Offtopic:
Ik gebruik zelf deze muis sinds mij G9 hold button down problemen begint te vertonen. En het is verdomd irritant dat als de knop indrukt en vasthoudt hij dit als 1 klik registreert.
Gebruik nu de Spawn.
Ontopic:
Heb ook de open beta weekend gespeeld aangezien ik ook geen beta key heb.
Moet zeggen dat het in mij gevoel leuker is dan bijv. Path of Exile waar ik de beta wel van heb.
Het is iets actiever en speelt vloeiender weg, vooral vanwege dat je hier gewoon aimed en de knop indrukt en bij PoE eerst de knop moet indrukken en dan pas aimen.
Ik heb ook alle classes kunnen spelen tot de SK waarbij ik 3 min gister voordat de open beta eindigde de SK nog heb gedood met de Witchdoctor.
Mijn beleving over de classes in de beta op volgorde van gespeeld:
Monk - Het meest robuust (en dan doel ik niet op health, maar op damage preventie via oa knockback, autoattack cancelen van mobs, teleport achtige attack welke je projectiles mee kan dodgen), Al met al mijn favoriet.
Barbarian: Gewoon lomp en vangt in mijn gevoel veel damage tegenover de andere classes, dit is met dualwielden dus attackspeed is al niet zo traag. Heb two-handed niet geprobeerd aangezien ik hier hele slechte drops mee heb gehad. Niet eentje die ik echt veel zal spelen.
Demon Hunter: Veruit de zwakste en veelteveel afhankelijk van kiten op deze levels. Ook is het totaal idioot om caltrops onder je voeten neer te gooien ipv dat je ze een aantal yards kan gooien. Het doet tevens niet eens damage. Dit zou in mijn opinie hetzelfde moeten werken qua range als de witchdoctor zijn slow spell doet. De damage hoeft dan niet.
Die target seeking arrows zijn wel zeer nice.
Iets vreemds dat ik heb gemerkt is dat ongeacht of je damage doet of niet je Hatred generate, waarbij de barb en monk echt dmg moeten doen.
Al met al een zeer actieve class en verwacht het dus absoluut niet saai.
Wizard: Absoluut gestoorde burst maar het is niet handig dat als je arcane power op is en je een melee wapen hebt dat je char spontaan begint te lopen naar je target. Ik had meer spellcasten verwacht met een wizard, maar toch zit je vaak zat je autoattack (spark of missile) te gebruiken omdat je arcane power weer eens op is.
Witch Doctor: Gewoonweg saai/simpel. Het is dat je pets vrijwel niets aan damage doen anders had je kunnen gaan slapen. Ook is de autoattack damage van deze man voor mijn gevoel te hoog. Beetje alles one shotten met een cast van de poison dart ofzoiets. Eentje die zeer zeker een tijd in de wachtkamer zit.