error 3003 de hele tijd.
Behalve dat.. Is het echt zo'n ramp om een dagje langer te wachten? (Objectief gezien natuurlijkzwolluf schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:02:
[...]
en ze hebben het spel toch al gekocht, dus ze raken iig geen klanten kwijt
Verwijderd
Voor sommige mensen in dit subforum wel ja lijkt het somsaicaramba schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
[...]
Behalve dat.. Is het echt zo'n ramp om een dagje langer te wachten? (Objectief gezien natuurlijk)
Genoeg mogelijkheden om capaciteit in te kopen voor een beperkte periode. Het is gewoon belachelijk dat ze heel groot een release aankondigen en een enorm aantal mensen nog niet kunnen spelen een uur na die datum. Als ze alleen al Europese en Aziatische mirrors hadden opgezet.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:00:
[...]
Capaciteit die je 1 week na de release weer in de kast kan gooien? Ga je onzin ergens anders verkopen kerel, je hebt er zo te lezen weinig kaas van gegeten
Ja, want je hebt maar een paar dagen om te spelen.aicaramba schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
Behalve dat.. Is het echt zo'n ramp om een dagje langer te wachten? (Objectief gezien natuurlijk)
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2012 22:04 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zoals op elke pagina te lezen valt moet je naar de american server ipv de europe serverDarkangle schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:02:
error 3003 de hele tijd.

Jullie missen allemaal niet veel hoor. Je hebt het echt extreem snel uitgespeeld die beta en het wordt al snel behoorlijk saai. (en ik ben dan iemand die honderden uren D2 heeft gespeeld in z'n leven)
Als je vanavond niet kan spelen heb je nog meer dan zat tijd om het voor 1 Mei te doen.
Als je vanavond niet kan spelen heb je nog meer dan zat tijd om het voor 1 Mei te doen.
Oeieieiei, zit in char creation... nu alleen timed out... cmonnnnnnnn!!
Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB
Daarom zette ik er nog achter dat je het ff objectief moet kijken.. En niet fanboy likeVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:03:
[...]
Voor sommige mensen in dit subforum wel ja lijkt het soms
MENSEN
Inloggen doe je met EMAILADRES+Password
met battletag kun je NIET inloggen, dan blijfgt de inlog knop greyed out. Battletag is alleen je ingame naam en waarmee vrienden je kunnen toevoegen aan hun friendslist
Inloggen doe je met EMAILADRES+Password
met battletag kun je NIET inloggen, dan blijfgt de inlog knop greyed out. Battletag is alleen je ingame naam en waarmee vrienden je kunnen toevoegen aan hun friendslist
Zaten we ondertussen op idd, maar toch bedankt.bobsquad schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:04:
[...]
Zoals op elke pagina te lezen valt moet je naar de american server ipv de europe server
Je hebt een punt, maar dit is een stresstest beta, dan is het te verwachten..Tsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:04:
[...]
Ja, want je hebt maar een paar dagen om te spelen.
Maar ik had het vooral over de release.. Niet een 3 day beta.
Protip om je performance te verbeteren als je al bent ingelogd: Alt+F4
Go go!
Go go!
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Heb bij options de server op EU gezet, maar dit werkt dus niet?
1 ding is zeker. Mijn battle.net wachtwoord zal ik noooit meer vergeten na 20000 keer. Gelukkig wordt het soms afgewisseld met een e-mail adres als ik "Lost connection to battle.net" krijg
nee, EU servers zijn er niet, server moet op THE AMERICA'S staanSak3d schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:07:
Nee, alleen 'The Americas' is open voor BETASak3d schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:07:
Zorg ook dat je de BETA CLIENT hebt gedownload en niet de preload RETAIL versie
Kan iemand mij helpen?
- De login button is altijd disabled. Dus hoe zou ik zelfs een error kunnen zien, zoals jullie die zien?
- Je moet toch inloggen met je username gewoon (bij mij Asgaro)?
- De login button is altijd disabled. Dus hoe zou ik zelfs een error kunnen zien, zoals jullie die zien?
Wat een spel...
Ik kon na 10 tries inloggen op de server rond 21.15 Dat ik pas een lv 5 mage ben mag de pret niet drukken, net 1 of andere knakker gered uit de cathedral. De besturing was wel even wennen in het begin maar het speelt wel erg lekker weg
Nog een keer dan, omdat het kan!
Don't miss the fun at #diablo3 irc.tweakers.net. Daar kan je lekker slowchatten en hoef je dit topic niet te vervuilen!
Don't miss the fun at #diablo3 irc.tweakers.net. Daar kan je lekker slowchatten en hoef je dit topic niet te vervuilen!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38085878Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:08:
Kan iemand mij helpen?
Je moet inloggen met je email!!Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:08:
Kan iemand mij helpen?

Heb je een battletag en heb je de servers op 'the americas' staan?Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:08:
Kan iemand mij helpen?
Edit: En wat hier boven staat
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 20-04-2012 22:10 ]
Herinner je je nog toen battlefield 3 net online gingTsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:04:
[...]
Genoeg mogelijkheden om capaciteit in te kopen voor een beperkte periode. Het is gewoon belachelijk dat ze heel groot een release aankondigen en een enorm aantal mensen nog niet kunnen spelen een uur na die datum. Als ze alleen al Europese en Aziatische mirrors hadden opgezet.
[...]
Ja, want je hebt maar een paar dagen om te spelen.
Relax
Ik vraag me alleen af waarom ik steeds een battletag melding krijg.
Heb netjes in mijn Battle.net een battletag aangemaakt. 90% van de keren dat ik inlog krijg ik deze melding.. Soms nog de melding 37 en net Error 12
Heb netjes in mijn Battle.net een battletag aangemaakt. 90% van de keren dat ik inlog krijg ik deze melding.. Soms nog de melding 37 en net Error 12
Anders ff de topic waarschuwing aanpassen lijkt me handig:
- Inloggen met e-mail + password
- Server: The Americas
- Inloggen met e-mail + password
- Server: The Americas
lol kom ik er eindelijk door is mn wachtwoord verkeerd
Jup ik krijg ook telkens die battle tag melding...
yay, ik krijg nu zelfs bij sc2 de melding dat de battle.net service eruit ligt
Voor degene die het interresant vinden: ik ben aan het streamen: http://www.own3d.tv/live/143424
Met commentaar van mij en mn vriend via skype overigens
Met commentaar van mij en mn vriend via skype overigens
Klopt, er zijn geen grote releases die vlekkeloos gaan. Modern Warfare 3 had zijn problemen, Assassin's creed 2 ook (toen die ineens altijd online nodig had) om er nog een paar te noemen.Shodan schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:10:
[...]
Herinner je je nog toen battlefield 3 net online ging.... Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar er is volgens mij geen enkel groot multiplayer spel wat geen last van dit soort dingen in het begin heeft. Bovendien moet je je realiseren dat de hele wereld die kan spelen dit nu alleen op amerikaanse servers doet!!!
Relax
Bovendien, is de beta een test, niet een klantenservies zodat wij kunnen gamen. Dat is secundair voor Blizzard. Jammer dat we er nog niet in kunnen maar dat was te verwachten en volgens mij geen reden om blizzard te flamen dat ze het niet goed doen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ik kom er niet in met de US setup...ik probeer nu de GB setup...
Omdat er login problemen zijn heeft Blizzard de preview van de WD released, zie Witch Doctor Preview
Very nice!
Very nice!
[ Voor 180% gewijzigd door Pedr0 op 20-04-2012 22:17 ]
Lol falert dat je bent.Pedr0 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:16:
Geduld mensen!
En dan snel je berichten aanpassen hé, haha!
[ Voor 13% gewijzigd door vinom op 20-04-2012 22:17 ]
Hmmm, was jij niet diegene die vond dat het geen slowchat topic moest worden???Pedr0 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:16:
Omdat er login problemen zijn heeft Blizzard de preview van de WD released, zie Witch Doctor Preview
Very nice!
Nee, dat doen we in #diablo3. Maar kon het niet laten, sorryaicaramba schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:19:
[...]
Hmmm, was jij niet diegene die vond dat het geen slowchat topic moest worden???![]()
Ik heb al verschillende error's voorbij zien komen. Error 75 en 37 servers are bussy, try again later. En error 12, nog diablo game linked to this battle.net account. ^^
Bashiok: This is a stress test, and issues are expected. You may have trouble logging in due to the sheer number of other people attempting the same.
hoevaak heb je moeten inloggen dan
Aghanim schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:26:
Ik heb ook al die errors gehad maar ineens werkte het gewoon.
Hmmm krijg nu alleen maar "You've been disconnected from the Battle.net servers"
. Jammer, misschien van het weekend maar weer proberen.
Waarschijnlijk had het slimmer geweest om mijn authenticator te disconnecten voor deze beta-test. Ga je er toch net iets sneller doorheen heb ik het idee.
Waarschijnlijk had het slimmer geweest om mijn authenticator te disconnecten voor deze beta-test. Ga je er toch net iets sneller doorheen heb ik het idee.
Nogmaals voor de mensen: ben aan het streamen , link: http://www.own3d.tv/live/143424
Ik krijg naast de error 37 ook login information incorrect (315200). Nog iemand met dit probleem? Men login + pass zijn 100% juist denk ik. Op de site van battle.net werkt het toch...
Maar ik wil niet zien hoe een ander het speelt. Ik wil het zelf ervaren en niet alle verrassingen al in een steam gezien te hebben ...Fiole schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:29:
Nogmaals voor de mensen: ben aan het streamen , link: http://www.own3d.tv/live/143424
Ik dacht ik ga ook even mijn graantje meepikken van de server-load. Maar helaas Error 37 servers busy. Hopelijk krijg je dat niet bij de launch.
Bashiok: We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.
Van 21:00 tot 22:00 gemiddeld 1x per minuut. Zit er nu wel in en zonder lag. Latency ongeveer 150. Vriend naast me kan nog niet inloggen dus daar wacht ik op.
/me verwacht over een uurtje Error 37 memesPedr0 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:36:
Bashiok: We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.
Zat er in. Best snel level 5 geworden. Speelt vlekkeloos, heerlijk !!!
Tijd voor een biertje, morgen weer verder
Tijd voor een biertje, morgen weer verder
Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB
Hmmm, ben bang dat ik moet wachten tot morgen
.. Ach ja, helaas.
Ping valt wel mee? 200 MS hier
Daar zou je nog welis gelijk in kunnen krijgen.
Blijf nu weer hangen. Dan een zooi Error 37 meldingen, dan weer hangen
Want a cookie?!
Bashiok: If you are seeing Error 3003 click on Options and change your region to 'The Americas'. The open beta is on US servers only.
Mja, zal ook wel zo zijn tijdens release... Hoop echt dat ze er nog een zooi aan servers bij gaan gooien want dit zou wel erg jammer zijn tijdens release
" The stress test is off to a great start as we've identified some immediate issues which we are working to address. We've temporarily capped the number of people in the game and you so you will likely see an error 37 until we address some of the login and stability issues and are able to allow more people in. Again thank you for your help in putting the service through its paces, and ask that you please keep checking back as we continue to improve service stability. "
ff wachten?
ff wachten?
w00t im in!!! Barbarian created. Lets do this!
ahh request timeed out. please try again
ahh request timeed out. please try again
[ Voor 3% gewijzigd door Muta op 20-04-2012 22:44 ]
Ze gooien er sowieso een Europese bij voor ons.sbmuc schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:43:
Mja, zal ook wel zo zijn tijdens release... Hoop echt dat ze er nog een zooi aan servers bij gaan gooien want dit zou wel erg jammer zijn tijdens release
MHW: Jay
Wow 3d werkt ook al fatsoenlijk

Ik probeer het morgen ochtend wel, kom ik er eindelijk door --> battletag aanmaken --> daarna opnieuw geprobeerd --> kom ik er weer door --> je hebt geen license voor diablo III --> kom ik er weer door --> battletag aanmaken (heb ik dus al gedaan...), en battle.net doet stom tegen mij.
edit:
OMG ik ben er in!
edit:
OMG ik ben er in!
[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 20-04-2012 22:47 ]
It’s a busy day around here!
Due to a high volume of traffic, some parts of Battle.net have temporarily been shut down to allow as many people as possible to claim keys and upgrade accounts.
As soon as the load on our websites returns to normal, we’ll restore their full functionality. Thank you for your patience!
For updates, follow @BlizzardCS on Twitter.
Due to a high volume of traffic, some parts of Battle.net have temporarily been shut down to allow as many people as possible to claim keys and upgrade accounts.
As soon as the load on our websites returns to normal, we’ll restore their full functionality. Thank you for your patience!
For updates, follow @BlizzardCS on Twitter.
Gaaaaaaaaah
Vrouwlief is al lvl 5, ik kom er nog steeds niet in...
waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat je morgen helemaal niet moet proberen =)
lol...ik zou haar allang weggetrapt hebbenDarkangle schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:47:
Gaaaaaaaaah
Verwijderd
Je accountnaam is toch je emailadres? Zo log ik altijd in bij WoW en nu ook weer. Emailadres + wachtwoord en gaan met die banaan.
ik kom er ook niet in zal ook wel niet meer gebeuren vanavond, beetje jammer maar wel te verwachten natuurlijk bij zoon beta
Ik ben er nu ook al een tijdje in. Heelveel 3003 errors gehad, veranderen naar America helpt inderdaad ^^. Nu al lekker aan het spelen met een monk. Die is nu inmiddels level 5. is wel cool om te spelen.
@Kohaku voor zover ik weet met je Battle.net account
Verwijderd
Neeeeeee! Kom ik er eindelijk doorheen: "to play you need a battletag...etcetc"
Ja dat wist ik dus al maar wanneer ik die eerder probeerde in te vullen kon ik niet op battle.net komen. Nu dus eindelijk wel maar...nu zit ik weer terug in de error 37 queue. Yay.
Nouja de stress test is in ieder geval nuttig zo.
Ja dat wist ik dus al maar wanneer ik die eerder probeerde in te vullen kon ik niet op battle.net komen. Nu dus eindelijk wel maar...nu zit ik weer terug in de error 37 queue. Yay.
Nouja de stress test is in ieder geval nuttig zo.
ingame of op battel.net ?SexyjustSexy schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:57:
Ik ben er nu ook al een tijdje in. Heelveel 3003 errors gehad, veranderen naar America helpt inderdaad ^^. Nu al lekker aan het spelen met een monk. Die is nu inmiddels level 5. is wel cool om te spelen.
Na 2 uur vriend van me ook ingelogd!
Party mode kan blijkbaar nog niet?
Party mode kan blijkbaar nog niet?
[ Voor 34% gewijzigd door Aghanim op 20-04-2012 23:00 ]
Beide ? althans, voorzover ik weet is het sinds zij dat hebben veranderd altijd battle.net geweest voor mij.
Een Noorse wegtrappen. Ik betaal om dat te zien.SonyEricsson schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:51:
[...]
lol...ik zou haar allang weggetrapt hebben
Ondertussen binnen, maar de hele tijd error creating game 24000
Jammer, ik had een paar keer niet die Error 37, maar toen kreeg ik pas een melding dat ik mij niet had opgegeven voor de beta.. Dus heb ik dat eerst moeten veranderen om nu weer lekker die Error 37 te krijgen
Ben al weer lvl 8 gaat wel snel.
Alleen viel m`n laptopje uit (stekker niet in stopcontact dus kan er nu helaas ook niet meer inkomen.
nou ja heb iig al wel bijna 2 uur gespeeld en i like it.
(hmm lees dus nu dat ze de beta momenteel gecapped hebben op een bepaald aantal spelers
)
Alleen viel m`n laptopje uit (stekker niet in stopcontact dus kan er nu helaas ook niet meer inkomen.
nou ja heb iig al wel bijna 2 uur gespeeld en i like it.
(hmm lees dus nu dat ze de beta momenteel gecapped hebben op een bepaald aantal spelers
hehe gek onnie
Waar op http://eu.battle.net/en/ heb je dit dan opgegeven?Pimorez schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:04:
Jammer, ik had een paar keer niet die Error 37, maar toen kreeg ik pas een melding dat ik mij niet had opgegeven voor de beta.. Dus heb ik dat eerst moeten veranderen om nu weer lekker die Error 37 te krijgen
http://eu.battle.net ligt er trouwens uit
edit:
ohnee hij is er weer
edit:
ohnee hij is er weer
[ Voor 28% gewijzigd door haakjesluiten op 20-04-2012 23:07 ]
Verwijderd
Na inloggen is er aan de rechterhand een lijstje met opties, waaronder eentje voor beta opgaves. Daar op klikken en D3 aanvinken en voila. Mits de website natuurlijk werkt.Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:06:
[...]
Waar op http://eu.battle.net/en/ heb je dit dan opgegeven?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 23:09 ]
Onder Account > Games & Codes > Beta Profile SettingsAsgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:06:
[...]
Waar op http://eu.battle.net/en/ heb je dit dan opgegeven?
Of rechtsonder de 'Add a game' ook op Beta Profile Settings.
Hier dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 20-04-2012 23:13 ]
Unable to ContinueVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:08:
[...]
Na inloggen is er aan de rechterhand een lijstje met opties, waaronder eentje voor beta opgaves. Daar op klikken en D3 aanvinken en voila. Mits de website natuurlijk werkt.
You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to set up your beta profile.
Klopt, ik heb geen andere Blizzard game. Maar in de post waar officieel de Open Beta werd aangekondigd, wordt toch niets gezegd over het verplicht hebben van een eerdere Blizzard game?
edit:
http://eu.battle.net/d3/e..._Beta_Weekend_-20_04_2012
Log in or create a Battle.net account at http://www.battle.net
Dus hier spreken ze echt van mensen die nog nooit een Blizzard game hebben gekocht, toch?
Anyway, ik zal wel straks/morgen zien of ik binnen kan
[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 23:19 ]
Zo.. En dat was het einde. Net dus de beta 'uitgespeeld' met de Barbarian. Morgen maar eens beginnen aan de andere classes, zodat ik weet wat ik ga spelen in de retailgame
Ik heb ook geen enkele Blizzard game.. Maar zo te zien zijn er wel meer 'inconsistencies' bij het inloggen of maken van een account. De ene speler krijgt melding 1, de andere melding 3, de andere géén melding terwijl alle 3 dezelfde informatie invoeren.Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:17:
[...]
Unable to Continue
You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to set up your beta profile.
Klopt, ik heb geen andere Blizzard game. Maar in de post waar officieel de Open Beta werd aangekondigd, wordt toch niets gezegd over het verplicht hebben van een eerdere Blizzard game?
Verwijderd
Ben eindelijk voorbij t inloggen gekomen en een char aan gemaakt. En nu error 24000 het volgende obstakel.
Yes, eindelijk binnen!
Running \ Cycling: Strava
Verwijderd
Vreemd. Het leek mij inderdaad ook dat het volledig vrij en open was. Tenzij ze besloten hebben om voorlopig nieuwe battle.net accounts te weren van D3 access totdat ze de stabiliteitsprobemen hebben opgelost. Of het is een random error...Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:17:
[...]
Unable to Continue
edit:
Dus hier spreken ze echt van mensen die nog nooit een Blizzard game hebben gekocht, toch?
Verwijderd
na anderhalf uur al uit, skeleton king op lvl 9 dood
nu nog andere classes en co-op proberen
Misschien dat ze op die manier de hoeveelheid mensen proberen te beperken. M.i. een prima optie dat mensen die al jaren Blizzard games spelen voorrang krijgen.Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:17:
[...]
Unable to Continue
edit:
https://niels.nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.