Kapot of gewoon weer even afgesloten... Prima weekend om dit soort zaken te proberen, goeie stress test imo. Zodra het mogelijk is rammen er gelijk 20000 man op de knop om erin te komen, dan merk je wel of je server wat aankanTwinkie89 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:26:
[...]
Ik heb hetzelfde hier. Een vriend die net wel binnenzat is er ondertussen ook uit gekicked (hij kon al geen games joinen). Zo te horen is het echt kapot nu.
bashiok tweet dat de servers nu down zijn
Ik ben het wel weer beu voor vandaag.
Het spel speelt, voor zover ik kan beoordelen aan de hand van de luttele minuten die ik heb gespeeld, erg fijn en ik zie mezelf het wel met vrienden in co-op spelen, maar momenteel is het alleen frustrerend.
Ja, dat zeker. Arme servertjesBaroshir schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:27:
[...]
Kapot of gewoon weer even afgesloten... Prima weekend om dit soort zaken te proberen, goeie stress test imo. Zodra het mogelijk is rammen er gelijk 20000 man op de knop om erin te komen, dan merk je wel of je server wat aankan
Ik snap dit toch niet goed. Een bedrijf bouwt toch voort op zijn expertise?
Blizzard heeft toch veel ervaring met servergedoe en bottlenecks door hun vorige games?
Je zou denken dat ze hierdoor wel de probleempunten kunnen inschatten en er sneller op kunnen inspelen, maar blijkbaar niet...
Blizzard heeft toch veel ervaring met servergedoe en bottlenecks door hun vorige games?
Je zou denken dat ze hierdoor wel de probleempunten kunnen inschatten en er sneller op kunnen inspelen, maar blijkbaar niet...
Welkom in de ITAsgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:29:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Verwijderd
Hoop dat de boel snel online komt, wil de DH nog proberen want er zijn vandaag massa's (kruis)bogen gedropped bij mij. Alsof er alleen maar Demon Hunters in de game lopen.
Het hele punt van een beta als deze is om zaken te ontdekken die je alleen ontdekt met VEEL spelers. Het is niet voor spelers om een spel gratis te proberen.Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:29:
https://niels.nu
Elke game heeft weer andere methodes ingebouwd om te connecten naar een server en het belast het altijd op een andere manier. Daardoor kan je van te voren wel inschatten wat er gaat gebeuren, maar er kunnen altijd andere dingen voorbij komen. Zeker onder grote stress.Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:29:
Ik volg zelf een IT richting momenteel
Misschien dan toch maar een managementopleiding kiezen?Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:30:
[...]
Ik volg zelf een IT richting momenteelWeliswaar niets over netwerkbeheer, etc (dat kan nog komen). Maar toch blijft het wat bizar in mijn ogen...
Weet ook niet of ze nu echt alle battle.net servers in de lucht gooien voor de weekendbètastresstest ( 3x woordwaarde...
).
Hydra schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:31:
[...]
Misschien dan toch maar een managementopleiding kiezen?
Helaas alleen nog maar "Battle.net is down for maintenance. Please try again later (error 13)" als melding bij het inloggen, nu ongeveer 15 keer geprobeerd sinds 18:00 uur.
Helaas vanavond geen tijd meer te spelen (verjaardag) en morgen maar een uurtje ofzo. Maargoed, weet nu in ieder geval dat het een waardig opvolger van DII is
I goddamn knew it
edit: Ik ga maar wat stoom afblazen op BF3... The waiting kills me
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2012 18:44 ]
Haha! Ik weet zeker met al die nieuwe mensen in het topic dat we een dezer dagen weer een leuke discussie over tanks en healers gaan krijgen! Ik kan niet wachten!

De tank is degene die op dat moment voorop loopt. De healer is je Q knop (healing potion). As it should be..microoo schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:44:
[...]
Haha! Ik weet zeker met al die nieuwe mensen in het topic dat we een dezer dagen weer een leuke discussie over tanks en healers gaan krijgen! Ik kan niet wachten!![]()
De tank is degene die op dat moment klappen vangtTwinkie89 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:48:
[...]
De tank is degene die op dat moment voorop loopt. De healer is je Q knop (healing potion). As it should be..
Bashiok: A couple of the servers weren't playing too nice so we've brought them down. You'll likely be seeing a 34200 error.
Bashiok: We're continuing to work on some remaining issues, and we expect we'll be able to bring the game servers back up within the next 30 minutes.
Bashiok: We're continuing to work on some remaining issues, and we expect we'll be able to bring the game servers back up within the next 30 minutes.
[ Voor 28% gewijzigd door Pedr0 op 21-04-2012 18:52 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik zou zeggen, zet m op BashiokPedr0 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:51:
/verveeld
Idd, de game is gewoon te leukMorrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:53:
[...]
Ik zou zeggen, zet m op BashiokVan mij mag t wel weer met die servers
/verveeld
En ik heb weer bijzonder goed excuus om een nieuw systeem te halen ^^
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die heb je toch niet echt nodig? Je kan zelf toch wel bepalen wat goed is?Furfoot schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:51:
Ik mis wel een gearscore.
Daarnaast heb je ook nog eens je DPS stat, dus als je echt niet kan beslissen pak je gewoon wat meer dmg doet.
Ik moet zeggen het het spel anders zonder enige problemen hier speelt (ja niet nu natuurlijk:P)... videokaart krijgt het wel heel warm maarja dat is ook een crapkaart.
[ Voor 8% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 21-04-2012 18:58 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ik heb nog een beetje hoop dat ie het grappig / sarcastisch bedoeldeTwinkie89 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:57:
[...]
Die heb je toch niet echt nodig? Je kan zelf toch wel bepalen wat goed is?
Daarnaast heb je ook nog eens je DPS stat, dus als je echt niet kan beslissen pak je gewoon wat meer dmg doet.
Dat wordt een zware kater als ik maandag niet meer in kan loggen
Gelukkig nog maar 3 weekjes wachten. En volgende week GW2 ook nog, m'n arme nachtrust.
Idd.. laten we gearscore praktijken zoals in WoW aub niet invoeren in Diablo.. nergens voor nodig en kan alleen maar tot negatieve dingen komen..
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik wil het straks gaan proberen met een HD 3400k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:58:
Ik moet zeggen het het spel anders zonder enige problemen hier speelt (ja niet nu natuurlijk:P)... videokaart krijgt het wel heel warm maarja dat is ook een crapkaart.
Hier doet hij het weer
Zo zwaar is D3 toch niet? Ik speel het nu op een Hd2900XT met alles op full vloeiend. Of mis ik nu grafische dingen die mijn kaart niet ondersteund?
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Hier nog steeds server busy.Ophidian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:03:
Hier doet hij het weerZo zwaar is D3 toch niet? Ik speel het nu op een Hd2900XT met alles op full vloeiend. Of mis ik nu grafische dingen die mijn kaart niet ondersteund?
Heb geen idee wat ie doet, eerder vanmiddag kwam ik niet verder dan poppetje maken. Alles staat nog default, behalve resolutie die stond op 1280xnogwat, die heb ik naar native 1440x900 gezet.
Dell hier met i2520 en HD3000 draait goed op 1600x900 (low settings)Ophidian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:03:
Hier doet hij het weerZo zwaar is D3 toch niet? Ik speel het nu op een Hd2900XT met alles op full vloeiend. Of mis ik nu grafische dingen die mijn kaart niet ondersteund?
HTPC met AMD E-350 draait ook nice op 1366x768 (tv en low settings)
Ben benieuwd hoe het er op 1080p uitziet met alles maxed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
error 300008, maar ik kan wel naar mn mooie char kijken
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Nja niet zo mooi als natuurlijk een BF3 kan ik je zeggen, maar voor het type spel ziet het er prachtig uitBospa01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:07:
[...]
Dell hier met i2520 en HD3000 draait goed op 1600x900 (low settings)
HTPC met AMD E-350 draait ook nice op 1366x768 (tv en low settings)
Ben benieuwd hoe het er op 1080p uitziet met alles maxed
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik hoopte het stiekem ook. Anders is het WoW all over again..Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:58:
[...]
Ik heb nog een beetje hoop dat ie het grappig / sarcastisch bedoelde
Ik zou niet weten hoe BF3 eruit ziet. Ik heb de afgelopen jaren alleen maar blizzard titels gespeeld icm GTA.Peter_Aragorn schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:09:
[...]
Nja niet zo mooi als natuurlijk een BF3 kan ik je zeggen, maar voor het type spel ziet het er prachtig uit
Maar het lijkt erop dat DIII vergelijkbaar is met Starcraft 2. Op low en medium is het vrijwel op elke config speelbaar maar om alles te maxen is er toch echt power nodig
(hopelijk schiet apple een beetje op met de nieuwe releases)
Nee hoor. Diablo 3 ziet er zeker beter uit dan sc2. kan ook niet anders, het spel is veel nieuwer (en de engine ook).. tevens zou het geen enkel nut hebben om D3 uit te rusten met BF3-graphics, dan zou het gelijk geen diablo meer zijn. de game ziet er nu gewoon meer dan goed genoeg uit voor Diablo, en de framerate is zeer soepel (met een beetje systeem). lekker houden zo, en wellicht met de eerste of 2de expansion een kleine graphics boost.Bospa01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:15:
[...]
Ik zou niet weten hoe BF3 eruit ziet. Ik heb de afgelopen jaren alleen maar blizzard titels gespeeld icm GTA.
Maar het lijkt erop dat DIII vergelijkbaar is met Starcraft 2. Op low en medium is het vrijwel op elke config speelbaar maar om alles te maxen is er toch echt power nodig![]()
(hopelijk schiet apple een beetje op met de nieuwe releases)
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
I am back in!!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
@ visgek, ik doelde meer op de system requirements 
Ik heb DII en DIILod helemaal kapot gespeeld en deze graphics horen simpelweg bij deze game idd
Ik heb DII en DIILod helemaal kapot gespeeld en deze graphics horen simpelweg bij deze game idd
Nee klopt, maar een game als Diablo kan je gewoon nooit wegblazen qua graphics natuurlijk he...Visgek82 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:24:
[...]
Nee hoor. Diablo 3 ziet er zeker beter uit dan sc2. kan ook niet anders, het spel is veel nieuwer (en de engine ook).. tevens zou het geen enkel nut hebben om D3 uit te rusten met BF3-graphics, dan zou het gelijk geen diablo meer zijn. de game ziet er nu gewoon meer dan goed genoeg uit voor Diablo, en de framerate is zeer soepel (met een beetje systeem). lekker houden zo, en wellicht met de eerste of 2de expansion een kleine graphics boost.
Verwijderd
Kan weer inloggen en begin als lvl 9 met follower en items opnieuw???? Moet de allereerste quest weer gaan doen nu....
Zijn er mensen die net als ik wazige 'frame' drops ervaren? Als ik speel en wil lopen dan loop ik 1 seconde en dan hangt het beeld voor een halve seconde alvorens ik weer een stukje kan lopen. Op 720p en alles op high heb ik ongeveer 25 FPS. Op 800x600 en alles low heb ik 70FPS, maar ook dan treedt dit probleem op.
Heb drie verschillende drivers geprobeerd voor de Nvidia 4200M, waarop WoW, Aion en Skyrim prima draaien zonder drops. Betreft een laptop met i5, 4200M en 4GB geheugen. Tijdens diablo is geheugengebruik ongeveer 55% en CPU 30%, daar lijkt het dus niet aan te liggen.
Op een i3 laptop speelt het wel vloeiend en ook op mijn desktop geen probleem. Iemand dezelfde ervaring?
Edit: nu draait het ineens wel prima op 720P. Vreemd.
Heb drie verschillende drivers geprobeerd voor de Nvidia 4200M, waarop WoW, Aion en Skyrim prima draaien zonder drops. Betreft een laptop met i5, 4200M en 4GB geheugen. Tijdens diablo is geheugengebruik ongeveer 55% en CPU 30%, daar lijkt het dus niet aan te liggen.
Op een i3 laptop speelt het wel vloeiend en ook op mijn desktop geen probleem. Iemand dezelfde ervaring?
Edit: nu draait het ineens wel prima op 720P. Vreemd.
[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 21-04-2012 19:59 ]
Ik heb ook rare frame drops met Diablo 3.
Battlefield 3 draait wel gewoon goed maar Diablo 3 stottert en valt ook wel terug naar 30 fps.
Mijn specs zijn:
i5 2400
Ati 6950HD(unlocked)
Battlefield 3 draait wel gewoon goed maar Diablo 3 stottert en valt ook wel terug naar 30 fps.
Mijn specs zijn:
i5 2400
Ati 6950HD(unlocked)
Je kan bij het server selectie scherm kiezen vanaf welke quest je wil gaan spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:48:
Kan weer inloggen en begin als lvl 9 met follower en items opnieuw???? Moet de allereerste quest weer gaan doen nu....
Betreffende framedrops: op officieel forum had ik is gelezen dat mensen dit soms konden oplossen door hun Audio Quality wat lager te zetten in de options.
Nu stottert het toch weer. Erg vaag, mijn FPS schiet van 120 naar 0 binnen 2 seconden. Zelfs als ik totaal niet beweeg. V-Sync lijkt iets beter te werken maar nog steeds is het bagger.
Kan jij mij expliciet aangeven dan waar dat uit blijkt? Want met alle goede bedoelingen zie ik het nietHydra schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:56:
[...]
Je zegt impliciet dat je verwacht had meer te kunnen spelen ja.

Voor de goede orde is dat in ieder geval allerminst wat ik bedoelde en ben ik me heel erg bewust van het feit dat dit een béta is. Daarnaast is het jammer dat ik er niet in kom, maar echt geen ramp want zoals ik al eerder aangaf zijn er meerdere béta's waar ik me dit weekend mee bezig kan houden
Jeej, werkt weer hier
Gisteren wizard gespeeld omdat ik in WoW altijd spijt had nooit een mage genomen te hebben en moet zeggen dat wizard lekker speelt. Nu met Demon hunter bezig en die bevalt me toch ook wel erg positief. Wordt straks nog lastig kiezen....
Verwijderd
Dan snap je de term niet.Dalyxia schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:28:
[...]
daar is al een hele rel over geweest. Mijn argument: Magie? dat kan nie ! ! !
Magie is geloofwaardig binnen de context van het diablo universum.
Een vrouwelijke "krijger" op hoge hakken is nergens geloofwaardig, het is ridicuul.
Verwijderd
Komt er nog een mogelijkheid om je char te customizen bij het creeren ervan? Ik wil geen ouwe vent met een grijze baard, maar gewoon een oldschool barb met kale kop en verfstrepen
Idd, ik had ook meer opties verwacht behalve gender.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:46:
Komt er nog een mogelijkheid om je char te customizen bij het creeren ervan? Ik wil geen ouwe vent met een grijze baard, maar gewoon een oldschool barb met kale kop en verfstrepen
Anderzijds het is een rpg
Haha.. Ik was net voor het eerst de skeleton king aan het doen.. Ongeveer halverweg. 'The game was terminated'
Damn, kill ik net met drie anderen de SK, vliegen we er plots allemaal uit, bye bye loot
En nu liggen de servers precies weer plat

Hmm nu met Demon Hunter, Mage en Monk een stukje gespeeld. Hebben allen hun charmes!
Net maar gepre-orderd op Amazon.co.uk
Net maar gepre-orderd op Amazon.co.uk
Nou toch dik een uur kunnen spelen toen dc'ed 
Laagste widescreen res en settings anders was het niet te doen op m'n laptop. Bij enemy spawn in het eerste huisje hing alles voor 5sec en ging ik dood. Daarna naar binnen toen ging alles weer soepel. Ik denk dat dat meer aan server stress ligt en niet aan de crappy gpu
Ik ben nu al best wel verslaafd geraakt. Nog een paar weken
Laagste widescreen res en settings anders was het niet te doen op m'n laptop. Bij enemy spawn in het eerste huisje hing alles voor 5sec en ging ik dood. Daarna naar binnen toen ging alles weer soepel. Ik denk dat dat meer aan server stress ligt en niet aan de crappy gpu
Ik ben nu al best wel verslaafd geraakt. Nog een paar weken
Verwijderd
Nou, ook weer een stukje kunnen spelen en weer 2 lvls gstegen van 8 naar 10 met mijn Barb.
Temporary outage, error 75
[ Voor 4% gewijzigd door Blackminister op 21-04-2012 20:59 ]
Verwijderd
Heren het was leuk maar ik lig eruit... Kan niet meer inloggen.
die boog hou je tegoed...
PS: Co-op is echt vet!
die boog hou je tegoed...
PS: Co-op is echt vet!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 20:59 ]
Verwijderd
Was lekker bezig met Don en Afro, allemaal level 7 en dan klapt ineens het spel eruit ,...
Hier ook Error 75..dan maar weer afwachten.. en anders toch echt wachten tot 15 mei..
Rupsen, Rapsen.
Meh server weer down. Was net met DH begonnen.
Laatste klasse die ik nog moet, rest allemaal minimaal 1 play-through mee gedaan. Barb vind ik erg goed in elkaar steken; leuk om te spelen en skills zijn goed op elkaar afgestemd. Leap is natuurlijk volkomen epic. WD vind ik daarna denk ik het leukste, al moet je daar wat meer pielen met welke skills je gebruikt. Wizzard heb ik daarna gespeeld maar vond ik minder interessant. Als laatste monk gedaan, toch een soort Barb Light (tm). Speelt wel goed, maar vond het een beetje eentonig.
Laatste klasse die ik nog moet, rest allemaal minimaal 1 play-through mee gedaan. Barb vind ik erg goed in elkaar steken; leuk om te spelen en skills zijn goed op elkaar afgestemd. Leap is natuurlijk volkomen epic. WD vind ik daarna denk ik het leukste, al moet je daar wat meer pielen met welke skills je gebruikt. Wizzard heb ik daarna gespeeld maar vond ik minder interessant. Als laatste monk gedaan, toch een soort Barb Light (tm). Speelt wel goed, maar vond het een beetje eentonig.
Met de demon hunger gespeeld tot de redding van Cain. Vond er niet zoveel aan. Als ik er weer in kom maar eens de witch doctor proberen.
doemaarMetian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:59:
Hier ook Error 75..dan maar weer afwachten.. en anders toch echt wachten tot 15 mei..
ik had te veel fun, met spelen
heb hem net gesolo-ed op lvl 8, en dat was goed te doen; beetje rennen, casten, rennen, potje, casten, etc. terug in town kwam ik erachter dat ik ook gewoon eff een templar had kunnen huren, maar goedBospa01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:40:
Hmmm SK is een behoorlijke pain in the ..., was lvl6 bij de eerste en kansloze wipe
Momemteel lvl 7,5 en ga nog even door met XP grinden voordat ik het opnieuw ga proberen.
Ik lees hier dat het merendeel SK verslaat op lvl8+ ?
kreeg van sk 2 mooie gele items, plus z'n wizard bolletje zodat ie tenminste licht geeft nu
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 21-04-2012 21:02 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Zojuist een tweede keer het spel uitgespeeld ...
... naja, de beta dan. Eerst als monk gespeeld en nu als Huntress.
Maar er viel mij wat op. De blacksmith was er al de tweede speelsessie (of zijn shop). Waar deze in de eerste sessie "opgebouwd" werd. Betekent dit dat als je het spel een tweede keer speelt er sporen zijn van je eerste keer?
En klopt het dat je goud van je ene character deelt met je andere character? Ik had al 10k goud toen ik het eerste stadje binnen kwam ...
Deze dingen zou ik enigszins jammer vinden gezien je dan niet helemaal "vers" opnieuw kan beginnen.
Wat mij verder opviel was dat de gebieden anders waren, andere mobs, andere indelen wat erg leuk is gezien je voor een tweede, derde of vierde character nieuwe verrassingen krijgt!
En het laatste was mij opviel was dat de tweede keer veel, en VEEL betere loot dropte. De derde mob (ongeveer, nog voor de gate) dropte een boog met ruim 11 dps. Flaming shortbow ofzo en dat maakte het spel super makkelijk, helemaal gezien het killen van de zombie vrouw in de kelder een tunic dropte met 20 armor en +5% gold drop.
Is dit pure toeval want ik wil niet dat het spel te gemakkelijk wordt als je het een tweede keer speelt ...
Is iemand anders deze dingen ook opgevallen of zie ik spoken?
Maar er viel mij wat op. De blacksmith was er al de tweede speelsessie (of zijn shop). Waar deze in de eerste sessie "opgebouwd" werd. Betekent dit dat als je het spel een tweede keer speelt er sporen zijn van je eerste keer?
En klopt het dat je goud van je ene character deelt met je andere character? Ik had al 10k goud toen ik het eerste stadje binnen kwam ...
Deze dingen zou ik enigszins jammer vinden gezien je dan niet helemaal "vers" opnieuw kan beginnen.
Wat mij verder opviel was dat de gebieden anders waren, andere mobs, andere indelen wat erg leuk is gezien je voor een tweede, derde of vierde character nieuwe verrassingen krijgt!
En het laatste was mij opviel was dat de tweede keer veel, en VEEL betere loot dropte. De derde mob (ongeveer, nog voor de gate) dropte een boog met ruim 11 dps. Flaming shortbow ofzo en dat maakte het spel super makkelijk, helemaal gezien het killen van de zombie vrouw in de kelder een tunic dropte met 20 armor en +5% gold drop.
Is dit pure toeval want ik wil niet dat het spel te gemakkelijk wordt als je het een tweede keer speelt ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Vanmiddag heel even gespeeld. En het was omdat het eten op tafel stond, anders bleef ik maar doorspelen.. xD.
Vermaak me tot nu goed met me Monk, straks als kan even Demon Hunter proberen.
Rupsen, Rapsen.
Ik was bij het Jar of Souls ding en ermee bezig... helaas verbinding verbroken...
1e ingeving: leuk! Diablo gevoel is er zeker! Wel pc intensief zeg, heb hier een i7 laptop, met GT555 maar met settings high op 1650x1050 ofzo loopt ie goed te blazen... Ziet er wel vet uit zeg! Kan niet wachten tot 15 mei
1e ingeving: leuk! Diablo gevoel is er zeker! Wel pc intensief zeg, heb hier een i7 laptop, met GT555 maar met settings high op 1650x1050 ofzo loopt ie goed te blazen... Ziet er wel vet uit zeg! Kan niet wachten tot 15 mei
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Verwijderd
Afro, Margo,
het was vet maar ik ga niet wachten tot battle net online is om dan weer 15 min. te kunnen spelen.
Some things never change...
1 ervan is de lag op battle net
een andere is mijn natuurlijke liefde voor bier => Ik ga dus op Café!
Cu !
het was vet maar ik ga niet wachten tot battle net online is om dan weer 15 min. te kunnen spelen.
Cu !
@Dreanor: alleen je craftsmen deel je met je chars en natuurlijk je stash. Verder niets.
Veel betere loot en gold kan alleen als je items met magicfind en goldfind door hebt gegeven aan je nieuwe char want verder is het willekeurig.
Veel betere loot en gold kan alleen als je items met magicfind en goldfind door hebt gegeven aan je nieuwe char want verder is het willekeurig.
[ Voor 45% gewijzigd door Morrar op 21-04-2012 21:03 ]
Zo, ik heb even kunnen spelen, gaat best leuk. Ik heb me afzijdig gehouden van al het diablo-nieuws en ook dit topic dus ik heb nog geen idee hoe alles werkt enzo, maar de eerste indruk is wel goed. Weet alleen niet of ik er 60 euro voor over heb gezien mijn beschikbare tijd ende zo 
Over performance: best nog een zware game inderdaad. Denk dat ik mijn max settings iets omlaag moet doen met mijn Dell XPS 17 laptopje met Nvidia 550gt kaartje erin.
Over performance: best nog een zware game inderdaad. Denk dat ik mijn max settings iets omlaag moet doen met mijn Dell XPS 17 laptopje met Nvidia 550gt kaartje erin.
[ Voor 22% gewijzigd door Vicarious op 21-04-2012 21:04 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Yo! We treffen elkaar 15 mei wel weer online andersVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:02:
Afro, Margo,
Cu !
Crafting, gold en stash zijn shared. Gebieden en hun inhoud zijn altijd semi-random.Dreanor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:01:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
dat geblaas los ik op door simpelweg oordopjes in te doen :xcaspervc schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:02:
Ik was bij het Jar of Souls ding en ermee bezig... helaas verbinding verbroken...
Verwijderd
Ik ben nu diablo 3 aan het downloaden en ben bij 48% en kan nu gaan spelen. Gaat het downloaden dan door terwijl je aan het spelen ben? Of kan ik beter wachten tot het spel 100% is gedownload?
wokee , geen prob
moeten dan wel opnieuw de real id wisselen zeker ? of transferen die naar de release ? (ik verwacht van niet )
moeten dan wel opnieuw de real id wisselen zeker ? of transferen die naar de release ? (ik verwacht van niet )
gewoon je koffie naast je fan zetten; dan blijft die lekker warmcaspervc schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:02:
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
tligt toch plat , maar normaal kan je spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:04:
Ik ben nu diablo 3 aan het downloaden en ben bij 48% en kan nu gaan spelen. Gaat het downloaden dan door terwijl je aan het spelen ben? Of kan ik beter wachten tot het spel 100% is gedownload?
Verwijderd
Ga maar lekker door naar 100%, je kunt nu toch niet spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:04:
Overigens denk ik dat ze in het Catshuis er niet uitgekomen zijn omdat ze snel naar huis wilden voor de D3 beta
Fuck it, dan maar geen akkoord. Snel op de fiets naar huis racen en inloggen maar!
Ik dacht eerder mijn vriendinkwakke01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:04:
[...]
gewoon je koffie naast je fan zetten; dan blijft die lekker warm
Heeft snel koude handjes...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
hehe, kan ook, maar dat moet je wel blijven focussen op D3 hecaspervc schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:07:
[...]
Ik dacht eerder mijn vriendin![]()
Heeft snel koude handjes...

Tijd om D3B weer aan te draaien.We're in the process of restarting the #D3 beta servers and expect them to return shortly. You will likely receive an error on login.
Rupsen, Rapsen.
Denk nog heel even geduld. Heb geen idee hoe snel de servers opnieuw starten.
Rupsen, Rapsen.
Gewoon Bashiok z'n twitter stream volgen. HEb je een idee wat er aan de hand is.Metian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:17:
Denk nog heel even geduld. Heb geen idee hoe snel de servers opnieuw starten.
https://twitter.com/#!/Bashiok
Het kan mij niet snel genoeg zijn. iig. Overdag niet kunnen spelen omdat anders die verbouwing hier nooit afkomt, maar nu wilde ik toch wel even los
)
Ik moet zeggen dat ik de communicatie van Blizz best goed vind tijdens de beta, maar dit bericht snap ik weinig van:
... we are *increasing* concurrency caps...
en dan:
.. you may see an error because the servers are full due to the *lowered* cap
Is de cap nu omhoog of omlaag gegaan of was er eerst geen cap en nu wel en halen ze die cap langzaam omhoog?
... we are *increasing* concurrency caps...
en dan:
.. you may see an error because the servers are full due to the *lowered* cap
Is de cap nu omhoog of omlaag gegaan of was er eerst geen cap en nu wel en halen ze die cap langzaam omhoog?
Die volg ik al, en het idee heb ik ook al. Vroeg het me gewoon af.Twinkie89 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:18:
[...]
Gewoon Bashiok z'n twitter stream volgen. HEb je een idee wat er aan de hand is.
https://twitter.com/#!/Bashiok
Rupsen, Rapsen.
Ik blijf het rustig aan proberen. Zit nu bij mijn ouders en wat vind zie ik zojuist liggen, D2 inclusief expansion. Ik denk dat ik me sowieso wel vermaak tot 15 mei. Hoop dat mijn aanstaande niet te hard baalt tijdens de huwelijksreis als ik D3 speel op 15 mei :d:d:d
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.