Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Bulls schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:40:
Doe maar niet Diablo 3 wordt zo leuk dat je WoW voor een jaar of langer niet meer aanraakt, en is het dus weggegooid geld :D
Moa, voor de echte hardcore freaks zijn er dual monitor/keyboard setups, of gewoon meerdere PCs ;)
Niet dat ik dat van plan ben, heck ik heb al jaren geen WoW meer gespeeld en ik ga nu ook niet meer opnieuw beginnen.

Anyhoo, gisteren in de beta per toeval een geel item gevonden op een world mob. Ik dacht dat deze voorbehouden waren aan Skeleton King achtige (welke klasse mobs is dat?)?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Kapoen schreef op zondag 29 april 2012 @ 09:36:
[...]

Anyhoo, gisteren in de beta per toeval een geel item gevonden op een world mob. Ik dacht dat deze voorbehouden waren aan Skeleton King achtige (welke klasse mobs is dat?)?
Het leuke in Diablo 3 is dat de beste gear juist dropt van `world mobs` (voornamelijk de rare packs), je wordt dus een beetje gedwongen om elke level volledig uit te pluizen omdat je niet persee de beste gear vind op een boss.
Een boss run heeft in D3 dus ook niet heel veel zin. ( en dat is ook de bedoeling van Blizzard )

Ik merkte vooral bij de Skeleton King dat de eerste keer altijd een yellow item dropt, de 150 keer daarna geen een meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb tot nu toe altijd een geel item gekregen van de SK bij de eerste kill, op die manier kon ik mijn eerste barbarian redelijk lekker equippen, 'k had zelfs een gele 2 hander. En dan kwam de reset van de beta realm *sniff* ;)

Wat mij opviel aan de itemization in het algemeen: zelfs met het beperkte aantal modifiers beschikbaar in de beta wou ik al meteen experimenteren. Bouw ik een char dat lekker veel xp schept (met +xp items), wil ik één met increased attack speed, of toch liever mf stacken? Dat voorspelt veel goeds voor de live versie vanuit mijn standpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
We kunnen wel zeggen dat in principe altijd de eerste keer dat je SK killt een rare item dropt (geel bedoel ik).

En daarna eigenlijk nooit meer.

Ik vraag me af of dat eigenlijk ook geldt voor de andere bosses.

Dus algemeen:

Is het zo dat je een andere loot table hebt als je een first run doet door het soel? Krijg je bij elke boss andere loot als je hem voor de eerste keer slacht?

Ik denk eigenlijk van niet.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:55
geen andere loot table.

gewoon VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer kans om een te krijgen de eerste kill.
(weet niet of het 100 % kans op een rare is de eerste keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
blahenazo schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:05:
geen andere loot table.

gewoon VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer kans om een te krijgen de eerste kill.
(weet niet of het 100 % kans op een rare is de eerste keer)
Het is niet 100%. Heb meegemaakt dat sommigen het niet krijgen. De vraag was of het bij andere bosses ook zo werkt.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
De loot is natuurlijk voor de beta flink aangepast, ik had een paar patches geleden al 3x een gele item geloot uit iets anders, zelfs een keer uit een "lose stone" En 1 uit een gewone chest.

Ik neem aan dat in de retail de loot wel wat anders is, de beta heeft een eigen loot table, plus dat het ook nog eens heel vroeg in de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Als het goed is, is de loot in de beta hetzelfde als de loot in de uiteindelijke release build. Tenzij ze nog dingen aanpassen aan de loot in de laatste 2 weken. Monster level is uiteindelijk het voornaamste dat bepaald wat er kan droppen. Eindbazen hebben een grotere kans om iets goeds te droppen dan een normal mob, maar rares/champions ook. Hoe die verhouding gaat zijn, zal pas duidelijk worden na 15 mei.

Blizzard heeft wel aangegeven dat het verslaan van een eindbaas 'rewarding' moet genoeg moet voelen om het de moeite waard te maken, maar niet zo dat eindbazen de beste manier zijn om goede loot te vinden. Ze hebben ook aangegeven dat elk in item in de game vanuit elk monster of barrel/loose rock kan droppen. De kans dat het daadwerkelijk gebeuren kan, zal wel drastisch verschillen.

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 29-04-2012 12:11 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Elke monster moet een bepaalde drop rate hebben, en je kan in de beta geen Legendary's vinden, eerder was er een speciale beta legendary en dat was Griswolds Edge, en die was zelfs elke keer anders, speciaal voor de beta gemaakt.

Ga er maar van uit dat er wel degelijk een aangepaste loot table is voor de beta, anders zul je welicht dingen kunnen vinden die niet de bedoeling zijn en kunnen spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Bulls schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:09:
Elke monster moet een bepaalde drop rate hebben, en je kan in de beta geen Legendary's vinden, eerder was er een speciale beta legendary en dat was Griswolds Edge, en die was zelfs elke keer anders, speciaal voor de beta gemaakt.

Ga er maar van uit dat er wel degelijk een aangepaste loot table is voor de beta, anders zul je welicht dingen kunnen vinden die niet de bedoeling zijn en kunnen spoilen.
Zo had ik er nog niet overna gedacht. I stand corrected :+ Ik zat zelf meer te denken aan magic/rare items. Ik denk niet de kans voor rare items in dit stuk van het spel zijn aangepast voor de beta. Ik kan er echter niks over vinden, dus wellicht is dat ook aangepast.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
voxxel schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:14:
[...]

Zo had ik er nog niet overna gedacht. I stand corrected :+ Ik zat zelf meer te denken aan magic/rare items. Ik denk niet de kans voor rare items in dit stuk van het spel zijn aangepast voor de beta. Ik kan er echter niks over vinden, dus wellicht is dat ook aangepast.
Oh nee, dat is ook juist, de droprates zullen gelijk zijn maar de loot table is anders, ik had het ook niet op die manier bekeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:18:
[...]

Oh nee, dat is ook juist, de droprates zullen gelijk zijn maar de loot table is anders, ik had het ook niet op die manier bekeken. ;)
Ok, ik had het meer over de vergelijking tussen first run en non-first run. Zal er bij andere bosses ook de eerste keer betere loot zijn/? Volgens mij weet niemand dat gewoon nog..?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:24:
[...]

Ok, ik had het meer over de vergelijking tussen first run en non-first run. Zal er bij andere bosses ook de eerste keer betere loot zijn/? Volgens mij weet niemand dat gewoon nog..?
Zoiets was al wel gemeld. Ik vind het alleen jammer dat je altijd een class rare krijgt, dat maakt het weer te voorspelbaar en minder random maar ja.

Verder hebt je na level 60 de Mark of Valor, wat bosses natuurlijk weer meer laten droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Er was trouwens door blizzard ook al ergens aangekaart, dat het best zo kan zijn, dat je uren lang niks geels of iets leuks vindt.
Maar dat verdedigen ze dan met te zeggen: echter je kunt al de blauwe items die je gevonden hebt salvagen en op die manier leuke gele gear maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:36

The Chosen One

Zie signature!

Tja dat is luck. Kan ook 10 keer in een minuut vallen (0,00001% kans voor dat maar toch).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bulls schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:38:
[...]

Zoiets was al wel gemeld. Ik vind het alleen jammer dat je altijd een class rare krijgt, dat maakt het weer te voorspelbaar en minder random maar ja.

Verder hebt je na level 60 de Mark of Valor, wat bosses natuurlijk weer meer laten droppen.
Ow is mark of valor pas na lvl 60? Mijn verklaring was dat de eerste keer je het alle hoeken en gaten uit hebt gepluist en dus alle elite's hebt gekilled. Zodoende de hogere dropkans op de skeleton king.

Vroeg me wel af waarom ik nergens een buff of iets dergelijks zag met "mark of valor". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik ga me sowieso in normal ook niet echt druk maken om gear totdat je lvl ~30 bent.
Normal zal iedereen wel uitspelen, nightmare misschien ook maar Hell wordt een ander verhaal. Daarna hebben we natuurlijk ook nog inferno.

Vergelijk het een beetje met WoW, de eerste levels gaan zo snel dat je niet heel lang geniet van goeie gear early ingame, daarnaast is normal zo easy dat je met "blue" gear ook overal doorheen hakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
bangkirai schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:46:
Er was trouwens door blizzard ook al ergens aangekaart, dat het best zo kan zijn, dat je uren lang niks geels of iets leuks vindt.
Maar dat verdedigen ze dan met te zeggen: echter je kunt al de blauwe items die je gevonden hebt salvagen en op die manier leuke gele gear maken.
Wat is salvagen? Heeft dat te maken met het nieuwe blacksmith/craft gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
biggydeen2 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:24:
Ik ga me sowieso in normal ook niet echt druk maken om gear totdat je lvl ~30 bent.
Normal zal iedereen wel uitspelen, nightmare misschien ook maar Hell wordt een ander verhaal. Daarna hebben we natuurlijk ook nog inferno.

Vergelijk het een beetje met WoW, de eerste levels gaan zo snel dat je niet heel lang geniet van goeie gear early ingame, daarnaast is normal zo easy dat je met "blue" gear ook overal doorheen hakt.
Uiteraard zal ik wel leuke 1 tot 30 items bewaren voor andere classes zodat je dan er iets sneller door komt. Maar inderdaad is goede gear pas later van belang. Ik weet nog dat in D2 pas rond level 42 de echt leuke dingen waren die echt de moeite waard waren om te bewaren. (occu, bartucs, areats etc)

Moet natuurlijk nog blijken of het uit komt met de stash of je veel low level gear kan bewaren.
Aubergine schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:33:
[...]

In de beta kwam al mijn gold van de gold drops zelf, alle blauwe items werden gesalvaged en de witte niet mee genomen :) Van al die salvage materials kun je craften.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 29-04-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

ja.
salvagen vernietigd een item (blauw of beter) en geeft je crafting materiaal. Met dat materiaal (en gold) kun je dingen craften bij de blacksmith ect.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

RocketKoen schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:36:
[...]

ja.
salvagen vernietigd een item (blauw of beter) en geeft je crafting materiaal. Met dat materiaal (en gold) kun je dingen craften bij de blacksmith ect.
Overigens heb ik gemerkt dat in de beta, over het algemeen de crafted items beter zijn dan de drops. :) Maar het kost je wel veel knaken.

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 29-04-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]Wat is salvagen? Heeft dat te maken met het nieuwe blacksmith/craft gebeuren?
wanneer je een praatje maakt met de blacksmith staat die voor je klaar. Hij kan je uitrustig voor je repareren voor geld. Tevens kan je er items laten maken van bepaald level. Daarvoor moet je grondstoffen inleveren. Die vind je in de wereld, en kun je bemachtigen door een magic item te laten vernietigen, die grondstoffen worden gebruikt zodat jij nieuwe wapens kunt kopen. Het lvl van die items is afhankelijk van het lvl van je blacksmith. In de beta kon je herhaaldelijk enkele duizend G neerleggen om de blacksmit te upgraden naar betere gear en wapens. Ik had niet de indruk dat een hogere blacksmith lvl tevens meer/betere grondstoffen oplevert. weet niet of iemand dat anders ervaarde?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

himlims_ schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:53:
[...] In de beta kon je herhaaldelijk enkele duizend G neerleggen om de blacksmit te upgraden naar betere gear en wapens. Ik had niet de indruk dat een hogere blacksmith lvl tevens meer/betere grondstoffen oplevert. weet niet of iemand dat anders ervaarde?
Nee volgens mij is het afhankelijk van het itemlvl welke mats er potentieel uit kunnen komen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PizZa_CalZone schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:57:
[...]

Nee volgens mij is het afhankelijk van het itemlvl welke mats er potentieel uit kunnen komen. :*)
Ook niet eens. Alleen de kleur van het item.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexius22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 18:09
Om het wachten op de release wat draaglijker te maken heb ik meegedaan aan het "Darkness falls. Heroes rise¨ art contest van Blizzard, met dit als resultaat: http://reveal.diablo3.com...!/gallery/most_liked/3338

Vergeet bij het bekijken niet op het witte duimpje eronder te klikken als je een mede tweaker wil steunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

RocketKoen schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:10:
[...]

Ook niet eens. Alleen de kleur van het item.
Dan is het een combinatie, gezien ik uit de salvaged mats van lower level mobs volgens mij nog nooit gele mats heb gehad. Die kwamen namelijk meestal uit blue gear van cathedral level 4 of in de kings crypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:52:
[...]

Overigens heb ik gemerkt dat in de beta, over het algemeen de crafted items beter zijn dan de drops. :) Maar het kost je wel veel knaken.
Ik mag toch aannemen, dat in de full version van de game toch betere items droppen, dan alleen de crafted items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:32:
[...]

Ik mag toch aannemen, dat in de full version van de game toch betere items droppen, dan alleen de crafted items.
Ik vermoed dat je geen legendary's / unique's kunt craften. Of ze zullen ziek duur zijn kwa mats ofzo. Maar tot lvl 60 zul je denk ik wel veel crafted items gaan dragen.

[ Voor 9% gewijzigd door PizZa_CalZone op 29-04-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
RocketKoen schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:36:
[...]

ja.
Soort enchanting uit WoW dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Aubergine schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:37:
[...]

Soort enchanting uit WoW dus.
Kwa mats verzamelen wel. Maar meer zoals de blacksmit in wow. Je ziet zegmaar de base stats van een item. En daarbij hoeveel random magic properties je erop kan krijgen. Tis zegmaar een soort slotmachine. :) je craft dan zegmaar een nieuw item ipv extra enchants op een bestaand item te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 29-04-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nexius22 schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:22:
Om het wachten op de release wat draaglijker te maken heb ik meegedaan aan het "Darkness falls. Heroes rise¨ art contest van Blizzard, met dit als resultaat: http://reveal.diablo3.com...!/gallery/most_liked/3338

Vergeet bij het bekijken niet op het witte duimpje eronder te klikken als je een mede tweaker wil steunen :)
Ziet er goed uit!

Deze heeft mijn broer gemaakt, echt geschilderd op canvas:
http://reveal.diablo3.com.../gallery/most_recent/3168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Ik heb via de pricewatch gekeken naar diablo 3 CE maar tot mijn grote schrik zijn ze uitverkocht!
Ook bij bol jammer genoeg! iemand enig idee waar ik er nog 1 op de kop kan tikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Commercial van Diablo 3. Net bekend gemaakt. Je krijgt hier echt een evul smile op je gezicht!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Laatst online: 10-06 21:46
Wat een mooie beelden weer! laat ze aub een eigen tv studio beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:52
Mooie korte clip!

Nu alleen nog de gameplay video van de Wizard en dan is het echt aftellen geblazen tot de 15e!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Stranglem schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:51:
Commercial van Diablo 3. Net bekend gemaakt. Je krijgt hier echt een evul smile op je gezicht!

[video]
Oh yeah, evil is back! :9~

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Diablo is ook te zien in de movie. ziet er geniaal uit!

Als je zit met de Diablo 2 cinematics vergelijkt... kwijl kwijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

[video]
Pff, vind het maar misleidend.
Worden er veel cutscenes getoond bij het doorlopen van de game? Mensen zullen nu misschien hyped worden omdat ze denken dat het verhaal verteld wordt door imposante cutscenes. (Zelfs wetende dat het in wezen een topdown action RPG is.)

Wel chic gemaakt hoor, daar niet van. :)
Maar ik had toch iets van gameplay verwacht. Dat lijkt me logisch...

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 29-04-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Asgaro schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:28:
[...]

Worden er veel cutscenes getoond bij het doorlopen van de game? Mensen zullen nu misschien hyped worden omdat ze denken dat het verhaal verteld wordt door imposante cutscenes. (Zelfs wetende dat het in wezen een topdown action RPG is.)

Wel chic gemaakt hoor, daar niet van. :)
Holy crap, ik had echt kippenvel net. Echt extreem gaaf gemaakt. Maar een antwoord op jouw vraag, diablo 3 bevat ongeveer een half uur aan cinematics. Dus ja, een groot deel van het verhaal zit in de cutscenes.

[ Voor 3% gewijzigd door voxxel op 29-04-2012 22:34 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:02
Vraagje:

spoiler:
Is dat nou Imperius die Tyreal aanvalt?

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
The-Priest-NL schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:02:
Vraagje:

spoiler:
Is dat nou Imperius die Tyreal aanvalt?
spoiler:
Het zijn in elk geval imperius in het begin en tyrael wat later in het filmpje

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:02
voxxel schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:04:
[...]

spoiler:
Het zijn in elk geval imperius in het begin en tyrael wat later in het filmpje
spoiler:
Hmm twijfel nu want in beide shots zie je Solarion (Spear of Valor). Lijkt dus in beide shots om Imperius te gaan

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
The-Priest-NL schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:07:
[...]

spoiler:
Hmm twijfel nu want in beide shots zie je Solarion (Spear of Valor). Lijkt dus in beide shots om Imperius te gaan
Ik ga de commercial niet verder analyseren, ik zie het 15 mei allemaal wel :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, alsof het wachten niet moeilijk genoeg was zonder die teasers van de cutscenes! Ziet er zoals gewoonlijk weer super uit. Op naar de 15e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Logisch?! Heel veel game commercials hebben geen gameplay footage.
Het draait bij D3 niet om graphics, dus dan het marketingtechnisch bij lange na niet zo interessant als bij bv BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Zeer vadsige teaser. Dat eerste shot van Big D helemaal aan het begin... scary! oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

[video]
Ik wil godver de goder een Diablo film ja! aargh!
Ga nou gewoon ff Diablo 2 spelen, normal kom je wel door voor 15 mei. Pff.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 30-04-2012 03:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brute reclame. :)

Bijna zover... heb een week verlof uiteindelijk kunnen fixen. Ohh yea! Volgende week zaterdag inkopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Betreft de moeilijkheidsgraad in Inferno.

Ik weet dat het te moeilijk gaat worden voor de casual player. Wat ze gedaan hebben is het volgende:

Er is een internal test team die de hogere diffuculty speelt. De diffuculty van die top spelers. Dat vermedigvuldigen ze met 2 voor de final game.

Dus de game gaat 2 keer zo moeiliijk worden als het was tijdens de interne test voor de top spelers.

Als je dat hoort, dan weet je eigenlijk dat het spel te moelijk gaat worden voor de mainstream speler.
Het enige waar ik bang voor ben is dat er al zoveel mensen geklaagd hebben dat het te moeilijk is, dat ze alles versimpeld hebben voor ik bij de onmogelijke inferno aangekomen ben.

Dat is namelijk wel iets wat bijna zeker zal gaan gebeuren. Met genoeg klachten zullen ze alles gaan verspimpelen, helaas.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik ben daar niet zo bang voor eigenlijk. Terugkijkend naar D2, vanaf patch 1.08 (uit mijn hoofd) werd Hell difficulty in plaats van makkelijker juist moeilijker. Alle monsters kregen meer hp, meer damage etc.

Veel mensen zeggen dat WoW makkelijker is geworden over de jaren heen. Ja, het levelen is makkelijker geworden. De introductie van normal/heroic raids (en nu ook de random raid finder), heeft raiden voor de meer casual gamer toegankelijk gemaakt. Maar heroic is altijd extreem moeilijk geweest en alleen toegankelijk voor hardcore spelers. Recentelijk is heroic Ragnaros nog bestempeld als de moeilijkste raid boss tot nu toe door guilds als Paragon/Method etc.

Lang verhaal kort, ik denk dat Blizzard er altijd voor heeft gezorgd dat hun games voor een heel breed publiek toegankelijk zijn, maar dat ze de hardcore spelers niet vergeten. Casual spelers kunnen zich vermaken met normal-hell. Hardcore spelers kunnen zich vermaken met inferno.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:24
Ik ben het met Voxxel eens. Je hebt nog steeds nightmare en hell. Inferno is een extraatje. Ik denk dat ik een causal / mainstreamer ben en ik voel me niet teleurgesteld als Inferno te zwaar is, maar reken maar dat ik het ga proberen. Dan maar nat gaan :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Jay, quick question: is Inferno mode designed to be beatable by an HC character?
Not really, but please consider that as a challenge. :) (Source)

Weet niet of ik er wel heen durf :p .

*edit*

Nieuwe wizard spotlight: http://www.youtube.com/watch?v=VgAoVpBohas&feature=g-u-u

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Iemand misschien nog een online adresje waar je de CE kan pre orderen? Alles wat ik tegenkom is uitverkocht.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quze schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:54:
Wat een mooie beelden weer! laat ze aub een eigen tv studio beginnen
Ik verwacht ook weer hoge kwaliteit story filmpjes tussen de Acts, net zoals in Diablo II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Stranglem schreef op maandag 30 april 2012 @ 08:10:
Betreft de moeilijkheidsgraad in Inferno.

Ik weet dat het te moeilijk gaat worden voor de casual player. Wat ze gedaan hebben is het volgende:

Er is een internal test team die de hogere diffuculty speelt. De diffuculty van die top spelers. Dat vermedigvuldigen ze met 2 voor de final game.

Dus de game gaat 2 keer zo moeiliijk worden als het was tijdens de interne test voor de top spelers.

Als je dat hoort, dan weet je eigenlijk dat het spel te moelijk gaat worden voor de mainstream speler.
Het enige waar ik bang voor ben is dat er al zoveel mensen geklaagd hebben dat het te moeilijk is, dat ze alles versimpeld hebben voor ik bij de onmogelijke inferno aangekomen ben.

Dat is namelijk wel iets wat bijna zeker zal gaan gebeuren. Met genoeg klachten zullen ze alles gaan verspimpelen, helaas.
het wordt niet makkelijker gemaakt. echt niet
inferno is een bonus moeilijkheid graad

alle loot die je in inferno kan vinden kan je ook in hell vinden. hell is gewoon end game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
The-Priest-NL schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:07:
[...]

spoiler:
spoiler:
het 2e shot is wel duidelijk Tyrael aan de rest het armor te zien. Wellicht een gevecht tussen de 2 waar Tyrael het wapen van Imperius tegen hemzelf gebruikt? Wellicht omdat Tyraels eigen zwaard nutteloos is tegen hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
roboreaper schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:02:
[...]
alle loot die je in inferno kan vinden kan je ook in hell vinden. hell is gewoon end game
Gaat de kwaliteit van items niet omhoog in inferno? Of zijn de dropkansen gewoon anders? Het lijkt me raar dat Blizzard geen incentive zou voorzien om inferno aan te vatten, buiten titels/banners/... dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Volgens mij zijn beste beste items (hoogste tier items) wel degelijk alleen op inferno te vinden. Maar vanwege de randomness van de stats kan je op hell ook hele goede items vinden die beter zullen zijn dan veel inferno drops.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Hadden inferno items niet gewoon mooiere looks zoals Aura's? Plus een speciale title als reward?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:57

scorpie

Supra Addict

Voordat D3 uitkomt toch maar even de videos met de verhaallijn kijken.. ik ben altijd zo slecht in het onthouden van zulk soort verhalen.. ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
[...]

Heb je een bron hiervan?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
[...]

Dat zou ik erg jammer vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 15-09 19:34
@ Blizzcon 2011 hadden ze het er over dat Inferno Solo gedaan kan worden.. Samen met items die alleen of meer in Inferno zullen droppen. Items in Inferno zullen ook een andere look hebben dan op de voorgaande moeilijkheidsniveau's ^^

YouTube: Difficulty Levels & Builds - Diablo III Gameplay & Auction House vanaf 8:00

[ Voor 9% gewijzigd door irencus op 30-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
voxxel schreef op maandag 30 april 2012 @ 08:19:
Lang verhaal kort, ik denk dat Blizzard er altijd voor heeft gezorgd dat hun games voor een heel breed publiek toegankelijk zijn, maar dat ze de hardcore spelers niet vergeten. Casual spelers kunnen zich vermaken met normal-hell. Hardcore spelers kunnen zich vermaken met inferno.
Ik vond Hell in Diablo II al moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Tjah dat krijg je als iedereen roept dat het spel te makkelijk is. Nu gaan we het krijgen :)

Jammer dat ik de gezichten niet kan zien van HC spelers die uiteindelijk toch doodgaan in Inferno hehe

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
irencus schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:00:
[...]

@ Blizzcon 2011 hadden ze het er over dat Inferno Solo gedaan kan worden.. Samen met items die alleen of meer in Inferno zullen droppen. Items in Inferno zullen ook een andere look hebben dan op de voorgaande moeilijkheidsniveau's ^^

YouTube: Difficulty Levels & Builds - Diablo III Gameplay & Auction House vanaf 8:00
Ik hoor Jay nergens zeggen dat Inferno bonus is. Het klopt dat Inferno Solo te spelen is. En er zullen speciale items in inferno gaan droppen, maar dat is logisch. Inferno zal specefieke inferno loot hebben die je nergens anders kan vinden. Inferno is dan ook end-game. "You will never outlevel inferno"

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Net in Diablo II normal dood gegaan door een LE EF boss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
elke spotlight geeft wel een andere 'reden' waarom de hero in de D3 wereld gaat gaan questen.

Maar bij de Wizard krijg ik zo wel een 'ojeeee' die gaat echt het slecht pad op, of die wil Evil verslaan en dan zijn plaats inpakken.

Haar stem is klinkt al zo arrogant en op het 'labiele' af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
scorpie schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:32:
Voordat D3 uitkomt toch maar even de videos met de verhaallijn kijken.. ik ben altijd zo slecht in het onthouden van zulk soort verhalen.. ;p
Heeft er hier iemand een linkje van ? lijkt mij ook nuttig.
Heb de spoilers gelezen, die bij het filmpje horen , maar ik zag het verschil niet , zelfs bij het herbekijken zie ik het nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
CE is 88 euro bij MediaMarkt, 44 euro voor de normale en daar krijg je een muismat van steelsteries bij voor een preorder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Aubergine schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:16:
CE is 88 euro bij MediaMarkt, 44 euro voor de normale en daar krijg je een muismat van steelsteries bij voor een preorder :D
en op hun website staat geen CE...
wel 2x de normale versie. voor €55,- en voor €59,-

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2je6aq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Elke MM heeft zijn eigen aanbiedingen heh, Rotterdam kan dus heel anders zijn dan Amsterdam bv.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Donnie schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:52:
Elke MM heeft zijn eigen aanbiedingen heh, Rotterdam kan dus heel anders zijn dan Amsterdam bv.
Dit is gewoon de folder die op de website staat :) http://www.mediamarkt.nl/ (zie p12-13)

Bovendien wordt er in de tekst verwezen naar een avond launch in Rotterdam en Eindhoven.

[ Voor 15% gewijzigd door Aubergine op 30-04-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ik ben langs geweest. Er zal in Rotterdam en Eindhoven een nachtrelease plaatsvinden.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2020
y0ukn0w schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:01:
[...]

Ik ga niet echt rushen, zal wel proberen de gold AH te bespelen. Dus als ik zie dat er items te goedkoop verkocht worden, dan koop ik het allemaal op om voor meer te verkopen. Zodat als ik lvl 60 raak, ik een aardige voorraad gold heb en meteen wat gear kan halen op de AH. Ik ben namelijk van plan om de crafter niet te upgraden, maar alles van het AH te halen (en drops uiteraard). In de beta bespaarde mij dit flink wat geld. Plus als ik dan toch ga craften, dan heb ik een flinke voorraad materials.

In de beta werkte dit prima. Kon items kopen voor dezelfde prijs als 3-4x craften. En dan was het met craften maar de vraag of ik iets goeds had. Hopelijk werkt deze tactiek in de retail versie ook, denk dat dit zeker in het begin wel kan.
Ik ben van mening dat dit niet gaat werken, en de real deal is al helemaal niet met de beta te vergelijken. Je kan niet zomaar goedkope spullen opkopen, aangezien er honderden van elk item op de AH zullen staan. Vergeet niet dat dit niet zoals WoW met ongeveer 1000-3000 spelers per AH is, maar echt honderd duizenden dan wel miljoen+ spelers per AH. Ook zullen de prijzen van hell/nightmare gear nog niet eens in de buurt komen van inferno gear.
Meer informatie en speculatie over de AH ook in het gotd3 forum in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
xMelchx schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:57:
[...]

Ik ben van mening dat dit niet gaat werken, en de real deal is al helemaal niet met de beta te vergelijken. Je kan niet zomaar goedkope spullen opkopen, aangezien er honderden van elk item op de AH zullen staan. Vergeet niet dat dit niet zoals WoW met ongeveer 1000-3000 spelers per AH is, maar echt honderd duizenden dan wel miljoen+ spelers per AH. Ook zullen de prijzen van hell/nightmare gear nog niet eens in de buurt komen van inferno gear.
Meer informatie en speculatie over de AH ook in het gotd3 forum in dit topic.
Er spelen veel meer mensen Wow, dan Diablo 3 zullen gaan spelen denk ik. Dus de AH van Wow bevat ook meer spelers.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
Stranglem schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:59:
[...]

Er spelen veel meer mensen Wow, dan Diablo 3 zullen gaan spelen denk ik. Dus de AH van Wow bevat ook meer spelers.
De AH van wow is per realm verschillend. Dus ongeveer 1000-3000 spelers per realm, dus ook per AH. Bij Diablo3 zullen er 3 AH's zijn: één voor USA één voor Europa en één voor Asia/SEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:59:
[...]

maybe, maybe not
ik geloof dat er toch wel een hypeje gecreeerd is bij diablo 3 en dat het speleraantal weleens verrassend hoog zou kunnen liggen

veel doorstroom van wow naar d3 bvb
waar niet iedereen het ziet zitten om maandelijks te betalen voor wow zoals ik bvb en dus nooit geen wow heeft gespeeld zeker wel d3 ga spelen
ik heb geen enkele gaming nerd vriend die niet d3 gaat spelen terwijl er maar een paar waren die wow ooit gespeeld hebben

dus je zou nog wel eens kunnen verschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Ah oke, dan wordt het dus een stuk lastiger om een monopoly te krijgen op bepaalde items zoals een aantal hierboven zeggen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:25:
maybe, maybe not
ik geloof dat er toch wel een hypeje gecreeerd is bij diablo 3 en dat het speleraantal weleens verrassend hoog zou kunnen liggen
[...]
dus je zou nog wel eens kunnen verschieten
Zoals aangegeven, al speler er 10 miljoen mensen WoW, blijven ze op 'kleine' realm/AH's zitten met ongeveer 1000-3000 per realm/AH.
Stel er spelen 3miljoen Amerikanen Diablo3, 3miljoen Europeanen en 4miljoen Azië/southeastasia+australie zitten er dus 3miljoen diablospelers op dezelfde AH in Amerika, 3miljoen op dezelfde AH in Europea, en 4 miljoen op dezelfde AH in azie/sea. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Stranglem schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:57:
Ik ben langs geweest. Er zal in Rotterdam en Eindhoven een nachtrelease plaatsvinden.
Ik ben vandaag ook langs geweest om te reserveren en kreeg te horen dat het eigenlijk niet in de folder had moeten staan.... er zijn toch geen exemplaren te krijgen. Wellicht bij de nachtopeningen wel, kreeg ik te horen.

edit: bedoelde hierboven uiteraard de CE

[ Voor 4% gewijzigd door gaspit op 30-04-2012 21:23 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik ga - denk ik - naar de nachtrelease bij MediaMarkt Eindhoven. Hoef niet per sé de CE te hebben, maar dan toch zeker de 'gewone' versie. 8) Heb de hele week vrij, dus ik verwacht véél online te zijn. Hoop dat de servers het volhouden...

FYI: Heb me zojuist ook maar aangemeld in het gotd3.nl forum.

[ Voor 11% gewijzigd door HetBiggie op 30-04-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
gaspit schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:02:
[...]

Ik ben vandaag ook langs geweest om te reserveren en kreeg te horen dat het eigenlijk niet in de folder had moeten staan.... er zijn toch geen exemplaren te krijgen. Wellicht bij de nachtopeningen wel, kreeg ik te horen.
Mediamarkt zal genoeg normale exemplaren krijgen. Gegarandeerd. Maar als je Collectors Edition wilt zal het niet te krijgen zijn tenzij je gepreorderd hebt. Ik kreeg te horen dat ze het aantal CE zullen bestellen wat er gepreorderd is.
Dus dan zouden de CE eigenlijk inderdaad niet in het krantje moeten plaatsen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel de artisans zoveel mogelijk mee levelen want vooral de jeweler kan met de gems leuke dingen toevoegen aan de gear wat na normal het verschil kan maken. Zo kun je bijvoorbeeld met een gem 11% life via de helm of 35 life per hit krijgen. Vooral met een dual wield barbarian met frenzy kan dat erg handig zijn.
Daarnaast had ik op de zaterdag en zondag ruim 50.000 gold dus het moet niet zo moeilijk zijn om de artisans mee te laten levelen. Ik ben liever twee weken later op een bepaald level met daarbij mijn artisans op ongeveer gelijk niveau dan dat ze te ver achterlopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Stranglem schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:55:
[...]Mediamarkt zal genoeg normale exemplaren krijgen. Gegarandeerd. Maar als je Collectors Edition wilt zal het niet te krijgen zijn tenzij je gepreorderd hebt.
ik zie mijzelf als een vrij fanatieke games, een die zijn games koopt ipv download. En moet je te kennen geven dat pre-orderen beetje overbodig is. Ik kan geen game noemen die op launch-day volledig uitverkocht was (door pre-orders). jullie?
Meestal kun je zonder reservering de collecters editions van een game alsnog bemachtigen. Goed wacht daar geen dagen mee. Ga daarvoor niet naar de grote steden, maar eerder de (middel)kleine steden. Daar zitten vaak meerdere adressen waar wij games onze verslaving kunnen stillen. Loop dan een ntertoys/dixons/eplaza/freerecordshop/bartsmit binnen, dikke kans dat er nog een CE in de schappen ligt. Want ook (collecters versie) van Battlefield-3/CallOfDuty-29/WorldOfWarcraft/Starcraft waren op launchday nog volop verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
himlims_ schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:59:
[...]
ik zie mijzelf als een vrij fanatieke games, een die zijn games koopt ipv download. En moet je te kennen geven dat pre-orderen beetje overbodig is. Ik kan geen game noemen die op launch-day volledig uitverkocht was (door pre-orders). jullie?
Meestal kun je zonder reservering de collecters editions van een game alsnog bemachtigen. Goed wacht daar geen dagen mee. Ga daarvoor niet naar de grote steden, maar eerder de (middel)kleine steden. Daar zitten vaak meerdere adressen waar wij games onze verslaving kunnen stillen. Loop dan een ntertoys/dixons/eplaza/freerecordshop/bartsmit binnen, dikke kans dat er nog een CE in de schappen ligt. Want ook (collecters versie) van Battlefield-3/CallOfDuty-29/WorldOfWarcraft/Starcraft waren op launchday nog volop verkrijgbaar.
Op de twitter van Bashiok is te lezen dat de CE een one time print is. Ze zeggen niet hoeveel ze er gedrukt hebben maar als ik de voorraaden zie bij de retail lijkt het er op dat het toch wel een beperkte oplage is. Daarnaast komt er geen digitale CE.

Dus wanneer je denkt tot enkele dagen te hebben om een exemplaar op te pikken, kom je denk ik bedrogen uit. Ik zou stad en land afbellen om er een te hebben voor release. Op de dag zelf is linke boel.

(Ik hoop maar dat mycom levert! Of anders Bol ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Serotonin schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:05:
Dus wanneer je denkt tot enkele dagen te hebben om een exemplaar op te pikken, kom je denk ik bedrogen uit.
dat zeg ik toch; wacht geen dagen, maar ga direct. ik verwacht dat je nog wel een CE kunt scoren, mits je vroeg bent, en in (middel)kleine stad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Haha. Ik lees net op weg naar tentamen dat het het internal test team nog nooit gelukt is om Inferno te verslaan. En ze gaan het dus twee keer moeilijker dan dat niveau maken. Ben benieuwd wanneer iedereen gaat huilen dat het te moeilijk is. Heb wel zin in de wipes! Succes mensen die als eerst een HC gaan maken:p

Ik denk trouwens dat ze een beetje overdrijven dat het nog nooit gelukt is. Hoe
zouden ze het moeten testen dan.
Stel dat het echt zo is, dan is de persoon die Inferno verslaat de eerste van de wereld die het lukt. Zelfs van het blizzard test team...

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ff een technische vraag, wat maakt die Diablo 3 muis nou zo bijzonder?
Hij ziet er vrij standaard uit (op de print na), geen bijzondere hoeveelheid knoppen erop, waarom zou je hier zoveel geld aan uitgeven?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Stranglem schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:40:
Haha. Ik lees net op weg naar tentamen dat het het internal test team nog nooit gelukt is om Inferno te verslaan. En ze gaan het dus twee keer moeilijker dan dat niveau maken. Ben benieuwd wanneer iedereen gaat huilen dat het te moeilijk is. Heb wel zin in de wipes! Succes mensen die als eerst een HC gaan maken:p

Stel dat het echt zo is, dan is de persoon die Inferno verslaat de eerste van de wereld die het lukt. Zelfs van het blizzard test team...
Dat vind ik ook raar. Ze zeggen dst het soloable is, maar hoe weten ze dat zeker als ze het zelf niet kunnen verslaan en het dan ok nog eens 2x zo moeilijk maken?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mad-Matt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:45:
ff een technische vraag, wat maakt die Diablo 3 muis nou zo bijzonder?
Hij ziet er vrij standaard uit (op de print na), geen bijzondere hoeveelheid knoppen erop, waarom zou je hier zoveel geld aan uitgeven?
omdat er een diablo 3 logo op staat.
Voor de rest is het natuurlijk een onzin aankoop

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:42
Stranglem schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:40:

Inferno is al het moeilijkste niveau, dus dit gaan ze niet nog 2x zo moeilijk maken? Of begrijp ik je nou verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Zebby schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:22:
[...]

Inferno is al het moeilijkste niveau, dus dit gaan ze niet nog 2x zo moeilijk maken? Of begrijp ik je nou verkeerd.
neej het interne test team van D3 verdubbeld de moeilijkheid nog een keer voordat D3 uitkomt. dus hun testen met een moeilijkheids graad. als hun denken dat het moeilijk genoeg is verdubbelen ze het nog een keer. dus waarschijnlijk hebben monsters dan veel meer HP en dmg dan er mee getest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
aicaramba schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:07:
[...]

Dat vind ik ook raar. Ze zeggen dst het soloable is, maar hoe weten ze dat zeker als ze het zelf niet kunnen verslaan en het dan ok nog eens 2x zo moeilijk maken?
Klopt. Eigenlijk spreken ze zichzelf tegen.

Trouwens, vandaag laatste dag om de beta te spelen! Er is verteld dat ze een test gaan houden om de arena te testen. Zullen ze dat dan via de beta client doen of moet je wat anders gaan downloaden? Anders kan ik vanavond de beta gewoon verwijderen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

HetBiggie schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:07:
FYI: Heb me zojuist ook maar aangemeld in het gotd3.nl forum.
Ik ook :D
himlims_ schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:59:
Loop dan een ntertoys/dixons/eplaza/freerecordshop/bartsmit binnen, dikke kans dat er nog een CE in de schappen ligt. Want ook (collecters versie) van Battlefield-3/CallOfDuty-29/WorldOfWarcraft/Starcraft waren op launchday nog volop verkrijgbaar.
Ik weet niet hoe het zit met de Battlefield 3 en Call of Duty CE's maar ik kan je wel vertellen, dat Blizzard zelf al had toegegeven dat de ze de fout in zijn gegaan bij CE's zeker bij de een na laatste CE van WoW en Starcraft 2, Bij cataclysim zag je er al een hele hoop minder.

World of Warcraft : Wrath of the Lich King waren namelijk echt in overvloed aanwezig omdat ze die bleven maken, zelfde geld voor Starcraft 2, World of Warcraft Cataclysm hebben ze 2 productie rondes van gemaakt, en als Bashiok aangeeft dat D3 CE een one time print word, reken er dan maar op dat ze zeer waarschijnlijk niet los in de winkel zullen liggen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Stranglem schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 08:41:
Klopt. Eigenlijk spreken ze zichzelf tegen.
Nee. Er zitten geen mechanismen in waar je meer dan 1 speler voor nodig hebt, dat bedoelen ze. Het is dus solobaar, alleen is dat retemoeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Tjah dr is vast wel één of andere aziaat die het op die moeilijkheidsgraad nog gaat halen dus het is doable :9

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rively
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09-2020
Vergeet niet dat diablo altijd afhankelijk is van items, naarmate de gamewereld overspoeld wordt met betere items wordt de game ook steeds makkelijker. Inferno wordt uiteindelijk een eitje.

Wist nog toen lord of destruction uitkwam en dat men ging huilen omdat een lvl 99 met de toen beste items( op dat moment) niks kon uitrichten. Week later liep iedereen fluitend door de expansion.
Pagina: 1 ... 30 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.