Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sbmuc schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:25:
[...]

Alle keys kwamen in dit geval van G2play af. Mja ik probeer niemand bang te maken oid ;). Het is gewoon mijn vraag / mening of het je die 16 euro waard is :P. Hoeveel uur zullen we gemiddeld Diablo 3 spelen? 100 uur minimaal denk ik? 60 cent per uur als je hem voor 60 euro koopt
100 uur, no way, zet er maar een 0 achter 8)7
Bij D2 heb ik er minstens zoveel uur inzitten, compleet verslaafd.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
CobyBE schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:29:
[...]

Bedankt voor het aanbod maar dit is mij toch een beetje te dubieus / lijp :p

Ik denk dat ik gewoon een overschrijving naar game-card.net ga doen vanavond als ik weer thuis ben. Internet bankieren geblokt hier op het werk |:(
Lijp? Mensen helpen is lijp? Wtf...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laura was dus een domme muts:
Geachte heer Dinkela,

U vraagt of 'Diablo 3 collector's editie' nog steeds op onze website te reserveren is.

Dit is inderdaad nog steeds het geval. Mocht het reserveren niet meer mogelijk zijn, krijgt u hiervan tijdens het reserveren een melding.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Pascal

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 26-04-2012 13:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Seriph schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:25:
Stiekum toch een CE besteld bij Bol en een bevestiging gekregen. Hopen dat hij doorkomt en anders sjokken we naar de FRS en koop ik een standaard versie. Ik verwacht het eigenlijk niet aangezien hij overal al een eeuwigheid is uitverkocht.
dat is een illusie! noem mij 1 game die op launch day volledig uitverkocht was. Ik ken er geen een!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Mad-Matt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:31:
[...]

100 uur, no way, zet er maar een 0 achter 8)7
Bij D2 heb ik er minstens zoveel uur inzitten, compleet verslaafd.
idd same hoor :). Ben blij dat er geen /played functie in Diablo 2 zat zoals bij WoW. Bij WoW was hij ernstig hoog overigens...

Ben stiekem wel benieuwd of er een /played achtige functie in Diablo 3 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Khiu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:32:
[...]

Lijp? Mensen helpen is lijp? Wtf...
Ik bedoel daarmee dat ik je niet persoonlijk ken en je voor hetzelfde geval gewoon kan gaan lopen met het bedrag :p Ik wil niet zeggen dat je dit ook daadwerkelijk zou doen, maar ik heb toch de neiging om niet zomaar "vreemden" te vertrouwen met mijn geld :p

Mijn excuses als het beledigend over komt want dat ik totaal niet mijn bedoeling. _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:24

Dark Angel

Corvette LS Power

Bulls schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:31:
[...]

Dat was vaak met een COD en dan uit Rusland of een ander Oostblok land waar de game maar 20 euro kost. En de keys hadden een regio serie code verborgen in de key. En als je die key gebruikt op een andere regio van STEAM dan heb je kans dat die gebanned wordt.
Dat werdt ook vaak 1x gecontroleerd bij het aanmelden van de code.
Door even een RU vpn te gebruiken heb je van dat probleem geen last daarna kan je met een eu ip adres gewoon het spel gebruiken. Dit raad G2play ook vaak zelf aan als je een RU key koopt

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
CobyBE schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:35:
[...]
Ik bedoel daarmee dat ik je niet persoonlijk ken en je voor hetzelfde geval gewoon kan gaan lopen met het bedrag :p Ik wil niet zeggen dat je dit ook daadwerkelijk zou doen, maar ik heb toch de neiging om niet zomaar "vreemden" te vertrouwen met mijn geld :p

Mijn excuses als het beledigend over komt want dat ik totaal niet mijn bedoeling. _/-\o_
Ok :)
Snap ik ook wel, maar ik dacht hier op Tweakers valt het allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

gewoon gekocht bij Battlenet, dan kan er eigenlijk niks fout gaan, want je doet het rechtstreeks bij blizzard zelf.
plus je hebt de game op de release en dat is ook altijd handig.
en geen last van TNT ;) ben namelijk altijd onderweg of op mijn werk, dus de kans is zeer klein dat ik hem dan op de release zelf al heb liggen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Pykow schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:49:
gewoon gekocht bij Battlenet, dan kan er eigenlijk niks fout gaan, want je doet het rechtstreeks bij blizzard zelf.
en geen last van TNT ;) ben namelijk altijd onderweg of op mijn werk, dus de kans is zeer klein dat ik hem dan op de release zelf al heb liggen.
Toch nog een klein voordeel aan het samenwonen zijn 8en in een huis ook ...

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Is idd wel makkelijk, maar het scheelt toch meer dan een kwart van de prijs als je hem bij een webshop bestelt. Als mensen hier dan ook nog goede ervaringen hebben met die webshop is het toch wel een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:46
Ik heb hem ook gewoon bij Blizzard gekocht. Dat zij er dikke winst op trekken maakt me geen zak uit eigenlijk. Ik gun het ze, na wat Diablo 2 voor vette game was en nu de beta van Diablo 3 ook erg goed lijkt te zijn.
Liever 15 euro teveel naar Blizzard dan 5 euro naar de Mediamarkt }:O

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik had deze blue posts/tweets nog niet zien voorbijkomen:
Estimated Lvl at the end of each difficulty
In my actual experience (admittedly, with a full build that reflects where the game was in difficulty a month ago), I had to push my demon hunter up to level 32 to get out of Normal, and up to 55 to get out of Nightmare.

Twitter: If one of my friends has +50% magic find and deals the final blow to a boss, will I get 50% more items?
Also final blows, damage done, etc. don't effect drops, just if you were in-range when the kill happens.

They say Inferno is soloable. What about soloable in a full game?
No. Well unless something is broken. You have to stick together to survive.

wait, so you can't play solo on inferno mode? 4-man only?
What? No, you can play it alone. If you're in a multiplayer game though if you run off by yourself you will die.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Blizzard: just shut up and take my money! Take it!

Gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt... ;) Ik heb goede ervaringen met Bol met veel releases, krijg de meeste games vaak op de releasedag of 1 dag van te voren gewoon binnen, nooit problemen. 15 mei zelf kan ik toch nog niet aan de slag, er moet ook nog gewerkt worden. Nu maar hopen dat ze mijn pre order van september/oktober voor de CE niet vergeten.. huehue.

Wie weet zijn er nu 3 weken voor de release door Blizzard gewoon meer CE toegezegd aan bepaalde shops en staan ze nu gewoon weer op de website als te reserveren. Wel balen als je ergens anders boven de 100 euro hebt neergeteld om het alsnog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Lijkt me sterk dat Blizzard kan zien of een key afkomstig is van G2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Kun je nou alleen met een pre-order via battle.net de game preloaden? Daar had m'n broer het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:08:
[...]

Je kan hem ook hier bestellen: http://game-card.net/nl/p...wnload-5030917102578.html

Volgens mij is hij hier het goedkoopst, maar het meest belangrijk, ik weet dat zij hier de key voor middernacht naar je zullen versturen.
Bedankt voor de tips mannen! Dit is inderdaad nog goedkoper, en de garantie van meerdere tweakers dat ie voortijdig verzonden wordt! Geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Als je een key hebt zou je het kunnen doen lijkt me.

Ik wacht wel gewoon op me C.E. van amazon. 13-14 en 14 waarschijnlijke verzenddatum staan er. Estimated is een week later maar hij word toch waarschijnlijk wel uit Amsterdam verzonden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 11:53
Rrrrrr_ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:48:
Kun je nou alleen met een pre-order via battle.net de game preloaden? Daar had m'n broer het over.
Nee, iedereen kan via de link die eerder in dit topic gepost is de game preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
BeF-Bacchus schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:52:
[...]

Nee, iedereen kan via de link die eerder in dit topic gepost is de game preloaden.
Let wel dat de preload encrypted is welke bij de server launch nog decrypted moet worden, dat duurt volgens Blizzard even lang als het installeren van DVD, dus heeft het alleen nu om het te doen bij een digital purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

BeF-Bacchus schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:52:
[...]

Het lijkt me dat de Beta client zichzelf gewoon update naar de Retail versie? Zo was het, als ik me niet vergis, ook met Starcraft 2 Beta. :) Of niet?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:08:
[...]

Je kan hem ook hier bestellen: http://game-card.net/nl/p...wnload-5030917102578.html

Volgens mij is hij hier het goedkoopst, maar het meest belangrijk, ik weet dat zij hier de key voor middernacht naar je zullen versturen.
Even een aanvulling op mijn post hier vlak boven. Het valt me wel op dat het vaag omschreven staat op deze website. De titel is "Diablo III (3) (Battlenet Download)" en in de omschrijving staat "Verzending: Download Key Via E-mail".

In beide gevallen zijn ze hier niet concreet. Je kunt net zo goed een URL krijgen naar de battle.net pagina en daarmee hebben ze je gegeven wat ze je beloofd hebben. Ik vertrouw het niet zo....

Of ben ik nou paranoïde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 09:50
delta1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:55:
[...]

Even een aanvulling op mijn post hier vlak boven. Het valt me wel op dat het vaag omschreven staat op deze website. De titel is "Diablo III (3) (Battlenet Download)" en in de omschrijving staat "Verzending: Download Key Via E-mail".

In beide gevallen zijn ze hier niet concreet. Je kunt net zo goed een URL krijgen naar de battle.net pagina en daarmee hebben ze je gegeven wat ze je beloofd hebben. Ik vertrouw het niet zo....
Ik ken de eigenaar van die website en heb hier vaker spellen ge pre-ordered. Hij stuurd om 0:00 een screenshot van de cd-key en die kun je zelf activeren op battle.net.
En hij heeft 2 varianten op zijn website staan. Alleen de cd-key versie. En de boxed versie.
Boxed versie : http://game-card.net/nl/p...vd-rom-5030917102578.html
Only cd key : http://game-card.net/nl/p...wnload-5030917102578.html

[ Voor 5% gewijzigd door Xtzlove op 26-04-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
OkkE schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:55:
[...]

Het lijkt me dat de Beta client zichzelf gewoon update naar de Retail versie? Zo was het, als ik me niet vergis, ook met Starcraft 2 Beta. :) Of niet?
Afwachten denk ik, bij WoW was dit niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Je krijgt een key via e-mail en daarna moet je de game dus downloaden via battle.net. Dat staat er toch gewoon?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
The Chosen One schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:04:
Je krijgt een key via e-mail en daarna moet je de game dus downloaden via battle.net. Dat staat er toch gewoon?
juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Xtzlove schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:58:
[...]
Ik ken de eigenaar van die website en heb hier vaker spellen ge pre-ordered. Hij stuurd om 0:00 een screenshot van de cd-key en die kun je zelf activeren op battle.net.
En hij heeft 2 varianten op zijn website staan. Alleen de cd-key versie. En de boxed versie.
Boxed versie : http://game-card.net/nl/p...vd-rom-5030917102578.html
Only cd key : http://game-card.net/nl/p...wnload-5030917102578.html
Heb net even gebeld, aangezien ik nergens op de site kon vinden dat ze hem ook echt om 0:00 versturen. Dit heeft hij bevestigd, ze zijn ook aangesloten bij het webshop keurmerk (http://www.keurmerk.info/leden_partners/LidDetails/3247?s=1). Ik ga hem iig bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
The Chosen One schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:04:
Dat lijkt me het meest logische inderdaad en zo ben ik het ook gewend bij websites als G2PLAY.net, maar zo staat het hier niet direct vermeld. Tegenwoordig mag je hier best kritisch naar kijken. Voor je het weet wordt je opgelicht en kunnen ze zeggen: "Maar dit is wat we beloofd hebben".

Maar de garantie van Xtzlove is voor mij voldoende. Bedankt ;)

Edit: bedankt Khiu voor het 100% bevestigen hiervan.

[ Voor 4% gewijzigd door delta1 op 26-04-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Anders koop je hem bij DB als je het allemaal niet vertouwd, kost die maar 46euro
http://www.dynabyte.nl/activision-diablo-4.html

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Maar die sturen hem niet op om 0:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Cthulhu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:11:
Anders koop je hem bij DB als je het allemaal niet vertouwd, kost die maar 46euro
http://www.dynabyte.nl/activision-diablo-4.html
Grappig dat in de link 4 staat ipv 3... Zover zijn we nog laaaaaaaaaang niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Khiu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:12:
Maar die sturen hem niet op om 0:00 ;)
Dat is waar, maar ik kom wel vaker bij DB, denk dat ze hem op maandag wel binnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
delta1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:11:
[...]

Dat lijkt me het meest logische inderdaad en zo ben ik het ook gewend bij websites als G2PLAY.net, maar zo staat het hier niet direct vermeld. Tegenwoordig mag je hier best kritisch naar kijken. Voor je het weet wordt je opgelicht en kunnen ze zeggen: "Maar dit is wat we beloofd hebben".

Maar de garantie van Xtzlove is voor mij voldoende. Bedankt ;)

Edit: bedankt Khiu voor het 100% bevestigen hiervan.
Ur welcome :)
Gaat allemaal goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
Khiu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:09:
[...]

Heb net even gebeld, aangezien ik nergens op de site kon vinden dat ze hem ook echt om 0:00 versturen. Dit heeft hij bevestigd, ze zijn ook aangesloten bij het webshop keurmerk (http://www.keurmerk.info/leden_partners/LidDetails/3247?s=1). Ik ga hem iig bestellen.
Indien je de boxed versie hebt gekocht krijg je dus de cd key ook opgestuurd om 00:00 en de doos krijg je de volgende dag thuis geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wat denk je zelf ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
spetzje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:14:
[...]

Indien je de boxed versie hebt gekocht krijg je dus de cd key ook opgestuurd om 00:00 en de doos krijg je de volgende dag thuis geleverd?
cd-key krijg je om 00:00 in je mailbox en de box komt 15 mei in je brievenbus.

[ Voor 26% gewijzigd door Xtzlove op 26-04-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Zo, gisteren maar even de installer van D3 alvast laten lopen en de +/- 9 GB binnen laten harken. Het enige wat resteert is de key om de boel te unlocken :)
Even een test gedaan door opnieuw de installer te laten lopen en deze check vervolgens alleen of daarwerkelijk in de aangewezen folder de installatie-files al staan (en download dus dan niet opnieuw).

De character filmpjes op de diablo site zijn zeer interessant. De Witch Doctor is nu mijn favoriet (van de 4 getoonde) en het is nu wachten op wat ze laten zien van de Wizard.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik bestel hem wel bij DB, hopelijk werkt het meisje er die ook D3 gaat spelen, als ik bij haar bestel krijg ik maandag de 14e wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
Ik heb een countdown pagina gemaakt uit verveling gister avond: http://d3countdown.juxter.net/

Ben best tevreden met de uitkomst. Rechts onderin kun je verschillende achtergronden selecteren en het geluid uit/aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Cthulhu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:19:
Ik bestel hem wel bij DB, hopelijk werkt het meisje er die ook D3 gaat spelen, als ik bij haar bestel krijg ik maandag de 14e wel mee ;)
ok: rofl! :')

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

delta1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:36:
Ik heb een countdown pagina gemaakt uit verveling gister avond: http://d3countdown.juxter.net/

Ben best tevreden met de uitkomst. Rechts onderin kun je verschillende achtergronden selecteren en het geluid uit/aan zetten.
Werken onder IE8 doet hij het hier in iedergeval niet. :D
Onder IE9 weet ik niet, ben momenteel nog niet thuis dus geen beschikking daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
delta1 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:36:

Ben best tevreden met de uitkomst.
Ik niet, nog ruim 18 dagen :')

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Xtzlove schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:16:
[...]

cd-key krijg je om 00:00 in je mailbox en de box komt 15 mei in je brievenbus.
Oeh heb maar even mijn order daar geplaatst, dan heb ik altijd de optie om tot diep in de nacht te gaan gamen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
MOAW schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:45:
[...]

Oeh heb maar even mijn order daar geplaatst, dan heb ik altijd de optie om tot diep in de nacht te gaan gamen. >:)
haha mooi.
Ik heb zelf mondeling via teamspeak bij hem besteld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is mooi dat jullie allemaal hebben besloten om D3 aan te schaffen, maar dat hoeft niet in het topic gemeld te worden? Ook niet waar, ook niet hoe, ook niet bij wie, ook niet op wat voor manier.

Hou het hier bij de game s.v.p.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Is toch handig als je bij een fan besteld? Denk dat zij ook wel een exemplaar meeneemt maandag avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Wie weet hoe XP verdeeld gaat worden in een party?
Krijg je extra, of juist minder XP in een party? Of evenveel? En wat als de één level 1 is en de andere level 50?
Krijgen ze dan beide even veel XP? Of krijgt een level 50 helemaal geen XP meer van level 1 area content? en waar ligt de level grens? Kan een level 1 überhaupt een party joinen met level 50 erin? Is hier al iets over bekend/gezegd?

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
Overigens de mensen die nog een CE willen of moeten bestellen, hij is weer te koop bij Bol.com voor 89.95. Ga nu niet reageren van, ik heb al een CE of iets dergelijks, maar ik zou zeggen, doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

bokkem schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:08:
Krijg je extra, of juist minder XP in een party? Of evenveel? En wat als de één level 1 is en de andere level 50?
Krijgen ze dan beide even veel XP? Of krijgt een level 50 helemaal geen XP meer van level 1 area content? en waar ligt de level grens? Kan een level 1 überhaupt een party joinen met level 50 erin? Is hier al iets over bekend/gezegd?
xp blijft gelijk, alleen of met 4 man, maakt niks uit enige wat veranderd is monster HP

enige voorwaarde is dat je binnen bereik ben van de gemaakte kill.
grens kan je baseren op je minimap. net buiten je minimap wordt nog geregistreerd

[ Voor 4% gewijzigd door roboreaper op 26-04-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Heb niet op alles een antwoord. Maar in een groep krijg je voor een monster evenveel XP wanneer je alleen zou zijn. Level maakt niet uit, je krijgt altijd even veel XP. Uiteraard kill je in een groep vaak sneller, waardoor je meer XP per uur kunt verwachten. En een level 50 zal relatief veel te weinig hebben aan 5xp van een monster, een level 1 daarentegen wel.

Je kunt met elkaar joinen ongeacht je level, echter zitter er wel op veel quests level restrictions. Zo was in de beta de Skeleton King een level 4-13 quest, je kunt echter als level 1 toch mee doen, en de XP krijgen van de kill. Maar niet de bonus XP voor het finishen van de quest. Die zul je dan later nog eens moeten doen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Als aanvulling hierop: Hoe zit het met je merc? Wordt alle exp gesplit met je merc?

In any case, de open beta is mij erg goed bevallen. Hoewel ik al jaren roep: ik ga als eerste een sorc maken in diablo 3 ben ik nu van mening dat de barb en de monk wel erg lekker spelen.

Offtopic: Lange tijd niet meer gepost op GOT maar de diablo 2 community hiero heb ik lang deel van uitgemaakt. Ik zie dat Angeloonie nog steeds actief is. Volgens mij hebben wij samen in het verleden dodelijk veel mephisto runs gedaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:27:
[...]

Als aanvulling hierop: Hoe zit het met je merc? Wordt alle exp gesplit met je merc?

In any case, de open beta is mij erg goed bevallen. Hoewel ik al jaren roep: ik ga als eerste een sorc maken in diablo 3 ben ik nu van mening dat de barb en de monk wel erg lekker spelen.

Offtopic: Lange tijd niet meer gepost op GOT maar de diablo 2 community hiero heb ik lang deel van uitgemaakt. Ik zie dat Angeloonie nog steeds actief is. Volgens mij hebben wij samen in het verleden dodelijk veel mephisto runs gedaan. >:)
Merc krijgt als het goed is evenveel XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PizZa_CalZone schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:27:
[...]

Volgens mij deel je geen XP met de merc, maar krijgt hij gewoon jouw XP óók. Dus jij 50XP, hij ook 50XP.
:w Zou best kunnen, is iig laaang geleden :P

We hebben overigens ook een GoT community voor D3: http://www.gotd3.nl/Forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Hoeveel mensen hier hebben een authenticator voor D3 of gaan er nog 1 kopen? Ik twijfel er aan of het een noodzakelijk kwaad is of niet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Laatst online: 22-07 17:04
Als er echt geen restricties zijn om een level 1 te joinen met een level 60, dan zou het leuk zijn als een maat +200xp heeft per kill+50% experience increase en jij gewoon hem moet volgen terwijl je gigantisch omhoog schiet.

Of dat ze restricties hebben voor die speciale affixes. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:45:
Hoeveel mensen hier hebben een authenticator voor D3 of gaan er nog 1 kopen? Ik twijfel er aan of het een noodzakelijk kwaad is of niet.
Ik heb een authenticator (app), en het is net wat je zelf wilt. Het is gewoon een extra beveiliging, en met al die hacks tegenwoordig is het niet erg om dat te hebben. En je merkt het maar 1x bij het inloggen, dus zo spannend is het niet.
iribuya schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:49:
Als er echt geen restricties zijn om een level 1 te joinen met een level 60, dan zou het leuk zijn als een maat +200xp heeft per kill+50% experience increase en jij gewoon hem moet volgen terwijl je gigantisch omhoog schiet.

Of dat ze restricties hebben voor die speciale affixes. We shall see.
Je moet binnen 10 levels van de mobs zitten om XP te krijgen. Dus als je lvl 20 bent krijg je alleen XP voor lvl 10-30 kills, en lvl 20 kills leveren het meeste XP op. Dus een lvl 30 mob killen is niet per sé meer XP verdienen.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 26-04-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Angeloonie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:52:
Dus als je lvl 20 bent krijg je alleen XP voor lvl 10-30 kills, en lvl 20 kills leveren het meeste XP op. Dus een lvl 30 mob killen is niet per sé meer XP verdienen.
Geven de 20-ers ook echt meer XP? Ik vraag dit omdat het er zo nu staat, maar waarschijnlijk is het gewoon vergelijkbaar met WoW, lvl30 geeft meer XP maar kost gewoon veel meer tijd en moeite om hem neer te krijgen.

Wat is je source hier van btw? Omdat je net eerder nog iets anders zei en nu dit neem ik aan dat je het net gelezen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 11:53
Ik had wel begrepen dat Blizzard boosten wilde beperken maar vind het wel raar om minder XP te geven voor grotere prestaties, wat een L30 omleggen met een L20 toch wel is. Cut-off aan de onderkant maakt niet uit: De XP die je opdoet is toch verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• los-palos
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-07 10:36
Gewoon appie voor op je telefoon downloaden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

los-palos schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:22:
[...]

Gewoon appie voor op je telefoon downloaden! ;)
Pas hier mee op dat als je een android phone hebt en vaak van ROMs verwisseld (clean install) en je hierna deze app weer installeerd deze niet "dezelfde" authenticator al eerder is en je dus aardig wat dingen moet regelen alvorens je deze kan gebruiken om in te loggen.

Dit heb ik tenminste hier en daar gelezen en is voor mij ook de reden om niet de app te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartinDude schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:02:
[...]

Geven de 20-ers ook echt meer XP? Ik vraag dit omdat het er zo nu staat, maar waarschijnlijk is het gewoon vergelijkbaar met WoW, lvl30 geeft meer XP maar kost gewoon veel meer tijd en moeite om hem neer te krijgen.
Ja en nee. Het is een prestatie inderdaad, maar het speelt spelen met hoge lvl chars juist in de hand. Als je de volledige XP krijgt dan ga je gewoon meelopen met een char 10 levels hoger en lvl je supersnel :)
Wat is je source hier van btw? Omdat je net eerder nog iets anders zei en nu dit neem ik aan dat je het net gelezen hebt :)
Ik zou zweren dat ik het ergens gelezen had, maar zo werkte het in ieder geval in D2, dacht dat dat ook in D3 zou zitten. Hier hoe het in D2 werkte.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 26-04-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
MartinDude schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:30:
[...]

Pas hier mee op dat als je een android phone hebt en vaak van ROMs verwisseld (clean install) en je hierna deze app weer installeerd deze niet "dezelfde" authenticator al eerder is en je dus aardig wat dingen moet regelen alvorens je deze kan gebruiken om in te loggen.

Dit heb ik tenminste hier en daar gelezen en is voor mij ook de reden om niet de app te gebruiken.
Ik had hetzelfde probleem hier ook toen ik mijn iPhone upgrade naar IOS 5.0 die in feite een onaangekondigde clean install deed waardoor mijn authenticator out of sync was en ik niet eens op battlenet kon inloggen. Gelukkig kun je hiervoor een ticket aanmaken bij Blizzard en is het uiteindelijk weer goedgekomen, maar ik ben daardoor ook wat terughoudend met die authenticator. Zeker omdat ik ook nog wel verwacht dat mijn telefoon een clean install nodig heeft in de toekomst

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Blitzdoctor schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:33:
Ik had deze blue posts/tweets nog niet zien voorbijkomen:
Twitter: If one of my friends has +50% magic find and deals the final blow to a boss, will I get 50% more items?
Also final blows, damage done, etc. don't effect drops, just if you were in-range when the kill happens.
Wat een domme beredenering, alsof je met +50%MF 2x zoveel vind dan normaal. Deze gast wet ook niet hoe MF gaat dus. Voor wat ik weet heeft elke mob een bepaalde drop chance en die verhoog je met zoveel % als dat je MF heeft, dus een mob heeft bijvoorbeeld 1% chance om een epic item te looten, dan krijg je met 50% mf 1,5% chance op die drop.

Verder heeft het antwoord ook niet veel te maken met de vraag, of e vraag is verkeerd gesteld, de vraag gaat over of het uitmaakt wie de kill maakt wie zijn MF gerekend wordt, maarja omdat de MF shared is heeft dat dus geen invloed.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 26-04-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• los-palos
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-07 10:36
Joarie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:51:
[...]

Ik had hetzelfde probleem hier ook toen ik mijn iPhone upgrade naar IOS 5.0 die in feite een onaangekondigde clean install deed waardoor mijn authenticator out of sync was en ik niet eens op battlenet kon inloggen. Gelukkig kun je hiervoor een ticket aanmaken bij Blizzard en is het uiteindelijk weer goedgekomen, maar ik ben daardoor ook wat terughoudend met die authenticator. Zeker omdat ik ook nog wel verwacht dat mijn telefoon een clean install nodig heeft in de toekomst
Vandaar dat je een restore code krijgt die je moet bewaren zodat je hem kunt resetten in zulke gevallen...

En als je je telefoon opnieuw installeert moet je eerste even inloggen op je battle.net en je authenticator verwijderen..

Ik had in Diablo 2 een level 96, 92 en 86 char... En dan log je in, is je uitrusting ineens weg.... Ik boos, half uur later nog eens ingelogged, chars ook weg.

Ik vind die authenticator dan ook geniaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Het is al van een paar pagina's maar toch wil ik de last minute CE kopers bij Bol.com behoeden voor een teleurstelling.

Ik heb een paar weken voor release alsnog de SW:TOR CE besteld bij bol.com toen die ineens weer op de website stond. Uiteindelijk ben ik een paar weken aan het lijntje gehouden en kreeg ik na een maand m'n geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Jochem Boom schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:47:
Het is al van een paar pagina's maar toch wil ik de last minute CE kopers bij Bol.com behoeden voor een teleurstelling.

Ik heb een paar weken voor release alsnog de SW:TOR CE besteld bij bol.com toen die ineens weer op de website stond. Uiteindelijk ben ik een paar weken aan het lijntje gehouden en kreeg ik na een maand m'n geld terug.
tja, daar vrees ik ook voor. Maar kon het toch niet laten om te proberen. In het ergste geval heb ik mijn geld een maandje opzij gezet ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jochem Boom schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:47:

Ik heb hem op 16 maart besteld toen ze weer op de site stonden bij Bol, ik hoop echt dat ik 1 kan krijgen, anders had ik net zo goed wel 1 genomen die je wel om 0:00 kan spelen, maar voor de CE kan ik wel 12 uur geduld hebben :+ Ik heb hem wel met accept giro besteld dus: Koko nie krijgen? Koko ook nie betalen!

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 26-04-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:02
Waarschijnlijk krijg ik op mijn werk ook nog collector editions! Ishier vraag naar? Dan vraag ik het na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Ik heb onlangs de app geïnstalleerd op mijn telefoon. Normaal doe ik zulks niet maar ik moet geen ellende hebben. Verwacht D3 toch wel redelijk veel te gaan spelen (voor mijn doen dan, 2-5 uurtjes per week eerste maanden) en dan is beveiliging wel een issue.

Kleine moeite om ellende te voorkomen. Voordeel is ook dat wanneer je ip hetzelfde blijft er geen code nodig is.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Jackson Claxon schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:33:
[...]

Ik heb onlangs de app geïnstalleerd op mijn telefoon. Normaal doe ik zulks niet maar ik moet geen ellende hebben. Verwacht D3 toch wel redelijk veel te gaan spelen (voor mijn doen dan, 2-5 uurtjes per week eerste maanden) en dan is beveiliging wel een issue.

Kleine moeite om ellende te voorkomen. Voordeel is ook dat wanneer je ip hetzelfde blijft er geen code nodig is.
Normaal ben ik niet zo bang voor hacks maar aangezien D3 met real cash gaat werken in een zekere zin, vind ik het toch wel belangrijk dar het beveiligd is, dus heb laatst een Authenticator (de echte) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
roel17 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:19:
Waarschijnlijk krijg ik op mijn werk ook nog collector editions! Ishier vraag naar? Dan vraag ik het na!
In dit geval... Ben ik zeker geinteresseerd. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:20:
Wat een domme beredenering, alsof je met +50%MF 2x zoveel vind dan normaal. Deze gast wet ook niet hoe MF gaat dus. Voor wat ik weet heeft elke mob een bepaalde drop chance en die verhoog je met zoveel % als dat je MF heeft, dus een mob heeft bijvoorbeeld 1% chance om een epic item te looten, dan krijg je met 50% mf 1,5% chance op die drop.

Verder heeft het antwoord ook niet veel te maken met de vraag, of e vraag is verkeerd gesteld, de vraag gaat over of het uitmaakt wie de kill maakt wie zijn MF gerekend wordt, maarja omdat de MF shared is heeft dat dus geen invloed.
om helemaal correct te zijn (en m'n geheugen me niet in de steek laat)
MF is degressief naarmate hogere 'rarity':
Heb je 50% meer kan op een magic
40% op rare (% is fictief, ken het niet exact vanbuiten)
35 op set
30 op epic (unique)
...

en zelfs exponentieel degressief naarmate je meer MF fit op je char. bv De waarden voor percentages +50% en +350% is niet '7x minder kans'
In D2 loont het eigenlijk niet om gear te fitten om boven de 350% te gaan. Je kans is maar iets groter, maar je snelheid om te farmen daalt te veel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de beste manier. In een party met iedereen alleen magic find items en dan alle zeldzame monstersdoodmaken in een lvl voordat je de lvlbaas afmaakt. Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:09:
Wat was de beste manier. In een party met iedereen alleen magic find items en dan alle zeldzame monstersdoodmaken in een lvl voordat je de lvlbaas afmaakt. Zoiets?
1) Een lvlbaas afmaken heeft geen invloed op de drops van 'zeldzame' monsters
Enkel lvlbazen hebben de eerste kill (quest complete) een verhoogde rarity-kans.
- De eerste keer dat je de skeleton king killt krijg je heel waarschijnlijk (bv 95% kans) een rare of beter, de volgende keren bv 'maar' 60%

2) Als je de eerste kill (quest complete) van een levelboss doet is het in principe een goed idee om een zo hoog mogelijke gemiddelde MF te hebben volgens mij (staat eigenlijk los van aantal spelers)
In D2 werden de %-en berekend op basis van de char die de killing blow uitdeelde, in D3 zijn het gemiddelden van alle spelers.

Dus je idee is goed voor de 1ste keer op een levelboss (als je hem zo aankan)
Daarna zou ik full FM afraden, als je gaat MF-farmen is grindsnelheid net zo belangrijk als MF%
Sneller grinden = meer drops / sneller nieuwe farmgame aanmaken
Wat de juiste balans is tussen snelheid (DPS) en MF is eigenlijk vrij persoonsgebonden

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
"If a player was to read the lore, interact with the environment, access 80% of the game content then you are looking at 15-20 to complete normal difficult."

:((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:19:
[...]

1) Een lvlbaas afmaken heeft geen invloed op de drops van 'zeldzame' monsters
Enkel lvlbazen hebben de eerste kill (quest complete) een verhoogde rarity-kans.
- De eerste keer dat je de skeleton king killt krijg je heel waarschijnlijk (bv 95% kans) een rare of beter, de volgende keren bv 'maar' 60%

2) Als je de eerste kill (quest complete) van een levelboss doet is het in principe een goed idee om een zo hoog mogelijke gemiddelde MF te hebben volgens mij (staat eigenlijk los van aantal spelers)
In D2 werden de %-en berekend op basis van de char die de killing blow uitdeelde, in D3 zijn het gemiddelden van alle spelers.

Dus je idee is goed voor de 1ste keer op een levelboss (als je hem zo aankan)
Daarna zou ik full FM afraden, als je gaat MF-farmen is grindsnelheid net zo belangrijk als MF%
Sneller grinden = meer drops / sneller nieuwe farmgame aanmaken
Wat de juiste balans is tussen snelheid (DPS) en MF is eigenlijk vrij persoonsgebonden
Ik heb het nooit zo op met kitjes wisselen, meer een allrounder set met van alles wat. Je hebt mensen die zelfs 4 volledige gear sets bij zich dragen voor als ze bepaalde mobs tegen komen, nou dat gaat me echt iets te ver,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag allen,

Ik kwam het in deze thread niet 123 tegen (search op "installer" en "client" gedaan in dit topic), maar tijdens het browsen kwam ik wat sites tegen vanwaar men een D3 installer (Diablo-III-8370-enGB-Installer) kan downloaden. Ik heb de downloadlinks van onderstaande sites tegen elkaar gecheckt en ze zijn exact hetzelfde.

http://www.gotd3.nl/Forum/viewtopic.php?f=21&t=152
http://www.gamecardwinkel...Diablo-3-(incl.-download)
http://diablo.incgamers.c...s/download-diablo-iii-now

De laatste site, Diablo: IncGamers, geeft als verklaring:

Blizzard is providing the installers in advance to avoid the crunch of three million people try to download it at the same time, come May 15th. You’re given these links if you pre-purchase the game now, via the Blizzard store or if you got a free copy with your WoW Annual Pass. They’re useful for everyone though, even if you’re buying a boxed copy, regular or D3CE, since they’ll save you time by doing what used to be found on the “install CD” in advance.

Ik dacht ik post het maar. Mogelijk heeft iemand er iets aan. Legit? Het lijkt me persoonlijk wel aannemelijk dat Blizz congestion zou willen voorkomen come releasedate.

Overigens. www.gotd3.nl? Affiliated to tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:43:
[...]

om helemaal correct te zijn (en m'n geheugen me niet in de steek laat)
MF is degressief naarmate hogere 'rarity':
Heb je 50% meer kan op een magic
40% op rare (% is fictief, ken het niet exact vanbuiten)
35 op set
30 op epic (unique)
...

en zelfs exponentieel degressief naarmate je meer MF fit op je char. bv De waarden voor percentages +50% en +350% is niet '7x minder kans'
In D2 loont het eigenlijk niet om gear te fitten om boven de 350% te gaan. Je kans is maar iets groter, maar je snelheid om te farmen daalt te veel.
Dit was in D2 inderdaad het geval. In D3 hebben de makers aangegeven dat er geen diminishing returns zijn met MF. Of te wel elke punt in MF is evenveel waard. Maar het zal inderdaad wel zo zijn dat teveel MF stapelen ten koste gaat van andere stats en je dus minder effectief monsters kan farmen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 04:32:
Goedendag allen,

Ik kwam het in deze thread niet 123 tegen (search op "installer" en "client" gedaan in dit topic), maar tijdens het browsen kwam ik wat sites tegen vanwaar men een D3 installer (Diablo-III-8370-enGB-Installer) kan downloaden. Ik heb de downloadlinks van onderstaande sites tegen elkaar gecheckt en ze zijn exact hetzelfde.

http://www.gotd3.nl/Forum/viewtopic.php?f=21&t=152
http://www.gamecardwinkel...Diablo-3-(incl.-download)
http://diablo.incgamers.c...s/download-diablo-iii-now

De laatste site, Diablo: IncGamers, geeft als verklaring:

Blizzard is providing the installers in advance to avoid the crunch of three million people try to download it at the same time, come May 15th. You’re given these links if you pre-purchase the game now, via the Blizzard store or if you got a free copy with your WoW Annual Pass. They’re useful for everyone though, even if you’re buying a boxed copy, regular or D3CE, since they’ll save you time by doing what used to be found on the “install CD” in advance.

Ik dacht ik post het maar. Mogelijk heeft iemand er iets aan. Legit? Het lijkt me persoonlijk wel aannemelijk dat Blizz congestion zou willen voorkomen come releasedate.

Overigens. www.gotd3.nl? Affiliated to tweakers.net?
De sites zelf niet, maar ik heb de installer (of downloader, wat je wilt) ook gebruikt, gewoon de versie die via Battle.net kwam. (Annual pass). En hij haalt geloof ik 7,4GB binnen, maar doet er nog niks mee dan verstoffen tot 15 mei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:13:
[...]
De sites zelf niet, maar ik heb de installer (of downloader, wat je wilt) ook gebruikt, gewoon de versie die via Battle.net kwam. (Annual pass). En hij haalt geloof ik 7,4GB binnen, maar doet er nog niks mee dan verstoffen tot 15 mei..
Ah, beter. Legit dus. Cool hoor. Goed om te weten. Ik meen dat gamecardwinkel (zal ook wel voor andere soortgelijke shops gelden) je de key mailt op moment dat spel wordt vrijgegegeven, waardoor je dan meteen na middernacht zou moeten kunnen gaan rossen. That is to say, als het spel idd om middernacht wordt vrijgegeven. Niet dat ik daar nou besteld heb. Ik haal een hardcopy. But who wants to know. Thanks for the info, Macchillie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:26:
[...]

Ah, beter. Legit dus. Cool hoor. Goed om te weten. Ik meen dat gamecardwinkel (zal ook wel voor andere soortgelijke shops gelden) je de key mailt op moment dat spel wordt vrijgegegeven, waardoor je dan meteen na middernacht zou moeten kunnen gaan rossen. That is to say, als het spel idd om middernacht wordt vrijgegeven. Niet dat ik daar nou besteld heb. Ik haal een hardcopy. But who wants to know. Thanks for the info, Macchillie.
hmm, was net aan het aanpassen...
Als je wilt kan ik je wel mijn bestand mailen als je het niet vertrouwd ofzo, DM me dan ff je mailadres, kheb em voor de MAC en Windows.. Zal wel morgen worden denk ik, ze staan thuis, en vanavond een feessie, dus niet thuis..
Het is toch nog geen 15 mei.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 05:58:
[...]

Dit was in D2 inderdaad het geval. In D3 hebben de makers aangegeven dat er geen diminishing returns zijn met MF. Of te wel elke punt in MF is evenveel waard. Maar het zal inderdaad wel zo zijn dat teveel MF stapelen ten koste gaat van andere stats en je dus minder effectief monsters kan farmen.
Wist ik niet, bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Had deze vraag eerder gesteld maar geen antwoord gekregen. Ik krijg d3 bij een PU abbonement, ik neem aan dat je dan een fysieke disc krijgt? en zo ja pas deze door de brievenbus? Gezien ik de hele week gewoon aan het werk ben is dit wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:28:
[...]
hmm, was net aan het aanpassen...
Als je wilt kan ik je wel mijn bestand mailen als je het niet vertrouwd ofzo, DM me dan ff je mailadres, kheb em voor de MAC en Windows.. Zal wel morgen worden denk ik, ze staan thuis, en vanavond een feessie, dus niet thuis..
Het is toch nog geen 15 mei.. 8)
Angeloonie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:30:
[...]
Yup, dat is de GoT Diabll III guild :)
Ah, thanks for the offer, Macchillie. En thanks Aneloonie. Pak hem wel van gotd3.nl dan. Tweakers. Jwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interview met Jay Wilson
Bron: http://diablo.incgamers.c...n-taiwan-press-conference
pvp HOPELIJK tegen eind 2012 :-o

The PvP system is still in a period of change and there is no definite schedule for its launch but the PvP system will be a completely open game mode. However, skills in their nature will remain the same, such as damage output, stun period, for example, may be reduced in PvP.

Nothing specific has been decided regarding public testing of the PvP mode but do not rule out a similar system to World of Warcraft’s Patch Test Realm (PTR).

It is hoped PvP mode will be in the game by the end of 2012.

In PvE mode there will be no means to kill other players as that ruins the fun of the game.

If demand is high they will consider having a Chinese interface with English audio.

The expansion pack will provide new places, equipment and increase the difficulty but there will be no increase the level cap.

There will be no ladder in Diablo 3.

Skills should be similar as they are in the beta, possibly minor fine tuning will only be required.

Character customization was a little more elaborate to begin with. Initially 8 or 9 hair and beard colours were designed for the Barbarian but once in game it made such a tiny difference and when wearing a helmet the differences could not be seen at all so they decided against this level of customisation.

Dyes will allow you to customise your equipment. An invisible dye on body armour will make your character look as if they do not have body armor on.

The third artisan (Mystic) will return but her role will be useful.

The interface will not change but possibly minor tweaks.

Jay has not beaten inferno difficulty, as a solo player or in a 4-player multiplayer game

If a player was to read the lore, interact with the environment, access 80% of the game content then you are looking at 15-20 to complete normal difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:46:
If a player was to read the lore, interact with the environment, access 80% of the game content then you are looking at 15-20 to complete normal difficult.
15-20 wat? Minuten?! Nee, lijkt me absurd weinig, 15-20 uur voor enkel normal vind ik daarentegen wel al beter :9~

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Ik heb in september 2011 een CE besteld bij bol.com. Ik hoop dat ik hem ook daadwerkelijk krijg.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
playlogic schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:36:
"If a player was to read the lore, interact with the environment, access 80% of the game content then you are looking at 15-20 to complete normal difficult."

:((((
Vind je 15-20 uur te weinig? Ik vind het meer dan zat, zeker als je bedenkt dat je het 4x doet en dan waarschijnlijk nog met meerdere classes. Ik vond het bijvoorbeeld bij Titan Quest een groot nadeel dat de game zo lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JA, ik wil
JA, ik wil

wat duurt dat toch lang. Heerlijk dat aftellen tot bepaalde datum. Lang geleden dat ik heb uitgekeken naar een game release. echt benieuwd hoe de game gaat bevallen (ontdekte de beta pas op zondag 23.00u)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Over de installers: wat is precies het verschil tussen de En-US en EN-GB versie? Ik zie in Nederland vaak de En-GB versie voorbij komen als download, maar standaard wordt er in NL vnl. met de EN-US versie gewerkt.

Zou het verschil puur phosphor vs fosfor zijn of is er meer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
M_V schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:07:
Ik heb het niet geverifieerd, maar ik ga er vanuit dat de enGB Britse spelling bevat, en de enUS Amerikaanse spelling. Heel veel verschilt dat niet, maar ik schrijf toch liever 'colour', dan 'color', dus ik ga voor enGB ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

M_V schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:07:
Over de installers: wat is precies het verschil tussen de En-US en EN-GB versie? Ik zie in Nederland vaak de En-GB versie voorbij komen als download, maar standaard wordt er in NL vnl. met de EN-US versie gewerkt.

De GB versie is Europees... Zover ik weet gebruiken alle Blizzard games in Nederland de En-GB versie ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
CobyBE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:51:
[...]

15-20 wat? Minuten?! Nee, lijkt me absurd weinig, 15-20 uur voor enkel normal vind ik daarentegen wel al beter :9~
Ik heb over de beta playthroughs al 2 uur gedaan dus dan zal het geen 20 minuten zijn nee :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
CobyBE schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:51:
[...]

Ik neem aan dat ze lvl 15-20 bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 12:40

Melkaz

Melkazar

Jackson Claxon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:14:
[...]

Denk toch echt uren, het kost in de beta ongeveer 1 uur om level 8 aan te tikken, level 13 kost ongeveer 3 uur omdat je lower level mobs moet grinden. Dan zou level 15 wel erg snel zijn aangezien je de Skeleton King op level 8 a 9 al kan omleggen en dat is pas een klein stukje van ACT1.

Ik kan me herinneren dat iemand die @ Blizzard mocht spelen zijn Demon Hunter op level 30+ moest pushen om NightMare aan te kunnen dus dan klinkt 15 tot 20 uur wel realistisch.

[ Voor 0% gewijzigd door Melkaz op 27-04-2012 10:19 . Reden: Foute inschatting! ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson Claxon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:14:
[...]

Neuh dat zijn echt uren. Bèta ben je binnen 2 uurtjes al lvl 13, en dan zit je nog maar op 25%-33% oid van Act I. Dus 15-20 uur is heel realistisch IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Angeloonie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:37:
[...]
Ja en nee. Het is een prestatie inderdaad, maar het speelt spelen met hoge lvl chars juist in de hand. Als je de volledige XP krijgt dan ga je gewoon meelopen met een char 10 levels hoger en lvl je supersnel :)

[...]
Ik zou zweren dat ik het ergens gelezen had, maar zo werkte het in ieder geval in D2, dacht dat dat ook in D3 zou zitten. Hier hoe het in D2 werkte.
Ik zat laatste een stream te kijken van iemand die veel claimt te weten over het spel, hij gaf aan dat elk lvl dat de mob hoger is er 10% exp bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Thyranys schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:10:
[...]

Ik heb het niet geverifieerd, maar ik ga er vanuit dat de enGB Britse spelling bevat, en de enUS Amerikaanse spelling. Heel veel verschilt dat niet, maar ik schrijf toch liever 'colour', dan 'color', dus ik ga voor enGB ;).
offtopic:
goh, ik merk wel dat ik een mengelmoes gebruik tussen de GB en US spelling :X

Strava

Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.