Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:00
...

[ Voor 96% gewijzigd door Bossie op 21-04-2012 21:22 . Reden: Wrong topic :x ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:19:
Ik blijf het rustig aan proberen. Zit nu bij mijn ouders en wat vind zie ik zojuist liggen, D2 inclusief expansion. Ik denk dat ik me sowieso wel vermaak tot 15 mei. Hoop dat mijn aanstaande niet te hard baalt tijdens de huwelijksreis als ik D3 speel op 15 mei :d:d:d
MFW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
...

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 21-04-2012 21:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hmmm, te laat

[ Voor 7% gewijzigd door richards3 op 21-04-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:25
anyhow. Ben feitelijk wel benieuwd hoeveel 'oude knackers' er feitelijk D3 gaan spelen.

* blahenazo 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

34 oud genoeg? of bedoelde je of we ook D2 gedaan hebben "vroegah"?

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
ja feitelijk wel

* blahenazo zat trouwens ook nog in de closed beta van D2. was ook wel 'stoer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

blahenazo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:26:
ja feitelijk wel

* blahenazo zat trouwens ook nog in de closed beta van D2. was ook wel 'stoer'
hmm, voel mezelf ook wel als oldskool; heb laatst zelfs nog weer D1 rondgespeeld; inclusief de hellfire uitbereiding + ook dertiger :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
kwakke01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:30:
[...]

hmm, voel mezelf ook wel als oldskool; heb laatst zelfs nog weer D1 rondgespeeld; inclusief de hellfire uitbereiding + ook dertiger :D
nog geen dertiger, heb van de week diablo 1 aangezwengeld. Ik heb nu alleen het probleem dat ik een "demon brain" moet vinden, die ligt vast ergens achter een muurtje, en in de caves zijn de muren niet transparant :(

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Toch schijnen ze het een en ander wel zwaar onderschat te hebben.
Nou ja., beter nu dan de 15e :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

Ik mis toch wel veel aspecten van d2. De oude skill tree enzo.

Maar dat kan nog veranderen als ik een hoger level als 13 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
ja , kzou feitelijk ook wel eens de load stats (conncurrent sessions, login attempts etc... )
willen zien ( zullen ze allicht niet prijs geven )

uit eigen ondervinding weet ik gewoon dat niet alleen de admins er op geilen , ook de managers willen gewoon VEEEEEEL stats. ( dumb down met kleurtjes dan wel )

[ Voor 55% gewijzigd door blahenazo op 21-04-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik word binnen een maand na de release 30 ....
Heb DII onlangs nog eens geinstalleerd en het verbaasde me dat deze game nog steeds veel spelers had

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:19:
Ik moet zeggen dat ik de communicatie van Blizz best goed vind tijdens de beta, maar dit bericht snap ik weinig van:

... we are *increasing* concurrency caps...

en dan:

.. you may see an error because the servers are full due to the *lowered* cap

Is de cap nu omhoog of omlaag gegaan of was er eerst geen cap en nu wel en halen ze die cap langzaam omhoog?
Stel: ze verwachten op 15 mei dat de cap 10 miljoen concurrent spelers moet zijn.
Nu hebben ze die capaciteit nog niet, dus ze zetten hem op 1 miljoen in het begin. Dan increasen ze die naar 1,5 miljoen om te kijken of dat ook lukt, maar dan hebben ze nog steeds een lowered cap tov die 10 miljoen die ze 'normaal' willen hebben.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Beta vanaf gisteren toen de servers offline gingen gespeeld en ik weet het nu wel zeker: ik ga hem pre-orderen (bij Mycom). DH maxed, nu Monk :D

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
Dasherman schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:36:
Beta vanaf gisteren toen de servers offline gingen gespeeld en ik weet het nu wel zeker: ik ga hem pre-orderen (bij Mycom). DH maxed, nu Monk :D
nu pas ? veel te laat ..... ze zouden u het niet meer mogen verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Vicarious schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:35:
[...]

Stel: ze verwachten op 15 mei dat de cap 10 miljoen concurrent spelers moet zijn.
Nu hebben ze die capaciteit nog niet, dus ze zetten hem op 1 miljoen in het begin. Dan increasen ze die naar 1,5 miljoen om te kijken of dat ook lukt, maar dan hebben ze nog steeds een lowered cap tov die 10 miljoen die ze 'normaal' willen hebben.
daar zullen ze denk ik wel op moeten mikken idd; geloof dat D2 iets van 500k gebruikers had op de EU server...

naja, zal allemaal wel loslopen; ben allang blij dat ik eff kan testen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ook, al heb ik nu al het gevoel dat ik elk poppetje leuk ga vinden. Wordt dus nog lastig om te kiezen. Ben op zich wel van ranged, maar merk dat er veel close combat bij zit omdat enemies ineens uit de grond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil sowieso wizard, witch doctor en barbarian maar wil de demon hunter nog proberen. Monk boeit me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb na Wizard de DH geprobeerd (nu lvl 6) en speelt niet heel anders omdat het beide ranged is. Wel heb ik het gevoel dat de Wizard meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Aghanim schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:41:
Ik ook, al heb ik nu al het gevoel dat ik elk poppetje leuk ga vinden. Wordt dus nog lastig om te kiezen. Ben op zich wel van ranged, maar merk dat er veel close combat bij zit omdat enemies ineens uit de grond komen.
yep, same here, wizard is helemaal mijn ding; maar de 1e spell heeft een groter effect als je dichtbij staat, en de freeze-spell zorgt ervoor dat je ook sneller de voorste linie opzoekt... niet echt ranged dus, en dat met een 30% penalty qua dam... naja, we kijken wel eff hoe het loopt :) voorlopig is ie iig down, dus kijk later op de avond nog wel weer... voor degenen die me willen toevoegen; tag staat in mn sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:43:
Wil sowieso wizard, witch doctor en barbarian maar wil de demon hunter nog proberen. Monk boeit me totaal niet.
tsja dat dacht ik eerst ook, maar hij speelt best wel cool ... snelle melee .. like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
ik vind monk wel fun , vooral die teleport rune op eerste skill , zorgt ervoor dat je echt kan door de mops gaan. Als je die nog niet hebt , is het wel lopen in coop. (zeker samen met ranged)

edit: en ook met de monk lijkt mij een goeie char ivm balance,
heal, mob control, single mob attack , group attack. met mijn andere char had ik meer ooops momentjes als ik effe ging solo-en in een 4 player coop. Met de monk gaat het gewoon want trager maar 'je kan wel blijven gaan'

[ Voor 42% gewijzigd door blahenazo op 21-04-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoop vanavond nog DH uit te spelen en dan morgen monk proberen. Barbarian lijkt me niks en Whichdoctor wordt een vriend van me al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

gaat er ook een class met teleport komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
http://www.diablowiki.net/Teleport

maar elke class heeft wel 'iets' wat op teleport lijkt (dacht ik )
maar met de cooldowns is het meer 'rap effe weg' ivm van D2 achtig ik verplaats mij enkel daarmee.

[ Voor 82% gewijzigd door blahenazo op 21-04-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Gisteren Barb gedaan, dat was gewoon ouderwets rammen. Vanmorgen nog een rondje wizard, met gf als DH erbij, maar dat gaat sowieso niet de class worden waarmee ik ga beginnen.

Nu was ik met monk bezig, en die beviel me prima tot nu toe. Die skill waarmee je door mobs heen kan maaien deed me een beetje aan de good ole Whirlwind denken :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Aghanim schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:48:
Hoop vanavond nog DH uit te spelen en dan morgen monk proberen. Barbarian lijkt me niks en Whichdoctor wordt een vriend van me al.
Barbarian leek mij ook niks, maar net gespeeld en het bevalt me eigenlijk wel erg goed... Echt het gevoel dat je als een barbarian (wink wink) overal doorheen rusht zonder nadenken. Past prima!
Smurf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:52:
Gisteren Barb gedaan, dat was gewoon ouderwets rammen. Vanmorgen nog een rondje wizard, met gf als DH erbij, maar dat gaat sowieso niet de class worden waarmee ik ga beginnen.

Nu was ik met monk bezig, en die beviel me prima tot nu toe. Die skill waarmee je door mobs heen kan maaien deed me een beetje aan de good ole Whirlwind denken :)
Heb mijn vriendin nog niet zover kunnen krijgen.. ragnarok, aion, wow, prima. Maar diablo ziet ze nog niet zitten :p Zou wel handig zijn voor 4 ppl coop Smuf xD

[ Voor 41% gewijzigd door Baroshir op 21-04-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Bashiok ‏ @Bashiok
Servers are up but we're working on deploying a server side fix before upping the caps. I recommend checking back every 30 minutes.
We blijven gewoon proberen :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik moet zeggen dat de DH mij steeds meer bevalt, met 2 van die kleine hand kruisboogjes gaat het lekker moet ik zeggen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vind alleen de damage van de DH vrij laag (voor mijn gevoel) vergeleken met de Wizard. Mobs zijn veel sneller dood met ray of frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriet is zeker de baba! Lekker raggen en tanken.
Kicken als je je life bol ziet dalen...

Ben benieuwd naar de eerste RIP!

Ps: 33 hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
bashiok tweet: Servers are up but we're working on deploying a server side fix before upping the caps. I recommend checking back every 30 minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:28
Ik ben juist van de close combat, maar ook dat vind ik wel ok gaan met een DH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54
Vicarious schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:35:
[...]

Ehm niet helemaal wat ik bedoelde. Het ging mij niet om de vergelijking met als het spel live gaat, maar om de vergelijking met voor de laatste aanpassing.

Het lijkt me niet dat de servers vandaag en gisteren geen cap hadden en nu ineens wel (al lijkt het bericht dat wel te suggereren). Toch spreken ze van een lagere cap waardoor de servers eerder vol zitten.

In de eerste zin suggereren ze echter het tegenovergestelde, namelijk dat ze juist bezig zijn de caps te verhogen. Maar dan zouden er dus meer spelers op moeten kunnen en zou je dus verwachten dat je juist minder vaak de fout krijgt dat de server vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de video's op youtube vind ik geen ruk aan de DH maar die paar levels die ik vanochtend gespeeld heb bevielen wel. Probleem is dat ik straks niet weet waar mee te beginnen.

we zouden toch deze week ook de tijd horen wanneer de daadwerkelijke release is? Hopelijk is dat meteen om middernacht en niet pas half de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
dubbeltje

[ Voor 92% gewijzigd door blahenazo op 21-04-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik vind het overigens wel jammer dat geen Pala like class is zoals in D2.
Maar voor mijn Barb is er zeker wel ergens een groot schield te vinden :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de barbarian dual wield en dat mept lekker weg. Ik hoop alleen wel dat de twee goede wapens die ik net had niet verdwenen zijn doordat ik van de server geknikkerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Ik denk wel dat ze in de loop van de tijd nog classes gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel met een expansion zijn maar vraag me af hoe ze dat gaan doen. Er moet nog het een en ander toegevoegd gaan worden maar ze zouden na de release ook aan de consoleversie gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bashiok do you know when the unique items are going to have their stats on the website again?
Negatorz We're waiting until launch to update the item database on the website. They're kinda spoilery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Hmm error 37 servers busy... Denk dat vanavond lastig gaat worden zolang ook de US wakker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:29:
Hmm error 37 servers busy... Denk dat vanavond lastig gaat worden zolang ook de US wakker is :)
idd, een goed moment om er mee op te houden voor vandaag.
De SK boft maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk morgen een volle dag om te spelen, wil toch de SK nog een paar keer neer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:44
Jay Wilson‏@AngryroboticsReply

Hopefully a few girlfriends get stolen in the process. :) http://cheezburger.com/6122668288

Retweeted by Bashiok
_/-\o_

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Nu weer error 3003..

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Yup, same here! Ik wilde het toch nog een keer proberen, nadat ik een paar uur geleden had gezegd het voor vandaag voor gezien te houden, maar helaas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Staat ook gewoon aangegeven dat ze bezig zijn server offline te halen en hem weer gaan opstarten en langzaam meer mensen toe laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Nu weer error 3003..
Dan moet je "device=emm386.exe noems novcpi" in je config.sys zetten, kom je er wel in.

Sorry. Ik word er ook gaar van 8)7

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Bashiok : You should be seeing error 3003 now. Remain calm and proceed in an orderly fashion to your nearest beverage dispensary.

Dus zoals de man zegt, biertje erbij nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door duarf op 21-04-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Asator schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:48:
[...]

Staat ook gewoon aangegeven dat ze bezig zijn server offline te halen en hem weer gaan opstarten en langzaam meer mensen toe laten.
...and we recommend you keep trying.
Dan kun je zulke reacties ook verwachten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:44
_O-
duarf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:53:
Bashiok : You should be seeing error 3003 now. Remain calm and proceed in an orderly fashion to your nearest beverage dispensary.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
duarf schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:53:

Haha, zalige kerel. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:04
ZZZzzz... 37...37...37... :O

Ff blijven proberen, heb zin om verder te spelen :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er iemand nog in ?
Ik krijg sinds 9 uur tot nu hele tijd error 37 :(
Gisteren en van morgen bij de 2de poging al erin maar nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp is er geen idee wanneer de servers weer up gaan, denk dus niet dat ik het nog lang ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Servers zijn weer up zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ook hier de hele tijd error 37, Wtb inlogbot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Volgens mij zijn de servers gewoon weer op, maar zijn ze nu aan het experimenteren met lagere server caps. Dus er kunnen minder mensen tegelijk spelen. Die caps zouden langzaam weer wat omhoog moeten gaan, maar hoe lang dat mag duren mag Joost (of Blizzard) weten.

Aangezien het nu ook in de VS prime time is, verwacht ik er vanavond niet veel meer van. Beter morgenochtend weer proberen, spaart je een hoop frustratie en RSI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Ik kom er nog steeds niet in helaas (ik krijg error 3003).

Maar dit is ook voor het eerst dat ik met een Battle.net-account probeer in te loggen. Is het heel dom als ik er vanuit ga dat ze onder 'Battle.net Account Name' mijn e-mailadres waarmee ik heb geregistreerd versta? Of moet ik mijn BattleTag gebruiken om in te loggen?

edit:
Oké, dank u :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 21-04-2012 23:22 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 11:53
Hahn schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:20:
Ik kom er nog steeds niet in helaas (ik krijg error 3003).

Maar dit is ook voor het eerst dat ik met een Battle.net-account probeer in te loggen. Is het heel dom als ik er vanuit ga dat ze onder 'Battle.net Account Name' mijn e-mailadres waarmee ik heb geregistreerd versta? Of moet ik mijn BattleTag gebruiken om in te loggen?
Email inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Hahn schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:20:
Ik kom er nog steeds niet in helaas.

Dit is al een keer of 20 gezegd: emailadres net zoals bij alle andere *recente* Blizz games :)

Edit: there I fixed it :+

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 21-04-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Sir_Hendro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:12:
Servers zijn weer up zover ik weet.
dan heb jij meer geluk als ik, want ik krijg nog steeeds 37's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:21:
[...]

Dit is al een keer of 20 gezegd: emailadres net zoals bij alle andere Blizz games :)
alle blizz games behalve sc1 ,diablo1+2,...
Had het in het begin ook niet zelf door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
kwakke01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:22:
[...]

dan heb jij meer geluk als ik, want ik krijg nog steeeds 37's...
The servers are busy at this time. Please try again later. (Error 37)
De server is gewoon online, hij is alleen vol... dus blijven spammen en hopen dat je er doorheen komt zoals ze zelf aanraden =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

Tweet : We're continuing to work on fixes for a few service issues, and during this time are reducing the number of people allowed to log in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
error 37 error 37 .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ga toch slapen morgen ochtend vroeg zal het het wel weer doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Snap niet dat er geen queue systeem is. Wellicht is dat onmogelijk door de manier waarop het spel is opgezet (niet met realms zoals bijvoorbeeld WoW), maar het had wel erg prettig geweest. Niet alleen zou het eerlijker zijn, het scheelt ook weer een hoop dataverkeer van mensen die op de loginserver aan het inbeuken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
CTRL+V, ENTER.... error 37, ENTER, CTRL+V, ENTER.... error 37, ENTER...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
En als het net wat langer duurt krijg je (tevergeefs) hoop ;)

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:34:
Snap niet dat er geen queue systeem is. Wellicht is dat onmogelijk door de manier waarop het spel is opgezet (niet met realms zoals bijvoorbeeld WoW), maar het had wel erg prettig geweest. Niet alleen zou het eerlijker zijn, het scheelt ook weer een hoop dataverkeer van mensen die op de loginserver aan het inbeuken zijn.
Als je wilt testen vanaf hoeveel inlogpogingen per minuut/seconde je systemen onderuit gaan en wat er dan precies fout gaat dan ga je zo'n wachtrij natuurlijk niet inzetten (als dat al ueberhaupt aanwezig is). Ze zullen nu zo'n beetje alle scenario's proberen te ensceneren om daar de komende 2 weken nog hard aan te kunnen werken. Doel is nu niet jou aan het spelen te krijgen maar om technische info te verkrijgen tot verbetering van de dienst vanaf 15 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe heb je straks weinig meer met de server te maken omdat het geen MMO is. Dan log je in alsof je stand alone bent en kun je spelen. Een wachtrij is dan overbodig, ookal omdat je sowieso geen server kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:51:
In principe heb je straks weinig meer met de server te maken omdat het geen MMO is. Dan log je in alsof je stand alone bent en kun je spelen. Een wachtrij is dan overbodig, ookal omdat je sowieso geen server kunt kiezen.
?
Zover ik weet speel je gewoon echt op een server.
Precies zoals je nu ook doet.
Er is zoals al vaker gezegd geen "ofline" mode

(of iig niet tot reloaded die erin stopt >:) )

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 21-04-2012 23:57 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Het zou sowiezo gigantisch backfiren als er niet online gespeeld word, aangezien deze game een real-money-acutionhouse heeft.
Die zou binnen mum van tijd vol staan met gehackte items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:56:
[...]

?
Zover ik weet speel je gewoon echt op een server.
Precies zoals je nu ook doet.
Er is zoals al vaker gezegd geen "ofline" mode

(of iig niet tot reloaded die erin stopt >:) )
Tuurlijk heb je met een server te maken maar ik bedoel dat je als het goed is de ellende van dit weekend niet meer hebt. Je vult je wachtwoord in en gaan met die banaan. Het is niet net als een MMO waar je zelf je server kiest, dat wordt voor je gedaan en dus zul je geen wachtrij hebben. Dat bedoel ik met dat je er weinig tot niets meer van zult merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Kom dr weer in :D

Althans... door de loginserver heen... Misschien te vroeg gejuigd.

Edit: werkt!

[ Voor 75% gewijzigd door Morrar op 22-04-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
In again!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:58:
Het zou sowiezo gigantisch backfiren als er niet online gespeeld word, aangezien deze game een real-money-acutionhouse heeft.
Die zou binnen mum van tijd vol staan met gehackte items.
Zelfs met het online spelen zal je binnen een week gedupete items tegen gaan komen.
Echter met de zeer gelimiteerde hoeveelheid items die je kan verkopen zonder abonnement en het absurde % dat je daarover moet betalen denk ik niet dat het zo'n vaart daarmee gaat lopen met het op grotere schaal frauderen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf

duarf

-Kuffy-

GAME ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ashilh schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:09:
Zelfs met het online spelen zal je binnen een week gedupete items tegen gaan komen.
Leg uit?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Eén woord: cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:17
Hoera!! Mijn eerste 30 minuten Diablo 3 gespeeld :)
Nu helaas tijd voor bed.

Hopelijk kan ik morgen weer verder met mijn Withdoctor genaamd UgaBuga :+

Het speelt heerlijk moet ik zeggen. Lekker ranged attacks uitvoeren ipv buttonbashing. Ik zie alleen wel nu de noodzaak om mijn monitor te upgraden naar een 1920x1200 of hoger

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Er zijn teveel items om ze allemaal een uniek ID mee te geven en dit te blijven controleren. Het is dus voor de gemiddelde hobbyist zeer aantrekkelijk om op kleine schaal zeldzame items te dupen maandelijks, om zo bijvoorbeeld een saldo op te bouwen om aankomende Blizzard games mee te kopen.

Het item dupen is nooit echt moeilijk geweest in al hun voorgaande spellen,WoW/D2, het had echter voor een beetje serieuze gamer niet echt veel zin.
Nu heb je zeker de eerste paar maanden honderdduizenden idioten die rustig hun CC trekken om coole/goede en/of prestige items te kopen om mee te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zoo heb ook mijn eerste half uur er op zetten en het speelt echt heerlijk weg! Ik was eigenlijk vooral benieuwd of ik mijn pc moest upgraden om het te draaien maar het draait echt als een zonnetje! alles op high, full hd resolutie en gaan met die handel :D morgen maar eens verder mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ashilh schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:35:
[...]

Er zijn teveel items om ze allemaal een uniek ID mee te geven en dit te blijven controleren. Het is dus voor de gemiddelde hobbyist zeer aantrekkelijk om op kleine schaal zeldzame items te dupen maandelijks, om zo bijvoorbeeld een saldo op te bouwen om aankomende Blizzard games mee te kopen.

Het item dupen is nooit echt moeilijk geweest in al hun voorgaande spellen,WoW/D2, het had echter voor een beetje serieuze gamer niet echt veel zin.
Nu heb je zeker de eerste paar maanden honderdduizenden idioten die rustig hun CC trekken om coole/goede en/of prestige items te kopen om mee te showen.
Niet om het een of ander hoor maar items krijgen prima een uniek ID. De meeste items bestaan namelijk maar heel even in een game. Aangezien de opslag in Diablo zeer gelimiteerd is blijven de meeste dingen of op de grond liggen of worden verkocht. Stel dat er een paar duizend items in een game droppen (en maar een paar honderd tegelijk actief waarschijnlijk), dan is dat geen enkel probleem om de IDs daarvan bij te houden. De data over items blijft verder gewoon serverside, dus er is geen enkele manier om daar clientside iets mee te doen.

In WoW is het precies het zelfde en daar is nooit een item verdubbelt, het enige wat je ziet zijn bots en speedhacks. Alleen voor besturing is er namelijk input van de client nodig en daar kun je dus cheaten. Dat heeft echter niet heel grote gevolgen, behalve dat sommige items meer gefarmed worden. Vraag is of dat echt grote proporties aan gaat nemen aangezien dungeons random zijn en bosses niet zo makkelijk gebot kunnen worden (of eigenlijk champion packs en dan bosses voor echt goede drops).

Conclusie is dus dat dupen onmogelijk is geworden en dat is naast piraterij de grote reden waarom Blizz er een serverside spel van gemaakt heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 22-04-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Morrar schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:56:
[...]
Niet om het een of ander hoor maar items krijgen prima een uniek ID. De meeste items bestaan namelijk maar heel even in een game. Aangezien de opslag in Diablo zeer gelimiteerd is blijven de meeste dingen of op de grond liggen of worden verkocht. Stel dat er een paar duizend items in een game droppen (en maar een paar honderd tegelijk actief waarschijnlijk), dan is dat geen enkel probleem om de IDs daarvan bij te houden. De data over items blijft verder gewoon serverside, dus er is geen enkele manier om daar clientside iets mee te doen.

In WoW is het precies het zelfde en daar is nooit een item verdubbelt, het enige wat je ziet zijn bots en speedhacks. Alleen voor besturing is er namelijk input van de client nodig en daar kun je dus cheaten. Dat heeft echter niet heel grote gevolgen, behalve dat sommige items meer gefarmed worden. Vraag is of dat echt grote proporties aan gaat nemen aangezien dungeons random zijn en bosses niet zo makkelijk gebot kunnen worden (of eigenlijk champion packs en dan bosses voor echt goede drops).

Conclusie is dus dat dupen onmogelijk is geworden en dat is naast piraterij de grote reden waarom Blizz er een serverside spel van gemaakt heeft.
Pfffttt ze hebben al helemaal aan het begin gesteld dat de items geen uniek ID mee zouden gaan krijgen omdat het teveel opslag zou kosten.
Geen items dupen in WOW? Dat meen je niet serieus hoop ik?
De huidige en vorige expansie liep over van de gedupete items. Vooral de epic gems en de boe engineering 2 personen motoren in Cata zijn zeer geliefde voorbeelden hier van.
Met alle respect, als je denkt dat item dupen "onmogelijk" is geworden heb je werkelijk geen idee waar je het over hebt.

Ik laat het botten geheel buiten beschouwing aangezien dat iets is waar ze nooit iets aan kunnen gaan doen mits men zelfgemaakte software gebruikt. Iets wat individuen die dit commercieel zouden willen doen gegarandeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:47
In de aanloop naar D3 heb ik nog wat D2 zitten doen. Zojuist nu een stukje van de bèta gespeeld en het heeft me nog niet echt gegrepen moet ik zeggen. Ziet er allemaal leuk uit hoor, maar ik krijg er een vreselijk generiek gevoel van. Nu ja, we gaan het zien, D2 en WoW vond ik op lager level ook nog niet leuk.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net SK afgemaakt met mijn lvl 8 barbarian. Welke lvl hebben jullie heb gekilled?
Vond het wel makkelijk en goed gaan, alleen had ik veel lagg bij grote groep monsters.
Hebben jullie dat ook gemerkt of ben ik de enigeT.T??

Vooral in die dungeons als opeens een groep van 10-15 man voor je staat begon het te laggen, 1x zelfs door dood gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ashilh schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:35:
Er zijn teveel items om ze allemaal een uniek ID mee te geven en dit te blijven controleren.
Wat een kul. Als de server volledig bepaalt of iets gedropt wordt kan er niet geduped worden. Kan niet in WoW en kan ook niet in D3. D2 vertrouwde de client gewoon te veel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het is tevens wel erg makkelijk. Ikk heb nu al heel veel met mijn wizard gespeeld en hij is nog nooit dood gegaan.

Tevens wat zitten craften. Na wat trainen kan je ook toffe wapens maken maar die kan je pas vanaf lvl 15 dragen. De beta gaat helaas maar tot lvl 13 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Zo... laat wakker zijn heeft nog zijn voordelen precies, juist nog ff de CE op amazon kunnen pre-orderen :) . Dan heb ik meteen ook diablo 2, want die heb ik nooit gespeeld, de beta is wat me overtuigd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

DIII opnieuw starten heeft geholpen. Het speel loopt als een zonnetje. Heerlijke gameplay!

Helaas crashte het doordat ik wilde quitten toen mijn Time Machine startte... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awesome net m'n eerste run gedaan met de Monk, echt wel tof, meteen weer het D1 / D2x gevoel terug.
Sir_Hendro schreef op zondag 22 april 2012 @ 02:29:
Het is tevens wel erg makkelijk. Ikk heb nu al heel veel met mijn wizard gespeeld en hij is nog nooit dood gegaan.
Hardcore spelen? Natuurlijk zit je nu ook op Normal en kan je niet anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 13:48
Diablo 3 is echt wel een vet spel, kheb alle classes al gedaan en tis erg leuk. enige nadeel is de weing spreuken die je hebt das wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:03

4bit

Onward, to futility!

Het zijn nog maar de eerste 13 levels die je doet, er komen nog skills bij.

En de moeilijkheid is inderdaad omdat het nog maar het eerste stuk van act 1 is. En als ik mij goed herinner is het zelfs niet echt het eerste stuk, omdat je de skeleton king normaal niet zo snel tegenkomt. Er zouden wat stukken uitgeknipt zijn. De opzet van de gesloten beta was ook gewoon om compatibiliteit te testen, en bugs er uit filteren. Nu het is open getrokken is het voornamelijk stress testen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige game! Begonnen met een monk en die is me niet tegengevallen, super gameplay. De SK lag in notime neer eigenlijk geloof dat ik level 10 was (heb vrijwel alles gesloopt was ik tegenkwam). Daarna een DH maar viel me toch een tikje tegen, misschien ben ik niet helemaal objectief vanwege m'n melee oriented mind ;)
Dus toch maar even geswitched naar een Barb en daarmee in 1x doorgestoomd tot de SK, op level 7. Prachtig dat leapen, cleaven, en shockwaven!

Klote timing vanwege druk weekend maar ik ben toch aangenaamd verrast door de open beta :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Ashilh schreef op zondag 22 april 2012 @ 01:27:
[...]

Pfffttt ze hebben al helemaal aan het begin gesteld dat de items geen uniek ID mee zouden gaan krijgen omdat het teveel opslag zou kosten.
Geen items dupen in WOW? Dat meen je niet serieus hoop ik?
De huidige en vorige expansie liep over van de gedupete items. Vooral de epic gems en de boe engineering 2 personen motoren in Cata zijn zeer geliefde voorbeelden hier van.
Met alle respect, als je denkt dat item dupen "onmogelijk" is geworden heb je werkelijk geen idee waar je het over hebt.
In de huidige wow exp zijn as we speak al min 3 manieren om items te dupen. Kwestie van de juiste wegen weten te vinden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Als ik de Launcher opstart krijg ik eerst een schermpje Checking for updates.. Die gaat op een gegeven moment weg zonder up te daten, dan kom ik in de launcher die ook op 0% blijft staan.

Het is wel een oude installatie van de D3 beta.

Heb hem maar verwijderd en opnieuw de installer gedownload (Precies dezelfde die ik al had, zelfde hash etc). Krijg je meteen weer schermpje 'Checking for updates' die niet weggaat. Dus zal wel héél druk zijn :P

[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 22-04-2012 10:18 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.