Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epafroditus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
lubbertkramer schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:19:
Hier van early bird naar Pebble Time Steel gegaan ...
En ik zojuist andersom! Ik dacht ineens, het prijsverschil tussen de Steel en Early Bird is toch net wat te groot. Een metalen bandje wil ik niet: leer wel. En dat is er prima los bij te kopen. Af en toe even de site checken en zowaar was er een vroege vogel gevlogen.

Overigens is vandaag de euro weer 3 cent of meer gestegen nu er in Amerika gedacht wordt dat de rente omhoog gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Epafroditus op 18-03-2015 23:31 . Reden: zin duidelijker gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:30
Ik zit vooralsnog op de Steel. Hoop dat ze wel snel met fatsoenlijke productfoto's over de brug komen, info is nog erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
Kun je trouwens met de nieuwe smart straps nog wel de gewone eigen 22mm bands dragen bij de Pebble Time (Steel)? Voor de Apple Watch is daar nu een kickstarter voor om dat mogelijk te maken maar kan nu niet echt ontdekken of dat bij de Pebble Time (Steel) standaard kan zoals bij de oude Pebble (daar bestelde ik namelijk verschillende 22mm bandjes voor via ebay :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

lubbertkramer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:15:
Kun je trouwens met de nieuwe smart straps nog wel de gewone eigen 22mm bands dragen bij de Pebble Time (Steel)? Voor de Apple Watch is daar nu een kickstarter voor om dat mogelijk te maken maar kan nu niet echt ontdekken of dat bij de Pebble Time (Steel) standaard kan zoals bij de oude Pebble (daar bestelde ik namelijk verschillende 22mm bandjes voor via ebay :P )
Ja, je kan net als bij de originele Pebble standaard 22mm bandjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

noobgrinder schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:33:
[...]

Ja, je kan net als bij de originele Pebble standaard 22mm bandjes gebruiken.
Je moet wel zelf voor een setje 22mm bandpinnen zorgen, aangezien de quickchange pinnen in de originele bijgeleverde straps (bijna) niet overgezet kunnen worden naar andere horlogebanden.

Best veel leveranciers op internet doen ze er overigens gratis bij als je een bandje bestelt. Als je 1 of 2 setjes (setje reserve kan geen kwaad :+ ) hebt kan je die voor andere bandjes gebruiken.

Een bandpen wissel gereedschapje is ook geen overbodige luxe, je ziet vaak mensen met een mesje pielen, maar een keer uitschieten is dan wel een flinke kras of jaap in je vingers...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

tomic

Smexylittlebabe!

eew schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:21:
Ik blijf voorlopig in mijn Early bird zitten, en blijf hopen dat de eurokoers nog ietsje bijtrekt. We zitten ondertussen al weer op 1.08, het is dus in ieder geval weer stabiel.
Ik kan me maar 1 reden verzinnen waarom je dat zou doen en dat is: je wilt hem in mei.

159 + 10 + 32 = 201,- euro. Dat is evenveel als hij straks hier te koop is... Zie www.dutycalculator.com

Ik heb zelf een early Bird... Maar ook een steel original.... Dus geloof dat deze gecancelled gaat worden. Beetje "meh" dus die Early Bird.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Ik had geen bericht ontvangen van een mede tweaker, maar ik heb mijn order zojuist gecancelled.
Er zijn nog 2 steels beschikbaar.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik snap echt niet waar iedereen een winkelprijs van 199 euro voor de Pebble Time vandaan haalt.
Kijk maar naar de Pebble Steel, 199$ ... Nederlandse Winkelprijs € 229.

Dus zelfs met 201 euro voor de Pebble Time :
1 heb je hem veel eerder als hij in de winkel ligt
2 heb je hem minimaal 28 euro goedkoper als in de winkel.

Kijk naar de prijs van de Apple watch, OnePlusOne, beide zijn in dollars goedkoper als de euro prijs, de OnePlusOne gaat nu door de dollarkoers omhoog van 299 naar 349, en dat valt nog mee!
Als de koers zo blijft vermoed ik dat de Pebble Time in de winkels straks nog wel meer kost als 229.

[ Voor 10% gewijzigd door LoneWolf op 23-03-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

LoneWolf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:12:
Ik snap echt niet waar iedereen een winkelprijs van 199 euro voor de Pebble Time vandaan haalt.
Kijk maar naar de Pebble Steel, 199$ ... Nederlandse Winkelprijs € 229.

Dus zelfs met 201 euro voor de Pebble Time :
1 heb je hem veel eerder als hij in de winkel ligt
2 heb je hem minimaal 28 euro goedkoper als in de winkel.

Kijk naar de prijs van de Apple watch, OnePlusOne, beide zijn in dollars goedkoper als de euro prijs, de OnePlusOne gaat nu door de dollarkoers omhoog van 299 naar 349, en dat valt nog mee!
Als de koers zo blijft vermoed ik dat de Pebble Time in de winkels straks nog wel meer kost als 229.
Ik zou zeggen, scroll even 17 reacties of 1 pagina terug:
http://www.smartwatchshop...y/246505/pebble-time.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Daar had ik ook al over geschreven;
Ik vermoed dat ze ook een paar gebacked hebben op kicksrtarter :+
Ik ben benieuwd of die prijzen stand houden ....
Je kan hem nog niet voor die prijs bij ze bestellen, t zijn dus maar indicaties zoals je zelf ook al zegt in een paar posts eronder...
Prijzen kunnen nog veranderen. Dit zie je wel vaker bij "pre-orders". Doordat je niet kunt reserveren, kan het dus ook betekenen dat dit geschatte prijzen zijn. Het is ook de vraag wanneer ze daadwerkelijk beschikbaar en op voorraad zijn, waarschijnlijk zal dat pas vanaf september zoals in het nieuwsartikel stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

In dat geval geef ik dit nieuwsartikel de schuld waarbij er toen een prijs van €175,- is genoemd.
nieuws: Pebble kondigt smartwatch met kleurenscherm aan

Ik denk dat je er dus gewoon vanuit kunt gaan dat de Pebble Time er wel rond de €199,- te koop zal zijn, vooral als je er honderden in kunt/mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Een quote daarover uit n ander topic:
Ik vraag me al een ganse tijd af waarom jullie eigenlijk steeds de omzetten van $ naar € in een artikel er bij zetten.

antwoord:
Omdat veel van onze lezers niet echt een idee hebben hoeveel geld een bedrag in dollars is. Net als in yens, yuans en andere valuta. Wij kennen de euro immers :)
Dat doen ze dus alleen maar ter illustratie hoeveel 199 dollar is, als je het in Amerika zou kopen in euro, waarbij dus geen rekening wordt gehouden met import kosten en btw als je het artikel in Nederland koopt.

Iedereen lijkt te vergeten dat je over iets wat je importeert van buiten de Europese unie boven de 22 euro btw moet betalen, en dat de postnl daar zon 13 euro bij optelt.

Ik merkte dat ook op biedingen op marktplaats op mm oude pebble, wel een man of 6-7 die begon over dat ie maar 99 dollar kostte, terwijl ik 99 euro vroeg voor de mijne, ze vonden dat 50-60 euro wel redelijk was, en dat ze hem anders beter konden importeren voor 99 dollar. Heb ze allemaal veel suc6 gewenst met de import, en later van 2 zelfs nog een mail gekregen dat ik toch wel gelijk had gehad, ze hadden btw en kosten mogen betalen, en waren meer dan de 129 kwijt geweest die de Pebble nu bij de mm kost. (Heb m overigens voor 95 verkocht)

Zoals al eerder gezegd, kijk maar naar de prijs van de huidige steel. 199 $ in de USA, 229€ hier. Dat is de meest reële vergelijking om een idee te hebben wat de Pebble Time gaat kosten straks.

@jip_86 hieronder: verschil was 34 euro (129 -95), dus meer dan 35% lager dan de nieuw prijs

[ Voor 49% gewijzigd door LoneWolf op 24-03-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Je moet wel rekenen dat het een gebruikte is he. Voor een tientje meer haal ik toch liever een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
LoneWolf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:46:
Een quote daarover uit n ander topic:

[...]

Dat doen ze dus alleen maar ter illustratie hoeveel 199 dollar is, als je het in Amerika zou kopen in euro, waarbij dus geen rekening wordt gehouden met import kosten en btw als je het artikel in Nederland koopt.

Iedereen lijkt te vergeten dat je over iets wat je importeert van buiten de Europese unie boven de 22 euro btw moet betalen, en dat de postnl daar zon 13 euro bij optelt.

Ik merkte dat ook op biedingen op marktplaats op mm oude pebble, wel een man of 6-7 die begon over dat ie maar 99 dollar kostte, terwijl ik 99 euro vroeg voor de mijne, ze vonden dat 50-60 euro wel redelijk was, en dat ze hem anders beter konden importeren voor 99 dollar. Heb ze allemaal veel suc6 gewenst met de import, en later van 2 zelfs nog een mail gekregen dat ik toch wel gelijk had gehad, ze hadden btw en kosten mogen betalen, en waren meer dan de 129 kwijt geweest die de Pebble nu bij de mm kost. (Heb m overigens voor 95 verkocht)

Zoals al eerder gezegd, kijk maar naar de prijs van de huidige steel. 199 $ in de USA, 229€ hier. Dat is de meest reële vergelijking om een idee te hebben wat de Pebble Time gaat kosten straks.
Als dat de daadwerkelijke prijs gaat worden kunnen ze net zo goed geen zaken doen in Europa. Geen enkel ander bedijf laat de prijzen alleen maar van wisselkoersen af hangen. De europrijzen (zonder omrekening) van de meeste Android Wear watches zijn lager dan die in dollar. Het is volstrekt ondenkbaar dat Pebble tussen deze markt komt met een pebble time van 230 euro. Of ze moeten accepteren dat ze iets minder winst per verkocht product maken, of ze verkopen er helemaal geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Het zou een beetje lullig zijn als je hem straks direct voor minder dan de kickstarterprijs kan kopen hé. Het is gewoon een horloge dat zeven dagen mee gaat en de grootste concurrent begint pas bij +100 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
eew schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:45:
[...]
Als dat de daadwerkelijke prijs gaat worden kunnen ze net zo goed geen zaken doen in Europa. Geen enkel ander bedijf laat de prijzen alleen maar van wisselkoersen af hangen. De europrijzen (zonder omrekening) van de meeste Android Wear watches zijn lager dan die in dollar. Het is volstrekt ondenkbaar dat Pebble tussen deze markt komt met een pebble time van 230 euro. Of ze moeten accepteren dat ze iets minder winst per verkocht product maken, of ze verkopen er helemaal geen.
Hoezo ondenkbaar? Zoals hierboven ook wordt aangegeven was de Pebble Steel ook $199 en €229 in NL. Daarbij zitten er wel wat voordelen aan deze telefoon t.o.v. de andere smartwatches. Toegegeven, ook veel nadelen (daarom heb ik afgezien van mijn pledge), maar ik weet zeker dat er ook voor een prijs van €230 de telefoon een aanzienlijke markt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Er is toch nog een hoop verschuiving en wisselingen te zien op de Kickstarter pagina. Pledge van 179 dollar heeft weer vrije plekken en zie wisselend ook de early bird vrijkomen omdat mensen er toch uiteindelijk vanaf zien. Ik hoop dat Pebble nog met een update komt voor het aflopen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
barrymossel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:56:
[...]

Hoezo ondenkbaar? Zoals hierboven ook wordt aangegeven was de Pebble Steel ook $199 en €229 in NL. Daarbij zitten er wel wat voordelen aan deze telefoon t.o.v. de andere smartwatches. Toegegeven, ook veel nadelen (daarom heb ik afgezien van mijn pledge), maar ik weet zeker dat er ook voor een prijs van €230 de telefoon een aanzienlijke markt heeft.
Volgens mij kan je de Steel nu voor 199 kopen. Het prunt is gewoond dat het prijsverschil met Android Wear (voor zover dat er is) hier veel kleiner is dan in de VS. En dat lijkt mij niet slim. Voor 199 hebben ze een fantastisch product, voor 230 wordt het een beetje meh...

In dit tempo zal de Kickstarter de laatste paar dagen achteruit gaan lopen trouwens, ik hoop dat ze nog ergens mee komen.

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 24-03-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
eew schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:43:
[...]

Volgens mij kan je de Steel nu voor 199 kopen. Het prunt is gewoond dat het prijsverschil met Android Wear (voor zover dat er is) hier veel kleiner is dan in de VS. En dat lijkt mij niet slim. Voor 199 hebben ze een fantastisch product, voor 230 wordt het een beetje meh...

In dit tempo zal de Kickstarter de laatste paar dagen achteruit gaan lopen trouwens, ik hoop dat ze nog ergens mee komen.
Het verschil tussen Android Wear en Pebble heeft niks met de prijs te maken. Je kiest voor de een of de andere op basis van enkele factoren:
  • Pebble: Leesbaarheid in de zon
  • Pebble: Always-on scherm
  • Pebble: Langere accuduur
  • Beiden: Stijl van het horloge
  • Android Wear: Touch
  • Android Wear: Mooier scherm
  • Android Wear: Mogelijkheden
  • Etc.
Ik vind juist dat doordat de nieuwe aangekondigde Android Wear watches (en de Apple Watch) waarschijnlijk toch wel weer wat duurder zijn (€300+) het logisch is als/dat de Pebble ook duurder wordt. Het zijn allemaal horloges met smartfunctie met voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

barrymossel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:
[...]

Het verschil tussen Android Wear en Pebble heeft niks met de prijs te maken. Je kiest voor de een of de andere op basis van enkele factoren:
  • Etc.
Ik vind juist dat doordat de nieuwe aangekondigde Android Wear watches (en de Apple Watch) waarschijnlijk toch wel weer wat duurder zijn (€300+) het logisch is als/dat de Pebble ook duurder wordt. Het zijn allemaal horloges met smartfunctie met voor- en nadelen.
En grootste reden dat ik weer voor pebble ga.... Service.. Je stuurt foto's dat je scherm niet goed werkt en krijgt een nieuwe. Oude hoeft je niet eens op te sturen. (al gebruik van gemaakt)

[ Voor 20% gewijzigd door mucuracat op 24-03-2015 12:42 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
barrymossel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:
[...]

• Etc.
De prijs is voor mij zeker een (maar niet de enige) factor. Een Pebble bevat veel minder krachtige hardware (wat niet erg is, omdat het hier om een horloge gaat en niet om een PC, en de gekozen hardware prima voldoet). Maar ik vind wel dat deze goedkopere hardware terug te zien zou moeten zijn in de prijs. Daarnaast is mijn grootste probleem dat de verhouding tussen de prijzen in de VS en de prijzen hier totaal zoek is bij Pebble, terwijl dat bij andere merken wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Functionaliteit zou terug te zien moeten zijn in de prijs mijn inziens (en bouwkwaliteit). Misschien gebruikte materialen (als het gaat om grote verschillen, zoals bij een gouden horloge ;) ). Maar hardware die erin zit en ik niet gebruik boeit me ook echt niks; daar ga ik niet voor betalen. En is die hardware wel veel kostbaarder? Dat betwijfel ik ten zeerste (maar geen idee en geen zin om het uit te zoeken). In ieder geval geloof ik echt niet dat daar 100 euro verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

eew schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:52:
[...]

De prijs is voor mij zeker een (maar niet de enige) factor. Een Pebble bevat veel minder krachtige hardware (wat niet erg is, omdat het hier om een horloge gaat en niet om een PC, en de gekozen hardware prima voldoet). Maar ik vind wel dat deze goedkopere hardware terug te zien zou moeten zijn in de prijs. Daarnaast is mijn grootste probleem dat de verhouding tussen de prijzen in de VS en de prijzen hier totaal zoek is bij Pebble, terwijl dat bij andere merken wel klopt.
De euro zakt een beetje (boel) weg t.o.v. de dollar. Dat is jammer. Maar wel een gegeven. Ik vind het echt op het randje van mijn speelgeld voor dit kwartaal... dus wat dat betreft kan het nog net.

Ik zie dat Coolblue een prijsindicatie geeft van 199 euro. Dan is de kickstarter helemaal niet zo'n goede deal. Maar we zullen zien. Als Pebble de importkosten voor zijn rekening neemt (wat ik me niet kan voorstellen) is het een topdeal en wil ik ook nog best 10 euro meer betalen.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Omdat de dollar-eurokoers steeds verder onderuit klapt, en ik merk dat ik qua look toch liever voor een klassiek horloge ga heb ik mijn backing helaas geannuleerd. Misschien komt er in September toch een Pebble voor mij, maar mijn prioriteiten liggen nu toch elders.

Zijn er nog enthousiaste mogelijke mede-auteurs in dit topic? Laat maar horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, the word is out! Na deze week kleur, afleveradres en verzendmethode kiezen. Bij de verzendmethode kun je als inwoner van de Europese Unie kiezen uit:
  • Standard: 4-6 weken levertijd, verzendkosten reeds voldaan, exclusief eventuele belasting/importkosten
  • Expedited: 3-5 werkdagen levertijd, extra verzendkosten (nog niet bekend), inclusief belasting/importkosten
Interesting... Ben benieuwd hoeveel erbij komt als je voor Expedited kiest. Dan is de keuze langer wachten en goedkoper uit zijn als je de douane weet te omzeilen of sneller maar sowieso (veel?) extra kosten.

De euro krabbelt inmiddels langzaam weer op, hopen dat 'ie rond de 1,10 blijft. :)

@ Topic warning: waar bespreken we dat dan? Word een beetje moe van 100 verschillende topics over één onderwerp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
ilhanko schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:49:
Nou, the word is out! Na deze week kleur, afleveradres en verzendmethode kiezen. Bij de verzendmethode kun je als inwoner van de Europese Unie kiezen uit:
  • Standard: 4-6 weken levertijd, verzendkosten reeds voldaan, exclusief eventuele belasting/importkosten
  • Expedited: 3-5 werkdagen levertijd, extra verzendkosten (nog niet bekend), inclusief belasting/importkosten
Interesting... Ben benieuwd hoeveel erbij komt als je voor Expedited kiest. Dan is de keuze langer wachten en goedkoper uit zijn als je de douane weet te omzeilen of sneller maar sowieso (veel?) extra kosten.

De euro krabbelt inmiddels langzaam weer op, hopen dat 'ie rond de 1,10 blijft. :)

@ Topic warning: waar bespreken we dat dan? Word een beetje moe van 100 verschillende topics over één onderwerp :+
Jammer dat er geen prijzen bij bekend gemaakt zijn, zo blijft de vergelijking nog lastig wat nu de totale kosten gaan worden, vooralsnog de PTS laten staan O-)

Hier een +1 om dat gewoon hier te blijven bespreken, hier zitten toch alleen gebruikers die interesse in de Pebble Time (Steel) hebben, vond de afsplitsing met het oude Pebble topic al een stap tever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
De kickstarter verliest ondertussen wel heel veel. Ben ik de enige die er nog een wil hebben? Ondertussen staat de euro weer op 1.09, hopen dat we de 1,10 weer gaan halen. Het ziet er in ieder geval een stukje beter uit dan vorige week.

Edit: Ik vind ook dat we dit soort dingen gewoon hier kunnen bespreken, anders hebben we twee dode topics, en daar hebben we weinig aan. Zodra ze geleverd zijn kunnen we wel weer een harde splitsing aanhouden.

[ Voor 31% gewijzigd door eew op 25-03-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

wpuntnl schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:53:
[...]

Ik zie dat Coolblue een prijsindicatie geeft van 199 euro. Dan is de kickstarter helemaal niet zo'n goede deal. Maar we zullen zien. Als Pebble de importkosten voor zijn rekening neemt (wat ik me niet kan voorstellen) is het een topdeal en wil ik ook nog best 10 euro meer betalen.
In de comments op kickstarter staat ook dat de prijs van coolblue door hun is bevestigd als zijnde speculatief, en pas definitief bepaald zal worden als de pebble leverbaar is en ze pre-orders gaan aannemen. Pas dan wordt er een definitieve prijs bij coolblue bekend.

En het is nu inderdaad op de pebble site mogelijk de steel voor 199 euro te bestellen. Ik ga er ook van uit dat dat een prijsverlaging is die blijft, de dollar prijs zal ook nog wel wat aangepast worden denk ik: (dollar prijs, voor de usa)

99 voor de original Pebble
179 voor de original Pebble Steel

199 voor de Pebble Time
299 voor de Pebble Time Steel
(Prijzen van de Time versies zijn officieel bekend)

ook hier een +1 voor het hier blijven bespreken van de prijzen enz. Vond de afsplitsing van t pebble topic al te ver gaan, dit is ook een pebble, en de gewone versies krijgen straks de zelfde software dus zoveel verschil is er niet meer dan.
Of hernoem dit naar " het grote pebble time kickstarter topic" of zo en de ervaring en en vragen na levering straks gewoon weer in t pebble topic

[ Voor 15% gewijzigd door LoneWolf op 25-03-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Er zijn aardig wat cancels op dit moment, maar dat is niet onlogisch. Er zijn er altijd die inschrijven en op het laatste moment terugtrekken. Wel een kans voor anderen om een plekje op te schuiven.

Nu wordt het inderdaad weer lastig om te kiezen voor de standard of expedited shipping.
For the Expedited Shipping option, shipments will be made with prepayment of all duties, taxes, GST and/or HST. Total taxes and duties will be calculated by our pledge management portal and you will be able to prepay all duties and taxes with any major credit card. This will ensure your Pebble Time and Pebble Time Steel shipment will arrive unhindered at your door.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UWLGGQlk12G1G48OgEj9yanA/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door dirkjesdirk op 25-03-2015 11:30 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
dirkjesdirk schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:28:
Er zijn aardig wat cancels op dit moment, maar dat is niet onlogisch. Er zijn er altijd die inschrijven en op het laatste moment terugtrekken. Wel een kans voor anderen om een plekje op te schuiven.

Nu wordt het inderdaad weer lastig om te kiezen voor de standard of expedited shipping.

[...]

[[afbeelding][/url]
Die keuze kan je natuurlijk alleen maken als je de kosten weet. Ga uit van 35 euro belasting, dan is eigenlijk alles onder de 50 euro extra het wel waard denk ik. Het scheelt je in ieder geval een hoop SingPost en PostNL hoofdpijn en de stress of je Pebble Time er wel is voordat je op vakantie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

iemand nog een Early Bird nodig? Heb er één in de aanbieding.... Want ik ben veel te blij met mn oude steel...

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

eew schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:32:
[...]

https://www.kickstarter.c...ed-dog-vest?ref=discovery
Die keuze kan je natuurlijk alleen maken als je de kosten weet. Ga uit van 35 euro belasting, dan is eigenlijk alles onder de 50 euro extra het wel waard denk ik. Het scheelt je in ieder geval een hoop SingPost en PostNL hoofdpijn en de stress of je Pebble Time er wel is voordat je op vakantie gaat.
Expedited shipping kost 7 dollar. Dat is dus minder dan die 13 euro die PostNL er bovenop zet. De keuze is dus eigenlijk of je de gok wilt wagen Dattie er tussendoor floept... Mijn ervaring is dat ik bij de meeste pakjes waarvoor ik moet afdragen ook echt moet afdragen...

Ik ga voor de expedited shipping. Heb ik hem snel en weer ik vooraf wat ik betaal. Ik denk nog steeds een mooie deal tov retail te hebben.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
wpuntnl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Expedited shipping kost 7 dollar. Dat is dus minder dan die 13 euro die PostNL er bovenop zet. De keuze is dus eigenlijk of je de gok wilt wagen Dattie er tussendoor floept... Mijn ervaring is dat ik bij de meeste pakjes waarvoor ik moet afdragen ook echt moet afdragen...

Ik ga voor de expedited shipping. Heb ik hem snel en weer ik vooraf wat ik betaal. Ik denk nog steeds een mooie deal tov retail te hebben.
Wat heeft een hond met LEDs hiermee te maken? Waar heb je die 7 dollar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

eew schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:02:
[...]

Wat heeft een hond met LEDs hiermee te maken? Waar heb je die 7 dollar vandaan?
Hahahah! Die hond met leds zat nog in mijn iPhone cache... Heeft er dus niks mee te maken.

Die 7 dollar komt uit de comments op update 10. Door pebble gemeld.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
wpuntnl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Hahahah! Die hond met leds zat nog in mijn iPhone cache... Heeft er dus niks mee te maken.

Die 7 dollar komt uit de comments op update 10. Door pebble gemeld.
Klopt inderdaad. Bericht van Pebble op Kickstarter:
Sure thing. Expedited shipping to
Germany is about $7 additional + VAT.
France is about $7 additional + VAT
Spain is about $8 additional + VAT
Italy is about $8 additional + VAT
Netherlands is $7 additional + VAT
Sweden is about $8.50 additional + VAT
Austria is about $8.50 additional + VAT
Daarnaast zeggen ze dat ze BTW/VAT berekenen aan de hand van je pledge, early bird betaald dus over 159 dollar de BTW/VAT, heb je de tweede PT dan betaal je dat over 179 etc
Yes. VAT would be based on the base pledge amount( eg. total pledge less shipping). So, for an Early Bird shipping to Italy VAT would be calculated off of $159.
Bron: Pebble Time kickstarter comments update 10

Zou dus betekenen dat mijn PTS 250 + (250 *0.21) + 7 (extra verzendkosten) +15(standaard verzendkosten al in pledge) =324,50 dollar uitkomt wat 295,30 euro is (op dit moment) kies ik daarin tegen voor de standaard dan komt het uit op 265 dollar is 241 euro met de kans dat mijn pakketje onderschept gaat worden wat 13 (inklaring) + 47 (BTW over 250 dollar - 227 euro) gaat kosten,totaal 301 of denk ik hier verkeerd?

[ Voor 29% gewijzigd door lubbertkramer op 25-03-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Dus dat is niet $7 extra maar $7+(0,21*$159)=$40,39 extra voor de early bird, $7+(0,21*$179)=$44,59 voor de tweede PT etc, als ik het goed begrijp

[ Voor 9% gewijzigd door Fotogravinnetje op 25-03-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

LoneWolf schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:48:
[...]

In de comments op kickstarter staat ook dat de prijs van coolblue door hun is bevestigd als zijnde speculatief, en pas definitief bepaald zal worden als de pebble leverbaar is en ze pre-orders gaan aannemen. Pas dan wordt er een definitieve prijs bij coolblue bekend.

En het is nu inderdaad op de pebble site mogelijk de steel voor 199 euro te bestellen. Ik ga er ook van uit dat dat een prijsverlaging is die blijft, de dollar prijs zal ook nog wel wat aangepast worden denk ik: (dollar prijs, voor de usa)

99 voor de original Pebble
179 voor de original Pebble Steel

199 voor de Pebble Time
299 voor de Pebble Time Steel
(Prijzen van de Time versies zijn officieel bekend)

ook hier een +1 voor het hier blijven bespreken van de prijzen enz. Vond de afsplitsing van t pebble topic al te ver gaan, dit is ook een pebble, en de gewone versies krijgen straks de zelfde software dus zoveel verschil is er niet meer dan.
Of hernoem dit naar " het grote pebble time kickstarter topic" of zo en de ervaring en en vragen na levering straks gewoon weer in t pebble topic
Wel gemeen van Coolblue om prijzen te zetten en niet op de site te melden dat het kan veranderen. Naar aanleiding van de prijzen op (NOT)Coolblue, was ik bijna van plan om pebble via kickstarter te annuleren.
:(

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Correct.
Fotogravinnetje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:26:
Dus dat is niet $7 extra maar $7+(0,21*$159)=$40,39 extra voor de early bird, $7+(0,21*$179)=$44,59 voor de tweede PT etc, als ik het goed begrijp

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
lubbertkramer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Klopt inderdaad. Bericht van Pebble op Kickstarter:

[...]

Daarnaast zeggen ze dat ze BTW/VAT berekenen aan de hand van je pledge, early bird betaald dus over 159 dollar de BTW/VAT, heb je de tweede PT dan betaal je dat over 179 etc

[...]

Bron: Pebble Time kickstarter comments update 10

Zou dus betekenen dat mijn PTS 250 + (250 *0.21) + 7 (extra verzendkosten) +15(standaard verzendkosten al in pledge) =324,50 dollar uitkomt wat 295,30 euro is (op dit moment) kies ik daarin tegen voor de standaard dan komt het uit op 265 dollar is 241 euro met de kans dat mijn pakketje onderschept gaat worden wat 13 (inklaring) + 47 (BTW over 250 dollar - 227 euro) gaat kosten,totaal 301 of denk ik hier verkeerd?
Je vergeet nu de douaneheffing, maar ik ben er nog steeds niet achter of die hier van toepassing is. De Pebble is zo een vreemd product dat achter de TARIC komen bijna niet mogelijk is. Maar heel belangrijk is dit niet, want het gaat maar op een paar euro.

Wat ik niet snap is dat in deze route er niemand een extra heffing toevoegt. De gene die de import regelt moet toch ergens betaalt worden. Ik zou er vanuit gaan dat er nog een paar euro bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
eew schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Je vergeet nu de douaneheffing, maar ik ben er nog steeds niet achter of die hier van toepassing is. De Pebble is zo een vreemd product dat achter de TARIC komen bijna niet mogelijk is. Maar heel belangrijk is dit niet, want het gaat maar op een paar euro.

Wat ik niet snap is dat in deze route er niemand een extra heffing toevoegt. De gene die de import regelt moet toch ergens betaalt worden. Ik zou er vanuit gaan dat er nog een paar euro bij komt.
Nee toch? Eerste berekening is waar ik de BTW aan Pebble betaal (vooraf) en dus vrij ben daarvan tweede optie doe ik 13 euro inklaring + btw kosten erbij, of komt er nog meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
lubbertkramer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Nee toch? Eerste berekening is waar ik de BTW aan Pebble betaal (vooraf) en dus vrij ben daarvan tweede optie doe ik 13 euro inklaring + btw kosten erbij, of komt er nog meer bij?
Ik zou er niet zeker van zijn dat dat niet het geval is. Ruim voor de "val" van de Euro koste de originele Pebble al 130 euro hier. Dat was veel meer dan de waarde plus belasting, er zit daar iemand tussen de route die geld weghaalt. Ik zal niet raar opkijken als het kopje VAT een tientje hoger uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Pebble zegt 7 dollar plus btw. Dus dat tientje zit dan in die 7 dollar extra. Denk ik.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
wpuntnl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:33:
Pebble zegt 7 dollar plus btw. Dus dat tientje zit dan in die 7 dollar extra. Denk ik.
Als dat waar is dan betekent dat dat dat goedkoper zal zijn dan de normale route, omdat PostNL dan niet 13 euro op kan strijken. Maar eigenlijk klinkt het te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
wpuntnl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Ik ga hier ook bijbetalen. Heb liever iets meer zekerheid dan dat je nog een maand zit te wachten wanneer die komt en als de bezorger is geweest je bericht krijg van TNT dat je pakket door de douane is en je alsnog kan dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Eew: de TARIC code is 9102.12.0000 volgens dutycalculator.com

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
wpuntnl schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:10:
Eew: de TARIC code is 9102.12.0000 volgens dutycalculator.com
Dat betekent dus nog 4.5% erbij. Early Brirds hoeven dit niet te betalen indien de euro boven de 1.06 blijft.

Dit is letterlijk een straf voor het feit dat je geen in de EU gemaakt alternatief product koopt.

[ Voor 17% gewijzigd door eew op 25-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

Daar zit toch een 10 euro verrekeningsbeding bij? Dus vanaf 10 euro moet je dat pas betalen?

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

De euro staat op 1.10. Die gaat niet in 2 dagen naar de 1.05.
Maargoed; laaste oproep voor een early bird.

Liever een tweaker dan een random dude.... :P

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Bevestiging van Pebble voor de prijzen naar NL
@Bart - Sure thing. For a $179 Pebble Time (Early birds will be slightly less VAT)
Standard shipping to the Netherlands: $0 additional shipping cost + $40.83 VAT (paid on delivery)
Expedited shipping to the Netherlands: $6.86 in additional shipping + $40.83 VAT (paid at ship time)
Bron: Kickstart Pebble Time update 10 comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

lubbertkramer schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:52:
Bevestiging van Pebble voor de prijzen naar NL

[...]

Bron: Kickstart Pebble Time update 10 comments
Hoeveel gaat 't precies kosten voor de Time Steel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Net toch nog even een Early Bird kunnen scoren. Lang zitten twijfelen maar toch de sprong gewaagd. :)

Vooral vanwege de gadgetwaarde eigenlijk, en het feit dat hij met zowel Android als iOS compatible is is mooi meegenomen, mocht ik na mijn iPhone toch iets anders willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Muchachooo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:25:
Net toch nog even een Early Bird kunnen scoren. Lang zitten twijfelen maar toch de sprong gewaagd. :)

Vooral vanwege de gadgetwaarde eigenlijk, en het feit dat hij met zowel Android als iOS compatible is is mooi meegenomen, mocht ik na mijn iPhone toch iets anders willen. :)
Nice! Welke versie ga je voor van de Pebble Time (kleur bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
lubbertkramer schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:27:
[...]

Nice! Welke versie ga je voor van de Pebble Time (kleur bedoel ik dan)
Ben er nog niet helemaal zeker van, maar neig naar de zwarte. :) Die kan ik altijd nog voorzien van een andere kleur strap, dat is bij de rode niet zo mooi ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Muchachooo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:35:
[...]

Ben er nog niet helemaal zeker van, maar neig naar de zwarte. :) Die kan ik altijd nog voorzien van een andere kleur strap, dat is bij de rode niet zo mooi ben ik bang.
Ook kun je nog met andere kleuren op de Pebble zelf werken, op mijn oude Pebble plakte ik weleens stickers van Gadgetwraps maar ik ben nu ook aan het kijken naar de covers van Bepple (kickstarter)

Iemand op Reddit heeft een overzicht gemaakt van wat Pebble bekend had gemaakt mbt verzending + BTW
Any tax (IVA, VAT, etc) is calculated from the pledge fee without any shipping costs.
All the costs below are ADDITIONAL shipping costs (reducing the $10 shipping pledged).
Australia | $5 + 10% tax
Austria | $8.5 +VAT
Canada | $1.30 to $11 (depending on provence) + HST/GST
China | $7 + duties + taxes
Denmark | $7.5 +VAT
Denmark | $8.50 + VAT
Finland | $8.50 + VAT
France | $7 +VAT
Germany | $7 +VAT
Italy | $8 +VAT
Japan | $16 + taxes
Mexico | $21.50 + taxes
Netherlands | $6.86 + VAT
Netherlands | $7 +VAT
New Zealand | $15.5
Singapore | $16 + ~7% tax
South Africa | $17.25
Spain | $8 +VAT
Sweden | $8.5 +VAT
Switzerland | $8.5 +VAT
Thailand | $11
UK | $5 +VAT
So, for example, for a PT to Germany: $159 (Pledge) + $10 (Shipping) + $7 (Additional shipping) + VAT = Around EUR190.58
Bron: https://www.reddit.com/r/...sts_according_to_creator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Hebben we update 11 van kickstarter al gezien? Zijn wat nieuwe foto's maar ik twijfel nog steeds over de kleur. Wel voor het eerst volgens mij dat ze het gouden steel bandje laten zien en die is stiekem toch ook wel lekker fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
TradeMarkNL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 06:09:
Hebben we update 11 van kickstarter al gezien? Zijn wat nieuwe foto's maar ik twijfel nog steeds over de kleur. Wel voor het eerst volgens mij dat ze het gouden steel bandje laten zien en die is stiekem toch ook wel lekker fout...
Veel duidelijker, maar volgens mij nog steeds renders of niet? Zeker de steel banden zien er niet uit als foto's. Blijf nog steeds bij mijn steel silver als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

T zijn wel foto's, van pre productie modellen, dus kan nog wijzigen.
Zijn wel ook gephotoshopped... Want de screens zijn fake, zeggen ze zelf al nl.

Ik had gehoopt dat de rode zo mooi donker zou zijn als de render, maar helaas. Ik ga daarom toch voor de zwarte gewone Pebble Time.
Toch geen Time Steel erbij, ik denk dat ik eens naar de nieuwe Moto 360 ga kijken als die uit is en Google inderdaad support uitbrengt om ze met de iPhone te laten werken

[ Voor 54% gewijzigd door LoneWolf op 27-03-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
jip_86 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 06:26:
[...]

Veel duidelijker, maar volgens mij nog steeds renders of niet? Zeker de steel banden zien er niet uit als foto's. Blijf nog steeds bij mijn steel silver als ik het zo zie.
Bij de Gold Pebble Time Steel with red leather strap zie je nu beter dat het zwart niet echt zwart is. Het zijn dan misschien wel renders, maar "they are very near what you should expect when your Pebble rolls off the line."

De Gold Pebble Steel is met de rode band heel mooi, maar met de metalen band echt zwaar over de top. Ik denk dat het toch de zilveren steel wordt, hoewel de leather band bij die variant dan weer niet mooi is. Maar dat is natuurlijk vervangbaar voor een mooie bruin lederen band.

Lastig kiezen hoor, want de gunmetal zwarte is ook fraai met de metalen band. Ik heb nu alleen de originele black steel, dus ik denk dat het toch de zilveren wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Hier zie je ze in het echie.. als het niet vervalst is :)

YouTube: Pebble Time Steel - Die Edel-Pebble im Hands On | MWC 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
dirkjesdirk schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:39:
[...]

Bij de Gold Pebble Time Steel with red leather strap zie je nu beter dat het zwart niet echt zwart is. Het zijn dan misschien wel renders, maar "they are very near what you should expect when your Pebble rolls off the line."
...
Ja, dat geld waarschijnlijk dan voor de buitenkant. Want voor het scherm geld
These are still pre-production units (the screen images are simulated).
De schermpjes zijn sowieso geshopped dus :) Denk dat je eerder uit kan gaan van het zwart van je huidige Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
jip_86 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Ja, dat geld waarschijnlijk dan voor de buitenkant. Want voor het scherm geldt

[...]
De schermpjes zijn sowieso geshopped dus :) Denk dat je eerder uit kan gaan van het zwart van je huidige Pebble.
Ja, dat denk ik ook. Maar de render zoals die er nu uit ziet, komt redelijk in de buurt van het zwart van mijn huidige steel. Alleen ik denk dat je met een kleurenscherm beter kan zien dat zwart niet echt zwart is.
Ja, maar de schermpjes in de video zijn ook statisch, dus ook die geven geen goed beeld. De Gold variant ziet er juist ook zo goed uit vanwege het (gerenderde) beeld.

Ff in paint een copy/paste van de schermafbeelding van de gold in de silver variant gezet :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4kjpH7MWK0V8ii5gHanHAml8/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door dirkjesdirk op 27-03-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Let even op de topicwaarschuwing svp. Voor levering/prijzen kan een apart topic gestart worden in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Commentaar mag via DM of het feedbacktopic. Maar lees alsjeblieft eerst even De regels voor dit forum door voordat je wat roept.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 31-03-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Heeft iemand al kunnen ontdekken hoe de Pebble Time moet worden opgeladen? Net als bij de vorige versie aan de linkerzijde met magnetische aansluiting? Of toch aan de onderzijde waar de contactpunten te zien zijn in diverse filmpjes?

Heb namelijk al twee NATO bandjes ontvangen en zie het eigenlijk niet zitten elke 5-7 dagen het bandje te verwijderen.......maar anders is het niet anders :)

+1 voor Eew

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Buddha_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:40:
Heeft iemand al kunnen ontdekken hoe de Pebble Time moet worden opgeladen? Net als bij de vorige versie aan de linkerzijde met magnetische aansluiting? Of toch aan de onderzijde waar de contactpunten te zien zijn in diverse filmpjes?

Heb namelijk al twee NATO bandjes ontvangen en zie het eigenlijk niet zitten elke 5-7 dagen het bandje te verwijderen.......maar anders is het niet anders :)

+1 voor Eew
Wordt een connector aan de onderkant... (Met een beetje geluk kan je die onder je NATO bandje schuiven?) Foto's van de oplaadkabel zelf zijn er volgens mij nog niet. Pebble heeft wel bevestigd dat hij er anders zal uitzien dan de huidige oplaadkabel.

Tevens ook +1 voor Eew

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn02 op 31-03-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb deze vraag ook bj pebble gesteld, ze gaven aan dat je de connector vrij makkelijk onder een NATO strap kan schuiven.

@Buddha_ waarom zie je t niet zitten je NATO strap er even uit te schuiven ?
Iets simpelers is er eigenlijk niet om bandjes te wisselen?
Ik wisselde soms wel elke paar dagen mn NATO strap op mn Pebble OG. Als ik m afdeed kon ik tijdens t afdoen al een van de kanten er afschuiven, dat is al voldoende om m op n dock te leggen zelfs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik heb mijn mailtje binnen van Pebble, kan nu mijn keuze maken! Denk dat ik voor de PTS zilver ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Hmm, de openingspost bevat een link naar Pebble Watch - Levertijden topic, echter dat is het topic van de oude Pebble. Misschien kan die even geupdate worden naar [Pebble Time Kickstarter] Levertijden, verzending en prijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Martijn02 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:20:
Hmm, de openingspost bevat een link naar Pebble Watch - Levertijden topic, echter dat is het topic van de oude Pebble. Misschien kan die even geupdate worden naar [Pebble Time Kickstarter] Levertijden, verzending en prijzen ?
Thanks, aangepast! Ben langzaam TS aan het uitbreiden, zal er dit weekend even goed voor gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
sijbren schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:44:
Ik heb mijn mailtje binnen van Pebble, kan nu mijn keuze maken! Denk dat ik voor de PTS zilver ga :)
Bewuste keuze de zilveren? Ik heb zelf de survey ook binnen maar twijfel nu toch wel tussen goud en zilver (goud had eigenlijk vanaf het begin de voorkeur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik twijfelde eerder aan zwart. Meer ook omdat ik de originele Steel in Zwart wel superstrak vond bij mijn broertje. Heb toch maar zilver gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Goud met een donkerbruine leren band lijkt me wel een toffe combi, zou ik zelf voor gaan denk ik. Heb heel lang met zilver in mn hoofd gezeten, maar vond de steel een te grote zwarte bezel hebben.
al heb ik nog wel even getwijfeld beide te nemen, de time en time steel, maar uiteindelijk alleen de zwart time gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door LoneWolf op 10-04-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
lubbertkramer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:
[...]

Bewuste keuze de zilveren? Ik heb zelf de survey ook binnen maar twijfel nu toch wel tussen goud en zilver (goud had eigenlijk vanaf het begin de voorkeur)
Ja, bewuste keuze. Zilver is lekker neutraal. Twijfelde in het begin nog tussen zwart en zilver. Maar ben bang dat bij de zwarte beschadigingen eerder zichtbaar zullen zijn op het metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal berichten zijn verplaatst naar [Pebble Time Kickstarter] Levertijden, verzending en prijzen. Let even op wat je waar post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Voor wie ook moeite heeft met het kiezen van de kleur: hier kun je alle kleuren en soorten mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Ook ik heb mijn kleur gekozen het is uiteindelijk de Silver Steel variant geworden. Hij moet mijn oude (verkochte ;( ) Silver Steel gaan vervangen. Ben nog steeds bang dat ik heul veul spijt ga krijgen van al mijn (verkoop)acties, impulsaankopen en pledge wijzigingen. :P Maar gelukkig is mijn oude exemplaar naar een mede tweaker gegaan, dus hij heeft vast een goed baasje ;)

Ik was meteen enthousiast over de nieuwe Pebble dus heb hem meteen gebacked. Later werd de Steel aangekondigd en toen werd ik greedy en heb ik m'n pledge gewijzigd. Bij die overstap ben ik alleen mijn eerste aankoopsargument volledig uit het oog verloren. Namelijk met de klok en straks (hopelijk) een GPS smartstrap te gaan hardlopen. De Steel variant lijkt me hier veel minder geschikt voor (zwaarder en wat doet zweet met het metaal?). Zijn er meer mensen die hier ook over nagedacht hebben? Als ik het begrijp moet de Pebble straks toch iets van data gaan opslaan ergens? Of verwacht ik nu teveel en zou ik alsnog mijn phablet in mijn broek moeten hebben wil ik mijn runstats willen opslaan. Iemand hier ideeen bij / wat over gelezen ergens?

Lees me niet verkeerd hoor ik ben f*cking, bijzonder enthousiast over de nieuwe Pebble en z'n kleurenscherm. Het design is erg fris en ergens toch wel weer unique. (hoewel de gemiddelde Apple Fanboy heel veel overeenkomsten ziet :P (wanneer niet? "hij heeft ook een bandje, knopjes en een schermpje, en.. en.. hij is er ook in het goud!! ..net als de iWatch!!!" |:( )) Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe watchfaces, de toepassing van de microfoon en de time-line zelf. Dus happy tweaker times are more than ahead. En ben me sinds het weekend ook aan het inlezen op de SDK. Maar toch, voor sport had ik misschien beter de kunstof variant kunnen aanhouden zegt mijn gevoel... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Gewicht zou ik toch geen issue van maken, als die 20 gram (met leren bandje) je gaan opbreken zou ik me toch echt zorgen gaan maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Druss schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:17:
Ook ik heb mijn kleur gekozen het is uiteindelijk de Silver Steel variant geworden. Hij moet mijn oude (verkochte ;( ) Silver Steel gaan vervangen. Ben nog steeds bang dat ik heul veul spijt ga krijgen van al mijn (verkoop)acties, impulsaankopen en pledge wijzigingen. :P Maar gelukkig is mijn oude exemplaar naar een mede tweaker gegaan, dus hij heeft vast een goed baasje ;)

Ik was meteen enthousiast over de nieuwe Pebble dus heb hem meteen gebacked. Later werd de Steel aangekondigd en toen werd ik greedy en heb ik m'n pledge gewijzigd. Bij die overstap ben ik alleen mijn eerste aankoopsargument volledig uit het oog verloren. Namelijk met de klok en straks (hopelijk) een GPS smartstrap te gaan hardlopen. De Steel variant lijkt me hier veel minder geschikt voor (zwaarder en wat doet zweet met het metaal?). Zijn er meer mensen die hier ook over nagedacht hebben? Als ik het begrijp moet de Pebble straks toch iets van data gaan opslaan ergens? Of verwacht ik nu teveel en zou ik alsnog mijn phablet in mijn broek moeten hebben wil ik mijn runstats willen opslaan. Iemand hier ideeen bij / wat over gelezen ergens?

Maar toch, voor sport had ik misschien beter de kunstof variant kunnen aanhouden zegt mijn gevoel... :F
Hier na veel twijfel toch ook de steel silver gekozen. Het hardloopverhaal lijkt mij geen probleem. Ik gebruik mijn huidige steel (black) ook bij het hardlopen (met de stopwatch) en dat levert geen enkel probleem op. Een beetje zweet zal eerder (slecht) kunststof aantasten dan echt staal. Ik denk dat beide Pebble's daar geen enkel probleem mee hebben.

Over het GPS-smartstrap idee ben ik ook erg enthousiast, maar ik heb nog geen concrete uitwerkingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
dirkjesdirk schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:20:
[...]

Hier na veel twijfel toch ook de steel silver gekozen. Het hardloopverhaal lijkt mij geen probleem. Ik gebruik mijn huidige steel (black) ook bij het hardlopen (met de stopwatch) en dat levert geen enkel probleem op. Een beetje zweet zal eerder (slecht) kunststof aantasten dan echt staal. Ik denk dat beide Pebble's daar geen enkel probleem mee hebben.
Wat voor bandje draag je daarbij dan? Ben wat aan het kijken naar een bandje oid dat tussen mij en de kast zit. Zoiets zeg maar, maar dan wel mooi. :P

Ach eerst maar eens het klokje zelf in huis krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Druss schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:41:
[...]

Wat voor bandje draag je daarbij dan? Ben wat aan het kijken naar een bandje oid dat tussen mij en de kast zit. Zoiets zeg maar, maar dan wel mooi. :P

Ach eerst maar eens het klokje zelf in huis krijgen ;)
Gewoon een bruin lederen bandje dat ik er standaard op heb zitten. Werkt prima! Gaat om dit exemplaar

[ Voor 12% gewijzigd door dirkjesdirk op 23-04-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Druss schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:41:
[...]

Je bedoelt een NATO bandje, volgens mij. Die gebruik ik ook al sinds mijn eerste Pebble. Zoek even op 'pebble nato' en je ziet wat ik bedoel. Er zijn legio van die straps te koop via ebay en andere kanalen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
dreamscape schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:10:
[...]

Je bedoelt een NATO bandje, volgens mij. Die gebruik ik ook al sinds mijn eerste Pebble. Zoek even op 'pebble nato' en je ziet wat ik bedoel. Er zijn legio van die straps te koop via ebay en andere kanalen.
Ja das wel ongeveer wat ik bedoel geloof ik, bandje mag wat breder maar misschien dat NATO dat ook wel biedt. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Vette app om alvast de PT of PTS om je pols te zien! http://www.dalpek.com
Helaas alleen een app beschikbaar voor android...
Afbeeldingslocatie: https://scontent-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11173340_10202784114803898_4033104613950886286_n.jpg?oh=8978d274a4106e00a88e5ed2aa6aec99&oe=55E5112C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Zag 'm ook voorbij komen en wilde 'm supergraag proberen tot ik zag dat je eerst iets moest printen...ZzZZ. Binnenkort @ work dus snel even uitprinten en dan checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik heb een Tasker plugin gemaakt waarmee je je eigen pins naar de timeline kan sturen.
Google Play: MyTimeline for Pebble / Tasker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik heb m'n developer Pebble Time binnen :D
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8253753/time.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ah dat zijn preproductie units las ik op reddit. Moar pics please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
En zo te zien zijn ze weer terug naar het platte doosje zoals bij de eerste Pebbles destijs.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Krijg toch wel een beetje een glimlach op mijn gezicht als ik het filmpje met mijn zilveren PTS zie uit de laatste update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seddary
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
noobgrinder schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:26:
Ik heb m'n developer Pebble Time binnen :D
[afbeelding]
Awesome!!

Maaruh ben ik ongeduldig of duurt het gewoon lang voordat je foto's en je eerste ervaring online zet O-)

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 06-05-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

lubbertkramer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Awesome!!

Maaruh ben ik ongeduldig of duurt het gewoon lang voordat je foto's en je eerste ervaring online zet O-)
Ik heb een NDA moeten tekenen.
Het enige wat ik mag laten zien zijn foto's van watchfaces/apps.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8253753/IMG_20150506_095445.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:36:
Ik heb een Tasker plugin gemaakt waarmee je je eigen pins naar de timeline kan sturen.
Google Play: MyTimeline for Pebble / Tasker
Hoe zit het met 2-way communication. De timeline API lijkt dat te ondersteunen, ik zou het geweldig vinden als ik dit kon gebruiken om met tasker rond zonsondergang een pin te sturen die dan een actie heeft om de lichten aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

eew schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:31:
[...]

Hoe zit het met 2-way communication. De timeline API lijkt dat te ondersteunen, ik zou het geweldig vinden als ik dit kon gebruiken om met tasker rond zonsondergang een pin te sturen die dan een actie heeft om de lichten aan te doen.
Je wil dat de Pebble een actie uitvoert?
Ik heb zo even geen idee hoe ik dat moet zien gebeuren.
Tasker kan toch direct na de pin gestuurd te hebben nog een taak uitvoeren die het licht aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Je wil dat de Pebble een actie uitvoert?
Ik heb zo even geen idee hoe ik dat moet zien gebeuren.
Tasker kan toch direct na de pin gestuurd te hebben nog een taak uitvoeren die het licht aan zet?
Wat ik wil is dat de pin een optie heeft om de Watchapp met een bepaalde launchcode te starten (uit de presentatie van een week geleden blijkt dat dat mogelijk is), waarna de app een signaal terug stuurt naar de telefoon wat weer door Tasker als een trigger om iets anders te doen gebruikt kan worden.

Je zou dan een pin kunnen sturen net voor zonsondergang met een optie om het licht aan te zetten, zodat je toch zelf de controle hebt.

Of de Sleep as Android bedtijd notificatie opvangen met Tasker om vervolgens een pin te sturen die als actie heeft om sleep tracking te starten. Al mag ik hopen dat Sleep as Android zelf met die functionaliteit komt.

[ Voor 3% gewijzigd door eew op 06-05-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

eew schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Wat ik wil is dat de pin een optie heeft om de Watchapp met een bepaalde launchcode te starten (uit de presentatie van een week geleden blijkt dat dat mogelijk is), waarna de app een signaal terug stuurt naar de telefoon wat weer door Tasker als een trigger om iets anders te doen gebruikt kan worden.

Je zou dan een pin kunnen sturen net voor zonsondergang met een optie om het licht aan te zetten, zodat je toch zelf de controle hebt.

Of de Sleep as Android bedtijd notificatie opvangen met Tasker om vervolgens een pin te sturen die als actie heeft om sleep tracking te starten. Al mag ik hopen dat Sleep as Android zelf met die functionaliteit komt.
Ik heb dit blijkbaar gemist dan.
Maar is dit wat je bedoelt? https://developer.getpebb...e-apps/app-events/wakeup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ah, zo te zien werkt dit alleen voor de watchapp die de pin ontvangt, in dit geval dus mytimeline.
Het lijkt me dan niet mogelijk om een actie naar een andere watchapp te sturen.
Ik zal dit eens voorleggen aan Pebble of we ook acties naar andere watchapps kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
noobgrinder schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Ah, zo te zien werkt dit alleen voor de watchapp die de pin ontvangt, in dit geval dus mytimeline.
Het lijkt me dan niet mogelijk om een actie naar een andere watchapp te sturen.
Ik zal dit eens voorleggen aan Pebble of we ook acties naar andere watchapps kunnen sturen.
De watchapp die de pin ontvangt is toch jouw watchapp die communiceert met Tasker? Die kan dan toch ook terug praten naar Tasker, zodat een Tasker task uitvoert kan worden. Ik heb het niet over andere Pebble apps die acties uit moeten gaan voeren, maar over 2-way communicatie met Tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

eew schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:24:
[...]

De watchapp die de pin ontvangt is toch jouw watchapp die communiceert met Tasker? Die kan dan toch ook terug praten naar Tasker, zodat een Tasker task uitvoert kan worden. Ik heb het niet over andere Pebble apps die acties uit moeten gaan voeren, maar over 2-way communicatie met Tasker.
Oooh, op die manier 8)7
Ja, dat zou kunnen inderdaad.
Ik zal dit meenemen in een update!
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble E-Paper Watch / Pebble Steel: [Pebble E-Paper Watch] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over Levertijd & Prijzen horen in: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Levertijden, verzending en prijzen

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.