Fotogravinnetje schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:54:
Heb je al geprobeerd je telefoon en je Pebble opnieuw op te starten? En heb je het probleem bij alle apps met settings of alleen bij NextTrain?
Bij mij werkt het wel gewoon, Xperia Z, android 4.4.4, hoewel het soms even duurt voor de settings geladen zijn
Bedankt voor de tip!
Inderdaad opgelost door mijn Nexus te herstarten.
Intussen twee dagen de Pebble in gebruik, écht een fantastische smartwatch.
Ervoor had ik een LG G Watch, maar de Pebble is écht functioneel!
De LG had ik sinds september 2014 en heb deze amper 3 weken gedragen, en vond echt niet handig! Vooral het dagelijks opladen vond ik vervelend.
Die Android Wear watches hebben mss wel betere technologie aan boord, en in het begin vind je dit ook fantastisch, maar na een tijdje begin je te merken dat er meer is dan alleen design. Een smartwatch moet vooral comfortabel én functioneel zijn! En dat vind je vooral terug in de Pebble en eerlijk, de Pebble vind ik ook wel een mooie watch.
De LG moest iedere dag aan de lader, om maar één onhandige functie te noemen. Ook vind ik het handiger en sneller werken met knoppen ipv touchscreen.
Ik hoop dat de Pebble nog een tijdje meegaat en er nog vele handige watchapps en faces verschijnen.
De Pebble app met ingebouwde App Store vind ik ook superhandig. Lekker alles bij elkaar
Wat aan het experimenteren geweest met Pebble.js in Cloudpebble.net .
Bij wijze van test heb ik daar in een uurtje een mini-appje ontwikkeld.
Voor de webdevelopers onder ons kun je met Pebble.js ( soort JavaScript) redelijk snel een watchapp in elkaar knutselen, en alles in de Cloud
Echt fantastisch!
Mss stomme vraag, hoe kan ik notificaties ontvangen van dit topic?