Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
In de instellingen van de Pebble kun je bij Notifications -> Font size deze op small zetten en past er heel wat meer op het scherm. Hier hoef je geen Pebblebits voor te installeren.
Tnx voor je reactie. Maar de font-size setting kan ik niet vinden bij notifications of elders. Is dit misschien een verschil met de iphone app? Ik heb een android phone.

Edit: argh! |:( Ik heb het al gevonden. Je bedoelde de instelling op de pebble zelf. :X Dat werkt dus wel.

NB: is er ook een oplossing voor het feit dat je maar 1 bericht in een gesprek kan zien, ook al zijn er meer berichten geplaatst? Ik krijg alleen maar het 1e bericht in beeld, ook als ik naar het volgende bericht wil gaan.

[ Voor 74% gewijzigd door dirkjesdirk op 27-10-2014 16:18 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
dirkjesdirk schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Klopt. De mijne van Coolblue had ook al geen stalen band meer. Het kan oude stock zijn, maar als je met een verkeerde productomschrijving zit, kun je je wel van de domme houden en de band alsnog eisen, maar die is niet los leverbaar. Ik heb dat nog nagevraagd bij coolblue. Als iemand nog een adresje heeft voor losse bandjes, dan houd ik mij aanbevolen.
...
Hoezo niet los leverbaar? Nota bene vorige week nog binnen gehad voor mijn Moto 360. Komt zelfs bij CoolBlue vandaan :)

http://www.hartslagmeterc...902.1203498132.1414088032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Verbazend, zelfs de matte black is daar leverbaar. http://www.hartslagmeterc...horlogeband-matzwart.html
slordig van coolblue.

Past die band ook op de motorola dan? En hoe bevalt die? (Uitgaande van het feit dat je bent overgestapt van een pebble)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

verhip! Nu istie inderdaad leverbaar en op voorraad bij Coolblue!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem alvast een voorproefje op de Milanese loop van de Apple Watch.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/142y6bc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/103djqe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/vy16h5.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 28-10-2014 19:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
dirkjesdirk schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:34:
Verbazend, zelfs de matte black is daar leverbaar. http://www.hartslagmeterc...horlogeband-matzwart.html
slordig van coolblue.

Past die band ook op de motorola dan? En hoe bevalt die? (Uitgaande van het feit dat je bent overgestapt van een pebble)
Het is ff wennen, maar heb het met name gedaan omdat je met Android Wear gewoon native notificatie ondersteuning hebt. Iets wat je met Pebble via third-party apps moest regelen en het nog wel eens liet afweten bij mij.

Die band is ongeveer de standaard band als je nu een metalen band wilt en je rondzoekt op Google. Je ziet hem in ieder geval heel vaak als je zo rondzoekt op internet. Hij past er ook echt goed bij.

Afbeeldingslocatie: http://9to5google.files.wordpress.com/2014/09/ios8-still066.png?w=655&h=368
niet mijn foto overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Donstil schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:38:
Ik neem alvast een voorproefje op de Milanese loop van de Apple Watch.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dit icm die Steelconnect 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:35:
[...]

Is dit icm die Steelconnect 2.0?
Jep.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hoe betrouwbaar is de PebbleBits firmware? En kan de Pebble gebricked worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-09 10:41
iAmRenzo schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:16:
Hoe betrouwbaar is de PebbleBits firmware? En kan de Pebble gebricked worden?
Nog nooit problemen mee gehad, ook niet van andere mensen gehoord dat er problemen mee waren.
Wat ik zelf wel vind is dat het steeds minder nut heeft om het te gebruiken, omdat de officiele firmware tegenwoordig alles kan waarvoor ik vroeger pebblebits gebruikte.

Zorg wel dat je up-to date blijft, ik heb een aantal keer een heel onstabiel systeem gehad omdat m'n app al een versie verder was dan m'n firmware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Heb zojuist de Pebble Steel gekocht, in brushed steel variant, als vervanger/opvolger van mn "gewone" pebble. (Die ik altijd met veel plezier gedragen heb)

Vond de steel altijd al erg mooi, en in afwachting van de Apple Watch 2... dacht ik laat ik toch maar upgraden.

Wat zijn echt super watchfaces voor de steel ? ik gebruikte op de gewone vaak 91Dub, Dots with Date en Modern, ook afhankelijk van de Skin (Gadgetwrap) en Kleur natostrap die ik op/om de Pebble had, sommige stonden beter bij rood, andere bij matzwart... :+

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 07-11-2014 11:09 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Volgens mij is 'Heavy' echt dé watchface voor de steel.

Ik had overigens recent last van een vreemd knipperend scherm en heb daarover contact opgenomen met de support van Pebble. Even een filmpje van gemaakt en aan hun laten zien en ze hebben er meteen een RMA van gemaakt. Nu dus nog even wachten op een nieuwe Pebble. Mijn huidige is op zich gewoon bruikbaar, maar dat geknipper is wel wat irritant. En misschien wordt het nog erger tegen de tijd dat de garantie is verlopen.

Als het een normale Pebble was had ik mijn oude aan een vriend gegeven die graag zo'n ding wil hebben maar er eigenlijk geen geld aan wil uitgeven. Helaas voor hem is het de Kickstarter edition en die wil ik toch zelf houden :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heavy is idd heavy en staat door de witte rand ook wel erg nice op de brushed steel, maar vond ook van dezelfde maker Edgy, deze is iets subtieler :)

Verder is Taller ook wel een aanrader op de steel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de activity apps. Ik heb zelf Misfit en Jawbone (up) geprobeerd (op een android 4.4 kitkat smartphone).

Misfit is een watchapp met zowel een activitymeter als een sleeptracker. Misfit synct (nog) niet met internet of een app, maar heeft wel verschillende schermen, historie en een goede sleeptracker. Helaas vind ik de acviviteitenmeter niet erg accuraat. De sleeptracker is dat wel. Ook jammer dat er nog geen sync mogelijkheid is. Voor IOS schijnt die er overigens wel te zijn.

Om die reden Up / Jawbone maar eens geprobeerd. Jawbone is een eenvoudige watchface, die wel synct met internet en via een app op je mobiel af te lezen is (hoewel dat bij mij nog niet overeenstemt met de data op de pebble). Bovendien is de pedometer echt super accuraat. 100 stappen is ook exact 100 stappen op de pebble. Helaas heeft jawbone nog een sleeptracker. Daarvoor gebruik ik nu Morpheuz.

Iemand nog tips of andere ervaringen?

Edit: iemand in voor ruilen? Ik zou graag van de zwarte steel overstappen naar de zilver.
V&A gevraagd: Ruilen: Pebble Steel Matte Zwart voor Zilver

[ Voor 11% gewijzigd door dirkjesdirk op 11-11-2014 11:58 ]

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Hebben mensen al de nieuwe Android 5.0 in combinatie met de Pebbel Steel Smartwatch getest? Zo ja, wat zijn de bevindingen?

"That's what I do. I drink and I know things."

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Helaas, its happening again :'(
Screen distortion gespot op mijn Steel, had het ook al met mijn (KS) Pebble. Nu maar even op video krijgen en weer een RMA insturen.

Overigens weer terug bij mijn Pebble naar diverste uitstapjes (Tommy, LG G watch), beiden (nog) geen vervanger voor mijn Steel al kwam Wear al een eind in de buurt.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Ik heb sinds de upgrade naar Android Lollipop gisteren op mijn Nexus 5 twee problemen.

a) De inhoud van de notificaties wordt niet getoond. Wel de header (bijv. "Bericht van xx de xx"), maar niet de inhoud, ook al staat deze aan).
b) Ik kan mijn oude watchfaces niet meer toevoegen. Mijn locker is leeg, maar als ik 'get watchfaces' ga en ik klik bijv. 'Modern' aan, dan zegt ie dat deze al 'added' is, en de knop is dus grijs.

Iemand een idee? Vooral wat betreft het laatste, ik gok dat het eerste vanzelf wordt opgelost met een update.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Zyron schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:06:
Ik heb sinds de upgrade naar Android Lollipop gisteren op mijn Nexus 5 twee problemen.

a) De inhoud van de notificaties wordt niet getoond. Wel de header (bijv. "Bericht van xx de xx"), maar niet de inhoud, ook al staat deze aan).
b) Ik kan mijn oude watchfaces niet meer toevoegen. Mijn locker is leeg, maar als ik 'get watchfaces' ga en ik klik bijv. 'Modern' aan, dan zegt ie dat deze al 'added' is, en de knop is dus grijs.

Iemand een idee? Vooral wat betreft het laatste, ik gok dat het eerste vanzelf wordt opgelost met een update.
Punt a heb ik dus ook, ook als ik de pebble notifier app gebruik.
Punt b heb ik het even voor je geprobeerd maar daar heb ik geen problemen mee. ik kan Unloaden, Loaden en nieuw gedownloade watchfaces adden. Tevens was mijn locker niet leeg na de update van android.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Vreemd. Ik ga straks nog even een keer alles terugzetten naar fabrieksinstellingen, even kijken of dat nog wat oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Je kan ook YaNC PRO testen misschien werkt die wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Frozenhands schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:34:
[...]

Je kan ook YaNC PRO testen misschien werkt die wel goed?
Ik heb wat rond gekeken maar ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat de notificaties in android veranderd zijn. Veel apps bijvoorbeeld werken ook nog niet goed kwa notificaties.

YaNC PRO kan ik helaas niet testen, is betaald en ik heb nog 0.50ct op mijn account.

Update - ik heb zojuist de beta van de nieuwe whatsapp geïnstalleerd en ook hier werken de meldingen in android 5.0 nog niet. Hopelijk fixen ze dat nog in deze release.

[ Voor 15% gewijzigd door Axewi op 14-11-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:42

Punt b. heb ik ook - een lege locker na de update en het vakje 'added' blijft grijs bij vroeger gebruikte watchfaces, ook na een factory reset.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
lukadad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:34:
[...]

Punt b. heb ik ook - een lege locker na de update en het vakje 'added' blijft grijs bij vroeger gebruikte watchfaces, ook na een factory reset.
Hadden jullie de runtime van android hiervoor op ART of dalvik staan?
Ik had deze namelijk al op ART staan voor de update en voor de installatie van pebble destijds. Misschien dat het daardoor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
@Axewi
Stond inderdaad nog op dalvik - misschien eens terugflashen naar 4.4.4 en eerst op ART plaatsen. Dit weekend eens proberen

En whatsapp geeft inderdaad ook geen notificaties door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Ik heb zojuist de beta van de pebble app geïnstalleerd en hierin werken de notificaties weer! De app is schijnbaar helemaal opnieuw opgebouwd en voelt ook een stuk sneller aan.

Voor diegene die de beta ook willen:
ga naar: https://groups.google.com/forum/#!forum/pebble-android-beta en meld je aan voor de group met je google account, hierna krijg je op je telefoon de beta update vanuit de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Axewi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:52:
Ik heb zojuist de beta van de pebble app geïnstalleerd en hierin werken de notificaties weer! De app is schijnbaar helemaal opnieuw opgebouwd en voelt ook een stuk sneller aan.

Voor diegene die de beta ook willen:
ga naar: https://groups.google.com/forum/#!forum/pebble-android-beta en meld je aan voor de group met je google account, hierna krijg je op je telefoon de beta update vanuit de store.
Interessant. Bedankt voor deze link. Ik zie alleen de discussies en release notes over deze beta niet terug. Zijn die er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
dirkjesdirk schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:57:
[...]

Interessant. Bedankt voor deze link. Ik zie alleen de discussies en release notes over deze beta niet terug. Zijn die er wel?
Ja in de playstore staan er wel release notes bij. Maar daar staat weinig interessants bij.
Het notificatie selectie menu is uitgebreid, nu heb je de losse pebble notifier niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:28
Pebble Notifier gaf de resultaten wel mooier op je Pebble weer vond ik (Gestapelde notificaties bij gelijke app/chat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Axewi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:35:
[...]

Ja in de playstore staan er wel release notes bij. Maar daar staat weinig interessants bij.
Het notificatie selectie menu is uitgebreid, nu heb je de losse pebble notifier niet meer nodig.
Worden nu ook al de notificaties van je telefoon dismissed als je ze op je watch wegklikt? Dat zou voor mij echt het moment zijn dat ik Pebble notifier Notification Center niet meer nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
MaffeMaarten schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:46:
[...]

Worden nu ook al de notificaties van je telefoon dismissed als je ze op je watch wegklikt? Dat zou voor mij echt het moment zijn dat ik Pebble notifier Notification Center niet meer nodig heb.
Net even getest voor je maar dit is niet het geval. Zodra je de notificatie op je watch weg klikt dan blijft deze actief op je telefoon incl je notificatie led.

@Zandpad
Dit vond ik juist hinderlijk want na 2 of 3 appjes kon je de inhoud niet meer lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 14-11-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

lukadad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:44:
@Axewi
Stond inderdaad nog op dalvik - misschien eens terugflashen naar 4.4.4 en eerst op ART plaatsen. Dit weekend eens proberen

En whatsapp geeft inderdaad ook geen notificaties door.
Hoor graag van je of dit gelukt is, heb er zelf even geen tijd voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Hallo iedereen,

Ik heb afgelopen week een LG G Watch R gekocht en ben er zeer tevreden mee. Hij heeft zo z'n minpunten vergeleken met de Pebble, maar voor mij persoonlijk toch meer te bieden dan dat m'n Steel momenteel doet.

Daarom heb ik besloten hem te koop te zetten waardoor ik voorlopig dus ook geen mooie feedback meer kan geven over updates e.d. Zal binnenkort m'n comparison hier wel even posten, misschien nog interessant.

Blijf wel actief, maar op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Zyron schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:12:
[...]

Hoor graag van je of dit gelukt is, heb er zelf even geen tijd voor helaas.
Nou, om de een of andere reden krijg ik opeens mijn volledige locker terug beschikbaar. Had nog niets kunnen aanpassen en was ook nog niet terug gekeerd naar 4.4.4, maar opeens werkt alles terug. Had net de watchface ON11 geinstalleerd en misschien zit die daar voor iets tussen?

Probleem b is dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:18
Menu -> settings -> notifications -> uit neem ik aan?
Of is het ook al voldoende om bijvoorbeeld de Pebble app af te sluiten op de telefoon?
Moet de Pebble app op de Iphone dan blijven draaien?
Ik sluit die gewoon af en krijg toch meldingen binnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Heb sinds gisteren de Steel (brushed stainless) in huis.
Vrijdagavond voor 23.59 uur besteld, zaterdag na 16.00 uur kunnen afhalen bij een postpunt.

Horloge ziet er op zich goed uit. Het oogt wel 'als een 'vierkant blokje' / 'iel' / 'klein' met het zwarte lederen bandje. Ik zag hier op het forum vandaag foto's van de Pebble 1 met stoere bandjes. Dat vind ik eigenlijk mooier dan de steel met origineel bandje.

Ik ga maar meteen een steelconnect 2.0 bestellen (edit: wel lekker duur overigens), zodat er een robuuster bandje aan bevestigd kan worden.

Er is sprake van Gorilla glas, dat niet zou krassen.
Hebben jullie toch een screenprotecter op de Steel of is dat niet nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door edwardmila op 16-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Zoals ik had aangegeven hier m'n overstap van de Pebble naar GWR. Inclusief lijst met apps die ik gebruik(te) op m'n Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Yosecret schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:43:
Zoals ik had aangegeven hier m'n overstap van de Pebble naar GWR. Inclusief lijst met apps die ik gebruik(te) op m'n Pebble.
Leuk verslag, dank daarvoor. Ook leuke softwaretips voor Pebble daarin gevonden, zoals Pebble Bike, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

heutsm schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:25:
[...]

Leuk verslag, dank daarvoor. Ook leuke softwaretips voor Pebble daarin gevonden, zoals Pebble Bike, geweldig!
Op m'n Note 3 deed die app het soms niet, op m'n OnePlus nooit problemen mee gehad, kan dus wisselen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Yosecret schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:59:
[...]

Op m'n Note 3 deed die app het soms niet, op m'n OnePlus nooit problemen mee gehad, kan dus wisselen. Bedankt!
Oke, nou afwachten dan maar, op m'n Note 4 doet 'ie het vooralsnog goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
De nieuwste beta van de pebble app (2.1.0 rc 2) geinstalleerd. Hier gaan wel weer een paar dingen veranderen. Notification center wordt nu helemaal overbodig. In de nieuw app kun je nu ook voor elke app op je mobiel notificaties laten verzenden! Dus eindelijk native support om te kunnen kiezen welke app berichten op de pebble mag doorgeven.

De app is ook veel sneller geworden.

Iets wat nog mist is de mogelijkheid to dismiss notifications on the phone. Ook werkt whatsapp nog niet helemaal lekker in de beta, omdat alleen het eerste bericht is te lezen en de volgende berichten alleen de verzender, maar niet de inhoud. Dat moet nog gefixed worden.

Hier meer info: http://developer.getpebbl...nts-Android-Beta-Meetups/
Voor deelname sign op bij https://groups.google.com/forum/#!forum/pebble-android-beta

Edit: aha, de de 2.1.0. rc 3 versie is net uit met de volgende changelog
We have just released version 2.1.0-rc3 to the beta channel, and it should be available to you within the next few hours.

A few changes have been made since rc2:
- An issue when no notifications are received
- Issue with repeated firmware updates
- A connection problem, where the Pebble is stuck connecting
- Handling of the Pebble notification
- Handling of multiple notifications from the same app
- Crash fixes
Hopelijk is de "multiple notifications from the same app" problematiek opgelost.
Edit: inmiddels getest voor Whatsapp, en daar werkt het weer naar behoren. :)

[ Voor 70% gewijzigd door dirkjesdirk op 19-11-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Helaas is in de beta ook de ondersteuning voor netflix verwijderd. (Via de music app)
Dat vind ik wel echt een gemis omdat ik daar heel veel gebruik van maakte.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

lukadad schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:07:
[...]

Nou, om de een of andere reden krijg ik opeens mijn volledige locker terug beschikbaar. Had nog niets kunnen aanpassen en was ook nog niet terug gekeerd naar 4.4.4, maar opeens werkt alles terug. Had net de watchface ON11 geinstalleerd en misschien zit die daar voor iets tussen?

Probleem b is dus opgelost.
Ook hier opgelost, nadat ik installeerde na de nieuwste beta. Geen idee verder, het zal, ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Heb de Pebbles steel nu sinds zaterdag.
Nu al een haperend schermpje. Strepen in beeld, vandaag tot 3x toe.

Te snel voor een horloge van die prijs en dat na 4 dagen.
Denk dat ik het retour stuur.

Denk erover de goedkopere (versie 1) te kopen voor de helft van het geld, met een ander bandje

[ Voor 21% gewijzigd door edwardmila op 19-11-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Vandaag de RMA ontvangen naar aanleiding van mijn knipperende schermpje. Prima service van Pebble.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/7nEjMaT.jpg

En nu heb ik er twee. De oude is nog prima bruikbaar, maar het probleem werd langzaam erger. Tegen de tijd dat het te erg wordt is natuurlijk net mijn garantie verlopen. Daarom toch maar even contact opgenomen met Pebble.

Niet dat ik de oude zomaar wegdoe, want dat is natuurlijk wel mijn Kickstarter Edition.

En de nieuwe heeft schroefjes, waar de oude verlijmd is. Voor reparaties is dat wel iets handiger.

Punctuality is the politeness of kings

• dirkjesdirk
dirkjesdirk schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:02:

Hopelijk is de "multiple notifications from the same app" problematiek opgelost.
Edit: inmiddels getest voor Whatsapp, en daar werkt het weer naar behoren. :)
Gek genoeg is het probleem weer terug bij mij. Toch maar ff feedback geven dan.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
dirkjesdirk schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:17:
[...]

Gek genoeg is het probleem weer terug bij mij. Toch maar ff feedback geven dan.
Hier hapert het een beetje.

Bij whatsapp krijg ik de ene helft van de berichtjes binnen als:

Whatsapp
Message from Pietje

en de andere helft als:

Pietje:
Hey hoe gaat het er mee

TheS4ndm4n#1919

• dirkjesdirk
RocketKoen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:32:
[...]

Hier hapert het een beetje.

Bij whatsapp krijg ik de ene helft van de berichtjes binnen als:

Whatsapp
Message from Pietje

en de andere helft als:

Pietje:
Hey hoe gaat het er mee
Bij mij is het dus: alleen de eerste message

Pietje:
Hey hoe gaat het er mee

En bij alle volgende berichten

Message from Pietje

Totdat je de berichten op je phone bekijkt. Dan is daarna het 1e bericht weer geheel leesbaar.

Nog niet helemaal gefixed dus, maar het is ook een beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ok, official 2.8 versie is inmiddels uit: https://blog.getpebble.com/
https://blog.getpebble.co...28-adr21-ios252/#more-544

Pebble Firmware 2.8 Release Notes

NEW: Expanded language support for notifications. Receive and view messages on your Pebble in the following languages: Afrikaans, Albanian, Asu, Basque, Bemba, Bena, Bosnian, Catalan, Chiga, Congo Swahili, Cornish, Croatian, Czech, Danish, Embu, English, Esperanto, Estonian, Faroese, Filipino, Finnish, French, Galician, Ganda, German, Gusii, Hungarian, Icelandic, Indonesian, Irish, Italian, Jola-Fonyi, Kabuverdianu, Kalaallisut, Kalenjin, Kamba, Kikuyu, Kinyarwanda, Latvian, Lithuanian, Luo, Luyia, Machame, Makhuwa-Meetto, Makonde, Malagasy, Malay, Maltese, Manx, Maori, Meru, Morisyen, North Ndebele, Norwegian Bokmål, Norwegian Nynorsk, Nyankole, Oromo, Polish, Portuguese, Romanian, Rombo, Rundi, Rwa, Samburu, Sango, Sangu, Sena, Shambala, Shona, Slovak, Slovenian, Soga, Somali, Spanish, Swahili, Swedish, Swiss German, Taita, Teso, Vunjo, Zulu.
Bug fixes and stability improvements.

To update to the latest firmware:

Open the Pebble smartphone app for iOS or Android.
Select Support » Update Your Pebble in the Menu if the update does not begin automatically.

Pebble Android App 2.1.0 Release Notes

NEW: Full notification support.
NEW: End calls in-progress.
Rewritten from the ground-up, this version contains many improvements to reliability, performance, and user experience.
This version currently requires a device running Android 4.3 (Jelly Bean) or higher. A future update will include support for earlier versions of Android.
Access to 2.1.0 will be a phased roll-out on the Google Play Store. Keep checking to see when it’s available for you!

Pebble iOS App 2.5.2 Release Notes

Adds the latest JavaScript Pebble apps available for iOS users in the Pebble appstore.
Bug fixes and stability improvements.
No major changes from version 2.5.

Edit Awear werkt helaas nog niet mee, dus dat vereist ook weer een update.

[ Voor 82% gewijzigd door dirkjesdirk op 21-11-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De notificaties werken sinds de 2.1 final iig goed :)
Een hele verbetering.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Dus net nu ik notification center bijna niet meer nodig had, komt notification center met nieuwe features.
Ik heb nog niet precies uitgezocht wat er mee kan maar ik kreeg net een menutje te zien met Dismiss on phone, beantwoorden, open on phone.

Ik ben benieuwd wat er allemaal wel en niet mee kan. Het zou supermooi zijn als je standaardantwoorden kan geven op whatsapp berichtjes, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Hmm ik heb gisteren mijn steel bandje binnen gekregen. Zelfs op de kleinste stand is deze te los om mijn pols :(
Nu heb ik in het proces wel 1 v/d 2 schroefjes gemold, weet iemand waar ik die kan krijgen zijn dit standaard horloge schroefjes die ik bij de juwelier kan halen of zijn dit speciale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

MaffeMaarten schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:16:
Dus net nu ik notification center bijna niet meer nodig had, komt notification center met nieuwe features.
Ik heb nog niet precies uitgezocht wat er mee kan maar ik kreeg net een menutje te zien met Dismiss on phone, beantwoorden, open on phone.

Ik ben benieuwd wat er allemaal wel en niet mee kan. Het zou supermooi zijn als je standaardantwoorden kan geven op whatsapp berichtjes, maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat gaat lukken.
Apps met wear-support kan je nu beantwoorden met voorgeprogrammeerde berichtjes. Je kan ook de bijbehorende acties selecteren op je Pebble. Bij facebook kan je bijvoorbeeld "Like" kiezen in het menuutje.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Mavamaarten schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:45:
[...]

Apps met wear-support kan je nu beantwoorden met voorgeprogrammeerde berichtjes. Je kan ook de bijbehorende acties selecteren op je Pebble. Bij facebook kan je bijvoorbeeld "Like" kiezen in het menuutje.
Ja, ik was me er net in aan het verdiepen. Je kan zelfs voice respose gebruiken bij bijvoorbeeld Gmail en dat ie dan je mic van je telefoon gebruikt, of die optie miscbruikt om custom canned responses toe te voegen.

Echt heel tof dat we nu op die manier ook gebruik kunnen maken van een hoop opties die voor android wear zijn ontwikkeld _/-\o_ .

Voorlopig blijft notification center nog wel even op mijn pebble staan op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

MaffeMaarten schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:36:
[...]

Ja, ik was me er net in aan het verdiepen. Je kan zelfs voice respose gebruiken bij bijvoorbeeld Gmail en dat ie dan je mic van je telefoon gebruikt, of die optie miscbruikt om custom canned responses toe te voegen.

Echt heel tof dat we nu op die manier ook gebruik kunnen maken van een hoop opties die voor android wear zijn ontwikkeld _/-\o_ .

Voorlopig blijft notification center nog wel even op mijn pebble staan op deze manier!
Inderdaad. Net nu pebble notification center overbodig maakte, komt NC met een update die het nét weer wat beter maakt dan de standaard pebble notificaties :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Axewi schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:39:
Hmm ik heb gisteren mijn steel bandje binnen gekregen. Zelfs op de kleinste stand is deze te los om mijn pols :(
Nu heb ik in het proces wel 1 v/d 2 schroefjes gemold, weet iemand waar ik die kan krijgen zijn dit standaard horloge schroefjes die ik bij de juwelier kan halen of zijn dit speciale?
Wat is het de kleinset stand ? qua cm ? ik heb ook niet van die dikke polsen en zat er aan te denken om de stalen band te bestellen.
de leren heb ik altijd op t een na laatste gaatje (laatste valt dan onder de clip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
LoneWolf schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:02:
[...]

Wat is het de kleinset stand ? qua cm ? ik heb ook niet van die dikke polsen en zat er aan te denken om de stalen band te bestellen.
de leren heb ik altijd op t een na laatste gaatje (laatste valt dan onder de clip)
Met de clip dicht heb ik hem nu 14,3cm (zonder de pebble eraan) en net als jou heb ik het leren bandje op het een na laatste standje dus ik ben bang dat het um niet gaat worden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:54
Axewi schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:05:
[...]

Met de clip dicht heb ik hem nu 14,3cm (zonder de pebble eraan) en net als jou heb ik het leren bandje op het een na laatste standje dus ik ben bang dat het um niet gaat worden voor je.
Kun je dan niet een schakel er tussen uit halen? Ik heb zelf de steel niet, maar dat kan normaal gesproken altijd bij horlogebandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Weet iemand welke watchface dit is?

Afbeeldingslocatie: http://i1176.photobucket.com/albums/x326/ditoy_eagle/Pebble-watch-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Mavamaarten schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:40:
[...]

Inderdaad. Net nu pebble notification center overbodig maakte, komt NC met een update die het nét weer wat beter maakt dan de standaard pebble notificaties :)
Inderdaad zeg! Ik kon met o.a. awear al met mails en sms enige acties uitvoeren op de pebble, maar dit systeem is wel weer erg mooi zeg. Vooral bij whatspp werkt het prima.

* dirkjesdirk heeft notification center weer terug geinstalleerd.

Overigens heb ik jawbone en misfit vervangen door Letsmuv (www.letsmuv.com). Het is niet gratis, maar voor die 1 euro krijg je wel een prima sleep- en fitnesstracker, mét automatische synchronisatie en uitgebreide grafieken op http://user.letsmuv.com. Echt een aanrader! De tracker werkt in de achtergrond (geen watchface) en meet stappen, muvs (whatever dat ook is), distance en sleep en heeft verder een smart alarm en , timer en find phone functie.
Voorlopig de beste fitnesstracker wat mij betreft.

[ Voor 31% gewijzigd door dirkjesdirk op 22-11-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Smobbo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:15:
[...]

Kun je dan niet een schakel er tussen uit halen? Ik heb zelf de steel niet, maar dat kan normaal gesproken altijd bij horlogebandjes.
Ja maar alle schakels die verwijderbaar zijn zijn er al uit. Mijn polsen zijn gewoon te dun.
Maar goed ik moet nu eerst nieuwe schroeven zien te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Axewi schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:58:
[...]

Ja maar alle schakels die verwijderbaar zijn zijn er al uit. Mijn polsen zijn gewoon te dun.
Maar goed ik moet nu eerst nieuwe schroeven zien te krijgen...
Ik zou ff contact opnemen met Pebble, als je een beetje mazzel hebt sturen ze je gewoon een nieuw schroefje hoor.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Tjonge, ik ben toch wel onder de indruk van Pebble notification Center. Met whapsapp kan je zelfs voiceopdrachten geven vanaf je pebble en mits je phone in de buurt is - bij mij in de binnenzak - kwam de spraaksuggestie weer correct terug op de pebble, die ik vervolgens kon verzenden.
Als ze die android wear opdrachten zo een beetje deftig kunnen overnemen, dan kan mn pebble nog wel ff mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
Tjonge, ik ben toch wel onder de indruk van Pebble notification Center.
Dat is alleen voor Android neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
edwardmila schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 06:23:
[...]

Dat is alleen voor Android neem ik aan?
Ik heb geen IOS apparaat, maar ik vrees van wel. Probeer het anders eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
dirkjesdirk schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:57:
[...]

Inderdaad zeg! Ik kon met o.a. awear al met mails en sms enige acties uitvoeren op de pebble, maar dit systeem is wel weer erg mooi zeg. Vooral bij whatspp werkt het prima.

* dirkjesdirk heeft notification center weer terug geinstalleerd.

Overigens heb ik jawbone en misfit vervangen door Letsmuv (www.letsmuv.com). Het is niet gratis, maar voor die 1 euro krijg je wel een prima sleep- en fitnesstracker, mét automatische synchronisatie en uitgebreide grafieken op http://user.letsmuv.com. Echt een aanrader! De tracker werkt in de achtergrond (geen watchface) en meet stappen, muvs (whatever dat ook is), distance en sleep en heeft verder een smart alarm en , timer en find phone functie.
Voorlopig de beste fitnesstracker wat mij betreft.
Ik heb gisteren na het lezen van jouw reactie Letsmuv geïnstalleerd op mijn Pebble Steel in combinatie met een Nexus 5 toestel. Echter worden mijn gegevens niet gesynchroniseerd, heb jij dit ook meegemaakt? Zo ja, kan je de oplossing hier beschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Frozenhands schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:54:
[...]

Ik heb gisteren na het lezen van jouw reactie Letsmuv geïnstalleerd op mijn Pebble Steel in combinatie met een Nexus 5 toestel. Echter worden mijn gegevens niet gesynchroniseerd, heb jij dit ook meegemaakt? Zo ja, kan je de oplossing hier beschrijven?
Heb je een account aangemaakt en de companion app op je phone staan? Op de pebble kun je de sync rate instellen en in de app op de phone kun je handmatig synchoniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
dirkjesdirk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:39:
[...]

Heb je een account aangemaakt en de companion app op je phone staan? Op de pebble kun je de sync rate instellen en in de app op de phone kun je handmatig synchoniseren.
Ik denk dat ik mijn vraag verkeerd heb gesteld, het is als volgt;

Ik heb een account aangemaakt op de website van software leverancier en die staat goed. Wanneer de informatie van het horloge naar de telefoon gestuurd moet worden gebeurd niet, ik kan syncen wat ik wil maar de gegevens worden niet overgeheveld. Ik heb via Instellingen --> Toegankelijkheid --> Pebble aanstaan.

Wat mij ook opvalt is dat de sync ratio steeds teruggezet wordt naar 45 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Frozenhands schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:58:
[...]

Ik heb een account aangemaakt op de website van software leverancier en die staat goed. Wanneer de informatie van het horloge naar de telefoon gestuurd moet worden gebeurd niet, ik kan syncen wat ik wil maar de gegevens worden niet overgeheveld. Ik heb via Instellingen --> Toegankelijkheid --> Pebble aanstaan.

Wat mij ook opvalt is dat de sync ratio steeds teruggezet wordt naar 45 minuten...
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Ik zou ff een mailtje sturen naar de ontwikkelaar.

Inmiddels heb ik m'n standaard zwarte band vervangen door iets nieuws: een dikke bruin lederen band met zwarte stiksels.
Wel een gepriegel zeg om dat schroefje door een nieuw (stug) bandje te wringen zonder de boel te beschadigen. Dat is bij de originele pebble beter geregeld.

Maar goed, over het resultaat ben ik tevreden.

pebble brown1

pebble brown2

[ Voor 111% gewijzigd door dirkjesdirk op 26-11-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
Frozenhands schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:58:
[...]

Ik lees misschien verkeerd, maar heb je wel de companion app geinstalleerd op je telefoon?

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

In het kader van Black Friday kost de normale Pebble tijdelijk 79 dollar, en de Pebble Steel 149.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Enkel in de US,helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
In Nederland resp €115 en €199, volgens de mail die ik vandaag kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Van wie kreeg je die mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Van Pebble zelf: info@getpebble.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Smobbo schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:34:
[...]

Ik lees misschien verkeerd, maar heb je wel de companion app geinstalleerd op je telefoon?
Ja, die is geïnstalleerd, dat heb ik direct gedaan nadat ik het op de pebble had geïnstalleerd. Ondertussen heb ik een paar dagen geleden een e-mail gestuurd aan de leverancier, tot op heden geen antwoord ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 14:17
(jarig!)
Ik heb een app gemaakt met het nieuwste Tweakers nieuws!
https://apps.getpebble.co.../547c7a652dc8d2eb7f000018
Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Na even zonder Pebble gezeten hebben begon het toch weer te jeuken en een Steel aangeschaft.
Merk echter dat op mijn jailbroken 5S een aantal mailtjes weer gegeven worden en dan is het over tot een reset van de 5S.
Zijn er meer mensen met die ervaring? En beter nog is er iets aan te doen?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
runelaenen schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:33:
Ik heb een app gemaakt met het nieuwste Tweakers nieuws!
https://apps.getpebble.co.../547c7a652dc8d2eb7f000018
Any thoughts?
Leuk! Ik ga hem direct even installeren en bekijken!

Edit: Ziet er leuk uit, lettertype is prima af te lezen vanaf de Pebble. Echter ga ik het niet gebruiken, ik bekijk het nieuws meestal op mijn werk ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Frozenhands op 04-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

TradeMarkNL

Videoproducer
Frozenhands schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:16:
[...]

Leuk! Ik ga hem direct even installeren en bekijken!

Edit: Ziet er leuk uit, lettertype is prima af te lezen vanaf de Pebble. Echter ga ik het niet gebruiken, ik bekijk het nieuws meestal op mijn werk ;)
Cool hoor! Werkt nog niet helemaal goed, krijg af en toe de foutmelding dat Tweakers niet geladen kon worden en niet alle berichten komen altijd door, maar verder tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
weinig update hier de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Afbeeldingslocatie: http://blog.getpebble.com/wp-content/uploads/2014/12/Demo.Square-Cash-AD-2_3-A.jpg
https://blog.getpebble.com/2014/12/16/ad-23/

Android Waar support op Pebble _O_
Mensen de beta al geprobeerd? Dit zijn wel de dingen waardoor ik wat spijt krijg van mijn keuze voor een Moto 360, want op het filmpje ziet het er echt top uit :D

[ Voor 17% gewijzigd door jip_86 op 16-12-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jezus dit zijn dingen die mij doen denken om een steel aan te schaffen :X

Hoe happig is de belastingdienst op Pebbles? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Touchdomex op 16-12-2014 21:57 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mijn Pebble heb ik vooral ook weg gedaan vanwege uitblijven van fatsoenlijke notificatie support. Als ze nu alles gewoon doorgeven en ook nog wear gaan supporten dan blijft Pebble nog echt wel de topper voor mij.

En pebbles haal je nu gewoon bij de MM he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 16-12-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

jip_86 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:02:
Mijn Pebble heb ik vooral ook weg gedaan vanwege uitblijven van fatsoenlijke notificatie support. Als ze nu alles gewoon doorgeven en ook nog wear gaan supporten dan blijft Pebble nog echt wel de topper voor mij.

En pebbles haal je nu gewoon bij de MM he ;)
Ja maar voor die 240 zonder stalen bandje kun je er eentje halen voor 180 euro met stalen bandje en een reservekabel thuisbezorgd ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Touchdomex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:06:
[...]

Ja maar voor die 240 zonder stalen bandje kun je er eentje halen voor 180 euro met stalen bandje en een reservekabel thuisbezorgd ;)
En 1 Ipv 2 jaar garantie ;).
Overigens kwam mijn laatste pebble (Singapore post) zonder heffing binnen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
jip_86 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:53:
[afbeelding]
https://blog.getpebble.com/2014/12/16/ad-23/

Android Waar support op Pebble _O_
Mensen de beta al geprobeerd? Dit zijn wel de dingen waardoor ik wat spijt krijg van mijn keuze voor een Moto 360, want op het filmpje ziet het er echt top uit :D
Ooh, dat ziet er goed uit! Dan kan notification center echt de deur uit!

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 20:46

tomk94

Developer

The_Fes schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:54:
[...]

Ooh, dat ziet er goed uit! Dan kan notification center echt de deur uit!
Zojuist erop gegooid en het werkt heerlijk. Implementatie is een stuk beter dan bij Notification Center. Mis alleen de filters voor notifications, maar kan opzich wel zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:44
tomk94 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:54:
[...]

Zojuist erop gegooid en het werkt heerlijk. Implementatie is een stuk beter dan bij Notification Center. Mis alleen de filters voor notifications, maar kan opzich wel zonder.
Jep, ik vind hem ook erg fijn. Smiley implementatie is ook leuk zo.
Minpunten ten opzichte van Notification center:
* Notificaite fonts is niet aan te passen. Ik vind vooral de header veel te groot.
* Ik gebruikte notification center ook icm met tasker om berichtjes naar m'n pebble te sturen. Zo heb ik een task die het batterij verbruik van mijn telefoon ophaalt, en dat naar m'n pebble stuurt. Zo kan ik dus zonder mijn telefoon uit m'n zak te halen zien hoeveel batterij ik nog heb. Ook mijn wifi-toggle-task stuurt de status mee, zodat ik weet of ik hem aan- of juist uitgezet heb.

Ik weet niet of dat al langer is, maar de standaard Music watchapp lijkt nu ook de spotify gegevens goed op te halen, dat zou Music Boss ook minder nodig maken..

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 17-12-2014 15:14 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
The_Fes schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:11:
[...]

Jep, ik vind hem ook erg fijn. Smiley implementatie is ook leuk zo.
Minpunten ten opzichte van Notification center:
* Notificaite fonts is niet aan te passen. Ik vind vooral de header veel te groot.
* Ik gebruikte notification center ook icm met tasker om berichtjes naar m'n pebble te sturen. Zo heb ik een task die het batterij verbruik van mijn telefoon ophaalt, en dat naar m'n pebble stuurt. Zo kan ik dus zonder mijn telefoon uit m'n zak te halen zien hoeveel batterij ik nog heb. Ook mijn wifi-toggle-task stuurt de status mee, zodat ik weet of ik hem aan- of juist uitgezet heb.

Ik weet niet of dat al langer is, maar de standaard Music watchapp lijkt nu ook de spotify gegevens goed op te halen, dat zou Music Boss ook minder nodig maken..
Tof! Dan maken ze hun beloftes goed waar om het steeds een beter product te maken! Het was in het begin een beetje aanrommelen met oa notificaties en muziek (2 dingen waarvoor ik graag een smartwatch wilde) maar het komt uiteindelijk goed :). Al was het al prima met notification centre en music boss, maar die dingen horen gewoon standaard goed te zijn.

(ik was al heel tevreden met mn pebble hoor, maar zie hem graag steeds beter worden!)

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 17-12-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat replyen werkt alleen nog niet zo.

Ik had 2 notificaties gehad van whatsapp.
Kies "reply".
Dan mag je kiezen op welk contact je wilt reply'en.
Kies voor contact 1. en stuur een smiley.

Kijk later op de telefoon. Is de smiley naar contact 2 gegaan.

Beetje vervelend als je een hartje stuurt naar je collega ipv je vriendin :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Iemand een idee of je de templates kan aanpassen?

• Yosecret

Yosecret

Touchdomex schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:54:
Jezus dit zijn dingen die mij doen denken om een steel aan te schaffen :X

Hoe happig is de belastingdienst op Pebbles? :+
Tweakers vraag & aanbod of marktplaats, voor 150 euro heb je al 'n splinternieuwe Steel. Voor die prijs meerdere malen Steels gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Geweldig die 2.9 beta. En weer weer Pebble z'n meerwaarde te bewijzen. Ik ben nog (lang) niet toe aan een flashy android wear smartwatch met een batterijtijd van nog geen 24 uur.

Notification center heb ik inmiddels als een speer verwijderd.
heutsm schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:10:
Alleen dit onderdeel van NC is iets wat nog niet is gevonden. Maar dat komt nog wellicht? Of moet je daarvoor een android wear app gebruiken?

Edit: net ff de officiele andoid wear app geinstalleerd, maar dat werkt niet. De app probeert te connecten met de pebble en dat lukt natuurlijk niet.

[ Voor 12% gewijzigd door dirkjesdirk op 27-12-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardmila
nog niet voor apple zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 13:57

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Android Wear notificaties zijn er idd niet voor IOS.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Axewi schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:05:
[...]

Heb het er toch maar op gegokt, heb er vier (niet goed geteld dus) 6 links uit gehaald, en past prima. Kan nog 1 link meer uit zelfs.
En de schroeven, er zat een extra setje schroeven bij de band in t doosje. Achter een pastic plakker, net als de schroevendraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
dirkjesdirk schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:58:
[...]
quote:
heutsm schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:10:

Alleen dit onderdeel van NC is iets wat nog niet is gevonden. Maar dat komt nog wellicht? Of moet je daarvoor een android wear app gebruiken?
Is du _/-\o_ s mogelijk sinds de laaste update, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

heutsm schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:29:
[...]

Is du _/-\o_ s mogelijk sinds de laaste update, geweldig.
Ik kan met de nieuwe beta inderdaad extra quickphrases toevoegen. Maar er staan ook enkele Nederlandse al standaard tussen. Waar haald hij die vandaan?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
J-P schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:03:
[...]

Ik kan met de nieuwe beta inderdaad extra quickphrases toevoegen. Maar er staan ook enkele Nederlandse al standaard tussen. Waar haald hij die vandaan?
Dat lijkt standaard ingebouwd en is ook niet te wijzigen. De 5 quickphrases die kunnen worden toegevoerd is voor mij in ieder geval net voldoende.

Erg mooie toevoeging en NC heb ik weer gedeinstalleerd. Levert gelijk ook weer een extra vrij slot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Ook ik ben sinds gisteren in bezit van een Pebble. Vraag me alleen wel iets af. Als iemand mij een WhatsApp stuurt kan ik wel reageren (met de 2.3beta), maar vervolgens kan ik niet meer op een bericht reageren als hij niet als notificatie doorkomt zeg maar. Weet iemand hoe dit wel kan?

Steam: rh1991

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.