• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
Dankje voor de tip. Zal er 15 mei naar kijken ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
bangkirai schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:35:
Ff persoonlijke visie:
wall of text
Ten eerste raakt je argument kant noch wall, ten tweede dit spel is inderdaad niet diablo 2.

Eerst som je al je argumenten op D2 deed het beter en is dus beter en daarna dat het D2 in een modern jasje is. Het is één van de twee. Je kan niet als argument gebruiken: Dat is heel vreemd! Want niet zo in D2 en vervolgens klagen dat het alleen D2 is.

Overigens zie ik weinig echt onderbouwde standpunten of eigenlijk een goede mening. Het zijn voornamelijk randzaken en het komt over als haten om het haten omdat D3 nooit aan je verwachting ging voldoen en je dat nu pas realiseert.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Er is een hoop om over te klagen, maar ik wacht nog even met mijn oordeel tot het spel daadwerkelijk uit is. Mijn geld krijgen ze sowieso, CE is al besteld!

Ik hoop vooral dat de itemization goed is aangepakt. Diablo 2 had altijd erg interessante items, vooral op hogere levels. Unieke aura's, skills en effecten die de gameplay konden veranderen. Toen ik ooit WoW speelde miste ik dat, items leken daar altijd slechts te bestaan uit een paar stats die op hogere levels... (tromgeroffel) hoger werden. Saai!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Postius schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:15:
[...]

Ten eerste raakt je argument kant noch wall, ten tweede dit spel is inderdaad niet diablo 2.

Eerst som je al je argumenten op D2 deed het beter en is dus beter en daarna dat het D2 in een modern jasje is. Het is één van de twee. Je kan niet als argument gebruiken: Dat is heel vreemd! Want niet zo in D2 en vervolgens klagen dat het alleen D2 is.

Overigens zie ik weinig echt onderbouwde standpunten of eigenlijk een goede mening. Het zijn voornamelijk randzaken en het komt over als haten om het haten omdat D3 nooit aan je verwachting ging voldoen en je dat nu pas realiseert.
mee eens al blijft het een 'persoonlijke' visie.

Ik verwacht er iig een hoop lol van te hebben, vele malen meer dan een hoop andere games van tegenwoorden. Heb een paar keer co-op gedaan met vrienden en dat was voor mij iig fun misschien iets aan de simpele kant aan de andere kant het is normal en helemaal aan het begin van het spel.

wat betreft de graphics, aantal skill slots etc; Als ik daarvoor wil gaan pak ik wel een ander spel, lijkt me ook niet bepaald het doel van D3 om iets als bijvoorbeeld DA te maken.

Anyways jammer dat het niet aan jou (bangkirai) verwachtingen voldoet, vooralsnog voldoet het kleine voorproefje zeker wel aan mijn verwachtingen.

Verwijderd

Kan niet zeggen dat het spel me overtuigd heeft, maar dat gebeurt met regelmaat de laatste jaren met "nieuwe" games bij mij. Verschillende classes geprobeerd en gek genoeg was barb mn favoriet, voelt gewoon lekker in deze game al dat gebeuk. :) Normaal ben ik niet zo van de warriors.
Had tevens 2 rare drops op mn barb. :o 1H en een 2H. Weet niet of rare echt rare is in deze game, maar ze beukten wel heerlijk. ^^
Toch ga ik de game waarschijnlijk niet kopen, het heeft me gewoon niet kunnen pakken. Mochten er vele bekende van me de game gaan spelen is het een ander verhaal, maar vooralsnog ben ik totaal niet overtuigd van deze game. Het is 2012, en ook deze game voelt bij mij weer verouderd/niet vernieuwend genoeg aan.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 19:24
Postius schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:15:
[...]

Ik vind dit dan weer op zijn beurt blind verdedigingswerk. Er zijn weldegelijk goede argumenten te vinden in zijn verhaal als je de moeite neemt om het te lezen.
Na het tig keer doorlopen van de Beta ben ik het vooral op het gebied van skill/stat points eens. Ook ik vind dat het net even allemaal wat te simpel is gemaakt, al vind ik het ook wel verfrissend aanvoelen. Het beperken van de balk tot 4 icoontjes is dan misschien een goede manier om alsnog char building te stimuleren, maar ik vrees voor een beperkende factor ipv een positief stimulerende. Als ik kijk naar mijn assassin uit D2 dan weet je gewoon dat 4 skills gewoon niet genoeg is.
Maar ik zal hem op 15 mei meteen in huis halen in de hoop dat mijn angsten toch weggenomen worden ;)

De graphics zullen me dan weer minder interesseren, vind de nieuwe look wel wat hebben (al zij het net iets te cartoony voor mijn smaak). Maar vooral het kleurgebruik vind ik schitterend.

De beta was geen verrassing, maar precies wat ik verwacht had van D3. Nog net zoveel zin in de game als eerst, maar ook minder positieve kanten heeft het voor mij bevestigd, vrtrouw echter dat Blizzard weet wat ze doen en dat het in de latere delen van de game toch weer wat meer char building elementen omhoog zal brengen :)

Ignorance Is Bliss

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Wie z'n beta key mag ik lenen, want ik was nog niet uitgetest O-)

<GoT>Bokkem#2393

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:06:
[...]

Probeer dit eens, ook uit het topic.

http://darkd3.com/
Ik heb het niet kunnen testen, Beta is over voor mij.
Voor mij is de beta ook over maar dat ziet er wel goed uit, maakt het spel 10x beter om te spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Dit weekend een paar uurtjes gespeeld met een barbarian. Zoals al zovaak hier gezegd was de moeilijkheidsgraad in de beta niet echt hoog te noemen. Kreeg wel weer enorme kriebels om op 15 mei gelijk te gaan spelen!
Heb nog wel 1 vraagje: Je gear gaat in de loop van tijd kapot door het gebruik tijdens gevechten. Hoe krijg je die weer repaired? Kon dat niet bij de blacksmith vinden.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:04:
[...]

Klinkt wel heel erg als onzin imo. Je kan prima hetzelfde effect bereiken door wel scherpe textures te gebruiken. Als ik inzoom zie ik gewoon enorm blurry characters, dat vind ik zonde.
Wellicht een driver issue? als ik inzoom heb ik geen blurry karakters. goed, het zal geen BF3 zijn, maar het ziet er zeker goed genoeg uit om ook de verschillende gear pieces enzo goed te kunnen zien. Je zou eens kunnen proberen met een andere driver, of mischien had je AF uit staan?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Visgek82
Moraxv schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:39:
Dit weekend een paar uurtjes gespeeld met een barbarian. Zoals al zovaak hier gezegd was de moeilijkheidsgraad in de beta niet echt hoog te noemen. Kreeg wel weer enorme kriebels om op 15 mei gelijk te gaan spelen!
Heb nog wel 1 vraagje: Je gear gaat in de loop van tijd kapot door het gebruik tijdens gevechten. Hoe krijg je die weer repaired? Kon dat niet bij de blacksmith vinden.
Bij de blacksmith voor zover ik weet.. tabje repair :) maar dat heb ik in de beta nooit gebruikt, dus pin me er niet op vast.

Voor de rest deel ik je mening. het is op en top diablo en het voelt gewoon heerlijk aan. dit is echt een game die mensen jaren bezig kan houden, zeker gezien het feit dat er al 2 expansions aangekondigd zijn.

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:32
Bij de BS inderdaad, zeker weten het tabje repair die ertussen staat :) Zelf nog nooit D1/D2 gespeeld, maar ik kan echt niet wachten.. De trailers en BETA en gameplay videos zijn echt geweldig tot nu toe. Hopelijk neemt de moeilijkheidsgraad fors toe :9

[ Voor 10% gewijzigd door Mmore op 23-04-2012 19:48 ]

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Visgek82 schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:45:
[...]

Wellicht een driver issue? als ik inzoom heb ik geen blurry karakters. goed, het zal geen BF3 zijn, maar het ziet er zeker goed genoeg uit om ook de verschillende gear pieces enzo goed te kunnen zien. Je zou eens kunnen proberen met een andere driver, of mischien had je AF uit staan?
Sommigen vallen nu eenmaal over geen uber-crispy textures. Wat voor jou (en ook voor mij in dit geval) al prima is is voor anderen niet mooi genoeg. Ik snap niet echt waarom je in zo'n spel als dit hypermoderne graphics moet hebben. Blizzard geeft (gelukkig!!!) minder prioriteit aan graphics en meer om gameplay/sfeer. Bovendien zijn hierdoor de systeemeisen dusdanig laag dat bijna iedereen het kan spelen. Wat weer voor veel meer sales zorgt.

Dezelfde discussie had je ook bij Skyrim, en de texture mods schieten je om de oren. Ik vind skyrim zelf (zonder mods) een veel mooier spel dan battlefield 3 ondanks de mindere textures. De wereld is gewoon met gigantisch veel sfeer en diepgang geschapen en dat telt voor mij tig keer meer mee dan scherpere textures.

Dat gezegd te hebben moet ik wel zeggen dat die d3 shader applicatie mooi werkt doet! Lijkt een beetje op realistic lighting mod van Skyrim. Hoewel ik zelf soortgelijke mods niet gebruik is het voor diegenen die dat wel belangrijk vinden fijn dat ze het kunnen gebruiken

• Serotonin
  • Laatst online: 05-08 00:24
Vanavond toch nog even een uurtje de wizz uit kunnen testen, na zaterdag de barb gespeeld te hebben. Wilde in ieder geval het gevoel van een melee en caster class voelen. Ik was eerst aan het twijfelen tussen de wizard en de barb, maar begin met de barb! Ik merkt dat het toch wel gaaf is wanneer je voorop kan in de strijd. Wellicht dat dit op hell en inferno problemen gaat geven maar dat gaan we dan weer zien :).

De graphics vond ik eerst een beetje tegenvallen, maar moet zeggen dat het misschien gewoon even wennen is. Op de tweede playthrough met de wiz viel het mij al totaal niet meer op. En we weten dat de insteek is: gameplay before graphics. En och och het is toch uitkijken naar alle cinematics :)!!

De gameplay is overigens heel fijn, lijkt een beetje noobfriendly, en dat is het ook wel maar het werkt wel goed! Enige dat ik nog wel een beetje miste was verbondenheid met de character. Maar hoop dat er een paar coole sidequests in zitten wat voor wat extra diepgang zorgt. En die skills + runes = genoeg uit te zoeken en te proberen naar je wens is. Kan niet wachten tot het 15 mei is dan gaan we wel het hele oordeel geven, als we alle classes gespeeld hebben en op hogere difficulty gespeeld hebben...

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:27:
Het is 2012, en ook deze game voelt bij mij weer verouderd/niet vernieuwend genoeg aan.
Als het wel heel erg vernieuwend was geweest hadden we gezeur gehad dat het geen diablo meer was. Het is ook nooit goed zeg.

En claims dat het te makkelijk is vind ik helemaal dom; alsof D2 normal ook maar enigzins moeilijk was.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 23-04-2012 20:33 ]

https://niels.nu

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:14
ge moogt zeggen wa ge wilt maar de stijl (getekende perkament ) van de intro, the class previews etc... is toch echt mooi.

Ik snap niet dat er sommige mensen dit 'simpel' vinden. Waarom ?? niet genoeg kleurtjes ? of te weinig flashy ?? , geen 3D ?? ( kijk nog eens stel ik dan voor )

ze zijn prachtig.

• Hydra
Ik snap er ook gewoon niks van. Toen ik net op m'n Wizard bezig was vlak voor de shutdown zat ik in zo'n catacomb en ik vond het gewoon enorm sfeervol. Ik begrijp ook niet wat mensen verwachten, de een meldt dat het niet genoeg op D2 lijkt en een ander vindt het te anders. Nou, kennelijk zitten ze dan precies goed in 't midden :)

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-11 16:03
Hydra schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:45:
Ik snap er ook gewoon niks van. Toen ik net op m'n Wizard bezig was vlak voor de shutdown zat ik in zo'n catacomb en ik vond het gewoon enorm sfeervol. Ik begrijp ook niet wat mensen verwachten, de een meldt dat het niet genoeg op D2 lijkt en een ander vindt het te anders. Nou, kennelijk zitten ze dan precies goed in 't midden :)
IMO hebben ze de echte diablo feel weten te houden, maar toch veel nieuwe aspecten en variatie toegevoegd. Nu was dat soms nog wel beperkt met de 13 levels en de paar spells die je had, maar ik geloof echt dat je builds helemaal specifiek voor jouw speelstijl kan maken (en hier heel gemakkelijk tussen kan wisselen!).

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:04:
[...]

Klinkt wel heel erg als onzin imo. Je kan prima hetzelfde effect bereiken door wel scherpe textures te gebruiken. Als ik inzoom zie ik gewoon enorm blurry characters, dat vind ik zonde.
Ik vind het juist wel een goede reden, voorgrond boven achtergrond. En je hoeft niet in te zoomen, dat was ook in eerste instantie helemaal niet de bedoeling dat het kon, alleen zaten mensen weer te zeuren uiteraard.

Wat voor nut heeft het om een scherp gerenderde character te hebben als je hem 99% van de tijd van afstand ziet? Alleen voor het even inzoomen? En ondertussen draait het hele spel zwaarder omdat alle models hogere res textures hebben...

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 23-04-2012 20:52 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:51:
Ik vind het juist wel een goede reden, voorgrond boven achtergrond. En je hoeft niet in te zoomen, dat was ook in eerste instantie helemaal niet de bedoeling dat het kon, alleen zaten mensen weer te zeuren uiteraard.

Wat voor nut heeft het om een scherp gerenderde character te hebben als je hem 99% van de tijd van afstand ziet?
Want als je op afstand kijkt mag het wel lelijk zijn? Ik vind het grafisch echt een halve teleurstelling. Nu is de gameplay wel in orde maar het gebrek aan grafische pracht valt echt tegen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bulls
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:52:
[...]

Want als je op afstand kijkt mag het wel lelijk zijn? Ik vind het grafisch echt een halve teleurstelling. Nu is de gameplay wel in orde maar het gebrek aan grafische pracht valt echt tegen.
Zelfde geld voor shooters, als je solo even gaat kijken hoe mooi het wel niet is en alle AA aanzet etc. Alles gaat bewonderen of kleine mankementjes probeert te ontdekken met je neus op het scherm. Dat boeit allemaal niet, zodra je aan het spelen bent ga je heus niet kijken of er ergens een karteltje zit of je character wel scherper kon.

Maargoed deze discussie is al sinds 2008 gaande met betrekking tot D3....

U NO LIKE? U NO BUY!

Verwijderd

Over de textures: kijk eens hoeveel mensen D2 nog spelen na wat... 11 jaar ....
Wat gewoon wil zeggen dat de graphics ondergeschikt zijn aan de gameplay.

Eén van de enige minpuntjes voor mij is de non-random maps. Dacht dat het wel zou meevallen, maar ik vrees dat het de replay-value van het game niet echt goed doet.

Maar soit, klein minpuntje. Over het geheel kijk ik er echt naar uit.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:51:
[...]

Wat voor nut heeft het om een scherp gerenderde character te hebben als je hem 99% van de tijd van afstand ziet? Alleen voor het even inzoomen? En ondertussen draait het hele spel zwaarder omdat alle models hogere res textures hebben...
Alleen had ik het wel leuk gevonden als je in je character screen je poppetje zag i.p.v. zo'n paper draw model! Ik zoom inderdaad nooit in maar ik vind het wel leuk de evolutie van je poppetje te zien. Nu zie je dit van zo'n afstand niet echt, dus je avatar weergeven bij je inventory had ik opzich wel een goede gevonden.

(overigens vindt ik de textures prima, had wel scherper gekund maar ik vind de animaties weer uitstekend)

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 23-04-2012 21:10 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-11 10:53
Zou een upgrade van 4GB naar 8GB ram zin hebben voor D3?

Verwijderd

Aubergine schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:19:
Zou een upgrade van 4GB naar 8GB ram zin hebben voor D3?
Voor Vista en W7 misschien wel. Hangt er ook vanaf wat je ernaast gebruikt.
Ik schat zelf in van niet, ik heb zelf 8GB en het is best wel veel voor gaming.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:47

vhal

ಠ_ಠ

Aan de andere kant, het blijft nog steeds een beta. Het enige wat je kan doen is hopen dat de release iets opgepoetst wordt. Maar wat mij betreft is gameplay belangrijker dan grahics. BF3 kon mij niet meer bekoren na 1 week terwijl ik ruim 7 jaar het grafisch inferieure WoW speel met aardig wat plezier.

Strava

Verwijderd

fireglide schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:25:
[...]

Het vreemde is dat ik op mijn Core I7 920 overclock naar 3.7ghz en mijn Sapphire 4870x2 Diablo 3 vloeiend op max draait. Mijn ventilator wil je niet horen blazen van me videokaart, maar het draait vloeiend zonder problemen!

Nu vraag ik mij wel af, is er nu al een keer bekend wat de definitive recommended specs gaan worden voor Diablo?
Vreemd... draai je op enorme resoluties ofzo?
Ik draai hier Core i5 met GTX570 alles op high..... loopt als een zonnetje, ding hoeft niet te blazen.
Speel native op 1920x1200.

Verwijderd

Iedereen klaagt hier over de moeilijkheidsgraad... Het is act 1, en het eerste uur van het spel dat je speelt. Logisch dat het nog niet echt moeilijk is. Het zal wel nog moeilijk worden, wees gerust. En dan heb je na normal nog nightmare, hell en inferno... Ik zou niet direct klagen op dat vlak.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:27:
Iedereen klaagt hier over de moeilijkheidsgraad... Het is act 1, en het eerste uur van het spel dat je speelt. Logisch dat het nog niet echt moeilijk is. Het zal wel nog moeilijk worden, wees gerust. En dan heb je na normal nog nightmare, hell en inferno... Ik zou niet direct klagen op dat vlak.
Wacht maar totdat straks iedereen klaagt dat het te moeilijk is :D

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:55:

Zelfde geld voor shooters, als je solo even gaat kijken hoe mooi het wel niet is en alle AA aanzet etc. Alles gaat bewonderen of kleine mankementjes probeert te ontdekken met je neus op het scherm. Dat boeit allemaal niet, zodra je aan het spelen bent ga je heus niet kijken of er ergens een karteltje zit of je character wel scherper kon.

Maargoed deze discussie is al sinds 2008 gaande met betrekking tot D3....
Er zit een verschil tussen karteltjes (waar ik me trouwens direct aan stoor) en een algemeen laag niveau van texture quality.

• Hydra
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:52:
[...]

Jou ja, maar je hebt gewoon rare verwachtingen.

Verwijderd

hellfighter87 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:31:
[...]

Wacht maar totdat straks iedereen klaagt dat het te moeilijk is :D
Idd, Tweakers is tegenwoordig meer en meer de nationale klaagbank aan het worden. Er is altijd wel iemand die er niet tevreden mee is. Gewoon simpel, vind je het niet leuk dan koop je het spel niet. Punt.

Van wat ik in de beta heb gezien wordt Diablo 3 zeker weten een van de leukste spellen van dit jaar. Dus gewoon petje af voor Blizzard :)

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:48

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:24:
[...]

Ik draai hier Core i5 met GTX570 alles op high..... loopt als een zonnetje, ding hoeft niet te blazen.
Denk dat ie geen vsync aan heeft, en de default max fps is 150, dus dat zal het wel zijn. In het menu de max foreground fps terugzetten naar 60 oid (of vsync aanzetten) zou dan moeten helpen.
Alleen had ik het wel leuk gevonden als je in je character screen je poppetje zag i.p.v. zo'n paper draw model! Ik zoom inderdaad nooit in maar ik vind het wel leuk de evolutie van je poppetje te zien. Nu zie je dit van zo'n afstand niet echt, dus je avatar weergeven bij je inventory had ik opzich wel een goede gevonden.
Je kan in het menu een optie aanzetten dat ie inzoomt als je het char screen opent, dan kun je je gear vrij goed zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Blitzdoctor op 23-04-2012 22:01 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Het open Beta weekend is voorbij en ik heb een beetje kunnen spelen, met barb en demon hunter uitgespeeld en met witch docter op HC deels gespeeld.
Echt goed, helemaal het oude Diablo gevoel, ik speel al vanaf dar D1 uitkwam.
Maar waar kan ik het beste bestellen zxodat ik op 15 mei ook kan starten?
Ik wil wel de DVD versie hebben, niet de online versie, ik wil de doos kunnen vasthouden en openmaken etc.
Ik kan het spel natuurlijk ook in de winkel kopen, maar de prijzen varieren erg en bij voorbestelling kunnen ze nog geen prijs aangeven, maar het zal ongeveer 45 euro gaan kosten.
Wie heeft waar goede ervaringen?
Ik kan hier naar de FRS of Bart Smit.

Cititzen of Ladonia

• Hydra
Ik rij gewoon ff langs de MM of de Saturn denk ik. Weet ik tenminste vrij zeker dat ik 'em op tijd heb :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sorcees schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:06:
Ik kan hier naar de FRS of Bart Smit.
bart smit / eplaza (zelfde company) zijn vaak tijdig schijfjes, en vaak ruim voorradig.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:24:
[...]

Ik draai op i7 920 @ 4,0ghz en GTx 285 ftw
De videokaart heb ik moeten onderclocken anders draaide het niet. Random crashes en alles.
Nu, met v-sync aan draait het als een zonnetje!
Load geregelde Ventilatoren heb k niet dus die hoor je ook niet harder blazen.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

15 mei is woensdag, 17 mei is hemelvaartsdag = vrij, vrijdag vrij nemen, en dan weekend!
Wat te doen met 16 mei, 5 dagen DIII is wel heftig.

Cititzen of Ladonia

• pretender 0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:46
sorcees schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:39:
15 mei is woensdag, 17 mei is hemelvaartsdag = vrij, vrijdag vrij nemen, en dan weekend!
Wat te doen met 16 mei, 5 dagen DIII is wel heftig.
15 Mei is dinsdag

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Is het bekend hoe groot de Open Beta was (procentueel) tov de gehele game?

Ik heb me echt geamuseerd. Ik had de game wel op mijn Wish List staan, maar nu snap ik pas ten volle waarom er zo een immense hype rond is. :) (Ik heb Diablo 2 nooit gespeeld, want was maar 9 jaar toen, en had zelfs nog geen computer.)
Vandaag tot 19u me beziggehouden met andere classes wat te levelen. Op het eerste zicht leek Demon Hunter mij het leukste, maar nu ben ik serieus beginnen twijfelen: Witch Doctor is veel sterker en leuker dan ik dacht. Monk heeft ook zijn leuke kantjes. Tussen die 3 classes moet ik nog altijd een keuze maken.
(Maar ik heb nog tijd. Koop de game pas in Juli wegens tijdsgebrek)

Heb me vandaag ook ingelezen in wat wiki's en forum topics rond de game. Leuk om te lezen dat er randomisation is van levels (dungeons), loot, monsters, items, en dan nog random events.

Zaterdag zat ik nog met de gedachte "Meh, waarom zeggen mensen dat ze die game meermaals willen uitspelen? Das toch saai?" maar nu snap ik het helemaal. :)

I'm hyped, en nog geen klein beetje!
Asgaro schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:51:
Is het bekend hoe groot de Open Beta was (procentueel) tov de gehele game?
Naar schatting zal het ongeveer 25% van Act 1 zijn. Dat betekend dus 6.25% van Normal, ofwel 1.5% van het volledige spel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2012 23:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand een beta accountje over waar ik een paar uurtjes wizard op mag spelen O-) ?

• Asgaro
Angeloonie schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:08:
[...]

Naar schatting zal het ongeveer 25% van Act 1 zijn. Dat betekend dus 6.25% van Normal, ofwel 1.5% van het volledige spel :P
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_m0v2s7JKqd1qgzsew.jpg

Verwijderd

Spellen als deze zijn meestal erg groot. En dat is maar goed ook :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwah groot... 2 uurtjes voor 6,25% is 32 uur voor het gehele spel. Voor een spel als dit lijkt me dat vrij klein.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
voor iedereen die denkt dat d3 te makkelijk is :P

YouTube: Difficulty Levels & Builds - Diablo III Gameplay & Auction House

Zonnepanelen

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:32
Reken er maar niet op dat je zo 'soepeltjes' door de acts heen speelt als je verder komt.. En als de difficulty omhoog gaat dan worden zelf de eerste acts aardig zwaar.

Interessante blue post; http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4571558539?page=4#65

[ Voor 20% gewijzigd door Mmore op 23-04-2012 23:24 ]

• Bulls
Alsof je ook overal zo makkelijk door loopt als in de beta.... Ooit gehoord van increasing difficulty?

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53

ChUcKiE

Dus........

iemand een idee hoeveel de "server bezetting" was in de beta tov de beschikbare capaciteit na 15 mei? dat was toch iets dat zeg maar getest is in de public beta?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• voxxel
Ik post het filmpje ook alleen maar om even aan te tonen dat het echt rete moeilijk gaat worden.

Zonnepanelen

• Asgaro
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:21:
Mwah groot... 2 uurtjes voor 6,25% is 32 uur voor het gehele spel. Voor een spel als dit lijkt me dat vrij klein.
Twee uurtjes vind ik wel zeer snel.
Bij mijn allereerste playthrough zaterdag zat ik aan 5 uur. (Wel volledig solo gedaan) Ik las wel alle quests grondig, bekeek alle hoekjes van een map, wou alle urnes en boekenkasten bashen.
Bij mijn 2de playthrough (na wat ervaring op te hebben gedaan) denk ik aan 3-4 uur gezeten te moeten hebben (geschat, want heb die playthrough niet voltooid)

Vergeet ook niet de volgende playthroughs die je zult doen, maar met een andere klasse.

En daarnaast heb je ook nog verschil in difficulties, dat een groot verschil zal maken. Zoals al werd gezegd, het niveau van de Beta was zeer laag en je kon gerust rushen.

Ik kom uit op +150 uur... ;)

• Asgaro
Miljaar!

Dan dacht ik alle info over Diablo 3 gelezen te hebben via wiki's, kom jij hier af met een Youtube account waar allemaal mooie presentaties opstaan...
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/4u6x.jpg

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53

ChUcKiE

Dus........

Asgaro schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:30:
[...]

Bij mijn allereerste playthrough zaterdag zat ik aan 5 uur. (Wel volledig solo gedaan) Ik las wel alle quests grondig, bekeek alle hoekjes van een map, wou alle urnes en boekenkasten bashen.
Bij mijn 2de playthrough (na wat ervaring op te hebben gedaan) denk ik aan 3-4 uur gezeten te moeten hebben (geschat, want heb die playthrough niet voltooid)

Vergeet ook niet de volgende playthroughs die je zult doen, maar met een andere klasse.

En daarnaast heb je ook nog verschil in difficulties, dat een groot verschil zal maken. Zoals al werd gezegd, het niveau van de Beta was zeer laag en je kon gerust rushen.

Ik kom uit op +150 uur... ;)
ik zit dus op precies een vergelijkbare doorloop qua tijd hoor!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Bulls
Ik wordt zo langzamerhand een beetje zat van al deze terug kerende onzin over:

Graphics
Difficulty
Skills
Runes
Stats
End game
MF
On rails
Geen keus
En noem maar op,

Leuk ook dat iedereen al een oordeel klaar heeft over het hele spel voordat je het ooit gespeeld hebt buiten de beta. Het duurt al lang genoeg voordat het spel uit komt, en alleen maar gejammer lezen dag in dag uit op allerlij forums schiet ook niet op. Hou dat geklaag voor je en move on, als je het spel niet leuk vind hoef je niet de anticipation van andere te verzieken en te hopen dat je andere mee trekt in je ongenoegen.

Verwijderd

Mensen vergeten volgensmij dat normal gewoon bedoeld is als tutorial voor de game. Dat is zelf door Blizzard gezegd, ze willen dat je het spel leert spelen in normal. En de hogere difficulties zijn om de echte ervaring te krijgen. :)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Asgaro schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:30:
Ik heb in die twee uur tijd alles gedaan. Veel quests zijn er nu ook weer niet, in twee uurtjes kan je alles wel verkennen. Als je het vlot doet dan doe je het ruim binnen het uur
Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:34:
Ik wordt zo langzamerhand een beetje zat van al deze terug kerende onzin over:
Ik word mensen zoals jij een beetje zat, mensen die constant elke discussie willen afkappen en alle negatieve feedback weg wilt hebben zodat ze enkel lyrisch kunnen doen. Doe dat gewoon lekker op je eigen fansite. Hier mag je gewoon de negatieve punten ook noemen, het gaat tenslotte om iedereen z'n ervaringen en daar kunnen ook negatieve ervaringen tussen zitten. Ik vind de graphics enorm tegenvallen en ik vind de skills marginaal en de skill progression veel te lineair. Desondanks vind ik het spel vermakelijk, echter zijn er ook gewoon negatieve punten op te noemen.

[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 23-04-2012 23:41 ]

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:39:
[...]

Ik heb in die twee uur tijd alles gedaan. Veel quests zijn er nu ook weer niet, in twee uurtjes kan je alles wel verkennen. Als je het vlot doet dan doe je het ruim binnen het uur.
45 mins in co-op rush :9

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Sak3d schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:13:
Iemand een beta accountje over waar ik een paar uurtjes wizard op mag spelen O-) ?
O-)
[...]

Ik heb in die twee uur tijd alles gedaan. Veel quests zijn er nu ook weer niet, in twee uurtjes kan je alles wel verkennen. Als je het vlot doet dan doe je het ruim binnen het uur.
Als je het binnen het uur lukt dan ben je gewoon aan het rushen en doe je dus niks grondigs.
De beta doe ik in 40-60 minuten als ik rush maar dat is het punt ook niet. Alsof jij BF3 in 4 uurtjes uit had met de eerste playthrough. Daarnaast is het zeker weggelegd als multiplayer spel en zit een deel van de kracht in de itemhunts. Tel daar dus maar een paar uurtjes bij op...

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 23-04-2012 23:43 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

psychoclown schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:42:
[...]

Als je het binnen het uur lukt dan ben je gewoon aan het rushen en doe je dus niks grondigs.
De beta doe ik in 40-60 minuten als ik rush maar dat is het punt ook niet. Alsof jij BF3 in 4 uurtjes uit had met de eerste playthrough. Daarnaast is het zeker weggelegd als multiplayer spel en zit een deel van de kracht in de itemhunts. Tel daar dus maar een paar uurtjes bij op...
BF3 is geen single player spel toch? Althans, nooit geweten dat daar een single player in zit.
Maar dan ben je redelijk aan het rushen omdat je alles al kent. Alsnog wel alle grotten gecleared. Maar het valt mij gewoon tegen aan speelduur. Natuurlijk zit er replaygain in het item hunten en het in coop clearen van de moeilijkste dungeons maar ik vind het aan enkele speelduur vrij weinig gezien het over het algemeen toch niet meer dan mobs killen is in afwisselende omgevingen. Dan is een paar uur extra vrij vlot er bij gemaakt. Het is niet alsof ze een hele wereld moeten bouwen zoals in Skyrim.

Maar ik ben spellen zoals Kotor, Mass Effect en Dragon Age gewend waarbij het toch een stukje unieker en afwisselender is qua design en alsnog dezelfde speelduur heeft. Dan is een uur of 30 a 40 toch relatief weinig.
Niet dat ik klaag maar het valt gewoon op.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 23-04-2012 23:54 ]

• Bulls

[...]

Ik word mensen zoals jij een beetje zat, mensen die constant elke discussie willen afkappen en alle negatieve feedback weg wilt hebben zodat ze enkel lyrisch kunnen doen. Doe dat gewoon lekker op je eigen fansite. Hier mag je gewoon de negatieve punten ook noemen, het gaat tenslotte om iedereen z'n ervaringen en daar kunnen ook negatieve ervaringen tussen zitten. Ik vind de graphics enorm tegenvallen en ik vind de skills marginaal en de skill progression veel te lineair. Desondanks vind ik het spel vermakelijk, echter zijn er ook gewoon negatieve punten op te noemen.
Omg onder welke steen heb jij geleefd het laatste JAAR, alles wat jij opnoemt is al zo vaak tot in de treuren naar voren gebracht, en elke keer denk iedereeen (zoals jij) dat hij de eerste is die het opmerkt. We weten het onderhand al wel, en als je het niet aanstaat dan koop je het toch niet? Alsof er over jammeren het even zal veranderen.

Ik vond de RMAH en de geen skill point ook eerst het einde van de wereld, maar ik ben gewoon tot inzicht gekomen dat het helemaal niet zo erg is, en wellicht beter. Het is zoals het is. En die graphics, tja het kan beter maar deze style past bij de game, net zoals de style van Borderlands bij de game past.

See You @ Launch zijn meestal de reacties.

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-11 09:15
Gaaf filmpje Voxxel ;-) Dat is veelbelovend.

Dit wordt een lastige zomer :D

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:57:
Omg onder welke steen heb jij geleefd het laatste JAAR, alles wat jij opnoemt is al zo vaak tot in de treuren naar voren gebracht, en elke keer denk iedereeen (zoals jij) dat hij de eerste is die het opmerkt. We weten het onderhand al wel, en als je het niet aanstaat dan koop je het toch niet? Alsof er over jammeren het even zal veranderen.
Typisch dat ik onder een steen leef als ik dit topic niet volg. Is jou wereldje werkelijk zo klein dat iedereen Diablo 3 hoort te volgen op elk moment van de dag jaren voordat het uit komt? Ik speel dit spel pas sinds de public beta en hoorde pas van die beta een uur of twee voor de release er van. Daarvoor nooit Diablo gespeeld en geen interesse gehad in dat spel.
Ik vond de RMAH en de geen skill point ook eerst het einde van de wereld, maar ik ben gewoon tot inzicht gekomen dat het helemaal niet zo erg is, en wellicht beter. Het is zoals het is. En die graphics, tja het kan beter maar deze style past bij de game, net zoals de style van Borderlands bij de game past.
Dus ik mag niet meer meepraten omdat het nu eenmaal zo is en jullie het al eens besproken hebben? Nieuwelingen mogen geen ervaringen delen als dat door de oude garde al besproken is? Doe toch normaal man.

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Bulls schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:57:
[...]

Dus omdat iets vaker is opgemerkt is het minder waar?
En kritiek hebben mag niet, 'want dan koop je het toch niet' ? :')

Verwijderd

Hmm schijnbaar is klikken op de skills sneller dan gewoon de muisknop inrammen.

YouTube: Game Breaking Bug? Attack Speed for Clicking vs. Holding

:+

• Bulls
Hoevaak vraagt iemand wel iets op dit forum, en dan wordt er gelijk verteld, "Wij verwachten iets meer inzet" of "ooit van search gehoord" Kijk eens op http://eu.battle.net/d3/en/forum/2821469/ Dan snap je wat ik bedoel.
You and thousand others.

Mensen verwachten vandaag de dag alleen maar crysis graphics meuk dat je na 2 week spelen nooit meer aanraakt en het jaar erop braafjes een sequel van koop.

Doe normaal? Doe zelf eens normaal! :+

• Asgaro
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:59:
[...]

Typisch dat ik onder een steen leef als ik dit topic niet volg. Is jou wereldje werkelijk zo klein dat iedereen Diablo 3 hoort te volgen op elk moment van de dag jaren voordat het uit komt? Ik speel dit spel pas sinds de public beta en hoorde pas van die beta een uur of twee voor de release er van. Daarvoor nooit Diablo gespeeld en geen interesse gehad in dat spel.

[...]

Dus ik mag niet meer meepraten omdat het nu eenmaal zo is en jullie het al eens besproken hebben? Nieuwelingen mogen geen ervaringen delen als dat door de oude garde al besproken is? Doe toch normaal man.
Sorry maar je opmerking van "32 uur voor het gehele spel" vind ik wel zeer kortzichtig. Ik volg Bulls' reactie wel. Want zelfs al had je maar een beetje research gedaan, is het snel duidelijk dat de replay value hoog ligt.
Ofwel wil je het gewoon niet weten, en ben je maar aan het trollen met zulke uitspraken.

• Bulls
Sak3d schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:00:
[...]

Dus omdat iets vaker is opgemerkt is het minder waar?
En kritiek hebben mag niet, 'want dan koop je het toch niet' ? :')
Tja ik ben door COD BO en MW2 teleur gesteld en ga MW3 en BO2 zeker niet kopen, maar ga ik dan ook heel dat forum vol kalken met negatieve opmerkingen? Nee ik koop het gewoon niet, en doe net alsof ze niet bestaan.

Maar met D3 kan dat blijkbaar niet, omdat iedereen vind dat het hun game is waar ze jaren op hebben gewacht en dan kan het HUN verwachtingen niet waarmaken Nou boohoo einde van de wereld, is er een andere ARPG die beter is? met closed servers en goede balans?

See you @ release..

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Asgaro schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:05:
Sorry, maar je opmerking van "32 uur voor het gehele spel" vind ik wel zeer kortzichtig. Ik volg Bulls' reactie wel. Want zelfs al had je maar een beetje research gedaan, is het duidelijk dat de replay value zeer hoog ligt.
Ofwel wil je het gewoon niet weten, en ben je maar aan het trollen met zulke uitspraken.
Man stel je niet zo aan. Ik zeg dat ik 32 uur weinig vind voor een spel dat in principe hack en slash is waarbij je dungeon na dungeon af gaat. Ja, je kan heel vaak hetzelfde stuk opnieuw doen en er zit een zekere randomness in maar dat doet niet af dat er maar voor 32 uur aan level design in zit als je er vanuit gaat dat die 6,25% klopt.
Ik constateer gewoon wat feiten, dat jullie je direct zo gigantisch aangesproken voelen als ik minder dan lyrisch ben.

Mijn conclusies uit de beta zijn gewoon een dumbed down skill systeem met achterhaalde graphics en, als die percentages kloppen, niet al te lange speelduur. Ik zeg verder niet dat het een slecht spel is, dit zijn gewoon mijn voorlopige conclusies. Wellicht stel ik die bij als ik het spel gekocht heb, wellicht niet.

• Bulls
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:59:
[...]

Zeg je het al zelf, dat je D2 nooit hebt gedaan, dan wist je wel dat het spel jaren speel plezier kan bevatten als het je ligt. En ookal speel je het maar 1x met 1 class dan heeft het nog steeds meer content en playtime dan menig andere game tegenwoordig voor dat geld.

Maar goed ik had mezelf voorgenomen niet meer in te gaan op dergelijke posts. Het is een hopeloze zaak.

Afbeeldingslocatie: http://api.ning.com/files/2XCx5EvYFSndL1MOb6Zaa2eZGagS3Kq9C2xA0K4A5Sl6ICQbiGdUD2DajUMeEveGUFDFC*5l*PD1MNoj-NtYMZJLuhvYd2Mv/arguing.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 24-04-2012 00:16 ]

• Grvy
  • Laatst online: 20:59

Grvy

Bot

Tsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:10:
[...]

Man stel je niet zo aan. Ik zeg dat ik 32 uur weinig vind voor een spel dat in principe hack en slash is waarbij je dungeon na dungeon af gaat. Ja, je kan heel vaak hetzelfde stuk opnieuw doen en er zit een zekere randomness in maar dat doet niet af dat er maar voor 32 uur aan level design in zit als je er vanuit gaat dat die 6,25% klopt.
Ik constateer gewoon wat feiten, dat jullie je direct zo gigantisch aangesproken voelen als ik minder dan lyrisch ben.

Mijn conclusies uit de beta zijn gewoon een dumbed down skill systeem met achterhaalde graphics en, als die percentages kloppen, niet al te lange speelduur. Ik zeg verder niet dat het een slecht spel is, dit zijn gewoon mijn voorlopige conclusies. Wellicht stel ik die bij als ik het spel gekocht heb, wellicht niet.
Misschien eens stoppen met voorbarige conclusies en wachten tot je het daadwerkelijk speelt.

Dit is een account.

• Asgaro
[...]

Wie is hier de aansteller?
Had je Diablo 2 gespeeld, ik kon nog enige waarde hechten aan je mening. Maar nu kom je als leek hier even iedereen de les spellen over wat wel niet fout is met de game.

Jij bent duidelijk gebrand op één, en slechts één playthrough. Dan is de game duidelijk niet voor jou want Blizzard maakt niet voor niets zo verschillende classes en die shared stash.

Ook snap ik niet hoe je erbij komt om over graphics te beginnen. Ja, de polygons op je character zijn niet al te best, maar om dan de lijn door te trekken naar de gehele game... Skyrim ziet eruit als stront in vergelijking met dit.
Ik vind Diablo 3 zeer mooi ogen en zie niets waar ik me aan irriteer. "Achterhaalde graphics" 8)7

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
Nieuwe trailer!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jij overduidelijk, zeker je manier van reageren. Beetje gefrustreerd ofzo?
Had je Diablo 2 gespeeld, ik kon nog enige waarde hechten aan je mening. Maar nu kom je als leek hier even iedereen de les spellen over wat wel niet fout is met de game.
Ik kom niemand de les lezen, ik geef mijn mening. Kan je soms niet tegen meningen die anders zijn dan die van jou? Het lijkt alsof jij enorm gefrustreerd wordt van iemand die enkel een mening geeft. Heb jij uberhaupt Diablo 2 gespeeld dan? Dat zou me verbazen.
Jij bent duidelijk gebrand op één, en slechts één playthrough. Dan is de game duidelijk niet voor jou want Blizzard maakt niet voor niets zo verschillende classes en die shared stash.
Ik ben er niet op gebrand, ik vind alleen het verlengen van de gameplay tijd via meerdere playthroughs een jammere keuze en zou liever gewoon meer originele content zien.
Ook snap ik niet hoe je erbij komt om over graphics te beginnen. Ja, de polygons op je character zijn niet al te best, maar om dan de lijn door te trekken naar de gehele game... Skyrim ziet eruit als stront in vergelijking met dit.
Ik vind Diablo 3 zeer mooi ogen en zie niets waar ik me aan irriteer. "Achterhaalde graphics" 8)7
Ik vind ze niet mooi. Mag ik dat vinden of frustreert dat je ook? Ik vond de graphics gewoon tegen vallen en heb het idee dat ze niet veel beter zijn dan de andere RPG's die ik de afgelopen jaren gespeeld heb.

En dit is alles gewoon mijn mening, ik snap niet waarom er opeens zo'n hetze is tegen mijn mening enkel omdat ik wat minder lyrisch ben en wat meer sceptisch.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

[...]

Ik zou willen weten waar je de wijsheid vandaan haalt dat Diablo 3 "maar" 32 uur gameplay heeft? Is dat iets wat Blizzard heeft aangekondigd dat je in dit spel na ongeveer 32 uur de credits ziet, ik ben hier wel serieus benieuwd naar.

Verder vind ik je opmerking: dumbed down skill systeem" een elitist opmerking. Elitist vinden namelijk een skill trees met 1000 skills, waar je enkele avonden theocrafting aan besteed om tot de beste build te komen, een goed systeem. Ze riepen dit met World of Warcraft, Skyrim en ook bij Diablo 3.

Toch blijkt vaak dat een "dumbed down" skill tree, zonder allerlei vervelende of nutteloze skills/upgrades beter en leuker is dan die elite skill trees.

En dan achterhaalde graphics, dat is inderdaad zo als je polygonen gaat tellen. Echter zijn graphics meer dan enkel polygonen. Kijk skyrim, qua graphics niet de beste, maar zo verdomde sfeervol. Hetzelfde met Diablo, de graphics zijn niet de beste wat vandaag mogelijk is, maar wat ze doen doen ze goed. En gameplay > graphics!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Alleen maar de laatste paar posts gevolgd nu ... toch een voorstel. Laten we de witch-hunt op Tsurany de kop in drukken !

Een eerste slechte ervaring kan toch. Toch staat ie nog open voor het verder proberen van het spel. Ik zeg dat is TOF.

Happy Blessings <3

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dreanor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:34:
Ik zou willen weten waar je de wijsheid vandaan haalt dat Diablo 3 "maar" 32 uur gameplay heeft? Is dat iets wat Blizzard heeft aangekondigd dat je in dit spel na ongeveer 32 uur de credits ziet, ik ben hier wel serieus benieuwd naar.
Zoals ik constant zeg, er van uitgaande dat wat we nu gespeeld hebben 6,25% is van de uiteindelijke gameplay.
Verder vind ik je opmerking: dumbed down skill systeem" een elitist opmerking. Elitist vinden namelijk een skill trees met 1000 skills, waar je enkele avonden theocrafting aan besteed om tot de beste build te komen, een goed systeem. Ze riepen dit met World of Warcraft, Skyrim en ook bij Diablo 3.

Toch blijkt vaak dat een "dumbed down" skill tree, zonder allerlei vervelende of nutteloze skills/upgrades beter en leuker is dan die elite skill trees.
Ik hoef geen 1000 skills te hebben, ik vind het jammer dat de volgorde van skill progressie al helemaal vast ligt en je niet zelf een pad kan kiezen. Uiteindelijk zal je alle skills hebben maar met een wisselend pad om er te komen krijg je wel een stuk interessantere character progressie.
En dan achterhaalde graphics, dat is inderdaad zo als je polygonen gaat tellen. Echter zijn graphics meer dan enkel polygonen. Kijk skyrim, qua graphics niet de beste, maar zo verdomde sfeervol. Hetzelfde met Diablo, de graphics zijn niet de beste wat vandaag mogelijk is, maar wat ze doen doen ze goed. En gameplay > graphics!
Ik zeg niet dat het niet sfeervol is, dat is het zeker. Maar als ik inzoom om m'n character te bekijken vind ik het jammer dat de kwaliteit gewoon erg matig is.

Ik zeg nergens dat het een bagger spel is. Mijn indrukken zijn gewoon niet louter positief, er zitten ook mindere smaken aan mijn beta ervaring.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 24-04-2012 00:40 ]

• Visgek82
Tsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:39:
[...]

Zoals ik constant zeg, er van uitgaande dat wat we nu gespeeld hebben 6,25% is van de uiteindelijke gameplay.

[...]

Ik hoef geen 1000 skills te hebben, ik vind het jammer dat de volgorde van skill progressie al helemaal vast ligt en je niet zelf een pad kan kiezen. Uiteindelijk zal je alle skills hebben maar met een wisselend pad om er te komen krijg je wel een stuk interessantere character progressie.

[...]

Ik zeg niet dat het niet sfeervol is, dat is het zeker. Maar als ik inzoom om m'n character te bekijken vind ik het jammer dat de kwaliteit gewoon erg matig is.
Volgorde van skill progressie ligt mischien vast, echter je kunt zelf nog altijd de keuze maken welke skills jij gebruikt en welke skills jou aanspreken, in combinatie met ook nog eens verschillende runes zodat de skills nòg beter aansluiten bij jouw speelstijl... hoe tof is dat? als je kijkt naar customizability is er geen een game die op dat vlak beter is.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Visgek82 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:40:
Volgorde van skill progressie ligt mischien vast, echter je kunt zelf nog altijd de keuze maken welke skills jij gebruikt en welke skills jou aanspreken, in combinatie met ook nog eens verschillende runes zodat de skills nòg beter aansluiten bij jouw speelstijl... hoe tof is dat? als je kijkt naar customizability is er geen een game die op dat vlak beter is.
True, dat is inderdaad een mooi systeem. Ik klaag dan ook absoluut niet over de uitwerking, dat vind ik vrij mooi. Ik vind enkel het lineaire pad door deze skills heen wat minder.

• Asgaro
Tsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:29:
[...]

Jij overduidelijk, zeker je manier van reageren. Beetje gefrustreerd ofzo?

Ja, ik raak gefrustreerd. Omdat je in elk topic mensen uit hun tent wilt lokken. Had je een 2de T.net account aangemaakt en hier gereageerd, ik had je nog onmiddellijk herkend aan je manier van posten...

[...]

Ik kom niemand de les lezen, ik geef mijn mening. Kan je soms niet tegen meningen die anders zijn dan die van jou? Het lijkt alsof jij enorm gefrustreerd wordt van iemand die enkel een mening geeft. Heb jij uberhaupt Diablo 2 gespeeld dan? Dat zou me verbazen.

Ik heb Diablo 2 nooit gespeeld. Ik kan tegen andersmans mening, behalve als ze zo ongefundeerd zijn als jouwe. "het gebrek aan grafische pracht valt echt tegen"
Leg eens screenshots van jouw Dragon Age, Mass Effect, Skyrim en Diablo 3 naast elkaar... Just an idea.
De graphics kunnen beter, maar dat zou net teniet doen aan de art style die ze willen. Ik heb helemaal geen nood aan uberscherpe details in deze game. Waarom zou je, bij topdown view?

[...]

Ik ben er niet op gebrand, ik vind alleen het verlengen van de gameplay tijd via meerdere playthroughs een jammere keuze en zou liever gewoon meer originele content zien.

Dit concept zat ook in D1 en D2 en velen mensen vinden dit leuk. Zonde dat je daar de game op aanvalt... Je hebt namelijk een dozijn andere games die niet zo'n systeem hebben, waar je gerust je gang mee kan gaan.

[...]

Ik vind ze niet mooi. Mag ik dat vinden of frustreert dat je ook? Ik vond de graphics gewoon tegen vallen en heb het idee dat ze niet veel beter zijn dan de andere RPG's die ik de afgelopen jaren gespeeld heb.

Dit is subjectief, en ga ik verder niet over in. Je kan zelfs met andere RPG's niet vergelijken, want de meesten die je in gedachten hebt zijn niet topdown view.
ja, Starcraft 2 ziet er iets gedetailleerder uit dan Diablo 3, maar SC2 streeft dan ook naar een realistische wereld. Diablo 3 is de tegenpool met al z'n magie, etc.

En dit is alles gewoon mijn mening, ik snap niet waarom er opeens zo'n hetze is tegen mijn mening enkel omdat ik wat minder lyrisch ben en wat meer sceptisch.

• Asgaro
RedSoniq schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:37:
Alleen maar de laatste paar posts gevolgd nu ... toch een voorstel. Laten we de witch-hunt op Tsurany de kop in drukken !

Een eerste slechte ervaring kan toch. Toch staat ie nog open voor het verder proberen van het spel. Ik zeg dat is TOF.
Dan ken je Tsurany nog niet ;) Dat is minder tof.
Hij is kritisch - en das zijn goed recht - maar hij doet het op een manier waarmee hij iedereen het harnas in jaagt.
Soms ook ongefundeerd, zoals de graphics discussie hier.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
Je kan (de graphics) zelfs met andere RPG's niet vergelijken, want de meesten die je in gedachten hebt zijn niet topdown view.
Vergelijk ze eens met Titans Quest uit 2007. Dat spel heeft scherpere textures, en is 5 jaar oud! Ik vind de sfeer en grafische stijl prima, maar de lage kwaliteit van de textures maakt dat diablo III er voor mij 'blurry' uitziet, wat ik gewoon totaal niet mooi vind.

• voxxel
Even om die '32' uur de kop in te drukken, dat is echt nergens op gebasseerd. Het enige dat we weten is dat de beta ongeveer 1/4e tot 1/3e van act 1 van normal is. Ik deed er de eerste keer 2,5 uur over en de 2e keer iets meer dan een uur. Mijn vermoeden is dat je normal in 12-20 uur uitspeelt, afhankelijk van je speelstijl. Ik denk dat je langer over nightmare gaat doen en hell zal dus nog weer langer duren. Bij blizzard hebben ze intern weddenschappen lopen over in hoeveel maanden inferno uitgespeeld gaat worden :+ . Kortom ik denk dat 32 uur een fractie is van de tijd die je nodig gaat hebben om heel d3 uit te spelen.

Zonnepanelen

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat leuk zeg, al die laatste posts hier... Kunnen we niet ophouden met zeuren, mensen en hun mening in hun waarde laten, en definitieve oordelen over dit spel pas gaan vellen als het uit is en we het allemaal hebben gespeeld?

Al die nutteloze speculatie en elkaar afbranden... Zeg dan wat nuttigs :>

Voor mensen die het spel nog willen bestellen zonder teveel te betalen: probeer Amazon UK. Veel goedkoper dan alle retailers hier in NL.
De CE kost bij Amazon UK 65 pond incl. verzenden. Dat is vele malen goedkoper dan Bol.com met zijn 89,95 excl. verzenden...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als Blizzard probeert om de community - en dat gaat het worden - blij te maken met een game die je niet het vel over de oren haalt qua hardware-eisen, dan is dat toch alleen maar te waarderen?

Ik vind de sfeer en het beeld juist helemaal bij Diablo passen. Hier dus geen klachten!

Overigens heb ik al hardware aangeschaft die dit spel met veel FPS met alles op 'high' gaat kunnen draaien, en vrienden van mij al eveneens, maar ik draai de beta nu op mijn 'oude' MacPro en het loopt feilloos! d:)b

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• voxxel
Nyarlathotep schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:10:
Wat leuk zeg, al die laatste posts hier... Kunnen we niet ophouden met zeuren, mensen en hun mening in hun waarde laten, en definitieve oordelen over dit spel pas gaan vellen als het uit is en we het allemaal hebben gespeeld?

Al die nutteloze speculatie en elkaar afbranden... Zeg dan wat nuttigs :>
Nutteloze speculatie helpt de komende 3 weken levend door te komen :+ Maar ik ben het met je eens, elkaar afbranden is nergens voor nodig. Iedereen heeft recht in zijn mening en zolang mensen hun mening een beetje beargumenteren, is een beetje discussie best leuk.

Zonnepanelen

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Al veel gevraagd misschien, maar bevat de full game de mogelijkheid om jouw poppetjes te customizen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• voxxel
Wat bedoel je met customizen? Je kan geen haarstijl oid wijzigen. Je hebt wel dyes waarmee je je armor kan kleuren.

Zonnepanelen

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voxxel schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:17:
Wat bedoel je met customizen? Je kan geen haarstijl oid wijzigen. Je hebt wel dyes waarmee je je armor kan kleuren.
denk dat ie doelt op soort van talent tree

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ramzzz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:12:
Als Blizzard probeert om de community - en dat gaat het worden - blij te maken met een game die je niet het vel over de oren haalt qua hardware-eisen, dan is dat toch alleen maar te waarderen?

Ik vind de sfeer en het beeld juist helemaal bij Diablo passen. Hier dus geen klachten!

Overigens heb ik al hardware aangeschaft die dit spel met veel FPS met alles op 'high' gaat kunnen draaien, en vrienden van mij al eveneens, maar ik draai de beta nu op mijn 'oude' MacPro en het loopt feilloos! d:)b
Ben het toch niet helemaal eens dat de huidige art style bij Diablo past. Heb uit nieuwsgierigheid de dark3d.com 'mod' geprobeerd en vind het echt zoveel meer als Diablo voelen opeens. Onbegrijpelijk dat ze dit niet standaard zo hebben doorgevoerd.
Maar waarschijnlijk komt een meer gesatureerd kleurenpalet de sales ten goede ofzo..

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Rivandu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:29:
[...]
Maar waarschijnlijk komt een meer gesatureerd kleurenpalet de sales ten goede ofzo..
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat de meeste potentiele spelers van Diablo het gebruik van kleuren om een sfeer neer te zetten meer waarderen dan een bijna zwart-wit stijl. Ik weet in ieder gaval dat ik dat wel doe.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Hydra
Ik word mensen zoals jij een beetje zat, mensen die constant elke discussie willen afkappen en alle negatieve feedback weg wilt hebben zodat ze enkel lyrisch kunnen doen.
Ga met je feedback lekker Blizzard lastig vallen. Ik vind ook dat je loopt te zeuren en bent het ook een beetje zat zo langzamerhand. Een paar minpuntjes melden okay, maar je sleept er vanalles bij. Kennelijk valt het je enorm tegen, prima, dahaag!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 10:33

anu

Tsurany schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:39:
[...]
Wel even goed lezen he, Angeloonie zei hetvolgende:
Angeloonie schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:08:
[...]
Dus dat zou op een speeldtijd van 32 uur voor enkel normal uitkomen, daar komt dus nog nightmare, hell en inferno achteraan. En ga er maar vanuit dat je elke volgende moeilijkheidsgraad een stuk trager door de content heengaat.
Bij Blizzard lopen er weddenschappen over hoeveel maanden het gaat duren voor er iemand door Inferno heen is.
Daarbij komt dat je bij elke playtrough andere invullingen van gebieden, andere dungeons, andere mini quests en events etc. tegenkomt.
Kortom, de uren speeltijd die je kwijtkunt in D3 is wel het minste waar je je zorgen om hoeft te maken :P

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
anu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:21:
[...]

[...]

Dus dat zou op een speeldtijd van 32 uur voor enkel normal uitkomen, daar komt dus nog nightmare, hell en inferno achteraan. En ga er maar vanuit dat je elke volgende moeilijkheidsgraad een stuk trager door de content heengaat.
Bij Blizzard lopen er weddenschappen over hoeveel maanden het gaat duren voor er iemand door Inferno heen is.
Daarbij komt dat je bij elke playtrough andere invullingen van gebieden, andere dungeons, andere mini quests en events etc. tegenkomt.
Kortom, de uren speeltijd die je kwijtkunt in D3 is wel het minste waar je je zorgen om hoeft te maken :P
Precies, en blizzard kennende zullen ze in de loop der tijd ook wel nieuwe dingen aan het spel toevoegen. :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
voxxel schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:17:
Nja ik doel op het maken van je poppetje. Gewoon alles, haren ogen etc...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:06:
[...]

Nja ik doel op het maken van je poppetje. Gewoon alles, haren ogen etc...
dat vindt ik echt nutteloos.
kijk naar skyrim of DA, daar kan het ook en wat doe je ermee? helemaal NIKS

het heeft geen toegevoegde waarde. dus waarom er moeite in steken
en daarnaast, eht camera systeem is daar niet op afgesteld om zover in te zoomen

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

anu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:21:
[...]

[...]

En afgaande op de voorgaande delen, zitten we rond 2020 smachtend naar D IV nog steeds D III te spelen... :+

Dan word ik 51 :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Hydra
roboreaper schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:10:
dat vindt ik echt nutteloos.
kijk naar skyrim of DA, daar kan het ook en wat doe je ermee? helemaal NIKS
Inderdaad. Er word een hoop gezeurd over zaken die gameplay-wise gewoon niks toevoegen. Ja natuurlijk is het 'leuk' dat je je poppetje kunt customizen. Maar het is niet meer dan dat. En als ze alle dingen in D3 zouden proppen die iemand 'wel leuk' zou vinden, dan komt het spel pas in 2020 uit.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11 14:07
Bashiok: Looks like GDC did record Christian's recent talk. If you're interested in the art of #D3 this is a must watch: http://gdcvault.com/play/1015306/The-Art-of-Diablo

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-10 10:31
Op Game-Card.net is Diablo te koop voor 43 euro.
Je krijgt om 0:00 de CD-key in je Mailbox en op 15 mei komt ook de Box binnen.
Pagina: 1 ... 23 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.