Zouden die Angelic Wings en color dyes gekoppeld zijn aan de key of zou je die apart kunnen activeren? (ala BF3 items)Grijze Vos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:41:
Ik heb in september 2011 een CE besteld bij bol.com. Ik hoop dat ik hem ook daadwerkelijk krijg.
Melkaz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:17:
[...]
Denk toch echt uren, het kost in de beta ongeveer 1 uur om level 8 aan te tikken, level 13 kost ongeveer 3 uur omdat je lower level mobs moet grinden. Dan zou level 15 wel erg snel zijn aangezien je de Skeleton King op level 8 a 9 al kan omleggen en dat is pas een klein stukje van ACT1.
Ik kan me herinneren dat iemand die @ Blizzard mocht spelen zijn Demon Hunter op level 30+ moest pushen om NightMare aan te kunnen dus dan klinkt 15 tot 20 uur wel realistisch.
Klinkt beide wel logisch jaAngeloonie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:18:
[...]
Neuh dat zijn echt uren. Bèta ben je binnen 2 uurtjes al lvl 13, en dan zit je nog maar op 25%-33% oid van Act I. Dus 15-20 uur is heel realistisch IMO.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Gekoppeld aan de key, je krijgt geen bonuscode oid die je moet invoeren om de items te krijgen (en dat je bijv de code zou kunnen weggeven).Vandread schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:40:
[...]
Zouden die Angelic Wings en color dyes gekoppeld zijn aan de key of zou je die apart kunnen activeren? (ala BF3 items)
Je kunt de items trouwens ook niet weggeven of verkopen. CE dyes op items gaan er ook in de AH weer af, maar je kunt wel items (van anderen) dyen en dan droppen/ingame traden om zo anderen ook de CE kleuren te geven.
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 27-04-2012 11:03 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Blizzard richt op 1-30 normal, 30-50 nightmare, 50-60 hell, 60 inferno. Afhankelijk van je speelstijl en gevonden gear ben je wat sneller/langzamer of moet je wat betere gear vinden om de volgende difficulty in te kunnen zonder tig keer dood te gaan.himlims_ schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:36:
[...]
ik lees steeds vaker dat je rond lvl 30-35 klaar bent met normal, duur daarvan zou rond de 20u liggen
En 15-20 uur voor 4 acts op normal is ong. 4 uur per act. Beta is ongeveer 1/3 van act 1, en daar doen mensen zo'n 1.5 uur over --> 4.5 uur voor act 1 uitgaande van lineaire schaling. Klopt wel ongeveer dan (maar dit is natuurlijk flink natte vinger werk
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
dus eigenlijk alleen de angel wings die echt CE zijn, als je die dyes gewoon kunt traden (op een item dat dan wel)Angeloonie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:53:
[...]
Gekoppeld aan de key, je krijgt geen bonuscode oid die je moet invoeren om de items te krijgen (en dat je bijv de code zou kunnen weggeven).
Je kunt de items trouwens ook niet weggeven of verkopen. CE dyes op items gaan er ook in de AH weer af, maar je kunt wel items (van anderen) dyen en dan droppen/ingame traden om zo anderen ook de CE kleuren te geven.
best wel lelijk als je het mij vraagt, nou heb ik de CE eigenlijk alleen gekocht om die skull met usb.
waarvan ik nog een 2e wil hebben, dus als iemand die wilt verkopen stuur me even een PM
Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat je items van anderen kunt dyen, maar aan de andere kant heb je dan ook weer figuren die dan constant gaan zeuren om hun net gevonden item de dyen.Denniz0229 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:11:
[...]
dus eigenlijk alleen de angel wings die echt CE zijn, als je die dyes gewoon kunt traden (op een item dat dan wel)
Ik weet iig wel dat ik zelf alle items die ik aan heb ga dyen, kost toch niets
Maar goed, de hele CE koop ik toch voor de Angelic Wings
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 27-04-2012 11:21 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
dyes kan je niet echt traden.Denniz0229 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:11:
[...]
dus eigenlijk alleen de angel wings die echt CE zijn, als je die dyes gewoon kunt traden (op een item dat dan wel)
best wel lelijk als je het mij vraagt, nou heb ik de CE eigenlijk alleen gekocht om die skull met usb.
waarvan ik nog een 2e wil hebben, dus als iemand die wilt verkopen stuur me even een PM
alleen op de grond droppen voor anderen.
net alsof IEMAND mn SKULL USB wil verkopen...

sucess
in WOW werden dat soort items aan je account gekoppeld dmv key. key kon je natuurlijk wel aan iemand anders overdragen, maar dan mis je de meerwaarde van je CEVandread schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:40:
[...]
Zouden die Angelic Wings en color dyes gekoppeld zijn aan de key of zou je die apart kunnen activeren? (ala BF3 items)
dan kan je die skull wel aan mij verkopenAngeloonie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:15:
[...]
Aan de ene kant vind ik het wel leuk dat je items van anderen kunt dyen, maar aan de andere kant heb je dan ook weer figuren die dan constant gaan zeuren om hun net gevonden item de dyen.
Ik weet iig wel dat ik zelf alle items die ik aan heb ga dyen, kost toch niets
Maar goed, de hele CE koop ik toch voor de Angelic Wings

@roboreaper: tja... heb ook erg zitten twijfelen om 2 CE's te bestellen en die code te verkopen. maar ja ik vind er wel een op ebay of marktplaats ofzo
edit: kan je die angel wings wel gewoon op elke char gebruiken? dus meerdere keren...
[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 27-04-2012 11:40 ]
Ik weet toch dat ik zelf eerst wat op normal ga blijven hangen als ik het eenmaal door heb gewoon zodat ik niet (zoals hierboven vermeld) tig keer dood ga vooraleer ik verder geraak
Edit: Ik had het dus over de tijd die nodig is om act 1 te completen, gewoon te laat gepost
[ Voor 7% gewijzigd door CobyBE op 27-04-2012 11:42 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
zelf probeer ik wel normal in 1 of 2 runs te halenCobyBE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:40:
In realiteit zal het denk ik zelfs wat langer per act zijn, ik denk namelijk niet dat iedereen gewoon alle quests na elkaar doorloopt om verder te geraken, vooral online niet. Soms join je het game van een vriend om daar verder te helpen of om samen even een boss run (of kan ik beter act run zeggen voor D3) te doen. Je bent volgens mij niet constant bezig met het verder geraken in de story
Ik weet toch dat ik zelf eerst wat op normal ga blijven hangen als ik het eenmaal door heb gewoon zodat ik niet (zoals hierboven vermeld) tig keer dood ga vooraleer ik verder geraak
donderdag en vrijdag met 3 vrienden iig spelen. en met zn 2en op zaterdag doorgaan denk ik. wordt wel bruut meteen met 4 player normal run
Verwijderd
*knip*
[ Voor 86% gewijzigd door Cloud op 27-04-2012 11:50 ]
Referrer links worden hier niet gewaardeerdVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:43:
Gister bij bol de CE besteld!!! Ze hebben er weer wat op voorraad zo te zien
*knip*
[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 27-04-2012 12:24 ]
doen ze expres steeds maar een bepaald aantal in hun winkel zetten. creëer je een hype ect... = meer verkochte spellenVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:43:
Gister bij bol de CE besteld!!! Ze hebben er weer wat op voorraad zo te zien
Oef nu je dat zo zegt klinkt het ook weer echt geweldig!roboreaper schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:41:
[...]
zelf probeer ik wel normal in 1 of 2 runs te halen
donderdag en vrijdag met 3 vrienden iig spelen. en met zn 2en op zaterdag doorgaan denk ik. wordt wel bruut meteen met 4 player normal run
De helft van mijn WoW guild (inmiddels allemaal gestopt though) gaat ook D3 spelen, dat worden weer mooie avonden op teamspeak etc!
Vanmiddag nog even mijn laatste beta fix halen alvorens hij down gaat!
Geniet er nog even van mensen, daarna komt het 'lange' wachten!
@Angeloonie - bedankt voor de link eerder!
[ Voor 3% gewijzigd door MartinDude op 27-04-2012 12:13 . Reden: Even bedanken, ja toch! ]
The dude abides @ MartinDude#2420
Dat vind ik een heel goed getimed tijdsbestek. Precies genoeg om in een 24 uur's marathon 1 level uit te spelen met alle lore rustig te bekijken.If a player was to read the lore, interact with the environment, access 80% of the game content then you are looking at 15-20 to complete normal difficult.
Niet te lang en niet te kort.
Op een gegeven moment zal toch iedereen blijven hangen in het farmen, dus dan maakt het niet meer uit. Maar de eerste runs wil ik alles rustig bekijken.
Leven en laten leven!
I'll do what I can, but expect very little.
Ik weet niet of je de beta gespeeld hebt, maar het upgraden en kijken wat je kan maken is niet zoveel werk hoor. Dat kan je best snel zien.4bit schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:39:
Dat lijkt mij inderdaad al een mooi tijdsbestek, ik ben er vrij zeker van dat ik er veel meer ga uithalen alvorens ik normal uit heb. Ik ga waarschijnlijk voor ik normal uit heb, al uren steken in die artisans upgraden en zien wat ze kunnen maken.
Leven en laten leven!
I'll do what I can, but expect very little.
Tjah voor de eerste levels heb ik dat allemaal al in de beta al bekeken.Stranglem schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:40:
[...]
Ik weet niet of je de beta gespeeld hebt, maar het upgraden en kijken wat je kan maken is niet zoveel werk hoor. Dat kan je best snel zien.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik zelf ga het gewoon rustig aan doen.
ik ga niet lopen lanterfanten in normal, dat is iig mijn bedoeling, hoe snel ik in inferno kom, dat is voor mij niet een prioriteit, FUN staat vooropBulls schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:50:
Wie gaan er allemaal rushen om zo eerder bij Inferno te zijn en hoge crafts om zo wat spul te duur te kunnen verkopen op de RMAH?
Ik ga niet echt rushen, zal wel proberen de gold AH te bespelen. Dus als ik zie dat er items te goedkoop verkocht worden, dan koop ik het allemaal op om voor meer te verkopen. Zodat als ik lvl 60 raak, ik een aardige voorraad gold heb en meteen wat gear kan halen op de AH. Ik ben namelijk van plan om de crafter niet te upgraden, maar alles van het AH te halen (en drops uiteraard). In de beta bespaarde mij dit flink wat geld. Plus als ik dan toch ga craften, dan heb ik een flinke voorraad materials.Bulls schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:50:
Wie gaan er allemaal rushen om zo eerder bij Inferno te zijn en hoge crafts om zo wat spul te duur te kunnen verkopen op de RMAH?
In de beta werkte dit prima. Kon items kopen voor dezelfde prijs als 3-4x craften. En dan was het met craften maar de vraag of ik iets goeds had. Hopelijk werkt deze tactiek in de retail versie ook, denk dat dit zeker in het begin wel kan.
MHW: Jay
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit. AH interesseert me echt helemaal niks, waarschijnlijk ben ik voor eeuwig een arme sloeber die met een paar maten recreatief rondrent met sub-par kitOkkE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:15:
Ik ga, zeker de eerste playthrough, alles op het gemakje doen. Elk hoekje bekijken, elk pad bewandelen, elk gesprek luisteren etc.
Same, alhoewel ik nutteloze gear wel eerder zal verkopen dan weggooien, maar echt rijk worden via AH en dan de meest coole gear zien te krijgen is niet mijn directe doel.Bundin schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:17:
Dit. AH interesseert me echt helemaal niks, waarschijnlijk ben ik voor eeuwig een arme sloeber die met een paar maten recreatief rondrent met sub-par kit
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben ook benieuwd naar de AH. Ben van plan om toch redelijk wat uren in het spel te gaan stoppen. Dan is het ook leuk dat je er nog wat aan kan verdienen
Is dat wel zo slim? Wel goed gekeken of ze ook naar Nederland sturen?Nyarlathotep schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:26:
Mijn CE order bij Bol maar geannuleerd. Inclusief verzenden 92 euro is echt teveel geld. Bij Amazon UK heb ik 'm voor 65 pond incl. besteld. Hij staat daar overigens nu weer niet leverbaar.
Ik ben ook benieuwd naar de AH. Ben van plan om toch redelijk wat uren in het spel te gaan stoppen. Dan is het ook leuk dat je er nog wat aan kan verdienen
65 pond is 86 euro. Dit scheelt 6 euro. Voor deze 6 euro moet hij verzonden worden uit de UK en ik weet niet hoe ze hem verschepen maar ik zou toch zeggen dat hij minimaal 1 dag later komt. Dus je zult wel even op je CE moeten wachten.Nyarlathotep schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:26:
Mijn CE order bij Bol maar geannuleerd. Inclusief verzenden 92 euro is echt teveel geld. Bij Amazon UK heb ik 'm voor 65 pond incl. besteld. Hij staat daar overigens nu weer niet leverbaar.
6 euro op de 92 euro en dan waarschijnlijk een dag langer wachtenNyarlathotep schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:26:

Ik ga wel snel doorspelen maar ik wil ook een beetje kunnen genieten van de game. En 20 uur achter elkaar gamen trek ik ook gewoon niet

Hopelijk heeft de mediamarkt er genoeg op release dag.
Ja dit, lekker op mijn gemak. Maar niet alle hoeken en gaten uitkammen zoals in Oblivion of Skyrim etc. Je speelt het nog zo vaak dan kom je later ook nog eens een verassing tegen afgezien van de random events.OkkE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:15:
Ik ga, zeker de eerste playthrough, alles op het gemakje doen. Elk hoekje bekijken, elk pad bewandelen, elk gesprek luisteren etc.
We zien wel hoe het loopt.
Ik zie nog wel of ik de AH ga gebruiken, in WoW vaak genoeg gebruikt om dingen te kopen, maar zelden om te verkopen. Het zal waarschijnlijk hetzelfde gaan met D3.
zojuist nog maar een CE edition gekocht bij bol om te zien of die daadwerkelijk geleverd wordt
als die geleverd wordt dan krijg ik dus 2x een CE en ik heb al 1x een regular via WoW anual pass.
nog 1tje en dan kan ik multiboxen lol. blizzard take my money!!! now!!!
In de Beta ging ik met mijn eerste karakter alles uitpluizen, iedere map "inkleuren", alle loot oprapen, iedere mob killen, alles lezen, iedere boekkast omgooien. Deze was level 11 toen de SK 3 uur later neer ging.
Mijn tweede karakter was level 7 en deed er 50 minuten over. Volgehangen met spullen die de eerste gevonden en gemaakt had. grey/white items liet ik liggen. Ik ging niet meer teruglopen als ik een vaasje had gemist.
Ik neem me voor om op die voet verder te gaan. Grinden kan altijd nog en dan beter op hoog dan op laag niveau.
Hetzelfde hier, ik ben zeg maar daghandelaar in WoW geweest. Was al gestopt met WoW maar ik vond dat handelen geniaal. Monopolies proberen te krijgen op grondstoffen zodat je de prijs ziekelijk kon opdrijven. Ook altijd dezelfde concurrentie. Was echt een spel in een spel inderdaad, bijna leuker dan WoW zelf!bokkem schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:00:
In WoW heb ik dagen, correctie: weken, doorgebracht in de Auction House. World of Wallstreet noemde we dat toen. Handel is een spel op zich. En gezien de vraag naar ingame gold op hell/inferno niveau zal het naar mijn verwachting zeker de moeite lonen. Gems en essences zullen het vast ook wel aardig doen.
In de Beta ging ik met mijn eerste karakter alles uitpluizen, iedere map "inkleuren", alle loot oprapen, iedere mob killen, alles lezen, iedere boekkast omgooien. Deze was level 11 toen de SK 3 uur later neer ging.
Mijn tweede karakter was level 7 en deed er 50 minuten over. Volgehangen met spullen die de eerste gevonden en gemaakt had. grey/white items liet ik liggen. Ik ging niet meer teruglopen als ik een vaasje had gemist.
Ik neem me voor om op die voet verder te gaan. Grinden kan altijd nog en dan beter op hoog dan op laag niveau.
Overigens zie ik hier weer het bekende tweakers fenomeen, dat iedereen gaat roepen dat ie puur voor de FUN speelt en dus rustig aan gaat spelen . Iedereen speelt voor de fun, er door heen rushen en fun sluiten elkaar niet uit. Nogal dom om te zeggen dat je dus voor spelplezier gaat, iedereen doet dat

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Monopolies proberen te krijgen op grondstoffen etc werkt jammergenoeg met D3 niet!Postius schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:24:
[...]
Hetzelfde hier, ik ben zeg maar daghandelaar in WoW geweest. Was al gestopt met WoW maar ik vond dat handelen geniaal. Monopolies proberen te krijgen op grondstoffen zodat je de prijs ziekelijk kon opdrijven. Ook altijd dezelfde concurrentie. Was echt een spel in een spel inderdaad, bijna leuker dan WoW zelf!
Astral Mail Female Wizardy0ukn0w schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
Vond dit plaatje via diablofans, alle armors op een rij: http://media.diablofans.c...ews/2012/april/armorf.jpg

Leven en laten leven!
Dat klopt, maar je begrijpt zelf toch ook wel wat bedoeld wordt? Jij gaat dus duidelijk voor handelen voor de fun, iemand anders gaat grinden om elite gear te krijgen en daar haalt hij fun uit. Anderen halen de fun direct uit het doorwandelen van een hele crypt en ieder potje etc kapotmeppen.Postius schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:24:
[...]
Overigens zie ik hier weer het bekende tweakers fenomeen, dat iedereen gaat roepen dat ie puur voor de FUN speelt en dus rustig aan gaat spelen . Iedereen speelt voor de fun, er door heen rushen en fun sluiten elkaar niet uit. Nogal dom om te zeggen dat je dus voor spelplezier gaat, iedereen doet dat![]()
Ik heb zelf veel diablo2 gespeeld, en ook alle rollen die hierboven genoemd zijn gehad (Sojs opkopen voor WE, UT coordineren, craften, windforce farmen, dupen, vele tienduizenden fg verdiend etc etc) maar het afgelopen jaar heb ik alleen maar met poppetjes rondgewandeld, bewust mijn fg niet aangeraakt etc en dat speelt wel erg lekker. Ja, mijn sorc is een kwartier bezig met meph hell en met mijn barb heb ik zelfs halverwege hell moeten opgeven, maar ik haal meer fun uit het spel, en wat voor mij het belangrijkste is: mijn addictionneiging is veel minder. Voor de beste gear moet je namelijk 24/7 doorgamen, dus ik weet wel hoe ik diablo 3 ga spelen.
Voordat iemand nu denkt dat ik traden etc minderwaardig vind, dat is niet zo. Je hebt er alleen wel veel tijd voor nodig
Hoe werkt dat precies, monopolies op grondstoffen krijgen in WoW (nooit WoW gespeeld, ik ken mijn verslavingsgevoeligheid voor dergelijke gamessbmuc schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:26:
[...]
Monopolies proberen te krijgen op grondstoffen etc werkt jammergenoeg met D3 niet!
[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 27-04-2012 14:49 ]
Volgens mij bedoelen ze daar mee alle grondstoffen (bijvoorbeeld Iron bars) op kopen van anderen om zo het aanbod compleet te kunnen regelen. (Alle iron bars die te koop zijn, zijn van jou)M_V schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:45:
Hoe werkt dat precies, monopolies op grondstoffen krijgen in WoW (nooit WoW gespeeld, ik ken mijn verslavingsgevoeligheid voor dergelijke games)
Ik heb toen de web AH uitkwam een tooltje gemaakt dat de prijzen van zaken die ik kon maken (gems, leather, alchemy) en de grondstoffen daarvan uiteen zette en gebaseerd op de laagste buyout values een prognose maakte waar ik geld op kon verdienen. Met weinig inspanning in een week heel veel gold verdiend, en toen werd het snel erg saai. Het is m'n ding niet; lijkt te veel op een echte baan.Postius schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:24:
Hetzelfde hier, ik ben zeg maar daghandelaar in WoW geweest.
https://niels.nu
Economie in WoW is een grap, fisher price toestanden zeg maar. Koop 10 stacks op van een bepaald materiaal en je hebt een "monopolie". Mocht de economie op een niveau van pakweg EVE online zitten, DAN zou het gameplay-wise interessant worden om je te focussen op ingame handel.MartinDude schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:56:
[...]
Volgens mij bedoelen ze daar mee alle grondstoffen (bijvoorbeeld Iron bars) op kopen van anderen om zo het aanbod compleet te kunnen regelen. (Alle iron bars die te koop zijn, zijn van jou)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Precies. Alle bars die onder jouw prijs aangeboden worden opkopen en voor jouw prijs terugzetten. Je loopt alleen tegen problemen aan als het aanbod groter is dan de vraag. Dus of iron bars zo'n goeie is is dan de vraagMartinDude schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:56:
Volgens mij bedoelen ze daar mee alle grondstoffen (bijvoorbeeld Iron bars) op kopen van anderen om zo het aanbod compleet te kunnen regelen. (Alle iron bars die te koop zijn, zijn van jou)
Juist omdat het niet 'echt' is kan je er veel in-game geld mee verdienen. Mensen interesseert het niet zo veel als ze opeens het dubbele moeten betal voor 1 iron bar. Erg complex is het niet idd.Boeboe schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:59:
Economie in WoW is een grap, fisher price toestanden zeg maar.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 27-04-2012 15:01 ]
zo ook met het vinden van 1 of andere uber rare item, dan zou ik er echt gewoon eerder zelf een pupke voor gaan levellen dat ie het kan dragen als dat ik het op de auction house zou zetten
maar goed we zullen zien, ik vind het wel geinig dat het erbij zit en als je inderdaad al heel lang naar iets op zoek bent en het is voor een beetje normale goldprijs te vinden op de auction dan is het wel hendig
maar om nou de markt te gaan bespelen, dat zie ik mezelf niet snel doen.
Ik was blij om te lezen dat er ook rare recipes (voor gems o.a.) ook in D3 zitten.
Cititzen of Ladonia
Dicht smeren met vissen natuurlijk!bokkem schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:26:
En hoe ga je repair bill betalen?
Diablo III -- You Will Die. We Promise.
Hoop stiekem dat de fora volstromen met comments als "OMFG INFERNO iZ OP!!!", of "PLZ NERF INFERNO BLIZZZ". Zo moeilijk wil ik dat het is.bokkem schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:26:
En hoe ga je repair bill betalen?
Diablo III -- You Will Die. We Promise.
Cititzen of Ladonia
Dat hoop ik ook, want echte gamers plaatsen die comments niet, die zijn bezig met uitzoeken hoe ze er _wel_ doorheen komeny0ukn0w schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:33:
[...]
Hoop stiekem dat de fora volstromen met comments als "OMFG INFERNO iZ OP!!!", of "PLZ NERF INFERNO BLIZZZ". Zo moeilijk wil ik dat het is.
Daar hoop ik er 1 van te zijn
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Beetje dit idee:

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-04-2012 17:00 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik ga ook geen HC spelen, is me veel te veel stress
...
Yep ;-)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is de 'thrill' van HC. Ik ga het overigens zelf niet doen hoor, een vriend van me heeft verschillende toetsenborden gesloopt met Diablo2 op HCSir_Hendro schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:42:
Dat HC gedeelte geeft mij wat twijvels. Alles is moeilijker en als je dood gaat ben je gone forever. Hier ga je beter spelen omdat je niet wilt dat je dood gaat. Maar wat als je na een dikke 100+ uur perongeluk dood gaat... dan wordt je toch gek? Alles weg! 100 uur door de WC gespoeld. Hmmm... ik weet het niet hoor. Aan de ene kant is het wel realistisch en leuk maar als je echt heel ver bent met veel toffe items en dan ineens dood gaat. Ik zou mijn computer uit volle woede het raam uitgooien ben ik bang. Daarom denk ik dat SC meer mijn ding is.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Zou goed kunnen. Jay Wilson zei dit in een interview:y0ukn0w schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:33:
[...]
Hoop stiekem dat de fora volstromen met comments als "OMFG INFERNO iZ OP!!!", of "PLZ NERF INFERNO BLIZZZ". Zo moeilijk wil ik dat het is.
Jay Wilson: “When we’re testing the highest difficulty level, we don’t force testers to level-up from scratch each time. Their chars receive randomized equipment of 0.5~1 lvl under the boss’s level. After 20 attempts the boss was still undefeated. We hope the most difficult bosses will be really, really hard to beat, as we know from experience never, NEVER underestimate our players. We set the difficulty based on how our most skilled staff felt to be adequate. Then we MULTIPLY THIS BY 2 upon release”
(P.S. He further explains that “times by 2″ not only refers to mob damage output & HP, but also to the extent that players will need to “apply combat skills depth”.)

Nu maar hopen dat de fastfood generation whiners die na 1 try er niet door komen niet meteen gaan zeiken, en als ze het wel doen dat Blizzard niet ingrijpt. Voor julie is Normal er, de hogere de difficulties zijn voor de 'betere' spelers.
[ Voor 79% gewijzigd door Bulls op 27-04-2012 17:04 ]
Voor de echte mannen..... Hardcore PVPZnorkus schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:53:
Voor HC geldt: probeer het een keer een uurtje.
...
Yep ;-)
Vroegah met D2x met een kerel gespeeld die een hardcore account vol oortjes had
deel 19; en game is nog neit eens uitBulls schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:40:
Moet er niet onderhand al een nieuw topic komen? Zo halen we WoW nooit in

Leuk om de reacties op het moment van de aankodiging terug te lezen. Weet het nog als de dag van gister en toch al 4 jaar geledenAsgaro schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:01:
Haha, het eerste topic ( [PC] Diablo 3 ) dateert van mei 2004.
Ja helemaal met die reveal splashWaterdr0p schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:20:
[...]
Leuk om de reacties op het moment van de aankodiging terug te lezen. Weet het nog als de dag van gister en toch al 4 jaar geleden
Hoop dat hij snel op de D3 site staat of op YT
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Deel 20 komt nog wel vol voor de 15e denk ikBlitzdoctor schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:43:
Nieuw topic met release lijkt me het meest logisch

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 27-04-2012 22:48 ]
Dat is zelfs 8 jaar geleden!Waterdr0p schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:20:
[...]
Leuk om de reacties op het moment van de aankodiging terug te lezen. Weet het nog als de dag van gister en toch al 4 jaar geleden
Ik denk ook nog steeds bij "10 jaar geleden" aan 1995 ofzo
Nee hoor iets minder als 4 jaar, de aankondiging van Blizzard was op 28 Juni 2008 en daar heeft hij het over.
[ Voor 0% gewijzigd door The-Priest-NL op 28-04-2012 08:11 . Reden: Zat er 1 dag naast. ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Come on, come on!Icepegel schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:35:
Tjonge ik voel me net een klein kind, dat zit te wachten op cadeautjes voor z'n verjaardag. Ik kan echt niet wachten totdat hij er is. Echt bagger dat de beta niet meer te spelen is...

Hahah ja inderdaad. Tijd gaat niet snel genoeg.
Aah oke, dacht van 2004 naar 2012.The-Priest-NL schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 08:01:
Nee hoor iets minder als 4 jaar, de aankondiging van Blizzard was op 28 Juni 2008 en daar heeft hij het over.
Net die van de demonhunter bekeken, dat was al 19minuten lang.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2012 20:59 ]
Zou graag weten hoe cpu-intensive d3 is, of de beruchte nVidia bias van blizzard er nog is, en wat er nodig is om te maxen.
Edit: Halverwege afgehaakt. Zie het doel compleet niet van die survey, sorry.
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 28-04-2012 15:04 ]
Och zo lang duurt dat niet, gewoon een keuze maken en waarom, dat is de hele opzet, aangezien de armors beide bijna identiek zijn. Dus een beetje onderzoek op welke basis iemand de keuze maakt.Hydra schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:00:
Zou eens beginnen met als je een survey hergebruikt (SW:ToR?) dat niet te duidelijk te laten blijken
Edit: Halverwege afgehaakt. Zie het doel compleet niet van die survey, sorry.
YouTube: Diablo 3 - DiabloCast Ep55: I Get To Play Before You Do (Podcast)
Ik zou me er niet te druk om maken, Diablo 3 is zo zwaar niet. Een vriend van mij speelt de beta op een Nvidia 7900, high-end kaart van 6 series terug, wel met een i7 920 met 8gb geheugen, dus wel dual-channel.calyptus schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:00:
iemand die perf benchmarks weet van de bèta?
Zou graag weten hoe cpu-intensive d3 is, of de beruchte nVidia bias van blizzard er nog is, en wat er nodig is om te maxen.
En het draait redelijk, dus ik zou zeggen met een redelijk systeem kom je er gewoon.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Verwijderd
Vond het vreemd te beginnen met gender en leeftijd en aansluitend een plaatje van een barbarian... en items met allemaal dezelfde benamingen. Zeg / vraag gewoon dat het met kleurtjes te maken heeft. Ik vond de groene kleur mooier, maar koos voor unique en toen zag ik de waarde er niet meer van in als ik alsnog een (korte) uitleg moet geven als ik mijn mening moet voeren...
Vreemd onderzoek
Er staat toch echt boven dat het groene item geen deel is van een set, dus het gaat puur om het kleurtje...Bulls schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:17:
Zulke keuzes maak je toch in een game in een paar seconden? De ene armor heeft iets betere stats maar de andere heeft potentiële bonus als je meer van de set vind. Ik vind het helemaal niet zo'n rare test.
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Het is deel van een set maar die bonus heb je op dit moment niet, maar dat kan wel afwegen in de keuze welke je wilt bewaren/gebruiken.Blue_Entharion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:38:
[...]
Er staat toch echt boven dat het groene item geen deel is van een set, dus het gaat puur om het kleurtje...
Nee.himlims_ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:59:
als je zo'n wow annuall-pass afsluit, kun je dan die beta versie van het weekend spelen? begreep dat daar namelijk ook de game bij inbegrepen zat
De game (die 15 mei uitkomt) wel ja. De Beta (die aankomende dinsdag gesloten wordt) zit er niet bij inbegrepen.himlims_ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:59:
als je zo'n wow annuall-pass afsluit, kun je dan die beta versie van het weekend spelen? begreep dat daar namelijk ook de game bij inbegrepen zat
Het draait heel makkelijk, maar ik heb een paar vrienden(oude D2ers) die me een budget geven voor een nieuw pctje voor D3 op max te draaien full HD.Blue_Entharion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:12:
[...]
Ik zou me er niet te druk om maken, Diablo 3 is zo zwaar niet. Een vriend van mij speelt de beta op een Nvidia 7900, high-end kaart van 6 series terug, wel met een i7 920 met 8gb geheugen, dus wel dual-channel.
En het draait redelijk, dus ik zou zeggen met een redelijk systeem kom je er gewoon.
Ik wil wat terugverdienen, ik heb genoeg soj's van ze gekocht.
tot een 6850 + i3 2100 zit ik al voor te maxen. Moet nog wel wat afkunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door calyptus op 28-04-2012 20:53 ]
De closed beta ja. Niet de open beta. Die was maar 1 weekend.Simball schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:10:
Uhm, de beta is toch pas 1 mei voorbij? ik kan al de hele dag niet meer in een game!?
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.