Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:27:
[...]

Vreemd. Het leek mij inderdaad ook dat het volledig vrij en open was. Tenzij ze besloten hebben om voorlopig nieuwe battle.net accounts te weren van D3 access totdat ze de stabiliteitsprobemen hebben opgelost. Of het is een random error...
Hmm. Ik heb een battle.net account met sc2, maar kom er ook niet in. Dat account heb ik nu 1,5 jaar.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik krijg de hele tijd dat het druk is en dat delen gedeactiveerd zijn. Kan dus niet eens op battle.net inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat erin. ging eruit en kom er niet meer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:50
Heb gewoon geduld, lees de tekst rechts in beeld. Dan weet je wat er aan de hand is. Dit is een stresstest, STRESStest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:34:
[...]

Hmm. Ik heb een battle.net account met sc2, maar kom er ook niet in. Dat account heb ik nu 1,5 jaar.
De persoon die ik quoteerde had problemen zich aan te melden voor de beta via battle.net.. niet met inloggen. We zitten grotendeels allemaal vast met error 37, tenzij je ontzettend veel geluk hebt en er net een plaatsje vrij is gekomen op het moment dat je inlogt...
Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:39:
Heb gewoon geduld, lees de tekst rechts in beeld. Dan weet je wat er aan de hand is. Dit is een stresstest, STRESStest.
En daar zijn we dan ook mee bezig. Je kunt wel stellen dat we op het moment goed de login-server aan het stressen zijn... 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest tot 10 uur bij me vriendin zijn :(
Ik was thuis eerst snel pizza in de oven en in de trein was ik al het drama van jullie aan het lezen. Na 10-20x error kwam ik erin sindsdien aan het spelen.
Vind het tot nu erg leuk terwijl ik nog nooit een rpg heb gespeeld.
Begonnen met de monk zo meteen de mage uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Dat was.. Vlug :P "Congratulations - you have finished the Diablo III BETA" ;( :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Mmore op 20-04-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die vast zitten in het character screen? Heb een charachter aangemaakt maar kom niet voorbij dat scherm, als ik start game klik krijg ik error 24000. Ik zie het character ook niet in beeld na het aangemaakt te hebben, het scherm zegt dattie lvl 0 is en er staat unkown bij. Blijkbaar geen contact met server ofo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, bijna 2 playthroughs erop zitten. 1 met monk en met DH zat ik net in Cathedral lvl 4 maar geen entrance naar het volgende level. Hmm.

Verder niet veel woorden nodig: heerlijk om D3 te kunnen proberen... Heb nu al vanaf 9 uur non stop zitten spelen. Says enough ;)

En ja: ik zat net ook vast in char screen, denk dat er teveel games zijn o.i.d. xD

[ Voor 13% gewijzigd door Baroshir op 20-04-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:52:
Meer mensen die vast zitten in het character screen? Heb een charachter aangemaakt maar kom niet voorbij dat scherm, als ik start game klik krijg ik error 24000. Ik zie het character ook niet in beeld na het aangemaakt te hebben, het scherm zegt dattie lvl 0 is en er staat unkown bij. Blijkbaar geen contact met server ofo..
Hier heb ik ook al heel de avond last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn WD pas op lvl 8 en heb nog niet eens mijn follower. Ben ook net pas op de graveyard aangekomen maar ik heb ondertussen al wel elke vierkante cm en elke mob gezien.
De sfeer in de game is geweldig en alles loopt soepel op maximaal op mijn PC. Heb ook al heel even met een Barbarian gespeeld en die is heerlijk over de top met de animaties, wat een geweld!

Zo jammer dat het na maandag nog 3 weken wachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
We don't have any updates or ETA on resolutions of specific error codes or login issues. We'll let you know as soon as we do. Per @Bashiok

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nu ik heb kunnen inloggen heb ik zonder problemen een character kunnen maken en een game starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 15:42
Ik zit er nu ook in. :D

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsH2O
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12-2020
Ik kan er helemaal niet door komen. Dat de server druk is snap ik, maar hij blijft telkens zeggen dat ik geen BattleTag heb en dat ik die moet aanmaken. Maar dat heb ik allang gedaan. Ik heb nu dus geen idee wat ik verder nog kan doen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ook eindelijk binnen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Snel vraagje...als je in de beta achievements haald, hou je die dan als het spel live gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, alle spelersgegevens worden gewist en iedereen begint dus met een schone lei op de dag van de release;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 00:24
En net het bericht gekregen "Congratulations, You have beaten the Diablo III beta". Was sneller dan ik dacht.

Opzich nog best vermakelijk de eerste paar levels van deze quests. Ik was een level 8 monk toen ik de baas versloeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

nog steeds error 37

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 08:55

Smurf

Detri

Pff, gisteren (of was het al eergisteren) na dat vals alarm de hele zooi gedownload en geinstalleerd. En vanmorgen er maar weer afgegooid. Krijg je nu dit.

Naja, can't resist anyways, dus de download loopt weer :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

Net ook zo'n 2 uurtjes gespeeld. Tot nu toe vind ik het zeker een geslaagd Diablo deel :). De achievements erbij zijn ook leuk om te doen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:48
Ik kom niet eens zo ver dat ik 'm kan downloaden (Failed to Download. If problems persist contact customer support.), maar daar hebben anderen dus geen last van?

edit: Heb even alles verwijderd, de 3,5 GB worden opnieuw gedownload. Wie weet. Ik ben niet van plan het spel te kopen (in 2008 leek het me nog wel wat, maar nu ben ik het toch wel wat ontgroeid.), maar ben wel nieuwsgierig.

[ Voor 41% gewijzigd door inquestos op 21-04-2012 00:42 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SexyjustSexy schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 00:28:
En net het bericht gekregen "Congratulations, You have beaten the Diablo III beta". Was sneller dan ik dacht.

Opzich nog best vermakelijk de eerste paar levels van deze quests. Ik was een level 8 monk toen ik de baas versloeg :).
Same, ook daarnet gehaald. Denk dat ik nu een caster ga kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ziezo, erin en al lvl 5

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Net een uur gespeeld, bijna level 8. Zijn 202.000 spelers online. Niet slecht voor een beta. Morgen verder.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:00
Net 2 uur gespeeld. Het bevalt me wel!
Na The Witcher 2 wordt dit mijn 2de RPG ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 20:41
Lekker nog een uurtje of 2 kunnen spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:16

IEF

Why so serious?

"You have defeated the Diablo III beta"

Dat was best kort, eigenlijk. Ik vind persoonlijk de graphics ietwat tegenvallen, maar verder wel een game om heel wat uurtjes aan kwijt te kunnen.

Verder vond ik het ietwat makkelijk, ik hoop dat dit geen indicatie is voor de final? Ik denk dat het me dan nogal snel gaat vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IEF schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:44:
"You have defeated the Diablo III beta"

Dat was best kort, eigenlijk. Ik vind persoonlijk de graphics ietwat tegenvallen, maar verder wel een game om heel wat uurtjes aan kwijt te kunnen.

Verder vond ik het ietwat makkelijk, ik hoop dat dit geen indicatie is voor de final? Ik denk dat het me dan nogal snel gaat vervelen :)
Je kan volgens mij uit heel veel difficulties kiezen. En dan is er ook nog hardcore mode.

Kwam erachter dat ik nog wat quests was geskipped met m'n monk, nu level 10.5. Morgen maar eens met een nieuwe char proberen op hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld met een glas whisky erbij op de bank met de laptop. Moet zeggen dat mijn hp envy het goed doet. sl9600, amd 4330 , 4 gig.Alles op high alleen geen AA en ging erg soepel :D

Is het mogelijk om iets van mijn 1 hero naar de andere te sturen ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Meh, ik ga het toch maar vragen, kan het niet zo snel vinden met de search functie en door zelf te zoeken in dit topic.

met de beta setup krijg ik alleen de melding dat D3 nog niet launched is en ik dus niet kan installeren.........

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 03-10 13:27
Trouwens een interessante video met betrekking tot de difficulty van Blizzard; YouTube: Diablo III - You Will Die. We Promise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:48:
[...]
Je kan volgens mij uit heel veel difficulties kiezen. En dan is er ook nog hardcore mode.

Kwam erachter dat ik nog wat quests was geskipped met m'n monk, nu level 10.5. Morgen maar eens met een nieuwe char proberen op hardcore.
Hoe krijg je het voor elkaar om veel quests te skippen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Lapti schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:51:
Meh, ik ga het toch maar vragen, kan het niet zo snel vinden met de search functie en door zelf te zoeken in dit topic.

met de beta setup krijg ik alleen de melding dat D3 nog niet launched is en ik dus niet kan installeren.........

Iemand een idee?
Dan heb je de full gedownload in plaats van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 17:16
RocketKoen schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:55:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om veel quests te skippen?
de quests die in de "verkeerde" crypts zitten kan je dus overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Nou 2 classes uitgespeeld met mijn kamaraad. Het gaat wel heeeeel erg gemakkelijk moet ik zeggen. Maarjah ze zeggen dat iedereen doodgaat op de moeilijkere moeilijkheidgraden dus we wachten af :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 22:57
NastyNickNL schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:48:
Nou 2 classes uitgespeeld met mijn kamaraad. Het gaat wel heeeeel erg gemakkelijk moet ik zeggen. Maarjah ze zeggen dat iedereen doodgaat op de moeilijkere moeilijkheidgraden dus we wachten af :)
Dood gaan omdat er belachelijke RNG is of doodgaan omdat het moeilijk is.
Ik krijg heel erg sterk het vermoeden dat het het eerste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mantle erbij liet niks zien op mijn poppetje. Dissapoint.
Is ook niet echt een beta. Meer een demo.
Spel was ook dodelijk saai makkelijk. Ik snap dat het normal is. Maar dat het zo makkelijk is maakte de demo er niet interessanter op. Ogen dicht en wat knoppen rammen en alles om je heen gaat dood en jij bent weer full health.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:38

C0nscious

Mysteryman.

Volledig gepatched, laucher doet 't prima. Bij starten met 'Play' blijft pc hangen in zwart scherm zonder een mogelijkheid hieruit te komen. Al 3x geprobeerd en niets over in de blizzard fora, sniff. Drivers niet ouder dan een maand, niets anders op achtergrond draaien behalve firewall (misschien die eens uitzetten..).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Hoe transfer ik een rare tussen heroes? Mn monk heeft niets aan die demon hunter bow :+

Via de stash dus

[ Voor 10% gewijzigd door Sak3d op 21-04-2012 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
bobsquad schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:18:
[...]

Dan heb je de full gedownload in plaats van de beta.
Ik heb ze allebei, maar start toch echt de beta setup

EDIT: nvm, het werkt nu

[ Voor 5% gewijzigd door Lapti op 21-04-2012 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus er is opeens leven in het topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:49
Pfff net van de week de beta van me pc af geflikkerd....
Nu opnieuw downloaden maar wat is dat toch een onwijze hell zeg....

Doe nu al 4 uur over om te downloaden maar het schijnt gewoon niet op....

EDIT: Laat me pc wel vanacht aan.... Slaap lekker

[ Voor 11% gewijzigd door Chris89 op 21-04-2012 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/6668/archersfervor.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
Zucht, 9 uur later en nog steeds "A battletag is required to play diablo 3"... Op het US forum zie ik mijn tag maar mag ik niet posten omdat ik eerst een ingame character moet aanmaken. Schiet lekker op zo!

[ Voor 45% gewijzigd door MonkeySandwich op 21-04-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wel grappig om nu weer het geklaag over te makkelijk te horen... Dit komt al weken voorbij. Ik liep op lvl 5 met monk tegen 4 champions aan, echt niet zo makkelijk hoor. Heb inmiddels 2-3 keer gehad dat ik bijna omviel door te grote mobs.

Zoals Blizzard al meerdere malen heeft gezegd, het wordt gewoon moeilijk op hogere difficulties. En dat hoeft dan niet RNG te zijn (hoewel dat in D2 wel zo was). Mij bevalt het in ieder geval nog prima voorlopig, kan niet wachen tot 15 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-10 12:20
MonkeySandwich schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:03:
Zucht, 9 uur later en nog steeds "A battletag is required to play diablo 3"... Op het US forum zie ik mijn tag maar mag ik niet posten omdat ik eerst een ingame character moet aanmaken. Schiet lekker op zo!
Is dat die error 12?

Zo ja probeer dit eens:
BlizzardCS‏@BlizzardCSReply
Error 12 is fixed by changing your password.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:27
Ik heb even gespeeld maar de lag / disconnects zijn echt enorm :(
Ga dadelijk de beta installeren op een ander systeem zodat ik de performance kan vergelijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Laatst online: 01-10 12:45
je moet inloggen @website en daar battletag aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Baroshir schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:11:
Wel grappig om nu weer het geklaag over te makkelijk te horen... Dit komt al weken voorbij. Ik liep op lvl 5 met monk tegen 4 champions aan, echt niet zo makkelijk hoor. Heb inmiddels 2-3 keer gehad dat ik bijna omviel door te grote mobs.

Zoals Blizzard al meerdere malen heeft gezegd, het wordt gewoon moeilijk op hogere difficulties. En dat hoeft dan niet RNG te zijn (hoewel dat in D2 wel zo was). Mij bevalt het in ieder geval nog prima voorlopig, kan niet wachen tot 15 mei ;)
Idd, ik kwam een Nightmarish Unburied tegen (Rare mob), moest 2 potions gebruiken met de monk :( En dan nog mazzel hebben om niet op het verkeerde moment gefeared te worden.
Was zelfs een tijdje aan het rennen om tijd te winnen voor de potion cooldown, voelde weer een beetje als mijn D2 speelstijl aan (op de vlucht als je potionbelt leeg is :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Gisteravond even 2 uur kunnen spelen, toen gaf mijn wifi problemen en werd ik helaas disconnect. lvl 8 ofzo geworden.

Toch maar eens kijken naar een andere router/ontvanger want dit gaat natuurlijk heel vervelend worden... Battlefield 3 is ook al niet zo leuk met mijn wifi setup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 20:25

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik met veel wachten de beta ge dl-ed.
Start verwachtingsvol het spel, en krijg de boodschap dat mijn videochip niet ondersteund wordt
(Ati 1250).
Zou het toch wel aardig gevonden hebben als ze die check doen voordat je uuuuuuren later er achter komt.....

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Tao schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:37:
Start verwachtingsvol het spel, en krijg de boodschap dat mijn videochip niet ondersteund wordt
(Ati 1250).
Zou het toch wel aardig gevonden hebben als ze die check doen voordat je uuuuuuren later er achter komt.....
Je had natuurlijk ook zelf Dit of Deze kunnen lezen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door The-Priest-NL op 21-04-2012 09:42 . Reden: 2e link toegevoegd ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik zit in de Bèta (MacOSX), maar mijn audio is niet aanwezig???

Geluid staat hier aan, in DIII ook ingesteld...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
Ramzzz schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:51:
Ik zit in de Bèta (MacOSX), maar mijn audio is niet aanwezig???

Geluid staat hier aan, in DIII ook ingesteld...
Wat zijn je instellingen bij Audio? je kan eens proberen om het aantal channels lager te zetten (tenzij die al laag staan op het moment natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 02-10 13:09
Rivandu schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:14:
[...]

Idd, ik kwam een Nightmarish Unburied tegen (Rare mob), moest 2 potions gebruiken met de monk :( En dan nog mazzel hebben om niet op het verkeerde moment gefeared te worden.
Was zelfs een tijdje aan het rennen om tijd te winnen voor de potion cooldown, voelde weer een beetje als mijn D2 speelstijl aan (op de vlucht als je potionbelt leeg is :D)
Maar dat is maar een keer bij mij gebeurd. De rest loop je zo doorheen zonder naar je leven te kijken. Bij Diablo 2 had je op normal dat je ook wel moest oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
Password gewijzigd em het werkt!
RaiseCain schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:14:
[...]

je moet inloggen @website en daar battletag aanmaken.
Dat had ik dus 9 uur geleden al gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door MonkeySandwich op 21-04-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met een WD begonnen en heb toch een paar keer moeten wegrennen omdat mijn zombie dogs door een groep elite snel verdwenen waren. Ben overgestapt op poison dart ipv de spiders en dat gaat al beter.
Met de Barbarian gaat het wel erg makkelijk maar dat komt omdat er in de stash al een paar magic items voor hem aanwezig waren.
De beta is wellicht erg makkelijk maar er is al vaak genoeg gezegd dat de moeilijkheidsgraad omhoog gaat en na normal wil je wellicht zelfs weer even terug om op normal naar betere items te farmen omdat je het anders niet redt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zucht.. There was an error: 25009

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here: Error 25009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Zo! 2 uurtjes gespeeld en ik hebt echt 100% het Diablo gevoel terug. Veel meer dan bijvoorbeeld bij Torchlight. Heerlijk! Ga 'em gewoon bij Blizzard zelf preorderen. Iets duurder maar boeit me niet zo veel :)
Vuurvoske schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:13:
Zucht.. There was an error: 25009
Yup, werd uit m'n game geschopt :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hydra schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:15:
Zo! 2 uurtjes gespeeld en ik hebt echt 100% het Diablo gevoel terug. Veel meer dan bijvoorbeeld bij Torchlight. Heerlijk! Ga 'em gewoon bij Blizzard zelf preorderen. Iets duurder maar boeit me niet zo veel :)

[...]

Yup, werd uit m'n game geschopt :(
Ik vind het erg jammer dat je niet zo ver kan uitzoomen als bij Diablo II en dat je de map niet voor je neus kan houden.. Zoals in diablo ii :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12

Infinchible

Woef!

Ik krijg die error nu ook, 25009, was net lekker aan het hacken en slashen en werd eruit gekickt. Helaas, zometeen weer even proberen. Tot nu toe vind ik het in ieder geval erg vermakelijk! Heb nu eerst een barbarian geprobeerd om er een beetje in te komen. Hij loopt nu rond met 2 daggers van elk 12 dps en één met lightning damage en attack speed, de ander met cold damage en +1 life. Dat gaat wel best zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Vuurvoske schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:16:
Ik vind het erg jammer dat je niet zo ver kan uitzoomen als bij Diablo II en dat je de map niet voor je neus kan houden.. Zoals in diablo ii :+
Gewoon met TAB?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:09
Error 317002 hier, iets met configuration... Werd helaas uit mn game geknikkerd maar gelukkig wel nadat ik de SK geloot had :D

Vind het ook wel lekker spelen, lekkerder dan de vorige keer toen ik iemands account geleend had. Ik heb ook het idee dat het iets meer getuned is. Het is nog wel steeds heel erg makkelijk, maar daar is al genoeg over gezegd.

Ben nu met WD op 11 en Barb op 10. WD is nog steeds mijn favoriet, maar ik vond de Barb leuker spelen dan ik me herinnerde van vorige keer. Wel vind ik de classes heel erg lineair met erg weinig keuzeruimte. Ook het spelen is toch behoorlijk mindless spammen.

Naturlijk, het is een hack-n-slash, maar ik ben nog niet voor de volle 100% overtuigd. Ga ook eerst even GW2 bekijken voor ik besluit te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ik koop ze lekker allebei!

inderdaad lekker DII gevoel, best makkelijk, ik ben normaal in Diablo HC speler, maar nu al 2x dood gegaan (potion cooldown is wel ff wennen) als lvl 8 bij King Leoric.

[ Voor 76% gewijzigd door sorcees op 21-04-2012 10:22 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Haha je ik vrees dat ik daar ook wel op uit ga komen :+

Anyway tijd voor ontbijt nu de servers ff op hun gat liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 21-04-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Zou het beter draaien op een amd c-50 2Gb netbook of een i5 met 8Gb laptop, beter dat ik het niet installeer.. te druk..

[ Voor 6% gewijzigd door Diablow op 21-04-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Ik merk wel dat ik soms iets te veel een WoW pet op heb en dan met name de controls. Het komt uit gewoonte voor dat ik mijn toon wil besturen met asdw en op mijn WoW keybinds aan het rammen ben... :X

Het enige wat ik nu vrij irritant vind is de lag in het spel, mijn toon lijkt toch een paar meter extra verder te lopen op het moment dat ik stil wil staan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben toch vanmorgen ook maar even gaan spelen en krijg er weer helemaal zin om op 15 mei te spelen, ik had de retail versie al ge-pre ordened bij een spelletjesboer bij mij in de stad.Ik ben nu Lvl 8 met mijn Barb vordat ik net er weer uitgeknikkerd werd door error 25005 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Net anderhalf uur gespeeld met een Barbarian, waarna ik er helaas uitgekicked werd en er niet meer inkwam :(

Maar tering wat is het vet. Heerlijk old school, prachtige sfeervolle vormgeving. De kleine details die zo ouderwets aandoen, zoals de tonnetjes, kistjes, monsters, alle bekende karakters. Fantastische animaties, in ieder geval van de Barb, waar ik nu mee gespeeld heb. Bruut ook dat je nu gewoon eigenlijk alleen nog maar met speciale aanvallen bezig bent, zodat het constant brute actie is. Ik ben blij, hopen dat ik er vandaag nog inkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Eindelijk heb ik ook even kunnen spelen, tot ik werd gedisconnect voor ik naar de skeleton king ging. Mijn eerste indruk was toch wel dat de graphics wat minder waren dan ik had verwacht. Ik heb natuurlijk wel op youtube gekeken, maar nu ik het zelf speel zie ik het veel beter. Dit gevoel duurde denk ik 10 seconde tot ik ging spelen. En wat een ervaring! Echt heerlijk! Dit voelt echt als een stap vooruit vanaf D2.

Wat betreft de graphics.. ach de textures kunnen wel wat scherper en de modellen wat minder blokkerig, maar uiteindelijk doet dit niets af van de fantastische sfeer. Ik ben alleen wel bang dat dit korte beta avontuur het wachten alleen maar moeilijker maakt.. :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorcees schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:20:
ik koop ze lekker allebei!

inderdaad lekker DII gevoel, best makkelijk, ik ben normaal in Diablo HC speler, maar nu al 2x dood gegaan (potion cooldown is wel ff wennen) als lvl 8 bij King Leoric.
Diablo 3 krijg ik gratis vanwege WoW Annual Pass.
GW2 heb ik al betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Tao schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:37:
(Ati 1250).
Ik hoop toch niet dat jij serieus verwacht dat je nog een moderne game kunt spelen met zo'n antieke gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Voor de mensen die een 3D monitor hebben, het werkt erg goed in Diablo3. Zorg er alleen wel even voor dat je character op 'monitor'-hoogte staat. Door de convergentie te verlagen/verhogen. Bij nvidia doe je dit met ctrl+F5/F6. Even proberen tot je je character zonder bril als 1 persoon ziet. In 3D heb je nog veel meer oog voor de kleine details, takken van bomen die boven je character zweven, mist die over de grond zweeft, echt heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:56

Pat-Juh

Patrick

voxxel schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:24:
Eindelijk heb ik ook even kunnen spelen, tot ik werd gedisconnect voor ik naar de skeleton king ging. Mijn eerste indruk was toch wel dat de graphics wat minder waren dan ik had verwacht. Ik heb natuurlijk wel op youtube gekeken, maar nu ik het zelf speel zie ik het veel beter. Dit gevoel duurde denk ik 10 seconde tot ik ging spelen. En wat een ervaring! Echt heerlijk! Dit voelt echt als een stap vooruit vanaf D2.

Wat betreft de graphics.. ach de textures kunnen wel wat scherper en de modellen wat minder blokkerig, maar uiteindelijk doet dit niets af van de fantastische sfeer. Ik ben alleen wel bang dat dit korte beta avontuur het wachten alleen maar moeilijker maakt.. :P
Graphics komen idd niet zo super "uit" als dat je verwacht maar de sfeer is heerlijk! Diablo II draaide ook niet om de graphics (hoewel LoD behoorlijk wat goedmaakte toen de tijd) op mijn 15" MBP draai ik het meeste op hoog (1440x900), één setting op medium en haal gemiddeld 40FPS. Config: 2.2gHz i7, 4GB DDR3 1333mHz, Ati 6750 512MB, Western Digital 128gb SSD
lvl8 monk momenteel met maar 15dps |:( . Overleef tot nu toe alles maar kick weinig aars }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:30:
[...]

Ik hoop toch niet dat jij serieus verwacht dat je nog een moderne game kunt spelen met zo'n antieke gpu.
Alsof D3 zo modern is qua graphics ><.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij nog alles mee hoe het draait op mijn athlon 64 3500+ met een 8400GS en 2gb ram :) . Jammer van de connection error. Hoop in elk geval te kunnen kiezen met welke char ik 15 mei wil beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-08 00:24
Eerst account geen toegang tot beta error 12 > opgelost met nieuw password instellen.

MAar lijkt nu of beta servers down zijn? Krijg error 37 server full, maar als dit up to date is

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3711311405 , hebben ze het tijdelijk plat gelegd voor fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:51:

Is het mogelijk om iets van mijn 1 hero naar de andere te sturen ?
Ja. In town staat je kist. Alles wat je daarin gooit, kan door je andere hero's gebruikt worden.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik haal ongeveer 170 fps ofzo, hij mag van mij best minder frames draaien, mijn video kaart blaast nu als een malle...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 19:06
Eindelijk erin geraakt, een barbje tot lvl 5 gekregen, vervolgens disconnect.

En nu kunnen we er weer niet in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Donnie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:39:
Ik haal ongeveer 170 fps ofzo, hij mag van mij best minder frames draaien, mijn video kaart blaast nu als een malle...
Je kan gewoon bij grafische opties vsync aanzetten en ook nog eens je max FPS instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 02-10 13:09
Donnie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:39:
In de settings kun je het max fps zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriess
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
h8bal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:39:
Eindelijk erin geraakt, een barbje tot lvl 5 gekregen, vervolgens disconnect.

En nu kunnen we er weer niet in :p
Hier hetzelfde, tot level 4 en toen gedisconnect. Bah! maar het blijft een béta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 19:06
Grooze schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:40:
[...]

Hier hetzelfde, tot level 4 en toen gedisconnect. Bah! maar het blijft een béta.
Idem, ben al blij dat ik toch even de sfeer heb kunnen opsnuiven hoewel ik geen beta key had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:08
servers zijn weer up :D

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriess
  • Niet online
Zit er weer in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Zijn er trouwens mensen voor een potje co-op te porren? Of joint iedereen gewoon public games?

Mijn battletag is Morrar#2803

[ Voor 183% gewijzigd door Morrar op 21-04-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38

zAo

GPLv2 Fanboy

Meer mensen die "connection interrupted" krijgen bij het inloggen?

[noodmode]Je moet toch gewoon je Battle.net mailadres gebruiken om in te loggen :X[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriess
  • Niet online
Morrar schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:57:
Zijn er trouwens mensen voor een potje co-op te porren? Of joint iedereen gewoon public games?

Mijn battletag is Morrar#2803
Ik wil wel een rondje met je rennen, kan alleen wel zijn dat ik even weg moet omdat de postbode voor de deur staat met mn nieuwe monitor (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Oops dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door voxxel op 21-04-2012 11:39 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Zo SK is neer met een lv8 mage...het duurde wel even maar dat is ws. meer te wijten aan mijn skills...rofl.
Hij dropte ook een leuke 1H mage WIZARD wand en een Rare Might (wat dat ook mag wezen).

Zodadelijk maar eens verder spelen met een Barb

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 21-04-2012 12:00 . Reden: :P ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:07
deadsy33 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:28:
Zo SK is neer met een lv8 mage...het duurde wel even maar dat is ws. meer te wijten aan mijn skills...rofl.
Hij dropte ook een leuke 1H mage wand en een Rare Might (wat dat ook mag wezen).

Mighty Weapon is class only wapen voor de Barb, dus even in de stash en dan kan je hem daarna wss op je Barb gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hij dropte ook een leuke 1H mage wand en een Rare Might (wat dat ook mag wezen).

ga je mond spoelen, het heet hier een wizard ;)

SK dropt de eerste paar keer vrij traag, moet je het voor de gein eens doen met 3 lvl 13 DH's. Das pas snel :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Zo lvl 10 geworden met mn Barbarian erg toffe class moet ik zeggen. Ook nog een wizard gemaakt maar die is echt geen bal aan, maar ben ook nog maar lvl 6 met dat apparaat.

Vandaag eens kijken of ik lvl 13 kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

The request has timed out bla bla bla. Heb deze bullshit nou al sinds gisteren 9 uur sávonds en nog niks van het spel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rare items moet je eerst identifien, dit kun je doen door met de rechtermuisknop op het item te klikken.
Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.