Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
jakob schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:36:
Ik twijfel over de aankoop van een steel. Die is nu te koop voor 199 euro, inclusief beide bandjes. Is dit nog goed van prijs/kwaliteit? Ik stel mij vooral vragen qua duurzaamheid op langere termijn, dat de steel niet afgeschreven is na een jaartje :)
Daar zou ik geen 200 € meer voor over hebben. Het is toch wat gedateerd, zeker met de komst van de Time.
Daarnaast is de kans op artifacts op het scherm vrij groot (ja dan kan je een nieuwe op laten sturen, maar het zegt iets over de kwaliteit).
Ik zou sowieso wachten tot de Time uitgeleverd wordt, ik verwacht dat er dan een hele lading originele en steels 2e hands beschikbaar komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
edwardmila schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:28:
[...]
Ik realiseer me dat ik de moto 360 elke dag (hoewel verbeterd na een update) moet opladen. Dit moet ik met mijn telefoon echter ook.
Dit argument hoor ik echt 9/10 keer als ik discuseer over de verschillende smartwatches. Nu moet ik toegeven dat ik eerst ook zo dacht maar daar ben ik toch wel erg van terug gekomen. Mijn Pebble is zo licht dat ik niet eens voel dat ik hem om heb en hem dus ook niet af doe als ik ga slapen. Persoonlijk zal het voor mij dan ook echt een extra stap zijn om elke avond mijn horloge af te moeten doen en aan de lader te leggen.

Wellicht is het een kwestie van wennen natuurlijk maar voor mij is het echt een heel groot pluspunt van een Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

jakob schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:36:
Ik twijfel over de aankoop van een steel. Die is nu te koop voor 199 euro, inclusief beide bandjes. Is dit nog goed van prijs/kwaliteit? Ik stel mij vooral vragen qua duurzaamheid op langere termijn, dat de steel niet afgeschreven is na een jaartje :)
Op marktplaats en tweakers vraag&aanbod komen er vaak zelfs nog ongeopende Steels langs voor een prachtprijs (+/- 130 euro) waarbij je meestal ook nog wel af kunt dingen. Als ik jou was zou ik voor zo'n dergelijke deal gaan. Of bijvoorbeeld die van xypds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Ik had 3 weken geleden mijn Pebble Steel met een stukje dubbelzijdig foam plakband van z'n artefacten afgeholpen, helaas begon het van de week weer, ondanks de extra druk op de connector.

Nu een ander soort dubbelzijdig plakband met een stukje van een oud pasje (plastic) er op welke nu tegen de connector aandrukt Plakband zit nu aan de deksel dus, is wel veel meer pielen om t nauwkeurig op de goede plek te laten komen, door de vorm van pebble aan de binnenzijde, maar denk dat de druk nu uniformer is.
Ben benieuwd of dat langduriger helpt.

(Heb al een replacement voor de steel gehad, en die ook nieuw in gesealde doos op marktplaats verkocht)

Hoop dat de pebble time (geen steel dit keer) snel komt voor t helemaal over is met deze !

[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 08-05-2015 09:06 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:16

St@m

@ Your Service

Ik heb de afgelopen twee weken even marktplaats en v&a in de gaten gehouden voor een tweedehands (nieuw in doosje, dus niet al een half opgebrande / met gebruikerssporen) Steel, maar de prijs ligt toch iedere keer rond de 150 euro ex verzendkosten. Had geen zin om te wachten tot ik mazzel zou hebben, daar komt bij dat er soms wat problemen zijn met het scherm. En dat Pebble nu coulant is met het omruilen van tweedehands devices betekent niet direct dat ze dat in de toekomst ook zullen zijn als de Time er is.
Verder zou ik als ik een Time wil, de Time Steel willen en niet de gewone Time, die komt volgens mij pas in augustus.

Al met al genoeg redenen voor mij om gisteren de Pebble Steel te bestellen bij Bol.com voor 189 inclusief verzenden (met beide bandjes). http://www.bol.com/nl/p/p...en-band/9200000027698661/

Scheelt zo'n 30 euro in vergelijking met een tweedehands nieuwe.
Ben benieuwd of het wat is en of ik het ook echt ga gebruiken, indien ja, dan komt er in het najaar wel een Time.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 08-05-2015 10:12 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
St@m schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:00:
En dat Pebble nu coulant is met het omruilen van tweedehands devices betekent niet direct dat ze dat in de toekomst ook zullen zijn als de Time er is.
Ik zou niet weten hoe ze dat niet kunnen zijn. Ten eerste is garantie wettelijk overdraagbaar, het is niet toegestaan garantie te weigeren omdat een apparaat 2e hands is. Daarnaast is het voor Pebble onmogelijk om te detecteren of een apparaat 2e hands is. Ze registeren intern alleen het serienummer en of dat serienummer al een keer vervangen is, ik denk niet dat het voor hun kosteneffectief is ook nog een heel systeem met het bijhouden van facturen op te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

eew schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Ik zou niet weten hoe ze dat niet kunnen zijn. Ten eerste is garantie wettelijk overdraagbaar, het is niet toegestaan garantie te weigeren omdat een apparaat 2e hands is. Daarnaast is het voor Pebble onmogelijk om te detecteren of een apparaat 2e hands is. Ze registeren intern alleen het serienummer en of dat serienummer al een keer vervangen is, ik denk niet dat het voor hun kosteneffectief is ook nog een heel systeem met het bijhouden van facturen op te gaan zetten.
Misschien heb je gelijk, ik weet niet hoe het systeem bij Pebble eruit ziet. Maar ik heb toch liever (als ik weet dat een device fouten kan gaan vertonen) een nieuwe uit de winkel. De steels die nu op mp staan en niet gesealed zijn, die gaan voor 130 euro ongeveer. Maarja, je weet niet wat daar mee is gebeurd en of iemand al een vervangende heeft geclaimd. Die koop ik dus sowieso niet. Verder staat er 1 gesealde voor 150 euro ex verzending. Dan is het mij die 3 tientjes wel waard om een echte nieuwe te kopen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Persoonlijk zou ik voor die gesealde van 150 zijn gegaan, en afdingen tot 120/130. Dat het scherm uiteindelijk gek gaat doen zit er dik in, bijna elke Pebble heeft er last van. Als je toch problemen krijgt, benader dan eerst Pebble voor hulp en daarna pas de winkel. Pebble stuurt gratis een nieuwe op en de oude mag je houden. Die winkel hanteert waarschijnlijk andere procedures.

De support doet er totaal niet moeilijk over. Ik heb al 2x een nieuwe gekregen en toen een pinnetje van m'n laad kabel af was gebroken en 'k het op reddit had gezet benaderde een support medewerken mij voordat ik dat zelf had gedaan met het aanbod meteen gratis een nieuwe op te sturen.

De support van Pebble overtreft alles, en dat zal ook nog wel even zo blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Yosecret schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:20:

De support van Pebble overtreft alles, en dat zal ook nog wel even zo blijven :)
Ik deel je ervaring, alleen niet je optimisme.

Pebble begint langzaam "uit de kluiten de wassen", waardoor het aantal supportcalls automatisch meestijgt. Ben erg benieuwd of ze de huidige verbazingwekkende goede support kunnen blijven hanteren zonder er finaal onderdoor te gaan.. Daarnaast beginnen ze zich ook bewust te worden van misbruik (bron: Reddit, maar kan het bij god niet meer vinden). Anyways, foto's van de voorkant van je kapotte oude Pebble. ff de gedragen bandjes wisselen naar je nieuw verkregen Pebble, foto's van de achterkant (want serienummer) en je hebt je 2e goedwerkende Pebble voor importkosten thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Druss schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:14:
[...]

Ik deel je ervaring, alleen niet je optimisme.

Pebble begint langzaam "uit de kluiten de wassen", waardoor het aantal supportcalls automatisch meestijgt. Ben erg benieuwd of ze de huidige verbazingwekkende goede support kunnen blijven hanteren zonder er finaal onderdoor te gaan.. Daarnaast beginnen ze zich ook bewust te worden van misbruik (bron: Reddit, maar kan het bij god niet meer vinden). Anyways, foto's van de voorkant van je kapotte oude Pebble. ff de gedragen bandjes wisselen naar je nieuw verkregen Pebble, foto's van de achterkant (want serienummer) en je hebt je 2e goedwerkende Pebble voor importkosten thuis.
Om die reden moeten ze zo snel mogelijk van het oude ontwerp af. Er zit een fundamentele ontwerpfout in de Pebble en de Pebble Steel. Als ze ze blijven verkopen kunnen ze ze blijven vervangen en gaat het uit de hand lopen. Ik kan mij niet voorstellen dat het een goed idee is die dingen te blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
eew schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:19:
[...]

Om die reden moeten ze zo snel mogelijk van het oude ontwerp af. Er zit een fundamentele ontwerpfout in de Pebble en de Pebble Steel. Als ze ze blijven verkopen kunnen ze ze blijven vervangen en gaat het uit de hand lopen. Ik kan mij niet voorstellen dat het een goed idee is die dingen te blijven maken.
Mee eens.. Maar mag een revisie dan misschien ook? Black&White Steel 2.0 oid. Heb mijn steel verkocht en heb nu overtuigd spijt van die actie.. De oude steel is gewoon een prachtig horloge (IHMO uiteraard), en moet nog maar zien (op basis van afbeeldingen) of ik datzelfde gevoel met de Steel Time ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ok, ik heb hem binnen, ziet er aardig uit. Is er misschien ergens een overzicht ofzo van hoe je bepaalde dingen kunt instellen? Bijvoorbeeld mijn mail zou ik graag op mijn watch willen. Facebook updates e.d. Heb ik daar allemaal apps voor nodig? Of gaat dat automagisch (iOS)

De eerste paar 1000 post in deze topic gaan over de levertijd van de pebble, de middelste 1000 over de levertijd van de steel en de laatste 1000 over de levertijd van de Time, dus ik mis ergens informatie :+

Weet even niet zo goed hoe te beginnen zeg maar..

Google :+

[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 08-05-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Net gisteren mijn (tweedehands aangekochte) Pebble Steel ontvangen en in gebruik genomen.. Eerste indruk gisteren was positief, Spotify bedienen via de Pebble komt in de wagen erg van pas. Maar vanmorgen op weg naar m'n werk zag ik opeens artifacts op het scherm. Moet dus ergens vannacht of vanmorgen gebeurd zijn. :/

Factory Reset en herstarten haalde niets uit. Aangezien de verkoper geen factuur meer had en het ding al ouder was dan 1 jaar (volgens hem), heb ik hem met mijn collega vandaag maar even open gemaakt en het zelf hersteld. Hij doet het intussen alweer een 10-tal uur goed. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ook al is hj 2e hands, kan je gewoon pebble support request doen vanuit de app, zij vragen je dan een foto te mailen , en foto van de achterkant van pebble, krijg je nieuwe gestuurd.
Aankoop bon niet nodig.
Of de verkoper moet hem zelf al hebben geclaimd, en jou de oude verkocht.

Een meisje die mijn pebble OG had overgenomen, kreeg nl keurig een nieuwe van pebble toen hij artefacten ging vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
LoneWolf schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:01:
Ook al is hj 2e hands, kan je gewoon pebble support request doen vanuit de app, zij vragen je dan een foto te mailen , en foto van de achterkant van pebble, krijg je nieuwe gestuurd.
Aankoop bon niet nodig.
Of de verkoper moet hem zelf al hebben geclaimd, en jou de oude verkocht.

Een meisje die mijn pebble OG had overgenomen, kreeg nl keurig een nieuwe van pebble toen hij artefacten ging vertonen.
Ik heb vanmorgen de verkoper een mailtje gestuurd ivm de artifacts.. Kreeg als antwoord dat hij het zelf ook al wel had vastgesteld maar dat het na een herstart telkens opgelost was. Hij zou zelf al geprobeerd hebben om een RMA in te dienen maar Pebble wou hem niet helpen omdat hij ouder dan 1 jaar was. Van dit alles was uiteraard niets vermeld in de advertentie. Hij gebruikte hem enkel om apps op te ontwikkelen, de Steel ziet er verder ook gloednieuw uit met enkel lichte krassen op de achterkant van het horloge zelf. Ik heb vanmorgen wel beeldmateriaal gemaakt van de artifacts. Misschien toch maar eens een support aanvraag indienen. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
bibi2205 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:35:
[...]

Ik heb vanmorgen de verkoper een mailtje gestuurd ivm de artifacts.. Kreeg als antwoord dat hij het zelf ook al wel had vastgesteld maar dat het na een herstart telkens opgelost was. Hij zou zelf al geprobeerd hebben om een RMA in te dienen maar Pebble wou hem niet helpen omdat hij ouder dan 1 jaar was. Van dit alles was uiteraard niets vermeld in de advertentie. Hij gebruikte hem enkel om apps op te ontwikkelen, de Steel ziet er verder ook gloednieuw uit met enkel lichte krassen op de achterkant van het horloge zelf. Ik heb vanmorgen wel beeldmateriaal gemaakt van de artifacts. Misschien toch maar eens een support aanvraag indienen. :)
Ik zou het doen. Dat van het niet willen helpen omdat ie een jaar oud is klinkt niet helemaal ala Pebble.

Even de conspiracy theorist uithangen hoor, maar het zou ook kunnen zijn dat het de verkoper goed uitkomt als je het niet probeert, omdat hij de SN eens voor een RMA is ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Dat zou inderdaad best kunnen. Nu was het wel iemand die mij zeker wel te vertrouwen leek (snelle en correcte reacties op mails) maar je weet uiteraard maar nooit. Ik dacht toch ook dat Pebble een goeie support had en aangezien de artifacts een vaak voorkomend probleem is leek het me wel dat ze hierop een uitzondering kunnen maken indien de garantie verlopen is. Intussen is de support aanvraag via de app ingediend, ik hou jullie sowieso op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zo, een dag de watch geprobeerd. Ervaring is overwegend positief. Heb denk ik 10 WA gehad.. Waarvan er 8 keer een notificatie kwam... Dus het werkt niet feilloos, meer mensen last van? IOS overigens. Sms heb ik wel allemaal binnengekregen, mail ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Ik heb geen iOS maar kan het misschien komen doordat die 2 die niet doorkwamen misschien van een gesprek kwamen dat was gemute oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nee, ik zat koffie te drinken op het terras en ik wachtte op een maat van me, maar die had geapt dat ie wat later was.. Maar goed dat zag ik pas toen ik hem wilde bellen waar hij bleef :p

Daarna hebben we getest en werkte het wel gewoon

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 09-05-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Voor mensen die er nog een nodig hebben. Tot de 16e zijn de OG en de Steel in de aanbieding op de originele site. Steel voor €179 en OG voor €99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
  • Laatst online: 19-06 16:07
Het is hier geen Marktplaats

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 11-05-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gisteren op zoek geweest naar een goede app om voetbalscores door te geven, geëindigd bij livescore, ideaal! Niet meer de hele tijd teleteksten, maar bij een doelpunt kijk je gewoon ff op je pols. Nog meer leuke notifiers?

Beetje aan het kloten met IFTTT en Pushover, werkt leuk. Heb nu de feed van nu.nl (alleen het voetbalnieuws) automagisch op mijn Pebble. En als het goed is morgenochtend het weerbericht :+

Ik zie dit wel groot worden als straks al je huishoudelijke apparatuur op het internet is aangesloten, en je ook opdrachten kan gaan sturen. Jammer dat iOS zo gesloten is, had graag de mogelijkheid gehad om kleine berichtjes te sturen/antwoorden op whatsapp.

[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 11-05-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Kleine update ivm de Pebble:
Hi,

Thanks for sending that along! We have everything we need to process your replacement.

We'll follow-up when it's heading your way!
Ik begrijp hieruit dat ik een nieuwe ga krijgen? En wat met de oude? Moet die teruggestuurd worden of mag ik die ook houden? :)

En tnx Lonewolf en Druss voor de goede raad. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bibi2205 op 11-05-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
bibi2205 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:49:

[...]

Ik begrijp hieruit dat ik een nieuwe ga krijgen? En wat met de oude? Moet die teruggestuurd worden of mag ik die ook houden? :)

Graag gedaan! Die oude is voor jezelf, ik heb er toen een mailtje naartoe gestuurd wat met de defecte te doen. Hierbij de sympathieke qoute uit mijn mail, iets dergelijks kun jij ook verwachten mocht je er naar vragen:

"Regarding your defective Pebble, in this case we do not require it back in our office. As a token of our appreciation, please keep the Pebble. You can continue to use it, recycle it, or perhaps you know someone who would like to crack it open to see what is inside."

Nahja, de bekende fix toepassen kan geen kwaad wie weet hou je er nog een mooie hobby-Pebble aan over. Heb ik toen overigens niet meer gedaan met mijn defecte, heb ze wel als bundel beide kunnen verkopen aan een mede-tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Jep dat betekent dat je een nieuwe krijgt. Oude kan je dus idd proberen te fixen en misschien iemand nog blij mee maken..
Ik heb de nieuwe steel verkocht, om de pebble time te financieren (had die op kickstarter gebacked) en heb de defecte gefixed. (Hoop ik, voorlopig gaat weer goed na 2e operatie) en bewaar deze steel voor als ik klusjes heb waar ik niet de time aan wil blootstellen (heb de gewone time genomen, niet de time steel)

[ Voor 19% gewijzigd door LoneWolf op 11-05-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Super, tnx voor de bevestiging.. Die collega waarmee ik mijn huidige Steel heb kunnen herstellen wil hem wel, dus dat komt wel goed dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
bibi2205 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:49:

[...]

hoelang duurde het voordat u response kreeg? heeft u gewoon via de pebble app support een mail gestuurd omtrent defecte pebble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

St@m schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:48:
Gisteren op zoek geweest naar een goede app om voetbalscores door te geven, geëindigd bij livescore, ideaal! Niet meer de hele tijd teleteksten, maar bij een doelpunt kijk je gewoon ff op je pols. Nog meer leuke notifiers?

Beetje aan het kloten met IFTTT en Pushover, werkt leuk. Heb nu de feed van nu.nl (alleen het voetbalnieuws) automagisch op mijn Pebble. En als het goed is morgenochtend het weerbericht :+

Ik zie dit wel groot worden als straks al je huishoudelijke apparatuur op het internet is aangesloten, en je ook opdrachten kan gaan sturen. Jammer dat iOS zo gesloten is, had graag de mogelijkheid gehad om kleine berichtjes te sturen/antwoorden op whatsapp.
Vind Forza veel leuker voor voetbal uitslagen. (vroeger heette het Livescore adict)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mucuracat schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Vind Forza veel leuker voor voetbal uitslagen. (vroeger heette het Livescore adict)
Er is nu geen voetbal dus kan het niet testen, maar wat doet die extra dan aan push notificaties? Dat het een interessante app op de telefoon is, dat zal best, maar met Teletekst heb ik alle info die ik wil (al zo'n 25 jaar tevreden mee).

Even opgezocht in de store, die had ik al geprobeerd, maar kreeg alleen maar notificaties van mijn favo team. Misschien later nog eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
St@m schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:30:
[...]

Er is nu geen voetbal dus kan het niet testen, maar wat doet die extra dan aan push notificaties? Dat het een interessante app op de telefoon is, dat zal best, maar met Teletekst heb ik alle info die ik wil (al zo'n 25 jaar tevreden mee).

Even opgezocht in de store, die had ik al geprobeerd, maar kreeg alleen maar notificaties van mijn favo team. Misschien later nog eens naar kijken.
Forza gebruik ik zelf, Livescore niet. Maar bij Forza kun je allerlei notificaties instellen voor elke wedstrijd die je maar wilt volgen. Dus opstelling, start van de wedstrijd, rode kaarten, stand bij rust, eindstand, video's en natuurlijk goals. Daarnaast is het allemaal best snel bijgewerkt en ziet de app op de iPhone er gewoon prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tnx, zal er nog eens kritisch naar kijken :)
Nou meende ik ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om berichten die hier op het forum geplaatst worden ook te zien op je pebble. Kan het niet meer terugvinden, dus weet niet of het echt mogelijk is, maar er zijn wel een aantal topics die ik graag bijhoud. Zou mooi zijn als ik die berichten gewoon op mijn horloge kan lezen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:23

J-P

Syntax erro....

St@m schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:18:
Tnx, zal er nog eens kritisch naar kijken :)
Nou meende ik ergens gelezen te hebben dat het mogelijk is om berichten die hier op het forum geplaatst worden ook te zien op je pebble. Kan het niet meer terugvinden, dus weet niet of het echt mogelijk is, maar er zijn wel een aantal topics die ik graag bijhoud. Zou mooi zijn als ik die berichten gewoon op mijn horloge kan lezen. Iemand een idee?
Ken ik niet. Maar ik zou de rss feed van een topic pakken en een goede rss reader voor de Pebble zoeken.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

J-P schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:26:
[...]

Ken ik niet. Maar ik zou de rss feed van een topic pakken en een goede rss reader voor de Pebble zoeken.
Goed idee, RSS feed van het topic en dan via IFTTT naar Pushover :)

Edit: En dat werkt perfect! Jammer van de 500 karakter limiet :)

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 12-05-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Dat zou misschien ook wel een mooi idee zijn voor de timeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

noobgrinder schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:39:
Dat zou misschien ook wel een mooi idee zijn voor de timeline.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iJ8gbJTQFYlPpZ2vhu96QKzf/thumb.jpg

Geniaal :D wordt steeds mooier dat ding, wel oppassen dat ik niet verslaafd ga raken aan alle informatie en dat dat ding constant zit te trillen :D

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 12-05-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Zoiets als dit (Detail view Timeline)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8253753/IMG_20150512_145453.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

noobgrinder schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:57:
Zoiets als dit (Detail view Timeline)
[afbeelding]
Ja mooi man! Maar je laatste bericht (en mijn bericht) zie ik nog niet, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.. mijn triggers werken, maar volgens mij wordt er 1x in het kwartier gechecked. Dus mag nog maximaal 3/4 minuten duren. Handmatige checkup werkt sowieso.

Edit: en daar zijn ze wel :P

[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 12-05-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
xypds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:14:
[...]

hoelang duurde het voordat u response kreeg? heeft u gewoon via de pebble app support een mail gestuurd omtrent defecte pebble?
Zaterdagavond support aanvraag ingediend via de Pebble App en dan krijg je al snel zo'n automatisch mailtje om nog wat gegevens en foto's door te sturen.. Dit zondagmiddag gedaan en maandagnamiddag al antwoord gehad. :)

*edit*
Net nog een mailtje gehad van Pebble, deze keer minder positief:
Thank you for getting that information to me.

Unfortunately our system is showing that your device has already been replaced under warranty, as such the warranty on it is no longer valid. We do apologize for the inconvenience. We recommend getting in contact with the seller you purchased from.
Daarom deed de verkoper dus alsof er geen garantie meer op is en Pebble hem niet wou helpen..

[ Voor 34% gewijzigd door bibi2205 op 12-05-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

En heeft jou dus willens en wetens een defecte verkocht, zonder dat te melden, :( dat is toch echt oplichting :( .... ik zou m toch vriendelijk verzoeken een terugbetaling in gang te zetten... Zo niet aangifte doen ?

[ Voor 59% gewijzigd door LoneWolf op 12-05-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

LoneWolf schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:16:
En heeft jou dus willens en wetens een defecte verkocht, zonder dat te melden, ik zou m toch vriendelijk verzoeken een terugbetaling in gang te zetten...
Ja, dat gaat never nooit niet gebeuren natuurlijk.. ook de reden waarom ik een nieuwe kocht. Hoop dat het je niet teveel gekost heeft :/

Zit nu ernstig te twijfelen of ik geen steelconnect moet kopen. Ziet er wel super uit, en de kwaliteit / uitstraling van de metalen band past niet bij me. Ik moet iets groters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik vond de steelconnect geen suc6, was niet exact aansluitend, en horloge werd er wel langwerpig door, haast te lang voor mn pols.
Ik heb nu gewoon een witte siliconen band, de aansluiting op maat gesneden voor de pebble steel met de leren band als mal, kan je ook met leren bandje doen als je maar scherp mesje gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Beetje jammer dat je erg zelf achter moest komen dat er al een garantieclaim was gedaan. Met geopende exemplaren weet je het nooit. Als ik jou was zou ik de verkoper opnieuw benaderen, deze keer om je geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
Hij wou er 150€ voor maar voor 50€ meer kocht ik een nieuwe bij Coolblue (Matte Black ipv Stainless Steel, maargoed).. Uiteindelijk 134,50€ betaald (130€ + 4,5€ verzending). Sinds zaterdagmiddag werkt het horloge wel weer dus ik heb hem maar 2u niet kunnen gebruiken. Ik verwacht geen reactie meer van hem maar ik heb hem toch nog even een mailtje gestuurd..

Gewoon pech gehad waarschijnlijk, ik neem aan dat er weinig aan te doen is dat hij me een defecte heeft verkocht. Hij heeft wel in een mail zelf toegegeven dat hij de artifacts al eerder had gekregen, maar bij hem was het opgelost door het horloge te herstarten.. Hij zou toen dus een RMA aanvraag ingediend hebben en die werd door Pebble geweigerd omdat het ding buiten garantie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

bibi2205 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
Hij wou er 150€ voor maar voor 50€ meer kocht ik een nieuwe bij Coolblue (Matte Black ipv Stainless Steel, maargoed.. Uiteindelijk 134,50€ betaald (130€ + 4,5€ verzending). Sinds zaterdagmiddag werkt het horloge wel weer dus ik heb hem maar 2u niet kunnen gebruiken. Ik verwacht geen reactie meer van hem maar ik heb hem toch nog even een mailtje gestuurd..

Gewoon pech gehad waarschijnlijk, ik neem aan dat er weinig aan te doen is dat hij me een defecte heeft verkocht. Hij heeft wel in een mail zelf toegegeven dat hij de artifacts al eerder had gekregen, maar bij hem was het opgelost door het horloge te herstarten.. Hij zou toen dus een RMA aanvraag ingediend hebben en die werd door Pebble geweigerd omdat het ding buiten garantie was.
Zonde geld.. zuur :( hoop dat ie het blijft doen.
LoneWolf schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:24:
Ik vond de steelconnect geen suc6, was niet exact aansluitend, en horloge werd er wel langwerpig door, haast te lang voor mn pols.
Ik heb nu gewoon een witte siliconen band, de aansluiting op maat gesneden voor de pebble steel met de leren band als mal, kan je ook met leren bandje doen als je maar scherp mesje gebruikt.
Hmm.. ik vind de pics hier in deze topic wel nice.. ik twijfel :p
edit: uitgetwijfeld
45 dollar + extra kosten voor een bandje (mezelf kennende ook wel meerdere).. ik wacht wel even op marktplaats of een bonus :p

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 12-05-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Hij wou er 150€ voor maar voor 50€ meer kocht ik een nieuwe bij Coolblue (Matte Black ipv Stainless Steel, maargoed).. Uiteindelijk 134,50€ betaald (130€ + 4,5€ verzending). Sinds zaterdagmiddag werkt het horloge wel weer dus ik heb hem maar 2u niet kunnen gebruiken. Ik verwacht geen reactie meer van hem maar ik heb hem toch nog even een mailtje gestuurd..

Vind dit echt een kwalijke zaak en kan zelfs beetje pissig worden als ik zie hoe je opgelicht bent, want dat is het eigenlijk. Hij wist van de problemen, heeft deze niet verteld en je er wel goed voor laten betalen. Bovendien is de RMA aanvraag niet geweigerd omdat het ding buiten garantie was, maar - zo begrijp ik uit het bericht van Pebble - omdat het ding al eens omgeruild is. Had de verkoper wel even kunnen melden.
Voor mijn bijna twee jaar oude Pebble kreeg ik een paar maanden geleden nog een nieuwe nadat ik ook schermproblemen kreeg.
Zo, je hebt niks aan mijn bericht, maar wilde je even een hart onder de riem steken en hoop voor je dat de verkoper zijn fout inziet en in ieder geval een gedeelte van het geld teruggeeft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

in 1 van de topics gelezen.. Open maken.. papiertje achter en weer dicht. Schijnt aan slecht contact te liggen

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
bibi2205 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:59:
[...]

Zaterdagavond support aanvraag ingediend via de Pebble App en dan krijg je al snel zo'n automatisch mailtje om nog wat gegevens en foto's door te sturen.. Dit zondagmiddag gedaan en maandagnamiddag al antwoord gehad. :)

*edit*
Net nog een mailtje gehad van Pebble, deze keer minder positief:

[...]

Daarom deed de verkoper dus alsof er geen garantie meer op is en Pebble hem niet wou helpen..
Ah jassus man... Dat is echt zuur! En zoals Heutsm ook aangeeft kan ik hier ook goed link van worden. :( Ik zei het al eerder op dit forum maar begint dit echt een ding te worden bij en rond Pebble. Er is/was een Reddit post die heel gedetailleerd het Pebble garantieproces uit de doeken doet en uitleg gaf om vrij gemakkelijk je 2e Pebble te ontvangen. Hij had het zelfs over z'n 3e en 4e variant. (ik denk offline gehaald want ik kan het niet meer vinden). Dat soort gasten vern**ken het vertrouwen dat een bedrijf heeft in z'n klanten.

Hoop toch dat je middels de tweak van papier/kartonnetje in iedergeval je Pebble nog kunt fixen en er plezier aan kunt beleven. Zo krijgt een (IMHO) geniaal product toch wel een erg zwart randje.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nachtje over geslapen.. denk je toch maar een steelconnect aan te schaffen.. is de 10% discount verdwenen :D Haha, dan wachten we nog wel weer even. Mocht er iemand nog een zwarte steelconnect (1.0 of 2.0) kwijt willen doe me maar een dm :)
Druss schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Zo krijgt een (IMHO) geniaal product toch wel een erg zwart randje.
Hoe bedoel je dat precies? Ja, het scherm is niet helemaal goed, maarja.. dat is het risico als je het tweedehands koopt, dat iemand hem al heeft aangemeld als zijnde defect. Dat het niet netjes is om er misbruik van te maken, en al helemaal niet netjes is om iemand te misleiden bij een tweedehands verkoop.. daar zijn we het wel over eens.
Maar dat geeft het product imo geen zwart randje.

Ik verwacht ook echt dat Pebble straks gaat stoppen met het uitleveren van nieuwe steels bij een eventueel defect (en dat je je oude mag houden). Voor iedere steel die verkocht is moeten ze er ongeveer 3 achter de hand houden voor omruilacties. Dat kan natuurlijk niet uit.

Denk dat ze straks wel gaan omruilen voor een Time, anders moeten ze de aankomende jaren Steels blijven produceren alleen maar om ruilacties te doen. Dat hoop ik natuurlijk he ;)

[ Voor 72% gewijzigd door St@m op 13-05-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Hij zou toen dus een RMA aanvraag ingediend hebben en die werd door Pebble geweigerd omdat het ding buiten garantie was.
Hmmm... lullig voor je, en niet om zout in de wonden te strooien, maar hier ligt ook een stukje onderzoeksplicht van jouw kant. Er is nog geen Pebble Steel waarvan de garantietermijn al verstreken is. Simpelweg omdat die nog niet twee jaar op de markt is. De eerste Pebbles (kunststof, Kickstarter-edition) zijn eind Q1 2013 verzonden. De Steel kwam pas een tijd later op de markt.

De enige manier waarop een Steel buiten garantie kan zijn, is als hij al is vervangen door een RMA-procedure...

[ Voor 5% gewijzigd door dreamscape op 13-05-2015 15:25 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
St@m schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:16:

Hoe bedoel je dat precies? Ja, het scherm is niet helemaal goed, maarja.. dat is het risico als je het tweedehands koopt, dat iemand hem al heeft aangemeld als zijnde defect. Dat het niet netjes is om er misbruik van te maken, en al helemaal niet netjes is om iemand te misleiden bij een tweedehands verkoop.. daar zijn we het wel over eens.
Maar dat geeft het product imo geen zwart randje.
Het verhaal even op zelf spiegelend zou ik de Pebble in een laadje kunnen mieteren en er voorlopig niet naar om kijken. Het horloge en het bedrijf is dat weer niet waard. Maar goed ik spreek dus over mijn eigen dwarse kop ;)
dreamscape schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Hmmm... lullig voor je, en niet om zout in de wonden te strooien, maar hier ligt ook een stukje onderzoeksplicht van jouw kant. Er is nog geen Pebble Steel waarvan de garantietermijn al verstreken is. Simpelweg omdat die nog niet twee jaar op de markt is. De eerste Pebbles (kunststof, Kickstarter-edition) zijn eind Q1 2013 verzonden. De Steel kwam pas een tijd later op de markt.

De enige manier waarop een Steel buiten garantie kan zijn, is als hij al is vervangen door een RMA-procedure...
Vraag is natuurlijk wel of de verkoper dan had toegegeven of het horloge al voor garantie was opgegeven. Het feit dat diegene hem doodleuk in de verkoop zet zonder volledig verhaal is al een slecht teken. Maar goed inderdaad, vragen kan geen kwaad, zeker omdat al duidelijk was dat hij artifacten vertoonde.

Achteraf verhalen/ongedaan maken van de koop lijkt me echt onbegonnen werk via MP. Volgens mij ontbreekt het je dan als koper ook echt aan de rechten.

[ Voor 48% gewijzigd door Druss op 13-05-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
heutsm schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:18:
[...]Zo, je hebt niks aan mijn bericht, maar wilde je even een hart onder de riem steken en hoop voor je dat de verkoper zijn fout inziet en in ieder geval een gedeelte van het geld teruggeeft. :/
Ik heb vandaag niets meer gehoord van die verkoper, misschien is hij al mijn mailtjes wel wat beu aan het worden. :p
mucuracat schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:28:
[...]

in 1 van de topics gelezen.. Open maken.. papiertje achter en weer dicht. Schijnt aan slecht contact te liggen
Druss schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:10:
[...]
Hoop toch dat je middels de tweak van papier/kartonnetje in iedergeval je Pebble nog kunt fixen en er plezier aan kunt beleven.
Die oplossing heb ik zaterdag met mijn collega al toegepast, hij doet het intussen nog steeds.. Ik ben er ook nog steeds tevreden mee, maar het is toch jammer hoe het uiteindelijk gelopen is.
dreamscape schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Hmmm... lullig voor je, en niet om zout in de wonden te strooien, maar hier ligt ook een stukje onderzoeksplicht van jouw kant. Er is nog geen Pebble Steel waarvan de garantietermijn al verstreken is. Simpelweg omdat die nog niet twee jaar op de markt is.
Klopt.. En dat vermoeden had ik ook al wel, maar ik heb het niet meer specifiek opgezocht. De verkoper beweerde ook van bij de allereerste mail dat hij geen factuur meer had..
Druss schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:01:
Vraag is natuurlijk wel of de verkoper dan had toegegeven of het horloge al voor garantie was opgegeven. Het feit dat diegene hem doodleuk in de verkoop zet zonder volledig verhaal is al een slecht teken. Maar goed inderdaad, vragen kan geen kwaad, zeker omdat al duidelijk was dat hij artifacten vertoonde.
Dat was op het moment van de aankoop nog niet zo duidelijk, dat heb ik pas achteraf vernomen toen ik hem mailde dat de Steel artifacts vertoonde..

In ieder geval, bedankt voor alle tips & reacties.. De verkoper laat niets meer van zich horen nadat ik hem via mail confronteerde met het antwoord van Pebble, ik had niet anders verwacht maar het viel te proberen. Misschien dat ik hem één van deze dagen nog een (kwaad) laatste mailtje stuur.. Veel meer valt er niet meer aan te doen, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Hij zou toen dus een RMA aanvraag ingediend hebben en die werd door Pebble geweigerd omdat het ding buiten garantie was.
Die kerel heeft je bewust opgelicht. Dat was puur een smoes om er voor te zorgen dat je (hopelijk) niet zelf een aanvraag zou gaan doen. Wat een triest figuur. Als je geen verdere reactie meer krijgt maar eens kijken of je aangifte kan doen van internetoplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Idem, ik zou toch echt een mail sturen naar hem dat je aangifte gaat doen als hij niet over de brug komt , en dat ook daadwerkelijk doen.
Niet alleen voor jezelf, maar ook om te voorkomen dat zo'n persoon zijn activiteiten kan voortzetten.
Heb het zelf ook al eens bij de hand gehad, ook via mp opgelicht (gekochte artikel werd niet verzonden, allerlei smoesjes enz)
Was maar 20 euro, maar toch aangifte gedaan, en mp ingelicht. Persoon's account werd geblokkeerd, k weet verder niet wat de politie er mee gedaan heeft, heb er zelf voor gekozen verder niet op de hoogte gehouden te willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met artifacts: Zag laatst nog een oplossing die bleek te werken door middel van het gebruik van heet water. Eerst laat je je pebble 5 minuten in heet water liggen en daarna 5 minuten in koud water. Het uitzetten en krimpen schijnt een oplossing te bieden voor wat er mis is met het scherm. Heb het gelukkig nog niet zelf hoefden testen, maar wellicht helpt het mensen hier alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Zoiets heb ik vorig jaar geloof ik ook een keer op reddit langs zien komen, maar dat bleek juist niet te helpen. Allemaal een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:56:
Voor de mensen met artifacts: Zag laatst nog een oplossing die bleek te werken door middel van het gebruik van heet water. Eerst laat je je pebble 5 minuten in heet water liggen en daarna 5 minuten in koud water. Het uitzetten en krimpen schijnt een oplossing te bieden voor wat er mis is met het scherm. Heb het gelukkig nog niet zelf hoefden testen, maar wellicht helpt het mensen hier alvast.
Ondergedompelt? en ik neem aan ongeopent? Toch vraag ik me af of zoiets goed is voor het materiaal. Ik heb mijn Pebble nooit gedragen met douchen, zwemmen, afwassen etc etc.. Wat, zelfs als het regende maakte ik me er zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Druss schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Ondergedompelt? en ik neem aan ongeopent? Toch vraag ik me af of zoiets goed is voor het materiaal. Ik heb mijn Pebble nooit gedragen met douchen, zwemmen, afwassen etc etc.. Wat, zelfs als het regende maakte ik me er zorgen over.
Ik zwem al een jaar wekelijks met mijn Pebble en je ziet er niks van dus dan zal 2x onderdompelen wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Pebble is waterdicht hoor, dat zeggen ze ook zelf, je kan er gewoon mee zwemmen en douchen enzo.
Duiken moet je er alleen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
SkyThes schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Ik zwem al een jaar wekelijks met mijn Pebble en je ziet er niks van dus dan zal 2x onderdompelen wel meevallen.
Alleen grote temperatuurschillen zouden niet goed zijn voor de waterdichtheid, dus in dit geval niet heel erg veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
SkyThes schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:34:
[...]

LoneWolf schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:46:
Pebble is waterdicht hoor, dat zeggen ze ook zelf, je kan er gewoon mee zwemmen en douchen enzo.
Okay okay! You win! :P Dat gevoel van vertrouwen in het product heb ik nooit gehad (ben tot juli even Pebbleloos). Zonder me er verder in verdiept te hebben, geld dat dan straks ook voor de Time Steel? De Pebble Time product site geeft daar (nog) geen informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Druss schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:52:
[...]

[...]

Okay okay! You win! :P Dat gevoel van vertrouwen in het product heb ik nooit gehad (ben tot juli even Pebbleloos). Zonder me er verder in verdiept te hebben, geld dat dan straks ook voor de Time Steel? De Pebble Time product site geeft daar (nog) geen informatie over.
Ja, de Time and Time Steel zijn beide waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Heb al een tijdje de "trekv2 v1.9" watchface op mijn steel staan.
Ongeveer een week terug kreeg een automatische update en kon ik kleuren instellen (waar ik uiteraard niets aan heb) en nog een aanpassing voor de dag aanduiding.
Heb mijn Iphone opnieuw moeten installeren (vanwege een andere reden uiteraard) en dus ook de pebble software, sindsdien krijg ik uiteraard wel de watchface terug maar zonder die instelling.

Gebruikt iemand Trekv2 ook en heeft hij die instelling wel?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Mijn Pebble steel begint helaas steeds vaker een corrupt screen te vertonen. Door het scherm even te refreshen wordt dit wel opgelost, maar ik vraag mij af of dit het bekende hardware probleem gaat worden. Is dit nog dmv een hard reset op te lossen of moet ik verwachten dat dit structureel is/wordt?

in het laatste geval: raden jullie mij aan de pebble naar de verkoper (Coolblue) terug te sturen of rechtstreeks naar Pebble? In het eerste geval krijg ik waarschijnlijk snel een nieuwe, maar moet ik de oude opsturen. In het tweede geval krijg ik van Pebble een nieuwe en mag ik de oude zolang houden. Correct me if wrong :?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
dirkjesdirk schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:30:
Mijn Pebble steel begint helaas steeds vaker een corrupt screen te vertonen. Door het scherm even te refreshen wordt dit wel opgelost, maar ik vraag mij af of dit het bekende hardware probleem gaat worden. Is dit nog dmv een hard reset op te lossen of moet ik verwachten dat dit structureel is/wordt?

in het laatste geval: raden jullie mij aan de pebble naar de verkoper (Coolblue) terug te sturen of rechtstreeks naar Pebble? In het eerste geval krijg ik waarschijnlijk snel een nieuwe, maar moet ik de oude opsturen. In het tweede geval krijg ik van Pebble een nieuwe en mag ik de oude zolang houden. Correct me if wrong :?
Ik heb dat ook wel eens. Maar het valt me op dat dat alleen bij 1 bepaalde watchface was.
Eerder een software bug in die watchface dan hardware.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Naar coolblue opsturen zou ik niet doen, hun sturen hem nl eerst op naar pebble en krijgen dan een replacement, welke ze weer aan jou geven. Heb dit nl al een keer nagevraagd, zowel de mm als coolblue doen dat. Duurt ws bijna 10 weken voor je dan een nieuwe hebt, want hun sturen pas op als ze er een aantal (mm zei expliciet een stuk of 10!) hadden om op te sturen, anders werd het voor hen te duur. Ze gaven aan dat de vorige keer het ongeveer 10-12 weken had geduurd voor de 1e batch was opgestuurd naar pebble!

Ik heb t daarom maar rechtstreeks gedaan, plus dan heb je je huidige pebble nog ter overbrugging.

[ Voor 8% gewijzigd door LoneWolf op 16-05-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
RocketKoen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Ik heb dat ook wel eens. Maar het valt me op dat dat alleen bij 1 bepaalde watchface was.
Tnx voor de reacties. Ik had er nooit last van en nu tot wel 20x per dag. Het maakt ook niet uit welke watchface er in beeld is. Het wisselen van watchface (=refresh scherm), lost het wel altijd op.
LoneWolf schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:37:
Naar coolblue opsturen zou ik niet doen, hun sturen hem nl eerst op naar pebble en krijgen dan een replacement, welke ze weer aan jou geven. Heb dit nl al een keer nagevraagd, zowel de mm als coolblue doen dat. Duurt ws bijna 10 weken voor je dan een nieuwe hebt, want hun sturen pas op als ze er een aantal (mm zei expliciet een stuk of 10!) hadden om op te sturen, anders werd het voor hen te duur. Ze gaven aan dat de vorige keer het ongeveer 10-12 weken had geduurd voor de 1e batch was opgestuurd naar pebble!

Ik heb t daarom maar rechtstreeks gedaan, plus dan heb je je huidige pebble nog ter overbrugging.
Ik had juist gedacht dat CB vanwege hun beroemde service zonder meer een replacement sturen en dan het vervangende exeplaar weer op voorraad nemen of - als die door de fabrikant wordt hersteld - deze via Coolblue Tweede Kans op marktplaats aanbieden. Dat is dus niet waar, zo begrijp ik van jou. Dat Bol.com en de Mediamarkt - en veel andere winkels - je laten wachten is mij bekend, maar ik dacht de CB hier de positieve uitzondering was. Dat was ook mede een reden om em daar te kopen.

[ Voor 56% gewijzigd door dirkjesdirk op 16-05-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

LoneWolf schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:46:
En de knoppen zo min mogelijk gebruiken onder water, als je ze indrukt schijnt het dat er water naar binnen kan komen. Correct me if I'm wrong.
dirkjesdirk schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:30:
Zelf contact opnemen met Pebble. Ze helpen je verder en waarschijnlijk heb je sneller een nieuwe dan via Coolblue. + je kunt je oude Pebble houden, Coolblue wil die terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

Yosecret schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:59:
[...]

En de knoppen zo min mogelijk gebruiken onder water, als je ze indrukt schijnt het dat er water naar binnen kan komen. Correct me if I'm wrong.
Bij problemen met de knoppen laten ze je die indrukken (onder water), dus vraag mij af of ze dat zouden doen als dat niet kon :P

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
RocketKoen schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Het lijkt toch echt een hardware probleem te zijn. Vrijdag en vandaag in de zon gezeten, waarbij de Pebble flink opwarmde en het scherm werd om de haverklap corrupt. Er zit dus verband tussen de uitval en de warmte en dat lijkt mij niet geheel onlogisch. Zie ook hier: http://forums.getpebble.c...t-from-the-pebble-app/p27 en http://www.reddit.com/r/p...e_screen_tearing_on_some/

Ik ga het nog even aanzien (en een hard reset doen), maar anders via deze site een melding naar Pebble doen: http://help.getpebble.com...s/1730992-hardware-issues . Deze sulution zie er mijns inziens iets te complex uit (en ik heb nog garantie): https://www.youtube.com/watch?v=AgCaLQNLKEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:01:
Ik had 3 weken geleden mijn Pebble Steel met een stukje dubbelzijdig foam plakband van z'n artefacten afgeholpen, helaas begon het van de week weer, ondanks de extra druk op de connector.

Nu een ander soort dubbelzijdig plakband met een stukje van een oud pasje (plastic) er op welke nu tegen de connector aandrukt Plakband zit nu aan de deksel dus, is wel veel meer pielen om t nauwkeurig op de goede plek te laten komen, door de vorm van pebble aan de binnenzijde, maar denk dat de druk nu uniformer is.
Ben benieuwd of dat langduriger helpt.

(Heb al een replacement voor de steel gehad, en die ook nieuw in gesealde doos op marktplaats verkocht)

Hoop dat de pebble time (geen steel dit keer) snel komt voor t helemaal over is met deze !
Wat bedoelen jullie eigenlijk met artefacten? Ik heb al geruime tijd een pebble steel black, maar daar is niets aan te zien en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Bij de 1e generatie pebble en pebble steel, zit de connector van het scherm met een rubber connector vast. Deze gaat na verloop van tijd los zitten/degenereren waardoor er strepen enz in beeld komen als je een notificatie krijgt, en zelfs ook op je watch face.

zoals dit : (niet mijn pebble, plaatje van internet)
Afbeeldingslocatie: https://pinemountainwalker.files.wordpress.com/2013/12/pebble-screen-garbled.jpg?w=500&h=628

Niet iedereen schijnt hier last van te hebben, maar het betreft eigenlijk een ontwerpfout, het gebruikte scherm schijnt nooit bedoeld te zijn om in een horloge in te bouwen. (zit ook een tril motor in dus los rammelen is eigenlijk gegarandeerd)
Ik denk overigens, dat vroeg of laat elke 1st gen pebble of pebble steel hier last van zal krijgen, ook al gaat het al lang goed bij sommige.

Je kan het (tijdelijk) oplossen door iets op de connector te laten drukken, waardoor deze meer druk krijgt en beter blijft zitten. Dit hebben ze in een latere reviesie ook aangepast in de pebble, maar schijnt toch niet een dermate verbetering te zijn dat het niet meer optreed. Er zijn genoeg mensen die een gloednieuwe met de wijziging hebben en er toch last van hebben.

Pebble ruilt vooralsnog deze om voor een nieuwe, maar hoe lang ze dat nog doen weet ik ook niet.

Misschien gaan ze in de toekomst ze wel omruilen voor een pebble time, aangezien daar de verbinding gesoldeerd is.
Of maken ze een nieuwe hardware versie van de 1st gen waarbij er een gesoldeerde verbinding gaat worden gebruikt.

[ Voor 60% gewijzigd door LoneWolf op 19-05-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf bedankt, je verhaal is duidelijk. Ik hoop toch dat ik er geen last van ga krijgen.;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
LoneWolf schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:22:
Bij de 1e generatie pebble en pebble steel, zit de connector van het scherm met een rubber connector vast. Deze gaat na verloop van tijd los zitten/degenereren waardoor er strepen enz in beeld komen als je een notificatie krijgt, en zelfs ook op je watch face.

zoals dit : (niet mijn pebble, plaatje van internet)
[afbeelding]

Niet iedereen schijnt hier last van te hebben, maar het betreft eigenlijk een ontwerpfout, het gebruikte scherm schijnt nooit bedoeld te zijn om in een horloge in te bouwen. (zit ook een tril motor in dus los rammelen is eigenlijk gegarandeerd)
Ik denk overigens, dat vroeg of laat elke 1st gen pebble of pebble steel hier last van zal krijgen, ook al gaat het al lang goed bij sommige.

Je kan het (tijdelijk) oplossen door iets op de connector te laten drukken, waardoor deze meer druk krijgt en beter blijft zitten. Dit hebben ze in een latere reviesie ook aangepast in de pebble, maar schijnt toch niet een dermate verbetering te zijn dat het niet meer optreed. Er zijn genoeg mensen die een gloednieuwe met de wijziging hebben en er toch last van hebben.

Pebble ruilt vooralsnog deze om voor een nieuwe, maar hoe lang ze dat nog doen weet ik ook niet.

Misschien gaan ze in de toekomst ze wel omruilen voor een pebble time, aangezien daar de verbinding gesoldeerd is.
Of maken ze een nieuwe hardware versie van de 1st gen waarbij er een gesoldeerde verbinding gaat worden gebruikt.
Ik weet niet hoe je aan de informatie komt en eigenlijk doet het er ook niet toe. Maar ik heb destijds (toen ik een RMA had ingediend) wel begrepen dat de "tweede batch" het probleem niet meer / nauwelijks nog had en er dus bewust wat aan was gedaan. Des alniettemin een erg duidelijk verhaal! en als je het dan zo leest zou je dus inderdaad moeten concluderen dat elke huidige Pebble hier uiteindelijk mee te maken krijgt. Daar zullen ze bij Pebble ook flink van balen, toch zijn ze eerlijk zat om het toe te geven en het ondeugdelijk product te vervangen met een nieuw product (met de zelfde ontwerpfout er nog in..)

@Loek001 ik had met mijn eerste Pebble Steel met 4 maanden de artifacts en na 5 maanden kon ik er niet meer normaal mee werken (instant onleesbaar scherm). Mijn vervangende steel heeft de problemen nooit vertoond (tot de verkoop een maand terug) en die heb ik zo'n 8 / 9 maand met veel plezier om gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb deze info deels van pebble, mn over de bevestiging van de connector, en het aanpassen van de modellen, er is na de gelijmde versie, een geschroefde versie van de pebble gekomen, hierdoor is de binnenzijde veranderd, deze is ook al een keer gewijzigd, pebble heeft dus reeds 2x een aanpassing aan de deksel gedaan waarmee er meer druk op de connector staat. (Dit heeft men mij gemailed na een vraag of de vervangende pebble dit probleem ook weer zou gaan vertonen, wat ze dus niet ontkenden)

Aangezien ook de laaste revisie waar toch een behoorlijk drukpunt mee gemaakt is, toch artefacten vertoont bij sommige gebruikers, kan je eigenlijk wel,concluderen dat dit probleem uiteindelijk ooit bij iedere 1st gen pebble (steel) gaat optreden. Het is een rubber connector, welke geklikt zit in, en dus tegendruk ervaart van de socket, en rubber is ook aan degeneratie onderhevig.

De trilmotor zal er voor zorgen dat een connector die alleen op contact basis werkt en niet afdoende geborgd is vanzelf een keer dermate los komt dat het mis gaat. Het gaat niet eens om het geheel los komen van de connector, dat kan niet meer door de behuizings wijziging, maar zelfs een micrometer losser betekent slechter contact, en kan dus leiden tot deze artefacten.

Dit probleem is niet op te lossen, tenzij ze net als in de pebble time overgaan op een gesoldeerde verbinding. (Dit is door hun zelf ook op reddit al toegegeven)

Dit soort flatcable met druk connector verbindingen worden ook in telefoons wel gebruikt, voor bv speakers of druktoetsen, en ook hier zie je regelmatig dat daardoor bv een speaker het niet meer doet, of bv een connector. Alleen doordat een pebble veel,kleiner is trilt hij in verhouding tot zijn oppervlakte harder dan een telefoon, waardoor er eerder kans is dat de connector los gaat. Ook worden vaak nog dat soort flatcables connectoren met kapton tape vastgezet, waardoor er al wat minder beweging is. De kabellengte in een telfoon laat dat wel toe, in de pebble totaal niet.

Het is zo goed als te verhelpen, door op de connector nog meer druk uit te oefenen, de zgn fix die je veel op internet leest. Helaas zal ook dat tijdelijk zijn, doordat het rubber door de druk dunner wordt, en ook vergaat/uithard. De 1e keer dat ik t fixte, heeft het een goede week gewerkt, nu al wat langer, maar zie nu Af en toe al weer een streepje verschijnen. Zo kan je dus best een aantal keer meer materiaal toevoegen en het een aantal keer verhelpen, maar uiteindelijk houd het op vrees ik.
Hoe lang kan je het rekken ? Ik heb geen idee, maar ik denk dat na een keer of 4 en stukje materiaal toevoegen hij zo strak zal zitten dat de deksel bijna niet meer goed sluit, of dat de druk op t scherm zo hoog wordt dat deze barst.

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 19-05-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Voor degene die nog twijfelen over de aanschaf van een Pebble, hier een leuke aanbieding: http://www.bol.com/nl/p/p...NLTWE002015-QKSKZKAPRNOXY

Gaat om een Pebble Steel giftbox met een leren band en een stalen band.. Kun je nog eens afwisselen ook :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Maar ff een mailtje gestuurd naar bol.com Kan hem retourneren en een nieuwe bestellen.. misschien dat ze een andere optie hebben :P

Tnx voor de tip! Ben benieuwd wat ze zeggen bij bol.com

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 23-05-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Schizo007nl schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 08:03:
Voor degene die nog twijfelen over de aanschaf van een Pebble, hier een leuke aanbieding: http://www.bol.com/nl/p/p...NLTWE002015-QKSKZKAPRNOXY

Gaat om een Pebble Steel giftbox met een leren band en een stalen band.. Kun je nog eens afwisselen ook :)
Damn afgelopen vrijdag een pebble steel besteld bij coolblue voor 199,-

Komen ze nu ineens met een zeer mooie aanbieding :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
martijn24 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:38:
[...]

Damn afgelopen vrijdag een pebble steel besteld bij coolblue voor 199,-

Komen ze nu ineens met een zeer mooie aanbieding :-(
Was voor de aanbieding 169€ een beetje research had j goed gedaan. Je kan altijd coolblue retourneren en die van bol.com bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Ik heb ook al in het Pebble Time topic geplaast, maar:

Hebben jullie dit al gezien?

http://www.meetup.com/PebbleAMS/events/222362523/

Ik woon er praktisch naast, dus ik ga er zowizo heen. Maar ik had het bijna over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Jammer dat ik die niet iets eerder langs heb zien komen. Te laat om vrij te regelen, misschien een volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
Yosecret schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:33:
Jammer dat ik die niet iets eerder langs heb zien komen. Te laat om vrij te regelen, misschien een volgende keer.
Werk je s'avonds?

Ik zag hem ook nu per toeval omdat ik iets zocht op de developer site, ik had hem ook zo kunnen missen. Aangezien ik daar binnen een kwartier op de fiets ben zou dat heel zonder zijn geweest.

[ Voor 28% gewijzigd door eew op 25-05-2015 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

eew schreef op maandag 25 mei 2015 @ 01:06:
[...]

Werk je s'avonds?

Ik zag hem ook nu per toeval omdat ik iets zocht op de developer site, ik had hem ook zo kunnen missen. Aangezien ik daar binnen een kwartier op de fiets ben zou dat heel zonder zijn geweest.
Yep, ik werk s'avonds, ben student (overdag meestal school).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:49:
Maar ff een mailtje gestuurd naar bol.com Kan hem retourneren en een nieuwe bestellen.. misschien dat ze een andere optie hebben :P

Tnx voor de tip! Ben benieuwd wat ze zeggen bij bol.com
Het heeft verder niet zoveel met de Pebble te maken, maar hier het gedoe met bol.com

http://tweakers.net/shopr...bol-punt-com/shopreviews/

Vandaag overigens de steelconnect binnengekregen, werkt mooi. Installeren was zo gepiept dus nu loop ik met een vet hip bandje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
St@m schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Het heeft verder niet zoveel met de Pebble te maken, maar hier het gedoe met bol.com

http://tweakers.net/shopr...bol-punt-com/shopreviews/

Vandaag overigens de steelconnect binnengekregen, werkt mooi. Installeren was zo gepiept dus nu loop ik met een vet hip bandje :+
hoe snel had u hem ontvangen na bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Steelconnect? Anderhalve week, ben er wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
St@m schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:18:
Steelconnect? Anderhalve week, ben er wel blij mee :)
kan je wat fotos uploaden ervan? ben geinterreseerd maar hoor ook mindere dingen over de steelconnect.

Dat het afgeeft en niet netjes aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Wat ie doen moet doet ie prima, (er voor zorgen dat je gewone bandjes kan gebruiken) maar de afwerking was helaas minder.
Ik vond de steelconnect die ik had (V2 stainless) erg afwijken qua kleur en afwerking, en ook sloot hij absoluut niet mooi aan. Heb m naar 1x gebruikt, vond t erg jammer, 60 euro weggegooid geld. (Moest btw en postnl kosten bijbetalen)

Heb m uiteindelijk samen met mn rma gekregen nieuwe steel verkocht in afwachting van mn time, en er gelukkig nog wel iets voor teruggekregen maar dekt de lading niet.

Ik heb er nu gewoon voor gekozen de bandjes die ik voor mn steel zolang wil gebruiken, toch aan te passen voor de steel. Staat beter, en zit ook beter als met de steel connect, aangezien ik niet al te dikke polsen heb.
Voor die 60 euro had ik ook een band of 4-5 kunnen kopen en aanpassen. (Terwijl ik maar 3 extra bandjes voor de steel had)

Enige wat niet past zonder steelconnect zijn NATO straps, en dat vond ik niet eens zo goed staan op de steel met steelconnect. Misschien op een zwarte versie beter?

[ Voor 46% gewijzigd door LoneWolf op 02-06-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
LoneWolf schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:51:
Wat ie doen moet doet ie prima, (er voor zorgen dat je gewone bandjes kan gebruiken) maar de afwerking was helaas minder.
Ik vond de steelconnect die ik had (V2 stainless) erg afwijken qua kleur en afwerking, en ook sloot hij absoluut niet mooi aan. Heb m naar 1x gebruikt, vond t erg jammer, 60 euro weggegooid geld. (Moest btw en postnl kosten bijbetalen)

Heb m uiteindelijk samen met mn rma gekregen nieuwe steel verkocht in afwachting van mn time, en er gelukkig nog wel iets voor teruggekregen maar dekt de lading niet.

Ik heb er nu gewoon voor gekozen de bandjes die ik voor mn steel zolang wil gebruiken, toch aan te passen voor de steel. Staat beter, en zit ook beter als met de steel connect, aangezien ik niet al te dikke polsen heb.
Voor die 60 euro had ik ook een band of 4-5 kunnen kopen en aanpassen. (Terwijl ik maar 3 extra bandjes voor de steel had)

Enige wat niet past zonder steelconnect zijn NATO straps, en dat vond ik niet eens zo goed staan op de steel met steelconnect. Misschien op een zwarte versie beter?
bedankt voor je reactie. Met aanpassen bedoel je dat je 22mm bandjes gewoon aanpast door plaats te nemen aan de knutseltafel en daar aan de slag gaat?

Heb je hiervoor een how-to. :9 Ik denk dat het proberen wel waard is voordat ik 45€ aan een steelconnect uitgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hier een paar pics met mijn cheap-ass bandje die ik zojuist uit China binnenkreeg (voor een eurotje of 2 ofzo :X )
Ik vind het er prima uitzien, geen last van verkleuringen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rOcuyZQ33iA9VGpHUX8J8tE9/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jZkpXUduiUDo1BAtPIi7OqMY/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j6fzRfsltMHkE0fYZ23CkAkQ/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TSqWez32W92E8lAdg95EDp4Q/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r7AuE2UsOTylfW93YcaaJNAP/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y7e6mY8LkbtQVq7eN7n9Csa8/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
St@m schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:43:
Hier een paar pics met mijn cheap-ass bandje die ik zojuist uit China binnenkreeg (voor een eurotje of 2 ofzo :X )
Ik vind het er prima uitzien, geen last van verkleuringen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er idd goed uit. Oogt veel mannelijker ook daar waar ik soms de pebble steel wat te klein vind ogen.

Is een mooi geheel. Denk dat je me aangespoord hebt tot koop

haha provisie hiervoor moet je maar bij de producent opeisen :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Inmiddels kan ik ook uit ervaring vertellen dat Pebble zonder discussie je Pebble met screen corruption - distortion vervangt voor een hagelnieuw exemplaar. Gewoon even de aanwijzingen volgen op http://help.getpebble.com...s/1730992-hardware-issues en ik kreeg binnen 3 dagen te horen dat er een vervangend exemplaar onderweg is.
Bijkomend voordeel is dat ik de defecte Steel mag houden en zolang nog gebruik. Het probleem wordt overigens wel steeds erger en het valt op dat zodra de temperatuur oploopt, het scherm sneller corrupt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

xypds schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:06:
[...]

Ziet er idd goed uit. Oogt veel mannelijker ook daar waar ik soms de pebble steel wat te klein vind ogen.

Is een mooi geheel. Denk dat je me aangespoord hebt tot koop

haha provisie hiervoor moet je maar bij de producent opeisen :P 8)7
Haha, nou, weinig kans op provisie denk ik.
Ik vond het originele bandje zelf ook wat te smal. Dit oogt wat mij betreft inderdaad een stukje mannelijker, maar goed.. ik ben ook wat groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

dirkjesdirk schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:07:
Inmiddels kan ik ook uit ervaring vertellen dat Pebble zonder discussie je Pebble met screen corruption - distortion vervangt voor een hagelnieuw exemplaar. Gewoon even de aanwijzingen volgen op http://help.getpebble.com...s/1730992-hardware-issues en ik kreeg binnen 3 dagen te horen dat er een vervangend exemplaar onderweg is.
Bijkomend voordeel is dat ik de defecte Steel mag houden en zolang nog gebruik. Het probleem wordt overigens wel steeds erger en het valt op dat zodra de temperatuur oploopt, het scherm sneller corrupt raakt.
Yup, RMA nummer 2 is nog steeds onderweg. Ik denk dat ik eind deze week toch net als de vorige keer de inklaring maar eens ga bellen om te vragen of ze hem toevallig ergens hebben liggen. Duurt een beetje lang dit (4 mei hebben ze 'm op de post gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Yosecret schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Yup, RMA nummer 2 is nog steeds onderweg. Ik denk dat ik eind deze week toch net als de vorige keer de inklaring maar eens ga bellen om te vragen of ze hem toevallig ergens hebben liggen. Duurt een beetje lang dit (4 mei hebben ze 'm op de post gedaan).
RMA nummer 2? hoe krijg j dat voor elkaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

xypds schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:32:
[...]

RMA nummer 2? hoe krijg j dat voor elkaar dan?
Sinds 2013 heb ik al zo'n 7 Pebble's in m'n bezit (gehad). Daarvan deed een zwarte Steel gek waardoor ik een nieuwe heb gekregen van Pebble. Maandje geleden begon m'n brushed Steel gek te doen en nu komt er voor de 2de keer een vervangend exemplaar deze kant op.

Beetje wearable fan heeft natuurlijk meer dan één smartwatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Yosecret schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:40:
[...]

Sinds 2013 heb ik al zo'n 7 Pebble's in m'n bezit (gehad). Daarvan deed een zwarte Steel gek waardoor ik een nieuwe heb gekregen van Pebble. Maandje geleden begon m'n brushed Steel gek te doen en nu komt er voor de 2de keer een vervangend exemplaar deze kant op.

Beetje wearable fan heeft natuurlijk meer dan één smartwatch :)
Oh zo kom je tot 2. Ik dacht al op een RMA zit toch maar beperkt garantie dat wanneer hij weer gek begint te doen je helemaal geen aanspraak meer op je garantie kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

xypds schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:59:
[...]

bedankt voor je reactie. Met aanpassen bedoel je dat je 22mm bandjes gewoon aanpast door plaats te nemen aan de knutseltafel en daar aan de slag gaat?

Heb je hiervoor een how-to. :9 Ik denk dat het proberen wel waard is voordat ik 45€ aan een steelconnect uitgeef.
Scherp , heel scherp mesje (scalpel) of vers! afbreekmesje en de originele band als voorbeeld/mask gebruiken. Gebruik een goede ondergrond, liefst een echte snijmat.

Originele op een ander band leggen, en dan even de contouren tracen met de punt van t mesje, daarna de originele weghalen en daadwerkelijk snijden.
Tip:
Doe het niet zittend, maar staand, bv aan het aanrecht, heb je meer controle over je mesje imho

[ Voor 10% gewijzigd door LoneWolf op 02-06-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Kom via Reddit Pebble een youtube filmpje tegen van het eerste geval van screen distortion:
YouTube: pebble time lines
Dit meen je toch niet. Here we go again?

Moet eerlijk bekennen dat als dit geen hoax is ik het zwaar vind tegenvallen van Pebble. Niet geleerd van de problemen met je vorige product.
.

Wacht eens even... als je naar het icoontje kijkt rechtsonderin het filmpje lijkt het er op dat die nergens last van heeft, de strepen lopen er onderdoor..

[ Voor 50% gewijzigd door Druss op 03-06-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xypds
Druss schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:46:
Kom via Reddit Pebble een youtube filmpje tegen van het eerste geval van screen distortion:
YouTube: pebble time lines
Dit meen je toch niet. Here we go again?

Moet eerlijk bekennen dat als dit geen hoax is ik het zwaar vind tegenvallen van Pebble. Niet geleerd van de problemen met je vorige product.
.

Wacht eens even... als je naar het icoontje kijkt rechtsonderin het filmpje lijkt het er op dat die nergens last van heeft, de strepen lopen er onderdoor..
waauuuwww dit is heel erg teleurstellend als het idd geen hoax is. |:( |:(

icoontje rechtsonderin?
Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.