Steel veel mooier dan de Time steel. Maargoed, zal het in juli met eigen ogen pas kunnen zien.
Eens, een stuk mannelijker.Yosecret schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:43:
Vind persoonlijk de huidige Steel veel mooier dan de Time steel. Maargoed, zal het in juli met eigen ogen pas kunnen zien.
Ja zeker, mijn broertje heeft de normale zwarte steel en die is echt wel erg strak. Heb er deze kerst ook nog mee in de hand gestaan, maar ik vermoedde toen al dat er wat nieuws zou komen dus toen niet gedaan.
Ik ben eigenlijk wel blij dat er wat minder uitgesproken mannelijke smartwatches zijn
Voorlopig hou ik de gewone witte Pebble, maar een witte Time zou ik nu prefereren qua uiterlijk. Het is me alleen de extra kosten niet waard...
Je denkt ook alleen maar aan jezelf hèFotogravinnetje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:59:
Ik ben eigenlijk wel blij dat er wat minder uitgesproken mannelijke smartwatches zijnVoorlopig hou ik de gewone witte Pebble, maar een witte Time zou ik nu prefereren qua uiterlijk. Het is me alleen de extra kosten niet waard...
Snap je helemaal hoor. Maar vraag me dan af waarom er niet gewoon heren- en damesmodellen zijn. Maar zal ook weer met kosten te maken hebben helaas...
Van early bird naar backer van de Pebble Time Steel gegaan na het event van Apple met de Apple Watch. Voorkeur gaat uit naar de Apple Watch maar een prijs die bij 500 euro begint (sports van 350 is niet mijn ding
)alleen voor wat extra mogelijkheden (zoals bijvoorbeeld kunnen bellen met de watch) vind ik de meerprijs toch niet waard. Mijn huidige Pebble is alleen nodig aan vervanging toe, is het al juli?

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 09-03-2015 19:48 ]
net een early bird order kunnen plaatsen
veel mensen cancelen hun pebble time order zo te zien.
https://www.kickstarter.c...o-compromises/pledge/edit -> F5en
[ Voor 37% gewijzigd door spartacusNLD op 09-03-2015 19:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zojuist die Apple stream gekeken. Even serieus? 350 dollar voor het instapmodel. 18 uur batterij, geen woord over outdoor visibility. Afgesloten OS zoals we dan kennen van Apple. Alsjeblieft zeg. Iig zal dit de markt voor smartwatches nog verder op gang helpen waardoor ook de andere smartwatches waarschijnlijk meer verkocht zullen worden. En er meer features komen.
Blijf voorlopig lekker Android Wear'en en Pebble'n
Blijf voorlopig lekker Android Wear'en en Pebble'n
[ Voor 25% gewijzigd door Yosecret op 09-03-2015 19:48 ]
Was al een backer van de Pebble Time Steel en zal dat nog blijven
300 euro extra (stainless steel versie) alleen voor het bellen via een horloge is het niet waard.
300 euro extra (stainless steel versie) alleen voor het bellen via een horloge is het niet waard.
[ Voor 11% gewijzigd door John op 09-03-2015 20:13 ]
Same here. Ik had al de Time Steel genomen maar ik dacht ik cancel hem wel als er meer bekend is over de apple watch. Toen ik die prijzen zag viel ik bijna van mijn stoel. 399 voor een sporteditie waarbij je alleen sportbandjes kan gebruiken. Sorry hoor, voor een horloge dat na 2 jaar al verouderd is ga ik dat niet doen.
WAT, kan je alleen die sportbandjes gebruiken bij de sport editie? Waar heb je dat vandaan? Die lui zijn echt gek.Appleman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:21:
Same here. Ik had al de Time Steel genomen maar ik dacht ik cancel hem wel als er meer bekend is over de apple watch. Toen ik die prijzen zag viel ik bijna van mijn stoel. 399 voor een sporteditie waarbij je alleen sportbandjes kan gebruiken. Sorry hoor, voor een horloge dat na 2 jaar al verouderd is ga ik dat niet doen.
Zou Pebble vandaag nog met een update komen?
Dit hoort hier dus niet.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-03-2015 18:33 ]
Bellen via je smartwatch is zo... China Smartwatch...John schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:48:
Was al een backer van de Pebble Time Steel en zal dat nog blijven![]()
Als ik wil bellen met mijn horloge, dan gebruik ik mijn review smartwatch wel.
Ik test momenteel de Atongm W008. Deze werkt als standalone smartwatch met eigen simkaart, maar je kunt hem ook aan je telefoon koppelen. Momenteel is hij aan mijn telefoon gekoppeld en werken er meer dingen dan ik had verwacht.
Echter zal de Pebble mij de opties bieden die ik nodig heb. Bellen met mijn smartwatch doe ik niet, staat raar en gesprekken worden te makkelijk opgepikt door anderen om me heen. Ik heb het een paar keer gedaan vanuit de auto, maar deze BT optie heb ik na enkele dagen toch maar uitgeschakeld.
Haha, inderdaad zul je weinig mensen zien bellen via een smartwatch. Gaat gewoonweg niet gebeuren. Sowieso heb ik nog vrijwel nooit iemand tegen een smartwatch óf smartphone zien/horen praten.Kiswum schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:00:
[...]
Bellen via je smartwatch is zo... China Smartwatch...
Als ik wil bellen met mijn horloge, dan gebruik ik mijn review smartwatch wel.
Ik test momenteel de Atongm W008. Deze werkt als standalone smartwatch met eigen simkaart, maar je kunt hem ook aan je telefoon koppelen. Momenteel is hij aan mijn telefoon gekoppeld en werken er meer dingen dan ik had verwacht.
Echter zal de Pebble mij de opties bieden die ik nodig heb. Bellen met mijn smartwatch doe ik niet, staat raar en gesprekken worden te makkelijk opgepikt door anderen om me heen. Ik heb het een paar keer gedaan vanuit de auto, maar deze BT optie heb ik na enkele dagen toch maar uitgeschakeld.
David Hasselhoffbarrymossel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:09:
[...]
Haha, inderdaad zul je weinig mensen zien bellen via een smartwatch. Gaat gewoonweg niet gebeuren. Sowieso heb ik nog vrijwel nooit iemand tegen een smartwatch óf smartphone zien/horen praten.
Vind al lastig om tegen telefoon te praten
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Hoe nice! Kwam net 1 plekkie vrij voor de eerste batch van de Time Steel, dus daar naartoe geswitcht vanaf batch 2spartacusNLD schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:47:
net een early bird order kunnen plaatsenveel mensen cancelen hun pebble time order zo te zien.

Ik vind dit wel een interessante ontwikkeling. Iemand enig idee of de Pebble Time stiekem ook een wifi-module heeft ingebouwd?
Je kan het ze vragen op Twitter, laatst ook een vraag gesteld en kreeg een dag later al antwoord.
Hmm, als wifi aan staat dan ga je dus van 7 naar 3 dagen standby. Dan kun je dus net zo goed een Android wear hebben 
Voor het synchroniseren van data zou ik het overigens wel interessant vinden.
Voor het synchroniseren van data zou ik het overigens wel interessant vinden.
Naja goed, ik heb tegenwoordig eerder dat mn mobiel leeg is dan mn pebble. Dus in sommige situaties kan het handig zijn. Plus Wi-Fi hoeft natuurlijk niet constant aan te zijn
Op basis van het plaatje ben ik het zeker met je eens. Het ontwerp van de originele steel blijft toch wel erg mooi, Maar toch laat ik mn order staan. Gewoon omdat ik benieuwd ben naar de time steel en de extra functies wel kan waarderen. Het concept van pebble spreekt mij gewoon enorm aan, veel meer dan de wear horloges en de apple. Ik draag nu al een jaar weer een horlogeYosecret schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:43:
Vind persoonlijk de huidige Steel veel mooier dan de Time steel. Maar goed, zal het in juli met eigen ogen pas kunnen zien.
Het is ook prima om nog even tot augustus te wachten. Mn huidige steel doe ik zeker nog niet direct weg.
Op andere pictures (zoals deze) ziet het er al weer een stuk beter uit. Ik denk dat je vooral watchfaces met een black achtergrond moet kiezen, zodat de grote bezel niet zo opvalt. Het zwart lijkt mij ongeveer even zwart te zijn als bij de huidige pebble.
[ Voor 9% gewijzigd door dirkjesdirk op 11-03-2015 10:33 ]
De grote bezel is niet eens iets waar ik mij heel erg aan stoor. De afdekking van het scherm is Gorilla Glass maar het lijkt op veel foto's op een soort goedkoop plastic. Ik had ook gehoopt op een spiegelende afwerking van de zilveren variant (zoals huidige steel) ipv de matte afwerking zoals te zien is in de foto's.
Hier een voorbeeld, als ik zou moeten raden van welk materiaal de middelste is gemaakt zou ik gokken op goedkoop zilver plastic voor de randen met een plastic afdekking zoals die op de originele Pebble. Het straalt niet echt veel 'premium' uit.
Hier een voorbeeld, als ik zou moeten raden van welk materiaal de middelste is gemaakt zou ik gokken op goedkoop zilver plastic voor de randen met een plastic afdekking zoals die op de originele Pebble. Het straalt niet echt veel 'premium' uit.
Ik denk niet dat je dat zomaar kan zeggen aan de hand van deze foto's, het kan best zijn dat hij er in het echt vele male beter uit ziet. Deze foto is genomen in een expositiehal met vreemd licht.
Correct. Hier een foto met andere belichting (nog steeds binnen). Maar toch ziet de normale steel er op die andere foto niet plastic-achtig uit, bij dezelfde belichting. Hopelijk komen er na het Pebble + Kickstarter's SXSW Pebbjama Jam nog een hoop foto's bij.
Ik mag aannemen dat het materiaal dat de Time Steel bedekt van betere of gelijke kwaliteit is dan de normale Time.
Materialen Pebble Time:
- Stainless steel bezel
- Polycarbonate case
- Curved Corning Gorilla Glass, with oleophobic coating
- Stainless steel
- Curved Corning Gorilla Glass, with oleophobic coating
[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 11-03-2015 18:24 ]
Ik hoop maar dat ze het de 27e maar gelijk afschrijven. Met die euro-dollarkoers gaat het niet best. Als ze daar nog mee wachten tot juni/juli kan het je zomaar nog een hoop meer gaan kosten.You should receive a confirmation email moments after you submit the form. Kickstarter accepts debit or credit card associated with Visa, MasterCard, or American Express. All payments are in US dollars. Note: your card will only be charged after March 27th.
[ Voor 17% gewijzigd door dirkjesdirk op 12-03-2015 10:44 ]
Ik begin al rekening te houden met 220 euro inclusief belasting (voor Early Bird), alles valt dus mee.
Het is bijna altijd gelijk na de 27ste. Dus als de kickstart campagne gestopt is dan zie je een bedrag gereserveerd op je CC. Verder maakt het weinig uit. Als de euro verder zakt dan komen we uit op 1:1 dan is hij misschien 10 euro duurder. Boeie, is het waard en goedkoper dan een apple watch.dirkjesdirk schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:43:
[...]
Ik hoop maar dat ze het de 27e maar gelijk afschrijven. Met die euro-dollarkoers gaat het niet best. Als ze daar nog mee wachten tot juni/juli kan het je zomaar nog een hoop meer gaan kosten.
Nou ja, we zullen het wel zien. De apple is toch geen optie voor mij.
Hier wel een mooie vergelijking van de Time Steel en de Apple: http://www.pocket-lint.co...ich-one-should-you-choose
Hier wel een mooie vergelijking van de Time Steel en de Apple: http://www.pocket-lint.co...ich-one-should-you-choose
Nog iets meer dan 12.000 dollar dan word de 18 miljoen doorbroken. Lijkt er op dat er toch heel wat mensen de knoop doorhakken (wellicht na bekendmaking van de Apple Watch prijzen). Waar de enkele slots nog enkele duizenden over hadden zijn er nu alleen nog een kleine 500 Times over. Ook verkopen de combinaties van 2 aardig goed zo te zien
Als hier nog developers zijn die cloudpebble gebruiken, ik logde net in m'n account en kreeg een popup waarin stond dat ik een gratis Pebble Time krijg
Ik heb de laatste dagen een aantal keer ingelogd op cloudpebble, maar ik heb nog geen popup gezien.
Of moet je daar ook daadwerkelijk een app voor in de appstore hebben staan?
ahh, je moet wel een active developer zijn: http://www.reddit.com/r/p...ee_pebble_time_to_active/
Of moet je daar ook daadwerkelijk een app voor in de appstore hebben staan?
ahh, je moet wel een active developer zijn: http://www.reddit.com/r/p...ee_pebble_time_to_active/
[ Voor 30% gewijzigd door Jaapio_B op 13-03-2015 11:31 ]
Aan alles komt een eind.
Geweldig. Ik ben geen developer, maar zo bouw je wel credits op. Heel goed van pebble. Ik hoop ook echt dat de Time een succes wordt, net als de smartstrap functies.noobgrinder schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:19:
Als hier nog developers zijn die cloudpebble gebruiken, ik logde net in m'n account en kreeg een popup waarin stond dat ik een gratis Pebble Time krijg
Heeft iemand over de smartstraps al info gevonden? Ik vind dat wel een unieke feature, maar het hangt natuurlijk af van wat hiervoor beschikbaar komt.
Ja ben ook reuze benieuwd naar die smartstraps. Behalve ideeën heb ik er alleen nog weinig concreets over gelezen. Volgens mij staat dat ook op de tweede plek en gaan ze eerst de watches uitbrengen en de maanden erna met die straps aan de slag.dirkjesdirk schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:01:
[...]
Geweldig. Ik ben geen developer, maar zo bouw je wel credits op. Heel goed van pebble. Ik hoop ook echt dat de Time een succes wordt, net als de smartstrap functies.
Heeft iemand over de smartstraps al info gevonden? Ik vind dat wel een unieke feature, maar het hangt natuurlijk af van wat hiervoor beschikbaar komt.
Op http://developer.getpebble.com/smartstraps/ vind je wel wat tech specs. Maar het lijkt inderdaad nog in de exploratiefase te zitten. Zie ook deze thread: http://forums.getpebble.c...our-ideas-for-smartstrapsTradeMarkNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:52:
[...]
Ja ben ook reuze benieuwd naar die smartstraps. Behalve ideeën heb ik er alleen nog weinig concreets over gelezen. Volgens mij staat dat ook op de tweede plek en gaan ze eerst de watches uitbrengen en de maanden erna met die straps aan de slag.
Ik ben ook wel gecharmeerd van de makkelijke wijze waarop de bandjes verwisselbaar lijken. Dat is ook wel nodig als je (tijdelijk) een smartstrap wil aanbrengen, maar voor mijzelf vind ik het ook handig om te kunnen wisselen tussen een bruin en een zwartlederen band. Bij de huidige pebble steel is dat een crime (als je geen steelconnect hebt).
Hier nog wat nieuwe foto's van de Time. Niet de beste, maar toch...
Sinds een tijdje. ook aan de slag om te developen voor mijn Pebble. Wat gaat dat simpel! Ik ben niet heel goed met JavaScript maar heb al een leuke app gemaakt waarmee je wachttijden van een bepaald pretpark kan bekijken. Inclusief iconen en een splashscreen
Developer vraagje: Ik gebruik UI.Menu en ik wil een icoontje in de subtitle (waar de wachttijd staat). Kan dat? Of kan dat alleen met Menu Layer?
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen met developen. Had ook wel graag een gratis Time willen hebben
Developer vraagje: Ik gebruik UI.Menu en ik wil een icoontje in de subtitle (waar de wachttijd staat). Kan dat? Of kan dat alleen met Menu Layer?
Jammer dat ik niet eerder ben begonnen met developen. Had ook wel graag een gratis Time willen hebben
[ Voor 37% gewijzigd door Decennia op 16-03-2015 00:02 ]
Gegroet!
Kijk en dit zijn nou apps die imo iets toevoegen. Voor een niche, maar wel erg leuk. Reden te meer om mijn bestelling te laten staan!Decennia schreef op zondag 15 maart 2015 @ 23:59:
Sinds een tijdje. ook aan de slag om te developen voor mijn Pebble. Wat gaat dat simpel! Ik ben niet heel goed met JavaScript maar heb al een leuke app gemaakt waarmee je wachttijden van een bepaald pretpark kan bekijken. Inclusief iconen en een splashscreen
Hieronder wat screenshotjes. De app heeft ook shake-to-update en sorteert van hoog naar laag. Alleen nog een mooi icoontje voor de wachttijd, maar volgens mij kan dat niet...barrymossel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:03:
[...]
Kijk en dit zijn nou apps die imo iets toevoegen. Voor een niche, maar wel erg leuk. Reden te meer om mijn bestelling te laten staan!
De app betreft trouwens de actuele wachttijden uit de Efteling en maak ik eigenlijk meer voor mijzelf. Dit omdat je eigenlijk niet de data mag gebruiken van de Efteling. Er is wel een API beschikbaar via Eftelstats.nl.

Cloudpebble is erg chill om mee te werken, al is debuggen niet heel fijn...
[ Voor 4% gewijzigd door Decennia op 16-03-2015 15:19 ]
Gegroet!
Ziet er mooi uit! Je hebt zeker een abbo voor de Efteling?
Thanks!Yosecret schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:30:
Ziet er mooi uit! Je hebt zeker een abbo voor de Efteling?
Helaas niet. Ik woon veels te ver om een abo te nemen. Maar kom er wel zo nu en dan en vond het interessant om wat met die wachttijden te doen. Op wat fora met Efteling fans was er al interesse in de app
Gegroet!
Nu maar hopen dat ze snel afschrijven. De Eurokoers ziet er steeds minder goed uit
Update 8 die een beeld geeft van de kleur van de rode Pebble Time. Was volgens mij nog niet zo goed te zien 

https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1168288

https://www.kickstarter.c...compromises/posts/1168288
Bij einde KS incaseren ze dus duurt helaas nog wel een paar dagenKiswum schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:43:
Nu maar hopen dat ze snel afschrijven. De Eurokoers ziet er steeds minder goed uit
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Lijkt dat de zwarte bezels veel zwarter zijn dan tot nu toe op de fotos te zien is.
Die leken meer grijs, wat ik persoonlijk een stuk beter vond dan dat gitzwarte..
Die leken meer grijs, wat ik persoonlijk een stuk beter vond dan dat gitzwarte..
Het kan zich ook juist weer een beetje herstellen in die tijd.RobertowNL schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:43:
[...]
Bij einde KS incaseren ze dus duurt helaas nog wel een paar dagen
Ik vind ze er een beetje erg plastic en goedkoop uitzien...LoneWolf schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:05:
Lijkt dat de zwarte bezels veel zwarter zijn dan tot nu toe op de fotos te zien is.
Zelf ben ik (over de steel) teveel gaan twijfelen. Ja, een goede batterij is leuk, maar ik laad mijn telefoon ook iedere nacht (of om de nacht) op. Dus kan daar mijn horloge dan net zo goed naast leggen. En screen always-on is heel erg prima, maar mij de "nadelen" niet waard (geen touch, resolutie, kleuren, design, software). En daarbij zie ik ook nadelen aan always-on (collega's die een bepaalde notificatie kunnen zien etc.). Ik heb dus de pledge toch gecancelled. En als het voor mij een smartwatch wordt, dan is het Android Wear voorlopig.
Ik twijfel zelf ook over mijn pledge. Ik denk persoonlijk dat het wel een beetje een hype is geworden door de eerste Pebble. Daar was ik zeer tevreden over maar ik wil nu graag de Steel hebben. Die vind ik, op basis van de foto's die we nu hebben, geen 250 euro waard.
Dat kan, maar reken maar op een bijna 1:1 koers. De euro staat nu op 1,0610.eew schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:14:
[...]
Het kan zich ook juist weer een beetje herstellen in die tijd.
Dat betekent dat het toch nog redelijk prijzig gaat worden: 265 euro voor de steel incl verzending en dan reken ik nog op een paar tientjes importheffing. Ik ga zelf uit van zo'n 300 euro in totaal. En dan komen daar de smartstraps nog bij vrees ik
Het punt is dat ik zeer tevreden ben over m'n huidige steel en daarom de nieuwe heb besteld. Maar als ik ze naast elkaar zie, vind ik op dit moment de huidige steel toch fraaier. De extra features van de Time zijn natuurlijk leuk, maar een kleurenscherm vind ik niet doorslaggevend net zo min als de microfoon. De smartstraps zijn dan wel erg interessant, maar daar is heb ik nog iets te weinig info over gezien. En de prijs daarvan zal ook wel pittig zijn.
Nou ja, ik vind het apparaat toch ook weer te interessant om nu mn plegde in te trekken. Maar echt een koopje wordt het niet. Daarvoor kun je beter een (2e hands) originele pebble kopen. Gezien de softwaresupport die die nog krijgt, is dat nog steeds een prima apparaat.
Tnx voor de tip. Zodoende ben ik van de augustus batch van de steel naar de juli batch kunnen overstappen.4POX schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:40:
De afgelopen week de kickstarter pebble time pagina als mijn startpagina in mijn browser ingesteld.
Zojuist. 1 van de 10000 159 dollar backers aanwezig.
Klik klak klik. Van 179 naar 159 dollar gegaan. Mijn dag is nu al goed
[ Voor 15% gewijzigd door dirkjesdirk op 18-03-2015 11:27 ]
Die foto ziet er wel belachelijk oververzadigd uit zeg.
Dit ziet er een stuk realistischer uit (ff de oververzadiging eruit geshopt):
Dit ziet er een stuk realistischer uit (ff de oververzadiging eruit geshopt):

[ Voor 55% gewijzigd door Yosecret op 18-03-2015 12:22 ]
Ik ga mijn pledge terugtrekken. Als er tweaker is die de steel wilt hebben in Juli moet je me even een PB sturen. Als ik voor vanavond 21:00 niks hoor dan trek ik hem terug en wordt er miss iemand anders blij.
Pb verstuurdAppleman schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:27:
Ik ga mijn pledge terugtrekken. Als er tweaker is die de steel wilt hebben in Juli moet je me even een PB sturen. Als ik voor vanavond 21:00 niks hoor dan trek ik hem terug en wordt er miss iemand anders blij.
Testspecialist
Ik hoop dat voor volgende week vrijdag nog meer/betere foto's komen van de 3 verschillende PT kleuren.
Ik ga nu voor zwart, maar heb nu ook al een normale zwarte Pebble. Rood kan ook mooi zijn maar daar heb ik afgezien van deze Close-to-final samples nog weinig echte voorbeelden van gezien.
Net een early bird kunnen bemachtigen
maar misschien worden het er wel twee als mijn vrouw er ook 1 wil. Die pledge is er nog voldoende.
Ik ga nu voor zwart, maar heb nu ook al een normale zwarte Pebble. Rood kan ook mooi zijn maar daar heb ik afgezien van deze Close-to-final samples nog weinig echte voorbeelden van gezien.
Net een early bird kunnen bemachtigen
[ Voor 28% gewijzigd door Prutsky op 18-03-2015 13:36 ]
Hier van early bird naar Pebble Time Steel gegaan maar gezien de veranderende koers euro - dollar gaat het bijna richting de 300 euro als totaalplaatje, twijfel om dan toch 100 euro bij te leggen en 24 april een Apple watch in handen te hebben begint steeds verleidelijker te worden.... (al blijf ik de Pebble Time Steel gold erg mooi vinden (A) )
Apple watch stainles 42mm met zowel stainles band en lederen band gaat meer dan 1000 euro kosten.
Pebble Time Steel 250 ....., En al zou daar btw bijkomen....
Ik vind dan dat je qua materiaal de gewone Pebble Time beter met de Alu Apple watch kan vergelijken, dus 150 euro tegenover 499 euro.
Ik wil heel graag een Apple watch maar heb er echt geen 799 euro voor over. (Stainless met blauw lederen band) (en dan elke 2 jaar 400 euro of meer af te schrijven áls er een nieuwe uitkomt.)
Op mm 1e pebble heb ik in een jaar 50 euro afgeschreveven, en dat was alleen omdat toen ik hem verkocht de prijs even op 99 euro lag. (Ik wist niet of hij weer ging stijgen dus heb m toch maar wat goedkoper verkocht, ander was t net 25-30 euro geweest)
Pebble Time Steel 250 ....., En al zou daar btw bijkomen....
Ik vind dan dat je qua materiaal de gewone Pebble Time beter met de Alu Apple watch kan vergelijken, dus 150 euro tegenover 499 euro.
Ik wil heel graag een Apple watch maar heb er echt geen 799 euro voor over. (Stainless met blauw lederen band) (en dan elke 2 jaar 400 euro of meer af te schrijven áls er een nieuwe uitkomt.)
Op mm 1e pebble heb ik in een jaar 50 euro afgeschreveven, en dat was alleen omdat toen ik hem verkocht de prijs even op 99 euro lag. (Ik wist niet of hij weer ging stijgen dus heb m toch maar wat goedkoper verkocht, ander was t net 25-30 euro geweest)
[ Voor 29% gewijzigd door LoneWolf op 18-03-2015 15:01 ]
Voor 400 euro de sportseditie kopen en dan wachten tot de eerste bandjes niet orgineel te koop zijn, het blijkt dat alle bandjes werken op de sportseditie wat eerst niet zo zou zijn -> http://iphone.appleinside...-combinations-demystifiedLoneWolf schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Apple watch stainles met zowel stainles band en lederen band gaat meer dan 1000 euro kosten...
Pebble steel 250 ....., En al zou daar btw bijkomen...
Ik wil heel graag een Apple watch maar heb er echt geen 799 euro voor over. (Stainless met lederen band) (en dan elke 2 jaar 400 euro of meer af te schrijven áls er een nieuwe uitkomt.)
Ik zou dan inderdaad concessies moeten doen op de looks van de steel - apple watch (omdat ik de steel gold erg mooi vind zowel bij Pebble als bij Apple maar ik geen 10K ervoor over heb

Offtopic maar relevant in beantwoording:
Vooralsnog verkoop ik ieder jaar mijn iPhone en iPad met klein beetje verlies waardoor ik met minimaal bijleggen een nieuwe kan kopen. Zo doe ik dat ook met mijn macbook en imac en ik verwacht dat dat met de Watch net zo gaat zijn. Bij een jaar cyclus net als met andere Apple producten zou je hem denk ik voor 250-300 nog wel verkopen op marktplaats
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 18-03-2015 15:06 ]
Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.