Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Rik91 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:59:
Ook ik ben sinds gisteren in bezit van een Pebble. Vraag me alleen wel iets af. Als iemand mij een WhatsApp stuurt kan ik wel reageren (met de 2.3beta), maar vervolgens kan ik niet meer op een bericht reageren als hij niet als notificatie doorkomt zeg maar. Weet iemand hoe dit wel kan?
Begrijp ik niet. Wat komt er niet door? De notificatie niet? Wat is daarvan de reden? Het is een optie dat als het scherm van je phone aan staat, de notificaties niet worden doorgestuurd.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Rik91 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:59:
Ook ik ben sinds gisteren in bezit van een Pebble. Vraag me alleen wel iets af. Als iemand mij een WhatsApp stuurt kan ik wel reageren (met de 2.3beta), maar vervolgens kan ik niet meer op een bericht reageren als hij niet als notificatie doorkomt zeg maar. Weet iemand hoe dit wel kan?
Klopt, je kan alleen reageren op een notificatie. Niet een nieuw bericht starten.
Wil je dat wel dan kan je daarvoor Pebble apps voor gebruiken.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Oké duidelijk, dus maar op tijd reageren dan. Thanks.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

dirkjesdirk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:31:
[...]

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Ik zou ff een mailtje sturen naar de ontwikkelaar.

Inmiddels heb ik m'n standaard zwarte band vervangen door iets nieuws: een dikke bruin lederen band met zwarte stiksels.
Wel een gepriegel zeg om dat schroefje door een nieuw (stug) bandje te wringen zonder de boel te beschadigen. Dat is bij de originele pebble beter geregeld.

Maar goed, over het resultaat ben ik tevreden.

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar heb je dat bandje gekocht? Heb je hem zelf aangepast voor de Steel, of is hij origineel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
J-P schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:03:
[...]

Waar heb je dat bandje gekocht? Heb je hem zelf aangepast voor de Steel, of is hij origineel zo?
Is custom made voor de steel. Gekocht via etsy.com. https://www.etsy.com/nl/l...ee?ref=shop_home_active_1

Is wel prijzig, maar kwaliteit die zich uitbetaalt. Mijn band had op verzoek een iets donkerdere tint als de band op de site. Daarnaast is de band ingekort ivm mijn smallere pols.
Al met al zeer tevreden over de service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwabber_
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-08 20:38
Is het ook mogelijk via de standaard Pebble app om te filteren welke berichten van een app door worden gestuurd en welke niet? Zo gebruik ik bij Notification Center nu wat regexes om bepaalde whatsapp-groepen te filteren, omdat daar veelal nutteloze berichten over komen die ik niet alle tientallen op m'n Pebble hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Zwabber_ schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:59:
Is het ook mogelijk via de standaard Pebble app om te filteren welke berichten van een app door worden gestuurd en welke niet? Zo gebruik ik bij Notification Center nu wat regexes om bepaalde whatsapp-groepen te filteren, omdat daar veelal nutteloze berichten over komen die ik niet alle tientallen op m'n Pebble hoef.
Ik denk het niet, alleen welke apps worden doorgestuurd.

Iets anders, ik begin ook artifacts te krijgen op mijn Pebble Steel. Deze heb ik tweede hands gekocht van een Tweaker, en hij heeft hem weer gekocht bij CoolBlue. Er zit nog garantie op.
Is het nu verstandig om CoolBlue te verzoeken voor een oplossing of direct met Pebble?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5fXO6sXAC81NqgwbciUlmuco/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door J-P op 18-01-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik zou ff Coolblue bellen en vragen wat ze hier normaliter aan doen.
Als hun reactie ophalen en weken/maanden wachten is dan zou ik ff via de Pebble app een hulpvraag uitgooien.
Dat gaat via de mail, waarbij automatisch allemaal gegevens over je Pebble meegestuurd worden. Daarop krijg je een reactie (vraag om foto's e.d.), ff foto's toevoegen en ze sturen een nieuwe op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Smobbo schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:34:
Ik zou ff Coolblue bellen en vragen wat ze hier normaliter aan doen.
Als hun reactie ophalen en weken/maanden wachten is dan zou ik ff via de Pebble app een hulpvraag uitgooien.
Dat gaat via de mail, waarbij automatisch allemaal gegevens over je Pebble meegestuurd worden. Daarop krijg je een reactie (vraag om foto's e.d.), ff foto's toevoegen en ze sturen een nieuwe op ;)
Thanks, ga ik uitzoeken. Ik hou jullie op de hoogte

EDIT: CoolBlue zegt dat het inderdaad wel eens een paar weken kan duren en dat zij het waarschijnlijk terug sturen naar Kindle. Ze adviseerde me ook om zelf contact op te nemen met Kindle. Heb nu dus een mailtje gestuurd via de app zoals je zei.

[ Voor 18% gewijzigd door J-P op 18-01-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

J-P schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Ik denk het niet, alleen welke apps worden doorgestuurd.

Iets anders, ik begin ook artifacts te krijgen op mijn Pebble Steel. Deze heb ik tweede hands gekocht van een Tweaker, en hij heeft hem weer gekocht bij CoolBlue. Er zit nog garantie op.
Is het nu verstandig om CoolBlue te verzoeken voor een oplossing of direct met Pebble?

[afbeelding]
Contact op nemen met Pebble, die sturen gratis een nieuwe op. Kun je misschien oude nog voor 'n vriendenprijsje ivm defect doorverkopen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er directe links beschikbaar naar de laatste firmware versies? Ik zit op PebbleBits maar wil weer terug naar final.

Heb al op Google gezocht maar kan ze nergens vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:57:
Zijn er directe links beschikbaar naar de laatste firmware versies? Ik zit op PebbleBits maar wil weer terug naar final.

Heb al op Google gezocht maar kan ze nergens vinden.
Je kunt altijd via pebblebits een oudere firmware laden, en dan de pebble app naar updates laten zoeken. Dan heb je ook de laatste officiele.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Fes schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:20:
[...]

Je kunt altijd via pebblebits een oudere firmware laden, en dan de pebble app naar updates laten zoeken. Dan heb je ook de laatste officiele.
Ooh dat is wel een goed idee ja, daar was ik zelf niet opgekomen :)

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04 09:44
Hallo,

Vandaag mijn Pebble watch ontvangen.

Als nieuwe gebruiker heb ik enkele vragen.

1. Als ik de Pebble onder een bepaalde hoek hou zie ik een lichte 'gekleurde' zweem op het schermpje, is dit normaal? Hebben hier meer mensen last van?

https://www.dropbox.com/s/82isd54aphbgxa7/PebbleScreen.jpg?dl=0

Heb dit niet als er een zwarte achtergrond is, of wanneer ik recht op het scherm kijk.

https://www.dropbox.com/s/ur5aplm96f5jyoo/IMG_20150123_144944.jpg?dl=0

2. Soms bij het installeren van een app loopt de Pebble vast en krijg ik volgende melding:
Disconnected Run the Pebble Phone app. Dit kan ik dan oplossen dor via de Pebble app de net geïnstalleerde app te verwijderen/unloaden. Dan werkt deze terug.
(Ook in deze foto zie je een lichte 'zweem' onderaan het schermpje)

https://www.dropbox.com/s/hy0ognjjompe3rm/IMG_20150123_135806.jpg?dl=0

Gr,
Christophe

[ Voor 12% gewijzigd door ctuxboy op 23-01-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
Ok,

Intussen kan ik al melden dat het schermprobleem normaal is. Net gevonden op dit forum:
http://forums.getpebble.c...rmware-latest-app-android

De Pebble Steel heeft dit probleem niet, omdat het scherm vervaardigd is uit glas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
Bij sommige apps staat een 'settings' optie in de Pebble app; Wanneer ik daarop klik gebeurd er niks.
Is dit een issue??

https://www.dropbox.com/s/8wvs47u5e6gg5co/Skitch.png?dl=0

Christophe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Heb je al geprobeerd je telefoon en je Pebble opnieuw op te starten? En heb je het probleem bij alle apps met settings of alleen bij NextTrain?
Bij mij werkt het wel gewoon, Xperia Z, android 4.4.4, hoewel het soms even duurt voor de settings geladen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb de nieuw beta firmware en app gekregen van de week. Track info vanuit Spotify werkt nu als een zonnetje in de default musiccontrol app op de Pebble d:)b

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
Fotogravinnetje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:54:
Heb je al geprobeerd je telefoon en je Pebble opnieuw op te starten? En heb je het probleem bij alle apps met settings of alleen bij NextTrain?
Bij mij werkt het wel gewoon, Xperia Z, android 4.4.4, hoewel het soms even duurt voor de settings geladen zijn
Bedankt voor de tip!
Inderdaad opgelost door mijn Nexus te herstarten.

Intussen twee dagen de Pebble in gebruik, écht een fantastische smartwatch.
Ervoor had ik een LG G Watch, maar de Pebble is écht functioneel!

De LG had ik sinds september 2014 en heb deze amper 3 weken gedragen, en vond echt niet handig! Vooral het dagelijks opladen vond ik vervelend.

Die Android Wear watches hebben mss wel betere technologie aan boord, en in het begin vind je dit ook fantastisch, maar na een tijdje begin je te merken dat er meer is dan alleen design. Een smartwatch moet vooral comfortabel én functioneel zijn! En dat vind je vooral terug in de Pebble en eerlijk, de Pebble vind ik ook wel een mooie watch.

De LG moest iedere dag aan de lader, om maar één onhandige functie te noemen. Ook vind ik het handiger en sneller werken met knoppen ipv touchscreen.

Ik hoop dat de Pebble nog een tijdje meegaat en er nog vele handige watchapps en faces verschijnen.

De Pebble app met ingebouwde App Store vind ik ook superhandig. Lekker alles bij elkaar :)

Wat aan het experimenteren geweest met Pebble.js in Cloudpebble.net .
Bij wijze van test heb ik daar in een uurtje een mini-appje ontwikkeld.
Voor de webdevelopers onder ons kun je met Pebble.js ( soort JavaScript) redelijk snel een watchapp in elkaar knutselen, en alles in de Cloud ;)

Echt fantastisch!

Mss stomme vraag, hoe kan ik notificaties ontvangen van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ctuxboy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:00:
[...]
Mss stomme vraag, hoe kan ik notificaties ontvangen van dit topic?
bovenaan de pagina is een knopje "post reminder".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
RocketKoen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 07:41:
[...]

bovenaan de pagina is een knopje "post reminder".
Bedankt voor de tip, maar Post reminder stond aktief :/
Toch ontvan ik geen mails!

Intussen screenprotector besteld:
http://www.benl.ebay.be/i...es_RL&hash=item27dcd27bdd

Aanbrengen met water! Iemand ervaring met deze?

Wet iemand of er een WatchApp bestaat, wanneer iemand je belt, er een optie is om te replyen met een sms? Wanneer je nu je binnenkomende oproep hebt, kun je oproep enkel weigeren door de X te selecteren.
Doch zijn er nog 2 buttons vrij waar ze een optie aan kunnen toewijzen, bvb. oproep beantwoorden met voorgedefinieerde sms(sen). :/

Christophe

[ Voor 25% gewijzigd door ctuxboy op 26-01-2015 20:22 . Reden: Toevoegen extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hoi,

Ik heb gisteren een Pebble Steel besteld.
Eigenlijk is het een beetje een impulsaankoop. Ik was naar de Galaxy Gear S aan het kijken, maar het idee dat hij elke dag aan de oplader zou moeten stond me een beetje tegen.
Daarnaast vraag ik me af hoe dat over een half jaar zou zijn. Mijn ervaring met samsung batterijen is helaas niet zo best qua levensduur.

Maar dat terzijde. Ik heb hier al een beetje door het forum heen gebladerd, maar heeft iemand nog tips qua apps of kan ik het beste bij het Pebble forum kijken?
Is er standaard een stappenteller of zoiets aanwezig of moet ik hier een aparte app voor downloaden?
Werkt het horloge meteen uit de verpakking?
Hebben jullie misschien nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Teletekst schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:08:
Hoi,

Ik heb gisteren een Pebble Steel besteld.
Eigenlijk is het een beetje een impulsaankoop. Ik was naar de Galaxy Gear S aan het kijken, maar het idee dat hij elke dag aan de oplader zou moeten stond me een beetje tegen.
Daarnaast vraag ik me af hoe dat over een half jaar zou zijn. Mijn ervaring met samsung batterijen is helaas niet zo best qua levensduur.

Maar dat terzijde. Ik heb hier al een beetje door het forum heen gebladerd, maar heeft iemand nog tips qua apps of kan ik het beste bij het Pebble forum kijken?
Is er standaard een stappenteller of zoiets aanwezig of moet ik hier een aparte app voor downloaden?
Werkt het horloge meteen uit de verpakking?
Hebben jullie misschien nog tips?
Zodra je het horloge hebt moet je maar eens kijken in de Pebble store, meestal zijn de beste apps al snel zichtbaar omdat die het meeste worden gedownload.

Het horloge werkt inderdaad meteen uit de verpakking, voor alle opties moet je hem echter wel koppelen met je telefoon (de app kan je nu al wel downloaden maar verder nog niet gebruiken).
Als je een Android device hebt is het eventueel interessant je op te geven voor de beta releases: http://developer.getpebbl.../12/Android-Beta-Channel/
Dan krijg je de nieuwste snufjes het snelst (zoals reageren op berichten direct op je pebble (met templates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik kan je niet veel tip's geven qua must have apps, maar ik gebruik hem zelf vooral als horloge :+ Als watchfaces heb ik Modern en Orbitron-D geïnstalleerd staan en heb ik in het verleden ook nog wel Unix Terminal, Blackboard, Dotz, Yweather en Drunk o'Clock gehad, maar die vond vooral ik niet mooi of voegde (voor mij) niets toe.

Verder heb ik eigenlijk alleen wat navigatie apps. Ik heb Nav Me geïnstalleerd voor Google Maps en voor offline navigatie OSMand+ op mijn telefoon (die stuurt zelf instructies door). Overigens vind ik Nav Me fijner, maar Google Maps kan niet offline navigeren zoals OSMand dat wel kan en Maps doet niet aan GPX routes voor het wandelen, maar das niet relevant voor dit topic. Ook heb ik Compass geïnstalleerd op de Pebble, gewoon omdat het kan :) Er zit native geen stappenteller op en ik gebruik er ook geen, dus zou je daar geen advies over durven geven.

Het horloge zou volgens de instructies direct uit de verpakking moeten werken, maar die van mij had eerst een beetje sap uit het stopcontact nodig. Waar dat door kwam, geen idee. Maar het opladen gaat vlot (1 a 2 uur ofzo?) en al na een paar minuten ging hij aan, aangezien ik toch op de bank naast een stopcontact zat was dat ook geen probleem.

Oh ja, die beta functies: vooral doen! Das echt een verbetering!

[ Voor 4% gewijzigd door Yukkie op 30-01-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Wat ik gebruik is het volgende:
- Pebble Beta (voor Google Wear functies als direct reageren met standaard bericht of emoji, en direct navigeren naar volgende meeting als Google Now daar een notificatie van geeft)
- NavMe (zie hierboven)
- Pebble Takser (bestuur je telefoon vanaf je horloge, zijn hele leuke dingen mee mogelijk, heb je wel Tasker voor nodig op je telefoon (en Android dus))
- PebbleAuth (voor genereren van two factor authenticatie codes voor facebook, dropbox en google)
- Skipstone (voor bediening van m'n XBMC media pc met mijn horloge
- Pebble Dialer (gesprek accepteren of weigeren bij inkomend gesprek, microfoon en speaker aan/uitzetten tijdens gesprek, mogelijkheid om gesprekken te starten vanaf je horloge (dat laatste is alleen nuttig met (bluetooth) headset).
- PebTimer (stopwatch en eierwekker)
- Pebtris (Tetris op je horloge)

Dan heb ik op mijn telefoon nog Music Boss staan, die gebruik ik zonder de optionele watchapp. Zonder Music Boss geeft de standaard music watchapp namelijk de titel en artiest van Spotify niet weer, en ik gebruik eigenlijk altijd Spotify voor mijn muziek. Volume bediening en liedjes skippen werkt overigens wel, ook zonder Music Boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Misfits is een handige stappenteller (houdt ook bij hoe lang je slaapt). Als het goed is, komt er de mogelijkheid om met je android-telefoon te synchroniseren. Voor iPhone is die mogelijkheid er al.
Verder gebruik ik Watchnote, voor m'n boodschappenlijstjes, en buienalarm. Als watchface gebruik ik Dutch Fuzzy Time. En ik heb voor de gein Next Train erop staan, zodat ik altijd kan kijken hoeveel tijd ik nog heb om m'n trein te halen en hoe laat ik dan zou moeten aankomen op m'n bestemming en nog wat van dat soort handige dingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Oh, Dutch Fuzzy heb ik inderdaad ook, die vult mijn 8e slot.

BTW, heb naar aanleiding van de post hierboven Pebtris vervangen voor Misfit. Ben wel benieuwd wat dat voor de batterij gaat doen.

[ Voor 52% gewijzigd door TheFes op 30-01-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Volgens mij heb je Musicboss niet meer nodig. Met de laatste Pebble Beta update werkt de titel en artiest info van Spotify ook (weer) zonder tussenkomst van een andere app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Yukkie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:54:
Volgens mij heb je Musicboss niet meer nodig. Met de laatste Pebble Beta update werkt de titel en artiest info van Spotify ook (weer) zonder tussenkomst van een andere app :)
Mijn ervaring was dat het nog steeds niet werkt. Ik had eerder in deze thread zelf geroepen dat dat wel werkte, maar toen had ik de telefoon-app van Music Boss nog op mijn telefoon staan. Sinds ik die eraf gegooid had, kreeg ik alleen Unknown in de watchapp. Herinstalleren van Music Boss op mijn telefoon en doorlopen van de instellingen, maar nu voor de standaard Music watchapp deed het weer werken.

En aangezien ik toch al voor Music Boss betaald had, de app niet al te groot is en het nu werkt, vind ik het wel prima zo. Maar het zou best kunnen zijn dat het zonder Music Boss ook werkt, en dat het bij een geïsoleerd geval is (wellicht juist doordat ik voorheen Music Boss had).

[ Voor 17% gewijzigd door TheFes op 30-01-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ach ja, het maakt natuurlijk ook niet zo veel uit hoe je het voor elkaar krijgt. Bij mij werkt het nu iig wel met Firmware 2.9-beta7 en app Version 2.3.0-beta5.

edit: wellicht is het ook nog van belang dat ik "Device Broadcast Status" aan heb staan in Spotify zelf. Dat had ik ooit ergens gelezen.

[ Voor 30% gewijzigd door Yukkie op 30-01-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Zo, jullie zijn snel met antwoorden!

Ik heb navme, misfits, watchnote en buienalarm vast op mijn lijstje gezet.
Op de pebble website heb ik inmiddels ook de nodige informatie kunnen vinden.
Als het goed is komt hij vanmiddag binnen.
Ik ben benieuwd.

Klopt het trouwens dat je er maar 8 apps op kunt zetten?
En met de beta versies....is de kans dan niet groot dat je horloge bugs krijgt? Ik flash soms mijn telefoon en vaak kreeg ik spijt van de beta versies om eerlijk te zijn.

Ik heb trouwens inderdaad een android telefoon (s4) dus ik zal ook naar tasker kijken.

Bedankt allemaal en ik zal mijn ervaringen binnenkort ook even melden uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Teletekst schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:51:
Zo, jullie zijn snel met antwoorden!

Ik heb navme, misfits, watchnote en buienalarm vast op mijn lijstje gezet.
Op de pebble website heb ik inmiddels ook de nodige informatie kunnen vinden.
Als het goed is komt hij vanmiddag binnen.
Ik ben benieuwd.

Klopt het trouwens dat je er maar 8 apps op kunt zetten?
En met de beta versies....is de kans dan niet groot dat je horloge bugs krijgt? Ik flash soms mijn telefoon en vaak kreeg ik spijt van de beta versies om eerlijk te zijn.

Ik heb trouwens inderdaad een android telefoon (s4) dus ik zal ook naar tasker kijken.

Bedankt allemaal en ik zal mijn ervaringen binnenkort ook even melden uiteraard.
Bij Beta natuurlijk altijd kans op bugs, het blijft toch een onaf product. Maar ik ben tot nu nog niets tegen gekomen. Bovendien kun je zo weer terug naar de laatste officiele verise, dat is uit het beta programma stappen, app op telefoon deïnstalleren, gewone app weer installeren en horloge updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik heb hier nog nooit serieuze problemen met de beta gehad. Hoogstens dat nieuwe functies nog niet vlekkeloos werken, maar daar is het een beta voor. De bestaande functionaliteit werkt eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dirkjesdirk schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:33:
Ik heb hier nog nooit serieuze problemen met de beta gehad. Hoogstens dat nieuwe functies nog niet vlekkeloos werken, maar daar is het een beta voor. De bestaande functionaliteit werkt eigenlijk altijd goed.
Het is wel zo dat whatsapp notificaties een tijd lang niet goed werkte in de beta, terwijl de laatste stable release (of 3rd party) dat wel kon.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
RocketKoen schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:02:
[...]

Het is wel zo dat whatsapp notificaties een tijd lang niet goed werkte in de beta, terwijl de laatste stable release (of 3rd party) dat wel kon.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar dat is de enige keer geweest bij mij. En als het een dealbreaker is, dan kan je altijd terug naar de officiele firmware. Als je totaal geen enkel probleem wil en je hierover zorgen maakt, is dat misschien sowieso wel de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik heb de Pebble steel nu een paar dagen in gebruik.
In eerste instantie was ik een beetje teleurgesteld omdat er zo weinig apps op kunnen.
Maar de grote meerwaarde is de notificaties.
Normaal hoor ik mijn telefoon nooit als ik onderweg ben en nu begint de pebble te trillen en mis ik dus geen oproepen meer. Dat is echt ideaal.

Ik heb de stalen band zoveel mogelijk ingekort, maar helaas is hij nog steeds te ruim voor mij.
Misschien kunnen ze hier een damesversie van maken of zoiets.

De watchfaces die beschikbaar zijn vind ik een beetje tegenvallen, maar ik heb hier nog niet uitgebreid naar gekeken. Misschien leuk om zelf wat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Teletekst schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:11:
.....
De watchfaces die beschikbaar zijn vind ik een beetje tegenvallen, maar ik heb hier nog niet uitgebreid naar gekeken. Misschien leuk om zelf wat te maken.
Misschien hier wat te vinden?

http://www.mypebblefaces....ble_dateAdded_desc&query=

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

@ Teletekst, heb je echt alle schakels er uit die kunnen ?
Er kunnen 7 schakels uit in totaal, en ik heb er 6 uit, past nu goed, en ik heb dunne polsen dacht ik ...
de lederen band ging bij mij op de laatste of 1 na laatste gaatje..

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
@mucuracat: Ik ga ernaar kijken. Bedankt voor de link.

@LoneWolf: Ik heb er inderdaad 7 uit gehaald. Ik moet er eigenlijk nog 1 extra uit halen, maar dat kan helaas niet. Ik heb nu het leren bandje en daar heb ik een extra gaatje ingeprikt. Ik heb inderdaad dunne polsen. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
Teletekst schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:11:
Met de komst van CloudPebble is dat echt piece of cake geworden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen. Ik heb net een pebble gekocht. Moest gelijk aan de opladen en vroeg om een update. Nu is het probleem dat hij blijft hangen op 50%. Kan nu niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:27:
Wie kan me helpen. Ik heb net een pebble gekocht. Moest gelijk aan de opladen en vroeg om een update. Nu is het probleem dat hij blijft hangen op 50%. Kan nu niets.
Houd de Back, Up en Select button ingedrukt (tegelijk) tot er "Loading..." in het scherm komt te staan. Je Pebble is dan in Recovery Mode. Hierna kun je weer een poging wagen een update uit te voeren. Ik zou wel even in de bluetooth instellingen van je telefoon, je Pebble vergeten. Zodat je weer een frisse start maakt. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Laatst online: 20-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Ben op zoek naar een app dat ervoor zorgt dat mijn pebble trilt wanneer de verbinding met m'n telefoon verbroken wordt, en weer trilt als de verbinding terug is.

Weet iemand zo'n app?
Ik weet dat Canvas dit kan, maar als ik een andere watchface gebruik, werkt dit dus niet.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
heutsm schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:35:
Ben op zoek naar een app dat ervoor zorgt dat mijn pebble trilt wanneer de verbinding met m'n telefoon verbroken wordt, en weer trilt als de verbinding terug is.

Weet iemand zo'n app?
Ik weet dat Canvas dit kan, maar als ik een andere watchface gebruik, werkt dit dus niet.
Iemand?
Ik weet dat de watchfaces van
http://www.watchface-generator.de/ook een melding geven. Misschien heb je daar iets aan.

Ik denk niet dat het kan met een losse app, omdat apps niks kunnen doen als ze niet actief zijn.
Misschien dat iemand iets kan maken dat de timer of de activiteit api's misbruikt, maar ik denk niet dat je daar een bleutooth watchdog mee kan maken eigenlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door MaffeMaarten op 08-02-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
MaffeMaarten schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:24:
[...]

Ik weet dat de watchfaces van
http://www.watchface-generator.de/ook een melding geven. Misschien heb je daar iets aan.

Ik denk niet dat het kan met een losse app, omdat apps niks kunnen doen als ze niet actief zijn.
Misschien dat iemand iets kan maken dat de timer of de activiteit api's misbruikt, maar ik denk niet dat je daar een bleutooth watchdog mee kan maken eigenlijk.
Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken. Maar blijf het jammer vinden dat je niet elke willekeurige watchface kan gebruiken en tóch een tril krijgt wanneer je je telefoon vergeet.
Als iemand anders nog iets weet, ik hou me aanbevolen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

heutsm schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:43:
[...]

Bedankt voor de tip, zal daar eens kijken. Maar blijf het jammer vinden dat je niet elke willekeurige watchface kan gebruiken en tóch een tril krijgt wanneer je je telefoon vergeet.
Ik zit met hetzelfde probleem. De watchface die ik gebruik vind ik super (Agenda Watchface) omdat die mijn agenda's laat zien. Helaas laat hij alleen visueel zien dat er geen connectie meer is, en de ontwikkelaar heeft geen tijd om dat in te bouwen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
Ik heb nog een vraagje! Ik heb zojuist de pebble steel brushed staneless besteld. Maaar wat ik nergens kan vinden is welk bandje er in de doos zit. Ik heb hem bij coolblue besteld en daar zie ik dan ook het lederen bandje op een afbeelding en het metalen bandje op een afbeelding. Maar op de pebble site staat bij de europese versie juist dat er alleen een lederen bandje bij zit. Waar moet ik van uit gaan? Welk bandje zal er dus bij zitten? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jctjepkema schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:22:
Ik heb nog een vraagje! Ik heb zojuist de pebble steel brushed staneless besteld. Maaar wat ik nergens kan vinden is welk bandje er in de doos zit. Ik heb hem bij coolblue besteld en daar zie ik dan ook het lederen bandje op een afbeelding en het metalen bandje op een afbeelding. Maar op de pebble site staat bij de europese versie juist dat er alleen een lederen bandje bij zit. Waar moet ik van uit gaan? Welk bandje zal er dus bij zitten? Alvast bedankt!
Vroegah kreeg je ze allebei. Maar nu blijkbaar alleen leer. Staal kun je apart bestellen (€25)
Maar zo te zien heeft CB nog de versie waar het stalen bandje bij zit. Maar dat is alleen als je de "giftbox" versie hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 08-02-2015 22:32 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 13:39
@rocketkoen ik wou graag de metaal kleurige en niet de zwarte. Helaas dan moet ik nog weer een keer een bandje erbij bestellen. Maar voorlopig is deze wel genoeg denk ik! Dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
J-P schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:39:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem. De watchface die ik gebruik vind ik super (Agenda Watchface) omdat die mijn agenda's laat zien. Helaas laat hij alleen visueel zien dat er geen connectie meer is, en de ontwikkelaar heeft geen tijd om dat in te bouwen ;(
Misschien kan je ook zoeken naar iets dat juist vanaf je telefoon de verbinding in de gaten houd en dat je telefoon zelf dan heel hard gaat piepen als je hem laat liggen. Is natuurlijk ook niet optimaal, zeker niet als je hem in je auto laat liggen, of op je bureau als je even naar het toilet moet op je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand heel toevallig een watchface waar je je eigen foto kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:33:
Weet iemand heel toevallig een watchface waar je je eigen foto kunt gebruiken
Maak zelf :)

http://www.watchface-generator.de/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel. Het het al voor elkaar. Wat handig zo'n forum

• mucuracat

mucuracat

YES

"Pebble gaat besturing van smartwatch helemaal omgooien" ..

http://www.nu.nl/gadgets/...ch-helemaal-omgooien.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
heutsm schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:43:
[...]

Als je de source van de watchface kan bemachtigen kan je het met CloudPebble zelf toevoegen. Alles wat je hoeft te doen is dit ergens neerzetten:

C:
1
2
3
4
5
void bluetooth_connection_callback(bool connected) {
  if (connected == 0){
    vibes_double_pulse();
  }
} 

en

C:
1
2
bluetooth_connection_callback(bluetooth_connection_service_peek());
bluetooth_connection_service_subscribe(bluetooth_connection_callback);

in de handle_init() functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Nu op de FP: nieuws: Pebble begint met ondersteuning Android Wear-notificaties.
https://blog.getpebble.com/2015/02/16/ad-23-public/
Pebble Android App 2.3.0 Release Notes

Android Wear Notifications. Reply and act on Android Wear notifications (requires Firmware v2.9+). See http://pbl.io/f for full details.
Pebbler-defined replies. Set your own replies to notifications (up to five, so get creative, buddy!).
Reply from Pebble using most Android-compatible SMS messaging apps.
Automatic app and watchface updates when Pebble is idle.
Support for Android 4.0+ devices.
Fixed Issues with Whatsapp notifications.
UTF-8 support in PebbleKit JS.
Bug fixes and stability improvements.
Download 2.3.0 from the Google Play Store.
Pebble iOS App 2.6.4 Release Notes

Adds the latest JavaScript Pebble apps available for iOS users in the Pebble appstore.
No major changes from Pebble iOS App v2.6.
Download 2.6.4 from the iTunes App Store.
Pebble Firmware 2.9 Release Notes

NEW: Android Actionable Notifications. Adds support for actionable notifications and Android Wear compatibility for Pebbles paired with Android smartphones running v4.0 (Ice Cream Sandwich) or higher and the Pebble Android app v2.3.0 or higher.
Alleen jammer dat ik die in de beta aanwezige voice support niet meer terug zie. Dat werkte behoorlijk goed. Of vergis ik mij nu?

[ Voor 3% gewijzigd door dirkjesdirk op 17-02-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Voice support? Heb je daar een linkje of uitleg van? Ik ben het nog nooit tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Yukkie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:43:
Voice support? Heb je daar een linkje of uitleg van? Ik ben het nog nooit tegen gekomen?
Ik meen mij te herinneren dat het in de beta zat, maar begin nu te twijfelen. Kan er ook niks meer over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Hoe dan? Pebble heeft geeneens een microfoon. Zie in dit topic iets staan van Notification Center maar die gebruikt de microfoon van de telefoon. Niet zo heel nuttig verder dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
jip_86 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:28:
Hoe dan? Pebble heeft geeneens een microfoon. Zie in dit topic iets staan van Notification Center maar die gebruikt de microfoon van de telefoon. Niet zo heel nuttig verder dan :)
Ah tnx. Het was idd waarschijnlijk notification center.
ik vond het wel handig hoor. De mic van je phone pikte mijn stem prima op (in de auto).
Toch ns kijken wat nfc nu extra biedt

• heutsm
Voor jullie misschien al lang bekend, voor mij een openbaring: wanneer je Netflix gebruikt en chromecast om dit op je tv te tonen, dan kun je met een Pebble-app als Musicboss zaken bedienen als volume en pauze/play. Ideaal!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Er komt groot Pebble nieuws volgende week gok ik zo, er staat een grote aftel-klok op getpebble.com...

Zie ook hier: http://www.digitaltrends....h-event-february-24-news/

[ Voor 32% gewijzigd door Yukkie op 19-02-2015 13:25 ]

• Bartske
  • Laatst online: 17:08
Doe maar een discount, wil mn originele pebble graag omruilen voor een steel :)
heutsm schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:07:
Voor jullie misschien al lang bekend, voor mij een openbaring: wanneer je Netflix gebruikt en chromecast om dit op je tv te tonen, dan kun je met een Pebble-app als Musicboss zaken bedienen als volume en pauze/play. Ideaal!
Serieus? Ook op iOS?

Edit: kak, nee dus :(

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 19-02-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Yukkie schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:21:
Er komt groot Pebble nieuws volgende week gok ik zo, er staat een grote aftel-klok op getpebble.com...

Zie ook hier: http://www.digitaltrends....h-event-february-24-news/
Laatste keer waren het nieuwe kleuren :+ Maar gok dat het de nieuwe hardware zou kunnen zijn. Vlak voor het Mobile World Congress is opzich wel goede timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Volgens 9to5mac zou er een dunner model komen met oa kleuren e-paper-achtig scherm en microfoon:
The new watch is said to (finally) gain a slightly wider, color, e-paper-like display that will be encased in an overall thinner design. The screen will still not be touch like the Apple Watch…

While thinner and brighter, the new watch will still include battery life specifications in line with the current models. The new hardware in development also includes a microphone, which could bolster a new series of apps by third-party developers for the Pebble platform, along with Nuance voice recognition software. An improved backlight has also been added to the display.
nu ook op de frontpage: nieuws: Gerucht: Pebble werkt aan smartwatch van kunststof met kleurenscherm

[ Voor 11% gewijzigd door Yukkie op 20-02-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
Ik heb mijn Pebble toch maar terug gestuurd.
Het bandje kon niet strak genoeg om mijn pols en ik vond het toch niet echt
sjiek staan. Ik wacht nog wel even tot er een dameslijn uitkomt. :)

Wat ik wel zal missen zijn de notificaties. Ik miste geen gesprekken meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Teletekst schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:45:
Ik heb mijn Pebble toch maar terug gestuurd.
Het bandje kon niet strak genoeg om mijn pols en ik vond het toch niet echt
sjiek staan. Ik wacht nog wel even tot er een dameslijn uitkomt. :)

Wat ik wel zal missen zijn de notificaties. Ik miste geen gesprekken meer
Er zijn wel verloopstukjes te koop zodat je een standaard horlogebandje kan gebruiken.
Maar bij de gewone pebble is dat makkelijker. Daar kan ieder 22mm horlogebandje op. Dus ook een klein damesmodel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei spannend, ik ben wel weer toe aan wat nieuws :)
(Tot de AppleWatch komt)

Iemand nog een Als nieuwe Pebble Steel Zilver kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Iemand op Reddit post net dit:

https://getpebble.com/ass...5c9b8d5883394635c209d.png

Zou dit 'm worden?

Mirror:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3738084/important-498f2948dc15c9b8d5883394635c209d.png

[ Voor 29% gewijzigd door BioHazard op 23-02-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Is natuurlijk koffiedik kijken. Een kleuren scherm verwacht ik echter wel (8bit kleuren e-paper).
Wat ik echter veel interessanter vind: wat zijn de gevolgen voor de compatibiliteit van de apps. Kleuren zouden nog vrij gemakkelijk naar grijswaarden vertaald kunnen worden. Maar een microfoon, of een geheel andere besturing wordt moeilijk.

Hoe dan ook, ik ben nog steeds uitermate tevreden met mijn Pebble Steel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Hmm, plaatje staat natuurlijk wel op de website van pebble zelf.. Ik ben er niet zo kapot van, geef mij maar m'n steel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

The_Fes schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:11:
Hmm, plaatje staat natuurlijk wel op de website van pebble zelf.. Ik ben er niet zo kapot van, geef mij maar m'n steel..
Je hebt gelijk, dat had ik niet gezien. Dan is het een stuk betrouwbaarder.

Tov de standaard Pebble is het een verbetering vind ik. Ongetwijfeld volgt er ook een steel versie, volgens mij doet die het momenteel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben niet direct weg van het scherm, de vorm van het horloge vind ik wel interessant.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Wybo schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:46:
Ik ben niet direct weg van het scherm, de vorm van het horloge vind ik wel interessant.
Waarom niet van het scherm. Lijkt om dezelfde afmetingen te gaan als de huidige modellen maar dan met kleur.
Daardoor ook een grotere kans op backwards compatibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Even een kort vraagje die vele van jullie misschien wel weten:
Moet de bluetooth altijd aanstaan op de smartphone om in contact te staan met de smartwatch?
Hebben jullie nu ook vaak de bluetooth (altijd) aanstaan vanwege de smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ja & ja

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik merk er overigens qua batterij duur van mijn telefoon niet veel van, dat Bluetooth constant aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Bluetooth low energy heet niet voor niets zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had me net een beetje in zitten lezen; maar klopt het niet dat Pebble gebruik maakt van de oude bluetooth (waardoor je telefoon toch iets sneller leeg gaat als BLE).

Of was dit een oudere Pebble / oudere software versie, en maken de nieuwe Pebbles gebruik van BLE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:25:
Had me net een beetje in zitten lezen; maar klopt het niet dat Pebble gebruik maakt van de oude bluetooth (waardoor je telefoon toch iets sneller leeg gaat als BLE).

Of was dit een oudere Pebble / oudere software versie, en maken de nieuwe Pebbles gebruik van BLE?
Alle Pebbles werken met BLE zover ik weet. Mijn vorige 1st gen Pebble deed dat in ieder geval al. Sowieso dient je toestel het dan wel te ondersteunen, maar dat zit met recente smartphones wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Een kleine google leert mij dat Pebble vanaf firmware versie 2.0 BLE heeft geactiveerd. Bij de release was dat nog niet het geval (maar hardwarematig wel voorzien).

De horloge functionaliteit werkt trouwens ook zonder smartphone connectie.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukkie schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:11:
Ik merk er overigens qua batterij duur van mijn telefoon niet veel van, dat Bluetooth constant aanstaat.
Ik zelfs helemaal niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Nog een nachtje slapen *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3vo8N4U.png

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 23-02-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Iemand heeft op Reddit een link geplaatst naar een niet eerder verschenen afbeelding op het domein van Pebble. Misschien een dwaalspoor? Vind het persoonlijk niet veel vooruitgang uitstralen als dit een nieuw model voor moet stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Yosecret schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:31:
Iemand heeft op Reddit een link geplaatst naar een niet eerder verschenen afbeelding op het domein van Pebble. Misschien een dwaalspoor? Vind het persoonlijk niet veel vooruitgang uitstralen als dit een nieuw model voor moet stellen.
Kijk eens 10 post boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

J-P schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:17:
[...]
Kijk eens 10 post boven je ;)
Whoops, complete pagina aan nieuwe berichten over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk persoonlijk dat dit de nieuwe Pebble juist niet is.
Dat ze daar denken "Ach fuck it, we laten hem lekker staan want het is hem toch niet" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 17:08
Die afbeelding linkt nu naar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-FY2ZvCMAAF10G.jpg

bij pebble hebben ze het ook door waarschijnlijk nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03

Oudere firmware maakte inderdaad gebruik van normale bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
BioHazard schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:29:
[...]

Alle Pebbles werken met BLE zover ik weet. Mijn vorige 1st gen Pebble deed dat in ieder geval al. Sowieso dient je toestel het dan wel te ondersteunen, maar dat zit met recente smartphones wel goed.
BLE wordt alleen gebruikt voor iOS notificaties omdat dit van Apple moet. Op Android wordt gewoon het oude Bluetooth gebruikt. Bluetooth 4.0 is geen opvolger maar een complementair product dat weer volledig andere toepassingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

eew schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:49:
[...]

BLE wordt alleen gebruikt voor iOS notificaties omdat dit van Apple moet. Op Android wordt gewoon het oude Bluetooth gebruikt. Bluetooth 4.0 is geen opvolger maar een complementair product dat weer volledig andere toepassingen heeft.
Ah, duidelijk. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 24-02-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ging dat eigenlijk met de Steel, kwam die na de aankondiging gelijk beschikbaar?

Ik ben wel toe aan iets nieuws maar wil natuurlijk de Pebble3 niet binnen krijgen als de iWatch ook komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
Hopen dat dit een betere aankondiging gaat zijn dan de laatste aankondiging van ze wat een ware deceptie bleek te zijn, de "hippe" kleurenbandjes

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 24-02-2015 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:34:
Hoe ging dat eigenlijk met de Steel, kwam die na de aankondiging gelijk beschikbaar?

Ik ben wel toe aan iets nieuws maar wil natuurlijk de Pebble3 niet binnen krijgen als de iWatch ook komt.
Ik had mijn steel vrijwel meteen na aankondiging (op 18 januari) besteld, en die is uiteindelijk op 5 maart verstuurd

[ Voor 57% gewijzigd door TheFes op 24-02-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Fes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:54:
[...]

Ik had mijn steel vrijwel meteen na aankondiging (op 18 januari) besteld, en die is uiteindelijk op 5 maart verstuurd
Kolere. Dan wacht ik wel op de AppleWatch

Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.