Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt mijn witch doctor zijn 2 hand crossbow niet? Ik snap dat je die moet binden op een van de muis knoppen maar ik krijg het niet (meer) voor elkaar!
Na de bow op de action bar gewisseld te hebben met een spell kan ik dit niet meer terug zetten, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
HowlingMad schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:31:
Misschien een domme vraag, maar waarom gebruikt mijn witch doctor zijn 2 hand crossbow niet? Ik snap dat je die moet binden op een van de muis knoppen maar ik krijg het niet (meer) voor elkaar!
Na de bow op de action bar gewisseld te hebben met een spell kan ik dit niet meer terug zetten, iemand suggesties?
simpel, dat kan niet, omdat je signature spells (spells die geen mana kosten) ALTIJD meer damage doen dan je basic attack, waardoor je dus gewoon damage inlevert als je basic attack gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:35:
[...]

simpel, dat kan niet, omdat je signature spells (spells die geen mana kosten) ALTIJD meer damage doen dan je basic attack, waardoor je dus gewoon damage inlevert als je basic attack gebruikt
Dit is zo raar. Gewoon vanuit een normale gameperspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je kan in de options dit aanzetten, zal het zo even opzoeken, dan kan je wel zijn primary weapon gebruiken...

Dit is de setting: "Options -> Gameplay -> Interface -> Elective Mode (checked)

Now you can drag a skill icon off the hotbar and use the basic attack.

[ Voor 41% gewijzigd door Donnie op 22-04-2012 21:42 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:37:
[...]

Dit is zo raar. Gewoon vanuit een normale gameperspectief.
Het is een keuze die Blizzard gemaakt heeft, ik moest ook even wennen aan die "signature spells" die je dus gewoon altijd kunt spammen, maar daarna mis je die basic attack totaal niet.

Je kan nog wel je basic attack doen, maar dan moet je een spell die mana kost casten op een muisknop wanneer je geen mana genoeg hebt, op dat moment zul je een basic attack doen

maar je kan dus beter dan een signature attack doen, die zal meer damage doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Geen wonder dus! Het verbaasd mij wel enigszins, wat is dan nog het nut van een wapen die je niet mag gebruiken? Mijn wizard gebruikte zijn wapen overigens nog wel als zijn mana opwas, bij de witch doctor is dit niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:27
Waar kun je zien hoeveel damage de spells van een Wizard doen ? Ik kan echt NERGENS vinden wat de DPS van bv. de Signature spell (arcane bolt ofzo) is, of die frostbeam spell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Asgaro schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:53:
I always play Diablo single player on the first play through. Online is basically just 'Everyone run and find the door to the next level." Theres no time to do everything, everyone just wants to rush and get the drops from the bosses.
(vanop Neogaf)

Is dit zo? Als je co-op speelt, kan je je niet veroorloven alle hoekjes van een level te bekijken?
Co-op met random mensen vind ik sowieso niks. Ik heb de beta eigenlijk alleen in co-op gespeeld maar dan wel met een paar man op TS waardoor je prima met elkaar kon afspreken wat je ging doen. Het resulteerde dan ook in het volledig uitkammen van het gebied de eerste twee playtroughs.

Er is volgens mij al een Diablo 3 teamspeak toch? Dan is er neem ik aan geen behoefte aan nog een andere TS?

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 22-04-2012 21:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

HowlingMad schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:46:
Geen wonder dus! Het verbaasd mij wel enigszins, wat is dan nog het nut van een wapen die je niet mag gebruiken? Mijn wizard gebruikte zijn wapen overigens nog wel als zijn mana opwas, bij de witch doctor is dit niet het geval.
Lees mijn edit ;) Het kan dus wel!

Options -> Gameplay -> Interface -> Elective Mode (checked)

Now you can drag a skill icon off the hotbar and use the basic attack.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:01
Zo vandaag ook eindelijk Diablo 3 kunnen spelen. En wat een enorm gave game is het toch ook _0_
Ik moest eigenlijk nog wat andere dingen doen vandaag, zie ik dat het ineens alweer 10 uur is, oops :D Nouja, tijd genoeg want hoef toch pas om 11 uur op school te zijn. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 12:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Haay schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:49:
Waar kun je zien hoeveel damage de spells van een Wizard doen ? Ik kan echt NERGENS vinden wat de DPS van bv. de Signature spell (arcane bolt ofzo) is, of die frostbeam spell...
Heb je advanced tooltips aanstaan? Of aanvinken in het menu, of ctrl ingedrukt houden en over een spell hoveren voor de uitgebreide versie.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:50

ChUcKiE

Dus........

Vette game ja, toffe gra[hics en zeker ook gave sounds!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nog een vraag over co-op:
Stel je maakt een character en speelt een paar uurtjes solo. Vervolgens word je door een vriend uitgenodigd om bij hem co-op te spelen.

- De items die je krijgt bij de co-op sessie met je vriend, kan je dan later gebruiken in je eigen solo sessie?

- Als jij in je solo sessie op je eigen PC bijvoorbeeld in Act 1 zit, kan ik dan met een vriend (die al in Act 2 zit) al spelen in Act 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
WernerL schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:01:
Zo vandaag ook eindelijk Diablo 3 kunnen spelen. En wat een enorm gave game is het toch ook _0_
Ik moest eigenlijk nog wat andere dingen doen vandaag, zie ik dat het ineens alweer 10 uur is, oops :D Nouja, tijd genoeg want hoef toch pas om 11 uur op school te zijn. :P
Same here :P Achja, het is maar 1 keer Beta weekend. Vanaf morgen is het terug back to reality...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Asgaro schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:08:
Nog een vraag over co-op:
Stel je maakt een character en speelt een paar uurtjes solo. Vervolgens word je door een vriend uitgenodigd om bij hem co-op te spelen.

- De items die je krijgt bij de co-op sessie met je vriend, kan je dan later gebruiken in je eigen solo sessie?

- Als jij in je solo sessie op je eigen PC bijvoorbeeld in Act 1 zit, kan ik dan met een vriend (die al in Act 2 zit) al spelen in Act 2?
-Ja die items kun je gewoon gebruiken

-Als je die vriend joined, zal jij ook in ACT 2 mee spelen, als die vriend jouw joined zal die vriend niet naar act 2 kunnen, maar met jouw in act 1 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik wilde graag nog even spelen, maar ik krijg alleen 3006'en voor mijn kiezen. Jammer, maar gelukkig had ik al met drie van de vijf classes een walkthrough gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 18-09 21:48
Bah, klootzakken zijn het bij Blizzard!!! Beetje gratis digitale zakjes cocaine uitdelen en ons verslaafd maken, om dan 3 weken te moeten wachten tot we ons volgende shot kunnen nemen ;(

Misschien dan maar even TQ spelen tot release, maarja das meer digitale marihuana.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgende weekend een andere beta dus ik heb dan wat afleiding :) Daarna is het twee weken aftellen om dan een week mezelf op Diablo te kunnen storten. Jammer dat de release niet al op maandag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Pffff ik had gister lekker gespeeld. Nu kon ik vandaag niet meer inloggen steeds error na error na error. Kom ik er vanavond pas achter dat hij het account type weer naar Europa heeft gezet. Tja dan kom je er niet in >.<. Dus de hele dag tegen errors aangekeken die niet nodig waren :P. Majah heb hem 1 keer met een Monk gespeeld en heb geen spijt van me CE bestelling :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59
Zo alle chars op 13 gebracht en ff gespeeld. Allemaal vind ik de klasses goed uitgewerkt en prima speelbaar. Heb ze allemaal zowel solo als in coop gespeeld, maar zeker in coop merk je nog wel verschil in klasses. Vond de monk bijvoorbeeld in teams minder, mede omdat je soms wat laat bij de mobs bent en bijvoorbeeld de roundhouse kick knockback niet de manier is om vrienden te maken met bijvoorbeeld een Barb.

Ook merk je dat sommige klasses op deze makkelijke mobs beter lijken te presteren dan anderen. Barb heeft bijvoorbeeld veel directe AoE schade terwijl WD net ff langzamer is en DoTs gebruikt. WD voelt daarom nu soms wat minder aan, maar zal met sterkere mobs waarschijnlijk leuker worden.

Tot slot wordt je in coop af en toe een beetje scheel van de effectenregen. Met name WD kan er wat van, maar ook DH is een echte discoklasse. Met 4 man loopt de game echt een heel stuk minder vlot daardoor en moest ik m'n settings naar beneden gaan zetten.

Hoe dan ook, zeer gave game. Moet nog wel even nadenken over de aanschaf ervan want hier kunnen weer veel te veel uren in gaan zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:53:
Tot slot wordt je in coop af en toe een beetje scheel van de effectenregen. Met name WD kan er wat van, maar ook DH is een echte discoklasse.
Wizard lighthouse _/-\o_

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zo alle chars op 13 gebracht en ff gespeeld. Allemaal vind ik de klasses goed uitgewerkt en prima speelbaar. Heb ze allemaal zowel solo als in coop gespeeld, maar zeker in coop merk je nog wel verschil in klasses. Vond de monk bijvoorbeeld in teams minder, mede omdat je soms wat laat bij de mobs bent en bijvoorbeeld de roundhouse kick knockback niet de manier is om vrienden te maken met bijvoorbeeld een Barb.

Ook merk je dat sommige klasses op deze makkelijke mobs beter lijken te presteren dan anderen. Barb heeft bijvoorbeeld veel directe AoE schade terwijl WD net ff langzamer is en DoTs gebruikt. WD voelt daarom nu soms wat minder aan, maar zal met sterkere mobs waarschijnlijk leuker worden.

Tot slot wordt je in coop af en toe een beetje scheel van de effectenregen. Met name WD kan er wat van, maar ook DH is een echte discoklasse. Met 4 man loopt de game echt een heel stuk minder vlot daardoor en moest ik m'n settings naar beneden gaan zetten.

Hoe dan ook, zeer gave game. Moet nog wel even nadenken over de aanschaf ervan want hier kunnen weer veel te veel uren in gaan zitten :+
Die monk heeft teleport als eerste RUne op zn bash skill. Niet dat ik ervaring heb in coop maar teleport lijkt me toch wel makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 22-04-2012 23:31 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Na wat wikken en wegen + wat research blijf ik toch bij mijn 1ste keuze: Demon Hunter. :)
Vind het gewoon leuk om van op een afstand te kunnen killen + je moet nog voldoende denken, om niet ingesloten te raken (maar zelfs dan kan de Demon Hunter wel wat aan).

Tweede keuze is Monk.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 23-04-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 12:59
Postius schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:30:
[...]

Die monk heeft teleport als eerste RUne op zn bash skill. Niet dat ik ervaring heb in coop maar teleport lijkt me toch wel makkelijk.
Klopt Fists hebben inderdaad teleport, maar dan zit je daar dus meteen aan vast. Vond zelf die teleport niet heel geweldig spelen, ook omdat je dan continu aan het teleporten bent. Maar inderdaad je bent dan wel sneller bij je target. Wel verlies je wat AoE doordat je Deadly Reach / Crippling Wave dan niet kunt pakken (die lijken toch net wat meer schade te doen).

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 22-04-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Hoi mensen ik zoek een wand op Hardcore!! (niet softcore) die 16.9+ dps doet. Wil hem graag van je kopen voor 40k of meer. pm me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 15-09 09:52
Volgens mij is het uit met de pret! D3 servers are down for maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik was lekker aan het hack & slashen met een dual axe wielding barb, vallen de servers eruit... jammer. :/

De barb zal weer mijn favoriete char zijn. :Y

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Mjah, idd. down for maintenance. Jammer, was net bij Skeleton King met m'n barb... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel. Alle chars geprobeerd waarbij de monk mijn favo is. Zeker binnenkort preorderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/4603/naamloosob.png

Het eindresultaat van Open Weekend, mag best trots zijn. Iemand ook die wand gezien van 17.5dps, man als ik die nou ook nog eens had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

had graag meer van de game gezien; kwam er 4u geleden pas achter dat deze beta beschikbaar was :F zie nu dat er onderhoud is, met een bericht dat ~1uur duurt. (of is dat een oud bericht?).

iemand van jullie battlefield 3 gespeeld op dezelfde pc als diablo? diablo vereist veel meer van me machine dan die fps shooter. of ligt dat aan mij (setup)?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Dat ligt aan jou denk ik :p

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:25:
had graag meer van de game gezien; kwam er 4u geleden pas achter dat deze beta beschikbaar was :F zie nu dat er onderhoud is, met een bericht dat ~1uur duurt. (of is dat een oud bericht?).

iemand van jullie battlefield 3 gespeeld op dezelfde pc als diablo? diablo vereist veel meer van me machine dan die fps shooter. of ligt dat aan mij (setup)?
De half gedownloade versie wel heb ik gemerkt (als er playable staat). Zodra je hem volledig binnen hebt draait hij veeeeeel sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Wat is handiger met de barb? 1 two handed weapon of 2 one handed weapons. Ik had met mijn dikke crafting skills een toffe flameberge gemaakt welke 2 handed is. Toch zie ik veel mensen met one handers rond lopen.

Zijn er nog meer mensen die flink wat geld in de crafting gedoe hebben gepompt? Ik had lvl 2 bereikt in crafting. Jammer genoeg kon je die dingen dan niet dragen omdat ze voor lvl 17+ zijn.

Tevens is de server down dus mooi tijd om het bedje in te kruipen en dan de dagen aftellen tot 15 mei :P

Tof spel!! Over and out!!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Damn, volgens mij is het open-beta weekend voorbij voordat ik genoeg tijd had om de demon hunter nog te proberen.

Naja, heb in ieder geval een leuke indruk gekregen van de characters. Eerste dat mij opviel was dat de characters verder weinig te customizen lijken. Runes zijn wel grappig maar ik verwachtte eigenlijk meer zoals bij d2 dat je punten zelf dient toe te kennen en skill-trees ontwikkelt.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
himlims_ schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:25:

Das niet normaal.
Ik zat in Diablo 3 (met alles op maximum, zelfs de shadows) aan meer dan 100 fps. Heb de max fps op 60 gezet want m'n kaart begon te neig te blazen.
(Speelde solo. Co-op vraagt meer performantie denkek.)

In BF3 haal ik 30 tot 50 fps met mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash303
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-07 15:38
Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:52:
[...]

Klopt Fists hebben inderdaad teleport, maar dan zit je daar dus meteen aan vast. Vond zelf die teleport niet heel geweldig spelen, ook omdat je dan continu aan het teleporten bent. Maar inderdaad je bent dan wel sneller bij je target. Wel verlies je wat AoE doordat je Deadly Reach / Crippling Wave dan niet kunt pakken (die lijken toch net wat meer schade te doen).
Als je "Elective Mode" aanzet kun je zowel fists als deadly reach toewijzen aan skill buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 15-09 09:52
Hee! Ze gaan toch weer door! Check the message aan de rechterkant vh scherm.
Over een uurtje kunnen we weer los ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Asgaro schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:28:
Das niet normaal.
Ik zat in Diablo 3 (met alles op maximum, zelfs de shadows) aan meer dan 100 fps. Heb de max fps op 60 gezet want m'n kaart begon te neig te blazen.
(Speelde solo. Co-op vraagt meer performantie denkek.)
In BF3 haal ik 30 tot 50 fps met mijn systeem.
De speccies van mijn systeem. Battlefield 3 doe ik 25-35fps. Diablo, ik zie de fps niet staan, maar kan nooit boven de 20 uit komen. Details en settings op low, resolutie op 800x600 (windowed/fullscreen) maar niet echt relaxed beeld. Ik hoop dat het door het downloaden komt. Echter heb ik toch tijdje zitten klikken, was in lvl2 chapel :? in die tijd moet download wel klaar zijn geweest...

acturele nvidia 301.24 driver, zijn er bepaalde --commando's die ik mee kan geven voor betere presatie?

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 23-04-2012 00:33 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:18
himlims_ schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:32:
[...]
De speccies van mijn systeem. Battlefield 3 doe ik 25-35fps. Diablo, ik zie de fps niet staan, maar kan nooit boven de 20 uit komen. Details en settings op low, resolutie op 800x600 (windowed/fullscreen) maar niet echt relaxed beeld. Ik hoop dat het door het downloaden komt. Echter heb ik toch tijdje zitten klikken, was in lvl2 chapel :? in die tijd moet download wel klaar zijn geweest...

acturele nvidia 301.24 driver, zijn er bepaalde --commando's die ik mee kan geven voor betere presatie?
verbaast me nog dat je bf3 kan draaien :|
Misschien aan je pc upgraden denken??

maar bij diablo 3 kan je 'Ctrl' + 'R' indrukt en dan krijg je de FPS tezien ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk weekendje met mn monk gehad tot lvl 12 gespeeld, heb de andere ook een beetje gespeeld maar monk bleek toch echt de leukste te zijn voor mij :D.
Afbeeldingslocatie: http://i1183.photobucket.com/albums/x469/megazinetom/th_Screenshot005.jpgAfbeeldingslocatie: http://i1183.photobucket.com/albums/x469/megazinetom/th_Screenshot001.jpgAfbeeldingslocatie: http://i1183.photobucket.com/albums/x469/megazinetom/th_Screenshot011.jpgAfbeeldingslocatie: http://i1183.photobucket.com/albums/x469/megazinetom/th_Screenshot007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:06
Na de beta ben ik eigenlijk nog niet onder de indruk. Ik game al jaren de meeste genres maar de Diablo franchise had ik nog niet eerder gespeeld. Ik mis precies een beetje diepgang en customisatie. De skill tree is volledig lineair. Runes vormen ook maar een lineaire upgrade voor je bestaande skills. Het zal wel interessanter worden wanneer de andere skill types ook unlocked worden, maar toch. Voor een co-op game miste ik dan weer wat samenspel (wat je eerder terugvindt in het mmo genre). Een toevoeging van skill combo's zoals in Dragon Age had dit misschien interessanter kunnen maken.
De graphics tonen dan weer een game die enkele jaren geleden moest uitkomen. Naast schaduwen heb je niets van dynamische belichting. Soms had ik het gevoel dat ik naar een game op m'n tablet zat te kijken.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het amusant en de classes waarmee ik de beta beëindigd heb waren best interessant. Maar ik had er toch iets meer van verwacht. Ik kijk uit naar de volledige game om de belofte waar te maken voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo alle chars op 13 gebracht en ff gespeeld. Allemaal vind ik de klasses goed uitgewerkt en prima speelbaar.
Mijn bezwaren dat Warrior en Monk vervelend worden omdat hun abilities zo op elkaar lijken visueel en qua gameplay, zijn helaas niet weggenomen. Warrior was ik het minst over te spreken. Maar om eerlijk te zijn vond ik de warrior ook niet veel aan in vorige Diablo delen. De Wizard, Demon Hunter en Witch Doctor zijn mijn favoriet, in die volgorde.
Heb ze allemaal zowel solo als in coop gespeeld, maar zeker in coop merk je nog wel verschil in klasses.
Wat mij opviel is dat sommige classes langzaam zijn terwijl de hunter met vault + passive ability voor 2 seconde +60% movement speed enorm mobiel is en dungeons snel kan afstruimen waarbij de groep achterblijft.

Maarja zo heeft de wizard nog geen teleport op deze lage levels, dus echt goed vergelijken is het natuurlijk niet voor het uiteindelijke spel.
Ik vond de Witch Doctor anders aardig overpowered. Met Poison Dart + Splinters rune kun je 3 snelle pijlen afvuren. Eén shot goed voor de meeste mobs en uitstekend voor sterke mobs/bazen; goede single target damage dus.

Verder Flame Bats met de eerste rune is ook enorm gaaf; krijg je een grotere vleermuis die veel verder gaat. Alleen deze twee abilities al maken de Witch Doctor erg goed in elk geval op dit level. Maar je krijgt ook nog een passive ability waardoor je altijd 3 zombie dogs 'gratis' krijgt. Erg imba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mantis schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:44:
..Maar ik had er toch iets meer van verwacht. Ik kijk uit naar de volledige game om de belofte waar te maken voor mij.
Dat is het leuke, er is geen belofte, er word en bepaalde hype gecreeerd door Diablo 2 fans (zoals ik). Maar voor de rest hebben ze nooit beloofd dat dit een betere game zou worden dan WoW, Dragon age, Witcher, whatever. Sterker nog, de game is helemaal nergens mee te vergelijken het is een kleine stroming binnen het RPG genre, hack 'n slash (dus games als Torchlight, Titan Quest). Ik houd persoonlijk niet van games als Call of Duty, dat is een smaakkwestie niet een kwestie van kwaliteit van een game ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Vandaag de beta op m'n andere PC gezet, en - na enig button bashing om er in te komen - op monk, WD en wizard de SK omgehakt. (WD op lvl 7, de andere 2 op 9.)
DH geprobeerd, maar vond ik minder leuk. WD is wel m'n favoriet, met monk een goede tweede.

Spel sfeer bevalt me prima. En ook die artisan vind ik prettig werken.
Je progress blijft beschikbaar voor alle classes die je speelt, dus niet telkens opnieuw die riedel.
Hoop dat dit ook in de gewone game zo is(?)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou zo moeten zijn. Al hebben je Hardcore-karakters aparte voortgang of zelfs helemaal persoonlijk; dat weet ik nog niet. Maar bijvoorbeeld je Stash is leeg als je een hardcore-character maakt, en ook de voortgang van die blacksmith.

DH is leuk met Vault + passive, Chakram, Rapid Fire, etc. Je speelt met DH veel sneller dan andere klassen naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
R-utger schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:39:
[...]

verbaast me nog dat je bf3 kan draaien :|
Misschien aan je pc upgraden denken??

maar bij diablo 3 kan je 'Ctrl' + 'R' indrukt en dan krijg je de FPS tezien ;)
Denk dat vooral zijn GPU roet in het eten gooit. Ik speel zelf op een nagenoeg zelfde systeem. Enige verschillen zijn GPU (HD6950 vs GT220 & 4GB vs 8GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:27:
Wat is handiger met de barb? 1 two handed weapon of 2 one handed weapons. Ik had met mijn dikke crafting skills een toffe flameberge gemaakt welke 2 handed is. Toch zie ik veel mensen met one handers rond lopen.

Zijn er nog meer mensen die flink wat geld in de crafting gedoe hebben gepompt? Ik had lvl 2 bereikt in crafting. Jammer genoeg kon je die dingen dan niet dragen omdat ze voor lvl 17+ zijn.

Tevens is de server down dus mooi tijd om het bedje in te kruipen en dan de dagen aftellen tot 15 mei :P

Tof spel!! Over and out!!
Dat hangt van je speelstijl af en wat je wilt. Ik ga zelf sowieso voor dual wield omdat ik dat visueel mooier vind. Met een 2 hander heb je net effe wat minder actie.
Voordeel van een 2 hander is dat je minder last van cooldowns hebt omdat het wapen wat langzamer is. Voordeel van dual wield is dat je snellere wapens hebt en dus meer kans op critts hebt, zeker als je frenzy gebruikt.
Volgens Blizzard zou het wat damage betreft niets uit hoeven maken al kun je met dual wield wellicht net effe wat meer voordeel hebben doordat je twee keer magic extra's op je wapens hebt in plaats van een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdagavond gelijk om 21:00 proberen in te loggen wat om 21:30 uiteindelijk lukte. :)

Mocht de pret niet drukken, was weer genieten.
Het duistere sfeertje blijft ongeëvenaard!

Demon Hunter FTW.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hem gister ook nog een paar uurtjes kunnen spelen, en ik baal ervan dat ik het gedaan heb, want ik been weer hooked, en nu moet ik wachten tot de 15e :P

en hoewel ik het jammer vind dat de skilltree verdwenen is, denk ik dat ik daar wel overeenkom, ik hoop alleen dat niet alle karakters erg op elkaar gaan lijken (al was dat in diablo 2 en WOW ook soms wel het geval met al die uber-build guides).

Ik heb wel 1 vraagje, in graphics settings heb je een slider om de MAX FPS in te stellen, wat is het voordeel daarvan boven VSYNC?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ik even aan D3 heb mogen snuffellen dit weekend. Na gespeeld te hebben ben ik zeker niet teleur gestelt. Wizzard FTW :)

Van alle characters vind ik persoonlijk de DH het minst leuk. Nu maar duimen draaien tot de 15e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Vrijdagavond de hele avond en deel van de nacht gespeeld. Gisteravond ook weer een groot deel v/d avond. Ik heb bijna alle classes kunnen proberen. Ik moet zeggen dat de Monk en WD mij ook beginnen te bevallen maar ik begin met wizard.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Magic schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:13:
Ik heb hem gister ook nog een paar uurtjes kunnen spelen, en ik baal ervan dat ik het gedaan heb, want ik been weer hooked, en nu moet ik wachten tot de 15e :P

en hoewel ik het jammer vind dat de skilltree verdwenen is, denk ik dat ik daar wel overeenkom, ik hoop alleen dat niet alle karakters erg op elkaar gaan lijken (al was dat in diablo 2 en WOW ook soms wel het geval met al die uber-build guides).

Ik heb wel 1 vraagje, in graphics settings heb je een slider om de MAX FPS in te stellen, wat is het voordeel daarvan boven VSYNC?
Volgens mij was die slider voor background FPS en niet je daadwerkelijke FPS. Maar dat durf ik niet met alle zekerheid te zeggen..

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:33:
[...]

Volgens mij was die slider voor background FPS en niet je daadwerkelijke FPS. Maar dat durf ik niet met alle zekerheid te zeggen..
Er zijn 2 sliders, 1 voor max foreground fps en 1 voor max background fps en beide werken zoals je zou verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toch meer van diablo 3 verwacht hoor.. Heb al spijt van mijn CE bestelling, want ik denk dat ik dit spel nauwelijks ga spelen.. Had beter dat geld uitgegeven aan een CE van GuildWars 2 denk ik nu..

Hebben nog sommigen dit gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:33
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:44:
Ik had toch meer van diablo 3 verwacht hoor.. Heb al spijt van mijn CE bestelling, want ik denk dat ik dit spel nauwelijks ga spelen.. Had beter dat geld uitgegeven aan een CE van GuildWars 2 denk ik nu..

Nein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel gewoon helemaal niet vernieuwend ten opzichte van de vorige diablo.. Lijkt me een beetje een lui spel van blizzard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:47:
[...]

Ik vind het spel gewoon helemaal niet vernieuwend ten opzichte van de vorige diablo.. Lijkt me een beetje een lui spel van blizzard..
Niet vernieuwend ten opzichte van diablo 2, volgens mij is er heel veel vernieuwing ten opzichte van diablo 2. Maar als je liever toch een MMORPG koopt dan zou ik dat zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:50:
[...]

Niet vernieuwend ten opzichte van diablo 2, volgens mij is er heel veel vernieuwing ten opzichte van diablo 2. Maar als je liever toch een MMORPG koopt dan zou ik dat zeker doen.
Ga ik ook zeker doen! Dit spel heeft me zwaar teleurgesteld en ik geef de CE wel weg aan een vriend ofzow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:47:
[...]

Ja je hebt gelijk. Dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:52:
[...]

Ga ik ook zeker doen! Dit spel heeft me zwaar teleurgesteld en ik geef de CE wel weg aan een vriend ofzow..
Geef em te koop op, op dit forum, kan je er nog een leuk aanwinst op maken en andere mensen ook gelukkig maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 14:28
Heerlijk spel weer. Zaterdag ff volledig doorgespeeld. Geef mij maar de Barb of de WD. Wat een lekkere sfeer in het spel en gelukkig wordt er nog niet al te veel prijsgegeven. Maar jah heb hem sowieso al binnen, dus 15 mei here we come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanboy kan niet tegen een mening van iemand? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Nou ik ben er dus ook mee aan de slag gegaan dit weekend.

Wizzard: Deze heb ik volgens mij op lvl 2 gedelete, mijn eerste indruk hiervan was slecht.
Monk: Sprak me niet zo aan dus ben deze ook niet begonnen.

Barb: Heerlijk! Dual wield dan wel te verstaan, visueel ziet het er heerlijk uit en het voelt ook echt als een barb. Alles slopen wat voor je loopt _/-\o_

Demon Hunter: Same as above, heerlijk. Helaas niet verder gegaan na lvl 5 want ik moest weg. Ik heb geen Bows kunnen dual wielden maar volgens mij kon dit? Ik heb namelijk 2 handed bows en 1 handed bows gezien... Maar goed, dat zie ik later wel

Nu nog twijfelen welke class ik als eerste ga levelen... word toch een barb denk ik >:)

Edit: witch docter helemaal vergeten aan te maken... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 23-04-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:58:
[...]

Tegen een mening, Ja. Tegen een kortzichtige uitspraak, Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:58:
[...]

Joop Klepzeiker, heeft niet echt een onderbouwde mening op een Diablo 3 forum waar mensen zeer positief zijn over het spel.... Diablo 3. Vreeeeemd.. veel plezier met Guild Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:00:
[...]

Tegen een mening, Ja. Tegen een kortzichtige uitspraak, Nee.
Als die mening voor u kortzichtig lijkt is dat uw mening. Maar het is en blijft nog altijd mijn mening boy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
is het beta weekend om nu? of gaat dat bij ons nog door tot vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriess
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk dat het voor drie kwart van de mensen nostalgie is. Zelf zat ik als 10 jarige samen met een vriend de dungeons te co-open. Heb hier uren/dagen/maanden aan besteed, met diablo 3 gaat die wereld weer open (enige verschil is dat ik nu minder tijd heb). En dat de graphics in jou ogen niet wereldschokkend zijn, dat maakt mij niks uit ik speel het spel voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
bartburg schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:03:
Nope, de bèta is om zeven uur vanochtend geëindigd.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:44:

Je kan je bestelling voor de CE gewoon annuleren en iemand anders er blij mee maken hoor.

En over 2 maanden terugkruipen naar Diablo 3 omdat je eindelijk beseft wat een awesome game het is! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

bartburg schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:03:
Stress test participants will only be able to access the beta between Friday, April 20 at 12:01 p.m. PDT (noon), and Monday, April 23 at 10:00 a.m. PDT.
vrijdag om 7 uur geopend. maandag om 5 uur gaat ie dicht ( PDT is zever uur vroeger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
roboreaper schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:10:
[...]

[...]

vrijdag om 7 uur geopend. maandag om 5 uur gaat ie dicht ( PDT is zever uur vroeger)
vrijdag 9:00 tot maandag 19:00 :) verschil is 9 uur vanwegen hun GMT-7 en onze GMT+2 :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Vinden anderen de graphics ook zo plat? Ik had meer verwacht in de trand van bumpmapping enzo, wellicht poetsen ze het nog wel op in de release? (ik heb het hier over de environment) SC2 was ook mooier na de release met ultra spec. Ben benieuwd.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 21:39
ik had alleen afgelopen zondag tijd om te spelen; heb de wizard gekozen (sinds diablo 2 en via WoW is 1 character mij trouw gebleven) en act1 doorgespeeld, en daarnaast heb ik de monk en de death hunter gespeeld.

tijdens het meerdere keren doorspelen van act1 ontdekt ik dat bepaalde subquests wel of niet aanwezig zijn; da's mooi, en misschien de redding voor single player replayability.

waar ik wel een beetje aan moet wennen is het vrijspelen van skills en de rune upgrades voor die skills. doordat je ze per level vrijspeelt word je een beetje gedwongen om per level te skippen naar een nieuwe skill, en dus je speelstijl te veranderen. naja, kan ook goed zijn, bij nader inzien.

echter, bij de DH had ik op den duur een "oneindige" minigun als secondary skill, die dan weliswaar onwijs "rage" verbruikte, maar dat kwam er bijna net zo snel weer bij met item bonuses. Maakte boss fights, en fights tegen die skeleton-raising minibosses wel een eitje. Was een skill die niet meer van mn secondary af ging, dank je wel =)

wel jammer vond ik, dat het spel continu syncte met de servers. ik was een single player aan het doen, dan hoeft het spel toch niet online te zijn? naja, het was maar hooguit 5 minuten dat ik een haperende gameplay had, de rest van de tijd ging supervloeiend.

enfin, ik verheug me al op de multiplayer. kan me van 10 jaar geleden toch gouden tijden herinneren, met bier en snacks van 9pm tot in de vroege uurtjes MP spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Blue_Entharion schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:15:
Vinden anderen de graphics ook zo plat? Ik had meer verwacht in de trand van bumpmapping enzo, wellicht poetsen ze het nog wel op in de release? (ik heb het hier over de environment) SC2 was ook mooier na de release met ultra spec. Ben benieuwd.
Ik vind het allemaal echt heel meevallen, ik vind persoonlijk de karakters een beetje kaal, vooral als je inlogt zie je dit. De omgevingen en FX vind ik best mooi en het spel in zijn algemeen vind ik voor de rest niet lelijk.
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik me al langere tijd niet echt meer bezig hou met graphics.

Misschien dat de final release er beter uitziet in de gebieden die jij aankaart, maar ik betwijfel het wel.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
DrClaw schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:18:
wel jammer vond ik, dat het spel continu syncte met de servers. ik was een single player aan het doen, dan hoeft het spel toch niet online te zijn? naja, het was maar hooguit 5 minuten dat ik een haperende gameplay had, de rest van de tijd ging supervloeiend.
Het is net zo online als WoW. Dus ja, het spel is altijd online :). Tijdens de beta en begin van de retail zal er gewoon lag zijn, dat is gewoon zo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
sbmuc schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:21:
[...]

Het is net zo online als WoW. Dus ja, het spel is altijd online :). Tijdens de beta en begin van de retail zal er gewoon lag zijn, dat is gewoon zo :(.
Ik heb hier echt niets van meegekregen ik heb de bèta zeker zo'n drie uur gespeeld en alleen in het begin wilde het spel soms haperen. Daarna was het één grote vloeiende bloodfest.
Ik heb alle characters aangemaakt behalve de Barb zodat ik met de retail release nog een kleine verrassing heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 07:29:
[...]

Dat hangt van je speelstijl af en wat je wilt. Ik ga zelf sowieso voor dual wield omdat ik dat visueel mooier vind. Met een 2 hander heb je net effe wat minder actie.
Voordeel van een 2 hander is dat je minder last van cooldowns hebt omdat het wapen wat langzamer is. Voordeel van dual wield is dat je snellere wapens hebt en dus meer kans op critts hebt, zeker als je frenzy gebruikt.
Volgens Blizzard zou het wat damage betreft niets uit hoeven maken al kun je met dual wield wellicht net effe wat meer voordeel hebben doordat je twee keer magic extra's op je wapens hebt in plaats van een keer.
That makes sense! Thanks :Y

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:58
Grooze schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:08:
[...]

Ik denk dat het voor drie kwart van de mensen nostalgie is. Zelf zat ik als 10 jarige samen met een vriend de dungeons te co-open. Heb hier uren/dagen/maanden aan besteed, met diablo 3 gaat die wereld weer open (enige verschil is dat ik nu minder tijd heb). En dat de graphics in jou ogen niet wereldschokkend zijn, dat maakt mij niks uit ik speel het spel voor het verhaal.
Same here... :P Was het alleen bij diablo 2 niet zo dat je na een x periode van niet inloggen je char kwijt was? Aangezien ik periode's speelde moest ik altijd opnieuw beginnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
R0y. schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:25:
[...]
Same here... :P Was het alleen bij diablo 2 niet zo dat je na een x periode van niet inloggen je char kwijt was? Aangezien ik periode's speelde moest ik altijd opnieuw beginnen 8)7
Klopt dat was bij Diablo 2 zo. Verschil ook met Diablo 2 was dat je oneindig aantal accounts kon aanmaken met 1 key en vervolgens was opslag toen ook een grotere issue.

Er is al een blue post geweest dat ze dit niet bij Diablo 3 zullen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik heb ook een kleine vraag;

Ik heb de vorige Diablo spellen nooit gespeeld (ik weet het, schaam) maar ik zag tijdens de bèta dat gold werd gedeeld met al mijn characters. Is dit alleen ingesteld voor de bèta of is dit altijd al een onderdeel van Diablo geweest? Op zich vind ik het namelijk best handig op die manier kun je, na je shared chest, al snel betere uitrusting bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
SacreBleu schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:28:
Ik heb ook een kleine vraag;

Ik heb de vorige Diablo spellen nooit gespeeld (ik weet het, schaam) maar ik zag tijdens de bèta dat gold werd gedeeld met al mijn characters. Is dit alleen ingesteld voor de bèta of is dit altijd al een onderdeel van Diablo geweest? Op zich vind ik het namelijk best handig op die manier kun je, na je shared chest, al snel betere uitrusting bemachtigen.
Bij Diablo 2 was alleen het gold in je opslagkist "geshared" je kon er wat uitpakken iig.
Bij Diablo 3 is gold per default geshared onder al je chars(op dat account iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
sbmuc schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:29:
[...]

Bij Diablo 2 was alleen het gold in je opslagkist "geshared" je kon er wat uitpakken iig.
Bij Diablo 3 is gold per default geshared onder al je chars(op dat account iig).
Thanks! Dat vind ik op zich best handig. Echter zal mijn vriendin ook een poppetje aanmaken op mijn account en iedereen weet hoe vrouwen zijn met geld en shoppen. (Grapje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

[...]

In diablo 2 was al het goud per karakter en niks shared, net als de kist.
In diablo 3 willen ze het "mulen" voorkomen door stash shared te maken en gold..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vergeet de splitsing tussen een softcore pool met gold en een hardcore pool met gold niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
SacreBleu schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:31:
[...]
Thanks! Dat vind ik op zich best handig. Echter zal mijn vriendin ook een poppetje aanmaken op mijn account en iedereen weet hoe vrouwen zijn met geld en shoppen. (Grapje).
Haha! Als je boven je gold hangt bij Diablo 3 staat er ook iets van "This is all your gold, Don't spend it all in one place!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
sbmuc schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:34:
[...]

Haha! Als je boven je gold hangt bij Diablo 3 staat er ook iets van "This is all your gold, Don't spend it all in one place!"
Ja, dat had ik gezien. Mijn vriendin is dan net bijdehand genoeg om naar twee verschillende vendors te lopen.
Ach, ik moet zeggen dat gold in de bèta nog niet eens een probleem is geweest het ging best snel. Nu zullen de bedragen voor uitrusting uiteindelijk exotisch worden maar dat zie ik dan wel. En uiteindelijk valt het best mee, in WoW geeft ze nauwelijks gold uit. Maar dat is dan ook haar eigen account en niet het mijne. (Slik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Begonnen met monk deze speelt heerlijk weg (omdat deze wou beginnen met de release), daarna begonnen aan warrior deze beviel extreem goed.
Toen een Demon-Hunter, deze heb ik met 3 in co-op van 1 t/m skeleton king geleveld, spel wordt stuk leuker in co-op. erg goed dat loot persoonlijk is.
Ook magic-find % is persoonlijk (mssn wordt door partyen geboost, maar is zeker personal)

Nog wat King runs gedaan voor maxen van de monk.

Monk kan makkelijker overleven voornamelijk door zijn heal. verder heeft monk en barb veel van elkaar weg
Maar als ik heel eerlijk ben vind ik de warrior beter dan de monk.
Demon Hunter speelt ook aardig weg, alleen moet je niet in midden van 20 monster belanden.
WD tja in mijn ogen beetje op. zodra je de dogs hebt wordt het wel erg eenvoudig.
grootste probleem met deze is dat misschien end-game te makkelijk wordt, ala pets spam.

Al met al gaat het zo meteen met release niet makkelijk worden om keuze te maken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
SacreBleu schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:36:
[...]

Ja, dat had ik gezien. Mijn vriendin is dan net bijdehand genoeg om naar twee verschillende vendors te lopen.
Ach, ik moet zeggen dat gold in de bèta nog niet eens een probleem is geweest het ging best snel. Nu zullen de bedragen voor uitrusting uiteindelijk exotisch worden maar dat zie ik dan wel. En uiteindelijk valt het best mee, in WoW geeft ze nauwelijks gold uit. Maar dat is dan ook haar eigen account en niet het mijne. (Slik)
Ik zou voor haar gewoon een extra versie van D3 aanschaffen hoor :+. Moet er niet aan denken als een vriendin ergens klikt en al mij gold is weg :/. "Ooohhh shiny! Klik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Stomme vraag mischien. maar wel een serieuze, maar wat is nu precies de bedoeling van D3 multiplayer ?

Ik weet nog dat ik D2 uitspeelde in singelplayer en de MP precies hetzelfde was als de single.
Ben toen ook direct gestopt :)

Is het nu alleen maar een item/loot grind of mis ik iets ?
Het is toch boring om continue dezelfde questline te volgen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
sbmuc schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:39:
[...]

Ik zou voor haar gewoon een extra versie van D3 aanschaffen hoor :+. Moet er niet aan denken als een vriendin ergens klikt en al mij gold is weg :/. "Ooohhh shiny! Klik"
Dat gaat uiteindelijk ook gebeuren, alleen heeft ze nu niet een degelijk computer of laptop om spellen op te spelen. Ze zit wel te denken om een WoW annual pass te nemen, en dan krijgt ze hem ook. Zo heb ik hem ook bemachtigd. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Iusedto schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:44:
Stomme vraag mischien. maar wel een serieuze, maar wat is nu precies de bedoeling van D3 multiplayer ?

Ik weet nog dat ik D2 uitspeelde in singelplayer en de MP precies hetzelfde was als de single.

Tijdens de release is er co-op, daar kun je meteen mee beginnen. Na de release zal er ook PvP komen.
Natuurlijk kun je voor MP trouwens een nieuwe character maken. Ook wordt je SP character meteen je MP character dus je kunt makkelijk een potje spelen met iemand, vooral handig als je een baas niet kunt verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:39:

Ook magic-find % is persoonlijk (mssn wordt door partyen geboost, maar is zeker personal)
MF is shared over de hele party. Als jij veel MF hebt, en de rest niet, is jouw MF minder en die van je medespeler ietsje meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ben 3 dagen vrij vanwege een verbouwing aan mijn huis - kozijnen worden vervangen - en ik heb ineens veel tijd om te spelen... :P

En het spel loopt als een zonnetje op mijn MacPro (GF 8800GT). *O*

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:59
Iusedto schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:44:

Troll? Is dit serieus een vraag? 8)7 |:(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:46:
[...]
MF is shared over de hele party. Als jij veel MF hebt, en de rest niet, is jouw MF minder en die van je medespeler ietsje meer :)
Heb in game getest tijdens een co-op (1 van party members had 40% of zo, ik en nog één 0%), de persoon met 40% krijg aanzienlijk meer blues tijdens de run dan rest,

Je hebt monsters die gegarandeerd een blue droppen daar maakt volgens mij niks uit, voornamelijk de rest van monster waar het wel degelijk uitmaakt

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1 ... 20 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.