Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
Volgens mij als die daar bleef hangen, moet je hem elevated starten. Als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Baroshir schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:52:
[...]

Barbarian leek mij ook niks, maar net gespeeld en het bevalt me eigenlijk wel erg goed... Echt het gevoel dat je als een barbarian (wink wink) overal doorheen rusht zonder nadenken. Past prima!

[...]

Heb mijn vriendin nog niet zover kunnen krijgen.. ragnarok, aion, wow, prima. Maar diablo ziet ze nog niet zitten :p Zou wel handig zijn voor 4 ppl coop Smuf xD
Ze was ook nog niet zeker of dit wat voor haar was, dus ik had haar gezegd dat dit het beste moment was om daar achter te komen. Installeren die hap, en gaan.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
DjCoke schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:19:
Volgens mij als die daar bleef hangen, moet je hem elevated starten. Als administrator.
Ik ben Administrator. Heb hem maar via rechtermuisknop -> als administrator uitvoeren gedaan. Maar heeft niet veel geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Zo.. Ik heb de skeleton king verslagen met een wizard.. Hierna ben ik begonnen met de barb.. De barb voelt veel sterker aan dan de wizard, meer damage output and kan beter tanken.

Met de wizard ben ik een aantal keer dood gegaan (schaam :X ), maar ik vond de skeleton king zelf wel meevallen. Ik was met de wizard ook vooral aan het kiten tegen grotere groepen tegenstanders.

Iets anders dat me opviel, is dat wanneer ik weg wilde lopen van vijanden met de wizard, wanneer er veel vijanden om me heen waren. Dan klikte ik naast een vijand, maar toch gebruikte de wizard zn standaard aanval ipv weglopen.. Hier ging ik regelmatig de mist in. Je moet echt een flink eind weg van de vijanden klikken om te lopen ipv aan te vallen. Ook als ik aan het aanvallen was en weg wilde lopen, deed mijn wizard sowieso nog een aanval of 2 voordat hij daadwerkelijk weg liep.. Nou weet ik niet of dat aan mij ligt, of dat meer mensen dar last van hebben. Maar dat zou wat meer responsive mogen zijn van mij.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 22-04-2012 10:33 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Eindelijk heb ik de beta van begin tot eind uit kunnen spelen en dat beviel behoorlijk goed. :) Ik deed het met een monk die uiteraard Aang heette. :D Ik moet wel zeggen dat ik de Skeleton King niet heel makkelijk vond, in tegenstelling tot sommige anderen als ik de uitspraken hier mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, alle classes geprobeerd t/m skeleton king. Als laatste was de wizard aan de beurt, inmiddels natuurlijk wat goede equip verzameld en dat was dan ook best easy. Af en toe wel een lastig momentje maar dat heb ik op alle chars ondertussen wel gehad.

Zoals verwacht bevalt het me prima, erg blij dat ik de CE heb besteld, kan niet wachten tot 15 mei!

240 achievement points gehaald dit weekend, nog wel flink wat die ik mis... Maar kan toch weer overnieuw beginnen xD

[ Voor 14% gewijzigd door Baroshir op 22-04-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Net m'n eerste public game gespeeld, dat gaat toch een stuk vlotter dan singleplayer :p. Jammer dat er niet zoveel meer te doen is als je de skeleton king een keer verslagen hebt... maar vooruit, daar is het een beta / demo voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:44
RedHat schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:25:
[...]

Ik ben Administrator. Heb hem maar via rechtermuisknop -> als administrator uitvoeren gedaan. Maar heeft niet veel geholpen :)
Wat kan helpen is de map agent.868 weggooien uit C:\ProgramData\Battle.net\Agent

Of de hele map agent weggooien.

Hij zou dan bij opstarten van de launcher de agent opnieuw moeten downloaden en daarna je game gaan updaten.

Dat is althans wat ik kon vinden zo gauw.

[ Voor 3% gewijzigd door The-Priest-NL op 22-04-2012 11:31 . Reden: extra info erbij ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 19-09 15:19
The-Priest-NL schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:22:
[...]

Wat kan helpen is de map agent.868 weggooien uit C:\ProgramData\Battle.net\Agent

Of de hele map agent weggooien.

Hij zou dan bij opstarten van de launcher de agent opnieuw moeten downloaden en daarna je game gaan updaten.

Dat is althans wat ik kon vinden zo gauw.
Heb de mappen Blizzard Entertainment en Battle.net maar verwijderd, en de installer loopt alweer een tijdje. Krijg nu in ieder geval geen foutmelding meer, maar blijft wel 'hangen' op Updating Files. Ik wacht wel af :)

Heb D3 inmiddels al wel gepreorderd op gamecardwinkel :) Heb de Beta al even kunnen spelen via een andere tweakers (Tijd geleden al). Maar even een andere char proberen zou leuk zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59
Hydra schreef op zondag 22 april 2012 @ 02:20:
[...]

Wat een kul. Als de server volledig bepaalt of iets gedropt wordt kan er niet geduped worden. Kan niet in WoW en kan ook niet in D3. D2 vertrouwde de client gewoon te veel.
Tja ik ben ook wel benieuwd naar die dupe hacks :)
deadsy33 schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:03:
[...]

In de huidige wow exp zijn as we speak al min 3 manieren om items te dupen. Kwestie van de juiste wegen weten te vinden.
Noem er eens 1, kunnen we meteen even testen (moet ik alleen even trial WOW installeren). Desnoods in een DM.

[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 22-04-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Na veel proberen blijft ik 3003 houden. Meer mensen hebben hier last van neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
zAo schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:56:
Na veel proberen blijft ik 3003 houden. Meer mensen hebben hier last van neem ik aan?
Error 3003 - Click Options, under Account change your region to The Americas. The open beta is only being held on US hardware

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
RedHat schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:35:
[...]

Heb de mappen Blizzard Entertainment en Battle.net maar verwijderd, en de installer loopt alweer een tijdje. Krijg nu in ieder geval geen foutmelding meer, maar blijft wel 'hangen' op Updating Files. Ik wacht wel af :)

Heb D3 inmiddels al wel gepreorderd op gamecardwinkel :) Heb de Beta al even kunnen spelen via een andere tweakers (Tijd geleden al). Maar even een andere char proberen zou leuk zijn natuurlijk :)
Check ook deze nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

The-Priest-NL schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:57:
[...]

Error 3003 - Click Options, under Account change your region to The Americas. The open beta is only being held on US hardware
Thanks, maar daar staat hij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3929516_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Uitgespeeld.
Echt een stuk leuker dan ik verwacht had. Diablo 2 heeft me nooit kunnen boeien, maar ben met de beta aan één stuk doorgegaan. Tijd geleden dat ik dermate veel plezier beleefde aan een game.

Ik hoop alleen wel dat er straks moeilijkheidsgraden te kiezen zijn? Ik denk dat ik in de hele run misschien 3 potions heb gebruikt. Veel makkelijker hadden ze het niet kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

Normal uitspelen -> nightmare -> hell -> inferno.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59
Heb net een tweede keer met een demon hunter gedaan. Begon dus op level 9, en binnen het uur bij SK :P Uiteindelijk met level 11 klaar. Denk dat het voor mij de demon hunter gaat worden als het spel binnen is :D

Witch doctor vond ik ook tof, heb hem daar ook al mee uit gespeeld. Dat potten gooien gaat alleen vervelend :')

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ophidian schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:58:
Witch doctor vond ik ook tof, heb hem daar ook al mee uit gespeeld. Dat potten gooien gaat alleen vervelend :')
Dat had ik ook idd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 17:02
Als je in je eentje speelt is het nog niet zo'n probleem, overal dmg over time opzetten en spinnetjes rondgooien. In multiplayer games is alles al dood voordat je spinnen dmg kunnen doen. Ik vond in multiplayer fire bats (+rune) samen met die kikkers wel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Heb net een tweede keer met een demon hunter gedaan. Begon dus op level 9, en binnen het uur bij SK :P Uiteindelijk met level 11 klaar. Denk dat het voor mij de demon hunter gaat worden als het spel binnen is :D

Zowel met Monk als DH gespeeld, Beide vermakelijk, Monk is toch iets "potion intensiever" zonder life leach materiaal. Daarnaast jammer dat je staf niet speelbaar is in de beta :(. Had op lvl11 na wat "gear-tweaking" zo'n 30dps. Dit had ik met de DH al op lvl7 toen ik een een leuke bow vond. op lvl11 deed ik daar kaal (zonder skills) zo'n 33dps. en die kilde wel iets sneller dan de Monk op dat level. De Monk speelde wel leuker :)!

Heel misschien vanavond, mits ik tijd heb, nog als Wizard proberen :). tot hoelaat duurt het open beta weekend eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 17:02
Pat-Juh schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:11:
[...]

Heel misschien vanavond, mits ik tijd heb, nog als Wizard proberen :). tot hoelaat duurt het open beta weekend eigenlijk?
Maandag avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Net met een hardcore barb in een groep van 4 man in 3 kwartier van start naar finish, zonder 1 keer te weinig health. Maar tof was het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Zo nu iets van 3 klasses op level 13, wel gaaf. Vooral co-op spelen, al merk ik dat m'n PC dan moeite begint te krijgen. Vooral met een paar WD in de party lopen de effecten een beetje uit de klauw. Ben nu Monk naar 13 aan het brengen en aan het voorzien van een MF gearset. Zit nu op 35% MF ofzo en volgens mij droppen er al wat betere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:21:
Zo nu iets van 3 klasses op level 13, wel gaaf. Vooral co-op spelen, al merk ik dat m'n PC dan moeite begint te krijgen. Vooral met een paar WD in de party lopen de effecten een beetje uit de klauw. Ben nu Monk naar 13 aan het brengen en aan het voorzien van een MF gearset. Zit nu op 35% MF ofzo en volgens mij droppen er al wat betere dingen.
Stond er ook van te kijken dat mijn pc (amdx3 720be, en een 6950) er af en toe ook moeite mee lijkt te hebben, al ben ik er nog niet achter of dat ook gedeeltelijk met lag te maken heeft.

MF helpt overigens alleen om meer dingen te vinden, geen betere
KWa armor is die smith trouwens goed bezig, kwa wapens iets minder ;)
* heuveltje ziet dat artisan gebeuren wel zitten, je bent iig happie met elke magic die valt.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
aicaramba schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:30:
Iets anders dat me opviel, is dat wanneer ik weg wilde lopen van vijanden met de wizard, wanneer er veel vijanden om me heen waren. Dan klikte ik naast een vijand, maar toch gebruikte de wizard zn standaard aanval ipv weglopen.. Hier ging ik regelmatig de mist in. Je moet echt een flink eind weg van de vijanden klikken om te lopen ipv aan te vallen. Ook als ik aan het aanvallen was en weg wilde lopen, deed mijn wizard sowieso nog een aanval of 2 voordat hij daadwerkelijk weg liep.. Nou weet ik niet of dat aan mij ligt, of dat meer mensen dar last van hebben. Maar dat zou wat meer responsive mogen zijn van mij.
Volgens mij moet je dan shift+click doen, dan loop je zonder een spell te casten :-)

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@heuveltje: klopt er dropt inderdaad meer... Dus daarom ook meer kans op iets beters bedoelde ik eigenlijk. Beetje slordig opgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Shift-Click doet juist precies andersom. Spells casten zonder te lopen (als je geen mob getarget heb)
Ideaal om op off-screen zut mee te schieten dus, of gewoon op "alles wat in die richting staat".

[ Voor 31% gewijzigd door Smurf op 22-04-2012 13:39 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

heuveltje schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:30:
[...]

MF helpt overigens alleen om meer dingen te vinden, geen betere
KWa armor is die smith trouwens goed bezig, kwa wapens iets minder ;)
* heuveltje ziet dat artisan gebeuren wel zitten, je bent iig happie met elke magic die valt.
Ik denk dat ik nog aardig wat uren door ga brengen met de crafter in town. Nu join ik al games met een lvl 13, speel de laatste quest en blijf dan hangen in town om te craften en of die ene verkoper nog dmg ringen heeft. Verhouding spelen/craften is 50/50 :P

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
y0ukn0w schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:38:
[...]

Ik denk dat ik nog aardig wat uren door ga brengen met de crafter in town. Nu join ik al games met een lvl 13, speel de laatste quest en blijf dan hangen in town om te craften en of die ene verkoper nog dmg ringen heeft. Verhouding spelen/craften is 50/50 :P
Zag laatst ook een ring bij zo een gast. Die heb ik toen gekocht maar ben vergeten welke van de twee dat was. Ik zie nu steeds geen ringen er tussen staan bij beide :(

Ow en de auction house doet ineens heel vaag.

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-04-2012 13:51 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ringen kun je kopen bij de vendor die bij de NO gate staat in het stadje. Dus vanaf TP helemaal naar links lopen dan kom je em vanzelf tegen.

Had net twee ringen met stats en +6% MF :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Oke, krijgt hij nieuwe spullen door ff heen en weer te TPen of moet je dan echt een nieuwe game joinen en hopen dat je geluk hebt?

Ah lol stond gewoon bij de verkeerde merchant.... 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 22-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Beta alweer uitgespeeld met Barbarian, was wel een stuk makkelijker dan het had mogen zijn van mij :P Ik denk dat ik 2 á 3 uur bezig ben geweest en alleen de Skeleton King was enigszins moeilijker te verslaan, maar alsnog niet echt een uitdaging (ik was level 10).

Straks maar eens één van de nieuwe klassen proberen though.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik wou zojuist de digitale versie van Diablo 3 aanschaffen via battle.net. Voor de digitale versie moet je 60 euro neerleggen. Dat vond ik vrij veel, dus besloot ik het internet rond te speuren voor een goedkopere hardcopy. Toen kwam ik op deze site terecht:

http://game-card.net/nl/p...wnload-5030917102578.html

Deze site beweerd dat ze Diablo 3 ook digitaal aanbieden. Is dat mogelijk? Ik ken namelijk geen andere sites die een soortgelijke service aanbieden. Van wat ik heb gezien heeft de site wel vrij goeie recensies gekregen, maar dat was met betrekking tot xbox live codes en WoW subscriptions. Heeft een van jullie toevallig al D3 via deze site besteld?

Het lijkt allemaal legitiem, maar ik vind het alleen zo apart dat ze het zo goedkoop kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Vandaag ook de SK met DH (lvl7)gedaan, tjeez wat was het makkelijk spelen met deze class zeg :x
Waarschijnlijk ook omdat ik op lvl5 een 17.6dps crossbow vond :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

Ze zullen gewoon de doos openen en je de key geven die er in zit denk ik.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 07:29
iemand een coop ? heb nu lvl 7 monk zou graag door levellen maar opt tgemak niet rushen want anders is het telkens SK , SK , SK niets aan.

AFroDYme#2169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Zo, ik heb ook even lekker gespeeld. Gisterochtend met een demon hunter en vanmiddag met een monk, wizard en zojuist op hardcore met een barb. Leuke classes, vond vooral de monk in positieve zin opvallen.

Ik vond het helaas wel iets teveel een walk in the park, mijn laatste run met de barb op hardcore duurde welgeteld 41 minuten.

Ik weet niet of ik ook de WD nog ga doen, die class staat me een beetje tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WD en MONK erg leuk
Nu bezig met HC barb, wat is het voordeel als je op HC speelt ?
Mage vond ik niks met dat bliksem maar op latere level zal het wel erg vet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Voordeel van HC? Dat het moeilijker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Voor iedereen die zegt dat het (te) makkelijk is, het is de eerste 25% van Act 1 ;) Diablo 2 werd ook pas lastiger vanaf eind Act 1/ begin Act 2. (maar pas echt moeilijk vanaf de Hell difficulty)

[ Voor 14% gewijzigd door voxxel op 22-04-2012 14:55 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:59
ja moeilijker omdat je gewoon niet dood mag gaan :P verder is er niks toe gevoegd aan HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
Er is weer eens niet te spelen, request timed out. Ook als ik wel kon spelen bleef hij elke keer als er een monster uit een kast kwam hangen. Het is dan wel een stresstest en de hele wereld op amerikaanse servers, maar ik ben toch een beetje huiverig.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Naja ik heb dit weekend toch genoeg kunnen spelen om een feel voor alle classes te krijgen. Ik kan straks die skeleton king alleen niet meer zien.
spoiler:
omdat ik geen beta access meer heb morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:53:
Voordeel van HC? Dat het moeilijker is :P
Geen extra loot ?
Ik merkte trouwens geen verschil maar vind em tot nu erg makkelijk ook.
SK met alle chars 1x down zonder pots, Maar heb vaak gelezen dat met elke moeilijkheidsgraad de niveau echt omhoog gaat.
Ik begrijp 1x het verslavend factor van dit spel ik wil meer meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:47
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:34:
Ok, ik wou zojuist de digitale versie van Diablo 3 aanschaffen via battle.net. Voor de digitale versie moet je 60 euro neerleggen. Dat vond ik vrij veel, dus besloot ik het internet rond te speuren voor een goedkopere hardcopy. Toen kwam ik op deze site terecht:

Deze site beweerd dat ze Diablo 3 ook digitaal aanbieden. Is dat mogelijk? Ik ken namelijk geen andere sites die een soortgelijke service aanbieden. Van wat ik heb gezien heeft de site wel vrij goeie recensies gekregen, maar dat was met betrekking tot xbox live codes en WoW subscriptions. Heeft een van jullie toevallig al D3 via deze site besteld?

Het lijkt allemaal legitiem, maar ik vind het alleen zo apart dat ze het zo goedkoop kunnen aanbieden.
Het ziet er inderdaad prima uit hoor, ff gekeken of dat keurmerk wel terecht op hun website staan, en dat is zo: http://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/3247?s=1

Dus lijkt me niks illegaals aan..maar inderdaad, is wel erg goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
43 euro is geen gek lage prijs hoor, in de winkel zal je hem vaak ook wel voor 45 tegenkomen denk, battle.net is ongeveer de duurste manier om aan een spel te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Tha Man schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:12:
[...]

Dus lijkt me niks illegaals aan..maar inderdaad, is wel erg goedkoop!
Ik zie een prijs van 42 euro, wijkt niet heel veel af van de andere prijzen hier in de pricewatch. Blijkbaar wil blizzard niet op prijs concurrenren met zijn wederverkopers.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:34:

Dit soort winkels zijn goedkoop door een combinatie van factoren:
) Lage onkosten omdat ze geen winkelruimte hebben en geen DVD's versturen.
) Personeel/eigenaar zit vaak in lage lonen landen, waardoor ze genoeg hebben aan een lage marge.
) Verkopen vanuit een land/staat zonder BTW (eigenlijk niet helemaal legaal)
) Inkopen van internationale/engelstalige games in landen met lagere prijzen (zo-azie, rusland, zuid amerika)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:41:
[...]

Dit soort winkels zijn goedkoop door een combinatie van factoren:
) Lage onkosten omdat ze geen winkelruimte hebben en geen DVD's versturen.
) Personeel/eigenaar zit vaak in lage lonen landen, waardoor ze genoeg hebben aan een lage marge.
) Verkopen vanuit een land/staat zonder BTW (eigenlijk niet helemaal legaal)
) Inkopen van internationale/engelstalige games in landen met lagere prijzen (zo-azie, rusland, zuid amerika)
als je dat graag wilt dan betaal je blijkbaar een schokkende 2 euro meer!

http://www.dynabyte.nl/ca...tm_campaign=tweakersclick

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Ik heb hem besteld. Ben benieuwd wanneer ik de code verzonden krijg. Zal wel een paar dagen voor de release zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey als ik op start game klik krijg ik een 3006 error. Hebben jullie daar ook last van? kan nu niet spelen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Zijn er nog mensen die hem op amazon.co.uk kopen voor 27 pond? Levertijd van een paar dagen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ward Vr schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:16:
Zijn er nog mensen die hem op amazon.co.uk kopen voor 27 pond? Levertijd van een paar dagen zie ik.
Levertijd 3-6 werkdagen. Dan heb je hem met een beetje pech niet voor het weekend. Maar wel een goede aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ward Vr schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:16:
Lijkt me de beste deal van het moment niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:31:
[...]

Lijkt me de beste deal van het moment niet?
ik heb daar mijn CE gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Levertijd zal op de releasedag zijn of de dag later.
Op Amazon staat dispatch datum bij mij op 14mei.
Als hij word verzonden vanuit de gyroscoopweg,Amsterdam dan heb ik hem de 15e binnen.
Vanuit Engeland is het de 16e.

Goedkoopste prijs in de pre-order is daar trouwens 21pond geweest, dit was anderhalf jaar geleden.

Persoonlijk vind ik het risico wel waard om het spel eventueel een dag later te krijgen.
Fysiek en veel lagere prijs.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 23:42
Ik heb last van de 3004 error....
Wat kan dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 07:29
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:01:
Hey als ik op start game klik krijg ik een 3006 error. Hebben jullie daar ook last van? kan nu niet spelen:(
ja is normaal , gewoon relax blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ik was aan het spelen maar nu is het zo laggy dat ik niet meer rond kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wat een goed spel is dit zeg! Speelt prima! Waardige vervanger van D2. Ben blij dat ik de CE heb ge-preordered november vorig jaar!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je Hardcore mode starten? Ben net level 10 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:14:
Hoe kun je Hardcore mode starten? Ben net level 10 geworden.
Nieuwe hero maken, hardcore knop indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Errors 3004 en 3006 momenteel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vol blijven houden ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Jammer dat de auction house niet goed werkt. Wat moet ik nou met mijn 50k gold. Ik wil mijn wizard maxen voordat het weekend eindigt. Nu 65dps en dat moet zeker naar 80 kunnen.

PS: Iemand een wand in de verkoop met 16.9 dps? Ik wil hem wel kopen voor 30k

[ Voor 18% gewijzigd door iribuya op 22-04-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Asgaro schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:32:
Errors 3004 en 3006 momenteel :/
Gewoon op enter toets rammen en opnieuw proberen, na 3 a 6 keer kom je er meteen weer in...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Laatst online: 26-08 18:42
Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:22:
[...]

Nieuwe hero maken, hardcore knop indrukken :)
Zie alleen maar normal in het lijstje.....

EDIT: nvm hardcore is wat anders dan ik dacht :)

[ Voor 11% gewijzigd door Lapti op 22-04-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
iribuya schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:42:
Jammer dat de auction house niet goed werkt. Wat moet ik nou met mijn 50k gold. Ik wil mijn wizard maxen voordat het weekend eindigt. Nu 65dps en dat moet zeker naar 80 kunnen.

PS: Iemand een wand in de verkoop met 16.9 dps? Ik wil hem wel kopen voor 30k
Heb wel een wand voor je met 17.6 dps :D maar ik kan ook niet inloggen en Auction ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
heb je een PM gedaan.

Als het een one handed wand is koop ik hem graag van je voor wat je maar wilt :P
BT: iribuya#2778

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mijn favo 3 zijn wizard, barb en demon hunter. Welke ik nou het liefst speel weet ik niet maar de barb die ik nu heb is wel het sterkste van de drie. Die beukt als een mofo zo door alles heen. Zelfs de SK gaat alleen al door hem boos aan te kijken spontaan dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb nu 3 klasses geprobeerd. Maar het spel lijkt me erg makkelijk op medium? Niet om op te scheppen maar gewoon alles insta kill je. Nu maar is op hoger niveau proberen. Overigens lijkt die witch doctor tot nu toe me het sterkst, ik ging iets langzamers door de levels dan de monk maar er was ook niks wat me enigzins kon aanraken.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:13:
Ik heb nu 3 klasses geprobeerd. Maar het spel lijkt me erg makkelijk op medium? Niet om op te scheppen maar gewoon alles insta kill je. Nu maar is op hoger niveau proberen. Overigens lijkt die witch doctor tot nu toe me het sterkst, ik ging iets langzamers door de levels dan de monk maar er was ook niks wat me enigzins kon aanraken.
De beta is wat, 5% van het actuele spel? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zonet de Beta voltooid, met Demon Hunter.
Leuke class, maar straks ook is met de andere experimenteren gauw.

En zoals velen zeggen: op normal mode is het idd makkelijk. Nu zit je hier met 30 potions die je eigelijk nooit gebruikt...

De game is wel zeer verslavend. Indertijd Torchlight is geprobeerd maar dat werd ik relatief snel beu.

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 22-04-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Asgaro schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:21:

De game is wel zeer verslavend. Indertijd Torchlight is geprobeerd maar dat werd ik relatief snel beu.
Ik heb Torchlight met veel plezier gespeeld en ik moest juist heel erg aan Torchlight denken tijdens het spelen van Diablo 3 (beta). Ik vind het namelijk elkaar weinig ontlopen, behalve dan dat D3 wat serieuzer qua vormgeving is en TL wat meer cartoony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

tot welke level kan je gaan in deze beta ?
ik ben er heel snel doorheen gegaan.
het is lekker overzichtelijk en niet 20 quest te gelijk, maar gewoon 1 quest na elkaar en onderweg lekker looten etc.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hahn schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:23:
[...]
Ik heb Torchlight met veel plezier gespeeld en ik moest juist heel erg aan Torchlight denken tijdens het spelen van Diablo 3 (beta). Ik vind het namelijk elkaar weinig ontlopen, behalve dan dat D3 wat serieuzer qua vormgeving is en TL wat meer cartoony.
Ik zou het eerlijk gezegd nog is moeten proberen.
Ben me pas sinds vorig jaar echt beginnen interesseren in RPG's (Fallout 3 en The Witcher 2 aangeschaft), en Torchlight had ik veel eerder geprobeerd.
Waarschijnlijk heb ik nu een "betere mindset" voor RPG en zal Torchlight me wel interesseren. Want idd, qua feeling heeft het er veel van weg.
Maar ik herinner me dat de dungeons wat eentonig waren. Ik herinner me in het begin die blauwachtige grot met allemaal dezelfde monstertjes, en toen was ik al gestopt...

Bij Diablo 3 vind ik dat er van in het begin al veel varietie te vinden is in de vijanden, en de dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pykow schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:27:
het is lekker overzichtelijk en niet 20 quest te gelijk, maar gewoon 1 quest na elkaar en onderweg lekker looten etc.
Ik heb er volgens de stats 5 uur en 32 min over gedaan :D
Reken een halfuurtje voor idle time, en het gewend worden. Dus toch wel 5 uur.
Ik heb wel elk hoekje afgespeurd.
Ook alle boekenkasten overhoop gehaald, en die urnes kapotgemaakt. :P

edit: sorry voor double post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Pykow schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:27:
Level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

ondertussen uitgespeeld
is heel verzorgd spel .. alleen jammer van de graphics ... dezelfde low poly models zoals in warcraft

ik heb de beta nu wel graag gespeeld, maar ben nog niet overtuigd om het te kopen ... ik heb het "mobs dood doen en upgraden van zwaardjes en kleertjes" gevoel wel een beetje gehad met warcraft en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

SideShow schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:37:
ondertussen uitgespeeld
is heel verzorgd spel .. alleen jammer van de graphics ... dezelfde low poly models zoals in warcraft

ik heb de beta nu wel graag gespeeld, maar ben nog niet overtuigd om het te kopen ... ik heb het "mobs dood doen en upgraden van zwaardjes en kleertjes" gevoel wel een beetje gehad met warcraft en zo
Ik denk dat dit spel ook echt alleen de ''X Factor" heeft voor personen die de vorige delen ook hebben (dood) gespeeld. :9

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
ElmarNieser schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:45:
[...]

Ik denk dat dit spel ook echt alleen de ''X Factor" heeft voor personen die de vorige delen ook hebben (dood) gespeeld. :9
nou nee. Ik heb 1 en 2 totaal niet gespeeld (wat eigenlijk wel jammer is) en ben totaal weg van D3. het bevalt me echt goed, dus voor mij geld dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
I always play Diablo single player on the first play through. Online is basically just 'Everyone run and find the door to the next level." Theres no time to do everything, everyone just wants to rush and get the drops from the bosses.
(vanop Neogaf)

Is dit zo? Als je co-op speelt, kan je je niet veroorloven alle hoekjes van een level te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Asgaro schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:53:
I always play Diablo single player on the first play through. Online is basically just 'Everyone run and find the door to the next level." Theres no time to do everything, everyone just wants to rush and get the drops from the bosses.
(vanop Neogaf)

Is dit zo? Als je co-op speelt, kan je je niet veroorloven alle hoekjes van een level te bekijken?
Nu in de beta in public games wel ja, daar wordt ook amper met elkaar gesproken. Iedereen rusht de Skeleton King. In de release kun je natuurlijk met vrienden spelen en wat rustiger aan doen en afspraken maken.

Verder is er als het goed is een mechanisme in het spel dat als je meer champion packs afmaakt, de boss die er op volgt betere loot dropt. Dat mechanisme zou er dus voor moeten zorgen dat het level ontdekken wel zinvol is, alleen heeft nu niet iedereen dat nog door lijkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik ben diablo 2 gelijk online gaan spelen, en inderdaad geen tijd om quests te lezen, hoekjes uit te kammen e.d. Dit zal ongetwijfeld ook voor public co-op games gelden in D3

Maar bij nader inzien vond ik dit eigenlijk een hele fijne mannier om het verhaal van diablo2 tot me door te laten dringen. Je speelt die questst nu eenmaal meerdere malen (Normal, Nightmare, Hardcore e.d.) En wat je de eerste keer mist, pak je de volgende keer wel mee :D Diablo 2 is voor mijn leuk gebleven doordat ik elke keer als ik een quest deed weer wat van het verhaal meepakte.

Maar ik begrijp heel goed dat dit één van mijn eigenaardige eigenschappen is, en dat dit zeerzeker niet voor het overgrote deel diablo spelers geldt :)

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:59
ElmarNieser schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:01:
Ik ben diablo 2 gelijk online gaan spelen, en inderdaad geen tijd om quests te lezen, hoekjes uit te kammen e.d. Dit zal ongetwijfeld ook voor public co-op games gelden in D3

Maar bij nader inzien vond ik dit eigenlijk een hele fijne mannier om het verhaal van diablo2 tot me door te laten dringen. Je speelt die questst nu eenmaal meerdere malen (Normal, Nightmare, Hardcore e.d.) En wat je de eerste keer mist, pak je de volgende keer wel mee :D Diablo 2 is voor mijn leuk gebleven doordat ik elke keer als ik een quest deed weer wat van het verhaal meepakte.

Maar ik begrijp heel goed dat dit één van mijn eigenaardige eigenschappen is, en dat dit zeerzeker niet voor het overgrote deel diablo spelers geldt :)
zo heb ik D2 ook beleefd haha :D maar denk dat ik in D3 wel al wat meer in het begin ga opletten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(vanop Neogaf)

Ligt er toch maar net aan met wie je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Postius schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:13:
medium? hoger niveau? Dat is er niet. Beta is op normal difficulty. Als je op een char voor het eerst level 10 haalt kun je hardcore mode spelen, wat niet meer betekent dan dat je maar 1 leven hebt.
Na het intro gebied (wat je nu speelt ongeveer) wordt het al moeilijker, en de latere acts worden ook steeds moeilijker. Pas als je de game uitspeelt op normal, kun je met die char op nightmare difficulty beginnen, en level je gewoon verder (1-30 normal, 30-50 nightmare, 50-60 hell, 60 inferno).

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op youtube filmpjes gezien van 4 lvl 13's die "samen" spelen. De een gaat links, de ander rechts en zo kom je alleen te staan als je niet uitkijkt. Het is blijkbaar moeilijk om afspraken te maken.
Maar ik mag toch hopen dat de loot in de single player net zo goed is als in de co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:52

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

(vanop Neogaf)

Nu nog wel, maar er is al door Blizzard geroepen dat als je niet bij elkaar blijft op hogere difficulties, dat je echt 4 man nodig hebt in een 4 player game en met 3 man + 1 afk gewoon keihard doodgaat.
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:03:
Ik heb op youtube filmpjes gezien van 4 lvl 13's die "samen" spelen. De een gaat links, de ander rechts en zo kom je alleen te staan als je niet uitkijkt. Het is blijkbaar moeilijk om afspraken te maken.
Maar ik mag toch hopen dat de loot in de single player net zo goed is als in de co-op.
Loot in single player, multiplayer, softcore of hardcore is gelijk. Meer spelers betekent alleen méér loot per tijdseenheid (en daardoor meer kans op iets leuks).

[ Voor 29% gewijzigd door Blitzdoctor op 22-04-2012 21:07 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:03:
meer mensen is vaak "betere loot" omdat het moeilijker is, althans zo was het met D2, in een 8 player game ipv Baalrun een Mephisto of pindle/Nithalak run doen en je vond nog eens wat :+.

Afijn, zonet met een barbarian lvl9 geworden en wat flinke dos gehaald, 30 op lvl7 of 8 al gelijk. wat mooie +dex spullen gevonden voor me Monk + een leuke set knokkels :). die haalde ook 20+ dps.

Speelde al iets beter dan 17dps met twee speertjes haha! in de volledige denk ik toch voor de monk gaan :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet toch niet uitmaken dan want de moeilijkheidsgraad schaalt met het aantal spelers. Zou jammer zijn als je dan gedwongen wordt in een groep te spelen. Heb slechte ervaringen met PUG's en de vrienden die Diablo gaan spelen zullen dat erg casual gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Per speler wordt alles 75% moeilijker, niet 100%. Oftewel als je goed samenwerkt heb je zeker voordeel. Je gaat dus sneller door alles heen, waardoor je gemiddeld meer drops per uur zult zien.

Dan is er nog de magic find. In een groep wordt de gemiddelde magic find van alle spelers genomen. Dus stel je hebt geen magic find gear en je joined een groep van 3 randoms, dan is de kans al groot dat je magic find omhoog gaat. Oftewel meer kans op blues en hoger. Dus voordeel van magic find in een groep, is er uiteindelijk niet. Dat wordt allemaal gemiddeld. Ene game haalt je groep het omhoog, andere game omlaag.

[ Voor 15% gewijzigd door y0ukn0w op 22-04-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 12:33
Ik heb niet kunnen ontdekken dat er enig verschil is tussen singleplayer of in een groep wat betreft de drops,en ik heb er zo een 25 uur inzitten. Allebij gewoon golds en purple's met evenveel regelmaat. Al beuk je er in je 1tje een stuk sneller doorheen,tenzij je team goed samenwerkt,maar dat is zelden met een PUG.

@ hierboven dat wist ik nog niet bedankt weer wat wijzer, dan heb ik evenveel drops waarschijnlijk omdat ik volhang met MF+ en GF+

@ hieronder ok blauwe dan :P

[ Voor 20% gewijzigd door Spatfrak op 22-04-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Spatfrak schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:17:
Ik heb niet kunnen ontdekken dat er enig verschil is tussen singleplayer of in een groep wat betreft de drops,en ik heb er zo een 25 uur inzitten. Allebij gewoon golds en purple's met evenveel regelmaat. Al beuk je er in je 1tje een stuk sneller doorheen,tenzij je team goed samenwerkt,maar dat is zelden met een PUG.
singleplay drops = coop play drops. Alleen in coop kill je over het algemeen sneller dus heb je meer drops. Daarbij zijn het geen purples maar blauwe items ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:31
even een vraag over craften. ALs ik zo'n basic axe wil laten craften, dan geeft deze als base dmg 7.1. Soms krijg ik hogere dps items ervoor terug. Wat is dan het hogoste wat ik met craften kan bereiken??

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer drops per uur zou wel mooi zijn want er zit nogal variatie in de bruikbaarheid van de items. Zelden dat ik een wapen tegen kwam wat boven de 11 dmg uitkwam voor mijn barbarian en pas na meerdere runs had ik twee goede 1 handers voor hem.
Maar volgens mij is heel Diablo er op gericht om veel runs te maken voor goede loot en het zal straks minder saai worden want na 15 keer SK heb je het wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bint schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:19:
even een vraag over craften. ALs ik zo'n basic axe wil laten craften, dan geeft deze als base dmg 7.1. Soms krijg ik hogere dps items ervoor terug. Wat is dan het hogoste wat ik met craften kan bereiken??
Je bedoelt op maximaal level? Dat hangt af van de recipes die je loot. Zover ik weet wordt craften vooral op de hogere levels bruikbaar wat wapens betreft.
Gear kon ik nu al wel bruikbaar spul maken al is het best frustrerend om 3 keer achter elkaar een set bracers te maken met strength ipv intellect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Bint schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:19:
Dat hangt helemaal af van de random properties die je erbij krijgt. Voor extra DPS wil je deze dingen:
- extra damage
- increased attack speed
- extra stats (strenght voor barb, dexterity voor demon hunter, etc).

Stel je bent barbarian, en je craft een wapen met standaard 7.1 DPS, maar je krijgt +8 strenght, 5% increased attack speed en ook nog eens + 2-4 fire damage. Dan doe je al makkelijk 2x zoveel DPS met dat wapen. Maar om al deze properties op 1 wapen te krijgen, moet je flink wat craften. Daarom is het handig om dat je in de auction house lekker filters kunt los laten op je zoekopdrachten.

Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.