Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:19
ik krijg ook steeds request timed out.. ik zit nu op level 7 dus heb iig even kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Hmm als ik in game options > acount de region op the americanas zet kom ik er nog wel redelijk in maar als ik m op europ zet krijg ik alleen maar 3003.

Zijn er nog geen europe servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Nee, beta servers staan in de us.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
xAndyx schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:02:
Hmm als ik in game options > acount de region op the americanas zet kom ik er nog wel redelijk in maar als ik m op europ zet krijg ik alleen maar 3003.

Zijn er nog geen europe servers?
Nee, die zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

po1son schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:32:
[...]
Alsof D3 zo modern is qua graphics ><.
De Radeon x1250 ondersteunt geen Shader Model 3.0. Dat is tegenwoordig bij vrijwel alle 3d games een minimum vereiste. Diablo 3 is daar geen uitzondering op.

In jouw geval kun je er bij nieuwe games het beste van uit gaan dat nieuwe spellen met jouw kaart niet werken, TENZIJ specifiek vermeld wordt dat ze slechts Shader Model 2.0 of beter nodig hebben. Zelfs dan is performance misschien een probleem, aangezien de x1250 een zwaar verouderd bodem model is, maar je hebt tenminste kans dat het spel start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op het inlogscherm sta kan ik mijn battletag invullen en mijn paswoord,remember kan ik aanklikken maar het icon log in niet.snap er niks van.
weet iemand hier wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:07:
als ik op het inlogscherm sta kan ik mijn battletag invullen en mijn paswoord,remember kan ik aanklikken maar het icon log in niet.snap er niks van.
weet iemand hier wat het probleem is?
Je moet je Emailadres gebruiken waarmee je je bij battle.net hebt geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
inloggen met je mailadres ipv battletag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Request timed out is bij mij nu de meest voorkomende error. Gisteren even kunnen spelen na uren errors, en de demonhunter/barb en monk geprobeerd. Heb er nog niet genoeg tijd in gestopt, maar op dit moment snap ik totaal de enthousiasme niet. :s Vraag me ook af indien het geen blizzard game was of de enthousiasme net zo groot was geweest. :s Op dit moment begrijp ik nog niet dat dit in 2012 indruk kan maken.

Maar goed misschien dat nog wat uurtjes in de game me wel kan overtuigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
ik vond het wel oke hoor, samen met mijn vriend beetje rondgelopen, ik vind het er tot nu toe prima uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Overigens heb ik nog niks zelf van het spel ervaren. Ik krijg zonder uitzondering alleen maar deze melding:

Player has been disconnected. (Error 3005)

Ik heb: Firewall uitgezet, antivirus uitgezet, als administrator runnen; Server Region selection staat op "The Americas".
Mensen zijn nu aan het spelen, servers zijn niet down. Apart genoeg krijg ik dezelfde melding als ik Server Region op Europe en Asia zet. Kan het misschien zijn dat een foutieve server region setting ergens blijft hangen in de game-settings?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden (lees: angst) dat het probleem toch bij mij lokaal ligt... maar waar...

Wie o wie heeft dit ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Imbalanced op 21-04-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Voor mensen met inlog problemen: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4511822204

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Veel voorkomende beta errors
  • Error 12 - This is an error we're still investigating but you can workaround it by simply changing your Battle.net account password to force your account information to refresh. Once changed you can change it back.
  • Error 3003 - Click Options, under Account change your region to The Americas. The open beta is only being held on US hardware.
  • Error 315300 - If you're sure you're typing your correct account information, check to ensure no additional spaces were added before or after your email address. If that doesn't work try a completely wrong account name and wrong password, error, and then again try your correct Battle.net account email and password.
  • Error 24000 - Once logged in you may run into this error when attempting to start a game. We're aware and are working to resolve it as quickly as possible.
  • Gray login button - You need to use your Battle.net email address as your account name. Your BattleTag is a nickname, not your account name.
  • Updating Setup Files - If you're stuck on "Updating Setup Files" try these troubleshooting steps.
  • Crashes - For any crashes please visit the Technical Support forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emailadres doet het beter ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 16:02
Is het normaal dat je scherm steeds bevriest? Volgens mij zou mijn pc dit spel soepel moeten kunnen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
cvs79 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:19:
Veel voorkomende beta errors

[error meldingen]

[/list]
helaas geen woord over 3005 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:09

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Imbalanced schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:28:
[...]

helaas geen woord over 3005 :(
Of 300008 en 3006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:48
Hier net ook eens de beta geïnstalleerd om te kijken hoe het is, het draait vloeiend op high met onderstaande specs alleen heb ik blokjes :( Ik heb al alle settings in D3 geprobeerd, maar niets helpt. In Catalyst kan ik ook doen wat ik wil, maar daarmee verdwijnen ze niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of is mijn videokaart gewoon te oud?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/px36s.jpg
Plaatje is klikbaar voor vergroting.

Specs:
Intel C2Q Q8200, 4GB ram, Sapphire HD2900XT

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:52
Ik maak me toch wel redelijk zorgen.. ze openen de beta voor iedereen en velen kunnen niet spelen. Ik probeer een single player game te starten en krijg timeouts (3006) en dat voor een single player game!! Als Blizzard dit niet goed heeft tijdens de launch, konden ze nog wel eens een grote deuk krijgen in hun reputatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom denk je dat ze nu een open bèta weekend hebben? Precies, om te testen hoe de stabiliteit is en tegen welke problemen ze aanlopen, zodat ze dit in de komende 3 weken kunnen gaan fixen.

Of dacht je dat ze gewoon aardig waren en de bèta voor iedereen openzetten om ze eens lekker te laten spelen? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2012 12:32 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Ophidian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:30:
Hier net ook eens de beta geïnstalleerd om te kijken hoe het is, het draait vloeiend op high met onderstaande specs alleen heb ik blokjes :( Ik heb al alle settings in D3 geprobeerd, maar niets helpt. In Catalyst kan ik ook doen wat ik wil, maar daarmee verdwijnen ze niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of is mijn videokaart gewoon te oud?

[afbeelding]
Plaatje is klikbaar voor vergroting.

Specs:
dit zijn artifacts, en dat heeft idd te maken met je videokaart of je videokaart drivers. maar hoe dat op te lossen is weet ik zo gauw niet, probeer is op us.battle.net en eu.battle.net naar de D3 beta forums te gaan en zoek daar rond, je kan dan wel niet posten maar misschien dat iemand daar al een oplossing gevonden heeft

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 21-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Angeloonie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:32:
Waarom denk je dat ze nu een open bèta weekend hebben? Precies, om te testen hoe de stabiliteit is en tegen welke problemen ze aanlopen, zodat ze dit in de komende 3 weken kunnen gaan fixen.
Dude... single player game... de "always online" zou een optie moeten zijn, niet een verplichting. Tevens zouden de servers al voldoende moeten zijn, en zou dit niet meer mogen gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:30:

Specs:
Vreemd, het lijkt erop dat je artifacts hebt rond de lichtbronnen. Je kaart is boven de minimum specs dus dat zou geen probleem moeten zijn (afgezien van een paar performance dips dan).

Hoe oud zijn je drivers? En heb je alle settings al op het laagst geprobeerd (dus met shadows e.d. off)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
maniak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:34:
[...]

Dude... single player game... de "always online" zou een optie moeten zijn, niet een verplichting. Tevens zouden de servers al voldoende moeten zijn, en zou dit niet meer mogen gebeuren..
Hoezo moet dit? Het is een test niets moet..
Het is frustrerend dat wel maar komop zeg beter nu al wat verhelpen en de release wat soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
[...]

blabla gratis open BETA weekend, dan zouden dit soort dingen JUIST moeten gebeuren, daar is het voor

maar veel van de problemen die men heeft hebben alle closed beta spelers gehad, alleen toen waren de servers van blizzard niet overbelast en kon je het dus veel sneller oplossen (oa: battletag aanmaken, permissies, firewall, disconnects, lag enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
[...]

Ik snap deze kant, maarrr.... Blizzard zegt zelf:
"From Friday, April 20 at 12:01 p.m. PDT (noon), until Monday, April 23 at 10:00 a.m. PDT [b]you'll be able to log in, team up with friends, and play each of the five heroic classes[/b] to level 13[ as you fight to save the world from the impending demonic invasion."
Hier word in feite een belofte gemaakt dat je dit weekend gewoon dit spel kunt spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Imbalanced op 21-04-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

spoiler:
Skeleton king verslagen

We zaten met vieren in een party, slechts 2 van ons gingen het gevecht aan. Bij 50% leavde de persoon die met me aan het vechten was. Enemies minder sterk maar wel veel mobs op me, door gevochten. Op 25% leavde de laatste, vanaf toen was het goed te doen. Ik ben trots op mezelf dat ik hem 'ge-soloed' heb.

Btw mensen kunnen me adden op:

Reshnar#2661

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

[...]

Sorry hoor maar waar basseer jij op dat always online een optie moet zijn, waar baseer jij op dat de servers al voldoende moeten zijn en dat dit niet mag gebeuren.

Het is een beta, geen officiële release waar je voor betaald hebt.

Het is een beta, met als doel de servers te testen.

Het is een beta, waar je gratis en vrijwillig aan mee mag doen.

Het is een beta, waar al bij inloggen aangegeven wordt dat er problemen kunnen zijn en dat hier de beta voor is.

Het is een beta, waarbij always online misschien juist getest wordt.

Had ik al gezegd dat het een beta is? Het is zo jammer dat zoveel mensen huilen en onrealistische dingen eisen van een Beta, een test, een try-out. Het is een beta.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hmm error 3006

Kan snel inloggen, maar game maken lukt niet

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Katerin schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:36:
[...]
Hoezo moet dit? Het is een test niets moet..
Het is frustrerend dat wel maar komop zeg beter nu al wat verhelpen en de release wat soepeler!
Je snapt me niet.. Diablo 3 is een single player game.. er is veel protest geweest tegen het "always online" model waarvoor ze hebben gekozen. Niemand kan een single player game spelen als de servers problemen hebben, en dat vind ik zorgwekkend! Als mijn Internet connectie eruit ligt, kan ik dus ook geen Diablo 3 spelen.. En dat alleen voor een "online market" om meer geld te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik kan net weer inloggen/ spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Dreanor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:39:
[...]

Sorry hoor maar waar basseer jij op dat always online een optie moet zijn, waar baseer jij op dat de servers al voldoende moeten zijn en dat dit niet mag gebeuren.

Het is een beta, geen officiële release waar je voor betaald hebt.

Het is een beta, met als doel de servers te testen.

Het is een beta, waar je gratis en vrijwillig aan mee mag doen.

Het is een beta, waar al bij inloggen aangegeven wordt dat er problemen kunnen zijn en dat hier de beta voor is.

Het is een beta, waarbij always online misschien juist getest wordt.

Had ik al gezegd dat het een beta is? Het is zo jammer dat zoveel mensen huilen en onrealistische dingen eisen van een Beta, een test, een try-out. Het is een beta.
goedpraat-prietpraat, ik refereer je naar mijn vorige post
Imbalanced in "[PC] Diablo 3 - Deel 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:36:
[...]

Vreemd, het lijkt erop dat je artifacts hebt rond de lichtbronnen. Je kaart is boven de minimum specs dus dat zou geen probleem moeten zijn (afgezien van een paar performance dips dan).

Hoe oud zijn je drivers? En heb je alle settings al op het laagst geprobeerd (dus met shadows e.d. off)?
Bedankt voor de tips alvast, heb inderdaad alles op low gezet en dat haalt niets uit. Catalyst is 12.3 en volgens internet de nieuwste. Ik ben niet de enige met het probleem lees ik hier. Alleen de oplossingen daar werken niet. Dan maar vorige versie van de drivers proberen :/

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

"Dude", dit juist het moment om te testen. Je kunt het vergelijken met een DDoS attack op een grote website, denk je echt dat die daar tegen bestand waren de eerste keer? Nee tuurlijk niet.

Ik heb ook het vermoeden dat ze juist overbelasting wilden veroorzaken, om te testen wat er dan gebeurt en hoe het zo snel mogelijk op te losse is.

Het is leuk om 10.000 servers klaar te zetten als je er qua belasting misschien 100 nodig hebt, maar daar heb je niets aan. Je kunt beter testen met 50 servers en een belasting voor 100 servers. Dan kun je risicomanagen.
maniak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:39:
[...]

Je snapt me niet.. Diablo 3 is een single player game.. er is veel protest geweest tegen het "always online" model waarvoor ze hebben gekozen. Niemand kan een single player game spelen als de servers problemen hebben, en dat vind ik zorgwekkend! Als mijn Internet connectie eruit ligt, kan ik dus ook geen Diablo 3 spelen.. En dat alleen voor een "online market" om meer geld te verdienen..
Diablo III is absoluut GEEN singleplayer game. Diablo I was dat, Diablo II al zo goed als niet meer als je een beetje leuk wilde spelen, en Diablo III helemaal niet. Jij dacht dat je solo Hell/Inferno kunt uitspelen?
Diablo III is gebouwd op co-op gameplay, normal kun je wel soloen, maar het wordt al snel onmogelijk gemaakt om te solo-en.

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Angeloonie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:41:
[...]

"Dude", dit juist het moment om te testen. Je kunt het vergelijken met een DDoS attack op een grote website, denk je echt dat die daar tegen bestand waren de eerste keer? Nee tuurlijk niet.

Ik heb ook het vermoeden dat ze juist overbelasting wilden veroorzaken, om te testen wat er dan gebeurt en hoe het zo snel mogelijk op te losse is.

Het is leuk om 10.000 servers klaar te zetten als je er qua belasting misschien 100 nodig hebt, maar daar heb je niets aan. Je kunt beter testen met 50 servers en een belasting voor 100 servers. Dan kun je risicomanagen.
Nogmaals: maniak in "[PC] Diablo 3 - Deel 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Imbalanced schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:40:
[...]

goedpraat-prietpraat, ik refereer je naar mijn vorige post
Imbalanced in "[PC] Diablo 3 - Deel 19"
Sorry maar er wordt geen echte belofte gedaan. Bovendien, kan je best wel spelen, even volhouden, wat vaker inloggen en je komt er dit weekend zeker weten een keer in. Dus dan hebben ze de "belofte" gehouden.

Had ik al gezegd dat het een beta is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Angeloonie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:41:
[...]

Blizzard is wel degelijk in staat om alles op te vangen, wat ze hier doen is hun servers kunstmatig zo afstellen/afknijpen dat ze een situatie creeeren waarin ze kunnen zien hoe hun servers er aan toe gaan onde grote druk en resource-schaarste.
Officieel zeggen ze dat natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Mensen.. iedereen begrijpt dat het een beta is.. maar een server probleem bij Blizzard zou geen probleem moeten zijn voor een single player game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

@maniak, je probeert hier een discussie los te trekken die al maanden voorbij komt: waarom heeft blizz niet gekozen om ook te kunnen spelen zonder online te gaan? Dit is gewoon hun keus. Alle games worden aangemaakt op hun servers, hierdoor heb je een "veilige" omgeving wat betreft item trading etc.

Als je dan toch vindt dat je het als single player game moet kunnen spelen zonder server: prima, maar dat gaan ze echt niet doen.

Je kan nog wel even doorgaan, maar je maakt je er niet populairder mee volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imbalanced schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:43:
[...]

Blizzard is wel degelijk in staat om alles op te vangen, wat ze hier doen is hun servers kunstmatig zo afstellen/afknijpen dat ze een situatie creeeren waarin ze kunnen zien hoe hun servers er aan toe gaan onde grote druk en resource-schaarste.
Officieel zeggen ze dat natuurlijk niet
Dat is toch precies wat ik zei? ;) Gewoon puur een test met meer vraag dan het systeem aankan :)
maniak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:43:
Mensen.. iedereen begrijpt dat het een beta is.. maar een server probleem bij Blizzard zou geen probleem moeten zijn voor een single player game..
Je blijft volhouden dat het een singleplayer game is, waar baseer je dat op? Vanaf het begin heeft Blizzard al aangegeven dat je alleen de volledige ervaring gaat krijgen met co-op gameplay, en dat je dus altijd online moet zijn. Dat je solo kunt spelen in een multiplayer game is mogelijk ja, maar dat maakt het niet een singleplayer game.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Aangezien single-player games ook gewoon online op de server draaien lijkt het me logisch dat die ook beïnvloed worden door de drukte. Overbelaste servers heb je dus ook gewoon last van in single-player, de wereld waarin je speelt en alle acties die je daarin doet moeten toch van de server komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 21-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Des te meer juist. Je speelt namelijk niet offline, je speelt in een private instance (op de server) welke je open kan zetten voor anderen.

In WoW speelt iedereen in principe in dezelfde instance verdeeld over verschillende realms (dungeons ed niet meegerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Baroshir schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:45:
@maniak, je probeert hier een discussie los te trekken die al maanden voorbij komt: waarom heeft blizz niet gekozen om ook te kunnen spelen zonder online te gaan? Dit is gewoon hun keus. Alle games worden aangemaakt op hun servers, hierdoor heb je een "veilige" omgeving wat betreft item trading etc.

Als je dan toch vindt dat je het als single player game moet kunnen spelen zonder server: prima, maar dat gaan ze echt niet doen.

Je kan nog wel even doorgaan, maar je maakt je er niet populairder mee volgens mij ;)
Dat begrijp ik.. alleen is het geen theoretische discussie meer maar kan iedereen nu de werkelijkheid ervaren, immers.. velen hebben problemen met het spelen van een single player sessie. Ik ben niet van plan om een discussie los te trekken, maar wilde wel mijn zorgen uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:17
maniak schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:47:
[...]

Dat begrijp ik.. alleen is het geen theoretische discussie meer maar kan iedereen nu de werkelijkheid ervaren, immers.. velen hebben problemen met het spelen van een single player sessie. Ik ben niet van plan om een discussie los te trekken, maar wilde wel mijn zorgen uiten.
Je weet wel dat het nog een beta is... dus geen gezeur over problemen. Kom terug met zeuren als je het spel gekocht hebt en nog problemen mee hebt.

Daarnaast als het je niet zint dat je online moet blijven, dan speel je toch je Diablo 2?...

Typisch weer een voorbeeld van klagen, en dan als een van de eerste personen het spel kopen.

En kom op, je leeft al in 2012 welk pc/laptop is niet constant verbonden met het internet? Zonder online te zijn, kan je de auctionhouse niet gebruiken.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik ben nieuw in de Diablo universe, maar je kunt dus meerdere characters maken?

- Wat zijn de voordelen van meerdere characters? Ik las dat je items kunt doorgeven onder characters? Zijn er nog voordelen?

- Als je met character 1 uit het spel gaat. En later start je het spel met character 2, waar spawnt die dan? Op de plaats waar character 1 het spel verliet, of zijn character 1 en 2 totaal onafhankelijk van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:08:

- Wat zijn de voordelen van meerdere characters? Ik las dat je items kunt doorgeven onder characters? Zijn er nog voordelen?

- Als je met character 1 uit het spel gaat. En later start je het spel met character 2, waar spawnt die dan? Op de plaats waar character 1 het spel verliet, of zijn character 1 en 2 totaal onafhankelijk van elkaar?
In principe is een nieuw character ook een nieuwe game, dus je begint bij level 1. En het voordeel van meerdere characters? Eh... meer speelplezier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

We hebben nu twee discussies door elkaar lopen namelijk; Altijd online discussie en de beta moet 100% beschikbaar zijn discussie.

De altijd online discussie vind ik een heel erg interessante ...

Persoonlijk vind ik dat elke game, waar je singleplayer kan spelen, NIET altijd online hoeft te zijn!

De reden is dat het spel voor jou nutteloos kan worden door drie verschillende factoren, je eigen hardware, je internet profider en de server van het spel. Als een van deze factoren kapot/offline is kan jij je singleplayer niet spelen en dat vind ik belachelijk.

Daarbij komt, dat het spel onspeelbaar wordt als de servers/makers stoppen met het ondersteunen! Ook al zeggen velen dat je een game niet langer als enkele jaren speelt vind ik dat nog geen argument. Zeker als ik kijk welke games ik uit den ouden doos pak om weer eens te spelen, denk aan Stronghold, Morrowind, Roller Coaster 2, Knights & Merchants, etc.

Vele oude games die ik met enige regelmaat oppak om te spelen, deze zouden onspeelbaar zijn als ze online only waren en de service gestopt zou zijn.

Bij diablo 3 is het niet zo makkelijk, gezien deze game als co-op/multiplayer bedoeld is maar ook singleplayer te spelen valt. Tot hoever het mogelijk is solo weet ik niet, maar een groot deel is wel mogelijk.

Om deze simpele reden vind ik dat het mogelijk moet zijn om Diablo 3 zonder internet verbinding solo te kunnen spelen. Stel je voor je bent op vakantie, of je provider is offline, of een andere reden waarom je geen internet hebt. In deze situaties kan je toch nog van je gekochte spel genieten.

Dat je dan misschien niet de totale ervaring krijgt, niet de auction house kan gebruiken en andere nadelen zijn dan mijn keuze. Maar ik kan toch nog spelen indien er geen internet is.

Die andere discussie dat velen eisen dat de beta 100% voor hun beschikbaar is vind ik gewoon belachelijk. Het is een beta (wat ik volgens mij al eens gezegd had), waarbij het doel van blizzard NIET is om iedereen een vlekkeloze ervaring/demo van Diablo 3 te geven.

Nee, het doel is om hun servers te testen, kijken waar er problemen ontstaan en hoe ze deze zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dus waarom zou Blizzard aan Jan verplicht zijn om hem 100% uptime van een gratis beta te geven. Dat slaat gewoon nergens op.

Het is een test, waarbij voor ons als gebruikers een leuke kans is om te proeven van een spel waar wij al jaren naar uitkijken. Dit is een leuke bijkomstigheid, geen recht, eis of verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie classes naar lvl 9 gebracht: Wiz, Barb en DH.

Het spelen van een Barbarian voelt echt machtig aan. Met al die leuke animaties en sound effects krijg je echt het gevoel dat je dingen kapot moet maken.

De Wizard vind ik wat minder. De char is maar level 9 waardoor ik nog niet alle spells bezit, maar ik vind de class niet echt bijzonder sterk. Ik denk dat dit snel veranderd als er wat meer spells gebruikt mogen worden en er in co-op op latere difficulties wordt gespeeld.

Met de Demon Hunter kon ik het wel aardig vinden. Het heeft veel weg van de D2 Amazon, met allerlei nieuwe truukjes om te kiten en jezelf veilig te stellen. Heel leuk!

Tot zover blijft de Barbarian het leukste. Dalijk even de WD proberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:19

Melkaz

Melkazar

Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:08:

Je kan inderdaad items in een shared stash gooien, vind je bijvoorbeeld een Unique Orb op je Barbarian dan kan je deze via de shared stash aan je Wizard geven. Maar het belangrijkste van meerdere characters is natuurlijk de speelervaring, elke class speelt anders en zo blijft de game langer fresh. Het concept van 'mains' (het spelen van slechts 1 class ) zoals je in WoW bijv. hebt zal je in D3 niet zo snel terug zien.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Angeloonie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:45:
[...]
[...]

Je blijft volhouden dat het een singleplayer game is, waar baseer je dat op? Vanaf het begin heeft Blizzard al aangegeven dat je alleen de volledige ervaring gaat krijgen met co-op gameplay, en dat je dus altijd online moet zijn. Dat je solo kunt spelen in een multiplayer game is mogelijk ja, maar dat maakt het niet een singleplayer game.
Hier val ik serieus uit de lucht. Ik dacht echt dat Diablo 3 voornamelijk een pure singleplayer ervaring is.
Dan mag Blizzard serieus wat meer marketing beginnen doen over het co-op gedeelte!
Ik heb gisteren op de officiële site in de Game Guide gekeken + alle video's daar bekeken, en ze lieten niet bepaald doorschijnen dat co-op belangrijk is.
In alle video's spelen ze met 1 character...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Deze morgen kon ik inloggen na paar pogingen, eens in het spel geen problemen meer gehad. Maak me ook een beetje zorgen dat we op releasedag niet snel kunnen spelen, omdat servers overbelast kunnen worden. Hopelijk leren ze uit de problemen van dit weekend, daarvoor dient deze open beta ook :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Fuckzooi. 'Moet' even naar de Ikea, servers busy. :(
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:14:
[...]

Hier val ik serieus uit de lucht. Ik dacht echt dat Diablo 3 voornamelijk een pure singleplayer ervaring is.
Dan mag Blizzard serieus wat meer marketing beginnen doen over het co-op gedeelte!
Ik heb gisteren op de officiële site in de Game Guide gekeken + alle video's daar bekeken, en ze lieten niet bepaald doorschijnen dat co-op belangrijk is.
Als je Diablo 2 niet gespeeld hebt ga dat dan ff doen, dan snap je wat Diablo 3 voor spel wordt.

[ Voor 85% gewijzigd door Hydra op 21-04-2012 13:18 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:14:
[...]

Vind je het met pak en beet Counterstrik of battlefield ook belangrijk dat het gemeld word?
Het is de opvolger van Diablo2 en daarin was alleen de multiplayer interresant.
Sterker niet alle items waren te vinden in singleplayer

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb D2 nog nooit singleplayer gespeeld

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hydra schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:17:
Fuckzooi. 'Moet' even naar de Ikea, servers busy. :(
[...]

Als je Diablo 2 niet gespeeld hebt ga dat dan ff doen, dan snap je wat Diablo 3 voor spel wordt.
Dat ga ik nu ook weer niet doen (wegens tijdsgebrek)...
edit: Blizzard moet gewoon degelijke info geven. Hun Game Guide is echt te mager.

Maar ik ga me wat meer verdiepen op het forum daar.
Technically there is no 'single-player' character. There are only online characters. In order to play single player, you simply play a private game and don't invite anyone. (as far as I understand it, someone in the beta could probably explain it better)
Nu snap ik het :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Sinned123 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:19:
[...]

Vind je het met pak en beet Counterstrik of battlefield ook belangrijk dat het gemeld word?
Het is de opvolger van Diablo2 en daarin was alleen de multiplayer interresant.
Sterker niet alle items waren te vinden in singleplayer
seriously?

Ik heb diablo2 nooit multiplayer gespeeld en vond het geniaal en nog steeds 1 van de beste spellen ooit.

iedereen zijn mening. " Het is de opvolger van Diablo2 en daarin vond ik alleen de multiplayer interessant" zou beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Er kunnen nog wel wat optimalisatisch aan deze game plaatsvinden. Gisterenavond kon ik in de game tijdens de "available" state van de launcher. Vervolgens heb je dan een framerate tussen de 2 en 24 fps waarbij je game constant pauseert ook al beweeg je niet. Available werkt nog niet lekker dus :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
Hallo,

Zit echt te popelen om de beta te spelen. Nu heb ik de installer gedownload maar als hij echt gaat installeren zegt de installer dat mijn computer een verouderde versie hanteerd en kan ik hem niet downloaden.

Ik gebruik windows 7 die up to date is
iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met available bedoelen ze van je kan er in, maar pas bij playable kan je spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow kan niet eens inloggen op de servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:42:
Met available bedoelen ze van je kan er in, maar pas bij playable kan je spelen ;)
Nee hoor, tijdens "setup" kan je niet spelen, bij available kun je spelen mits je verbinding snel genoeg is. Onlangs WoW resurrection 7 day trial gedaan en die had dezelfde launcher. Als je dan in een zone komt die je nog niet hebt gedownload dan zijn je laadtijden wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net ff met een vriend gespeeld die helemaal niet van dit soort spellen houdt (zegt hij) maar alleen van FPS, nou, hij vind het geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:42
Ok tis een beta maar ben die server busy msg wel beu ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
error 37 error 37 error 37 error 37 .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even proberen te spelen.

Kan een character selecteren maar daarna kan ik geen game starten.
Time-out... x 100.

Ik had de `demon hunter` (female) gekozen...
Dat die dan halfnaakt is... ok, misschien is het warm daar en het oog wil ook wat.
Maar.....hoge hakken???

Mijn suspension of disbelief gaat behoorlijk ver. Maar niet zo ver.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Starten lukt me niet maar joinen wel, moet alleen wel eerst op de quest klikken dan zie je opeens dat er spelers zijn en kan je andere games joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

mp lijkt wel te werken ja, al is dat laggy as hell :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sdk1985 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:45:
[...]

Nee hoor, tijdens "setup" kan je niet spelen, bij available kun je spelen mits je verbinding snel genoeg is. Onlangs WoW resurrection 7 day trial gedaan en die had dezelfde launcher. Als je dan in een zone komt die je nog niet hebt gedownload dan zijn je laadtijden wat langer.
Mijn verbinding is snel zat, maar de download snelheden zijn om te janken (100-200KB/Sec, soms heel even 300KB/Sec, maar dat zakt snel weer in).
Gaat het downloaden ingame wel snel dan, of is die snelheid net zo hopeloos als van de installer?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:06:
[...]

Mijn verbinding is snel zat, maar de download snelheden zijn om te janken (100-200KB/Sec, soms heel even 300KB/Sec, maar dat zakt snel weer in).
Gaat het downloaden ingame wel snel dan, of is die snelheid net zo hopeloos als van de installer?
Download fluctueerde enorm bij mij. van 170k tot bijna 3mbit.
Dat was gisteravond.

Ingame kan je op het moment niet spelen... ik krijg iig altijd error 37 op de US regio. (te druk)
De andere regios (azië en europa) geven bij mij zo en zo connection time-outs, dus die werken nog niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Mijn vlees is zwak, ondanks mijn planning heb ik toch toegegeven aan de wondere wereld van de Diablo 3 beta. Net onderhalf uur gespeeld, tot de elektriciteit hier uitviel. Toch weer dik de moeite dit spel.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Had het spel al offline gespeeld xD Maar ben dus ook 1 van de velen die sinds gisteren avond nog niet heeft kunnen inloggen. Gaat nog wat beloven de 15e mei..

Hoe gaat het met partys maken? Zelfde als in D2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
StarLite schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:06:
[...]

Oplossing is simpel, zet p2p uit en je download zit gegarandeerd boven de 1mb/s. (Oorzaak is simpel, downloaden kost ook upload, en als je upload bezet is dan gaat je download snelheid dus omlaag).

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 21-04-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

niet helemaal, je kan vrienden uitnodigen in je party en dan een game maken.
Of een game maken en dan vrienden uitnodigen.

Net met die vriend in 1x in kunnen loggen en een game kunnen starten, nu niets meer :(
Dan maar boodschappen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sdk1985 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:18:
[...]

Oplossing is simpel, zet p2p uit en je download zit gegarandeerd boven de 1mb/s. (Oorzaak is simpel, downloaden kost ook upload, en als je upload bezet is dan gaat je download snelheid dus omlaag).
Ik heb peer-to-peer uitgezet, maar de snelheid wordt er helaas niet veel beter op, ben bang dat ik gewoon laaaaang zal moeten wachten :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Imbalanced schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 12:16:
Overigens heb ik nog niks zelf van het spel ervaren. Ik krijg zonder uitzondering alleen maar deze melding:

Player has been disconnected. (Error 3005)

Ik heb: Firewall uitgezet, antivirus uitgezet, als administrator runnen; Server Region selection staat op "The Americas".
Mensen zijn nu aan het spelen, servers zijn niet down. Apart genoeg krijg ik dezelfde melding als ik Server Region op Europe en Asia zet. Kan het misschien zijn dat een foutieve server region setting ergens blijft hangen in de game-settings?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden (lees: angst) dat het probleem toch bij mij lokaal ligt... maar waar...

Wie o wie heeft dit ook.
Om op mijn eigen error bericht terug te komen, ik heb dit opgelost.

Hernoem de battle.net folder in je programdata (windows 7: C:\ProgramData\Battle.net) start dan opnieuw de diablo 3 launcher en hij herdownload de nodige files.
Hierdoor ging de error weg, en kwam error 37 (servers too busy) voor terug. dat is tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:00:

Time-out... x 100.
Vanochtend om 10:00 AM ging het beter, dan is het in de US nacht he?

Toen het me door de timeouts niet meer lukte een game aan te maken lukt het me nog wel een public game te joinen.... miscchien een tip? uiteindelijk eindigde dat in een enorme lag waarin ik rond kon lopen, maar geen aanvallen meer doen...

Ik had de witch doctor. Kun je die ook gewoon melee aanvallen laten uitvoeren? want nu is een left click een pijltje afvuren, terwijl je wel een dolk in de hand hebt ???? os stel ik nu iets doms voor?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
Dreanor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:12:
Bij diablo 3 is het niet zo makkelijk, gezien deze game als co-op/multiplayer bedoeld is maar ook singleplayer te spelen valt. Tot hoever het mogelijk is solo weet ik niet, maar een groot deel is wel mogelijk.

Om deze simpele reden vind ik dat het mogelijk moet zijn om Diablo 3 zonder internet verbinding solo te kunnen spelen. Stel je voor je bent op vakantie, of je provider is offline, of een andere reden waarom je geen internet hebt. In deze situaties kan je toch nog van je gekochte spel genieten.

Dat je dan misschien niet de totale ervaring krijgt, niet de auction house kan gebruiken en andere nadelen zijn dan mijn keuze. Maar ik kan toch nog spelen indien er geen internet is.
Klopt helemaal wat mij betreft. Ik zat onlangs nog te denken aan het Hellgate: London debacle.
Hopelijk overkomt ons zoiets niet met Blizzard/Diablo 3.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:07

vhal

ಠ_ಠ

ik had van mijn wizard wat items (twee blue axes en wat andere blauwe meuk) in mijn stash gegooid voor mijn barb. Ik geloof niet dat het helemaal de bedoeling is om elites te oneshotten tijdens de Decard Cain q... 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
Ik zit er nu in :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cziSs.png

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

hehe, daar hadden ze beter van kunnen maken "after 5/15/12 you have no life!"

:P heb vanmorgen eff gekeken; lvl 6 geloof ik nu maar idd continue 37's op de americas en 3003 op EU...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_aohMKlbmN3Q/S73cEd8dyfI/AAAAAAAABtU/EbgG9aFrycs/s1600/kip+drordy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je al van difficulty kan veranderen? Ik wil wel wat anders dan normal proberen. Maar neem aan dat het voor de full versie alleen mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

neu kan niet, de andere worden pas beschikbaar na het uitspelen van het level ervoor, dus je moet het ermee doen :)
ach nog 3 weken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:53:
Weet iemand trouwens of je al van difficulty kan veranderen? Ik wil wel wat anders dan normal proberen. Maar neem aan dat het voor de full versie alleen mogelijk is?
Jij wou op lvl 13 naar nightmare? rofl, loopt je daar met je 30dps in een area waar je ongeveer 1200dps behoort te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

niet overdrijven, je kan MAKKELIJK 50dps doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
DAMN wat is t een vet spel! Moet zoiezo voor 15 mei me pc wat vernieuwen maar t draait redelijk...wel jammer dat de beta zo beperkt is. Zat er net HEERLIJK in toen ik da skelet versloeg en da was t:S Nu natuurlijk de andere classes nog maar t smaakt wel naar VEEL meer:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:53:
neu kan niet, de andere worden pas beschikbaar na het uitspelen van het level ervoor, dus je moet het ermee doen :)
ach nog 3 weken *O*
Okay! Dan maar even afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

deadsy33 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:36:
ik had van mijn wizard wat items (twee blue axes en wat andere blauwe meuk) in mijn stash gegooid voor mijn barb. Ik geloof niet dat het helemaal de bedoeling is om elites te oneshotten tijdens de Decard Cain q... 8)7
Dat vond ik nou altijd het meest verslavende aan het spel.
Unique items verzamelen voor een andere char, en dan als low level een dikke voorsprong en boost krijgen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik wil nou zeg maar met mijn WD een beetje gaan farmen kan dat dan niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:00:

Time-out... x 100.

Ik had de `demon hunter` (female) gekozen...
Dat die dan halfnaakt is... ok, misschien is het warm daar en het oog wil ook wat.
Maar.....hoge hakken???

Mijn suspension of disbelief gaat behoorlijk ver. Maar niet zo ver.
daar is al een hele rel over geweest. Mijn argument: Magie? dat kan nie ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
Net weer even aan het inloggen geweest, moet nog 4 andere classes spelen ^^. Alleen nu zit ik op character screen en kan ik een mooie character aanmaken, maar krijg een Error 3004 :/ Geen idee wat die error is tbh. Aww well.. nog een aantal maal proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 12:12
Krijg al even de error 300005, kom dus ook met geen mogelijkheid in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet zo goed meer, ik heb volgends mij net die skelleton king verslagen aan het eind.
Maar nu? is er nu nog wat te doen in het spel behalve het zelfde verhaal opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:34
SexyjustSexy schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:29:
Net weer even aan het inloggen geweest, moet nog 4 andere classes spelen ^^. Alleen nu zit ik op character screen en kan ik een mooie character aanmaken, maar krijg een Error 3004 :/ Geen idee wat die error is tbh. Aww well.. nog een aantal maal proberen :)
Zelfde probleem! Het duurde even, maar ik ben ingelogd. Helaas dezelfde melding. Ik zag op twitter dat het weer een "server too busy" melding was, dus even mashen op start game, misschien kom ik (en jullie) er dan weer in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gisteravond anderhalf uur met veel plezier gespeeld... Vandaag was er echter helemaal geen doorkomen aan, dus heb het opgegeven. Ik kan wel een maandje wachten op mijn CE :)

Ter indicatie: het loopt als een trein op mijn Dell machine met een quadcore Xeon@2.4 Ghz, 12Gb ram en een Radeon HD6950 op 1680x1050. Slechts minimale schokjes in drukke stukjes.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik kan wel inloggen na een aantal pogingen maar dan ook hier de 3004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Kun je die skeleton king ook meerdere keren verslaan op 1 char? of kun je echt niks meer doen als je die hebt verslagen?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kwakke01 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:46:
:P heb vanmorgen eff gekeken; lvl 6 geloof ik nu maar idd continue 37's op de americas en 3003 op EU...
Er is ook geen open beta server in EU, dus waarom je die probeert... :?
mauro101 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:41:
Kun je die skeleton king ook meerdere keren verslaan op 1 char? of kun je echt niks meer doen als je die hebt verslagen?
Je kunt dan niets meer. Enige wat dan nog wel kan is een party maken of een public game joinen om toch nog L13 te worden. :)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 21-04-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
CptChaos schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:41:
[...]
Er is ook geen open beta server in EU, dus waarom je die probeert... :?
[...]
Je kunt dan niets meer. Enige wat dan nog wel kan is een party maken of een public game joinen om toch nog L13 te worden. :)
Je kunt hem zo vaak doen als je wilt maar alleen de eerste keer krijg je goede loot.
Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.